Ik weet niet of Bind on Equip zo veel gaat helpen, kan is dat dan items eeuwig op AH in omloop gaan, niemand ze gaat gebruiken en dus de prijs keldert. Ik gebruik de de AH ook niet om te kopen, alleen verkoop (handelen blijft leuk). Heb wel gruwelijk veel geld met die gems verdient, eerst 10 gekocht, gewacht tot de prijs steeg, verkocht, toen 20 gekocht etc. Op den duur met 100 gems (squares) zitten handelen, die prijs schommelingen in ruby's bijv.brengen dan zo 20K op.Verwijderd schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 12:52:
Ik hoor het al, geen AH voor mij voorlopig. Ben nu nog lekker aan het solo-en en heb pas 1 character (WD) in Act 3 Normal. Gaat nog steeds allemaal erg gemakkelijk en heb het idee dat voor mij veel van het plezier wordt weggenomen als ik AH ga gebruiken. Mogelijk wordt het dan te makkelijk en voelt ook een beetje als cheaten (is het niet, maar speel gewoon liever zonder dit soort hulpmiddelen). Vind het ook jammer dat ze BoE of BoP eruit hebben gehaald, zou de AH toch wat aan kracht ontnomen hebben.
Ik ga wel voor de titel: Eerste solo-speler zonder gebruik van AH die inferno uitspeelt. Misschien is daar wel een verborgen Achievement voor.
Tot over 3 jaar.
Gem mechanics is wel beetje fout gedaan door Blizzard, zou moeten zijn dat je ze pas kan kopen/handelen als je jeweler dat level heeft (zoals al eerder is voorgesteld)