omdat we dan allemaal van die games zoals GTA4 en COD krijgen
Of C&C Na red alert...
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
omdat we dan allemaal van die games zoals GTA4 en COD krijgen
Het is een probleem (voor jou), omdat Diablo 3 een van de weinige games is die niet meegaat in die trend van de laatste tijd.
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Je hebt blijkbaar de verkeerde verwachting van Diablo 3. De (meeste) min-punten die je opnoemt zijn namelijk "by design", die horen bij de Diablo reeks.
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Dat is geen probleem, maar als het hele spelconcept rond grinding draait moet je er ook niet over klagen
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Eensch! +10! Yes! Thats the spirit! Had ik maar een week geen baan/afspraken ;-)Mektheb schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 14:12:
[...]
Lekker man, muziekje op filmpje op en lekker je muis en keyboard aangort klikken !.
Heerlijk.
hellfighter87 schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 14:15:
[...]
Nah je krijgt 75% van de valor buff, dus ik heb nu 125 mf op mijn gear, ik speel met wizard maar dat zal niet veel uitmaken. Hoe meer man in de game hoe meer plezier, en opzich vind ik het wel handig om een barb of monk mee te hebben zodat niet alles gekite hoeft te worden.
Ook deel ik mijn loot met de groep, vind ik iets wat ik niet kan gebruiken leg ik het eerst voor aan de groep. Als iemand het nodig heeft dan krijgt hij het gratis. Zo verbeter je de groep waarmee je speelt.
http://www.tabletsnederland.nl Alles over tablets |
YupZnorkus schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 14:18:
[...]
Eensch! +10! Yes! Thats the spirit! Had ik maar een week geen baan/afspraken ;-)
Als het goed is komt hij vanmiddag ik ben nu nog in de starterskit versie .... lvl 10
Iphone 5 -- eerste Iphone
Verwijderd
Dat verklaart de betere loot. Ik kom namelijk zelden betere loot tegen maar heb nu 0% MF Toen ik 39% maakte dat weinig verschil. Als ik lvl 60 ben zal ik ook maar eens voor de MF gaan.hellfighter87 schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 14:11:
[...]
Yeha die lvl60 buff ( de valor buff ) doet wel wonderen voor de drops, ook 200 mf hebben helpt aardig
Welcome to Diablo !!!Tsurany schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 14:11:
[...]
Endgame wel, het ellelange grindfest naar endgame toe niet.
WoW: Doutz @ Defias brotherhood
Mwah vond ik niet.Hydra schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 14:16:
Ik vond alleen het eindfimpje tegenvallen, vooral t.o.v. de rest.
Omdat alles zo simpel gemaakt moet worden in die instant gratification te halen dat er voor de andere generaties geen uitdaging meer is in games.
[ Voor 83% gewijzigd door psychoclown op 24-05-2012 14:23 ]
Die trend is wel een probleem. Het maakt veel games retesaai. Het gaat alleen maar om de blingbling aan het eind en niet de weg ernaartoe. Terwijl die weg naar het eind juist het meest entertaining moet zijn. Het eind is slechts het kersje op de taart.Cloud schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 14:17:
[...]
Het is een probleem (voor jou), omdat Diablo 3 een van de weinige games is die niet meegaat in die trend van de laatste tijd.Er is geen instant gratification.
https://niels.nu
Verwijderd
[ Voor 91% gewijzigd door psychoclown op 24-05-2012 14:24 ]
Diablo is farm, end-game is altijd farm geweest. Ze zullen het niet voor je aanpassen. Veel mensen vinden dit wel leuk, jij niet. We. Dont. Care.Tsurany schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 14:11:
[...]
Endgame wel, het ellelange grindfest naar endgame toe niet.
[ Voor 11% gewijzigd door Flapmo op 24-05-2012 14:24 ]
"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming
Verwijderd
Normal Mode (Easy) neem ik aan? Dan is hij inderdaad simpel. Speel eens door.RMB schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 14:04:
Zojuist Diablo verslagen op normal.... WAT EEN DOMPER!!
Echt, het gevecht tegen de devil himself is alles behalve epic!
Ik vind dat al die hoge scores die de game krijgt puur hype zijn. Sure, het speelt heerlijk weg en iedere klasse is werkelijk anders. Maar als dit niet Diablo III heette maar ontwikkeld was door een onbekende nieuwe producent scoorde deze game overal een solide 8.
Het verhaal is niet van niveau, de graphics zijn gedateerd, het eindbaasgevecht is niet bijzonder, nee dit is geen 9+ waard.
Wil je even laten weten of ze hem bij de Saturn in Zaandam hebben?Mouse_NL schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 14:19:
[...]
Als het goed is komt hij vanmiddag ik ben nu nog in de starterskit versie .... lvl 10
En als ze hem niet bij Saturn Zaandam hebben kijk ik vanavond bij de MM in Noord en anders ben ik gedoemd 15 euro meer te betalen
[ Voor 84% gewijzigd door psychoclown op 24-05-2012 14:27 ]
WesleyRBK schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 14:20:
Mwah vond ik niet.spoiler:Zeker niet als je ziet dat de black soulstone nog heel is
Heb je ook ponies, op een farm?Mektheb schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 14:25:
Mja het was toch niet voor niks een Cow Level en waar heb je koeien ? op een FARM.
[ Voor 13% gewijzigd door Hydra op 24-05-2012 14:27 ]
Ik laat het je weten zodra ik hem heb .... hij wordt voor me gehaald dus ik wacht nog steeds af!Chris89 schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 14:26:
[...]
Wil je even laten weten of ze hem bij de Saturn in Zaandam hebben?
Heb vandaag de hele stad hierzo afgezocht maar je betaald overal de hoofdprijs en dat is me net te veel....
Aangezien ze voor lager ook over de toonbank gaan
[ Voor 3% gewijzigd door Mouse_NL op 24-05-2012 14:29 ]
[ Voor 52% gewijzigd door Mektheb op 24-05-2012 14:28 ]
The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.
Jaja, dat het een opening naar een uitbreiding is snap ik ook wel, het gaat daar niet om.
Verwijderd
En in D3 kun je min of meer kiezen hoe je het doet. Dat mensen over een optionele versnelling van de game zo'n heisa kunnen maken zeg.Hydra schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 14:23:
[...]
Die trend is wel een probleem. Het maakt veel games retesaai. Het gaat alleen maar om de blingbling aan het eind en niet de weg ernaartoe. Terwijl die weg naar het eind juist het meest entertaining moet zijn. Het eind is slechts het kersje op de taart.
De muis van mn huisgenoot heeft het na 5 dagen diablo al begevenMektheb schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 14:12:
Lekker man, muziekje op filmpje op en lekker je muis en keyboard aangort klikken !.
Heerlijk.
Top graag! Dan weet ik of ik hem kan halen vrijdag uit schoolMouse_NL schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 14:27:
[...]
Ik laat het je weten zodra ik hem heb .... hij wordt voor me gehaald dus ik wacht nog steeds af!
ben er niet trots op om te zeggen, maar kan geregeld worden onder de noemer gebroken been of zoZnorkus schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 14:18:
[...]
Eensch! +10! Yes! Thats the spirit! Had ik maar een week geen baan/afspraken ;-)
Verwijderd
Hoezo? Naar mijn weten is WoW ook steeds makkelijker gemaakt over de jaren. Als ze een Auction House hebben dan zal het ook niet anders gaan. Niemand die mij verbiedt mijn rares voor 10-20k van de hand te doen, toch?Mektheb schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 14:29:
Klopt, maar denk ze daar nog wel op terug komen hoor.
Als dat niet zo is noem ik het inderdaad een wazig iets en echt niet blizzard like
Hydra schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 14:28:
[...]
Jaja, dat het een opening naar een uitbreiding is snap ik ook wel, het gaat daar niet om.
spoiler:En Leah zien we niet terug hoor, die's gewoon dood.
EnigmaNL schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 14:29:
spoiler:In de uitbreiding zien we vast geen heks terug die de zwarte soulstone bemachtigd heeft...
daar gaat het niet over.....Verwijderd schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 14:31:
[...]
Hoezo? Naar mijn weten is WoW ook steeds makkelijker gemaakt over de jaren. Als ze een Auction House hebben dan zal het ook niet anders gaan. Niemand die mij verbiedt mijn rares voor 10-20k van de hand te doen, toch?
[ Voor 16% gewijzigd door Mektheb op 24-05-2012 14:33 ]
i7 8700k @ 4.8ghz 24/7, 16gb ddr4 3200, MSI 1080 Gaming / CM Mastercase Maker 5T, Audio Technica AD900X
Waarom pas je het niet gewoon ingame aan? Daarna is het gewoon permanent windowed. Kijk anders in je AppData op C: als je W7 hebt, of in je Roaming mapje.beve schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 14:37:
Even een vraagje voor de technische mensen hier.
Weet iemand hoe ik diablo 3 kan windowed runnen, ZONDER eerst ingame de setting te veranderen?
Is er ergens een file die ik kan wijzigen waar de setting in staan of een parameter die ik kan meegeven hij het opstarten?
[ Voor 13% gewijzigd door Hatsjoe op 24-05-2012 14:40 ]
in je pref file, staat als het goed is standaard in je documenten map onder diablo 3beve schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 14:37:
Even een vraagje voor de technische mensen hier.
Weet iemand hoe ik diablo 3 kan windowed runnen, ZONDER eerst ingame de setting te veranderen?
Is er ergens een file die ik kan wijzigen waar de setting in staan of een parameter die ik kan meegeven hij het opstarten?
mwah, waar 't me eerst prima afging met mijn monk ga ik nu echt wel mokerhard dood door elites/champions...ze hadden die MoH naar %hp moeten schalen, niet de absolute waarde omlaag gooien want voorbij nm boeit die <1% regen/sec geen ene reet alsNyarlathotep schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 12:59:
Jemig, sommige mensen drijven wel érg door met het stats geneuzel hoor... Kun je niet gewoon voor de lol spelen??
Ik ben het wel eens met het feit dat er flink wat storingen zijn (gisteravond ook weer). Maar dat Blizzard dingen wijzigt in de stats van bepaalde characters... go with it! Dit wisten we van tevoren ook al toch? Als het maar leuk blijft
Dat zou een feest zijn om te horen als je er al 200k goud in hebt zitten...Verwijderd schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 13:01:
Blizz heeft in een Blue post al aangegeven de Artisans onder de loep te gaan nemen omdat ze zelf ook gezien hebben dat het zinloos is om ze te levelen.
En dan een wall achter je krijgen, waardoor nt meer wegkan..been there done that
Idd, de eerste square gem die ik kocht was 20k, nu koop je ze al voor 6k oid...remsporus schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 11:56:
[...]
Ik verwacht dat de prijs van square gems nog héél flink gaan dalen, zou dus niet teveel inkopen als ik jou was!
Tenzij ze de prijs van levelen met een factor 10 omlaag gooien ofc...dan spendeer je nu elke keer 10k goud is het sraks nog maar een fractie, maar ben je wel je geld kwijtyinx84 schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 12:05:
Je kan er vanuit gaan dat met de Blacksmith nog wel een buff gaat krijgen.. ik blijf hem voor de zekerheid maar gewoon lvl'en
16 jaar terug had ik ook geen baan, sociaal leven of een vriendin...hoewel ik 't totaal niet met die dude eens ben, ben ik wel van mening dat tijd een schaars goed is geworden, te schaars om 8 dagen non stop te kunnen farmen zoals in the days of old(hoewel ik idd beter gwn vrij had kunnen nemenafgelopen weekHydra schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 14:13:
[...]
Instant gratification. Het grootste probleem van jouw generatie
16 jaar terug grinden we in Diablo dag en nacht, winter of zomer, tegen de wind in ja!
Speks:The Hexagon Iks Twee Servertje
"When everything is allright,there is nothing left."Rey_Nemaattori
Punt is dat de mensen die de AH hebben leeg gekocht nu tegen een muur lopen, vele hebben waarschijnlijk geen Diablo gespeeld in verleden en klagen nu dat de gear check te hoog is, vergeet niet dat blizzard games erg lang duren voordat er een opvolger komt, inferno moet zeker een paar jaar mee kunnen en zoals iedere Diablo2 veteraan weet betekend dat Farmen voor items.Verwijderd schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 14:31:
[...]
Hoezo? Naar mijn weten is WoW ook steeds makkelijker gemaakt over de jaren. Als ze een Auction House hebben dan zal het ook niet anders gaan. Niemand die mij verbiedt mijn rares voor 10-20k van de hand te doen, toch?
Hij wil waarschijnlijk thuis fullscreen spelen en op z'n werk via RDP windowedHatsjoe schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 14:39:
[...]
Waarom pas je het niet gewoon ingame aan? Daarna is het gewoon permanent windowed. Kijk anders in je AppData op C: als je W7 hebt, of in je Roaming mapje.
@Hieronder: Dat klopt inderdaad, helemaal vergeten. Daar staan ook alle screenshots die je maakt ingame trouwens, hoef je niet te copy - pasten in paint
Bedankt voor de hulp, ik heb het gevonden!!!Denniz0229 schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 14:39:
[...]
in je pref file, staat als het goed is standaard in je documenten map onder diablo 3
slimme mens!PromWarMachine schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 14:41:
[...]
Hij wil waarschijnlijk thuis fullscreen spelen en op z'n werk via RDP windowed
Er lijkt in ieder geval geen execution parameter te zijn.
skoozie schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 14:31:
spoiler:Er was toch ook iets dat omschreven werd als Leahblo? Duidde dat enkel op Leah die Diablo werd of komt dat in de expansion?
Heb hetzelfde hoor, ik zal waarschijnlijk ook nooit Inferno uitspelen, maar daar hoor je mij niet over klagen. Vermaak me opperbestRey Nemaattori schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 14:39:
16 jaar terug had ik ook geen baan, sociaal leven of een vriendin...hoewel ik 't totaal niet met die dude eens ben, ben ik wel van mening dat tijd een schaars goed is geworden, te schaars om 8 dagen non stop te kunnen farmen zoals in the days of old(hoewel ik idd beter gwn vrij had kunnen nemenafgelopen week)
Met een paar uurtjes per aaf duurt 't gwn lang, ook al heb ik geen haast
[ Voor 90% gewijzigd door psychoclown op 24-05-2012 14:52 ]
Betwijfel of ik uberhaupt hell doorkom (solo)Hydra schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 14:45:
[...]
Heb hetzelfde hoor, ik zal waarschijnlijk ook nooit Inferno uitspelen, maar daar hoor je mij niet over klagen. Vermaak me opperbest
[ Voor 5% gewijzigd door Bokkie op 24-05-2012 14:47 ]
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Ik had liever gezien dat je voor je Artisan levelen ook daadwerkelijk moet craften om een balkje vol te krijgen, mij part een paar % per craft. want nu ga je alleen maar naar max helpen met de artisan om dan voor end game te craften.Verwijderd schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 13:01:
Blizz heeft in een Blue post al aangegeven de Artisans onder de loep te gaan nemen omdat ze zelf ook gezien hebben dat het zinloos is om ze te levelen.
ook de Elective Mode willen ze opnieuw gaan bekijken omdat ze al de nodige klachten hebben gehad over het verstoppen van deze functie, laat staan dat je niet standaard je spells kunt wegzetten waar je wil.
Ik blijf het vreemd vinden dat je niet standaard je jeweler moet levelen om een bepaald niveau gems te kunnen gebruiken. Er zouden WoW dev's naar de game gekeken hebben maar die hebben er dus ook overheen gekeken want daar kun je bepaalde items ook pas vanaf een bepaald level gebruiken.
Gevolg is nu dat iedereen zijn gear via het AH en met gems op "twee keer z'n niveau" brengt en dan als ze Inferno bereiken opeens tegen een muur omhoog vliegen omdat ze dan moeten gaan grinden om aan goede gear te komen. Op deze manier kun je net zo goed NM en Hell overslaan.
Inferno uitspelen zal wel lukken hoor, SC iig.Hydra schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 14:45:
[...]
Heb hetzelfde hoor, ik zal waarschijnlijk ook nooit Inferno uitspelen, maar daar hoor je mij niet over klagen. Vermaak me opperbest
Ik heb ultiem veel respect voor iemand die op HC inferno uit weet te spelen.Derr_Hans schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 14:49:
[...]
Inferno uitspelen zal wel lukken hoor, SC iig.
Het zal alleen wat langer duren
Als het me niet lukt op HC dan iig op SC in mijn geval.
HC waag ik me nog niet aan, ik ga echt te vaak dood, en dan doe ik goed mijn beest om te blijven leven, maar je zit te vaak gewoon vast achter mobs en enviroment. Vooral die firechain championpacks zijn verschrikkelijk, of Arcane sentries in een krappe ruimte. Misschien toch maar een escape skill indelenDerr_Hans schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 14:49:
[...]
Inferno uitspelen zal wel lukken hoor, SC iig.
Het zal alleen wat langer duren
Als het me niet lukt op HC dan iig op SC in mijn geval.
Blizzard zelf heeft het iig niet eens getestremsporus schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 14:51:
[...]
Ik heb ultiem veel respect voor iemand die op HC inferno uit weet te spelen.
Ik denk dat je wel iets meer nodig hebt als 1 try. En dan bedoel ik dat als je je hele leven vanaf nu probeert HC Inferno te clearen ( In de staat zoals hij nu is ) je teleurgesteld zult sterven.RocketKoen schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 14:54:
[...]
Blizzard zelf heeft het iig niet eens getest
Toen ze de vraag kregen of het mogelijk is om inferno op HC uit te spelen was het antwoord: We didnt balance for that, but you can always try.
maar crasht je computer ofzo als je hem fullscreen opent?
heb al een paar momenten gehad op mijn SC char dat ik niet graag zou willen mee maken op mijn HC chars.Bulls schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 14:51:
[...]
HC waag ik me nog niet aan, ik ga echt te vaak dood, en dan doe ik goed mijn beest om te blijven leven, maar je zit te vaak gewoon vast achter mobs en enviroment. Vooral die firechain championpacks zijn verschrikkelijk, of Arcane sentries in een krappe ruimte. Misschien toch maar een escape skill indelen
Ik had op level 53 een oepsmomentje. De kerk waar maghda je heen lokt in Act 1, daar spawnen wat cultist voor: geen probleem. Vervolgens spawnen er 3 iets sterkere mobs, ze spawnen met zijn 3en vlak bij elkaar in een driehoeksformatie. Ik stond precies in die driehoek. Kon letterlijk niet weglopen omdat ik vast zat tussen hen in!Derr_Hans schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 14:56:
[...]
heb al een paar momenten gehad op mijn SC char dat ik niet graag zou willen mee maken op mijn HC chars.
Op SC kwam ik heel stom in Dia's bone prison, opzich niet erg kan je goed overleven als je maar genoeg HP heb. Maar hij zet mij terug tussen 2 prisons en diablo zelf kon geen kant op en als wizard zonder teleport valt dat onder de noemer... Oh'Crap !!
HC maakt je echt wel meer bewust van bepaalde Champion packs en je speelt gewoon voorzichtiger.
Gelukkig nog geen Buggy mobs tegen gekomen zoals de Vipers en Fire Enchanted Rare/Elites in NM van Diablo 2
neen, ik probeer eens via teamviewer mijn auctions te checken, maar teamviewer + fullscreen = failDenniz0229 schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 14:55:
[...]
maar crasht je computer ofzo als je hem fullscreen opent?
Man dat zijn rotte mobs.remsporus schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 14:59:
[...]
Ik had op level 53 een oepsmomentje. De kerk waar maghda je heen lokt in Act 1, daar spawnen wat cultist voor: geen probleem. Vervolgens spawnen er 3 iets sterkere mobs, ze spawnen met zijn 3en vlak bij elkaar in een driehoeksformatie. Ik stond precies in die driehoek. Kon letterlijk niet weglopen omdat ik vast zat tussen hen in!![]()
Als DH maakte ik geen kans.
<command line> -windowedbeve schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 15:00:
[...]
neen, ik probeer eens via teamviewer mijn auctions te checken, maar teamviewer + fullscreen = fail
[ Voor 11% gewijzigd door Oggy op 24-05-2012 15:03 ]
i7 8700k @ 4.8ghz 24/7, 16gb ddr4 3200, MSI 1080 Gaming / CM Mastercase Maker 5T, Audio Technica AD900X
ja, ze moeten ff remote auction house maken net als voor wowbeve schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 15:00:
[...]
neen, ik probeer eens via teamviewer mijn auctions te checken, maar teamviewer + fullscreen = fail
Deed ik met WoW ook..beve schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 15:00:
[...]
Ja, die mobs doen echt veel pijn.Lyca schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 15:01:
[...]
Man dat zijn rotte mobs.
Ik had het in het begin ook niet door dat ze nogal goed konden doorslagen met die ene ability van hun, ik stond daar op Hell A1 ook trost met m'n shield barb en knal na een second gewoon dood
[ Voor 39% gewijzigd door Derr_Hans op 24-05-2012 15:07 ]
Ik ben wel begonnen met een HC char, kijken hoe ver ik kom (nu begin Act 2).Hydra schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 14:56:
HC is sowieso niks voor mij. Ik vind het leuk om gewoon overal in te springen en als ik dan dood ga, boeiend. Als ik HC ging spelen ging ik vermoed ik vooral heeft veel Act 1/2 normal spelen, keer op keer
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Back in black
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
[ Voor 96% gewijzigd door psychoclown op 24-05-2012 15:22 ]
mag ik vragen waarom het kroegtopic eigenlijk dicht moet/is?psychoclown schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 15:20:
[mbr]Het is hier geen mIRC dus die slowchat mag daar lekker naartoe verplaatsen.[/]
Bokkie schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 14:46:
[...]
Betwijfel of ik uberhaupt hell doorkom (solo)
nu lvl 51 en ben nu bij elke unique mob pack minimaal 6x doodgegaan. (wel skeleton king eindeljik dood gisteraviond)
gelukkig kan ik nm ponys killen om repairs te bekostigen
YO! fucknuts! It's Probing time!
Freakiebeakie schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 15:25:
[...]
kill pony`s -->auction house---> dikke gear+ wapen ----> PWNen in hell
Verwijderd
iemand die me mee kan nemen ? ik ben in NM begin van act 2 lvl 38 DHFreakiebeakie schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 15:25:
[...]
kill pony`s -->auction house---> dikke gear+ wapen ----> PWNen in hell
coolz schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 15:25:
1> hoe kom je bij die pony's
2> is farmen daar de moeite waard? dropt daar nou echt veel?
[...]
[ Voor 3% gewijzigd door CobyBE op 24-05-2012 15:28 ]
Intel i5 2500k @ 4,5 Ghz || Asus P8Z68-V Pro || Corsair Vengeance 8 GB DDR3 @ 1833MHz || Seasonic 1250W || Crossfire ATI Radeon HD7970 @ 1100/1500
1> Door de Staff of Herdingcoolz schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 15:25:
1> hoe kom je bij die pony's
2> is farmen daar de moeite waard? dropt daar nou echt veel?
[ Voor 8% gewijzigd door ShadowBumble op 24-05-2012 15:28 ]
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
lvl 38, die nightmare pony's schoppen je in 2x zoniet 1x terug naar last checkpointVerwijderd schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 15:26:
[...]
iemand die me mee kan nemen ? ik ben in NM begin van act 2 lvl 38 DH
i realy need some freaking gold ik kom niet verder
Verwijderd
ja leuk en wil het zeker doen maar die legendaries vallen me echt tegenCobyBE schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 15:26:
[...]
1) Staff of herding
2) Ja, ik heb daar mijn eerste twee (!) legendaries gevonden
Verwijderd
Bokkie schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 15:27:
[...]
lvl 38, die nightmare pony's schoppen je in 2x zoniet 1x terug naar last checkpoint
Back in black
Omdat kroegtopics enkel voor en een weekje na de launch open gaan. Het is er om te zorgen dat alle slowchat etc niet in het normale topic komt en dat het nog enigszins leesbaar blijft. We zijn inmiddels een goede week verder en de noodzaak is dus weg. Voor slowchat is er mIRC/msn etc of anders de HKDenniz0229 schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 15:23:
[...]
mag ik vragen waarom het kroegtopic eigenlijk dicht moet/is?
zoals vele hier waarschijnlijk zit ik nu tijdens werk op het forum als soort slowchat, gezien echte chat net iets te vlot gaat voor tijdens het werk (ja helaas moet er af en toe wat gedaan worden)
[ Voor 19% gewijzigd door Oggy op 24-05-2012 15:32 ]
Back in black
Ja daar had ik hem vandaan, meteen eerste keer raakIlar schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 15:31:
Dat recept van Staff of herding dropt van Izual toch? maar dropt die ook op normal?
daar dropt hij ook. Zo kom ik er aan namelijkIlar schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 15:31:
Dat recept van Staff of herding dropt van Izual toch? maar dropt die ook op normal?
Taru tossing moet een olympische sport worden
[ Voor 38% gewijzigd door Freakiebeakie op 24-05-2012 15:33 ]
YO! fucknuts! It's Probing time!
En wat leuke gear ??Freakiebeakie schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 15:32:
ik kan je wel een keer mee nemen op nm pony avontuur
me tag = fff#2841
1 rondje pony`s en teddy beren slopen levert zo`n 13k op in zo`n 10 minuten
Sorry hoor maar hoe kan je in vredesnaam goud te kort hebben in dit spel en op NM vast zitten o0 ?Verwijderd schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 15:26:
[...]
iemand die me mee kan nemen ? ik ben in NM begin van act 2 lvl 38 DH
i realy need some freaking gold ik kom niet verder
bedanktD-rez schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 15:33:
wat dat pony level betreft
YouTube: Diablo 3 - All Item Locations For Secret Level
Om hem te maken heb je ook 150K nodig heIlar schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 15:34:
[...]
bedanktga ik hem vanavond maar op normal proberen bij elkaar te farmen. kan wel wat geld gebruiken op mijn lvl 42 Wiz
Verwijderd
je moet het eerst in AH bij completed naar je stash sturenMouse_NL schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 15:38:
Ik heb net iets gewonnen op de auction waar kan ik het terug vinden? ik zie mijn hak-bijltje nergens?
in de auction house bij completed auctions moet je hem claimen naar je stashMouse_NL schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 15:38:
Ik heb net iets gewonnen op de auction waar kan ik het terug vinden? ik zie mijn hak-bijltje nergens?
Eentje van de groep hoeft hem maar te hebbenRicmaniac schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 15:38:
Wat als iemand in je party die staff hebt? kan je hem dan gewoon joinen? of moet iedereen die staff hebben
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq