Intel i5 2500k @ 4,5 Ghz || Asus P8Z68-V Pro || Corsair Vengeance 8 GB DDR3 @ 1833MHz || Seasonic 1250W || Crossfire ATI Radeon HD7970 @ 1100/1500
Hmmm, balen. Ik heb afgelopen dagen juist geprobeerd mijn build hierop in te richten -> ringetjes en amulet gekocht die totaal +/- 150 life on hit zouden moeten opleveren & 2,2% lifesteal op mijn 1-hand wand (wizard).Cloud schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 09:26:
[...]
Ik heb ergens gelezen (ik dacht op Reddit), dat life steal en life on hit, minder effectief werken op AoE skills en nog minder effectief worden naarmate het bereik van je AoE skills groter wordt.
Zie deze Reddit post: http://www.reddit.com/r/D...life_steal_are_worsemore/
Vrij cruciaal om te weten. Ik dacht namelijk dat Lifesteal/OnHit de heilige graal was voor mijn massa meppende Monk; maar het blijkt niet zo sterk te zijn als ik hoopte
Ik probeer me juist te verdiepen in statistieken om een goede build op te bouwen. Dan is het vervelend dat de toelichting en effecten van statistieken van wapens/armor/skills zo slecht na te zoeken zijn.
[ Voor 11% gewijzigd door Unomomentodado op 23-05-2012 09:56 ]
Vliegjes zijn easy modeMektheb schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 09:49:
[...]
Dat vindt ik niet eens de irritantste, die "vliegjes" die zijn irritant..
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Da's act 2 toch?. Die kun je als Wizard prima ontwijken. M'n Hydra maakt daar zelf al korte metten mee, ze hebben weinig HP.Mektheb schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 09:49:
Precies. Kwam ik in act 2 ook stom toevallig achter. Maar ik gebruik liever Hydra dan WoF.ShadowBumble schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 09:52:
Vliegjes zijn easy modeWave of Force stuurd al die beesje terug en als ze mobs hitten krijgen die de damage van die vliegjes. Duurde even voor ik het door had, en de hit zat hem in wave of force achievement, waardoor ik erachter kan dat je bijna alle projectielen die op je afkomen weg kan gooien door die ability.
[ Voor 46% gewijzigd door Hydra op 23-05-2012 09:53 ]
https://niels.nu
Die zijn idd heel erg irritant vooral als je een pack van 5 of meer hebt. Ik ontwijk ze en daarna charge op de host.Mektheb schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 09:49:
[...]
[ Voor 33% gewijzigd door Loev op 23-05-2012 09:54 ]
Ben nu 57 met 9.5k dps, al een 60 wapen waardoor ik 25k dps krijg maar ik wil meeeeeeer!
Hell is best easy tot nu toe (act2) maar sommige elites zijn wel tricky ja.
Hoe werkt ook de +weapon damage en +attack speed op wapens, zit deze stat er al bij (in de damage van het wapen verwerkt) of komt dit er OOK nog eens bij bij je stats? Dat zou wel ziek zijn.....
Gaan jullie trouwens ook gewoon voor meeste dps op je wapen of houden jullie ook rekening met stats?
[ Voor 7% gewijzigd door no00waa op 23-05-2012 09:54 ]
Verwijderd
Totdat ze vliegjes plague - frozen en arcane hebben dan zijn ze wat minder easy modeShadowBumble schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 09:52:
[...]
Vliegjes zijn easy modeWave of Force stuurd al die beesje terug en als ze mobs hitten krijgen die de damage van die vliegjes. Duurde even voor ik het door had, en de hit zat hem in wave of force achievement, waardoor ik erachter kan dat je bijna alle projectielen die op je afkomen weg kan gooien door die ability.
Maar blijf ze wel irrtant vinden
Je meeste spells zijn afhankelijk van weapon damage en dan is een trage 2-hander wel lekker. Je attack speed is alleen wel trager.no00waa schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 09:53:
Wat is nou het beste wapen voor een wizard? Een slow 2hander of een snelle wand?
Ben nu 57 met 9.5k dps, al een 60 wapen waardoor ik 25k dps krijg maar ik wil meeeeeeer!
Die gelden alleen voor dat wapen begreep ik.Hoe werkt ook de +weapon daamage en +speed op wapens, zit deze stat er al bij (in de damage van het wapen verwerkt) of komt dit er OOK nog eens bij bij je stats? Dat zou wel ziek zijn.....
Wapen focus ik me vooral op weapon damage omdat je skills daar op gebaseerd zijn. Wat betreft de rest focus ik me eigenlijk alleen op de main damage stat voor die class met daarbij genoeg vit om niet steeds dood te gaan.Gaan jullie trouwens ook gewoon voor meeste dps op je wapen of houden jullie ook rekening met stats?
Verwijderd
Hoe moet ik weten wat generfed betekend en waar komt deze turbo uitdrukking weer vandaan?
Is er geen NL woord of uitdrukking voor?
Zo heb ik bv ook nooit uitleg gelezen over wat FTW!!!! in godsnaam betekend.
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2012 10:01 ]
Als follower heb ik de templar omdat ik liever een melee dan een ranged als hulpje heb aangezien ik zelf ranged ben.
Weet niet waar de rest op let met bijvoorbeeld follower in singleplayer?
[ Voor 0% gewijzigd door Auredium op 23-05-2012 10:04 . Reden: zucht..niet hersenloos typen..care for grammer enzo.. ]
The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.
Je kunt ook wat meer vit nemen he? En niet in die lava meuk gaan staan is en blijft ook een optie.Verwijderd schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 09:46:
Speel nu met DH ( lvl 39 ) op Nightmare niveau en ga nooit dood met "normale" tegenstanders.
Komt er een elite groep, vooral die klote kikkers die een lava spoor of zo trekken is het wham in 1 keer dood, vind de DH maar uiterst zwak en als die goed geraakt word is die ook meteen dood geen magische shell of niks die je 1 seconde geeft om op de q toets te drukken of niks.
DH was leuk in het begin maar zijn kwetsbaarheid valt me vies tegen en die pala die me moet beschermen is ook een kip zonder kop waar je niks aan hebt.( tanken , ho maar )
Joh, je hebt soms klotepacks met rares of uniques. Heb je D2 gespeeld? Dan ken je vast die fijne lightning-enchanted-voor-alles-immune mobs wel. Als je erg vaak dood gaat zou ik toch wat DPS stats inwisselen voor vit.Verwijderd schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 09:51:
Ik gebruik vault en smokescreen maar dat voorkomt niet dat ik toch af en toe in het midden van de ellende word gepulled, vault je eruit word je door een magisch handje ( of zoiets ) soms gewoon weer in de AOE troep van die elite kikkers getrokken.
Tuurlijk verwacht ik geen tank maar zo kwetsbaar als de DH nu is vind ik jammer
FF in google intypen is te veel moeite voor je?Verwijderd schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 10:00:
Aub mensen leg ook eens de turbotaal uit voordat je ze gebruikt.
Hoe moet ik weten wat generfed betekend en waar komt deze turbo uitdrukking weer vandaan?
Zo heb ik bv ook nooit uitleg gelezen over wat FTW!!!! in godsnaam betekend.
[ Voor 13% gewijzigd door Hydra op 23-05-2012 10:01 ]
Google -> What is nerf?Verwijderd schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 10:00:
Eerste hit: Wikipedia: Nerf (video gaming)
Als we steeds alle "normale" game termen moeten gaat uitleggen blijven we bezig, Als je gewoon even het woord op Google intikt weet je meteen wat het is.Verwijderd schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 10:00:
Welkom bij online gaming : nerf betekend slapper maken, of makkelijker maken. etc etcVerwijderd schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 10:00:
Een monster heeft 10mil leven, hij word "generfed" en heeft nu nog maar 7mil leven.
Dat is nerfen
[ Voor 3% gewijzigd door Mektheb op 23-05-2012 10:02 ]
Teach a man to fish enzo...Mektheb schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 10:01:
Welkom bij online gaming : nerf betekend slapper maken, of makkelijker maken. etc etc
Een monster heeft 10mil leven, hij word "generfed" en heeft nu nog maar 7mil leven.
Dat is nerfen
Ultima online, niks anders dan een specifek iets (skills,klasse,etc) dat word aangepast en vaak negatief uitvalt voor een bepaalde klasse, vaak vanwege balancing issues.Verwijderd schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 10:00:
Verwijderd
Bedankt, en wat betekend FTW!!!!???Mektheb schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 10:01:
[...]
Welkom bij online gaming : nerf betekend slapper maken, of makkelijker maken. etc etc
Dat is nerfen
Jammer dat er altijd van dit soort Amerikaanse termen gebruikt moeten worden, je kan zeggen van de Belgen wat je wilt maar ze proberen wel hun taal te blijven gebruiken ( terwijl NL al half Engels is geworden )
Ze zeggen bv geen autodealer maar autoverdeler
Google het nu gewoon prutser!Verwijderd schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 10:03:
Bedankt, en wat betekend FTW!!!!???
The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.
http://lmgtfy.com/?q=ftw+acronymVerwijderd schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 10:03:
[...]
Bedankt, en wat betekend FTW!!!!???
Jammer dat er altijd van dit soort Amerikaanse termen gebruikt moeten worden, je kan zeggen van de Belgen wat je wilt maar ze proberen wel hun taal te blijven gebruiken ( terwijl NL al half Engels is geworden )
Ze zeggen bv geen autodealer maar autoverdeler
Edit: Hey, niks over Belgen hé! Sommigen zoeken wel zelf info op
[ Voor 7% gewijzigd door CobyBE op 23-05-2012 10:07 ]
Intel i5 2500k @ 4,5 Ghz || Asus P8Z68-V Pro || Corsair Vengeance 8 GB DDR3 @ 1833MHz || Seasonic 1250W || Crossfire ATI Radeon HD7970 @ 1100/1500
als je zonder acronym zoekt vind je het wel, met acronym niet.
dan krijgt je Frank the Welder

Frank is de beste lasser allertijden.
The Buddha Boy - Nemo - Liquidgenius.
Mijn eerste link is naar Urban Dictionary?Denniz0229 schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 10:07:
[...]
www.urbandictionary.com/define.php?term=ftw
2e zoekresultaat is wel te vinden:PDenniz0229 schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 10:07:
[...]
OT: Me wizard sterft ook iets meer op nightmare. Misschien moet ik wel wat meer vitality stacken:P
Xbox: Gulpener88
Ik heb dit probleem als Barbarian ook voorgehad.Bulls schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 09:33:
Respect voor mensen die al op Nightmare Hardcore zijn, tjonge jonge wat gaat mijn Barb vaak dood![]()
Nu zie ik veel mensen die HC doen, juist DH of Wiz zijn, als "kom ik loop spring gewoon de groep in Barb" zal je vast niet lang leven.
Ik heb dan ook geen pure overleef build, maar ik heb vaak een WTF moment dat ik blij ben dat ik geen HC doe.
Ik speel momenteel met een totaal andere build.
Ik speel met 1H + Shield, hierbij gebruik ik Bash met extra damage en Rend, bij rend gebruik ik de "return life" rune, zeer handig, alle damage van rend komt dan terug in leven.
Zie dat je rond 2k damage hebt op level 50 en ongeveer 20-22k hp unbuffed met 1h + shield, dan zal hell wel moeten lukken.
Voor de rest heb ik er een stun en wrath bij genomen. Als je die leap op hell ofzo toch gaat gebruiken, gebruik hem dan met de extra armor rune anders zit je soms in de moeilijkheden, sommige rare & magic mobs zijn voor barb echt redelijk moeilijk. Ik vind vooral Act 3 een ware uitdaging soms.
Gisteren weer een stuk van Inferno act 1 gedaan. Ik hoor dat act 2 moeilijker wordt, en dat hoop ik ook.. want act 1 inferno is echt te makkelijk
Ook een nieuw wapen kunnen kopen waardoor ik nu op de 13500 dps zit met mijn tankbarb. Not bad als je het mij vraagt! ben nu muntjes aan het sparen om over te stappen op een 900+ dps 1-h.
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Lol, ik hou em erin..
Ik zie alleen " damage " staan, en zoals gezegt vondt ik die aardig laag nog
Zorg gewoon dat je op op een grote afstand staat, en dat je de gekleurde mobs kite, af en toe smokescreen gebruiken zodat ze je follower aanvallen zodat jij weer op afstand kan komen. Nergens geen problemen mee hoor met men DH lvl 48Verwijderd schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 09:51:
[...]
Ik gebruik vault en smokescreen maar dat voorkomt niet dat ik toch af en toe in het midden van de ellende word gepulled, vault je eruit word je door een magisch handje ( of zoiets ) soms gewoon weer in de AOE troep van die elite kikkers getrokken.
Tuurlijk verwacht ik geen tank maar zo kwetsbaar als de DH nu is vind ik jammer
damage is je DPSMektheb schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 10:11:
Nu ga ik weer de domme vraag stellen, waar kan je zien wat je DPS is ?.
= hetzelfde. Mousover doet meestal wonderen..Mektheb schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 10:11:
Zijn hetzelfdeMektheb schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 10:11:
Als je in je hero screen op je mannetje klikt staat er namelijk DPS i.p.v. damage.
Ik weet nog dat iemand mij vroeg wat mijn DPS was en ik niet wist waar ik dat kon zien
Dat betekend dat ik dus 1200dps doe op lvl 40 :<.
FTL
@ hierboven aha,
Zelfde als dat er staatop evel 40 inplaats van Level in het begin screen.
[ Voor 20% gewijzigd door Mektheb op 23-05-2012 10:13 ]

Ging best lekker. In totaal 2 keer dood gegaan bij grotere packs.
Bazen zijn easy tot nu toe. Heb wel al gezocht naar die items voor de staff, maar nog geen geluk gehad.
Wat me wel op valt, is dat het tegenover Diablo 1 wel erg makkelijk is, maar D1 had dan ook geen Acts. Bij D1 moest ik na floor 1 al opnieuw een game maken, hier ben ik gewoon door aan het lopen. Bij D2 had ik dat ook minder voor zover. Toch regelmatig die begin plains doen om te levellen.
Kan niet wachten op de volgende act. Ben benieuwd.
Frank the Loser?Mektheb schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 10:13:
[...]
Dat betekend dat ik dus 1200dps doe op lvl 40 :<.
FTL
1200dps op lvl 40 is niet extreem laag. Koop wat gems in de AH, dit doet wonderen. Met name de rode gems met +dmg voor je wapens.
Dat is volgens mij redelijk normaal, ik zit nu sinds gister net op 140 DPS met mijn lvl29 Monk.De_Bastaard schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 10:13:
Ik doe maar 110-120 ofzo met mijn monk op level 26
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Ja ik heb nu over all intellect gems in, jij zegt haal ze eruit en doe van die flawless rooie erin ?.Grimmie187 schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 10:14:
[...]
Frank the Loser?
1200dps op lvl 40 is niet extreem laag. Koop wat gems in de AH, dit doet wonderen. Met name de rode gems met +dmg voor je wapens.
Bedoel ik heb er zat ( zit best hoog met levelen van Gem making )
En ik ben exact level 43, en ik heb tot nu toe geen problemen met mobs of rare's of champions maar 1200 moet dus meer kunnen ok.
Teminste niet meer, ik deed nog minder dps en toen heb ik wat items gevonden en gekocht en nu is het wel ok
[ Voor 8% gewijzigd door Mektheb op 23-05-2012 10:17 ]
Inderdaad, tenzij je direct een veel sterker wapen van de AH haalt zal je DPS telkens maar met kleine stapjes omhoog gaan. Althans, zo was het bij mijCloud schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 10:14:
[...]
Dat is volgens mij redelijk normaal, ik zit nu sinds gister net op 140 DPS met mijn lvl29 Monk.Ik denk dat je DPS pas in hogere moeilijkheidsgraden echt fors omhoog gaat.
Topaz in je armor, broek (ja toch he?), ringen en amulet. Ruby in je wapen voor +dmg (is beter als int omdat int een multiplier is van je dmg, voor de WD en Wiz tenminste)Mektheb schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 10:15:
[...]
Ja ik heb nu over all intellect gems in, jij zegt haal ze eruit en doe van die flawless rooie erin ?.
En ik ben exact level 43, en ik heb tot nu toe geen problemen met mobs of rare's of champions maar 1200 moet dus meer kunnen ok.
Dat is precies wat ik inderdaad niet doe; items van AH kopen (alleen verkoop). Anders ben ik bang dat het gewoon te makkelijk wordtCobyBE schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 10:15:
[...]
Inderdaad, tenzij je direct een veel sterker wapen van de AH haalt zal je DPS telkens maar met kleine stapjes omhoog gaan. Althans, zo was het bij mij
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
Let op: de rode gems doen alleen op je wapen +dmg, op andere items krijg je andere stats. Dus gewoon rode gems op je wapens en +int op de rest van je items.Mektheb schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 10:15:
[...]
Ja ik heb nu over all intellect gems in, jij zegt haal ze eruit en doe van die flawless rooie erin ?.
Ja indeed.CobyBE schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 10:17:
[...]
Topaz in je armor, broek (ja toch he?), ringen en amulet. Ruby in je wapen voor +dmg (is beter als int omdat int een multiplier is van je dmg, voor de WD en Wiz tenminste)
Ik Ga wel is ff theory crafte
Dat heb ik al:), dus ok dan moet ik gewoon nieuwe items scoren, maar meeste ik nu aan heb is voor level 39 40.Grimmie187 schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 10:17:
[...]
Let op: de rode gems doen alleen op je wapen +dmg, op andere items krijg je andere stats. Dus gewoon rode gems op je wapens en +int op de rest van je items.
En toch kom ik op 1289dps ofzo.
Mobs gaan wel zo neer moet ik zeggen, maar misschien in Act3 weer niet ?.
Die kerel waar je ze body voor moet zoeken ( vergeet ze naam even ) had ik ook echt zo neer zonder ook maar ze stuff te ontwijken ) ( nightmare )
[ Voor 43% gewijzigd door Mektheb op 23-05-2012 10:19 ]
Ik heb zelf ook twee flinke groene gems in mijn broek zitten..CobyBE schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 10:17:
[...]
Topaz in je armor, broek (ja toch he?), ringen en amulet. Ruby in je wapen voor +dmg (is beter als int omdat int een multiplier is van je dmg, voor de WD en Wiz tenminste)
*ahum*
Verwijderd
Word de volgende moeilijksheidsgraad veel moeilijker zodat ik nog wat gear moet farmen of kan ik gelijk doorspelen?
Ik doe het vaak om een knelpunt gear te vervangen. Het spel word er niet echt supermakkelijk op, normal is goed te doen. De rest word al wat meer een challenge en zal je wat upgrades kunnen gebruiken.Cloud schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 10:17:
[...]
Dat is precies wat ik inderdaad niet doe; items van AH kopen (alleen verkoop). Anders ben ik bang dat het gewoon te makkelijk wordtMaar goed ik loop dan ook maar rond in Act3 Normal.
Ik neem meestal ook wat ik vind, onlangs nog een paar steen goede items gevonden.
Iemand anders die kan confirmen/denyen of de stats op wapens (voornamelijk +weapon damage en +attack speed) al in de DPS van het wapen verwerkt zitten, of deze nog een bij je totale stats worden bijgeteld zodra je hem equipped?Hydra schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 09:56:
[...]
Je meeste spells zijn afhankelijk van weapon damage en dan is een trage 2-hander wel lekker. Je attack speed is alleen wel trager.
[...]
Die gelden alleen voor dat wapen begreep ik.
[...]
Wapen focus ik me vooral op weapon damage omdat je skills daar op gebaseerd zijn. Wat betreft de rest focus ik me eigenlijk alleen op de main damage stat voor die class met daarbij genoeg vit om niet steeds dood te gaan.
beetje duur om te gaan testen
Verwijderd
Misschien even een bezoekje aan de dokter doen.Grimmie187 schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 10:19:
[...]
Ik heb zelf ook twee flinke groene gems in mijn broek zitten..
*ahum*
OT. Voor mijn Monk doe ik rode gems in mijn wapen(s) de groene in alle andere equipment.
Alle 'blauwe' bonussen op een item zitten volgens mij gewoon in de dps verwerkt, gems echter niet. Ook op de AH wordt de +dmg van gems op wapens NIET meegeteld. Als je dus een 70dps wapen vindt in de AH met een +dmg gem erop zal je zien dat ingame het wapen meer dmg doet aangezien de gem niet wordt meegeteld.no00waa schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 10:21:
[...]
Iemand anders die kan confirmen/denyen of de stats op wapens (voornamelijk +weapon damage en +attack speed) al in de DPS van het wapen verwerkt zitten, of deze nog een bij je totale stats worden bijgeteld zodra je hem equipped?
beetje duur om te gaan testen
en daar kom je nu meeGrimmie187 schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 10:23:
[...]
Alle 'blauwe' bonussen op een item zitten volgens mij gewoon in de dps verwerkt, gems echter niet. Ook op de AH wordt de +dmg van gems op wapens NIET meegeteld. Als je dus een 70dps wapen vindt in de AH met een +dmg gem erop zal je zien dat ingame het wapen meer dmg doet aangezien de gem niet wordt meegeteld.

nee grapje, maar is voor mij nieuw en heb al een aantal wapens om deze reden niet gekocht

Verwijderd
Volgens mij geldt dat alleen voor de AH?Grimmie187 schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 10:23:
[...]
Alle 'blauwe' bonussen op een item zitten volgens mij gewoon in de dps verwerkt, gems echter niet. Ook op de AH wordt de +dmg van gems op wapens NIET meegeteld. Als je dus een 70dps wapen vindt in de AH met een +dmg gem erop zal je zien dat ingame het wapen meer dmg doet aangezien de gem niet wordt meegeteld.
Toch maar is kijken wat voor rune ik dan ga gebruiken
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Ja dat bedoel ik eigenlijk ook, als je een gem ingame op je wapen gooit gaat de dps van je wapen uiteraard wel gewoon omhoog
Het maakt het ook erg veel makkelijker. Ik zou het alleen doen als je unlucky bent in drops en het later in het spel te lastig wordt.Cloud schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 10:17:
Dat is precies wat ik inderdaad niet doe; items van AH kopen (alleen verkoop). Anders ben ik bang dat het gewoon te makkelijk wordtMaar goed ik loop dan ook maar rond in Act3 Normal.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Als het goed is doet iedereen rode gems in z'n wapens. Zo niet dan ben je nogal onhandig bezigBarthak schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 10:23:
Misschien even een bezoekje aan de dokter doen.
OT. Voor mijn Monk doe ik rode gems in mijn wapen(s) de groene in alle andere equipment.
Klopt.Verwijderd schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 10:24:
Volgens mij geldt dat alleen voor de AH?
[ Voor 18% gewijzigd door Hydra op 23-05-2012 10:30 ]
Verwijderd
beste gems in helm voor alle classes = amethyst
beste gems in wapens voor alle classes = ruby
beste gems op alle andere items voor barbarian = ruby
beste gems op alle andere items voor WD/wizard = topaz
beste gems op alle andere items voor DH/monk = emerald
ik stop mijn rooie overal, maar dan wel bij me barbHydra schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 10:29:
[...]
Als het goed is doet iedereen rode gems in z'n wapens. Zo niet dan ben je nogal onhandig bezig
En dan hoor ik wel of het echt slecht is ( denk het wel )
"Overal"? Arme barb.Denniz0229 schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 10:30:
ik stop mijn rooie overal, maar dan wel bij me barb
Verwijderd
nou heb ik er idd rode gems inzitten maar er is ook een gem die in wapen crit chance verhoogd das echt geen domme keus hoorHydra schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 10:29:
[...]
Als het goed is doet iedereen rode gems in z'n wapens. Zo niet dan ben je nogal onhandig bezig
Ik heb toch altijd liever een topaz in mn helm voor de magic findVerwijderd schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 10:30:
ok voor degene die gems nog niet goed snappen
[ Voor 7% gewijzigd door PizZa_CalZone op 23-05-2012 10:32 ]
wel goed dat jij weet of ik me int of vit o.i.d. wil boosten.Verwijderd schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 10:30:
je moet gewoon kijken wat je nodig hebt...
Ik wissel af,PizZa_CalZone schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 10:31:
[...]
Ik heb toch altijd liever een topaz in mn helm voor de magic find
Te makkelijk is wel wat overdreven hoor. Als je als barbarian tank aan 13.5k dps zit en als volgende upgrade een 900+ dps 1hander in gedachten hebt lijkt het mij eerder dat je de content outgeared.Dakreal schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 10:10:
Dakreal reporting:
Gisteren weer een stuk van Inferno act 1 gedaan. Ik hoor dat act 2 moeilijker wordt, en dat hoop ik ook.. want act 1 inferno is echt te makkelijk![]()
Ook een nieuw wapen kunnen kopen waardoor ik nu op de 13500 dps zit met mijn tankbarb. Not bad als je het mij vraagt! ben nu muntjes aan het sparen om over te stappen op een 900+ dps 1-h.
Ja dat is het wel. Je skills zijn afhankelijk van weapon damage en schallen daar beter mee dan met extra crit.Verwijderd schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 10:31:
nou heb ik er idd rode gems inzitten maar er is ook een gem die in wapen crit chance verhoogd das echt geen domme keus hoor
ok behalve helm, en zit nu pas act 3 nightmare met me barb.
en ga alleen af en toe dood bij champ/elite
We hebben het hier wel over inferno... dan is 13k dmg net genoeg om act 1 door te komen.Malfius schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 10:32:
[...]
Te makkelijk is wel wat overdreven hoor. Als je als barbarian tank aan 13.5k dps zit en als volgende upgrade een 900+ dps 1hander in gedachten hebt lijkt het mij eerder dat je de content outgeared.
pcies, volgens mij is er voor iedere class de afweging: -gem om je dmg stat te verhogen -gem om je HP (vit) te verhogen. Dit geldt natuurlijk wel alleen voor pants/chest/ring/neck.Denniz0229 schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 10:31:
[...]
wel goed dat jij weet of ik me int of vit o.i.d. wil boosten.
je moet gewoon kijken wat je nodig hebt...
Verder moet ik ook maar eens gems gaan gebruiken; ik spaar ze tot nu toe allemaal op zoals ik in D2 ook al deed.
jup, pages vanaf NMCloud schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 10:34:
Klopt het trouwens, dat je Pages of Training alleen in NM en hoger vindt? Ik ben namelijk op het punt aangekomen dat ik alleen mijn Blacksmith verder kan trainen middels die pages, in plaats van alleen met gold. Volgens mij heb ik de Jeweler ook al zo ver.
Verder moet ik ook maar eens gems gaan gebruiken; ik spaar ze tot nu toe allemaal op zoals ik in D2 ook al deed.Hoeveel gold kost het om een gem uit een wapen te halen, of is dat afhankelijk van wapen/gem?
als het goed is kan je de gear de je nu kan maken dan ook net wel of net niet dragen?
[ Voor 6% gewijzigd door Denniz0229 op 23-05-2012 10:35 ]
Verwijderd
Ik heb de game vandaag gekocht. Wat is volgens jullie het leukst? en wat is het grootste verschil
yep,Cloud schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 10:34:
Klopt het trouwens, dat je Pages of Training alleen in NM en hoger vindt? Ik ben namelijk op het punt aangekomen dat ik alleen mijn Blacksmith verder kan trainen middels die pages, in plaats van alleen met gold. Volgens mij heb ik de Jeweler ook al zo ver.
Verder moet ik ook maar eens gems gaan gebruiken; ik spaar ze tot nu toe allemaal op zoals ik in D2 ook al deed.Hoeveel gold kost het om een gem uit een wapen te halen, of is dat afhankelijk van wapen/gem?
Pages droppen in nightmare
tomes droppen in hell
tome of secrets dropt in inferno.
Soms loop je tegen een plafond aan voor wat betreft upgraden totdat je de next difficulty pakt.
vwb de gems... Eigenlijk laat ik de chipped, flawed, en flawless gems liggen. De rest geef ik upgrades, het unsocketen kost volgens mij steeds meer naar mate je items en gems beter worden. Radiant square gems kosten zo'n 500-750 gold om te unsocketen.
[ Voor 14% gewijzigd door PizZa_CalZone op 23-05-2012 10:37 ]
Die pages krijg je inderdaad op NM (en heel zelden al op normal).Cloud schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 10:34:
Verder is het niet abnormaal duur om een gem te removen, ik heb tot nu toe tussen de 300g en 1200g betaald voor het removen van één of meerdere gems
Ja, in NM begin je page drops te krijgen, ze zijn vrij common.Cloud schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 10:34:
Gold cost is afhankelijk van de gem-niveau, een radiant triangle kost ong 800g dacht ik, meer heb ik nog niet gezien
Thx!Verwijderd schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 10:30:
The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.
Lees de uitleg bij het kiezen van de class en speel ze beide een paar levels, dan weet je het.Verwijderd schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 10:35:
Ik ben aan het twijfelen tussen monk en barbarian..
Ik heb de game vandaag gekocht. Wat is volgens jullie het leukst? en wat is het grootste verschil
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Kijk eens wat je zelf nodig hebt en lees eens wat de gems specifiek doen ..
Sorki#2242
Verwijderd
Ik vroeg wat jullie het leukst vidnen :-).. Maargoed heb zowel een monk als barbarian gespeeld, erg leuk hoor. Maar in de starters edition kan ik maar tot lvl 13 spelen, en daarom heb ik niet echt een goeie indruk van de classes..OkkE schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 10:37:
[...]
Lees de uitleg bij het kiezen van de class en speel ze beide een paar levels, dan weet je het.Wij kunnen heel lastig zeggen wat jij het leukst zal vinden. De één wil niet anders dan Monk terwijl een ander alleen Barb speelt.
Ik hou van snel melee vechten, daarom denk ik dat monk wel het leukste voor mij is.
barb is ook melee, en vind ik persoonlijk leuker.Verwijderd schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 10:39:
[...]
Ik vroeg wat jullie het leukst vidnen :-).. Maargoed heb zowel een monk als barbarian gespeeld, erg leuk hoor. Maar in de starters edition kan ik maar tot lvl 13 spelen, en daarom heb ik niet echt een goeie indruk van de classes..
Ik hou van snel melee vechten, daarom denk ik dat monk wel het leukste voor mij is.
maar zoals andere al aangaven is het persoonlijk.
kijk anders een paar youtube filmpjes van hogere levels, kan je zien wat je kan doen op hoog level
Verwijderd
het is een voorbeeld om aan te geven dat niet iedereen jouw visie deelt. ik wel maar het is zowiezo niet wenselijk iemand dom te noemen vanwege een keuze in een spelletjeHydra schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 10:32:
[...]
Ja dat is het wel. Je skills zijn afhankelijk van weapon damage en schallen daar beter mee dan met extra crit.
ook is het heel goed denkbaar dat iemand andere keuzes maakt omdat hij b.v. sneller wil levellen, gold en of magic items wil farmen en zodoende dus een andere keuze maakt
See you in the Galaxies Far, Far Away ....
indeedCthulhu schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 10:42:
IN NM en Hell droppen die pages en tomes vrij vaak
Zelf begonnen met een Barb, speelt als een speer in het begin! Zo speelde ik een barb tot level 40, maar rond dit level werd ik ineens geconfronteerd werd met moeilijke packs waar ik te weinig survivability voor had. (ik speelde tot dan gewoon puur dps dualwield, aanvalluuuhhh, kill, kill, kill!!!!) Dan maar overgeschakeld naar iets meer defensief 1h + shield en dan vond ik Barb ineens veel minder leukVerwijderd schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 10:39:
[...]
Ik vroeg wat jullie het leukst vidnen :-).. Maargoed heb zowel een monk als barbarian gespeeld, erg leuk hoor. Maar in de starters edition kan ik maar tot lvl 13 spelen, en daarom heb ik niet echt een goeie indruk van de classes..
Nu speel ik wat met de WD, tis natuurlijk ranged en een heel andere speelstijl maar tot nu toe bevalt het me zeer goed!
[ Voor 6% gewijzigd door Inrage op 23-05-2012 10:46 ]
Ik ben momenteel niet in staat het zelf op te zoeken.Sorki schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 10:39:
@ Auredium, no offence maar het zomaar overnemen van zo'n info zonder nadenken is mogelijk nog idioter dan de info zelf![]()
Kijk eens wat je zelf nodig hebt en lees eens wat de gems specifiek doen ..
Oeps.Verwijderd schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 10:39:
Ik vind Monk tot nu toe het leukst, hoewel ik nog maar level 37 ben. Ik hou ook van het snelle vechten. Hoewel ik ondertussen ook bezig ben met een Witch Doctor in HC mode, benieuwd hoelang die het gaat volhouden.
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Character kan niet meer worden gebruikt.
Who cares? Maak gewoon een nieuwe. Is binnen no-time weer op hetzelfde level.
Items weg.
Dit is wel een beetje een kleine klap. Goede gear is dan door de WC maar ach... genoeg nieuwe gear te verzamelen. Als je veel gold spaart kan je de oude set vrij snel terug kopen via AH.
Overigens bewaar ik mijn goede gear op een secondaire HC character die als het ware een check point is van mijn main character maar dan wat levels lager. Kan je weer gemakkelijk terug spelen naar waar je was. Alleen de items van de je main character zijn weg. Ondertussen heb je dus wel al een aantal complete killer sets in de stash
HC death is eigenlijk gewoon no big deal.
Mijn hardcore characters:
Saviour (Wizard)
LVL 21, 220 DPS, 2200 HP
Elite (Wizard)
LVL 14, 120 DPS, 1200 HP
[ Voor 6% gewijzigd door Sir_Hendro op 23-05-2012 10:49 ]
GTA VI - All aboard the hype train!!
Zoals al meerdere mensen hebben gepost... het is erg smaak afhankelijk... Check de TS of de info van blizzard als je meer info over classes wilt:Verwijderd schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 10:39:
[...]
http://eu.battle.net/d3/e...arted/choosing-your-class
Dit topic is gesloten.
Het is niet de bedoeling dat je iets post van je pre-order noch waar je dat hebt gedaan noch voor hoeveel je dat hebt gedaan. Dit topic is voor het spel Diablo 3, niet voor het aankoopproces er van.
Tevens is het niet de bedoeling te vragen/bedelen om een Guest Pass, als mensen ze willen weggeven dan posten ze dat wel.
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is ook niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.
JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net
Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic