Tuurlijk je bent te sterk voor normal, dus loop je overal snel doorheen, soms moet je de game opnieuw opstarten omdat het item niet dropt. op hell ben je hier een stuk langer mee bezig.
als je eenmaal de items heb kan je naar hell om de staf te updaten naar dat niveau.
Spullen verkopen vrij makkelijk op AH en heb echt heel veel items verkocht.
dat was nog het leukste aan diablo 3. nu speel ik geen diablo 3 meer tot dat er een DLC uit gaat komen ofzo.
ik ben nu al 2x door het zelfde verhaal gegaan en zit nu in hell met level 52. maar het is weer allemaal het zelfde liedje.
we zijn voortaan meer gewent, veel meer actie, veel meer uitdagingen.
als we nu een singleplayer uitspelen, zijn we na 8 uurtjes klaar ongeveer en gaan we online en spelen we een half jaar later misschien weer de singleplayer. (GTA uitgezonderd)
Diablo 3 doe je 15 uur over (als je net zo slecht als mij bent) en daarna weer 15 uur om nog een keer het zelfde verhaal door te lopen en daarna nog een keer om uit eindelijk level 60 te halen.
vroeger had je Counter-strike en Diablo 2 en je had niks anders wat echte top titels waren.
Nu heb je ieder jaar 6 top games en heel wat kleine games die leuk zijn om te spelen.
Diablo 3 had meer met zijn tijd mee moeten gaan. het doet me denken aan CS:GO die goed geupdate is voor diehard counterstrike gamers en zo is diablo 3 ook een goede update voor diablo 2. maar voor andere gamers die geen diablo hebben gespeeld en toch van deze gameplay houden, is de pret snel afgelopen.