En die 31e lijkt mij idd ook sterk, als ze dat halen
[ Voor 51% gewijzigd door P.K. op 28-07-2005 12:33 ]
[ Voor 14% gewijzigd door Bolk op 01-08-2005 15:02 ]
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
Ultra Pilammo 6666Mhz AMD, 4251Mbit/s RAM, Gefors V6666 MegaTurbo, 43" TFS, Ultra 80Gig Firewire netwerkkaart en 5D geluid met 66 speakers in 5 dimensies
Anoniem: 37384
Met keyboard kom ik alleen niet sneller dan 1.05.954. Ik lees dat sommigen in de 1.03 zitten. Daar moet ik nog ff voor oefenen en eigenlijk zou ik een stuurtje en pedalen moeten hebben. Mijn oude zijn alleen kapot (Thrustmaster T2)
Link
Edit: inmiddels binnen, en ik kan wel zeggen dat het er erg strak uitziet en het geluid is ook niet mis zo op het eerste gezicht/oor
[ Voor 53% gewijzigd door Undeclinable op 04-08-2005 18:09 ]
"Life is only as good, as the memories we make" So Long Astoria - The Ataris
Ik kan niks vinden op de site wat betreft dat filmpje.Undeclinable schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 17:55:
Nieuw filmpje van rFactor, 3 laps, F1-style.......is een torrent, en wil nog niet echt vlotten bij mij......
Link
Edit: Ach je voegt em net toe
[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 37384 op 04-08-2005 17:56 ]
Het is maar AI in formule-wagens dus over de physics kun je nu weinig zeggen maar ik denk dat dat wel goed zit.
Het enige waar ik me zorgen om maak is de banen, die van F1C kunnen echt niet meer hoor. De kwaliteit daarvan is echt te laag nu, zeker als je met GTR vergelijkt.
Anyway, ik kan geen filmpske van dat formaat hosten.
Wel leek het alsof de auto's onwijs veel tractie hadden in de bochten. Je zag, bij de cockpit views, de auto's nooit slippen, ook niet een beetje. Dat vond ik een beetje vreemd, maar zag er opzich wel goed uit. En na de demo gespeeld te hebben weet ik eigenlijk dat het toch wel goed zit met de physics.
voor iedereen die te lui is bittorrent te installeren (like me)
Wat je niet moet vergeten, is dat dit F1 wagens zijn. Die liggen een stuk strakker op de weg dan die karretjes die in de rFactor MP Testdemo zitten.Anoniem: 37384 schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 00:01:
Wel leek het alsof de auto's onwijs veel tractie hadden in de bochten. Je zag, bij de cockpit views, de auto's nooit slippen, ook niet een beetje.
Maar ik denk dat er zoiezo nog het 1 en ander gaat veranderen, want de informatie op het stuur ontbrak ook nog.
Ja dat weet ik, maar soms gingen ze met volle snelheid een bocht in zonder te remmen en in een perfecte lijn. Dat zie ik bij F1 nooit.Caponi schreef op zaterdag 06 augustus 2005 @ 11:45:
[...]
Wat je niet moet vergeten, is dat dit F1 wagens zijn. Die liggen een stuk strakker op de weg dan die karretjes die in de rFactor MP Testdemo zitten.
Maar ik denk dat er zoiezo nog het 1 en ander gaat veranderen, want de informatie op het stuur ontbrak ook nog.
Check het rsc forum voor meer info!rFactor Feature List
-------------------------------
Updated 15 DOF physics engine
Advanced tire modeling
Support for 4-link rear suspension
Engine boost modeling
Complex aerodynamics
DX9 advanced graphics engine
Realtime time of day transitions and night transitions
Projected headlights for night time driving
Career mode with upgrades that affect the vehicle's appearance, performance,
and sound.
Define AI opponent types, strength and aggression.
Races can be lap based, time based or both
Vehicle upgrade system
Built in multiple skin support with author notes
Vehicle economy including mileage
Create/load/save custom controller config files
Updated sound engine
Adjust your seat and mirror while in the drivers seat
Ambient and track temperature changes throughout the race
Easy to use multi-language support, create your own
Full screen monitor and ability to rewind
Freely move camera from any position including the ever famous exclusive ISI Swingman
Spectator mode
Rules to simulate different types of racing
Head physics, cockpit vibrations, detailed bump modeling
Greatly enhanced replay system including clip splicing
Move, duplicate or delete replay clips while assigning camera movements to each
Export replays to AVI files defining compression and size options
More configurable keys than you can shake a stick at
Multiple Racing Series with vehicle and circuit filters
See the apex with the Look Ahead slider
Adjust player and opponent volume ratio
Grid editing
Completely new mutliplayer engine
Built in race statistics reporting to web based RaceCast system
Built in friends list
Server bookmarks
Dedicated server, including single click option
Native voting system
Add AI to multiplayer games
Built in IRC chat
Boot and ban player lists that can be passed around
Join or watch any race from RaceCast.
Search through past races
Downloadable XML race results
Driver profiles with statistics
rRank formula utilizing a wide range of driver statistics
Security checks to combat potential cheating
See who's online and on what server
There are also a number of features that are currently in the sim but not exposed and/or disabled because they will not be ready for the initial release.
Voice chat
Driver swap
In game file transfer
Server force view/identical setups
Release begint steeds dichterbij te komen
Ook is het jammer dat er nog geen weersveranderingen inzitten (dus geen regen).
Alles wat er niet inzit, kan nog komen. Tis alsware een ongoing project.P.K. schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 11:02:
Staat niet echt veel bijzonders tussen als je het mij vraagt, meeste (zoniet alles) was al bekend.
Ook is het jammer dat er nog geen weersveranderingen inzitten (dus geen regen).
Regen is al gezegd dat dat later erbij zal komen.
De auto trilt bij hoge snelheden behoorlijk, banden worden langzaam warm zodat je de bochten steeds harder kan nemen, de AI rijdt niet in een karavaan op de ideale lijn maar maakt vaak rare manoeuvres.
Dat zijn geen revolutionaire zaken in een racespel natuurlijk, maar voor het eerst sinds tijden had ik weer eens het gevoel een lekkere racesim te spelen. (Al is dat verklaarbaar: ik had ueberhaupt al lang niet meer geraced
Nu hoop ik wel dat je met de snellere (F1) auto's in de final versie nog wel normaal kunt rijden, dus dat ze niet twee keer zo hard gaan met drie keer zoveel grip, dan rijd ik liever in de wat tragere bakken.
De graphics zijn ook prima, misschien niet superdesuper, maar de framerate is daardoor wel uitstekend. Sowieso ben ik in de demo nog geen rare dingen/bugs tegengekomen. Hopelijk is de final ook van deze kwaliteit, dan ga ik het spel wel kopen.
How much can you compute with the "ultimate laptop" with 1 kg of mass and 1 liter of volume? Answer: not more than 10^51 operations per second on not more than 10^32 bits.
Ook zal er idd content bijkomen in de toekomst.
Hmm dat is goed nieuws. Hopelijk wordt hij dan ook wat goedkoper dan de gemiddelde games omdat ze geen transport- en verpakkingskosten maken op deze manier.ZAMoRANo schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 14:00:
Hij komt, zoals t er nu voor staat, binnen enkele weken uit en zal net als LFS (exclusief?) via de website van ISI te downloaden zijn trouwens.
Ook zal er idd content bijkomen in de toekomst.
.www.rfactory.de *NORMAL* IP: 85.190.2.60 is altijd online. Even handmatig toevoegen.
Copy/paste werkt alleen niet
[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 37384 op 13-08-2005 20:20 ]
Gedaan, en het was leuk! Echt een goede multiplayer ervaring gehad. Spannende race en geen last van lag en andere kwalen.Anoniem: 37384 schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 20:18:
Als je online wilt spelen met de demo:
.www.rfactory.de *NORMAL* IP: 85.190.2.60 is altijd online. Even handmatig toevoegen.
Hopelijk komt het spel nu een keertje uit.
How much can you compute with the "ultimate laptop" with 1 kg of mass and 1 liter of volume? Answer: not more than 10^51 operations per second on not more than 10^32 bits.
I wanted to take a moment to say that we are still working towards our goal of releasing the initial version of rFactor as soon as possible. We just put together our second release candidate after spending about a week with the first one. On top of looking for bugs, we are trying to evaluate the sim as someone would when seeing it for the first time.
Many of the design decisions that were made took into account flexibility and future enhancements. However this has made defining a clear path for a new user challenging. Also the open architecture has caused testing to be significantly more complex.
But enough whining on my part, I must get back to work before my boss sees me
[ Voor 5% gewijzigd door wheeler op 15-08-2005 14:08 . Reden: bronvermelding ]
Dat stukje is inmiddels +- 1 week oud.wheeler schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 14:07:
forum van RSCnet, post van een van de developers:
[...]
34,99 vind ik een erg nette prijs, dus ik heb hem al gepre-orderd
Ducati: making mechanics out of riders since 1946
Hmm dat is zeker een nette prijs. Zeker als je bedenkt hoeveel speelplezier je aan deze game zult hebben, door de vele mods die zullen uitkomen.MayaFreak schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 09:36:
rFactor kan vanaf vandaag gepre-orderd worden via pay-pal: http://www.rfactor.net/index.php?page=preorder
Ja en dat allemaal door een draadje op RSC. Mooie prijs idd ja.MayaFreak schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 09:36:
rFactor kan vanaf vandaag gepre-orderd worden via pay-pal: http://www.rfactor.net/index.php?page=preorder
Ik zit te twijfelen of ik m via PayPal pre-order of dat ik gewoon mn CC trek als ie uit is.
Edit: Lol er stond nog geld op mn PP account, helaas net niet genoeg (33,19 euro) voor rF dus ik moet er even wat bij storten.
[ Voor 13% gewijzigd door Zamorano op 18-08-2005 10:43 ]

Wanneer ik op rfactor.net klink op dat logo om via paypal te betalen kom ik op de checkout van paypal waar ik moet inloggen. Vervolgens kom ik op het scherm waar ik een credit/debit card moet invulle (visa, mastercard, american express of discover).
Probleem is dat ik geen cc heb, en op continue drukken heeft verder geen effect. Ik heb mijn paypal account wel al gekoppeld met mijn postbank een paar dagen geleden.
Wat doe ik fout
edit: mijn paypalaccount is nu nog leeg, maar als het goed is kun je direct betalen waarbij paypal het zelf van je bank afschrijft?
[ Voor 13% gewijzigd door Benotti op 18-08-2005 14:27 ]
Nee dat gaat niet. Je moet een overschrijving doen naar het rekeningnummer van paypal (met je account kenmerk), dan wordt het aan je paypal account toegevoegd, en dan kun je betalen via paypal.Benotti schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 14:26:
edit: mijn paypalaccount is nu nog leeg, maar als het goed is kun je direct betalen waarbij paypal het zelf van je bank afschrijft?
https://www.paypal.com/nl...8351&_FI=Instant_TransferCaponi schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 15:11:
[...]
Nee dat gaat niet. Je moet een overschrijving doen naar het rekeningnummer van paypal (met je account kenmerk), dan wordt het aan je paypal account toegevoegd, en dan kun je betalen via paypal.
Moet toch echt kunnen
En wanneer ik op "add funds" klik staat er dit:
Add Funds
You do not need to add funds to your PayPal account to send money. You may also send money instantly using a bank account or credit card.
[ Voor 20% gewijzigd door Benotti op 18-08-2005 15:28 ]

Als je dan op "Transfer Funds From a Bank Account in the Netherlands" klikt krijg je een id welke je moet vermelden als betaalkenmerk en het bankrek.nr. van PayPal.
Dan staat binnen een paar dagen het bedrag op je account.
Wat bedoelde je daar eigenlijk precies mee?ZAMoRANo schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 10:37:
[...]
Ja en dat allemaal door een draadje op RSC. Mooie prijs idd ja.
Weet iemand ook al of de final versie ook op XP x64 zal draaien? Want de MP Demo werkt niet onder x64.
Iemand startte een topic op het RSC-forum met de vraag of ISI misschien wilde nadenken over het aannemen van pre-orders.Caponi schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 17:30:
[...]
Wat bedoelde je daar eigenlijk precies mee?
.......
Gjon Camal van ISI antwoordde dat ie daar naar ging kijken en de volgende dag kwam hij met een link naar de pre-order pagina.
Thumbs up aan ISI voor communiceren met de community.
Ja, hij doet het onder x64Caponi schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 17:30:
[...]
Wat bedoelde je daar eigenlijk precies mee?
Weet iemand ook al of de final versie ook op XP x64 zal draaien? Want de MP Demo werkt niet onder x64.
Klopt dat is al iets van 2, 3 weken zo. Ik weet alleen van 1 server het ip die altijd online is. Soms zijn daar wel een aantal mensen, zodat je tegen 6 man kan racen. Zie een paar posts terug van mij voor het ip. In de tussentijd kan je oefenen in je eentje door een game te createn zelf.YouriVLD schreef op vrijdag 19 augustus 2005 @ 11:30:
Hallow,
Ik heb een vraagje.
Ik heb de demo geinstalleerd om te kijken of het een beetje lekker speelt maar als ik wil gaan racen
met de demo online dan zie ik geen server enzo weet iemand hoe dat zit?
Alvast bedankt.
Ik heb gisteravond effe race gereden met een paar mensen was wel lache.
Mijn snelste tijd is nu een lage 1:04
Ik weet natuurlijk niet of dat echt snel is maar vidn het best goed voor de eerste keer
En het spel ziet er zeker strak uit denk dat ik hem wel gaat kopen
35 euro is echt niet veel voor een spel met zoveel mogelijkheden waar je waarschijnlijk nog jaren plezier van hebt. Alhoewel ik niet weet of je in de toekomst nog een keer moet betalen voor een update net als bij LFS. Maar het geld gaat allemaal rechtstreeks naar de developers en ik denk niet dat ze er per verkocht product zoveel voor zouden krijgen als ze een uitgever hadden.
Daar staat natuurlijk wel tegenover dat ze nu door gebrek aan marketing minder verkopen dan wanneer het gewoon in de winkel te koop zou zijn, maar goed ze kunnen nu tenminste doen wat ze zelf willen.
[ Voor 16% gewijzigd door kNarf_ op 20-08-2005 13:39 ]

Dus het spel komt niet in de winkel te liggen maar je kan hem alleen bestellen via paypal.
Kan iemand mij vertellen hoe dat allemaal in zijn werk gaat.
Alvast bedankt
Je koopt een code van de makers, en betaald met paypal.YouriVLD schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 09:44:
Ik snap hem niet helemaal.![]()
Dus het spel komt niet in de winkel te liggen maar je kan hem alleen bestellen via paypal.
Kan iemand mij vertellen hoe dat allemaal in zijn werk gaat.
Alvast bedankt
Dan kun je op een later tijdstip de game downloaden, en unlocken met die code die hebt gekregen.
[ Voor 3% gewijzigd door mjszwo op 25-08-2005 10:26 ]
Geld van me bankrekening overzetten naar me paypal account.
Dan met me paypal account het spel bestellen op www.rfactor.net.
Dan krijg ik een code toegestuurt.
En dan moet ik die code ergens invoeren en dan kan ik het spel downloaden?
Kan ik de code ook meerdere keren gebruiken?
[ Voor 9% gewijzigd door YouriVLD op 25-08-2005 10:43 ]
Ja, ik geloof dat je hem 2x kunt gebruiken, en als je nog 1x over hebt dan wordt deze iedere maand aangevuld tot 2x. Zolang je niet iedere week je pc formatteerd zit je safe iigYouriVLD schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 10:42:
dus ik moet een paypal account aanmaken.
Geld van me bankrekening overzetten naar me paypal account.
Dan met me paypal account het spel bestellen op www.rfactor.net.
Dan krijg ik een code toegestuurt.
En dan moet ik die code ergens invoeren en dan kan ik het spel downloaden?
Kan ik de code ook meerdere keren gebruiken?
PSN: DutchTrickle PVoutput
Wie gaat er hier nog meer het spel kopen?
En spelen jullie de demo nog wel eens?
Er is geen demo alleen een multiplayer-test gebaseerd op een alpha build.YouriVLD schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 10:55:
K bedankt voor de informatie.
Wie gaat er hier nog meer het spel kopen?
En spelen jullie de demo nog wel eens?
Maar ik ga het spel wel kopen ja. Dat pre-orderen via Paypal sla ik maar even over, ik betaal gewoon met CC zodra hij uit is.
ik heb geen CC dus dat gaat moeilijk.ZAMoRANo schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 14:02:
[...]
Er is geen demo alleen een multiplayer-test gebaseerd op een alpha build.
Maar ik ga het spel wel kopen ja. Dat pre-orderen via Paypal sla ik maar even over, ik betaal gewoon met CC zodra hij uit is.
Vind het best jammer dat ie niet in de winkel verkrijgbaar is
Waarom?YouriVLD schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 14:16:
[...]
Vind het best jamemr dat ie niet in de winkel verkrijgbaar is
Het is toch van de zotten dat we in het breedband internet tijdperk, nog geld vergooien aan zoiets stoms als een CDtje en een doosje wat via een duur distributienetwerk in de winkel terecht komt?
Een boekje kan nog leuk zijn maar je kunt altijd een pdf-je printen.
Dus jij betaalt liever 15 euro meer terwijl je m dan ook nog zelf moet gaan halen bij de winkel?
Er moeten nog wat "finishing touches" worden afgerond.
Gelukkig hoeven we niet te wachten tot het spel gold status bereikt en dan nog gedistribueerd moet worden.
Voor wie hem nog niet gezien had, een review met een aantal screenshots. Dat stratencircuit en formulewagentje zien er behoorlijk interessant uit in ieder geval.
je gaat me toch niet vertelle ndat dat waar is een key maar 2x kunne gebruiken is wel beetje vaag heMaverick schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 10:52:
[...]
Ja, ik geloof dat je hem 2x kunt gebruiken, en als je nog 1x over hebt dan wordt deze iedere maand aangevuld tot 2x. Zolang je niet iedere week je pc formatteerd zit je safe iig
dat is toch niet waar he das belachelijk 2x .......
[ Voor 7% gewijzigd door BruceLee op 27-08-2005 12:26 ]
Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----
Lezen!BruceLee schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 12:26:
[...]
je gaat me toch niet vertelle ndat dat waar is een key maar 2x kunne gebruiken is wel beetje vaag he
dat is toch niet waar he das belachelijk 2x .......
Je gebruikte keys worden elke maand vervangen, net als bij LFS.
Meer heb je echt niet nodig.
als het geld nou op me paypal komt kan ik snel preorderen
Ehm, wat denk je zelf?thesystem schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 15:15:
Ik ben ook van plan om dit spel te pre-orderen, maar ik vroeg me af of je met die keys het spel ook op meerdere pc's kan installeren (en dan ook op beide pc's online spelen)?
Zou een beetje dom van ze zijn, niet?
Iemand zet zn key op internet en iedereen gaat het gratis spelen. Ja klinkt heel logisch.
Hier heb ik nu al een paar keer een race gereden, was erg leukAnoniem: 37384 schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 20:18:
Als je online wilt spelen met de demo:
Anoniem: 37384 schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 15:24:
[...]
Ehm, wat denk je zelf?
Zou een beetje dom van ze zijn, niet?
Iemand zet zn key op internet en iedereen gaat het gratis spelen. Ja klinkt heel logisch.

Hij bedoelt dat men met een key met een x aantal simultainious users tegelijk kan spelen met die key, niet oneindig veel dus, maar bijvoorbeeld 2 zoals bij starcraft bijvoorbeeld.
Kon geen anderen vinden. Speel ook nog steeds op die ene, alleen niet meer zo vaak.zwippie schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 18:08:
[...]
Hier heb ik nu al een paar keer een race gereden, was erg leuk, maar zijn er ondertussen al meer van dit soort servers? De matchmaker werkt nog steeds niet en ik kan via google ook geen public servers vinden.
Ik heb nog nooit een spel gespeeld die je moest kopen waarmee je met 1 serial meerdere keren tegelijk kan connecten. Dit maakt het erg makkelijk om de key te verspreiden zodat anderen illegaal online kunnen. Nu pas je wel op om je key niet weg te geven. Maar Starcraft heb ik dan ook nooit gespeeld.ravenger schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 18:48:
[...]
![]()
Hij bedoelt dat men met een key met een x aantal simultainious users tegelijk kan spelen met die key, niet oneindig veel dus, maar bijvoorbeeld 2 zoals bij starcraft bijvoorbeeld.
Ik heb alleen dat mijn stuur altijd wil "omvallen". Met andere woorden, het is erg moeilijk om rechtdoor te rijden.. Ligt dat aan mijn settings, of hoort dat zo? ik heb trouwens een DFP..
[ Voor 4% gewijzigd door MrBarBarian op 29-08-2005 15:29 ]
Anoniem: 124123
houd voor info de volgende sites in de gaten:
www.thepits.us
en www.rsr-forum.net
ciao
En zeer binnenkort natuurlijk het volledige spel.
Ik kon net alleen geen online games vinden of ligt de master server plat ?
Als je dit lastig vond moet je al de computer hulpjes uitzetten F1 t/m F11,meat106 schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 20:39:
Net even gedownd vind het er zeker goed uitzien.Is zelfs voor eenbeginger zo als ik nog tedoen al leg ik meer uit de bocht dan dat ik op de weg rij
dan word het pas echt pittig
[ Voor 7% gewijzigd door The Condor op 30-08-2005 21:14 ]
Anoniem: 37384 schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 20:18:
Als je online wilt spelen met de MP test:
Niet zo mierenneukenZAMoRANo schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 20:03:
Het is geen demo, maar een multiplayer test, gebaseerd op een alpha versie.
Ik vind dit geen mierenneuken. Ik heb het ook zovaak gezegd, omdat mensen op basis van deze test rFactor afkraken danwel vergelijken met andere games
En ik heb ook mijn code, nu de game nog
Dat is geen mierenneuken. Er zit een wereld van verschil tussen een demo, die in de regel representatief dient te zijn voor de final, en een MP test gebaseerd op een vroege alpha code.
Een demo dient om te laten zien wat het uiteindelijke spel biedt of gaat bieden, de MP test dient om wat de naam al aangeeft, alleen de MP code testen en je kunt daar dus niet veel conclusies uit trekken.
Het duurt idd niet lang meer denk ikBruceLee schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 12:17:
ik heb mijn key nu ook gehadjaja hij word zo online gegooid ik voel het
Daar gaat het helemaal niet om, het ging me dr om, dat je net deed of de wereld verging omdat er Demo stond ipv Test.ZAMoRANo schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 12:24:
[...]
Dat is geen mierenneuken. Er zit een wereld van verschil tussen een demo, die in de regel representatief dient te zijn voor de final, en een MP test gebaseerd op een vroege alpha code.
Een demo dient om te laten zien wat het uiteindelijke spel biedt of gaat bieden, de MP test dient om wat de naam al aangeeft, alleen de MP code testen en je kunt daar dus niet veel conclusies uit trekken.
mgoed je hebt gelijk, het was een MP test ipv een MP demo.
Hmm, ik trap er (nog) niet inThe file we are talking about (whether fake or not) is actually 382.51 MB ...
However, it could also be a RC - who knows.
Je tijd is om, hieeerrrrrr met die linkaph3x schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 17:19:
Downloadingfilesize 391,7 MB filename rFactorSetup.exe link volgt met een half uurtje
edit: die doos zit natuurlijk alleen maar te racen, denk toch ook aan ons
[ Voor 15% gewijzigd door Benotti op 31-08-2005 18:08 ]