Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

Ja, dan hoef ik maar naar mijn tobo te kijken en mijn Scania staat al stil :+

Ik vind die verschillen in trucks juist leuk, beetje lopen aankloten wat je nou het prettigste vind rijden.

Zodra PM uit is, ga ik weer lekker verder op mijn hoofdprofiel, het is best saai om weer alles opnieuw op te bouwen en vrij te moeten spelen. 300-nogwat PK is zo weinig als je 720pk gewend bent.

People as things, that’s where it starts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 00:04
Wat is de goedkoopste truck als ik de dealers even bij langs ging kom ik op de DAF met 95,000 euro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 00:21
VasZaitsev schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 23:55:
Ja, dan hoef ik maar naar mijn tobo te kijken en mijn Scania staat al stil :+

Ik vind die verschillen in trucks juist leuk, beetje lopen aankloten wat je nou het prettigste vind rijden.

Zodra PM uit is, ga ik weer lekker verder op mijn hoofdprofiel, het is best saai om weer alles opnieuw op te bouwen en vrij te moeten spelen. 300-nogwat PK is zo weinig als je 720pk gewend bent.
Ja, verschillen in trucks vind ik ook heerlijk, interieur is heel belangrijk voor mij, ik ben ook wat allergisch voor het interieur van de daf, maar vooral renault, ik erger me er gewoon aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22:48

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

llovesoccerx7 schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 00:12:
Wat is de goedkoopste truck als ik de dealers even bij langs ging kom ik op de DAF met 95,000 euro?
Wanneer ga je nou eens leren verder te kijken dan je neus lang is.. Als je een antwoord zoals dit zoek ga je naar www.google.nl

typ je in: cheapest truck ets2
dan klik je op de links die je ziet
ik vond het binnen 4 seconden.

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Je kan ook leuke Volvo's krijgen voor onder een ton, de oude FH16 met iets van 500pk. Fijne beginnerstruck.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 00:04
Ircghost schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 00:21:
[...]

Wanneer ga je nou eens leren verder te kijken dan je neus lang is.. Als je een antwoord zoals dit zoek ga je naar www.google.nl

typ je in: cheapest truck ets2
dan klik je op de links die je ziet
ik vond het binnen 4 seconden.

Succes!
I see..Iveco zijn de goedkoopste ga ik die aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 28-09 16:05

Pykow

Angelo OTR

llovesoccerx7 schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 00:12:
Iveco de goedkoopste pakken. Daarna de instellingen veranderen van de truck. Witte kleur pakken ofzo.
Truck kkost dat 84.000 euro ongeveer

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strider1007
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 21:17
Sinds een paar dagen het probleem dat als ik langs een bord "Ausfahrt" rij ik dat bord met een knal uit de grond rijd en regelmatig schade toegekend krijg, soms tot 40%... 8)7

Let wel, ik rijd zeker niet door de berm, en soms zelfs niet over de vluchtstrook... |:(

Hebben meer mensen dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-09 17:15
In een mod of gewoon de standaard ETS2? Ik heb het zelf nog niet gehad in ieder geval, maar heb ook geen honderden kilometers meer afgelegd de laatste tijd.

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01:15

Edd

strider1007 schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 14:54:
Sinds een paar dagen het probleem dat als ik langs een bord "Ausfahrt" rij ik dat bord met een knal uit de grond rijd en regelmatig schade toegekend krijg, soms tot 40%... 8)7

Let wel, ik rijd zeker niet door de berm, en soms zelfs niet over de vluchtstrook... |:(

Hebben meer mensen dit?
Is het continu op dezelfde plek of niet? Misschien een bugje in de map?
Van het weekend trouwens een livestream gezien van iemand die de beta van ProMods voor 1.11 spelen. Daar zitten inderdaad wel wat leuke bugs in... Auto's die verspringen van de ene rijbaan naar de andere bijvoorbeeld.. En ook gewoon op bepaalde punten het spel liet crashen.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMax12
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:06
Heb inderdaad ook stukje gezien van die livestream.
Die auto's waren wel erg grappig om te zien.
Ook mooi dat hij alles zo ontdekt door rond te rijden.

Maarja daarvoor zal hij ook wel de beta's testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strider1007
Edd schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 15:14:
[...]
Is het continu op dezelfde plek of niet?
Nee, verschillende plekken, maar tot nu toe wel allemaal in Duitsland. ( Tja, in Frankrijk heb je geen "Ausfahrt".. 8)7 )

Verder nog niet ontdekt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
strider1007 schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 15:23:
[...]
Nee, verschillende plekken, maar tot nu toe wel allemaal in Duitsland. ( Tja, in Frankrijk heb je geen "Ausfahrt".. 8)7 )

Nogmaals de vraag ;) Heb je mods aanstaan oid of heb je gewoon een standaard kale installatie? Kan veel verschil maken...

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd

Edd

strider1007 schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 15:23:
[...]

Ik zal eens kijken, rij toch regelmatig in duitsland. Maar tot nu toe is het bij mij nog niet gebeurd.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strider1007
TgR_KILLER schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 15:26:
[...]

Nogmaals de vraag ;) Heb je mods aanstaan oid of heb je gewoon een standaard kale installatie? Kan veel verschil maken...
Geen mapmods oid. Wacht op ProMods..

Wel de Jazzycats pakketten, maar verder niets wat de wegen of borden zou kunnen wijzigen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carfanatic
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 28-09 13:01
Zoiets had ik en hele tijd geleden. Had ik opeens geen spiegels meer :/ maak sindsdien regelmatig een backup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Nog geen enkele problemen gehad met me save game of met mods of dat ik rare dingen zie gebeuren.
Lucky me ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMax12
Iemand ook een idee hoe het kan dat nadat ik 3 mods weghaal de game vastloopt na het laden van de game?
Gaat om 3 trucks, die ik eerst ook in mijn bedrijf had, die eerst vervangen zodat dat geen probleem was.
Nu loopt ie vast, verder geen aanpassingen gedaan.
En zijn op zich staande mods zonder verder toevoegingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Ik hoop dat je niet gesaved hebt toen het vastliep..even kleine hulp.. hopelijk werkt het.

1) maak backup van je profiel (documenten folder)
2) zet alle mods weer aan
3) Kijk of het werkt
4) zet mod a uit, laad savegame
5) werkt het? zo ja, mod b uit.. etc
6) gaat het fout dan weet je in ieder geval welke het is
7) Google die specifieke mod en uitschakelen
8) kom hier terug met nieuws

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMax12
Het euvel al gevonden.
Denk dat het komt dat ik wielen gebruikt heb bij een andere auto die bij de mod horen!
Thnx voor meedenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
En dat is dus de reden dat ik gewoon zonder enige mods speel xD geen gezeur met dingen die niet werken en whatever haha.. Vind de game standaard leuk genoeg :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Als je gewoon bekende mods gebruikt die goed getest zijn, heb je helemaal nergens last van. En dan doel ik op het overbekende spul van Jazzycat en ProMods bijv, allebei leveren ze zeer goed spul zonder problemen af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gebruiken hier ook mensen Trailer Pack With Realistic Textures? (http://ets2.comitek.pl/)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carfanatic
Verwijderd schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 21:54:
Gebruiken hier ook mensen Trailer Pack With Realistic Textures? (http://ets2.comitek.pl/)
Werkt als tierelier _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 20:47
Dat doet de Jazzycat mod toch ook en grootser of is dit juist voor de andere trailers ? Ik zie iig Jumbo, Mv Donalds enz, rijden en dat lijkt me niet standaard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Mijn god, het is zo vreemd om na 100000km ofzoiets alleen maar met het stuur aan de "juiste kant" gereden te hebben, opeens in een RHD te moeten rijden. Beetje gedesoriënteerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Was je nog nooit in Engeland geweest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Ja, alleen telkens gewoon in een normale vrachtwagen, en dat is vrij normaal eigenlijk, alleen moest ik eerst op numpad 9 rammen eer ik veilig kan inhalen.

Merk nu dat ik telkens op de rumble-strip rij, omdat ik mijn truck eigenlijk in het midden van mijn rijbaan wil hebben :+ Gelukkig blijf ik in engeland, als ik nou ook nog het continent op zou moeten, zou ik helemaal knettergek worden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMax12
Geen mapmods oid. Wacht op ProMods..

Wel de Jazzycats pakketten, maar verder niets wat de wegen of borden zou kunnen wijzigen..
Wel leuk dit even te lezen, ben beetje aan het zoeken naar leuke mods.
Had de Jazzycats wel eens gezien op mod sites, maar nooit gedownload.
Nu daar alles maar van gedownload en de rest weg gedaan, op een paar losse trucks na.

Ben nou tijdelijk de MHAPro map aan het proberen tot Promods uit is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
MadMax12 schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 08:36:
[...]

Wel leuk dit even te lezen, ben beetje aan het zoeken naar leuke mods.
Had de Jazzycats wel eens gezien op mod sites, maar nooit gedownload.
Nu daar alles maar van gedownload en de rest weg gedaan, op een paar losse trucks na.

Ben nou tijdelijk de MHAPro map aan het proberen tot Promods uit is.
Ik draai ook alle jazzycats met op het moment mhapro, leuke map met wat ongelukken en meer wegwerkzaamheden en wat extra steden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strider1007
Net toch het Jazzycat pakket met russische auto's uitgezet. Wel mooi om die oude lada's en weet ik welke merken niet te zien rondrijden, maar ze zorgen met 60 op de autobahn |:( wel voor veel problemen...

Af en toe zet ik ze er even bij, voor de fun..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 05:40
Beste Chauffeurs,

Ik heb het topic enigsinds door gelezen maar heb toch nog wat vraagjes. Zijn er mensen die deze game met een G27 spelen? Zo ja werkt dat een beetje :). De screens zien er heel tof uit alleen heel erg leeg.. is er geen ander verkeer? Toch is kijken of ik deze op de kop kan tikken via steam. Wel zin in een rustige game voor de avond uurtjes :)

PSN: Brwmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
De jazzycat mods maken het verkeer etc een stuk leuker met veel meer soorten auto's ook kan je eeb more traffic mod installeren maar daar heb je wel een goede pc voor nodig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EasyJet
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23-09 11:15
Br3wmaster schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 13:41:
Beste Chauffeurs,

Ik heb het topic enigsinds door gelezen maar heb toch nog wat vraagjes. Zijn er mensen die deze game met een G27 spelen? Zo ja werkt dat een beetje :). De screens zien er heel tof uit alleen heel erg leeg.. is er geen ander verkeer? Toch is kijken of ik deze op de kop kan tikken via steam. Wel zin in een rustige game voor de avond uurtjes :)
Over het stuur kan ik niks melden. Het is zeker niet leeg of rustig. In sommige steden of afritten kun je gerust in een korte file komen. Je komt zeker verkeer tegen, wat mij wel opvalt is dat het 's nachts wel rustiger is (goh hoe zou dat nou komen), kortom wel realistisch.

Ik kan anders vanavond wel wat screens van traffic neerzetten.

The sky is the limit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Dank voor de reacties. Info over stuur ondertussen gevonden. Dat schijnt goed te werken dus zal ik deze weer is afstoffen :) . Wat betreft het verkeer: Gelukkig was namelijk een beetje bang dat ik alleen zou rond rijden :) . Straks de steamshop maar is bezoeken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbbrans
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:18

jbbrans

VasZaitsev schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 23:30:
Ja, alleen telkens gewoon in een normale vrachtwagen, en dat is vrij normaal eigenlijk, alleen moest ik eerst op numpad 9 rammen eer ik veilig kan inhalen.

Merk nu dat ik telkens op de rumble-strip rij, omdat ik mijn truck eigenlijk in het midden van mijn rijbaan wil hebben :+ Gelukkig blijf ik in engeland, als ik nou ook nog het continent op zou moeten, zou ik helemaal knettergek worden :+
Als je het dan echt realistisch wilt maken, neem dan een stuur met H-shifter en plaats de shifter dan ook links van je stuur. Dan weet je echt niet meer wat rijden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

http://blog.scssoft.com/2...-and-oculus-rift-dk2.html

SCS is dus bezig met een nieuwe DLC naar het noorden toe ?
op de screenshots staat een leuke Scania met een Nederlandse kenteken ;)
Ik vraag me af wat ze in het noorden te zoeken hebben, daar hebben we Pro-mods al voor.
Laten ze maar mooi naar het zuiden gaan (of heeft pro-mods een dealtje met SCS :P )

de stad Växjö is nu te zien in de screenshots en dat is dus Zweden. hmmz
https://www.google.nl/map...a335579:0x400fef341e48fe0

Ik ben bang dat pro mods ontwikkelaars hier niet blij van worden, na jaren ontwikkeling.

[ Voor 28% gewijzigd door Pykow op 06-08-2014 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geleihoofd
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05:39
Pykow schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 15:19:
http://blog.scssoft.com/2...-and-oculus-rift-dk2.html

SCS is dus bezig met een nieuwe DLC naar het noorden toe ?
op de screenshots staat een leuke Scania met een Nederlandse kenteken ;)
Ik vraag me af wat ze in het noorden te zoeken hebben, daar hebben we Pro-mods al voor.
Laten ze maar mooi naar het zuiden gaan (of heeft pro-mods een dealtje met SCS :P )

de stad Växjö is nu te zien in de screenshots en dat is dus Zweden. hmmz
https://www.google.nl/map...a335579:0x400fef341e48fe0

Ik ben bang dat pro mods ontwikkelaars hier niet blij van worden, na jaren ontwikkeling.
ScuL in "[SIM] Euro Truck Simulator 1 & 2"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Ik ga er vanuit dat ze wel iets speciaals doen met de map van pro-mods.
want er zijn veel gamers die al gebruik maken van deze mod en als we er straks voor moeten betalen dat wat voorheen gratis was, zou niet helemaal netjes zijn voor beide partijen.

ik ben bereid om de DLC zeker te halen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuke update :) http://blog.scssoft.com/2...-truck-simulator-112.html

[ Voor 89% gewijzigd door Verwijderd op 06-08-2014 23:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMax12
Ziet er goed uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
weer een nieuwe ai traffic release van jazzycat! 1.5!
http://ets2.lt/en/ai-traffic-pack-by-jazzycat-v1-5/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Gister spel gekocht en me even verdiept in de mods :) . Helaas nog geen tijd gehad om het spel ook daadwerkelijk op te starten maar daar ga ik vanavond een poging toe doen.

Heb er wel verdomde veel zin in (ook na het zien van een aantal filmpjes! :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Br3wmaster schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 13:41:
Zijn er mensen die deze game met een G27 spelen? Zo ja werkt dat een beetje :).
Werkt uitstekend. Velen onder ons gebruiken ook een G27. Toen ik overging van een 360 controller naar een G27 was dat een echte gamechanger. Je kan alles uitgebreid instellen; knoppen, FF, sensitivity, deadzone etc.

Ben trouwens benieuwd wat die "New Type of the DLC" gaat inhouden. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Verwijderd schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 08:30:
[...]

Werkt uitstekend. Velen onder ons gebruiken ook een G27. Toen ik overging van een 360 controller naar een G27 was dat een echte gamechanger. Je kan alles uitgebreid instellen; knoppen, FF, sensitivity, deadzone etc.

Ben trouwens benieuwd wat die "New Type of the DLC" gaat inhouden. Iemand een idee?
Nice kan echt niet wachten om een rondje te rijden :) So far ziet het er echt heel erg leuk uit.. zeker ook met alle mods die er zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMax12
Ergens vermoedt ik dat dit iets in de ProMods richting is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

[...]

Met de G27 rijden is echt geweldig.

de DLC heeft iets te maken met ProMods.
Ze gaan naar het noorden toe, ze hebben een stad/dorp in zweden laten zien op de screenshots.

over paar weekjes weten we meer, want dan in ScuL terug van zijn welverdiende vakantie.
Het team van ProMods leveren top werk en het zou mooi zijn als ze hun mod officieel kunnen uitbrengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd

Edd

Morgen weten we meer.. Dan wordt de DLC bekend gemaakt ;)
http://blog.scssoft.com/2...-truck-simulator-112.html

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Oeps dat regeltje heb ik gemist, haha morgen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

juist, toen reed ik even 500km sinds mijn laatste autosave met 10% trailerschade, had het niet eens door.. was op een recht stuk aan het rijden en door de tabs aan het cirkelen.. zie ik in eens staan: 7 en 10% WUT.. nooit doorgehad xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EasyJet
Ircghost schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 18:32:
juist, toen reed ik even 500km sinds mijn laatste autosave met 10% trailerschade, had het niet eens door.. was op een recht stuk aan het rijden en door de tabs aan het cirkelen.. zie ik in eens staan: 7 en 10% WUT.. nooit doorgehad xD
Ik had afgelopen week in Oosterijk een dergelijk situatie, ik ging over een drempel bij een viaduct en had toen ook ineens 7% schade aan mijn trailer. Na het herladen van m'n save game reed ik opnieuw over hetzelfde stuk en gebeurde er niks. Toch eigenaardig.

500km opnieuw rijden is wel mooi balen.... :+

The sky is the limit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Ircghost schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 18:32:
Als je de hoogste rank hebt en genoeg chauffeurs, dan maakt die schade ook niet veel uit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23:26
[...]
...
Zou het niet iets met bedrijven, nieuwe types cargo, extra routes oid kunnen zijn? Dus naast content als wegen ook extra ingame dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pykow schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 10:02:
[...]

Als je de hoogste rank hebt en genoeg chauffeurs, dan maakt die schade ook niet veel uit :P
Kijk maar eens hoe ze het bij Waberer het doen :)

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iedereen is altijd zo tegen de chauffeurs van Waberer's. LOL.

Hoe meer chauffeurs het bedrijf heeft, hoe meer ongelukken er natuurlijk gebeuren waarbij het betreffende bedrijf betrokken is. Stel dat 1 op de 100 chauffeurs gevaarlijk rijdt, dan heb jij als bedrijf met 100 chauffeurs waarschijnlijk 1 gevaarlijke gast. Maar als je 1200 chauffeurs hebt, zijn het er 12...

Vertel het me als je het er niet mee eens bent.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
EasyJet schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 09:36:
[...]

Ik had afgelopen week in Oosterijk een dergelijk situatie, ik ging over een drempel bij een viaduct en had toen ook ineens 7% schade aan mijn trailer. Na het herladen van m'n save game reed ik opnieuw over hetzelfde stuk en gebeurde er niks. Toch eigenaardig.

500km opnieuw rijden is wel mooi balen.... :+
Je weet dat je bij het loaden ook autosaves kan selecteren ? Bij mij is het nooit meer dan 5 min geleden iig dus 500 km opnieuw rijden heb ik gelukkig nog nooit hoeven doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
jip_86 schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 10:05:
[...]

Zou het niet iets met bedrijven, nieuwe types cargo, extra routes oid kunnen zijn? Dus naast content als wegen ook extra ingame dingen.
Ja hoor het is cargo met oa bijbehorende heavy duty paintjobs :)

Afbeeldingslocatie: http://4.bp.blogspot.com/-szj-QrblSsY/U-THpasTe8I/AAAAAAAAA8s/A6yA7e_1xnY/s800/007.jpg

Afbeeldingslocatie: http://3.bp.blogspot.com/-3e5vM4AHiaM/U-THoT9uETI/AAAAAAAAA8o/D79nAiMlFuo/s800/005.jpg

http://blog.scssoft.com/2...power-cargo-pack-dlc.html

[ Voor 6% gewijzigd door jip_86 op 08-08-2014 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EasyJet
Beakzz schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 14:37:
[...]

Je weet dat je bij het loaden ook autosaves kan selecteren ? Bij mij is het nooit meer dan 5 min geleden iig dus 500 km opnieuw rijden heb ik gelukkig nog nooit hoeven doen.
Dat weet ik inderdaad, alleen Ircghost had sinds 500km niet meer gesaved, dus het was vooral balen voor hem :)

The sky is the limit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Is er een datum voor de nieuwe update ?

Ik lees alleen maar dat het een steam update is en steam exclusive of iets dergelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Beakzz schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 14:37:
[...]

Als je nou ook even leest wat ik zeg ;) De laatste (meest up to date) autosave die beschikaar was ongeveer 500km terug..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
Pykow schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 15:42:

Ik lees alleen maar dat het een steam update is en steam exclusive of iets dergelijks.
Staat tegelijk met 1.12, dat duurde niet heel lang meer als ik de blog lees.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EasyJet
Pykow schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 15:42:

Dat schijnt vandaag te zijn. Het blog beschrijft dat er zowel de update V1.12 komt en los daarvan nog een DLC. Op basis van de reacties op het blog lijkt de DLC STEAM only te zijn.

Persoonlijk ben ik nog niet zo kapot van deze DLC, puur afgaande op de trailers is het een aantal keer dezelfde vier asser trailer met verschillende lading, weinig spannends aan. De Jazzycat mod biedt daarvoor hetzelfde. Op het moment dat er nog meer bijzonderheden inzitten kan het interessant zijn. Echter heb ik geen STEAM versie van ETS2 en dan houdt het al snel op.

Wat ze schrijven over de update V1.12 dat je beter naar cargo kunt zoeken vind ik wel fijn. Ik ben nu soms best lang aan het zoeken en klikken voordat ik een vrachtje naar mijn zin heb.

We gaan het zien.......wat het wordt.

The sky is the limit

Acties:
  • 0 Henk 'm!
maar komt daar ook dat je die trailers zelf kan uit zoeken ?
want dat zou er in komen :)

die nieuwe screenshot maker is wel gaaf trouwens

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
Je kon toch de key ook aan steam hangen? Misschien toch ook maar eens gaan doen.

De extra trailers zijn idd niet echt vernieuwend tov de bestaande mods. Maar de extra hooks die ze nu hebben opent wellicht ook wel deuren voor langere ladingen en eventueel misschien wel dingen als meesturende assen bijv :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd

Edd

jip_86 schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 15:50:
Maar de extra hooks die ze nu hebben opent wellicht ook wel deuren voor langere ladingen en eventueel misschien wel dingen als meesturende assen bijv :9
Je bedoelt de extra wide loads die nu niet zullen clippen door vangrailsen en gebouwen heen? ;)

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Die paintjobs vind ik wel gaaf, ik miste die eigenlijk nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Ik vind het een prima update! Voor een euro of 2/3 waarschijnlijk, perfect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carfanatic
jip_86 schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 15:50:
Je kon toch de key ook aan steam hangen? Misschien toch ook maar eens gaan doen.
Dat kan idd. Als je de zoekfunctie gebruikt is en uitleg zo te vinden. Bovendien kun je dan ook de laatste beta's gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoi1234
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 28-10-2024
Heb zojuist de Jazzycat mod pack gedownload zodat ik nu militaire ladingen en ook meer ladingen krijg. Zover ik het kan zien zijn deze niet echt heel zwaar of heel lang daarom ben ik nog opzoek naar een mod voor zwaardere en langere vrachten weet iemand er misschien 1? Ik heb al wat gegoogled, maar daar vind ik alleen hele oude mods van een half jaar terug (schiet dus niet echt op) het topic doorspitten met de zoekfunctie werkt trouwens ook niet echt. Ik heb wel die mod met die windmolenwieken gevonden, maar dat zijn alleen plaatjes en geen link naar de mod toe, dus misschien dat iemand mij een linkje kan geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100

hoi1234 schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 17:16:
Heb zojuist de Jazzycat mod pack gedownload zodat ik nu militaire ladingen en ook meer ladingen krijg. Zover ik het kan zien zijn deze niet echt heel zwaar of heel lang daarom ben ik nog opzoek naar een mod voor zwaardere en langere vrachten weet iemand er misschien 1? Ik heb al wat gegoogled, maar daar vind ik alleen hele oude mods van een half jaar terug (schiet dus niet echt op) het topic doorspitten met de zoekfunctie werkt trouwens ook niet echt. Ik heb wel die mod met die windmolenwieken gevonden, maar dat zijn alleen plaatjes en geen link naar de mod toe, dus misschien dat iemand mij een linkje kan geven?
Gewoon de normale jazzycat trailerpack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoi1234
krissie100 schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 17:18:

[...]

Gewoon de normale jazzycat trailerpack
Bedankt, dacht aan de plaatjes te kunnen zien dat het vooral meer varriatie was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
Www.ets2mods.org/2014/07/trailers-and-cargo-pack-2-5/

[ Voor 3% gewijzigd door krissie100 op 08-08-2014 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoi1234
Bedankt, die heb ik dus al gevonden, volgende keer maar eerst beter kijken voordat ik iets vraag 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Daar zitten ook wat zwaardere/irritantere ladingen in. De Liebherr kraan bijvoorbeeld, 35T, behoorlijk lang, echt een hell om die uit en in een stad te krijgen.

Ook kun je nog kijken naar mods zoals deze:
http://www.modhub.us/euro...with-caterpillar-257m-v2/

Die flippo heeft wel meer erg zware/lange/gave ladingen, die er ook erg mooi uitzien.
http://www.modhub.us/euro...gen-milling-machine-v3-3/ is bijvoorbeeld een zwaar en tamelijk lang onding.

http://www.modhub.us/euro...ith-wind-turbine-blade-1/ ziet er ook behoorlijk lang uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
Ik heb met die windturbine gereden maar bij een geringe bocht rij je al schade, of tis een bug bij mij door een andere mod, maar hij reed wel vet, zag er laatst in het echt 3 van die dingen achterelkaar staan, mooi gezicht ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strider1007
Jazzycat heeft een pakketje met railworks-trailers oid... Daar zitten locomotieven e.d. bij tot 70 T...

Leuk met een 340PK motor ervoor... _O-

EDIT: linkje: http://ets2.lt/en/railway-cargo-pack-v1-4/

[ Voor 18% gewijzigd door strider1007 op 08-08-2014 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Iets van 20ton slepen met een standaard Iveco was al hel opzich, 70T lijkt mij dan onmogelijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Vooral leuk als het onderaan CAT staat (die groeves) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Ik vind standaard vracht het leukst om te rijden.
Maar zoek nog een mod die je met bekende namen laat rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
Pykow schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 18:10:
Ik vind standaard vracht het leukst om te rijden.
Maar zoek nog een mod die je met bekende namen laat rijden.
jazzycat heeft toch ook bekende namen? je kan ook echte bedrijven erin zetten http://ets2.lt/en/real-company-v-2-0/
anders neem je dit: http://ets2.lt/en/dutch-supermarkets-mod-v-2-0/
:9 :9
dit is wat je zoekt? http://ets2.lt/en/realistic-trailers-skins-v1-3/ uit 2012 laat maar ;)
dit is beter ;)
http://ets2.lt/en/skin-pa...profiliner-v1-0-27-skins/ of
http://ets2.lt/en/trailers-mod-pack-v-3-2/

[ Voor 24% gewijzigd door krissie100 op 08-08-2014 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Jazzycat gebruikt bekende namen, en je rijdt ook naar bekende namen ipv naar FHL ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carfanatic
Jazzycat pack of trailer pack with realistic textures

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Carfanatic schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 18:46:
Jazzycat pack of trailer pack with realistic textures
links ?

ik heb de Dutch supermarkets (voor de dutch map mod)
Daarnaast heb ik ook de nieuwe AI traffic pack van Jazzycat 1.5 gedownload.

[ Voor 27% gewijzigd door Pykow op 08-08-2014 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
Heb ik niet genoeg links? :P :P :P
Hier nog jazzycat link: http://www.ets2mods.org/2014/07/trailers-and-cargo-pack-2-5

[ Voor 20% gewijzigd door krissie100 op 08-08-2014 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

http://www.modhub.us/euro...rgo-pack-by-jazzycat-2-5/

Zoeken is ook zóóóó moeilijk.

http://www.modhub.us/search/jazzycat/ en daar heb je alle Jazzy meuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
Haha ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

haha jou links waren goed hoor.
Zoeken is het probleem niet helemaal.
Net als de links die jij geeft, ben ik allang tegen gekomen.
ik zei al, ik heb liever standaard trucks van die dichte ofzo.

ik vindt het zelf niet leuk om met een 70t te gaan rond rijden of rond te rijden met boten, militaire spullen, huizen, andere vrachtwagens als een sleepwagen en dat soort ongein ;)
daarom vroeg ik ook om bekende namen voor op de trucks.

Krissie100 heeft me paar mooie links gegeven die voldeden aan me vraag ;)
Ik hoef geen gekke cargo's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carfanatic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
Nog eentje: www.ets2.lt/en/trailers-p...alistic-textures-v-1-9-0/

Edit: engelse pagina hetzelfde als hierboven :)

[ Voor 28% gewijzigd door krissie100 op 08-08-2014 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Jazzycat heeft ook zat normale ladingen hoor, ja, ook bulldozers, boten, vrachtwagens, whatever, maar ook gewoon Warsteiner trailers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strider1007
Pykow schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 19:10:
Ik vindt het zelf niet leuk om met een 70t te gaan rond rijden of rond te rijden met boten, militaire spullen, huizen, andere vrachtwagens als een sleepwagen en dat soort ongein ;)
Eerlijk gezegd haal ik ook nooit dergelijke ladingen. Ik vind het wel mooi vanwege de diversiteit van wat je ziet rijden.

Voor alle links, gewoon op www.ets2.lt kijken. Jazzycat als zoekopdracht invoeren. Alles op een rij, zo'n zes pagina's...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carfanatic
ik vindt het zelf niet leuk om met een 70t te gaan rond rijden of rond te rijden met boten, militaire spullen, huizen, andere vrachtwagens als een sleepwagen en dat soort ongein
Same here. Rijd in een fh540 om het enigszins realistisch te houden, maar alles boven de 30ton is dan eigenlijk te zwaar. Optrekken duurt dan een eeuwigheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpaTieBaLk
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
Hoi,

Ik heb een probleem met mijn pas gekochte driving force gt. Ik heb in logitech profiler ingesteld dat hij 780 graden moet draaien want dit zou het meest overeen komen met het stuur van de vrachtwagen. Ingame kan ik hier verder niks over vinden.

Echter als ik stuur lijkt het een half rondje goed te gaan en dan stuurt hij opeens helemaal naar rechts of links. Ik heb de instellingen van zowel logitech profiler als ets2 van PuckStar gedownload en dan lijkt hij het goed te doen. Als ik echter ook maar 1 instelling aanpas bijvoorbeeld de richting aanwijzers, dan heb ik weer het oude probleem.

Heeft iemand een idee wat ik fout doe?

Ik ben lomp, iets te fanatiek geweest met toetsen aanpassen.

[ Voor 5% gewijzigd door SpaTieBaLk op 08-08-2014 20:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pykow schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 19:10:
[...]

ik vindt het zelf niet leuk om met een 70t te gaan rond rijden of rond te rijden met boten, militaire spullen, huizen, andere vrachtwagens als een sleepwagen en dat soort ongein ;)
Eindelijk iemand die ook de gewone trailers het leukste vind. Wat jij zoekt is deze: http://ets2.comitek.pl/
en de laatste mods van satan19990 (standalone trailers die geen Profiliner zijn maar bijv. een Schmitz) (http://ets2.lt/en/?s=satan19990) en de standalone trailers van Fred_be zijn misschien ook wel wat voor je: http://ets2.lt/en/?s=standalone+fred_be
Anders kun je op ets2.lt altijd zoeken op 'standalone' en dan de trailers er uit pikken ofzo (http://ets2.lt/en/?s=standalone).

Deze mod (http://ets2.comitek.pl/) is niet standalone, vandaar de standalone trailers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Verwijderd schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 23:48:
[...]

Eindelijk iemand die ook de gewone trailers het leukste vind. Wat jij zoekt is deze: http://ets2.comitek.pl/
en de laatste mods van satan19990 (standalone trailers die geen Profiliner zijn maar bijv. een Schmitz) (http://ets2.lt/en/?s=satan19990) en de standalone trailers van Fred_be zijn misschien ook wel wat voor je: http://ets2.lt/en/?s=standalone+fred_be
Anders kun je op ets2.lt altijd zoeken op 'standalone' en dan de trailers er uit pikken ofzo (http://ets2.lt/en/?s=standalone).

Deze mod (http://ets2.comitek.pl/) is niet standalone, vandaar de standalone trailers.
Ah mooie tips bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Ircghost schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 15:42:
[...]

Als je nou ook even leest wat ik zeg ;) De laatste (meest up to date) autosave die beschikaar was ongeveer 500km terug..
Dat was precies wat ik gedaan heb, want in de post die ik quote staat daar niks over. Ik geef mijn vakantie de schuld dat ik je andere post gemist heb waar je specifieker bent ;) Ik snap echt niet dat de laatste autosave zo'n eind terug is, want bij mij saved hij om de 10 min en ik rij geen 500 km in 10 minuten :+ (dit heb ik trouwens nooit ingesteld ofzo)

[ Voor 17% gewijzigd door Beakzz op 09-08-2014 00:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Ik heb al vaker gezien bij mij dat mijn autosave echt vreemd is.. soms elke 5 min, soms maar ik 1x in het uur :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFrenk
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-08 20:39
Zijn er ook mods die het meer als een soort koeriersdienst doen aanvoelen? I.p.v. van A naar B dat je een route langs verschillende bedrijven in een kleiner gebied moet rijden om goederen af te leveren. Leuk voor de variatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Erwassus een mod waarbij je ook shit bij bijv. een benzinepomp moest afleveren, maar van een koeriersmod heb ik nog nooit gehoord, denk ook niet echt dat dat kan met deze engine, alle games van SCS zijn van A naar B games

Pagina: 1 ... 59 ... 129 Laatste

Dit topic is gesloten.