Ik moet wel zeggen, dat de storyline van Diablo II uitgebreider was dan in Diablo III. Uiteindelijk was in Diablo II niet het verhaal, waardoor de mensen het spel jaren bleven spelen ( waaronder ik) ,maar de diversiteit aan doelen die je kon doen in Diablo II. Traden, pvp-en ,levelen naar 99 ,farmen van bosses ,craften & samen met je vrienden levelen of vrienden helpen.
Diablo III speel ik dan ook meer voor de bovengenoemde opties die je kan doen. Rushen naar level 60 is totaal niet van belang in mijn ogen. Gewoon met een paar vrienden samen door de Acts en difficulties lopen ,geeft mij al uren spelplezier. Op je gemak farmen voor betere items en als ik eenmaal mijn character klaar heb in alle difficulties ,bijvoorbeeld gewoon weer net zoals ik deed in DII een hardcore character aanmaken.
Diablo III bezit net zoals DII uren aan plezier.
Diablo III speel ik dan ook meer voor de bovengenoemde opties die je kan doen. Rushen naar level 60 is totaal niet van belang in mijn ogen. Gewoon met een paar vrienden samen door de Acts en difficulties lopen ,geeft mij al uren spelplezier. Op je gemak farmen voor betere items en als ik eenmaal mijn character klaar heb in alle difficulties ,bijvoorbeeld gewoon weer net zoals ik deed in DII een hardcore character aanmaken.
Diablo III bezit net zoals DII uren aan plezier.