Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.
Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite

GlennoxD3#2945

glennox schreef op zondag 27 mei 2012 @ 21:44:
Iemand die een staff of herding wil kopen? ik verkoop de mijne voor 200k
GlennoxD3#2945

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Die 50k scheelt je minstens een uur werk. Het bij elkaar farmen van 50k is minder werk dan het zoeken van de items

best wel nerveus om hem te mollen

ik ga even filmpje kijken van softcore kills wat ik kan verwachten.
Belangrijkste is dat je de enrage voor blijftFlghter1982 schreef op zondag 27 mei 2012 @ 21:51:
15-20 min pauze.. dan weer verder.. ik denk butcher time in 1.5 uur ofzo...

Item is erTsurany schreef op zondag 27 mei 2012 @ 20:49:
Tried that, ben constant cheap shit aan het verkopen waar ik wel een risico mee kan nemen. Maar dat andere ding staat er nog niet. Ach, ik zie wel of het later op de avond nog komt.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
wat is de enrange timer op hem en hoe kan je dat zien?Jerry schreef op zondag 27 mei 2012 @ 21:54:
[...]
Belangrijkste is dat je de enrage voor blijft. De rest van de abilities die hij heeft zijn makkelijk te ontwijken.
Anoniem: 66797
je kan staff of herding niet verkopen daar die bound is aan je accountglennox schreef op zondag 27 mei 2012 @ 21:44:
GlennoxD3#2945
Zag dat resist ook voor physical damage opgaat (dus beetje armor kan vervangen?) en denk dat monk dan de betere optie is vanwege One with Everything. Maar theorie en praktijk zijn andere dingen, dus misschien dat iemand anders meer inzicht heeft?
[Voor 3% gewijzigd door Xanaroth op 27-05-2012 22:05]
Je kan het zien aan de vloer die helemaal in vuur en vlam staatFlghter1982 schreef op zondag 27 mei 2012 @ 22:00:
[...]
wat is de enrange timer op hem en hoe kan je dat zien?

Ik weet niet de precieze tijd ervan... ik gok rond de 3-4 minuten.
[Voor 12% gewijzigd door Jerry op 27-05-2012 22:05]
Anoniem: 230001
Dat ding is accountgebonden.glennox schreef op zondag 27 mei 2012 @ 21:44:
GlennoxD3#2945
Ben al een hele avond pony's en beertjes aan het meppen maar voor het geld hoef ik het niet te doen al is 100k op 4 uur best leuk natuurlijk maar items voor het AH om flinke winst te maken zitten er nauwelijks bij. Heb er tot nu toe pas 2 op het AH kunnen zetten, de rest is allemaal vendorvoer.
Wel al een miljoen xp en dat is ook niet verkeerd. Ik ga morgen als het hierboven weer wat afgekoeld is verder met Act I van Hell maar hoopte flink wat gold bij elkaar te krijgen en wat items voor mijn lvl 44 barbarian. Het enige waar strength op zit zijn die 188 voodoomasks die ik heb geloot vanavond

Anoniem: 339933
Hetzelfde probleem hierzo.Tsurany schreef op zondag 27 mei 2012 @ 20:38:
[...]
Timed out tijdens het bieden. Dus geen item in 'completed' staan.
[...]
Ja hoop het, maar is al een stuk langer dan 10 minuten nu.
Ik heb alvast een ticket (met een bijlage) aangemaakt bij Blizz. Het zal mij benieuwen... Anders heb ik 500k gold weggegooid.

[Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 339933 op 27-05-2012 22:07]
Geinig dat jullie nu samen spelen, hij heeft wel iets van drie dagen gefarmd voor gear, zijn jullie ook voldoende uitgerust voor inferno? Zag vrijdag je filmpje over near dead experience in acat 4 hell, was mooi om te zien. Succes en don't die!Flghter1982 schreef op zondag 27 mei 2012 @ 21:51:
15-20 min pauze.. dan weer verder.. ik denk butcher time in 1.5 uur ofzo...
Hier ook pas level 27 en in act drie. Maar mijn laptop is kapotti dus zal ook wel weer even duren voordat ik weet speel..Ultraman schreef op zondag 27 mei 2012 @ 21:29:
Zeg is hier nog volk die net als ik niet lvl60 zijn, maar gewoon rond lvl 23 in Act 2 zitten?
Bonuspunten als je ook nog op de GoTD3 teamspeak zit.
Mijn bescheiden Cyberpunk en Fortnite Save the World YT kanaal en Mijn Battle.net account

Nog niet solo gespeeld.. Drie keer raden wat ik zojuist heb geprobeerd! .... klote zeg...

Ik ga overal dood op nightmare..
Na wat googlen zag ik dit: http://us.battle.net/d3/e.../wizard#aZYlfP!cWf!cbaYbZ
Tips?

Wat ik doe is Ray of Frost en Poison Hydra als wapens. Dan Diamond Skin met de upgrade voor 20k armor, Magic Weapons met de extra damage, Familiar met de extra damage en Energy Armor met de extra resistance. Daarmee lukt solo best goed.R0y. schreef op zondag 27 mei 2012 @ 22:14:
Crap... Ben een wizard gestart met een vriend. samen gespeeld tot en met Hell.. Lvl 50 nou![]()
Nog niet solo gespeeld.. Drie keer raden wat ik zojuist heb geprobeerd! .... klote zeg...![]()
Ik ga overal dood op nightmare..
Na wat googlen zag ik dit: http://us.battle.net/d3/e.../wizard#aZYlfP!cWf!cbaYbZ
Tips?
Link: http://us.battle.net/d3/e.../wizard#ZRXSjO!XWf!ZbaZac
Enige reden dat hij level 60 vereist is de rune in Energy Armor, neem je daar een andere en dan is hij vanaf level 48 te gebruiken.
Speelde Act 1 op inferno samen met een andere Wizard en ik gebruikte deze build. Hij had geen Magic Weapons en geen Familiar maar gebruikte Blizzard en Teleport. Die combinatie werkte goed

[Voor 7% gewijzigd door Tsurany op 27-05-2012 22:22]
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Cool thnx! Ik ga hem zeker testenTsurany schreef op zondag 27 mei 2012 @ 22:21:
[...]
Wat ik doe is Ray of Frost en Poison Hydra als wapens. Dan Diamond Skin met de upgrade voor 20k armor, Magic Weapons met de extra damage, Familiar met de extra damage en Energy Armor met de extra resistance. Daarmee lukt solo best goed.
Link: http://us.battle.net/d3/e.../wizard#ZRXSjO!XWf!ZbaZac
Enige reden dat hij level 60 vereist is de rune in Energy Armor, neem je daar een andere en dan is hij vanaf level 48 te gebruiken.
Speelde Act 1 op inferno samen met een andere Wizard en ik gebruikte deze build. Hij had geen Magic Weapons en geen Familiar maar gebruikte Blizzard en Teleport. Die combinatie werkte goed

hogere ping als normaal (120ms), maar wel speelbaar hier.ChUcKiE schreef op zondag 27 mei 2012 @ 22:30:
Is het bij jullie ook zo laggy, of ligt dat aan mijn eigen verbinding? Ik wordt er elke keer uitgegooid.
Ik gok dat de servers het druk hebben. zondagavond, met morgen een vrije dag. + record verkopen.
Speelt inderdaad lekker. Ik heb de rune van energy armor naar degene voor extra crit omgezet(even de naam kwijt). Aangezien ik de rune uit jou build nog niet hebTsurany schreef op zondag 27 mei 2012 @ 22:29:
Geen garantie voor succes maar in mijn speelstijl werkt het tot Act 2 prima. Act 2 moeten we nog beginnen maar onze derde member is net 60 geworden met z'n Monk zodat we een Monk hebben ipv Demon Hunter, scheelt toch wel

is wel dat alles wat ik onderweg ind minder is dan wat ik voor weinig op AH kan kopen. weet niet of dat olp normal normaal is?

Zitten jullie ook altijd te hannessen tussen vitality en resistance? Dan zit ik te twijfelen of ik liever 94 vitality wil of 50 resistance to all.
EHP: = Life / ((1 - DR from Armor) × (1 - DR from Resistance) × (1 - 0.30 if monk or barbarian) × (1 - DR from other source))
Dat is de formule voor Effective Hit Points oftewel hoeveel damage je kan verdragen voor je dood bent. Kan helpen wellicht.
Enorm. Eigenlijk onspeelbaar aan het eind van de middag. Zo nog even proberen.ChUcKiE schreef op zondag 27 mei 2012 @ 22:30:
Is het bij jullie ook zo laggy, of ligt dat aan mijn eigen verbinding? Ik wordt er elke keer uitgegooid.
Formule voor E2 is: =A2/((1-B2)*(1-C2)*(1-D2))
Zo kan je dus als je twijfelt tussen verschillende items uitrekenen wat je Effective Hit Points zijn. In mijn geval is de eerste combi beter dan de tweede combi omdat ik meer damage kan ontvangen voor ik dood ga.
Level 58 en ik kom geen stap vooruit bij ACT 3 ala Hell. Gear omgegooid, nog steeds hetzelfde. Tweaker zegt tegen ThinClientQ dat hij Vitality gear moet kopen, resultaat is 200% hp, maar alle andere stats lager en nu nog sneller dood! Waar staat ergens documentatie over monk gear? Google al gekeken, maar dat is ook om te

Speedydown.nl !!!
Anoniem: 230001
Anoniem: 247730
Je moet wel zorgen dat je er effectief op vooruit gaat, wat ik meestal doe als ik health nodig heb, is een beetje damage inleveren, maar voor de rest op niets bezuinigen.ThinClientQ schreef op zondag 27 mei 2012 @ 23:13:
*ThinClientQ heeft frustratie van het hoogste niveau.
Level 58 en ik kom geen stap vooruit bij ACT 3 ala Hell. Gear omgegooid, nog steeds hetzelfde. Tweaker zegt tegen ThinClientQ dat hij Vitality gear moet kopen, resultaat is 200% hp, maar alle andere stats lager en nu nog sneller dood! Waar staat ergens documentatie over monk gear? Google al gekeken, maar dat is ook om te.
haha; je lijkt mij welThinClientQ schreef op zondag 27 mei 2012 @ 23:13:
Level 58 en ik kom geen stap vooruit bij ACT 3 ala Hell. Gear omgegooid, nog steeds hetzelfde. Tweaker zegt tegen ThinClientQ dat hij Vitality gear moet kopen, resultaat is 200% hp, maar alle andere stats lager en nu nog sneller dood! Waar staat ergens documentatie over monk gear? Google al gekeken, maar dat is ook om te.

Dit is een account.
Ik kan serieus wel ontploffenGrvy schreef op zondag 27 mei 2012 @ 23:18:
[...]
haha; je lijkt mij welzit nu ook 58 op ACT 3 HELL; en het lukt me gewoon niet; frusterend.
gear ook al meerdere malen gewijzigd alsmede builds.. die pestilence gasten en molten en what not; zijn helemaal een ramp.

van de mensen die ik gesproken hebt word over het algemeen gezegd dat ACT 3 - Arreat Crater gewoon een ramp is om te doen voor melee. maarjah

Dit is een account.
Armor/resistance is imho altijd beter dan health.Tsurany schreef op zondag 27 mei 2012 @ 22:44:
Mooi dat het werkt
Zitten jullie ook altijd te hannessen tussen vitality en resistance? Dan zit ik te twijfelen of ik liever 94 vitality wil of 50 resistance to all.
EHP: = Life / ((1 - DR from Armor) × (1 - DR from Resistance) × (1 - 0.30 if monk or barbarian) × (1 - DR from other source))
Dat is de formule voor Effective Hit Points oftewel hoeveel damage je kan verdragen voor je dood bent. Kan helpen wellicht.
Uitendelijk heb je natuurlijk het liefst beide maar dat terzijde

Nu maar eens kijken hoe het centrum van Caldeum er uitziet met groene balletjes die neerploffen

Belial zal ook wel dolle pret zijn op inferno..Bundin schreef op zondag 27 mei 2012 @ 23:31:
Zo, net op inferno meneer Kulle zijn plaats gewezen (solo.. naja, met mijn trouwe templar die goed is in fireballs koppen). Dit was de allereerste bossfight waarbij ik na afloop even diep adem moest halen om de opgebouwde spanning los te latenToch jammer dat het tot daar heeft geduurd eer ik een bossfight echt spannend vond..
Nu maar eens kijken hoe het centrum van Caldeum er uitziet met groene balletjes die neerploffen
www.twitch.tv/kungentv
ik ben echt fucking scared

Ik heb al een schijthekel aan die slang-achtige mobs (Yuan-ti ripoff!!) als DH, ze kunnen zonder dat ik er iets aan kan doen dichtbij komen en me met 1 rake klap neermeppen. Belial zie ik met angst en beven tegemoet...
En daarvoor is dus die formule, daarmee kan je uitrekenen of dat wel werkelijk zo is. Zie dat plaatje van mij, die tweede had meer resistance maar veel minder health, niet ideaal.unfor schreef op zondag 27 mei 2012 @ 23:23:
Armor/resistance is imho altijd beter dan health.
Uitendelijk heb je natuurlijk het liefst beide maar dat terzijde
Nou dat zag er makkelijk uit, lol!Flghter1982 schreef op zondag 27 mei 2012 @ 23:37:
daar gaan we dan... Butcher Inferno Hardcore Mode.
www.twitch.tv/kungentv
ik ben echt fucking scared
ja lol viel eigenlijk wel mee..Vincent Dwild schreef op zondag 27 mei 2012 @ 23:47:
die butcher ging best makkelijk neer toch?
maar toch. het blijft spannend als je daar staat.
zeker met 20k viewers die allemaal hopen dat je sterft

Niks niet hopen dat je sterft. Wij stonden je hier toch echt aan te moedigen hoorFlghter1982 schreef op zondag 27 mei 2012 @ 23:48:
[...]
zeker met 20k viewers die allemaal hopen dat je sterft

Mooi gedaan jongens.
Proud member of TCF - D2OL is zooooo 2005
-

Centurion schreef op zondag 27 mei 2012 @ 23:54:
Zo kut dat hij nergens te krijgen is, ben nu lvl 13 barb in de starteredition, en ik vertik het om 60 euro te betalen voor alleen een key.
Same, zowel geld als items welk in rook opgaan vandaag op de AH. Verbaast me dan ook niets dat de RMAH al tot zeker mid juni uitgesteld lijkt te zijn.speedydown schreef op zondag 27 mei 2012 @ 23:13:
de AH doet zeker weer raar, ik ben ook mijn geld kwijt en geen item
haha thxHuppie schreef op zondag 27 mei 2012 @ 23:52:
[...]
Niks niet hopen dat je sterft. Wij stonden je hier toch echt aan te moedigen hoor
Mooi gedaan jongens.

Ik zou me er niet zo druk over maken wat "expected" is btw.De_Bastaard schreef op zondag 27 mei 2012 @ 21:16:
Ik zit nu overigens op 440 DPS ipv 320 zoals in mn eerdere screenshot. Is dat expected voor een level 32 monk?
Zolang jij staat en de mobs neervallen is het goed

* heuveltje die nu onderhand hell heeft bereikt op lvl52.

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel Pentium 233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600

Ik probeer hier en daar een stukje gear te craften, maar het zorgt eigenlijk enkel voor een hoop frustratie om de meest nutteloze stats te zien voorbijkomen op mijn crafts. (die blacksmith weet niet goed wat ie doet)
En wat doen meneer Tyrael en templar? ja op de mob inbeuken die jij als player uit de plague probeert te trekken waardoor die dus blijft staan en lekker + health krijgt

Dit is een account.
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Klopt; en sommige combo's dan healed het ook de mobs als ze erin blijven staan.The Chosen One schreef op maandag 28 mei 2012 @ 00:22:
Eh dat doet gewoon damage.

WOW; ik zit nu gewoon vast.. ik zit net voor een portal.. met gebroken gear.
1kant van de portal = 3 elite mobs die me kapotmaken..
andere kant van de portal = 1 normal mob die me dankzij kapotte gear met 1 klap doodmaakt..
Hoe moet ik nu teleporten?

[Voor 37% gewijzigd door Grvy op 28-05-2012 00:40]
Dit is een account.

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, 6800 XT, MSI B650 Tomahawk, 2tb NVME
vit zonder goeie res is waardeloos het is echt een balans vanThinClientQ schreef op zondag 27 mei 2012 @ 23:13:
res
vit en DPS
armor
BTW ik zit ook in acrt3 op hell

Ellendras#2772 (nickname RIP because i die a lot

[Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 66797 op 28-05-2012 00:42]
ja rechts klik op het persoon zijn icoon (die links bovenin staat dus niet zijn char zelf) en dan tradeVisgek82 schreef op maandag 28 mei 2012 @ 00:40:
Even wellicht een hele domme vraag, maar is het mogelijk om iemand gold te geven? zoals dat in Diablo 2 ook kon? wil een kennis wat gold geven, maar kan nergens vinden hoe dat moet...
Het is een kwestie van de volgende formule: EHP: = Life / ((1 - DR from Armor) × (1 - DR from Resistance) × (1 - 0.30 if monk or barbarian) × (1 - DR from other source))Anoniem: 66797 schreef op maandag 28 mei 2012 @ 00:40:
[...]
vit zonder goeie res is waardeloos het is echt een balans van
res
vit en DPS
armor
BTW ik zit ook in acrt3 op hell
Ellendras#2772 (nickname RIP because i die a lot)
Cast animatie wordt versneld met +attack speed, dus voor kiten is dat niet eens zo heel slecht.kevz schreef op maandag 28 mei 2012 @ 00:11:
Weet iemand van een theorycrafting website af? Ik wil graag meer in depth info over WD builds. Zit nu voornamelijk met de vraag to attack speed or not to attack speed. Ik weet dat het een zeer mooie stat is voor poison dart+splinters maar vraag me af wat het doet met zombie charger+bears etc.
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 6600 8GB
Thanks man ! superAnoniem: 66797 schreef op maandag 28 mei 2012 @ 00:41:
[...]
ja rechts klik op het persoon zijn icoon (die links bovenin staat dus niet zijn char zelf) en dan trade

Even wat anders. ben nu net met mijn WD op inferno terecht gekomen, maar heb echt enorme problemen met elites en unique mobs. krijg ze gewoon niet kapot, wat ik ook probeer. en hun mij natuurlijk wel

Heb op dit moment 47k health en 8600 dps, unbuffed. dit kan 11k worden met soul harvest.. mijn resists schommelen tussen de 100 en de 150, wat me op zich nog niet zo slecht lijkt... maar nu het probleem, ik weet gewoon niet wat ik nu als eerste moet verbeteren.. mijn skills? resists? dps? health?
Mischien kan iemand me helpen

resists 100 tot 150 is zeer laag dit vertaalt zich in +/- 25% je hebt veel meer res nodig in inferno (mouseover dan zie je de % waardes)Visgek82 schreef op maandag 28 mei 2012 @ 00:47:
[...]
Thanks man ! superik zocht de drop gold button , zoals altijd in D2 , maar vond niets
Even wat anders. ben nu net met mijn WD op inferno terecht gekomen, maar heb echt enorme problemen met elites en unique mobs. krijg ze gewoon niet kapot, wat ik ook probeer. en hun mij natuurlijk wel
Heb op dit moment 47k health en 8600 dps, unbuffed. dit kan 11k worden met soul harvest.. mijn resists schommelen tussen de 100 en de 150, wat me op zich nog niet zo slecht lijkt... maar nu het probleem, ik weet gewoon niet wat ik nu als eerste moet verbeteren.. mijn skills? resists? dps? health?
Mischien kan iemand me helpen
Ehm.. sorry maar hoe doe ik dat? ehp?Tsurany schreef op maandag 28 mei 2012 @ 00:51:
Resist van 100-150 is veel te laag denk ik, je hebt veel meer nodig dan dat afhankelijk van je build. Wat is je EHP? Reken je EHP uit voor de laagste resistance en post die hier, dan wordt het duidelijk of je DPS en EHP goed samen kunnen werken.
lees terug en start excel ff op

[Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 66797 op 28-05-2012 00:56]
Wat dit doet is laten zien hoeveel damage je kan ontvangen voor je dood gaat. Het is niks anders dan life, armor en resistance in een enkel getal maar laat wel een direct vergelijkbaar resultaat zien zonder dat je 10 stats moet vergelijken en bekijken.
Stukje hierboven heb ik een post met Google Docs afbeelding en de formule, neem die als je Excel niet hebt

Fortnite Shop - fnitemshop.com | Apex Legends Store - apexitemstore.com | CoD MW Store- codmwstore.com
Sorry maar hier ben ik echt heel slecht in. wat moet ik met die formule doen?Tsurany schreef op maandag 28 mei 2012 @ 00:57:
Heb hem even hierboven al genoemd: EHP: = Life / ((1 - DR from Armor) × (1 - DR from Resistance) × (1 - 0.30 if monk or barbarian) × (1 - DR from other source))
Wat dit doet is laten zien hoeveel damage je kan ontvangen voor je dood gaat. Het is niks anders dan life, armor en resistance in een enkel getal maar laat wel een direct vergelijkbaar resultaat zien zonder dat je 10 stats moet vergelijken en bekijken.
Stukje hierboven heb ik een post met Google Docs afbeelding en de formule, neem die als je Excel niet hebt
Als ik nou een screenshot maak van mijn char detail pagina, kun je daar dan wat mee?
- Bosmonster
- Registratie: Juni 2001
- Laatst online: 13-01 10:59
*zucht*
Muismatten
Steelseries Qck Diablo 3 Logo Edition
Steelseries Qck Diablo 3 Demon Hunter Edition
Steelseries Qck Diablo 3 Witch Doctor Edition
Steelseries Qck Diablo 3 Monk Edition
Steelseries QcK Mini Diablo 3 Logo Edition
Apple Mac OS X
Diablo III
Diablo III (Collectors Edition)
Activision Blizzard
Battlenet
Steelseries
Hack and slash
Blizzard Entertainment
Diablo
Pc-game
Rpg
:strip_exif()/u/27216/bosmonster_dropdown.gif?f=community)
2600 dps nu en 11K health. Nog niks van AH gekocht.. dus allemaal NM items.
[Voor 12% gewijzigd door Bosmonster op 28-05-2012 01:01]
EHP: = Life / ((1 - DR from Armor) × (1 - DR from Resistance) × (1 - 0.30 if monk or barbarian) × (1 - DR from other source))Visgek82 schreef op maandag 28 mei 2012 @ 01:00:
Sorry maar hier ben ik echt heel slecht in. wat moet ik met die formule doen?
Als ik nou een screenshot maak van mijn char detail pagina, kun je daar dan wat mee?
EHP: = Life / X
X = (1 - DR from Armor) × (1 - DR from Resistance) × (1 - 0.30 if monk or barbarian) × (1 - DR from other source)
Wat je moet doen is Life door X delen. X reken je uit door de percentages te pakken die je Armor en Resistance aan bescherming doen. Dus hover met je muis over je armor getal en je laagste resistance getal en noteer die cijfers, vervolgens vul je die in de formule in. Stel je armor geeft 50% resistance en je laagste resistance geeft 30% dan vul je het volgende in.
X = (1-0,50) x (1x0,3), dat resulteert in X = 0,5x0,7 = 0,35. Dan deel je jou Life door 0,35 en dan heb je je EHP

Geef anders je armor percentages en resistance percentages en dan reken ik het wel voor je uit. Dus gewoon de percentages die je ziet als je met de muis boven de getallen zit.
[Voor 8% gewijzigd door Tsurany op 28-05-2012 01:05]
http://us.battle.net/d3/e.../wizard#ZlQXRO!fWX!bbaabc
Act1 inferno is te doen met ~190.000 EHP en 14k dmg.
Act2 is killing....
res en armor zijn duuuuuur
Ray of Frost loopt m'n AP niet op leeg door 1 atack per second.
[Voor 14% gewijzigd door Vandread op 28-05-2012 01:06]

Mijn AP blijft idd ook volledig vol tijdens Ray of Frost als ik de reduced cost rune gebruik dus een lichte attack speed verhoging kan geen kwaad met die rune. Anders de extra damage rune nemen en de attack speed zo houden.
[Voor 37% gewijzigd door Tsurany op 28-05-2012 01:08]
En volgens mij hebben we nog een goede barb nodig

Aan chilled z'n gear te zien gaat hij het nog niet trekken.
[Voor 37% gewijzigd door Vandread op 28-05-2012 01:12]
Als ik het goed gedaan heb , kom ik uit op 32,788 . alleen kon ik "DR from other source" niet vinden.. kun je iets met dat cijfer?Tsurany schreef op maandag 28 mei 2012 @ 01:04:
[...]
EHP: = Life / X
X = (1 - DR from Armor) × (1 - DR from Resistance) × (1 - 0.30 if monk or barbarian) × (1 - DR from other source)
Wat je moet doen is Life door X delen. X reken je uit door de percentages te pakken die je Armor en Resistance aan bescherming doen. Dus hover met je muis over je armor getal en je laagste resistance getal en noteer die cijfers, vervolgens vul je die in de formule in. Stel je armor geeft 50% resistance en je laagste resistance geeft 30% dan vul je het volgende in.
X = (1-0,50) x (1x0,3), dat resulteert in X = 0,5x0,7 = 0,35. Dan deel je jou Life door 0,35 en dan heb je je EHP
Geef anders je armor percentages en resistance percentages en dan reken ik het wel voor je uit. Dus gewoon de percentages die je ziet als je met de muis boven de getallen zit.
Jazeker *schaam*Tsurany schreef op maandag 28 mei 2012 @ 01:16:
Dat cijfer lijkt me niet geheel correct, kan je even je percentages geven?
life : 47,700
armor damage reduction : 38.13
resistance : 26.21 (laagste)
Veel gear met resistance to all, intel en behoorlijke armor, zo te zien heb je erg veel vitality, die ga je op moeten offeren voor resistance etc, maar dat maakt niet uit, je blijft langer leven.
Butcher weer bij Kungentv:
http://nl.twitch.tv/kungentv
[Voor 11% gewijzigd door Vandread op 28-05-2012 01:22]
He een medesolo'erbrn schreef op maandag 28 mei 2012 @ 00:15:
Zo ... met mijn solo wizard net nightmare afgewerkt en begonnen in hell. Ik vrees wel dat mijn principe van zelf-redzaam te zijn en niks op AH te kopen mij zuur zal opbreken. Ik heb al moeite om de eerste zombies om te leggen(zit nu aan iets van 1.6k dps en 1.3k armor)
Ik probeer hier en daar een stukje gear te craften, maar het zorgt eigenlijk enkel voor een hoop frustratie om de meest nutteloze stats te zien voorbijkomen op mijn crafts. (die blacksmith weet niet goed wat ie doet)

Tot nu toe doen we het ook nog zelfstandig, en ben ook net op hell beland
Lvl52 Monk 2.2K Dps en 9.5K HP.
De zombies gaan nog wel, de meeste elite-packs lukken ook nog wel, zij het al kiele kiele, en soms in 2 keer

Na 5 pogingen maar opgegeven, even een stukje NMa4 opnieuwrunnen om lvl53 te worden, hopelijk brengt de merchant nog een beter wapen, en dan doen we nog een poging

Elke keer als ik kijk zijn ze anders weer de hangjeugd in a1 aan het uithangenVandread schreef op maandag 28 mei 2012 @ 01:22:

[Voor 9% gewijzigd door heuveltje op 28-05-2012 01:24]
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel Pentium 233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600
en toen ging er een dood.... terwijl de bitcher al neer wasVandread schreef op maandag 28 mei 2012 @ 01:22:
Jij hebt resistance, armor en DPS nodig.
Veel gear met resistance to all, intel en behoorlijke armor, zo te zien heb je erg veel vitality, die ga je op moeten offeren voor resistance etc, maar dat maakt niet uit, je blijft langer leven.

Ik heb 21.160 DPS en 294.046 EHP en daarmee lukt Act I inferno wel en Act II is zeer pittig. Je hebt echt gear nodig met veel armor en veel resistance to all. Mijn health is maar 38734 dus zo'n 9000 lager dan die van jou maar door mijn 65,28% uit armor en 62,06% uit m'n laagste resistance heb ik veel meer EHP en kan ik dus veel meer klappen opvangen, bijna drie keer zoveel klappen. Je moet echt investeren in gear. Inferno gaat niet zonder goede gear.
Overigens is EHP wel gebaseerd op level 60 monsters, veel elites zijn level 63 dus valt de EHP lager uit. Maar die verandering is toch lineair dus de basis blijft hetzelfde.
[Voor 14% gewijzigd door Tsurany op 28-05-2012 01:32]
LOL, zat er ook net naar te kijken, Dirge op sub 5% hp en krijgt net een heal voor de boss dood gaat, blijft ie nadat de boss dood is in vuur staanRocketKoen schreef op maandag 28 mei 2012 @ 01:29:
[...]
en toen ging er een dood.... terwijl de bitcher al neer was

Dirge word een meme

Die gast moet chillen, veel te panisch.
[Voor 19% gewijzigd door Vandread op 28-05-2012 01:31]

Vorige keer ook van het vuur @ butcherVandread schreef op maandag 28 mei 2012 @ 01:30:
Hij is al eens dood gegaan en is dus vanavond WEER dood gegaan.
Dirge word een meme
Die gast moet chillen, veel te panisch.

Ok , bedanktTsurany schreef op maandag 28 mei 2012 @ 01:29:
Dan kom ik uit op het volgende: 47700 / ((1 - 0,3813) × (1 - 0,2621) = 104.499 EHP.
Ik heb 21.160 DPS en 294.046 EHP en daarmee lukt Act I inferno wel en Act II is zeer pittig. Je hebt echt gear nodig met veel armor en veel resistance to all. Mijn health is maar 38734 dus zo'n 9000 lager dan die van jou maar door mijn 65,28% uit armor en 62,06% uit m'n laagste resistance heb ik veel meer EHP en kan ik dus veel meer klappen opvangen, bijna drie keer zoveel klappen. Je moet echt investeren in gear. Inferno gaat niet zonder goede gear.

Is het dan verstandig om voor veel int te gaan op mijn gear? of echt items die +all resistance geven? en hoeveel life mag ik verliezen voor hoeveel resistance?
Stel je voor , op AH zie ik een item die mij +15 resist to all geeft, maar ik verlies 3k health. is dat dan okay?

@heuvel, andere char volgens mij.
Lol@ topic
http://eu.battle.net/d3/en/forum/topic/4309854893
[Voor 25% gewijzigd door Vandread op 28-05-2012 01:39]
doodgaan,heuveltje schreef op maandag 28 mei 2012 @ 01:37:
Erm ik mis ff iets, hoe kun je 2 keer doodgaan op HC
weer @ lvl 1 beginnen
lvl 60 halen
weer dood gaan.
En dat in 1 avondRocketKoen schreef op maandag 28 mei 2012 @ 01:40:
[...]
doodgaan,
weer @ lvl 1 beginnen
lvl 60 halen
weer dood gaan.

Dit topic is gesloten.
Het is niet de bedoeling dat je iets post van je pre-order noch waar je dat hebt gedaan noch voor hoeveel je dat hebt gedaan. Dit topic is voor het spel Diablo 3, niet voor het aankoopproces er van.
Tevens is het niet de bedoeling te vragen/bedelen om een Guest Pass, als mensen ze willen weggeven dan posten ze dat wel.
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is ook niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.
JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net
Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic