Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Verwijderd schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 10:41:
het is een voorbeeld om aan te geven dat niet iedereen jouw visie deelt.
Het is geen visie. Weapon gems gebruik je voor damage. Niet meer en niet minder. En de rooie zijn daar de meest optimale. Als je andere wil gebruiken is dat helemaal prima, lekker doen, maar crit gems zijn t.o.v. pure damage gems gewoon geen slimme keuze.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grimmie187 schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 10:33:
[...]

pcies, volgens mij is er voor iedere class de afweging: -gem om je dmg stat te verhogen -gem om je HP (vit) te verhogen. Dit geldt natuurlijk wel alleen voor pants/chest/ring/neck.
ja en nee

je kan inderdaad de afweging maken om voor meer vitality te gaan maar
strength = meer damage + meer armor voor barb
dex = meer damage + meer dodge voor DH en monk
int = meer damage + meer resistance voor WD en wizard

dus in principe haal je en meer damage en meer defense
nuja ik zit ook nog niet zo ver dat vitality een grote rol speelt maar het lijkt mij meer itemafhankelijk dan class afhankelijk
als je items al genoeg vitality geven dan ga je bijna zowiezo het beste voor je primary attribute van je class lijkt mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Nog niet verder gegaan op mijn HC Monk in NM.
Reden dat ik toevallig wat aan het downloaden was en dat ik niet wil dat dat de reden is dat mijn Monk dood gaat. Daarnaast denk ik dat mijn monk Act1 wel goed door zal lopen maar Act 2 NM toch wat issues kan verwachten.

Bezig geweest met een WoW guildy op SC NM Act2 op mijn Wizard.
Drop gewoon geen kloot, doe wel 14xx DPS (is met die + damage weapon skill) heb 5.6k health en gaat nog wel eens dood :)

Alles wat dropped is Dex of Str gear >.>
Maar ja, daar hoor ik mijn lvl 31 DH die op NM staat te wachten op een vriend die meeloop niet over klagen :D

Ben wel bezig geweest skills te testen en wisselen, en waarschijnlijk ook de reden voor een hoop van mijn death's. Daarnaast de "Run in and Oh Crap bad Idea and Run away screaming" tactiek is ook niet echt de beste tactiek op een Wizard die samen met ene DH loopt.

p.s. (edit)
Vliegjes champion packs met jailer/waller of vortex.
Haat is het enigste woord dat in mij opkomt als ik er aan denk.

[ Voor 7% gewijzigd door Derr_Hans op 23-05-2012 10:53 ]

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Verwijderd schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 10:39:
Ik vroeg wat jullie het leukst vidnen :-)..
Wizard, Monk, Barb. Ongeveer in die volgorde. WD ligt me niet. Maar andere mensen vinden de WD weer helemaal tof dus dat is gewoon persoonlijk.
Derr_Hans schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 10:52:
Ben wel bezig geweest skills te testen en wisselen, en waarschijnlijk ook de reden voor een hoop van mijn death's. Daarnaast de "Run in and Oh Crap bad Idea and Run away screaming" tactiek is ook niet echt de beste tactiek op een Wizard die samen met ene DH loopt.
Je Hydra vooruit spammen is wel een optie. Als die gaat schieten weet je dat er iets is. En dat het achter je aan gaat komen ;)

[ Voor 46% gewijzigd door Hydra op 23-05-2012 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nexius22
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 05-09 19:32
Ik heb nog 2 guest passes voor mensen die interesse hebben. De eerste twee personen die me PMen krijgen er 1.

Edit: vergeven

[ Voor 10% gewijzigd door nexius22 op 23-05-2012 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raoul.TLS
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 10-09 08:20
Weet iemand hoe je het spel opstart in een aangepast venster Dus niet Fullscreen

<GOT>DrOPje #2516

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Raoul.TLS schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 10:54:
Weet iemand hoe je het spel opstart in een aangepast venster Dus niet Fullscreen
Heb je al in de videoopties gekeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-09 22:33

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Dit kun je kiezen op dezelfde plaats waar je ook de resolutie aangeeft :)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:55

Woohooo

Smilie, James Smilie

Heeft er iemand toevallig nog een guest pass over voor mij? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 10:19:
Ik heb nu als witch doctor op lvl 29 270~ bij m'n damage staan, en buffed zo ongeveer 450. Ik heb geen idee of dit goed is, maar ik rag wel lekker door alle mobs heen op normal :P

Word de volgende moeilijksheidsgraad veel moeilijker zodat ik nog wat gear moet farmen of kan ik gelijk doorspelen?
Toen ik van normal naar NM ging heb ik wat aanpassingen moeten doen aan mijn gear. De mobs vallen wel mee maar het zijn vooral de championpacks die een stuk lastiger worden.

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2012 11:02 . Reden: 30 levels overgeslagen, aangepast nu. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 00:00
Verwijderd schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 10:57:
[...]

Toen ik van normal naar inferno nightmare ging heb ik wat aanpassingen moeten doen aan mijn gear. De mobs vallen wel mee maar het zijn vooral de championpacks die een stuk lastiger worden.
fixed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Verwijderd schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 10:57:
Toen ik van normal naar inferno ging heb ik wat aanpassingen moeten doen aan mijn gear. De mobs vallen wel mee maar het zijn vooral de championpacks die een stuk lastiger worden.
Vond ik op NM al. Had gister een jailer + mortar. Aargh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:45

scorpie

Supra Addict

Woohooo schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 10:57:
Heeft er iemand toevallig nog een guest pass over voor mij? O-)
Hij staat hier beneden in het vak met grote blauwe letters. :)

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 07:53
gewoon video opties en dan windowed aanvinken. en dan kan je de resolutie kiezen

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Hydra schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 10:52:
[...]

Wizard, Monk, Barb. Ongeveer in die volgorde. WD ligt me niet. Maar andere mensen vinden de WD weer helemaal tof dus dat is gewoon persoonlijk.

[...]

Je Hydra vooruit spammen is wel een optie. Als die gaat schieten weet je dat er iets is. En dat het achter je aan gaat komen ;)
Ja was dus builds aan het proberen zonder Hydra, das niet te doen imo lol.
Heb ook alle Hydra's geprobeerd die op lvl 42 beschikbaar zijn.
Blijf zweren bij de Arcane Hydra's, thight packs krijgen zoveel damage van deze hydra's vooral als je ze midden in de pack summon.

WoF + teleport rune, zo veeeel lol ermee gehad :)
Skill gebruiken en alle mobs spawnen op de DH die meeloopt.

Of in Act 2 die Posion zooi tegen de wals die schieten, met deze skill verplaats je die dus in het midden van je pad :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Malfius schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 10:32:
[...]

Te makkelijk is wel wat overdreven hoor. Als je als barbarian tank aan 13.5k dps zit en als volgende upgrade een 900+ dps 1hander in gedachten hebt lijkt het mij eerder dat je de content outgeared.
Ik had gewoon gehoopt dat zelfs met toptier Inferno echt moeilijk en uitdagend zou zijn. Helaas valt het wat mee. Het is wel wat moeilijker, maar echt moeilijk is het niet.

Het zou kunnen dat ik de content outgear, maar dat zou wat mij betreft eigenlijk niet mogelijk moeten zijn :p

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Dakreal schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 10:59:
Het zou kunnen dat ik de content outgear, maar dat zou wat mij betreft eigenlijk niet mogelijk moeten zijn :p
Heb je gear op de AH gekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10-09 00:50

hmr

Derr_Hans schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 10:59:
[...]

Ja was dus builds aan het proberen zonder Hydra, das niet te doen imo lol.
Heb ook alle Hydra's geprobeerd die op lvl 42 beschikbaar zijn.
Blijf zweren bij de Arcane Hydra's, thight packs krijgen zoveel damage van deze hydra's vooral als je ze midden in de pack summon.

WoF + teleport rune, zo veeeel lol ermee gehad :)
Skill gebruiken en alle mobs spawnen op de DH die meeloopt.

Of in Act 2 die Posion zooi tegen de wals die schieten, met deze skill verplaats je die dus in het midden van je pad :D
Ik gebruik nooit hydra's en ben in act 3 op NM :)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Hydra schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 11:01:
[...]

Heb je gear op de AH gekocht?
Yes, ik zal het anders zeggen.

De gegenereerde gear zou nooit de hoogste moeilijkheidsgraad triviaal moeten maken :)

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
hmr schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 11:02:
Ik gebruik nooit hydra's en ben in act 3 op NM :)
Je kunt best zonder natuurlijk maar ik vind ze erg handig. In het ergste geval kun je er gewoon eentje neerploppen en dan de mob waar je moeite mee hebt rond die Hydra kiten.
Dakreal schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 11:04:

De gegenereerde gear zou nooit de hoogste moeilijkheidsgraad triviaal moeten maken :)
Je outgeared de content en je zit bovendien in Act 1 toch? Als je spul van de AH koopt die hoger is dan wat je ooit zelf zou vinden (op level 30 aan het eind van Act 4 vind je level 23 spul) moet je m.i. niet klagen dat content te makkelijk zou zijn. Als ze dat omhoog zouden schroeven zou die content onmogelijk zijn zonder meuk van de AH te kopen.

[ Voor 46% gewijzigd door Hydra op 23-05-2012 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Hydra schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 11:04:
[...]

Je kunt best zonder natuurlijk maar ik vind ze erg handig. In het ergste geval kun je er gewoon eentje neerploppen en dan de mob waar je moeite mee hebt rond die Hydra kiten.

[...]

Je outgeared de content en je zit bovendien in Act 1 toch? Als je spul van de AH koopt die hoger is dan wat je ooit zelf zou vinden (op level 30 aan het eind van Act 4 vind je level 23 spul) moet je m.i. niet klagen dat content te makkelijk zou zijn. Als ze dat omhoog zouden schroeven zou die content onmogelijk zijn zonder meuk van de AH te kopen.
ok kon een glimlach niet onderdrukkebn bij het lezen van je comment en het zien van je naam :o

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Hydra schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 11:04:
[...]

[...]

Ze garandeerde dat Inferno ontzettend moeilijk zou zijn :P Maar goed, in act 1 zijn de mobs nog maar lvl 61, kijken wat lvl 62 en 63 doet. Vind het niet vervelend hoor, maar als ze aangeven dat iets echt moeilijk is, dan mag het best zo zijn dat je keihard doodgaat zonder goeie gear :)

Dit is een beetje 'moeilijk' op een WoW manier :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

ik vind het overigens erg raar dat de bosses niet gewoon itemlevel gear droppen die rond het level zit als men is op het moment dat ze die boss killen. Hiermee krijg je een veel leuker gear process en kan je niet gewoon even via ah gear krijgen die ervoor zorgt dat je de bosses outgeared. Laat act1 final boss lekker gear droppen voor iemand op dat level!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
hmr schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 11:07:
ok kon een glimlach niet onderdrukkebn bij het lezen van je comment en het zien van je naam :o
:D

Ja, vond het ook erg tof dat ze in Diablo 1 al een skill naar mij vernoemd hebben ;)
Dakreal schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 11:07:
Ze garandeerde dat Inferno ontzettend moeilijk zou zijn :P Maar goed, in act 1 zijn de mobs nog maar lvl 61, kijken wat lvl 62 en 63 doet. Vind het niet vervelend hoor, maar als ze aangeven dat iets echt moeilijk is, dan mag het best zo zijn dat je keihard doodgaat zonder goeie gear :)

Dit is een beetje 'moeilijk' op een WoW manier :P
Nogmaals: als jij content overgeared en ze content dan toch moeilijk zouden maken, dan zou die content met normale gear toch onmogelijk zijn?
hmr schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 11:09:
ik vind het overigens erg raar dat de bosses niet gewoon itemlevel gear droppen die rond het level zit als men is op het moment dat ze die boss killen. Hiermee krijg je een veel leuker gear process en kan je niet gewoon even via ah gear krijgen die ervoor zorgt dat je de bosses outgeared. Laat act1 final boss lekker gear droppen voor iemand op dat level!
Het is geen itemlevel. Het is MINIMUM level.

[ Voor 22% gewijzigd door Hydra op 23-05-2012 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Ik heb toch een vraag ik zit momenteel op mijn Lv46 Wizard ( Begin ACTIII NM ) een beetje te klooien met mijn build momenteel gebruik ik deze Build
de vraag is eigenlijk welke build gebruiken jullie en waarom ?

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
ShadowBumble schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 11:10:
Ik heb toch een vraag ik zit momenteel op mijn Lv46 Wizard ( Begin ACTIII NM ) een beetje te klooien met mijn build momenteel gebruik ik deze Build
Waarom gebruik je niet de volgende rune op disintegrate? Zelf heb ik 'em nog niet maar die lijkt mij een stuk beter voor je damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qzar
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10-09 14:18
Ik gebruik secondary een arcane orb, omdat je hiermee veel beter kan kiten.
Verder gebruik ik defensive de diamond skin, omdat je dat vaak kan redden om even ergens weg te komen. Ice armor ben ik ook een groot favoriet van, zodat meelee units gefreezed worden als ze je aanvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Hydra schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 11:09:

Nogmaals: als jij content overgeared en ze content dan toch moeilijk zouden maken, dan zou die content met normale gear toch onmogelijk zijn?
Zie je ook andere meningen? of zijn die niet geldig? :P

Ik vind hetvolgende:

Met de announcements en de info die bekend is gemaakt hebben ze inferno afgeschilderd als iets onzettend moeilijks terwijl dit op dit moment niet het geval is.

Dat heeft niets te maken met goeie gear, want moeilijk is moeilijk. En met goeie gear zou het dan ook moeilijk moeten zijn.

Ik hoopte stiekum op oldskool keiharde difficulty, maar dit is het zeker niet.

Lees wel, ik vind het spel prima uitdagend hoor, maar ze hadden van Inferno niet zo een fuzz moeten maken en gewoon moeten zeggen er is een 4e difficulty.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Qzar schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 11:12:
Ik gebruik secondary een arcane orb, omdat je hiermee veel beter kan kiten.
Verder gebruik ik defensive de diamond skin, omdat je dat vaak kan redden om even ergens weg te komen. Ice armor ben ik ook een groot favoriet van, zodat meelee units gefreezed worden als ze je aanvallen.
Met de 'slow' rune die je een slow aura geeft is kiten ook erg veel makkelijker. Gebruik die i.p.v. sparkflint als ik moeite heb met mobs.
Dakreal schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 11:13:
Dit is geen kwestie van meningen. Hoe "moeilijk" dit spel is, is rechtstreeks afhankelijk van je gear. Jij maakt het bewust makkelijker door jezelf te overgearen. Doe dat dan gewoon niet? Je kunt niet Diablo 3 opeens gearonafhankelijk maken ofzo, dan verander je het complete spel. Heck; het genre.

[ Voor 30% gewijzigd door Hydra op 23-05-2012 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

http://eu.battle.net/d3/e.../wizard#acXdSP!aYb!YbYbZZ

Ik gebruik deze build, vooral omdat het kiten met orbs veel beter afgaat, de images het kiten op nightmare nog makkelijker maakt. Diamond skin voor emergency's

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Ik heb zoo zin om hardcore te doen he ;p maar niet solo en al me vrienden willen eerst in SC tot 60. de pussy's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
  • Laatst online: 02-04 08:43
[...]

Ik vind hetvolgende:

Met de announcements en de info die bekend is gemaakt hebben ze inferno afgeschilderd als iets onzettend moeilijks terwijl dit op dit moment niet het geval is.

Dat heeft niets te maken met goeie gear, want moeilijk is moeilijk. En met goeie gear zou het dan ook moeilijk moeten zijn.

Ik hoopte stiekum op oldskool keiharde difficulty, maar dit is het zeker niet.

Lees wel, ik vind het spel prima uitdagend hoor, maar ze hadden van Inferno niet zo een fuzz moeten maken en gewoon moeten zeggen er is een 4e difficulty.
ACT 2-3 zijn andere koek op inferno wat ik gelezen heb. Daar zit in de champion packs de echte pijn. Hoor graag je opinie als je daar doorheen gaat. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
CobyBE schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 10:36:
[...]

Die pages krijg je inderdaad op NM (en heel zelden al op normal).
Verder is het niet abnormaal duur om een gem te removen, ik heb tot nu toe tussen de 300g en 1200g betaald voor het removen van één of meerdere gems
Disenchant je oude gear en je krijgt de gems geewoon terug die er in zaten

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
defiler1974 schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 11:17:
ACT 2-3 zijn andere koek op inferno wat ik gelezen heb. Daar zit in de champion packs de echte pijn.
Komt er ook nog eens bij. Act 1 zijn de mobs ook gewoon retesimpel. Ze zijn traag en makkelijk te ontwijken, afgezien van af en toe een vervelende pack met vervelende combinaties van eigenschappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rey Nemaattori
  • Laatst online: 23-07 12:09
De_Bastaard schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 10:13:
Ik doe maar 110-120 ofzo met mijn monk op level 26 :X
No worries, ik zat op 40dps met mijn level 20monk, 400 dps op level 30 en nu @level 37 zit ik op 780-ish..dat stijgt dus logaritmisch met je levels mee.

Normal mode heb ik uitgespeeld met slechts 440 dps oid. maar voor act1 op nightmare is 700+ dps echt wel een must, dood ga je niet echt(unless ganked by an elite pack) maar je bent lang aan het rammen op die beesten...ik wil juist zoveel mogelijk doorlopen om op Hell te kunnen spelen :+

Speks:The Hexagon Iks Twee Servertje

"When everything is allright,there is nothing left."Rey_Nemaattori

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

[...]

Ik begrijp waar je op doelt, maar Hydra heeft wel degelijk een punt. Als Inferno nog steeds hartstikke moeilijk zou zijn met de beste gear, dan is Inferno simpelweg onmogelijk met normale gear. Dat lijkt mij absoluut niet de bedoeling, want dat zou betekenen dat je in Hell moet blijven farmen voordat je kunt starten in Inferno. Maar wat is dan het moment om dat te doen? Het voorname verschil van Inferno t.o.v. de andere difficulties is gewoon het feit dat de monsters altijd hoger level zijn dan jij en hoe verder je komt hoe erger dit wordt.

Het enige wat Blizzard kan doen om Inferno nog moelijker te maken, is de monsters sterker maken naarmate jouw equipment beter wordt; maar dat lijkt mij vrij lastig. Zeker als je dan ook nog eens Co-op gaat spelen. :)

Dus hoewel ik begrijp dat Inferno misschien niet zo moeilijk is als jij denkt, is het moeilijk anders te doen.
Rey Nemaattori schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 11:18:
[...]

No worries, ik zat op 40dps met mijn level 20monk, 400 dps op level 30 en nu @level 37 zit ik op 780-ish..dat stijgt dus logaritmisch met je levels mee.
Is dat met of zonder gear gekocht in de AH? Want als jij 400DPS had op lvl30, loop ik blijkbaar fors achter qua damage. Ik gebruik dan nog wel geen gems, maar dat verklaart niet dat hele verschil lijkt mij.

[ Voor 17% gewijzigd door Cloud op 23-05-2012 11:20 ]

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Netrunner
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 30-03 19:56
mijn stats als lv 51 barbarian:

635 STR
311 DEX
268 INT
757 VIT

2484 ARMOR
1623.9 DPS

Maar nog ik heb moeite in Hell, vaak kan ik de elites of champions niet in 1 keer aan, begin hier wel steeds meer te frustreren :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• predacore
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 26-08 15:37

predacore

@TychoV

Rey Nemaattori schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 11:18:
[...]

Normal mode heb ik uitgespeeld met slechts 440 dps oid. maar voor act1 op nightmare is 700+ dps echt wel een must, dood ga je niet echt(unless ganked by an elite pack) maar je bent lang aan het rammen op die beesten...ik wil juist zoveel mogelijk doorlopen om op Hell te kunnen spelen :+
ik met mijn monk van lvl 47, zit ik zonder buffs op 2200 :)
nightmare act 3 / 4 nu. echt sinds mijn nieuwe 2h weapon blaas ik er doorheen.

The Buddha Boy - Nemo - Liquidgenius.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Cloud schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 11:19:
Het enige wat Blizzard kan doen om Inferno nog moelijker te maken, is de monsters sterker maken naarmate jouw equipment beter wordt; maar dat lijkt mij vrij lastig. Zeker als je dan ook nog eens Co-op gaat spelen. :)
Komt nog eens bij dat dat retesaai is. Als je veel betere gear hebt hoor je door packs met monsters te snijden als een laser door boter, dat is hoe Diablo werkt. Als je er ff niet doorkomt grind je ff en daarna is het stukken simpeler. Als je gear geen invloed laat hebben is het hele nut van gear proberen te vinden weg.
Cloud schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 11:19:
Is dat met of zonder gear gekocht in de AH? Want als jij 400DPS had op lvl30, loop ik blijkbaar fors achter qua damage. Ik gebruik dan nog wel geen gems, maar dat verklaart niet dat hele verschil lijkt mij.
Ik had 250 ongeveer op level 32 met m'n Wizard en behalve met Diablo nergens moeite mee (duurde alleen ff). Toen bleek dat je dan op NM wel erg lang over mobs doet toch ff gaan shoppen en zat toen met 15000 gold uitgegeven op 750 dps. Gewoon gear kopen maakt een enorm verschil.

[ Voor 31% gewijzigd door Hydra op 23-05-2012 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Laatst online: 10-09 23:36
Netrunner schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 11:22:
Maar nog ik heb moeite in Hell, vaak kan ik de elites of champions niet in 1 keer aan, begin hier wel steeds meer te frustreren :/
Klopt je stats zijn ook niet al te best. Je kan namelijk al snel 3 a 4 keer zoveel hebben op jouw level. Tijd voor betere items dus ;)

@Ricmaniac
Genoeg spelers op GoT die HC doen waaronder ik :)

[ Voor 8% gewijzigd door Sir_Hendro op 23-05-2012 11:26 ]

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

Waarom heb je de passive dat je een burn effect krijgt op het target met fire spells, maar heb je geen fire spells?

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 09-09 15:50
Hydra schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 11:23:
[...]

Komt nog eens bij dat dat retesaai is. Als je veel betere gear hebt hoor je door packs met monsters te snijden als een laser door boter, dat is hoe Diablo werkt. Als je er ff niet doorkomt grind je ff en daarna is het stukken simpeler. Als je gear geen invloed laat hebben is het hele nut van gear proberen te vinden weg.
Juist! Het hele doel (lees: plezier) van Diablo is natuurlijk zo sterk worden dat je zelfs act 4 Inferno outgeared.

Hoe heerlijk was het in DII om op een gegeven moment een char te hebben waar je blind Baal runs mee deed :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rey Nemaattori
  • Laatst online: 23-07 12:09
Hydra schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 10:54:
[...]

Heb je al in de videoopties gekeken?
Betere vraagd dan: iemand enig idee hoe ik het spel opstart in full screen(en een hogere resolutie dan 1024*768) Videoopties ben ik al geweest, de resolutie en fs/ws opties zijn NIET aanklikbaar :(

Ik vind het een beetje jammer om met 3 1920x1200 monitoren te zitten gamen op een resolutie waar ik op mijn Thunderbird K7 ook al op gamede...vermoed echter dat 't een eyefinity issue is though :+
predacore schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 11:22:
[...]

Damn... wat is jouw build? Ik zit overal maar dex gems in te proppen om een beetje dmg te kunnen doen, maar 2200 is echt nice :P

En welk 2 handig wapen gebruik jij? Ik vind die dingen nml 9/10 keer te traag om snel genoeg spirit te genereren...maar als ik al zou kunnen verdubbelen qua slagkracht, i'd be really happy, dan wordt nm echt peanuts :P

[ Voor 31% gewijzigd door Rey Nemaattori op 23-05-2012 11:30 ]

Speks:The Hexagon Iks Twee Servertje

"When everything is allright,there is nothing left."Rey_Nemaattori

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 27-08 08:25
predacore schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 11:22:
[...]

Hoe zien jou gear en skills eruit als ik vragen mag? :-)
Zit zelf bijna op hetzelfde niveau en twijfel ook over een 2h wapen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• predacore

predacore

@TychoV

Rey Nemaattori schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 11:26:
[...]

Damn... wat is jouw build? Ik zit overal maar dex gems in te proppen om een beetje dmg te kunnen doen, maar 2200 is echt nice :P

En welk 2 handig wapen gebruik jij? Ik vind die dingen nml 9/10 keer te traag om snel genoeg spirit te genereren...maar als ik al zou kunnen verdubbelen qua slagkracht, i'd be really happy, dan wordt nm echt peanuts :P
snelheid is ook wel een beetje mijn struikelblok. spirit is soms beetje krap bij kas. maar in principe hit ik zo een grote ork(?) met 1 klap neer als mijn vortex aanstaat.
ik zit vanavond weer thuis en zal dan even mijn build posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wuswug
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 10-09 19:44
Heb nog een geust pass over stuur maar een DM ;)

en zijn er nog mensen die samen willen spele?
add me wuswug#2283

heb nu een lvl 34 Wiz
en ben van plan om nog een DH te maken ergens deze week

(╯°□°)╯ ︵ ┻━┻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Netrunner schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 11:22:
mijn stats als lv 51 barbarian:

635 STR
311 DEX
268 INT
757 VIT

2484 ARMOR
1623.9 DPS

Je dps is een beetje laag. Zelf had ik rond de 2.1k toen ik door hell ging en rond de 3k aan het einde van Act IV. Even kijken op de AH voor een beter wapen en wat meer vitality helpt ook trouwens :).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeanski
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-01-2023
op lvl 46 heb ik een wapen gekocht dat mijn dps heeft gedubbeld, zo zie je maar dat de AH soms nodig is :P 1.8K dps met 13-14k health monk nu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• predacore

predacore

@TychoV

Jeanski schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 11:29:
op lvl 46 heb ik een wapen gekocht dat mijn dps heeft gedubbeld, zo zie je maar dat de AH soms nodig is :P 1.8K dps met 13-14k health monk nu :)
omg, ook nice. ik heb maar 6k health.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberTijn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 17:49
Advies is welkom inzake de laatste boss van ACT IV:

spoiler:
Krijg Diablo maar niet dood met m'n lvl 31 wizard. Tot slot geprobeerd met een groepje van 2x lvl 31 demon hunters en we bleven wipen helaas. Wat raden jullie aan? Nog even verder levelen op een hogere difficulty en dan nogmaals proberen of een specifieke tactiek proberen? Wil hem toch wel erg graag kapot hebben voor ik door ga. Het gaat fout op het punt waar Diablo de kopie van jezelf spawnt. Mijn Wizard is dan heul snel dood :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

CyberTijn schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 11:31:

spoiler:
Krijg Diablo maar niet dood met m'n lvl 31 wizard. Tot slot geprobeerd met een groepje van 2x lvl 31 demon hunters en we bleven wipen helaas. Wat raden jullie aan? Nog even verder levelen op een hogere difficulty en dan nogmaals proberen of een specifieke tactiek proberen? Wil hem toch wel erg graag kapot hebben voor ik door ga. Het gaat fout op het punt waar Diablo de kopie van jezelf spawnt. Mijn Wizard is dan heul snel dood :(
Met welke build speel je en wat is je dps?

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muta
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Ik hoop eigenlijk dat als de RMAH komt dat alle goede items wel (flink) geld gaan kosten, want dan gaan mensen misschien wat meer moeite doen op lvl60 om goede gear te vinden. Wat is het leuke om alles te kopen?

Ik hoop dat eigenlijk de beste gear niet op de gold AH komt, zodat mensen ervoor gaan werken omdat ze geen gear willen kopen voor harde euro's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
http://eu.battle.net/d3/en/calculator/monk#aZYgih!XZY!Zbbaaa

Is mijn Monks Build atm op HC lvl 31 @ NM.

Heb niet zo veel vitality nog, en damage is nu atm 288 met shield.
Maar dood ga je niet echt met deze build heb ik al gemerkt :)

Terwijl de killing speed goed te doen is, diablo was een eitje op normal.

Heb geen items van de AH gehaald, heb wel geluk gehad met drops.
Alleen mis er nog een paar items wat Vitality stats.

288 dps zal voldoende zijn in tot Skeleton King dan hopen op het vinden van upgrade van mijn wapen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

spoiler:
Als je snel dood gaat moet je meer leven hebben :P

Lvl 31 is goed, zou moeten lukken. Mocht je willen, dan kan ik hem wel ff killen voor je, Angeloonie#2758

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Netrunner
Jerry schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 11:29:
[...]

Je dps is een beetje laag. Zelf had ik rond de 2.1k toen ik door hell ging en rond de 3k aan het einde van Act IV. Even kijken op de AH voor een beter wapen en wat meer vitality helpt ook trouwens :).
ja damn, ik heb amper geld, omdat ik steeds die potions van 401 gold moet kopen. In AH kocht ik laatst een helm, 1 handed axe, 1 handed mace voor 500k samen. Daar ging me cash reserve. Ik probeer nu steeds een aantal dungeons opnieuw te doen door in en uit te loggen, dit vangt meestal 10-50k per run. Zo ga ik eerst ff cash reserve opbouwen en even in AH browsen voor vit+str items.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Zo...level 55...30K HP en 9.2K DPS.... Moet het wel mee lukken toch hell? (barbarian)

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-04 10:06
Hydra schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 11:14:
[...]

Met de 'slow' rune die je een slow aura geeft is kiten ook erg veel makkelijker. Gebruik die i.p.v. sparkflint als ik moeite heb met mobs.

[...]

Dit is geen kwestie van meningen. Hoe "moeilijk" dit spel is, is rechtstreeks afhankelijk van je gear. Jij maakt het bewust makkelijker door jezelf te overgearen. Doe dat dan gewoon niet? Je kunt niet Diablo 3 opeens gearonafhankelijk maken ofzo, dan verander je het complete spel. Heck; het genre.
ik vind dat als je hier zo makkelijk over denkt dat je maar eens moet beginnen aan een hardcore character. eens zien of je dan nog steeds zo makkelijk over inferno praat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

spoiler:
spoiler:
dat snap ik niet helemaal. Ik solode hem makkelijk. eerste keer niet. toen ging ik ook dood ja. maar vervolgens de 2e try ging heel goed. ik pompte als demon hunter me hele hatred op hem leeg in combinate met de healing skill. dan ging ik gewoon wat rondjes rennen en left mouse button attacks doen. dan als me hatred weer hoog was rende ik weer weg en pompte ik opnieuw me hatred leeg.

Ik deed dit elke keer heen en weer tussen de 2 healing wells, en dan als ik wat laag was met health klikte ik gewoon op die healing well

[ Voor 3% gewijzigd door Ricmaniac op 23-05-2012 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Daarom ben ik ook benieuwd naar act 2, ik mis het vaak doodgaan :P het rennen voor je leven e.d. de overstap van NM naar Hell was wat dat betreft een stuk zwaarder, maar toen had ik ook nog niet de gear die ik nu had.

Auctionhall is ook een game apart zeg, heb in 2 dagen wel 3 mil verdiend, daar een paar mooie legendary's van kunnen kaufen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
ben gisteravond lvl 60 geworden op hardcore met me barbarian. yay! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matty___
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 09-09 17:20
Flghter1982 schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 11:37:
en ga je inferno?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Flghter1982 schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 11:37:
WAUW. gratz man :o maarja wat nu. ga je serieus inferno hardcore proberen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Netrunner
Ik heb nog niks kunnen verkopen in auction house, miserable :(

wat zijn richtprijzen voor bepaalde hoeveelheden dmg in combi met stats dan?
Als iemand hier een mooi lijstje van zou kunnen maken zou fantastisch zijn, want ik heb werkelijk waar geen id hoeveel geld ik gemiddeld moet vragen voor een rare lv 50 item.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hatsjoe
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-09 13:35
Ik lees nu in dit topic dat SS van DH generfed is, wat is er precies aangepast dan? Zit nu op werk dus kan niet zelf kijken.
SS is de enige skill die het nog enigszins mogelijk maakte om te solo-en, als het een zware nerf is, zijn DH nog rotter om solo mee te spelen imo.

Zijn er nog andere DH hier die in Act IV bezig zijn solo? Ik heb best veel moeite met Act IV, heb iets van 23k HP maar ga nog steeds best hard dood soms. Zolang ik blijf kiten gaan het wel, hit hard omdat ik een crit/crit dmg build heb.. Maar zodra je champion packs hebt die teleporten of van die snelle mobs, dan hitten ze me bijna meteen dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matty___
Netrunner schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 11:38:

Als iemand hier een mooi lijstje van zou kunnen maken zou fantastisch zijn, want ik heb werkelijk waar geen id hoeveel geld ik gemiddeld moet vragen voor een rare lv 50 item.
20k?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
Ricmaniac schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 11:37:
[...]

WAUW. gratz man :o maarja wat nu. ga je serieus inferno hardcore proberen? :P
voorlopig niet. ik ga eest act 1 hell even farmen met de nephalin valor buff. dan zodra ik de 55k hp marker passeer ga ik naar act 2 hell. dan op 60k hp pas naar act 3 etc etc. ik wil toch zeker wel 75k hp hebben voordat ik ook maar aan act 1 inferno begin :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024

Je kijkt op de AH wat andere mensen voor vergelijkbare items vragen? Je kunt zoeken op bepaalde stats, daardoor is vergelijken juist heel eenvoudig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hatsjoe

Wat ik altijd doe is zoeken op de AH naar vergelijkbare items met ongeveer dezelfde stats en damage/armor en daar dan iets onder gaan zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matty___
Hatsjoe schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 11:38:
Ik lees nu in dit topic dat SS van DH generfed is, wat is er precies aangepast dan? Zit nu op werk dus kan niet zelf kijken.
SS is de enige skill die het nog enigszins mogelijk maakte om te solo-en, als het een zware nerf is, zijn DH nog rotter om solo mee te spelen imo.

Zijn er nog andere DH hier die in Act IV bezig zijn solo? Ik heb best veel moeite met Act IV, heb iets van 23k HP maar ga nog steeds best hard dood soms. Zolang ik blijf kiten gaan het wel, hit hard omdat ik een crit/crit dmg build heb.. Maar zodra je champion packs hebt die teleporten of van die snelle mobs, dan hitten ze me bijna meteen dood.
solo door hell met DH. gaat best als je maar voldoende dps hebt met sharpshoter skill. Ik bedoel daarmee heb ik als het opgeladen is 16k dps. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-07 14:14
Gezien de naam Shadow Clone zat ik me af te vragen of het misschien een 1 op 1 copy is van jezelf qua stats. Iemand enig idee?
Want dan zou het een optie zijn om voor ie verschijnt even je wapen te vervangen door een level 1 inferior wapen, na verschijnen terug wisselen en em afmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hatsjoe
matty___ schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 11:40:
[...]

solo door hell met DH. gaat best als je maar voldoende dps hebt met sharpshoter skill. Ik bedoel daarmee heb ik als het opgeladen is 16k dps. :9
Jah ik heb die passive ook, en zit dan op 19k dps ongeveer, en open altijd met 2x Cluster Bomb of hoe die ook heet met de rune dat ik extra dmg doe op de impact zone, zijn dan 2x 30k crits achter elkaar, leuke opener. Voor de rest Hungering Arrow met extra crit dmg voor de hatred regen en die andere arrow ding welke in 3 kan opsplitsen en kan slowen (ben naam ff vergeten).. Gaat redelijk op die manier zolang ik maar op een afstand kan blijfen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-01-2024

kaluro2

Kaluro.650

Xtr3me4me schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 11:35:
Zo...level 55...30K HP en 9.2K DPS.... Moet het wel mee lukken toch hell? (barbarian)
Ligt aan je totale armor en resist waardes :+.

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flghter1982 schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 11:39:
[...]

voorlopig niet. ik ga eest act 1 hell even farmen met de nephalin valor buff. dan zodra ik de 55k hp marker passeer ga ik naar act 2 hell. dan op 60k hp pas naar act 3 etc etc. ik wil toch zeker wel 75k hp hebben voordat ik ook maar aan act 1 inferno begin :)
Zo veel HP heb je niet nodig.

Wat je nodig hebt zijn armor en resistances. Ik heb slechts 22k life. Maar wel 7K armoren 600 resists all. Dat zorgt ervoor dat je bijna nooit dood gaat. Dat beetje leven stelt het moment dat je sterft slechts uit.

Act 1 inferno trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malfius
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-03 22:06
Dakreal schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 11:04:
[...]

Je zit in de makkelijkste act van de hoogste moeilijkheidsgraad, en de moeilijkheid schaalt gewoon door.
Act 3/4 inferno zijn een heel pak moeilijker te solo'en als barbarian, nog niet te vroeg victory kraaien dus :)
PizZa_CalZone schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 10:33:
[...]

We hebben het hier wel over inferno... dan is 13k dmg net genoeg om act 1 door te komen.
Speel jij wel barbarian? Ik wil wel eens een barbarian tank zien die net uit hell komt en 13k dps doet,
zonder een hoop defensive stats op te geven.

[ Voor 28% gewijzigd door Malfius op 23-05-2012 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 17:25

Pykow

Angelo OTR

game is nu 1 week oud en ben er nu wel een beetje op uitgekeken, ik ben in act 4 op nightmare.
doe genoeg DPS denk ik om hem te verslaan zit nu level 51 met een dps van 2800
nog wat geld farmen om me dps naar 3000 te krijgen en me vitality wat omhoog en dan diablo verslaan en dan heb ik het wel weer gehad met diablo 3.

Ik snap echt niet waarom ik voor de 3x alles opnieuw wil spelen, als ik straks level 60 ben en je moet dan heel hell nog doorlopen is er niks aan.Alles ken je al.
Blijf erbij dat de acts veel groter hadden moeten zijn en dat je van level 1 tot level 60 gewoon 1 verhaal doorloopt en niet dat je 3x het verhaal moet doorlopen. van lvl 1 tot lvl 30 en van lvl 30 tot 50 en de laatste 50 tot 60.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Verwijderd schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 11:44:
[...]

Zo veel HP heb je niet nodig.

Wat je nodig hebt zijn armor en resistances. Ik heb slechts 22k life. Maar wel 7K armoren 600 resists all. Dat zorgt ervoor dat je bijna nooit dood gaat. Dat beetje leven stelt het moment dat je sterft slechts uit.

Act 1 inferno trouwens.
En ben jij een barbarian? want 22k is echt te weinig in mijn ervaring. er zijn mobs die voor 15k op mijn barb hitten en ik zit ook op 7k armor. op HC is 22k helemaal te weinig, 75k hp zorgt ervoor dat je niet in 3 klappen neergeknalt wordt. Er zijn gewoon bepaalde mobs die echt veel physical damage doen.
Pykow schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 11:46:
game is nu 1 week oud en ben er nu wel een beetje op uitgekeken, ik ben in act 4 op nightmare.
nog wat geld farmen om me dps naar 3000 te krijgen en me vitality wat omhoog en dan diablo verslaan en dan heb ik het wel weer gehad met diablo 3.

Ik snap echt niet waarom ik voor de 3x alles opnieuw wil spelen, als ik straks level 60 ben en je moet dan heel hell nog doorlopen is er niks aan.Alles ken je al.
Blijf erbij dat de acts veel groter hadden moeten zijn en dat je van level 1 tot level 60 gewoon 1 verhaal doorloopt en niet dat je 3x het verhaal moet doorlopen. van lvl 1 tot lvl 30 en van lvl 30 tot 50 en de laatste 50 tot 60.
Wat je niet leuk vind is waar diablo 3 om draait. Dus misschien is het gewoon niet de game voor jou. De acts zijn groot zat, alles wat je opnoemt zat al in deel 1 en 2, dus als je dat niet echt leuk vind dan heb je jezelf niet echt verdiept in je aanschaf.

[ Voor 43% gewijzigd door Dakreal op 23-05-2012 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 09-09 15:50
Dakreal schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 11:48:
[...]

En ben jij een barbarian? want 22k is echt te weinig in mijn ervaring. er zijn mobs die voor 15k op mijn barb hitten en ik zit ook op 7k armor. op HC is 22k helemaal te weinig, 75k hp zorgt ervoor dat je niet in 3 klappen neergeknalt wordt. Er zijn gewoon bepaalde mobs die echt veel physical damage doen.
Tja, hij reageert op iemand die Hardcore level 60 is. En dan een opmerking 'zorgt er voor dat je bijna nooit doodgaat. Nou, daar doe je het niet voor op hardcore hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren weer verder kunnen spelen en inmiddels is mijn barb level 30 met 375 dps (met Battle Rage zo'n 480) en ~2k health. Zit nu dicht tegen het einde van Act 3 aan (en ik heb al 2 nieuwe items klaar liggen die mijn dps verder moeten boosten vanaf level 31-32).

Hopelijk kan ik vanavond Act 3 uitspelen dan moet ik dit weekend toch wel in NM kunnen aanbelanden :)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muta
  • Niet online
Skyclad schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 11:41:
Gezien de naam Shadow Clone zat ik me af te vragen of het misschien een 1 op 1 copy is van jezelf qua stats. Iemand enig idee?
Want dan zou het een optie zijn om voor ie verschijnt even je wapen te vervangen door een level 1 inferior wapen, na verschijnen terug wisselen en em afmaken.
Ze hebben meer HP (3x zoveel ofzo)

Maar qua dmg is het niet vergelijkbaar met je eigen weapon. Ik solode gister diablo nightmare NP met mijn 400DPS weapon, mijn Clone had duidelijk een zwaar mindere attack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
psychoclown schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 11:50:
Gisteren weer verder kunnen spelen en inmiddels is mijn barb level 30 met 375 dps (met Battle Rage zo'n 480) en ~2k health. Zit nu dicht tegen het einde van Act 3 aan (en ik heb al 2 nieuwe items klaar liggen die mijn dps verder moeten boosten vanaf level 31-32).

Hopelijk kan ik vanavond Act 3 uitspelen dan moet ik dit weekend toch wel in NM kunnen aanbelanden :)
Zo jij hebt je tijd ervoor genomen duwd! Alles een beetje naar wens met je barb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
Ero-Sensei schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 11:50:
[...]

Tja, hij reageert op iemand die Hardcore level 60 is. En dan een opmerking 'zorgt er voor dat je bijna nooit doodgaat. Nou, daar doe je het niet voor op hardcore hoor :)
ja haha. bijna nooit is 1x teveel. ik heb nu 9k armor 150 all resistance and 40k hp op act 1 hell at lvl 60.

nu is het gewoon een kwestie van voorzichtig blijven en niet overmoedig worden en dan langzaam aan gear progression farmen. (zoals het spel bedoeld is) en dan stapje voor stapje richting inferno mode kruipen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Laatst online: 10-09 23:36
Over dat AH gezeur:

AH van normal:
Iedereen wil gold verdienen en weinig goede items zullen kapot gemaakt worden. Veel mensen spelen normaal en de items blijven altijd bij je, ook wanneer je dood gaat. Als je het AH in gaat kom je een goede item minimaal 100x tegen waarvan vele voor een zeer lage prijs. Er is gewoon te veel spul aanwezig voor de AH en door het te grote aanbod zijn de prijzen aan de lage kant. Dit kan inderdaad de fun een beetje weg nemen van het spel omdat je alles makkelijk outgeared.

AH op hardcore:
Weinig spelers vergeleken normal. Hierdoor minder voorraad aan goede items. Items gaan ook weg wanneer je dood gaat waardoor er veel vraag en weinig aanbod is. Prijzen schieten omhoog en daardoor wordt het veel moeilijker om aan goede gear te komen. Dit maakt het spel weer leuker.

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Dakreal schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 11:52:
[...]

Zo jij hebt je tijd ervoor genomen duwd! Alles een beetje naar wens met je barb?
Tja wij roden gaan zo traag omdat we de hele tijd het forum in de gaten moeten houden. We spelen in ploegendiensten :+

Met een beetje mazzel speel ik vanavond ook Act3 uit en Act4 dit weekend ergens. Moet wat rustig aandoen omdat ik een beetje last gekregen heb van mijn muisarm/hand. De vele clicks in D3 zorgen toch voor wat meer stress dan andere games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sir_Hendro schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 11:56:
Over dat AH gezeur:

AH van normal:
Iedereen wil gold verdienen en weinig goede items zullen kapot gemaakt worden. Veel mensen spelen normaal en de items blijven altijd bij je, ook wanneer je dood gaat. Als je het AH in gaat kom je een goede item minimaal 100x tegen waarvan vele voor een zeer lage prijs. Er is gewoon te veel spul aanwezig voor de AH en door het te grote aanbod zijn de prijzen aan de lage kant. Dit kan inderdaad de fun een beetje weg nemen van het spel omdat je alles makkelijk outgeared.

AH op hardcore:
Weinig spelers vergeleken normal. Hierdoor minder voorraad aan goede items. Items gaan ook weg wanneer je dood gaat waardoor er veel vraag en weinig aanbod is. Prijzen schieten omhoog en daardoor wordt het veel moeilijker om aan goede gear te komen. Dit maakt het spel weer leuker.
zit er toch aan te denken HC te gaan spelen :P heb nu diablo op normal verslagen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Netrunner schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 11:35:
ja damn, ik heb amper geld, omdat ik steeds die potions van 401 gold moet kopen. In AH kocht ik laatst een helm, 1 handed axe, 1 handed mace voor 500k samen. Daar ging me cash reserve. Ik probeer nu steeds een aantal dungeons opnieuw te doen door in en uit te loggen, dit vangt meestal 10-50k per run. Zo ga ik eerst ff cash reserve opbouwen en even in AH browsen voor vit+str items.
Dat zijn ook wel redelijk enormebedragen die je daar uitgeeft zeg!
Flghter1982 schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 11:35:
ik vind dat als je hier zo makkelijk over denkt dat je maar eens moet beginnen aan een hardcore character. eens zien of je dan nog steeds zo makkelijk over inferno praat ;)
Jij mist het punt wel heel hard zeg :)
Skyclad schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 11:41:
Op normal had ik met die shadows echt geen issue, die vielen snel genoeg om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flghter1982 schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 11:53:
[...]

ja haha. bijna nooit is 1x teveel. ik heb nu 9k armor 150 all resistance and 40k hp op act 1 hell at lvl 60.

nu is het gewoon een kwestie van voorzichtig blijven en niet overmoedig worden en dan langzaam aan gear progression farmen. (zoals het spel bedoeld is) en dan stapje voor stapje richting inferno mode kruipen.
Juist. En ik heb 7K armor en 600 resist all. Waardoor ik half zoveel damage neem als jou. Bovendien heb ik 22% dodge door achterlijk veel dex. Effectief heb ik dus meer buffer dan jou, met als voordeel dat een potion de helft van mijn leven healt, en bij jou maar een kwart.

resists hebben ook effect op physical damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muta
  • Niet online
Cloud schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 11:57:
[...]

Tja wij roden gaan zo traag omdat we de hele tijd het forum in de gaten moeten houden. We spelen in ploegendiensten :+

Met een beetje mazzel speel ik vanavond ook Act3 uit en Act4 dit weekend ergens. Moet wat rustig aandoen omdat ik een beetje last gekregen heb van mijn muisarm/hand. De vele clicks in D3 zorgen toch voor wat meer stress dan andere games.
Je weet dat je je muisknop ingedrukt kan houden he?
Scheelt mij iig RSI denk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 21:56
ok dus HC ah is een andere dan normal als ik dat nu goed begrijp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09-09 23:44

Zonder AH had je did gevoel misschien niet gehad. Zit er ook wat mee.
Maakt het spel veel te makkelijk en gaat op korte termijn saai worden denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Dat is nu eenmaal Diablo, dat wist je van te voren ;) Zo is het altijd geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Inrage schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 12:01:
Zonder AH had je did gevoel misschien niet gehad. Zit er ook wat mee.
Maakt het spel veel te makkelijk en gaat op korte termijn saai worden denk ik.
Daarnaast is coop spelen veel leuker dan solo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Muta schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 12:00:
[...]
Je weet dat je je muisknop ingedrukt kan houden he?
Scheelt mij iig RSI denk ;)
Doe ik ook al zoveel als mogelijk, maarja je zult toch moeten herpositioneren, andere vijanden kiezen, loot oppakken. Al met al zijn er meer clicks en vooral in een hoger temp, dan ik gewend ben. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roboreaper
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 17-06 21:41

roboreaper

Collecting your robots

Hydra schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 12:02:
[...]

Daarnaast is coop spelen veel leuker dan solo.
en coop met vrienden betekend meestal meer drops... als een boss 2 rares dropt voor iedereen heb je meer kans dat er iets leuks voor jouw bijzit :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hatsjoe schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 11:38:
Smoke Screen is generfed van 2 seconden naar 1 seconde. De rune Lingering Fog voegt nog steeds wel een seconde toe. Dus totaal van 3 naar 2 seconden max.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wravburn
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-03 13:28
Ik weet niet wat voor karakter je speelt, maar bij mij scheelde het gebruik van de SHIFT-knop een hele hoop op mijn wizard. Hiermee schiet je in een richting ipv op een specifieke vijand, scheelt een stuk (vind ik).

Dat neemt niet weg dat het een klikintensief spel is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
roboreaper schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 12:05:
en coop met vrienden betekend meestal meer drops... als een boss 2 rares dropt voor iedereen heb je meer kans dat er iets leuks voor jouw bijzit :D
Yup. Ik speel met m'n beide broertjes en we geven hopen zooi aan elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roshnak
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11-09 15:51

Roshnak

PSN: Roshgill

Zijn er nog Nerfs of Buffs voor Barbs? Ik kan dat hier niet checken ivm werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
Verwijderd schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 11:59:
[...]

Juist. En ik heb 7K armor en 600 resist all. Waardoor ik half zoveel damage neem als jou. Bovendien heb ik 22% dodge door achterlijk veel dex. Effectief heb ik dus meer buffer dan jou, met als voordeel dat een potion de helft van mijn leven healt, en bij jou maar een kwart.

resists hebben ook effect op physical damage.
komt dan waarschijnlijk omdat je monk speelt.

ik ben een barbarian en ik heal mezelf voornamelijk door juist gehit te worden. dodge is voor mij dus eigenlijk een slecht iets. moet wel wat hebben maar teveel is niet goed.

revenge heeft 30% kans om getriggert te worden als ik geraakt wordt en healt me voor 5% van me total life per hit. kortom bijna full hp met 6-8 mobs om me heen.

voor mijn class zou meer hp dus iets belangrijker zijn dan resistance.

uiteindelijk gaat het om de juiste balans te vinden en persoonlijk heb ik dan liever b.v. in plaats van 22k hp en 600 resist zoiets van 40k hp en 300 resist?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heggico
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 10-09 19:43
Wravburn schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 12:06:
Ik weet niet wat voor karakter je speelt, maar bij mij scheelde het gebruik van de SHIFT-knop een hele hoop op mijn wizard. Hiermee schiet je in een richting ipv op een specifieke vijand, scheelt een stuk (vind ik).

Dat neemt niet weg dat het een klikintensief spel is. :)
Shift+linker muisknop inhouden :) scheelt veel klikken
Pagina: 1 ... 4 ... 27 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling dat je iets post van je pre-order noch waar je dat hebt gedaan noch voor hoeveel je dat hebt gedaan. Dit topic is voor het spel Diablo 3, niet voor het aankoopproces er van.

Tevens is het niet de bedoeling te vragen/bedelen om een Guest Pass, als mensen ze willen weggeven dan posten ze dat wel.

Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is ook niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic