Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:58

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Mouse_NL schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 01:14:
[...]

Graag ....dm het maar want als ik die hier pak zijn ze al snel niet meer geldig!
Ik had er geen een maar er zullen vast hier nog wel mensen zijn die je daarmee kunnen helpen.

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ShadowBumble schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 01:11:
Ik vind de starter edition een prima oplossing anders, je kan tot de eerste mini boss spelen van de eerste act genoeg tijd om eens rustig rond te kunnen kijken ingame.
ik vind het het beste demo systeem die er is je kan immers alle classes goed uitproberen en dan nog een keer om lvl cap van 13 te bereiken. daarna een nieuw char aanmaken geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rey Nemaattori
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-07 12:09
Ramzzz schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 00:01:
Eindelijk lvl 31 maar nog op normal. Op naar Diablo... morgen of zo. ;)
Haha..da haddik gisteraaf ook...bekaf van een dag werken en hopende act 4 ff te doen ben ik op de silver spire afgehaaktom 1uur oid, vandaag klap ik 2 van die fallen angels omver en ik sta al naast Diablo zelf :+
Verwijderd schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 01:01:
ik ben net in act 4 gekomen en ben lvl 31 met iets van 460 DPS ofzo
Op normal ga je dat gwn halen..tenzij je solo DH speelt oid, maar dan heb je het hoe dan ook lastig...

[ Voor 27% gewijzigd door Rey Nemaattori op 23-05-2012 01:30 ]

Speks:The Hexagon Iks Twee Servertje

"When everything is allright,there is nothing left."Rey_Nemaattori

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 29-08 02:56
ShadowBumble schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 01:15:
[...]

Ik had er geen een maar er zullen vast hier nog wel mensen zijn die je daarmee kunnen helpen.
ik wacht geduldig af! :)

Iphone 5 -- eerste Iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramon1984
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 05-05 02:13
meer mensen die net begonnen zijn of net een nieuwe toon begonnen zijn en willen groupen? ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

ramon1984 schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 01:26:
meer mensen die net begonnen zijn of net een nieuwe toon begonnen zijn en willen groupen? ;p
Zolang story line geskipt mag worden wil ik wel even mee doen: True#2854

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19:23
Zo, net Butcher verslagen in Act 1/hell met mijn WD , onderhand ook wat gear gesprokkeld, heb nu 21k health en met soul harvest kom ik op zo'n 6500 dps. main dps spell is Spirit Barrage met de Phantasm rune, die lijkt zijn werk erg goed te doen. CC heb ik met die stats niet zoveel meer nodig waar ik nu zit, dus is mijn 2de spell Fire bomb met Roll the Bones, wat nog voor hele lekkere AoE splash zorgt.

Ben wel happy met hoe mijn WD nu performed, al blijft het gissen hoe het in ACT2 en hoger gaat. Maar we zullen zien !

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramon1984
Voeg me toe als je nog low lvl bent Facer#2803

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Niet online

True

Dislecticus

ramon1984 schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 01:43:
Done.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramon1984
waarom zie ik niks gebeuren dan, had jou ook toegevoegd maar er gebeurd weinig. hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ramon1984 schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 01:43:
define low :) ik ben 31 das mid lvl ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramon1984
haha nee ben echt net begonnen. dus extreem low!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramon1984
Maar ben bang dat ik op de Amerikaanse server aan het spelen was :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G3n3t!cs
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 19-07 18:30

G3n3t!cs

U Mad Bro?

ramon1984 schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 01:49:
Maar ben bang dat ik op de Amerikaanse server aan het spelen was :s
:+ Trol lol nouwja dan nu maar even op een europese server beginnen dacht ik.

Steam naam: Neophyter87 Wot nick:Goldnoob_Mcmastercard [Got Teamspeak ts3.gatheringoftanks.nl]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramon1984
Vond me ping 150/200 al hoog xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Niet online

True

Dislecticus

ramon1984 schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 01:50:
Vond me ping 150/200 al hoog xD
Wel EU?
Probeer eens te reloggen, doe ik ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G3n3t!cs
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 19-07 18:30

G3n3t!cs

U Mad Bro?

Die ping is vrij gewoon ook op de europese servers

Steam naam: Neophyter87 Wot nick:Goldnoob_Mcmastercard [Got Teamspeak ts3.gatheringoftanks.nl]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramon1984
damnnnn, vond het al raar dat ik me andere vrienden niet vond via battle.net veel wow gespeeld en heb flink wat friends op battle.net xD.

Nu zie ik ze plots wel allemaal online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BTW heb 1e tab helemaal vrijgekocht maar kom al met regelmaat ruimte tekort :(
als ik een tab koop voor 100k krijg ik dan gewoon weer 14 slots in nieuwe tab of is de tab helemaal vol met slots? en wat kost de 3e tab?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08-09 21:06

Knaak

It's me, Mario!

14 slots en 3e tab is 200K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

damn dat kost een vermogen!!! en hoeveel kosten 14 slots in 2e tab en in 3e tab?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Niet online

True

Dislecticus

Verwijderd schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 02:16:
[...]

damn dat kost een vermogen!!! en hoeveel kosten 14 slots in 2e tab en in 3e tab?
Gewone prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Mijn ervaring is dat wanneer je de ruimte van een tweede tab nodig hebt je beter gewoon crap kunt gaan verkopen. Dan heb je toch genoeg spul wat je niet nodig hebt.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-09 09:40
Tsurany schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 02:29:
Mijn ervaring is dat wanneer je de ruimte van een tweede tab nodig hebt je beter gewoon crap kunt gaan verkopen. Dan heb je toch genoeg spul wat je niet nodig hebt.
of gewoon meerdere characters.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Niet online

True

Dislecticus

RocketKoen schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 02:31:
[...]

of gewoon meerdere characters.
Ik neem aan dat je mules bedoelt.
Gebruik ik nu ook, komt gewoon omdat ik wel spullen heb die zeker wat waard zijn maar het niet wil weggooien en AH 10/10 is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Ik wou dat ze het mogelijk maakten om iets te posten voor 1 dag ipv altijd 2 dagen. Erg frustrerend om te wachten totdat er weer iets verkocht is of vanzelf afloopt.
Mijn bank zit onderhand vol met items die ik nog kan verkopen.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Laatst online: 10-09 09:40
True schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 02:33:
[...]

Ik neem aan dat je mules bedoelt.
Gebruik ik nu ook, komt gewoon omdat ik wel spullen heb die zeker wat waard zijn maar het niet wil weggooien en AH 10/10 is.
Nee, ik bedoel dat je meerdere characters hebt die je speelt.
Genoeg mensen die in plaats van lvl 60 rushen en inferno farmen voor de beste gear, liever 3 characters om de beurt een dagje spelen.
Dan vind je op je barbarian bijvoorbeeld goede gear voor je witchdoctor, maar dan moet je WD eerst nog 8 levels hebben. Dat bewaar je dus in je stash.

Plus dat het AH inderdaad niet zo soepel loopt als je de vraagprijs te hoog hebt gezet. Dan heb je spul dat prima te verkopen is in je stash, alleen geen slots om het te verkopen.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Mijn Barbarian vs Diablo Hell kill video:
http://www.youtube.com/watch?v=zOgphp2iOIc

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Laatst online: 18:45

KneoK

Not in a million lightyears

Hé wat jammer, ben ik lekker bezig om het laatste item te zoeken voor de Staff of Herding, gaan de servers down voor een service update. Tot nu toe erg geluk gehad met de drops voor de staff.

Heb vanmiddag Diablo op Nightmare verslagen, was op zich niet zo heel moeilijk met een level 52 Demon Huntress, ik had meer moeite met de boss daarvoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 17:42
Iemand met een staff of herding die me eens mee kan nemen?
Battletag #stefdude2348

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-08 02:48

djunicron

*click-swoosh-thud*

RocketKoen schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 02:38:
[...]
Nee, ik bedoel dat je meerdere characters hebt die je speelt.
Genoeg mensen die in plaats van lvl 60 rushen en inferno farmen voor de beste gear, liever 3 characters om de beurt een dagje spelen.
Dan vind je op je barbarian bijvoorbeeld goede gear voor je witchdoctor, maar dan moet je WD eerst nog 8 levels hebben. Dat bewaar je dus in je stash.

Plus dat het AH inderdaad niet zo soepel loopt als je de vraagprijs te hoog hebt gezet. Dan heb je spul dat prima te verkopen is in je stash, alleen geen slots om het te verkopen.
Inderdaad, ervoor zorgen dat je chars altijd een level of 10-20 verschillen en je kunt ze heel mooi aanvullen. Kwa gold ga je alleen achterlopen op één char naar de max spelen. En dat betekend weer meer spul kunnen kopen op de AH als je niet steeds wisselt van char. Daarna op normal met je level 60 rondlopen levert daarnaast veel perfect rolls op, wat een beetje afgezaagd is, maar jammer genoeg waar. Even in iedere act alle subbazen slopen en het stuk daarvoor geeft al snel een verzameling ideale gear voor ieder level dat je nieuwe char nog zal gaan halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramon1984
Duren deze maintenances even lang als in wow, tot morgen ochtend?

[ Voor 3% gewijzigd door ramon1984 op 23-05-2012 03:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Laatst online: 29-08 02:48

djunicron

*click-swoosh-thud*

Nogal wisselend, maar ja, volgens mij duren ze meestal wel uren. Anders noemen ze het een "rolling restart", wat betekend dat niet alles tegelijk uit gaat en je na een minuut of 15 wel weer langzaam zou moeten kunnen inloggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxio098ui
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 21-01-2022
Nou opeens heb ik een reden om te slapen :/ Mja ben net gerushed naar die spider queen in act 1 toen de maitence countdown op 5 minuten stond en echt net verslagen en checkpoint gehaald bij echt 3 seconden ofzo. Nice, maar ik wil meer spelen. en de bazen zijn veeeeeel makelijker dan een groepje groene of blauwe enemies.

In de ochtend het spel op normal uitgespeeld met speels gemak maar dit nightmare is al een stuk moeilijker, ben wel in me eentje maar toch.

als iemand nightmare samen wil spelen deze week add me maxtax#2513.

De filmpjes in dit spel zijn te epic, vind t wel erg erg jammer dat er maar 4 of zo zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
  • Laatst online: 17:50
djunicron schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 03:07:
Nogal wisselend, maar ja, volgens mij duren ze meestal wel uren. Anders noemen ze het een "rolling restart", wat betekend dat niet alles tegelijk uit gaat en je na een minuut of 15 wel weer langzaam zou moeten kunnen inloggen.
Downtime vannacht tot 9u(!). Slaap lekker :|

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Wat is de demon hunter toch een leuke class :) In mijn eentje (ook geen follower) door Normal heengegaan en dat ging wel prima. Totdat de Oppressors zich kwamen melden in Act IV. Toen bleek dat mijn grote gearplan (dexdexdexdex!!!! kill 'em before they reach you!) niet meer werkte want ik werd vakkundig tot pasta gestampt door die krengen. Na een pak wipes op Diablo mijn hp van 840 naar 1600 opgeschroefd en toen was het snel klaar. Nightmare in groep gedaan (snel, safe en simpel..en dus saai), Hell weer solo. Net voor Act II wel templar opgehaald, helemaal alleen is een DH toch erg squishy. Diablo op Hell wel geoneshot, wraak voor de vele wipes op Normal :D

Inferno was op twee manieren een verrassing. Act 1 is verrassend makkelijk (met een goed wapen van AH), daarna is het verrassend veel moeilijker. Na een hoop deaths door non-elites (DH zonder discipline = dood, wasps zijn tuig en mortar lacuni huntresses ook!!) besloten dat ik voorlopig lekker altjes ga spelen (en af en toe Act 1 van Inferno ff doorrennen voor lucky drops en Tomes of Secret).

Het enige jammere van de DH voor mij is dat je op Hell/Inferno erg defensive moet spelen. Daardoor is het erg erg eenzijdig: http://eu.battle.net/d3/e...-hunter#aRYXVT!ace!YZZabZ
Smoke screen + prep zijn must-haves. Frost arrow is ernstig effectief met Cull the Weak passive, vooral als je het kan spammen (dmv bat companion). Devouring Arrow als hatred builder en schappelijke single-target dps (en licht doelzoekend, fijn tegen die #$%!-wasps). Alleen Caltrops moet er nu uit, doet niks meer op Inferno (en weinig op Hell). Misschien naar Focused Mind op Prep voor meer SS. Helaas is DH compleet afhankelijk van SS :(

[ Voor 7% gewijzigd door Bundin op 23-05-2012 05:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Ik snap niks over die monk/barb verhaal! Kregen wij nou 30% damage reduction buff of downgrade? Dus krijgen we 30% minder damage op ons of doen we zelf 30% minder damage?

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Xtr3me4me schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 07:53:
Ik snap niks over die monk/barb verhaal! Kregen wij nou 30% damage reduction buff of downgrade? Dus krijgen we 30% minder damage op ons of doen we zelf 30% minder damage?
Barb en monk omdat ze melee zijn, zouden een passive 30% meer damage reduction hebben tov de andere 3 classes, echter scheen dit nog gebugged te zijn en nog niet correct te werken. Ze zeggen dat dit met de maintenance van vandaag gefixed is oid.

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Bokkie schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 07:56:
[...]

Barb en monk omdat ze melee zijn, zouden een passive 30% meer damage reduction hebben tov de andere 3 classes, echter scheen dit nog gebugged te zijn en nog niet correct te werken. Ze zeggen dat dit met de maintenance van vandaag gefixed is oid.
Das heeeeeel mooi!!! 😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
Bokkie schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 07:56:
[...]

Vandaar dat er zo veel geklaagd werd op het officiele forum. Inferno op Barb zou na Act I onmogelijk zijn. Waren het toch niet alleen maar zeikers. Goed om te horen... ben groot fan van de Barb :)

Gisteren Diablo op normal gekilled. Grappig dat ik op de boss daarvoor een keer dood ben gegaan, maar Diablo was een one-shot. Loot viel me zwaar tegen... kon niets gebruiken. Vanavond verder op Nightmare.. ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Ik heb gehoord dat Barbs en Monks 30% meer DR zouden moeten hebben dan de andere classes, maar dit niet het geval was. Dit schijnen ze dus te gaan patchen.
Net even lopen zoeken op de officiele forums, maar nog niets kunnen vinden :)

Edit: 1e wat ik heb kunnen vinden is dit, maar dat topic heeft geen blue post.

[ Voor 23% gewijzigd door bcd87 op 23-05-2012 08:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Ik vond het al zo klote 26k HP en 8,9K dps en alsnog Werdt ik vermorzeld in act 1 door sommige elites alsof ik level 20 was! In hell mode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ervig
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 28-11-2024

Ervig

ervig#2891

Ik heb nu een 24 wiz en mijn andere chars zijn lvl 10. Aan het proberen om ze heel relaxes ongeveer tegelijk naar lvl 60 te krijgen waarbij mijn main dan wat leuke loot aan de anderen kan geven. Het gaat op deze manier wel even duren :-). Ik lees vooral dat iedereen vooral eerst 1 char gebruikt en dan pas met alts aan de slag gaat. Ben ik de enige die dit zo wil doen?

Star Citizen Referral Code (5,000 UEC Free Signup Bonus) | Elite: Dangerous Thread

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16:41

Auredium

Informaticus Chaoticus

Eindelijk.

spoiler:
Ik ben met mijn level 30 wizard aangekomen aan het einde van ACT III. Ik moet nu Azmodan gaan verslaan. Ik zou hem deze ochtend al hebben kunnen verslaan als het niet was voor de server maintainance van Blizzard.

Nou goed, ik ben dus level 30 toch wat minder ver dan ik dacht. Tot nu toe waren de bazen niet echt een uitdaging. Mijn eerste try op Azmodan bracht hem ook tot voorbij de 50% zonder echt tactiek uit te oefenen. Die gaat dus echt wel neer ergens deze avond.

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06:50
Haha was gisteren met 'n collega en wat van zijn vrienden in het Cowlevel op Normal Mijn level 25 monk ging echt in twee trappen van zo'n paard dood met een 4 man party :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Znorkus
  • Laatst online: 09-09 21:01
Nee ik speel er ook 3 tegelijk. Had ik in d1 en d2 overigens niet. Als ik met mn sorc bezig ben denk ik na een tijdje: ik zou wel 's met een echt wapen dmg willen doen, dex stacken: en dan zit ik weer met mn DH ;-) En dan denk ik na een tijdje weer: damn, fragiele shit, piew piew, ik pak mn barb en ram ze in elkaar :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roboreaper
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 17-06 21:41

roboreaper

Collecting your robots

Auredium schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 08:31:
Eindelijk.

spoiler:
Ik ben met mijn level 30 wizard aangekomen aan het einde van ACT III. Ik moet nu Azmodan gaan verslaan. Ik zou hem deze ochtend al hebben kunnen verslaan als het niet was voor de server maintainance van Blizzard.

Nou goed, ik ben dus level 30 toch wat midner ver dan ik dacht. Tot nu toe waren de bazen niet echt een uitdaging. Mijn eerste try op Azmodan bracht hem ook tot voorbij de 50% zonder echt tactiek uit te oefenen. Die gat dus echt wel neer ergens deze avond.
azzmodan is op normal easy mode. alsof je snoep steelt van en baby. speel NM of hell en zeg het dan nog eens :9 ( zonder 100K-1Mil uit te geven op AH)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Servers up. Ik ga verder met m'n lv10 hardcore monk. Iemand zin om te joinen? Amok#2361.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Znorkus
  • Laatst online: 09-09 21:01
Snoep stelen van een baby? Als het niet was voor de servermaintenance?

Zijn jullie engelsen ofzo? ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roboreaper

roboreaper

Collecting your robots

Znorkus schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 08:33:
Snoep stelen van een baby? Als het niet was voor de servermaintenance?

Zijn jullie engelsen ofzo? ;-)
sorry maar die uitdrukking is gewoon leuk :9 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan
  • Laatst online: 05-09 14:32
Hmm, gisteren bezig geweest met mijn wizard in act 3 normal. In mijn eentje speel ik om het verhaal te volgen. Tot nu toe was ik nog geen 1 keer dood gegaan, maar in act 3 is het toch wel iets moeilijker. Op zich niet erg, maar ik voel me zo slecht dat het me die paar keer achter elkaar gebeurde :P

Ik moet wel zeggen dat ik voornamelijk +int stack en te weinig + vit. Ik heb 1500 health, 300+ dps lvl 27

Blijft leuk spel, wel jammer van de lag zo af en toe. Ik doe veel frost nova en dan force wave, maar daar zit soms wel een seconde vertraging in. Toch niet helemaal je van het dat always online gameplay :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
Zijn er hier eigenlijk mensen die een Barbarian in Inferno hebben? Wat vinden jullie er van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

yinx84 schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 08:37:
Zijn er hier eigenlijk mensen die een Barbarian in Inferno hebben? Wat vinden jullie er van?
Wacht 5 levels en dan vertel ik het je 😜

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 17:52
Tankish build gaat het best af. (heb er zelf geen 1 maar op vriend ze account gespeeld)

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Full Armor + HP + All Resist stacken > Grote groepe springe en revenge spammen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
Verwijderd schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 08:44:
[...]

Full Armor + HP + All Resist stacken > Grote groepe springe en revenge spammen.
Ja, klinkt leuk zo :P Alleen schijnen de mobs daar harder te slaan dan je health pool groot is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M617573
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12:43
yinx84 schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 08:58:
[...]

Ja, klinkt leuk zo :P Alleen schijnen de mobs daar harder te slaan dan je health pool groot is.
Daarom spam je ook revenge! Dan krijg je HP terug!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAshcat
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 27-05 08:35

TheAshcat

Death from Above

Zo! lvl 50 barb en gisteravond nightmare uitgespeeld.

Ik snap alleen niet waarom de loot alleen maar slechter lijkt te worden, grote bosses droppen helemaal geen rares, en ik krijg ineens blue's met de helft van de dps van m'n huidige wapens.

Afijn, mijn huidige build: http://us.battle.net/d3/e...rbarian#WeRVkY!beX!ZababZ :)

Flink wat healing/stun skills. Alleen lastig om die passive's te kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
Mavado schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 09:01:
[...]

Daarom spam je ook revenge! Dan krijg je HP terug!
Daar heb je niets aan als je binnen één klap dood bent. Als ik de verhalen op het forum moet geloven is dit het geval bij alle blauwe mobs (en hoger). En dat zijn mensen die honderduizenden aan goud op de AH hebben gespendeerd voor hun gear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roboreaper

roboreaper

Collecting your robots

vraagje aan iedereen!

de WW attack van de barb, wie gebruikt het?
want volgens mij klopt de dmg output niet of de tooltip niet en de dust devil rune lijk ook bugged
krijg nooit meer dan een elke tornado

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Gisteravond ook lvl 50 aangetikt en klaar met nightmare.
Meteen staff of herding geupgrade en pony lvl ingegaan, maar daar kreeg ik mij toch harde klappen :X Dus eerst maar zorgen dat een maat van mij zijn barb naar 50 krijgt en dan samen even daar doorheen hakken.

Btw royal en cardinal dye verkopen als de nete :X binnen 10 minuten had ik van beide 200 stuks verkocht voor 900 gold.

AH spelen is bijna leuker dan het spel zelf :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-01-2024

kaluro2

Kaluro.650

~400 resists to all
~8,4k armor
~40k HP
~8,7 DPS

Ik heb geen enkel probleem met welke elite pack dan ook, ook butcher kan ik gemakkelijk aan.
Ik kan me de laatste keer dat ik dood ben gegaan niet meer herinneren :+.

Act 2 daarintegen....
Dit zou prachtig zijn, heeft iemand hier al verschil gemerkt?

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steamon
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 28-03 15:21
Een hele andere vraag. Is er iemand al in act 3 inferno ongeveer bij die siege dingen buiten. Zou ik van deze gene een waypoint mogen?

mijn battletag = Xkillerz#2115

Erg bedankt alvast. Je mag ook mijn gewoon adden als je active gasten zoek om te farmen in inferno in de toekomst.

48,6 k dps hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

steamon schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 09:06:
Een hele andere vraag. Is er iemand al in act 3 inferno ongeveer bij die siege dingen buiten. Zou ik van deze gene een waypoint mogen?

mijn battletag = Xkillerz#2115

Erg bedankt alvast. Je mag ook mijn gewoon adden als je active gasten zoek om te farmen in inferno in de toekomst.

48,6 k dps hier.
Laat me raden, je bent DH met smokescreen? :+
Naar alle waarschijnlijkheid krijgt smokescreen een zware nerf, volgens forum(geruchten)..

Ik heb een 2h mace gevonden met 720 DPS, +3k health en een lading strength en 2,5% lifesteal.
Ook zat er e en -11 level requirement op. Een 680 DPS level 49 wapen. Ik heb hem aan mijn level 42 barbarian buddy gegeven, die gaat flnk vlammen op level 49 :+.

[ Voor 18% gewijzigd door kaluro2 op 23-05-2012 09:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 22:00
Woohoo, hij was eindelijk binnen gister :) Van de 5 classes die ik klaar had staan op level 13 gekozen voor de DH en Act 1 afgemaakt. Hoewel het behoorlijk makkelijk was kon ik met mijn low level magic find gear niet blind hele mobs voorbij rennen. Kan niet wachten tot ik naar Inferno kan!

spoiler:
Leuk dat Tyrael nog mee doet :) Die heks (naam ff kwijt) was wel een beetje lame imo.

Het is overigens nu wel heel makkelijk om goede gear te krijgen uit de AH. De prijzen slaan soms echt nergens op. Is dit op inferno ook zo?

Ik heb nog een guest pass over voor de liefhebber. Zie de PM's wel verschijnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steamon
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 28-03 15:21
kaluro2 schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 09:09:
[...]

Laat me raden, je bent DH met smokescreen? :+
Naar alle waarschijnlijkheid krijgt smokescreen een zware nerf, volgens forum(geruchten)..
Ja ik vindt persoonlijk smoke screen wel overpowered. Maar ik kan er ook gewoon door heen knallen :) Ze gaan als goed is veel patchen komende dagen of week. + hoop dat barb een boost krijg. Hoor teveel negatieve berichten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A efx
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 28-05-2024
Bundin schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 05:10:
Wat is de demon hunter toch een leuke class :) In mijn eentje (ook geen follower) door Normal heengegaan en dat ging wel prima. Totdat de Oppressors zich kwamen melden in Act IV. Toen bleek dat mijn grote gearplan (dexdexdexdex!!!! kill 'em before they reach you!) niet meer werkte want ik werd vakkundig tot pasta gestampt door die krengen. Na een pak wipes op Diablo mijn hp van 840 naar 1600 opgeschroefd en toen was het snel klaar. Nightmare in groep gedaan (snel, safe en simpel..en dus saai), Hell weer solo. Net voor Act II wel templar opgehaald, helemaal alleen is een DH toch erg squishy. Diablo op Hell wel geoneshot, wraak voor de vele wipes op Normal :D

Inferno was op twee manieren een verrassing. Act 1 is verrassend makkelijk (met een goed wapen van AH), daarna is het verrassend veel moeilijker. Na een hoop deaths door non-elites (DH zonder discipline = dood, wasps zijn tuig en mortar lacuni huntresses ook!!) besloten dat ik voorlopig lekker altjes ga spelen (en af en toe Act 1 van Inferno ff doorrennen voor lucky drops en Tomes of Secret).

Het enige jammere van de DH voor mij is dat je op Hell/Inferno erg defensive moet spelen. Daardoor is het erg erg eenzijdig: http://eu.battle.net/d3/e...-hunter#aRYXVT!ace!YZZabZ
Smoke screen + prep zijn must-haves. Frost arrow is ernstig effectief met Cull the Weak passive, vooral als je het kan spammen (dmv bat companion). Devouring Arrow als hatred builder en schappelijke single-target dps (en licht doelzoekend, fijn tegen die #$%!-wasps). Alleen Caltrops moet er nu uit, doet niks meer op Inferno (en weinig op Hell). Misschien naar Focused Mind op Prep voor meer SS. Helaas is DH compleet afhankelijk van SS :(
Hoewel ik zelf niet op inferno heb gespeeld en momenteel op Hell Act II ben (tot nu toe mix van solo en public gespeeld lvl 56) moet ik zeggen dat ik het vrijwel oneens ben met alles wat je zegt kwa skills buiten frost arrow die inderdaad hemels is.
Zelf maak ik vrijwel constant gebruik met Calltrops + Vault zodat je enemies vrijwel moeiteloos kunt kiten. Calltrops met 25% damage reduction voor alle enemies die erin staan. 5 van die traps onder de plek leggen waar je staat en je kan vrijwel stil blijven staan want de meeste enemies die erin stappen zijn binnen enkele seconden dood en zo niet vault je weg hun zijn geslowed en schiet je ze af met hungering arrow. Zijn het er erg veel frost arrow en clear je binnen enkele seconden een hele groep. Verder heb ik de gehele game lang vault gebruik om mezelf snel te verplaatsen en attacks te dodgen en ik moet zeggen dat zodra de handigheid erin zit dit erg makkelijk werkt.
Verder dual wield ik 2 crossbows en voor de rest veel gestoken in Dexterity, Attack Speed en hier en daar wat Vitality enige waar je moeite mee kan hebben zijn de elite packs met irritante combo's. Zo kwam ik gisteren een pack tegen met Invunerable Fast Waller. Dat hield in dat ik eerst die yellow boss moest killen voordat ik de elite mobs enige damage kon doen. Maarja omdat ze fast waren kwam ik daar niet voorbij.

Voor de rest erg vermakelijke class om te spelen.

XBL; Yippiekajee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 17:25

Pykow

Angelo OTR

als mensen snel willen level van 45 naar 50 dan moet je soulestone chamber quest steeds opnieuw doen.
binnen 2 uurtjes had ik 120k gold en was ik level 50
Nu ga ik de eindbaas van act III steeds farmen ;) ongeveer 80k XP per 10 minuten
maar ga eerst nog veel geld farmen voor een betere gear. mijn vitality loop nog redelijk achter in vergelijking met mijn strange

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19:11
Volgens mij ben ik zo'n beetje de traagste speler van Diablo3: ik heb sinds gisteren Belial dood op Normal. Best een aardig gevecht, al heb ik hem uiteindelijk vrij simpel kunnen one-shotten. Wel een aantal keer in het rood geweest, maar gelukkig had ik voldoende aan m'n health pots, de gedropte health orbs en een goed getimede Diamond Skin (Wizard).

Leuke ontwikkelingen in het verhaal so far, ik heb echt zin om vanavond weer door te gaan. :)

Wat doen jullie trouwens met jullie rare items die je niet (meer) kunt gebruiken? Ondertussen heb ik er een stuk of 10 op het AH gegooid, maar zelfs met buyouts van 2-3k verkoopt het voor geen meter. M'n stash begint aardig vol te raken dus ik ga ze zo maar eens salvagen, of ik maak een mule aan ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

Waarom zijn de bosses zo makkelijk in vergelijk met elite packs :s Gister act1 hell uitgespeeld en er waren toch wel een paar packs waar ik met moeite voorbij kwam na 3 keer dood gaan oid. En dan kom je bij de butcher en die one shot ik zonder problemen. Alleen jammer dat de monk gewoon geen damage doet single target. Alles is AoE enzo. Toch maar hopen dat de laatste rune van WoaHF me single target damage wat upped. En misschien word het tijd om de air ally te vervangen voor 7SS oid.

Ik zag echter wel dat ik zonder MoE en zonder passive al 28% dodge had, als ik die 2 aan zet zit ik op 60% of zo, en dan FoT met glyph er bij en dat is 76% en mantra voor dubbele effect zou dan betekenen dat ik 100% dodge heb. Dat zou met backlash leuk kunnen worden :)

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

ye-roon schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 09:13:
Waarom zijn de bosses zo makkelijk in vergelijk met elite packs :s Gister act1 hell uitgespeeld en er waren toch wel een paar packs waar ik met moeite voorbij kwam na 3 keer dood gaan oid. En dan kom je bij de butcher en die one shot ik zonder problemen.
Omdat de diablo series een hack & slash game is. elite/champion packs horen uitdagender te zijn dan de grote bosses. Logica heb je verder ook niet nodig behavel dat het intended is :P.

[ Voor 33% gewijzigd door kaluro2 op 23-05-2012 09:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

kaluro2 schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 09:06:
[...]

~400 resists to all
~8,4k armor
~40k HP
~8,7 DPS

Ik heb geen enkel probleem met welke elite pack dan ook, ook butcher kan ik gemakkelijk aan.
Ik kan me de laatste keer dat ik dood ben gegaan niet meer herinneren :+.

Act 2 daarintegen....

[...]

Dit zou prachtig zijn, heeft iemand hier al verschil gemerkt?
Act 3 is een stuk lastiger, als je daar een beetje elite/rare pack tegen komt met immune, fire en pull skills dan is het geen pretje. (Co-op that is, solo play is een stuk makkelijker)

[ Voor 4% gewijzigd door Brummetje op 23-05-2012 09:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
Amras schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 09:13:
Wat doen jullie trouwens met jullie rare items die je niet (meer) kunt gebruiken? Ondertussen heb ik er een stuk of 10 op het AH gegooid, maar zelfs met buyouts van 2-3k verkoopt het voor geen meter. M'n stash begint aardig vol te raken dus ik ga ze zo maar eens salvagen, of ik maak een mule aan ofzo.
Tegenwoordig verkoop ik alles gewoon aan de vendor. Heel af en toe salvage ik ze. Ben er liever snel van af.. meer speeltijd en een schone stash :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A efx
Waarom zijn de bosses zo makkelijk in vergelijk met elite packs :s Gister act1 hell uitgespeeld en er waren toch wel een paar packs waar ik met moeite voorbij kwam na 3 keer dood gaan oid. En dan kom je bij de butcher en die one shot ik zonder problemen. Alleen jammer dat de monk gewoon geen damage doet single target. Alles is AoE enzo. Toch maar hopen dat de laatste rune van WoaHF me single target damage wat upped. En misschien word het tijd om de air ally te vervangen voor 7SS oid.

Ik zag echter wel dat ik zonder MoE en zonder passive al 28% dodge had, als ik die 2 aan zet zit ik op 60% of zo, en dan FoT met glyph er bij en dat is 76% en mantra voor dubbele effect zou dan betekenen dat ik 100% dodge heb. Dat zou met backlash leuk kunnen worden :)
Ligt vooral ook aan je eigen skill, kun je beetje fatsoenlijk dodgen dan is het easy. Vooral als je solo speelt. Probeer het eens met een 4 man public waarvan er minimaal 1 achterlijk dan kun je huilen ;)

Vooral zijn het vooral de combinaties die elite mobs zo lastig kunnen maken. Bijv had ik laatst in een nauwe ruimte een invunerable fast jailer die ik maar gewoon niet neer kreeg.

XBL; Yippiekajee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Brummetje schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 09:15:
[...]

Act 3 is een stuk lastiger, als je daar een beetje elite/rare pack tegen komt met immune, fire en pull skills dan is het geen pretje. (Co-op that is, solo play is een stuk makkelijker)
Kan het me indenken, maar mijn gear is dan ook nog erg slecht. Ik kan niet verwachten ver te komen in act 2 2 t/m 4 met subpar gear. Barbarians zijn dan ook de meest gear dependent class. Ik doe rustig aan en ga eerst upgraden alvorens ik in het diepe spring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

A efx schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 09:12:
[...]

Hoewel ik zelf niet op inferno heb gespeeld en momenteel op Hell Act II ben (tot nu toe mix van solo en public gespeeld lvl 56) moet ik zeggen dat ik het vrijwel oneens ben met alles wat je zegt kwa skills buiten frost arrow die inderdaad hemels is.
Zelf maak ik vrijwel constant gebruik met Calltrops + Vault zodat je enemies vrijwel moeiteloos kunt kiten. Calltrops met 25% damage reduction voor alle enemies die erin staan. 5 van die traps onder de plek leggen waar je staat en je kan vrijwel stil blijven staan want de meeste enemies die erin stappen zijn binnen enkele seconden dood en zo niet vault je weg hun zijn geslowed en schiet je ze af met hungering arrow. Zijn het er erg veel frost arrow en clear je binnen enkele seconden een hele groep. Verder heb ik de gehele game lang vault gebruik om mezelf snel te verplaatsen en attacks te dodgen en ik moet zeggen dat zodra de handigheid erin zit dit erg makkelijk werkt.
Verder dual wield ik 2 crossbows en voor de rest veel gestoken in Dexterity, Attack Speed en hier en daar wat Vitality enige waar je moeite mee kan hebben zijn de elite packs met irritante combo's. Zo kwam ik gisteren een pack tegen met Invunerable Fast Waller. Dat hield in dat ik eerst die yellow boss moest killen voordat ik de elite mobs enige damage kon doen. Maarja omdat ze fast waren kwam ik daar niet voorbij.

Voor de rest erg vermakelijke class om te spelen.
Welke crossbows gebruik jij? en wat is de rest van je setup.

Ik wissel sinds einde act 3 nm een beetje af namelijk, ik probeer alvast te wennen voor als smokescreen straks eventueel generfed wordt :+

Op hell act1 beetje begonnen weer met callstrops icm spiketraps, werkt best goed tot nu toe. enige nadeel is als je aan het kiten bent en je komt een ander blue pack tegen ineens :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
ik gebruik bijna nooit smokescreen. ik gebruik altijd die skill die je healt als je damage doet. zit dan niet op inferno gewoon op Nightmare maar toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diversity
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 29-08 21:27
Ricmaniac schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 09:22:
ik gebruik bijna nooit smokescreen. ik gebruik altijd die skill die je healt als je damage doet. zit dan niet op inferno gewoon op Nightmare maar toch.
Smokescreen is echt een must have op inferno, anders leef je echt niet lang :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is precies het doel van elective mode? En waarom staat dit niet automatisch aan?

In je 'spellbook' kan je bij elke category 1 spel uitkiezen die je wilt gebruiken als ik het goed heb. Bijvoorbeeld op nummer 1 als witch doctor heb je Dogs, maar je kan ook bijvoorbeeld kiezen uit Spirit walk.

Maar als je elective mode aan zet en je kiest bijvoorbeeld voor dogs, en je schuift die op naar nummer twee, dan kan je alsnog weer voor spirit walk kiezen die komt dan automatisch op nummer 1 te staan. Dus je hebt dan twee spells uit dezelfde category.
Is dit nou een bugg of hoort dit zo te zijn?
Ik gebruik nu dus met mn witch doctor Grasp of the dead (die heb ik op nummer 3 gezet) en op rechter muisknop heb ik Dire bats. Beide uit dezelfde category.

Ik hoop dat ik het een beetje goed heb kunnen verwoorden wat ik bedoel xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

A efx schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 09:17:
[...]

Ligt vooral ook aan je eigen skill, kun je beetje fatsoenlijk dodgen dan is het easy. Vooral als je solo speelt. Probeer het eens met een 4 man public waarvan er minimaal 1 achterlijk dan kun je huilen ;)

Vooral zijn het vooral de combinaties die elite mobs zo lastig kunnen maken. Bijv had ik laatst in een nauwe ruimte een invunerable fast jailer die ik maar gewoon niet neer kreeg.
Mja meeste elite packs zijn gewoon goed te doen, maar als er dan eentje is in een smalle ruimte waar nog genoeg andere mobs zijn en je word vast gezet, dan word het lastig. Ik moet eigenlijk gewoon meer kiten, maar dat is niet leuk als monk :p Maar met een dodge backlash build moet het wel lukken denk, maja lvl 55 dus duurt nog 2 levels :) (ben iets van 2% verwijderd van 56, maar ik was moe en ging naar me nest :p)

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_Entharion
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 17-08 18:45

Blue_Entharion

Lasercannoneer

Diversity schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 09:24:
[...]

Smokescreen is echt een must have op inferno, anders leef je echt niet lang :P.
Cloak Engaged :)

+1 voor wie hem snapt.

Bwaaahhhhhh - Chewbacca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-09 22:33

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Tsurany schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 00:31:
Het is zo enorm irritant dat er zo enorm weinig informatie is over bepaalde statistieken. Zo zijn er mogelijkheden om life on hit te krijgen. Dit kan oplopen tot ruim 400 life on hit. Dit zou ik dus opvatten als 4000 life erbij als ik 10 mobs hit. Maar in de praktijk blijkt het zo vaag te werken dat het lang niet zo goed is als het lijkt, enkel niemand die weet hoe het precies werkt. Hoe moet je ooit beslissingen op gear maken als je nergens exact kan vinden hoe iets werkt? Ik heb niet genoeg cash om alles te kopen.
Ik heb ergens gelezen (ik dacht op Reddit), dat life steal en life on hit, minder effectief werken op AoE skills en nog minder effectief worden naarmate het bereik van je AoE skills groter wordt.

Zie deze Reddit post: http://www.reddit.com/r/D...life_steal_are_worsemore/

Vrij cruciaal om te weten. Ik dacht namelijk dat Lifesteal/OnHit de heilige graal was voor mijn massa meppende Monk; maar het blijkt niet zo sterk te zijn als ik hoopte :)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 21:48
Verwijderd schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 09:25:
Wat is precies het doel van elective mode? En waarom staat dit niet automatisch aan?

In je 'spellbook' kan je bij elke category 1 spel uitkiezen die je wilt gebruiken als ik het goed heb. Bijvoorbeeld op nummer 1 als witch doctor heb je Dogs, maar je kan ook bijvoorbeeld kiezen uit Spirit walk.

Maar als je elective mode aan zet en je kiest bijvoorbeeld voor dogs, en je schuift die op naar nummer twee, dan kan je alsnog weer voor spirit walk kiezen die komt dan automatisch op nummer 1 te staan. Dus je hebt dan twee spells uit dezelfde category.
Is dit nou een bugg of hoort dit zo te zijn?
Ik gebruik nu dus met mn witch doctor Grasp of the dead (die heb ik op nummer 3 gezet) en op rechter muisknop heb ik Dire bats. Beide uit dezelfde category.

Ik hoop dat ik het een beetje goed heb kunnen verwoorden wat ik bedoel xD
Elective mode hoort zo te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SaphuA schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 09:10:
Woohoo, hij was eindelijk binnen gister :) Van de 5 classes die ik klaar had staan op level 13 gekozen voor de DH en Act 1 afgemaakt. Hoewel het behoorlijk makkelijk was kon ik met mijn low level magic find gear niet blind hele mobs voorbij rennen. Kan niet wachten tot ik naar Inferno kan!

spoiler:
Leuk dat Tyrael nog mee doet :) Die heks (naam ff kwijt) was wel een beetje lame imo.

Het is overigens nu wel heel makkelijk om goede gear te krijgen uit de AH. De prijzen slaan soms echt nergens op. Is dit op inferno ook zo?

Ik heb nog een guest pass over voor de liefhebber. Zie de PM's wel verschijnen :)
Nice :)

Moeten mss es samen gaan spelen. Ben wel al 31 op mn barbarian en sta klaar om diablo om te leggen, maar kan ook een nieuwe char aanmaken.

Vond dat ik wat weinig damage deed, en heb gisteren mijn onehander & shield ingeruild voor een dikke twohander die ik gevonden had. Scheelt echt een pak. Ben nu wel squishier, maar alles gaat zo snel neer nu dat ik er weinig hinder van ondervind. Bossfights zijn facerolls over het algemeen.

Zag gisteren dat ik mijn crafting niet verder kon levelen met gold, en dat ik 5 items nodig heb. Waar kan ik deze vinden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A efx
Bokkie schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 09:19:
[...]

Welke crossbows gebruik jij? en wat is de rest van je setup.

Ik wissel sinds einde act 3 nm een beetje af namelijk, ik probeer alvast te wennen voor als smokescreen straks eventueel generfed wordt :+

Op hell act1 beetje begonnen weer met callstrops icm spiketraps, werkt best goed tot nu toe. enige nadeel is als je aan het kiten bent en je komt een ander blue pack tegen ineens :X
Zal als ik thuis zit mijn setup doorsturen

Ik gebruik in ieder geval 2 crossbows met dexterity en 2 ringen met dexterity en attack speed zodat ik nu rond de 2,5 Attack Speed zit en 7-9k DPS op level 56. Mijn passives zijn Archery > Numbing Traps > Sharpshooter. Numbing Traps is vrij essentieel om te hebben wil je op wat latere levels vooruit kunnen met Calltrops.

Verder zijn mijn skills:

Hungering Arrow met Spray of Teeth
Calltrops met Jagged Spikes
Vault met Trail of Cinders (Dodge dodge dodge)
Elemental Arrow met Frost Arrow (MUST HAVE! imo :P)
Rain of Vengeance met Stampede (Knockback om enemies bij je weg te houden als je discipline en elemental arrow op is heerlijke skill om te ccen)
Rapid Fire met High Velocity (maar gebruik deze skill zelden moet hier eens naar kijken)

XBL; Yippiekajee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EnigmaNL schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 09:29:
[...]

Elective mode hoort zo te werken.
Oke, nice!
Zo kan je al gelijk veel betere spells gebruiken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
Respect voor mensen die al op Nightmare Hardcore zijn, tjonge jonge wat gaat mijn Barb vaak dood :o
Nu zie ik veel mensen die HC doen, juist DH of Wiz zijn, als "kom ik loop spring gewoon de groep in Barb" zal je vast niet lang leven. >:)

Ik heb dan ook geen pure overleef build, maar ik heb vaak een WTF moment dat ik blij ben dat ik geen HC doe.

[ Voor 18% gewijzigd door Bulls op 23-05-2012 09:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axewi
  • Laatst online: 16:47
Na dat ik gister bang gemaakt ben door de post op reddit over energy armor van de wizzard, heb ik het maar even getest.

Ik weet niet of het gister al langs is gekomen, zo ja sorry maar ik had geen zin om 50+ pagina's door te spitten.

Ik krijg nog steeds max 35% hp aan damage, zonder cooldown's of iets dergelijks.
Wat wel veranderd is is dat diamond skin er niet meer onder valt.
Dus diamond skin krijgt wel full dmg en daarna op je hp gaan de 35% regeling pas in werking.

Als de lat te hoog ligt kun je er nog altijd onderdoor lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17:34
Zo heb net die kerel omgelegt die bij de blackstone Quest hoort, op nightmare.

Zit volgens mij wel iets te hoog level daar :P lvl43.
Maar ben hele avond bezig geweest met wat items farmen en gold farmen en gems etc.
En mijn DPS is nu verdubbeld :).
Ook zijn mobs een stuk makkelijker weer, dus ja vanavond op naar de emperor en dan beliel !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Bulls schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 09:33:
Respect voor mensen die al op Nightmare Hardcore zijn, tjonge jonge wat gaat mijn Barb vaak dood :o
Nu zie ik veel mensen die HC doen, juist DH of Wiz zijn, als "kom ik loop spring gewoon de groep in Barb" zal je vast niet lang leven. >:)

Ik heb dan ook geen pure overleef build, maar ik heb vaak een WTF moment dat ik blij ben dat ik geen HC doe.
Kungen (oud bekende WoW speler) speelt een level 60 barb Hardcore op Hell difficulty. streamt ook vaak op twitch TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speel nu met DH ( lvl 39 ) op Nightmare niveau en ga nooit dood met "normale" tegenstanders.
Komt er een elite groep, vooral die klote kikkers die een lava spoor of zo trekken is het wham in 1 keer dood, vind de DH maar uiterst zwak en als die goed geraakt word is die ook meteen dood geen magische shell of niks die je 1 seconde geeft om op de q toets te drukken of niks.

DH was leuk in het begin maar zijn kwetsbaarheid valt me vies tegen en die pala die me moet beschermen is ook een kip zonder kop waar je niks aan hebt.( tanken , ho maar )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CobyBE
  • Laatst online: 18-06 15:25
Axewi schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 09:37:
Na dat ik gister bang gemaakt ben door de post op reddit over energy armor van de wizzard, heb ik het maar even getest.

Ik weet niet of het gister al langs is gekomen, zo ja sorry maar ik had geen zin om 50+ pagina's door te spitten.

Ik krijg nog steeds max 35% hp aan damage, zonder cooldown's of iets dergelijks.
Wat wel veranderd is is dat diamond skin er niet meer onder valt.
Dus diamond skin krijgt wel full dmg en daarna op je hp gaan de 35% regeling pas in werking.
Dat is goed om te horen, ik vind namelijk niet dat dit "cheat" builds zijn, dus dat ze het direct gaan nerfen vind ik ook maar stom. Ze wisten toch op voorhand al dat veel mensen van die passive skill gebruik gingen maken >_>

Intel i5 2500k @ 4,5 Ghz || Asus P8Z68-V Pro || Corsair Vengeance 8 GB DDR3 @ 1833MHz || Seasonic 1250W || Crossfire ATI Radeon HD7970 @ 1100/1500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Verwijderd schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 09:46:
Speel nu met DH ( lvl 39 ) op Nightmare niveau en ga nooit dood met "normale" tegenstanders.
Komt er een elite groep, vooral die klote kikkers die een lava spoor of zo trekken is het wham in 1 keer dood, vind de DH maar uiterst zwak en als die goed geraakt word is die ook meteen dood geen magische shell of niks die je 1 seconde geeft om op de q toets te drukken of niks.

DH was leuk in het begin maar zijn kwetsbaarheid valt me vies tegen en die pala die me moet beschermen is ook een kip zonder kop waar je niks aan hebt.( tanken , ho maar )
smokescreen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Shodan schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 08:36:
Hmm, gisteren bezig geweest met mijn wizard in act 3 normal. In mijn eentje speel ik om het verhaal te volgen. Tot nu toe was ik nog geen 1 keer dood gegaan, maar in act 3 is het toch wel iets moeilijker. Op zich niet erg, maar ik voel me zo slecht dat het me die paar keer achter elkaar gebeurde :P
In Act 3 heb je die teleportende k*tbeesten, die zijn redelijk klote voor wizards. Daar ben ik ook redelijk vaak op doodgegaan.
Waarom zijn de bosses zo makkelijk in vergelijk met elite packs :s Gister act1 hell uitgespeeld en er waren toch wel een paar packs waar ik met moeite voorbij kwam na 3 keer dood gaan oid. En dan kom je bij de butcher en die one shot ik zonder problemen. Alleen jammer dat de monk gewoon geen damage doet single target.
Die 7-sided strike en die laatste signature skill (snel meppen) doet toch behoorlijk prima single-target damage.

[ Voor 33% gewijzigd door Hydra op 23-05-2012 09:51 ]

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A efx
Verwijderd schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 09:46:

Vault + wat verwacht je van een ranged DPS die op afstand hoort te blijven? Dat je kan fungeren als een offtank? :')

XBL; Yippiekajee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17:34
Hydra schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 09:48:
[...]

In Act 3 heb je die teleportende k*tbeesten, die zijn redelijk klote voor wizards. Daar ben ik ook redelijk vaak op doodgegaan.
Dat vindt ik niet eens de irritantste, die "vliegjes" die zijn irritant..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axewi
  • Laatst online: 16:47
CobyBE schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 09:48:
[...]

Dat is goed om te horen, ik vind namelijk niet dat dit "cheat" builds zijn, dus dat ze het direct gaan nerfen vind ik ook maar stom. Ze wisten toch op voorhand al dat veel mensen van die passive skill gebruik gingen maken >_>
Ik denk niet dat ze de skill gaan nerfen, dat gebeuren i.c.m. diamond skin was wel een bug en dus terecht dat het gefixed is.
Het is op zich geen cheat build, de bosses zijn easymode maar een champion of uniqe pack is echt geen walk in the park op inferno :) want 3 strikes en je bent dood.

Als de lat te hoog ligt kun je er nog altijd onderdoor lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 15:02

Rem

A efx schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 09:49:
[...]

Vault + wat verwacht je van een ranged DPS die op afstand hoort te blijven? Dat je kan fungeren als een offtank? :')
Dat kan, permanent smokescreen. Gogogo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

A efx schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 09:49:
[...]

Ik gebruik vault en smokescreen maar dat voorkomt niet dat ik toch af en toe in het midden van de ellende word gepulled, vault je eruit word je door een magisch handje ( of zoiets ) soms gewoon weer in de AOE troep van die elite kikkers getrokken.
Tuurlijk verwacht ik geen tank maar zo kwetsbaar als de DH nu is vind ik jammer
Pagina: 1 2 ... 27 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling dat je iets post van je pre-order noch waar je dat hebt gedaan noch voor hoeveel je dat hebt gedaan. Dit topic is voor het spel Diablo 3, niet voor het aankoopproces er van.

Tevens is het niet de bedoeling te vragen/bedelen om een Guest Pass, als mensen ze willen weggeven dan posten ze dat wel.

Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is ook niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic