The chances of being killed by a cow are low but never 0%
Hangt er vanaf wie je het vraagt. PB kan zo ingesteld worden dat mensen van servers gekickt worden die zulke software gebruiken, echter meestal staat zoiets uit. Blizzard zal in hun systemen ook wel instellingen gedaan hebben om zulke mensen niet te bannen.Creqaw schreef op zondag 27 mei 2012 @ 14:23:
Ik kon het niet zo snel vinden maar ik heb een muis met programable buttons maar mag je die ook gebruiken of is dat "cheaten"?
Zelf heb ik een script die om de zoveel minuten mijn abilities zoals magic weapon en energy armor heractiveerd.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Daarna zeker 5x geprobeerd en ik wordt steeds vrijwel direct ge-oneshotted en krijg ik hem niet onder de 50%. Ik kan z'n klappen gewoon niet ontwijken, m'n char reageert veel te traag.

Ik heb 7k HP en 2.5k DPS (lvl44 Demon Hunter), daar kan het niet aan liggen. Maar ik moet 3x op een keybind rammen wil die de skill uitvoeren.
Misschien maar eens een ander toetsenbord proberen...
Ah ok. Ik dacht dat er een gescheiden versie zou zijn net zoals bij het normale AH. Maar geen RMAH is beter, houdt pay2win tenminste buiten de deur.Rannasha schreef op zondag 27 mei 2012 @ 14:48:
[...]
Hardcore characters zullen geen toegang hebben tot de RMAH.
Anoniem: 339933
Ja inderdaad. Dat zeker!Jerry schreef op zondag 27 mei 2012 @ 11:46:
[...]
Je stats zijn erg laag voor Act II. Dit zijn mijn stats op het moment:
http://i.imgur.com/zymtj.jpg
(hp = 41k trouwens)
En zelfs hiermee kom ik niet ver in Act II. Ik ben nog steeds Act I en pony level aan het farmen. Act I is nu een eitje met deze gear trouwens.
Je hebt heel wat minder dps vergelijken dan de mijne. Maar je hebt wel behoorlijk wat resistances en HP. Misschien moet ik ook maar eventjes de overschakeling gaan maken.

De verschil tussen act 1 en 2 van inferno qua moeilijkheidsgraad is wel enorm moet ik zeggen.

Lol? wtf... Belial is toch echt een cakewalk op NM? Met Vault zou je niet veel moeite moeten hebben...superbassie schreef op zondag 27 mei 2012 @ 15:04:
Echt ongelooflijk dit...Act 1 en 2 NM loop je moeiteloos door maar dan komt Belial. Eerste keer ge-oneshotted, oké kan gebeuren. Tweede keer is 'ie op 5% voordat ik weer in één klap dood ben.
Daarna zeker 5x geprobeerd en ik wordt steeds vrijwel direct ge-oneshotted en krijg ik hem niet onder de 50%. Ik kan z'n klappen gewoon niet ontwijken, m'n char reageert veel te traag.![]()
Ik heb 7k HP en 2.5k DPS (lvl44 Demon Hunter), daar kan het niet aan liggen. Maar ik moet 3x op een keybind rammen wil die de skill uitvoeren.
Misschien maar eens een ander toetsenbord proberen...
Ik heb net een nieuw wapen gekocht (30k voor 622 dps, koopjeAnoniem: 339933 schreef op zondag 27 mei 2012 @ 15:10:
[...]
Ja inderdaad. Dat zeker!
Je hebt heel wat minder dps vergelijken dan de mijne. Maar je hebt wel behoorlijk wat resistances en HP. Misschien moet ik ook maar eventjes de overschakeling gaan maken.
De verschil tussen act 1 en 2 van inferno qua moeilijkheidsgraad is wel enorm moet ik zeggen.

gibbering gemstone - pogingen 1: kwam ik stomtoevallig tegen met drop
black mushroom - pogingen 2
leorics shinbone - pogingen 18
liquid rainbow - pogingen 68!

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade
Zo'n script klinkt als iets wat wellicht wel onder cheaten zou kunnen vallen, maar de manier waarop je hem gebruikt vind ik zelf redelijk onschuldig.Tsurany schreef op zondag 27 mei 2012 @ 15:04:
[...]
Hangt er vanaf wie je het vraagt. PB kan zo ingesteld worden dat mensen van servers gekickt worden die zulke software gebruiken, echter meestal staat zoiets uit. Blizzard zal in hun systemen ook wel instellingen gedaan hebben om zulke mensen niet te bannen.
Zelf heb ik een script die om de zoveel minuten mijn abilities zoals magic weapon en energy armor heractiveerd.
Gewoon doen, ik heb zelfs al 500k betaald na die 200k. Het is trouwens wel beter om pas te farmen in act1 inferno, dus wanneer je 60 bent. Op die manier vang je veel meer gold en kost het minder tijd om te farmen voor je staff. All that aside, pony level @Hell is en blijft gimmicky, aangezien er rond de lv57 gear dropped, dus je groeit er snel uit als je 60 bent en behoorlijk stevige gear nodig hebt om verder te kunnen in inferno.Terryb47 schreef op zondag 27 mei 2012 @ 15:57:
Had gisteren NM uitgespeeld met m'n monk, maar omdat ie lvl49 was kon ik niet aan Hell beginnen, daarom besloten om de staff of herding te maken:
gibbering gemstone - pogingen 1: kwam ik stomtoevallig tegen met drop
black mushroom - pogingen 2
leorics shinbone - pogingen 18
liquid rainbow - pogingen 68!waarvan 2 maal de chest niet wilde spawnen, was echt super frustrerend. Maar goed, nu heb ik de staff of normal, is niet echt boeiend te noemen als jezelf lvl50 bent. Ik zou de staff kunnen upgraden naar Nightmare, maar is dat de 200k wel waard? (maw is het farmen wel zinvol op NM?)
De plans voor de staf zijn trouwens ook te koop bij 1 van de vendors in Bastion keep nadat je in act 4 die ene engel hebt verslagen. Ik dacht dat die alleen een drop waren maar dat is dus niet zo.
[Voor 3% gewijzigd door memoryandfate op 27-05-2012 16:18. Reden: foutje staf/plans]
Anoniem: 230001
Je kan hem pas kopen nadat je de azuel (hoe hij ook heet) hebt gedefeat (geloof ik)Anoniem: 230001 schreef op zondag 27 mei 2012 @ 16:26:
Iemand enig idee waarom Gorell voor mij geen upgrade heeft voor mijn staff of herding? Ik heb Diablo op NM verslagen en ben nu terug naar act IV gegaan om de recipe op te halen maar hij heeft alleen 2 healing potions in zijn zak zitten.
Dus de boss net voor Diablo.
Tja het is een grijs gebied. Ik hack de game memory niet om zulke dingen te doen, het is puur een script die elke twee minuten op '1' en '4' drukt om de abilities opnieuw te activeren.Gammort schreef op zondag 27 mei 2012 @ 16:00:
Zo'n script klinkt als iets wat wellicht wel onder cheaten zou kunnen vallen, maar de manier waarop je hem gebruikt vind ik zelf redelijk onschuldig.
Zo had ik voor Dungeon Defenders een toggle om de vuurknop ingedrukt te houden en elke 4500 miliseconde de special attack te doen. Zo kon ik gewoon mijn character ergens plaatsen en weglopen van de pc terwijl ik alsnog bleef schieten. Tja, is dat perse cheaten? Het is gewoon bepaalde taken automatiseren vanuit gemak.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
de merchant verkoopt alleen de Plans wanneer je in de quest "prime evil" zitAnoniem: 230001 schreef op zondag 27 mei 2012 @ 16:26:
Iemand enig idee waarom Gorell voor mij geen upgrade heeft voor mijn staff of herding? Ik heb Diablo op NM verslagen en ben nu terug naar act IV gegaan om de recipe op te halen maar hij heeft alleen 2 healing potions in zijn zak zitten.
Bedankt, dat werkt beter!Terryb47 schreef op zondag 27 mei 2012 @ 16:29:
[...]
de merchant verkoopt alleen de Plans wanneer je in de quest "prime evil" zit

Ik vind het cheaten. Zeker het laatste. Maar mij maakt het niet uit. Ik heb er geen last vanTsurany schreef op zondag 27 mei 2012 @ 16:28:
[...]
Tja het is een grijs gebied. Ik hack de game memory niet om zulke dingen te doen, het is puur een script die elke twee minuten op '1' en '4' drukt om de abilities opnieuw te activeren.
Zo had ik voor Dungeon Defenders een toggle om de vuurknop ingedrukt te houden en elke 4500 miliseconde de special attack te doen. Zo kon ik gewoon mijn character ergens plaatsen en weglopen van de pc terwijl ik alsnog bleef schieten. Tja, is dat perse cheaten? Het is gewoon bepaalde taken automatiseren vanuit gemak.

Leven en laten leven!
hmm, dus voor geld/exp op nightmare heeft het weinig zin nu? ik zit krap bij kas, vandaar. Kan ik misschien beter 200k spenderen aan gear, alhoewel ik weinig bruikbare upgrades kan vinden in de AH, meestal zijn het minieme upgrades die ik niet waard vind.kevz schreef op zondag 27 mei 2012 @ 16:03:
[...]
Gewoon doen, ik heb zelfs al 500k betaald na die 200k. Het is trouwens wel beter om pas te farmen in act1 inferno, dus wanneer je 60 bent. Op die manier vang je veel meer gold en kost het minder tijd om te farmen voor je staff. All that aside, pony level @Hell is en blijft gimmicky, aangezien er rond de lv57 gear dropped, dus je groeit er snel uit als je 60 bent en behoorlijk stevige gear nodig hebt om verder te kunnen in inferno.
Ah ok en ik zag net ook dat er een Diablo III muis is met van dat soort knoppen dus dat is eigenlijk Blizzard die "is allowed" zegt.Tsurany schreef op zondag 27 mei 2012 @ 15:04:
[...]
Hangt er vanaf wie je het vraagt. PB kan zo ingesteld worden dat mensen van servers gekickt worden die zulke software gebruiken, echter meestal staat zoiets uit. Blizzard zal in hun systemen ook wel instellingen gedaan hebben om zulke mensen niet te bannen.
Net Diablo verslagen voor de eerste keer. Het was een klein beetje een anti-climax aangezien het op m'n eerste poging lukte, Izual (of hoe je het ook spelt) was moeilijker.
Tsja, puriteins gezien is het script dat om de zoveel tijd je abilities activeert natuurlijk al cheaten. Of het echt cheaten is hangt m.i. af van de impact op andere spelers. Dat tweede script wat je noemt vind ik bijv. twijfelachtig, als dat je in staat stelt weg te gaan van de PC, en daardoor bijv. rijkdom te verzamelen terwijl anderen daar moeite in moeten steken, dan vind ik dat wel degelijk cheaten. Dan beïnvloed je de economie van zo'n game.Tsurany schreef op zondag 27 mei 2012 @ 16:28:
[...]
Tja het is een grijs gebied. Ik hack de game memory niet om zulke dingen te doen, het is puur een script die elke twee minuten op '1' en '4' drukt om de abilities opnieuw te activeren.
championpacks op inferno Hardcore mode.
live te volgen op de stream van kungen. http://www.twitch.tv/kungentv
de party bestaat uit. Fighter: Barb / Kungen: Barb / Haps: Monk / Agentoutlaw: Wizzard.
TIME TO DIE

Bij Diablo 3 hebben andere spelers er juist voordeel van omdat je het als groep opneemt tegen de AI, dan heeft iedereen er voordeel bij als een van de spelers een systeem heeft om vergeetachtigheid uit te schakelen.Patriot schreef op zondag 27 mei 2012 @ 16:40:
Tsja, puriteins gezien is het script dat om de zoveel tijd je abilities activeert natuurlijk al cheaten. Of het echt cheaten is hangt m.i. af van de impact op andere spelers.
Dat was niet mogelijk in dat spel, het gaf je vrij weinig voordeel aangezien je alsnog moest mikken. Het is vergelijkbaar met een zwaar boek op je vuurknop leggen. Dungeon Defenders is ook een spel waarbij je het als groep op neemt tegen de omgeving dus ook dan lijkt een auto fire knop mij niet cheaten. Zeker niet als je stil staand behoorlijk weinig kon en in principe toch moest blijven bewegen. Het zorgt er vooral voor dat je niet als een malle je attack knop ingedrukt hoeft te houden wat zere vingers oplevert en dat je niet constant een andere knop zit te spammen om je special attack elke 4,5 seconde af te schieten. Zulke scripts werken over het algemeen toch enkel in PvE spellen en PvP zijn zulke simpele scripts nooit echt nuttig.Dat tweede script wat je noemt vind ik bijv. twijfelachtig, als dat je in staat stelt weg te gaan van de PC, en daardoor bijv. rijkdom te verzamelen terwijl anderen daar moeite in moeten steken, dan vind ik dat wel degelijk cheaten. Dan beïnvloed je de economie van zo'n game.

De drop rates zijn niet geweldig... de Shin Bone kwam ik tegen op mijn eerste run op Normal. De Staff of Herding Plans heeft mij een poging of 12 gekost...
De Liquid Rainbow wil niet echt lukken, en de Black Mushrooms ook niet.
Even een vraag: Kun je zo vaak Whimsyshire in en uit als je wilt, op elke moeilijkheidsgraad? Ik heb de info niet kunnen vinden...
Zo vaak als je wilt als je de staff hebt van die difficulty.Nyarlathotep schreef op zondag 27 mei 2012 @ 17:09:
Heb nu 2 itmes voor het Whimsyshire level: Leoric's Shinbone en de Staff of Herding Plans.
De drop rates zijn niet geweldig... de Shin Bone kwam ik tegen op mijn eerste run op Normal. De Staff of Herding Plans heeft mij een poging of 12 gekost...
Even een vraag: Kun je zo vaak Whimsyshire in en uit als je wilt, op elke moeilijkheidsgraad? Ik heb de info niet kunnen vinden...
Die secret level is echt !@#$%^& geniaal! Die intro is baas!

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Anoniem: 66797
ik was in een uur klaarNyarlathotep schreef op zondag 27 mei 2012 @ 17:09:
Heb nu 2 itmes voor het Whimsyshire level: Leoric's Shinbone en de Staff of Herding Plans.

dat probeer ik ook de hele tijd wapens vinden met reduced level requirements, geen geluk met daggers/swords hierMrRobin schreef op zondag 27 mei 2012 @ 16:51:
Voor de mensen die level 45-59 zijn, ik heb gevonden dat wanneer je in de AH zoekt op items met reduced level required, en dan zorgen dat je dan bij het getal bijv 13 invult als je 47 bent, dan vind je de meest belachelijke items. Zo heb ik een 2h zwaard voor level 50 gekocht met 600 dps! voor maar 23k

@Nyarlathotep: blijven proberen, ik had 68 pogingen nodig om die liquid candle te vinden

Hij is nu Hardcore bezig, letterlijk en figuurlijk. Met 3 anderen elites killen en een rare gekilld. Ziek gewoon hoe dat gaat. Iedereen in beweging en supersamenwerking. 2 barbs, een WD en een monk. Allemaal 40-50kHP en flink wat resistance:P
Superaanrader om te kijken. Je gaat helemaal erin mee!! Hij is NU bezig. Live stream.
http://nl.twitch.tv/kungentv
Leven en laten leven!
Ik heb betere wapens gekocht voor minder. Zou er ook geen 300k voor durven vragen.Tsurany schreef op zondag 27 mei 2012 @ 17:31:
Koop ik een leuke two hander met 100vit en 260int en 700dps voor 25k en verkoop ik het voor 300k. Zou iemand dan 250k bedoeld hebben als verkoopprijs?
Jij wilt zeggen dat dat verkoopt...
Ja in een minuut of 10 verkocht. Was geen wapen te vinden met dezelfde stats voor 300k of minder. Vond het zelf ook hoog maar zocht op gelijksoortige wapens en vond echt niks goeds voor die prijs dus vandaar hoog ingezet. Werkte goedRocketKoen schreef op zondag 27 mei 2012 @ 17:34:
[...]
Ik heb betere wapens gekocht voor minder. Zou er ook geen 300k voor durven vragen.
Jij wilt zeggen dat dat verkoopt...

Op armor zoeken werkt ook goed.Terryb47 schreef op zondag 27 mei 2012 @ 17:25:
dat probeer ik ook de hele tijd wapens vinden met reduced level requirements, geen geluk met daggers/swords hier![]()
@Nyarlathotep: blijven proberen, ik had 68 pogingen nodig om die liquid candle te vinden
Toen die gast net bijna dood gingStranglem schreef op zondag 27 mei 2012 @ 17:32:
Damn, er MOETEN wel een aantal tweakers nu de stream van Kungen aan het kijken zijn. Die gozer heeft nu 10k viewers. Dat is echt ziek gewoon.
Hij is nu Hardcore bezig, letterlijk en figuurlijk. Met 3 anderen elites killen en een rare gekilld. Ziek gewoon hoe dat gaat. Iedereen in beweging en supersamenwerking. 2 barbs, een WD en een monk. Allemaal 40-50kHP en flink wat resistance:P
Superaanrader om te kijken. Je gaat helemaal erin mee!! Hij is NU bezig. Live stream.

Leven en laten leven!
ik ben 1 van die 3 anderenStranglem schreef op zondag 27 mei 2012 @ 17:32:
Damn, er MOETEN wel een aantal tweakers nu de stream van Kungen aan het kijken zijn. Die gozer heeft nu 10k viewers. Dat is echt ziek gewoon.

Fighter the barbarian! HURAH!~:)
ja door mij dohAnoniem: 216320 schreef op zondag 27 mei 2012 @ 17:59:
Net werd er iets gezegd over Tweakers.net op die stream.

ik ben die andere barb

Respect ^^Flghter1982 schreef op zondag 27 mei 2012 @ 17:58:
[...]
ik ben 1 van die 3 anderen
Fighter the barbarian! HURAH!~:)
Iedereen wilt jullie dood zien gaan btw. Echt IEDEREEN:P
Leven en laten leven!

De WD is volgens mij undergeared hiervoor. Hij hou het maar net vol. Grappig. die gaat als eerste dood denk ik ook.
Leven en laten leven!
Met die gear zou ik het echt niet doen in ieder gevalStranglem schreef op zondag 27 mei 2012 @ 18:02:
[...]
De WD is volgens mij undergeared hiervoor. Hij hou het maar net vol. Grappig. die gaat als eerste dood denk ik ook.

Ik zie hem ook maar weinig skills gebruiken. Eigenlijk alleen maar Darts.Tsurany schreef op zondag 27 mei 2012 @ 18:03:
[...]
Met die gear zou ik het echt niet doen in ieder geval
Leven en laten leven!
Hij is leader geweest van Nihilum. Dus best grote man in WoW.
Edit: En nu ook in Diablo 3 dus
[Voor 6% gewijzigd door Stranglem op 27-05-2012 18:22]
Leven en laten leven!
Moet ik dan alle dingen weer farmen onder hell? Of kan je de staff ook upgraden bij de blacksmit in Hell?
-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --
Iets minder fanboy achtig mag ook wel.Stranglem schreef op zondag 27 mei 2012 @ 18:22:
[...]
Hij is leader geweest van Nihilum. Dus best grote man in WoW.
Edit: En nu ook in Diablo 3 dus

Dit is een account.
ja lol de chat is af en toe echt grappigStranglem schreef op zondag 27 mei 2012 @ 18:01:
[...]
Respect ^^
Iedereen wilt jullie dood zien gaan btw. Echt IEDEREEN:P

Is niet fanboy onwetende. Het is gewoon een feit. Eerder juist een understatement.
Ze zijn btw de eerste die SK verslagen hebben HC denk ik.
Leven en laten leven!
Als je doodgaat op HC is je char voor altijd weg. Wipen is dus geen optiePcManiaxx schreef op zondag 27 mei 2012 @ 18:46:
Ik dacht dat inferno moeilijkste diffictulty was? Zag net iemand zeggen dat dit inferno hc is. Weer iets nieuws of nog moeilijker?

Allebei even moeilijk alleen inferno hc houd hardcore mode in! Met andere woorden, ga je daar dood dan ben je echt dood! Dus begin je weer met een heel nieuw poppetje vanaf level 1PcManiaxx schreef op zondag 27 mei 2012 @ 18:46:
Ik dacht dat inferno moeilijkste diffictulty was? Zag net iemand zeggen dat dit inferno hc is. Weer iets nieuws of nog moeilijker?
-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --
Inferno is de moeilijkste diffuculty, maar het is an sich een stuk moeilijk als je nooit dood mag gaan. Dan moet je namelijk veel beter spelen.PcManiaxx schreef op zondag 27 mei 2012 @ 18:46:
Ik dacht dat inferno moeilijkste difficulty was? Zag net iemand zeggen dat dit inferno hc is. Weer iets nieuws of nog moeilijker?
Dus de mobs zijn even sterk in SC Inferno als HC Inferno, maar overal moeilijk want je bent de sigaar als je een fout maakt.
Leven en laten leven!

maar mischien wel europa first skeleton king met 5 valor buffs
Upgradeplan halen bij een vendor Gorell in de bastion als je in Act 4 zit in de quest Prime Evil. Je moet dan wel Hell al gedaan hebben voor de upgrade.Xtr3me4me schreef op zondag 27 mei 2012 @ 18:31:
Ik heb de staff of herding gemaakt maar kan alleen in pony land onder NM! Wat als ik in Hell wil zijn?
Moet ik dan alle dingen weer farmen onder hell? Of kan je de staff ook upgraden bij de blacksmit in Hell?
Uiteraard wel voldoende rares, ik heb een aantal items voor extra magic finds, misschien nog meer van die dingen?
ik zit nu bij izual op hell en ik kom echt niet verder. ik ben een wizard met 12000 dps en 42k healt level 60 maar ik heb geen idee hoe ik izual zou moeten verslaan iemand tips? heb het geprobeerd met een vriend die barb speelt maar die kan ook niet goed tanken tegen izual
ik heb 1 char op 60, en 1 op 45. 0 legendary itemsluxzenburcht schreef op zondag 27 mei 2012 @ 19:16:
Hoe zit het nu eigenlijk met die legendary drops?Ik ben nu 42 uur aan de slag als barb en nu naar act 2 nightmare, echter nog geen enkele legendary gevonden.
Uiteraard wel voldoende rares, ik heb een aantal items voor extra magic finds, misschien nog meer van die dingen?

Komt vanzelfluxzenburcht schreef op zondag 27 mei 2012 @ 19:16:
Hoe zit het nu eigenlijk met die legendary drops?Ik ben nu 42 uur aan de slag als barb en nu naar act 2 nightmare, echter nog geen enkele legendary gevonden.

Zit nu zelf ook op inferno, act 1, maar heb wel heel veel moeite om sommige unique packs en elites neer te krijgen. heb 37k health en 11k dps op mijn witch doctor, maar ik denk dat dat zwaar onder de maat is voor Inferno. mijn resists zijn ook niet echt super. We gaan lekker gear sprokkelen en geld op hell, en dan kom ik nog wel een keer terug

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, 6800 XT, MSI B650 Tomahawk, 2tb NVME
Act 1 is ook niet hard. Wacht maar tot Act 2 / 3.Visgek82 schreef op zondag 27 mei 2012 @ 19:23:
Haha , ik moet altijd erg lachen als ik zie dat de boards (en hier ook wel iets) vol staan met mensen die Inferno niet gedaan krijgen omdat ze de gear niet hebben. Het is te moeilijk, er zit geen uitdaging in.. het is saaiNu heeft eindelijk eens een developer geluisterd naar de community door het spel ècht moeilijk en uitdagend te maken, is het weer niet goed.. Nu maar hopen dat blizzard niet luistert naar deze mensen en Inferno als een malle gaat nerfen, dan is het snel gedaan met het spel.
Zit nu zelf ook op inferno, act 1, maar heb wel heel veel moeite om sommige unique packs en elites neer te krijgen. heb 37k health en 11k dps op mijn witch doctor, maar ik denk dat dat zwaar onder de maat is voor Inferno. mijn resists zijn ook niet echt super. We gaan lekker gear sprokkelen en geld op hell, en dan kom ik nog wel een keer terug

lol...Stranglem schreef op zondag 27 mei 2012 @ 18:44:
[...]
Is niet fanboy onwetende. Het is gewoon een feit. Eerder juist een understatement.
Ze zijn btw de eerste die SK verslagen hebben HC denk ik.
Ik weet wie het is; maar je posts erover komen fanboy achtig over. Heel simpel.
Heb zelf lang genoeg WoW gespeeld en zat zelf ook bij de beste in Europa.

Althans europa weet ik eigenlijk niet meer maar iig wel de beste op onze server.
Dit is een account.
Anoniem: 99190
Grvy schreef op zondag 27 mei 2012 @ 19:27:
[...]
lol...
Heb zelf lang genoeg WoW gespeeld en zat zelf ook bij de beste in Europa.![]()
Althans europa weet ik eigenlijk niet meer maar iig wel de beste op onze server.
Goed van je zegGrvy schreef op zondag 27 mei 2012 @ 19:27:
[...]
lol...

Elites en rares lukt me wel of ik moet echt pech hebben met bepaalde combinatie van affixes. Vooral die invincible minions is echt tricky. Daar ben ik heel lang mee bezig en flink misbruik maken van de maps.Visgek82 schreef op zondag 27 mei 2012 @ 19:23:
Leven en laten leven!
Ik vind het al best rustig op hell eerlijk gezegd.. ben halverwege act2 op lvl 55 maar kan het niet echt druk noemenAnoniem: 230001 schreef op zondag 27 mei 2012 @ 19:34:
Volgens mij komt er morgen een update van Blizzard met feiten en wetenswaardigheden over Diablo 3 tot nu toe. Ik dacht dat ze het dan ook over balans e.d. zouden gaan hebben. Ze hebben al laten weten dat op dit moment slechts 1% in Inferno speelt.

Ze hebben de cooldown van skils veranderen al langer gemaakt hoor.....Creqaw schreef op zondag 27 mei 2012 @ 14:23:
Ik kon het niet zo snel vinden maar ik heb een muis met programable buttons maar mag je die ook gebruiken of is dat "cheaten"?
Dus macro trucjes werken niet meer.
Hij wil denk ik meer skills aan zijn muis binden, niet een macro maken om skills in een gevecht te wisselen.bangkirai schreef op zondag 27 mei 2012 @ 19:42:
[...]
Ze hebben de cooldown van skils veranderen al langer gemaakt hoor.....
Dus macro trucjes werken niet meer.
Bij sc2 mag het niet, wat ongeveer dezelfde ToS/EULA heeft, dus ik zou denken van niet. Zeker weten doe ik het niet
Ik heb het momenteel redelijk zwaar als 54 op dezelfde plek.Gammort schreef op zondag 27 mei 2012 @ 19:38:
[...]
Ik vind het al best rustig op hell eerlijk gezegd.. ben halverwege act2 op lvl 55 maar kan het niet echt druk noemen
Dat lijkt overigens veroorzaakt te worden door lag, het varieerd ontzettend.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.Grvy schreef op zondag 27 mei 2012 @ 19:27:
[...]
lol...
Ik was in Battlefield Vietnam ook über, vaak beschuldigd van cheaten (was uiteraard niet zo) maar nu ben ik een totale noob in shooters...
Dat was mijn punt dan ook totaal niet. Meneer noemde mij een onwetende waarop ik antwoorde dat ik echt wel weet wie Kungen is en zelf ook actief de community/top gevolgd heb in WoW.Bulls schreef op zondag 27 mei 2012 @ 20:09:
[...]
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.
Ik was in Battlefield Vietnam ook über, vaak beschuldigd van cheaten (was uiteraard niet zo) maar nu ben ik een totale noob in shooters...
Om meneer dus even te laten weten dat die onzin uitkraamde.

Daarop reageerde ik, niet om te laten zien hoe 'pro' ik ben want zo game ik allang niet meer.

Dit is een account.

Je hebt goed laten zien hoe "pro" je bent.Grvy schreef op zondag 27 mei 2012 @ 20:14:
[...]
Dat was mijn punt dan ook totaal niet. Meneer noemde mij een onwetende waarop ik antwoorde dat ik echt wel weet wie Kungen is en zelf ook actief de community/top gevolgd heb in WoW.
Om meneer dus even te laten weten dat die onzin uitkraamde.![]()
Daarop reageerde ik, niet om te laten zien hoe 'pro' ik ben want zo game ik allang niet meer.
Ontopic plz.
Schijnt dus dat Legendaries hele lage droprate hebben als ik bovenstaande posts lees, maar ze verkopen voor een hoop gold. Als ik dan weer naar topplayers kijk, dan zie ik wel dat ze veel legendaries hebben die veel beter zijn dan alle andere rares en elites.
Ik denk dat Blizzard misschien meer aan de uiteindes zit qua kwaliteit van Legendaries? Zo van, of je krijgt een hele goede of een hele slechte.
Hadden ze ook niet gezegd dat je de beste items kan craften? Ik zie alleen weinig op het forum van gedropte plans ofzo.
Leven en laten leven!
Timed out? Dat je niet op tijd de item van de Auction House naar je shared stash gestuurd hebt? Ik dacht dat er wel een lange limiet was op de timer van de Auction house?Tsurany schreef op zondag 27 mei 2012 @ 20:26:
Zojuist 300k op de auction verloren. Item gekocht maar timed out dus geen item maar wel geld kwijt. Suckage
Leven en laten leven!
Heb ik ook eens gehad. 10 minuten later had ik het item toch in mijn stash (completed tab).Tsurany schreef op zondag 27 mei 2012 @ 20:26:
Zojuist 300k op de auction verloren. Item gekocht maar timed out dus geen item maar wel geld kwijt. Suckage
Heh, dat is een goeieStranglem schreef op zondag 27 mei 2012 @ 20:30:
[...]
Hadden ze ook niet gezegd dat je de beste items kan craften? Ik zie alleen weinig op het forum van gedropte plans ofzo.

Ze hadden het moeten maken dat je ieder geval 1 stat kan kiezen voor het item dat je craft. Nu is het gewoon niet rendabel.
[Voor 47% gewijzigd door Jerry op 27-05-2012 20:37]
Hoe kan ik met mijn level nog meer DPS doen? Ik heb nu al mijn items al gekozen op basis van zoveel mogelijk Dexterity.Azqi schreef op zondag 27 mei 2012 @ 13:00:
[...]
Jouw dps is laag voor een lvl 31? Ook zit je laag in je vit imo. Dus zou daar jouw gems op afstemmen. Waarschijnlijk doen de poison packs dan minder au?
Nee, ik wilde gewoon de "move" button op een muis knop hebben zodat ik die makkelijker ingedrukt hou. Op toetsenbord druk ik nog wel is de verkeerde knop in en ga ik nog instant dood door stillstaan/verkeerde richting.Gropah schreef op zondag 27 mei 2012 @ 19:46:
[...]
Hij wil denk ik meer skills aan zijn muis binden, niet een macro maken om skills in een gevecht te wisselen.
Bij sc2 mag het niet, wat ongeveer dezelfde ToS/EULA heeft, dus ik zou denken van niet. Zeker weten doe ik het niet
Timed out tijdens het bieden. Dus geen item in 'completed' staan.Stranglem schreef op zondag 27 mei 2012 @ 20:31:
Timed out? Dat je niet op tijd de item van de Auction House naar je shared stash gestuurd hebt? Ik dacht dat er wel een lange limiet was op de timer van de Auction house?
Ja hoop het, maar is al een stuk langer dan 10 minuten nu.Jerry schreef op zondag 27 mei 2012 @ 20:33:
Heb ik ook eens gehad. 10 minuten later had ik het item toch in mijn stash (completed tab).
http://diablo.incgamers.c...on-house-currently-brokenTsurany schreef op zondag 27 mei 2012 @ 20:38:
[...]
Timed out tijdens het bieden. Dus geen item in 'completed' staan.
[...]
Ja hoop het, maar is al een stuk langer dan 10 minuten nu.
Er schijnen problemen te zijn met de Auction House. Misschien dat het met elkaar te maken heeft. Ik hoop dat het wel gefixt wordt. 300k is veeel.
Leven en laten leven!
Anoniem: 66797
attack speed en damage addDe_Bastaard schreef op zondag 27 mei 2012 @ 20:34:
[...]
Hoe kan ik met mijn level nog meer DPS doen? Ik heb nu al mijn items al gekozen op basis van zoveel mogelijk Dexterity.
Ja heb gelukkig nog genoeg over maar toch, die 300k zou ik wel graag willen hebbenStranglem schreef op zondag 27 mei 2012 @ 20:43:
[...]
http://diablo.incgamers.c...on-house-currently-broken
Er schijnen problemen te zijn met de Auction House. Misschien dat het met elkaar te maken heeft. Ik hoop dat het wel gefixt wordt. 300k is veeel.

[Voor 11% gewijzigd door Tsurany op 27-05-2012 20:47]
"And chriscowart says that sometimes you can speed up the refresh by executing another transaction. He suggests posting something at an absurdly high price, then cancelling the auction so as to refresh your completed auctions tab."Tsurany schreef op zondag 27 mei 2012 @ 20:46:
[...]
Ja heb gelukkig nog genoeg over maar toch, die 300k zou ik wel graag willen hebbenOf het item natuurlijk, maar als dat 12 uur duurt is hij alweer de helft van die 300k waard of nog minder zelfs.
Misschien iets om te proberen

Het duurde 15 sec om item te kopen op buyout (timed out)
2de maal ging hij wel snel. Mijn gold is verminderd met de buy out maar mijn item staat niet bij completed...
Maw, gold weg & geen item!
Dat is heel redelijk. Ook nog aan jouw Vit gewerkt?De_Bastaard schreef op zondag 27 mei 2012 @ 21:16:
Ik zit nu overigens op 440 DPS ipv 320 zoals in mn eerdere screenshot. Is dat expected voor een level 32 monk?
Bonuspunten als je ook nog op de GoTD3 teamspeak zit.
[Voor 8% gewijzigd door Ultraman op 27-05-2012 21:29]
Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Die stream is nog best vet. BAM BAM AHHHHHHHH BAM BAM!

[Voor 52% gewijzigd door The Chosen One op 27-05-2012 21:32]
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
[Voor 96% gewijzigd door danslo op 27-05-2012 21:33]
Een beetje, ik dacht 170 ofzoAzqi schreef op zondag 27 mei 2012 @ 21:28:
[...]
Dat is heel redelijk. Ook nog aan jouw Vit gewerkt?

Zal wel omhoog moeten maar dan moet ik even shoppen voor andere items :-)
Lvl 14Ultraman schreef op zondag 27 mei 2012 @ 21:29:
Zeg is hier nog volk die net als ik niet lvl60 zijn, maar gewoon rond lvl 23 in Act 2 zitten?

[Voor 5% gewijzigd door Thrace Grumble op 27-05-2012 21:35]
XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble
Ik ben level 25 en ben net van Act 2 naar Act 3 gevaren..Ultraman schreef op zondag 27 mei 2012 @ 21:29:
Zeg is hier nog volk die net als ik niet lvl60 zijn, maar gewoon rond lvl 23 in Act 2 zitten?

Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite
Dit topic is gesloten.
Het is niet de bedoeling dat je iets post van je pre-order noch waar je dat hebt gedaan noch voor hoeveel je dat hebt gedaan. Dit topic is voor het spel Diablo 3, niet voor het aankoopproces er van.
Tevens is het niet de bedoeling te vragen/bedelen om een Guest Pass, als mensen ze willen weggeven dan posten ze dat wel.
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is ook niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.
JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net
Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic