Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 29-08 02:56
Verwijderd schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 23:51:
Net gemerkt dat als je een account aanmaakt bij battle.net dat standaard (althans bij mij tenmiste) the land van herkomst automatisch op UK staat. Ik zit nu met het probleem dat ik de valuta niet kan veranderen van gbp naar euro's en dat ik geen sms verificatie kan doen. Bedankt Blizzard.
Nieuwe account aanmaken is denk ik een optie tenzij je al progressie in het spel hebt geboekt!

Iphone 5 -- eerste Iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 23:51:
Net gemerkt dat als je een account aanmaakt bij battle.net dat standaard (althans bij mij tenmiste) the land van herkomst automatisch op UK staat. Ik zit nu met het probleem dat ik de valuta niet kan veranderen van gbp naar euro's en dat ik geen sms verificatie kan doen. Bedankt Blizzard.
even ticket aanmaken lijkt me dat ze dat wel kunnen fixen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een ticket geopend bij de customer support. Als je het land van herkomst wilt veranderen moet je dat doen volgens battle.net. Het spel zal ik toch morgen of overmorgen pas hebben en dan waarschijnlijk maandag pas spelen (hangt van het weer af). Verder lijkt mij het niet echt een probleem aangezien ik waarschijnlijk toch geen extra dingen ga kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 00:14:
Ik heb een ticket geopend bij de customer support. Als je het land van herkomst wilt veranderen moet je dat doen volgens battle.net. Het spel zal ik toch morgen of overmorgen pas hebben en dan waarschijnlijk maandag pas spelen (hangt van het weer af). Verder lijkt mij het niet echt een probleem aangezien ik waarschijnlijk toch geen extra dingen ga kopen.
zeg dat niet te snel als je wat mega toffe dingen vind kan je die gewoon op AH zetten en er echt geld voor krijgen en dan later van dat echte geld een item kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daarom heb ik ook toch maar een ticket aangemaakt ;). AAAAAAAAAH! Ik kan niet wachten totdat ik kan spelen :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan iemand mij vertellen hoe MF werkt met een follower?
mijn char heeft nu 70% MF en mijn follower 5%

is het nu dat als ik de kil maak de 70% telt en als mn follower de kill maakt 75% ? of is het gemiddelde net als in een party?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11:16
Verwijderd schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 00:39:
kan iemand mij vertellen hoe MF werkt met een follower?
mijn char heeft nu 70% MF en mijn follower 5%

is het nu dat als ik de kil maak de 70% telt en als mn follower de kill maakt 75% ? of is het gemiddelde net als in een party?
Voor zover krijg je voor dat soort bonussen 1/5'de van je follower, dus 1%.volgens mij maakt het niet uit of jij de kill maakt of je follower.

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net in de Pony level geweest en dat is fun. Sowieso vanwege de hoeveelheid xp en een leuk bedrag aan gold maar ook de setting. Dit is een leuke afwisseling van de acts. Nu nog mijn WD of barbarian op NM naar Diablo brengen zodat ik ook op NM daar kan gaan grinden.
Heeft me wel acht uur gekost om alles bij elkaar te krijgen wat me vanwege het grinden voor de items ruim 100K aan gold heeft opgeleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRCreations
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12-09 11:27
Ik snap niet hoe mensen zo een hoge dps hebben en/of health. Lvl 40 wizzard met 7000 health en 600 dps. Sommige mensen hebben op lvl 42 paar 1000en aan dps en en veel meer health. Hoe kan dit? Ik koop nog redelijk goed spul op AH? Zijn dit echt dure spullen?

Wat ik ook niet snap dat er items zijn die veel slechter zijn dan de ander maar veel meer waard zijn, terwijl ze beide rare zijn?

Ben benieuwd hoe act 3 op NM is want wizard wordt al bang bij act 2!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julio-K
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-09 15:06
Is er iemand die ver is in Inferno en mij kan helpen met het verslaan van de Butcher, zodat ik weer verder kan naar Act 2?? please. is echt onmogelijk als DH in je 1tje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is toch hartstikke makkelijk: Die butcher is mega traag en slaat nog geen deuk in een pakje boter barbarian met degelijke gear. Als je als DH geraakt wordt door die butcher doe je iets verkeerd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RRCreations schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 00:59:
Ik snap niet hoe mensen zo een hoge dps hebben en/of health. Lvl 40 wizzard met 7000 health en 600 dps.
Als je maar 600DPS hebt doe je echt iets fout :P Heb je wel intelligence gear en een wand met veel damage? :)

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julio-K
Verwijderd schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 01:04:
Dat is toch hartstikke makkelijk: Die butcher is mega traag en slaat nog geen deuk in een pakje boter barbarian met degelijke gear. Als je als DH geraakt wordt door die butcher doe je iets verkeerd..
Nou help dan als het zo makkelijk is :P

Hij is wel sloom maar die haak of vuurspuwen of die run hoeft je maar 1 x te raken en je bent er geweest.. gebruik nu preparation en ss maar die cooldown is te lang..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan je morgen rond 7 uur helpen, als je hem dan nog steeds moet killen. Ik heb nu geen zin. Stuur maar een DM.

Wat mij trouwens wel opvalt. Ik heb een gedeelte act 2 inferno gedaan in teamplay, en niemand komt maar in de buurt van hoe lang ik overleef. Zelfs een monk liep rond met een grand total aan minder dan 50 resists all. Ik heb. 750 :P. De meeste mensen lijken vita en +damage te stacken. Maar vita is nutteloos zonder fatsoenlijke resists.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRCreations
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12-09 11:27
Angeloonie schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 01:04:
[...]

Als je maar 600DPS hebt doe je echt iets fout :P Heb je wel intelligence gear en een wand met veel damage? :)
Blijkbaar heel erg, ligt volgens wel aan mij heb deel 1 en 2 niet gespeeld en heb geen idee wat intelligence doet, of vita of iets dergelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julio-K
Verwijderd schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 01:10:
Ik kan je morgen rond 7 uur helpen, als je hem dan nog steeds moet killen. Ik heb nu geen zin. Stuur maar een DM.

Wat mij trouwens wel opvalt. Ik heb een gedeelte act 2 inferno gedaan in teamplay, en niemand komt maar in de buurt van hoe lang ik overleef. Zelfs een monk liep rond met een grand total aan minder dan 50 resists all. Ik heb. 750 :P. De meeste mensen lijken vita en +damage te stacken. Maar vita is nutteloos zonder fatsoenlijke resists.
Ok prima, denk dat het misschien wel gaat lukken.. Net nog maar 5% health over en staan gewoon alle plateaus in de fik :( en had geen ss meer over.. pff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tank die hits gewoon O-)

Het plateau gaat na een bepaalde tijd in de fik. Kill hem hem sneller, dan heb je er geen last van. Met mijn barb zat ik de laatste paar procent echt midden in het vuur te knokken... Zo veel damage doet hij niet, op dit moment zelfs maar 6K DPS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 29-08 02:56
Ik snap niet hoe mensen zo een hoge dps hebben en/of health. Lvl 40 wizzard met 7000 health en 600 dps. Sommige mensen hebben op lvl 42 paar 1000en aan dps en en veel meer health. Hoe kan dit? Ik koop nog redelijk goed spul op AH? Zijn dit echt dure spullen?

Wat ik ook niet snap dat er items zijn die veel slechter zijn dan de ander maar veel meer waard zijn, terwijl ze beide rare zijn?

als ik je was zou ik niet kopen maar spelen en nog meer exp points halen misschien komt je DPS dan hoger!

Mijn mening: hoeveel je koop des te minder speel je het spel .... ik zie hte als vekapt cheaten ..... op die momenten dat je op een moeilijkheids graad speelt die nog te halen is!

Iphone 5 -- eerste Iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julio-K
Verwijderd schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 01:27:
Tank die hits gewoon O-)

Het plateau gaat na een bepaalde tijd in de fik. Kill hem hem sneller, dan heb je er geen last van. Met mijn barb zat ik de laatste paar procent echt midden in het vuur te knokken... Zo veel damage doet hij niet, op dit moment zelfs maar 6K DPS.
Ja ik speel wel met een hele andere build, goed tegen losse vijanden en champion packs lukt het ook aardig. Bosses is niet het sterkste punt van een DH vind ik. Heb nu 22,5k dps en 35k vit, en ik moet waarschijnlijk meer op resist gaan letten, alleen was het tot nu toe niet echt nodig op de manier hoe ik speel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YBH
  • Registratie: December 2008
  • Niet online

YBH

Beetje off-topic:

Maar voor de mensen die interesse hebben, ik heb nog een Diablo 3 Standard Edition liggen. Had em voor mijn zusje gehaald, maar zij kan pas in de zomer spelen (juli/augustus) en hij ligt hier nog. Ik wil iig boven MM prijs excl verzendkosten dus €44,00 en anders retourneer ik em einde v/d week @ MM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YBH
  • Niet online

YBH

RRCreations schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 01:13:
[...]

Blijkbaar heel erg, ligt volgens wel aan mij heb deel 1 en 2 niet gespeeld en heb geen idee wat intelligence doet, of vita of iets dergelijks.
Als je op i drukt in game en je hovert over je stats zie je wat het doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je moet goed kijken naar hoe goed het item is voor jouw classe (en of build) een item kan gruwelijk goed zijn voor de ene class maar waardeloos voor de ander. vita en int zijn heel belangrijk voor jou dat en een goed wapen al weet ik niet precies hoe dat zit met wizard :/

mijn DH heeft iets van 800+ armor en 2000 DPS en 11k health en ik ben lvl 44

/me met wat dank aan een medetweaker 8)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 25-05-2012 01:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Visgek82 schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 00:48:
[...]

Voor zover krijg je voor dat soort bonussen 1/5'de van je follower, dus 1%.volgens mij maakt het niet uit of jij de kill maakt of je follower.
dus ik krijg op elke kill 71 MF ? ongeacht of follower of ik de kill maakt?

en in party is het gemiddelde van de groep?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je krijgt niet 71MF. Je telt voor 71 MF. De daarwerkelijke MF die gebruikt wordt voor het genereren van loot is het gemiddelde van de groep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 01:54:
Je krijgt niet 71MF. Je telt voor 71 MF. De daarwerkelijke MF die gebruikt wordt voor het genereren van loot is het gemiddelde van de groep.
dat snap ik maar als ik echt ga MFen dan doe ik dat vaak ook solo en dan dus met mn follower en dan krijg ik dus de 70% van mijn main en de 1% (1/5e) van mijn follower daar die 5% MF heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is volgens mij correct.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Jeej, Diablo op normal geklopt.

Leuke party, met DH, barb, wiz, en nog een barb (ik).

Level 33 nu. :)

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 18:14

junglebeast

hier staat iets

Zo net Belial op NM verslagen. Moest wel mijn resolutie even op 800x600 zetten vanwege de fps lag. Heb dat met andere bosses niet zo erg als met hem.

Dit is mijn lvl 44 WD nu:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/MeRbf.jpg

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper 99
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 11:04
hmm nu diablo op inferno even finishen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xufuja
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 20-08 21:25
Hm, er schijnen een paar verschillende wikis te bestaan. Wat is dé wiki (meeste en liefst ook correcte informatie) die je zou moeten gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:25

chromeeh

the Gnome

Black Mushroom in de pocket, had al 2 Shin Bones :D
Gister tijdens het farmen naar de Black Mushroom achter gekomen dat mobs schijnbaar niet trivial worden, kreeg met m'n level 29 nog steeds xp (hetzij weinig) voor de mobs in de Cath >:)

Alleen jammer dat je geen macro's mag maken :P
/y I'm charging mah lazer!
/cast Disintegrate

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11:07
Inmiddels 40 met me Demon Hunter. ik vind het wel jammer dat ik geen Baba of Monk ben eigenlijk :p je bent erg squishy als DH. en ik vind het niet leuk om gear van AH te halen

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13-09 23:58

Zorian

What the fox?

Goed, ik ben inmiddels ook verslaafd aan dit spel geraakt. :p
Heb ondertussen een level 30 Barbarian, gaat lekker. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11:12
chromeeh schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 07:41:
Black Mushroom in de pocket, had al 2 Shin Bones :D
Gister tijdens het farmen naar de Black Mushroom achter gekomen dat mobs schijnbaar niet trivial worden, kreeg met m'n level 29 nog steeds xp (hetzij weinig) voor de mobs in de Cath >:)

Alleen jammer dat je geen macro's mag maken :P
/y I'm charging mah lazer!
/cast Disintegrate
Hoe doen jullie dat farmen naar die items trouwens?
Maakt het uit of je gewoon een new game start op de laatste quest van Act1 en dan naar die plekken gaat?
Want heb dat al een aantal keer gedaan, maar nog geen black shroom en shin bones gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Arunia schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 07:55:
[...]

Hoe doen jullie dat farmen naar die items trouwens?
Maakt het uit of je gewoon een new game start op de laatste quest van Act1 en dan naar die plekken gaat?
Want heb dat al een aantal keer gedaan, maar nog geen black shroom en shin bones gezien.
Spawns zijn random
gewoon game van einde van act 1 pakken en dan de portal gebruiken.
shinbone had ik in 1x, mushroom iets van 15 runs, liquid rainbow... teveel runs plans iets van 6 runs, medaillion ding uit frostcave 1e run.

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Bokkie schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 07:57:
[...]

Spawns zijn random
gewoon game van einde van act 1 pakken en dan de portal gebruiken.
shinbone had ik in 1x, mushroom iets van 15 runs, liquid rainbow... teveel runs plans iets van 6 runs, medaillion ding uit frostcave 1e run.
Ok, super bedankt.
Wat me op valt, is dat veel sites elkaar tegen spreken over waar die shroom zich bevind.
Vaak komt cath 1 naar voren, maar sommige zeggen dat het iedere verdieping zou kunnen zijn.
Heb ook gehoord dat die zich in Adria's hut kan bevinden, maar daar geloof ik niet zo in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Arunia schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 08:02:
[...]

Ok, super bedankt.
Wat me op valt, is dat veel sites elkaar tegen spreken over waar die shroom zich bevind.
Vaak komt cath 1 naar voren, maar sommige zeggen dat het iedere verdieping zou kunnen zijn.
Heb ook gehoord dat die zich in Adria's hut kan bevinden, maar daar geloof ik niet zo in.
Ik heb alleen cath 1 gefarmed, en hij spawnt voor zover ik heb gezien (ben hem later ook al meerdere keren tegengekomen) alleen in de zogenaamde kamertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Zo gisteren lekker in hell farmen! Paar crap rares en zooitje blue! Voor de rest nog 0 keer een legendary zien droppen! Helaas, geluk zit niet aan mijn zijde met het spel!
Nog 9K gold over :-P snel maar weer gaan farmen.

Denk dat ik vandaag eens ga kijken of ik die pony land kan doen! Effe YouTube volgen hoe of wat en welke items ik nodig heb!

[ Voor 24% gewijzigd door Xtr3me4me op 25-05-2012 08:15 ]

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Bokkie schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 08:11:
[...]

Ik heb alleen cath 1 gefarmed, en hij spawnt voor zover ik heb gezien (ben hem later ook al meerdere keren tegengekomen) alleen in de zogenaamde kamertjes
Ok, dank je wel. Dan ga ik alleen cath 1 doorlopen en die shinbones. Wellicht ook nog even in old tristram kijken voor Griswolds edge.
Xtr3me4me schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 08:14:
Zo gisteren lekker in hell farmen! Paar crap rares en zooitje blue! Voor de rest nog 0 keer een legendary zien droppen! Helaas, geluk zit niet aan mijn zijde met het spel!
Nog 9K gold over 😜 snel maar weer gaan farmen.
Ik heb dat ook altijd met Diablo 1 gehad. Guild members van mij kregen al die uniques toch best vaak. Een Eaglehorn en Windforce (dacht ik) gehad. Die laatste twee keer omdat die broken ging per ongeluk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:19

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Zo gister even mij Wizard van lv48 naar mid lv51 gegooit en NM difficulty afgerond, vandaag en dit weekend dus lekker in Hell bezig, wel klein beetje vals gespeeld aangezien we toen we NM gecleared hadden, een maatje van ons misbruikt hebben om even snel Azmodan op hell te doen( ging prima ).

Ben benieuwt wat ik gister zag aan de trashpacks richting Azmodan begint het nu toch wel behoorlijk auw te doen als je even iets verkeerde inschat,

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaastosti
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09:27

Kaastosti

Vrolijkheid alom!

Net begonnen in Nightmare... gaat op zich wel, maar ik maak me zorgen over de volgende acts. DH is zoals eerder gezegd best snel stuk, ondanks alle rare gear met steentjes ingelegd. Unique heb ik nog niet gevonden, dat komt hopelijk nog :) In ieder geval weer net zo verslavend als D2!

Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09:43
Zo lekker nog even naar lvl 51 gegaan gister met mijn barbarian. Vandaag of morgen maar eens Diablo verslaan op Nightmare :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Hell act 1 nog steeds met een DH, ben beetje zoekende naar een goede build op dit moment, solo kom ik gewoon nog steeds erg vaak in onprettige situaties :P

http://us.battle.net/d3/e...XVS21eYTaaabZc!eTY!YZcabb

Speel nu met deze build en bevalt wel aardig. Maar misschien moet ik toch al overgaan op resistance gear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weer een top hardcore story here.

Ik joinde gisteren een public game - act 1 Nightmare op part 1. Gaat allemaal goed zal je zeggen.

Nou.. mooi niet! Ik kom in het pony level met een level 56 DH en wordt geinstagibbed door een elite van waarschijnlijk level 50.

Byebye char!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 01:34:
[...]

je moet goed kijken naar hoe goed het item is voor jouw classe (en of build) een item kan gruwelijk goed zijn voor de ene class maar waardeloos voor de ander. vita en int zijn heel belangrijk voor jou dat en een goed wapen al weet ik niet precies hoe dat zit met wizard :/

mijn DH heeft iets van 800+ armor en 2000 DPS en 11k health en ik ben lvl 44

/me met wat dank aan een medetweaker 8)
Hmm. Hoe geraak jij aan 2000dps ? Jij was een barb ook dacht ik eh ?

Ik zit rond level 39 op ongeveer 800 dps dacht ik en 4k hp en had niet de indruk dat mn items zo zwak waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11:07
Verwijderd schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 08:34:

Ik joinde gisteren een public game - act 1 Nightmare op part 1. Gaat allemaal goed zal je zeggen.

Nou.. mooi niet! Ik kom in het pony level met een level 56 DH en wordt geinstagibbed door een elite van waarschijnlijk level 50.

Byebye char!
Neee JOH! whaha omg zoo ziek he :D daarom hou k van hardcore ;p de verhalen zijn te mooi.

Sorry for your loss though

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:19

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Byebye char!
Das behoorlijk zuur inderdaad, ikzelf durf het niet eens aan met alle problemen een hc character te maken dus ik wacht nog wel even :D

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raoul.TLS
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 10-09 08:20
Bokkie schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 08:32:
Hell act 1 nog steeds met een DH, ben beetje zoekende naar een goede build op dit moment, solo kom ik gewoon nog steeds erg vaak in onprettige situaties :P

http://us.battle.net/d3/e...XVS21eYTaaabZc!eTY!YZcabb

Speel nu met deze build en bevalt wel aardig. Maar misschien moet ik toch al overgaan op resistance gear.
Zit er ook mee.
Maar gister een Boogje voor 15 K gekocht (super cheap)
Doe nu 3K aan Damage. Dat Scheelt een hoop En live op 20K.

Gaat veel beter.
Ben een Life steal regenerate set aan het maken bouwen..
Dat helt een hoop.

<GOT>DrOPje #2516

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Julio-K schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 01:14:
[...]

Ok prima, denk dat het misschien wel gaat lukken.. Net nog maar 5% health over en staan gewoon alle plateaus in de fik :( en had geen ss meer over.. pff
Probeer dit eens:

YouTube: Diablo 3! Butcher one shots himself. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Raoul.TLS schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 08:37:
[...]

Zit er ook mee.
Maar gister een Boogje voor 15 K gekocht (super cheap)
Doe nu 3K aan Damage. Dat Scheelt een hoop En live op 20K.

Gaat veel beter.
Ben een Life steal regenerate set aan het maken bouwen..
Dat helt een hoop.
Mja ik speel heel veel publics of met vrienden dus ben ik verwend geraakt met het op afstand kunnen blijven :P

12.5K life en 5.5k dps op lvl 52 nog niet echt geshopped voor gear. Voornamelijk wat ik vind en als een item al 10 lvls niet heb kunnen vervangen zeg maar haal ik wat voor minder dan 6k op de ah, en dan dus niet top of the line, maar gewoon iets met wat leuke stats en modifiers.

Misschien toch maar een solo gearset bijelkaar sprokkelen meer overlevingsgericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

[...]
Byebye char!
Ja, dat is Hardcore... vervelend.

Ik wilde gister verder met mijn Witch Doctor op Hardcore maar had iets te veel lag naar m'n zin. Dus maar een nieuwe char op Normal aangemaakt; met ondertussen al 50% +Magic Find. Gewoon leuk, omdat het kan. :)

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matty___
  • Laatst online: 14-09 19:36

Byebye char!
is hardcore en public game sowieso een nogo? je weet toch nooit met wat voor mensen je speelt. Of kom je dan alleen met hardcore spelers in een groep?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matty___
Xtr3me4me schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 08:14:
ik denk dat de meeste blues op inferno beter zijn dan wat ooit in hell aan legendary dropt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
  • Laatst online: 08:08
is hardcore en public game sowieso een nogo? je weet toch nooit met wat voor mensen je speelt. Of kom je dan alleen met hardcore spelers in een groep?
Je komt alleen met Hardcore spelers in een groep. Wanneer je zelf level 50 bent, en je komt in een groep met hetzelfde level, dan mag je er denk ik van uit gaan dat iedereen weet wat ie doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Niet veel tijd gehad, ben van het punt dat je cain red verder gegaan en de Skeleton King gekilled op NM HC.
Packs zijn lastiger dan de Boss, al is er op NM act 1 nog niet echt lastige dingen te vinden.

Butcher NM neer dit weekend en act2 onveilig maken.

Ondertussen van lvl 32 nu 34, gaan rustig verder ;)

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 14-09 21:58
Ik zat gisteren de heletijd boss runs te doen op hardcore (normal).

Eerst heel veel bij Belial die ik binnen 20 seconden compleet door phase 1 & 2 kon neerhalen. Was wel leuk want daarmee kreeg je regelmatig nog wat leuke yellows en natuurlijk wat XP voor jou en je party members.

Later besloten maar door Act 3 te gaan en sinds dien is Azmodan mijn nieuwe boss run. Die krijg ik ook lekker snel neer met wederom regelmatig een yellow in zo een run.

LVL 27 Wizard (hardcore), 900 DPS, 4000 HP.
Eerst lekker hakken met die messen attack en dan in de final stage van de boss "archon engaged" voor infinite lazors!! :P

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben nu lvl 57 act 3 op Hell. Dps monk (2x 1h & focus op dex) overleef ik persoonlijk niet meer op dit lvl. 40k hp en een elitepack walst fijn over je heen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Sir_Hendro schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 09:05:

Eerst heel veel bij Belial die ik binnen 20 seconden compleet door phase 1 & 2 kon neerhalen. Was wel leuk want daarmee kreeg je regelmatig nog wat leuke yellows en natuurlijk wat XP voor jou en je party members.

Later besloten maar door Act 3 te gaan en sinds dien is Azmodan mijn nieuwe boss run. Die krijg ik ook lekker snel neer met wederom regelmatig een yellow in zo een run.

Eerst lekker hakken met die messen attack en dan in de final stage van de boss "archon engaged" voor infinite lazors!! :P
Dat zijn geen gekke stats voor dat lvl :)
Mijn HC lvl 34 monk doet nu ~500 dps 5600 HP (1 handed + Shield)
Al is die Weapon damage buff skill van een Wizard erg lekker (Als je die gebruikt :P)
Brengt mij SC Wizard van 1200 dps naar 1500.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
Derr_Hans schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 09:10:
[...]

Dat zijn geen gekke stats voor dat lvl :)
Mijn HC lvl 34 monk doet nu ~500 dps 5600 HP (1 handed + Shield)
Al is die Weapon damage buff skill van een Wizard erg lekker (Als je die gebruikt :P)
Brengt mij SC Wizard van 1200 dps naar 1500.
Ik gebruik "Blur" en geen "Glass Cannon". Dan zou het inderdaad nog wat meer worden :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frye
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-09 20:17
Ik ben NIGHTMARE act 1... Ik heb ook al een pak blauwe en gele items op AH gezet maar niemand koopt dit.. Bv een 1handed sword van 70 dps, 1k gold, 2k gold buyout maar niemand koopt dit.

Hoe verdienen jullie je geld aan items? Hier lukt het niet! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Sir_Hendro schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 09:16:
[...]

Ik gebruik "Blur" en geen "Glass Cannon". Dan zou het inderdaad nog wat meer worden :9
Bedoel de skill "Magic Weapon" met de Rune "Force Weapon" :)
Geeft je increased weapon damage.

Kwam net niet op de naam, net ffkes gegoogled ;)

Zou zelf ook geen Glass Cannon nemen op HC lol op SC wel want die paar keer dat je dood gaat heb ik het er wel voor over om er sneller door heen te raggen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
Tja als je veel items farmed kun je ze proberen voor een zacht prijsje op het AH te zetten. Deze moeten wel goede stats hebben. Alleen extra DPS is meestal niet voldoende dus kijk of je items extra stats geven die interessant zijn. De rest gewoon salvagen of verkopen aan mercent voor een belachelijke prijs :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 10:59
Omdat je voor 2k gold al een 100 dps wapen kunt kopen op AH. Kwestie van vraag en aanbod.
Ik merk al wel dat ik weer sneller verkoop aan de merchant of salvage. Alleen echt goede dingen zet ik op AH.

Wist je trouwens dat je de zoekuitkomst in de AH kunt beinvloeden door sockets al te vullen met gems? Bijvoorbeeld als ik een zoekopdracht doe voor een armor met 100 intel en 2 sockets, dan komen er rustig ook armor met 40 intel in de zoeklijst tevoorschijn omdat ze er al gems in gepropt hebben. Beetje jammer

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartinDude
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 28-11-2019

MartinDude

Dudeïsm: Monk style

Ik ben gister gewoon voor het eerst "echt" neer gegaan in Act 3 - Nightmare!
1e keer was ik AFK en kwam een vriend langs met een mooie pack - nooit gezien welke.
2e keer had mijn laptop problemen tijdens de Act 2 boss en rende ik in slowmo uit de poison pools - niet gered!
Maar deze keer was ik een beetje aan het whisperen met diezelfde vriend als eerder en had ik niet door dat ik tegen een stel champions aan het vechten was (nice!) ...Arcane... opeens stonden er blijkbaar 3 arcane punten om mij heen en ging mijn leven van 100 tot 0 in 0.5 sec ... ghehe grappig

Terug gelopen en ze zonder problemen afgemaakt, maar damn, iets minder slacken is wel een must :P
Joarie schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 09:22:
Omdat je voor 2k gold al een 100 dps wapen kunt kopen op AH. Kwestie van vraag en aanbod.
Ik merk al wel dat ik weer sneller verkoop aan de merchant of salvage. Alleen echt goede dingen zet ik op AH.

Wist je trouwens dat je de zoekuitkomst in de AH kunt beinvloeden door sockets al te vullen met gems? Bijvoorbeeld als ik een zoekopdracht doe voor een armor met 100 intel en 2 sockets, dan komen er rustig ook armor met 40 intel in de zoeklijst tevoorschijn omdat ze er al gems in gepropt hebben. Beetje jammer
ja, maar het lijkt er op dat - in het geval van DPS - als je op deze staat filtered de gems weer niet mee geteld worden

[ Voor 35% gewijzigd door MartinDude op 25-05-2012 09:24 ]

The dude abides @ MartinDude#2420

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-09 22:17

SkyStreaker

Move on up!

Waar kan ik "salvagen" Oo

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CobyBE
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-06 15:25
Bij de blacksmith, derde tabblad.

Intel i5 2500k @ 4,5 Ghz || Asus P8Z68-V Pro || Corsair Vengeance 8 GB DDR3 @ 1833MHz || Seasonic 1250W || Crossfire ATI Radeon HD7970 @ 1100/1500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackminister
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-05 16:37
De items voor de pony-level moeten allemaal in normal opgehaald worden? Speel momenteel in hell, dus die items in normal oppikken zal vlot moeten gaan, hoop ik?!

Hoe meer je weet, des te meer je beseft dat je eigenlijk niets weet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:41
CobyBE schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 09:24:
Bij de blacksmith, derde tabblad.
Of je klikt gewoon meteen op het aambeeld ipv. eerst op de blacksmith, dan op Craft, dan op 3e tabblad. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik waarschuw je vast even, dat verkopen in the long run beter is ;) Vergelijking:
Ik speel samen met een vriend, even lang, zelfde tijden. Hij salvagede bijna alles, ik niet. Ik had uiteindelijk een paar ton voorsprong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13-09 21:12

Rem

Verwijderd schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 09:27:
[...]

Ik waarschuw je vast even, dat verkopen in the long run beter is ;) Vergelijking:
Ik speel samen met een vriend, even lang, zelfde tijden. Hij salvagede bijna alles, ik niet. Ik had uiteindelijk een paar ton voorsprong.
Verkopen is ook sneller, je hoeft bij rare's niet eerst te confirmen dat je hem weg wilt doen! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 09:27:
[...]

gewoon verkopen bij NPC's dan of voor dumpprijzen op de AH zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raoul.TLS
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 10-09 08:20
Zo ben L51 DH en speel nu op Hell.
Goud vinden gaat Super. Raap alles wat Blauw is op en sell de boel.
NM lijkt makkelijk nu ik op Hell speel.

<GOT>DrOPje #2516

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kreeg net dit mailtje na een aantal dagen niet te hebben gespeeld.
Due to suspicious activity, the Battle.net account XXX has been locked. To restore access to this account, please follow these steps:
Iemand weet wat hier gaande is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
Het liefst NPC zodat de AH een beetje gezond blijft.

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 09:30:

[...]

kijk even naar de afzender en of er een link in de mail staat want waarschijnlijk is het gewoon spam een scam (ik krijg 10 vergelijkbare mailtjes per dag, gaan automatisch naar spam met gmail)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniak
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-08 20:32

[...]

Gewoon inloggen in het spel en het mailtje negeren. Als je niet locked ben, dan is de mail fake ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakbakbak
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09-08 16:48
Sir_Hendro schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 09:05:

Tjemig, kom ik met mijn wiz op lvl 27 (wel sc) met 300 dps en 1200 life.. moet toch eens of shoppen, of beter skills balancen haha :)

Mooie char!

Mijn bescheiden Cyberpunk en Fortnite Save the World YT kanaal en D4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Laatst online: 09-09 17:25

Pykow

Angelo OTR

Blackminister schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 09:27:
De items voor de pony-level moeten allemaal in normal opgehaald worden? Speel momenteel in hell, dus die items in normal oppikken zal vlot moeten gaan, hoop ik?!
Tuurlijk je bent te sterk voor normal, dus loop je overal snel doorheen, soms moet je de game opnieuw opstarten omdat het item niet dropt. op hell ben je hier een stuk langer mee bezig.
als je eenmaal de items heb kan je naar hell om de staf te updaten naar dat niveau.

Spullen verkopen vrij makkelijk op AH en heb echt heel veel items verkocht.
dat was nog het leukste aan diablo 3. nu speel ik geen diablo 3 meer tot dat er een DLC uit gaat komen ofzo.
ik ben nu al 2x door het zelfde verhaal gegaan en zit nu in hell met level 52. maar het is weer allemaal het zelfde liedje.
we zijn voortaan meer gewent, veel meer actie, veel meer uitdagingen.
als we nu een singleplayer uitspelen, zijn we na 8 uurtjes klaar ongeveer en gaan we online en spelen we een half jaar later misschien weer de singleplayer. (GTA uitgezonderd)
Diablo 3 doe je 15 uur over (als je net zo slecht als mij bent) en daarna weer 15 uur om nog een keer het zelfde verhaal door te lopen en daarna nog een keer om uit eindelijk level 60 te halen.
vroeger had je Counter-strike en Diablo 2 en je had niks anders wat echte top titels waren.
Nu heb je ieder jaar 6 top games en heel wat kleine games die leuk zijn om te spelen.
Diablo 3 had meer met zijn tijd mee moeten gaan. het doet me denken aan CS:GO die goed geupdate is voor diehard counterstrike gamers en zo is diablo 3 ook een goede update voor diablo 2. maar voor andere gamers die geen diablo hebben gespeeld en toch van deze gameplay houden, is de pret snel afgelopen.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matty___
Pykow schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 09:38:
[...]

Tuurlijk je bent te sterk voor normal, dus loop je overal snel doorheen, soms moet je de game opnieuw opstarten omdat het item niet dropt. op hell ben je hier een stuk langer mee bezig.
als je eenmaal de items heb kan je naar hell om de staf te updaten naar dat niveau.

dat was nog het leukste aan diablo 3. nu speel ik geen diablo 3 meer tot dat er een DLC uit gaat komen ofzo.
ik ben nu al 2x door het zelfde verhaal gegaan en zit nu in hell met level 52. maar het is weer allemaal het zelfde liedje.
als we nu een singleplayer uitspelen, zijn we na 8 uurtjes klaar ongeveer en gaan we online en spelen we een half jaar later misschien weer de singleplayer. (GTA uitgezonderd)
Diablo 3 doe je 15 uur over (als je net zo slecht als mij bent) en daarna weer 15 uur om nog een keer het zelfde verhaal door te lopen en daarna nog een keer om uit eindelijk level 60 te halen.
vroeger had je Counter-strike en Diablo 2 en je had niks anders wat echte top titels waren.
Nu heb je ieder jaar 6 top games en heel wat kleine games die leuk zijn om te spelen.
Diablo 3 had meer met zijn tijd mee moeten gaan. het doet me denken aan CS:GO die goed geupdate is voor diehard counterstrike gamers en zo is diablo 3 ook een goede update voor diablo 2. maar voor andere gamers die geen diablo hebben gespeeld en toch van deze gameplay houden, is de pret snel afgelopen.
begin maar eens aan inferno en kijken hoe ver je komt.. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13-09 21:12

Rem

[...]

Je hebt het constant over "we". Het lijkt me verstandig dat als je jouw mening verkondigd, dat je er niet vanuit ga dat dit maar de mening is van vele anderen.

Je hoort best wel wat mensen klagen, maar voor een playerbase van 6.4 miljoen spelers is dat maar een héél klein percentage. Wat mijn inziens inhoud dat er gigantische veel mensen gewoon lekker diablo 3 aan het spelen zijn en er plezier aan beleven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

matty___ schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 09:40:
[...]

begin maar eens aan inferno en kijken hoe ver je komt.. 8)7
Hoe moet ik daar ooit komen ?
krijg je dan een nieuw verhaal of alweer het zelfde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

thehawk007 schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 22:54:
[...]

Splashtop, zat voorgeinstalleerd op het tablet (MyCloud). Moet je dan ook op je pc installeren, wachtwoordje aanmaken en klaar. Inloggen via je tablet en hop :)
ranzige propritaire software :r waarom niet netjes en opensource? http://www.nomachine.com - zo kan ik ook remote gamen (via linux zelfs)

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 09:29:
[...]

gewoon verkopen bij NPC's dan of voor dumpprijzen op de AH zetten?
Wat ik doe, is ik raap al het gold + blues + yellows op. En bij "Pitstops" in town, verkoop ik alle blues bij NPC. En ik controleer de yellows op goede stat combos. En dan bepaal ik voor die of ze op het AH gaan of gewoon bij NPC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hatsjoe
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-09 13:35
himlims_ schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 09:41:
[...]

ranzige propritaire software :r waarom niet netjes en opensource? http://www.nomachine.com - zo kan ik ook remote gamen (via linux zelfs)
Splashtop werkt erg fijn hoor, voor een remote desktop client behoorlijk smooth. Ik kan bijv. inloggen op WoW, rondlopen en mijn auctions doen ingame. Zelfde met Diablo. En het grote voordeel, er is een iPhone App voor welke ook perfect werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

remsporus schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 09:41:
[...]

Je hebt het constant over "we". Het lijkt me verstandig dat als je jouw mening verkondigd, dat je er niet vanuit ga dat dit maar de mening is van vele anderen.

Je hoort best wel wat mensen klagen, maar voor een playerbase van 6.4 miljoen spelers is dat maar een héél klein percentage. Wat mijn inziens inhoud dat er gigantische veel mensen gewoon lekker diablo 3 aan het spelen zijn en er plezier aan beleven.
het is zeker een kleine percentage en met "we" heb ik het inderdaad over meer gamers dan alleen ik.
Serieus wie heeft de afgelopen 3 jaar games 4x achter elkaar willen uitspelen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als je account nog wel werkt proberen ze uw login te stelen

[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
Pykow schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 09:41:
[...]

Hoe moet ik daar ooit komen ?
krijg je dan een nieuw verhaal of alweer het zelfde
Dat is een beetje het probleem van de nieuwe generatie gamers die Diablo I / II niet kenden; het merendeel zal afhaken omdat je feitelijk steeds dezelfde verhaallijn speelt om progressie te maken.

Kort gezegd kun je hier de mensen in twee kampen delen:
- Degenen die gameplay-uren zien alzijnde de tijd waarin ze nieuwe verhaallijn aangeboden krijgen
- Degenen die gameplay-uren zien alzijnde de tijd waarin ze bezig zijn om hun character te optimaliseren door middel van exp-runs en item-hunten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hatsjoe
  • Laatst online: 11-09 13:35
Pykow schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 09:44:
[...]

het is zeker een kleine percentage en met "we" heb ik het inderdaad over meer gamers dan alleen ik.
Ik. Als de replaywaarde goed is, waarom niet? En D3 speel je niet 4x uit, je hebt het pas uitgespeeld als je full BiS gear hebt, je alle Champion Packs zonder problemen aankan, alle achievements hebt, HC inferno gecleared hebt net zoals op SC. Doe eerst dat allemaal maar, kom daarna maar terug om te zeggen dat het allemaal te kort was.

Edit: Oh, en als je dat gedaan hebt, kan je het weer opnieuw doen met 4 andere classes, en dan pas heb je D3 4x of 5x uitgespeeld ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Hatsjoe op 25-05-2012 09:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feralio
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 13-09 14:02
[...]

"Insert generieke shooter fans hier." Diablo gaat niet over het verhaal, het is voornamelijk een Lootgame. Je character maar optimaal bouwen met de beste gear. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

[...]

Beter ga je ook de expansion van D3 niet kopen want het is totaal niet jouw spel namelijk. Duidelijk te merken aan het relaas wat je hier neerzet dat je geen idee hebt waar het in D3 over gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickjehh
  • Laatst online: 28-08 09:53
Feralio schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 09:47:
[...]

"Insert generieke shooter fans hier." Diablo gaat niet over het verhaal, het is voornamelijk een Lootgame. Je character maar optimaal bouwen met de beste gear. :)
Haha epic! +1 _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDDD
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
[...]

Zo'n 10+ miljoen WoW / 4+ miljoen GW / x+ miljoen -insert random MMORPG- players die instances of raids doen...

Het is een non discussie - het is niet jouw type game; ok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ik gok 90% van de gehele diablo community. Diablo is hack&slash niet d&d rpg. Het gaat om de items en het twinken van je char op welke manier dan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Feralio schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 09:47:
[...]

Er zit toch een hoop verhaal in Diablo 3. En dan bedoel ik vooral alle verschillende audio fragmenten, dagboeken en praatjes van de NPCs. Dat is een van de redenen waarom ik Diablo zo veel beter vind dan elke andere soortgelijke game.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14-09 12:59
Zo lekker vrij genomen voor de rest van de dag!
Ga om half 12 verder met Act 1 op Hell niveau, iemand zin om mee te spelen?

Protax#2556

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Hatsjoe schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 09:46:
[...]

Ik. Als de replaywaarde goed is, waarom niet? En D3 speel je niet 4x uit, je hebt het pas uitgespeeld als je full BiS gear hebt, je alle Champion Packs zonder problemen aankan, alle achievements hebt, HC inferno gecleared hebt net zoals op SC. Doe eerst dat allemaal maar, kom daarna maar terug om te zeggen dat het allemaal te kort was.
dat is alleen maar farmen en statspadden. steeds een boss over en over doen.
Diablo 3 heeft geen goede replaywaarden of je moet een achievement gek zijn. wat in mijn ogen niks toevoegt aan de game.
Joarie schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 09:45:
[...]

Dat is een beetje het probleem van de nieuwe generatie gamers die Diablo I / II niet kenden; het merendeel zal afhaken omdat je feitelijk steeds dezelfde verhaallijn speelt om progressie te maken.

Kort gezegd kun je hier de mensen in twee kampen delen:
- Degenen die gameplay-uren zien alzijnde de tijd waarin ze nieuwe verhaallijn aangeboden krijgen
- Degenen die gameplay-uren zien alzijnde de tijd waarin ze bezig zijn om hun character te optimaliseren door middel van exp-runs en item-hunten.
bij diablo 3 kan je dit zeker indelen.
je speelt steeds tegen bots met vrienden en ze doen steeds het zelfde. je character optimaliseren zodat je een pc robot kan verslaan, vindt ik geen uitdaging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-04 10:06
http://www.twitch.tv/fighter1441/b/319229084 Video footage van de lifestream van gister.

waren even 2 billenknijp momentjes op 2 uur 35 min en op 2 uur 38 min 30 sec.

zeker de moeite waard :P

het was het laatste stukje clearen voordat we Azmodan in Hell op hardcore mode gingen killen met 3 spelers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

[...]

Ik heb meerdere 40uur+ games 5x achter elkaar gedaan :) Mass Effect 2 en Witcher 2 als voorbeeld :)

Ik moet wel zeggen dat ik het wel gedeeltelijk met je eensch ben en daarom is mijn hell playthrough wat vertraagd, gezien ik het ff gezien had. Maar dit blijft gewoon een damn vette game. En volgens mij is diablo 3 je eerste playthrough voor het verhaal, en elke volgende voor de uitdaging. En de uitdaging in hell is flink aanwezig.

Iedereen heeft recht op z'n mening, maar ik heb het idee dat je jezelf beschouwd als 'iedereen' en dat daarom jou mening ook geldt voor alle mensen die dit spel spelen. Ik vind daarom dat de manier waarop je dit deelt niet een goed beeld geeft van de mening zelf. En dat is de rede waarom je mensen in het harnas jaagt. Misschien in de toekomst iets beter verwoorden en dan word je mening sneller geaccepteerd.

@Fighter1982:
Hoe krijg je die angel shoulders? of is dat die nephalem valor buff?

[ Voor 3% gewijzigd door ye-roon op 25-05-2012 10:00 ]

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
De sleutel tot het bouwen van een godlike character gaat als volgt:

Bonus damage
Deze zitten op ringen en amulets. Rond lvl 27 is 5-10 bonus damage erg fijn. Minimaal 4-8 nemen rond dat level.

Attack speed
Bonus attack speed zit op ringen, amulets, gloves en je wapen. Zorg dat bij al deze items rond lvl 27 alles 7% of meer heeft.

High DPS weapon
Koop een wapen met veel DPS, 1 socket, bonus attack speed% en indien mogelijk je primairy stats (bijvoorbeeld 60 INT + 45 VIT). Stop in de socket een ruby van hoge kwaliteit voor extra DPS.

Overige gear
Zorg dat je overige gear veel van je primairy stat boost en daarnaast ook een flinke hoeveelheid extra vit geeft. Veel gear kan met een socket worden uitgerust dus zorg dat je ze met een socket heb voor extra stats boost.

Zo krijg je een onwijs sterke character waar je prima mee door normal en nightmare kan komen. Vanaf hell komen nog wat resistances erbij kijken om niet al te snel dood te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oggy
  • Laatst online: 12-09 12:01
Ik begin de auction house ook wat te begrijpen. Gisteren en eergisteren totaal 1.000.000 gold verdiend.

Voorbeeldje, Shoulders met 77str, 50int, +170 extra armor, 61 all resistance voor 50k opgekocht en herverkocht voor 250k.

i7 8700k @ 4.8ghz 24/7, 16gb ddr4 3200, MSI 1080 Gaming / CM Mastercase Maker 5T, Audio Technica AD900X

Pagina: 1 ... 18 ... 27 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling dat je iets post van je pre-order noch waar je dat hebt gedaan noch voor hoeveel je dat hebt gedaan. Dit topic is voor het spel Diablo 3, niet voor het aankoopproces er van.

Tevens is het niet de bedoeling te vragen/bedelen om een Guest Pass, als mensen ze willen weggeven dan posten ze dat wel.

Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is ook niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic