Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Afbeeldingslocatie: http://img142.imageshack.us/img142/8955/logitechg25topicyq3.gif

Afbeeldingslocatie: http://img142.imageshack.us/img142/719/logitechg25bv6.jpg

Real metal. Real leather. Real racing.

Premium materials. Hand-crafted components. A team of racing fanatics dedicated to providing the most realistic driving experience possible. With the G25 Racing Wheel, Logitech® is taking sim racing controls to the next level, and we'd like you to come along for the ride. The G25's unique dual-motor force feedback transmission delivers powerful, high-fidelity force effects to the hand-stitched leather wheel, so you can feel under-and oversteer before you're on the barrier.

Sit down, turn off the lights, and crank up the sound. You're not playing games anymore; with the G25, you're racing.

Six-speed shifter
Choose exactly the right gear for the turn, or select Reverse with a realistic 'push-down' action.

Leather-wrapped shift knob
Drive in style!

Sequential shift mode
Switch between 6-speed and sequential shifting modes.

Logitech's exclusive carpet grip system
Holds fast to the carpet, to provide a secure driving experience when you're driving fast!

Stainless steel gas, brake, and clutch pedals
Eliminates flex so you can brake and accelerate with more precision. The clutch pedal is positioned for heel-and-toe downshifting, keeping your gear changes quick and your RPMs high.

11" leather-wrapped steering wheel rim
With the 900-degree wheel rotation and hand-stitched leather, the wheel provides a realistic driving experience. The dual-motor force feedback mechanism is smooth, quiet and powerful.

Prijzen en shops
Pricewatch G25 op Tweakers.net
4Launch
Azerty
Zercom

Reviews
Topic over G25 op RaceSimCentral Forum
Hardware.info review
Planet.nl review
SatCP's review op T.net

Links
Het RaceSimCentral Forum [ topic over G25 ]
Logitech.com

Racesim topics
[PC] GTR2: FIA GT Racing Game - Deel 2
[PC] rFactor "The Future of Race Simulation"
[PC][Racesim] GT Legends
[PC][Racesim] netKar PRO

Zie ook...
[PC] Racesim Hardware Topic - Deel 2

[ Voor 3% gewijzigd door Tom op 12-11-2006 05:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silencedead
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19:54
Dit wordt volgens mij best een mooi stuurtje. Ik zit er over na te denken om er een te kopen als vervanging van mijn 3 a 4 jaar oude logitech driving force. Maar wat ik me afvraag ga je die 900 graden wel gebruiken. Ik gebruik nu nog maar net de maximale stuuruitslag bij echt krappe bochten. En die 6 versnellingsbak is wel leuk, maar de spellen die het ondersteunen zijn o.a. GTR2 maar daar is sequentieel schakelen realistischer. En de koppeling gebruik je eigenlijk alleen maar bij het wegrijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Ik heb hem al sinds dinsdag hier liggen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Niet online
Tijd dat je een review post Dutch3men!

Verder een mailtje gehad van 4Launch, waren inderdaad veel problemen maar ze hoopten dat ze volgende week dinsdag binnenkomen. Maar weer afwachten. In ieder geval beter dan februari wat in het racesim hardware topic naar voren kwam :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3p0x
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11:39
Ik heb het stuurtje geannuleerd, het duurde me te lang en ik had geld nodig voor een echte auto 8)
Misschien dat ik het stuurtje de volgende maand gewoon koop, dan heb ik weer geld en dan is het stuur hopelijk goed verkrijgbaar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15:56

R-B

Blokkert

ah, apart topic. Altijd makkelijk.

Helaas zit ik ook nog steeds te wachten :(

| 2240Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+MSZ-AP20+MSZ-AP25 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• satcp
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
silencedead schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 12:29:
Dit wordt volgens mij best een mooi stuurtje. Ik zit er over na te denken om er een te kopen als vervanging van mijn 3 a 4 jaar oude logitech driving force. Maar wat ik me afvraag ga je die 900 graden wel gebruiken. Ik gebruik nu nog maar net de maximale stuuruitslag bij echt krappe bochten.
Je bent helemaal niet verplicht die 900° stuurmode te gebruiken. Je kan in de configuratie net als bij de Driving Force Pro tot op de graad nauwkeurig instellen welke stuurdraaihoek je wilt hebben. 900° is sowieso een rare waarde, want straatwagens hebben doorgaans 720° en GTR-wagens 540° draaihoek. Voor veel open wheel racers is het zelfs slechts 270°. Dus als jij een GTR-liefhebber bent zet je de stuurdraaihoek op 540°. In bijvoorbeeld een Formule 1-wagen met 900° stuurdraaihoek rijden is compleet idioot. Daar maak je jezelf alleen maar het leven zuur mee en het wordt er absoluut niets realistischer op - in tegendeel.

En je schrijft dat je nu nog maar nauwelijks de maximale stuuruitslag gebruikt. Je beseft toch dat de draaihoek van de wielen helemaal niet vergroot. In 200°-mode draaien de wielen niet verder dan in 900°-mode. Je moet alleen veel meer aan het stuur draaien om hetzelfde te bekomen. Als je een 200°-stuurwieltje gewend bent zal de vergrote stuurwieldraaihoek in eerste instantie als vervelend overkomen. Je moet veel harder sturen (ja zelfs overnemen) om hetzelfde te bekomen, maar zo is het in het echt ook. En een simulatie tracht toch net de realiteit min of meer te benaderen? Na enige tijd echter zul je merken dat de vergrote stuurwielslag je een belangrijk voordeel kan geven: nauwkeurigheid.
En die 6 versnellingsbak is wel leuk, maar de spellen die het ondersteunen zijn o.a. GTR2 maar daar is sequentieel schakelen realistischer. En de koppeling gebruik je eigenlijk alleen maar bij het wegrijden.
Dat hangt ook weer puur van het soort wagens/spel waarmee je wilt gaan rijden. Natuurlijk is een H-shifter nogal vreemd in een auto die een sequentiële versnellingsbak heeft. Maar wanneer je in bijvoorbeeld LFS met de straatwagens rondscheurt is een H-shifter en ontkoppelingspedaal plots heel wat minder gek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirDarkAngel
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-04 11:22
Ik vraag me af of 4launch nog wel gaat leveren. Beloftes komen niet uit en als ik de verhalen hoor zal het me niet verbazen dat het pas volgend jaar wordt.

*begint vast te huilen*

Wilde altijd al iets over computers weten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luckeh
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Luckeh

Lucas

Heeft de F1 niet bijna 360graden? Ik denk hierbij aan een onboard shot in Monaco in la Rascasse of Loews (hoe die tegenwoordig ook mag heten).

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

Nieuw topic nieuwe kansen nieuwe ronde nieuwe prijzen... geen mail van azerty gehad nog, ga er vanuit dat die bij hen ook nogmaals vertraagd is. Pixmania waag ik me niet aan, vage site, 60 euri duurder en dat vind ik gewoon zonde..

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

Lucky schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 12:53:
Heeft de F1 niet bijna 360graden? Ik denk hierbij aan een onboard shot in Monaco in la Rascasse of Loews (hoe die tegenwoordig ook mag heten).
in de F1 hebben ze een iets andere stuur inrichting speciaal voor monaco omdat ze anders bepaalde bochten niet kunnen maken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Niet online
SirDarkAngel schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 12:53:
Ik vraag me af of 4launch nog wel gaat leveren. Beloftes komen niet uit en als ik de verhalen hoor zal het me niet verbazen dat het pas volgend jaar wordt.

*begint vast te huilen*
Dat ligt niet aan 4Launch. Hij is nog nergens te verkrijgen (in Nederland). Alleen Zercom heeft vreemd genoeg al wel iets kunnen leveren?
Ik heb tot nu toe goede ervaring met 4Launch, ik zie geen reden om daaraan te twijfelen :)
Jammer is het wel, maar dat zullen ze zelf ook vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glnk
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 00:41
Review
Planet.nl review

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Lucky schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 12:53:
Ja die zitten wel over de 300, ik heb mijn Frex op 320 staan in de CTDP-mod en nKpro. Maar wel met een grote stuuruitslag, dus voor de meeste bochten hoef ik geen grote stuurbeweging te maken.
Alleen in bochten als Rascasse of La Source maak je er dan echt gebruik van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Niet online
Heb em toegevoegd aan de TS.
Die TS is maar een beginnetje trouwens, toevoegingen zijn welkom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:11
als hij pas in februari te leveren zou zijn snijden Logitech en de distributeurs zichzelf ongelooflijk in de vingers, ivm sinterklaas en kerst (en dan laat ik thanksgiving nog weg omdat dat hier niet van toepassing is). Ondanks dat het hier toch om een soort luxe product gaat zijn dat juìst dingen die je onder de boom vindt.

Daarnaast is het natuurlijk een raar verhaal dat zercom dezelfde leverancier als 4launch zou hebben en er toch reeds geleverd is door 1st genoemde.

                           

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirDarkAngel
Tom schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 13:00:
[...]

Dat ligt niet aan 4Launch. Hij is nog nergens te verkrijgen (in Nederland). Alleen Zercom heeft vreemd genoeg al wel iets kunnen leveren?
Ik heb tot nu toe goede ervaring met 4Launch, ik zie geen reden om daaraan te twijfelen :)
Jammer is het wel, maar dat zullen ze zelf ook vinden.
Niets aan kan doen weet ik niet want Zercom kan het wel, maar ze beweerde bij hoog en laag als eerste te kunnen leveren. Zelfs op het moment dat Zercom al aan het uitleveren was. Ook al zouden ze er niks aan kunnen doen moeten ze ook niks beloven. Verder is 4launch prima winkel die altijd netjes snel reageren en alles goed afhandelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
vergeet ik helemaal te vermelden dat we natuurlijk ook nog de hcc dagen krijgen voorbij de helft van november waar Logitech zelf natuurlijk ook weer met een stand zal verschijnen. Gaan ze daar soms een hele bulk verkopen?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
silencedead schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 12:29:
Dit wordt volgens mij best een mooi stuurtje. Ik zit er over na te denken om er een te kopen als vervanging van mijn 3 a 4 jaar oude logitech driving force. Maar wat ik me afvraag ga je die 900 graden wel gebruiken. Ik gebruik nu nog maar net de maximale stuuruitslag bij echt krappe bochten. En die 6 versnellingsbak is wel leuk, maar de spellen die het ondersteunen zijn o.a. GTR2 maar daar is sequentieel schakelen realistischer. En de koppeling gebruik je eigenlijk alleen maar bij het wegrijden.
Die 6bak is mooi bij GT Legends ;)

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirDarkAngel
http://www.centralpoint.n...914/G25_Racing_Wheel.html

Zijn er nog 3 beschikbaar voor een toch niet al te dure prijs. Mensen die nog niet besteld hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
als dit bovenstaande klopt dan is er echt iets mis bij onze webshops :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

Lol,

nu 0 op voorraad daar, welke personnen hebben het gekocht daar? O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KKoning
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 21:44
Ja idd, beetje jammer. Kwou er ook net een bestellen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Niet online
:D
Dat gaat snel inderdaad :)
Kan geen toeval zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josh-hill
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 01:58
* josh-hill draait nog wat duim

ook bij 4launch besteld maar krijg er een beetje een hard hoofd in... zeker als ik zo de antwoorden van ze op vragen van klanten lees... lijkt er op dat de distributeur ze net zo veel aan het lijntje houdt als zij ons

begint een beetje op een klucht te lijken :/

jungletrain.net - 24/7 drum & bass radio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snirpo
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22-04 17:10
Als ze echt volgend jaar pas binnen komen dan annuleer ik hem eerst wel. Hij zou eerst begin deze maand uitkomen, toen opgeschoven naar 23 oktober, en nu... sommige zeggen volgende week, sommigen zeggen volgend jaar pas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Razor
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-11-2024
3p0x schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 12:41:
Ik heb het stuurtje geannuleerd, het duurde me te lang en ik had geld nodig voor een echte auto 8)
Misschien dat ik het stuurtje de volgende maand gewoon koop, dan heb ik weer geld en dan is het stuur hopelijk goed verkrijgbaar..
Damn dit stuurtje is gewoon zo duur dat het verschil maakt bij t kopen van een echte auto lol.

Misschien kan je ook zonder stuur kopen kan je deze dr in zette :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13:06

RMB

Nee, geen right mouse button!

Hoe schakelen ze in GTR wagens dan? (IPV een H bak.. hoe werkt dat sequentieëele ofzoiets?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirDarkAngel
RMB schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 18:21:
Hoe schakelen ze in GTR wagens dan? (IPV een H bak.. hoe werkt dat sequentieëele ofzoiets?)
Als je naar voren duwt gaat hij een versnelling omhoog, als je naar je toe trekt omlaag. Dus je hebt maar 2 kanten op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

SirDarkAngel schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 18:29:
[...]

Als je naar voren duwt gaat hij een versnelling omhoog, als je naar je toe trekt omlaag. Dus je hebt maar 2 kanten op
je kan dan (als vb) níet ineens van de 3 naar reverse of zo?

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Laatst online: 22-04 22:42

Fuelke

Forza Ferrari

Sequentieel

Afbeeldingslocatie: http://users.telenet.be/fuelke/gearbox.jpg

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noin
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 06-07-2022
bartgrefte schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 18:34:
[...]

je kan dan (als vb) níet ineens van de 3 naar reverse of zo?
Bart kijk:
http://www.youtube.com/watch?v=yB_kWmbmX6I

Op 1 minuut heeft ie hem op H bak.
Op 1:15 minuten heeft ie hem op sequentieel gezet.
Als je dan aan het pookje trekt schakelt ie op, als je duwt schakelt ie terug.
Je kunt dus geen versnellingen over slaan.
En em ook niet 'per ongeluk' in z'n achteruit rammen :D

[ Voor 5% gewijzigd door Noin op 26-10-2006 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VTec
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-03 12:14
Als het goed is krijg ik morgen de G25 binnen :) Een andere leverancier van ons kan hem nog wel leveren en meteen maar besteld :) Btw, via BestelICT lijkt hij ook nog te bestellen (vanmorgen hadden ze nog wat op voorraad). Zelf daar een keer een CRT besteld en heb er een goede ervaring mee (qua verkoop en aflevering e.d.).

[ Voor 18% gewijzigd door VTec op 26-10-2006 19:14 ]

Go Through Your Heart Shakra Into Your Cave, And Find Your Power Animal

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Noin schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 18:41:
[...]

Bart kijk:

Dat filmpje is gedeeltelijk slecht uitgewerkt qua koppeling en pook.
je ziet dat hij de pook al naar een andere versnelling gooit, en wat later trapt ie de koppeling pas in :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madquad
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 21-11-2009
Heb vandaag , zoals zoveel denk ik deze week, nog even gebeld met 4Launch.

Ik kreeg te horen dat zij ook helaas op dit moment door logitech een beetje voor de gek worden gehouden.
In eerste instantie zou de G25 Maandag geleverd worden aan 4launch, later werd dit dus woensdag en nu geven ze in de loop van volgende week aan.
Ze zijn we voorzichtig geworden bij 4launch want ze willen uiteraard geen toezeggingen meer doen.

Ik heb zelf goede ervaringen met de service en levering van artikelen welke ik in het verleden besteld heb via 4launch.
Zij geven aan bovenaan op de lijst te staan bij shops welke aangeleverd worden door logitech dus als
Logitech (eindelijk) gaat leveren zijn zij er zeker erg snel bij en worden de stuurtjes z.s.m uitgeleverd.

Ik hoop natuurlijk ook dat mn nieuwe stuurtje er gisteren al was maar ik denk toch echt dat er nixxx anders op zit dan geduldig te wachen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Noin schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 18:41:
[...]

Bart kijk:

ah okee!

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:15

Vuurvoske

Nunquam cede!

wat ik me nu afvraag, ik zie een koppelingspedaal... Heeft een spel als need for speed: most wanted daar ook ondersteuning voor? En kan je motor bijvoorbeeld ook afslaan als je de koppeling te snel laat opekomen?

Beroeps brabander | Battle.net: Reshnar#2661

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirDarkAngel
Mm, vraag me dan wel af hoe andere firma's wel kunnen leveren en 4launch niet, snap da verhaal van eerste in de rij niet? 1 of andere accountmanager heeft dit aangegeven? Naja, over paas minuten loopt bieding van volgende g25 af, vrij goedkoop:

http://cgi.ebay.nl/G25-Su...geNameZWD2VQQcmdZViewItem

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vuurvoske schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 19:53:
wat ik me nu afvraag, ik zie een koppelingspedaal... Heeft een spel als need for speed: most wanted daar ook ondersteuning voor? En kan je motor bijvoorbeeld ook afslaan als je de koppeling te snel laat opekomen?
NFS MW is wel het spel met de allerslechtste ondersteuning voor race hardware die ik ooit heb gezien.. Je kan dat spel beter spelen met een gamepad. En volgens mij kan je motor er niet van afslaan :) Althans zeker weten niet bij NFSMW :r
Wat heb ik een hekel aan de NFS's ná Porsche 2000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

welke games bieden dan wél (goede) support voor de g25?

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bartgrefte schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 20:17:
welke games bieden dan wél (goede) support voor de g25?
In ieder geval GTR2 kan je zelfs speciale effecten voor G25 aanklikken.
Daarnaast zullen sims als GT Legends, GTR1, Live for speed, rFactor en nog een paar games ook een goede ondersteuning bieden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snirpo
GAIAjohan schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 20:24:
[...]

Daarnaast zullen sims als GT Legends, GTR1, Live for speed, rFactor en nog een paar games ook een goede ondersteuning bieden :)
En niet te vergeten GP Legends;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans1990
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Vuurvoske schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 19:53:
NFS most wanted is een arcade spel, gericht voor normale gamers. Dus daar zullen ze echt niet denken aan een support voor koppeling of zo. De verhoudingen tussen toerental en snelheid kloppen al niet. Voorbeeld: Op 3000 toeren rijd ik 50km/h, en als het toerental verdubbelt (dus logischerwijs ook de snelheid) rij ik opeens 150km/h... leg mij maar eens uit hoe die makers dat hebben geflikt 8)7

Maargoed, even weer ontopic. Ik heb even de reviews vanavond gelezen en ik was helemaal verkocht voor dit stuurwiel. Het enigste wat ik me nog afvraag hoe het met bevestigen zit.. ik snap niet veel van het systeem wat ze op hardware.info lieten zien. Er zijn 2 manieren, met schroeven of met klemmen(?). Op het moment heb ik een thrustmaster force feedback wheel, en met gebrek aan bureau ruimte zal ik dat ding dus telkens van mijn bureau af moeten halen (kleine kamer :( ). Hopelijk zijn er hier al mensen die dit wiel in huis hebben, en hier eventueel verdere benadering op kunnen geven hoe het werkt, en of het ook bestand is tegen dagelijks aan- en af koppelen... _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

GAIAjohan schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 20:24:
[...]

Snirpo schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 21:48:
[...]

'k zal ze onthouden, thanx!

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Snirpo schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 21:48:
[...]

En nKpro :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21:39
Kan niet wachten om met koppeling weg te rijden in een FF :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoney3K
  • Laatst online: 19:52

Stoney3K

Flatsehats!

En ik dacht dat de flightsimmers fanatiek waren.

Ik zou ontzettend graag een keertje willen proefrijden bij iemand in de buurt als ie em heeft, want dit maakt racesimmen een behoorlijke dot interessanter. En dan nog kun je hem ook voor GTA gebruiken (als je hem dan toch hebt) om lekker met 1 hand op het stuur, 1 hand op de pook en de radio op de achtergrond in de multiplayer te cruisen :)

Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirDarkAngel
Stukje van een mail van 4launch:
Andere bedrijven kunnen dit artikel niet aan het leveren zijn omdat de levering
van de G25 is uitgesteld bij Logitech zelf. Dit komt omdat er voor dit artikel
een enorme wachtrij is opgebouwd, veel groter dan Logitech zelf had verwacht. Om
deze reden hebben zij de levering in Nederland uitgesteld.
en
De eerst verwachte leverdatum is (rond) 4 November. Echter omdat de wachtrijen
zo groot zijn is het nog niet zeker of wij dan voldoende stuurtjes krijgen om
iedereen uit te leveren. Daarna zal rond 13 November ook aan andere leveranciers
(waar de meerderheid van alle webshops bij aangesloten is) nog een levering
plaats vinden. Hopelijk hebben wij dan genoeg stuurtjes gehad om iedereen uit te
leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

lol, niet iedereen. Dat verwachtte ik ook wel. Zolang ik er maar 1 krijg spoedig van azerty ben ik blij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luckeh
  • Niet online

Luckeh

Lucas

Hans1990 schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 23:10:
[...]
Maargoed, even weer ontopic. Ik heb even de reviews vanavond gelezen en ik was helemaal verkocht voor dit stuurwiel. Het enigste wat ik me nog afvraag hoe het met bevestigen zit.. ik snap niet veel van het systeem wat ze op hardware.info lieten zien.
Je kunt het stuur met twee klemmen, zoals bijvoorbeeld bij de Driving Force Pro eenvoudig en snel aan het bureau bevestigen. Hij is ook zo weer losgehaald. Je bureau moet hiervoor wel geschikt zijn, maar de meesten zijn dit.
Een andere optie is dat je gaten in een tafel boort om daar het stuur op vast te schroeven, dit heeft als voordeel dat hij muurvast zit en niet zoals bij de klemmen los gaat zitten naar verloop van tijd.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
wat is de maximale bureau dikte ;)? mijn bureau is 3 cm dik, moet te doen zijn toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• satcp
  • Niet online
De Logitech UK webshop heeft het stuurtje nu ook op stock, maar die leveren enkel binnen Engeland. Bovendien is het stuurtje rechtstreeks bij Logitech wel erg duur. De Logitech België/Nederland webshop heeft nog steeds niets. Ze moeten de vraag wel enorm onderschat hebben als ze zelfs hun eigen webshops niet kunnen voorzien van wieltjes...

Nochtans kon men dit toch ergens zien aankomen... Met het verdwijnen van ActLabs was er geen enkel (betaalbaar) stuurtje met ontkoppelingspedaal en shifter meer op de markt. De simracermarkt is de afgelopen jaren echter flink gegroeid, maar natuurlijk heeft niet iedereen een fortuin over voor de hardware. Gezien de populariteit van tweede-hands ActLabs materiaal - waarbij de ietwat matige constructiekwaliteit voor lief werd genomen - was er duidelijk een gat in de markt om terug met zo'n product op de proppen te komen.

Misschien spoort dit succes Logitech aan om de die-hard simracer markt meer aan te boren. Echt professioneel materiaal als van bijvoorbeeld BRD mag dan wel veel steviger en nauwkeuriger zijn, maar je kan er niet omheen dat het een hoop geld is - veel meer dan de meesten willen uitgeven. Er zit dus een enorm gat tussen de mainstream game gear en de high-end markt die Logitech kan aanboren. Denk aan een force feedback shifter en force feedback rempedaal... Nou ja, een mens kan maar dromen he :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• satcp
  • Niet online
jeehaa schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 09:21:
wat is de maximale bureau dikte ;)? mijn bureau is 3 cm dik, moet te doen zijn toch?
Aangezien het clampingsysteem (op de schroeven zelf na) identiek aan dat van de Driving Force Pro lijkt te zijn, is dat hoogst waarschijnlijk het geval. Ik heb zelf nog geen G25, maar ik heb weinig redenen om aan te nemen dat het niet het geval is. Mijn DFP kan perfect bevestigd worden op een 3 cm dik bureau.

Door opzetstukjes op de clamps kun je het bevestigingsmechanisme aanpassen tussen een dun en een dik bureau. Dus als je het stuurtje hebt en in paniek tot de vaststelling komt dat het niet past, neem dan even die opzetstukjes van de clamps :)

Ik vind alleen dat de clamps niet echt veel kracht uitoefenen. Misschien is mijn bureaublad wat te glad, maar wanneer ik de DFP "handvast" zet kan ik zonder al te veel kracht te zetten het stuurtje nog makkelijk "lostrekken". Erg lastig midden in een race. De clamps met een hefboom vastschroeven kan ik je alvast afraden. Het stuurtje komt dan wel moervast te zitten, maar de plastic clamps vinden dat niet leuk en overleven dat niet na een aantal keren (been there, done that :)). Dus als het echt vast moet zitten kun je best een soort race seat/bureau bouwen of het stuurtje op een plank vastschroeven die je met stevige lijmtangen of iets dergelijks vastzet op je bureau.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55140

Heb wat contact met Azerty over de G25 gehad, mede omdat dat de G25 niet het enige product op de bestelling was.
Vandaag kreeg ik een mail dat G25s binnen waren gekomen bij hen. Dus als het goed is, heb ik de mijne maandag. :)

Geen idee hoeveel onverkochte G25s ze nog op voorraad hebben, als die er überhaupt nog zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
ik twijfel heel erg of ik datzelfde zal doen. vind het tegenover 4launch alleen niet zo sympathiek. 't is dus maar te hopen voor ze dat zij de boel ook binnen krijgen van de week. t weekend heb ik er toch geen tijd voor dus na t weekend is ook prima.

ps danielson ik heb je geprobeerd te bereiken per mail maar vooralsnog niet gelukt?

[ Voor 14% gewijzigd door jeehaa op 27-10-2006 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-04 14:02
jeehaa schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 15:26:

ik twijfel heel erg of ik datzelfde zal doen. vind het tegenover 4launch alleen niet zo sympathiek. 't is dus maar te hopen voor ze dat zij de boel ook binnen krijgen van de week. t weekend heb ik er toch geen tijd voor dus na t weekend is ook prima.

ps danielson ik heb je geprobeerd te bereiken per mail maar vooralsnog niet gelukt?
Het is ook niet echt sympathiek, maar ze beloofde mij dat ze hem als eerste konden leveren, deze belofde maakte ze ook waar, dat is ook niet echt sympathiek. (Ik neem het ze niet kwalijk)

Azerty is vanaf hier 15 min rijden, net zo makkelijk dus, en voor mij nog goedkoper ook!

P.S. Je hebt mail ;)

[ Voor 56% gewijzigd door Danielson op 27-10-2006 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BladeRacer
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23-04-2024

BladeRacer

Los Angeles november, 2019

Voor wie hierin geïnteresseerd is:

Quote van de Logitech-site:

Additional PLAYSTATION 3 Product Compatibility
Several of Logitech currently available game controllers are also compatible with the new PLAYSTATION 3 console, including the award-winning Logitech® Driving Force Pro wheel. The Driving Force Pro wheel ensures that gamers can enjoy advanced racing features — including force feedback and 900 degrees of steering wheel rotation — with their favorite racing titles. The wheel is available now for a suggested retail price of $129.99 in the U.S. The Logitech® Driving Force EX wheel and the Logitech® USB headset for PLAYSTATION will also work with PLAYSTATION 3 games in addition to legacy PLAYSTATION 2 titles.

Dit gelezen hebbende, besloot ik ze te bellen met de vraag hoe dat dan zit met de G25. Ik wil het stuur nl naast de PC straks ook op de PS3 gaan gebruiken.
"Tsja, daar kunnen we nog niets over zeggen", was het antwoord. Dus dat weten ze (nog) niet. Jammer.
Ik vroeg ook nog even naar de levertijden. De medewerker van Logitech meldde dat ze pas halverwege november in Nederland uitgeleverd worden en hij vond het vreemd dat er hier mensen zijn die het stuur reeds hebben....

Dus.

~" Quite an experience to live in fear, isn't it? That's what it is to be a slave "~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luckeh
  • Niet online

Luckeh

Lucas

jeehaa schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 09:21:
Met gemak. Mijn bureau is zo'n 8cm en dat wil nét aan :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

Lucky schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 18:50:
[...]

Met gemak. Mijn bureau is zo'n 8cm en dat wil nét aan :)
wow,

wilje even vertellen waarom het zó dik is? :? :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoney3K

Stoney3K

Flatsehats!

Ik denk er ook over om dit stuurtje te kopen, alleen al omdat die H-shifter en het koppelpedaal me ontzettend aanspreken. Nu nog wachten op een DTM of een TOCA die het ondersteunt ;)

Waar ik echt nog een keer op zit te wachten is een freeroam rijsimulator, dus niet een les-simulator zoals de "3d Rij Simulator" maar een soort kruising tussen Interstate '76, GTA en FS2004, waarin je dus op je dooie akkertje in een cabrio over de Autostrada kan cruisen of met 320 op een Hayabusa op de Duitse Autobahn kan scheuren :)

Op zich zou dat wel een gat in de markt zijn eigenlijk. Ik denk aan features als:
* Natuurlijk support voor H-shifter en koppelpedaal van Logitech, ACT Labs enzovoort.
* Je kan zelf auto's toevoegen en downloaden, zodat je toch een keer in een Lamborghini kan rijden of in een Ferrari F1 over de A2 van Eindhoven naar Utrecht in 25 minuten kan doen ;)
* Politie aanzetten of uitzetten, net als AI verkeer (druk, rustig, files (+sluiproutes) ;))
* Voor de grap: Flitskasten aan/uit en dan na de rit de totaalsom opmaken ;)
* Tunen zou ook nog een mogelijkheid zijn
* Motorfietsen! Lekker op je '69 Harley op Route 66 langs Amerikaanse diners cruisen!
* Zoveel mogelijk accurate scenery, vooral plaatsen als de Champs Elysées en de Las Vegas Strip lijken me wel indrukwekkend om te doen
* Multiplayer, met een clubje van 6 of 7 man roadtrippen :)

Ik heb alleen zelf in mijn eentje totaal niet de middelen om zoiets op te zetten op zo'n grote schaal, en ik geloof niet dat iets soortgelijks al in de markt is. GTA:SA heeft immers niet eens support voor versnellingen, laat staan de koppeling :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

Stoney3K schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 19:42:
Ik denk er ook over om dit stuurtje te kopen, alleen al omdat die H-shifter en het koppelpedaal me ontzettend aanspreken. Nu nog wachten op een DTM of een TOCA die het ondersteunt ;)

Waar ik echt nog een keer op zit te wachten is een freeroam rijsimulator, dus niet een les-simulator zoals de "3d Rij Simulator" maar een soort kruising tussen Interstate '76, GTA en FS2004, waarin je dus op je dooie akkertje in een cabrio over de Autostrada kan cruisen of met 320 op een Hayabusa op de Duitse Autobahn kan scheuren :)

Op zich zou dat wel een gat in de markt zijn eigenlijk. Ik denk aan features als:
* Natuurlijk support voor H-shifter en koppelpedaal van Logitech, ACT Labs enzovoort.
* Je kan zelf auto's toevoegen en downloaden, zodat je toch een keer in een Lamborghini kan rijden of in een Ferrari F1 over de A2 van Eindhoven naar Utrecht in 25 minuten kan doen ;)
* Politie aanzetten of uitzetten, net als AI verkeer (druk, rustig, files (+sluiproutes) ;))
* Motorfietsen! Lekker op je '69 Harley op Route 66 langs Amerikaanse diners cruisen!
* Zoveel mogelijk accurate scenery, vooral plaatsen als de Champs Elysées en de Las Vegas Strip lijken me wel indrukwekkend om te doen

Ik heb alleen zelf in mijn eentje totaal niet de middelen om zoiets op te zetten op zo'n grote schaal, en ik geloof niet dat iets soortgelijks al in de markt is. GTA:SA heeft immers niet eens support voor versnellingen, laat staan de koppeling :P
Even over dat gedeelte DTM/Toca, dat zal never nooit geode ondersteuning krijgen voor stuur + koppeling en shit. Daarvoor is het te arcade voor. Netzoals NFS.

En over dat spel wat je bedoelt, lijkt mij ook fucking gaaf. Alleen zit zo, zo zoooo veel manuren in om alle wegen na te maken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

offtopic:
Jij moet echt de netforce serie van tom clancy gaan lezen ;) ook van dat soort fantastische games

GTR2 inmiddels ook gekocht omdat (jaja) ik ook van azerty het bericht kreeg dat de G25 verzonden is !! woei !!

Screens/ervaringen volgen ;) mn vriendin was al helemaal gek :)

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VTec
Vandaag is mijn G25 binnen gekomen :) Zo net effe snel geinstalleerd en even GTR2 mee gespeeld en de 1e indruk is (uiteraard) goed :) Ik hoop dit weekend iets meer tijd te vinden om te kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bio
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 29-03 15:21

Bio

\[X360/PC] Test Drive Unlimited :)

uiteraard zit niet alles wat jij opnoemt erin maar het is wel behoorlijk freeroam met motorfietsen en een hele berg leuke features. nog heel even geduld ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luckeh
  • Niet online

Luckeh

Lucas

R-B schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 19:13:
[...]
wow,
wilje even vertellen waarom het zó dik is? :? :>
Er zit een plankje onder het bureau langs voor extra stevigheid. Bureau is zelfbouw, 110cm diep bij 3 meter breed.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-04 22:23
Ik heb zojuist een lading posts verplaatst richting Trashcan aangezien deze helemaal niets van doen hadden in dit topic. Enkel de vermelding dat je de G25 ergens besteld hebt, of dat je hem binnen hebt draagt niets bij aan dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21:39
Ik zit zelf nog even te twijfelen of ik mijn DFP, die verder nog prima werkt, moet vervangen voor de G25. Zijn er hier mensen die zijn overgestapt van de DFP naar de G25? En zoja, hoe ervaren jullie dat? Is de G25 echt een stuk fijner? Dan bedoel ik niet alleen de pedalen natuurlijk, maar ook het stuur en het FFB gevoel.

Een uitgebreide user-review van iemand zou wel tof zijn :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
En wat had Azerty gistermiddag voor mij klaarstaan _/-\o_

Brakke pics komen van telefoon

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~bijl0621/G251.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~bijl0621/G252.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~bijl0621/G253.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~bijl0621/G254.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~bijl0621/G255.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~bijl0621/G256.jpg

Het sturen voelt echt vele keren beter aan dan mijn oude MOMO Force, het is te vergelijken dat de MOMO Force 10FPS heeft, en de G25 60FPS....

Pendalen zijn erg wennen, trap nog constant de koppeling in als ik wil remmen :P Maar ze voelen super goed!

Dit stuur is zelf beter dan ik had verwacht _/-\o_

Als iemand nog verzoekjes voor foto's of vragen heeft, dan lees is het wel :)

[ Voor 5% gewijzigd door Danielson op 28-10-2006 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

hoe bevalt jou het pookje? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
Had er eerlijk gezegt iets meer van verwacht, maar verder schakelt het prima! Gaat een beetje ligt allemaal :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Danielson schreef op zaterdag 28 oktober 2006 @ 11:41:
[...]

Had er eerlijk gezegt iets meer van verwacht, maar verder schakelt het prima! Gaat een beetje ligt allemaal :?
Als t nbet zo zwaar zou gaan als in de auto waar ik gewoonlijk in rijd nam jij je krukje mee hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
GAIAjohan schreef op zaterdag 28 oktober 2006 @ 11:46:
[...]

Als t nbet zo zwaar zou gaan als in de auto waar ik gewoonlijk in rijd nam jij je krukje mee hoor :P
Moet vanmiddag even langs de bouwmarkt MDF kopen, dit is een tijdelijke oplossing ;) En het krukje gaat geen kant op, staat klem tussen de muur en de kist :)

[ Voor 10% gewijzigd door Danielson op 28-10-2006 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duderuud
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-04 20:03

duderuud

Sliden is koel

Modbreak:Lees mijn eerdere post hier in dit topic eens |:(

[ Voor 71% gewijzigd door Crash op 28-10-2006 13:57 ]

Motor-Forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenTheStig
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15:01
Staan de pedalen ver genoeg uit elkaar? Met mijn maat slagschip (47) denk ik dat ik twee pedalen tegelijk intrap als ik wil remmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
Boktor schreef op zaterdag 28 oktober 2006 @ 15:20:
Staan de pedalen ver genoeg uit elkaar? Met mijn maat slagschip (47) denk ik dat ik twee pedalen tegelijk intrap als ik wil remmen.
Met mijn schoenmaat 43 heb ik er iig geen last van! Pendalen zijn groter dan je denkt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

Danielson schreef op zaterdag 28 oktober 2006 @ 17:40:
[...]

Met mijn schoenmaat 43 heb ik er iig geen last van! Pedalen zijn groter dan je denkt...
Kan je eens een foto maken met jouw schoen op het pedaal ?? Dan kan ik ongeveer gokken... ben zelf behoorlijk grote pedalen gewend van het automaat rijden namelijk ;)

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Boktor schreef op zaterdag 28 oktober 2006 @ 15:20:
ikke--> 48.... denk dat dat wel een issue wordt of nie?

[ Voor 7% gewijzigd door Raven op 28-10-2006 19:39 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

doe niet zo moeilijk en neem gewoon een kleinere voet? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

R-B schreef op zaterdag 28 oktober 2006 @ 19:42:
doe niet zo moeilijk en neem gewoon een kleinere voet? :9
als jií dokt en een chirurg zo ver krijgt dat ie mijn voetjes nétjes kleiner maakt ;) .....

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VTec
Zo net de WTCC demo geprobeerd met de G25 en daarbij voel je goed het verschil met bv de MOMO Racing die ik eerst had. Alleen vind ik het vreemd dat je bij de Preset wel kunt kiezen voor de G25, maar dan zet ie bv de FF op low, terwijl ik Full toch een stuk fijner vindt. Plus dan is ie meteen de juiste instelling kwijt. Bij een Preset verwacht ik een zodanige Preset dat het spel meteen goed is ingesteld voor de G25. Maar misschien doe ik wat fout ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyana
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22-04 18:52

Nyana

Who?!

hmm.. ben wel geintresseerd in dit stuurtje. ik heb nu de Formula force GP. ook leuk. alleen geen clutch en stick. Lijkt me wel erg mooi. Ik speel nu voornamelijk DTM race driver 2. Heb 3 besteld alleen duurt nog ff. slecht leverbaar.

Net als het stuurtje. Ik wacht dan ook nog maar even met bestellen ook in afwachting van de reacties en meningen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniac2003
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11:29
VTec schreef op zaterdag 28 oktober 2006 @ 21:14:
Zo net de WTCC demo geprobeerd met de G25 en daarbij voel je goed het verschil met bv de MOMO Racing die ik eerst had. Alleen vind ik het vreemd dat je bij de Preset wel kunt kiezen voor de G25, maar dan zet ie bv de FF op low, terwijl ik Full toch een stuk fijner vindt. Plus dan is ie meteen de juiste instelling kwijt. Bij een Preset verwacht ik een zodanige Preset dat het spel meteen goed is ingesteld voor de G25. Maar misschien doe ik wat fout ;)
WTCC demo ??
Bedoel je RACE ? Is daar al een demo van uit dan.
Of zit dat gebundeld bij de G25 ?
---------------------------------------------------
Zie dat ie uit is, helemaal gemist.
En dan heb ik net me MOMO Force verkocht. :'(

[ Voor 9% gewijzigd door maniac2003 op 29-10-2006 00:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

maniac2003 schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 00:32:
[...]

WTCC demo ??
Bedoel je RACE ? Is daar al een demo van uit dan.
Of zit dat gebundeld bij de G25 ?
blijft lastig:
[PC][Racesim] Race: the WTCC game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniac2003
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11:29
Zou het mogelijk zijn voor de mazzelaartjes die de G25 al hebben, een filmpje ofzo te maken ?
Ben benieuwd hoe met alles in werking het eruit ziet. Tot nu toe alleen het HWI filmpje gezien, en wat slechte vids op Youtube.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 132065

Ik denk ook dat dit wel een gat in de markt is. Wat is er nou mooier dan door je eigen stad heen te rijden, of zelfs door je eigen straat? Het ontwerpen van het spel zal het probleem niet zijn, het tekenen van alle straten wél..... Misschien dat er met google earth al een hoop is te bereiken, in New York kun je bijvoorbeeld al door de straten heen lopen met dit programma, alles in 3d en redelijk gedetailleerd. Het wachten is op een programmeur die dit omzet in een simulator. Wat is er nou mooier dan zo hard mogelijk door je eigen wijk te crossen? Of ff een rondje 'red light district' 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
offtopic:
en dan gekoppeld aan een nieuwe NFS versie waarbij je als politie mensen moet aanhouden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16:57

SD5k

>4&X

Maar dan wel in combinatie met een sjonnie-modus. Lekker in je foute Civic met je raampjes open, gillende bandjes, pompende hiphop en je stoel helemaal naar achteren 20 rondjes door dezelfde straat rijden. :+

Maar dan wel met een bontje aan je G25 en dobbelstenen aan je monitor natuurlijk.

[ Voor 16% gewijzigd door SD5k op 29-10-2006 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoney3K

Stoney3K

Flatsehats!

Anoniem: 132065 schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 14:43:
[...]

Ik denk ook dat dit wel een gat in de markt is. Wat is er nou mooier dan door je eigen stad heen te rijden, of zelfs door je eigen straat? Het ontwerpen van het spel zal het probleem niet zijn, het tekenen van alle straten wél..... Misschien dat er met google earth al een hoop is te bereiken, in New York kun je bijvoorbeeld al door de straten heen lopen met dit programma, alles in 3d en redelijk gedetailleerd. Het wachten is op een programmeur die dit omzet in een simulator. Wat is er nou mooier dan zo hard mogelijk door je eigen wijk te crossen? Of ff een rondje 'red light district' 8)
Hou er rekening mee dat ook iets als FS2004 zich over ruim 25 jaar tijd pas ontwikkeld heeft tot wat het nu is. Ik denk dat het ontwikkelen van de engine weinig werk is vergeleken bij al het inprogrammeren van de scenery. Maar misschien dat dit een collaborative effort kan worden: Iedereen maakt bv. zijn eigen stukje van de scenery (straat, wijk, stad) en dat wordt bij elkaar gevoegd in een enorme database. Een beetje zoals FlightGear het ook doet, maar dan als een wegsimulator.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimo.
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21:24

Wimo.

Shake and Bake!

Bedankt tom .. kost me weer 220 euro :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
eh?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
KeeZ schreef op zaterdag 28 oktober 2006 @ 18:14:
[...]

Kan je eens een foto maken met jouw schoen op het pedaal ?? Dan kan ik ongeveer gokken... ben zelf behoorlijk grote pedalen gewend van het automaat rijden namelijk ;)
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~bijl0621/ped.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snirpo
Ik snap em ook niet helemaal. Haha.

Vind het toch raar dat het gaspedaal en rempedaal ze ver van elkaar afzitten, hoop dat heel toe-en een beetje lukt met mn kleine voetjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

-Sander schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 15:08:
Maar dan wel in combinatie met een sjonnie-modus. Lekker in je foute Civic met je raampjes open, gillende bandjes, pompende hiphop en je stoel helemaal naar achteren 20 rondjes door dezelfde straat rijden. :+

Maar dan wel met een bontje aan je G25 en dobbelstenen aan je monitor natuurlijk.
a la flodder? :P (wat voor roze bak was dat trouwens ook alweer)

[ Voor 5% gewijzigd door Raven op 29-10-2006 18:38 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoney3K

Stoney3K

Flatsehats!

bartgrefte schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 18:38:
[...]

Jaaah! Wie heeft er een model van een roze '69 Cadillac convertible? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

tx m8, ziet er prima uit :D

Kan niet wachten tot de postbode morgen komt...

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

OMG,

zaterdag kwam pakketje binnen, bij de buurvrouw. Was zelf niet thuis.
Zondag ff halen en wat blijkt: HET VERKEERDE PAKKET..

nog nooit gebeurd en waarom nu precies bij dit spul :(
gvd, dus morgen ff bellen waar hij echt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
R-B schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 22:18:
OMG,

zaterdag kwam pakketje binnen, bij de buurvrouw. Was zelf niet thuis.
Zondag ff halen en wat blijkt: HET VERKEERDE PAKKET..

nog nooit gebeurd en waarom nu precies bij dit spul :(
gvd, dus morgen ff bellen waar hij echt is.
Dus jij hebt nu een doosje CD-R's terwijl iemand anders heel erg blij is? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Het Fantoom
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 19:35
bartgrefte schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 18:38:
[...]

Chevrolet Caprice

Edit: Volgens Wiki zelfs een Chevrolet Caprice Classic uit '73 :*)

[ Voor 15% gewijzigd door Het Fantoom op 29-10-2006 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

Zamorano schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 22:45:
[...]

Dus jij hebt nu een doosje CD-R's terwijl iemand anders heel erg blij is? :9
Nee nog erger ;)

een BROTHER printer 8)7 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
lol :)

Nou, als het een mooie kleurenlaser is..., maar dat zal wel niet.
Pagina: 1 2 ... 17 Laatste