Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
Roshnak schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 12:07:
Zijn er nog Nerfs of Buffs voor Barbs? Ik kan dat hier niet checken ivm werk.
Ben ik ook benieuwd naar. Geruchten over 30% damage reduction enzo... heb nog geen definitief antwoord kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brummetje schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 12:02:
[...]

Dat is nu eenmaal Diablo, dat wist je van te voren ;) Zo is het altijd geweest.
Ho ho, diablo3 is wel beduidend anders dan Diablo 2 LoD. De replayability van dit spel is nog ver te zoeken. Alle fora staan er vol mee, ook die van blizzard, en dit keer geeft iedereen elkaar gelijk en zijn de positievelingen in de minderheid. Meestal is dat andersom.

Geloof me ik ben een diablo fan, en ik had ook veel gehoopt van dit spel. Maar deze thread geef ik +1:

https://us.battle.net/d3/en/forum/topic/5150110183?page=1

Ik hoop dus dat er nog flink wat aanpassingen komen, anders sterft dit spel idd te snel uit, en dat zou zonde zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Flghter1982 schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 12:07:
[...]

komt dan waarschijnlijk omdat je monk speelt.

ik ben een barbarian en ik heal mezelf voornamelijk door juist gehit te worden. dodge is voor mij dus eigenlijk een slecht iets. moet wel wat hebben maar teveel is niet goed.

revenge heeft 30% kans om getriggert te worden als ik geraakt wordt en healt me voor 5% van me total life per hit. kortom bijna full hp met 6-8 mobs om me heen.

voor mijn class zou meer hp dus iets belangrijker zijn dan resistance.

uiteindelijk gaat het om de juiste balans te vinden en persoonlijk heb ik dan liever b.v. in plaats van 22k hp en 600 resist zoiets van 40k hp en 300 resist?
Sowieso is er geen standaard van een Monk die over te dragen is op een barb. Een barb moet het juist hebben van hoog hp omdat alle ability's die healen % based zijn. en revenge is daar dus 1 van hehe.
Verwijderd schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 12:08:
[...]

Ho ho, diablo3 is wel beduidend anders dan Diablo 2 LoD. De replayability van dit spel is nog ver te zoeken. Alle fora staan er vol mee, ook die van blizzard, en dit keer geeft iedereen elkaar gelijk en zijn de positievelingen in de minderheid. Meestal is dat andersom.

Geloof me ik ben een diablo fan, en ik had ook veel gehoopt van dit spel. Maar deze thread geef ik +1:

Ik hoop dus dat er nog flink wat aanpassingen komen, anders sterft dit spel idd te snel uit, en dat zou zonde zijn.
Je begrijpt dat alleen trollen en whiners op forums posten he? de rest is lekker aan het spelen. Dus iets aannemen van een blizzard topic wat niet van een blue af komt is per definitie bullshit.

[ Voor 31% gewijzigd door Dakreal op 23-05-2012 12:11 ]

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malfius
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-03 22:06
Dakreal schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 11:36:
Auctionhall is ook een game apart zeg, heb in 2 dagen wel 3 mil verdiend, daar een paar mooie legendary's van kunnen kaufen.
Dan outgear je act 1 inferno waarschijnlijk al redelijk zwaar als je dat kapitaal voor het grootste deel op lvl 60 gespendeerd hebt (al helemaal als die paar mooie legendary's ook allemaal high level zijn).

Zeggen dat inferno faceroll is na act 1 (met act 2/3 gear) is een beetje hetzelfde als degene die zeggen dat het spel veel te makkelijk is nadat ze normal nog maar hebben gecleared. Als je echt een uitdaging wil raad ik je aan om inferno eens zonder AH te doen, je zal verschieten.

Je kan misschien argumenteren dat de AH er nu eenmaal is, maar Blizzard heeft altijd gezegd dat het ook mogelijk moet zijn zonder AH (logisch want anders kunnen de pioniers er nooit geraken).

Dat is toch mijn visie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_Entharion
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 17-08 18:45

Blue_Entharion

Lasercannoneer

[...]

Mja had het zelf ook al voorspeld... te weinig char variatie en een te korte endgame is killer...

Ik zit nu op hell met mijn lvl 53 DH, heb alles doorgelopen zonder boosting ofzo en ik vind het echt saai worden...

Items als base voor je char is leuk als er om de 2 weken een nieuwe patch komt met een nieuwe RAID ofzo... (zie WoW) maar voor Diablo is het echt niet te doen...

Bwaaahhhhhh - Chewbacca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-09 22:33

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Wravburn schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 12:06:
Ik weet niet wat voor karakter je speelt, maar bij mij scheelde het gebruik van de SHIFT-knop een hele hoop op mijn wizard. Hiermee schiet je in een richting ipv op een specifieke vijand, scheelt een stuk (vind ik).
Ik ken shift-klikken wel, maar gebruik het niet zo vaak. Wel een goed idee om gewoon te blijven meppen ja! Nu ik er over nadenk kan dat zeker in gevechten een hoop clicks schelen.

Vanavond eens proberen :)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

ik ben een barbarian en ik heal mezelf voornamelijk door juist gehit te worden. dodge is voor mij dus eigenlijk een slecht iets. moet wel wat hebben maar teveel is niet goed.

revenge heeft 30% kans om getriggert te worden als ik geraakt wordt en healt me voor 5% van me total life per hit. kortom bijna full hp met 6-8 mobs om me heen.

uiteindelijk gaat het om de juiste balans te vinden en persoonlijk heb ik dan liever b.v. in plaats van 22k hp en 600 resist zoiets van 40k hp en 300 resist?
Nope. Ik gebruik een barbarian. Resist, armor en vita zijn allemaal belangrijk. Maar jij slaat veel te ver door richting vita. Vuistregel is dat je 1 resist per 10 armor moet hebben voor de sweet spot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

Hydra schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 11:58:
Op normal had ik met die shadows echt geen issue, die vielen snel genoeg om.
Wacht maar tot nightmare dan zijn ze al een stuk moeilijker, ze hebben namelijk betere stats dan jij zelf.

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LangeQuin
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22-12-2022
Gisterenavond Act3 op Hell van het begin tot einde kunnen completen, voornamelijk solo op mijn monk.
Afgezien van wat lastige packs waar ik wel meerdere keer dood ging het een stuk makkelijker dan gedacht, en ga ik vanavond met Act4 beginnen, en ook level 60 aantikken!, nog 2 balkjes te gaan.
Zit nu op 31k , 5500dps en 200 resitance op alle soort damage ( monk passive skill ftw ) en dat met level 59

Daarna ga ik toch maar Inferno proberen, met wat kleine upgrades en mijn toch al zeer defensieve build en speelstijl verwacht ik hopelijk wel iets dood te kunnen maken.

Wat ik wel gisteren merkte is dat ik Solo veel lekkerder en soepeler speel dan met iemand anders erbij, ook omdat ik dan lekker alles op mijn eigen tempo en manier kan doen.

Alleen eerst werken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Sorry hoor, maar deze "positieveling" komt ook als hij niet kan spelen gewoon niet meer op de battle.net fora vanwege al het gezeik daar. Het azijnpisgehalte is gewoon doorgeslagen en mensen die gewoon van het spel willen genieten komen daar echt niet meer terug. Vooral het general chat forum staat vol van mensen die gewoon een Diablo 1 willen met betere graphics. Als je dat nog steeds zo'n brilliant spel vindt, ga dat dan gewoon spelen en neem die graphics voor lief. Toedels!
True schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 12:12:
Wacht maar tot nightmare dan zijn ze al een stuk moeilijker, ze hebben namelijk betere stats dan jij zelf.
Ik reageerde op iemand die op level 30 die shadows niet doodkreeg. Ik ga er voor het gemak ff vanuit dat dat op Normal was :)

[ Voor 16% gewijzigd door Hydra op 23-05-2012 12:14 ]

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashilh
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11-09 10:06
[...]

Je hebt de resistance nodig om niet gefaceplant te worden in inferno. Niet een kwestie van meer hp verkrijgen en dan de HP terug te kunnen krijgen met revenge/overpower. Ik zit aan de 650 resist all en heb 32K HP en ik heb enkel 2 items die niet lvl 57+ gele items met optimale stats; str/vit/res all, zijn.

Tenzij je in de latere inferno acts zit, ga je zelfs met hoge MF niet de gear tegenkomen die je wil hebben als Barb om te overleven. Ik heb met 420+ MF Hell Diablo zitten farmen zonder daadwerkelijke fatsoenlijke gele items te zien waar je wat aan hebt in inferno.
Het is bijzonder treurig als je ziet met watvoor bagger gear andere class's solo in inferno rollen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Ashilh schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 12:14:
Het is bijzonder treurig als je ziet met watvoor bagger gear andere class's solo in inferno rollen.
Als het goed is wordt die 30% damage reduction bug dus gefixt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Verwijderd schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 12:12:
[...]

Nope. Ik gebruik een barbarian. Resist, armor en vita zijn allemaal belangrijk. Maar jij slaat veel te ver door richting vita. Vuistregel is dat je 1 resist per 10 armor moet hebben voor de sweet spot.
Vuistregel? De vuistregel is dat je een character moet maken naar eigen inzicht en speelstijl. Er is geen andere. Als voor jou dit werkt dan is dat goed, maar als 75k hp voor iemand anders werkt is dat net zo goed. Beetje respect voor elkaars speelstijl.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
Wat doen jullie als je in een groot gebied terecht komt? Ik ben iemand die graag elke donkere vlek van de map wil hebben. Dat is erg tijdrovend maar loont zich wel vaak in het ontdekken van sub-dungeons en gele/paarse mobs met mooie loot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Dakreal schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 12:15:
Vuistregel? De vuistregel is dat je een character moet maken naar eigen inzicht en speelstijl. Er is geen andere. Als voor jou dit werkt dan is dat goed, maar als 75k hp voor iemand anders werkt is dat net zo goed. Beetje respect voor elkaars speelstijl.
Je weet dat dit een discussieforum is he? Discussies over wat beter werkt voor verschillende classes zijn zo'n beetje het hele bestaansrecht van een topic als dit.
yinx84 schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 12:15:
Wat doen jullie als je in een groot gebied terecht komt? Ik ben iemand die graag elke donkere vlek van de map wil hebben. Dat is erg tijdrovend maar loont zich wel vaak in het ontdekken van sub-dungeons en gele/paarse mobs met mooie loot.
Afhankelijk van m'n mood. Soms wil ik alles ontdekken, soms vind ik een level niet leuk en ga zo snel mogelijk voor de uitgang. Persoonlijk vind ik Act 1 het 'mooist' en doe daar meer m'n best alles te ontdekken.

[ Voor 34% gewijzigd door Hydra op 23-05-2012 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Niet online

True

Dislecticus

Hydra schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 12:17:
[...]

Je weet dat dit een discussieforum is he? Discussies over wat beter werkt voor verschillende classes zijn zo'n beetje het hele bestaansrecht van een topic als dit.
Maar dat betekend niet dat je je eigen build over anderen moet afdwingen hé.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 09:21
yinx84 schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 12:15:
Zo pakte ik het ook aan in het begin maar na Act 1 nu voor de 6e keer gedaan te hebben ben ik iets minder 'nieuwsgierig' naar donkere vlekken op de map :) Vooral de dungeons (die dus van layout veranderen) zijn vervelend. Gigantisch eind door de dungeon ploegen om er dan achter te komen dat het 'pad' wat je gekozen hebt doodloopt.. Argh! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
True schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 12:18:
Maar dat betekend niet dat je je eigen build over anderen moet afdwingen hé.
Ik had niet begrepen dat 'ie tot de tanden gewapend bij hem op de stoep stond om hem te dwingen z'n setup te veranderen, sorry.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 21:48
Hydra schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 12:15:
[...]

Als het goed is wordt die 30% damage reduction bug dus gefixt.
30% damage reduction bug? Kun je daar iets meer over vertellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
Grimmie187 schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 12:18:
[...]

Zo pakte ik het ook aan in het begin maar na Act 1 nu voor de 6e keer gedaan te hebben ben ik iets minder 'nieuwsgierig' naar donkere vlekken op de map :) Vooral de dungeons (die dus van layout veranderen) zijn vervelend. Gigantisch eind door de dungeon ploegen om er dan achter te komen dat het 'pad' wat je gekozen hebt doodloopt.. Argh! :P
Ik heb liever dat ik het doodlopende pad eerst kies. Dan hoef ik niet helemaal terug om al die fog weg te halen van de map :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11-09 22:23

Rem

Ik wil toch even mijn ei kwijt:

Na 4 dagen cleared iemand met een wizard gebruikt makende van de '0vit/max int clever use of game mechanics (a.k.a. exploit)' inferno. result: Iedereen (In ieder geval op de officiele forums) klaagt dat diablo 3 een kutspel is en dat het te makkelijk is.

Na 7 dagen nerfed blizzard een aantal skills die inferno té makkelijk maakt. Demon hunter smokescreen, wizard armor en monk's boon waardoor inferno weer de uitdaging is die het hoort te zijn. Result: Iedereen (In ieder geval op de officiele forums) klaagt dat diablo 3 een kutspel is en dat het te moeilijk is.

People will never be pleased...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
EnigmaNL schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 12:19:
30% damage reduction bug? Kun je daar iets meer over vertellen?
Wat ik begreep is dat de Monk en Barb een ingebouwde 30% DR zouden hebben omdat ze melee zijn en dat die tot nu toe niet zou gaan werken. Werd hier een paar pagina's terug gemeld. Zelf niks van gemerkt, zit nog maar in NM.
remsporus schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 12:20:
De reden dat ik niet meer op de battlenet fora komt. De verhouding gezeik / nuttige info is daar echt om te huilen.

[ Voor 24% gewijzigd door Hydra op 23-05-2012 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Laatst online: 10-09 09:21
yinx84 schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 12:19:
[...]

Ik heb liever dat ik het doodlopende pad eerst gekozen heb. Dan hoef ik niet helemaal terug om al die fog weg te halen van de map :P
Ik hoor je nog wel als je het voor de 6e keer gaat doen :p Maar snap je wel, zo speelde ik het ook de eerste paar keer. En er blijft altijd dat stemmetje: 'wat als er juist in die gang een 'elite' mannetje staat die iets geweldigs dropt?' :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:29

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Na 4 dagen cleared iemand met een wizard gebruikt makende van de '0vit/max int clever use of game mechanics (a.k.a. exploit)' inferno. result: Iedereen (In ieder geval op de officiele forums) klaagt dat diablo 3 een kutspel is en dat het te makkelijk is.

Na 7 dagen nerfed blizzard een aantal skills die inferno té makkelijk maakt. Demon hunter smokescreen, wizard armor en monk's boon waardoor inferno weer de uitdaging is die het hoort te zijn. Result: Iedereen (In ieder geval op de officiele forums) klaagt dat diablo 3 een kutspel is en dat het te moeilijk is.

Toch moet ik glimlachen als ik all die QQ wizards zie die net voor 5mil+ aan gear hebben gekocht en dan klagen dat het gehotfixed is sja didn't you think it was atleast a little OP ?

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Laatst online: 10-09 23:36
Vergeet niet dat je op normal mode eigenlijk eindeloos door speelt. Over een poosje hebben we een miljoen LVL 60 characters op de server die allemaal bored zijn omdat ze niet weten wat er nog te halen valt. Met hardcore heb je een doel, fight to survive! Genoeg mensen gaan dood en maar weinig zullen op korte termijn LVL 60 bereiken. Jij kan op je hoge level hardcore character lekker items farmen voor je eventuele andere characters en veel verkopen om de AH om rijk te worden. Terwijl je dit doet probeer je de speler te worden die het langst uit houdt op hardcore mode.

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
Grimmie187 schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 12:21:
[...]

Ik hoor je nog wel als je het voor de 6e keer gaat doen :p Maar snap je wel, zo speelde ik het ook de eerste paar keer. En er blijft altijd dat stemmetje: 'wat als er juist in die gang een 'elite' mannetje staat die iets geweldigs dropt?' :)
Precies! Of zo'n frustrerende goblin die de benen neemt als je in de buurt komt. Maar goed... ik ben nu in Act I op Nightmare en merk dat ik al te ongeduldig word. Gelukkig kan ik als Barb nog wat tijd winnen door Leap en Sprint :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 17:25

Pykow

Angelo OTR

Brummetje schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 12:02:
[...]

Dat is nu eenmaal Diablo, dat wist je van te voren ;) Zo is het altijd geweest.
ik heb nog nooit een diablo gespeeld, dus wist niet dat je er zo snel doorheen loopt.
binnen 2 dagen zonder AH items was ik al door normal heen.
Daarna wel AH gebruikt omdat het soms lastig werdt.

Game heeft een geweldige sfeer, maar is helaas veelste kort.
binnen 1 week al bijna level 60 als noob speler.
Speel nightmare nog even uit totdat ik level 60 heb gehaald en dan is het gedaan voor mij

[ Voor 13% gewijzigd door Pykow op 23-05-2012 12:24 ]

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pykow schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 12:23:
[...]

ik heb nog nooit een diablo gespeeld, dus wist niet dat je er zo snel doorheen loopt.
binnen 2 dagen zonder AH items was ik al door normal heen.
Daarna wel AH gebruikt omdat het soms lastig werdt.

Game heeft een geweldige sfeer, maar is helaas veelste kort.
Diablo gaat om Inferno mode en Items vinden/craften. Bij diablo 2 was het ook al zo (ongeveer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
Sir_Hendro schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 12:22:Jij kan op je hoge level hardcore character lekker items farmen voor je eventuele andere characters en veel verkopen om de AH om rijk te worden. Terwijl je dit doet probleem je de speler te worden die het langst uit houdt op hardcore mode.
Maar dat kan je toch ook op je hoge niet-hardcore character? Of geeft HC betere loot?

Denk dat ik iets mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ShadowBumble schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 12:21:
[...]

Toch moet ik glimlachen als ik all die QQ wizards zie die net voor 5mil+ aan gear hebben gekocht en dan klagen dat het gehotfixed is sja didn't you think it was atleast a little OP ?
Bedoel je nu te zeggen dat je gewoon blij was dat je shitty keus qua class eindelijk een beetje recht getrokken was?

Wat is dat toch dat mensen elkaar niets meer gunnen in games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
Hydra schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 12:20:
[...]

Wat ik begreep is dat de Monk en Barb een ingebouwde 30% DR zouden hebben omdat ze melee zijn en dat die tot nu toe niet zou gaan werken. Werd hier een paar pagina's terug gemeld. Zelf niks van gemerkt, zit nog maar in NM.

[...]

De reden dat ik niet meer op de battlenet fora komt. De verhouding gezeik / nuttige info is daar echt om te huilen.
Ik hoop dat het zo is, 30% DR is wel relaxt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 17:25

Pykow

Angelo OTR

Barb wordt nutteloos gezien op inferno en ik hoor ook verhalen dat je gekicked wordt op public games, omdat een barb gewoon te zwak is.

je hebt lasers, vuur, gif waar je als barb of monk steeds doorheen moet om iemand te raken.er omheen lopen is meestal niet mogelijk, je krijgt altijd wel wat damage door vuur of gif

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Barb is niet zwak. Gewoon heel erg afhankelijk van gear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

Verwijderd schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 12:24:
[...]

Diablo gaat om Inferno mode en Items vinden/craften. Bij diablo 2 was het ook al zo (ongeveer)
Maar was Diablo 2 ook zo makkelijk dat je gewoon als totale diablonoob, zoals ik, in één keer door de hele normal mode heenwandelde zonder ook maar één keer dood te gaan? Een beetje uitdaging zou toch leuk zijn. Wat heb je immers aan zo'n 'oefenmodus' als je niet van je fouten leert omdat ze niet afgestraft worden? Nu speel ik wel Nightmare, en ik ben nu 2 keer doodgegaan omdat ik niet oplette, beide keren door dingen van monsters die al dood waren.
Ik ben bang dat dit heel erg gaat vervelen en op het moment dat het echt moeilijk wordt, veel mensen gaan afknappen omdat ze in normal en nightmare (en misschien zelfs in hell?) alles gewoon in de schoot geworpen kregen.

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

inderdaad in D2 had je allerlei builds en je kon keuzes niet terug draaien. dus je maakte vaker nieuwe chars aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WesleyRBK
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 00:41
Vind het raar dat de helft van mijn gear nog uit normal komt terwijl ik tegen het einde van act 2 nightmare zit. Kom niks beters tegen dan wat ik nu draag. Zit 10 levels hoger dan de armor die ik heb.

Heb net 3 stukken gear gemaakt maar geen daarvan hadden intelligence.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Mensen hier (op Hardcore) ervaring met een Witch Doctor die gebouwd is op Life Regeneration? Ik zit er aan te denken om zowel met skills als met gear te kiezen voor alles wat +Life verzorgt. Vraag me alleen af of ik dan niet te veel DPS moet inleveren. Misschien iemand die dit al heeft geprobeerd?

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 18:39
WesleyRBK schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 12:33:
Vind het raar dat de helft van mijn gear nog uit normal komt terwijl ik tegen het einde van act 2 nightmare zit. Kom niks beters tegen dan wat ik nu draag. Zit 10 levels hoger dan de armor die ik heb.

Heb net 3 stukken gear gemaakt maar geen daarvan hadden intelligence.
Niet alleen naar intelligence kijken, het mag wel een dps stat zijn, maar defensive stats zijn minstens net zo belangrijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shalaka
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 08-09 15:06
Hebben jullie dat knopje aangezet in de gameplay options waardoor je skills op een andere button kan aanzetten (ben even vergeten hoe het heet)

Ik snap dat er meer dimensie is, meer builds.
Maar het voelt bij mij een beetje aan als cheaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

damn kan je geen private games meer aanmaken? met of zonder WW ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:29

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Verwijderd schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 12:24:
Bedoel je nu te zeggen dat je gewoon blij was dat je shitty keus qua class eindelijk een beetje recht getrokken was?

Wat is dat toch dat mensen elkaar niets meer gunnen in games.
Het heeft helemaal niks te maken met elkaar niks gunnen, ikzelf gebruikte het niet omdat ik er inderdaad x bedrag in moest steken waar ik me over verbaas is dat iedereen er maar vanuit ging dat het niet generfed zou worden, terwijl blizzard zijn policy al eeuwen ( okay overdreven altijd ) al is dat op het moment dat je een bepaalde build hebt die gewoon gamemechanics nullified dit gewoon fixed.

Hetzelfde was hier aan de hand, ik kan me niet voorstellen dat Inferno zo bedoelt was om er met 6k HP doorheen te wandelen zonder wat dan ook, en sja dat ik het leuk vind dat mensen dan niet nadenken, bergen gold uitgeven voor de gear en naief blijven hopen dat het zo blijft is gewoon ... wel naief.

Zeker als je daarna nog eens op de officiele forums gaat lopen qq-en erover, dat jouw net uitgegeven gold te niet is geweest vanwege een hotfix terwijl je stiekem eigenlijk zelf al had kunnen bedenken dat het de game gewoon nullified.

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_Entharion

Blue_Entharion

Lasercannoneer

Verwijderd schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 12:32:
[...]

inderdaad in D2 had je allerlei builds en je kon keuzes niet terug draaien. dus je maakte vaker nieuwe chars aan.
Uiteindelijk is dat ook rechtgetrokken met restatten... vooralsnog was het minder saai want je maxlevel was lvl 99 en dat haalde bijna niemand, inclusief mij :P

Er was ook geen definitieve build, geen vaste stat om op te bokken per class, altijd wel weer betere items en nieuwe uitdagingen in de vorm van "Ik kan die immune to fire niet killen, kom eens helpen met je barb" en GEEN AUCTIONHOUSE waar je dus gewoon alle items kon halen voor een prikkie, of gems zonder level requirement, zodat je op lvl 12 met je socketed zwaardje al +30 damage oid hebt...

Kortom, hopen dat ze het snel rechttrekken.

Bwaaahhhhhh - Chewbacca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

MicScott schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 12:31:
[...]

Maar was Diablo 2 ook zo makkelijk dat je gewoon als totale diablonoob, zoals ik, in één keer door de hele normal mode heenwandelde zonder ook maar één keer dood te gaan? Een beetje uitdaging zou toch leuk zijn. Wat heb je immers aan zo'n 'oefenmodus' als je niet van je fouten leert omdat ze niet afgestraft worden? Nu speel ik wel Nightmare, en ik ben nu 2 keer doodgegaan omdat ik niet oplette, beide keren door dingen van monsters die al dood waren.
Ik ben bang dat dit heel erg gaat vervelen en op het moment dat het echt moeilijk wordt, veel mensen gaan afknappen omdat ze in normal en nightmare (en misschien zelfs in hell?) alles gewoon in de schoot geworpen kregen.
Ja

De uitdaging van D2 zat hem in het itemfarmen, en later de ubers

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
shalaka schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 12:35:
Hebben jullie dat knopje aangezet in de gameplay options waardoor je skills op een andere button kan aanzetten (ben even vergeten hoe het heet)

Ik snap dat er meer dimensie is, meer builds.
Maar het voelt bij mij een beetje aan als cheaten
Ik dacht dat die optie er juist ingebakken was om de meer ervaren speler meer keuze te geven en de beginnende speler niet te laten verdrinken in opties? Hoe dan ook, ik gebruik het wel degelijk en ik vind het erg plezierig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

LangeQuin schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 12:13:
Gisterenavond Act3 op Hell van het begin tot einde kunnen completen, voornamelijk solo op mijn monk.
Afgezien van wat lastige packs waar ik wel meerdere keer dood ging het een stuk makkelijker dan gedacht, en ga ik vanavond met Act4 beginnen, en ook level 60 aantikken!, nog 2 balkjes te gaan.
Zit nu op 31k , 5500dps en 200 resitance op alle soort damage ( monk passive skill ftw ) en dat met level 59

Daarna ga ik toch maar Inferno proberen, met wat kleine upgrades en mijn toch al zeer defensieve build en speelstijl verwacht ik hopelijk wel iets dood te kunnen maken.

Wat ik wel gisteren merkte is dat ik Solo veel lekkerder en soepeler speel dan met iemand anders erbij, ook omdat ik dan lekker alles op mijn eigen tempo en manier kan doen.

Alleen eerst werken :(
Ik ben benieuwd naar je build :) Zou je die kunnen posten? Ik ben nu lvl 55, 27khp, 3.1k dps en heb eigenlijk nog niet naar resists gekeken.

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
yinx84 schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 12:24:
[...]

Maar dat kan je toch ook op je hoge niet-hardcore character? Of geeft HC betere loot?

Denk dat ik iets mis.
Nee de loot is hetzelfde maar er is een ander groot verschil. Normal is een berg loot die alleen maar groter wordt. Niks gaat verloren dus de berg groeit en de kans dat jij je item verkoopt wordt steeds kleiner en ook minder waard.

De berg loot van hardcore heeft een gaatje waar goede items weer er uit gaan (death) met minder spelers waardoor de berg minder snel groeit en prijzen hoog blijven. Veel spelers gaan toch dood dus de berg gaat echt heel erg langzaam. Je items zijn hier dus wel veel waard en mits je een redelijk prijs vraagt is deze ook erg snel weg. Voornamelijk items met "vit" zijn erg populair omdat iedereen bang is om te sterven. Hier wordt dan ook goed geld voor betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangkirai
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-09 18:21

Ach, je kunt rustig de conclusie trekken, dat blizzard zn status niet meer waar maakt.
Er is gewoon te weinig getest met allerlei combinaties van skills en spells, waarbij ze dat vroeger bij hun spellen wel deden.
Het is lang niet zo gebalanceerd als je van een blizzard spel verwacht met allerlei mogelijke builds, aantal mogelijke builds is qua efficientie behoorlijk beperkt.

Blijft nog steeds grappig spel, maar zelf vind ik, dat ik bij diablo 2 eigenlijk meer keuze had qua poppetje equipen met verschillende builds, dit komt vooral omdat sommige item modifiers nu alleen nog maar op 1 type armor/wapen zitten en niet meer op verschillende plekken.
DH, je wilt socket wapen met lifesteal als basis, want die lifesteal zit verder nergens op, zover ik weet, zo worden de mogelijke item builds al heel beperkt.

Maar ach, laten we maar wachten tot de eerste major patch... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 12:36:
damn kan je geen private games meer aanmaken? met of zonder WW ?
Bij de Options even zoeken naar Enable Quick Join, en dat uitvinken, en geen public games maken. Dan kan niemand je game joinen zonder een invite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
bangkirai schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 12:40:
[...]

Ach, je kunt rustig de conclusie trekken, dat blizzard zn status niet meer waar maakt.
Er is gewoon te weinig getest met allerlei combinaties van skills en spells, waarbij ze dat vroeger bij hun spellen wel deden.
Het is lang niet zo gebalanceerd als je van een blizzard spel verwacht met allerlei mogelijke builds, aantal mogelijke builds is qua efficientie behoorlijk beperkt.

Blijft nog steeds grappig spel, maar zelf vind ik, dat ik bij diablo 2 eigenlijk meer keuze had qua poppetje equipen met verschillende builds, dit komt vooral omdat sommige item modifiers nu alleen nog maar op 1 type armor/wapen zitten en niet meer op verschillende plekken.
DH, je wilt socket wapen met lifesteal als basis, want die lifesteal zit verder nergens op, zover ik weet, zo worden de mogelijke item builds al heel beperkt.

Maar ach, laten we maar wachten tot de eerste major patch... :D
Zag toevallig gisteren nog een belt met lifesteal based % en een helm. dus het zit er zeker wel op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
rodie83 schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 12:38:
[...]

Ik dacht dat die optie er juist ingebakken was om de meer ervaren speler meer keuze te geven en de beginnende speler niet te laten verdrinken in opties? Hoe dan ook, ik gebruik het wel degelijk en ik vind het erg plezierig :)
Heb Elective mode nog niet aangehad. Sharen de spells uit dezelfde categorie wel dezelfde cooldown? Shouts bij Barbarian bijvoorbeeld, ondanks dat je alle shouts op je balk kan hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_Entharion

Blue_Entharion

Lasercannoneer

Dakreal schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 12:42:
[...]

Zag toevallig gisteren nog een belt met lifesteal based % en een helm. dus het zit er zeker wel op!
Klopt, heb een helm en quiver met lifesteal, snap niet waar ie het vandaan haalt :P

Bwaaahhhhhh - Chewbacca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangkirai
Ik vind het public game gebeuren trouwens ook erg beperkt.

Heb nu zelfs al gehad, dat ik meldingen kreeg met een 55 DH, dat er geen questen in mn level range beschikbaar waren.
Resultaat: ik kon alleen zelf game maken en dan public game openstellen, beetje maf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hatsjoe
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-09 13:35
Angeloonie schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 12:05:
[...]

Smoke Screen is generfed van 2 seconden naar 1 seconde. De rune Lingering Fog voegt nog steeds wel een seconde toe. Dus totaal van 3 naar 2 seconden max.
Hmm dat is wel jammer. Ik gebruik Lingering Fog om makkelijk voorbij Champion packs te komen die niet te doen zijn voor mij als solo DH.. Soul Lashers bijv. met Jail, Teleport e.d. Dat is gewoon echt niet leuk meer |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeuhz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-09 20:39
Derr_Hans schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 11:34:
http://eu.battle.net/d3/en/calculator/monk#aZYgih!XZY!Zbbaaa

Is mijn Monks Build atm op HC lvl 31 @ NM.

Heb niet zo veel vitality nog, en damage is nu atm 288 met shield.
Maar dood ga je niet echt met deze build heb ik al gemerkt :)

Terwijl de killing speed goed te doen is, diablo was een eitje op normal.

Heb geen items van de AH gehaald, heb wel geluk gehad met drops.
Alleen mis er nog een paar items wat Vitality stats.

288 dps zal voldoende zijn in tot Skeleton King dan hopen op het vinden van upgrade van mijn wapen.
is het niet veel beter een Daibo te gebruiken voor je monk? sinds je beide handen gebruikt.

Steam: CatBearCow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-09 20:27

frG

Pykow schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 12:30:
Barb wordt nutteloos gezien op inferno en ik hoor ook verhalen dat je gekicked wordt op public games, omdat een barb gewoon te zwak is.

je hebt lasers, vuur, gif waar je als barb of monk steeds doorheen moet om iemand te raken.er omheen lopen is meestal niet mogelijk, je krijgt altijd wel wat damage door vuur of gif
Wat een onzin, je kan niet eens iemand uit de party kicken... Dat een barb zwakker is dan andere classes op inferno kan wel kloppen, maar is met gear te compenseren (hoop ik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRG
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-08 08:02

TRG

Technotium99-m

Grappig hoe er weer een hoop heisa is over Diablo 3 en zijn replayability. Ik heb Diablo 1 en 2 niet gespeeld. Maar ik zie wel weer een typisch verband tussen vele andere spellen en communities.

Een paar constateringen:

* Je kunt pas iets over de replayability zeggen na ongeveer 3 maanden. De ervaring leert mij, dat wanneer je een spel dan nog speelt (en een average gamer zal er dan zon 150-300 uur in hebben zitten), het een hoge replayfactor heeft. De uitspraken die nu gedaan worden door mensen die over-fanatiek zijn en het spel misbruiken, zijn niet representatief voor het gros van de spelers. Als je het hier niet mee eens bent, denk dan maar eens aan die filmpjes waarin iemand in 10 minuten quake uitspeelt door de meest leipe shortcuts, truucs en exploits te gebruiken. Met zijn tactiek heeft quake ook een replayfactor van 0, maar feit is dat 99.9998% van de mensen het gewoon niet zo speelt.

* Als een spel je goed bevalt, dan speel je het en ben je zoet. Als een spel je niet goed bevalt, dan speel je het toch en post je je beklag in forums. Resultaat: Meer negatieve dan positieve topics. Dit is altijd zo geweest, en wordt alleen maar erger omdat forums en online-posten steeds normaler worden. Het is een beetje als het nieuws: we melden alleen slecht nieuws omdat dat er toe doet. Op een slechte dag kan je er depressief van worden omdat je het gevoel hebt dat er alleen maar ellende in de wereld voorkomt.

Zelf ben ik nu in ACT2 van nightmare, en ik vermaak me kostelijk. We zitten met een groepje ergens rond level 35-40, en zijn gister avond nog verschillende malen doodgegaan bij elite packs. Normal was te makkelijk, maar in coop is nightmare zeker een uitdaging als je af en toe in je eentje rond gaat wandelen :)
Het is een hoop lol en ik krijg er een lamme arm van. Wat wil je nog meer?

Dat is alweer 60 euro besteed aan ongeveer 40 uur gamen. Die 60 uur haal ik ook nog wel, en 120 uur wss ook nog. Dus dat wordt pak hem beetje 1-0.5 euro per uur.
De bios afgelopen weekend was 12.50 voor 2 uur, en ook daarmee was ik tevreden..

Regular meth users are referred to as tweakers, so-called because they can go ALL TWEAKEND LONG, BABY. They can be awake for three to fifteen days straight: irritable, violent and paranoid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangkirai
Dakreal schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 12:42:
[...]

NEE, dat geldt dus alleen voor bepaalde classes!
Sorry, dat ik niet volledig was.

Barb heeft belt als optie met lifesteal, andere classes niet.
Helm, zou ik graag plaatje willen zien, want probeer jij maar op class, dan helm, dan lifesteal percentage te zoeken op auction, krijg je zero resultaten.
Bij de meeste items, kun je zelf de lifesteal percentage niet als zoek criteria invoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Niet online

True

Dislecticus

bangkirai schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 12:44:
Ik vind het public game gebeuren trouwens ook erg beperkt.

Heb nu zelfs al gehad, dat ik meldingen kreeg met een 55 DH, dat er geen questen in mn level range beschikbaar waren.
Resultaat: ik kon alleen zelf game maken en dan public game openstellen, beetje maf.
Vaag 56 DH zaten gisteren om 2 uur 's nachts EU nog steeds 60 man op mijn quest. Vind dat tot nog wel redelijk veel tbh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangkirai
True schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 12:50:
[...]

Vaag 56 DH zaten gisteren om 2 uur 's nachts EU nog steeds 60 man op mijn quest. Vind dat tot nog wel redelijk veel tbh.
Ik klikte nu ook ff op public quest en dan zie ik, nog steeds melding:
No quests avilable in your level range. Please play through the campaign to unlock quests.
Ach, komt blijkbaar omdat ik van act 1 nog niet alle quests heb en van overige acts wel veel questen, gevolg van samenspelen met vrienden :D
Maar toch flauw, dat ik dus niet die questen(die ik al heb gedaan) kan aanvinken en dat het spel dan gaat zoeken naar public game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
True schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 12:50:
[...]

Dat komt omdat bangkirai schijnbaar steeds dezelfde quest over en over doet waardoor hij niet ver genoeg speelt om nu nogmaals zijn favoriete quest te doen. Nu moet hij eerst even verder spelen op solo om weer quests beschikbaar te krijgen of hij moet steeds zelf een public game gaan hosten.

De reden achter dit systeem is dat er dan niet zoveel high lvl characters met low lvl characters gaan spelen om ze te power levelen bijvoorbeeld. Is echter nog wel mogelijk met een invite of zelf de game hosten maar gewoon random een game joinen... nope :)

[ Voor 19% gewijzigd door Sir_Hendro op 23-05-2012 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TRG schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 12:49:
Grappig hoe er weer een hoop heisa is over Diablo 3 en zijn replayability. Ik heb Diablo 1 en 2 niet gespeeld. Maar ik zie wel weer een typisch verband tussen vele andere spellen en communities.
Grappig hoe iemand die D1/D2 niet kent en dus totaal geen inzicht heeft in hoe de replayability & dynamics van Diablo2LoD in elkaar zaten.

Er is wel degelijk een inschatting te maken van de replay value van dit spel, als je de vergelijking maakt met zijn voorgangers. Daarvoor heb je geen 3 maanden nodig.

Jij praat niet eens over replayability aangezien je nog bezig bent met nightmare. Je bent er dus nog niet.

Mensen die klagen over de replay value zijn vaak level 60 en hebben Diablo 2 gespeeld, en kunnen dus een heel solide beoordeling maken a.d.h.v. die vergelijking en ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Niet online

True

Dislecticus

TRG schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 12:49:

Een paar constateringen:

* Je kunt pas iets over de replayability zeggen na ongeveer 3 maanden. De ervaring leert mij, dat wanneer je een spel dan nog speelt (en een average gamer zal er dan zon 150-300 uur in hebben zitten), het een hoge replayfactor heeft. De uitspraken die nu gedaan worden door mensen die over-fanatiek zijn en het spel misbruiken, zijn niet representatief voor het gros van de spelers. Als je het hier niet mee eens bent, denk dan maar eens aan die filmpjes waarin iemand in 10 minuten quake uitspeelt door de meest leipe shortcuts, truucs en exploits te gebruiken. Met zijn tactiek heeft quake ook een replayfactor van 0, maar feit is dat 99.9998% van de mensen het gewoon niet zo speelt.

* Als een spel je goed bevalt, dan speel je het en ben je zoet. Als een spel je niet goed bevalt, dan speel je het toch en post je je beklag in forums. Resultaat: Meer negatieve dan positieve topics. Dit is altijd zo geweest, en wordt alleen maar erger omdat forums en online-posten steeds normaler worden. Het is een beetje als het nieuws: we melden alleen slecht nieuws omdat dat er toe doet. Op een slechte dag kan je er depressief van worden omdat je het gevoel hebt dat er alleen maar ellende in de wereld voorkomt.

Zelf ben ik nu in ACT2 van nightmare, en ik vermaak me kostelijk. We zitten met een groepje ergens rond level 35-40, en zijn gister avond nog verschillende malen doodgegaan bij elite packs. Normal was te makkelijk, maar in coop is nightmare zeker een uitdaging als je af en toe in je eentje rond gaat wandelen :)
Het is een hoop lol en ik krijg er een lamme arm van. Wat wil je nog meer?

Dat is alweer 60 euro besteed aan ongeveer 40 uur gamen. Die 60 uur haal ik ook nog wel, en 120 uur wss ook nog. Dus dat wordt pak hem beetje 1-0.5 euro per uur.
De bios afgelopen weekend was 12.50 voor 2 uur, en ook daarmee was ik tevreden..
Ben het helemaal met je eens, mensen moeten eerst maar eens meer gaan spelen en ervaring op doen voordat ze zulke conclusies trekken.
Wat me wel deels irriteerd is dat de AH het voor iedereen een stuk makkelijker maakt. De gear die je met level 30 ACT IV normal kan kopen van je gespaarde geld blijft goed tot en met ACT IV NM, wat wel een beetje jammer is, het ergerst is nog wel dat de vraag nu hoger is dan het aanbod in SC en dat binnenkort het aanbod zal bij trekken. Prijzen zullen nog verder zakken en het wordt nog makkelijker om te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

een vraag: intellect zorgt dat ook voor resistance to all?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-09 15:03

Douweegbertje

Wat kinderachtig.. godverdomme

Verwijderd schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 12:55:
een vraag: intellect zorgt dat ook voor resistance to all?
ja, 10 int = 1 all resist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Niet online

True

Dislecticus

[...]

Grappig hoe iemand die D1/D2 niet kent en dus totaal geen inzicht heeft in hoe de replayability & dynamics van Diablo2LoD in elkaar zaten.

Er is wel degelijk een inschatting te maken van de replay value van dit spel, als je de vergelijking maakt met zijn voorgangers. Daarvoor heb je geen 3 maanden nodig.

Jij praat niet eens over replayability aangezien je nog bezig bent met nightmare. Je bent er dus nog niet.

Mensen die klagen over de replay value zijn vaak level 60 en hebben Diablo 2 gespeeld, en kunnen dus een heel solide beoordeling maken a.d.h.v. die vergelijking en ervaring.
Ik zal niet gaan klagen voordat ik alle classes inferno heb uitgespeeld, tot die tijd ben ik wel zoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CobyBE
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-06 15:25
Over dat hele replayability gebeuren: Ik vind het goed genoeg? Ok het spel lijkt mij ook korter dan D2 (met name act 3 en 4) maar ik ga gewoon lekker na Inferno (of tijdens, hangt van mijn succes af :p) een nieuwe mannetje van een andere class hebben. Bij mij stopt de replayability pas als ik alle classes tot level 60 en inferno heb. Dan kan je ook pas zeggen dat je uit hebt uitgespeeld.

Om na één mannetje dat nog niet door inferno is te zeggen dat er geen of weinig replayability is vind ik zeer kort door de bocht.

Intel i5 2500k @ 4,5 Ghz || Asus P8Z68-V Pro || Corsair Vengeance 8 GB DDR3 @ 1833MHz || Seasonic 1250W || Crossfire ATI Radeon HD7970 @ 1100/1500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knutselwout
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 08-09 14:41
Ik weet niet of dit besproken is maar hoe kun je een paar 100% magic find krijgen met je gear? Zijn er straks items op inferno die 10-tallen % aan mf hebben als attribuut? Ik ben nu lvl 33 maar ik kom niet veel hoger dan 60-70 mf en dat is incl. 23% van een gem in mijn helm. Ik neem trouwens aan dat gear met zoveel mf niet kan dienen als main gear? Dat heb ik nu dus wel namelijk zodat ik niet steeds hoef te wisselen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat is het max lvl dat ik kan bereiken met crafting door het betalen van gold? met jeweler is dat paar lvls maar damn met blacksmith duurt het ff en das duur :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07:24
yinx84 schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 12:22:
[...]

Precies! Of zo'n frustrerende goblin die de benen neemt als je in de buurt komt. Maar goed... ik ben nu in Act I op Nightmare en merk dat ik al te ongeduldig word. Gelukkig kan ik als Barb nog wat tijd winnen door Leap en Sprint :p
Die goblins zijn smeerlapjes eerste klas. Vaak kom ik ze tegen als ik net geen CC skills heb geselecteerd voor mijn barb, en uiteraard volg ik die goblin door verscheidene veel te sterke mob packs heen :D

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRG
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-08 08:02

TRG

Technotium99-m

Hehe. Mijn punt is, is dat zij op dit moment snoeihard de toekomst voorspellen. En het liefst voor iedereen. Natuurlijk zijn zij zelf als D2 veteranen op een voetstuk geplaatst. De toekomst voorspellen kun je nog zo graag willen, het pakt in de praktijk toch bar slecht uit.

Pas over 3 maanden zal blijken of ze het zelf (dus die D2 veteranen die nu al dik Level 60 zijn) nog spelen. Is dat zo? Dan heeft het spel ook voor hun een goede replayability. Replayability is hier gedefineerd als een periode van 3 maanden intensief spelen (je kun het ook op 3 jaar zetten als je wil, maar 3 maanden is een aardig begin, want het gros van de games komt hier bij lange niet aan).
[...]

Regular meth users are referred to as tweakers, so-called because they can go ALL TWEAKEND LONG, BABY. They can be awake for three to fifteen days straight: irritable, violent and paranoid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:35

heuveltje

KoelkastFilosoof

Ben pas in NM maar heb al een 19%MF amulet gevonden, dus dat zal later wel VEEL meer worden.
In principe zou het wel kunnen diennen als maingear, als je maar VEEL geluk hebt.
De meeste klasses hebben 3 dingen die je echt wilt (str.vit.dex.lifesteal etc) en de meeste items hebben 4-7 affixes. Dus dan kan de 6best 20% MF zijn :)

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Knutselwout schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 12:58:
Ik weet niet of dit besproken is maar hoe kun je een paar 100% magic find krijgen met je gear? Zijn er straks items op inferno die 10-tallen % aan mf hebben als attribuut? Ik ben nu lvl 33 maar ik kom niet veel hoger dan 60-70 mf en dat is incl. 23% van een gem in mijn helm. Ik neem trouwens aan dat gear met zoveel mf niet kan dienen als main gear? Dat heb ik nu dus wel namelijk zodat ik niet steeds hoef te wisselen.
Beste manier van MF is op lvl60 de Nephalem buff :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bokkie schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 13:02:
[...]

Beste manier van MF is op lvl60 de Nephalem buff :)
die kan iedereen krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashilh
Knutselwout schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 12:58:
Ik heb 424 MF met de buff. Het is moeilijker te verkrijgen dan in D2 omdat je enkel de Helm gem hebt. Ik heb nog niet echt items gezien met hogere MF waardes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garagaholic
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-08 08:39
[...]

Ik denk dat hij hiermee wel een valide punt aanstipt; mensen die 10-12 jaar diablo2 hebben gespeeld, hebben gewoonweg niet hetzelfde idee van replayability als de 'normale' gamer. Sterker nog; ik denk dat de groep die op die wijze D2 heeft gespeeld zo klein is ten opzichte van de rest van de spelers, de definitie van replayability in zijn geheel niet bepaald zou moeten worden door deze groep.

Daarmee is het niet de bedoeling om te discussieren over wat er nou goed en slecht is aan D3, en waarom jij gelijk hebt of iemand anders. Mijn punt in deze is dat de definitie van replay-value voor verschillende mensen en groepen mensen anders is. Blizzard heeft (over)duidelijk een keuze gemaakt, en daarbij (waarschijnlijk erg zorgvuldig) afgewogen wat de beste balans is tussen het pleasen van de grotere groepen spelers en het vervullen van alle wensen van de über-hardcore-12-jaren-spelers. Ze moeten ook wel; ze willen ten eerste de game nu verkopen, maar ook over xx maanden een uitbreiding (of twee).

De groep van hardcore d2 spelers is een 'buitenbeentje', en alhoewel het handig is om ze deels tegemoet te komen in hun wensen, weet iedereen dat een gamestudio gewoon centjes wil verdienen. En dat doen ze door zoveel mogelijk te verkopen. (punt!).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorki
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 05-07 22:32

Sorki

world wide wubbish

Gistere avond een timed dungeon tegengekomen en afgewerkt.

M'n wizard heeft zich (solo) een weg door de monsters heen geblazen en ruim op tijd de treasure room bereikt (+- 40 seconden over van de 2 minuten). Veel elite mobs onderweg en in de treasure room zelf leuke drops gehad (stonden stuk of 6-7 ? schatkisten).

Leuk event, zeker doen als je hem tegen komt!

Sorki#2242

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Ashilh schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 13:04:
[...]

Ik heb 424 MF met de buff. Het is moeilijker te verkrijgen dan in D2 omdat je enkel de Helm gem hebt. Ik heb nog niet echt items gezien met hogere MF waardes.
Sja de vraag is natuurlijk wat die MF nou precies doet (meer blues of meer geel/oranje, geldt het bij alle mobs en bij alle bazen, of juist weer niet bij bazen) en welke waarde er met het % vergroot wordt. Of is dat ergens heel duidelijk vermeld?

[ Voor 11% gewijzigd door rodie83 op 23-05-2012 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als we over replayvalue praten, praten we niet over het uitspelen van de hogere difficulties na Normal. Laat dat even duidelijk zijn, het gaat om een meerjaren plan.

Het is gewoon simpel. Diablo2/LoD heeft jaren lang gedraait, en draait nog steeds.
Het spel had zo'n hoge replay value omdat:

- het gewoon leuk was om nieuwe poppetjes te maken met verschillende builds. In diablo3 maak je alle classes 1x, en dan ben je klaar. Je kan namelijk altijd van build wisselen.

- er waren zoveel meer item attributen dan diablo3. In diablo3 draait het nu om basis stats str/vit/dex/int op je item, en dps. Een 2-handed moker met 800 dps is voor een wizzard een extreem goed item, omdat het spell damage increased (wat nergens op slaat natuurlijk). Je doet namelijk die moker op je rug en je cast een spel (volgens de animaties)

- Unique items in Diablo2Lod waren key, en leuk om voor te farmen.De legendary items in Diablo3 zijn 90% nutteloos, er is niks voor te farmen behalve voor rares. Er is ook geen goede farm mogelijkheid aangezien veel elite camps gewoon niet te winnen zijn op inferno. Bosses farmen idem dito, duurt te lang voor de reward.

- Je kon games joinen op titel. Mensen maakten titels voor hun game met het doel, niet alleen quests. Er was een community in-game. In Diablo3 zit matchmaking, je kiest een quest en je joint maar een random game met lui die ook nog soms/meestal afk staan of niet praten. Er zijn geen fungames waar je ff je char kan showen en lekker kan kloten.

- 4 man/8 man issue...is nog steeds een beperking..maargoed, die discussie is eindeloos gevoerd.

- Pvp moet nog komen, dus daar kan ik niets over zeggen nog.

En zo zijn er vast nog meer punten, maar deze komen zo snel in mij op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Sorki schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 13:05:
Gistere avond een timed dungeon tegengekomen en afgewerkt.

M'n wizard heeft zich (solo) een weg door de monsters heen geblazen en ruim op tijd de treasure room bereikt (+- 40 seconden over van de 2 minuten). Veel elite mobs onderweg en in de treasure room zelf leuke drops gehad (stonden stuk of 6-7 ? schatkisten).

Leuk event, zeker doen als je hem tegen komt!
Wij hadden met dat event (2 man) ongeveer 3 seconden over toen ik de portal aanklikte :P
teveel geslackt maar wel een leuk event inderdaad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-09 20:27

frG

rodie83 schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 13:06:
[...]

Sja de vraag is natuurlijk wat die MF nou precies doet (meer blues of meer geel/oranje, geldt het bij alle mobs en bij alle bazen, of juist weer niet bij bazen) en welke waarde er met het % vergroot wordt. Of is dat ergens heel duidelijk vermeld?
Volgens mij staat het hier wel redelijk beschreven:
http://www.diablowiki.net/Magic_find

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Op SC kan ik me inkomen dat mensen zich gaan vervelen.
Immers je kan dood en blijft lvl 60, dit was ook de main reason waarom ik HC ben gaan spelen in D2.

Daarnaast is D2 HC spelen met op het oog Crap/non-Viable items (cheap) en builds voor mij de enigste reden geweest op D2 zolang mogelijk te spelen.

D3 geeft je de mogelijkheid om dit makkelijker te testen, want op SC ben je lvl 60 en dat blijf je ook.
Je heb geen 2de sorc nodig om andere skills te gebruiken.

Kan je wel zeggen dat het lvl'en van een nieuwe char in D2 meer replayability geeft.
Maar het grootse gedeelte van de D2 community deed dit in een uurtje tijd lvl 75 worden door een lvl 1 in ubers mee te nemen. D3 zorgt er dus voor dat je dus een uur bespaar aan het lvl'en van een lvl 1 naar lvl 75 of hoger.

D2 en D3 HC replayability is voor D3 hoger, je heb immers geen Ubers meer om in een uur lvl 75 te zijn.

AH zorgt er op SC voor dat mensen ook sneller verveeld raken, bij D2 ging traden over het algemeen via D2JSP en nu valt dat weg en heb je daar nu AH voor in de plaats. Dus dat stukje D2JSP community valt weg. Nu ben ik allang niet meer op die site geweest, maar kan me indenken dat er een hoop mensen geen gebruik meer maakt van deze Forum.

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashilh
[...]

Sja de vraag is natuurlijk wat die MF nou precies doet en welke waarde er met het % vergroot wordt. Of is dat ergens heel duidelijk vermeld?
Uit persoonlijke ervaring met boss's farmen op hell.
GEEN ENE RUK.

Ik heb te kleine testcases om echte conclusies te trekken, maar 15 runs met buff en zonder gear gaf een zelfde hoeveelheid items als met de mf gear aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://img220.imageshack.us/img220/9697/shieldx.png

iemand interesse en wat is zoiets waard? is toch best een defit schild voor dat lvl ? ik heb dringend gold nodig :$ als je interesse hebt DM me even ivm snelheid van het topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knutselwout
[...]

Ik merk het verschil heel goed toen ik van 30 naar 60 mf ging. Ik raap nu zo 5 a 6 rares per uur. Ik speel trouwens alleen maar in public games (ook toen ik nog 30 mf had).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 13:09:
http://img220.imageshack.us/img220/9697/shieldx.png

iemand interesse en wat is zoiets waard? is toch best een defit schild voor dat lvl ? ik heb dringend gold nodig :$ als je interesse hebt DM me even ivm snelheid van het topic
Vrijwel niks. Er is op dat level geen reden om armor te stacken. Het draait op dat level nog puur om DPS. Dus een 2 handed weapon met een hoge DPS is altijd beter dan een shield dragen.

Later als je voor een party gaat tanken als barbarian, kan een schild nuttiger zijn.

Zet hem op de auction house, misschien koopt iemand hem wel. Voor 6k ofzo?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2012 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeuhz
Ashilh schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 13:09:
[...]

GEEN ENE RUK.

Ik heb te kleine testcases om echte conclusies te trekken, maar 15 runs met buff en zonder gear gaf een zelfde hoeveelheid items als met de mf gear aan.
het gaat om item quality...niet quantity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10:12

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Ashilh schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 13:09:
[...]

GEEN ENE RUK.

Err...

Diablo Hell neer zonder Nephalem Valor buff = 3 blues ofzo.

Met 5 stack buff = 3 yellows + 5 blues.

Zelf iets van 20% mf uit items er bij dus iets 90-100% mf met een 5 stack buff.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbmuc
  • Registratie: Juni 2002
Verwijderd schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 13:12:
[...]

Vrijwel niks. Er is op dat level geen reden om armor te stacken. Het draait op dat level nog puur om DPS. Dus een 2 handed weapon met een hoge DPS is altijd beter dan een shield dragen.

Later als je voor een party gaat tanken als barbarian, kan een schild nuttiger zijn.

Zet hem op de auction house, misschien koopt iemand hem wel. Voor 6k ofzo?
idd 3-6 k.. op dat lvl gaat niemand met schield rondlopen... Ja, misschien in Hardcore :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knutselwout
Kun je trouwens zien hoeveel je buff is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gundogan schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 13:13:
[...]

Err...

Zelf iets 20% mf uit items er bij dus iets 90-100% mf met een 5 stack buff.
ik kreeg op normal bij diablo 4 yellow en 4 of 5 blues en wat gems en ik heb niet veel MF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashilh
Gundogan schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 13:13:
[...]

Err...

Zelf iets 20% mf uit items er bij dus iets 90-100% mf met een 5 stack buff.
Het is de buff die de items geeft. Niet de MF.
Zonder de buff met 3x de MF waarde van de buff trek je veel minder kwaliteit items uit boss's. Check de bovenstaande link van de buff maar eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

Verwijderd schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 13:14:
[...]

ik kreeg op normal bij diablo 4 yellow en 4 of 5 blues en wat gems
Normal geeft altijd rares bij de eerste keer dat de boss down gaat. Daarna nauwelijks meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Laatst online: 06:48
Best een leuk spelletje, dat Diablo 3. Ben geen hardcore gamer, maar heb destijds wel deel 1 en 2 met veel plezier uitgespeeld. Leuk aan D3 vind ik dat je er direct in zit. Gelijk knallen.

Het voelt op dit moment nog wel redelijk makkelijk (ben nu level 11 Barbarian), maar als ik het zo hoor komt dat later wel "goed". Ik vroeg me alleen af hoe nuttig het craften van items is. In de Auction House koop je voor een appel en een ei prima gear waar je goed mee vooruit kan. Hoe nuttig is dat craften dan nog? Ik heb een paar keer getraind, maar tot nu toe vind ik de items bij lange na niet zo spectaculair als wat ik op een auction kan kopen. Dat laatste is netto nog goedkoper ook.

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:35

heuveltje

KoelkastFilosoof

frG schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 13:08:
[...]

Volgens mij staat het hier wel redelijk beschreven:
http://www.diablowiki.net/Magic_find
Volgens mij staat daar compleet NIET in beschreven hie MF nu eigenlijk werkt
Wel helaas, zou er ook wel eens wat op willen theorie craften

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

Ashilh schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 13:15:
[...]

Het is de buff die de items geeft. Niet de MF.
Zonder de buff met 3x de MF waarde van de buff trek je veel minder kwaliteit items uit boss's. Check de bovenstaande link van de buff maar eens.
De buff boost je mf en gold from monsters. :s

Kijk maar in je ingame stats als je de buff hebt. ~70-75% er bij met 5 stacks, dus dan krijg je veel betere loot ja. Denk dat Blizzard het ook zo bedoelt dat je eerst de packs farmed en dan met 5 stacks de boss doet. Daarom is het voorbij racen van de elite packs op inferno ook niet zo'n goed idee.

[ Voor 23% gewijzigd door Gundogan op 23-05-2012 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashilh
posttoast schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 13:16:
Best een leuk spelletje, dat Diablo 3. Ben geen hardcore gamer, maar heb destijds wel deel 1 en 2 met veel plezier uitgespeeld. Leuk aan D3 vind ik dat je er direct in zit. Gelijk knallen.

Het voelt op dit moment nog wel redelijk makkelijk (ben nu level 11 Barbarian), maar als ik het zo hoor komt dat later wel "goed". Ik vroeg me alleen af hoe nuttig het craften van items is. In de Auction House koop je voor een appel en een ei prima gear waar je goed mee vooruit kan. Hoe nuttig is dat craften dan nog? Ik heb een paar keer getraind, maar tot nu toe vind ik de items bij lange na niet zo spectaculair als wat ik op een auction kan kopen. Dat laatste is netto nog goedkoper ook.
Tot je ergens halverwege Hell zit kom je als barb weg met redelijk povere gear. Daarna heb je ineens veel betere gear nodig. Dat is het punt dat je crafts gaan chainen, als de ideale stats niet op je gear zit begin je dan serieuze problemen te krijgen.
Dat is wanner je waarschijnlijk crafts wil gaan doen, omdat de gear dan ineens veel duurder wordt. Tot dan zou ik me er niet druk over maken.
Je zit alleen met een hele grote rng range met het craften, dus bereid je maar voor op een boel geld farmen ;)
Gundogan schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 13:18:
[...]

De buff boost je mf en gold from monsters. :s

Kijk maar in je ingame stats als je de buff hebt. ~70-75% er bij met 5 stacks, dus dan krijg je veel betere loot ja. Denk dat Blizzard het ook zo bedoelt dat je eerst de packs farmed en dan met 5 stacks de boss doet. Daarom is het voorbij racen van de elite packs op inferno ook niet zo'n goed idee.
"As an extra reward, if you kill a boss while this buff is active, you’ll receive extra loot drops from that boss."

[ Voor 18% gewijzigd door Ashilh op 23-05-2012 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bartjeuhz schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 13:12:
[...]

het gaat om item quality...niet quantity
MF heeft geen directe invloed op kwaliteit. De kwaliteit komt bij D3 juist uit kwantiteit. De kans op drops vergroot, ook op die van zeldzamere (en dus betere) items.
Ashilh schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 13:20:
[...]

Je zit alleen met een hele grote rng range met het craften, dus bereid je maar voor op een boel geld farmen ;)
Daarom ben ik vooralsnog een groot voorstander van +GF ipv +MF. Iig tot je het maximale uit craften hebt gehaald.

[ Voor 35% gewijzigd door Bosmonster op 23-05-2012 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 29-08 02:56
Hebben jullie allemaal al de SP uitgespeeld ....?

Iphone 5 -- eerste Iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeuhz
Bosmonster schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 13:21:
[...]

MF heeft geen directe invloed op kwaliteit. De kwaliteit komt bij D3 juist uit kwantiteit. De kans op drops vergroot, ook op die van zeldzamere (en dus betere) items.
Dus hoge magic find zou je bij wijs van spreke 40 blues kunnen droppen. En dat zie jij als kwaliteit?

is het niet meer zoiets als:

Magic Find increases the odds for found items (from monsters or objects) to be "higher quality". Higher quality items are more likely to be magical, rare, set, or legendary, with different odds for each type of item depending on the Monster Level dropping the item and the player's Magic Find percentage. Magic Find doesn't make items with higher item level to drop since monsters have a set of items they're capable of dropping (eg. the highest tier of items will only drop from monsters with Monster Level 63) nor does it increase the quantity of items dropped.

[ Voor 5% gewijzigd door Bartjeuhz op 23-05-2012 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
Magic Find increases the odds for found items (from monsters or objects) to be "higher quality".
Pagina: 1 ... 5 ... 27 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling dat je iets post van je pre-order noch waar je dat hebt gedaan noch voor hoeveel je dat hebt gedaan. Dit topic is voor het spel Diablo 3, niet voor het aankoopproces er van.

Tevens is het niet de bedoeling te vragen/bedelen om een Guest Pass, als mensen ze willen weggeven dan posten ze dat wel.

Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is ook niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic