Ik kan me daar wel iets bij voorstellen eerlijk gezegd. Het is niet voor iedereen toegankelijk om een vrachtwagen te pakken wat lading eraan te slepen en naar Rusland toe te karren. Maar een hengel kopen in de plaatselijke dierenwinkel, vergunning aanschaffen en met een kratje bier en wat brood naar een meertje toe fietsen moet toch wel lukken.Sn3gG3l schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 12:58:
[...]
ETS begreep mijn omgeving al niet, nu ik ook nog Fishing Planet speel is men het vertrouwen in mijn geestelijke gezondheid helemaal kwijt
Tja, wie gaat er dan ook vissen op z'n pc, dan ben je toch ook niet goed snikSn3gG3l schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 12:58:
Nu ik ook nog Fishing Planet speel is men het vertrouwen in mijn geestelijke gezondheid helemaal kwijt

Verwijderd
Het risico om de sloot in te flikkeren sluit je in ieder geval helemaal uit, zoals mij ooit is gebeurd als jong jochie. Die werphengel trok toch iets te hard toen het draad in de molen vast kwam te zitten tijdens een worp
** mompelt iets met roze truck**FastFred schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 15:07:
[...]
Tja, wie gaat er dan ook vissen op z'n pc, dan ben je toch ook niet goed snik![]()
![]()
Klopt helemaal
🠕 This side up
Ha mensen, ik ben nieuw op dit forum - aangenaam - maar speel al langere tijd ETS2 en lees af en toe stiekem mee 
Ik heb het spel gekocht, maar zonder Go East en Scandinavia. Waar kan ik deze DLC's goedkoop (en legaal) kopen? Ik wil ze graag allebei
Ik heb het spel gekocht, maar zonder Go East en Scandinavia. Waar kan ik deze DLC's goedkoop (en legaal) kopen? Ik wil ze graag allebei
Welkomhenk1994 schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 16:36:
Ha mensen, ik ben nieuw op dit forum - aangenaam - maar speel al langere tijd ETS2 en lees af en toe stiekem mee
Steam is het eenvoudigst denk ik, een eventuele non-Steam versie kan je ook op Steam toe voegen met behulp van je key.
Klopt, maar op Steam zijn de DLC's vrij prijzig. Was benieuwd of dat ook goedkoper kan...jip_86 schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 16:41:
[...]
Welkom
Steam is het eenvoudigst denk ik, een eventuele non-Steam versie kan je ook op Steam toe voegen met behulp van je key.
Wachten op een Steam sale. Die komt waarschijnlijk over een paar wekenhenk1994 schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 16:36:
Als je 'm nu wilt is dit de goedkoopste optie: http://store.steampowered.com/sub/68366/ (of websites als G2A)
🠕 This side up
Scandinavië gaat nu bijv 20% van af, de Going East is nog maar een tientje. Plus dat je als je deze twee hebt je ook ProMods kan toevoegen waarmee je gebied nog eens veel en veel groter wordhenk1994 schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 16:43:
[...]
Klopt, maar op Steam zijn de DLC's vrij prijzig. Was benieuwd of dat ook goedkoper kan...
Er zijn momenteel 2 uitbereidingspakketen van ETS2. Weet iemand of er al plannen zijn voor een 3e uitbereidingspakket? ProMods is ook een super uitbreiding moet ook ff gezegd worden.
OMG, waarom kende ik die simulator nog niet?!Sn3gG3l schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 12:58:
[...]
ETS begreep mijn omgeving al niet, nu ik ook nog Fishing Planet speel is men het vertrouwen in mijn geestelijke gezondheid helemaal kwijt
(ik mag het niet hardop zeggen maar zou ik werkeloos thuiszitten erg vinden)
Ryzen 7 9800x3D / RX7900XTX OC / 32 GB Corsair Vengeance 6000 Mhz RGB DDR5 / ASUS TUF Gaming B650-Plus WiFi
Prijzig? Drink je een paar biertjes minder en steun je ETS ook nog eens meer. Alleen de zon gaat voor niets op. Ik zou niet een paar weken wachten om me een paar euro te besparen.henk1994 schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 16:36:
Ryzen 7 9800x3D / RX7900XTX OC / 32 GB Corsair Vengeance 6000 Mhz RGB DDR5 / ASUS TUF Gaming B650-Plus WiFi
Drink geen biercbr600f4i schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 18:31:
[...]
Prijzig? Drink je een paar biertjes minder en steun je ETS ook nog eens meer. Alleen de zon gaat voor niets op. Ik zou niet een paar weken wachten om me een paar euro te besparen.
We gaan over naar een nieuwe topic: [SIM] Euro Truck Simulator 2
we zijn druk bezig met dit topic, meer informatie volgt snel
we zijn druk bezig met dit topic, meer informatie volgt snel
Goed bezig mannen! Had niet door dat het vorige topic alweer zo snel was gegaan
Ja echt niet normaal zo snel. Kan een modje deze sluiten??
Aangezien ik niet kan zien of anderen dit al hebben gedaan. Ik heb een TR ingediend met het verzoek te sluiten
.
[ Voor 27% gewijzigd door Gropah op 04-11-2015 11:17 ]
Dit topic is gesloten.