Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-04 10:06
Brummetje schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 13:56:
[...]

Dat betekend niet dat je het nog maar een keer moet posten ;)
leek me niet zo een groot probleem. maar excuus in dat geval.

dacht vanwege de drukte van vanmorgen dat de meeste het over het hoofd hadden gezien vandaar de repost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiliaanR
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 09-09 20:48

MiliaanR

Just for fans.

godofal schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 13:52:
[...]

dacht ik al, helaas

het is wel vaag, want mobs kan ik wel aimen en op schieten, het schot wordt ook gelost zeg maar maar de pijl zélf zie je pas als de lag voorbij is
najah, het is niet de hele tijd dus het is te spelen
snel de volledige key regelen :)
Ik heb ook lagg als ik in een Dungeon sta en dan wil ik met mijn mage aanvallen, gebeurt er pas na een seconde of wat iets. Ik heb ook de een Quest Pass license dus misschien ligt het daar aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Flghter1982 schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 13:58:
[...]

leek me niet zo een groot probleem. maar excuus in dat geval.

dacht vanwege de drukte van vanmorgen dat de meeste het over het hoofd hadden gezien vandaar de repost.
Hoe komen jullie trouwens aan die vleugels ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
  • Laatst online: 03-04 10:06
Brummetje schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 13:59:
[...]

Hoe komen jullie trouwens aan die vleugels ?
Collectors edition item.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-09 22:54
Super momentje :D, gaaf hoor
Mag je van mij altijd posten <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 05-09-2022
Was zeker interessant om te zien met die illusionist, heb op inferno nu dezelfde momenten, maar dat is geen hardcore en geeft toch niet die rush van "ow shit, i'm going to die"

Zabrac - lvl 90 Feral / Guardian Druid - Diabloprogress

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hatsjoe schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 13:47:
[...]

Gewoon Chrome met AddBlocker, NoScript en zo min mogelijk dingen inschakelen. En natuurlijk nooit picture.jpg.exe openen he :+
NoScript NoThankYou

Geen zin in internet uit de middel eeuwen. Is ook nergens voor nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bokkie schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 12:56:
[...]

je hoeft niet het hele gebied te doen he :P
gewoon waypoint "path to oasis nemen" dan de muur aan de onderkant van je scherm blijven volgens tot je op een soort pleintje komt met wat huisjes.

Als daar een ventje staat wat wordt aangevallen door blauwe spookjes dan heb je de cave
super dat was erg handig om te weten :P is er voor die black mushroom ook zon tip? laatste wat ik nodig heb :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mektheb schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 11:59:
[...]

Jammer het dan niet een stok met een bal eraan met een ketting is :P..
Dan had het gepast maar ach
Een vergissing die 99% van de personen maakt: een goedendag is zoals afgebeeld op de afbeelding.
een STRIJDVLEGEL is waarschijnlijk wat jij onder "goedendag" verstaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denyos
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online
Hier staat complete uitleg over de staff en ook waar je ieder onderdeel kan vinden: http://www.diablowiki.net/Staff_of_Herding

Voor de blackmushroom:
Black Mushroom
This is a reagent for the Staff of Herding

This item is found in the Cathedral which is in Act I. Reportedly it is found in Cathedral level 1. The Black Mushroom is a clickable ground spawn called Black Mushrooms and does not always spawn. One way to farm for this is to load a later quest in Act I and take the Cathedral Gardens Waypoint then proceed through Leoric's Passage to Cathedral Level 1.

[ Voor 63% gewijzigd door denyos op 25-05-2012 14:09 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 14:07:
[...]

super dat was erg handig om te weten :P is er voor die black mushroom ook zon tip? laatste wat ik nodig heb :P
Hele eerste level van de cathedral. Kijk anders effe op de video link die ik hier een stukje boven heb gepost (was gisteren ook al gepost door iemand anders).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Verwijderd schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 14:08:
[...]

Een vergissing die 99% van de personen maakt: een goedendag is zoals afgebeeld op de afbeelding.
een STRIJDVLEGEL is waarschijnlijk wat jij onder "goedendag" verstaat.
Dat heb ik inderdaad al begrepen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mektheb schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 14:14:
[...]

Dat heb ik inderdaad al begrepen :P
Altijd geweldig als je sarcasme niet doorhebt.... Minder drinken, meer concentreren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 14-09 21:58
Flghter1982 schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 13:53:
gister 2 broekpoep momentjes gehad op hardcore act 3 hell.

ik en 2 maatjes.

check deze video http://www.twitch.tv/fighter1441/b/319229084

NEAR DEATH: 2 uur 35 minuten
Screams and FEAR : 2 uur 38 minuten.

te grappig gewoon :)
Haha ik had gisteren daar op die plek ook hetzelfde probleem alleen dan op normal difficulty. Omdat ik zo onwijs sterk ben was ik een beetje wreckless aan het spelen tot ik ineens daar werd omsingelt door twee groepjes aan champions. Oh kut in notime was 50% van mijn health weg. Snel serieus spelen en ik ben toch sterk dus snel erop los hakken dus waren die in notime dood. Phew... voortaan even wat meer oppassen in die passage. :P

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 14:13:
[...]

Hele eerste level van de cathedral. Kijk anders effe op de video link die ik hier een stukje boven heb gepost (was gisteren ook al gepost door iemand anders).
Kreeg mijn Mushroom uit de Pot in het huisje van Adria.

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvink
  • Laatst online: 14:56
Verwijderd schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 14:18:
[...]

Altijd geweldig als je sarcasme niet doorhebt.... Minder drinken, meer concentreren :P
Welk sarcasme? Ik zielees het ook niet en drink niet :P

Er zijn verschillende dungeons die je terug drijven naar de entree en waardoor je steeds in/uit moet gaan om je cooldown en hp weer op te laden..ergernis :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou wordt ik gek ik heb de staff of herding gemaakt maar kan hem niet gebruiken 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Derr_Hans schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 14:20:
[...]

Kreeg mijn Mushroom uit de Pot in het huisje van Adria.
Klopt, daar kan ie ook liggen. Was ik vergeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 14:24:
nou wordt ik gek ik heb de staff of herding gemaakt maar kan hem niet gebruiken 8)7 8)7
Gewoon in je bag stoppen en met de koe praten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac
Verwijderd schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 14:24:
Gebruik je deze wel op de juiste locatie (old tristram road, bij een gloeiende afgrond waar een skelet van een koe ligt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Verwijderd schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 14:18:
[...]

Ik snap em niet, echt niet.

En ja ik drink wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniz0229
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 12:48
Sabrac schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 14:27:
[...]

Gebruik je deze wel op de juiste locatie (old tristram road, bij een gloeiende afgrond waar een skelet van een koe ligt)
of de juist diffeculty?
als je hem normal heb gemaakt werkt die alleen in normal, anders moet je hem upgraden om hem in NM te kunnen gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauro101
  • Laatst online: 19-08 17:02
pvink schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 14:21:
[...]

Welk sarcasme? Ik zielees het ook niet en drink niet :P

Er zijn verschillende dungeons die je terug drijven naar de entree en waardoor je steeds in/uit moet gaan om je cooldown en hp weer op te laden..ergernis :9
Lastige champions waar ik een aantal keren dood door ga, lure ik juist naar de checkpoint om zo sneller te respawnen. Wat ik nu heb gezien is dat de quest naar 'Azmodan" wel de 'beste' drops (voor mij) geeft om te farmen. Heel veel champion packs. Dus je kunt aardig wat champion packs, en Azmodan met 5 stacks valor killen!
Zitten soms moeilijke tussen en als je die niet echt naar de checkpoint lure'd kun je zo 40 seconde lopen om weer afgeslacht te worden en met beetje ongeluk nog meer life regeneraten dan je schade doet!

Heb daar gister ook mijn 2de legendary gevonden, met nog wat redelijke stats. Hopen dat deze verkocht word, vraag er 500k voor :)

http://us.battle.net/d3/en/item/balefire-caster
+182 dex
+47 vit
410 dps

Helaas kan ik dit weekend niet farmen, vanavond na werk gelijk door na voetbalkamp! hele weekend bier, voetbal en dronke vrouwen :')

[ Voor 5% gewijzigd door mauro101 op 25-05-2012 14:36 ]

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xboxlivejunk
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 26-03 10:32

xboxlivejunk

... geweest

Even een opmerking, ik kan in de playertable gewoon namen of de hele rechter zijbalk gewoon weghalen. Verder geen verstand van Google Docs, maar misschien beveiligen?

EDIT:
Heb ik overigens niet gedaan hoor ;)

[ Voor 12% gewijzigd door xboxlivejunk op 25-05-2012 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09:12

Ryan1981

Je ne sais pas

Ik ga denk ik maar stoppen met het lezen van deze thread :P Te veel spoilers. Nu weet ik dus hoe ik het secret level moet binnengaan *-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Ryan1981 schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 14:45:
Ik ga denk ik maar stoppen met het lezen van deze thread :P Te veel spoilers. Nu weet ik dus hoe ik het secret level moet binnengaan *-)
Mja, je vindt dat niet even vanzelf uit ofzo :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat zijn juist dingen die gemaakt zijn voor de community om uit te zoeken, aangezien het onwaarschijnlijk is dat een enkele persoon hier achter komt.

Je kan 10 jaar D3 spelen en nooit de plans zien bijvoorbeeld als je niet weet waar ze droppen.

[ Voor 10% gewijzigd door Bosmonster op 25-05-2012 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astratuner
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14-09 19:17
Zit al héél de middag + namiddag op die verdomde glimmernig gem te farmen, stomme cave spawnt maar heel soms en als ie spanwt zit die rare mob er niet in die ik moet hebben.

Farmen tot daar toe maar dit slagt nergens op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Astratuner schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 14:51:
Zit al héél de middag + namiddag op die verdomde glimmernig gem te farmen, stomme cave spawnt maar heel soms en als ie spanwt zit die rare mob er niet in die ik moet hebben.

random = random :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CobyBE
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-06 15:25

Ach, zo erg is het nou ook weer niet hé :p
Als het je even teveel word doe dan rustig een paar quests verder om wat stoom af te blazen en probeer het straks nog eens. :)

Ik had hem gelukkig wel snel gevonden, je weet dat er 6 spawnpoints voor die cave zijn hé? En dat als die andere cave er is je direct kan stoppen en opnieuw beginnen?

Intel i5 2500k @ 4,5 Ghz || Asus P8Z68-V Pro || Corsair Vengeance 8 GB DDR3 @ 1833MHz || Seasonic 1250W || Crossfire ATI Radeon HD7970 @ 1100/1500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frye
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-09 20:17
Is er ergens een lijst ofzo met al die spawnpoints en drops? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CobyBE
frye schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 14:56:
Is er ergens een lijst ofzo met al die spawnpoints en drops? :)
http://www.diablo3artisans.com/d3db/gibbering-gemstone/

Dit had ik gebruikt voor de gemstone :)

Intel i5 2500k @ 4,5 Ghz || Asus P8Z68-V Pro || Corsair Vengeance 8 GB DDR3 @ 1833MHz || Seasonic 1250W || Crossfire ATI Radeon HD7970 @ 1100/1500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorki
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 12:55

Sorki

world wide wubbish

Offtopic; doet me alijd beetje hieraan denken :) http://www.random.org/analysis/dilbert.jpg

Ben ondertussen ook opgehouden met BS te levelen, AH is zoveel goedkoper >< voor veel beter items. Enig idee of zie hier iets aan zien te veranderen?

Sorki#2242

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grvy
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 15:09

Grvy

Bot

zo irritant als je lasers hebt en de mobs gaan zo om je heen staan.. omringd dus dat je het niet kan ontwijken..

Dit is een account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Als je spoilers wilt hebben kan je zowat deze hele topic wel op zwart zetten :)

Zie zowat alle story based post een spoiler bevatten, we wisten al de inhoud van de secret lvl nog voor dat de game gereleased was.

Ik was er iig niet achter gekomen hoe te maken alleen wist ik wel dat Wirt's item er wat me te maken had ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online
Grvy schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 14:58:
zo irritant als je lasers hebt en de mobs gaan zo om je heen staan.. omringd dus dat je het niet kan ontwijken..
lol doen die lasers mij pijn XD? ik d8 altijd dat die arcane lasers van me enchantress waren whahaha 8)7

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Grvy schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 14:58:
Dan jump ik er gewoon doorheen, of ik beuk ze aan de kant :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Ricmaniac schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 15:01:
[...]

lol doen die lasers mij pijn XD? ik d8 altijd dat die arcane lasers van me enchantress waren whahaha 8)7
in de beta waren het ooit andere dingen ;)
Geloof Arcane Hydra's en iedereen ging dood daar aan op normal..

Gelukkig duurt het ffkes voordat ze actief gaan draaien, met de monk is het ffkes een kick voor de ruimte en blind zodat ze niet meteen weer terug komen en verplaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok heb het voor elkaar gekregen eindelijk pony level gezien nu nog sparen om hem te upgraden naar NM
meteen wel een leuke legendary gevonden een barb belt met 98 str 15 vit en 11 res all en nog wat stats

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 25-05-2012 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astratuner
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14-09 19:17
CobyBE schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 14:54:
[...]

Ach, zo erg is het nou ook weer niet hé :p
Als het je even teveel word doe dan rustig een paar quests verder om wat stoom af te blazen en probeer het straks nog eens. :)

Ik had hem gelukkig wel snel gevonden, je weet dat er 6 spawnpoints voor die cave zijn hé? En dat als die andere cave er is je direct kan stoppen en opnieuw beginnen?
Ah die video die ik had sprak maar over 1 locatie van de cave. :(
Bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grvy
  • Laatst online: 15:09

Grvy

Bot

Ricmaniac schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 15:01:
[...]

Op normal maakt het ook geen zak uit; op Hell doen die dingen aardig pijn..

Dit is een account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CobyBE
Grvy schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 15:05:
[...]

Inderdaad, die vernielen zelfs mijn Diamond skin bijna instantaneously :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorki schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 14:58:
[...]

Offtopic; doet me alijd beetje hieraan denken :) http://www.random.org/analysis/dilbert.jpg

Ben ondertussen ook opgehouden met BS te levelen, AH is zoveel goedkoper >< voor veel beter items. Enig idee of zie hier iets aan zien te veranderen?
Ik denk niet dat ze er wat aan gaan veranderen aangezien de prijzen op de AH gemaakt zijn naar keuze van de players en die kunnen dus ter alle tijden automatisch veranderen :P

Misschien zou er wel een verandering komen qua blacksmithing dat je het ipv alleen maar met 15 plans kan lvlen ofzo :P maar niet met vergelijking tot de AH denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grvy schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 15:05:
[...]

Op nightmare ook... Als ik die dingen zie is de volgorde:
1) ontwijken laserbeam (ja idd, rondjes draaien)
2) damage dealen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Arcane enchanted is alleen erg lastig met een Jailer/Waller combi en kan me indenken dat Vortex ook best wat roet in het eten kan gooien met het weglopen van zo'n beam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinClientQ
  • Laatst online: 14-09 12:51
Vraagje Tweakers :)

Inmiddels level 53 op Hell, wat gebeurt er als je level 60 bent? Is het dan oneindig grinden naar betere gear?

En heeft daadwerkelijk nog niemand Inferno verslagen? Hier en daar lees ik al dat ACT 1 en 2 Inferno zijn verslagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac
Inferno is al door mensen uitgespeeld als je Diablo als einde ziet, maar dat was door gebruik te maken van abilities die onderhand gehotfixed zijn en door voornamelijk de elite / rares te skippen.

Diablo is echter nooit uitgespeeld en zal altijd een zoektocht zijn naar betere gear ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Nu online
ThinClientQ schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 15:16:

Inmiddels level 53 op Hell, wat gebeurt er als je level 60 bent? Is het dan oneindig grinden naar betere gear?

En heeft daadwerkelijk nog niemand Inferno verslagen? Hier en daar lees ik al dat ACT 1 en 2 Inferno zijn verslagen.
ja als je 60 bent is het gewoon farmen voor betere items.. maar stel je bent 60 en haalt hell, dan ben je niet sterk genoeg waarschijnlijk om je gelijk aan inferno te wagen.

En ja er zijn al wel mensen die het hebben gedaan op inferno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 08-09 11:12
Vandaag ook mijn editie weten te bemachtigen. Ik wou er eerst niet aan geloven maar dan toch maar gedaan de laatste hard copy bij NedGame hier in Arnhem :)

Nu aan het installeren maar dat heeft wel even in beslag genomen, kon prima 12 pagina's lezen van deze topic.

Straks maar even aanmelden bij de Tweakers groep en dan lekker op me gemak door het spel heen gaan, alleen nog even beslissen met welke character ik begin altijd een lastige keuze..

Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-07 23:56
Ik kwam niet verder met mijn level 51 wizard op act 1 van Hell en heb gelezen dat je dan het beste kan gaan farmen voor betere gear / hoger level / etc. Zo gezegd, zo gedaan: per 5 minuten 90.000 XP en +/- 10.000 gold.

Hoe?
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=ksNMFjn6HD0]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben eens begonnen met een monk omdat ik bij de DH niet echt hetgevoel het te vechten (shift en klikken maar, beetje draaien). Ik ben pas lvl 13 maar toch... Ik vind eerlijk gezegd de monk stukken leuker nu al en pas op lvl 5 :) topspel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 18:14

junglebeast

hier staat iets

Ouch. Na die rot vliegjes heb ik weer een leuke mob gevonden. Herald of Pestilence met Waller en Vortex.. :( :(

Ik merk dat act 3 NM een stuk lastiger aan het worden is..

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13:57

Rem

junglebeast schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 15:28:
Ouch. Na die rot vliegjes heb ik weer een leuke mob gevonden. Herald of Pestilence met Waller en Vortex.. :( :(

Ik vind herals of pestilence hoe dan ook al shitmobs! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac
junglebeast schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 15:28:

Met lage resists een waller herald tegenkomen op hell is leuk xD sta je in een poison pool zonder dat je wegkan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:15

Rannasha

Does not compute.

ThinClientQ schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 15:16:

Als je L60 bent dan krijg je de Nephalem Valor buff, een stackende buff die oploopt iedere keer als je een champ/elite pack verslaat en je een grote magic find & gold find boost geeft. De buff verdwijnt als je het spel verlaat of je skills verandert.

Hiermee is het een stuk leuker om te farmen, want een boss-kill met 5 (max) stacks N.V. levert je 2~3 rares en een stapel magic items op. Ik zit nu in Hell A4, maar ben bezig met een paar runs aan het eind van A3, Cydea (spider queen) & Azmodan. Voor Cydea pak je 3~5 stacks N.V., dus al leuke loot. Op Azmo zit je sowieso op 5 stacks en is het scoren. 20 minuten farm-run voor 40K gold (drops + loot verkopen aan merchant) en eventueel een goede rare om te gebruiken of the AHen.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniz0229

ik had alles binnen 2 uur *O*

maar neem aan dat je het wel op normal doet? dan kan je namelijk gewoon rennen zonder de mobs onderweg te verslaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:07

mrsar

waar een sar is,is een wodka

ik ben ook leuke combi's met freeze tegengekomen :( zie je de freeze balletjes verschijnen,wil je wegrennen,wordt je weer teruggetrokken...of net kort gestunned waarna frozen of zoveel tegelijk dat je sowieso nergens meer heen kan rennen :( :P verder wel leuk spel hoor :+

hoe doen jullie dat trouwens met farmen voor die staff?
leave game en dan resume game is genoeg om te resetten toch?ik heb er gewoon geen geluk mee iig

[ Voor 27% gewijzigd door mrsar op 25-05-2012 15:34 ]

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15:32
Denniz0229 schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 15:30:
[...]

ik had alles binnen 2 uur *O*

maar neem aan dat je het wel op normal doet? dan kan je namelijk gewoon rennen zonder de mobs onderweg te verslaan...
Ik doe het liever een niveau'tje hoger, dan verdien je ook nog wat gold. Om de Hell staff te maken moet je met 500k op de proppen komen ;)

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniz0229
kevz schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 15:37:
[...]

Ik doe het liever een niveau'tje hoger, dan verdien je ook nog wat gold. Om de Hell staff te maken moet je met 500k op de proppen komen ;)
ja ik ben zelf net begin hell, dus als ik het NM had gedaan dan was het eerder 200 uur als 2 :P
en farmen om te upgraden kan altijd nog.

maar ik wens je veel succes, heb al mensen gelezen die er op normal 6 uur over deden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Gisteren weer Act 1 inferno zitten farmen. Er droppen echt nooit upgrades voor me, zo kom ik Act 2 nooit voorbij ;( :+ Imo wel goed trouwens, zo ben ik tenminste een tijdje bezig =)

Mijn huidige (Barbarian) stats:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/V6szQ.jpg
Hiermee kan ik Act 1 inferno 4-man co-op aardig mee tanken.

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G3n3t!cs
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 19-07 18:30

G3n3t!cs

U Mad Bro?

Genetics#2972 voor diegene die hell aan het doen is :) zit teven op de teamspeak

Steam naam: Neophyter87 Wot nick:Goldnoob_Mcmastercard [Got Teamspeak ts3.gatheringoftanks.nl]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac
Chester schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 15:40:
Gisteren weer Act 1 inferno zitten farmen. Er droppen echt nooit upgrades voor me, zo kom ik Act 2 nooit voorbij ;( :+ Imo wel goed trouwens, zo ben ik tenminste een tijdje bezig =)

[afbeelding]
Je stats komen erg overeen met mijn monk, heb alleen meer damage en minder defense, zelfde HP en 30 % meer dodge, maar veel minder resists.. Act 2 kom ik slechts tot magdha :( geen idee wat voor gear daarvoor nodig zal zijn om het vlekkeloos te halen xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hatsjoe
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-09 13:35

[afbeelding]
Met die stats van je zou je toch makkelijk Act 2 (wel Solo) voorbij moeten komen?

Tevens, wat is die rare witte pot in je inv? een Collectors item net zoals die wings die er onder staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lol. Dit spel is echt populair. Sinds vannacht zijn er 332 nieuwe berichten geplaatst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raoul.TLS
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 10-09 08:20
Je vindt meer rare's Als je samen speelt dan als je aleen speelt

<GOT>DrOPje #2516

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Laatst online: 16:25
Simpele wiskunde.

De som van de gezamelijke drop items is hoger dan dat je in je eentje hebt, daardoor neemt ook de kans op een rare toe (bij default MF).

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denniz0229 schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 15:38:
[...]

ja ik ben zelf net begin hell, dus als ik het NM had gedaan dan was het eerder 200 uur als 2 :P
en farmen om te upgraden kan altijd nog.

maar ik wens je veel succes, heb al mensen gelezen die er op normal 6 uur over deden...
Acht uur hiero :) Wel de juiste cave maar niet de juiste mob. En dat regeboogding kon ik niet krijgen omdat er telkens niemand te redden viel en er dus ook geen instance te voorschijn kwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hatsjoe
Raoul.TLS schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 15:45:
Je vindt meer rare's Als je samen speelt dan als je aleen speelt
[mierenneukmodus]
Je vind er niet meer, maar meer kans op dat er wat leuks tussen zit voor jou. Per persoon vind je het zelfde aantal rares (misschien zelfs minder gezien hoe de MF in groepen geregeld is) dan alleen. Echter, met 4 man droppen er dan 8 ipv 2 rares, grotere kans dat je kan ruilen :)
[/mierenneukmodus]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13:57

Rem

Joarie schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 15:47:
Simpele wiskunde.

De som van de gezamelijke drop items is hoger dan dat je in je eentje hebt, daardoor neemt ook de kans op een rare toe (bij default MF).
Maar voor iedereen dropt aparte loot, dus is dat wel zo?
Tevens word je MF gemiddeld met de rest van je party, dus als jouw MF hoger is als dat van de rest van je party is jouw MF effectief lager dan normaal en behoor je toch minder te vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Sabrac schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 15:44:
[...]

Je stats komen erg overeen met mijn monk, heb alleen meer damage en minder defense, zelfde HP en 30 % meer dodge, maar veel minder resists.. Act 2 kom ik slechts tot magdha :( geen idee wat voor gear daarvoor nodig zal zijn om het vlekkeloos te halen xD
Ben ik ook benieuwd naar. Denk rond de 1000 resistance op alles. Maarja, dan kom je aanlopen in Act 3, en dan? :P
Hatsjoe schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 15:45:
[...]

Met die stats van je zou je toch makkelijk Act 2 (wel Solo) voorbij moeten komen?

Tevens, wat is die rare witte pot in je inv? een Collectors item net zoals die wings die er onder staan?
Nou ja, 'makkelijk solo'... Ik kan alle gewone mobs idd prima hebben. Maar elites/champion packs heel vaak niet omdat ze gewoon te irritante skill combinaties hebben. Tenzij ik niet iedereen en alles aankan, noem ik het niet 'voorbij komen' ^_^

Witte pot = witte dye. Flink wat witter dan de white dye die je ingame kunt kopen. Komt idd met de CE.

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malfius
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-03 22:06

[afbeelding]
Solo zou dat zeker en vast voldoende moeten zijn voor act 2.
Ik neem aan dat je veel gear van AH hebt gekocht? Want die stats zijn toch moeilijk
te verkrijgen met enkel drops uit act 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 21:48
Hatsjoe schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 15:48:
[...]

[mierenneukmodus]
Je vind er niet meer, maar meer kans op dat er wat leuks tussen zit voor jou. Per persoon vind je het zelfde aantal rares (misschien zelfs minder gezien hoe de MF in groepen geregeld is) dan alleen. Echter, met 4 man droppen er dan 8 ipv 2 rares, grotere kans dat je kan ruilen :)
[/mierenneukmodus]
Loot is persoonlijk. Het enige voordeel van spelen met vier man is dat je wellicht MF krijgt van je medespelers en inderdaad dat je kunt ruilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hatsjoe
EnigmaNL schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 15:50:
[...]

Loot is persoonlijk. Het enige voordeel van spelen met vier man is dat je wellicht MF krijgt van je medespelers en inderdaad dat je kunt ruilen.
Dat is dus exact het zelfde wat ik in de post zei die jij quote, enkel dan in andere woorden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemkoDJ
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15-01 13:59
Gaat vandaag trouwens de real money ah online??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Laatst online: 16:25
remsporus schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 15:48:
[...]

Maar voor iedereen dropt aparte loot, dus is dat wel zo?
Tevens word je MF gemiddeld met de rest van je party, dus als jouw MF hoger is als dat van de rest van je party is jouw MF effectief lager dan normaal en behoor je toch minder te vinden?
Ja, het is wel zo.
Even uitgaand van ideale situatie (4 vrienden) en 0% extra MF:

Stel dat je in je eentje 5 items vindt met een kans dat 1 hiervan rare is en je met 4 man in totaal 20 items vindt met een kans waarvan er 4 rare zijn, dan heb je dus 4x zoveel kans op leukere items.

Enige addertje onder het gras is wel dat je moet sharen :)

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Malfius schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 15:49:
[...]

Solo zou dat zeker en vast voldoende moeten zijn voor act 2.
Ik neem aan dat je veel gear van AH hebt gekocht? Want die stats zijn toch moeilijk
te verkrijgen met enkel drops uit act 1.
Jup, aardig wat van de AH. Maar act 1 doe ik ook veel 4-man co-oppen, en samen spelen = samen delen, dus meer kans op upgrades =)

Het is gedeeltelijk voldoende voor A2. Elites/champions moet ik geluk mee hebben kwa skill combinaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RemkoDJ schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 15:51:
nee, de release is uitgesteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemkoDJ
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15-01 13:59
Verwijderd schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 15:53:
[...]

nee, de release is uitgesteld
To wanneer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
30-05-2012. Staat ook ingame :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hatsjoe
Er stond 30/5 nu, maar denk wel langer.

B.net moet eerst stabiel worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
EnigmaNL schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 15:54:
[...]

30-05-2012. Staat ook ingame :)
Nope, is weer uitgesteld. Ze hebben nog geen nieuwe datum. Bron: http://www.diablofans.com...o-iii-post-launch-update/

[ Voor 14% gewijzigd door Chester op 25-05-2012 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Nu online
Chester schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 15:55:
[...]

Nope, is weer uitgesteld. Ze hebben nog geen nieuwe datum. Bron: http://www.diablofans.com...o-iii-post-launch-update/
klopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Arunia schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 08:02:
[...]

Ok, super bedankt.
Wat me op valt, is dat veel sites elkaar tegen spreken over waar die shroom zich bevind.
Vaak komt cath 1 naar voren, maar sommige zeggen dat het iedere verdieping zou kunnen zijn.
Heb ook gehoord dat die zich in Adria's hut kan bevinden, maar daar geloof ik niet zo in.
In de beta spawnde de black mushrooms bij Adria's hut, wellicht dat daar de tegenstrijdigheden door zijn ontstaan.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mas-ih
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 14-09 10:02
Misschien een domme vraag, maar kan je de spullen die je nodig hebt voor de secret lvl ook in nm vinden, zodat je de 'normal staff' niet hoeft te upgraden naar de nm versie. En hetzelfde ook voor hell. Moet je het altijd upgraden ongeacht in welke moeilijkheidsgraad je de spullen gevonden hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
Mas-ih schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 16:07:
Misschien een domme vraag, maar kan je de spullen die je nodig hebt voor de secret lvl ook in nm vinden, zodat je de 'normal staff' niet hoeft te upgraden naar de nm versie. En hetzelfde ook voor hell. Moet je het altijd upgraden ongeacht in welke moeilijkheidsgraad je de spullen gevonden hebt?
Je moet altijd upgraden. Het maakt niet uit in welke difficulty je de ingredienten vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosan
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 04-09 09:16
Je moet altijd upgraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac
Voor de inferno staff heb je de hell versie nodig + 1 mil
Voor de hell staff heb je de nightmare versie nodig + 500k
Voor de nightmare versie heb je de normal versie nodig +250k
Voor de normal versie heb je de materialen nodig +50k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giosan
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 26-06 15:34
RemkoDJ schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 15:51:
Nee, is volgens Blizz uitgesteld, nog geen nieuwe datum (was eerst naar 31 mei verschoven maar nu geven ze weer geen datum aan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beve
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-03 12:51
ik ga wat ACT1 inferno farmen, iemand zin om wat mee te farmen?
gisteren in 3 uur +-400 k gold gefarmed (inclusief verkochte auctions)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvink
  • Laatst online: 14:56
Ik snap niet dat mensen 1 miljoen gold veel vinden. Dit is toch bijna niks vergeleken met bijv. WoW waar je voor 1k véél langer bezig bent? Zie maar hier boven, het is toch leuk om een act nogmaals door te lopen om mobs te slopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Dat is pas leuk als er daadwerkelijk een uitdaging is. Op Inferno zijn de champions wel een uitdaging maar alles daaromheen is instant dood. Op Hell is dat vaak nog erger.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15:32
Tsurany schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 16:24:
Dat is pas leuk als er daadwerkelijk een uitdaging is. Op Inferno zijn de champions wel een uitdaging maar alles daaromheen is instant dood. Op Hell is dat vaak nog erger.
Diablo 3 is wel een 'hack 'n slash' heh, als dat je niet aan staat tja, helaas?

Ik vind het zelf ook erg in de herhaling vallen maar toch vermaak ik me er nog wel mee.

offtopic, binnenkort bf3 close quarters dlc, toch stiekem wel zin in

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Tsurany schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 16:24:
Nogal logisch, een simpele zombie is niet in eens 60x zo sterk omdat jij lvl 60ben, maar champion pack's zijn wel gemaakt om hard te zijn.
Ik zou er gewoon mee kappen als ik jouw was, dan hoeven wij niet te reageren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mektheb schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 16:28:
[...]

Nogal logisch, een simpele zombie is niet in eens 60x zo sterk omdat jij lvl 60ben, maar champion pack's zijn wel gemaakt om hard te zijn.
Ik zou er gewoon mee kappen als ik jouw was, dan hoeven wij niet te reageren.
Je hoeft sowieso niet te reageren hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 18:14

junglebeast

hier staat iets

OMG. Waarom moeten die treasure hunters altijd naast een pack van 20 mobs staan waar geen doorkomen aan is. :(

Maar Act 3 gaat lekker qua zeg. Begonnen op 44 en nu al bijna 48. Vanavond maar eens 50 dingen.
Ook leuke pants gevonden waar ik 2200 health er bij kreeg.. en 1,8 % protection.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Verwijderd schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 16:33:
[...]

Je hoeft sowieso niet te reageren hoor :)
Helaas voel ik me een beetje verplicht als iets afgekraakt is door iemand, wat allemaal zo hoort te zijn.
Verder niks met hem persoonlijks te maken ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Die treasure hunters zijn altijd humor in multiplayer. Dan kom je er zo eentje tegen, zijn er enkele seconden van bezinning...en dan.....GET HIM!!!!11one
Pull de hele map mee, zie treasure hunter in portal springen met nog 2% hp over en sterf door grote hoop mobs :D

@Mektheb je bent alleen iets te gemakkelijk uit je tent te lokken..zo is het niet verwonderlijk om op relatief korte tijd 11k posts te hebben.

[ Voor 21% gewijzigd door boe2 op 25-05-2012 16:37 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hatsjoe
junglebeast schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 16:33:
OMG. Waarom moeten die treasure hunters altijd naast een pack van 20 mobs staan waar geen doorkomen aan is. :(

Maar Act 3 gaat lekker qua zeg. Begonnen op 44 en nu al bijna 48. Vanavond maar eens 50 dingen.
Ook leuke pants gevonden waar ik 2200 health er bij kreeg.. en 1,8 % protection.
Wat ik altijd doe, mits er ruimte voor is: zodra ik een treasure hunter of hoe wij hem altijd noemen: loothoer zien, er omheen lopen, alles wat er in de buurt is clearen, en dan beuken maar! Hou ook in gedachte dat je hem zelf kan sturen he, hij rent altijd voor je weg, dus kan je hem precies de kant op drijven waar jij hem wilt hebben :)
Boeboe schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 16:35:
Die treasure hunters zijn altijd humer in multiplayer. Dan kom je er zo eentje tegen, zijn er enkele seconden van bezinning...en dan.....GET HIM!!!!11one
Pull de hele map mee, zie treasure hunter in portal springen met nog 2% hp over en sterf door grote hoop mobs :D
Hoe vaak ons dat wel niet gebeurt met co-op. Zijn we heerlijk snel aan het beuken, zien we hem te laat , rent ie weg, rennen we er als malloten achteraan, en pullen we de hele dungeon :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .je
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 28-08 10:12

.je

Die treasure hunters zijn altijd humor in multiplayer. Dan kom je er zo eentje tegen, zijn er enkele seconden van bezinning...en dan.....GET HIM!!!!11one

@Mektheb je bent alleen iets te gemakkelijk uit je tent te lokken..zo is het niet verwonderlijk om op relatief korte tijd 11k posts te hebben.
Gisteren ook leuke actie mee. M'n aanhang was ineens vertrokken en zie je in het chatscherm "gvd!" verschijnen. Dacht eerst dat hij vloekte tot ik het vertaalde naar "gravedigger" en dus met een rotgang naar 'm toe liep. Helaas bleek de "gravehunter" dus ook verdwenen te zijn en was het echt een vloekwoordje >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb

Dat ook, maar ik zit 6/7uur per dag op Tweakers dus ja :P.( ookal weer 6jaar nu )
Of teminste het staat aan :).

Of het nu op PC / Laptop / tablet / iphone is, het staat vast wel ergens aan..

[ Voor 8% gewijzigd door Mektheb op 25-05-2012 16:43 ]

Pagina: 1 ... 21 ... 27 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling dat je iets post van je pre-order noch waar je dat hebt gedaan noch voor hoeveel je dat hebt gedaan. Dit topic is voor het spel Diablo 3, niet voor het aankoopproces er van.

Tevens is het niet de bedoeling te vragen/bedelen om een Guest Pass, als mensen ze willen weggeven dan posten ze dat wel.

Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is ook niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic