Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 26-09 14:31

Pykow

Angelo OTR

Carfanatic schreef op maandag 28 juli 2014 @ 09:56:
de OP kan ook wel eens een update gebruiken. ;)
Zolang ik al op tweakers zit, heb ik nog nooit gekeken naar de OP XD

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!
strider1007 schreef op maandag 28 juli 2014 @ 08:36:
[...]

Stimuleren tot zelfredzaamheid is prima, maar..

Juist die simpele vragen zijn op het web soms even moeilijk te beantwoorden ( Weinig mensen posten iets wat nog al voor de hand ligt ) en als je er dan zelf net overheen kijkt dan zit je er maar mooi mee. En dus stel je de vraag op tweakers, want daar word je altijd vriendelijk geholpen.

Tot je dit soort reacties krijgt. Hoe goed bedoeld ook je schrikt sommige mensen er mee af. Ik heb in het verleden ook wel eens een noob/simpele vraag gesteld en kreeg van een andere tweaker een soortgelijke antwoord. Je bedenkt je dan wel een tweede keer om weer iets te vragen waarvan je zelf al wel vermoedt dat het iets simpels is..

Naast je bemoedigende reactie kun je dan wellicht ook meteen even het antwoord geven. Nu lijkt je respons alleen maar belerend commentaar (wellicht niet zo bedoeld !)

* Deze woorden zijn alleen opbouwend en positief bedoeld! * _O-
_/-\o_ Helemaal mee eens. Toen ik behoorlijk wat jaren geleden hier begon, probeerde ik ook eens een begin te maken op Tweakers. Alle begin is moeilijk en simpele vragen zitten er ook bij. Ik kreeg destijds ook een antwoord als de vorige en heb daarna enkele maanden niet meer gereageerd omdat ik dacht toch afgebekt te worden.

Dat was op en ander account waarvan het email adres niet meer in bezit was en ik de naam en het wachtwoord ook niet meer wist toen ik deze account aanmaakte.

Ik had het gevoel dat Tweakers redelijk in de goede richting was gekropen, maar ik kreeg toch best een deja vu.

Juist Tweakers moeten we levend houden. Heel veel andere fora hebben een sterk dalende trend als het gaat om posts en nieuwe leden.

[ Voor 3% gewijzigd door GAIAjohan op 28-07-2014 10:20 ]

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearWizz
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 26-09 13:53
GAIAjohan schreef op maandag 28 juli 2014 @ 10:17:
[...]

_/-\o_ Helemaal mee eens. Toen ik behoorlijk wat jaren geleden hier begon, probeerde ik ook eens een begin te maken op Tweakers. Alle begin is moeilijk en simpele vragen zitten er ook bij. Ik kreeg destijds ook een antwoord als de vorige en heb daarna enkele maanden niet meer gereageerd omdat ik dacht toch afgebekt te worden.

Dat was op en ander account waarvan het email adres niet meer in bezit was en ik de naam en het wachtwoord ook niet meer wist toen ik deze account aanmaakte.

Ik had het gevoel dat Tweakers redelijk in de goede richting was gekropen, maar ik kreeg toch best een deja vu.
Er zullen altijd mensen tussen zitten die reageren op een manier waarvan je denkt het had ook anders gekund. Dat zal nooit veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

llovesoccerx7 schreef op maandag 28 juli 2014 @ 00:20:
[...]

Ik heb gezocht kon 1 2 3 niet iets vinden namelijk
Het staat er toch letterlijk, ik begrijp niet waarom je dit niet kan vinden. En als je het eenmaal gevonden heb, zie je ook letterlijk wat er nog open staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PuckStar
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22-09 22:41
ok ik ga ook wat zeggen over hoe er gereageerd wordt, per slot van rekening willen alle Nederlanders altijd hun mening geven :P:
ik vind dat je best kan zeggen dat een vraag met een simpel antwoord waarschijnlijk door zelf even te zoeken makkelijk gevonden had kunnen worden,
echter,
als je de moeite neemt om dat te zeggen, vind ik dat je dan ook gelijk wel even het antwoord kan geven, of een link waar het antwoord staat.

dus hoe ik het zie:
- als je alleen wilt reageren dat iemand het ergens anders wel kan vinden en verder dus niets heeft aan die reactie, reageer dan niet!
- of geef ter info aan dat het makkelijk ergens anders te vinden is, maar probeer dan ook gelijk het antwoord te geven.

betreft de vraag van ilovesoccer, volgens mij is het antwoord inmiddels gegeven :).

offtopic:
@vso bedankt! :). en Veenendaal was echt een uitzondering dat ze ook als 1 van de eersten via de kabel op internet konden. een pilot van 100 huishoudens waar wij bij zaten. het was bijna onwerkelijk dat ik onbeperkt op internet kon. daarvoor mocht ik heel af en toe via het isdn inbelmodem op internet en spaarde ik tussentijds urls waar ik dan op dat moment achter elkaar heen ging :). wat een tijden! dat kun je je kinderen toch niet meer uitleggen nu!?

[My Home Automations]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

PuckStar schreef op maandag 28 juli 2014 @ 12:24:

offtopic:
@vso bedankt! :). en Veenendaal was echt een uitzondering dat ze ook als 1 van de eersten via de kabel op internet konden. een pilot van 100 huishoudens waar wij bij zaten. het was bijna onwerkelijk dat ik onbeperkt op internet kon. daarvoor mocht ik heel af en toe via het isdn inbelmodem op internet en spaarde ik tussentijds urls waar ik dan op dat moment achter elkaar heen ging :). wat een tijden! dat kun je je kinderen toch niet meer uitleggen nu!?
offtopic:
Ik ben pas 24 jaar en ook ik heb deze tijden meegemaakt als kleine jongetje, natuurlijk iets minder van meegekregen dan de ouderen tussen ons ;)
Iedere keer vragen aan me ouders of ik iets mocht opzoeken om daarna zo snelmogelijk de inbel verbinding te verbreken. Als je de kinderen van deze tijd moet uitleggen dat je vroeger niet eens youtube,streams of online muziekdiensten had, dan kijken ze je raar aan xD.
zelfs een kennis van mij die 10 is, lacht me al uit xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoi1234
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 28-10-2024
Ik ben bijna 18 en ik heb het ook nog meegemaakt dat wij thuis een inbelverbinding hadden. (Die overigens alleen voor mn vader was en als we spelletjes wouden spelen moest je het spelletje offline beschikbaar maken.) Onvoorstelbaar dat we tegenwoordig zo snel en vooral onbeperkt internet hebben zelfs al op de mobiel en tavlet., ik zou YouTube ook niet meer kunnen missen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearWizz
hoi1234 schreef op maandag 28 juli 2014 @ 13:52:
Ik ben bijna 18 en ik heb het ook nog meegemaakt dat wij thuis een inbelverbinding hadden. (Die overigens alleen voor mn vader was en als we spelletjes wouden spelen moest je het spelletje offline beschikbaar maken.) Onvoorstelbaar dat we tegenwoordig zo snel en vooral onbeperkt internet hebben zelfs al op de mobiel en tavlet., ik zou YouTube ook niet meer kunnen missen.
Haha ik heb de eerste thuis computers nog meegemaakt. En inderdaad is de tijd heel snel gegaan, van inbelverbindingen naar nu 200mbit kabel verbindengen of zelfs 500mbit glasvezel. De tijd vliegt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

In de tijd van de inbelverbinding, moest je nog zelfs een rijbewijs C hebben om een vrachtwagen te besturen.
Nu heb je niet eens een rijbewijs nodig om een vrachtwagen te kunnen besturen (wel via ETS2 natuurlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YdieresiS
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 26-09 12:31
In die tijd had je bij ons de serie Hard Truck, toen kon ik gewoon in mijn Peterbilt rondrijden. Wij hebben hier ook nog niet zo heel lang een adsl verbinding. Wikipedia: Hard Truck

Ik ben wel heel blij met ETS2 nu. Die is stukken uitgebreider en naar mijn idee ook vermakelijker.

Latin capital letter y with diaeresis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

YdieresiS schreef op maandag 28 juli 2014 @ 14:59:
In die tijd had je bij ons de serie Hard Truck, toen kon ik gewoon in mijn Peterbilt rondrijden. Wij hebben hier ook nog niet zo heel lang een adsl verbinding. Wikipedia: Hard Truck

Ik ben wel heel blij met ETS2 nu. Die is stukken uitgebreider en naar mijn idee ook vermakelijker.
Ik ben zelf begonnen bij 18 Wheels of steel.
daar had je een free edition met een download kon je de klok stil zetten.
ik snapte er geen hol van hoe je iets moest vervoeren, maar het idee om rond te rijden en te moeten slapen en tanken was al zeer vermakelijk.

Ik verzon een beetje mijn eigen verhaal in mijn hoofd (ik was pas 12 jaar)
door naar de sneeuwgebergte te gaan en denken dat ik daar een persoon moest ophalen voor een leuk ritje door het gebied, dus ik stippelde me eigen route uit.

nu 12 jaar later, speel ik ETS2 en rij nu lekker met me truck naar het zuiden toe om alles te ontdekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PuckStar
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22-09 22:41
Pykow schreef op maandag 28 juli 2014 @ 15:03:
[...]

Ik ben zelf begonnen bij 18 Wheels of steel.
daar had je een free edition met een download kon je de klok stil zetten.
ik snapte er geen hol van hoe je iets moest vervoeren, maar het idee om rond te rijden en te moeten slapen en tanken was al zeer vermakelijk.

Ik verzon een beetje mijn eigen verhaal in mijn hoofd (ik was pas 12 jaar)
door naar de sneeuwgebergte te gaan en denken dat ik daar een persoon moest ophalen voor een leuk ritje door het gebied, dus ik stippelde me eigen route uit.

nu 12 jaar later, speel ik ETS2 en rij nu lekker met me truck naar het zuiden toe om alles te ontdekken.
geweldig verhaal!!! :) haha. serieus.

[My Home Automations]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 08:52
ik ben daar ook mee begonnen, ik begon ''pas'' bij american long haul, ik zag hem in de winkel liggen en dacht... waarom niet ;) was toen een hele mooie aanbieding 3 spellen voor een tientje, dus heb hem toen gekocht voor 3,33 euries ;)
en nu ets2 en het blijft leuk ;), kijk nu al uit naar ats ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

PuckStar schreef op maandag 28 juli 2014 @ 15:11:
[...]

geweldig verhaal!!! :) haha. serieus.
Ik was een fantasierijk persoon haha :P
krissie100 schreef op maandag 28 juli 2014 @ 15:14:
ik ben daar ook mee begonnen, ik begon ''pas'' bij american long haul, ik zag hem in de winkel liggen en dacht... waarom niet ;) was toen een hele mooie aanbieding 3 spellen voor een tientje, dus heb hem toen gekocht voor 3,33 euries ;)
en nu ets2 en het blijft leuk ;), kijk nu al uit naar ats ^^
ATS spreekt mij niet meer zo aan, ik vindt het juist geweldig om door europa te kunnen rijden, vooral de bekende namen tegen te komen.
met TSM rij ik nu lekker naar het zuiden en nog weinig last gehad van het copy en paste gehalte die hier vermeld werdt.
Bij Lyon heb je bijvoorbeeld 1x een "tunnel"zoals je die in het echt 5 a 6x hebt xD weet niet meer exact hoeveel.

ok, niet alles is goed gemaakt ben ik al achter gekomen en dat doet pro-mod een stuk beter.
Bij montpellier mis ik toch de bekende rotonde en de smalle straten waar je snel in kan verdwalen.

https://www.google.nl/map...MMM-w2dCiMoZuNEnGstrg!2e0

dit ligt gewoon tegen de A9 aan.

Bij pro-mod had ik meer herkenningspunten, hoewel ik pas 1x een ritje hebt gemaakt van Tilburg naar Oslo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 26-09 08:46

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Wat een reacties hier lol, misschien reageerde ik wat te sterk.. ik heb gewoon een afkeer voor de trend die je overal ziet dat door het internet mensen steeds meer lui worden in het bedenken en vinden van antwoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
Pykow schreef op maandag 28 juli 2014 @ 15:42:
[...]

Ik was een fantasierijk persoon haha :P

[...]

ATS spreekt mij niet meer zo aan, ik vindt het juist geweldig om door europa te kunnen rijden, vooral de bekende namen tegen te komen.
met TSM rij ik nu lekker naar het zuiden en nog weinig last gehad van het copy en paste gehalte die hier vermeld werdt.
Bij Lyon heb je bijvoorbeeld 1x een "tunnel"zoals je die in het echt 5 a 6x hebt xD weet niet meer exact hoeveel.

ok, niet alles is goed gemaakt ben ik al achter gekomen en dat doet pro-mod een stuk beter.
Bij montpellier mis ik toch de bekende rotonde en de smalle straten waar je snel in kan verdwalen.

https://www.google.nl/map...MMM-w2dCiMoZuNEnGstrg!2e0

dit ligt gewoon tegen de A9 aan.

Bij pro-mod had ik meer herkenningspunten, hoewel ik pas 1x een ritje hebt gemaakt van Tilburg naar Oslo ;)
Speel zelf afwisselend tsm en promod en ik ben het wel met je eens, zelf vind ik tsm niet veel copy/paste en de steden zijn lekker groot en het zuiden is heerlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ircghost schreef op maandag 28 juli 2014 @ 15:52:
Wat een reacties hier lol, misschien reageerde ik wat te sterk.. ik heb gewoon een afkeer voor de trend die je overal ziet dat door het internet mensen steeds meer lui worden in het bedenken en vinden van antwoorden.
Ben ik het mee eens. En het probleem van steeds weer van die basisvragen is dat het voor de gevorderden niet meer interessant wordt om het topic te volgen.

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Room42 schreef op maandag 28 juli 2014 @ 15:53:
[...]

Ben ik het mee eens. En het probleem van steeds weer van die basisvragen is dat het voor de gevorderden niet meer interessant wordt om het topic te volgen.
Daarom gaan we verder met ETS2 en gooien we er een flinke pak zand erover ;)
Gebeurd is gebeurd.
krissie100 schreef op maandag 28 juli 2014 @ 15:52:
[...]

Speel zelf afwisselend tsm en promod en ik ben het wel met je eens, zelf vind ik tsm niet veel copy/paste en de steden zijn lekker groot en het zuiden is heerlijk
scul heeft al aangegeven dat het zuiden eraan zit te komen en dat is heel goed nieuws ;)

ik rij nu lekker naar barcelona zonder truck en vanuit daar ga ik weer opdrachten rijden ;)
ben ook zeer benieuwd naar de overgang tussen europa en afrika.

BTW om nog terug te komen over je eigen garage.
Ik kom echt nooit meer in Rotterdam of zelfs in nederlands.
Meestal ga ik van calais naar dover.

Amsterdam is echt een ..... plek om te rijden, verkeer dat steeds stopt en flitspaal.
in reallife rij ik er ook niet graag en gelukkig kom ik er vrijwel nooit.
Ja volgend weekend naar Dutch valley.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TNJ
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 24-09 13:16

TNJ

Frugalite

Pykow schreef op maandag 28 juli 2014 @ 16:09:
[...]
Amsterdam is echt een ..... plek om te rijden, verkeer dat steeds stopt en flitspaal.
in reallife rij ik er ook niet graag en gelukkig kom ik er vrijwel nooit.
Dat mis ik bij Parijs. Het drama dat men Le Peripherique (met wat extra accenten erop) noemen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoi1234
Die Nederlandse map die de 31ste komt lijkt me eigenlijk ook wel interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Ik hoop wel enorm (maar ik vrees van niet) dat hij compatible is met ProMods.

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoi1234
Room42 schreef op maandag 28 juli 2014 @ 16:38:
Het wordt toch net als TSM een mod die je naast het spel draait?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carfanatic
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 25-09 18:48
Room42 schreef op maandag 28 juli 2014 @ 16:38:
Is niet compatibel met promods. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobsquad
  • Niet online
Nice de UI is goed op de schop gegaan in 1.11 en nu eindelijk favoriete radiostations selecteren zodat ik niet de hele tijd hoef te zoeken en te scrollen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

hoi1234 schreef op maandag 28 juli 2014 @ 16:36:
Die Nederlandse map die de 31ste komt lijkt me eigenlijk ook wel interessant.
Nederlandse map is in versie 1.0 erg kaal en net als pro-mod zitten ze te wachten op de fix vanuit SCS met het verkeer.

Daarnaast is The Dutch map een losstaande map.
Ze hebben belgie en stukken van duitsland meegepakt en zo hun eigen land erop gebouwd, dus het werk helemaal niet met andere mods, want het sluit ook niet aan.

Versie 1 heeft alleen het oosten, alles boven nijmegen en een stuk van flevoland.
het zuiden zal ook in versie 1 moeten zitten, maar deze was nog niet rijklaar, dus dat is nog even afwachten tot wanneer deze update eraan gaat komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het volgende met de beta vesie. Voorheen kon ik met ruim 50 a 60 door een bocht. Met 1.11 beta gaat de truck verschrikkelijk tillen. Hebben meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YdieresiS
  • Laatst online: 26-09 12:31
Update 1.11 staat klaar voor mijn game op steam:
http://steamcommunity.com...detail/157942138263642887

Dan kunnen we Venetië gaan bezoeken :) Helaas update steam nu nog niet. Is promods 1.62 ook compatible met 1.11 of moeten we die dan ook updaten?

Latin capital letter y with diaeresis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

Ik las dat Promods daar nog geen vriendjes mee is, dus daarom heb ik automagisch updaten op steam eventjes uitgezet, zonder Promods vind ik zelf echt waardeloos.

People as things, that’s where it starts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biertjuh?
  • Registratie: Juli 2009
Dan ben ik niet blij als promods geen vriendjes is met 1.11.... Mijn steam staat ook op niet updaten en toch heeft hij het hier gedaan... Het scheelt dat ik hier op de camping zit en dus slecht kan updaten maar hij is er wel mee begonnen op de 1 of andere vage manier... Dat wordt dan nog ff wachten op nieuwe promods..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:53
VasZaitsev schreef op maandag 28 juli 2014 @ 17:13:
Ik las dat Promods daar nog geen vriendjes mee is, dus daarom heb ik automagisch updaten op steam eventjes uitgezet, zonder Promods vind ik zelf echt waardeloos.
Precies. De setup met Promod, alle Jazzycats en Real weather vind ik perfect dus eerst maar eens de berichten afwachten wat er samenwerkt en wanneer de update van promod er is.
biertjuh? schreef op maandag 28 juli 2014 @ 17:18:
Dan ben ik niet blij als promods geen vriendjes is met 1.11.... Mijn steam staat ook op niet updaten en toch heeft hij het hier gedaan... Het scheelt dat ik hier op de camping zit en dus slecht kan updaten maar hij is er wel mee begonnen op de 1 of andere vage manier... Dat wordt dan nog ff wachten op nieuwe promods..
Wow door jouw bericht even snel gekeken en de update stond "queued". Dus ik kijken bij de updates staat het ineens weer op auto updaten. Ik weet echt 100 % dat ik dat van de week heb uitgezet. Gelukkig nog net goed gegaan zo te zien, maar heel vaag dit.

[ Voor 43% gewijzigd door Beakzz op 28-07-2014 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
hoe kan je je spel updaten via steam... want ik speel nu nog op 1.10.1 terwijl er al een 1.10.17 was ofzo en nu 1.11 en heb hem op automatisch updaten staan maar er gebeurt helemaal niks???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoi1234
krissie100 schreef op maandag 28 juli 2014 @ 17:20:
hoe kan je je spel updaten via steam... want ik speel nu nog op 1.10.1 terwijl er al een 1.10.17 was ofzo en nu 1.11 en heb hem op automatisch updaten staan maar er gebeurt helemaal niks???
ik heb gewoon versie 1.11.1S, zet de instellingen eens op update met hoge prioriteit en start alles opnieuw op, weet niet of dat helpt, maar valt te proberen.

BTW als de topicstarter nog actief is kan die dan ff mijn world of trucks account in de op zetten? (account is net als op tweakers hoi1234.) Als iemand trouwens nog een gratis paintjob wilt, moet die ook even een world of trucks account aanmaken, krijg je een gratis paintjob.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carfanatic
krissie100 schreef op maandag 28 juli 2014 @ 17:20:
Beta updates aanzetten in de steam app.

En ook dit is al vele malen langs geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearWizz
Promods 1.7 is compitable met 1.11 zoals Scul had aangegeven. Dus even wachten tot die versie live gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoi1234
Godver, ben ff vergeten dat ProMods niet meer werkt met de nieuwste versie van ets2. Dan maar ff kijken of ik vanilla kan spelen of versie terug kan gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Geeveedeehee, heeft Steam ETS2 ook geupdate naar 1.11, fijn....

Nouja, dan maar even wachten totdat ProMods klaar is voor 1.11, hopelijk duurt dat niet lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Bam lekker 500mb update, mooi werk van hun hoor! respect voor zulke ontwikkelaars :). voor degenen die het niet weten, je kunt niet promods even uitzetten, doorspelen met vanilia en dan weer updaten bij 1.7... zorgt alleen maar voor corrupte save games (al lijkt het misschien alsof je wel door kan spelen)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoi1234
Ircghost schreef op maandag 28 juli 2014 @ 17:50:
Bam lekker 500mb update, mooi werk van hun hoor! respect voor zulke ontwikkelaars :). voor degenen die het niet weten, je kunt niet promods even uitzetten, doorspelen met vanilia en dan weer updaten bij 1.7... zorgt alleen maar voor corrupte save games (al lijkt het misschien alsof je wel door kan spelen)!
Ach, dat zie ik dan wel weer... 1.11.1 speelt wel fijn, alleen jammer dat de maxiumsnelheid op je navigatie niet goed wordt weergegeven. (Althans mij lijkt 60m/h toch echt geen 64km/h, maar eerder 90 km/h of zo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

hoi1234 schreef op maandag 28 juli 2014 @ 18:16:
[...]

Ach, dat zie ik dan wel weer... 1.11.1 speelt wel fijn, alleen jammer dat de maxiumsnelheid op je navigatie niet goed wordt weergegeven. (Althans mij lijkt 60m/h toch echt geen 64km/h, maar eerder 90 km/h of zo)
Dat klopt toch ook ?
60 M/h is toch 96.56 KM omgerekend ?

Nu is het wachten op een patch voor TSM :( die werkt nu niet meer

[ Voor 8% gewijzigd door Pykow op 28-07-2014 18:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
Carfanatic schreef op maandag 28 juli 2014 @ 17:41:
[...]

Beta updates aanzetten in de steam app.

En ook dit is al vele malen langs geweest.
tja dat weet ik ook wel, alleen kan ik dat knoppie nou juist nergens vinden en hij update altijd wel maar sinds een maand ofzo niet meer... :9

Edit: tis ook geen beta meer, hij is nu officieel uit dus dan klinkt eigenlijk een beetje scheef

edit: opeens doet ie het -_-

[ Voor 15% gewijzigd door krissie100 op 28-07-2014 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoi1234
Pykow schreef op maandag 28 juli 2014 @ 18:31:
[...]

Dat klopt toch ook ?
60 M/h is toch 96.56 KM omgerekend ?

Nu is het wachten op een patch voor TSM :( die werkt nu niet meer
Ik zeg ook dat het spel aangeeft dat het 64km/h is in plaats van ongeveer 90? Anyway, net dat exclusieve interieur gehaald voor mijn FH16 750PK, wat alleen weer jammer is dan, is dat je niet de snelheid ziet op de navigatie die je bij het exclusieve interieur krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

klopt ja, dat viel mij ook op (heb toevallig ook net de exclusive gekoct voor de FH16.. puntje voor de volgende update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Hmm als ik nu wil spelen moet ik updaten van Steam. Lekker vaag dat het verplicht wordt als het singelplayer only is (zonder mods). Dan is voor mij de lol er af en kijk ik wel of ik het in de toekomst weer eens op pak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Beakzz schreef op maandag 28 juli 2014 @ 19:12:
Hmm als ik nu wil spelen moet ik updaten van Steam. Lekker vaag dat het verplicht wordt als het singelplayer only is (zonder mods). Dan is voor mij de lol er af en kijk ik wel of ik het in de toekomst weer eens op pak.
Wat is er mis met updaten? ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Als je bepaalde mods wilt draaien die anders niet werken kan ik mij voorstellen dat het erg vervelend is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niemand deze evaring?
Verwijderd schreef op maandag 28 juli 2014 @ 17:08:
Ik heb het volgende met de beta vesie. Voorheen kon ik met ruim 50 a 60 door een bocht. Met 1.11 beta gaat de truck verschrikkelijk tillen. Hebben meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoi1234
Afbeeldingslocatie: http://uploadenfoto.nl/pictures/3ebe40a21eedcc4c5697c48a5910785d.jpg
Afbeeldingslocatie: http://uploadenfoto.nl/pictures/b6b2bc0c8a021fd71d13de6fdf2aa132.jpg
Afbeeldingslocatie: http://uploadenfoto.nl/pictures/51e1532a5c3e1e0dc9a96b78cc8f8ffb.jpg
Ritje van Engeland naar Frankrijk met mijn nieuwe paintjob.

[ Voor 10% gewijzigd door hoi1234 op 28-07-2014 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoi1234
Nog niks gemerkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Niet online
Mja ik moet zeggen dat die Improved weather mod ook wel leuke plaatjes oplevert. Al mogen de koplampen wel wat meer licht geven imo.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/gcuzckH.png
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/DziY41i.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Ziet er gaaf uit! Wel een mod voor de voorkant zeker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strider1007
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 07:43
Ik heb dat ook. Ik krijg de indruk dat het een soort 'slecht wegdek trilling' is. Ik merk het namelijk ook bij elk viaduct waar ik overheen rijd. Richeltje aan het begin, en richeltje aan het eind...

Ben trouwens erg blij met de stoel / camera aanpassingen die je nu kunt doen. Ik schuif iets naar links, zodat ik nog net langs de buitenkant van de spiegel kan kijken. Zo zie je op rotondes veel beter dat er een auto aankomt ( zonder steeds met de muis m'n hoofd te hoeven draaien). *O*

Nu maar even vanilla spelen tot promods 1.7 klaar is. En alle andere mod-updates die de komende dagen gaan binnenrollen... :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Er zouden wat tweaks hebben plaatsgevonden, zodat de boel wat realistischer zou worden. Echter, of die in deze versie zouden zitten, of die hierna, geen flauw idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Steam staat nu geforceerd op 1.11

Om bij 1.10 te blijven
rechts klikken op het spel in steam, ga naar Properties/Eigenschappen, selecteer de BETA tab.
Selecteer "temporary_1_10_01_19 - 1.10.1.19 for incompatibility"

We zijn nog steeds bezig met 1.70, op het moment nog steeds rondvliegende auto's en vrachtwagens. Hopelijk krijgen we het binnenkort voor elkaar want ik ga vrijdag op vakantie en wil het voor die tijd stabiel hebben :o

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Bedankt! Dan kan ik nu weer de snelwegen onveilig maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Niet online
Ircghost schreef op maandag 28 juli 2014 @ 19:54:
Ziet er gaaf uit! Wel een mod voor de voorkant zeker?
Zijn de Volvo's van Ohaha
Volvo FH 2013 standalone
Volvo FH16 2009

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

AI is nog niet helemaal top.
als je onder een viaduct staat om de afslag te nemen naar de snelweg, heb je vaak dat alles vast staat.
de auto voor mij blijft steeds stil staan en er blijft maar verkeer vanaf de snelweg komen.
er komt vaak meer verkeer naar beneden, dan dat ik over 100 km op de snelweg aan auto's zie. Heel erg jammer.

Zonet knalde de AI ook vollop tegen me aan en had ik 12 % en 3% damage :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellz
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-01 23:16

Niellz

PSN: Niellzje

Spelen jullie dit spel met stuur, of met toetsenbord? Indien met toetsenbord, gaat dat een beetje goed? Ik wil dit spel best aanschaffen maar ik heb geen zin om een stuur te kopen.

http://i.picasion.com/resize76/446eb2c88b2df1a089a17a9b8b734465.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoi1234
Niellz schreef op maandag 28 juli 2014 @ 20:30:
Spelen jullie dit spel met stuur, of met toetsenbord? Indien met toetsenbord, gaat dat een beetje goed? Ik wil dit spel best aanschaffen maar ik heb geen zin om een stuur te kopen.
Ik speel nog met toetsenbord en het is eigenlijk wel te doen, alleen inparkeren met een aanhanger is wel lastig. Toch zou ik een stuurtje kopen voor niet al te veel geld heb je 2de hands goede stuurtjes met force feedback en dat lijkt mij toch veel toe te voegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Ik speel met een ramplank, eerste uren ging dat niet echt lekker, maar zodra je eenmaal weet hoe je truck reageert, gaat het goed genoeg. Rotondes en krappe op/afritten zijn nog wel wat lastig, maar goed te doen als je even oplet.

Controller of stuurtje is wel makkelijker/leuker/beter, maar tobo is dus opzich prima te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptainPanda
  • Registratie: September 2011
  • Niet online
Zelf speel ik beide afwisselend met stuur en toetsenbord en met het laatste gaat het meer dan prima. Het enige verschil is dat er continue in intervallen gecorrigeerd moet worden (stuurtoets indrukken, loslaten, indrukken, etc.) en dat het nemen van bochten wat langzamer moet omdat het meer tijd kost voordat de virtuele vrachtwagen de juiste stuurhoek bereikt.

Tip: download de demo van Steam om zelf te ervaren hoe het is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearWizz
ScuL schreef op maandag 28 juli 2014 @ 20:22:

Om bij 1.10 te blijven
rechts klikken op het spel in steam, ga naar Properties/Eigenschappen, selecteer de BETA tab.

We zijn nog steeds bezig met 1.70, op het moment nog steeds rondvliegende auto's en vrachtwagens. Hopelijk krijgen we het binnenkort voor elkaar want ik ga vrijdag op vakantie en wil het voor die tijd stabiel hebben :o
We wachten geduldig af!! Jullie doen goed jullie best!! Het is het wachten zeker waard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
iemand al gevonden waar je het volume van de engine kan aanpassen in de cabine??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoi1234
krissie100 schreef op maandag 28 juli 2014 @ 21:01:
iemand al gevonden waar je het volume van de engine kan aanpassen in de cabine??
ProMods

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
ScuL schreef op maandag 28 juli 2014 @ 20:22:

Om bij 1.10 te blijven

Tnx voor de tip. Ga ik zo gelijk toepassen want ik heb de update met moeite kunnen pauzeren en verwijderen voor hij ging installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Niet online
Pykow schreef op maandag 28 juli 2014 @ 20:30:
AI is nog niet helemaal top.
als je onder een viaduct staat om de afslag te nemen naar de snelweg, heb je vaak dat alles vast staat.
de auto voor mij blijft steeds stil staan en er blijft maar verkeer vanaf de snelweg komen.
er komt vaak meer verkeer naar beneden, dan dat ik over 100 km op de snelweg aan auto's zie. Heel erg jammer.

Zonet knalde de AI ook vollop tegen me aan en had ik 12 % en 3% damage :S
yup, en plots snelheid minderen of niet sneller gaan rijden. Geen voorrang verlenen op rotondes.Dit kan je zomaar 5 tot 10 % damage opleveren... nog steeds niet best

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carfanatic
Wat een vragen weer :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EasyJet
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23-09 11:15
@hoi1234 leuke combinatie om te rijden, de paintjob is die nu creme kleurig?

@ Odesse; dat ziet er zeker al een mooie mod uit. Het lijkt alsof er nog een lamp voor de B van Globetrotter op je spoiler zit, klopt dat? Wl gave combinatie met die lampjes in de gril, met Nederlandse platen! d:)b

Zelf ook nog een kraan van Metz naar Krakow, net begonnen en gelijk alweer mewerkende medeweggebruikers...pffff dat wordt nog een lange rit -O-
Afbeeldingslocatie: http://members.ziggo.nl/ewz/images/ets2/005.jpg

The sky is the limit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
ik bedoel dat ik dacht dat dat in deze update zat, maar blijkbaar niet?
promods? hoe wat waar? engine geluid aanpassen in cabine??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 04:41
Uhm..Klopt het als je spel opslaat tijdens een levering dat de tijd doorloopt?..Ben daarvoor meerdere keren te laat op bestemming gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

llovesoccerx7 schreef op maandag 28 juli 2014 @ 22:28:
Uhm..Klopt het als je spel opslaat tijdens een levering dat de tijd doorloopt?..Ben daarvoor meerdere keren te laat op bestemming gekomen.
Nee je tijd staat stil. ik ben zelf nog nooit te laat geweest bij een levering.
wel maakte ik 2 beginners foutjes door te laat te gaan rusten en 1x net voor de benzine pomp leeg te komen staan xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
llovesoccerx7 schreef op maandag 28 juli 2014 @ 22:28:
Ligt eraan of je online multiplayer of offline speelt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Pykow schreef op maandag 28 juli 2014 @ 22:31:
[...]

Nee je tijd staat stil. ik ben zelf nog nooit te laat geweest bij een levering.
wel maakte ik 2 beginners foutjes door te laat te gaan rusten en 1x net voor de benzine pomp leeg te komen staan xD
Maar ik sloeg het op om Donderdag 18;00 en ineens was het al zaterdag.
In dit geval online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Dan heb je een keer of vaak achter elkaar geslapen.

De tijd staat namelijk gewoon stil, zelfs als je een maand of 6 niet speelt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Als je online een lading aanneemt, die niet afmaakt dan gaat de tijd inderdaad gewoon door. Dus dan zal je te laat zijn ja.

@Easyjet; je NL platen kun je krijgen door je te registreren bij World of Trucks dan kun je een eigen tekst of nationale plaat kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Ircghost schreef op maandag 28 juli 2014 @ 22:54:
Als je online een lading aanneemt, die niet afmaakt dan gaat de tijd inderdaad gewoon door. Dus dan zal je te laat zijn ja.

@Easyjet; je NL platen kun je krijgen door je te registreren bij World of Trucks dan kun je een eigen tekst of nationale plaat kiezen.
Handig om te weten. Dan ga ik me ook eens registreren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Iemand die ook misschien met 2 man op 1 adres ET2 speelt? Me broertje heeft het spel net aangeschaft en de key ingevoerd. En wil inloggen op de steam WEBSITE daar pakt hij het niet op. En via steam zelf wel?

Maar wij willen online maar dan moet je het koppelen maar dat lukt niet want hij kan niet inloggen via de website.

EDIT: Deze gebruiker heeft nog geen Steam-community profiel. Als je deze persoon kent, moedig hem of haar dan aan om een profiel te maken om van alle voordelen te kunnen profiteren!

Dit las ik net op ze profiel.

[ Voor 25% gewijzigd door llovesoccerx7 op 28-07-2014 23:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strider1007
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 07:43
Ircghost schreef op maandag 28 juli 2014 @ 22:54:

Als je je eerste garage in Nederland neemt krijg je ook NL-platen. ( Ik heb m'n garage in Groningen en sta nergens geregistreerd..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

llovesoccerx7 schreef op maandag 28 juli 2014 @ 23:15:
Iemand die ook misschien met 2 man op 1 adres ET2 speelt? Me broertje heeft het spel net aangeschaft en de key ingevoerd. En wil inloggen op de steam WEBSITE daar pakt hij het niet op. En via steam zelf wel?

Maar wij willen online maar dan moet je het koppelen maar dat lukt niet want hij kan niet inloggen via de website.

EDIT: Deze gebruiker heeft nog geen Steam-community profiel. Als je deze persoon kent, moedig hem of haar dan aan om een profiel te maken om van alle voordelen te kunnen profiteren!

Dit las ik net op ze profiel.
Wat een chaotisch verhaal...

1) Hebben jullie beiden een los steam account? Nee -> aanmaken en nog eens proberen
2) Ja? Log dan beiden in op je eigen pc onder je EIGEN steam account
3) Laat je broertje in de steam applicatie zich inloggen op zijn EIGEN pc
4) Voer de gekocht serial in de steamapplicatie in (boven bij productcode verzilveren)
5) Ga beide naar de website van ETS2 MP
6) Installeer de laatste update
7) rijden maar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Ircghost schreef op maandag 28 juli 2014 @ 23:28:
[...]

Wat een chaotisch verhaal...

1) Hebben jullie beiden een los steam account? Nee -> aanmaken en nog eens proberen
2) Ja? Log dan beiden in op je eigen pc onder je EIGEN steam account
3) Laat je broertje in de steam applicatie zich inloggen op zijn EIGEN pc
4) Voer de gekocht serial in de steamapplicatie in (boven bij productcode verzilveren)
5) Ga beide naar de website van ETS2 MP
6) Installeer de laatste update
7) rijden maar..
We zijn ingelogd beiden op onze computers. Ik heb op mijne ET2 staan en hij zelf.
Dan gaat hij naar de ETS2 MP website maar daar kan hij dus NIET inloggen. Maar wel op de steam client.
Ik kan wel op mijn computer inloggen met zijn steam account. Terwijl hij als eerste op zijn PC het account heeft aangemaakt en daar ingelogd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Heb je dit al gezien en geprobeerd?

When I try to download the Multiplayer mod from http://www.alpha.ets2mp.com it keeps saying that my profile is either private or I do not own the game! Outrageous!

Solution:
As the error message suggests, there can be two reasons for this:

Reason 1) You do not own a Steam copy of Euro Truck Simulator 2. Remember that you need to have a Steam copy of Euro Truck Simulator 2 in order to download and play the Multiplayer Mod. Euro Truck Simulator 2 can be purchased from here: http://store.steampowered.com/app/227300/

Reason 2) Your profile is private and the scanner is unable to check whether you have Euro Truck Simulator 2 in your Steam library. If that's the case, you need to make your profile public.

1) Click where it says '<your name here>' account top left of the Steam browser, selecting 'View profile'. After your profile loads, select 'Edit Profile'.
[Image: yrFmAZk.png]

2) After the settings are loaded, select 'My Privacy Settings' on the right side and tick the box that makes your profile public. Apply settings and try downloading the Multiplayer mod again in 5-10 minutes.
[Image: v4nj35T.png]

van het ETS2MP forum onder Euro Truck Simulator 2 Multiplayer - Euro Truck Simulator 2 Multiplayer Mod / General / Your problems v / Common Problems. PLEASE READ BEFORE POSTING!

Als dat niet werkt
Heeft hij adblocker, ghostery etc toevallig aanstaan?

[ Voor 3% gewijzigd door Ircghost op 28-07-2014 23:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carfanatic
krissie100 schreef op maandag 28 juli 2014 @ 22:10:
[...]

ik bedoel dat ik dacht dat dat in deze update zat, maar blijkbaar niet?
promods? hoe wat waar? engine geluid aanpassen in cabine??
Gebruik een keer google, begint nu vervelend te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptainPanda
  • Registratie: September 2011
  • Niet online
Net een stukje van de nieuwe wegen meegepakt boven Klagenfurt am Wörthersee en toen kwam ik dit tegen. Toch een leuk detail, wat me meteen aan Promods deed denken.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/jJtXjbo.jpg

Even later door een gave bergpas en de GPS gaf aan dat er een limiet van 70 km/h was, dus ik hield me netjes aan die snelheid. Hierbij probeerde een AI-vrachtwagen mij in te halen, maar terwijl deze bezig was, was het eigenlijk al duidelijk dat dit niet goed ging aflopen.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/nJ8RYIf.jpg

Ik zag iets gebeuren wat me nog niet was overkomen: een frontale botsing tussen twee AI-wagens. Toch een mooi resultaat van 'Several months of tweaks of car AI code', zoals vermeld in de changelog van de 1.11-update. :p

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Vc5NqdQ.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
Carfanatic schreef op maandag 28 juli 2014 @ 23:51:
[...]

Gebruik een keer google, begint nu vervelend te worden.
Jij begint nu vervelend te worden ;)
Mijn motto:
Reageer niet of reageer nuttig :)
Maar ik vind 1.11 een mooie update om even on-topic te blijven

ps. Antwoorden op mijn vragen blijven altijd welkom _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Honeybadger doesn&#039;t care!

krissie100 schreef op maandag 28 juli 2014 @ 23:58:
[...]

Mijn motto:

Dus we mogen reageren
of niet
of nuttig reageren? :+

Ik vind het ook een mooie update! Ik heb ook nog nooit een botsing gezien tussen AI, wel heel vaak dat ze mij inhalen maar dat er dan toch een tegenligger aankomt en dat ze elkaar stom lopen aan te staren op de verkeerde weghelft :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
Ircghost schreef op maandag 28 juli 2014 @ 23:59:
[...]

Dus we mogen reageren
of niet
of nuttig reageren? :+

Ik vind het ook een mooie update! Ik heb ook nog nooit een botsing gezien tussen AI, wel heel vaak dat ze mij inhalen maar dat er dan toch een tegenligger aankomt en dat ze elkaar stom lopen aan te staren op de verkeerde weghelft :P
Ik was je net te vroeg met een post edit ;)
Vooral de stoel positie veranderen vind ik lekker, kan je hem idd net iets naar rechts doen om op een rotonde wat meer zicht te hebben

[ Voor 12% gewijzigd door krissie100 op 29-07-2014 00:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Haha inderdaad, perfecte ninja edit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
krissie100 schreef op maandag 28 juli 2014 @ 23:58:
[...]

Mijn motto:

ProMods is een uitbreiding van de map... Dat had je ook kunnen weten door heel eventjes ProMods in je favoriete zoekmachine te typen. ;)

Het is nogal frustrerend om dat soort simpele vragen te horen, en het even opzoeken is nog sneller ook. Win-win :*)

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
Koenvh schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 00:06:
[...]

ProMods is een uitbreiding van de map... Dat had je ook kunnen weten door heel eventjes ProMods in je favoriete zoekmachine te typen. ;)

Het is nogal frustrerend om dat soort simpele vragen te horen, en het even opzoeken is nog sneller ook. Win-win :*)
Gast... Ik gebruik zelf promods... Hele mooie map idd! Scandinavië is heel leuk, dus er is ergena een miscomminicatie denk ik :)
Maar het ging over het motorgeluid in de cabine en daar reageerde iemand op met promods en dat snap ik dus niet want het is een map mod

[ Voor 11% gewijzigd door krissie100 op 29-07-2014 00:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Ircghost schreef op maandag 28 juli 2014 @ 23:59:
[...]

Ik heb ook nog nooit een botsing gezien tussen AI, wel heel vaak dat ze mij inhalen maar dat er dan toch een tegenligger aankomt en dat ze elkaar stom lopen aan te staren op de verkeerde weghelft :P
Nou ik heb met mijn weinige km's toch al heel wat ongelukken gezien. Beetje schade (brandje ofzo) zou het nog wel leuk maken :p

Recht op elkaar is gelukkig nog wel zeldzaam, maar op de rotondes zie je niet anders. Op onderstaand screenshot ben ik 5 minuten bezig geweest om er doorheen te sneaken. Allemaal zelfmoordpatientjes daar in Denemarken :+

Afbeeldingslocatie: http://cloud-4.steampowered.com/ugc/580154602901133115/163717E4D2F815989883A6101428AC491953A38A/

[ Voor 7% gewijzigd door Beakzz op 29-07-2014 00:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
krissie100 schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 00:08:
[...]

Gast... Ik gebruik zelf promods... Hele mooie map idd! Scandinavië is heel leuk, dus er is ergena een miscomminicatie denk ik :)
Dan was je er waarschijnlijk wel achter gekomen dat er bij het downloaden een optie is om het cabinegeluid op 200% of 400% te zetten :9

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
Koenvh schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 00:11:
[...]

Dan was je er waarschijnlijk wel achter gekomen dat er bij het downloaden een optie is om het cabinegeluid op 200% of 400% te zetten :9
Nou niet dus... Heb ik nergens gezien (free download in 3 pakketten) maar bedankt voor het eerste antwoord van de dag.. Een record ;);)
Maar ik dacht dat dat in 1.11 zelf in de game kon aanpassen

[ Voor 7% gewijzigd door krissie100 op 29-07-2014 00:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Koenvh schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 00:11:
[...]

Wat helaas een minimum effect geeft bij mij :/
krissie100 schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 00:12:
[...]

Nou niet dus... Heb ik nergens gezien (free download in 3 pakketten) maar bedankt voor het eerste antwoord van de dag.. Een record ;);)
Die 3e file moet je zelf aanmaken dus weet niet waar je het gedownload hebt, maar zou het even opnieuw doen en dan beter kijken :+ Als je het van het officiele forum hebt kan je het niet gemist hebben.

[ Voor 43% gewijzigd door Beakzz op 29-07-2014 00:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
Beakzz schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 00:12:
[...]

Wat helaas een minimum effect geeft bij mij :/

[...]

Die 3e file moet je zelf aanmaken dus weet niet waar je het gedownload hebt, maar zou het even opnieuw doen en dan beter kijken :+ Als je het van het officiele forum hebt kan je het niet gemist hebben.
Heb het van het officiele forum, 2 grote bestanden en een klein bestand en die samengevoegd en ben gaan spelen ;) maar goed, ok, dan weet ik et

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Ai mag zeker aangepakt worden. Toestraks reed er een auto 3 keer tegen dezelfde auto aan.

Kom ik vast te staan onder de viaduct.

Komt er een gele auto die mij geen voorrang geeft en me 12% damage geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

de auto's die van een snelweg komen geven toch nooit voorrang?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 26-09 16:25

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Ircghost schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 00:58:
de auto's die van een snelweg komen geven toch nooit voorrang?
In dit spel niet nee... 8)7

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Pykow schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 00:41:
Ai mag zeker aangepakt worden. Toestraks reed er een auto 3 keer tegen dezelfde auto aan.

Kom ik vast te staan onder de viaduct.

Komt er een gele auto die mij geen voorrang geeft en me 12% damage geeft.
Erg herkenbaar. Gelukkig heb je de auto-save altijd nog :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
krissie100 schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 00:16:
[...]

Heb het van het officiele forum, 2 grote bestanden en een klein bestand en die samengevoegd en ben gaan spelen ;) maar goed, ok, dan weet ik et
Dan kan het dus blijkbaar toch gemist worden :p

http://www.promods.net/download.php?lang=en hier even de file opnieuw aanmaken dan met de juiste keuzes en in je modmap de oude vervangen.

edit : oops beetje moe denk ik dus maak ik gewoon ff 2 posts aan ipv edit :+

Edit 2 :
Reiben schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 20:25:
Het is wel jammer dat er geen trucks in zitten met zo'n dubbele oplegger waarbij 1 deel aan de cabine vastzit, weet niet precies hoe je dat noemt maar dit dus:

[afbeelding]

Dat zou toch nog voor iets meer variatie zorgen.
Kon me jouw post vaag herinneren en ik kwam net deze mod op youtube tegen :

http://youtu.be/ld9-Yv_LlC8

Helaas wel alleen met Squirrel aanhangers zo te zien, maar dat is wellicht te vervangen ? Het ziet wel tof uit iig. ( heb nu ff geen zin meer om het te testen ;) )

[ Voor 47% gewijzigd door Beakzz op 29-07-2014 03:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Zo'n mod is er ook met zilvere tankwagens. Het probleem is alleen dat het puur cosmetisch is. En mij gaf het ook niet het gevoel van de lengte.

Pagina: 1 ... 56 ... 129 Laatste

Dit topic is gesloten.