Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
Ik wil speel dit spel 1 week en ik vind het zeer leuk met de mods erbij. Ik wil nu overwegen om een stuur met gaspedaal te halen. Ik heb in me leven nog nooit iets mee gedaan dus totaal geen ervaring mee.

Kan je voor een redelijk goedkoop iets moois halen? Moet ik nog ergens naar kijken als ik het op ETS2 wil toepassen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

Een tweedehands G25/G27 setje is "niet zo duur", een blik werpen op Marktplaats leert mij twee dingen:

Een blik werpen tegen je monitor is onhandig
Een G25 kost zo rond de 125-150 ballen daar.

People as things, that’s where it starts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
  • Nu online
http://www.mediamarkt.nl/...53,948671.html?langId=-11
Dit heb je bij onze mediamarkt maar zal wel niks zijn? Of maakt het merk niet zoveel uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Ligt er echt aan wat je wilt. Die goedkope stuurtjes zijn gewoon erg beperkt, matige FF, geen 940 [ofzo] graden stuur, geen H-shifter, geen koppeling.

Dus, tja, het is min of meer een stuur, maar ik betwijfel of zoiets echt leuk is met dit spel.

Ik heb een soortgelijk ding ooit eens gehad, maar, ik vond het maar niks, erg plastic fantastic en niet echt realistisch door de erg beperkte stuurhoek, ook lijkt een H-shifter mij erg handig voor ETS, gezien de automatische bak niet altijd even logisch is, mijn Scania 720pk rijdt 80 in D11 met iets van 1400RPM, en lust dan wel een lieve slok, iets gas bijgeven naar 84 en hij schakelt naar D12 met 1000rpm, en dan kan ik zonder punten in de eco-driving vrij makkelijk onder de 30l/100km komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TNJ
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 24-09 13:16

TNJ

Frugalite

NoFearWizz schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 17:13:
[...]
En je zit ook nog met wat als je stuurt, gaan je armen dan mee? En als ej schakelt. Enzovoort.
Ik beweer ook niet dat het eenvoudig is, maar andere sims laten zien dat het mogelijk is. Schakelen is ook niet direct nodig. De momenten dat je in de Oculus rustig om je hen kijkt sta je meestal toch stil en het aantal gebruikers dat de pook gebruikt om te schakelen zal relatief laag zijn.

Zoals gezegd, het is belangrijk voor de presence als je de Rift op hebt. Het is dag en nacht verschil tussen wel een avatar hebben of niet. Het hoeft niet 100% te 'matchen' om al effect te hebben. In "Titans of Space" kun je alles ondergaan zonder muis of toetsenbord te gebruiken. Als je dan je handen op je benen laat rusten, dan is het een super gevoel om bij het rondkijken een blik naar beneden te worden en je armen in de demo/experience op dezelfde plek te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PuckStar
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22-09 22:41
llovesoccerx7 schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 17:55:
Ik wil speel dit spel 1 week en ik vind het zeer leuk met de mods erbij. Ik wil nu overwegen om een stuur met gaspedaal te halen. Ik heb in me leven nog nooit iets mee gedaan dus totaal geen ervaring mee.

Kan je voor een redelijk goedkoop iets moois halen? Moet ik nog ergens naar kijken als ik het op ETS2 wil toepassen?
ik heb een tweedehands Logitech DFGT gekocht en nog geen moment spijt. Ik keek eerst hele tijd naar een G27, maar dat is echt een heel stuk duurder en ik wist ook nog niet zeker hoe vaak ik het stuur zou gaan gebruiken!
Ik heb deze nu voor 40euro kunnen kopen (stond voor 50 en beetje onderhandelt).

Het stuur kan 900 graden, maar je moet em toch op 781 zetten zodat het overeenkomt met het stuur in ETS2.

Voor 40euro durfde ik de gok wel aan, maar vooralsnog dus geen moment spijt!
Hij bergt ook makkelijker weg dan een G25/27 omdat die zwaarder zijn en losse pook.

Thrustmaster niet kopen.

[My Home Automations]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 26-09 14:31

Pykow

Angelo OTR

llovesoccerx7 schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 17:55:

Ik had ook geen ervaring met een stuur. Ja eenouderwetse stuur van vroeger. Stuurd die niet helemaal rond gaat etc. Op aanraden van een andere tweaker ben ik gegaan voor de logitech g27.
Hij was prijzig. Maar hij iiszeker het geld waard als je veel ets2 wilt spelen.

Schakelen vindt ik niet zo fijn. De koppeling pedaal voelt niet zo fijn aan als in het echte leven.

Ik hoop ook dat er ooit een car simulator komt in de kracht van ets2.

Binnenkort zal ik een foto plaatsen hoe ik mijn setup heb staan.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Pykow schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 19:36:
[...]
[...]
Je bedoeld een 'normaal autorijden'-simulator? Er zijn natuurlijk tig hele goede racesimulatoren.

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

"normaal" autorijdensimulator lijkt mij best leuk, Natuurlijk zijn er een handjevol open-world racers, maar die zijn vrij klein, of na een tijdje best saai. Met TDU heb ik me maar vrij kort weten te vermaken, meeste wegen vond ik maar erg saai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harladesh
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 31-05 15:56
Ik speel het spel zelf ook met de DFGT, en hoewel ik hiervoor een beter stuur had (g25) voldoet deze best voor dit spel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoi1234
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 28-10-2024
Harladesh schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 23:13:
Ik speel het spel zelf ook met de DFGT, en hoewel ik hiervoor een beter stuur had (g25) voldoet deze best voor dit spel!
Ik denk dat ik voor mijn verjaardag een stuurtje ga kopen/vragen, maar ik twijfel nog een beetje. Heeft de g25 of g27 nou echt veel meerwaarde t.o.v. de dfgt? Ik heb gevonden dat de g25 en de g27 betere flippers hebben, een koppelingspedaal en een versnellingsbak, maar zijn dat nou echt dingen die je nodig hebt bij ets2 of is schakelen met de flippers ook al leuk? Ook heb ik begrepen dat de g25 weinig knopjes op het stuur heeft is dit een probleem?Er zit immers haast 100 euro verschil in de stuurtjes en dat vind ik toch veel... Zou jij me een beetje kunnen adviseren aangezien jij ze beide hebt gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Lijkt me een ander topic --> [PC][Racesim] Logitech G25 / G27

[ Voor 59% gewijzigd door Room42 op 31-07-2014 23:26 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pykow schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 19:36:
[...]

Ik had ook geen ervaring met een stuur. Ja eenouderwetse stuur van vroeger. Stuurd die niet helemaal rond gaat etc. Op aanraden van een andere tweaker ben ik gegaan voor de logitech g27.
Hij was prijzig. Maar hij iiszeker het geld waard als je veel ets2 wilt spelen.

Schakelen vindt ik niet zo fijn. De koppeling pedaal voelt niet zo fijn aan als in het echte leven.

Binnenkort zal ik een foto plaatsen hoe ik mijn setup heb staan.
VasZaitsev schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 23:06:
"normaal" autorijdensimulator lijkt mij best leuk, Natuurlijk zijn er een handjevol open-world racers, maar die zijn vrij klein, of na een tijdje best saai. Met TDU heb ik me maar vrij kort weten te vermaken, meeste wegen vond ik maar erg saai.
Hebben jullie City Car Driving (http://citycardriving.com/) al geprobeerd? Wel wat aan de dure kant, maar wel vermakelijk. (Grafisch niet slecht, maar ook niet geweldig.)

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 26-09 22:53
Zijn er nog veel spelers hier die zich een beetje aan de regels houden ? Bij mij persoonlijk wordt het wel eens tijd dat de politie me van de weg haalt en mijn rijbewijs inneemt :+

Aan het begin vond ik het helemaal leuk om me aan de snelheid en regels te houden, maar nu neem ik die paar boetes wel voor lief.(Als ik het op tijd zie rem ik wel af) De afstanden zijn ook zo lang dat ik vanzelf ga scheuren en rustig een stukje vluchtstrook pak als de ai voor me zit te kloten en ik anders weer een paar km bezig ben met op gang komen. Ook op provenciale wegen haal ik nogal onverantwoord in om op snelheid te blijven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PuckStar
Beakzz schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 00:30:
Zijn er nog veel spelers hier die zich een beetje aan de regels houden ? Bij mij persoonlijk wordt het wel eens tijd dat de politie me van de weg haalt en mijn rijbewijs inneemt :+

Aan het begin vond ik het helemaal leuk om me aan de snelheid en regels te houden, maar nu neem ik die paar boetes wel voor lief.(Als ik het op tijd zie rem ik wel af) De afstanden zijn ook zo lang dat ik vanzelf ga scheuren en rustig een stukje vluchtstrook pak als de ai voor me zit te kloten en ik anders weer een paar km bezig ben met op gang komen. Ook op provenciale wegen haal ik nogal onverantwoord in om op snelheid te blijven :)
haha. heel herkenbaar! effe over de vluchtstrook. toch maar even door rood en goed kijken. check.

[My Home Automations]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plato112
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10-08 01:56

Plato112

Da is toch nie normaal!

De snelheidslimiet interesseert me niet zoveel, vluchtstrook en rechts inhalen doe ik niet aan tenzij de hele boel is vastgelopen. En jah, die provinciale wegen zijn gewoon gevaarlijk, ik vergis me daar ook vaak bij het inhalen.

Speed limits are like herpes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoi1234

Ik moet zeggen dat ik me over het algemeen wel aan de snelheid houd. Ik word alleen doodziek van die 40 km/h op afritten en die snelheidslimieten die nergens over gaan. (Een bord met 50 neerzetten omdat het kan) Daar rijd ik meestal sneller. OoK ben ik niet iemand die bij het bord 50 meteen net als de AI op de rem gaat. Echt goed rijd ik dan weer niet. Ik vind het echt niet erg om de AI haast te snijden en zo nu en dan maak ik een gezonde slinger. ( maar wat wil je ook met een toetsenbord.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Aan de snelheid probeer ik me wel redelijk te houden, rij vaak 85-90 met vracht. Qua inhalen gaat het op snelwegen vaak goed, maar op provincialewegen ga ik toch regelmatig door de berm of over de doorgetrokken streep, stel je voor, snelheid verliezen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plato112

Plato112

Da is toch nie normaal!

VasZaitsev schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 00:49:
Aan de snelheid probeer ik me wel redelijk te houden, rij vaak 85-90 met vracht. Qua inhalen gaat het op snelwegen vaak goed, maar op provincialewegen ga ik toch regelmatig door de berm of over de doorgetrokken streep, stel je voor, snelheid verliezen :+
Remmen is ook nog eens slecht voor het milieu, dus dat zou inderdaad dubbel fout zijn. Gewoon lekker laten rollen die boel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Al blijkt het wel slecht voor je truck en vracht te zijn om een vangrail te raken, daarna een auto, daarna te kantelen en dan nog een flink stuk door te schuiven. Van 1% naar 60% schade, woohoo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plato112

Plato112

Da is toch nie normaal!

VasZaitsev schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 00:59:
Al blijkt het wel slecht voor je truck en vracht te zijn om een vangrail te raken, daarna een auto, daarna te kantelen en dan nog een flink stuk door te schuiven. Van 1% naar 60% schade, woohoo.
Nja, dat zie ik dan ook als een vorm van remmen. En zoals ik al zei: slecht! :+
Ik denk dat ik morgen ook maar weer eens wat kilometers ga maken. Nu al een paar dagen niet meer gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
  • Nu online
Ik heb nu redelijk wat geld en tijd om die beginners truck met 360pk weg te doen man. Traag ding.Wat is een aanrader voor level 12? Volvo Scania?

Zag een volvo level 16, 720pk maar ben niet echt expert van de trucks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoi1234
llovesoccerx7 schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 01:18:
Ik heb nu redelijk wat geld en tijd om die beginners truck met 360pk weg te doen man. Traag ding.Wat is een aanrader voor level 12? Volvo Scania?

Persoonlijk vind ik de standaard Volvo fh 16 classic wel chill. Deze heb ik zelf ook en ondertussen iets van 45000 km mee gereden. Je zou er een 750pk moter in kunnen doen (weet niet vanaf welk lvl t kan) maar de 540pk is ook een redelijk tijdje goed te doen. Je zou ook een scania kunnen kopen, maar t is maar net wat je fijn vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Zowel Volvo als Scania geven volgens mij vrij snel krachtige motoren, Volvo volgens mij zelfs wat eerder als je bij de Classic serie zit, ook lekker goedkoop. Zuipen alleen wel behoorlijk, maar, dan heb je wel 600pk.

Heb lang in zowel een Classic als een niet classic Globie gereden, waren leuke dingen, al zijn de Scania's ook leuk, volgens mij wat zuiniger door de euro 6 motoren, die Volvo niet heeft, al kan de zuinigheid ook gewoon placebo zijn.

Ik kan je sowieso aanraden om een 6x2 of 6x4 truck te halen, voelen heel veel stabieler aan dan hun 4x2 broertjes, en dan maar vaker stoppen om te tanken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EasyJet
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23-09 11:15
+1 , soms met een rit van 1200km word ik ook een beetje recal als het gaat om de regels. Boetes vind ik zonde van het geld, maar even rechts over de vluchtstrook een paar brokkenmakers voorbij doe ik met regelmaat.

@Ilovesoccerx7
De PK's zijn belangrijk maar vooral ook het koppel dat de motor levert, hoe meer koppel hoe beter. Dat is namelijk je trekkracht, dus berg op of bij het optrekken.
Zelf heb ik gelijk voor een Scania destijds gekozen. Toen met een lichte +-320pk motor, inmiddels een 620PK V8 die heerlijk ronkt. Ben nu aan het sparen voor een Mercedes MP4, dat kreng is duur maar ziet er super gaaf uit.

The sky is the limit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoi1234
Wanneer komt ProMods v1.70 eigenlijk? Volgens de facebookpagina is bijna alles klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-08 15:58

garriej

Ik las ondertieten.

hoi1234 schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 12:51:
Wanneer komt ProMods v1.70 eigenlijk? Volgens de facebookpagina is bijna alles klaar.
Bijna dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Jamaar, wat is bijna :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strider1007
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 08:33
In ieder geval voor de kerstdagen... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoi1234
strider1007 schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 13:24:
[...]

In ieder geval voor de kerstdagen... :+
Laten we het hopen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:08
llovesoccerx7 schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 01:18:

Ik houd van mijn Volvo FH.. tijdje de classic gereden maar ondertussen alweer 30k in mijn nieuwe FH(16) en ondertussen met de 750 PK motor. :D

Ik houd me overigens nog altijd netjes aan de regels, ook qua inhalen.. Al duren sommige ritten nu 16 uur, met 750 PK ben je zo weer op stoom en met de nieuwe optie "CC Hervatten" is het helemaal piece of cake aangezien je nu niet zelf meer gas hoeft te blijven geven.

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sorry mensen het gaat niet zo snel als we hadden gehoopt.

ProMods 1.7 zal zeker nog 2 weken op zich laten wachten.
We hebben de map nu kunnen inladen en het werkt, maar er zijn nog steeds problemen met de AI en stukken die het spel doen crashen.

Omdat ik vanavond op vakantie ga voor 11 dagen zal de rest van het team in mijn afwezigheid doorwerken (ook in samenwerking met SCS) en zodra ik terug ben en alles hopelijk opgelost is kunnen we dan de release afwerken en 1.7 uploaden.

Voorlopig dus even een andere map of op de oude versie blijven.

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• back2basic
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 31-03 16:35
Geniet lekker van je vakantie .. we kunnen best wel een weekje of 2 wachten ..

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
ScuL schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 16:38:

We hebben de map nu kunnen inladen en het werkt, maar er zijn nog steeds problemen met de AI en stukken die het spel doen crashen.

Omdat ik vanavond op vakantie ga voor 11 dagen zal de rest van het team in mijn afwezigheid doorwerken (ook in samenwerking met SCS) en zodra ik terug ben en alles hopelijk opgelost is kunnen we dan de release afwerken en 1.7 uploaden.

Door je briljante tip rij ik nog steeds in promods rond dus neem je tijd :D patchen doe ik wel zodra alle mods compatibel zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearWizz
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 27-09 19:26

Fijne vakantie!! En we wachten wel even!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thanks even mijn hersens ontladen, naast m'n werk droom ik over ETS2 codes en bestanden :P

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geniet van je vakantie :)

Die map, ach ja, het is vervelend dat alles alweer geconverteerd moet worden. Ik geloof niet dat veel (redelijke) mensen het je kwalijk zullen nemen. Hopelijk lukt het jullie om in samenwerking met SCS de map goed te laten werken.

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartus1989
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 25-09 18:13
GwnietGeniet vanvan

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik heb een vraagje , heb nu net die Dutch mod er op staan maar als ik van Ams naar Ede wil of van Rotterdam naar Arnhem , dan stuurt hij em naar england toe :(
dus van heel die map klopt dus niets van .. Zo ook groningen ligt in friesland ip in groningen :)

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23:51
ravw schreef op zaterdag 02 augustus 2014 @ 00:47:
ik heb een vraagje , heb nu net die Dutch mod er op staan maar als ik van Ams naar Ede wil of van Rotterdam naar Arnhem , dan stuurt hij em naar england toe :(
dus van heel die map klopt dus niets van .. Zo ook groningen ligt in friesland ip in groningen :)
Nogmaals, maaak nieuw account, zet daarbij de mod al aan, en zet dan de regio van europa naar nederland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoi1234
ravw schreef op zaterdag 02 augustus 2014 @ 00:47:
Die Nederlandse mod is aan het spoken... Gisteren leek het ook dat het stuur een afwijking had gekregen.

@ScuL: fijne vakantie! En even over ProMods, beter 2 weken wachten dan een map net zoals de Dutch Map die het toch net niet is, omdat er nog veel bugs en soms ook crashes inzitten die er makkelijk voor de release eruit gehaald konden worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hoi1234 schreef op zaterdag 02 augustus 2014 @ 05:38:
[...]

Die Nederlandse mod is aan het spoken... Gisteren leek het ook dat het stuur een afwijking had gekregen.

@ScuL: fijne vakantie! En even over ProMods, beter 2 weken wachten dan een map net zoals de Dutch Map die het toch net niet is, omdat er nog veel bugs en soms ook crashes inzitten die er makkelijk voor de release eruit gehaald konden worden.
Toch denk ik dat een heel aantal fouten voorkomen kunnen worden door de handleiding te lezen ;)

Vooral als mensen de Nederland map vergeten te selecteren.

[ Voor 5% gewijzigd door Koenvh op 02-08-2014 13:44 ]

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 26-09 14:31

Pykow

Angelo OTR

Ik haat het niveau van sommige mensen !! Ik lees steeds het verhaal dat de map noet klopt in the dutch map.

Geen ene flikker leest uberhaubt nog de installatie instructie of zijn te dom voor worden dat nederland in de standaard map te klein is om alles erop te krijgen. Read the fucking menual !!

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bowi1612
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 26-09 16:57
Net ook even de Dutch map uitgeprobeerd. Ik vind hem persoonlijk er wel goed uit zien en als je de instructies volgt werkt hij ook goed. Wel een beetje jammer dat alleen het noorden er nog in zit, daardoor had ik helaas geen herkenningspunten. Zal bij de volgende versie wel verbeterd zijn en dan zal ik het nog wel een keer proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoi1234
Ik merk wel dat de afstanden totaal niet kloppen. Heerenveen-Ede 700+ km?? Zal wel komen omdat je anders te korte ritten hebt en zodat er straks nog plaatsen bij geplakt kunnen worden, maar toch wel jammer dat het zoveel verschil is met het echt.

[ Voor 53% gewijzigd door hoi1234 op 02-08-2014 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFrenk
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-08 20:39
Net m'n eerste truck maar eens wat aangekleed, ik kan zien dat dat heel verslavend kan worden als geld geen rol speelt :P

http://imgur.com/sIpMN5x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
DaFrenk schreef op zaterdag 02 augustus 2014 @ 16:24:
Net m'n eerste truck maar eens wat aangekleed, ik kan zien dat dat heel verslavend kan worden als geld geen rol speelt :P

http://imgur.com/sIpMN5x
Netjes hoor :P

En het duurt wel een tijdje voor geld geen rol speeld.. ik heb nu 5 garages allemaal groot en vol met mensen. Geld stroomt nu wel aardig binnen. Hoop snel op een ritje naar Salzburg want wil daar mijn volgende garage bouwen.

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFrenk
TgR_KILLER schreef op zaterdag 02 augustus 2014 @ 17:15:
[...]

Netjes hoor :P

En het duurt wel een tijdje voor geld geen rol speeld.. ik heb nu 5 garages allemaal groot en vol met mensen. Geld stroomt nu wel aardig binnen. Hoop snel op een ritje naar Salzburg want wil daar mijn volgende garage bouwen.
Ja. Ik heb volgens mij nog behoorlijk wat kapitaal nodig voordat ik m'n garage kan uitbreiden en chauffeurs kan aannemen. Ik neem aan dat chauffeurs een eigen truck nodig hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Uiteraard, al gaat de boel vrij snel zodra je 5 ton van de bank kan lenen, da's namelijk genoeg voor een garage en 2 trucks, en dan heb je zelfs nog wat geld over.

Je kan uiteraard ook sparen, maar dat duurt vrij lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
mahmap voor 1.11 beschikbaar!

http://ets2.lt/en/eu-map-v-1-5/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Blegh net en half uurtje kunnen spelen voor hij weer crashte.. pc vind warmte niet echt fijn ofzo :/ al wordt hij niet echt warm warm.. toch crasht hij dan in no time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bowi1612
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 26-09 16:57
hoi1234 schreef op zaterdag 02 augustus 2014 @ 16:20:
Ik merk wel dat de afstanden totaal niet kloppen. Heerenveen-Ede 700+ km?? Zal wel komen omdat je anders te korte ritten hebt en zodat er straks nog plaatsen bij geplakt kunnen worden, maar toch wel jammer dat het zoveel verschil is met het echt.
Ja afstanden kloppen volgens mij ook al niet in het basis spel. Bijvoorbeeld als je in Engeland rijd en er staat zo'n bordje met services 1/2 mile dan is dat ook altijd nog iets van 4km ver weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strider1007
TgR_KILLER schreef op zaterdag 02 augustus 2014 @ 18:48:
Blegh net en half uurtje kunnen spelen voor hij weer crashte.. pc vind warmte niet echt fijn ofzo :/ al wordt hij niet echt warm warm.. toch crasht hij dan in no time.
Gewoon side-panel weghalen en een grote huiskamer-ventilator lucht laten blazen. Weet je snel genoeg of de crashes door de temperatuur komen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07:02

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Waarom zo moeilijk doen, installeer gewoon HW_monitor en kijk hoe warm die wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
  • Nu online
Ik ga dan de Volvo FH16 Classic kopen. Ik kan hem betalen en als voor level 14. En beetje klaar met mijn truck met 360pk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
llovesoccerx7 schreef op zaterdag 02 augustus 2014 @ 20:28:
Ik ga dan de Volvo FH16 Classic kopen. Ik kan hem betalen en als voor level 14. En beetje klaar met mijn truck met 360pk :)
Daarom was ik al begonnen met een Volvo, lekker snel veel PK's :P Heerlijke trucks.

Had trouwens van de week nog een filmpje gemaakt van een deel van een rit.. de hele rit ging beetje helemaal gigantisch worden xD YouTube: ETS2 little trip in my Volvo FH 750HP puur uit verveling gemaakt haha.

[ Voor 29% gewijzigd door TgR_KILLER op 02-08-2014 21:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
  • Nu online
TgR_KILLER schreef op zaterdag 02 augustus 2014 @ 21:07:
[...]

Daarom was ik al begonnen met een Volvo, lekker snel veel PK's :P Heerlijke trucks.

Had trouwens van de week nog een filmpje gemaakt van een deel van een rit.. de hele rit ging beetje helemaal gigantisch worden xD YouTube: ETS2 little trip in my Volvo FH 750HP puur uit verveling gemaakt haha.
Hoe hard kan die max met trailer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 27-09 14:03

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

llovesoccerx7 schreef op zaterdag 02 augustus 2014 @ 23:12:
[...]

Hoe hard kan die max met trailer?
Ligt eraan welk gewicht die heeft.

Doorgaans met flink doortrappen wel een 160 km/h.

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vso
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

vso

tja...

Ik heb via teamviewer bij mijn schoonvader de Dutchmap maar geinstalleerd, in afwachting op promods.
Hij is redelijk enthousiast.

- verlichting snachts (was al bekend toch?) op de weg is wat matig.
- de vrije ritten niet echt "kris kras" door het het beschikbare wegennet.
- geen bugs tegengekomen
- tijd/afstanden kloppen niet ? hij vergeleek dat een rit van a-b in de dutchmap overeen kwam als in de ETS default map van Rotterdam naar Amsterdam..

Tja vanalles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFrenk
VasZaitsev schreef op zaterdag 02 augustus 2014 @ 18:12:
Uiteraard, al gaat de boel vrij snel zodra je 5 ton van de bank kan lenen, da's namelijk genoeg voor een garage en 2 trucks, en dan heb je zelfs nog wat geld over.

Je kan uiteraard ook sparen, maar dat duurt vrij lang.
Ik was de bank alweer vergeten. Net naar Berlijn gereden en daar met de lening een garage gekocht. Nu op naar een Iveco garage want ik las dat het voor je chauffeurs niks uitmaakt of je een truck koopt met nauwelijks vermogen :p (of is dat inmiddels gepatcht?)

Thanks voor de tip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbbrans
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:58

jbbrans

DaFrenk schreef op zondag 03 augustus 2014 @ 11:43:
[...]

Ik was de bank alweer vergeten. Net naar Berlijn gereden en daar met de lening een garage gekocht. Nu op naar een Iveco garage want ik las dat het voor je chauffeurs niks uitmaakt of je een truck koopt met nauwelijks vermogen :p (of is dat inmiddels gepatcht?)

Thanks voor de tip.
Ik heb ook gehoord dat het niets uit maakt en heb een paar dagen geleden als proef voor mezelf een nieuwe garage met 5 plaatsen gevuld met nieuwe beginnende (level 0.8 & 1.7) chauffeurs met verschillende trucks.
Tot nu toe zie ik nog geen groot verschil in de ritprijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Iveco garages zijn zeer dun gezaaid, Volvo en Scania zie ik het meest volgens mij, en die zijn ook lekker goedkoop.

Is er eigenlijk wel iemand die vrijwillig Renault rijdt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFrenk
Zeker. En als vermogen wel verschil maakte had ik ze allemaal die goede prijs/vermogen Volvo trucks gegeven. Ik zoek zo eens een ritje naar Wenen of Frankfurt uit om naar de iveco te gaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Ik vind Renaults echt meuk namelijk, duur voor weinig PK, en geen 6x2 of 6x4 optie.

Volvo/Scania all the way 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Vind Renaults ook lelijk xD maar iveco's ook als ik eerlijk ben.

Rijd zelf Volvo, paar van mijn eerste chaffeurs ook. De rest rijd allemaal in DAF XF trucks rond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFrenk
Ja inderdaad, net 2 Iveco's gekocht maar idd erg lelijk. Helemaal zonder enige vorm van aankleding, alle extra spiegels eraf gehaald, geen zonnekap. Krijg haast medelijden met ze :P Maar als straks echt de big bucks binnenrollen zal ik ze mooie nieuwe Volvo's kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Bij mij rijden ook alle chaufeurs in de DAF XF De eerste chauffeur heeft nog wel een mooie (mijn oude). Het zou leuk zijn als ze er in patchen dat je de chauffeurs op de map zou zien, ze ook echt tegen kan komen en betere truck beter werk op leveren. Dan zou ik moeite doen om ze iig bedrijfskleuren te geven, maar nu is het simpelweg geldverspilling om meer dan standaard te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TNJ

TNJ

Frugalite

Zijn hier eigenlijk vakkundige skinners? Met al die zware en moeilijke transporten, zou het mij leuk lijken met een Convoi skin rond te kunnen rijden: http://www.convoi.com/fil...832e39bb1027f6e87_f15.jpg

Of eentje met Mammoet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 10:23

PauseBreak

derp!

VasZaitsev schreef op zondag 03 augustus 2014 @ 12:57:
Iveco garages zijn zeer dun gezaaid, Volvo en Scania zie ik het meest volgens mij, en die zijn ook lekker goedkoop.

Is er eigenlijk wel iemand die vrijwillig Renault rijdt?
Ik rij alleen in Renault/Daf/Iveco met de motor mod die het toestaat om daadwerkelijk bestaande upgrades toe te passen. Geen gekke dingen dus, gewoon bijv. een ruilmotor van Paccar met 550 - 600pk. Die 1000pk mods gaan mij te ver.

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ben ik nu de enige die de MAN prefereert? Ik heb een tijdje in de nieuwe Volvo gereden maar ik vind de MAN toch ook heerlijk. Scania is niet echt mijn smaak.

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

MAN vind ik echt niks. Zelfs die dikste V8, die op papier goed vooruit zou moeten kunnen komen, voelt sloom aan. Persoonlijk vind ik de Volvo en de Renault-cabines qua overzichtelijkheid het fijnst. Bij Scania's zitten de spiegels toch altijd wat in de weg en ik vind de dode hoekspiegel bovenop onlogisch geplaatst. Die heb ik gewoon liever onderaan :P

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Een MAN is zelfs met de sterkste motor niet vooruit te branden. Zou niet weten waarom je die wilt rijden. Ik heb inmiddels een goeie 70.000km in mijn 580pk V8 Streamline gereden en dat bevalt echt geweldig, nog altijd de beste truck in het hele spel imho.

De oude FH16 vind ik ook een fijne wagen, momenteel zit ik in een Majestic om te zien hoe dat bevalt maar wordt er niet echt warm van. Scania all the way voor mij 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

MAN heb ik 1 of 2 ritjes in gereden, XXL ding, grootste motor, maar idd voelde traag aan, voor mijn gevoel ook niet echt goed in bochtjes enzo.

Majestic vond ik eigenlijk ook maar niks, zien er wel mooi uit, maar vond het rijden tegenvallen.

In DAF en Iveco heb ik nooit zelf gereden, vind de motoren gewoon te klein zonder mods, en zeker met echt zware vracht hebben die dingen veel moeite, jammer maar helaas.

1x in een Renault Magnum gereden, met zware vracht, in de alpen, dat was horror. bergop ging in meters per uur, en 2x op z'n kant gegaan bij bergaf omdat een bocht te snel maakte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FastFred schreef op zondag 03 augustus 2014 @ 17:27:
Een MAN is zelfs met de sterkste motor niet vooruit te branden. Zou niet weten waarom je die wilt rijden. Ik heb inmiddels een goeie 70.000km in mijn 580pk V8 Streamline gereden en dat bevalt echt geweldig, nog altijd de beste truck in het hele spel imho.

De oude FH16 vind ik ook een fijne wagen, momenteel zit ik in een Majestic om te zien hoe dat bevalt maar wordt er niet echt warm van. Scania all the way voor mij 8)
PauseBreak schreef op zondag 03 augustus 2014 @ 17:25:
MAN vind ik echt niks. Zelfs die dikste V8, die op papier goed vooruit zou moeten kunnen komen, voelt sloom aan. Persoonlijk vind ik de Volvo en de Renault-cabines qua overzichtelijkheid het fijnst. Bij Scania's zitten de spiegels toch altijd wat in de weg en ik vind de dode hoekspiegel bovenop onlogisch geplaatst. Die heb ik gewoon liever onderaan :P
Klopt helemaal, niet echt geweldig snel, maar ik heb nooit echt problemen om bij de 80km/h te komen. De Volvo vind ik ook geweldig. Wanneer ik een nieuw profiel aanmaak voor The Dutch Map, koop ik waarschijnlijk weer een Volvo (de nieuwe uiteraard) :9

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saybia
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16-07 19:56
Ik rijd nog steeds MAN. Ziet er goed uit en rijd ook prima. Op mp: Bijna iedereen rijd een Scania of een Volvo. Vraag mij af wanneer er voor MAN en DAF wat modellen erbij komen. Ook Renault mag wel wat meer opties krijgen qua accessoires. Ik mis ook de Strator (torpedo vrachtwagen, eerst van Iveco, nu onafhankelijk maar wel met Iveco motoren)

Even nog wat leuke weetjes:

Renault is trouwens Volvo en MAN en Scania zijn van Volkswagen
Iveco = Fiat
DAF = Paccar = is dus ook Peterbilt, Kenworth en British Leyland
Mercedes Benz = Daimler AG = is dus ook Freightliner, Western Star.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 27-09 14:03

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Saybia schreef op zondag 03 augustus 2014 @ 18:42:
Ik rijd nog steeds MAN. Ziet er goed uit en rijd ook prima. Op mp: Bijna iedereen rijd een Scania of een Volvo. Vraag mij af wanneer er voor MAN en DAF wat modellen erbij komen. Ook Renault mag wel wat meer opties krijgen qua accessoires. Ik mis ook de Strator (torpedo vrachtwagen, eerst van Iveco, nu onafhankelijk maar wel met Iveco motoren)

Even nog wat leuke weetjes:

Renault is trouwens Volvo en MAN en Scania zijn van Volkswagen
Iveco = Fiat
DAF = Paccar = is dus ook Peterbilt, Kenworth en British Leyland
Mercedes Benz = Daimler AG = is dus ook Freightliner, Western Star.
VAG for life = Scania for life!

Ik pak meestal (maak daar maar altijd van) Volvo of Scania, puur vanwege het vermogen, de hele tijd 10 minuten optrekken om tot 100 te komen heb ik geen zin in, dan kan ik ook irl wat rond gaan toeren.

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strider1007
Koenvh schreef op zondag 03 augustus 2014 @ 17:22:
Ben ik nu de enige die de MAN prefereert? Ik heb een tijdje in de nieuwe Volvo gereden maar ik vind de MAN toch ook heerlijk. Scania is niet echt mijn smaak.
Ik rijd al weer een paar dagen een MAN, net de 480 Pk motor gekocht. Met de 11.1 update een nieuwe start gemaakt, wachtend op Promods...

Misschien niet de snelste, maar boven de 95 kom ik toch alleen als het heuvel-afwaarts gaat.

Er schijnt deze zomer een update met een nieuw model van DAF te komen... Lang leve de variatie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
strider1007 schreef op zondag 03 augustus 2014 @ 19:50:
[...]
Misschien niet de snelste, maar boven de 95 kom ik toch alleen als het heuvel-afwaarts gaat.
[...]
Dat komt enkel doordat je speed limiter aan staat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

strider1007 schreef op zondag 03 augustus 2014 @ 19:50:
[...]

Ik rijd al weer een paar dagen een MAN, net de 480 Pk motor gekocht. Met de 11.1 update een nieuwe start gemaakt, wachtend op Promods...
Haha, ik ben ook maar weer verder gegaan met mijn vanilla game omdat Promods niet compatible is met 11.1 :P
Er schijnt deze zomer een update met een nieuw model van DAF te komen... Lang leve de variatie...
Eindelijk de nieuwe XF Euro6. Dat wordt eens tijd :+

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Torpedo-fronts lijken mij ook leuk, wat extra modellen zeker ook, mss Kamaz ofzo, daar zullen in Polen en omstreken vast wel wat van rondrijden. Weer eens wat anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strider1007
Room42 schreef op zondag 03 augustus 2014 @ 20:02:
[...]

Dat komt enkel doordat je speed limiter aan staat ;)
Nee hoor, die staat uit... Anders blijft hij op 90... Ik vind harder gewoon niet nodig. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik rijd in tegenstelling tot de meeste mensen Renault (ik vind de Magnum heerlijk rijden, de Premium vind ik niet zo geweldig), Volvo (vooral de oude) en Majestic (deze vind ik gewoon lekker rijden). Uiterlijk maakt mij niet echt uit, ik kleur mijn trucks altijd alleen wit of grijs (wel altijd de grootste cabines en alle spiegels).
Scania vind ik wel oke, zit eraan te denken om een 6x4 streamline (laag) te kopen (als ETS het weer doet), puur om er tankers mee te vervoeren. Met de laatste vier maak ik de meeste kilometers. Als ik een ritje Iveco of DAF heb gedaan hoef ik ze een tijdje niet meer te rijden.

Een paar pagina's terug heb ik verteld dat mijn moederbord niet helemaal meer in orde was (dat was de waarschijnlijke oorzaak van mijn BSOD's), afgelopen weekend heb ik een nieuwe gekocht (ASUS B75M-A), vandaag alles aangesloten op mijn pc en ik krijg de BSOD's weer. Nu ligt het aan de SSD of de processor. Mijn vader neemt morgen een harde schijf mee van zijn werk om te testen dus ik hoop dat het allemaal wat duidelijker wordt morgen. Voor het geval mensen vragen gaan stellen: een softwareprobleem is het niet, ik heb mijn hele disk namelijk geformatteerd en hij geeft de BSOD's tijdens de installatie van Windows. Tijdens de tests van vanmiddag zat mijn videokaart niet in de pc dus dat is ook uitgesloten. Helaas kan Windows niet op mijn 2TB HDD geïnstalleerd worden, dat weigerde hij sinds het begin en we hebben alle mogelijkheden daarvoor al geprobeerd. Morgen maar bij een vriend van me ETS spelen met zijn nieuwe G27 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plato112

Plato112

Da is toch nie normaal!

Verwijderd schreef op zondag 03 augustus 2014 @ 23:37:
Ik rijd in tegenstelling tot de meeste mensen Renault (ik vind de Magnum heerlijk rijden, de Premium vind ik niet zo geweldig), Volvo (vooral de oude) en Majestic (deze vind ik gewoon lekker rijden). Uiterlijk maakt mij niet echt uit, ik kleur mijn trucks altijd alleen wit of grijs (wel altijd de grootste cabines en alle spiegels).
Scania vind ik wel oke, zit eraan te denken om een 6x4 streamline (laag) te kopen (als ETS het weer doet), puur om er tankers mee te vervoeren. Met de laatste vier maak ik de meeste kilometers. Als ik een ritje Iveco of DAF heb gedaan hoef ik ze een tijdje niet meer te rijden.

Een paar pagina's terug heb ik verteld dat mijn moederbord niet helemaal meer in orde was (dat was de waarschijnlijke oorzaak van mijn BSOD's), afgelopen weekend heb ik een nieuwe gekocht (ASUS B75M-A), vandaag alles aangesloten op mijn pc en ik krijg de BSOD's weer. Nu ligt het aan de SSD of de processor. Mijn vader neemt morgen een harde schijf mee van zijn werk om te testen dus ik hoop dat het allemaal wat duidelijker wordt morgen. Voor het geval mensen vragen gaan stellen: een softwareprobleem is het niet, ik heb mijn hele disk namelijk geformatteerd en hij geeft de BSOD's tijdens de installatie van Windows. Tijdens de tests van vanmiddag zat mijn videokaart niet in de pc dus dat is ook uitgesloten. Helaas kan Windows niet op mijn 2TB HDD geïnstalleerd worden, dat weigerde hij sinds het begin en we hebben alle mogelijkheden daarvoor al geprobeerd. Morgen maar bij een vriend van me ETS spelen met zijn nieuwe G27 :)
En waarom is het niet je geheugen of voeding? Dat zijn juist vaak de veroorzakers.
En hoezo kun je niet op een 2TB HDD installeren? Dat zou op elke normale HDD prima moeten kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Psst... Check de titel even ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat beide geheugenmodules de BSOD veroorzaken lijkt me sterk (ik heb ze allebei zonder de ander geprobeerd... Ik vraag m'n pa morgen wel of hij misschien wat geheugenmodules kan meenemen.
Betreft de HDD: we hebben verschillende opties geprobeerd in de BIOS, partities toegevoegd en verwijderd maar het werkt niet.

Sorry Evanescent :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TNJ

TNJ

Frugalite

TNJ schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 16:31:
[...]
Ik heb me ff bij het SCS forum geregistreerd, om het in het VR draadje te vragen. Ik moet wachten tot mijn eerste post door een mod goedgekeurd wordt.

Een google search heeft niets opgeleverd.
Dit was het antwoord dat ik kreeg:
With DK2, creating an avatar for the player becomes even more difficult then with DK1, since the players upper body is now moving.
Plus an avatar can sometimes be distracting, especially if the movement of the avatar and of the player mismatch.
Als dit een officieel antwoord is, kan ik me alleen afvragen of ze VR wel serieus nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearWizz
TNJ schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 08:59:
[...]

Dit was het antwoord dat ik kreeg:

[...]

Als dit een officieel antwoord is, kan ik me alleen afvragen of ze VR wel serieus nemen.
Maar ze hebben wel heel erg gelijk. Als je handen ziet die niet doen wat je zelf doet, kan je daar heel misseljik van worden, of gedesoriënteerd. Dus dat is wel een reden om daar nu dus niet de focus te leggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TNJ

TNJ

Frugalite

NoFearWizz schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 09:19:
[...]

... Als je handen ziet die niet doen wat je zelf doet, kan je daar heel misseljik van worden, of gedesoriënteerd. ...
Daar heb ik in de DK1 geen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearWizz
TNJ schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 10:05:
[...]

Daar heb ik in de DK1 geen last van.
Jij niet, maar misschien een groot deel wel. Dus dat het misschien geen focus heeft kan ik daarom wel begrijpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PuckStar
NoFearWizz schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 09:19:
[...]

Maar ze hebben wel heel erg gelijk. Als je handen ziet die niet doen wat je zelf doet, kan je daar heel misseljik van worden, of gedesoriënteerd. Dus dat is wel een reden om daar nu dus niet de focus te leggen.
mja maar kijk is naar Assetto Corsa, daar lukt het ook. Ok in een truck beweeg je misschien meer met je lichaam dan in een raceauto waar je helemaal vast in tig gordels zit, maar toch zou ik liever armen en handen willen zien en een body.
E:D heeft het ook!

[My Home Automations]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearWizz
PuckStar schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 14:47:
[...]

mja maar kijk is naar Assetto Corsa, daar lukt het ook. Ok in een truck beweeg je misschien meer met je lichaam dan in een raceauto waar je helemaal vast in tig gordels zit, maar toch zou ik liever armen en handen willen zien en een body.
E:D heeft het ook!
Het is ook vast mogelijk, alleen de vraag is of er vraag naar is. En dat ze het daarom nu achterwegen laten, omdat ze hun tijd willen besteden aan upgrades waar iedereen wat aan heeft. Het is altijd een kwestie van prioriteiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
  • Nu online
Dus als ik alles goed terug lees maakt het niet uit of je de chauffeur een volvo met 750pk geeft of een DAF met 360pk. Dat het gewoon op het zelfde aankomt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
llovesoccerx7 schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 22:13:
Dus als ik alles goed terug lees maakt het niet uit of je de chauffeur een volvo met 750pk geeft of een DAF met 360pk. Dat het gewoon op het zelfde aankomt?
True, voor je NPC chaffeurs maakt het niks uit.. mijne rijden allemaal in de goedkoopste DAFs rond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zodra ik zin heb in een nieuwe truck huur ik een chauffeur in en geef hem mijn oude. *Geld speelt geen rol* :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Dat is ook wat ik doe.. is sowieso ook beter. als je de oude wilt inruilen verlies je nog best wel veel geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Ik koop geen nieuwe trucks... Ik rijd gewoon lekker rond in mijn 750pk Volvo FH. Enkel koop ik nieuwe voor mijn chaffaurs.. maar voor mezelf al eeuwen niet, dus heb ook geen trucks om door te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jalihaag
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 20-07 12:00
Blijf voorlopig wel met m`n neus rijden.Bevalt me best.

Afbeeldingslocatie: http://i1159.photobucket.com/albums/p636/jalihaag/ets2_00052_zpsf9f4503f.png

Afbeeldingslocatie: http://i1159.photobucket.com/albums/p636/jalihaag/ets2_00069_zps0d63c7df.png

God heeft rare kostgangers. Jammer dat er ook zijn met een vrachtwagen rijbewijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Ziet er gaaf uit, is dat een beetje een fijn model? Ik heb de Kenworth weggedaan omdat de enige raar klonk en veel te luid was, ook stuurde hij vreemd en kon je de HUD niet eens lezen.. Erg jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Ben voor de grap een nieuw profiel gestart, in afwachting van ProMods, even een beetje back to basic gaan.

Nu weet ik wel waarom ik de Scania zoveel beter vind dan de Volvo: remkracht. Voor mijn gevoel moet je de Volvo's ook echt op de motor remmen wil je een acceptabele stopafstand hebben, de Scania remt veel sneller. Denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
Remsterkte kan je toch instellen bij de instellingen???
Pagina: 1 ... 58 ... 129 Laatste

Dit topic is gesloten.