Bedankt nog voor de mooie mods trouwens! Ga ze vanavond eens proberen.
Ik heb een tijdje bij een transportbedrijf gewerkt dat zware goederen bij mensen thuis of bedrijven afleverde, denk aan kratten tegels of een afdekzeil voor een zwembed. De chauffeurs hadden dus meerdere adressen op de route, op de heenweg moesten ze de spullen lossen en op de terugweg werd waar mogelijk meteen spul opgehaald dat de volgende dag weer afgeleverd moest worden (en dat mochten wij plannen). Noemden ze daar stukgoederen, maar de helft reed met een bakwagen ipv trekker+oplegger omdat er vaak in woonwijken etc. geleverd moest worden wat met een oplegger niet echt te doen is.DaFrenk schreef op zaterdag 09 augustus 2014 @ 09:41:
Zijn er ook mods die het meer als een soort koeriersdienst doen aanvoelen? I.p.v. van A naar B dat je een route langs verschillende bedrijven in een kleiner gebied moet rijden om goederen af te leveren. Leuk voor de variatie.
Per adres levert dit natuurlijk weinig op, maar het zou wel veel variatie geven. Je moet dan wel veel meer de steden in wat natuurlijk een uitdaging of frustratie bron kan zijn
Speed limits are like herpes.
ritten selecteren op de kortste route?
Ik zou nog wel graag wat dingen toegevoegd willen hebben als mod , of in een nieuw spel
zo als slijtage en vuil zouden een leuke mod kunnen zijn
iemand al weet wanneer die nieuwe update komt ?
zo als slijtage en vuil zouden een leuke mod kunnen zijn
iemand al weet wanneer die nieuwe update komt ?
[ Voor 15% gewijzigd door ravw op 09-08-2014 15:14 ]
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Slijtage zit er al in, al is die, net als in het echt, niet al te hoog. Je kan 10000 kilometer rijden en nog is er weinig versleten, gelukkig maar.
Vuil, optische schade, sneeuw, wind, ijs, random wegwerkzaamheden etc lijken mij ook erg gaaf, maar ik denk dat dat SCS de pet te boven gaat. Het is maar een klein bedrijfje, geen EA ofzo.
Vuil, optische schade, sneeuw, wind, ijs, random wegwerkzaamheden etc lijken mij ook erg gaaf, maar ik denk dat dat SCS de pet te boven gaat. Het is maar een klein bedrijfje, geen EA ofzo.
People as things, that’s where it starts.
Verwijderd
http://imgur.com/a/FaN1h
Bedrijven die oorspronkelijk voor ATS zijn komen in de North-DLC!
Ach klein of groot bedrijf , ik vind dat SCS de laatste tijd veel beter werk aflevend wat EA de laatste jaren doet ...VasZaitsev schreef op zaterdag 09 augustus 2014 @ 15:17:
Slijtage zit er al in, al is die, net als in het echt, niet al te hoog. Je kan 10000 kilometer rijden en nog is er weinig versleten, gelukkig maar.
Dus het zegt niets , het is gewoon pleizer in je werk hebben en luisteren naar de wensen van de gebruikers
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
SCS heeft het imo altijd al prima gedaan, maar zeker met ETS doen ze het echt goed, ze omarmen de mods, brengen nogsteeds erg goede, helpende updates uit, maken de niet zo nuttige DLC [paintjobs] lekker goedkoop, en Going East is ook niet al te duur.
Verwijderd schreef op zaterdag 09 augustus 2014 @ 15:20:
laat ze maar komen
Ja precies, de stukken in de steden vind ik dan vaak ook net het leukst. Al kan ik dan volgens mij ook die Scania simulator kopen. Die is volgens mij meer gericht op uitdagend stuurwerkPlato112 schreef op zaterdag 09 augustus 2014 @ 14:50:
[...]
Ik heb een tijdje bij een transportbedrijf gewerkt dat zware goederen bij mensen thuis of bedrijven afleverde, denk aan kratten tegels of een afdekzeil voor een zwembed. De chauffeurs hadden dus meerdere adressen op de route, op de heenweg moesten ze de spullen lossen en op de terugweg werd waar mogelijk meteen spul opgehaald dat de volgende dag weer afgeleverd moest worden (en dat mochten wij plannen). Noemden ze daar stukgoederen, maar de helft reed met een bakwagen ipv trekker+oplegger omdat er vaak in woonwijken etc. geleverd moest worden wat met een oplegger niet echt te doen is.
Per adres levert dit natuurlijk weinig op, maar het zou wel veel variatie geven. Je moet dan wel veel meer de steden in wat natuurlijk een uitdaging of frustratie bron kan zijn
Inderdaad, de volgende keer zal ik eens wat korte routes achter elkaar spelenCarfanatic schreef op zaterdag 09 augustus 2014 @ 15:10:
ritten selecteren op de kortste route?
ATS?Verwijderd schreef op zaterdag 09 augustus 2014 @ 15:20:
Ziet er wel mooi uit overigens! Ik zie een Ikea lookalike
[ Voor 9% gewijzigd door DaFrenk op 09-08-2014 15:34 ]
Die scania is echt een groot verschil met deze , daar ga je wel veel meer in op het beheersen van de truckDaFrenk schreef op zaterdag 09 augustus 2014 @ 15:31:
[...]
Ja precies, de stukken in de steden vind ik dan vaak ook net het leukst. Al kan ik dan volgens mij ook die Scania simulator kopen. Die is volgens mij meer gericht op uitdagend stuurwerk
[...]
Inderdaad, de volgende keer zal ik eens wat korte routes achter elkaar spelen
Trucks en trailers is ook zo iets maar vind ik iets te arcade , maar wel leuk om te doen ....
die Scania is veel meer Sim achtig
en daar heb je dan met ETS 2 ook weer voordeel van
maar wat ik nog wel eens zou willen zien is het GPS gedeelte dat ej dat op een andere monitor kan zetten , en net zo als in het echt zelf instelbaar met postcodes of straaten
dus een beetje meer zelf je routes kunnen in delen
[ Voor 7% gewijzigd door ravw op 09-08-2014 15:37 ]
Bij de GPS zou ik de zoom in omgekeerde richting willen, omdat je eerder snel beter wilt zien waar je heen moet als je de stad in rijdt.
Dat paarse gebouw lijkt op een bioscoop hier in het zuiden.Verwijderd schreef op zaterdag 09 augustus 2014 @ 15:20:
[ Voor 49% gewijzigd door TNJ op 09-08-2014 15:46 ]
heb even een vraag
zijn hier ook mensen die met een G25 rijden , zo ja , hoe hebben julie het schakelen ingesteld
ik wil hem gewoon op mijn Schakelpook hebben ( automaat ) maar dan moet ik hem vast blijven houden
( geen H schakeling , maar sequentiële )
zijn hier ook mensen die met een G25 rijden , zo ja , hoe hebben julie het schakelen ingesteld
ik wil hem gewoon op mijn Schakelpook hebben ( automaat ) maar dan moet ik hem vast blijven houden
( geen H schakeling , maar sequentiële )
http://ets2.lt/en/eu-map-v-1-5/VasZaitsev schreef op zaterdag 09 augustus 2014 @ 15:17:
hier zitten al een stuk meer wegwerkzaamheden in, sterker nog, er zijn bedrijven genaamd road works, die langs zo'n weg staan waar je vracht moet afleveren, ook zijn er wat meer ongelukken en random auto's die langs de kant staan, sneeuw mis ik inderdaad ook, in american long haul lag er in canada sneeuw en dat wil ik nu ook gewoon
Nice, ziet er gaaf uit! veel gave parkeerjobsVerwijderd schreef op zaterdag 09 augustus 2014 @ 15:20:
Vanvaond ritje van Felixtowe naar Dover, niet zo ver maar toch 11k beloning. Reed met een 27t rotorkop van een windmolen op een dieplader. In Engeland vergt dat wel wat geduld en stuurmanskunst.
...een bruggetje, weinig clearance

Hier merkte ik dat de update V1.11 zeker wat doet met het knipperlicht beleid. Ik had m'n knippertje aan en warempel stopten ze aan beide kanten. Zo kon ik rustig indraaien.

Heerlijk spel!
...een bruggetje, weinig clearance

Hier merkte ik dat de update V1.11 zeker wat doet met het knipperlicht beleid. Ik had m'n knippertje aan en warempel stopten ze aan beide kanten. Zo kon ik rustig indraaien.

Heerlijk spel!
The sky is the limit
Ik snap alleen niet waarom de AI niet reageert op alarmlichten, het boeit ze echt niks.
De AI luistert al langer naar knipperlichten hoor. al lijkt het wel wat beter te gaan nu. Wel merk ik dat ze nog geen ruimte voor je maken als je van zo'n vrachtplaats af komt rijden, en dat is knap klote met lange ladingen.
Hopelijk is dat iets voor de toekomst;
- AI die let op beacon = maak extra ruimte op afslagen en dergelijke
- AI die let op alarmlichten = ik rij langzaam / ruimte bochten
- AI die let op knipperen hoofdlichten = kijk uit rem! Ipv remmen op de laatste seconde.. en / of bij kruispunt dat zij alvast gaan ookal heb jij voorrang zodat er meer ruimte is.
Geen idee hoe moeilijk het te programeren is, maar lijkt mij in ieder geval erg leuk
- AI die let op beacon = maak extra ruimte op afslagen en dergelijke
- AI die let op alarmlichten = ik rij langzaam / ruimte bochten
- AI die let op knipperen hoofdlichten = kijk uit rem! Ipv remmen op de laatste seconde.. en / of bij kruispunt dat zij alvast gaan ookal heb jij voorrang zodat er meer ruimte is.
Geen idee hoe moeilijk het te programeren is, maar lijkt mij in ieder geval erg leuk
Ik denk eerlijk gezegd niet dat de gemiddelde automobilist zich veel aantrekt van de oranje zwaailichten en de bordjes "lang transport" of wat er ook maar opstaat bij de wat vreemdere ladingen. Zou geweldig zijn als ze dat in ETS2 wel deden natuurlijk
Iemand al weet wanneer die nieuwe patch / D:C / Update komt
mss volgende week ofzo. Ben idd wel benieuwd.
Nu een lange kraan van Berlin naar Lyon aan het slepen, was alweer dolle pret in de stad....
Nu een lange kraan van Berlin naar Lyon aan het slepen, was alweer dolle pret in de stad....
hoop het ook
En ik zou graag nog eens wat veranderd willen zien in deze game
Dat is dat de mods automatisch geupdate worden als er nieuwe uit zijn
Nu loop je vaak te zoeken waar je die mod weg had om te kijken of er nog nieuwe versies uit zijn
Maar ik had net ook weer wel leuks bij een Tolpoort
heb al maanden gereden met een Scania (zonder neus) en nu voor het eerst in een Scania T ...
en ja wle al twee keer raak omdat ik die neus vergeet
Nu loop je vaak te zoeken waar je die mod weg had om te kijken of er nog nieuwe versies uit zijn
heb al maanden gereden met een Scania (zonder neus) en nu voor het eerst in een Scania T ...
Automatisch updaten van mods is echt een utopie. Dat is bij geen enkel spel en zal ook niet gebeuren omdat de mods nu eenmaal niet door dezelfde mensen worden gemaakt als het spel. De ontwikkelaars van het spel willen natuurlijk ook niet opdraaien voor problemen die door mods veroorzaakt worden.ravw schreef op zondag 10 augustus 2014 @ 19:26:
hoop het ook
Moet best te doen zijn, zonder dat SCS direct alle schuld op zich krijgt.. Bijvoorbeeld door alleen het versienummer te controleren, en een notificatie weer te geven bij een update.. Dan is het nog helemaal je eigen verantwoordelijkheid.Plato112 schreef op zondag 10 augustus 2014 @ 20:59:
[...]
Automatisch updaten van mods is echt een utopie. Dat is bij geen enkel spel en zal ook niet gebeuren omdat de mods nu eenmaal niet door dezelfde mensen worden gemaakt als het spel. De ontwikkelaars van het spel willen natuurlijk ook niet opdraaien voor problemen die door mods veroorzaakt worden.
🠕 This side up
Laat ik het anders formuleren.Koenvh schreef op zondag 10 augustus 2014 @ 21:03:
[...]
Moet best te doen zijn, zonder dat SCS direct alle schuld op zich krijgt.. Bijvoorbeeld door alleen het versienummer te controleren, en een notificatie weer te geven bij een update.. Dan is het nog helemaal je eigen verantwoordelijkheid.
Als het geïntegreerd wordt zullen gebruikers het zien als onderdeel van het spel. Nu is het duidelijk dat het geen onderdeel is van het spel.
Wat ik me wel kan voorstellen is een los programma dat automatisch je mods bijwerkt vanuit een database. Dat zie ik eerder gebeuren omdat dat een stuk simpeler is en door een derde op te zetten.
Zoiets zat ik ook aan te denken, maar dan wel geïntegreerd. Alleen niet automatisch downloaden oid, maar gewoon naar een of andere downloadsite doorgestuurd worden waarbij je weer zestig seconden moet wachten, drie downloadknoppen hebt waarvan er vier reclame zijn en je ook nog een captcha in moet voeren..Plato112 schreef op zondag 10 augustus 2014 @ 21:07:
[...]
Laat ik het anders formuleren.
Als het geïntegreerd wordt zullen gebruikers het zien als onderdeel van het spel. Nu is het duidelijk dat het geen onderdeel is van het spel.
Wat ik me wel kan voorstellen is een los programma dat automatisch je mods bijwerkt vanuit een database. Dat zie ik eerder gebeuren omdat dat een stuk simpeler is en door een derde op te zetten.

Alleen melden, meer hoeft niet... (Al zou een derde dit ook kunnen doen, alleen dan doen minder mods eraan mee gok ik
[ Voor 7% gewijzigd door Koenvh op 10-08-2014 21:12 ]
🠕 This side up
ja zo iets is ook goed net zo als steam workshop , en die het dan ook bij hou welke mod je heb en die daar ook update als het nodig isPlato112 schreef op zondag 10 augustus 2014 @ 21:07:
[...]
Laat ik het anders formuleren.
maar misschien komt dat nog , games zo als Torchlight 2 en andere games maken er al gebruik van dat ze gelijk alles bij werken naar de nieuwste versie
Verwijderd
Zou ik net typen...Odessa schreef op zondag 10 augustus 2014 @ 22:07:
Snap sowieso niet waarom ETS geen Steam workshop heeft...
Wat me ook wel eens leuk lijk en mod / dlc met allemaal oude trucks er in ..
Zo als dit soort

voor al die laatste model
Zo als dit soort

voor al die laatste model
[ Voor 13% gewijzigd door ravw op 10-08-2014 22:41 ]
Wat spul uit de jaren 90 welke je tweedehands moet kopen lijkt mij wel realistischer als starter, zo kun je ook de bank wat langer negeren, het is nogal vreemd dat de bang je direct 5 ton wilt geven na 3 dagen ofzo.
Hele oude shizzle zou leuk kunnen zijn als aparte DLC, met ook een oudere map. En allerlei problemen die een moderne truck niet heeft.
Hele oude shizzle zou leuk kunnen zijn als aparte DLC, met ook een oudere map. En allerlei problemen die een moderne truck niet heeft.
Dat ziet er goed uit. Deze week ga ik daar weer mee aan de slagstrider1007 schreef op zaterdag 09 augustus 2014 @ 23:24:
Voor de liefhebber: TSM 5.1 schijnt klaar te zijn voor 1.11..
http://trucksim-map.com/news
Angelo NL / Global Cargo VTC
net zo als ej in een van de WoS Long haul of zo begon je ook met een hele oude bakVasZaitsev schreef op zondag 10 augustus 2014 @ 23:40:
Wat spul uit de jaren 90 welke je tweedehands moet kopen lijkt mij wel realistischer als starter, zo kun je ook de bank wat langer negeren, het is nogal vreemd dat de bang je direct 5 ton wilt geven na 3 dagen ofzo.
maar net genoeg om de beginnen de vrachten mee te rijden
www.openttd.org is dus een utopie ?Plato112 schreef op zondag 10 augustus 2014 @ 20:59:
[...]
Automatisch updaten van mods is echt een utopie. Dat is bij geen enkel spel en zal ook niet gebeuren omdat de mods nu eenmaal niet door dezelfde mensen worden gemaakt als het spel. De ontwikkelaars van het spel willen natuurlijk ook niet opdraaien voor problemen die door mods veroorzaakt worden.
En de mod sites missen allemaal een filter op basis van criteria zoals, ets2 versie, DLC
OpenTTD heeft ingebouwd dat een "mod" geupdate kan worden, tevens kan je selecteren wat je wil laden per "savegame" ook ai voor computer spelers etc .. en laad volgorde.
SCS heeft dit een kleinbeetje maar zou wel leuk zijn als je compat check hebt, en bv AI van promods of een andere mod wilt gebruiken.
Stel je geeft de mod-maker(s) een unieke code/hash per realise van een mod, en in game en via een slim proces de compatibiliteit met mods&game word gecheckt. Dit stuurt de eventueel terug naar SCS.
Als wij (spelers) dan een bestandje downloaden waarin de compatible mods voor je huidge ETS2 versie staan.
Speler ziet alleen of zijn mods up to date zijn(Als scs zou ik me niet inlaten met download links tenzij ze zelf dit gaan hosten) geef de gebruiker maar een optie om de incompatible lijst te zien in een browser .. kan die zelf google-en.
Met nieuwe versie van mod, en eventueel nog compatibiliteit van mods onderling bv promods bijt tsm en het is of/of kiezen zou in mijn ogen de bom wezen.
toetje met kersje bovenop is kiezen wat je per mod wil activeren, dus bv niet de AI van ETS2 of promods maar van iemand anders ofzo .. (als voorbeeld) zo kan je bv toch trucks die ze in tsm gepropt hebben met promods gebruiken.
Als ze een "groen vinkje/rood kruis" erbij zetten van de status van je mods bij savegames .. hey het maakt het zoveel meer speelbaarder .. misschien dat iemand van promods ook aktief hier toch dat eens bij zijn SCS-contact direct neer kan leggen ..
[ Voor 22% gewijzigd door vso op 11-08-2014 03:53 ]
Tja vanalles
Veel plezier ermee.Pykow schreef op zondag 10 augustus 2014 @ 23:47:
[...]
Dat ziet er goed uit. Deze week ga ik daar weer mee aan de slag
Ik heb een jaar of wat geleden ook de TSM map geprobeerd, maar was toen niet onder de indruk.. Erg veel copy-paste werk, weinig vernieuwend.. Kwantiteit ver boven kwaliteit.
Nu een paar ritten gemaakt en in midden-italie aangekomen. Mijn mening flink moeten herzien. Erg veel variatie in het landschap, steden veel uitgebreider ( niet zozeer qua wegenplan) met veel meer gebouwen ( ook veel nieuwe). Net een stukje 2-baans gehad waar ineens erg veel geparkeerde auto's in de berm stonden omdat er in het weiland een openluchtfestival gaande was.

Wel opletten dat de flitspalen op de limiet van vrachtauto's reageren. De indicator in de GPS dus maar snel op de truck-stand gezet, want dat was een dure ontdekking.
Echt wel een aanrader geworden...
Ik weet niet of jij het was of iemand anders hier, maar die gaf ook aan dat het veel copy en paste was, maar ik had daar weinig last van.strider1007 schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 09:56:
[...]
Veel plezier ermee.
Ik heb een jaar of wat geleden ook de TSM map geprobeerd, maar was toen niet onder de indruk.. Erg veel copy-paste werk, weinig vernieuwend.. Kwantiteit ver boven kwaliteit.
Nu een paar ritten gemaakt en in midden-italie aangekomen. Mijn mening flink moeten herzien. Erg veel variatie in het landschap, steden veel uitgebreider ( niet zozeer qua wegenplan) met veel meer gebouwen ( ook veel nieuwe). Net een stukje 2-baans gehad waar ineens erg veel geparkeerde auto's in de berm stonden omdat er in het weiland een openluchtfestival gaande was.![]()
Wel opletten dat de flitspalen op de limiet van vrachtauto's reageren. De indicator in de GPS dus maar snel op de truck-stand gezet, want dat was een dure ontdekking.![]()
Echt wel een aanrader geworden...
ik heb alleen in Frankrijk gereden, want daarna had ik even geen tijd meer om te spelen.
Ik heb dat, overigens niet als enige, óók geroepen dat de TSM map veel copy/paste werk is. Nu gebied de eerlijkheid mij wel te vermelden dat dat in de beginfase van TSM is geweest. Ik lees steeds vaker positieve berichten erover en zal deze map zeker nog eens een kans geven. Hopelijk hebben ze inderdaad nu kwaliteit boven kwantiteit staan want iedereen die de TSM map uit de beginfase kent zal 't met me eens zijn, 't was bagger.Pykow schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 10:29:
[...]
Ik weet niet of jij het was of iemand anders hier, maar die gaf ook aan dat het veel copy en paste was, maar ik had daar weinig last van.
ik heb alleen in Frankrijk gereden, want daarna had ik even geen tijd meer om te spelen.
Verwijderd
Ik heb een tijdje TSM 4.7 gespeeld, daarna ben ik overgestapt op ProMods en ik vind ProMods toch echt veel fijner en beter. Ieder zijn eigen mening
Dat ProMods beter is zal iedereen met je eens zijn denk ik. ProMods richt zich ook meer op kleinere gebieden per keer waar TSM in één keer de halve wereld erin propt. Zo kan je je resources ook maar beperkt gebruiken natuurlijk dus ProMods levert meer kwaliteit en TSM meer kwantiteit. Toch zal ik zo TSM weer eens aanslingeren en even kijken of er progressie is geboekt. 't Heeft wel potentie iig.
ProMods is inderdaad beter en bied veel kwaliteit.
ook is ProMods realistischer, maar dat komt omdat ze kunnen concentreren op een "kleinere" gebied
TSM voegt heel wat extra steden toe en is erg aangenaam om in te rijden.
Paar herkenningspunten kom je wel tegen, maar het is niet zeg maar 1 op 1, maar dat is vaker niet het geval. Ik heb alleen gereden in Frankrijk en daar lijkt het in het echt ook allemaal op elkaar.
ook is ProMods realistischer, maar dat komt omdat ze kunnen concentreren op een "kleinere" gebied
TSM voegt heel wat extra steden toe en is erg aangenaam om in te rijden.
Paar herkenningspunten kom je wel tegen, maar het is niet zeg maar 1 op 1, maar dat is vaker niet het geval. Ik heb alleen gereden in Frankrijk en daar lijkt het in het echt ook allemaal op elkaar.
Het ging me niet om de vergelijking met ProMods. Ik geef alleen aan dat ik vind dat de laatste TSM vele malen beter is dan de map die een paar jaar geleden hier door bijna iedereen ( en terecht) fel bekritiseerd werd. Inmiddels is het een zeer mooie map voor iemand die veel kilometers wil maken, veel afwisseling zoekt en perfectie niet bovenaan zijn verlanglijstje heeft staan... Voor open-minded truckers die TSM alleen van een paar jaar geleden kennen wellicht een idee om eens opnieuw te kijken.Verwijderd schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 11:17:
Ik heb een tijdje TSM 4.7 gespeeld, daarna ben ik overgestapt op ProMods en ik vind ProMods toch echt veel fijner en beter. Ieder zijn eigen mening
Ik zie net dat ik 4,3 % verkend heb terwijl ik 4300 Km gereden heb ( net een nieuw profiel gestart) Dus dat zijn zo'n 100.000 virtuele kilometers... Keep on truckin'..
[ Voor 6% gewijzigd door strider1007 op 11-08-2014 12:01 ]
Nu was ik onderweg met een wide load uit de Jazzypack addon, kom ik in Polen niet door de tolpoortjes heen. Hij loopt links en rechts vast tegen de tolpoort.
Is daar een oplossing voor? Of moet je die loads dan maar niet aannemen?
Signatures zijn voor boomers.
Je kunt altijd om rijden maar dat duurt wel even denk ikMaasluip schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 12:04:
Nu was ik onderweg met een wide load uit de Jazzypack addon, kom ik in Polen niet door de tolpoortjes heen. Hij loopt links en rechts vast tegen de tolpoort.
Het bedrijf aanklagen die je niet de juiste route heeft gegeven naar je eindbestemming.Maasluip schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 12:04:
of hoe je dat in ETS2 doet, Auto save game terug zetten voordat je de opdracht hebt aangenomen
Ben wel benieuwd welke load je dan hebt gekozen. Er zijn er inderdaad een paar die te breed zijn.Maasluip schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 12:04:
Gevalletje transport- en routeplanning
The sky is the limit
Die mod vanavond is even checken. Dat klinkt namelijk wel als een huge map. So far vermaak ik me prima met deze gamestrider1007 schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 11:58:
[...]
Het ging me niet om de vergelijking met ProMods. Ik geef alleen aan dat ik vind dat de laatste TSM vele malen beter is dan de map die een paar jaar geleden hier door bijna iedereen ( en terecht) fel bekritiseerd werd. Inmiddels is het een zeer mooie map voor iemand die veel kilometers wil maken, veel afwisseling zoekt en perfectie niet bovenaan zijn verlanglijstje heeft staan... Voor open-minded truckers die TSM alleen van een paar jaar geleden kennen wellicht een idee om eens opnieuw te kijken.
Ik zie net dat ik 4,3 % verkend heb terwijl ik 4300 Km gereden heb ( net een nieuw profiel gestart) Dus dat zijn zo'n 100.000 virtuele kilometers... Keep on truckin'..
PSN: Brwmaster
Caterpillar dump truck van 45 ton of zo. En routeplanning gaat maar zo ver. Van diep in Polen naar ergens in Frankrijk en dan geen tolpoortjes tegenkomen? Lijkt me lastig.EasyJet schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 12:12:
[...]
Ben wel benieuwd welke load je dan hebt gekozen. Er zijn er inderdaad een paar die te breed zijn.
Gevalletje transport- en routeplanning![]()
Signatures zijn voor boomers.
Moeilijk je vinger op te leggen wat het is. Bij mij herinnert het aan Ports of Call (vooral het parkeren), maar ook een beetje Flight Simulator.Br3wmaster schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 15:40:
So far vermaak ik me prima met deze game. Veel leuker dan ik eigenlijk had durven dromen
Het valt me op dat ik veel meer begrip heb voor vrachtwagens in het dagelijks verkeer en ze eerder een signaal geef dat ze voor kunnen. Het "walk a mile in my shoes" effect?
Absoluut, en als je een vrachtwagen voor laat gaan dan krijg je meestal ook een dankje terug in vorm van een knipper met de alarmlichten of een hand gebaar.TNJ schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 16:30:
[...]
Het valt me op dat ik veel meer begrip heb voor vrachtwagens in het dagelijks verkeer en ze eerder een signaal geef dat ze voor kunnen. Het "walk a mile in my shoes" effect?
Ik vind het niet meer dan normaal dat je ruimte maakt voor een vrachtwagen, maar dat vond ik al voordat ik ETS2 speelde. 9/10 krijg je inderdaad een hand gebaar of een knipperlicht gebaar.Analoge schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 16:45:
[...]
Absoluut, en als je een vrachtwagen voor laat gaan dan krijg je meestal ook een dankje terug in vorm van een knipper met de alarmlichten of een hand gebaar.
Mensen behandelen zoals je zelf behandeld wilt worden, daar kom je er wel mee
Oh voor mensen die kwaliteit, uitdaging en lange afstanden willen zijn deze 2 maps ook goed te doen.
( Ze gaan samen )
Rus map
MsHeavyAlex
[ Voor 39% gewijzigd door Odessa op 11-08-2014 17:40 ]
Voor de mensen die hem nog niet hebben
Trucks & Trailers is nu 2 Euro op steam
is leuk om er bij te hebben vele uitdagingen van parkeren tot snel een route afleggen
is leuk om er bij te hebben vele uitdagingen van parkeren tot snel een route afleggen
Zo gister mijn H-shifter van zolder gehaald en ook maar is aangesloten. Nu nog even alles goed instellen want bepaalde dingen werken nog niet helemaal naar behoren of werken uberhaupt nog niet
.
Voor de grap gister nog wel even met automatisch schakelen (Ja dat moet ik dus nog goed instellen) nog een rondje gereden maar de game is wel moeilijker dan ik dacht. Voor ik het wist had ik een aantal snelheids bekeuringen aan mijn broek hangen hehe
.
Zal vanavond ook nog is wat mods installeren die eerder in dit topic werden aanbevolen
. Kan niet wachten tot het 5 uur is en ik naar huis kan hehe
Voor de grap gister nog wel even met automatisch schakelen (Ja dat moet ik dus nog goed instellen) nog een rondje gereden maar de game is wel moeilijker dan ik dacht. Voor ik het wist had ik een aantal snelheids bekeuringen aan mijn broek hangen hehe
Zal vanavond ook nog is wat mods installeren die eerder in dit topic werden aanbevolen
Van www.TruckSim-map.com :
Noch Mal zur Erinnerung! Die Erweiterung "Scandinavia Add-On" für den "Euro Truck Simulator 2" wird es natürlich auch hier bei simuwelt.de als Download Version für 9,99 € geben! Dieses soll voraussichtlich am 8. Oktober 2014 erscheinen und bringt euch Skandinavien als zusätzliches Streckennetz in euer Spiel!
Betekent dat nu dat we 10 euro moeten betalen zodat we ProMods niet meer kunnen spelen?
Wel benieuwd wat nu de winst zal zijn, zo die er is...
Noch Mal zur Erinnerung! Die Erweiterung "Scandinavia Add-On" für den "Euro Truck Simulator 2" wird es natürlich auch hier bei simuwelt.de als Download Version für 9,99 € geben! Dieses soll voraussichtlich am 8. Oktober 2014 erscheinen und bringt euch Skandinavien als zusätzliches Streckennetz in euer Spiel!
Betekent dat nu dat we 10 euro moeten betalen zodat we ProMods niet meer kunnen spelen?
[ Voor 18% gewijzigd door strider1007 op 12-08-2014 10:09 ]
ProMods zou voortborduren op Going North door daar veel meer details in te verwerken en de steden [veel] minder generiek te maken.
En mss gaan ze wat noordelijker, Finland is groter dan Turku en Helsinki, lijkt me wel gaaf als ze gewoon compleet Noorwegen, Zweden en Finland erin maken.
En mss gaan ze wat noordelijker, Finland is groter dan Turku en Helsinki, lijkt me wel gaaf als ze gewoon compleet Noorwegen, Zweden en Finland erin maken.
Dat had ik ook begrepen. Ik vraag me dus af wat de toegevoegde waarde van GoingNorth nog zal zijn...VasZaitsev schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 10:50:
ProMods zou voortborduren op Going North door daar veel meer details in te verwerken en de steden [veel] minder generiek te maken.
En in de video van die eekhoorn gast (Squirrelnuts oid) zag ik inderdaad veel meer Finland opduiken...
Finland komt wel af, we hebben een Belg die fanatiek Finland-liefhebber is in het team en het is zijn streven het land af te maken. De officiële DLC North zal geen Finland bevatten.
Er zitten een aantal steden in DLC North die wij niet hebben en omgekeerd, zodra de DLC dus uit is zullen we een "best of both worlds" versie maken waarbij de DLC een vereiste is maar die wel alle specifieke details uit ProMods heeft.
Er zitten een aantal steden in DLC North die wij niet hebben en omgekeerd, zodra de DLC dus uit is zullen we een "best of both worlds" versie maken waarbij de DLC een vereiste is maar die wel alle specifieke details uit ProMods heeft.
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
Dat slaat werkelijk op niks, we hebben weet ik hoe lang een verschrikkelijk mooie mod gehad, gratis, en nu moeten we opeens gaan betalen voor hetzelfde omdat het door SCS word uitgebracht?strider1007 schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 08:51:
Van www.TruckSim-map.com :
Nee, dat vind ik belachelijk...
9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74
Ik moet eerlijk zeggen dat ik daarop eigenlijk niet kan wachten
Finland is gaaf, maar ik vind sowieso het ProMods stuk het lekkerste rijden, veel meer details voor mijn gevoel, en zeker in Noorwegen veel moeilijke stukjes.
Ik snap alleen het gedoe rond de DLC niet zo, wees blij dat een "oud spel" voor een paar euro een stuk groter wordt. En gezien er dus ook nog een mooi ProMods sausje overheen gegoten wordt, lijkt het mij helemaal geweldig worden.
Ik snap alleen het gedoe rond de DLC niet zo, wees blij dat een "oud spel" voor een paar euro een stuk groter wordt. En gezien er dus ook nog een mooi ProMods sausje overheen gegoten wordt, lijkt het mij helemaal geweldig worden.
Ik vind dat zo'n uitbreiding best zijn 10 euro waard is. En dat het eerst al beschikbaar was als MOD zegt helemaal niks over de waarde van de content. Op deze manier geeft SCS aan dat ze door willen ontwikkelen aan ETS2 ze hadden de game al een lange tijd geleden kunnen laten varen met support, en dat doen ze niet.
Ze blijven de community ondersteunen en uitbreidingen doorvoeren.
Ze blijven de community ondersteunen en uitbreidingen doorvoeren.
anders wacht je gewoon op een steam sale
Voor 10 euro heb je een deel van ProMods, die altijd werkt ?
nu moet je al weken wachten voordat je ProMods kunt spelen op de nieuwe versie van ETS2.
straks kan je voor 10 euro altijd naar noorwegen en zweden rijden, zonder te wachten op de mod makers.
Ik weet niet wat voor dealtje ze hebben met ProMods, want ik vindt dat deze jongens ook wel eens beloont mogen worden voor hun hard werken.
mij lijkt het echt geweldig om voor 10 euro een groot deel van het noorden erbij te krijgen in de kwaliteit van ProMods en SCS verwacht ik een mooie DLC.
Natuurlijk is ScuL hier de enige die weet hoe de deal precies zit en of er überhaupt wel een deal is.
Straks hebben we gewoon een deel in het noorden erbij en met de TSM mod ernaast ook nog eens het zuiden !!. dat zijn heel veel KM's om te verkennen en ik heb er echt zin in.
We kunnen wel kwaad worden dat we 10 euro moeten betalen voor iets wat in een Mod zit, maar daar heeft SCS niks aan. Je moet juist blij zijn dat SCS zijn game nog steeds doorontwikkeld en zelfs modders mee helpt. (zoals de browser functionaliteit).
ScuL had aangegeven contact te hebben met SCS, dus ze overleggen zelfs met modders en dat is een zeer goede zaak.
Alleen Valve zie je zo iets doen, maar andere partijen doen zelf niks.
nu moet je al weken wachten voordat je ProMods kunt spelen op de nieuwe versie van ETS2.
straks kan je voor 10 euro altijd naar noorwegen en zweden rijden, zonder te wachten op de mod makers.
Ik weet niet wat voor dealtje ze hebben met ProMods, want ik vindt dat deze jongens ook wel eens beloont mogen worden voor hun hard werken.
mij lijkt het echt geweldig om voor 10 euro een groot deel van het noorden erbij te krijgen in de kwaliteit van ProMods en SCS verwacht ik een mooie DLC.
Natuurlijk is ScuL hier de enige die weet hoe de deal precies zit en of er überhaupt wel een deal is.
Straks hebben we gewoon een deel in het noorden erbij en met de TSM mod ernaast ook nog eens het zuiden !!. dat zijn heel veel KM's om te verkennen en ik heb er echt zin in.
We kunnen wel kwaad worden dat we 10 euro moeten betalen voor iets wat in een Mod zit, maar daar heeft SCS niks aan. Je moet juist blij zijn dat SCS zijn game nog steeds doorontwikkeld en zelfs modders mee helpt. (zoals de browser functionaliteit).
ScuL had aangegeven contact te hebben met SCS, dus ze overleggen zelfs met modders en dat is een zeer goede zaak.
Idd, compleet eens met Pykow, SCS doet het imo zeer netjes qua DLC en zeker patches, en dit is geen uitzondering daarop.
Ze hadden ook hun engine kunnen dichtspijkeren, waardoor je geen mods had, en in plaats van DLC pakketten er compleet nieuwe games van kunnen maken "Nordic Truck Sim", nieuwe trucks als DLC verkopen etc etc.
Ze hadden ook hun engine kunnen dichtspijkeren, waardoor je geen mods had, en in plaats van DLC pakketten er compleet nieuwe games van kunnen maken "Nordic Truck Sim", nieuwe trucks als DLC verkopen etc etc.
Verwijderd
Ook eens met Pykow. Vrij uitzonderlijk wat SCS doet. Dit soort ontwikkelaars moeten we koesteren. Ik koop alles waar die gasten mee komen en zoveel is 10 euro niet. Ik heb inmiddels al dik 160 uur in ETS zitten. Daar wil ik zo nu en dan best wat voor betalen.
Had 'm al opgepikt gisteren, samen met Bus Driver, lijkt mij ook wel ff geinig. Is ook maar € 1,59 momenteel.ravw schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 19:06:
Voor de mensen die hem nog niet hebben
voor een game die zelf maar €19,99 kost vind ik een uitbreiding van €9,99 best prijzig.
ik wacht wel op een sale of koop een steam key via kinguin.net
Mag toch hopen dat je hem niet op steam gekocht hebt voor 19,99?Carfanatic schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 13:47:
voor een game die zelf maar €19,99 kost vind ik een uitbreiding van €9,99 best prijzig.
Heb hem paar dagen geleden nl zelf voor 5,83 gekocht op G2P. Steam is lang niet altijd de goedkoopste. Loont best om even verder te kijken
Ach, ik heb de mijne ook ooit voor €15 gekocht ergens. Dikke prima hoor. Dat die DLC's dan €10 zijn, naja, niet heel boeiend imo. Er zit doorgaans genoeg uitbreiding in om het spel langer speelbaar te houden.
Nee, merp!
Ik heb het zelfs gekocht voordat het op steam verkrijgbaar wasBr3wmaster schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 14:35:
[...]
Mag toch hopen dat je hem niet op steam gekocht hebt voor 19,99?
We hebben het hier over uitbreidingen van een spel dat al sinds begind 2013 te krijgen is. En nog steeds doorontwikkeld wordt. Dus geen weggegooid geld lijkt mij,
Er zijn miljoenen mensen die uitbreidingen kopen voor games als Call of Duty voor €10,- a €20,- per uitbreiding (Seasonpass €50,-) en daar komt elk jaar een nieuwe game van! (hier behoor er zelf ook tot, niet alles overigens)
En dan begint het opnieuw. Elk jaar maar weer.
Er zijn miljoenen mensen die uitbreidingen kopen voor games als Call of Duty voor €10,- a €20,- per uitbreiding (Seasonpass €50,-) en daar komt elk jaar een nieuwe game van! (hier behoor er zelf ook tot, niet alles overigens)
En dan begint het opnieuw. Elk jaar maar weer.
Hehe ik ben nog maar een ETS2 BroekieCarfanatic schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 15:29:
[...]
Ik heb het zelfs gekocht voordat het op steam verkrijgbaar was
veel plezier!!Br3wmaster schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 16:06:
[...]
Hehe ik ben nog maar een ETS2 Broekie. Nog een uurtje dan kan ik wat virtuele km's maken
Volgens mij kwam het spel uit in October of November van 2012 zelfs.MadMax12 schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 15:45:
We hebben het hier over uitbreidingen van een spel dat al sinds begind 2013 te krijgen is. En nog steeds doorontwikkeld wordt. Dus geen weggegooid geld lijkt mij,
We zijn eind November begin December 2012 begonnen met ProMods.
Ik heb jarenlang Hardtruck, de 18WoS series, en natuurlijk ETS1 gespeeld dus toen dit spel uitkwam met de nieuwe mogelijkheden was ik super onder de indruk. Wat er verder uit het modden is voortgevloeid had ik nooit durven denken!
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
Ik heb ETS2 twee keer gekocht zelfs 
1x los voor 7,50 euro (actie op origin)
en dan de bundel afgelopen keer op Steam waarbij ik gelijk alle games van SCS heb ontvangen. ik weet niet voor hoeveel.
1x los voor 7,50 euro (actie op origin)
en dan de bundel afgelopen keer op Steam waarbij ik gelijk alle games van SCS heb ontvangen. ik weet niet voor hoeveel.
Dat is exact wat ik gedaan heb en ben 't met je eens, TSM van nu is een stuk beter dan 't een aantal jaren terug was. Weinig tot geen copy/paste zooi gezien, veel meer afwisseling en 'events'. In dat opzicht voelde 't meer als Poland Rebuilding aan en dat is een goed ding.strider1007 schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 11:58:
Voor open-minded truckers die TSM alleen van een paar jaar geleden kennen wellicht een idee om eens opnieuw te kijken.
Iets anders waar ik ook positief over ben is de 'steepness' van heuvels. Wist nog dat ik destijds van oost naar west gereden ben door Noord-Afrika en al die zandduinen zonder trailer met de zwaarste motor amper op kwam. Nu ging dat met matige motor en trailer zonder problemen.
Twee puntjes van kritiek blijven voor mij. Hun eigen textures/sprites blijven van matige kwaliteit. 8-bit bergen in een HD wereld blijven storen. Ook hun bomen/gras/planten doen met name in Zuid-Europa en Noord-Afrika pijn aan m'n ogen, ze lijken wel overgoten met nuclear afval, alles lijkt licht te geven. Verder kwam ik ter hoogte van Tunesië een UFO tegen, leuke easter-egg an sich maar haalt voor mij wel de sim experience weg.
Hoe dan ook, overall is TSM nu zeker de moeite waard, een welkome afwisseling naast 't serieuze werk van ProMods.
Een knipoog/verwijzing naar de Tatooine opname locatie van Star Wars?Geleihoofd schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 17:54:
[...]
Verder kwam ik ter hoogte van Tunesië een UFO tegen, leuke easter-egg an sich maar haalt voor mij wel de sim experience weg.
http://www.losapos.com/starwarstunisia
Ik inclusief Going East voor een tientje ofzo in een Steam Sale
Heb NoFearWizz als medeauteur toegevoegd, heb zelf weinig tijd voor ETS2 de laatste tijd.
---RAWE CEEK!!!---
Jeuj, key van gamekeystore is al ergens in gebruik volgens Steam
Kijken of ze me aan een nieuwe kunnen helpen...

Kijken of ze me aan een nieuwe kunnen helpen...
Over links en dooooor zou ik zeggenBr3wmaster schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 16:06:
[...]
Hehe ik ben nog maar een ETS2 Broekie. Nog een uurtje dan kan ik wat virtuele km's maken
en vergeet nietde 2 sec regel
hier ook nog even wat leuke movies van de site
http://www.iwanttobeanhgvdriver.com/
[ Voor 11% gewijzigd door ravw op 12-08-2014 19:46 ]
Dank je NoFearCreations ik zal me best doen de TS bij te houden.
Waarom is het soms echt onmogelijk om de slaapplaats te vinden? Het zou een hele verbetering zijn als die wat groter wordt gemaakt, of gewoon ieder parkeervak bij een benzinepomp ervoor geschikt is.
Ah, zo'n 2000 euro boete later omdat een vrachtwagen opzij moest douwen, eindelijk gevonden....
Ah, zo'n 2000 euro boete later omdat een vrachtwagen opzij moest douwen, eindelijk gevonden....
[ Voor 20% gewijzigd door RobinHood op 12-08-2014 20:42 ]
Soms helpt het om je lading af te koppelen en alleen met je truck op de plek te gaan staan. Zeker bij extra grote ladingen heb ik regelmatig dat ie een parkeerplaats niet 'pakt', zonder lading gaat het dan wel.VasZaitsev schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 20:40:
Waarom is het soms echt onmogelijk om de slaapplaats te vinden?
Mijn ervaring is wel dat rusten bij de pompstations langs de B-wegen eigenlijk geen doen is. Langs de snelweg beetje die grote gaat wel. Zelf rust ik met grote ladingen (als het kan) bij de landsgrenzen, daar heb je vaak open en grote terreinen waar je kunt parkeren. Overigens in polen vaak een stuk grond naast de weg waar je kunt staan ook meestal voldoende.
The sky is the limit
Shut up and take my money
:
http://blog.scssoft.com/2014/08/meanwhile-across-ocean.html

[ Voor 63% gewijzigd door cbr600f4i op 12-08-2014 22:11 ]
Ryzen 7 9800x3D / RX7900XTX OC / 32 GB Corsair Vengeance 6000 Mhz RGB DDR5 / ASUS TUF Gaming B650-Plus WiFi
Ok, ik had iets te kort over mijn antwoord gedacht...Pykow schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 11:48:
Voor 10 euro heb je een deel van ProMods, die altijd werkt ?
Wat je zegt klopt allemaal
Wauw!cbr600f4i schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 22:08:
Shut up and take my money:
[afbeelding]
Dat is pas echt een mooi model!
Leuk joh online, dat lijkt mij mede hierdoor echt voor geen ene zak werken.
Dit idd.. vracht los koppelen en slapenjeroon schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 21:38:
[...]
Soms helpt het om je lading af te koppelen en alleen met je truck op de plek te gaan staan. Zeker bij extra grote ladingen heb ik regelmatig dat ie een parkeerplaats niet 'pakt', zonder lading gaat het dan wel.
Zo die komt er gelijk in bij mij als die uitkomt ......cbr600f4i schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 22:08:
Shut up and take my money:
[afbeelding]
denk dat die echt een grote hit kan gaan worden als die uit komt
Maar weet iemand of dit ook te koop is
YouTube: Heavy truck driving simulator (www.ecafaros.com).flv
maar om alvast ind e stemming te komen
YouTube: C.W. McCall - Convoy
of deze
YouTube: Rhett Akins - Drivin' My Life Away
[ Voor 21% gewijzigd door ravw op 13-08-2014 05:01 ]
Misschien ligt het aan mij, maar ik heb daar echt nog nooit een probleem mee gehad. Bij een klein tankstation gewoon tanken, en dan rechtuit rijden naar het parkeervak. Doorrijden tot je bijna tegen het hek staat en bingo, elke keer weer raak... Snurken en dan weer rijden...VasZaitsev schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 20:40:
Waarom is het soms echt onmogelijk om de slaapplaats te vinden? Het zou een hele verbetering zijn als die wat groter wordt gemaakt, of gewoon ieder parkeervak bij een benzinepomp ervoor geschikt is.
En daar gaat het bij mij dus fout. Achteruit rijden haha wat een drama. Nadat ik gister mijn stuur en shifter goed had ingesteld en werkend had opnieuw begonnen. Schakelen was even wennen en het nemen van bochten gaat ook nog niet altijd even soepel maar toen ik hem achteruit moest inparkeren heb ik na 10 min maar op enter gedrukt
. Dat moeten we binnenkort nog maar is gaan oefenen.
Nu had ik wel de pech dat ik hem ook niet recht voor het vak kon zetten omdat ik dan op de weg zou komen te staan
.
Daarna nog een ritje naar Duitsland gedaan maar helaas geen tijd om dat af te maken. Was wel tof toen ik ondekt had dat je ook een radio zender kan streamen
Wat een tof spel is dit so far
Nu had ik wel de pech dat ik hem ook niet recht voor het vak kon zetten omdat ik dan op de weg zou komen te staan
Daarna nog een ritje naar Duitsland gedaan maar helaas geen tijd om dat af te maken. Was wel tof toen ik ondekt had dat je ook een radio zender kan streamen
Ja ik heb in de tutorial de nodige schades gereden hehe xD.ravw schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 19:35:
[...]
Over links en dooooor zou ik zeggenkeep on trucking
en vergeet nietde 2 sec regeldat scheelt al een hoop schade
hier ook nog even wat leuke movies van de site
http://www.iwanttobeanhgvdriver.com/
[ Voor 22% gewijzigd door Br3wmaster op 13-08-2014 08:26 ]
Bij kleine stations langs de weg kan je daar zo weer vooruit wegrijden. Ik probeer vaak uitgerust aan een route te beginnen dan hoef je vaak niet eens te rusten. En je kan zonder lading zoeken naar een plek.
Dit topic is gesloten.