Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BodyHammeR
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-09 08:34
Verwijderd schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 12:52:
Ik hoor het al, geen AH voor mij voorlopig. Ben nu nog lekker aan het solo-en en heb pas 1 character (WD) in Act 3 Normal. Gaat nog steeds allemaal erg gemakkelijk en heb het idee dat voor mij veel van het plezier wordt weggenomen als ik AH ga gebruiken. Mogelijk wordt het dan te makkelijk en voelt ook een beetje als cheaten (is het niet, maar speel gewoon liever zonder dit soort hulpmiddelen). Vind het ook jammer dat ze BoE of BoP eruit hebben gehaald, zou de AH toch wat aan kracht ontnomen hebben.

Ik ga wel voor de titel: Eerste solo-speler zonder gebruik van AH die inferno uitspeelt. Misschien is daar wel een verborgen Achievement voor.
Tot over 3 jaar.
Ik weet niet of Bind on Equip zo veel gaat helpen, kan is dat dan items eeuwig op AH in omloop gaan, niemand ze gaat gebruiken en dus de prijs keldert. Ik gebruik de de AH ook niet om te kopen, alleen verkoop (handelen blijft leuk). Heb wel gruwelijk veel geld met die gems verdient, eerst 10 gekocht, gewacht tot de prijs steeg, verkocht, toen 20 gekocht etc. Op den duur met 100 gems (squares) zitten handelen, die prijs schommelingen in ruby's bijv.brengen dan zo 20K op.

Gem mechanics is wel beetje fout gedaan door Blizzard, zou moeten zijn dat je ze pas kan kopen/handelen als je jeweler dat level heeft (zoals al eerder is voorgesteld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julio-K
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-09 15:06
Inferno

# Players HP% Damage%
1 100% 100%
2 210% 115%
3 320% 130%
4 430% 145%

Pfff dacht dat het net als bij normal zou zijn, 100, 175, 250, 325 % scaling. Wordt dus alleen maar pittiger!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ricmaniac schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 13:08:
[...]

Nightmare .. moeilijkheids niveau
dat snap ik. Maar bedoelt hij dan bossruns?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

djunicron schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 13:03:
Hoe verder ik kom (nu level 54 met m'n Wiz) hoe meer ik erachter kom hoe weinig skill keuzes je eigenlijk hebt endgame. Ik was hier eerst al bang voor, maar na het evalueren van een hele sloot opties ben ik tot de conclusie gekomen dat er maar een paar skills de moeite waard zijn.

Voor de Wizard is b.v. charged bolt + lightning orbs (piercing orb) gewoon de enige signature spell die echt schade doet. M'n chain lightning die ik prettiger vind werken doet bij mij nu inmiddels maar 700-900 dmg, waar piercing orbs 3200-5500 dmg doet. Natuurlijk moet je de ene beter richten dan de ander, maar het gat is wel heel groot.

Zo ook met m'n favo's, blizzard en meteor. Die haken ook af kwa schade bij arcane orb. En kwa arcane power gebruik is er gewoon niets dat meer schade doet per arcane power puntje dan arcane orb + tap the source.

Op hogere levels moet je daarnaast gewoon elites kunnen afstoten. En dat doe je met frost nova en wave of force (of een armor skill - en daarvan zijn er ook maar 2 valide opties).

Dan heb je vervolgens nog de familiar met 12% dmg increase voor je party of de magic weapon - force weapon buff die +25% dmg doet. Die kan je eigenlijk ook niet laten liggen, wat dit betekend dat je niet als een bezetene int + dps hoeft te stacken om mee te komen.

Wat bedoel is dat ze dus leuk riepen dat er honderden opties zouden zijn, maar uiteindelijk zijn er maar weinig combinaties die "feasable" zijn. Gezien hoeveel skills je gewoon nodig hebt om überhaupt rond te kunnen lopen, zijn er gewoon erg veel skills die je niet kunt gaan gebruiken.

Daarnaast vind ik het ook wel silly dat je op Hell zonder enige moeite door de normale mobs heen blaast en de elites ervoor zorgen dat je de hele map weer terug moet rennen om te kiten. Ze hadden de twee best ietsjes dichter bij elkaar kunnen houden.
Signature spells sucken allemaal, blizzard is extreem goed.

Dit is mijn build, ben nu lvl 59:

http://eu.battle.net/d3/e.../wizard#liXRSO!YfX!bZYbZY

En ik clear hier extreem snel mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19:03
Verwijderd schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 13:11:
[...]

dat snap ik. Maar bedoelt hij dan bossruns?
o dat weet ik niet precies. maar ik denk bijv gewoon NM act 2 runs bijvoorbeeld.. gewoon herhaaldelijk die quests doen voor gear etc. want bosses zelf droppen vaak mindergoeie gear dan elite groepjes

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-09 17:56

heuveltje

KoelkastFilosoof

Ricmaniac schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 13:12:
[...]

o dat weet ik niet precies. maar ik denk bijv gewoon NM act 2 runs bijvoorbeeld.. gewoon herhaaldelijk die quests doen voor gear etc. want bosses zelf droppen vaak mindergoeie gear dan elite groepjes
Welke quest voor gear ?
AFAIK zijn er die niet, dus ik weet ook niet waar hij het over heeft ;)

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Sinds ik deze video heb bekeken en wat gear verzameld heb, gaat het een stuk lekkerder in Inferno :).
Video: http://www.youtube.com/watch?v=gjhFivTNooQ
Heb nu veel minder moeite met champion packs en ik overleef een stuk meer.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 13:09:
duhhh ik ben DH dat is per definitie een class die veel minder damage kan hebben doordat je minder health en armor hebt dan b.v. een barb.
Whow, de helft minder? Ehm nee. De stats zijn identiek. Het enige verschil is dat je als barb +3 str krijgt per level (en dus 3 armor per level) en als DH krijg je 3 dex per level, wat je op level 60 dus een redelijk aantal dodge % oplevert.

barb en monk hebben dan wel 30% base damge reduction. Maar dat is eigenlijk de enige factor die verschil maakt. Dat een barb meer armor en meer life heeft, is gewoon onzin. Dat bepaalt je gear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Julio-K schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 13:11:
Inferno

# Players HP% Damage%
1 100% 100%
2 210% 115%
3 320% 130%
4 430% 145%

Pfff dacht dat het net als bij normal zou zijn, 100, 175, 250, 325 % scaling. Wordt dus alleen maar pittiger!
Dat is lastig te zeggen. Door het kunnen combineren van buffs en andere abilities kan het alsnog makkelijker zijn. Je moet echt goed partys combineren, niet meer 4 man DPS en gaan maar tank en DPS combineren voor max damage output.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Nu online
Je zou in theorie een Party Witch Doctor kunnen maken met wat zombie-walls en een totem.
Lijkt me leuk om dat eens te proberen :)

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
the_assassin50 schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 18:10:
force armor is aangepast,

als een monster meer dmg doet dan dat je leven hebt, word je ge one shot,

doet ie minder dmg dan je total health, dan word het alsnog naar 35% verlaagd, redelijke nerf maar had nie anders verwacht, was wel heel erg cheaten dit,

maargoed vandaag verder gegaan met wizard op act 2 inferno , 50K health momenteel, en enery armor met 40% to all resists, monster en elites slaan echt kei en keihard, maar met goed spelen ben ik aardig opgeschoten, hoop vanavond bij belial te zijn
50k health en elites slaan keihard?! Dat kan je niet menen op Nightmare, booste gisteren iemand door act1 Nightmare en dat is een walk in the park met 25k, dacht eerst dat het Normal was....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joarie schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 13:17:
Je zou in theorie een Party Witch Doctor kunnen maken met wat zombie-walls en een totem.
Lijkt me leuk om dat eens te proberen :)
Of gewoon 2 barbarians met stuns, zodat je alles kunt blijven stunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M_V
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09 11:48

M_V

Ik vind het wel mooi dat iedereen hier in dit topic loopt te bitchen dat zijn class underpowered is. Voor mij is dat een teken dat Blizzard goed bezig is qua balance!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Nu online
Verwijderd schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 13:20:
[...]

De vraag is alleen of de cooldown van 4 zombiewall-spells (door elective mode) laag genoeg is om continu deze te blijven kunnen spammen als deze verdwijnt. Of zul je zelfs een 5e slot eraan moeten wijden?

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-03 09:18

Xenomorphh

Soep met Ballen

M_V schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 13:21:
Ik vind het wel mooi dat iedereen hier in dit topic loopt te bitchen dat zijn class underpowered is. Voor mij is dat een teken dat Blizzard goed bezig is qua balance!
Ik zie niemand klagen ik zie alleen dat mensen de harde gearcheck op sommige punten niet door komen :p

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stranglem
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-01-2023
Jerry schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 13:14:
Sinds ik deze video heb bekeken en wat gear verzameld heb, gaat het een stuk lekkerder in Inferno :).
Video: http://www.youtube.com/watch?v=gjhFivTNooQ
Heb nu veel minder moeite met champion packs en ik overleef een stuk meer.
Ja, dit is echt een goed filmpje. Ik hoop dat hij ook eentje voor Wizards gaat maken. Hij heeft wel gruwelijk gear trouwens.

Leven en laten leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 22:00
Weet iemand of/hoe je de effectieve magic find van je groep kunt zien?

Voor diegenen die het niet weten, je effectieve magic find is het gemiddelde van de gehele groep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12:02
Wanneer m'n mage "Spectral Blades" gebruikt denk ik altijd hieraan:
Afbeeldingslocatie: http://t.qkme.me/35onan.jpg

Echt vaag hoe hij die messen gooit of whatever he is doing :P

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-09 21:05

hmr

Afbeeldingslocatie: http://img2.uploadplaatjes.nl/20120524/597702.jpg

[ Voor 40% gewijzigd door hmr op 24-05-2012 13:29 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistymo
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-03-2022
Jasper 99 schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 12:54:

Je een beetje inlezen alvorens een reactie is niet verkeerd, ik loop niet speciaal te zeuren zeg dat het nog steeds kan maar vraag me af hoe leuk het is om zo te spelen, zijn vast wel meer mensen die wel daadwerkelijk bij inferno zijn en weten waar ik over praat.
Snap precies wat je bedoelt, het is echt niet leuk om een enge pack te zien en dan te moeten kiten voor een uur en dan maar hopen dat je niet wordt gemold. Beetje meer mogelijkheden zou leuk zijn. Gearwise is ook niet het probleem, want met de gear die je kan halen van AH of kan halen uit Hell farmen, maken de situatie voor een wizz niet anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

res all komt gewoon te weinig voor en die items zijn voor mij onbetaalbaar pfff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esiq
  • Laatst online: 25-03-2024
Verwijderd schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 13:20:
[...]

Ik zit in NM op dit moment dus waarschijnlijk niet heel relevant wanneer je in Hell of hoger zit, maar ik gebruik dit als build:
http://us.battle.net/d3/en/calculator/barbarian#beYgTj!ZYd!aaZZaa

Best te gebruiken met een langzame 1h mace + zwaar schild.

Ik draag een high dps 1h wapen gesocket voor hogere weapon damage en ren een groep in, pull ze naar me toe met de stun, wanneer ze beginnen te meppen debuff ik ze, en wanneer de 1e dood gaat onploft de rest ook als een ketting.

Voor het geval dat, heb ik seismic slam voor een extra stun in nood. En als het echt moeilijk wordt 2 ultimates die alles naar de grond beuken.

Beetje rondrennen en met 1 swing 17 mobs dood slaan is altijd lachen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ormagon
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09-09 17:29

ormagon

Definitely Maybe

De items zijn er wel, maar ze zijn heel schaars en duur. Precies de bedoeling. Inferno is het 'onmogelijke' niveau. De game is pas twee weken uit. Geef het tijd, veel farmen en sparen en je komt er vanzelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

ormagon schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 13:37:
De items zijn er wel, maar ze zijn heel schaars en duur. Precies de bedoeling. Inferno is het 'onmogelijke' niveau. De game is pas twee weken uit. Geef het tijd, veel farmen en sparen en je komt er vanzelf.
Alleen je moet Hell farmen en dat is weer vrij saai.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lyca
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 13-09 22:23
Tsurany schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 13:39:
[...]

Moest je vroeger ook hoor, heel diablo 2 ging rond farmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ormagon

ormagon

Definitely Maybe

[...]

Dat is wel de bedoeling neem ik aan. Anders zou je bijvoorbeeld telkens act I van inferno moeten farmen. Dat is een stuk minder leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Lyca schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 13:41:
Maar 'vroeger' kan mij niks schelen, vroeger is niet nu en nu is niet vroeger. Tevens heb ik nooit Diablo 2 gespeeld, dus wat dat betreft is mijn carecup leeg. Bovendien kan je geen design flaws goedpraten door te stellen dat het vroeger ook zo ging en daarom maar goed is.
ormagon schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 13:42:
Dat is wel de bedoeling neem ik aan. Anders zou je bijvoorbeeld telkens act I van inferno moeten farmen. Dat is een stuk minder leuk.
Mwah, Hell is ook niet zo interessant tbh.

[ Voor 24% gewijzigd door Tsurany op 24-05-2012 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 08:02
[...]

Het grootste deel in een farm vol koeien :P

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:02

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

[...]

Dat was in D2 niet anders. Als je zo'n 'gearcheck' moment tegenkwam dan zat er niets anders op. :)
Tsurany schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 13:43:
[...]
Bovendien kan je geen design flaws goedpraten door te stellen dat het vroeger ook zo ging en daarom maar goed is.
Wat jij een design flaw noemt, is het gewoon niet. Het is een bewuste keuze. Dat die keuze jou niet aanstaat dat kan prima, maar ga het geen fout van Blizzard noemen. Inferno is bewust zo moeilijk gemaakt en zal misschien (als de classes wat beter gebalanceerd zijn) nog wel moeilijker worden.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

[...]

Alleen je moet Hell farmen en dat is weer vrij saai. waar Diablo om draait
fixed

Het enige waar Diablo om draait is farmen.
Farmen voor de perfecte gear setup, met daarop ook de perfecte stats die erop zouden kunnen zitten.

Inferno is bedoeld als uitdaging voor die mensen die de perfecte gear hebben gefarmed.

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Nu online
[...]

* Joarie start de tune van de Snorkels

Allemaal? Nee, niet allemaal.
Er waren ook spelers die zich bezighielden met fun-builds.

* Joarie denkt met weemoed terug aan zijn Leaping Barb genaamd IkBenEenKikker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper 99
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19:18
roboreaper schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 12:58:
[...]

echt jij zeurt over de DH... welkom bij de mensen die een melee char hebben en nog gen eens voorbij act 2 komen...en waar denk je dat een glass canon voor staat...staat niet voor niks glas in de naam...
Wie zeurt over DH lees je uberhaupt de post voordat je reageerd? DH is goed en lijkt me leuk, smokescreen had een nerf nodig was gewoon OP nu is het een kwestie van timing e.d. om goed te spelen. Ik gebruik mijn utility spells om mijn DH te helpen allemaal prima. Wizard had echter net zoals DH moeten zijn in mijn ogen kwa DPS en survivability dat is nu niet meer het geval. Ik snap niet dat mensen reageren als ze niet lezen of het niet snappen. En JA Melee classes waren UP dankzij de mechanics van inferno echter was de 30% increase resistance nog niet applied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lyca
[...]

Maar 'vroeger' kan mij niks schelen, vroeger is niet nu en nu is niet vroeger. Tevens heb ik nooit Diablo 2 gespeeld, dus wat dat betreft is mijn carecup leeg. Bovendien kan je geen design flaws goedpraten door te stellen dat het vroeger ook zo ging en daarom maar goed is.

[...]

Sinds wanneer is farmen voor een item een design flaw?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1: gaat vooral om geluk, hopen dat je leuk gear krijgt wanneer je en boss kill of en champion( en hoeveel magic find je hebt. lang leven die neph buff.
2: wil je nou gaan solo spelen of doe je het in en groep.
3: inferno is gemaakt om moeilijk te zijn. zo moeilijk dat, als je geen top notch gear heb ge 1 shot wordt.
en dat klopt, we hadden met D2 niet eens inferno en hell was al moeilijk. dus als je tegen en muur stuit dan heeft blizzard zijn werk gedaan. ga farmen check AH voor gear die mensen verkopen en ga verder gamen.
er is teveel QQ over dat het niet lukt om bepaalde act af te maken. ik heb dit spel gekocht om er naar 3 maanden nog leuk te spelen. wat zou het nut zijn als je inferno direct solo kan doen?
ik bedoel waarvoor zit je dan gear te farmen op de eerdere act, het is toch om verder in het spel te komen.
als ik nu met mijn barb diablo op inferno dood had, dan zou ik ontevreden zijn.
voor dit soort acties heb ik bijvoorbeeld prototype 2 op de xbox die ik in 3 dagen op insane heb uitgespeeld . die gaat de doos in en klaar. je wilt toch dit ook niet met diablo meemaken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09-09 23:44
Denniz0229 schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 12:04:
[...]

je kan het jezelf zo moeilijk of makkelijk maken als je wilt.
dus wil je het niet, doe je het niet.
het is namelijk geen verplichting high end gems te gebruiken op laag level
Het is niet leuk op die persoon te zijn in een coop game die in een hoekje staat als het gevaarlijk wordt of die op een normale mob aant het meppen is als de rest elites neermaait. Daarom kan je niet zonder AH. En dat is spijtig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lyca
Joarie schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 13:44:
[...]

* Joarie start de tune van de Snorkels

Allemaal? Nee, niet allemaal.
Er waren ook spelers die zich bezighielden met fun-builds.

* Joarie denkt met weemoed terug aan zijn Leaping Barb genaamd IkBenEenKikker
Er waren natuurlijk fun stukken, maar gear viel niet als regen uit de lucht (behalve open battle net hahaha de tijden). Dus je moest tot een zekere graad farmen voor je gear, al waren het pindle runs voor high runes of Meph/Baal/Diab voor uniques.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ormagon

ormagon

Definitely Maybe

[...]

[...]

Het is geen design flaw. Ze wilden een extra niveau dat zo lastig was dat je na Hell nog een compleet nieuwe uitdaging hebt waar je niet zomaar aan kan beginnen, en waar je niet zomaar doorheen komt (zeker niet na 2 weken). Het is niet zo alsof je spel onbruikbaar is. Er is enkel nog een niveau dat je nog niet aankunt. En dat is toch prima?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Inrage schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 13:46:
[...]

Het is niet leuk op die persoon te zijn in een coop game die in een hoekje staat als het gevaarlijk wordt of die op een normale mob aant het meppen is als de rest elites neermaait. Daarom kan je niet zonder AH. En dat is spijtig.
Welke moeilijkheidsgraad hebben we het nu over? Hell/Inferno?

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Cloud schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 13:44:
Dat was in D2 niet anders. Als je zo'n 'gearcheck' moment tegenkwam dan zat er niets anders op. :)
I. Don't. Care.
Wat jij een design flaw noemt, is het gewoon niet. Het is een bewuste keuze. Dat die keuze jou niet aanstaat dat kan prima, maar ga het geen fout van Blizzard noemen. Inferno is bewust zo moeilijk gemaakt en zal misschien (als de classes wat beter gebalanceerd zijn) nog wel moeilijker worden.
Het is een design flaw als in Hell farmen nog amper tot geen uitdaging zit. Als je wilt item farmen moet dat toch alsnog een zekere uitdaging hebben? Je begint steeds betere gear te krijgen maar kan alsnog Inferno niet in terwijl je Hell wel uit kan spelen met twee vingers in je neus. Dat is toch niet ideaal en eigenlijk aan te merken als design flaw?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

Ik ben bang dat te veel mensen in de wowmentaliteit van tegenwoordig blijven zitten waarin je binnen no-time de perfecte gear bij elkaar hebt. Uitdaging en doorzettingsvermogen horen er niet meer bij en we willen constant en aan de lopende band beloond worden met meer gear en progressie.
Blijkbaar is deze game na een bepaald moment niet meer zo bedoeld, en dat kan best als een schok komen nadat je 12 acts met één hand hebt kunnen spelen. Misschien was het beter geweest als de acts vóór inferno ook al wat moeilijker werden.

En ja, dat kan je best als design flaw zien.

[ Voor 4% gewijzigd door MicScott op 24-05-2012 13:52 ]

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ormagon

ormagon

Definitely Maybe

Tsurany schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 13:51:
[...]

I. Don't. Care.

[...]

Het is een design flaw als in Hell farmen nog amper tot geen uitdaging zit. Als je wilt item farmen moet dat toch alsnog een zekere uitdaging hebben? Je begint steeds betere gear te krijgen maar kan alsnog Inferno niet in terwijl je Hell wel uit kan spelen met twee vingers in je neus. Dat is toch niet ideaal en eigenlijk aan te merken als design flaw?
Nee, dat heet farmen. En dat is precies de bedoeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-rez
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 09-09 18:30

D-rez

dexels

ja normal hadden ze best easy mogen noemen, dat wel. :D en dan nog een tussen stapje ergens tussen steken.

[ Voor 31% gewijzigd door D-rez op 24-05-2012 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exill
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-08 20:25
ik vind het best dat inferno moeilijk is, kan ook begrijpen dat ik daarom hell moet farmen. Maar waarom dropt er level 45 gear is een difficulty die van 50 tot 60 loopt? waarom dropt er niet alleen level 55+ gear in act3 en 4? Voor de nerfs kon ik act 1 op inferno farmen met mijn monk maar nu is het wel erg moeilijk geworden (okay best) maar nu moet ik dus terug naar hell waar in een slechte farm run meer dan helft van de loot een te laag level en dus lage stats heeft (lost van het feit dat de andere helft bestaat uit onbruikbaar spul dat zelfs niet verkoopbaar is op de AH)

het is gewoon erg frustrerend. Naja nu bezig met het levelen van een DH, geen zin om op deze manier een monk te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Tsurany schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 13:51:
Het is een design flaw als in Hell farmen nog amper tot geen uitdaging zit.
Nee. Dit is zoals bedoeld. Want Blizzard zegt zelf dat de overgang in moeilijkheid van Hell naar Inferno absoluut niet lineair moet zijn; ze willen een 'muur' van verschil. Dus ja dan krijg je een moment dat Hell relatief eenvoudig is en Inferno nog steeds te moeilijk. En dus moet je farmen. En laat dat laatste, nou een van de belangrijkste dingen uit de game zijn. Maar in elk geval geen design flaw :)

@MicScott: ook niet dus. Dat is opzettelijk gedaan, dat grote verschil tussen vóór Inferno en Inferno zelf.

[ Voor 8% gewijzigd door Cloud op 24-05-2012 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

MicScott schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 13:52:
Ik ben bang dat te veel mensen in de wowmentaliteit van tegenwoordig blijven zitten waarin je binnen no-time de perfecte gear bij elkaar hebt. Uitdaging en doorzettingsvermogen horen er niet meer bij en we willen constant en aan de lopende band beloond worden met meer gear en progressie.
Blijkbaar is deze game na een bepaald moment niet meer zo bedoeld, en dat kan best als een schok komen nadat je 12 acts met één hand hebt kunnen spelen. Misschien was het beter geweest als de acts vóór inferno ook al wat moeilijker werden.
Precies, je loopt nu tegen een muur aan waarbij het volgende niveau onmogelijk is en het vorige niveau veel te makkelijk is. Een veel gelijkmatiger hogere moeilijkheidsniveau, eventueel zelf in te stellen met sliders die werken dmv multipliers, zou veel handiger zijn.
ormagon schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 13:53:
Nee, dat heet farmen. En dat is precies de bedoeling.
Cloud schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 13:55:
Nee. Dit is zoals bedoeld. Want Blizzard zegt zelf dat de overgang in moeilijkheid van Hell naar Inferno absoluut niet lineair moet zijn; ze willen een 'muur' van verschil. Dus ja dan krijg je een moment dat Hell relatief eenvoudig is en Inferno nog steeds te moeilijk. En dus moet je farmen. En laat dat laatste, nou een van de belangrijkste dingen uit de game zijn. Maar in elk geval geen design flaw :)
Dan is het een bagger spel.

[ Voor 19% gewijzigd door Tsurany op 24-05-2012 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de waarheid is hard, ik hoop dat blizzard niet bezweik onder alle ( in de nog WOW ik alles krijg zonder enige probleem fase) QQ die komen.
inferno is leuk. kom je zon groep tegen die nu onmogelijk lijkt, maar later met wat betere gear kom je terug met het gevoel. liep ik nou hier tegen aan hehehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lyca

Ik denk er al een hele tijd aan maar durf het nog niet goed zeggen, die WoW elemental zoals LFR en epics voor een quest te completen hebben ze allemaal wat spoiled.

Nu spelen ze Diablo een spel dat al sinds 6 jaar terug een " Farm " spel was vol met gearchecks, tenzij je boosted was en pvp ging doen en dan erop los klagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ormagon

ormagon

Definitely Maybe

Tsurany schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 13:56:
[...]

Precies, je loopt nu tegen een muur aan waarbij het volgende niveau onmogelijk is en het vorige niveau veel te makkelijk is. Een veel gelijkmatiger hogere moeilijkheidsniveau, eventueel zelf in te stellen met sliders die werken dmv multipliers, zou veel handiger zijn.

[...]

[...]

Dat mag je vinden. Maar het is geen design flaw, het is precies de bedoeling. En omdat je nu niet meteen inferno in kan is het hele spel gewoon kut?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lyca
[...]

[...]

[...]

Dan denk ik dat jij een ander spel moet zoeken hoor, of iets anders spelen. Want dat zal nooit veranderen in Diablo, het is altijd al zo geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

[...]

Dat kan je mening zijn ja :) Maar om jouw woorden even te herhalen: I. Don't. Care. Even met flinke knipoog natuurlijk, maar je begrijpt wel wat ik bedoel.

Je had je blijkbaar beter in moeten lezen in wat de wereld van Diablo en het gametype an sich, inhoudt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

[...]

Nee. Dit is zoals bedoeld. ... Maar in elk geval geen design flaw :)
Dat het als bedoeld is, betekent nog niet dat het geen tekortkoming in het design kan zijn. De Nokia N-Gage (wie kent hem nog?) werd ook zo ontworpen dat je hem gekanteld tegen je oor moest houden maar dat was gewoon slecht design, en dat kun je een design flaw noemen, bedoeld of onbedoeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

ormagon schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 13:57:
Dat mag je vinden. Maar het is geen design flaw, het is precies de bedoeling. En omdat je nu niet meteen inferno in kan is het hele spel gewoon kut?
Als ik me uren lang moet gaan 'amuseren' met iets wat hersenloos klikken is en zelfs wel gescript kan worden is er toch zeker wat mis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft slechts deels met WoW mentaliteit te maken, al moest je in de goeie ouwe tijd daar ook moeite doen en voelde je je al een hele vent als je een blue had, laat staan een epic.
Het doorzettingsvermogen wordt hier tot aan Inferno niet op de proef gesteld door het AH. Waar Blizzard dacht (en vrijwel iedereen) dat je de artisans en farmen nodig had om telkens een stapje hoger te komen blijk je nu alleen maar naar AH te hoeven en je kunt weer verder. Probleem is dat er zo weinig mensen in Inferno rondlopen op dit moment dat het voor die moeilijkheidsgraad niet mogelijk is om voordelig te shoppen.

Ik heb het al eerder gezegd, Diablo 3 begint pas op Inferno.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
Ach ik ken iemand die heeft D3 al van ze PC afgehaald want hij had het op normal uitgespeeld.
En nu loopt hij te verkondigen het een koekie is en boring en op LFR lijkt in WoW.

Prima dream on.
Liever kwijt dan rijk
Tsurany schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 13:58:
[...]

Als ik me uren lang moet gaan 'amuseren' met iets wat hersenloos klikken is en zelfs wel gescript kan worden is er toch zeker wat mis?
Hersenloos klikken vindt ik wel tever gaan

[ Voor 40% gewijzigd door Mektheb op 24-05-2012 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

MicScott schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 13:58:
[...]

Dat het als bedoeld is, betekent nog niet dat het geen tekortkoming in het design kan zijn. De Nokia N-Gage (wie kent hem nog?) werd ook zo ontworpen dat je hem gekanteld tegen je oor moest houden maar dat was gewoon slecht design, en dat kun je een design flaw noemen, bedoeld of onbedoeld.
Daar heb je een punt, maar dat is iets wat je nu nog lang niet kunt stellen. Als de game straks een aantal maanden uit is, en er is een gemiddeld aantal uur uitgerold dat mensen bezig zijn om in Inferno enigszins normaal rond te kunnen lopen; misschien dan.

Misschien komt daar wel 100 uur uit, terwijl Blizzard 24 uur voorzien had. Of 200 terwijl Blizzard 50 voorzien had. Ja dan zou je kunnen spreken van een design flaw. Maar voorlopig nog lang niet. Dit is precies zoals bedoeld en het gros wíl het ook zo.

Uiteindelijk is de bedoeling van Inferno vrijwel letterlijk: de grootste uitdaging geven. En dat doet het op dit moment prima. Het is niet onhaalbaar, maar wel bizar moeilijk.

[ Voor 10% gewijzigd door Cloud op 24-05-2012 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12-09 09:49

skoozie

SCSI

[...]

Misschien is gamen wel niets voor jou? alles kan gescript worden....
dat "hersenloos" klikken vind het gros hier op het forum amusant.

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 22:00
SaphuA schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 13:25:
Weet iemand of/hoe je de effectieve magic find van je groep kunt zien?

Voor diegenen die het niet weten, je effectieve magic find is het gemiddelde van de gehele groep.
Bump!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
djunicron schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 13:09:
Nu hadden ze het over "60%" dat tenminste Elective moest gebruiken volgens mij. Persoonlijk denk ik dat niemand die nightmare heeft gehaald Elective uit heeft staan, anders hulde!
Me me me :)

Heb het nog niet gebruikt. Waarom weet ik niet precies, maar ik ben eigenlijk wel 'tevreden' met de skills die ik nu (act 1 NM) kan gebruiken.
skoozie schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 13:59:
Misschien is gamen wel niets voor jou? alles kan gescript worden....
dat "hersenloos" klikken vind het gros hier op het forum amusant.
Idd. Als ik na moest denken ging ik wel aan 't werk.

[ Voor 25% gewijzigd door Hydra op 24-05-2012 14:01 ]

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 09-09 15:50
[...]

[...]

[...]

Dat kan een conclusie zijn ja, dat jij het een bagger spel vindt. Je zou natuurlijk, wanneer je door de steeds betere gear die je aan het farmen bent geweest, een 'te sterk' poppetje hebt, en wat van die gear in de stash kunnen doen, en kunnen vervangen voor MF gear. Hierdoor wordt het én weer moeilijker, én het farmen gaat brengt meer op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ormagon

ormagon

Definitely Maybe

[...]

Het gaat juist om de spanning voor het ene item dat je wel zoekt. Net genoeg goud om het item dat je wil hebben te kopen. Je hebt het verhaal toch al gespeeld, niet piepen. Wil je niet verder dan stop je er lekker mee. Degenen die wel een uitdaging zoeken hebben dan nog Inferno.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Zou mooi zijn als het op lvl 60 niet meer uitmaakt in welke Act je gaat farmen of is dat ook zo?
Ben het deels met je eens, wordt er zelf ook niet blij van om in Act 3 of 4 te moeten gaan farmen terwijl de eerste 2 Acts voor mij het leukste zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
[...]

@MicScott: ook niet dus. Dat is opzettelijk gedaan, dat grote verschil tussen vóór Inferno en Inferno zelf.
ik vind het mooi dat ze dat doen. want ik voel me dan echt een achiever als ik dat uiteindelijk haal. ik zou echt dus telleurgesteld zijn als ze toch inferno gaan tweaken en/of nerfen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• microoo
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-09 08:35
[...]

Dan stop je toch lekker met spelen. Ik vermaak me daar opperbest mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Het geen komt straks wel :) wat al het hersenloos klikken goedmaakt.

PvP.

Keihard in de dikste gear en met de beste stats iemand anders keihard neerbeuken !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Cloud schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 13:59:
[...]

Daar heb je een punt, maar dat is iets wat je nu nog lang niet kunt stellen. Als de game straks een aantal maanden uit is, en er is een gemiddeld aantal uur uitgerold dat mensen bezig zijn om in Inferno enigszins normaal rond te kunnen lopen; misschien dan.

Misschien komt daar wel 100 uur uit, terwijl Blizzard 24 uur voorzien had. Of 200 terwijl Blizzard 50 voorzien had. Ja dan zou je kunnen spreken van een design flaw. Maar voorlopig nog lang niet. Dit is precies zoals bedoeld en het gros wíl het ook zo.
Ik zie het dubbeltje van beide kanten. Je kan het zo zien dat het normaal is dat je op een gegeven moment opeens geen progressie meer hebt, en verdedigen dat het zo bedoeld is. Maar je kan ook vinden dat het slecht ontworpen is dat de 'muur' waar je tegenaanloopt niet al op een paar kleinere muurtjes volgt. Beide standpunten zijn te verdedigen en hangen af van wat je zelf graag in een game ziet. Maar je kunt er niet omheen dat dankzij die 'muur' er nu ontzettend veel mensen lopen te klagen, en dat had Blizz misschien aan kunnen zien komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 15:48

RMB

Nee, geen right mouse button!

Zojuist Diablo verslagen op normal.... WAT EEN DOMPER!!

Echt, het gevecht tegen de devil himself is alles behalve epic!

Ik vind dat al die hoge scores die de game krijgt puur hype zijn. Sure, het speelt heerlijk weg en iedere klasse is werkelijk anders. Maar als dit niet Diablo III heette maar ontwikkeld was door een onbekende nieuwe producent scoorde deze game overal een solide 8.

Het verhaal is niet van niveau, de graphics zijn gedateerd, het eindbaasgevecht is niet bijzonder, nee dit is geen 9+ waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Verwijderd schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 14:01:
Zou mooi zijn als het op lvl 60 niet meer uitmaakt in welke Act je gaat farmen of is dat ook zo?
Ben het deels met je eens, wordt er zelf ook niet blij van om in Act 3 of 4 te moeten gaan farmen terwijl de eerste 2 Acts voor mij het leukste zijn.
Het maakt zeker wel uit welke Act je kiest aangezien de eerste Act het simpelst is en zelfs op Inferno niet zeer moeilijk is terwijl de Acts daarna gewoon een stuk lastiger zijn. Op Hell moet je in Act 3 en Act 4 gaan zitten omdat die gewoon het lastigst zijn en dan nog een uitdaging bieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gil-san
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 30-01 15:26
Mektheb schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 14:02:

PvP.

Keihard in de dikste gear en met de beste stats iemand anders keihard neerbeuken !
Over hoeveel jaar? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Mektheb schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 14:02:

PvP.

Ja ik heb echt zin in PvP kan echt niet w8e om in 2v2 met me neef te domineren (^_^)
maar vraag me af of je dan ook niet het probleem krijgt dat iedereen bijvoorbeeld 2 keer baba's spelen met stuns enzo . of 2 monks met die immume voor damage skill. lijkt me leuk als je veel teams hebt met gewoon een barb en wiz bijv. of monk DH w/e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellfighter87
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 13-09 19:28
MicScott schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 14:03:
[...]

Ik zie het dubbeltje van beide kanten. Je kan het zo zien dat het normaal is dat je op een gegeven moment opeens geen progressie meer hebt, en verdedigen dat het zo bedoeld is. Maar je kan ook vinden dat het slecht ontworpen is dat de 'muur' waar je tegenaanloopt niet al op een paar kleinere muurtjes volgt. Beide standpunten zijn te verdedigen en hangen af van wat je zelf graag in een game ziet. Maar je kunt er niet omheen dat dankzij die 'muur' er nu ontzettend veel mensen lopen te klagen, en dat had Blizz misschien aan kunnen zien komen.
Progressie zit in je items, en die kan je ook vinden op hell. Het probleem is dat mensen er geen moeite voor willen doen. Ik heb nu paar mf runs gedaan op hell en vind nog steeds betere items. En totdat ik redelijke gear heb ga ik het niet op inferno overleven. Met redelijk bedoel ik: 40k hp+ en 20kdps als wizard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Ik heb weinig medelijden met mensen die lopen te klagen over iets dat ze hadden kunnen weten. Blizzard heeft al ruim van te voren aangekondigd dat Inferno HEEL veel moeilijker ging zijn dan Hell.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lyca
Ricmaniac schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 14:05:
[...]

Ja ik heb echt zin in PvP kan echt niet w8e om in 2v2 met me neef te domineren (^_^)
maar vraag me af of je dan ook niet het probleem krijgt dat iedereen bijvoorbeeld 2 keer baba's spelen met stuns enzo . of 2 monks met die immume voor damage skill. lijkt me leuk als je veel teams hebt met gewoon een barb en wiz bijv. of monk DH w/e
We zijn een set-up Barb & Monk aan het broeden. Lijkt me cool zo 2 melee's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Maakt me niets uit, deste meer kan ik achievments doen en gear farmen..

Mektheb houd van grindfests al sinds d2 ( maximale uptime 24/7 365 ) tenzij hun servers down gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

[...]

Maar je kunt er niet omheen dat dankzij die 'muur' er nu ontzettend veel mensen lopen te klagen, en dat had Blizz misschien aan kunnen zien komen.
Ik snap je punt echt, maar de meeste mensen die klagen zijn mensen die met het verkeerde idee naar Inferno kijken. Zijn zien het als gewoon een moeilijkheidsgraad na Hell; zoals je die in elke game hebt. Maar dat is het niet. Inferno is bedoeld als faceroll moment waarvan je denkt; hoe ga ik dit in godsnaam ooit overleven?

Verder zullen ze ongetwijfeld nog de eerdere moeilijkheidsgraden wat aanpassen, misschien wordt Hell wel wat moeilijker nog. Maar Blizzard heeft al gezegd dat ze eerst willen dat meer class builds mogelijk worden, want voor de meeste classes is er maar één optimale build. Pas als de class balance verbeterd is, willen ze gaan kijken naar de acts/difficulties op zich. :)

Wat nooit zal gebeuren is dat je na Hell Diablo, meteen even doorpakt in Inferno.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens Jay Wilson ruim voor kerst. Maar Jay Wison en "voor kerst".... Dat heb ik hem al eerder horen zeggen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
De meeste mensen klagen al als je bij een shooter er 10 doodschiet >.<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Verwijderd schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 14:06:
Volgens Jay Wilson ruim voor kerst. Maar Jay Wison en "voor kerst".... Dat heb ik hem al eerder horen zeggen! :)
Kerst welk jaar? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Verwijderd schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 14:06:
[...]

Hij heeft niet gezegd in welk jaar 'voor kerst' :P.

^^ * slaps Hydra * ^^ O-)

[ Voor 4% gewijzigd door Jerry op 24-05-2012 14:08 ]

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Haha its done when its done "or whenever we feel like it "

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Teehee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WesleyRBK
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12-09 00:41
Gister om 3 uur s'nachts diablo op nightmare gedaan. Gevecht duurde een kwartier! :O.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hellfighter87 schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 14:06:
[...]

Progressie zit in je items, en die kan je ook vinden op hell. Het probleem is dat mensen er geen moeite voor willen doen. Ik heb nu paar mf runs gedaan op hell en vind nog steeds betere items. En totdat ik redelijke gear heb ga ik het niet op inferno overleven. Met redelijk bedoel ik: 40k hp+ en 20kdps als wizard
Jij doet die mf runs met die lvl 60 buff?

Mij maakt grinden niet uit, heb niets anders gedaan in WoW. Soms een heel level omdat ik klaar was in een gebied en het volgende net iets te hoog was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 08:02
RMB schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 14:04:

Ik vind dat al die hoge scores die de game krijgt puur hype zijn. Sure, het speelt heerlijk weg en iedere klasse is werkelijk anders. Maar als dit niet Diablo III heette maar ontwikkeld was door een onbekende nieuwe producent scoorde deze game overal een solide 8.

Het verhaal is niet van niveau, de graphics zijn gedateerd, het eindbaasgevecht is niet bijzonder, nee dit is geen 9+ waard.
Je hebt de tutorial uitgespeeld. gefeliciteerd.
Waarom dit spel hoge punten krijgt? Omdat je nu nog een uur of 100 te spelen hebt voordat je het echt uitgespeeld hebt.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellfighter87
Verwijderd schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 14:10:
[...]

Jij doet die mf runs met die lvl 60 buff?

Mij maakt grinden niet uit, heb niets anders gedaan in WoW. Soms een heel level omdat ik klaar was in een gebied en het volgende net iets te hoog was.
Yeha die lvl60 buff ( de valor buff ) doet wel wonderen voor de drops, ook 200 mf hebben helpt aardig :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

psychoclown schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 14:09:
Conclusie die ik hieruit trek dat in ieder geval endgame Diablo niet voor jou weggelegd is :)
Endgame wel, het ellelange grindfest naar endgame toe niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Tsurany schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 14:11:
[...]

Mja je krijgt niet iets voor niks...
Je moet er wel wat voor doen en dat is helaas het grindfest..

Lekker man, muziekje op filmpje op en lekker je muis en keyboard aangort klikken !.
Heerlijk :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Lyca schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 14:06:
[...]

We zijn een set-up Barb & Monk aan het broeden. Lijkt me cool zo 2 melee's
ja en dan stel dat je tegen wiz & wiz komt.. dan krijg je het moeilijk :P lijkt me echt cool dan taktiek te verzinnen om ze af te slachten gewoon.. maar misschien verwacht ik wel veel te veel ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coolz
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 13-08 15:47
Met wat voor class speel je en heb je 200% op je gear?
hellfighter87 schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 14:11:
[...]

Yeha die lvl60 buff ( de valor buff ) doet wel wonderen voor de drops, ook 200 mf hebben helpt aardig :D

http://www.tabletsnederland.nl Alles over tablets |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:57

Rannasha

Does not compute.

[...]

Het grindfest *is* de endgame ^^

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniz0229
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 19:29

laat me raden, nooit enig zins bekeken waar de diablo franchise eigenlijk om draait?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Rannasha schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 14:13:
[...]

Het grindfest *is* de endgame ^^
Dat zou impliceren dat Inferno niet bestaat en dat lijkt me incorrect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ormagon

ormagon

Definitely Maybe

[...]

Endgame is zodra je het kan weinig anders dan op niveautje hell of nightmare. Het gaat juist om de weg ernaartoe. Als je de juiste uitrusting hebt is het daadwerkelijk spelen heel gelijkend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Instant gratification. Het grootste probleem van jouw generatie :)

16 jaar terug grinden we in Diablo dag en nacht, winter of zomer, tegen de wind in ja!
ormagon schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 14:13:
Endgame is zodra je het kan weinig anders dan op niveautje hell of nightmare. Het gaat juist om de weg ernaartoe. Als je de juiste uitrusting hebt is het daadwerkelijk spelen heel gelijkend.
Als je spul op de AH koopt is er daarom ook weinig aan. Gear vinden is een onderdeel van die weg. Als je denkt dat de 'beste' gear hebben het spel is, dan heb je het mis. Dat is het einde van het spel.

[ Voor 43% gewijzigd door Hydra op 24-05-2012 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 29-08 02:56

Hoeveel uur heb je erover gedaan. Misschien meer gaan exploren of zo .... tot nu toe geniet ik al op NORMAL

Iphone 5 -- eerste Iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Hydra schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 14:13:
[...]

16 jaar terug grinden we in Diablo dag en nacht, winter of zomer, tegen de wind in ja!
Dit

Ik heb diablo 2 zo lang gespeeld dat de DVD drive de CD had opgegeten :). en het stond 24/7 aan.
ja i admit met bots ook :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellfighter87
coolz schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 14:13:
Met wat voor class speel je en heb je 200% op je gear?

[...]
Nah je krijgt 75% van de valor buff, dus ik heb nu 125 mf op mijn gear, ik speel met wizard maar dat zal niet veel uitmaken. Hoe meer man in de game hoe meer plezier, en opzich vind ik het wel handig om een barb of monk mee te hebben zodat niet alles gekite hoeft te worden.

Ook deel ik mijn loot met de groep, vind ik iets wat ik niet kan gebruiken leg ik het eerst voor aan de groep. Als iemand het nodig heeft dan krijgt hij het gratis. Zo verbeter je de groep waarmee je speelt.

[ Voor 19% gewijzigd door hellfighter87 op 24-05-2012 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Hydra schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 14:13:
Ik zie niet in waarom het een probleem is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mouse_NL schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 14:14:
[...]

Hoeveel uur heb je erover gedaan. Misschien meer gaan exploren of zo .... tot nu toe geniet ik al op NORMAL
heb je het spel al gekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Ik snap de klacht over het eindbaas gevecht ook niet zo. Het was t.o.v. alle act eindbazen veruit de moeilijkste (op normale de enige die ik niet meteen om had) en bovendien vele malen complexer dan de versie in Diablo 2. Dat was gewoon nuken tot 'ie dood ging.

Ik vond alleen het eindfimpje tegenvallen, vooral t.o.v. de rest.
Tsurany schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 14:15:
Ik zie niet in waarom het een probleem is?
Kom je misschien wel achter als je wat ouder bent.

[ Voor 24% gewijzigd door Hydra op 24-05-2012 14:17 ]

Pagina: 1 ... 14 ... 27 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling dat je iets post van je pre-order noch waar je dat hebt gedaan noch voor hoeveel je dat hebt gedaan. Dit topic is voor het spel Diablo 3, niet voor het aankoopproces er van.

Tevens is het niet de bedoeling te vragen/bedelen om een Guest Pass, als mensen ze willen weggeven dan posten ze dat wel.

Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is ook niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic