[PC] rFactor "The Future of Race Simulation"

Pagina: 1 2 ... 14 Laatste
Acties:
  • 66.682 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 29-04 10:40

DutchDevil79

I race, therfore I am

Topicstarter
rFactor "The Future of Race Simulation"
Afbeeldingslocatie: http://www.rfactorgame.de/images/logos/header.gif
Welcom to the future of Racesims

rFactor is een race simulatie bestaande uit fictieve formule en sport auto's. Het spel heeft veel potentieel aangezien het een open platform is. Zoals het er nu naar uit ziet zal er veel nieuwe content voor gemaakt worden. Hierbij kan gedacht worden aan F1 mods, GT mods , toerwagen mods etc etc. Onderaan deze post kan je een lijst vinden met mods die voor rFactor aangekondigt/uitgekomen zijn.

Hieronder een lijstje van wat het spel bevat (in het engels).

Features

Physics
• Updated 15 degrees of freedom physics engine
• Advanced tire modeling
• Support for 4-link rear suspension
• Engine boost modeling
• Complex aerodynamics
• Head physics, cockpit vibrations, detailed bump modeling
• All-new track-specific terrain data file system

Graphics/Sound
• DX9 advanced graphics engine
• Real-time day/night transitions
• Projected headlights for nighttime driving
• Adjust player and opponent volume ratio
• See the apex with the Look Ahead slider
• Adjust your seat and mirror while in the driver's seat
• Updating real-time scoring towers
• Expanded and enhanced gauge and LCD features for vehicle cockpits
• Improved loading times
• Updated sound engine
• Changing engine sounds based on upgraded vehicle performance

Gameplay
• Career mode with upgrades that affect the vehicle's appearance, performance, and sound
• Define AI opponent types, strength and aggression
• Races can be lap based, time based or both
• Vehicle upgrade system
• Vehicle economy including mileage
• Ambient and track temperature changes throughout the race
• More configurable keys than you can shake a stick at
• Multiple Racing Series with vehicle and circuit filters
• Grid editing

Camera/Replays
• Full screen monitor and ability to rewind
• Freely move camera from any position including the ever famous exclusive ISI Swingman
• Spectator mode
• Greatly enhanced replay system including clip splicing
• Move, duplicate or delete replay clips while assigning camera movements to each
• Export replays to AVI files defining compression and size options

RaceCast
• Join or watch any race from RaceCast
• Search through past races
• Downloadable XML race results
• Driver profiles with statistics
• rRank formula utilizing a wide range of driver statistics
• See who's online and on what server

Open Architecture
• Extensive support for modders
• Easy to use customizable multi-language support
• Define a league schedule
• Rules to simulate different types of racing
• Completely customize your controller
• Drop in new vehicle liveries

Enkele Screenshots:

Afbeeldingslocatie: http://www.rfactor.net/images/screens/sc17_big.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.rfactor.net/images/screens/sc15_big.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.rfactor.net/images/screens/06.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.rfactor.net/images/screens/sc18_big.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.rfactor.net/images/screens/sc19_big.jpg

Hoe kan ik dit spel dan aanschaffen?
Dat kan niet zoals bij de meeste spellen door naar de winkel te gaan. Het spel is alleen online te downloaden en daarna doormiddel van een online betaling het spel te unlocken. Downloadlinks zijn te vinden op de officiele website. Na het instaleren van het spel wordt er automatisch gevraagt om je creditcard voor betaling.

rFactor Homepage

Gereleasde Mods

F3 2005 mod

Afbeeldingslocatie: http://www.stylelo.com/medias/spin.jpg

Maak je klaar om de Marlboro Masters op je PC te gaan racen.

Download de mod hier

Aangekondigde Mods

Extreem Driving Project

Afbeeldingslocatie: http://arjen.zanderz.org/s7/render1.jpg

Een mod met verschillende auto's in verschillende klassen. Met daarbij circuits en ook tracks die in steden liggen. Een soort Grand Tourismo project (zonder rallyracen dan) voor rFactor. Ziet er veel belovend uit.:

North American GT

Afbeeldingslocatie: http://forum.rscnet.org/attachment.php?attachmentid=308448

Een samenwerking van de teams RSR (F1C mod team) en The Pits (NR2003 mod team). In de Amerikaanse GT rijden verschillende GT en touringcars. Dit project kan wel is een van de beste mods voor rFactor worden aangezien hier twee grote teams aan werken die in het verleden al hebben aangetoont over veel kwaliteit te beschikken.

JGTC All Star MOD

Afbeeldingslocatie: http://teamurg.hsw.hu/20050417-nissan%20Z.jpg

Een mod met verschillende JGTC auto's van de afgelopen jaren. Verwacht o.a. de Nissan Skyline GTR, Honda NSX, Nissan 350Z etc etc. Zeker een mod waar ik naar uit kijk.

1992 F1 mod

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/a.rooij9/4.jpg

1992 F1 mod gemaakt door GP4italia team. Zoals je ziet stappen er veel mod teams over naar rFactor.

[ Voor 126% gewijzigd door DutchDevil79 op 04-09-2005 16:16 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Topicstarter
Men eerste start post. Heb afgekeken bij de F1 Challenge startposts. Hoop dat dit goed genoeg is. Laat maar weten als er iets bij of af moet.

Owh jah nog geen screenshots van mods omdat die er nog neit zijn :) :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Erg nette startpost hoor.
De nieuwe screenshots staan er mooi tussen, belichting ziet er toch erg goed uit. Ik denk dat rFactor het idd voornamelijk van de mods moet hebben.

Alleen wat typfoutjes :p

voordurent=voortdurend
bekent=bekend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:24
Doet me wel erg denken aan Live for Speed - Deel II
Ook zo'n soortgelijke opzet toch?

(En dan heb ik het over het spel, niet de startpost :P)

[ Voor 24% gewijzigd door NitroX infinity op 13-09-2004 15:36 ]

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Topicstarter
Aangepast :) :)

Typefoutjes sluipen bij mij er snel in.

Ik zelf kan ook niet wachten tot t uit is. Vooral die JGTC mod van RSR lijkt me super. Hmmm Honda NSX. Hoop alleen dat t genoeg support krijgt als t uit is. Iemand die niet bekent is met F1 Challenge en de mods zal denk ik niet warm lopen van die auto's.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Topicstarter
NitroX infinity schreef op 13 september 2004 @ 15:36:
Doet me wel erg denken aan Live for Speed - Deel II
Ook zo'n soortgelijke opzet toch?

(En dan heb ik het over het spel, niet de startpost :P)
Grote verschil is live for speed is niet modable. Dus je blijft met die autootjes spelen die hun maken. Hier kun je veel meer verwachten. Het doel is dus om alle race classes te kunnen rijden. Zie t voor je een Lotus F1 auto uit '64 tegen een Alfa 147 GTA.
En ga niet beginnen met kopieren LFS net of LFS alleen recht heeft op t uitbrengen van een sim met fictionele auto's. Als de website van Rfactor beetje doorleest zal de al snel zien dat t niks met LFS te maken heeft.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
  • Laatst online: 23:24
Ik zeg ook niet dat het een rip-off is. Ik zeg alleen dat het me aan LFS doet denken. :)

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 30-04 16:04

R-B

Blokkert

zal er ook een F1 mod komen voor dit spel? :D

| 2240Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+MSZ-AP20+MSZ-AP25 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Topicstarter
Zoals t er nu uit ziet en als IsI kan waarmaken wat ze beloven zullen alle mod teams van f1C overstappen naar rFactor. Dus denk dat RH en CTPD teams niet achter zullen blijven. En Speedwerx waar ik in zit zal denk ikd e1991 mod ook naar rFactor verhuizen.
Daarbij koment zijn er ook al teams die nu mods maken voor GPL en Nascar Heat die intresse hebben getoont in rFactor als de multiplayer zeer goed is denk ik dat er heel wat mod teams naar rFactor komen. Dat is de reden dat veel mod teams van GPL en ascar games achter bleven omdat de multiplayer van F1 2002 en F1C niet je van het waren.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 26-03 20:28
rFactor gaat wat mji betreft een grote toekomst tegemoet. Als je ziet hoe populiar f1c is, en je weet dat isi nu all vrijheid heeft... :9~

En avi's ingame maken _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kNarf_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-09-2024
Zo te zien eindelijk bump mapping op het wegdek, het ontbreken daarvan vind ik eigenlijk het enige grafische bezwaar van F1C en GTR.
Nu maar wachten totdat we aan de MP testversie kunnen beginnen :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 69203

kNarf schreef op 13 september 2004 @ 17:59:
Zo te zien eindelijk bump mapping op het wegdek, het ontbreken daarvan vind ik eigenlijk het enige grafische bezwaar van F1C en GTR.
Nu maar wachten totdat we aan de MP testversie kunnen beginnen :7
Jep, ik had er ook al een mailtje van :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:14

Fuelke

Forza Ferrari

Hoe komen jullie dan aan die mailjes :P

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kNarf_
Sign-up @ rFactor site. Maar het lijkt me niet dat die demo alleen is voor de mensen die zo'n mailtje hebben gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 38022

Als ik zo die screens zie, dan ziet het er wel vet uit. Word weer eens tijd voor een goede racer op de PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 19:51
pur_DutchDevil schreef op 13 september 2004 @ 15:41:
[...]
Grote verschil is live for speed is niet modable. Dus je blijft met die autootjes spelen die hun maken. Hier kun je veel meer verwachten. Het doel is dus om alle race classes te kunnen rijden. Zie t voor je een Lotus F1 auto uit '64 tegen een Alfa 147 GTA.
En ga niet beginnen met kopieren LFS net of LFS alleen recht heeft op t uitbrengen van een sim met fictionele auto's. Als de website van Rfactor beetje doorleest zal de al snel zien dat t niks met LFS te maken heeft.
toch zie ik veel overeenkomsten met Live for Speed. Verwacht wordt dat na LfS S3 ook een track en car editor uitkomen waardoor zelf banen en autos' te maken zijn. Voor de rest lijkt me dit een enorm vette game, zeker als je ziet dat grote modders ook hier voor aan de slag gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wheeler schreef op 14 september 2004 @ 10:27:
[...]

toch zie ik veel overeenkomsten met Live for Speed. Verwacht wordt dat na LfS S3 ook een track en car editor uitkomen waardoor zelf banen en autos' te maken zijn. Voor de rest lijkt me dit een enorm vette game, zeker als je ziet dat grote modders ook hier voor aan de slag gaan :)
Ja, het ziet er ook nog wat LFS uit, maar dat gaat zeker veranderen, geloof mij maar ;) Toevallig ken ik degene die de sounds maakt bij ISI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
Je ziet duidelijk de verbeteringen tov. de F1C en GTR engine.
Eindelijk wordt er gebruik gemaakt van effecten.
Echter vind ik het resultaat wat tegenvallen.
De cockpit is vrij simpel, de textures niet echt high-res.
Als het net zo goed te modden is als F1C dan zit dat ook wel snor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Topicstarter
Het wordt zelfs nog beter te modden dan f1C. :) :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

pur_DutchDevil schreef op 14 september 2004 @ 13:39:
Het wordt zelfs nog beter te modden dan f1C. :) :)
En dat is nou juist het mooie voor dit spel, ISI doet er alles aan om modders te ondersteunen, dat is vooral de kracht van deze game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kNarf_
Hmm ik zie nu pas dat in de 1e release geen eenzitters komen, das wel jammer aangezien die me veel leuker lijken dan die nep Civic's en Punto's (net als bij LFS)
Hopelijk betekent dat niet dat modmakers ook alleen maar roadcars kunnen toevoegen in de 1e release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dieptriest340
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-03-2024

Dieptriest340

Het is Dieptriest

Ik mag hem testen :9

We would like to invite you to participate in testing of the MultiPlayer component of rFactor

The rFactor family is currently very small and with the majority of its team members located in the same facility, extensive internet testing of the MP component is rather limited. Although we have been thoroughly enjoying near flawless close racing for months now in a LAN environment, unfortunately, we cannot expect everyone who plays rF to move in with us. Thus, the time has come to shift rF into internet gear, and hit the nitro button.

We believe that community input and feedback will be essential to providing the best online experience possible in rF. Therefore, we will be making an "MP Only" test version of rF available for your evaluation and feedback. Additionally, if you run a racing league, we would also be interested in your feedback so that we can help to facilitate the necessary flexibility and overall ultimate experience in league racing with rF.

So get your download trigger finger ready and come join us for a few laps around the world. Stay tuned...More details on this special event coming very soon!!!

...en het regent ook nog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kNarf_
Ja was al eerder langsgekomen, je bent niet de enige ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kNarf schreef op 14 september 2004 @ 19:16:
Ja was al eerder langsgekomen, je bent niet de enige ;)
zijn er altijd nog mensen die het topic niet lezen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 29-03 07:37
Ik vind de auto's beetje cartoony, cell shaded lijkt het wel.
En een beetje plat qua textures, dus de textures geven de auto's diepte zegmaar, niet dat het model zoveel vormen heeft. Ik doel dan eigenlijk vooral op de voorlampen en achterlichten.

Maar als deze game gaat groeien, de potentie gaat waarmaken, beetje als de Half-Life gaat worden voor de race scene... oef, gaat gaaf worden dan :D

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

Ja, er wordt erg veel verwacht van deze game. En terecht, ik hoop dat IsI er in slaagt de game te maken waar iedereen op zit te wachten. :)

offtopic: @Pur_Dutchdevil mijn mailtje gehad?

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Topicstarter
Sorry heb geen mailtje gezien. Waar heb je hem naar toe gestuurt? rooij108@zonnet.nl of rooij108@chello.nl? Stuur anders maar naar rooij108@zonnet.nl dan krijg ik hem recht streeks.

iRacing Profiel

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Topicstarter
Anoniem: 69203 schreef op 16 september 2004 @ 10:50:
Ja, er wordt erg veel verwacht van deze game. En terecht, ik hoop dat IsI er in slaagt de game te maken waar iedereen op zit te wachten. :)

offtopic: @Pur_Dutchdevil mijn mailtje gehad?
Oki dank je voor de aangepaste startpost. :) :)

iRacing Profiel

dr moesten nog spaties tussen die plaatjes, dan komen ze naast elkaar te staan, maja, back ontopic maar weer:

Ik zag dat GTR ook dirt ging gebruiken, aardig van IsI

En uit betrouwbare bronnen heb ik gehoord dat WGTS niet meer voor F1C uit gaat komen maar voor rFactor ;)

• kNarf_
Anoniem: 69203 schreef op 16 september 2004 @ 20:14:
En uit betrouwbare bronnen heb ik gehoord dat WGTS niet meer voor F1C uit gaat komen maar voor rFactor ;)
Zou jammer zijn, aangezien hij volgens mij al bijna klaar was. Aan de andere kant wordt ie natuurlijk wel beter met rFactor.
Maar voorlopig geloof ik het nog niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Volgens mij doen ze dat speciaal om dat GTR bijna uitkomt, ze willen Simbin niet in de haren zitten geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Topicstarter
Ik denk toch echt dat je het fout hebt. WGTS komt gewoon voor F1C uit. De planning voor Rfactor is een nieuwe mod. Maar ik ken iemand in t RSR team zal vanavond wel vragen hoe t zit.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kNarf_
Ja idd, en ze wisten al vanaf het begin dat GTR ongeveer gelijktijdig uit zou komen. Ze hebben ook nog speciaal geen FIA GT auto's gebruikt om Simbin niet in de weg te zitten.

[ Voor 6% gewijzigd door kNarf_ op 17-09-2004 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik heb het ook alleen gehoord, maar verder weet ik er ook niks van hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee
  • Laatst online: 30-04 00:52

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

wat moet je doen om te kunnen testen waar moet je dat opgeven ik heb al al geregistreert op de site

Update: en dan hopelijk f1 2004-2005 !? als mod foor Rf

[ Voor 23% gewijzigd door BruceLee op 17-09-2004 16:42 ]

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Topicstarter
http://www.rfactor.net/news.shtml

Part 4 van de Q&A is er. Hier wordt vooral over de nieuwe grafische engine egsproken. Klinkt allemaal veel belovend. DX9 feateres. Dynamic lightning. Lijkt me mooi een race met zonsopgang te kunnen racen.
Owh en er wordt gezegt dat er tools worden uitgebracht voor het editen van het spel.

iRacing Profiel

Anoniem: 124123

pur_DutchDevil schreef op 17 september 2004 @ 12:40:
Ik denk toch echt dat je het fout hebt. WGTS komt gewoon voor F1C uit. De planning voor Rfactor is een nieuwe mod. Maar ik ken iemand in t RSR team zal vanavond wel vragen hoe t zit.
allereerst, hey allemaal!

k volg dit forum al een tijdje 'read-only', maar nu ga ik toch maar ff iets posten en een beetje duidelijk heid geven ;)

Onze plannen zijn op dit moment WGTS gewoon voor F1c uit te brengen. Met rFactor zijn we nog niet zo bezig op dit moment, al hoewel we wel vage plannen hebben. We willen ons nu focusen op WGTS, en daarna zien we wel. Maar de toekomst ziet er goed uit voor RSR ;)

• kNarf_
Hey FF, welkom :)
Bedankt voor de opheldering, mooi om te horen dat ie gewoon voor F1C uitkomt.

inderdaad, hoeven jullie die bullshit van mij ook niet meer aan te horen. Misschien een kleine hint hoelang het nog duur voordat ie uit gaat komen? ;)

• wheeler
Misschien een domme vraag maarehh; wat is WGTS?? :?

WGTS staat voor World GT Series. Het is een semi-fictionele mod met GT wagens. We hebben een selectie gemaakt van de meest opvallende/beste GT wagens uit recente jaren en uit dit jaar. Het is dus een niet-bestaand kampioenschap, maar de wagens die we gebruiken zijn wel echt. We proberen ze ook zo realistisch mogelijk te laten aanvoelen. We krijgen fantastische feedback van onze vriend cq. ETCC coureur Alex Balzan. Verder komen er voor zo ver bekend 2 nieuwe tracks: Anderstorp en Lime Rock Park. Waarschijnlijk komen die samen met WGTS, maar misschien ook later als aparte Trackpack.

Over de release datum kan ik weinig kwijt. Het enige wat ik kan zeggen is dat alles volgens plan verloopt zover. De meeste wagens zijn helemaal af. We zijn druk bezig met de Lime Rock op dit moment. Daarna wordt het flink testen, physics verbeteren, bugs vinden etc. Maar dat is aan ons beta-tester team.

groeten
FormulaFreak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Undeclinable
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Ja hoor, daar zijn ze dan: de eerste movies van rFactor!!

Hier is de link naar het topic op RSC, waar de videos als attachments te vinden zijn:
Link

Ziet er niet verkeerd uit, maar de kracht van rFactor zullen we pas echt meemaken op het moment dat er kwaliteits-mods voor uit gaan komen gok ik zo.....

"Life is only as good, as the memories we make" So Long Astoria - The Ataris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-04 21:05

Gutteguttegut

CEO of TFD

Ziet er zeker goed uit, nog wel hier en daar wat foutjes (in de dynamic lightning bv) maar dit schept hoge verwachtingen.

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Ik post het hier (na correctie van Undeclinable) ook maar even. :)

Een interview met John Bayley van ISI, gehouden door BHMS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Nog wat nieuwe filmpjes die zijn verschenen op het RSC forum. :)

Crashes zien er toch wel al een stuk beter uit dan bij F1C/GTR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Undeclinable
  • Niet online
uhm, Zamorano.......kijk jij eens bij die post die 48 uur geleden al gemaakt was :):)

Maar die persoon van die filmpjes heeft er nog een van 15MB, ben erg benieuwd ook naar die!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Undeclinable schreef op 17 oktober 2004 @ 18:11:
uhm, Zamorano.......kijk jij eens bij die post die 48 uur geleden al gemaakt was :):)

Maar die persoon van die filmpjes heeft er nog een van 15MB, ben erg benieuwd ook naar die!
Hmm dacht toch dat ik die al gezien had en dat t andere waren.
Ik heb wat met rFactor en niet goed kijken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22-04 18:45
dat grote filmpje kan je nu hier http://www.hsw.hu/index_eng.shtml downloaden, belichtingseffecten zien er echt goed uit :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Undeclinable
  • Niet online
Geluid is ook erg fijn zeg! Kan niet wachten op meer materiaal van deze sim! Is er eigenlijk al iets bekend van modmakers die al wat hebben aangekondigd? Zou wel eens een goede kwaliteit JGTC-mod willen zien! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kNarf_
RSR heeft min of meer een JGTC mod aangekondigd voor rF, dus dat komt goed uit :)
Maar echt super dat laatste filmpje, geluid is van GTR kwaliteit en ook eindelijk eens echt goede graphics in een pc sim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee

BruceLee

e nu moet ctdp f1 2005 gaan maken voor rfactor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
laat ze eerst maar eens hun 2004 mod afmaken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seamus21
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-02-2018
Misschien een linkjes gedeelte in de SP.

Always shoot for the moon. Even if you miss you will land among the stars...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
BruceLee schreef op 20 oktober 2004 @ 13:56:
e nu moet ctdp f1 2005 gaan maken voor rfactor :)
Mja ze moeten niks he. ;)
Wees maar gewoon dankbaar dat ze het gratis doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee

BruceLee

zonder goeie f1 mod zie ik stuk minder in rfactor :P

word wel veel werk alle f1 banen moeten dan ook opnieuw gemaakt worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
de banen in f1c zijn niet zo geweldig dus zo heel erg is dat ook weer niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

lol nieuwe spa en china zijn opzich wel ok :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
bedoelde ook de banen van het spel zelf ;)
mgoed, ik ben nu bezig met bahrein hopelijk is dit mn laatste update voor f1c en kenne we daarna bezig met rFactor :P

• FabiandJ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Krijg net een mailtje van de makers zeg maar en wat zie ik daar in staan...
Juist de download link voor een MP Demo klik hier voor de site met mirrors.

• Zamorano
  • Niet online
Dutch3men schreef op 11 november 2004 @ 08:57:
Krijg net een mailtje van de makers zeg maar en wat zie ik daar in staan...
Juist de download link voor een MP Demo klik hier voor de site met mirrors.
Yep, ben 'm ook aan 't downloaden nu op m'n werk. :)
Ben wel heel benieuwd.

• wheeler
Even kort geprobeerd; graphics zijn oké, de handeling van de wagen is prima in orde en de baan lijkt redelijk compleet. De auto is kaal, net zoals op de screenshots te zien is. Menu werkt niet intuïtief genoeg maar als je weet waar je moet klikken werkt het prima. Zoeken van online servers duurt wel lang. Zal vanavond nog wel even wat rondjes rijden.

• kNarf_
Very impressive demo :9
Het is alles wat ik ervan verwacht had eigenlijk, de physics zijn erg goed (hoewel dit wel een beetje saaie autootjes zijn natuurlijk), audiovisueel top en vooral heel veel nieuwe mogelijkheden.
rFactor roeleert nu al _/-\o_

Anoniem: 33436

De demo ook even geprobeerd, en ik ben redelijk onder de indruk. Graphics zien er niet baanbrekend, maar op zich prima verzorgd uit, de besturing voelt goed aan en het spel is vooral lekker uitgebreid.

Ik heb de demo nog niet geprobeerd, maar ik kan niet wachten tot we daar met modden aan de slag kunnen :P

• BruceLee

BruceLee

Anoniem: 33436 schreef op 11 november 2004 @ 14:33:
De demo ook even geprobeerd, en ik ben redelijk onder de indruk. Graphics zien er niet baanbrekend, maar op zich prima verzorgd uit, de besturing voelt goed aan en het spel is vooral lekker uitgebreid.
dat kunnen de mod makertjes wel wat op krikken :) meer polygoontjes ect.

Heb m eindelijk kunnen proberen. Ik ben aangenaam verrast. Aangezien het maar een multiplayer demo betreft, valt er nog weinig over te zeggen. Maar hier is mijn eerste indruk...Physics zijn goed, alhoewel ik mn ff wheel nog ff moet bijstellen om er echt iets zinnigs over te kunnen zeggen. Geluid is erg goed vind ik. Het geeft een goede feeling van de snelheid. De graphics zijn veel beter dan ik had verwacht. Tbh vind ik ze zelfs even goed als GTR, en misschien nog wel beter. Dit spel is gebouwd op een betere engine dan GTR, dus dat mag ook wel.
En dan uiteraard het multiplayer gedeelte. Ik ben niet zo lang online geweest, maar van wat ik gezien heb is de netcode een heeeel stuk verbeterd. Geen joinlags meer iig. Ook wel aardig om te zien, is dat er eindelijk een volledig werkende formation lap is, MET pace car. Er zijn voorzover ik me kan herinneren 3 start-types: formation/rolling, standing, formation/standing.

Kortom, deze game wordt gewoon het modding platform van de toekomst. Ik zie veel mod teams (waaronder ons) uit verschillende games (F1c, GPL) naar deze game overstappen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee

BruceLee

loop nu al poos te spelen echt een top gevoel ik vind het als een echte auto aan voelen het speel echt lekker ik heb al 1.04.206 gereden en ik kan nog naar de 1.03.xxx

update: ik rijdt al 1.03.661

[ Voor 11% gewijzigd door BruceLee op 12-11-2004 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rostvertol-Mil
  • Laatst online: 21:02
Demo valt een beetje tegen hiero, ik kan de force-feedback niet inversen. De self-centering werkt nu verkeerd om op mijn Formula Force GP van Logitech.

dot.blaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dieptriest340
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-03-2024

Dieptriest340

Het is Dieptriest

Vind de demo ook erg lekker rijden, vond het qua rijgedrag wat op de ETCC mod voor F1'99-02 lijken.

Ik wel in het menu gedeelte wat last van haperingen/vertragingen.

...en het regent ook nog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank155
  • Laatst online: 08-07-2023
probeer -100 voor ff sterkte, dat loste het rare ff gevoel voor mij op (logitec momo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-04 07:26
gisteren geprobeerd en hetis een leuke sim :) erg compleet ook al

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnA3
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23-04 09:36
Man, dit is gaaf. Geeft me een veel grotere smile op m'n muil dan GTR moet ik eerlijk zeggen. :*) Weet niet wat het is, andere physics of het feit dat je niet een auto rijdt die compleet afhankelijk is van downforce, maar ik vind 'm beter dan GTR.

[ Voor 4% gewijzigd door MartijnA3 op 16-11-2004 10:57 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-04 07:26
MartijnA3 schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 10:57:
Man, dit is gaaf. Geeft me een veel grotere smile op m'n muil dan GTR moet ik eerlijk zeggen. :*) Weet niet wat het is, andere physics of het feit dat je niet een auto rijdt die compleet afhankelijk is van downforce, maar ik vind 'm beter dan GTR.
Hij is ook op versie 2 van de engine die voor GTR gebruikt wordt toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnA3
Ja, lees ik ook net.

Lekker voor Simbin dan, al die hype en dan komt er een sim uit waarmee mod teams straks een GTR mod kunnen maken die beter is dan GTR zelf.

8)7

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 26-03 20:28
Het is nog maar de vraag hoelang gtr "hot" zal blijven. Niet alleen wordt het ons al wat moeilijker gemaakt om gtr te modden, maar bovendien, heeft het wel zien? Waarom zou je voor gtr een mod maken terwijl je weet dat rfactor dezelfde engine gebruikt maar dan een stuk geavanceerder en nieuwer én bovendien veel makkelijker te modden zal zijn :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnA3
Dat zeg ik. :9

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank155
  • Laatst online: 08-07-2023
gewoon dus nu ff genieten van gtr en dan naar rfactor dus...

ben dus wel blij dat ik metteen voor de duitse gtr versie ben gegaan (die dus nu al engels is ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 33436

Net nog een paar keer de demo gespeeld, en ik ben nu toch wel benieuwd naar een release-datum. Is hier al meer over bekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kNarf_
Eindelijk weer eens nieuwe screenshots op BHMS
Ziet er echt goed uit, en er komen dus ook weer (hoewel fictieve) F1 auto's in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
hier had ik stiekem al een beetje op gehoopt :P
maar ziet er erg goed uit _/-\o_
hopelijk komtie snel uit, zal wel maart / april worden denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Ziet er erg mooi uit idd.

Alleen die fictieve banen vind ik jammer, dan moeten die ook allemaal geconverteerd/gemaakt gaan worden door de community en dan is het altijd even afwachten welke kwaliteit je krijgt.
Het spel heeft zo'n nietszeggend sfeertje nu vind ik, das wel jammer.

Iemand trouwens de trailer gezien van Nascar SimRacing, die pitcrew zag er geweldig uit. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
krijg net dit mailtje:
We wish to thank the community who provided constructive feedback on the rFactor MP Test Demo, version 0.650. Due to this feedback, a number of issues have been addressed or improved and incorporated into version 0.720 of the MP Test Demo.

You can find the update HERE. You can discuss the update at the forum.

This latest version includes :

▪ Networking optimizations
▪ Disconnect problems addressed
▪ A stand-alone graphics-less dedicated server
▪ New spectator camera mode
▪ Reduced visual warping
▪ Improved matchmaking
▪ Much more!!!

We appreciate the communities continued support and feedback in helping us make rFactor the best possible racing experience.

If you dont have the original demo or need to get it again go HERE for download mirrors!
hier ken je de patch voor de demo downloaden: http://www.hcd.com.au/hg/rfactormppatch.rar
heb nu geen tijd om te testen maar zal het vanmiddag gelijk doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
Is de interesse in dit spel een beetje weggeebt ? :P

Ik lees net op een ander forum dat ze proberen nog dit kwartal de game te releasen, lijkt me sterk, maar toont iig wel aan dat ze er hard mee bezig zijn, en dat de game redelijk binnenkort af zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22:53
Ik heb ook de demo geprobeerd, maar ben er absoluut niet over te spreken.

De controls zijn wazig, de graphics vind ik absoluut niet mooi, het geluid van de auto's lijkt mijns inziens meer op een stel muggen dan wat anders.

Nee, doe mij GTR maar, heb m ook snel weer eraf gegooid :)

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
rFactor is nogsteeds de grote hoop als het op mods aankomt, maar dan moet het spel wel eerst uitkomen.
Tot die tijd vermaak ik me vooral met GTR prima. :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

rF gaat zeker de basis voor toekomstige mods zijn. de game is gebouwd op een betere engine dan GTR. Vergeet niet dat de demo die we allemaal hebben, puur bedoeld is voor multiplayer te testen. Je kunt dus op andere aspecten van de game nog niet het beste verwachten. Maar je moest ns weten hoe een circuit uit F1c er in rF uitziet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
Anoniem: 124123 schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 16:31:
rF gaat zeker de basis voor toekomstige mods zijn. de game is gebouwd op een betere engine dan GTR. Vergeet niet dat de demo die we allemaal hebben, puur bedoeld is voor multiplayer te testen. Je kunt dus op andere aspecten van de game nog niet het beste verwachten. Maar je moest ns weten hoe een circuit uit F1c er in rF uitziet....
Heb je eerst een 3d filter nodig die werkt :p

anyway, dr zijn weer wat nieuwe screens uit, hopelijk komt het spel nog uit voor de zomer.
http://www.m4driving.it/screenshots_speedmaniacs.php

Kheb ze nog niet in een hogere resolutie kunnen vinden, helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

P.K. schreef op maandag 11 april 2005 @ 14:28:
[...]
Heb je eerst een 3d filter nodig die werkt :p
neem maar van mij aan dat het vet uit ziet. ik weet mss meer dan jullie hehe ;)
hehe teveel gezegd ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
dr is weer een nieuwe filmpje :)
Ziet er wel vet uit.

http://www.netform.biz/ingy/rfformula.wmv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjszwo
  • Niet online
Heeft iemand rFactor al aan de praat gekregen met XP x64? Hier crasht ie direct bij het openen van de exe, ook met DEP uitgeschakeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

zeker vet filmpje,

denk nu al heel anders over rFactor. Word zeker kopen als ie uit is :D

Alleen ik denk, dat je net zohard op gras kan rijden dan op asfvalt als ik zo in filmpje zie..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:07

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

ik heb sinds een weekje zitten racen in de LFS S2 .5 demo en heb ook beide GTR demos erop gehad, vond die wat hakkelen, terwijl het grafisch er al wat minder uitziet als LFS S2, wat ik vol op alle max settings in drivers en reso kan zetten . Heb de demo ook gedownloadt en ga em strax met vrienden testen wss, waar ik ook al paar dagen LSF dus mee online race (allebei demos maar beide veel potentie als online racer)

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ɯoǝʇ uıǝʇ ƃǝʞʞǝɹ ʍoɹpǝu ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lefty_38
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-11-2024
Na dit topic te hebben gelezen ook de demo maar ff gedownload.. Moet zeggen dat ik heb niet echt geweldig vind. De hele feeling is gewoon minder dan bij GTR vind ik, ik heb niet zogoed het gevoel dat ik over de weg rij maar zweef. Maar goed hijs nog niet af, we zullen zien....

Q6600 | 4GB | 24" Dell 2407-HC | Logitech Z-5500 | iPhone 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Laatst online: 22:14

Fuelke

Forza Ferrari

sain onez schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 18:05:
ik heb sinds een weekje zitten racen in de LFS S2 .5 demo en heb ook beide GTR demos erop gehad, vond die wat hakkelen, terwijl het grafisch er al wat minder uitziet als LFS S2, wat ik vol op alle max settings in drivers en reso kan zetten . Heb de demo ook gedownloadt en ga em strax met vrienden testen wss, waar ik ook al paar dagen LSF dus mee online race (allebei demos maar beide veel potentie als online racer)
Probeer eens on-topic te blijven? In het racesim hardware topic begon je ook al over Live for Speed, en nu hier weer. Dit is het rFactor topic, en ik zie je nergens een vergelijking maken tussen rFactor & LFS.

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjszwo
  • Niet online
Het lijkt erop dat de serverbrowser offline is gehaald door ISI. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 25-04 22:57

Turfschipper

Hup NAC

Ja, idd. Je kan niet meer spelen online. Zou dat betekenen dat ie nu snel uitkomt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjszwo
  • Niet online
stalscu schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 04:00:
Ja, idd. Je kan niet meer spelen online. Zou dat betekenen dat ie nu snel uitkomt?
Ik heb wel wat verhalen gelezen dat hij in juni of juli zou uitkomen, maar pin me er niet op vast ;)
Ik weet ook niet meer waar ik dat gelezen heb...

Je kan nog wel handmatig met servers verbinden, dat wil zeggen, door handmatig een IP op te geven om naar te connecten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjszwo
  • Niet online
En hij werkt weer :D

Helaas zijn er wel een aantal goede stabiele servers verdwenen uit het lijstje, waaronder die Jolt.co.uk servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
Gjon, heeft op RSC-forums een screenshot gepost met waarschijnlijk een subtiele hint ;)

In Theatres
July 31st

Zal wel niet lang meer duren dus :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115896

Helaas gaat die 31 Juli niet meer gehaald worden schijnbaar.
Pagina: 1 2 ... 14 Laatste