Iemand toevallig nog een defecte G25 (of eventueel G27) base over voor mij?
Ik heb een defecte G27 liggen.Alexxxxxxxxxx schreef op maandag 29 september 2014 @ 08:28:
Iemand toevallig nog een defecte G25 (of eventueel G27) base over voor mij?
PSN: LoadedBaton XBL: LoadedBaton
Qua functies lijken het me mooie toevoegingen.
Qua uitvoering heeft het nogal een hoog speelgoedgehalte.
Qua uitvoering heeft het nogal een hoog speelgoedgehalte.
[ Voor 7% gewijzigd door MikeyMan op 21-05-2015 15:33 ]
Ik hoop dat Logitech weer terug komt, maar dit vind ik persoonlijk wel heel lelijk. Het lijkt meer op een budget stuurtje zoals de Driving Force GT. De PS knoppen vind ik ook apart, lijkt me logischer dat ze zich richten op Xbox One/PC aangezien daar meer mensen racegames spelen.
Nog een plaatje:
Nog een plaatje:

Steam/XBL: Avioto
Maar wat zie ik daar achter staan? Een losse shifter van Logitech?Avioto schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 19:54:
Ik hoop dat Logitech weer terug komt, maar dit vind ik persoonlijk wel heel lelijk. Het lijkt meer op een budget stuurtje zoals de Driving Force GT. De PS knoppen vind ik ook apart, lijkt me logischer dat ze zich richten op Xbox One/PC aangezien daar meer mensen racegames spelen.
Nog een plaatje:
[afbeelding]
Aan mensen die me ipv mijn gebruiken: hebben jullie in het echt ook zo'n spraakgebrek?

http://www.virtualr.net/logitech-g29-new-photos-surfacedAhead of the wheel’s expected launch sometime later this month, new photos of Logitech’s upcoming G29 steering wheel have surfaced.
Unlike the photos that leaked during the past weeks, these are obviously official product photos made in a studio environment.
The official product photos show off the wheel as well as the three-pedal set, giving us a clearer look at the wheel while we`re still waiting for the full feature list.
The photos seem to support what was rumored before as a stick shifter does not seem to be part of the wheel’s stock package that is planned to sell for 189 Euros.
Before the official specs are being revealed, these PR text blurbs will have to do for now:
Logitech G29 Features
The definitive sim racing wheel for PlayStation 4, PlayStation 3
Dual-motor force feedback to simulate realistic driving
Smooth, quiet and precise steering action
Durable leather/metal components
G29 Driving Force is the definitive sim racing hardware for the latest PlayStation 4, PlayStation 3 and PC titles. Feature dual-motor force feedback and helical gearing for quiet, smooth steering. Stainless steel paddle shifters and RPM/Shift indicator LEDs help you make crisp, fluid gear transitions without taking your eyes off the track. The separate pedal unit gives you natural, responsive control with a nonlinear brake pedal. Driving Force is built for comfort and durability with hand-stitched leather and stainless steel components. Built-in clamps and bolt points allow the wheel to be mounted securely to a table or racing rig, minimising shifting or wobbling during aggressive manoeuvres.
De flippers zien er wel uit alsof ze zo van de G27 afkomen, net als de vorm van het stuur. Als dat qua hardware vergelijkbaar is, is dit zeker een interressant ding. Vooral voor de PS4 omdat de G25/G27 daar niet ondersteund worden.
You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.
Dit zal toch gewoon de PS4 editie zijn van het wheel?Avioto schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 19:54:
Vraag me af hoe de ondersteuning voor die leds zal zijn, zou raar zijn als er wel PS logo op zit maar leds game afhankelijk zullen worden. Maar ligt het nu aan mij of oogt dat stuurtje zo klein?
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
had nog gevraagd aan logitech of er een nieuw stuurtje uitkwam binnenkort. ze zeiden dat ze nog niks konden zeggen behalve dat ik hun facebook pagina goed in de gaten moest houden. Toen kwam ik ook op de G29 uit nadat ik ging zoeken.
Gezien de shifter los verkocht wordt en een website een prijs noemt van €399 sla ik denk ik over. Helemaal als je dan nog een shifter voor €50+? moet bijkopen gok ik. Daarom de Dpad en buttons op het stuur. Omdat de shifter er niet standaard bijzit zoals de G27.
Vraag me ook af of hij voor PC wordt gezien ik overal ps3/ps4 zie staan.
http://www.dualshockers.c...tures-revealed-by-amazon/
Gezien de shifter los verkocht wordt en een website een prijs noemt van €399 sla ik denk ik over. Helemaal als je dan nog een shifter voor €50+? moet bijkopen gok ik. Daarom de Dpad en buttons op het stuur. Omdat de shifter er niet standaard bijzit zoals de G27.
Vraag me ook af of hij voor PC wordt gezien ik overal ps3/ps4 zie staan.
http://www.dualshockers.c...tures-revealed-by-amazon/
[ Voor 10% gewijzigd door LuckyLukeNL op 09-06-2015 14:53 ]
Toch zijn er ook geruchten dat het stuur € 189,00 euro gaat kosten. uiteraard zonder de shifter.
Ja ik had dat ook op een website gelezen. Wel raar gezien het grote verschil tussen 399 en 189Chrosser schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 15:03:
Toch zijn er ook geruchten dat het stuur € 189,00 euro gaat kosten. uiteraard zonder de shifter.

Ja dat snap ikOlaf van der Spek schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 12:08:
[...]
Dit zal toch gewoon de PS4 editie zijn van het wheel?
Tenzij Logitech meer weet en er een heleboel racegames worden aangekondigd op de E3
Steam/XBL: Avioto
Die Xbox knoppen vind ik ook niks voor op de PC, doe mij dan maar gewoon een G27..
Mist die trouwens de shift lights?
Mist die trouwens de shift lights?
400 klopt toch gewoon niet?LuckyLukeNL schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 17:38:
[...]
Ja ik had dat ook op een website gelezen. Wel raar gezien het grote verschil tussen 399 en 189
[ Voor 69% gewijzigd door Olaf van der Spek op 11-06-2015 10:55 ]
Lijkt me raar, de PC versie geen led-indicator en de PS3/4 wel? Je zou juist PC versie verwachten, daar je daar alle knoppen kan instellen (en ondersteuning voor weet ik hoeveel meer knoppen dan op een console).
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Het is een 920, niet 290 
Dus toch 400 euro.. leg hem daar even neer
Ze zetten dat ding aardig duur neer, de T500 is krap 30 euro duurder, maar heeft wel stukje betere pendalen en hebben we over de hele TX series verwisselbare stuurtjes.
De PS3/4 is dan de betere van de 2 door die shift-indicator en settingsbutton, maar verwacht wel wat gezeur over die PC compatibility, de G29 werkt ook gewoon op de PC.
Dus toch 400 euro.. leg hem daar even neer

De PS3/4 is dan de betere van de 2 door die shift-indicator en settingsbutton, maar verwacht wel wat gezeur over die PC compatibility, de G29 werkt ook gewoon op de PC.
Had ik al aangepast.
Zouden deze pedalen dan een load cell rem hebben?
Het niet-lineaire rempedaal bootst de prestaties van een drukgevoelig remsysteem na voor een responsiever, accurater remgevoel.
Nee, ik denk eerder gewoon een andere veer zoals de Nixim mod:Niellie41 schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 12:29:
Had ik al aangepast.
[...]

Aan mensen die me ipv mijn gebruiken: hebben jullie in het echt ook zo'n spraakgebrek?
Dit had iemand op het iRacing forum ook gezegd. Het is iets beter, maar dan is het stuur wel veel te duur.Metalfreak schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 12:45:
[...]
Nee, ik denk eerder gewoon een andere veer zoals de Nixim mod:
[afbeelding]
Interessant, die Nixim's...
Echter; zonder playseat denk ik niet echt nuttig. Teveel tegendruk
Nee hoor, ik heb 'm ook geïnstalleerd en race gewoon via een bureaustoel. In het begin even wennen, maar het rijdt wel beter dan met de standaard veer.MikeyMan schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 12:59:
Interessant, die Nixim's...

Lijkt erop dat er toch wel veel aan de binnenkant veranderd is.
Moet ook wel om de prijs te rechtvaardigen.
Zal allemaal wel duidelijk worden met de disassemble review van Barry Rowland.
How do you save a random generator ?
Hm is dat tandwiel principe dat echt zoveel beter? Zo'n band (TM en Fanatec hebben allemaal banden) heeft ruimte om een keertje slippen/schieten, bij zo'n stuur lijken me de tanden meteen te breken.
Ik gebruik de G27 niet genoeg (lees; zelden...) om de aankoop van een G29 te kunnen verantwoorden maar inderdaad, voor die prijs moet 'ie wel een klap beter zijn (alhoewel ik helemaal niets te klagen heb over de G27, dus waar de verbeteringen dan in zitten?).
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
lees het nu ook. beetje 400 euro aftikken en dan nog eens 60 euro voor de shifter.... en logitech zegt zelfs op hun fb pagina dat alleen de xbox versie op pc kan terwijl het op beide kan.
En zo te zien heeft Sony logitech nog eens extra betaald gezien de leds/rode draaiknop en extra knoppen die erop zitten. + zelfde prijs
Hopelijk zakt de G27 nu in prijs. haal ik die wel ^^
En zo te zien heeft Sony logitech nog eens extra betaald gezien de leds/rode draaiknop en extra knoppen die erop zitten. + zelfde prijs
Hopelijk zakt de G27 nu in prijs. haal ik die wel ^^
De extra knoppen zijn 1 op 1 overgenomen van de logitech driving force GT. Die zou ik inderdaad wel missen.. is ook inrace makkelijk om dingen aan te passen.
Ik heb vandaag de Logitech G27 binnen gekregen. Maar als ik nu een race-spel ga doen. Begint het stuur opeens uit het niets te draaien uit zich zelf onder het racen. Het gebeurt best vaak, ik heb op google proberen te googlen maar ik kan er niks over vinden. Ik heb de laatste drivers geïnstalleerd.
In dit topic wordt er gezegd dat de wheel stand pro stabiel is, maar wat van voor naar achter kan wiebelen? Merken jullie dat goed en zit dat in de weg? Is er in dat geval misschien een alternatief? Is deze ook geschikt voor een racestoeltjes die op de grond staat?
Via Google en het forum kan ik vrij weinig vinden over standaards. Ik zit namelijk op de bank en het is de vraag of de stuurklem aan m'n bureau past, want onder het blad zit een laadje. Al met al zo'n 15 cm.
P.s. ik haal eerst een Logitech Driving Force GT halen en de standaard hiervan is een andere dan voor de G-serie.
Edit: Het is een Thrustmaster T300 RS geworden. De vraag blijft in principe openstaan.
Via Google en het forum kan ik vrij weinig vinden over standaards. Ik zit namelijk op de bank en het is de vraag of de stuurklem aan m'n bureau past, want onder het blad zit een laadje. Al met al zo'n 15 cm.
P.s. ik haal eerst een Logitech Driving Force GT halen en de standaard hiervan is een andere dan voor de G-serie.
Edit: Het is een Thrustmaster T300 RS geworden. De vraag blijft in principe openstaan.
[ Voor 7% gewijzigd door Luxicon op 28-09-2015 13:15 ]
...
Goed, ik heb inmiddels een G920, maar kan alleen maar zeggen:
Als je pc-gamer bent, NIET kopen!!!
Dirt Rally gaat goed, Euro Truck Sim ook. Maar verder is het zoeken.. Oudere Dirt/Grid games?? Werkt niet.
Race07?? FFB Problemen (alsof maar 1 motor werkt ofzo)
Assetto Corsa werkt niet met het G920 profiel. Je mag alle assen effe opnieuw instellen en daarna is er maar 1 force in de FFB, Centering Force
.... Zet je het G27 profiel aan, maar verander je de knoppen?? Alles is goed met de FFB...
Serieus, wat is Logitech denkende? En hun support op hun forum is ook gewoon om te janken.. Had ik de G25 maar nooit verkocht..
Ja, het stuur werkt prima op de XBONE.. En het rempedaal is IMO een grote stap vooruit tov G25/G27.
Als je pc-gamer bent, NIET kopen!!!
Dirt Rally gaat goed, Euro Truck Sim ook. Maar verder is het zoeken.. Oudere Dirt/Grid games?? Werkt niet.
Race07?? FFB Problemen (alsof maar 1 motor werkt ofzo)
Assetto Corsa werkt niet met het G920 profiel. Je mag alle assen effe opnieuw instellen en daarna is er maar 1 force in de FFB, Centering Force
Serieus, wat is Logitech denkende? En hun support op hun forum is ook gewoon om te janken.. Had ik de G25 maar nooit verkocht..
Ja, het stuur werkt prima op de XBONE.. En het rempedaal is IMO een grote stap vooruit tov G25/G27.
[ Voor 5% gewijzigd door GAIAjohan op 10-12-2015 00:59 ]
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Waarom heb je hem verkocht?GAIAjohan schreef op donderdag 10 december 2015 @ 00:56:
Omdat ik de G920 binnen zou krijgen, verder weinig ruimte om dingen op te bergen in een flat. Ik wilde verder een stuurtje dat zowel op de xone als PC zou werken. 1 stuurtje zou genoeg moeten zijn..
Daarnaast beviel de G920 de eerste dagen puur op de xone prima, en had dezelfde eigenschappen wel verwacht op de PC zoals ik met de G25 gewend was. Ook omdat ik alleen de laatste Dirt op PC had geprobeerd, en die draait echt goed, dus had ik de rest ook wel verwacht goed te draaien.
Dus ja, ruimte tekort en een goed lijkend stuur zorgden ervoor dat ik de G25 verkocht.
[ Voor 6% gewijzigd door GAIAjohan op 10-12-2015 07:52 ]
Mijn Logitech G27 vertoont rare kuren en ik weet niet wat er aan de hand is. Als ik mijn stuur aansluit op mijn computer duurt het ongeveer 1/2 minuten voordat hij aangaat, terwijl hij normaal meteen contact maakt.
Als ik een spel ga spelen, of het nu ETS, Project Cars of OMSI is. Binnen 5 minuten valt mijn stuur uit en kan ik niet meer sturen. De versnellingspook werkt in het begin ook gewoon, maar de buttons op de versnellingspook reageren niet?
Ik denk zelf dat er een breuk in de kabel zit ofzo, er zitten ook veel kronkels in de kabel van de versnellingspook. Ik heb het stuur nog geen 300uur gebruikt dus ik kan me niet voorstellen dat hij nu al kapot is, zou ook wel schandalig zijn.
Over 3 dagen komt ATS uit, zal je net zien dat ik weer pech heb.
Ik heb het stuur ongeveer een jaar geleden gekocht via internet, dus garantie heb ik nog neem ik aan.
Maar ik weet dat ik dan een aantal weken geen stuur zal hebben, het zou natuurlijk fijner zijn als ik het probleem zelf nog kan oplossen, weet alleen niet wat er aan de hand is. Iemand ooit soort gelijke ervaringen gehad als mij?
Als ik een spel ga spelen, of het nu ETS, Project Cars of OMSI is. Binnen 5 minuten valt mijn stuur uit en kan ik niet meer sturen. De versnellingspook werkt in het begin ook gewoon, maar de buttons op de versnellingspook reageren niet?
Ik denk zelf dat er een breuk in de kabel zit ofzo, er zitten ook veel kronkels in de kabel van de versnellingspook. Ik heb het stuur nog geen 300uur gebruikt dus ik kan me niet voorstellen dat hij nu al kapot is, zou ook wel schandalig zijn.

Over 3 dagen komt ATS uit, zal je net zien dat ik weer pech heb.
Ik heb het stuur ongeveer een jaar geleden gekocht via internet, dus garantie heb ik nog neem ik aan.
Maar ik weet dat ik dan een aantal weken geen stuur zal hebben, het zou natuurlijk fijner zijn als ik het probleem zelf nog kan oplossen, weet alleen niet wat er aan de hand is. Iemand ooit soort gelijke ervaringen gehad als mij?
[ Voor 3% gewijzigd door GluonC op 01-02-2016 20:24 ]
Hmm, ik had mijn G27 dus opgestuurd voor reparatie. En ik heb zojuist een mail terug gekregen:
Beste heer Custers,
Zojuist hebben wij een melding gekregen dat uw Logitech G27 niet meer hersteld kan worden volgens de specificaties.
U zou de G29 kunnen aanschaffen voor 105,-
http://www.plattetv.nl/in...-13057.html?skeywords=g29
De G29 Shifter zou ik u kunnen aanbieden voor 35.-
http://www.plattetv.nl/in...-13459.html?skeywords=g29
Mocht u liever uw geld retour wensen, dan kan ik dat voor u regelen, ik wens dan graag van u uw IBAN rekening nummer.
Hopende op een reactie van u.
Met vriendelijke groet,
Chaima
Ik word hier nou niet echt blij van moet worden. De pook van de G29 zitten geen knopjes op en die gebruikte ik juist heel veel, + ik heb geen PS4, de G920 zou dan al een betere optie zijn, ik weet niet of er ook een versnellingspook te bestellen is met meerdere knopjes?
Ik vind het beide eigenlijk geen optie, ik wil gewoon de G27 terug. Slechte service daar.
Beste heer Custers,
Zojuist hebben wij een melding gekregen dat uw Logitech G27 niet meer hersteld kan worden volgens de specificaties.
Mocht u liever uw geld retour wensen, dan kan ik dat voor u regelen, ik wens dan graag van u uw IBAN rekening nummer.
Met vriendelijke groet,
Chaima
Ik word hier nou niet echt blij van moet worden. De pook van de G29 zitten geen knopjes op en die gebruikte ik juist heel veel, + ik heb geen PS4, de G920 zou dan al een betere optie zijn, ik weet niet of er ook een versnellingspook te bestellen is met meerdere knopjes?
Ik vind het beide eigenlijk geen optie, ik wil gewoon de G27 terug. Slechte service daar.
Tsjah, als ie er niet meer is, is ie er niet.... Dus daar moet je wat mee...
Je zou een tegenvoorstel kunnen doen misschien?
Je zou een tegenvoorstel kunnen doen misschien?
Ik heb de G27 voor €230 gekocht op platte-tv.nl, nu kost hij €400 daar?
Dat is bijna meer als de helft, en dat zal ook de reden zijn waarom ze mij geen nieuwe G27 op willen sturen.
Ik wil best voor de G920 gaan, want die kan ik ook op de Xbox One gebruiken, maar zoals ik zei heb ik die knopjes op de shifter nodig, ik kan niet meer zonder denk ik. Ik weet niet of ik ook een shifter kan kopen met meerdere knopjes voor de G920, ik heb zelf al gekeken op internet, en ik vond maar een shifter voor de G29 en G920. Dus het geld retour, of geld bij leggen vind ik beide eigenlijk geen aantrekkelijke optie's.
Ik zou inderdaad een tegenvoorstel kunnen doen en vragen wat ik moet bij betalen voor de G27, maar het is toch belachelijk dat een stuur naar 400/500 uur spelen al kapot is. Daarom weet ik even niet meer wat ik moet doen, ik vind het beide geen aantrekkelijke optie's.
Dat is bijna meer als de helft, en dat zal ook de reden zijn waarom ze mij geen nieuwe G27 op willen sturen.
Ik wil best voor de G920 gaan, want die kan ik ook op de Xbox One gebruiken, maar zoals ik zei heb ik die knopjes op de shifter nodig, ik kan niet meer zonder denk ik. Ik weet niet of ik ook een shifter kan kopen met meerdere knopjes voor de G920, ik heb zelf al gekeken op internet, en ik vond maar een shifter voor de G29 en G920. Dus het geld retour, of geld bij leggen vind ik beide eigenlijk geen aantrekkelijke optie's.
Ik zou inderdaad een tegenvoorstel kunnen doen en vragen wat ik moet bij betalen voor de G27, maar het is toch belachelijk dat een stuur naar 400/500 uur spelen al kapot is. Daarom weet ik even niet meer wat ik moet doen, ik vind het beide geen aantrekkelijke optie's.
De G27 is al een tijdje uit productie, die 400 die daar staat zijn waarschijnlijk de overblijfertjes die ze met opbod gaan verkopen (dat is afaik zelfs meer dan launchprice, was dacht mid 350).
De Dpad +4 knoppen is inderdaad een G27 eigen geweest, maar krijg je dat ding ook terug? De shifter van de G27 werkt afaik gewoon op de G29 en die laatste werkt ook gewoon op de PC (dat is het rare van de G29 en G920).
De Dpad +4 knoppen is inderdaad een G27 eigen geweest, maar krijg je dat ding ook terug? De shifter van de G27 werkt afaik gewoon op de G29 en die laatste werkt ook gewoon op de PC (dat is het rare van de G29 en G920).
Nee ze konden mij raar genoeg niet meer vertellen wat er mis mee was. Dus de G27 krijg ik ook niet meer terug. Maar ik kan niet zonder stuur dus ik denk dat ik dan maar ga vragen of ik de G920 kan krijgen ipv van de G29. Want de G920 kan ik op de Xbox One nog gebruiken en de G29 niet.
Geld terug krijgen is geen optie voor me, want dan moet ik nog meer bij betalen voor een nieuw stuur.
Geld terug krijgen is geen optie voor me, want dan moet ik nog meer bij betalen voor een nieuw stuur.
Als je XBO hebt is dat inderdaad de beste oplossing, kwestie van wennen van de D-pad op het stuur te gaan gebruiken, helaas wel wat knoppen kwijt, maar zou je evt nog zo'n simpel logitech gamepad voor kunnen gebruiken. G29 heeft wel een shift-indicator in tegenstelling tot de G920, mocht je de XBO support niet zo belangrijk vinden.
Ik zou er nooit akkoord mee gaan dat ze ook zomaar het defecte product houden. Verder zou je het namelijk anders nog eens via Logitech rechtstreeks kunnen proberen, maar daar moet je natuurlijk wel het apparaat nog voor hebben. Logitech heeft vaak erg goede service op hun producten.GluonC schreef op maandag 22 februari 2016 @ 18:42:
Nee ze konden mij raar genoeg niet meer vertellen wat er mis mee was. Dus de G27 krijg ik ook niet meer terug. Maar ik kan niet zonder stuur dus ik denk dat ik dan maar ga vragen of ik de G920 kan krijgen ipv van de G29. Want de G920 kan ik op de Xbox One nog gebruiken en de G29 niet.
Een vriend heeft problemen met zijn G27 op zijn nieuwe computer. Op een oude laptop deed ie het altijd perfect maar op een nieuwe Skylake desktop (GA-H110M-S2H moederbord) lijkt het alsof ie continue connect / disconnect. Halverwege de calibratie stopt ie en in Profiler wordt het herkend als een Driving Force GT.
Is het Windows 10 of USB 3 waar de G27 problemen mee heeft?
Volgens mij heb ik alle poorten al geprobeerd maar niks werkt.
Is het Windows 10 of USB 3 waar de G27 problemen mee heeft?
Volgens mij heb ik alle poorten al geprobeerd maar niks werkt.
Het probleem zit hem in Windows 10.
De oplossing:
De oplossing:
[ Voor 30% gewijzigd door Slither95 op 20-08-2016 11:19 ]
Zijn er hier mensen die ervaringen hebben met zowel de nixim veren als de GTEye veren?
Prijzen ontlopen elkaar inmiddels niet meer veel. Dus denk dat ik toch maar ga bestellen binnenkort.
Prijzen ontlopen elkaar inmiddels niet meer veel. Dus denk dat ik toch maar ga bestellen binnenkort.
Ik heb dat probleem ook gehad met mijn G25. Het wisselen van USB3 naar USB2 poort loste het voor mij op. Die oplossing vond ik ergens op het iRacing forum.
20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org
Alleen met de Nixim mod, maar vond het wel een vooruitgang ten opzichte van de stanaardveer.MikeyMan schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 13:15:
Zijn er hier mensen die ervaringen hebben met zowel de nixim veren als de GTEye veren?
Dat probleem met die DFGT detectie heb ik ook gehad, voor mij werkte het volledig deïnstalleren van de driver en vervolgens opnieuw te laten detecteren.
Inderdaad waardeloze service daar, had mijn g27 daar ook gekocht. Nadat ik 6 weken niets had gehoord zelf maar gebeld. Kreeg ook zon voorstel maar waar ik nog bozer over was is de hele procedure. Bij de vestiging Breda nemen ze nooit de telefoon op en ze liegen ook nog eens keihard over de ondernomen stappen. Uiteindelijk toch maar G29 met bijbetaling genomen omdat ik van het gezeik af wilde zijn. Koop nooit meer iets daar. Prijzen zijn erg competetief maar waardeloze klantenservice.GluonC schreef op maandag 22 februari 2016 @ 13:31:
Hmm, ik had mijn G27 dus opgestuurd voor reparatie. En ik heb zojuist een mail terug gekregen:
Beste heer Custers,
Met vriendelijke groet,
Chaima
Steam: Sneggel Origin: Waus82
Klantenservice kost geld. Het is het een of het ander. 'Voor een dubbeltje op de eerste rang zitten' bestaat niet.Sn3gG3l schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 14:42:
[...] Prijzen zijn erg competitief maar waardeloze klantenservice.
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Kun / kon je het niet direct via Logitech regelen?Sn3gG3l schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 14:42:
[...]
Inderdaad waardeloze service daar, had mijn g27 daar ook gekocht. Nadat ik 6 weken niets had gehoord zelf maar gebeld.
Een hoge prijs is geen garantie op goede klantenservice...Room42 schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 01:50:
[...]
Klantenservice kost geld. Het is het een of het ander. 'Voor een dubbeltje op de eerste rang zitten' bestaat niet.
Ik heb via via een G27 shifter en pedalen gekregen. Heb zelf al een MOMO stuurtje. Wil eerst dit proberen met een arduino: https://github.com/functi...on/G27_Pedals_and_Shifter zodat ik ze los kan gebruiken met het MOMO wheel. Maar eigenlijk zoek ik een G27 stuur, zonder de rest. Iemand nog een tip hoe je hier aan kan komen? Of mensen die nog een kapot stuur hebben liggen? Ik ben niet bang om iets te repareren.
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Waarom bestel je niet gewoon de verloopkabels voor een paar tientjes?
Omdat ik liever ook echt een G27 stuur heb indien mogelijk. Terwijl ik parallel rondzoek om aan een G27 te komen vind ik het wel een leuk project om met de onderdelen die ik al heb liggen de boel los aan te kunnen sluiten. De converters vind ik veel te duur, daar heb je al bijna een stuur voor bij wijze van.
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Heb eindelijk een stuurtje gevonden. Nu heb ik de set compleet. Eindelijk volledig aantal graden in ETS2 :-).
merk wel dat de force feedback in de neutrale stand wat weg valt, en dat die vooral inkickt als je een klein beetje naar links of naar rechts stuurt. Is dat een instelling of by design?
merk wel dat de force feedback in de neutrale stand wat weg valt, en dat die vooral inkickt als je een klein beetje naar links of naar rechts stuurt. Is dat een instelling of by design?
Ligt aan het feit dat de g2x'en en g920 2 motoren hebben..
Tandwielen maakt niks uit. Vroeger hadden vrijwel alle stuurtjes net ffb tandwielen en die hadden dat 'probleem' niet.
Probleem bij de g2x is dat je op de 0 stand feitelijk tussen de werking van de 2 motoren in zit.
Probleem bij de g2x is dat je op de 0 stand feitelijk tussen de werking van de 2 motoren in zit.
Ik dacht altijd dat dat door tandwielen kwam, maar jouw verklaring klinkt wel logisch. Ik zou alleen denken dat ze die motoren dan wel wat strakker kunnen afstellen, die 'deadzone' is best wel groot.
Iemand ook ervaring met iets van antislip in combinatie met laminaat? Ondanks de rubbertjes onder de G27 pedalen schuif ik het gebeuren te makkelijk naar achteren, tegen mijn muur aan. Niet heel handig. Ik zag dat de Action een antislipmat had, maar weet niet of dat ook voor het gladde laminaat werkt.
Ja, ik gebruikte dat ook (weekje geleden is de G25 overleden), en beviel prima. Ik had zo'n grote mat met dubbelzijdig tape vastgemaakt.MsG schreef op zaterdag 14 januari 2017 @ 16:33:
Iemand ook ervaring met iets van antislip in combinatie met laminaat? Ondanks de rubbertjes onder de G27 pedalen schuif ik het gebeuren te makkelijk naar achteren, tegen mijn muur aan. Niet heel handig. Ik zag dat de Action een antislipmat had, maar weet niet of dat ook voor het gladde laminaat werkt.

[ Voor 4% gewijzigd door Room42 op 14-01-2017 16:57 ]
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Ik. Maak de vloer altijd even iets vochtig voordat ik de mat neerleg. Dan plakt hij vast aan de vloer.MsG schreef op zaterdag 14 januari 2017 @ 16:33:
Dit eerst maar even besteld: https://nl.aliexpress.com...nti-Slip/32772441564.html dat vind ik toch fijner dan een hele mat, mocht het werken.
Wat scheelt er aan je G25? Logitech spul is vaak redelijk eenvoudig te repareren.Room42 schreef op zaterdag 14 januari 2017 @ 16:55:
[...]
Ja, ik gebruikte dat ook (weekje geleden is de G25 overleden), en beviel prima. Ik had zo'n grote mat met dubbelzijdig tape vastgemaakt.
[afbeelding]
Na 9,5 jaar dienst stopten de rem- en koppelpedalen ermee. Ik heb de pedalen al wel nagemeten (potmeters) maar die werken nog. Het zit dus in de unit. Ik vond daarmee de investering wel mooi geweest, 20 euro afschrijving per jaar is toch netjes. Ik ga hem nog wel een keer openschroeven, hoor, maar ik heb nogal wat projectjes liggen.MsG schreef op zaterdag 14 januari 2017 @ 19:32:
[...]
Wat scheelt er aan je G25? Logitech spul is vaak redelijk eenvoudig te repareren.
Mensen ook ervaring met het insmeren of oliën van het binnenwerk van de shifter? Die van mij voelt redelijk ruw met schakelen, alsof er wel even wat smeersel in mag.
Heb thuis nog een 'oude' G25 gevonden. Vroeger aardig wat gebruikt op m'n ps3, maar ligt ook al geruime tijd stof te happen. Bedacht me dat het leuk was deze voor Forza op de Xbone te gebruiken, maar helaas, geen support....
Is het uberhaupt nog de moeite deze op V&A te zetten, of is iedereen al lang overgestapt op de G27 of G29?
Is het uberhaupt nog de moeite deze op V&A te zetten, of is iedereen al lang overgestapt op de G27 of G29?
3ds fc: 4270-0926-7440
Ik heb anderhalf jaar geleden nog een G25 gekocht, omdat de versnelling mij meer aansprak dan de G27. Enige nadeel van de G25 is dat hij minder knoppen heeft.
Ik denk dat je verbaasd zal staan hoe snel je hem gaat verkopen, en wat men nog bereid is te betalen.
Ik denk dat je verbaasd zal staan hoe snel je hem gaat verkopen, en wat men nog bereid is te betalen.
M'n stuurtje is wel aan vervanging toe heb ik het idee... De ffb krijgt wat slack rond het midden. Denk dat ik de bodnar kabels haal en de pedalen en 'bak' meeneem naar een ander stuur. Pedalen zijn al gemodificeerd. Pook moet ik nog doen.
Ik heb vandaag een G27 gekocht via Marktplaats, echter zonder stroom adapter. Wat of welke kan ik gebruiken? Lijkt wel alsof ze nergens te verkrijgen zijn.
Once again open up your bag of tricks!
http://support.logitech.c...roduct=a0qi00000069v2KAAQSwooX schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 20:40:
Ik heb vandaag een G27 gekocht via Marktplaats, echter zonder stroom adapter. Wat of welke kan ik gebruiken? Lijkt wel alsof ze nergens te verkrijgen zijn.
G27 Racing Wheel 190542-0000 24V 1.75A
Beetje ebay of amazon zal wel generieke adapters hebben.
Ik keek zojuist bij de specs van de G27, en daar staat dat de voeding die bijgeleverd was bestond uit 24V 1.50A, dus ik heb er nu één besteld van 24V 1.65A.SinergyX schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 20:58:
[...]
http://support.logitech.c...roduct=a0qi00000069v2KAAQ
G27 Racing Wheel 190542-0000 24V 1.75A
Beetje ebay of amazon zal wel generieke adapters hebben.
Krijg hem morgen binnen, we zullen zien!
Once again open up your bag of tricks!
Hallo mede-tweakers, ik weet dit topic uitgestorven is maar ik vroeg me af of er iemand een foto kon sturen van welke schroeven er gebruikt moeten worden bij de pcb van de shifter van de g25, inclusief de schroef van de d-pad, ik haalde de mijne uit elkaar om wat schoon te maken en deed de knoppen ook meteen, maar nu heb ik meer schroeven dan eerst en ik weet niet meer welke ik moet gebruiken! Help aub
Nog wat wijzer geworden met het testen bij die Tweaker? Zijn adapter al eens geprobeerd op jouw set? Ik geloof niet zo in random stuk gaan van dit soort dingen :-P. Niet allemaal weggegooid hoop ik?FastFred schreef op donderdag 20 september 2018 @ 14:01:
Ik ga vanavond een andere G25 ophalen van V&A die wel werkt, mijn eigen G25 neem ik dan mee, misschien kunnen we nog wat troubleshooten.
En ik heb gisteravond het stuur en de versnellingspook uit elkaar gehad op zoek naar kapotte elektronica, losse stekkertjes, gebroken kabeltjes, maar heb niks kunnen vinden.
Stof in stekkertjes geloof ik niet zo in, die stekker zit al jaren gewoon dicht, daar komt geen stof in.
@MsG nee hoor, ik heb nu 2 G25's 
De shifter van de nieuwe G25 staat mij niet aan, die gaat heel zwaar. Wellicht wennen, maar ik overweeg ook om te proberen het shifter mechanisme te wisselen.
De shifter van de nieuwe G25 staat mij niet aan, die gaat heel zwaar. Wellicht wennen, maar ik overweeg ook om te proberen het shifter mechanisme te wisselen.