Je zou nog kunnen zeggen dat je de game met meerdere classes kunt spelen wat toch iedere keer weer een andere beleving is, IMHO YMMVPykow schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 09:53:
Diablo 3 heeft geen goede replaywaarden of je moet een achievement gek zijn. wat in mijn ogen niks toevoegt aan de game.
Inderdaad, met alle 5 klassen inferno halen lijkt me toch heel wat uren/replaywaarde. 1 char inferno proof te krijgen heb je toch wel een 60-70 uur in z'n poppetje zitten lijkt mij.Verwijderd schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 09:54:
[...]
Je zou nog kunnen zeggen dat je de game met meerdere classes kunt spelen wat toch iedere keer weer een andere beleving is, IMHO YMMV
i7 8700k @ 4.8ghz 24/7, 16gb ddr4 3200, MSI 1080 Gaming / CM Mastercase Maker 5T, Audio Technica AD900X
Jij vindt het geen leuke game; we get it. Bye, bye.Pykow schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 09:53:
dat is alleen maar farmen en statspadden. steeds een boss over en over doen.
Diablo 3 heeft geen goede replaywaarden of je moet een achievement gek zijn. wat in mijn ogen niks toevoegt aan de game.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Mek's Update !
Wizard = Level 47 en sta nu voor de Lord of Sin.
Mijn DMG is nu weer lekker op maat.
Ik heb een beetje vit ingeleverd voor DMG stats.
En ik zit nu op 1600DPS Heb al aardig wat resistance gear ook dus het werkt nu net wat beter, alleen de champion packs zijn af en toe nog een downer.
Maar dat is gewoon elke keer skils aanpassen en gaan.
Dus hoop binnenkort Act3 done te hebben en dan in Act 4 te gaan om Nightmare af te maken.
Dagboek:
Gistere is een maatje van me eindelijk begonnen !, hij is helemaal hooked.
Dus ik ga hem vanavond is boosten tot en met diablo en daarna is even kijken of ik hem in nightmare kan helpen. ( ligt allemaal aan de tijd ofc )
Verder helpt BS wel, heb al gelijk wat items gemaakt voor em
.
.
En het hele Arena aspect is er nog niet en het PvP.
Maar dat zou voor de meeste ook niet leuk zijn..omdat gesloopt worden nu eenmaal qft oplevert.
Wizard = Level 47 en sta nu voor de Lord of Sin.
Mijn DMG is nu weer lekker op maat.
Ik heb een beetje vit ingeleverd voor DMG stats.
En ik zit nu op 1600DPS Heb al aardig wat resistance gear ook dus het werkt nu net wat beter, alleen de champion packs zijn af en toe nog een downer.
Maar dat is gewoon elke keer skils aanpassen en gaan.
Dus hoop binnenkort Act3 done te hebben en dan in Act 4 te gaan om Nightmare af te maken.
Dagboek:
Dus ik ga hem vanavond is boosten tot en met diablo en daarna is even kijken of ik hem in nightmare kan helpen. ( ligt allemaal aan de tijd ofc )
Verder helpt BS wel, heb al gelijk wat items gemaakt voor em
En News flash dat was in D1 en D2 ook meer dan 12 jaar geleden, even wakker wordenPykow schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 09:53:
[...]
dat is alleen maar farmen en statspadden. steeds een boss over en over doen.
[...]
bij diablo 3 kan je dit zeker indelen.
je speelt steeds tegen bots met vrienden en ze doen steeds het zelfde. je character optimaliseren zodat je een pc robot kan verslaan, vindt ik geen uitdaging.
En het hele Arena aspect is er nog niet en het PvP.
Maar dat zou voor de meeste ook niet leuk zijn..omdat gesloopt worden nu eenmaal qft oplevert.
[ Voor 36% gewijzigd door Mektheb op 25-05-2012 10:01 ]
Als ik je een tip mag geven, roll een alt en speel daar mee samenMektheb schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 09:59:
Mek's Update !
Dagboek:
Verder helpt BS wel, heb al gelijk wat items gemaakt voor em.
Het is veel leuker voor de 2e persoon om lekker alles te ontdekken en te groeien, dan om eerst 6 uur achter iemand aan te lopen die alles 1hit in normal, en daarna te moeten grinden in Nightmare omdat ie te weinig xp heeft. !
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Ja zit ook wel wat in.heuveltje schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 10:01:
[...]
Als ik je een tip mag geven, roll een alt en speel daar mee samen
Het is veel leuker voor de 2e persoon om lekker alles te ontdekken en te groeien, dan om eerst 6 uur achter iemand aan te lopen die alles 1hit in normal, en daarna te moeten grinden in Nightmare omdat ie te weinig xp heeft. !
Je haalt me de woorden uit de vingers; ik zou exact hetzelfde typen namelijkheuveltje schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 10:01:
[...]
Als ik je een tip mag geven, roll een alt en speel daar mee samen
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Nadeel is ik ga daarna toch nooit meer op de ALT spelen, WoW exact hetzelf heb al sinds Vanilla de zelfde char.Cloud schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 10:02:
[...]
Je haalt me de woorden uit de vingers; ik zou exact hetzelfde typen namelijkIk zou ook een alt maken en samen opnieuw Normal doorlopen i.p.v. hem een speedrun te geven.
En al heb ik wel wat alts ik speel nooit meer dan 2uur per maand erop.
Dus andere kant denk ik wat moet ik er mee
Maar ja ik denk het wel de keus is
1 ding; koop armor/wapens met --lvl requirement !!!!Sir_Hendro schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 09:54:
De sleutel tot het bouwen van een godlike character gaat als volgt:
volgens mij duurt het ook vrij lang voordat je level 80 bereikt in WoW en loop je ook niet steeds de zelfde missies door, maar ga je steeds verder.RDDD schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 09:49:
[...]
Zo'n 10+ miljoen WoW / 4+ miljoen GW / x+ miljoen -insert random MMORPG- players die instances of raids doen...
Het is een non discussie - het is niet jouw type game; ok.
heb WoW nooit gespeeld omdat je maandelijks moet betalen en daar pas ik voor.
kan het geld wel beter gebruiken.
tuurlijk is het non discussie. gelukkig zijn hier ook paar mensen die het wel begrijpen en gewoon keurig antwoord geven of hun mening geven zonder mensen af te maken.
Angelo NL / Global Cargo VTC
Dit is grotendeels waar, maar bij demon hunter gaat het attackspeed verhaal niet helemaal op. Je hebt namelijk een passive die crit dmg en crit chance toch meer damage geven dan attack speed.Sir_Hendro schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 09:54:
De sleutel tot het bouwen van een godlike character gaat als volgt:
Bonus damage
Deze zitten op ringen en amulets. Rond lvl 27 is 5-10 bonus damage erg fijn. Minimaal 4-8 nemen rond dat level.
Attack speed
Bonus attack speed zit op ringen, amulets, gloves en je wapen. Zorg dat bij al deze items rond lvl 27 alles 7% of meer heeft.
High DPS weapon
Koop een wapen met veel DPS, 1 socket, bonus attack speed% en indien mogelijk je primairy stats (bijvoorbeeld 60 INT + 45 VIT). Stop in de socket een ruby van hoge kwaliteit voor extra DPS.
Overige gear
Zorg dat je overige gear veel van je primairy stat boost en daarnaast ook een flinke hoeveelheid extra vit geeft. Veel gear kan met een socket worden uitgerust dus zorg dat je ze met een socket heb voor extra stats boost.
Zo krijg je een onwijs sterke character waar je prima mee door normal en nightmare kan komen. Vanaf hell komen nog wat resistances erbij kijken om niet al te snel dood te gaan.
@hierboven, zodra je 85 bent op WoW is alles het zelfde elke week opnieuw.
There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!
Ik denk dat je wat moeite hebt met de term "uitspelen", want je speelt het niet uit door normal, nm, hell en zelfs inferno te clearen.Pykow schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 09:44:
[...]
Serieus wie heeft de afgelopen 3 jaar games 4x achter elkaar willen uitspelen ?
Bovendien is bij zo veel genres de "content" online hetzelfde, bij first person shooters heb je x aantal maps, bij race games x aantal tracks, en bij LoL/DotA zelfs altijd 1 dezelfde map. Die content wordt dan ook eindeloos herspeelt, maar iedere keer is anders, en dat is bij Diablo ook zo.
Bij Diablo ligt daarbovenop gewoon ook nog een verhaal, maar eens je de story op normal volledig doorlopen hebt gaat het niet meer om het verhaaal, maar puur monsters in mootjes hakken. Je denkt toch niet dat de mensen op Inferno nog steeds naar alle filmpjes kijken he?
Je gaat toch ook niet klagen als je voor de 100ste keer met je team op BF3 gewonnen hebt op Operation Firestorm?
[ Voor 6% gewijzigd door Malfius op 25-05-2012 10:11 ]
Zal wel aan mij liggen, ik kan helaas ook films en series 3000000x zien van voor en achter...
stuck in a loop
stuck in a loop
[ Voor 9% gewijzigd door Mektheb op 25-05-2012 10:07 ]
dan heb je toch echt tijd te veelMektheb schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 10:07:
Zal wel aan mij liggen, ik kan helaas ook films en series 3000000x zien van voor en achter...
stuck in a loop
* D-rez is blij dat de postbode deze morgen op de stoep stond met z'n CE
[ Voor 14% gewijzigd door D-rez op 25-05-2012 10:09 ]
Verwijderd
uhm waar hou je dan wel van? wat zou bijvoorbeeld D3 voor jouw kunnen doen dat het spel leuker wordt ?Pykow schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 10:05:
[...]
volgens mij duurt het ook vrij lang voordat je level 80 bereikt in WoW en loop je ook niet steeds de zelfde missies door, maar ga je steeds verder.
tuurlijk is het non discussie. gelukkig zijn hier ook paar mensen die het wel begrijpen en gewoon keurig antwoord geven of hun mening geven zonder mensen af te maken.
dat is ook en mening van jezelf waar wij misschien ook in kunnen zien en mee kunnen praten
Nee multitasking, als je zit te gamen kan je toch best wat anders bekijken ondertussen..
Teminste ik hoef niet op te letten als zit te hakken.
Ja tot en zeker hoogte
Maar dan heb je geen partner of kinderen.
[ Voor 15% gewijzigd door D-rez op 25-05-2012 10:10 ]
Ben nu zelf bezig met het levelen van 4 HC poppetjes, zodat items die ik vind vaker nut hebben voor 1 van de chars.
(Baba, Wizz, Monk en WD)
Heb nu op alle chars de spiderboss dood in act1, nu met de best geared A1 uitspelen en dan de andere 3.
Kan niet zoveel meer spelen helaas, en op deze manier duurt het zeker nog maaaaanden voordat ik levl 60 ben met alle 4.
Ga niets kopen op AH, ik blijf maar gewoon runs doen op best geared char tot ik items vind die me verder helpen.
Snap overigens niet dat mensen het over DPS hebben, zo van ik heb 2300DPS en xxx life...
Hebben we Damage maar gewoon in Damage per second veranderd?
PS.
Malfius, Gnoem mage malfius? Purified?
(Baba, Wizz, Monk en WD)
Heb nu op alle chars de spiderboss dood in act1, nu met de best geared A1 uitspelen en dan de andere 3.
Kan niet zoveel meer spelen helaas, en op deze manier duurt het zeker nog maaaaanden voordat ik levl 60 ben met alle 4.
Ga niets kopen op AH, ik blijf maar gewoon runs doen op best geared char tot ik items vind die me verder helpen.
Snap overigens niet dat mensen het over DPS hebben, zo van ik heb 2300DPS en xxx life...
Hebben we Damage maar gewoon in Damage per second veranderd?
PS.
Malfius, Gnoem mage malfius? Purified?
[ Voor 3% gewijzigd door 3xNix op 25-05-2012 10:12 ]
Jawel hoor al 6 jaar.
En nee geen Kinderen, mijn vriendin der domein is de TV, Mijne de PC en dat combineren we
Haar TV avond mijn Game Avond, en dan weer is ONZE avond etc etc.
Kan prima
Ze heeft zelfs D3 gefinancierd dus ja echt een droppie
[ Voor 8% gewijzigd door Mektheb op 25-05-2012 10:12 ]
@3xNix
Als jij je stats opent zie je daar damage vermeld staan. Dat is je DPS. Staat er ook wanneer jij je muis op damage houdt voor meer informatie.
Als jij je stats opent zie je daar damage vermeld staan. Dat is je DPS. Staat er ook wanneer jij je muis op damage houdt voor meer informatie.
GTA VI - All aboard the hype train!!
1) Nee duurt niet heel lang (afhankelijk van de persoon) - jawel, endgame zijn de hele tijd dezelfde 'missies' (expansions / patches daargelaten, vanzelfsprekend), het gaat net als in Diablo alleen maar om gear, prestige en fun;Pykow schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 10:05:
[...]
volgens mij duurt het ook vrij lang voordat je level 80 bereikt in WoW en loop je ook niet steeds de zelfde missies door, maar ga je steeds verder.
2) ok (al moet ik zeggen dat 100'en uren gamen voor €150 p/y mij vrij aantrekkelijk in de oren heeft geklonken - maar laten we ajb dit dode paard niet weer boven tafel halen);
3) Bijzonder dat je impliceert dat iets of iemand jou 'afmaakt' - verre van de indruk of intentie van mijzelf in ieder geval.
dat je van level 1 tot level 60 1 verhaal doorloopt en niet steeds dezelfde maps door moet lopen.Verwijderd schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 10:09:
[...]
uhm waar hou je dan wel van? wat zou bijvoorbeeld D3 voor jouw kunnen doen dat het spel leuker wordt ?
dat is ook en mening van jezelf waar wij misschien ook in kunnen zien en mee kunnen praten
Als je naar WoW kijkt ben je echt door de wereld aan het lopen en kom je steeds sterkere beesten tegen, waardoor je even terug moet om te farmen voor beter gear en daarna weer doorloopt.
ik heb dan echt het gevoel dat ik me character heb beter gemaakt en dat ik ook echt iets heb gehaald.
als ik dan level 60 ben, wil ik gerust farmen en is de replaywaarden voor mij een stuk groter.
want je bent zoveel uurtjes onderweg in een wereld, dat je eigenlijk het begin stuk een beetje bent vergeten en dan is het leuk om er met een 2e class doorheen te gaan.
Maar bij diablo kom je eigenlijk gewoon 4x door het zelfde stuk. de sfeer is het zelfde, muziek etc.
dus het is steeds het zelfde, of je nu op Normal, nightmare , hell of inferno speelt. je moet 4 skeleton verslaan en omdat je hem al 4x hebt ingemaakt. start ik niet zomaar een 2e class (heb wel een 2e monk om een maat te helpen)
ik heb geen diablo 2 gespeeld, maar ik had verwacht dat het gewoon een WoW zou zijn van boven af.
12 jaar over een game gedaan met maar 50 wezens.
[ Voor 5% gewijzigd door Pykow op 25-05-2012 10:21 ]
Angelo NL / Global Cargo VTC
Verwijderd
Gisteren in Act 3 nightmare aanbeland met mn inmiddels lvl 49 monk met 2.1k dps en 13k hp. Gek genoeg ben ik nog redelijk squishy tegen elites met mortar, desecrated etc. Ik kom nog niet veel resistance gear tegen maar ik neem aan dat dit de way-to-go is om toch een beetje survivability op te bouwen? Ik kan namelijk nog steeds wel grote packs aoe-en.
Hele tijd geprobeert die shroom en shinbone te halen, stuit ik op deze guide:
http://virvelvind.net/201...secret-level-in-diablo-3/
Probeer het precies op die manier en voila, meteen de shroom. Dus nu op precies die manier ook maar de shinbone doen. Kijken of ik daar ook zo geluk heb.
Probeer het precies op die manier en voila, meteen de shroom. Dus nu op precies die manier ook maar de shinbone doen. Kijken of ik daar ook zo geluk heb.
Als ik over een paar dagen weer normaal achter een laptop kan zitten ga ik Diablo 3 ook maar eens aanschaffen, maar ik had een vraagje. Zijn resistances, block en damage absorb nog wel belangrijk(zoals in DII)? Ik zie mensen hier mekaar aanraden om gewoon puur damage/IAS/crit%/hp te stacken. En hoe zit het met life leech? Speelt dat nog enige rol van betekenis?
Dat is helaas erg blizzard, alles in WoW is ook 4000000000x gekopieerd en opnieuw gepaint etc.Pykow schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 10:18:
[...]
dat je van level 1 tot level 60 1 verhaal doorloopt en niet steeds dezelfde maps door moet lopen.
Als je naar WoW kijkt ben je echt door de wereld aan het lopen en kom je steeds sterkere beesten tegen, waardoor je even terug moet om te farmen voor beter gear en daarna weer doorloopt.
ik heb dan echt het gevoel dat ik me character heb beter gemaakt en dat ik ook echt iets heb gehaald.
als ik dan level 60 ben, wil ik gerust farmen en is de replaywaarden voor mij een stuk groter.
want je bent zoveel uurtjes onderweg in een wereld, dat je eigenlijk het begin stuk een beetje bent vergeten en dan is het leuk om er met een 2e class doorheen te gaan.
Maar bij diablo kom je eigenlijk gewoon 4x door het zelfde stuk. de sfeer is het zelfde, muziek etc.
dus het is steeds het zelfde, of je nu op Normal, nightmare , hell of inferno speelt. je moet 4 skeleton verslaan en omdat je hem al 4x hebt ingemaakt. start ik niet zomaar een 2e class (heb wel een 2e monk om een maat te helpen)
ik heb geen diablo 2 gespeeld, maar ik had verwacht dat het gewoon een WoW zou zijn van boven af.
12 jaar over een game gedaan met maar 50 wezens.
Verder is de style van de game juist zo gemaakt voor een rede, maar dat is denk ik niet voor iedereen weggelegt, en dat geeft ook niet iedereen ze smaak.
Maar kan je wel vertellen een CHAR levelen in WoW wat je al 7jaar speeld is ook been here done that etc.
Zover ik gelezen heb moet je pas vanaf Hell en zeker in Inferno gaan kijken naar wat anders dan alleen DPS omdat je dan zowat one-shot bent zonder enige defense.
va hell/inferno speelt dat een belangrijkere rolFrerk schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 10:23:
Als ik over een paar dagen weer normaal achter een laptop kan zitten ga ik Diablo 3 ook maar eens aanschaffen, maar ik had een vraagje. Zijn resistances, block en damage absorb nog wel belangrijk(zoals in DII)? Ik zie mensen hier mekaar aanraden om gewoon puur damage/IAS/crit%/hp te stacken. En hoe zit het met life leech? Speelt dat nog enige rol van betekenis?
Absoluut - vitality en resistance is behoorlijk essentieelpvink schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 10:24:
Zover ik gelezen heb moet je pas vanaf Hell en zeker in Inferno gaan kijken naar wat anders dan alleen DPS omdat je dan zowat one-shot bent zonder enige defense.
Ja precies, dat was in Diablo II op Nightmare al wat aanwezig(Tenzij je zo'n zealot was met 20% leech), maar dat is wel fijn, puur damage stacken maakt characterbuilding zo saaipvink schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 10:24:

Dat zal toch moeilijk gaan voor een online game zonder één of andere mmorpg structuur te gebruiken.Pykow schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 10:18:
[...]
dat je van level 1 tot level 60 1 verhaal doorloopt en niet steeds dezelfde maps door moet lopen.
En maandelijkse fees voor Diablo? No thanks. Persoonlijk vind ik het goed zoals het is, enkel nog een klein beetje extra balancing en ik zal me nog voor een hele tijd kunnen bezig houden met Diablo 3.
Verwijderd
uh D3 zorgt ervoor dat:Pykow schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 10:18:
[...]
1( elke nieuwe game die je maakt alles gereset is en anders is geplaats. je zal nooit achter elkaar de zelfde monsters tegen komen en de dungeon zal altijd anders geplaats zijn. ziet er zelfde uit maar ja daar kunnen we niet omheen. tegenstelling met diablo alles blijft zoals het is en de mobs spawnen op de zelfde plek, waarbij voorbeeld camper blijven staat om en rare mob dood te maken.
dit krijg je niet met diablo gelukkig.
2( wow is wat anders dan diablo in gameplay en hoe het uitziet, dus het keus ligt altijd aan jouw of je het leuk vind of niet genoeg games die aan jouw wensen zal komen.
3( tja als je het spel niet leuk vind kijk naar wat anders, ik wil niet vervelend klinken maar mensen die dit spel leuk vinden en te horen krijgen dat iemand het niet leuk vind dit eigenlijk niet hoeven te weten. je krijgt altijd en discussie hoe zei het wel leuk vinden en jij niet standaard
Dat is inderdaad waar. Het levelen bij WoW was qua gebieden een stuk afwisselender. Echter op hele momenten ook doodsaai. 20 minuten lopen, waarmee 1 poppetje gekilled werdt, en dan weer 20 minuten terug lopen. De items die je nodig had kwamen allemaal uit Dungeons of crafting. Dungeons waren ook altijd hetzelfde, dus dat is geen verschil. Crafting is nu ook niet echt de meest spannende bezigheid.Pykow schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 10:18:
[...]
End game WoW is ook maar gewoon farmen, steeds dezelfde bosses, en hopen dat eindelijk die Epic voor jouw een keer valt. Wilde je nog betere items? Dan moest je hele avonden beschikbaar zijn voor raids.
Het verschil in Diablo zit hem er in dat bij Diablo elke monster een goed item voor mij kan droppen, waardoor elk monster de moeite waard is om te killen, en niet alleen die ene boss. Ook kan ik in een halfuurtje spelen progressie maken (of niet), waar ik bij WoW endgame minimaal 4 uur tijd moest hebben voor die raid.
Uiteindelijk zeg jij dus: in WoW kon ik me veel beter inleven, waardoor ik het meer de moeite waard vond. Dit heeft niets te maken met 4x hetzelfde uitspelen, want in WoW deed je dat ook, alleen zag het er anders uit. Kill 4 van die en haal 2 van die... Wow vond ik leuk. Diablo ook, 2 verschillende spellen. Bij DIII ben ik nog niet endgame, maar gezien het spel, zou dat weleens een stuk afwisselender kunnen zijn dat 100x dezelfde Dungeon runnen.
Overigens bij WoW ben je ook ik 14 dagen level 80 als je weet wat je doet.
Verwijderd
ik heb die pony lvl nu op normal en wtf is dat leuk haha. maar de kosten die je heb om night hell en inferno te unlocken is gek. 200k voor night 500k voor hell 1mil voor inferno. ik hoop dat er wel goed gear daar dropt dan en dat het waardt is. << btw kan iemand dat misschien bewestigen ? anders hou ik mijn gold voor iets andersArunia schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 10:22:
Verwijderd
ik hoorde dat dat pas op hell/inferno van belang is (all resistances) maar ik probeer het nu al te krijgen maar damn als je erop zoekt is het onbetaalbaar echt belachelijk wat ze ervoor vragenFrerk schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 10:26:
[...]
Ja precies, dat was in Diablo II op Nightmare al wat aanwezig(Tenzij je zo'n zealot was met 20% leech), maar dat is wel fijn, puur damage stacken maakt characterbuilding zo saai
sluit me wel aan bij jouw post; game voelt cheap en kort aan. Je speelt steeds zelfde stukken. Ik snap werkelijk niet waarom ze de verhaallijn niet langer/groter hebben gemaakt of voor meer variatie hebben gezorgd.Pykow schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 10:18:
Tuurlijk; omgevingen zijn mooi, muziek is goed, mobs zijn goed. Maar de game voelt niet aan als volwaardig. Ik heb echt idee dat ik met een 20-30euro budget titel van doen heb. Dat komt voornamelijk door de herhaling die je als speler moet doorlopen.
De bosses zijn relatief easy, echt heel veel tactiek heb ik er nog niet bij gezien.
Mooie game, goed uitgewerkte game, maar niet volledig. Er is in iedergeval veeel ruimte voor meer diversiteit en afwisseling. Nu heb je 2 crappy crafts waar je eigenlijk geen drol aan hebt tenzij je een exclusief recipe hebt. De bosses zijn eenvoudiger dan special mobs.
Ik zou 'm hooguit een 7.5 geven.
[ Voor 11% gewijzigd door himlims_ op 25-05-2012 10:32 ]
Uitbreiding 1 en Uitbreiding 2 en Uitbreiding 3.himlims_ schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 10:30:
[...]
sluit me wel aan bij jouw post; game voelt cheap en kort aan. Je speelt steeds zelfde stukken. Ik snap werkelijk niet waarom ze de verhaallijn niet langer/groter hebben gemaakt of voor meer variatie hebben gezorgd.
Tuurlijk; omgevingen zijn mooi, muziek is goed, mobs zijn goed. Maar de game voelt niet aan als volwaardig. Ik heb echt idee dat ik met een 20-30euro budget titel van doen heb. Dat komt voornamelijk door de herhaling die je als speler moet doorlopen.
De bosses zijn relatief easy, echt heel veel tactiek heb ik er nog niet bij gezien.
Mooie game, goed uitgewerkte game, maar niet volledig. Er is in iedergeval veeel ruimte voor meer diversiteit en afwisseling. Nu heb je 2 crappy crafts waar je eigenlijk geen drol aan hebt tenzij je een exclusief recipe hebt. Ik zou 'm hooguit een 7.5 geven.
Milk the cow...
En ja de waarde is ook 30 35 euro imho.
En zoals iedereen weet met blizzard, patches patches patches met nieuwe content en changes etc.
[ Voor 6% gewijzigd door Mektheb op 25-05-2012 10:32 ]
Verwijderd
Pony tegenwoordigMektheb schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 10:32:
[...]
Uitbreiding 1 en Uitbreiding 2 en Uitbreiding 3.
Milk the cow...
Haha zo had ik er niet tegen aan gekeken, maar ik snap gewoon niet dat de meeste niet verder kunnen kijken dat hun neus lang is.
Of hebben ze echt nooit een blizzard game gespeeld ?.
( zoals met de launch die problemen ?. )
Tuurlijk moet het niet !, maar ik wist het van te voren al..
Ja, dat wel. Maar goed. Is wel leuk om de spullen er voor te hebben.Verwijderd schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 10:29:
[...]
ik heb die pony lvl nu op normal en wtf is dat leuk haha. maar de kosten die je heb om night hell en inferno te unlocken is gek. 200k voor night 500k voor hell 1mil voor inferno. ik hoop dat er wel goed gear daar dropt dan en dat het waardt is. << btw kan iemand dat misschien bewestigen ? anders hou ik mijn gold voor iets anders
En, heb precies gedaan zoals in die guide en in 1 keer die shinbone nu. Echt vaag.
Nu kijken of ik Griswolds Edge kan vinden of dropt die niet meer in Old Tristram van zijn Anvil?
Die hebben ze daar weggehaald.Arunia schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 10:34:
[...]
Ja, dat wel. Maar goed. Is wel leuk om de spullen er voor te hebben.
En, heb precies gedaan zoals in die guide en in 1 keer die shinbone nu. Echt vaag.
Nu kijken of ik Griswolds Edge kan vinden of dropt die niet meer in Old Tristram van zijn Anvil?
Ah ok, thanks. Dan hoef ik daar de moeite niet meer voor te doen.
Een even kijken of ik een paar achievs nog kan halen.
Al die mensen die de "replaywaarde" van Diablo3 aan "de storyline en acts" koppelen, ik lach me rot
.
Dit heeft nooit de replaywaarde van Diablo(2/3)(LoD) bepaald, als dit is wat je zoekt moet je naar een andere game. Diablo is nu eenmaal een item game, je speelt voor de farm voor dat ene item. Die ene build (ok dit is nu ietwat verleden tijd door gebrek aan talent builds), gear setup is alles wat telt
. Ik ben het er wel mee eens dat het een groot gemis is dat je niet meer lvl 99 kan worden (en dat iedereen zo 60 is), vroeger was 90+ fancy in de chatroom. Ook talentbuilds is zonde, al kunnen misschien items+skill setups later wat beter bepaald worden. I.e. met bepaalde items een bepaalde skill setup kunnen runnen die niemand anders haast kan.
Alstublieft mensen, laten we nu niet elke 3 posts gaan zeuren dat je 4x dezelfde acts speelt, 4x dezelfde story krijgt, ..etc. Dit is gewoonweg nooit de insteek van Diablo geweest. Als je dat wilt ga je naar een andere RPG, Diablo is dan gewoonweg niets voor jou.
//edit
Je speelt ook natuurlijk voor de RIP topics en funerals van je HC Chars (incl. gearloss ^_^)

Dit heeft nooit de replaywaarde van Diablo(2/3)(LoD) bepaald, als dit is wat je zoekt moet je naar een andere game. Diablo is nu eenmaal een item game, je speelt voor de farm voor dat ene item. Die ene build (ok dit is nu ietwat verleden tijd door gebrek aan talent builds), gear setup is alles wat telt
Alstublieft mensen, laten we nu niet elke 3 posts gaan zeuren dat je 4x dezelfde acts speelt, 4x dezelfde story krijgt, ..etc. Dit is gewoonweg nooit de insteek van Diablo geweest. Als je dat wilt ga je naar een andere RPG, Diablo is dan gewoonweg niets voor jou.
//edit
Je speelt ook natuurlijk voor de RIP topics en funerals van je HC Chars (incl. gearloss ^_^)
[ Voor 4% gewijzigd door Flapmo op 25-05-2012 10:50 ]
"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming
Gisteren ook gedaan, shrooms had ik gelijk maar voor de shinbone moest ik wel even een paar keer leave game en resume game doenArunia schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 10:22:
| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR
Gaat omdat het veel moeilijker wordt.
Je meer moeite moet doen.
Of betere wapens en gear om het uit te houden.
Of samen teamwerk.
Je meer moeite moet doen.
Of betere wapens en gear om het uit te houden.
Of samen teamwerk.
Verwijderd
spel is om vaak gespeeld te worden als hij goed is^^ dus lekker replayen. maare misschien bij expansion tot en hogere lvl spelen ^^ wat komt er na inferno eheh ......... laten we er op verzinnen zou ik zeggen. of heeft iemand al info of er nou en expansion komtFlapmo schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 10:44:
Al die mensen die de "replaywaarde" van Diablo3 aan "de storyline en acts" koppelen, ik lach me rot![]()
.
Dit heeft nooit de replaywaarde van Diablo(2/3)(LoD) bepaald, als dit is wat je zoekt moet je naar een andere game. Diablo is nu eenmaal een item game, je speelt voor de farm voor dat ene item. Die ene build (ok dit is nu ietwat verleden tijd door gebrek aan talent builds), gear setup is alles wat telt. Ik ben het er wel mee eens dat het een groot gemis is dat je niet meer lvl 99 kan worden (en dat iedereen zo 60 is), vroeger was 90+ fancy in de chatroom. Ook talentbuilds is zonde, al kunnen misschien items+skill setups later wat beter bepaald worden. I.e. met bepaalde items een bepaalde skill setup kunnen runnen die niemand anders haast kan.
Ik zie Diablo een beetje als een kaart spelletje. De items zijn de kaarten en iedereen wil de beste kaarten om zo de tegenstander te verslaan die mindere kaarten heeft (mobs / pvp).
Die eindeloze discussies over dat D3 niet compleet is, het blijft mij verbazen dat mensen niet doorhebben dat de gehele diablo serie (en dus ook deel 3) niet draaien om het "uitspelen" van het spel, de content/storyline van de game is leuk maar verre van het uiteindelijke doel. Als je dus een game zoekt waarbij je een verhaal moet afwerken om het spel uit te spelen is de diablo serie niets voor jou.
Ook de constante vergelijking met WoW is neit relevant omdat het 2 verschillende type games zijn, de enige overeenkomst is de uitgever. Je kan Rollercoaster tycoon toch ook niet gaan vergelijken met GTA? Ook denken mensen dat de bossfights strategische hoogstandjes moeten zijn waarbij je een groep van 4 goed uitgebalanceerde spelers nodig hebt om alles neer te krijgen... nee ook dat is niet de bedoeling van D3, je moet het spel namelijk ook solo kunnen spelen, dat je je build dan aan moet passen per boss is niet meer dan logisch.
De lol voor mij (en waarschijnlijk ook de meeste andere diablo fans) zit hem in het perfectioneren van je character, dat je daarbij in content rondloopt dat je al kent maakt het makkelijker, hierdoor weet je de plekken waar je kan farmen en waar juist niet.
Ook de constante vergelijking met WoW is neit relevant omdat het 2 verschillende type games zijn, de enige overeenkomst is de uitgever. Je kan Rollercoaster tycoon toch ook niet gaan vergelijken met GTA? Ook denken mensen dat de bossfights strategische hoogstandjes moeten zijn waarbij je een groep van 4 goed uitgebalanceerde spelers nodig hebt om alles neer te krijgen... nee ook dat is niet de bedoeling van D3, je moet het spel namelijk ook solo kunnen spelen, dat je je build dan aan moet passen per boss is niet meer dan logisch.
De lol voor mij (en waarschijnlijk ook de meeste andere diablo fans) zit hem in het perfectioneren van je character, dat je daarbij in content rondloopt dat je al kent maakt het makkelijker, hierdoor weet je de plekken waar je kan farmen en waar juist niet.
AMEN!Alwinonline schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 10:50:
Die eindeloze discussies over dat D3 niet compleet is, het blijft mij verbazen dat mensen niet doorhebben dat de gehele diablo serie (en dus ook deel 3) niet draaien om het "uitspelen" van het spel, de content/storyline van de game is leuk maar verre van het uiteindelijke doel. Als je dus een game zoekt waarbij je een verhaal moet afwerken om het spel uit te spelen is de diablo serie niets voor jou.
http://us.battle.net/d3/en/item/wormwood staat op de AH voor 65K voor een legendary staff is dat niet zoveel lijkt mij. Geeft een mooie dps boost
Quoted for being true.Alwinonline schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 10:50:
..knip...
Dat is misschien de beste omschrijving. Je kan diablo(3) niet uitspelen. Dat is gewoonweg onmogelijk, als je dit wel verwacht zit het mis.
"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming
- Bosmonster
- Registratie: Juni 2001
- Laatst online: 10-09 08:45
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Qck Diablo 3 Logo Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Demon Hunter Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Witch Doctor Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Monk Edition
- Steelseries QcK Mini Diablo 3 Logo Edition
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Diablo III (Collectors Edition)
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
:strip_exif()/u/27216/bosmonster_dropdown.gif?f=community)
Hangt een beetje van de roll af lijkt me.Veendijk schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 10:52:
http://us.battle.net/d3/en/item/wormwood staat op de AH voor 65K voor een legendary staff is dat niet zoveel lijkt mij. Geeft een mooie dps boost
Voor een Wizzard had ik er bij moeten zetten.
Tenzij je natuurlijk persoonlijke doelen stelt aan deze game, voor mij is ie uitgespeeld eens ik alle achievements heb gehaald. Hopelijk tegen de eerste uitbreidingFlapmo schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 10:52:
[...]
Quoted for being true.
Dat is misschien de beste omschrijving. Je kan diablo(3) niet uitspelen. Dat is gewoonweg onmogelijk, als je dit wel verwacht zit het mis.
Ik ben nu in Nightmare aan het spelen en een van de dingen die mij opviel is dat het mij nog niet gelukt is een treasure thief dood te maken! Ik blijf op hem schieten zodat hij zijn portal niet opent en probeer zoveel mogelijk damage te doen maar op een gegeven moment opent hij zijn portal zelfs als hij onder vuur ligt en springt gewoon weg terwijl ik heb bekogel met walles wat ik heb 
Mijn DPS is wel erg laag volgens mij (250) Zit nog te wachten op een betere wand. Ik gebruik auction house niet want dat verpest toch een beetje het spel voor mij, het geeft meer voldoening als je zelf die rare vind met goede stats vind ik. Kan niet wachten tot ik mijn jeweler kan upgraden zodat ik juwelen kan maken die magic find opwaarderen (square topaz volgens mij).
Mijn DPS is wel erg laag volgens mij (250) Zit nog te wachten op een betere wand. Ik gebruik auction house niet want dat verpest toch een beetje het spel voor mij, het geeft meer voldoening als je zelf die rare vind met goede stats vind ik. Kan niet wachten tot ik mijn jeweler kan upgraden zodat ik juwelen kan maken die magic find opwaarderen (square topaz volgens mij).
@Flapmo
Het enige wat Blizzard misschien aan te rekenen valt is dat dit dus bij een flink aantal mensen niet duidelijk is geweest. Misschien komt het door de hype dat iedereen gewoon maar de game aanschaft zonder eens goed te kijken wat de Diablo-serie eigenlijk inhoudt?
Diablo3 is precies wat ik ervan verwacht had en valt mij absoluut niet tegen. Nu ik in NM rondwandel begin ik het steeds leuker te vinden
Het enige wat Blizzard misschien aan te rekenen valt is dat dit dus bij een flink aantal mensen niet duidelijk is geweest. Misschien komt het door de hype dat iedereen gewoon maar de game aanschaft zonder eens goed te kijken wat de Diablo-serie eigenlijk inhoudt?
Diablo3 is precies wat ik ervan verwacht had en valt mij absoluut niet tegen. Nu ik in NM rondwandel begin ik het steeds leuker te vinden
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
Verwijderd
Naja.. D3 is best uit te spelen, tuurlijk je kan het eindeloos overnieuw spelen maar goed. je zal altijd wel iets nieuws zien of tegenkomen etc. das ook eigenlijk wel weer het mooie van het spel.
maar goed.. als ik het hier zo lees doe ik iets verkeerds met mijn wizard. lvl 36 dps: 300 ofzo..
maar goed is best te doen op nightmare tbh. zelfs als me dps wat laag is, gewoon double beam disintegrate,
diamond skin , en force blast spammen. dan komen we er wel, en oh natuurlijk met de elites ff in archon mode
maar goed.. als ik het hier zo lees doe ik iets verkeerds met mijn wizard. lvl 36 dps: 300 ofzo..
maar goed is best te doen op nightmare tbh. zelfs als me dps wat laag is, gewoon double beam disintegrate,
diamond skin , en force blast spammen. dan komen we er wel, en oh natuurlijk met de elites ff in archon mode
Ah, ja...met 250 DPS ga je wel problemen krijgen in NM. Ik heb eindelijk een boost gedaan naar 2500 DPS (Act 3) en heb nu pas een beetje het gevoel dat het zoden aan de dijk zet.Ryan1981 schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 10:54:
Ik ben nu in Nightmare aan het spelen en een van de dingen die mij opviel is dat het mij nog niet gelukt is een treasure thief dood te maken! Ik blijf op hem schieten zodat hij zijn portal niet opent en probeer zoveel mogelijk damage te doen maar op een gegeven moment opent hij zijn portal zelfs als hij onder vuur ligt en springt gewoon weg terwijl ik heb bekogel met walles wat ik heb
The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.
Iemand dit al gelezen? http://www.gamesindustry....-diablo-iii-cash-auctions
De RMAH is dus weer uitgesteld.
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
Verwijderd
Goede prijs! Zal wel al weg zijnVeendijk schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 10:52:
Verwijderd
als je zegt schieten ga ik vanuit dat je en DH ben toch? probeer hem te stunnen of iets met en knockback skill te gebruiken. alleen ik heb geen DH dus ik wee tniet of ze dat hebben. met mijn barb is er geen treasure thief ontkomen hehehRyan1981 schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 10:54:
with no definite launch date setYorin schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 10:56:
Staan geloof ik nog een paar op. En een paar duren natuurlijk. Wou niemand deze tip laten ontgaan hehe
Verwijderd schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 10:57:
[...]
als je zegt schieten ga ik vanuit dat je en DH ben toch? probeer hem te stunnen of iets met en knockback skill te gebruiken. alleen ik heb geen DH dus ik wee tniet of ze dat hebben. met mijn barb is er geen treasure thief ontkomen heheh
spoiler:
Ik ben een wizard en gebruik arcane nova en electirc shock op het moment. Samen met Poison Hydra en de laatste keer zelfs even in arcane mode gegaan. Ben level 38
Zoals verwachtYorin schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 10:56:
Als de gold AH en game niet stabiel zijn, kan bliz het zich nooit permiteren om de rmah te activeren zonder zeker te zijn dat klanten geen geld kwijtraken, of iig bereid te zijn om de juiste verantwoording daarvoor te nemen inc de daarbij horende garantstelling van geld van clienten.
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Alleen maar goed lijkt mij. De AH heeft nog teveel kleine hikjes en hier en daar kan de game nog wel wat bijgeschaafd worden. De prioriteit moet liggen bij Diablo3 zelf en niet de RMAH dus ik vind het een goede beslissing.Yorin schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 10:56:
denk eerder dat die een mage is want hij geeft aan opzoek te zijn naar een nieuwe wandVerwijderd schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 10:57:
[...]
als je zegt schieten ga ik vanuit dat je en DH ben toch? probeer hem te stunnen of iets met en knockback skill te gebruiken. alleen ik heb geen DH dus ik wee tniet of ze dat hebben. met mijn barb is er geen treasure thief ontkomen heheh
Verwijderd
wat stom is zijn de stats die ze hebben, meestal zijn die legendary snel vervangen. je moet net echt geluk hebben en 1 goeie vindenVeendijk schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 10:58:
[...]
Staan geloof ik nog een paar op. En een paar duren natuurlijk. Wou niemand deze tip laten ontgaan hehe
Verwijderd
ik lees dit net, wizard bedoel je denk ik. maar kan ook en Wich doctor zijn hehe. hoe dan ook dps van 250 in nightmare ouchRicmaniac schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 10:59:
[...]
denk eerder dat die een mage is want hij geeft aan opzoek te zijn naar een nieuwe wand
Mij boeit de RMAH niet meer. het werkt alleen in SC en als je kijkt hoeveel deze nu staat met items begrijp je wel dat je niet meer veel aan je items kan verdienen. Misschien dat gold verkopen nog wat wordt maar de items zelf krijg je nu voor een prikkie. Het enige wat misschien iets oplevert is een radiant star gem.Yorin schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 10:56:
Ik heb idd begrepen dat de beste wapens in het spel de rares met de beste random abilities zijn.
Wat mij irriteert aan de AH is dat de sorting niet goed werkt. Daarnaast wil ik heeel graag kunnen sorteren op time left zodat je ziet of er wat koopjes zijn die je nog net binnen kan halen en ook dat je de stats van de items die je verkocht heb kan zien.
Wat mij irriteert aan de AH is dat de sorting niet goed werkt. Daarnaast wil ik heeel graag kunnen sorteren op time left zodat je ziet of er wat koopjes zijn die je nog net binnen kan halen en ook dat je de stats van de items die je verkocht heb kan zien.
Enige waar ik de rmah voor zou gebruiken is om wat bliz credit op te bouwen om uit te kunnen geven aan bliz goodies, zoals authenticators of pluche beesten
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Als je nog bezig bent met Hell dan is het een mooie staff met goede stats voor wizzards. Deed er een 45% crit gem in en de DPS increase was 1100.Verwijderd schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 10:59:
[...]
wat stom is zijn de stats die ze hebben, meestal zijn die legendary snel vervangen. je moet net echt geluk hebben en 1 goeie vinden
Verwijderd
nooouu dat ene legendary item die ik laast zag voor ik weet niet hoeveel miljoen gold. die kan ik wel als ik hem had voor 5 euro zo verkopen hehehe( dan maak ik er wel 20 euro van of zo) twijfel niet aan de mensen die het gaag makelijk willen hebben en het geld ook voor over hebbenSir_Hendro schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 11:00:
[...]
Mij boeit de RMAH niet meer. het werkt alleen in SC en als je kijkt hoeveel deze nu staat met items begrijp je wel dat je niet meer veel aan je items kan verdienen. Misschien dat gold verkopen nog wat wordt maar de items zelf krijg je nu voor een prikkie. Het enige wat misschien iets oplevert is een radiant star gem.
Verwijderd
najahh.. het is altijd leuk natuurlijk voor de koper, en verkoper ofcourse.. vind wel dat het een beetje lui-igheid inspireert omdat je dan letterlijk gewoon al je gear kan kopen, zonder er enige effort voor hoeft te doen.
maar dat zal wel aan mij liggen.
dat er een normale AH is. vind ik prima sneup erzelf elke dag wel op ofzo. maar een RMAH . vind ut een beetje puntloos
maar dat zal wel aan mij liggen.
dat er een normale AH is. vind ik prima sneup erzelf elke dag wel op ofzo. maar een RMAH . vind ut een beetje puntloos
euh, 'vroeger', als in rond 2009, had je echt wel meer dan alleen CS en D2, ik speelde nog volop Unreal en Q3A multiplayer(beide eind 99),Pykow schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 09:38:
[...]
Tuurlijk je bent te sterk voor normal, dus loop je overal snel doorheen, soms moet je de game opnieuw opstarten omdat het item niet dropt. op hell ben je hier een stuk langer mee bezig.
als je eenmaal de items heb kan je naar hell om de staf te updaten naar dat niveau.
Spullen verkopen vrij makkelijk op AH en heb echt heel veel items verkocht.
dat was nog het leukste aan diablo 3. nu speel ik geen diablo 3 meer tot dat er een DLC uit gaat komen ofzo.
ik ben nu al 2x door het zelfde verhaal gegaan en zit nu in hell met level 52. maar het is weer allemaal het zelfde liedje.
we zijn voortaan meer gewent, veel meer actie, veel meer uitdagingen.
als we nu een singleplayer uitspelen, zijn we na 8 uurtjes klaar ongeveer en gaan we online en spelen we een half jaar later misschien weer de singleplayer. (GTA uitgezonderd)
Diablo 3 doe je 15 uur over (als je net zo slecht als mij bent) en daarna weer 15 uur om nog een keer het zelfde verhaal door te lopen en daarna nog een keer om uit eindelijk level 60 te halen.
vroeger had je Counter-strike en Diablo 2 en je had niks anders wat echte top titels waren.
Nu heb je ieder jaar 6 top games en heel wat kleine games die leuk zijn om te spelen.
Diablo 3 had meer met zijn tijd mee moeten gaan. het doet me denken aan CS:GO die goed geupdate is voor diehard counterstrike gamers en zo is diablo 3 ook een goede update voor diablo 2. maar voor andere gamers die geen diablo hebben gespeeld en toch van deze gameplay houden, is de pret snel afgelopen.
maar er waren ook games als Baldur's Gate 2, Deus Ex en Perfect Dark(albeit op een console) waar je je helemaal kapot op kon spelen...
Granted, als je niet van dungeon crawlers houdt waar de focus ligt op het levelen, mja dan heb je idd een probleem met deze game..anderzijds hebben ze gwn een moeilijke keuze moeten maken
Of ze plezieren de oude spelersbase of ze maken er een snelle hack&slash van waar je na een week klaar mee bent, met verlies van de oude spelersbase(en daarmee veel imago).
Ik ben 't wel met je eens dat ze mi het verhaal 'dan maar' wat langer hadden moeten maken, want het verhaal is imo wel iets dat de geest voedt while leveling, alleen al iets andere verhaallijn of subquests voro ieder character zou als heel fijn zijn terwijl je door de minions heen hakt(it's helps pass time untill you reach 60, so to speak). Maar dat is geen deal breaker voor mij zoal dat voor jou is blijkbaar...
[ Voor 3% gewijzigd door Rey Nemaattori op 25-05-2012 11:22 ]
Speks:The Hexagon Iks Twee Servertje
"When everything is allright,there is nothing left."Rey_Nemaattori
Verwijderd
Ik heb met mijn WD een attack speed van 2.03. Dit is achteraf niet zo fijn. Mijn DPS zit nu op 6.5 maar de mana gaat gigantisch snel op. Ik heb daarnaast ook nog een passive skill dat ik 20% dmg doe maar 30% meer mana verbruik.
Ik ga toch maar kijken naar een langzame attack speed maar meer int en crit denk ik. Hoge attack speed zuigt gewoon voor een WD
Ik ga toch maar kijken naar een langzame attack speed maar meer int en crit denk ik. Hoge attack speed zuigt gewoon voor een WD
Diablo 2 Lord of Destruction etc, duurde ook een uur of 15 om uit te spelen op normal.
Zijn er babarians hier die hun skillset kunnen linken, gisteren aangekomen in Act1 inferno maar valt me vies tegen.. weet dat meeste aan je gear ligt maar zou graag willen weten wat voor skill+rune combinaties gebruikt worden door jullie.. reden dat ik niet op officiele d3 forum zit is omdat je depressief word daaro 
Solobuilds btw..
Solobuilds btw..
Verwijderd
aha ik voel met je mee. maar wat vervelend is. er zijn zoveel build voor verschillende situatie. en iedereen speelt anders of op zijn eigen manier. hou rekening mee dat in inferno je skills veranderen 2 minnuten cooldown hebben. en ja als je en champion dood krijgt je die nephalem buf kwijt raakt als je de skill wijzigt. ik heb en leuk build nu zelf maar kan het nu niet linken( werk locatie)oostland33 schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 11:17:
Zijn er babarians hier die hun skillset kunnen linken, gisteren aangekomen in Act1 inferno maar valt me vies tegen.. weet dat meeste aan je gear ligt maar zou graag willen weten wat voor skill+rune combinaties gebruikt worden door jullie.. reden dat ik niet op officiele d3 forum zit is omdat je depressief word daaro
Solobuilds btw..
Misschien ook een tip om zo nu en dan eens te kijken op diablofans.com, goede site met een bluetracker (zodat je precies kan volgen wat de blue posters op het officiële forum posten zonder er te hoeven zoeken) en het laatste nieuws m.b.t. D3. Ook is er een actief forum waar gewoon normaal gepost wordt. Ik haal daar ook veel info vandaan voor me DH, en zijn ook vaak leuke discussies op.oostland33 schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 11:17:
Solobuilds btw..
Verwijderd
+1Hatsjoe schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 11:21:
[...]
Misschien ook een tip om zo nu en dan eens te kijken op diablofans.com, goede site met een bluetracker (zodat je precies kan volgen wat de blue posters op het officiële forum posten zonder er te hoeven zoeken) en het laatste nieuws m.b.t. D3. Ook is er een actief forum waar gewoon normaal gepost wordt. Ik haal daar ook veel info vandaan voor me DH, en zijn ook vaak leuke discussies op.
zal menteen ff checken.. thxHatsjoe schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 11:21:
[...]
Misschien ook een tip om zo nu en dan eens te kijken op diablofans.com, goede site met een bluetracker (zodat je precies kan volgen wat de blue posters op het officiële forum posten zonder er te hoeven zoeken) en het laatste nieuws m.b.t. D3. Ook is er een actief forum waar gewoon normaal gepost wordt. Ik haal daar ook veel info vandaan voor me DH, en zijn ook vaak leuke discussies op.
Diablo 1 en 2 kon je best uitspelen voor je eigen, diablo 1 had ik minder het gevoel om de beste gear te verzamelen. Reden, online was met een 56k modem en was nog jong (nu 30
) en moest kiezen tussen diablo en X-Com games. Diablo 2 is waar ik de Diablo Fever echt heb op gelopen, helaas is het een ziekte waar je moeilijk vanaf komt en in die 12 jaar dat ik het heb blijf je steeds terug komen naar D2 en ben ej weer hooked voor een aantal maanden. HEb me de laaste 2 jaar goed kunnen weerhouden om weer te beginnen.
Helaas heb ik zel nooit een lvl 99 gehad, want tja ging wel eens dood
Maar voor mij was het D2 uitspelen meer dat ik Hell kon Solo'en met een fun/weird build met skills en items die iedereen weg gooide of voor een habbekrats (1fg) op D2JSP zette en dit iedere keer weer als ik een item had waarvan ik dacht, mmmmm zal dat viable zijn.
Diablo 3 heeft nu dan Achievements, als je all die achievements hebt dan heb je wel dat gevoel van te hebben uitgespeeld. Nu boeit die achievements mij echt 6x niets in WoW, maar D3 is het wel weer leuk vind alleen jammer dat je niet geen Hardcore Only Achievements heb. Heb zelf nog geen items gezien waar je een hele char omheen kan bouwen in D3 hopen dat die nog komen in de uitbreiding zoals ook het geval was met D2
Helaas heb ik zel nooit een lvl 99 gehad, want tja ging wel eens dood
Maar voor mij was het D2 uitspelen meer dat ik Hell kon Solo'en met een fun/weird build met skills en items die iedereen weg gooide of voor een habbekrats (1fg) op D2JSP zette en dit iedere keer weer als ik een item had waarvan ik dacht, mmmmm zal dat viable zijn.
Diablo 3 heeft nu dan Achievements, als je all die achievements hebt dan heb je wel dat gevoel van te hebben uitgespeeld. Nu boeit die achievements mij echt 6x niets in WoW, maar D3 is het wel weer leuk vind alleen jammer dat je niet geen Hardcore Only Achievements heb. Heb zelf nog geen items gezien waar je een hele char omheen kan bouwen in D3 hopen dat die nog komen in de uitbreiding zoals ook het geval was met D2
WoW: Doutz @ Defias brotherhood
http://us.battle.net/d3/e...rbarian#WViRPk!bVZ!acabZcoostland33 schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 11:17:
Solobuilds btw..
(bron: http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/5149540401?page=1 )
SK runs solo gaan tot dusverre prima; ik heb ~10k DPS, 36k hp, 8k armor, 400 resists (incl shouts, 8k/6.5k/300-ish zonder). Ik loop wel rond met een 1-hander en shield in tegenstelling tot de 2-hander die hij aanraadt. Enkel maar 600dps op het wapen ofzo.
Elite packs met extra health en een hoge basis health heb ik nog wel eens moeite mee als ik ze niet neerkrijg voor dat WotB down is. Heb de rest van act1 ook weten te spelen, tot aan Leoric's manor, daarna leken de elites sterker te worden en ben ik dus terug gegaan voor SK runs.
Zag net een elite monster die zarhym heette, en dat is geloof ik ook een persoon binnen blizzard.
There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!
Ook mijn eerste legendary gevonden, niet speciaal, wel geinig. De random properties zijn ook niet echt speciaal te noemen. Worden deze dingen aan de lopende band gevonden? Ben nu lvl 27 en eigenlijk vergeleken met d2 is de dropkans in mijn ervaring van legendaries een stuk lager.

Mijn bescheiden Cyberpunk en Fortnite Save the World YT kanaal en D4
Ik heb een kleine mini-guide geschreven hoe je als je een beetje gevoel voor heb, het auction house kan laten werken voor je geld
.
k zoek naar items met specifieke stats die net op de AH zijn gezet.
Bijvoorbeeld hoge Vitality met all resistance, voor barbarians die inferno willen doen.
Met die min. value's wil je stats bijvoorbeeld 60 vitality en 60 all resistance.
met maximale buyout bijvoorbeeld 60k.
Dan ga je kijken als er in de lijst die dan gegenereerd wordt, mooie items staan die uitblinken bij de rest in het rijtje.
Koop je die snel op voor bijvoorbeeld 50k.
Dan ga je kijken naar de stats van het item dat je net gekocht heb en de stats/prijs van vergelijkbare items. Die zullen dan bijvoorbeeld richting de 150-200k gaan. Dan gooi jij dat item voor bijvoorbeeld 175k op de auction house. ( AH neemt altijd 15% van je price, dus minimaal moet je producten met 50% winst te verkopen om het enigsinds rendabel te maken.)
Verder komen er steeds meer filmpjes waarin wordt uitgelegt welke stats goed zijn waarvoor. Mensen bekijken die filmpjes en willen dan direct zulke items kopen. Als jij het geluk heb ze goedkoop te vinden, kan je ze dus lekker duurder verkopen.
Tevens moet je kijken naar auctions die er net opgezet zijn. Dus 2 days left, of 1 day 23 hours left. Want als een item al voor 5 a 6 uur te koop staan (1 day 18hours left) zal het niet goed verkopen omdat hij anders al verkocht zou zijn.
Beste hierin in naar de 2days items te kijken.
Snel en laag inkopen, duurder verkopen
k zoek naar items met specifieke stats die net op de AH zijn gezet.
Bijvoorbeeld hoge Vitality met all resistance, voor barbarians die inferno willen doen.
Met die min. value's wil je stats bijvoorbeeld 60 vitality en 60 all resistance.
met maximale buyout bijvoorbeeld 60k.
Dan ga je kijken als er in de lijst die dan gegenereerd wordt, mooie items staan die uitblinken bij de rest in het rijtje.
Koop je die snel op voor bijvoorbeeld 50k.
Dan ga je kijken naar de stats van het item dat je net gekocht heb en de stats/prijs van vergelijkbare items. Die zullen dan bijvoorbeeld richting de 150-200k gaan. Dan gooi jij dat item voor bijvoorbeeld 175k op de auction house. ( AH neemt altijd 15% van je price, dus minimaal moet je producten met 50% winst te verkopen om het enigsinds rendabel te maken.)
Verder komen er steeds meer filmpjes waarin wordt uitgelegt welke stats goed zijn waarvoor. Mensen bekijken die filmpjes en willen dan direct zulke items kopen. Als jij het geluk heb ze goedkoop te vinden, kan je ze dus lekker duurder verkopen.
Tevens moet je kijken naar auctions die er net opgezet zijn. Dus 2 days left, of 1 day 23 hours left. Want als een item al voor 5 a 6 uur te koop staan (1 day 18hours left) zal het niet goed verkopen omdat hij anders al verkocht zou zijn.
Beste hierin in naar de 2days items te kijken.
Snel en laag inkopen, duurder verkopen
i7 8700k @ 4.8ghz 24/7, 16gb ddr4 3200, MSI 1080 Gaming / CM Mastercase Maker 5T, Audio Technica AD900X
Zag net iemand met een GREEN item op een stream, mijn hemel wat een stats..
Zarhym is inderdaad een bekend figuur onder de WoW spelers, hij is een Community Manager welke erg actief is op de US WoW forums. Ook heb je de Developer Hell, een rare dungeon spawn in Act 1, waar je allemaal mobs vind met de namen van mensen die aan D3 gewerkt hebben, en bij de tekst onder de health bar vind je hun functie titel. Is ook een Feast of Strength achievement van om Jay Wilson te killen.Xenomorphh schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 11:30:
Zag net een elite monster die zarhym heette, en dat is geloof ik ook een persoon binnen blizzard.
spoiler:
Smash Jay! Smash
Heb zelf tot nu toe 3 legendaries gevonden, een lvl 8 leg item, een lvl 36 armor (aan een vriend gegeven die deze nodig had en een lvl 55 intellect shield, welke bewaard blijft tot een WD vriend level 55 haalt.
Legendaries is naar mijn mening een kwestie van geluk hebben, maar op lvl 60 met 5 nephalem buffs en dan inferno act 1 farmen... heeft zo z'n voordelen (daar vond ik de shield xD)
Legendaries is naar mijn mening een kwestie van geluk hebben, maar op lvl 60 met 5 nephalem buffs en dan inferno act 1 farmen... heeft zo z'n voordelen (daar vond ik de shield xD)
enige naar deel is dat een legendary item drop rate super laag is vergeleken met rare. en rares zijn meestal beter kwa statsSabrac schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 11:34:
Heb zelf tot nu toe 3 legendaries gevonden, een lvl 8 leg item, een lvl 36 armor (aan een vriend gegeven die deze nodig had en een lvl 55 intellect shield, welke bewaard blijft tot een WD vriend level 55 haalt.
green items zijn onderdelen van een set. meerdere items van een set bezitten geeft een set-bonusMektheb schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 11:34:
Zag net iemand met een GREEN item op een stream, mijn hemel wat een stats..
Verwijderd
Er zijn zeker wel hardcore only achievements, deze betreffen bosses op difficulty level.Derr_Hans schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 11:29:
Hehe dat was gisteren ook men eerste legendary vondst in Diablo 3. AH trash, straks eens kijken of ik er 25k voor gekregen hebbakbakbak schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 11:31:
Ook mijn eerste legendary gevonden, niet speciaal, wel geinig. De random properties zijn ook niet echt speciaal te noemen. Worden deze dingen aan de lopende band gevonden? Ben nu lvl 27 en eigenlijk vergeleken met d2 is de dropkans in mijn ervaring van legendaries een stuk lager.
[afbeelding]
Ah nicehimlims_ schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 11:36:
[...]
green items zijn onderdelen van een set. meerdere items van een set bezitten geeft een set-bonus
Er zijn ook softcore achivements....(die voor het rezzen van een medespeler
)
Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux
Helemaal waar, maar voor nieuwe spelers die deze leuke rare items nog niet hebben, is het een leuk begin.roboreaper schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 11:36:
[...]
enige naar deel is dat een legendary item drop rate super laag is vergeleken met rare. en rares zijn meestal beter kwa stats
Zelf is mijn monk nu aardig uitgedekt in rares die ik ook op deze manier gefarmed heb... alleen die resistances laten nog op zich wachten (47k hp, 16k dps, 6k armor, bijna 50 % dodge... echter slechts 200 all resists)
Klopt, maar Legenday brengt wel op. Mijn enige gevonden tot nog toe was een lage Nagelring. Heel lang niet vervangen, gewoon omdat het leuk was om aan te hebben.. ik bedoel, een Nagelringroboreaper schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 11:36:
[...]
enige naar deel is dat een legendary item drop rate super laag is vergeleken met rare. en rares zijn meestal beter kwa stats
Nadat alle blue's beter waren toch maar op AH geplaatst: 35 k opgebracht, terwijl het voor niemand boven level 20 nuttig is
Dit topic is gesloten.
Let op:
Het is niet de bedoeling dat je iets post van je pre-order noch waar je dat hebt gedaan noch voor hoeveel je dat hebt gedaan. Dit topic is voor het spel Diablo 3, niet voor het aankoopproces er van.
Tevens is het niet de bedoeling te vragen/bedelen om een Guest Pass, als mensen ze willen weggeven dan posten ze dat wel.
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is ook niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.
JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net
Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Het is niet de bedoeling dat je iets post van je pre-order noch waar je dat hebt gedaan noch voor hoeveel je dat hebt gedaan. Dit topic is voor het spel Diablo 3, niet voor het aankoopproces er van.
Tevens is het niet de bedoeling te vragen/bedelen om een Guest Pass, als mensen ze willen weggeven dan posten ze dat wel.
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is ook niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.
JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net
Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic