Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Verwijderd schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 19:28:
vriend van me had vandaag al 1.5 mil gold verkocht, wel maar voor 15 euri, vond ik beetje raar

na de prijzen hier te zien lijkt dit dan wel weer normaal? hm :)

dit weekend toch maar es doorspelen aan DIII :)
15€ is nog te doen maar als je die sites kijkt die ook verkoopt ppffff

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:17

SkyStreaker

Move on up!

Verwijderd schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 19:25:
kan iemand mij vertellen wat een Black Rock Ledger is? en wat ik hier dus mee kan?
Een ledger is vaak een bescheiden van iets. Bijv. wat er allemaal in een warenhuis staat, de inhoud van een kist of een overzicht van betalingen.

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xtr3me4me schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 19:29:
[...]

i know :) maar voorlopig kunnen we hier wel wat geld uithalen i guess, voor de prijzen kelderen zoals in WoW is gebeurd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-04 10:06
over 1 minuut begin ik weer met streamen. www.twitch.tv/fighter1441

we gaan act 3 hell clearen op hardcore!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 29-08 02:56
Xtr3me4me schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 19:29:
[...]

Ik begin niet met bij betalen dat doe ik alleen voor DLC maar ik ga geen geld stoppen om dingen echt te gaan kopen ... AH met gold tot daar aan toe ..... ik zie het kopen van die dingen als een money making buisness om maar niet te hoevel spelen en mzo je powes te krijgen.

Ik hoop dat ze heel snel hiervoor iets verzinne want zo is WOW ook naar de kl*te gegaan. Voor een paar tientjes kon je een chinees inhuren die dag en nacht speelde en vervolgens characters verkopen en voila ik zag prijzen van € 300 iemand heeft zijn character rond die prijs toen verkocht. Kwam je dan op het net dan werd je meteen door zo'n gast gekilled die het spel nog maar een uur speelde maar wel een mega character had.

Dat was de reden dat ik stopte met WOW ... al dat gecheat!

Iphone 5 -- eerste Iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het een vereiste dat je voor Diablo III een battle.net account moet aanmaken? Ik wil dat namelijk net doen en ik krijg een melding dat ze bezig zijn met onderhoud. Beetje raar tijdstip dus de server zal er wel uit liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
Verwijderd schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 19:41:
Is het een vereiste dat je voor Diablo III een battle.net account moet aanmaken? Ik wil dat namelijk net doen en ik krijg een melding dat ze bezig zijn met onderhoud. Beetje raar tijdstip dus de server zal er wel uit liggen.
Ja verplicht geen ontkomen aan ....... !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus als ik het spel nu zou kopen kan ik het geen eens spelen. Zucht............................

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Mouse_NL schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 19:36:
[...]

Ik begin niet met bij betalen dat doe ik alleen voor DLC maar ik ga geen geld stoppen om dingen echt te gaan kopen ... AH met gold tot daar aan toe ..... ik zie het kopen van die dingen als een money making buisness om maar niet te hoevel spelen en mzo je powes te krijgen.

Ik hoop dat ze heel snel hiervoor iets verzinne want zo is WOW ook naar de kl*te gegaan. Voor een paar tientjes kon je een chinees inhuren die dag en nacht speelde en vervolgens characters verkopen en voila ik zag prijzen van € 300 iemand heeft zijn character rond die prijs toen verkocht. Kwam je dan op het net dan werd je meteen door zo'n gast gekilled die het spel nog maar een uur speelde maar wel een mega character had.

Dat was de reden dat ik stopte met WOW ... al dat gecheat!
Ohhhh ik begon in 2005 in mei met wow en stopte 5 jaar later! Vond het wel welletjes! Ik deed 5 dagen in de week mee in raids! Verschillende guilds! Maar diablo speel ik omdat het een heel ander soort Genre is!
Bevalt me goed alleen de prijzen om iets te kopen van AH is niet leuk meer!

Ik zit gewoon goed knel in inferno en moet me hele gear omgooien en met 215K kom je niet ver!
En echt goed Hell grinden lukt me ook niet! Wel nightmare maar duurt zo lang!

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xufuja
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 20-08 21:25
Zo Diablo III aanschaft, had de laatste bij de lokale Bart Smit. Weer even opnieuw Skeleton King verslagen en neem nu even pauze. Misschien een stomme vraag maar is de AH gewoon niet beschikbaar zo vroeg in het spel of ben ik gewoon compleet blind?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
Xtr3me4me schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 19:43:
[...]

Ohhhh ik begon in 2005 in mei met wow en stopte 5 jaar later! Vond het wel welletjes! Ik deed 5 dagen in de week mee in raids! Verschillende guilds! Maar diablo speel ik omdat het een heel ander soort Genre is!
Bevalt me goed alleen de prijzen om iets te kopen van AH is niet leuk meer!

Ik zit gewoon goed knel in inferno en moet me hele gear omgooien en met 215K kom je niet ver!
En echt goed Hell grinden lukt me ook niet! Wel nightmare maar duurt zo lang!
Ik snap je hoor ik had het meer in het algemeen; Op die moeilijkheids graden is alle hulp uiteraard welkom. Bij WOW was er gewoon geen pijl aan op te trekken en dat irriteerde mij en ben daardoor gestopt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:17

SkyStreaker

Move on up!

Wacht ff, wacht ff. Je bedoeld te zeggen dat je het spel niet puur lonewolf kunt uitspelen zonder gebruik te maken van de AH om betere shit te krijgen? O_o

Verschilt nogal van good ol' D1/2 dan, :)

[ Voor 12% gewijzigd door SkyStreaker op 24-05-2012 19:52 ]

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar staat "AH" eigenlijk voor in Diablo III? Ik heb de term een aantal keer voorbij zien komen nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 23:05
Verwijderd schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 19:48:
Waar staat "AH" eigenlijk voor in Diablo III? Ik heb de term een aantal keer voorbij zien komen nu.
net als in WoW, de Auction House.

In other news, bezig aan het farmen voor secret level, maar 1 van die dingen die ik nodig heb wil maar niet droppen, 30 relogs later. on the upside, wel een legendary bow gevonden, maar heb niks aan, ben WD 8)7

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 15:31
Diablo 3 ring
Kijk! Dat zijn upgrades waar ik van hou :P

Barb lvl39 987 dps :)

[ Voor 8% gewijzigd door Loev op 24-05-2012 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kladblokje
  • Laatst online: 12-09 09:09
kevz schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 19:50:
legendary bow gevonden, maar heb niks aan, ben WD 8)7
stop hem in je stash en je hebt een leuk wapen wanneer je in de toekomst een alt levelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
Verwijderd schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 19:48:
Leuk speeltje .... probeer iets kleins te kopen want de overige prijzen zijn echt sky high!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oggy
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12-09 12:01
Ben mijn overpowerd warrior aan het spelen. level 42.
14k hp 3.8k dps. (9k met ubermode)
http://www.justin.tv/mindire
Afbeeldingslocatie: http://i48.tinypic.com/2hpuj6c.jpg

i7 8700k @ 4.8ghz 24/7, 16gb ddr4 3200, MSI 1080 Gaming / CM Mastercase Maker 5T, Audio Technica AD900X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
Oja dit nog even wat is DPS en waar zie je dit wordt helemaal gek van die term!

Kan er een afkortingenlijst komen svp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Mouse_NL schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 20:13:
Die is er al.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
Mouse_NL schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 20:13:
Oja dit nog even wat is DPS en waar zie je dit wordt helemaal gek van die term!

Damage Per Second. Links op je character sheet staat Damage, dat word ermee bedoeld :)

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 14-09 18:44
Iemand een goede build voor een lvl 30 wizard? :) Speel veel solo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oggy
als iemand rond level 40-45 zin heeft om nightmare onveilig te maken, act III nu. mindire#1940 !

i7 8700k @ 4.8ghz 24/7, 16gb ddr4 3200, MSI 1080 Gaming / CM Mastercase Maker 5T, Audio Technica AD900X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
kevz schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 20:17:
[...]

Damage Per Second. Links op je character sheet staat Damage, dat word ermee bedoeld :)
Thanx weer wat om uit te zoeken
kom ik zielig met mijn : 36, 95 DPS aai ik heb nog veel in te halen

[ Voor 12% gewijzigd door Mouse_NL op 24-05-2012 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-08 16:01
PFfff spel is nogsteeds overal uitverkocht =p Ongelofelijk ;p

Krijgt m'n pa doodleuk z'n Diablo III binnen van Dynabyte die hij dit weekend pas bestelt had... Ga ik kijken op de site: inmiddels onbepaalde levertijd en nog maar in 3 winkels af te halen...

Balen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xufuja
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 20-08 21:25
Voordat ik het vergeet, ik heb nog een Guest Pass over, stuur maar een bericht als je die wilt.
NoReason heeft hem gekregen,

[ Voor 16% gewijzigd door Xufuja op 24-05-2012 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NegativeFreak
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 12-09 14:44
Hier bij mij in het gat ook overal uitverkocht.... Spel is zijn bedrag zekers waard! :D
Gewoon digitaal kopen via Blizzard, duurt een klein half uur voordat je de bevestiging hebt en dan kun je lekker spelen. Geld dik waard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFDev
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-09 18:56
Ja, lekker, maar battle.net is bezig met onderhoud, dus kan het niet kopen! :@ Net nu ik eindelijk even een avondje vrij heb... Stad en alles al afgeweest....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
SkyStreaker schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 19:48:
Wacht ff, wacht ff. Je bedoeld te zeggen dat je het spel niet puur lonewolf kunt uitspelen zonder gebruik te maken van de AH om betere shit te krijgen? O_o
Tuurlijk kan dat wel. Sterker nog, als je de AH gebruikt maak je het spel erg simpel.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
AH staat voor mij als Albert Heijn, de supermarkt waar je alles kunt halen wat je nodig hebt om de game door te komen ;) Maar serieus op auctionhouse, 10 slots is veel te weinig. Of er moet een optie komen om auctions zelf te kunnen stoppen. 2 dagen verplicht laten staan is niet echt handig...

Ik was iets te voorbarig dat anderen door de game rennen, ik was al level29 toen ik nog in act3 (normal) zat, act4 is zeer kort, uiteindelijk had ik de game uitgespeeld met m'n monk op op level31

Gisteren aan NM begonnen, en ik vind zowaar m'n eerste legendary net buiten Tristram, uit een chest notabene
Afbeeldingslocatie: http://i53.photobucket.com/albums/g50/Tequilazu/misc/1stlegendary.jpg niet bijzonder maar toch. Wanneer vonden jullie je eerste legendary item?

Daarna ging het vrij hard, ik kon skeleton king gewoon tanken, maar word door elite/champion mobs soms echt het veld heen en weer geslagen.

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-08 16:01
Killed-1 schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 20:24:
Ja, lekker, maar battle.net is bezig met onderhoud, dus kan het niet kopen! :@ Net nu ik eindelijk even een avondje vrij heb... Stad en alles al afgeweest....
Ik weet hoe je je voelt =(

Hopelijk zijn ze snel klaar. Tot die tijd ga ik maar even bij m'n vader op visite om mee te kijken ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freaky Maus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01-09 06:01
Ik heb gister het voor de eerste keer uitgespeeld op m'n barbarian, heb er 24 uur over gedaan in totaal (normal) en m'n BB was lvl 32. Ben in heel de normal run 2x dood gegaan, beide keren op elite mobs; dan sta je in zo'n klein gangetje of die andere keer bij een brug waar het smal is en voordat je alle nietige zombies weg hebt zodat je bij de ranged aankomt ben je dood (had ik toen toch maar Leap gekozen).. Nu begonnen aan nightmare difficulty, de mobs zijn zeker wat steviger maar niet echt dat ik tot op heden geschrokken ben. Gebruik wel AH om wat leukere gear te krijgen want anders liep ik nog steeds rond met een lepel en koekepan. Oftewel, de drops zijn behoorlijk ruk. Hoop in nightmare wat leukers te vinden maar tot nu toe nog niks, misschien de SK. Een Legendary heb ik überhaupt nog niet gezien.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theburninglink
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11-08 20:43
Heb al zo'n 50 uur in D3 zitten en heb nog altijd geen legendary gevonden :P

'I reject your reality and substitute my own'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/J3suS.png

Moet niet gekker worden _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aardige pull daar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is gewoon een elite pack met de illiusionist mod ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SkyStreaker schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 19:30:
[...]

Een ledger is vaak een bescheiden van iets. Bijv. wat er allemaal in een warenhuis staat, de inhoud van een kist of een overzicht van betalingen.
En wat heb ik eraan? weet jij dat? het is dit btw:
Afbeeldingslocatie: http://i46.tinypic.com/2qioe4w.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

Terryb47 schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 20:28:
AH staat voor mij als Albert Heijn, de supermarkt waar je alles kunt halen wat je nodig hebt om de game door te komen ;) Maar serieus op auctionhouse, 10 slots is veel te weinig. Of er moet een optie komen om auctions zelf te kunnen stoppen. 2 dagen verplicht laten staan is niet echt handig...

Ik was iets te voorbarig dat anderen door de game rennen, ik was al level29 toen ik nog in act3 (normal) zat, act4 is zeer kort, uiteindelijk had ik de game uitgespeeld met m'n monk op op level31

Gisteren aan NM begonnen, en ik vind zowaar m'n eerste legendary net buiten Tristram, uit een chest notabene
[afbeelding] niet bijzonder maar toch. Wanneer vonden jullie je eerste legendary item?

Daarna ging het vrij hard, ik kon skeleton king gewoon tanken, maar word door elite/champion mobs soms echt het veld heen en weer geslagen.
Vond mijn eerste in Act 3 NM, slap zwaardje ;)

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 13-09 17:49
Oggy schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 20:12:
Ben mijn overpowerd warrior aan het spelen. level 42.
14k hp 3.8k dps. (9k met ubermode)
http://www.justin.tv/mindire
[afbeelding]
Je stream werkt niet goed. Althans bij mij. In het begin alleen zwart vlak daarna roze. Hoor wel muziek :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 20:48:
[...]

En wat heb ik eraan? weet jij dat? het is dit btw:
[afbeelding]
schijnt een verwijzing te zijn naar de nummers van de serie LOST. Wat je ermee kan is nog niet bekend; misschien dat men nog iets vindt, misschien dat het enkel een reference naar popular culture is :)

ED: de nummers van de pagina's dan iig voor wat betreft de LOST reference. ikzelf heb pg 42 en 23.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2012 20:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

Black Rock is ook uit Lost
http://lostpedia.wikia.com/wiki/Black_Rock

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meessen
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 14-03-2024
Brutal1ty schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 20:20:
PFfff spel is nogsteeds overal uitverkocht =p Ongelofelijk ;p

Krijgt m'n pa doodleuk z'n Diablo III binnen van Dynabyte die hij dit weekend pas bestelt had... Ga ik kijken op de site: inmiddels onbepaalde levertijd en nog maar in 3 winkels af te halen...

Balen!
Ja same hier :S Heb alle game winkels in de omringende dorpen en steden gebeld, niemand heeft het spel meer. Vind het jammer want de battlenet download is toch 15 euro duurder en dan heb je geen cd :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oggy
spookz0r schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 20:52:
[...]

Je stream werkt niet goed. Althans bij mij. In het begin alleen zwart vlak daarna roze. Hoor wel muziek :P
sorry was afk. alt tabbed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
  • Laatst online: 13-09 17:49
Haha geen probleem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben online en wil graag party
lvl 39 DH
9,5k health
780 armor
825 DPS

Ellendras#2772

ben net begonnen aan act2 NM maar overnieuw beginnen is geen probleem

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2012 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
...
[afbeelding] niet bijzonder maar toch. Wanneer vonden jullie je eerste legendary item?

Heb net toevallig zelf mijn eerste legendary gevonden, lv50 bow. Bij jouw belt moest ik meteen aan UFC denken, mixed martial arts :P

ben trouwens al lv60 in inferno, legendary gevonden tijdens het farmen in hell act 2 :)

[ Voor 6% gewijzigd door kevz op 24-05-2012 21:04 ]

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oggy
Verwijderd schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 21:03:
ik ben online en wil graag party
lvl 39 DH
9,5k health
780 armor
825 DPS

Ellendras#2772

ben net begonnen aan act2 NM maar overnieuw beginnen is geen probleem
Heb je een invite gestuurd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFDev
Ik heb hem maar besteld bij Bol.com. Kost ie net zoveel als bij blizzard zelf, maar dan heb ik hem iig morgen binnen, MET doos :)

edit; g*dver, kom er net achter dat battle.net ook weer werkt! Net nadat ik em besteld heb :')

[ Voor 27% gewijzigd door TFDev op 24-05-2012 21:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het spel nog niet (battle.net werkt nog steeds niet hier) maar graag hoor ik van jullie welke classes jullie het leukst vinden. Ik zit nu te twijfelen tussen de Wizards en de Demon Hunters vanwege hun verhaallijnen al lijken me de andere classes ook wel leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFDev
Verwijderd schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 21:11:
Ik heb het spel nog niet (battle.net werkt nog steeds niet hier) maar graag hoor ik van jullie welke classes jullie het leukst vinden. Ik zit nu te twijfelen tussen de Wizards en de Demon Hunters vanwege hun verhaallijnen al lijken me de andere classes ook wel leuk.
Battle.net werkt net weer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

Verwijderd schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 21:11:
Ik heb groot plezier beleefd met mijn inmiddels lvl 60 DH.

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grompoe
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-09 17:35
Ik heb vanmiddag een guest pass weten te bemachtigen maar nu heb ik alles geïnstalleerd, account gemaakt etc.
Maar nu kan ik in het spel niet inloggen... Het inlog-knopje doet gewoon niks...
Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Probeer eens een andere browser. Bij mij werkt het namelijk wel (met Chrome).

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2012 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Verwijderd schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 21:32:
Probeer eens een andere browser.
Sinds wanneer is Diablo een browser spel ?:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lol. Ik dacht dat die battlenet bedoelde. Ik kon net zelf niet registreren op battlenet dus vandaar.

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2012 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grompoe
LOL jah inloggen op battlenet zelf is geen probleem.
Puur het ingame knopje wat niet oplicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:57

Rannasha

Does not compute.

Grompoe schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 21:35:
LOL jah inloggen op battlenet zelf is geen probleem.
Puur het ingame knopje wat niet oplicht.
Gebruik je het email-adres waarmee je hebt geregistreerd als inlognaam?

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grompoe
@Rannasha jah daar kwam ik ook net achter.
In ieder geval bedankt voor de snelle hulp

Game on!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-09 15:49

KneoK

Not in a million lightyears

Ik zat ergens in Act II Nightmare toen ik mijn eerste legendary drop kreeg, een recipe voor een of ander schild. Meteen op de AH gezet en binnen een uur voor 340k verkocht. Van dat geld heb ik mijn Nightmare Staff of Herding gemaakt.

Ben op Hell net bij Belial aangekomen. Ik merk dat ik op Hell echt heel anders moet spelen dan op Nightmare met mijn Demon Huntress. Ben nu langzaam een beetje balans aan het vinden tussen resistance, vitality en dps. Ik kan mezelf nu niet meer guns blazing (of bows blazing) op de massa storten, het is nu echt stapje voor stapje gebieden clearen en zoveel mogelijk ruimte scheppen om flink te kiten als ik wat champions tegenkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
Beste mede Diablo 3-ers,

Als je code 3007 krijgt sleutel niet aan je router etc, Het ligt aan blizzard vandaag heb ik het aan den lijve ondervonden. Ik heb gelukkig niets aan mijn router DNS etc gesleuteld. Uiteindelijk heb ik nu weer een stabiele verbinding.

Ik denk dat de servers gelinkt zijn aan Amerikaanse tijden want nu zijn ze een beetje op gang daar.

Wie weet hoe je kan zien op welke server je zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuke dungeons ....

spoiler:
iemand development hell al gedaan? ;)

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2012 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper 99
  • Nu online
Wow nu bij act 3 inferno ondergrond bij de spider queen in de buurt, phasebeasts erg leuk als wizard elke keer instagib en van die tong beestjes soul lashers :P die zijn helemaal een drama... iemand tips daarvoor ? Je kan letterlijk soms niet eens schieten

Owja en genieten is dat mirror image niet werkt want die beesten targeten altijd de echte (ookal heb ik 5 clones)

Nee dit is echt te nep nu ongeveer 30 keer dood als ik erin komt is het al klaar :)

[ Voor 31% gewijzigd door Jasper 99 op 24-05-2012 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nubcaek
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19:25
Ik ben op zoek naar een guestpass. Ik twijfel nog veel te erg om over te gaan op een aankoop van 60 euro. Is er iemand van wie ik z'n guestpass mag hebben? Mijn dank is groot!

[ Voor 171% gewijzigd door nubcaek op 24-05-2012 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-09 07:40
Ik probeer te spelen zonder AH, maar in act 2 nightmare wordt het toch wel wat lastiger.. Ik heb in NM act 2 nog maar nauwelijks gear upgrades gehad t.o.v. act 1, wat me n beetje tegenvalt..

Ik ben nu een lvl 41 wizard met 720 dps en 6500hp.. Niet echt denderend dus.. Nja.. Als ik ooit niet meer verder kom kan ik altijd nog wat farmen, of een andere character beginnen, misschien vind ik dan ook wat voor mn wizard.

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WesleyRBK
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12-09 00:41
Sinds begin van hell gebruik ik deze build:
http://us.battle.net/d3/e.../wizard#UeXlRm!acX!Yaabbb

En werkt geweldig helemaal geen problemen meer tegen gekomen. Tenzij het natuurlijk mortar mobs zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michelvosje
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-09 19:05
Kom ik vanavond online. Kijk ik in Auction House. Gold balance 0. Wtf? Ik log opnieuw in. Kijk opnieuw. Gold balance 0. Dus ik ga het spel in en kijk in mijn inventory ook precies hetzelfde. Zelfs bij helemaal opnieuw opstarten van het spel hetzelfde. En mijn quest was ook ingesteld op de begin quest van normal mode ofzow. Echt vaag. Al mijn spullen had ik nog (zonder reparaties).

Dus maar een ticket aangemaakt :(. Hopelijk niet gehacked. Misschien toch maar eens die sms-functie aanzetten en voor de zekerheid nieuw wachtwoord.

[ Voor 14% gewijzigd door michelvosje op 24-05-2012 22:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Laatst online: 12-09 11:04
michelvosje schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 22:11:
Kom ik vanavond online. Kijk ik in Auction House. Gold balance 0. Wtf? Ik log opnieuw in. Kijk opnieuw. Gold balance 0. Dus ik ga het spel in en kijk in mijn inventory ook precies hetzelfde. Zelfs bij helemaal opnieuw opstarten van het spel hetzelfde. En mijn quest was ook ingesteld op de begin quest van normal mode ofzow. Echt vaag. Al mijn spullen had ik nog (zonder reparaties).

Dus maar een ticket aangemaakt :(. Hopelijk niet gehacked. Misschien toch maar eens die sms-functie aanzetten en voor de zekerheid nieuw wachtwoord.
mogelijk naar de verkeerde region geswitched?

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• suomi
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16-08 10:31
Hoe verslaan jullie Rakanoth ?
Aangezien hij op me teleport en je vervolgens meteen dood bent...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• India Sierra
  • Laatst online: 12-09 23:32

India Sierra

Learn by failure

Wat een genot, vandaag mijn Transformer pad 300T binnen gekregen en via remote control diablo3 op mijn pc spelen. Geen (bijna geen) lag of stutter. Op de bank achteroverliggend diablo 3 :D Ik zal zo een plaatje uploaden voor de non-believers :P

Intel Core i7 2600K @ 5021Mhz | #1 24/7 stable overclock op Tweakers since 2012

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De moeilijkste mod op een elite pack die ik tot nu toe ben tegengekomen is toch wel degene met "immortal minions".

Die kwam ik net op hell act 1 tegen en daar is echt geen doorkomen aan. Zeker als die minions jouw blokken zodat je die elite minion niet kan raken :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Laatst online: 13-09 08:02
suomi schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 22:15:
armor, vit, resistance to all.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WesleyRBK
suomi schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 22:15:
Dichterbij staan. Hij teleport alleen als je te ver van hem staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Laatst online: 12-09 11:04
RocketKoen schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 22:18:
[...]

armor, vit, resistance to all.
Had ik ook last van, op 1% na de eerste try dood, daarna nog 10x dood gegaan.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michelvosje
  • Laatst online: 11-09 19:05
Kevinp schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 22:15:
[...]

mogelijk naar de verkeerde region geswitched?
Nee heb ik niet gedaan. Staat nog steeds ingesteld op Europe en mijn characters staat er ook gewoon bij zoals normaal (maar dan minder gold :\)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-03 09:18

Xenomorphh

Soep met Ballen

Zat net samen te spelen met een maat, blijft spel hangen(connection issue) en kom er niet meer in :|

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WesleyRBK
Weet niet of het al gepost is maar Real Money auction house is gedelayed:
http://www.gamezone.com/p...ouse-delayed-indefinitely

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• India Sierra

India Sierra

Learn by failure

Diablo 3 op de Transformer 300T:
Afbeeldingslocatie: http://i45.tinypic.com/30be7g4.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• suomi
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16-08 10:31
WesleyRBK schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 22:18:
[...]

Dichterbij staan. Hij teleport alleen als je te ver van hem staat.
Dat klopt dus niet :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

net Skeleton King gedowned, blijft een erg vette game :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJJ
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 09-11-2024

EJJ

Vandaag gespot bij Media-Markt om 21:00 uur in Leeuwarden op de begane grond:

Diablo 3 CE voor 99 euro.

Nog 1 exemplaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepR
  • Laatst online: 27-10-2024
Ik vind het spel eigenlijk best wel schokkerig spelen. Gaat lang niet altijd vloeiend genoeg, zeker met meerdere spelers. Maar ook in single player met de laagste graphics instellingen. Hoogste settings, laagste settomgs. dat heeft geen effect. M'n PC is meer dan goed genoeg. Ligt dat aan de latency van rond de 250 ms.... ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

You tell me how?

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

DeepR schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 22:37:
Ik vind het spel eigenlijk best wel schokkerig spelen. Gaat lang niet altijd vloeiend genoeg, zeker met meerdere spelers. Maar ook in single player met de laagste graphics instellingen. Hoogste settings, laagste settomgs. dat heeft geen effect. M'n PC is meer dan goed genoeg. Ligt dat aan de latency van rond de 250 ms.... ?
Specs? Hier werkt het perfect vloeiend met 250ms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Laatst online: 13-09 08:02
remote desktop volgens mij

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relative
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 13-07 18:48
Het lukt mij in ieder geval niet om een GEM te kopen op de AH. Misschien wel 50 keer geprobeerd. Maar steeds timed out.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepR
Tsurany schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 22:39:
[...]

Specs? Hier werkt het perfect vloeiend met 250ms.
Intel i7 2,93 Ghz, 4GB ram, GeForce GTX 460.... moet goed genoeg zijn toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• India Sierra

India Sierra

Learn by failure

Splashtop, zat voorgeinstalleerd op het tablet (MyCloud). Moet je dan ook op je pc installeren, wachtwoordje aanmaken en klaar. Inloggen via je tablet en hop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper 99
  • Nu online
DeepR schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 22:45:
[...]

Intel i7 2,93 Ghz, 4GB ram, GeForce GTX 460.... moet goed genoeg zijn toch.
game is al broken vanaf beta ging nooit vloeiend draai hier op 4.0 GHZ 8 gig en een geforce 680 en hij schokt elke keer als er iets nieuws gebeurt vuurballetje hup schok nieuwe unit etc etc.

en constante latency van 200 op een 60mbit lijn geweldig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashilh
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11-09 10:06
Kleine 10M weg aan succesvolle auctions, het is maar goed dat het real money auction house is uitgesteld, want het huidige gedrocht is een fucking drama.

Ticket taim~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepR
Jasper 99 schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 22:55:
[...]
game is al broken vanaf beta ging nooit vloeiend draai hier op 4.0 GHZ 8 gig en een geforce 680 en hij schokt elke keer als er iets nieuws gebeurt vuurballetje hup schok nieuwe unit etc etc.

elke keer als ie nieuwe dingen moet laden inderdaad ,ligt denk ik meer aan laadtijden van harddisk e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepR
naja we zijn niet alleen
http://eu.battle.net/d3/en/forum/topic/4008682094?page=81

heeft gewoon niks met PC specs te maken, bijna iedereen heeft veel zwaardere PC's dan je voor dit spel nodig zou moeten hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilar
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 07-04 11:24
Wow heb net Izael 6 keer gefarmt maar het plan dropte niet een keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
DeepR schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 22:37:
Behoudens de ellende van de servers van Blizzard, heb ik hier geen probleme.

Ik ben reuze verbaasd dat mijn laptop alles in high afspeeld van beeld tot aan geluid ..... ik heb jammer genoeg geen 1080 p beeldscherm op mijn laptop.

Morgen even testen om hem ok op mijn desktop gooien en via mijn hd tv spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jasper 99 schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 22:55:
[...]

het aantal mbits hebben 0,0 invloed op je latency maar ik zie je punt het is idd nog beetje laggy door server overload

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-08 02:48

djunicron

*click-swoosh-thud*

Rakanoth teleport inderdaad óók als je dicht bij staat, maar hoe dichter bij hoe kleiner de kans. De normale melee is prima te dodgen, en als je em na 20 seconden een paar keer stunt / freezed, kan je de teleport voorkomen, anders krijg je em alsnog eens in de 30 seconden op je dak.

Dus óf dicht bij blijven en binnen 30 kapot maken, of stunlocken en hopen dat ie t niet doet en binnen 60 seconden winnen, of voor veel physical resistance / dodge / armor gaan. Toch wel een plek waar ik inderdaad vaker dood ging (en vooral bij die eerste Sakartu ofzo) omdat ik zonder na te denken het gevecht in ging. Ja, inderdaad, Diablo vind ik eigenlijk iets minder moeilijk, dat gevecht is wel veeeel langer maar ook iets vergefelijker.

Leuk zo die T300, maareh, ik zou het toch liever op een andere aspect ratio spelen, 4:3 is toch gewoon minder range omdat je het niet kunt zien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:01
DeepR schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 23:08:
naja we zijn niet alleen
http://eu.battle.net/d3/en/forum/topic/4008682094?page=81

heeft gewoon niks met PC specs te maken, bijna iedereen heeft veel zwaardere PC's dan je voor dit spel nodig zou moeten hebben
Game draait echt prima op mijn iMac en laptop( intel HD3000)
Low FX aanvinken doet ook wonderen voor graphics performance :)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 23:07
Voor mensen bij wie het spel niet goed loopt terwijl de pc krachtig genoeg is , en beschikken over een Quadcore cpu, schakel het spel eens om naar 2 cores via taakbeheer (affiniteit wijzigen, onderste 2 uitvinken). dit lostte bij de PC beneden het probleem helemaal op. super vloeiend nu.

Probleem : 6+ monsters op het scherm + wat destructie + spells = lage, hakkelige framerate.

Zeker de moeite om te proberen!

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net gemerkt dat als je een account aanmaakt bij battle.net dat standaard (althans bij mij tenmiste) the land van herkomst automatisch op UK staat. Ik zit nu met het probleem dat ik de valuta niet kan veranderen van gbp naar euro's en dat ik geen sms verificatie kan doen. Bedankt Blizzard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Ik denk dat mensen met problemen (en mensen met tips om de problemen op te lossen) eens moeten kijken in [PC] Diablo 3 Problemen topic.

Maar ja, de topicwarning zal eens gelezen worden...

[ Voor 6% gewijzigd door CH4OS op 24-05-2012 23:51 ]

Pagina: 1 ... 17 ... 27 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling dat je iets post van je pre-order noch waar je dat hebt gedaan noch voor hoeveel je dat hebt gedaan. Dit topic is voor het spel Diablo 3, niet voor het aankoopproces er van.

Tevens is het niet de bedoeling te vragen/bedelen om een Guest Pass, als mensen ze willen weggeven dan posten ze dat wel.

Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is ook niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic