Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 27-09 11:59

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Hoe bedoel je puur cosmetisch? Heeft het geen enkele hitbox, ziet het verkeer het dus ook niet? Als dat zo is zou het bout zijn, want dat is de reden dat de bussen met passagiers mod zo lelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Hmm dat weet ik dan weer niet. Ik bedoel dat je zonder aanhanger nog steeds niks vervoert. Je kunt niet een lading laden in het voorste deel.

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearWizz
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19:26
krissie100 schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 00:16:
[...]

Heb het van het officiele forum, 2 grote bestanden en een klein bestand en die samengevoegd en ben gaan spelen ;) maar goed, ok, dan weet ik et
Mocht het niet genoeg zijn kan je de Promods-1.6.2.-devs.scs openen met 7zip of winzip ofzo. En dan de game_data file aanpassen ergens in die file staat cabin sounds. en dan waarschijnlijk 0.25 bij 400% sound. Als je deze aanpast naar een hogere waarde richting 1.0 dan wordt het geluid harder in je truck. Maar dat werkt natuurlijk alleen bij promods, en promods 1.6.2 werkt niet goed met ETS2 1.11 zoals ScuL al aangegeven heeft.

Volgens mij is het geluid in de cabine ook alleen maar aangepast door SCS en niet aanpasbaar. "Correct me if I'm wrong."

ps. Ik doe dit uit mijn hoofd ben niet thuis nu :P

[ Voor 3% gewijzigd door NoFearWizz op 29-07-2014 08:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strider1007
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 23:33
Na een paar uurtjes vanilla met 1.11 toch wel erg positief.

De stoelverstelling geeft me een veel betere positie in de auto. Een klein beetje zicht links van de spiegel en je wordt niet meer zo verrast door verkeer van links. Met name op rotondes en bij links afslaan hoef ik minder met de muis m'n hoofd te draaien. :)

De indicatie van de max snelheid op m'n GPS. Gisteravond in een dikke regenbui me een paar keer afgevraagd wat daar nou weer op dat bord stond. En nu weet ik dat dat een bekeuring had kunnen opleveren... :Y

En de vernieuwde cruise-control. Die ga ik veel gebruiken. De resume knop... perfect. Even bijremmen voor een ai-stunt, en daarna trekt de resume-functie me weer op snelheid. _/-\o_

Nu even een paar dagen geduld, voor de Promods update ( komt daar inderdaad een batterij nieuwe steden in? WOW ! ) en dan een keer lekker opnieuw beginnen en een leuk logistiek-imperium opbouwen..

Zo, en nu op naar Venetië.. ;w

Edit: Ik merk net dat de CC ook aan blijft als je tijdens het rijden even naar het menu geweest bent. *O*

[ Voor 5% gewijzigd door strider1007 op 29-07-2014 08:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23:26
Laat maar.

[ Voor 98% gewijzigd door llovesoccerx7 op 29-07-2014 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoi1234
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 28-10-2024
Als het goed is nog 1 dag tot de Nederlandse map uitkomt! Kan niet wachten op het resultaat

Edit: lees net dat de AI problemen opgelost zijn, dus kunnen we morgen al gebruik maken van de map.

[ Voor 36% gewijzigd door hoi1234 op 29-07-2014 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Maak je veel winst als je chauffeurs huurt of kan je beter gewoon zelf rijden?

Nieuwe ET2 met de updates ziet er zeer leuk uit !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
llovesoccerx7 schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 12:54:
Maak je veel winst als je chauffeurs huurt of kan je beter gewoon zelf rijden?

Nieuwe ET2 met de updates ziet er zeer leuk uit !
Juist de chauffeurs geven jou ruimte om lekker te spelen. Zelf verdien je het meest, maar chauffeurs bieden een mooie bijverdienste. Ik heb er nu zoveel dat ik het geld niet meer op krijg.

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

Het duurt alleen wel eventjes eer ze zichzelf echt terugverdienen, al ligt het ook aan de truck die je voor ze koopt.

Zit er ook nog verschil in winst eigenlijk als je ze een betere truck geeft, of kan ik net zo goed allemaal goedkope classic FH16's inzetten?

People as things, that’s where it starts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoi1234
Haha, ik ben er al achter waarom ik gisteren een snelheidslimiet van 64km/h kreeg i.p.v 90km/h. Blijkbaar stond de snelheidslimiet op vrachtwagen en als je hem instelt voor auto, dan krijg je wel de juiste snelheid. Trouwens wel raar dat vrachtwagens maar 64km/h mogen in Engeland op de buitenwegen, iemand die dit kan verklaren?

Verder is 1.11.1 geniaal! Vooral dat om je heen kijken met je numpad vind ik awsome! (zeker als je geen controller of stuurtje hebt waar je er een apparte knop voor kunt instellen.)

[ Voor 0% gewijzigd door hoi1234 op 29-07-2014 16:37 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carfanatic
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 25-09 18:48
hoi1234 schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 14:23:

Verder is 1.11.1 geniaal! Vooral dat om je heen kijken met je numpad vind ik awsome! (zeker als je geen controller of stuurtje hebt waar je er een apparte knop voor kunt instellen.)
Dat kon voorheen ook al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 26-09 14:31

Pykow

Angelo OTR

Haha, ik ben er al achter waarom ik gisteren een snelheidslimiet van 64km/h kreeg i.p.v 90km/h. Blijkbaar stond de snelheidslimiet op vrachtwagen en als je hem instelt voor auto, dan krijg je wel de juiste snelheid. Trouwens wel raar dat vrachtwagens maar 64km/h mogen in Engeland op de buitenwegen, iemand die dit kan verklaren?

Ik wou het gisteren nog zeggen dat je de snelheidlimiet ziet van een truck en niet van de weg zelf.

Met numpad kon je al heel lang rondkijken.

Ondanks dat de ai stunt en onder viaducten de boel nog op slot gooit. Is de ai toch verbeterd. Zo voegen ze beter in en geven ze je ruimte als je met 12 ton moet invoegen en remmen is geen optie.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat is de wet. 40mph voor een HGV op de single carriageway (enkele rijbaan) en 50mph op een dual carriageway (dubbele rijbaan)

Er is op dit moment discussie om dit 50mph voor single en 60mph voor dual te maken.

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23:51
ScuL schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 17:20:
[...]

Dat is de wet. 40mph voor een HGV op de single carriageway (enkele rijbaan) en 50mph op een dual carriageway (dubbele rijbaan)

Er is op dit moment discussie om dit 50mph voor single en 60mph voor dual te maken.
zijn de ai problemen al opgelost?
want the dutch map mod had ook problemen met vliegend verkeer maar die hebben het inmiddels al opgelost en zullen morgen hun eerste release uitbrengen.
mis promods nu al ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
We zijn er mee bezig, onze map is wat groter. (moet veel stukken handmatig vervangen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 27-09 13:00

Patriot

Fulltime #whatpulsert

Hoe spelen jullie eigenlijk? Ik gebruik op dit moment nog steeds de muis om te sturen. Dat is op de snelweg e.d. eigenlijk prima. Ik kan mijn muis in gevoeligheid bijstellen, dus die zet ik lekker laag op de snelweg als ik kleine correcties wil maken. Aan de andere kant is het vooral in de stad wel eens lastig, omdat ik dan een optie mis om rond te kijken. Ik heb dan wel een toets ingesteld om de muis te kunnen gebruiken om rond te kijken, maar dan kun je weer niet sturen..

Ik heb een gamepad liggen, maar ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat dat werkt. Het enige waarvan ik me voor kan stellen dat het werkt is een stuur, maar dan is rondkijken nog steeds een probleem (want dan moet je hand van het stuur af om rond te kijken).

Wat vinden jullie de fijnste manier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Mij lijkt het fijnste een goed stuur die meerdere rondjes kan draaien [G25/G27 bijvoorbeeld] + handbak. Zelf gebruik ik nu nog mijn tobo, omdat het goed genoeg werkt voor mij. Voor rondkijken gebruik ik de muis, gezien ik prima met 1 hand kan sturen en de andere hand kan muizen.

En idem dito lijkt mij dat voor een stuur, ene hand aan het stuur, andere aan de muis. Of een TrackIR ding maken. Staat niet heel ver in dit topic terug hoe je voor weinig poet zelf zo'n ding kan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFrenk
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-08 20:39
Fijne update zeg! De uitgebreidere cruise control is een uitkomst. Heb ook het idee dat de verlichting iets is verbeterd. Had groot licht niet meer zo vaak nodig.

Ik speel met Xbox controller. Linkerpook voor sturen en rechterpook voor rond te kijken. Speelt uitstekend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Ik rij met de g27 en rij semi automaat. Dus alleen schakel vooruit.neutraal en achteruit.

Op de pook heb je nog eens 12 knoppen en daarop heb ik ingesteld om naar links en naar rechts te kijken.

Btw toestraks knalde er twee auto's voor me neus op elkaar wtf ai verbeterd noemen ze dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot

Patriot

Fulltime #whatpulsert

Pykow schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 18:27:
Ik rij met de g27 en rij semi automaat. Dus alleen schakel vooruit.neutraal en achteruit.

Op de pook heb je nog eens 12 knoppen en daarop heb ik ingesteld om naar links en naar rechts te kijken.

Btw toestraks knalde er twee auto's voor me neus op elkaar wtf ai verbeterd noemen ze dat.
Moet zeggen dat ik ook zo rij, een manuele versnellingsbak gaat me nog iets te ver (het blijft voor mij meer een spel dan een simulator). Ik vind een G27 dan ook een beetje te duur, eerlijk gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Il 2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Patriot schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 18:11:
Hoe spelen jullie eigenlijk? Ik gebruik op dit moment nog steeds de muis om te sturen. Dat is op de snelweg e.d. eigenlijk prima. Ik kan mijn muis in gevoeligheid bijstellen, dus die zet ik lekker laag op de snelweg als ik kleine correcties wil maken. Aan de andere kant is het vooral in de stad wel eens lastig, omdat ik dan een optie mis om rond te kijken. Ik heb dan wel een toets ingesteld om de muis te kunnen gebruiken om rond te kijken, maar dan kun je weer niet sturen..

Ik heb een gamepad liggen, maar ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat dat werkt. Het enige waarvan ik me voor kan stellen dat het werkt is een stuur, maar dan is rondkijken nog steeds een probleem (want dan moet je hand van het stuur af om rond te kijken).

Ik heb al zo'n 150 uur op de klok zitten met een gamepad. speelt echt heerlijk hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuBBaSS
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

SuBBaSS

-has Ryzen

Ik heb er hier al heel wat uurtjes inzitten met een xbox 360 gamepad en reken maar dat dat "werkt"! Vooral dat rondkijken doe je natuurlijk ideaal met de rechter thumbstick. Natuurlijk kun je er niet alle functies op gebruiken, maar eerlijk gezegd gebruikte ik bijv. de motorrem toch al niet en mocht het nodig zijn kan ik toch alsnog op m'n spatiebalk rammen. >:) De meest essentiële zaken zijn prima met een gamepad te doen en als ik me niet vergis (is alweer tijdje geleden geïnstalleerd) staat het meeste al ingesteld. Dan is het alleen nog een kwestie van aanpassen naar keuze. Ik vind het bijv. ook wel leuk om met de L en R schouderbuttons de richtingaanwijzers te bedienen. Ook die kun je missen, want die doen verder ook niets dan knipperen natuurlijk. :P

Edit: m'n bovenbuur had er minder woorden voor nodig om (ongeveer hetzelfde) eerder te zeggen. :Y)

[ Voor 3% gewijzigd door SuBBaSS op 29-07-2014 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 00:33

Edd

Ik heb sinds deze week een Thrustmaster T500RS en was daarvoor op zoek naar een leuk spel, naast de standaard racegames. Vroeger heb ik veel Hard Truck 2 gespeeld en kwam dan dus ook snel uit op ETS 2. Spelen met het stuur bevalt me echt heerlijk! Ik mis alleen nog een shifter, dus die komt er volgende maand bij. Maakt voor mij de beleving toch echt wel compleet ;)

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strider1007
SuBBaSS schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 18:47:
[...]

Ik vind het bijv. ook wel leuk om met de L en R schouderbuttons de richtingaanwijzers te bedienen. Ook die kun je missen, want die doen verder ook niets dan knipperen natuurlijk. :P
Klopt niet hoor...

De AI reageert wel degelijk op jouw richtingaanwijzers. Inhalend verkeer dat al naast je rijdt blijft uiteraard inhalen, maar auto's die wat verder achter je rijden komen niet meer naast je als je richting aangeeft. Ook merk je bij een kruispunt waar jij linksaf wil dat een tegenligger die dat ook wil netjes wacht als jij geen richting aangeeft, en netjes voor je langs kruist als je aangeeft linksaf te willen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Eerder leek het idd niks uit te maken, maar bij de nieuwere versies is het zeker handig om je knippertjes goed te gebruiken.

Al blijven rotondes wel gevaarlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
Dit lijkt mij ideaal!
http://ets2.lt/en/route-a...0-ets2-v1-11-x-%e2%88%bc/
Bus traffic jazzycat
http://ets2.lt/en/bus-traffic-pack-by-jazzycat-v1-0/

[ Voor 27% gewijzigd door krissie100 op 29-07-2014 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PuckStar
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22-09 22:41

2e hands stuurtje (Logitech Driving Force GT) gekocht en dat vind ik echt super!
nooit een gamepad gebruikt alleen toetsenbord maar dat vond ik echt nix.
Rondkijken doe ik binnenkort met de Oculus Rift maar tot dan toe met de knopjes op het stuur. Zit dus amper aan het toetsenbord of de muis. Zie ook m'n ETS2 page waar ook m'n settings staan.
VasZaitsev schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 19:34:
Eerder leek het idd niks uit te maken, maar bij de nieuwere versies is het zeker handig om je knippertjes goed te gebruiken.

Al blijven rotondes wel gevaarlijk.
nou dat hielp voorheen ook al hoor! op de snelweg als je wilde inhalen en je deed de blinker aan dan gingen ze remmen zodat je kon inhalen.

[My Home Automations]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

met "eerder" bedoelde ik een half jaar geleden, niet vorige week :+

Toen ik het begon te spelen, eind november ofzo, waren knipperlichten voor mijn gevoel vooral decoratief, de AI lette nergens op en ploegde overal doorheen, wat voor interessante situaties zorgde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:08
Ik speel na 72 uur nog lekker met toetsenbord en muis.. rijden met wasd en kijken met de muis.. knipperlichtjes staan op rechter en linkermuisknop xD bevalt me nog altijd prima!

Nieuwe patch is wel tof, truck voelt nog lekker aan, moet klein beetje wennen maar komt ook vooral omdat mijn stoel toch net wat anders staat voor mijn gevoel.. al heb ik hem best goed staan denk ik.

Die herrinnerings functie op de CC is wel netjes.. enkel werkt die nog zelfs nadat je hebt liggen slapen! Dat klopt dan niet helemaal maar goed :P moet niet klagen haha.

Mijn pctje vind het gamen met deze hitte enkel niet fijn :( pc crasht nogal snel als het zo warm is.. dus speel niet echt veel laatste tijd (helaas). Wel mijn kans schoon gezien de laatste lening af te betalen.. van de 400k stond nog 39k open en dat geld had ik makkelijk xD ben aan het wachten op een ritje naar Salzburg om daar mijn nieuwe garage te openen.

[ Voor 24% gewijzigd door TgR_KILLER op 29-07-2014 20:53 ]

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot

Patriot

Fulltime #whatpulsert

SuBBaSS schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 18:47:
[...]

Ik heb er hier al heel wat uurtjes inzitten met een xbox 360 gamepad en reken maar dat dat "werkt"! Vooral dat rondkijken doe je natuurlijk ideaal met de rechter thumbstick. Natuurlijk kun je er niet alle functies op gebruiken, maar eerlijk gezegd gebruikte ik bijv. de motorrem toch al niet en mocht het nodig zijn kan ik toch alsnog op m'n spatiebalk rammen. >:) De meest essentiële zaken zijn prima met een gamepad te doen en als ik me niet vergis (is alweer tijdje geleden geïnstalleerd) staat het meeste al ingesteld. Dan is het alleen nog een kwestie van aanpassen naar keuze. Ik vind het bijv. ook wel leuk om met de L en R schouderbuttons de richtingaanwijzers te bedienen. Ook die kun je missen, want die doen verder ook niets dan knipperen natuurlijk. :P

Edit: m'n bovenbuur had er minder woorden voor nodig om (ongeveer hetzelfde) eerder te zeggen. :Y)
Het grote probleem van een gamepad vind ik het feit dat bewegingen van de stick geen invloed hebben op de afgelegde afstand van de camera/cursor.

Ik heb nu de indeling van mijn toetsenbord iets veranderd, en dat is eigenlijk al een behoorlijke verbetering op hoe ik het deed. De verbetering is in ieder geval genoeg om (voorlopig) geen stuur te kopen. Voornamelijk de standpuntfuncties zijn erg handig. Ik had eerst op A en D naar links en naar rechts kijken, maar nu heb ik op W, A en D respectievelijk naar voren, naar links en naar rechts kijken (als in, de standpunten). Dat werkt beter, omdat je dan ineens kunt kijken (de andere kijkfuncties draaien de camera langzaam, daar heb je dus niks aan).

Ik stuur nu met de muis, geef gas met de linkermuisknop (en remmen met rechts, besef me dat ik het eigenlijk verkeerd om heb :+) en de cruise control zit op de middelmuisknop. Het veranderen van gear (althans, achteruit, neutraal en vooruit :P) doe ik met het scrollwiel. Naar links kijken met A, naar rechts met D en dan weer vooruit met W. De richtingaanwijzers bedien ik met Q en E, dan heb ik her en der over het toetsenbord nog wat andere functies (maar die gebruik ik zelden, die zou ik op het dashboard ook moeten zoeken :+).

Bevalt me nu op zich best. Ik kan in ieder geval alles zien, en de besturing is aanzienlijk vloeiender dan met toetsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 26-09 22:53
Patriot schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 21:28:
[...]

Het grote probleem van een gamepad vind ik het feit dat bewegingen van de stick geen invloed hebben op de afgelegde afstand van de camera/cursor.
Say what ? Misschien ervaar ik het wel, maar heb ik er geen last van omdat ik het niet snap :p Ik kan iig lekker rondkijken met de rechterpook op mijn Xbox 360 controller en er zitten ook genoeg knopopties op. Daarnaast heb ik wat muisknoppen voor starten enz ingesteld. De knoppen die je niet constant nodig hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Patriot schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 21:28:
[...]

Ik ben ook benieuwd wat je precies bedoeld. Als je bedoeld dat naar links drukken meteen voluit links sturen is, dan vergeet je dat de thumbsticks analoog zijn en dus ook gedoseerd kunnen sturen ;)
Ik stuur nu met de muis, geef gas met de linkermuisknop (en remmen met rechts, besef me dat ik het eigenlijk verkeerd om heb :+)
Hoezo verkeerd om? Omdat in de auto het gas ook rechts zit? Bestuur je je auto ook met een muis dan? :+

Desalniettemin vind ik rijden zonder stuurtje niet zo leuk meer, hoewel ik wel merk dat het kijken een probleem blijft. Ik heb de G25, die heeft maar twee knopjes op het stuur, de rest zit op de versnellingsconsole. Om rond te kunnen kijken heb ik wel een TrackIR, maar dat bevalt me toch minder dan ik hoopte, omdat ik daarvoor iets op mijn hoofd moet doen. Je kan wel zo'n bril-clip krijgen maar die vind ik véél te duur voor wat ie doet.

Dus ik kijk alleen opzij met de muis als ik niet genoeg uitzicht heb gehad bij het aanrijden of met de spiegels.

Ik zit wel te twijfelen over een multi-monitor setup, maar dan wil ik er eigenlijk maar twee. Hopelijk (nog niet gezocht) kan je hem zo instellen dat ik als rijder als het waren in de linker monitor zit (net als in de vrachtwagen zelf).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PuckStar
Room42 schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 22:26:
Ik zit wel te twijfelen over een multi-monitor setup, maar dan wil ik er eigenlijk maar twee. Hopelijk (nog niet gezocht) kan je hem zo instellen dat ik als rijder als het waren in de linker monitor zit (net als in de vrachtwagen zelf).
Je hebt wel van de Oculus Rift gehoord?
dan wil je echt geen multimonitor setup meer!

[My Home Automations]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
(Als je er tegen kan ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Oja, zoiets (maar dan van een ander bedrijf ;) ) zou ik ook wel willen proberen. Maar dat heft niet het probleem op dat ik met de TrackIR heb, dat je iets op je hoofd moet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Mensen die ervaringen hebben met online spelen? Als ik nu bijv. weg wil rijden bij het stadje Cambridge dan elke keer op het zelfde moment zegt hij Steam reageert niet meer en sluit hij af. En dat is vaker bij bepaalde plekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperCrisz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21:16
30-07 inmiddels en de dutch map nog niet online. Volgde de ticker die afliep tot 0 sec... en toen niets....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PuckStar
Room42 schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 23:53:
Oja, zoiets (maar dan van een ander bedrijf ;) ) zou ik ook wel willen proberen. Maar dat heft niet het probleem op dat ik met de TrackIR heb, dat je iets op je hoofd moet doen.
tsja. maar wat je er dan voor terugkrijgt schijnt echt enorm te zijn.
nu kijk je naar een spel. met VR zit je IN het spel.
kom maar keer langs als ik de DK2 heb :).

@Beakzz, dat schijnt dus al weer heel erg mee te vallen met de Developers Kit 2 (DK2).

@SuperC, op hun FB staat morgen (woensdag) 12:00. Dus ik denk niet dat dat middernacht nu is.

[My Home Automations]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SuperCrisz schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 00:01:
30-07 inmiddels en de dutch map nog niet online. Volgde de ticker die afliep tot 0 sec... en toen niets....
undefined.. anti-climax :(

Ik had eigenlijk iets als dit verwacht: YouTube: 2001 A Space Odyssey Opening in 1080 HD :+

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Kwam net een leuk vrachtje tegen :D

Afbeeldingslocatie: http://cloud-4.steampowered.com/ugc/580154602950903193/DA303A07B8784EB89E35C6C00DD5B2546CBBAEB9/

Niks bijzonders voor jullie waarschijnlijk, maar daar heeft mijn pa meer dan 25 jaar geleden gereden dus zat wel ff gek te kijken toen ik deze tussen de jobs zag staan. Zal er wel één vanuit het Jazzypack zijn.
PuckStar schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 00:03:
[...]

@Beakzz, dat schijnt dus al weer heel erg mee te vallen met de Developers Kit 2 (DK2).
Ahh ik heb helaas alleen de eerste kunnen proberen. Had nergens last van, maar de demo die ik speelde was te suf om er van onder de indruk te zijn.

[ Voor 33% gewijzigd door Beakzz op 30-07-2014 00:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperCrisz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21:16
@puckstar, dan hadden ze de ticker op 12:00 moeten zetten en niet op 00:00... Zo schep je verkeerde verwachtingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

llovesoccerx7 schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 00:00:
Mensen die ervaringen hebben met online spelen? Als ik nu bijv. weg wil rijden bij het stadje Cambridge dan elke keer op het zelfde moment zegt hij Steam reageert niet meer en sluit hij af. En dat is vaker bij bepaalde plekken.
Heb ik ook een paar keer gehad, gewoon pc restart en dan heb ik er geen last meer van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

SuperCrisz schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 00:01:
De ticker stond gewoon op de dag van release. Niet op de tijd van de update. Deze komt morgenmiddag.
Lees je uberhaubt wel hun Facebook pagina. Daar krijg je altijd het laatste nieuws.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pykow schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 00:28:
[...]

De ticker stond gewoon op de dag van release. Niet op de tijd van de update. Deze komt morgenmiddag.
Lees je uberhaubt wel hun Facebook pagina. Daar krijg je altijd het laatste nieuws.
Blijft onhandig.. Maar blijkbaar morgen om 12u 's middags. Kijken of Weebly dat wel aankan :+

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vso
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

vso

tja...

hmm het is vakantie tijd, niet echt handig om een major game update uit te brengen .. :) nu duurt het langer voordat de mods meelopen ..

ach ja ... dan maar ff vanilla(lees zonder mods) spelen :)

Tja vanalles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Mijn bedrijf ligt nu volledig plat.
ik heb 1 garage die ik niet kan upgraden en waarbij de status nog steeds niet beschikbaar is.
er zitten 3 chauffeurs in met vrachtwagens.

Daar zit ik dan met 2,5 miljoen zonder dat ik het kan uitgeven aan me garage.
dan maar een andere garage kopen ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carfanatic
  • Laatst online: 25-09 18:48
Nog een paar uurtjes wachten, dan mogen jullie rijden in 14 verschillende plaatsen:
....
Sint Isidorushoeve
...
:') :') :') :') :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Aan de ene kant verwacht ik echt helemaal niks van de dutch map.
want als je een release uitbrengt waarbij er een groot deel alweer geschrapt is voor de eerste versie.

Daarnaast noemen ze het:
ETS 2 The Dutch Map alpha edition 1.0, dus volgens mij heeft hij het zelf niet getest.
Ik vraag me ook af hoeveel mappers ze hebben.

BTW Scul (of andere)
welke steden zijn toegevoegd aan versie 1.70 ?
ik zie antwerpen (zeer benieuwd hoe jullie dat voor elkaar hebben gekregen, want afstand tussen de grens en brussel in de vanilla maps is niet echt groot volgens mij) en ben ook erg benieuwd of die leuke scherpe bocht erin zit van de E19 waar je met 70 km doorheen moet gaan.
Ik ga er vanuit dat jullie niet de A12 naar brussel hebben gemaakt he :P, want dan is het elke keer file bij de 6 stoplichten daar en de AI van ETS2 vindt dat ook niet zo leuk.

Maar komt er nog meer bij ? ik vindt het lastig zoeken in jullie forum/website.

[ Voor 47% gewijzigd door Pykow op 30-07-2014 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strider1007
Pykow schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 09:39:

BTW Scul (of andere)
welke steden zijn toegevoegd aan versie 1.70 ?

Van de ProMods site:

Q- What will be in ProMods version 1.7?
A- Alot of stuff will be added in ProMods 1.7. Here is a list of the cities (maybe I forgot some): Herning, Holstebro, Viborg, Vaduz, Antwerpen, Bordeaux, Tours, Orléans, Provoo, Hameenlinna, Mikkeli, Varkaus, Kuopio, Jyväskylä, Lahti and Tampere. Furthermore we improved alot of signage and roads all across the ETS2 map.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

strider1007 schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 11:24:
[...]

Van de ProMods site:

Q- What will be in ProMods version 1.7?
A- Alot of stuff will be added in ProMods 1.7. Here is a list of the cities (maybe I forgot some): Herning, Holstebro, Viborg, Vaduz, Antwerpen, Bordeaux, Tours, Orléans, Provoo, Hameenlinna, Mikkeli, Varkaus, Kuopio, Jyväskylä, Lahti and Tampere. Furthermore we improved alot of signage and roads all across the ETS2 map.
Dat is al een begin van naar het zuiden toe ;)
ik ga pro-mod maar weer eens installeren wanneer deze helemaal online komt.

ik heb alleen de eerste versie gespeeld paar ritjes en daarna niet meer.
dus ben benieuwd wat erbij gekomen is.

[ Voor 8% gewijzigd door Pykow op 30-07-2014 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TNJ
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 24-09 13:16

TNJ

Frugalite

Iemand al gebruik gemaakt van JSGME in combinatie met ETS2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pykow schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 09:39:

De volledige inhoud is altijd hier te vinden
http://www.promods.net/compat.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartus1989
  • Laatst online: 25-09 18:13
Ik vind de Pro-mods map echt heerlijk! Vooral het rijden in de nieuwere gedeeltes met al die mooie dorpjes etc. Dat ze nu naar het zuiden gaan is echt top..

Wat me verder opvalt ineens (ik ging weer eens een automaat proberen) is dat deze heel anders schakelt! Hij schakelt niet meer op een vast toerental maar dit verschild iedere keer. Ook is er een heuze kick down! Zo word automaat rijdens ineens leuk in ETS2..

Ik rij nu de duurdere, moderne trucks zoals de IVECO High Way, nieuwe Volvo en de MAN met automaat. En de rest lekker met handbak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

ScuL schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 12:27:
[...]

De volledige inhoud is altijd hier te vinden
http://www.promods.net/compat.php
Bedankt, dat weet ik weer wat meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nice Guy Eddie
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:18
bartus1989 schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 13:33:...Ik rij nu de duurdere, moderne trucks zoals de IVECO High Way, nieuwe Volvo en de MAN met automaat. En de rest lekker met handbak.
Kan je per auto instellen of je automaat of handmatig wil schakelen? Bij de gameplay instellingen heb ik staan "opeenvolgend" en dan heb ik nooit een automaat volgens mij... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal ik heb een vraagje. Heb net de update geinstaleerd (1,11) maar als ik nu wil gaan spelen gaat de aanwijzer van de muis steeds naar beneden uit zich zelf. Zo is het heel moeilijk om iets aan te klikken. Weet iemand wat ik nu moet doen ?
Alvast bedankt !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartus1989
Nice Guy Eddie schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 13:40:
[...]

Kan je per auto instellen of je automaat of handmatig wil schakelen? Bij de gameplay instellingen heb ik staan "opeenvolgend" en dan heb ik nooit een automaat volgens mij... :?
Je kunt kiezen uit

-- automaat simpel
-- automaat realistisch
-- opeenvolgend handmatig
-- realistisch hanmatig (H shifter)

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nice Guy Eddie
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:18
Dus dat kan je dan ook per auto instellen... zal nog eens kijken vanavond. Maar ik denk dat ik je verkeerd begrijp. In de algemene instellingen heb ik "openeenvolgend" staan. Echter kan je per truck volgens mij niet instellen automaat/handmatig, dat moet je dan volgens mij iedere keer wijzigen in je algemene instellingen.

[ Voor 62% gewijzigd door Nice Guy Eddie op 30-07-2014 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TNJ

TNJ

Frugalite

Verwijderd schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 13:47:
...gaat de aanwijzer van de muis steeds naar beneden uit zich zelf. Zo is het heel moeilijk om iets aan te klikken. Weet iemand wat ik nu moet doen ?
Yep. In de controller setup heb je onderaan iets van een alternatieve aanwijzer optie. Die moet je leeg maken. (Beetje vaag, maar ik ben op het werk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Nice Guy Eddie schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 14:43:
Dus dat kan je dan ook per auto instellen... zal nog eens kijken vanavond. Maar ik denk dat ik je verkeerd begrijp. In de algemene instellingen heb ik "openeenvolgend" staan. Echter kan je per truck volgens mij niet instellen automaat/handmatig, dat moet je dan volgens mij iedere keer wijzigen in je algemene instellingen.
Nee dat kan je niet per auto instellen.
Waarom zou je dat uberhaubt willen ?
je hebt meestal 1 truck waarmee je rijd en pas na paar ritjes als je het geld hebt, wissel je van truck (mits je daar zin in hebt)
Je kan heel simpel deze instelling wijzigen dat het ook overbodig is

BTW The dutch map moet je voorlopig nog niet downloaden.
ze zijn er flink mee bezig, maar het lijkt wel een een mans project.
overal onzichtbare muren, bij rotondes crashed de game, map die niet goed ingeladen wordt.
verkeer dat raar doet en los liggende platen op de weg waardoor je opeens de lucht invliegt.

Hopelijk doet ProMods dit toch beter met zijn updates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PuckStar
Pykow schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 15:35:
[...]
BTW The dutch map moet je voorlopig nog niet downloaden.
ze zijn er flink mee bezig, maar het lijkt wel een een mans project.
overal onzichtbare muren, bij rotondes crashed de game, map die niet goed ingeladen wordt.
verkeer dat raar doet en los liggende platen op de weg waardoor je opeens de lucht invliegt.
ow dat is wel jammer. ik zou het vanavond gaan proberen.
ze zeggen wel duidelijk dat het een alpha is, maar als het vrijwel onspeelbaar is dan is dat natuurlijk niet zo fraai.

[My Home Automations]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
PuckStar schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 15:39:
[...]

ze zeggen wel duidelijk dat het een alpha is, maar als het vrijwel onspeelbaar is dan is dat natuurlijk niet zo fraai.
ik heb nergens last van, heb nu al 5 ritjes gedaan in the dutch map en heb alleen maar een stukje verkeerd gezien, spookrijders ;) op een afstand van 2 meter, de map wordt alleen goed geladen als je bij regio nederland heb aangeklikt en dus niet nog europa aan hebt staan
heb ook geen crashes op rotondes etc ;) en ik ben nog niet de lucht ingeschoten(ook al ben ik dat wel gewend met de multiplayer ;) )

[ Voor 10% gewijzigd door krissie100 op 30-07-2014 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

PuckStar schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 15:39:
[...]

Ze beweren dat er vrij snel een nieuwe versie eraan zit te komen en waarschijnlijk later op de dag.
Hij zegt alleen niet hoelaat de update er zal staan.

Er zijn ook delen waarbij het goed gaat en daar zijn mensen wel tevreden over.
maar het is jammer dat de mod wat problemen heeft, dus ik wilde mensen hier even waarschuwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozymandias1965
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 31-03 08:07
Pykow schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 15:40:
[...]

Ze beweren dat er vrij snel een nieuwe versie eraan zit te komen en waarschijnlijk later op de dag.
Hij zegt alleen niet hoelaat de update er zal staan.

Er zijn ook delen waarbij het goed gaat en daar zijn mensen wel tevreden over.
maar het is jammer dat de mod wat problemen heeft, dus ik wilde mensen hier even waarschuwen.
Ik blijf wel lekker ProMods spelen. Werkt perfect en wordt steeds mooier. Als je een basis kiest in The Dutch Map en je kiest Apeldoorn dan heet het Frankfurt en de bestemmingen zijn ook erg lekker duidelijk in het Duits. Je weet niet waar je naartoe moet en na 5 minuten rijden crasht het spel. Ik ga dus maar voor kwaliteit en blijf in proMods.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
Ozymandias1965 schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 15:49:
[...]

Ik blijf wel lekker ProMods spelen. Werkt perfect en wordt steeds mooier. Als je een basis kiest in The Dutch Map en je kiest Apeldoorn dan heet het Frankfurt en de bestemmingen zijn ook erg lekker duidelijk in het Duits. Je weet niet waar je naartoe moet en na 5 minuten rijden crasht het spel. Ik ga dus maar voor kwaliteit en blijf in proMods.
Heb je wel een nieuw account aangemaakt en bij regio geen europa maar nederland gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozymandias1965
krissie100 schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 15:52:
[...]

Heb je wel een nieuw account aangemaakt en bij regio geen europa maar nederland gedaan?
Er is geen mogelijkheid om Nederland als regio te kiezen. Alleen de taal Nederlands.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
Ozymandias1965 schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 15:59:
[...]

Er is geen mogelijkheid om Nederland als regio te kiezen. Alleen de taal Nederlands.
Incorrect, je moet tijdens het nieuwe profiel de mod daarnaast al aan zetten en vanaf dan moet je tijdens de aanmaak van je profiel de regio op nederland zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozymandias1965
krissie100 schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 16:02:
[...]

Incorrect, je moet tijdens het nieuwe profiel de mod daarnaast al aan zetten en vanaf dan moet je tijdens de aanmaak van je profiel de regio op nederland zetten
Mijn dank is groot!! Het werkt een stuk beter zo. Nu nog zien dat ik meer dan 5 minuten kan blijven rijden want het spel crasht steeds. Toch zit er meer leuks in promods en ga daar zo snel weer mee aan de slag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
Ozymandias1965 schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 16:11:
[...]

Mijn dank is groot!! Het werkt een stuk beter zo. Nu nog zien dat ik meer dan 5 minuten kan blijven rijden want het spel crasht steeds. Toch zit er meer leuks in promods en ga daar zo snel weer mee aan de slag.
Dat ben ik wel met je eens, maar nederland is wel leuk, want daar rijd je in het echt ook meestal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

ik vindt nog steeds dat SCS contact moet opnemen met ProMods voor een dealtje ;)
Wat is er nou mooier voor SCS dat ze gelijk een groot deel als DLC kunnen doorverkopen.

Misschien een deal dat ProMods zich gaat richten op het zuiden en dat SCS deze jongens kan gaan mee helpen en dit als Going South DLC kunnen uitbrengen.

EDIT: Rond 7 uur vanavond is er een nieuwe versie te downloaden van The Dutch map waar het 1 en andere is opgelost.

[ Voor 15% gewijzigd door Pykow op 30-07-2014 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoi1234
Die Dutch Map is opzich wel mooi, maar je merkt gewoon dat hij te vroeg uitgekomen is. Als je hun facebook bekijkt zie je dat er veel onzichtbare muren zijn en sommige rotondes laten de game crashen ook zijn alle lampen gewoon veel te zwak. Ze hadden beter 2 dagen kunnen wachten en dan een bugloze mod leveren i.p.v. wat ze nu hebben gedaan en je gewoon niet kunt spelen, omdat je een rotonde over moet die je spel laat crashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

hoi1234 schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 18:21:
Die Dutch Map is opzich wel mooi, maar je merkt gewoon dat hij te vroeg uitgekomen is. Als je hun facebook bekijkt zie je dat er veel onzichtbare muren zijn en sommige rotondes laten de game crashen ook zijn alle lampen gewoon veel te zwak. Ze hadden beter 2 dagen kunnen wachten en dan een bugloze mod leveren i.p.v. wat ze nu hebben gedaan en je gewoon niet kunt spelen, omdat je een rotonde over moet die je spel laat crashen.
Dat is waar het is mooi dat ze het maken, maar ze hebben het inderdaad te vroeg uitgebracht

Hierbij deel ik mijn nieuwe aanwinst:

Afbeeldingslocatie: https://scs-wotr-gallery.s3.amazonaws.com/view/FF7/00000000000507FF.jpg

[ Voor 9% gewijzigd door Pykow op 30-07-2014 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoi1234
Pykow schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 18:36:
[...]

Dat is waar het is mooi dat ze het maken, maar ze hebben het inderdaad te vroeg uitgebracht

Hierbij deel ik mijn nieuwe aanwinst:

[afbeelding]
Volvo fh 16 globetrotter <3 Ik heb de fh16 en die is al geweldig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Globies zijn leuke dingen ja, erg mooi ook.

En toch is er een reden waarom ik liever de Scania Streamline Topline heb, maar die weet ik niet meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot

Patriot

Fulltime #whatpulsert

Room42 schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 22:26:
[...]
Ik ben ook benieuwd wat je precies bedoeld. Als je bedoeld dat naar links drukken meteen voluit links sturen is, dan vergeet je dat de thumbsticks analoog zijn en dus ook gedoseerd kunnen sturen ;)
Nouja, ik weet niet precies hoe het is in ETS2, maar als je in bijvoorbeeld een shooter een draai van 90 graden wilt maken dan moet je de thumbstick indrukken tot je 90 graden gedraaid bent. Als je met de muis een bepaalde afstand aflegt (zeg 2,5 cm) dan heb je altijd die 90 graden. Ik vind het makkelijker om dat op die manier (dus met afstand van de muis) te doen dan met thumbsticks (effectief op basis van timing).

Maargoed, ik besef me dat het op zich ook zo kan zijn dat de thumbstick helemaal naar rechts = stuur helemaal naar rechts, dus gewoon een 1:1 verhouding stuur/thumbstick en dan valt dat probleem wel weg.
[...]
Hoezo verkeerd om? Omdat in de auto het gas ook rechts zit? Bestuur je je auto ook met een muis dan? :+
Omdat het in de auto ook (koppeling)/rem/gas is idd :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

hoi1234 schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 20:36:
[...]

Volvo fh 16 globetrotter <3 Ik heb de fh16 en die is al geweldig!
Ja ik wilde eens wat nieuws proberen. ik heb trouwens geen enkele mod geinstalleerd hierbij on de truck er mooier uit te laten zien of wat dan ook. ik ben zuinig op mijn hoofd account ;)
VasZaitsev schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 20:52:
Globies zijn leuke dingen ja, erg mooi ook.

En toch is er een reden waarom ik liever de Scania Streamline Topline heb, maar die weet ik niet meer...
De scania ligt lager op de weg, ik ben van de Scania nu naar de Volvo gegaan en ik merk dat de Volvo gewoon een stuk hoger op de weg ligt en dat is soms wel even lastig met inschatten.

Verder ben ik nu ook de Dutch map mod aan het spelen en ik heb nog geen last gehad van crashes of wat dan ook, wel is het nog erg klein en had graag een deel van brabant en limburg erbij gezien (dit zou ook geleverd worden in versie 1.0, maar dat heeft het niet gehaald)

Afbeeldingslocatie: http://i61.tinypic.com/2eoce2q.jpg Hier de bekende rotondes zonder een crash.

en een nederlandse map kan niet zonder!!!!
Afbeeldingslocatie: http://i58.tinypic.com/2agkidz.jpg

BTW jammer dat ProMods nog niet klaar is voor gebruik, ik was zeer benieuwd naar Antwerpen.
Maar goed ik ben niet getreurd haha, ik moet morgen tussen Antwerpen en brussel zijn in het plaatsje Willebroek, kan ik vast wat van deze weg op me netvlies zetten alvorens de update eraan komt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Honeybadger doesn&#039;t care!

Op de filmpjes van de Dutch map zag ik bijna alleen maar McD overal :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Ircghost schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 21:18:
Op de filmpjes van de Dutch map zag ik bijna alleen maar McD overal :P
Ow wil je weten hoeveel McD ik al in nederland tegen kom.

Richting Den bosch / Rosmalen
1) Tilburg Reeshof bij de Hornback in Tilburg
2) Tilburg west (afslag bij Goirle)
3) Oisterwijk N65
4) Rosmalen A2

Richting Veldhoven / eindhoven
2) Tilburg west (afslag bij Goirle)
3) Best (ligt ongeveer 4 km van de snelweg)
4) Veldhoven

Richting Utrecht
2) Waalwijk bij de A58
3) Noordeloos op de A27

dus tja je moet er veel tegen komen :P
ik heb het hier over een straal van 80 KM ongeveer :P

[ Voor 3% gewijzigd door Pykow op 30-07-2014 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Omkomen van honger als je verdwaald bent is in nederland idd moeilijk, ieder gat heeft een Mac.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14:03

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Pykow schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 21:16:
[...]

Verder ben ik nu ook de Dutch map mod aan het spelen en ik heb nog geen last gehad van crashes of wat dan ook, wel is het nog erg klein en had graag een deel van brabant en limburg erbij gezien (dit zou ook geleverd worden in versie 1.0, maar dat heeft het niet gehaald)
Tja, dan heb ik eigenlijk al wat minder zin om hem te proberen, maar ach en wee, we zullen het toch maar een plaatsje geven op de SSD.

Nu ik SSD zeg, denk ik ineens weer aan mijn "vertraag" probleem, dat bleek dus gewoon aan mijn HDD te liggen, nu met de SSD heb ik niet meer vertragingen :D

Maar ook meteen op hun hoofdpagina van de website zo ongeveer schreeuwen dat je je geld kwijt kunt bij hun, niet dat dat een gigantisch probleem is, maar het komt zo schreeuwerig over..

[ Voor 12% gewijzigd door Kuusj op 30-07-2014 21:41 ]

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartus1989
Apart trailertje..

Afbeeldingslocatie: http://i60.tinypic.com/aywt44.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
VasZaitsev schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 21:28:
Omkomen van honger als je verdwaald bent is in nederland idd moeilijk, ieder gat heeft een Mac.
Voor iedere gek een Mac.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Ik ben in de mod nog geen enkele bekende naam tegen gekomen.
ik hoop dat ze in een latere versies ook echt skins erin gaan zetten zoals inderdaad Peter apels
Wolter kroons, GVT-Group , DHL.

BTW is er een manier om eigen skins te maken in ETS2 ?
ik zou voor de fun wel wat skins op de trailers / vrachtwagens willen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EasyJet
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23-09 11:15
Heb vanavond ook V1.11 update geïnstalleerd. Gelijk maar even prodmods uitgeschakeld via het menu een een drietal vrachtjes nu gereden met de nieuwe versie.

Wat mij opvalt is dat het AI-traffic trucks nu ook de cabine bewegend hebben met optrekken en remmen. Daarnaast lijkt het op de rotondes ook wat beter te gaan.....

Verder valt mij op dat in het menu icoontjes er iets anders uitzien. Ander punt is dat de ritjes/trailers die je kunt oppikken qua lading soms in het Engels staan uitgelegd en soms in het Nederlands, meer schoonheids dingetje. Verder geen crashes gehad.

Met deze oldie de ritjes gedaan:
Afbeeldingslocatie: http://members.ziggo.nl/ewz/images/ets2/006.jpg

The sky is the limit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Jazzycat gebruikt aardig wat echte namen en merken. Ben al vrij veel bekende meuk tegen gekomen.

Die oude Globie ziet er ook wel leuk uit, zou leuk zijn als je in de game zelf ook dit soort oude lijken tweedehands voor een prikkie kon kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PuckStar
Zo ik heb 21% erop zitten in de Dutch Map. Best lache. Paar kleine bugjes tegengekomen, maar voor zo'n eerste release vind ik het best een goeie map. leuk herkenbaar.

@Pykow,eigen skin maken is best makkelijk. kijk hier effe: http://www.modsaholic.com...ow-to-make-trailer-skins/
overigens lukte het mij niet om het met de DXT5 plugin in photoshop te doen. Dus dat heb ik uiteindelijk met DXTBmp geladen/opgeslagen. http://www.trucksimulator...Trailer_Skin_Tutorial.pdf
met beide tutorials heb ik iets gedaan dus, om een skin te maken.

[My Home Automations]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

PuckStar schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 22:44:
Zo ik heb 21% erop zitten in de Dutch Map. Best lache. Paar kleine bugjes tegengekomen, maar voor zo'n eerste release vind ik het best een goeie map. leuk herkenbaar.

@Pykow,eigen skin maken is best makkelijk. kijk hier effe: http://www.modsaholic.com...ow-to-make-trailer-skins/
overigens lukte het mij niet om het met de DXT5 plugin in photoshop te doen. Dus dat heb ik uiteindelijk met DXTBmp geladen/opgeslagen. http://www.trucksimulator...Trailer_Skin_Tutorial.pdf
met beide tutorials heb ik iets gedaan dus, om een skin te maken.
Zeer bedankt. Ik zal morgen even testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PuckStar
Pykow schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 22:47:
[...]

Zeer bedankt. Ik zal morgen even testen.
succes. PM maar als het niet lukt.

[My Home Automations]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remcom00
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18-07 15:43

Remcom00

hij is gek

Kun je de Dutch Map Mod nou ook met andere map mods (Poland Rebuilding, Pro Mods) gebruiken of is het een standalone map net zoals de Hungary map?

hoidoei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
Remcom00 schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 23:32:
Kun je de Dutch Map Mod nou ook met andere map mods (Poland Rebuilding, Pro Mods) gebruiken of is het een standalone map net zoals de Hungary map?
Dat laatste

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Remcom00 schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 23:32:
Standalone. Het is pas de eerste versie en er zit nog niet heel veel veel in. Maar zeker leuk om te proberen.
De herkenningspunten zijn het leukst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
VasZaitsev schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 22:42:
Jazzycat gebruikt aardig wat echte namen en merken. Ben al vrij veel bekende meuk tegen gekomen.

Die oude Globie ziet er ook wel leuk uit, zou leuk zijn als je in de game zelf ook dit soort oude lijken tweedehands voor een prikkie kon kopen.
Zou hoe dan ook leuker zijn als je moet beginnen met een barrel met de daarbij behorende problemen :) Toen ik net begon was ik ook echt op zoek naar 2e hands vrachtwagens want dat leek me wel logisch om een bedrijf te beginnen :+

Hier had ik niks mee te maken :p Kettingbotsing, een vrachtwagen op zijn kop en 1 de verkeerde kant op ;)

Afbeeldingslocatie: http://cloud-4.steampowered.com/ugc/572273937042388742/8C7B904043C2BB73FF4DF950AF6E7789563ECC02/

Die locomotief (63t) is geen pretje om te vervoeren door de bergen. Ik had net de zwaarste motor in mijn DAF gezet, maar zelfs op een vlakke weg was het zaakje niet vooruit te branden :+

[ Voor 26% gewijzigd door Beakzz op 31-07-2014 01:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YdieresiS
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 26-09 12:31
Beakzz schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 00:07:
[...]
Die locomotief (63t) is geen pretje om te vervoeren door de bergen. Ik had net de zwaarste motor in mijn DAF gezet, maar zelfs op een vlakke weg was het zaakje niet vooruit te branden :+
Ik had dat met mijn Scania met 730 PK ook. Die had er ook behoorlijk moeite mee. Als je eenmaal rijdt gaat het wel, maar als je moet remmen en daarna een heuveltje op moet is het echt een drama. Wel leuk om een keer mee te karren, maar ik ga het niet echt vaker doen. Mijn trein was toen 70t. Staat een aantal pagina's eerder wel een screenshotje van.

Latin capital letter y with diaeresis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EasyJet
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23-09 11:15
@VasZaitsev; klopt wat je zegt, er zijn verschillende mods waar je dit soort oudere wagens kunt rijden. Ook bijvoorbeeld (ik vind hem nog steeds mooi) een MAN F2000.

@Beakzz; geinige plaat, zal wel hard gegaan zijn. Was het al gebeurd toen je er langskwam? Zie ook nog een trekker staan bij die bus, kennelijk samen wezen spookrijden. :D

The sky is the limit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PuckStar
iemand toevallig een idee of er al een "armen/lichaam" mod is?
dus dat je je armen ziet en handen op het stuur en je eigen lichaam kunt zien?
dit zal namelijk veel schelen met het gevoel van presence i.c.m. de Oculus Rift.

[My Home Automations]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Ik heb net Promod geinstalleerd maar nu als ik naar de Arbeidsmarkt ga is alles in 1x weg. Gaat er iets niet goed? In begin niks aan de hand

Online speelde ik het dan gaat het ook niet werken :)
En Promod ziet er mooi uit!

[ Voor 15% gewijzigd door llovesoccerx7 op 31-07-2014 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtomicWing
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 27-09 12:18
llovesoccerx7 schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 15:52:
Ik heb net Promod geinstalleerd maar nu als ik naar de Arbeidsmarkt ga is alles in 1x weg. Gaat er iets niet goed? In begin niks aan de hand

En Promod ziet er mooi uit!
De huidige versie (1.62) is niet compatible met 1.11. Je kunt via Steam instellen dat je de "temp beta 1.10" wilt gebruiken, dan kun je nog de oude versie van ETS2 met de huidige ProMods gebruiken. Als je 1.11 wilt blijven gebruiken moet je geduld hebben voor ProMods 1.70.

"Als je concurrentievoordeel afhankelijk is van mensen die iets waardevols of unieks moeten maken, dan mag je geen normaal personeel hebben" (Daniel M. Cable)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TNJ

TNJ

Frugalite

PuckStar schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 12:33:
iemand toevallig een idee of er al een "armen/lichaam" mod is?
Ik heb me ff bij het SCS forum geregistreerd, om het in het VR draadje te vragen. Ik moet wachten tot mijn eerste post door een mod goedgekeurd wordt.

Een google search heeft niets opgeleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearWizz
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19:26
TNJ schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 16:31:
[...]

Ik heb me ff bij het SCS forum geregistreerd, om het in het VR draadje te vragen. Ik moet wachten tot mijn eerste post door een mod goedgekeurd wordt.

Een google search heeft niets opgeleverd.
Voor zover ik weet zijn die mods er niet. En lijkt me ook lastig te modden, aangezien nu ook seat adjustment e.d. toegevoegd is aan de game. En je zit ook nog met wat als je stuurt, gaan je armen dan mee? En als ej schakelt. Enzovoort.

[ Voor 9% gewijzigd door NoFearWizz op 31-07-2014 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PuckStar
ik heb dit gevonden, maar lijkt me niet echt goed en men heeft het ook over bugs.
http://ets2.lt/en/hand-on-wheel-streeing-beta-version/
maar dit is dus wel de kant die we op willen :)

hebben jullie dit gezien?
YouTube: Euro Truck Simulator 2 in the Oculus Rift DK2
Euro Truck Sim 2 DK2 support
YouTube: (-\[] VR \[]-) EURO TRUCK SIMULATOR 2 - OCULUS RIFT DK2

[My Home Automations]

Pagina: 1 ... 57 ... 129 Laatste

Dit topic is gesloten.