Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CobyBE
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-06 15:25
Axewi schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 09:50:
[...]

Ik denk niet dat ze de skill gaan nerfen, dat gebeuren i.c.m. diamond skin was wel een bug en dus terecht dat het gefixed is.
Het is op zich geen cheat build, de bosses zijn easymode maar een champion of uniqe pack is echt geen walk in the park op inferno :) want 3 strikes en je bent dood.
Ja dat ze die bug met Diamond Skin gefixed hebben vind ik niet erg, zolang ze maar van mijn Force Armor afblijven :( :p

Intel i5 2500k @ 4,5 Ghz || Asus P8Z68-V Pro || Corsair Vengeance 8 GB DDR3 @ 1833MHz || Seasonic 1250W || Crossfire ATI Radeon HD7970 @ 1100/1500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-07 23:56
Cloud schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 09:26:
[...]

Ik heb ergens gelezen (ik dacht op Reddit), dat life steal en life on hit, minder effectief werken op AoE skills en nog minder effectief worden naarmate het bereik van je AoE skills groter wordt.

Zie deze Reddit post: http://www.reddit.com/r/D...life_steal_are_worsemore/

Vrij cruciaal om te weten. Ik dacht namelijk dat Lifesteal/OnHit de heilige graal was voor mijn massa meppende Monk; maar het blijkt niet zo sterk te zijn als ik hoopte :)
Hmmm, balen. Ik heb afgelopen dagen juist geprobeerd mijn build hierop in te richten -> ringetjes en amulet gekocht die totaal +/- 150 life on hit zouden moeten opleveren & 2,2% lifesteal op mijn 1-hand wand (wizard).

Ik probeer me juist te verdiepen in statistieken om een goede build op te bouwen. Dan is het vervelend dat de toelichting en effecten van statistieken van wapens/armor/skills zo slecht na te zoeken zijn.

[ Voor 11% gewijzigd door Unomomentodado op 23-05-2012 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:51

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Mektheb schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 09:49:
[...]

Dat vindt ik niet eens de irritantste, die "vliegjes" die zijn irritant..
Vliegjes zijn easy mode ;) Wave of Force stuurd al die beesje terug en als ze mobs hitten krijgen die de damage van die vliegjes. Duurde even voor ik het door had, en de hit zat hem in wave of force achievement, waardoor ik erachter kan dat je bijna alle projectielen die op je afkomen weg kan gooien door die ability.

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Da's act 2 toch?. Die kun je als Wizard prima ontwijken. M'n Hydra maakt daar zelf al korte metten mee, ze hebben weinig HP.
ShadowBumble schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 09:52:
Vliegjes zijn easy mode ;) Wave of Force stuurd al die beesje terug en als ze mobs hitten krijgen die de damage van die vliegjes. Duurde even voor ik het door had, en de hit zat hem in wave of force achievement, waardoor ik erachter kan dat je bijna alle projectielen die op je afkomen weg kan gooien door die ability.
Precies. Kwam ik in act 2 ook stom toevallig achter. Maar ik gebruik liever Hydra dan WoF.

[ Voor 46% gewijzigd door Hydra op 23-05-2012 09:53 ]

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 15:31
Blegh ik krijg alleen maar ruk drops. Valt er eens een rare dat zijn de stats gewoon slecht en dus niks waard. Op het AH mis ik de optie dat je kan zoeken op damage. Ik wil op een wapen kunnen zoeken waarvan de damage hoger is dan bijvoorbeeld 100. Gelukkig kan je wel zoeken of een wapen een socket heeft ;)
[...]

Die zijn idd heel erg irritant vooral als je een pack van 5 of meer hebt. Ik ontwijk ze en daarna charge op de host.

[ Voor 33% gewijzigd door Loev op 23-05-2012 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• no00waa
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 05-09 16:59
Wat is nou het beste wapen voor een wizard? Een slow 2hander of een snelle wand?
Ben nu 57 met 9.5k dps, al een 60 wapen waardoor ik 25k dps krijg maar ik wil meeeeeeer!

Hell is best easy tot nu toe (act2) maar sommige elites zijn wel tricky ja.

Hoe werkt ook de +weapon damage en +attack speed op wapens, zit deze stat er al bij (in de damage van het wapen verwerkt) of komt dit er OOK nog eens bij bij je stats? Dat zou wel ziek zijn.....

Gaan jullie trouwens ook gewoon voor meeste dps op je wapen of houden jullie ook rekening met stats?

[ Voor 7% gewijzigd door no00waa op 23-05-2012 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ShadowBumble schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 09:52:
[...]

Totdat ze vliegjes plague - frozen en arcane hebben dan zijn ze wat minder easy mode :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 00:00
Ja act2 is dat sorry :), maar goed ja de hydra doet dat prima met ze poison etc.
Maar blijf ze wel irrtant vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
no00waa schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 09:53:
Wat is nou het beste wapen voor een wizard? Een slow 2hander of een snelle wand?
Ben nu 57 met 9.5k dps, al een 60 wapen waardoor ik 25k dps krijg maar ik wil meeeeeeer!
Je meeste spells zijn afhankelijk van weapon damage en dan is een trage 2-hander wel lekker. Je attack speed is alleen wel trager.
Hoe werkt ook de +weapon daamage en +speed op wapens, zit deze stat er al bij (in de damage van het wapen verwerkt) of komt dit er OOK nog eens bij bij je stats? Dat zou wel ziek zijn.....
Die gelden alleen voor dat wapen begreep ik.
Gaan jullie trouwens ook gewoon voor meeste dps op je wapen of houden jullie ook rekening met stats?
Wapen focus ik me vooral op weapon damage omdat je skills daar op gebaseerd zijn. Wat betreft de rest focus ik me eigenlijk alleen op de main damage stat voor die class met daarbij genoeg vit om niet steeds dood te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diversity
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 29-08 21:27
uuuwh klopt het dat smokescreen al generfed is? (sorry als ik dit door de spam gemist heb) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aub mensen leg ook eens de turbotaal uit voordat je ze gebruikt.

Hoe moet ik weten wat generfed betekend en waar komt deze turbo uitdrukking weer vandaan?
Is er geen NL woord of uitdrukking voor?

Zo heb ik bv ook nooit uitleg gelezen over wat FTW!!!! in godsnaam betekend.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2012 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 20:59

Auredium

Informaticus Chaoticus

Ik heb echt wat Wizard betreft nog geen enkele build. Ik gebruik de standaard missles met multi-missle rune en het upgradeslot voor plus 4 damage op dat soort aanvallen. Als secondaire aanval gebruik ik de laser beam met de rune. Verder de shockwave met extra distance. Frost armor en explosion. Dat werkt redelijk omdat ik zo de mobs het beste kan controlleren. Gear let ik vrij weinig op meer is beter maar niets gefocust.

Als follower heb ik de templar omdat ik liever een melee dan een ranged als hulpje heb aangezien ik zelf ranged ben.

Weet niet waar de rest op let met bijvoorbeeld follower in singleplayer?

[ Voor 0% gewijzigd door Auredium op 23-05-2012 10:04 . Reden: zucht..niet hersenloos typen..care for grammer enzo.. ]

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Verwijderd schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 09:46:
Speel nu met DH ( lvl 39 ) op Nightmare niveau en ga nooit dood met "normale" tegenstanders.
Komt er een elite groep, vooral die klote kikkers die een lava spoor of zo trekken is het wham in 1 keer dood, vind de DH maar uiterst zwak en als die goed geraakt word is die ook meteen dood geen magische shell of niks die je 1 seconde geeft om op de q toets te drukken of niks.

DH was leuk in het begin maar zijn kwetsbaarheid valt me vies tegen en die pala die me moet beschermen is ook een kip zonder kop waar je niks aan hebt.( tanken , ho maar )
Je kunt ook wat meer vit nemen he? En niet in die lava meuk gaan staan is en blijft ook een optie.
Verwijderd schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 09:51:
Ik gebruik vault en smokescreen maar dat voorkomt niet dat ik toch af en toe in het midden van de ellende word gepulled, vault je eruit word je door een magisch handje ( of zoiets ) soms gewoon weer in de AOE troep van die elite kikkers getrokken.
Tuurlijk verwacht ik geen tank maar zo kwetsbaar als de DH nu is vind ik jammer
Joh, je hebt soms klotepacks met rares of uniques. Heb je D2 gespeeld? Dan ken je vast die fijne lightning-enchanted-voor-alles-immune mobs wel. Als je erg vaak dood gaat zou ik toch wat DPS stats inwisselen voor vit.
Verwijderd schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 10:00:

Hoe moet ik weten wat generfed betekend en waar komt deze turbo uitdrukking weer vandaan?

Zo heb ik bv ook nooit uitleg gelezen over wat FTW!!!! in godsnaam betekend.
FF in google intypen is te veel moeite voor je?

[ Voor 13% gewijzigd door Hydra op 23-05-2012 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024

Google -> What is nerf?

Eerste hit: Wikipedia: Nerf (video gaming)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Als we steeds alle "normale" game termen moeten gaat uitleggen blijven we bezig, Als je gewoon even het woord op Google intikt weet je meteen wat het is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb

Welkom bij online gaming : nerf betekend slapper maken, of makkelijker maken. etc etc

Een monster heeft 10mil leven, hij word "generfed" en heeft nu nog maar 7mil leven.
Dat is nerfen ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Mektheb op 23-05-2012 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Mektheb schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 10:01:
Welkom bij online gaming : nerf betekend slapper maken, of makkelijker maken. etc etc

Een monster heeft 10mil leven, hij word "generfed" en heeft nu nog maar 7mil leven.
Dat is nerfen ;)
Teach a man to fish enzo... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• irencus
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-09 10:44

Ultima online, niks anders dan een specifek iets (skills,klasse,etc) dat word aangepast en vaak negatief uitvalt voor een bepaalde klasse, vaak vanwege balancing issues.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 00:50
Ja de DH nerf is nu gepatched :(

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mektheb schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 10:01:
[...]

Dat is nerfen ;)
Bedankt, en wat betekend FTW!!!!???

Jammer dat er altijd van dit soort Amerikaanse termen gebruikt moeten worden, je kan zeggen van de Belgen wat je wilt maar ze proberen wel hun taal te blijven gebruiken ( terwijl NL al half Engels is geworden )
Ze zeggen bv geen autodealer maar autoverdeler ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Verwijderd schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 10:03:
Google het nu gewoon prutser!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien nog een domme vraag wat betekend SS? gr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 15:41
Stainless Steel, maar dat is nogal off-topic

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hydra schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 10:04:
[...]

Google het nu gewoon prutser!
Je weet wat ze zeggen over belgen :+

Just kidding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CobyBE
Verwijderd schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 10:03:
[...]

Jammer dat er altijd van dit soort Amerikaanse termen gebruikt moeten worden, je kan zeggen van de Belgen wat je wilt maar ze proberen wel hun taal te blijven gebruiken ( terwijl NL al half Engels is geworden )
Ze zeggen bv geen autodealer maar autoverdeler ;)
http://lmgtfy.com/?q=ftw+acronym

Edit: Hey, niks over Belgen hé! Sommigen zoeken wel zelf info op :p

[ Voor 7% gewijzigd door CobyBE op 23-05-2012 10:07 ]

Intel i5 2500k @ 4,5 Ghz || Asus P8Z68-V Pro || Corsair Vengeance 8 GB DDR3 @ 1833MHz || Seasonic 1250W || Crossfire ATI Radeon HD7970 @ 1100/1500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniz0229
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 18:28
als je zonder acronym zoekt vind je het wel, met acronym niet.
dan krijgt je Frank the Welder 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• predacore
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 26-08 15:37

predacore

@TychoV

FTW gaat toch over Frank?
Frank is de beste lasser allertijden.

The Buddha Boy - Nemo - Liquidgenius.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CobyBE
Denniz0229 schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 10:07:
[...]

Mijn eerste link is naar Urban Dictionary? :p
www.urbandictionary.com/define.php?term=ftw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gertjuhjan
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 03-09 21:26

Gertjuhjan

Software Engineer

Denniz0229 schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 10:07:
[...]

2e zoekresultaat is wel te vinden:P

OT: Me wizard sterft ook iets meer op nightmare. Misschien moet ik wel wat meer vitality stacken:P

Xbox: Gulpener88

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lyca
  • Laatst online: 05-09 08:11
Bulls schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 09:33:
Respect voor mensen die al op Nightmare Hardcore zijn, tjonge jonge wat gaat mijn Barb vaak dood :o
Nu zie ik veel mensen die HC doen, juist DH of Wiz zijn, als "kom ik loop spring gewoon de groep in Barb" zal je vast niet lang leven. >:)

Ik heb dan ook geen pure overleef build, maar ik heb vaak een WTF moment dat ik blij ben dat ik geen HC doe.
Ik heb dit probleem als Barbarian ook voorgehad.

Ik speel momenteel met een totaal andere build.
Ik speel met 1H + Shield, hierbij gebruik ik Bash met extra damage en Rend, bij rend gebruik ik de "return life" rune, zeer handig, alle damage van rend komt dan terug in leven.
Zie dat je rond 2k damage hebt op level 50 en ongeveer 20-22k hp unbuffed met 1h + shield, dan zal hell wel moeten lukken.

Voor de rest heb ik er een stun en wrath bij genomen. Als je die leap op hell ofzo toch gaat gebruiken, gebruik hem dan met de extra armor rune anders zit je soms in de moeilijkheden, sommige rare & magic mobs zijn voor barb echt redelijk moeilijk. Ik vind vooral Act 3 een ware uitdaging soms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Dakreal reporting:

Gisteren weer een stuk van Inferno act 1 gedaan. Ik hoor dat act 2 moeilijker wordt, en dat hoop ik ook.. want act 1 inferno is echt te makkelijk :S

Ook een nieuw wapen kunnen kopen waardoor ik nu op de 13500 dps zit met mijn tankbarb. Not bad als je het mij vraagt! ben nu muntjes aan het sparen om over te stappen op een 900+ dps 1-h.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 09:21
Jammer dat mijn DH generfed wordt, maar toch D3 is Frank de Lasser!

Lol, ik hou em erin.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Nu ga ik weer de domme vraag stellen, waar kan je zien wat je DPS is ?.
Ik zie alleen " damage " staan, en zoals gezegt vondt ik die aardig laag nog :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dunn0w
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 09-09 15:05
Verwijderd schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 09:51:
[...]

Ik gebruik vault en smokescreen maar dat voorkomt niet dat ik toch af en toe in het midden van de ellende word gepulled, vault je eruit word je door een magisch handje ( of zoiets ) soms gewoon weer in de AOE troep van die elite kikkers getrokken.
Tuurlijk verwacht ik geen tank maar zo kwetsbaar als de DH nu is vind ik jammer
Zorg gewoon dat je op op een grote afstand staat, en dat je de gekleurde mobs kite, af en toe smokescreen gebruiken zodat ze je follower aanvallen zodat jij weer op afstand kan komen. Nergens geen problemen mee hoor met men DH lvl 48

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WesleyRBK
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 00:41
Wat ik iedereen aan raad als je het nog niet doet is je gems kopen op de auction house. Tenzij het tegen je principes ingaat en alles zelf wil maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 00:50
Mektheb schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 10:11:
damage is je DPS

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
= hetzelfde. Mousover doet meestal wonderen.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denyos
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:43
Zo, gisteren ook eindelijk normal uitgespeeld met mijn WD. Vind het echt een geweldige klasse om mee te spelen, al heb ik wel flink moeite met bosses. Grote groepen gaan met bosjes neer, maar een boss ben ik best tijdje mee bezig.
spoiler:
Zeker met diablo door het ontbreken van m'n follower daar

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CobyBE
Zijn hetzelfde :p
Als je in je hero screen op je mannetje klikt staat er namelijk DPS i.p.v. damage.
Ik weet nog dat iemand mij vroeg wat mijn DPS was en ik niet wist waar ik dat kon zien :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Dat betekend dat ik dus 1200dps doe op lvl 40 :<.
FTL

@ hierboven aha,

Zelfde als dat er staatop evel 40 inplaats van Level in het begin screen.

[ Voor 20% gewijzigd door Mektheb op 23-05-2012 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:08
Ik doe maar 110-120 ofzo met mijn monk op level 26 :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:51
Gisteren door Act1 heen een stuk gegaan met mijn Sorceres.
Ging best lekker. In totaal 2 keer dood gegaan bij grotere packs.
Bazen zijn easy tot nu toe. Heb wel al gezocht naar die items voor de staff, maar nog geen geluk gehad.

Wat me wel op valt, is dat het tegenover Diablo 1 wel erg makkelijk is, maar D1 had dan ook geen Acts. Bij D1 moest ik na floor 1 al opnieuw een game maken, hier ben ik gewoon door aan het lopen. Bij D2 had ik dat ook minder voor zover. Toch regelmatig die begin plains doen om te levellen.

Kan niet wachten op de volgende act. Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
Mektheb schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 10:13:
[...]

Dat betekend dat ik dus 1200dps doe op lvl 40 :<.
FTL
Frank the Loser? :P

1200dps op lvl 40 is niet extreem laag. Koop wat gems in de AH, dit doet wonderen. Met name de rode gems met +dmg voor je wapens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-09 22:33

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

De_Bastaard schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 10:13:
Ik doe maar 110-120 ofzo met mijn monk op level 26 :X
Dat is volgens mij redelijk normaal, ik zit nu sinds gister net op 140 DPS met mijn lvl29 Monk. :) Ik denk dat je DPS pas in hogere moeilijkheidsgraden echt fors omhoog gaat.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Grimmie187 schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 10:14:
[...]

Frank the Loser? :P

1200dps op lvl 40 is niet extreem laag. Koop wat gems in de AH, dit doet wonderen. Met name de rode gems met +dmg voor je wapens.
Ja ik heb nu over all intellect gems in, jij zegt haal ze eruit en doe van die flawless rooie erin ?.
Bedoel ik heb er zat ( zit best hoog met levelen van Gem making )
En ik ben exact level 43, en ik heb tot nu toe geen problemen met mobs of rare's of champions maar 1200 moet dus meer kunnen ok.

Teminste niet meer, ik deed nog minder dps en toen heb ik wat items gevonden en gekocht en nu is het wel ok

[ Voor 8% gewijzigd door Mektheb op 23-05-2012 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CobyBE
Cloud schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 10:14:
[...]

Dat is volgens mij redelijk normaal, ik zit nu sinds gister net op 140 DPS met mijn lvl29 Monk. :) Ik denk dat je DPS pas in hogere moeilijkheidsgraden echt fors omhoog gaat.
Inderdaad, tenzij je direct een veel sterker wapen van de AH haalt zal je DPS telkens maar met kleine stapjes omhoog gaan. Althans, zo was het bij mij :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CobyBE
Mektheb schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 10:15:
[...]

Ja ik heb nu over all intellect gems in, jij zegt haal ze eruit en doe van die flawless rooie erin ?.
En ik ben exact level 43, en ik heb tot nu toe geen problemen met mobs of rare's of champions maar 1200 moet dus meer kunnen ok.
Topaz in je armor, broek (ja toch he?), ringen en amulet. Ruby in je wapen voor +dmg (is beter als int omdat int een multiplier is van je dmg, voor de WD en Wiz tenminste)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

CobyBE schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 10:15:
[...]

Inderdaad, tenzij je direct een veel sterker wapen van de AH haalt zal je DPS telkens maar met kleine stapjes omhoog gaan. Althans, zo was het bij mij :p
Dat is precies wat ik inderdaad niet doe; items van AH kopen (alleen verkoop). Anders ben ik bang dat het gewoon te makkelijk wordt :) Maar goed ik loop dan ook maar rond in Act3 Normal.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
Mektheb schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 10:15:
[...]

Let op: de rode gems doen alleen op je wapen +dmg, op andere items krijg je andere stats. Dus gewoon rode gems op je wapens en +int op de rest van je items.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
CobyBE schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 10:17:
[...]

Topaz in je armor, broek (ja toch he?), ringen en amulet. Ruby in je wapen voor +dmg (is beter als int omdat int een multiplier is van je dmg, voor de WD en Wiz tenminste)
Ja indeed.

Ik Ga wel is ff theory crafte :P, jammer D3 nog geen Armory functie heeft zodat je een beetje kan afkijken op anderen.
Grimmie187 schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 10:17:
[...]

Let op: de rode gems doen alleen op je wapen +dmg, op andere items krijg je andere stats. Dus gewoon rode gems op je wapens en +int op de rest van je items.
Dat heb ik al:), dus ok dan moet ik gewoon nieuwe items scoren, maar meeste ik nu aan heb is voor level 39 40.
En toch kom ik op 1289dps ofzo.
Mobs gaan wel zo neer moet ik zeggen, maar misschien in Act3 weer niet ?.
Die kerel waar je ze body voor moet zoeken ( vergeet ze naam even ) had ik ook echt zo neer zonder ook maar ze stuff te ontwijken ) ( nightmare )

[ Voor 43% gewijzigd door Mektheb op 23-05-2012 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
CobyBE schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 10:17:
[...]

Ik heb zelf ook twee flinke groene gems in mijn broek zitten..

*ahum*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu als witch doctor op lvl 29 270~ bij m'n damage staan, en buffed zo ongeveer 450. Ik heb geen idee of dit goed is, maar ik rag wel lekker door alle mobs heen op normal :P

Word de volgende moeilijksheidsgraad veel moeilijker zodat ik nog wat gear moet farmen of kan ik gelijk doorspelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lyca
  • Laatst online: 05-09 08:11
Cloud schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 10:17:
[...]

Dat is precies wat ik inderdaad niet doe; items van AH kopen (alleen verkoop). Anders ben ik bang dat het gewoon te makkelijk wordt :) Maar goed ik loop dan ook maar rond in Act3 Normal.
Ik doe het vaak om een knelpunt gear te vervangen. Het spel word er niet echt supermakkelijk op, normal is goed te doen. De rest word al wat meer een challenge en zal je wat upgrades kunnen gebruiken.

Ik neem meestal ook wat ik vind, onlangs nog een paar steen goede items gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• no00waa
Hydra schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 09:56:
[...]

Je meeste spells zijn afhankelijk van weapon damage en dan is een trage 2-hander wel lekker. Je attack speed is alleen wel trager.

[...]

Die gelden alleen voor dat wapen begreep ik.

[...]

Wapen focus ik me vooral op weapon damage omdat je skills daar op gebaseerd zijn. Wat betreft de rest focus ik me eigenlijk alleen op de main damage stat voor die class met daarbij genoeg vit om niet steeds dood te gaan.
Iemand anders die kan confirmen/denyen of de stats op wapens (voornamelijk +weapon damage en +attack speed) al in de DPS van het wapen verwerkt zitten, of deze nog een bij je totale stats worden bijgeteld zodra je hem equipped?

beetje duur om te gaan testen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WesleyRBK
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 00:41
En Amethyst op je helmet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weapon damage is zelfs al bij je dps getal op je wapen opgeteld. Attack speed wordt ook meegerekend in je dps in je char sheet volgens mij, maar is wel misleidend natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raoul.TLS
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 10-09 08:20
Kan je Diablo3 opstarten in een aangepast venster niet Fullscreen maar zeg 800X600

<GOT>DrOPje #2516

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barthak
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 06-01-2020

Barthak

mcl

Grimmie187 schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 10:19:
[...]

Ik heb zelf ook twee flinke groene gems in mijn broek zitten..

*ahum*
Misschien even een bezoekje aan de dokter doen.

OT. Voor mijn Monk doe ik rode gems in mijn wapen(s) de groene in alle andere equipment.

Diablo3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
no00waa schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 10:21:
[...]

Iemand anders die kan confirmen/denyen of de stats op wapens (voornamelijk +weapon damage en +attack speed) al in de DPS van het wapen verwerkt zitten, of deze nog een bij je totale stats worden bijgeteld zodra je hem equipped?

beetje duur om te gaan testen :P
Alle 'blauwe' bonussen op een item zitten volgens mij gewoon in de dps verwerkt, gems echter niet. Ook op de AH wordt de +dmg van gems op wapens NIET meegeteld. Als je dus een 70dps wapen vindt in de AH met een +dmg gem erop zal je zien dat ingame het wapen meer dmg doet aangezien de gem niet wordt meegeteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniz0229
Grimmie187 schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 10:23:
[...]

Alle 'blauwe' bonussen op een item zitten volgens mij gewoon in de dps verwerkt, gems echter niet. Ook op de AH wordt de +dmg van gems op wapens NIET meegeteld. Als je dus een 70dps wapen vindt in de AH met een +dmg gem erop zal je zien dat ingame het wapen meer dmg doet aangezien de gem niet wordt meegeteld.
en daar kom je nu mee |:(

nee grapje, maar is voor mij nieuw en heb al een aantal wapens om deze reden niet gekocht ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grimmie187 schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 10:23:
[...]

Volgens mij geldt dat alleen voor de AH?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

Bleh, ik lees net dat MoH met Boon generfed is tot het punt dat het onbruikbaar is :s Blizzard zegt zelf dat je beter een andere rune kan gebruiken tot ze een nieuwe hebben bedacht die in plaats van die komt.

Toch maar is kijken wat voor rune ik dan ga gebruiken :s

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
Verwijderd schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 10:24:
[...]

Ja dat bedoel ik eigenlijk ook, als je een gem ingame op je wapen gooit gaat de dps van je wapen uiteraard wel gewoon omhoog :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Cloud schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 10:17:
Het maakt het ook erg veel makkelijker. Ik zou het alleen doen als je unlucky bent in drops en het later in het spel te lastig wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Gewoon +XP gear kopen :) Dat scheelt wel lekker veel.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Barthak schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 10:23:
Misschien even een bezoekje aan de dokter doen.

OT. Voor mijn Monk doe ik rode gems in mijn wapen(s) de groene in alle andere equipment.
Als het goed is doet iedereen rode gems in z'n wapens. Zo niet dan ben je nogal onhandig bezig :)
Verwijderd schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 10:24:
Klopt.

[ Voor 18% gewijzigd door Hydra op 23-05-2012 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok voor degene die gems nog niet goed snappen

beste gems in helm voor alle classes = amethyst
beste gems in wapens voor alle classes = ruby
beste gems op alle andere items voor barbarian = ruby
beste gems op alle andere items voor WD/wizard = topaz
beste gems op alle andere items voor DH/monk = emerald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniz0229
Hydra schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 10:29:
[...]

Als het goed is doet iedereen rode gems in z'n wapens. Zo niet dan ben je nogal onhandig bezig :)
ik stop mijn rooie overal, maar dan wel bij me barb :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Ik zou wel is een screenshot maken van me char en stats.
En dan hoor ik wel of het echt slecht is ( denk het wel )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Denniz0229 schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 10:30:
ik stop mijn rooie overal, maar dan wel bij me barb :+
"Overal"? Arme barb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hydra schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 10:29:
[...]

nou heb ik er idd rode gems inzitten maar er is ook een gem die in wapen crit chance verhoogd das echt geen domme keus hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PizZa_CalZone
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01-03 01:55

PizZa_CalZone

WHAAAAA!!

Verwijderd schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 10:30:

Ik heb toch altijd liever een topaz in mn helm voor de magic find :9~ sterker nog... deze vind ik zo mandatory dat ik geen helm zonder socket wil dragen.

[ Voor 7% gewijzigd door PizZa_CalZone op 23-05-2012 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniz0229

wel goed dat jij weet of ik me int of vit o.i.d. wil boosten.
je moet gewoon kijken wat je nodig hebt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CobyBE
PizZa_CalZone schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 10:31:
[...]

Ik heb toch altijd liever een topaz in mn helm voor de magic find :9~
Ik wissel af, :p als ik ga item farmen vervang ik de amethyst met een topaz ja :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malfius
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-03 22:06
Dakreal schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 10:10:
Dakreal reporting:

Gisteren weer een stuk van Inferno act 1 gedaan. Ik hoor dat act 2 moeilijker wordt, en dat hoop ik ook.. want act 1 inferno is echt te makkelijk :S

Ook een nieuw wapen kunnen kopen waardoor ik nu op de 13500 dps zit met mijn tankbarb. Not bad als je het mij vraagt! ben nu muntjes aan het sparen om over te stappen op een 900+ dps 1-h.
Te makkelijk is wel wat overdreven hoor. Als je als barbarian tank aan 13.5k dps zit en als volgende upgrade een 900+ dps 1hander in gedachten hebt lijkt het mij eerder dat je de content outgeared.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Verwijderd schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 10:31:
nou heb ik er idd rode gems inzitten maar er is ook een gem die in wapen crit chance verhoogd das echt geen domme keus hoor ;)
Ja dat is het wel. Je skills zijn afhankelijk van weapon damage en schallen daar beter mee dan met extra crit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniz0229
ok behalve helm, en zit nu pas act 3 nightmare met me barb.
en ga alleen af en toe dood bij champ/elite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PizZa_CalZone

PizZa_CalZone

WHAAAAA!!

Malfius schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 10:32:
[...]

Te makkelijk is wel wat overdreven hoor. Als je als barbarian tank aan 13.5k dps zit en als volgende upgrade een 900+ dps 1hander in gedachten hebt lijkt het mij eerder dat je de content outgeared.
We hebben het hier wel over inferno... dan is 13k dmg net genoeg om act 1 door te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
Denniz0229 schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 10:31:
[...]

wel goed dat jij weet of ik me int of vit o.i.d. wil boosten.
je moet gewoon kijken wat je nodig hebt...
pcies, volgens mij is er voor iedere class de afweging: -gem om je dmg stat te verhogen -gem om je HP (vit) te verhogen. Dit geldt natuurlijk wel alleen voor pants/chest/ring/neck.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Klopt het trouwens, dat je Pages of Training alleen in NM en hoger vindt? Ik ben namelijk op het punt aangekomen dat ik alleen mijn Blacksmith verder kan trainen middels die pages, in plaats van alleen met gold. Volgens mij heb ik de Jeweler ook al zo ver.

Verder moet ik ook maar eens gems gaan gebruiken; ik spaar ze tot nu toe allemaal op zoals ik in D2 ook al deed. :P Hoeveel gold kost het om een gem uit een wapen te halen, of is dat afhankelijk van wapen/gem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniz0229
Cloud schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 10:34:
Klopt het trouwens, dat je Pages of Training alleen in NM en hoger vindt? Ik ben namelijk op het punt aangekomen dat ik alleen mijn Blacksmith verder kan trainen middels die pages, in plaats van alleen met gold. Volgens mij heb ik de Jeweler ook al zo ver.

Verder moet ik ook maar eens gems gaan gebruiken; ik spaar ze tot nu toe allemaal op zoals ik in D2 ook al deed. :P Hoeveel gold kost het om een gem uit een wapen te halen, of is dat afhankelijk van wapen/gem?
jup, pages vanaf NM

als het goed is kan je de gear de je nu kan maken dan ook net wel of net niet dragen?

[ Voor 6% gewijzigd door Denniz0229 op 23-05-2012 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben aan het twijfelen tussen monk en barbarian..
Ik heb de game vandaag gekocht. Wat is volgens jullie het leukst? en wat is het grootste verschil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PizZa_CalZone

PizZa_CalZone

WHAAAAA!!

yep,

Pages droppen in nightmare
tomes droppen in hell
tome of secrets dropt in inferno.

Soms loop je tegen een plafond aan voor wat betreft upgraden totdat je de next difficulty pakt.

vwb de gems... Eigenlijk laat ik de chipped, flawed, en flawless gems liggen. De rest geef ik upgrades, het unsocketen kost volgens mij steeds meer naar mate je items en gems beter worden. Radiant square gems kosten zo'n 500-750 gold om te unsocketen.

[ Voor 14% gewijzigd door PizZa_CalZone op 23-05-2012 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CobyBE

Die pages krijg je inderdaad op NM (en heel zelden al op normal).
Verder is het niet abnormaal duur om een gem te removen, ik heb tot nu toe tussen de 300g en 1200g betaald voor het removen van één of meerdere gems

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeanski
  • Laatst online: 25-01-2023

Ja, in NM begin je page drops te krijgen, ze zijn vrij common.
Gold cost is afhankelijk van de gem-niveau, een radiant triangle kost ong 800g dacht ik, meer heb ik nog niet gezien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium

Auredium

Informaticus Chaoticus

Thx!

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Oke bedankt voor de info :) Dan ga ik gewoon gems gebruiken en totdat ik pages vind pomp ik al mijn geld wel in het vergroten van mijn stash.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Verwijderd schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 10:35:
Ik ben aan het twijfelen tussen monk en barbarian..
Ik heb de game vandaag gekocht. Wat is volgens jullie het leukst? en wat is het grootste verschil
Lees de uitleg bij het kiezen van de class en speel ze beide een paar levels, dan weet je het. :) Wij kunnen heel lastig zeggen wat jij het leukst zal vinden. De één wil niet anders dan Monk terwijl een ander alleen Barb speelt.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorki
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 05-07 22:32

Sorki

world wide wubbish

@ Auredium, no offence maar het zomaar overnemen van zo'n info zonder nadenken is mogelijk nog idioter dan de info zelf ;)

Kijk eens wat je zelf nodig hebt en lees eens wat de gems specifiek doen ..

Sorki#2242

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OkkE schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 10:37:
[...]

Lees de uitleg bij het kiezen van de class en speel ze beide een paar levels, dan weet je het. :) Wij kunnen heel lastig zeggen wat jij het leukst zal vinden. De één wil niet anders dan Monk terwijl een ander alleen Barb speelt.
Ik vroeg wat jullie het leukst vidnen :-).. Maargoed heb zowel een monk als barbarian gespeeld, erg leuk hoor. Maar in de starters edition kan ik maar tot lvl 13 spelen, en daarom heb ik niet echt een goeie indruk van de classes..
Ik hou van snel melee vechten, daarom denk ik dat monk wel het leukste voor mij is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniz0229
Verwijderd schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 10:39:
[...]

Ik vroeg wat jullie het leukst vidnen :-).. Maargoed heb zowel een monk als barbarian gespeeld, erg leuk hoor. Maar in de starters edition kan ik maar tot lvl 13 spelen, en daarom heb ik niet echt een goeie indruk van de classes..
Ik hou van snel melee vechten, daarom denk ik dat monk wel het leukste voor mij is.
barb is ook melee, en vind ik persoonlijk leuker.

maar zoals andere al aangaven is het persoonlijk.
kijk anders een paar youtube filmpjes van hogere levels, kan je zien wat je kan doen op hoog level

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hydra schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 10:32:
[...]

Ja dat is het wel. Je skills zijn afhankelijk van weapon damage en schallen daar beter mee dan met extra crit.
het is een voorbeeld om aan te geven dat niet iedereen jouw visie deelt. ik wel maar het is zowiezo niet wenselijk iemand dom te noemen vanwege een keuze in een spelletje :) en dat is basicly wat je doet.

ook is het heel goed denkbaar dat iemand andere keuzes maakt omdat hij b.v. sneller wil levellen, gold en of magic items wil farmen en zodoende dus een andere keuze maakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

IN NM en Hell droppen die pages en tomes vrij vaak

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Cthulhu schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 10:42:
IN NM en Hell droppen die pages en tomes vrij vaak
indeed :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09-09 23:44
[...]

Zelf begonnen met een Barb, speelt als een speer in het begin! Zo speelde ik een barb tot level 40, maar rond dit level werd ik ineens geconfronteerd werd met moeilijke packs waar ik te weinig survivability voor had. (ik speelde tot dan gewoon puur dps dualwield, aanvalluuuhhh, kill, kill, kill!!!!) Dan maar overgeschakeld naar iets meer defensief 1h + shield en dan vond ik Barb ineens veel minder leuk :(

Nu speel ik wat met de WD, tis natuurlijk ranged en een heel andere speelstijl maar tot nu toe bevalt het me zeer goed!

[ Voor 6% gewijzigd door Inrage op 23-05-2012 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium

Auredium

Informaticus Chaoticus

Sorki schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 10:39:
@ Auredium, no offence maar het zomaar overnemen van zo'n info zonder nadenken is mogelijk nog idioter dan de info zelf ;)

Kijk eens wat je zelf nodig hebt en lees eens wat de gems specifiek doen ..
Ik ben momenteel niet in staat het zelf op te zoeken. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Oeps. :)

Ik vind Monk tot nu toe het leukst, hoewel ik nog maar level 37 ben. Ik hou ook van het snelle vechten. Hoewel ik ondertussen ook bezig ben met een Witch Doctor in HC mode, benieuwd hoelang die het gaat volhouden. :D

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Laatst online: 10-09 23:36
Ik ben compleet overgestapt op hardcore. Ook heb ik mijn 'view' op deze mode aangepast. Eingelijk is character dood niet zo boeiend. Mijn mening over hardcore death:

Character kan niet meer worden gebruikt.
Who cares? Maak gewoon een nieuwe. Is binnen no-time weer op hetzelfde level.

Items weg.
Dit is wel een beetje een kleine klap. Goede gear is dan door de WC maar ach... genoeg nieuwe gear te verzamelen. Als je veel gold spaart kan je de oude set vrij snel terug kopen via AH.

Overigens bewaar ik mijn goede gear op een secondaire HC character die als het ware een check point is van mijn main character maar dan wat levels lager. Kan je weer gemakkelijk terug spelen naar waar je was. Alleen de items van de je main character zijn weg. Ondertussen heb je dus wel al een aantal complete killer sets in de stash :)

HC death is eigenlijk gewoon no big deal.

Mijn hardcore characters:

Saviour (Wizard)
LVL 21, 220 DPS, 2200 HP

Elite (Wizard)
LVL 14, 120 DPS, 1200 HP

[ Voor 6% gewijzigd door Sir_Hendro op 23-05-2012 10:49 ]

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PizZa_CalZone

PizZa_CalZone

WHAAAAA!!

[...]

Zoals al meerdere mensen hebben gepost... het is erg smaak afhankelijk... Check de TS of de info van blizzard als je meer info over classes wilt:

http://eu.battle.net/d3/e...arted/choosing-your-class

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• no00waa
Iemand die ongeveer weet welke nerfs hot zijn doorgevoerd? Kan hier niet op de offici forums maar een vriend zegt dat wizard armor hard is generfed (hit harder dan max hp is gewoon instant death), smoke screen van de DH en inferno act 1 NOG makkelijker is gemaakt....
Pagina: 1 ... 3 ... 27 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling dat je iets post van je pre-order noch waar je dat hebt gedaan noch voor hoeveel je dat hebt gedaan. Dit topic is voor het spel Diablo 3, niet voor het aankoopproces er van.

Tevens is het niet de bedoeling te vragen/bedelen om een Guest Pass, als mensen ze willen weggeven dan posten ze dat wel.

Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is ook niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic