[PC] rFactor "The Future of Race Simulation"

Pagina: 1 ... 3 ... 14 Laatste
Acties:
  • 66.897 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 19:56

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

dan pas ;P

ik loop al dagen te flippen :+

ja ik doe het zelf maar de racefreak moet iets

de gasten die m al wel binnen hebben sharen die hap torrenten ofzo wrom houden ze het nou nog in wtf boeit het :P

[ Voor 120% gewijzigd door BruceLee op 31-08-2005 18:33 ]

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-07 18:27
aph3x schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 18:26:
Mirror is down :( helaas....ff wachten nog.....denk dat ie vanavond wel worldwide gaat
En jij hebt hem ook niet binnen?

Jammer joh :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aph3x
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-08 15:29
Benotti schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 18:30:
[...]

En jij hebt hem ook niet binnen?

Jammer joh :7
Vervelend he ;)
Ach tis na 3 maand eindelijk eens zomer, ff in t zonnetje is ook wel een keertje goed B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18:49
Heb net die "Demo" even gespeeld, maar viel me reuze mee hoe moeilijk het was :) Had het vele malen moeilijker verwacht! en ja ik had alle hulp uit, alleen auto clutch aan

Ik reed 1.05 op dat circuit, weet verder niet hoe dat circuit heette :?

Maar gaaf spel, morgen eens online een wedstrijdje racen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee

BruceLee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aph3x
Heb em net binnen, ging ook nog behoorlijk snel moet ik zeggen, als multitaskende medemens dacht ik handig te zijn om meteeen ff te pre-orderen om zo de code hopelijk snel binnen te hebben......

Na de download kom ik er dus achter dat je ingame kunt unlocken met behulp van je creditcard, waarschijnlijk gaat dit volledig geautomatiseerd en krijg je de code in no time return via de mail....Helaas kan ik nu ff een tijdje gaan wachten, wellicht dat anderen wel iets aan deze info hebben.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
aph3x schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 21:48:
Heb em net binnen, ging ook nog behoorlijk snel moet ik zeggen, als multitaskende medemens dacht ik handig te zijn om meteeen ff te pre-orderen om zo de code hopelijk snel binnen te hebben......

Na de download kom ik er dus achter dat je ingame kunt unlocken met behulp van je creditcard, waarschijnlijk gaat dit volledig geautomatiseerd en krijg je de code in no time return via de mail....Helaas kan ik nu ff een tijdje gaan wachten, wellicht dat anderen wel iets aan deze info hebben.....
Ik had daar al rekening mee gehouden en Paypal lekker overgeslagen. ;)

Ben m nu aan het downen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aph3x
Ja dus.....Aantal van mn online racebuddies zijn idd nu online.......in 2 tellen unlockcode :( :( :(
Weet iemand of je paypal transacties kunt terugboeken???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee

BruceLee

ik heb m ook binne gespeeld en formula is unlocked

maar hoe kan ik die credits alteren je moet dr best fu*king veel hebben om een f1 wage te halen daar heb ik echt geen zin in :( hoe fix ik het ik wil race ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [J.d.I.] DirtyHarry
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-09 15:38
Ik heb geen credit card. Hoelang zou het ongeveer duren met Paypal?

• Zamorano
  • Niet online
Heb m ook even gespeeld net, ziet er goed uit allemaal, physics voelen goed en het geluid is mooi.
Morgen even kijken hoe dat allemaal werkt met dingen unlocken enzo.

Al dat fictieve vind ik niet zo maar we zullen er voorlopig maar even mee moeten doen.

• R-B
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-09 16:08

R-B

Blokkert

wat is prijs eigenlijk voor zo een key? Aangezien je mooi ingame ook kan kopen zie ik :)

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

• Zamorano
  • Niet online
35,69 Euro incl. btw :)

• R-B

R-B

Blokkert

Hmmz.. dan heb ik voor me gevoel eigenlijk liver cd'tje oid met alles erop en eraan... Kweenie maja.. Download het wel. En zie nog wel of ik hem meteen koop :)

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

• BruceLee

BruceLee

bij pre order heb ik gewoon € 34.99 moeten betalen

• Zamorano
  • Niet online
BruceLee schreef op donderdag 01 september 2005 @ 07:32:
[...]

bij pre order heb ik gewoon € 34.99 moeten betalen
Zo man hé, dikke 70 cent winst in de pocket. :7

• P.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10-09 22:34
Heeft iemand al een servertje draaien ?
Lijkt me wel leuk om met die Formule wagens te racen. :)

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:51

Arfman

Drome!

Ook aan het downloaden. Iemand enig idee hoe dit spel zich verhoudt tot bijv. LFS ? Qua physics en online experience ? En kan ik het proberen voordat ik meteen 35 euro op de plank moet leggen ?

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

• Wakkaman
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 03-02-2022
Op racesim central staan unlock cheats ;)

rFactor\GameData\Vehicles\FormulaIS\All_Teams, selecteer een team, zoek je .veh filetje

BaseVehiclePrice=2100000 <------------- 0 make
UnlockExperience=50000 <------------- 0 make

• Wakkaman
Het gaat om het unlocke van de auto's uiteraard

• aph3x
Arfman schreef op donderdag 01 september 2005 @ 10:28:
Ook aan het downloaden. Iemand enig idee hoe dit spel zich verhoudt tot bijv. LFS ? Qua physics en online experience ? En kan ik het proberen voordat ik meteen 35 euro op de plank moet leggen ?
Persoonlijk vind ik het beter aanvoelen, je voelt de weg beter, bij LFS heb ik altijd dat biljartlaken gevoel en vind ik het gedrag van de RWD wagens niet goed aanvoelen (gas ineens los om te corrigeren resulteert IRL toch echt in een mega lift-off oversteer, probeer maar eens op een natte parkeerplaats). Je voelt de weg dus meer in rF en de wagens reageren precies zoals je zou verwachten van een echte wagen, online is goed, een verademing na GTR, het unlocken van auto's is iets minder, hoewel daar al de nodige opties voor zijn ;)

Je moet wel 1st aftikken voordat je kunt spelen, echter er zit een geen goed geld terug garantie in, als je binnen 48 uur 't nix vind kun je je geld terugvragen....

Vanavond ga ik het ff flink aan de tand voelen......

• kNarf_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-09-2024
Ja de physics voelen erg goed aan, je voelt echt dat de banden contact maken met het wegdek en bij LFS heb ik dat iets minder. Alleen vind ik de auto's en tracks een stuk minder interessant dan die van LFS, maar online voelt het wel allemaal heel goed aan. Nu maar wachten op de mods, de eerste add-on track (Lime Rock) is inmiddels al verschenen en ziet er erg goed uit. :)

• BruceLee

BruceLee

mooi en als iemand nu nog even een ferrari f1 skin heeft die ik in rfactor kan knalle :)is het af.
ik zie er wel al hier en daar online maar dr staan geen download links bij :(

• Wakkaman
Ben ook erg te spreke over de physics. Voelt heel instinctief en natuurlijk aan, zie nu al veel minder crashes online dat zeg wel wat over de physics denk ik. Netcode lijkt ook in orde.

De rest eromheen is oke (geluid, graphics etc), niet geweldig ofzo, mjaa dat boeit ook verder niet. Mods zullen daar wel verandering in brengen. Kortom dit is misschien wel de beste race sim op het moment :*) .

• P.K.
Racecast werkt ondertussen ook zoals het moet

http://racecast.rfactor.net :)

• R-B

R-B

Blokkert

zo, en hij is gekocht.. net even gereden en voelt erg goed aan.. Nog even wennen maar dat komt nog wel.. :D

• TheNameless
  • Laatst online: 07-02 21:38

TheNameless

Jazzballet is vet!

Ik heb gister even kort met de trainer gereden en dat voelde erg goed aan. Nu nog aan de auto's en de banen wennen en dan maar eens online proberen. Wat mij betreft een top spel :)

Ducati: making mechanics out of riders since 1946

• R-B

R-B

Blokkert

MayaFreak schreef op donderdag 01 september 2005 @ 12:45:
Ik heb gister even kort met de trainer gereden en dat voelde erg goed aan. Nu nog aan de auto's en de banen wennen en dan maar eens online proberen. Wat mij betreft een top spel :)
idd, de banen leren kennen is eerste prioriteit :D

• Wakkaman
Weet iemand waar ik die "all in one file" kan vinden ze hebben het weggehaald op racesimcentral. (je kan er al auto's mee unlocke).

• Wakkaman
Start gewoon een race en typ ISI_BABYFACTORY in je chat window. En je hebt oneindig veel geld om alles te unlocke, enjoy!

• Zamorano
  • Niet online
God allemachtig wat gaan die FormuleIS bakken hard zeg!
Das nog eens andere koek dan F1C, ik zou op deze engine wel eens de Prototype C mod willen zien. :P

BTW: Thnx Wakkaman voor de cheat. Ergens vind ik het jammer om alles zo te unlocken maar het is wel erg veel werk om alles bij elkaar te sparen.

[ Voor 33% gewijzigd door Zamorano op 01-09-2005 14:01 ]

• Benotti
OP rsc is limerock al te downloaden, das snel :P

• Zamorano
  • Niet online
Ja das zeker snel, niet echt mijn baan maargoed.

Ik heb de Formule wagens even links laten liggen en ben nu de andere auto's aan het upgraden.
Zo'n volledig opgewaardeerde Hammer is best gaaf :), zometeen ook de Howston even doen.

[ Voor 5% gewijzigd door Zamorano op 01-09-2005 14:30 ]

Verwijderd

Benotti schreef op donderdag 01 september 2005 @ 14:05:
OP rsc is limerock al te downloaden, das snel :P
k wou dit ff posten hier, maar je was me voor ^^
http://forum.rscnet.org/showthread.php?t=221304 om precies te zijn ;)
Uzzi was er al mee begonnen vlak na de multi-player demo, dus zo snel is het niet hehe....

k heb de game zelf nog niet, dus k kan er verder weinig zinnigs over zeggen :)

• Benotti
Logische vraag, maar nog niet gesteld:

Wanneer beginnen we met een league? :P

btw: die howston kicks ass :D

Verwijderd

Hoe kan je bij de betaling de euro selecteren? Ik krijg nu alleen een bedrag in ponden.

EDIT: Ik heb maar via paypal betaald. Ik kreeg bij de creditcard alleen het bedrag in ponden.
Dat bedrag was ongeveer 31 pond, omgerekend 45 euro!!!
Nu betaal ik via paypal 33 euro in amerikaanse dollars. Nadeel is dat je nog een dagje moet wachten op code.

[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 01-09-2005 21:00 ]

• Bolk
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Hoe vet! ZR is echt een kicke klasse. De FormulaIS is ook ontzettend cool, maar dat snelheidsgevoel is zo ultiem, dat het me zelfs net iets te hard gaat :+

Bovendien ben ik een toetsenbordspeler hier helaas, nog een week totdat ik m'n stuurtje weer heb. Sjees, ik ging net echt snoeihard de muur in, en met het nieuwe replay systeem leek het net echt. Hulde. Nu eerst maar eens het spel goed verkennen, maar de eerste indruk is echt super :)

Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.

• BruceLee

BruceLee

zo snel dat valt nou ook wel weer mee :P zit er eindelijk echte gang in zoals het hoord is hetn og neit goed hahaha :P is het weer te :P

ik vind het echt fantatisch :)

maar ik kan idd wel voorstellen dat mensen er misselijk of zelfs ziek van kunne worden >:)

zo, wanner komen de echte f1 tracks :D

en laat ze ff snel een skinpack uitbrengen :) zodat het allemaal f1 auto's zijn :P ferrari mclaren renault bar ect :D

ze zijn er al wel iemand urltje ?

• dragon9114
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08-08 17:58
voor mij fgeen rfactor :( ik heb geen pay pal meschien als er een cd te koop was zoals valve dat gedaan heeft dan zou ik hem wel kunnen kopen :( we zien wel en hopen op zo'n soort systeem _/-\o_

• Zamorano
  • Niet online
dragon9114 schreef op donderdag 01 september 2005 @ 22:34:
voor mij fgeen rfactor :( ik heb geen pay pal meschien als er een cd te koop was zoals valve dat gedaan heeft dan zou ik hem wel kunnen kopen :( we zien wel en hopen op zo'n soort systeem _/-\o_
Tja je kunt ook gewoon een PayPal accountje aanmaken. Geld overmaken via de bank en klaar.

Ik vind het belachelijk dat we in het breedband tijdperk nog geld uitgeven aan die stomme cdtjes, maargoed ieder zijn smaak. :)

• P.K.
ZAMoRANo schreef op donderdag 01 september 2005 @ 22:45:
[...]

Tja je kunt ook gewoon een PayPal accountje aanmaken. Geld overmaken via de bank en klaar.

Ik vind het belachelijk dat we in het breedband tijdperk nog geld uitgeven aan die stomme cdtjes, maargoed ieder zijn smaak. :)
Zeker nu ISI er zelf een stuk beter aan word, en het ons in de kosten scheelt.

Wel jammer dat er geen handleiding bij zit enzo, maar die kijk ik meestal toch maar een keer in.

• _-= Erikje =-_
  • Laatst online: 10-09 12:08
Hmm, vaag op die oval rijdt de AI me echt ver kwijt in de openwheeler en op het 1ste circuit rijdt ik de ai weer kwijt.

• [J.d.I.] DirtyHarry
Wat dacht je hier van:
Afbeeldingslocatie: http://wdt.f1gaming.de/screens/renders/cars/Mclaren/Mp4-20_03.jpg

:9~ :9~ :9~

Deze gasten zijn met het modellen bezig, ziet er tot nu toe wel goed uit, maar ik vrees dat het nog heel lang gaat duren voordat ze er mee klaar zijn.

Afbeeldingslocatie: http://wdt.f1gaming.de/screens/wip/cars/Toyota/tf1-05_6.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door [J.d.I.] DirtyHarry op 01-09-2005 23:18 ]

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Voor een render ziet dat er helemaal niet verkeerd uit. Gaat CTDP ook aan een mod werken? En Emac?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:35

DutchDevil79

I race, therfore I am

Topicstarter
Die zijn al lang en breed bezig. Van de RH2005 mod zijn al aardig wat renders te zien.

http://racingrenders.com/

En CTPD heeft ook al wat previews uit en een beta track voor F1C van de Turkse GP.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Ik heb in een thread gelezen op Emac dat Matthias het niet zag zitten, zijn ze dan toch overstag gegaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moet je voor die demo ook betalen?
Of heb ik nu net de volledige versie gedownload?

En waar kan ik dan die demo afhalen?

bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
[J.d.I.] DirtyHarry schreef op donderdag 01 september 2005 @ 23:14:
[...]

Wat dacht je hier van:
[afbeelding]

:9~ :9~ :9~

Deze gasten zijn met het modellen bezig, ziet er tot nu toe wel goed uit, maar ik vrees dat het nog heel lang gaat duren voordat ze er mee klaar zijn.

[afbeelding]
Het ziet er zeer goed uit idd, maar die gasten gebruiken echt mega veel polygronen. Ik las een tijdje geleden op HG dat ze iets van 10.000 poly's per auto gebruiken !!
Nu kan de rFactor engine natuurlijk een stuk meer aan, maar ik ben bang dat dat een beetje teveel van het goede gaat worden
Ter vergelijking, de autos standaard uit het spel zitten op minder dan 2 duizend, die van RH04 hebben er ongeveer 3 duizend, die van CTDP ongeveer 5 a 6 duizend als ik het goed heb.
Je zal een hele goede pc nodig hebben wil je die mod normaal kunnen draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
Bolk schreef op donderdag 01 september 2005 @ 23:37:
Voor een render ziet dat er helemaal niet verkeerd uit. Gaat CTDP ook aan een mod werken? En Emac?
pur_DutchDevil schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 02:07:
Die zijn al lang en breed bezig. Van de RH2005 mod zijn al aardig wat renders te zien.

http://racingrenders.com/

En CTPD heeft ook al wat previews uit en een beta track voor F1C van de Turkse GP.
Het werk voor de 2005 mods is natuurlijk allang bezig, eerst zullen ze voor F1C komen, en wellicht later voor rF. Het grootste probleem zal de tracks worden.
Bolk schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 02:16:
Ik heb in een thread gelezen op Emac dat Matthias het niet zag zitten, zijn ze dan toch overstag gegaan?
Kijk eens van wanneer die post is, dat is volgens mij iets van een jaar geleden. En volgens mij viel het negatieve ook nog wel mee, het ging er om dat je niet kan beslissen na zon MP Test of je voor dat spel gaat modden.
Verwijderd schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 11:09:
Moet je voor die demo ook betalen?
Of heb ik nu net de volledige versie gedownload?

En waar kan ik dan die demo afhalen?

bedankt
De 'demo' is gratis (Multiplayer test) (70mb) staat vast nog wel op rfactor.net waar je die kan krijgen.
Het spel kost 35 euro (400mb)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [J.d.I.] DirtyHarry
Zijn er nog ergens servers waar ze de Multiplayer test draaien? 85.190.2.60 doet het iig niet meer ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjszwo
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Zitten er bij de fullversion ook al standaard setups voor elke track en voor elke wagen, zoals bij F1C? Want bij de MP Demo vond ik het wel vervelend dat die er niet bij zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Caponi schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 17:46:
Zitten er bij de fullversion ook al standaard setups voor elke track en voor elke wagen, zoals bij F1C? Want bij de MP Demo vond ik het wel vervelend dat die er niet bij zat.
Nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Die zullen vast snel genoeg beschikbaar komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Wakkaman schreef op donderdag 01 september 2005 @ 13:28:
Start gewoon een race en typ ISI_BABYFACTORY in je chat window. En je hebt oneindig veel geld om alles te unlocke, enjoy!
Hoe doe ik dit ? Ik heb net een MP server gestart en dit getikt in de Realtime Chat, maar er gebeurde niks :?

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Arfman schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 16:20:
[...]

Hoe doe ik dit ? Ik heb net een MP server gestart en dit getikt in de Realtime Chat, maar er gebeurde niks :?
Gewoon een singleplayer game starten, dan in het monitor scherm (je hoeft niet te gaan rijden) linksonder het chatschermpje gebruiken. Als je ISI_BABYFACTORY getypt hebt op enter rammen en uit de race gaan. Dan heb je een hele hoop geld als je weer terug komt in het hoofdmenu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

krijg het ook niet voor mekaar die code.. bedoel zo moeilijk moet niet zijn..

start zo een race, zie dat chat venster.. maar kan niks invoeren 8)7

[ Voor 33% gewijzigd door R-B op 03-09-2005 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Het typregeltje zit eronder.
Alleen mensen die slim genoeg zijn om het te vinden mogen cheaten. :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

ZAMoRANo schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 20:51:
Het typregeltje zit eronder.
Alleen mensen die slim genoeg zijn om het te vinden mogen cheaten. :7
hoe dom ook.. naja thnx :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Hm. Dat is een beetje de indruk die ik ervan heb.

Heb een beetje rondgekard met de auto's. De Open Wheelers kunnen me voorlopig absoluut niet bekoren, offline als online niet. De SR klasse is wel geinig, maar meer ook niet. De AI is redelijk suicidaal, ze knallen vaak tegen je op e.d.

Ik geef het na een nachtrust morgen nog een tweede kans. Denk ik er dan nog steeds zo over, vraag ik m'n geld terug en blijf ik lekker bij LFS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kNarf_
Arfman schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 22:42:
Hm. Dat is een beetje de indruk die ik ervan heb.

Heb een beetje rondgekard met de auto's. De Open Wheelers kunnen me voorlopig absoluut niet bekoren, offline als online niet. De SR klasse is wel geinig, maar meer ook niet. De AI is redelijk suicidaal, ze knallen vaak tegen je op e.d.

Ik geef het na een nachtrust morgen nog een tweede kans. Denk ik er dan nog steeds zo over, vraag ik m'n geld terug en blijf ik lekker bij LFS.
Ik heb 't vandaag niet eens meer gespeeld, LFS is veel leuker. Maar ik wist van tevoren al dat het spel zelf niet veel soeps zou worden, hoewel ik van de formulewagens wel iets meer had verwacht.
Geld terugvragen zou ik niet doen, rFactor moet het hebben van de mods. Hoewel er op het project van TheUSPits en RSR na nog geen echte top-mods zijn aangekondigd.. en je voor de GT Legends mod van Simbin nog moet betalen ook :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

kNarf schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 23:32:
[...]

Ik heb 't vandaag niet eens meer gespeeld, LFS is veel leuker. Maar ik wist van tevoren al dat het spel zelf niet veel soeps zou worden, hoewel ik van de formulewagens wel iets meer had verwacht.
Geld terugvragen zou ik niet doen, rFactor moet het hebben van de mods. Hoewel er op het project van TheUSPits en RSR na nog geen echte top-mods zijn aangekondigd.. en je voor de GT Legends mod van Simbin nog moet betalen ook :P
Dus er zijn "wel" 2 mods aangekondigd ... pfoe pfoe ;)
Net weer even gespeeld. Heb nog een FF probleem met m'n DFP, ik krijg reverse effects :(
Kan nergens iets in de (goed verstopte) opties terugvinden hierover. Ook met de Wingman Profiler kan ik het probleem niet oplossen.

Ik ga nu weer wat rondjes rijden in LFS. 41 euro voor rFactor is me teveel, als ik wil gokken met geld ga ik wel naar een casino. Mochten er dan supermods uitkomen voor rFactor kan ik het altijd nog aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Arfman schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 23:54:
[...]

Dus er zijn "wel" 2 mods aangekondigd ... pfoe pfoe ;)
Net weer even gespeeld. Heb nog een FF probleem met m'n DFP, ik krijg reverse effects :(
Kan nergens iets in de (goed verstopte) opties terugvinden hierover. Ook met de Wingman Profiler kan ik het probleem niet oplossen.

Ik ga nu weer wat rondjes rijden in LFS. 41 euro voor rFactor is me teveel, als ik wil gokken met geld ga ik wel naar een casino. Mochten er dan supermods uitkomen voor rFactor kan ik het altijd nog aanschaffen.
FF effecten gewoon op -100 zetten (zoals bij alle ISI sims).

LFS is out of the box wel leuker ja, het voelt en oogt completer. Maar rFactor is qua potentie wel heel goed, dat het pas leuk ging worden met de mods was vanaf het begin duidelijk. Ik vind 35 euro (geen idee waarom jij 41 betaalt) dan toch wel heel weinig geld voor heel veel simplezier.

Uiteindelijk raak ik ook bij LFS toch uitgekeken op de fictieve content, dat doet het voor mij gewoon niet, maar ik blijf ze wel sponsoren door de licenses aan te schaffen. De fictieve content bij rF is minder goed maar het is minder erg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwippie
  • Niet online

zwippie

Electrons at work

Ik vind de open wheelers juist leuk, ze hebben enorm veel grip en acceleratie maar qua snelheid valt het nog wel mee. Ook driften ze heerlijk. De heftige Formule auto's oid heb ik nog niet bij elkaar gespaard, ik ben zo iemand die het eerst gaat proberen zonder cheatcode's. 8)

Het valt me wel op dat de AI in de training en kwalificatie vaak veel beter presteert dan in de race. Achteraan gestart scheur je er vervolgens zomaar langs.

Nog een praktisch vraagje: ik gebruik de autoclutch omdat ik geen koppelingspedaal op mn setje heb, en bij elke shift omhoog maakt de motor even flink wat overtoeren. Is het nou nog de bedoeling om bij elke shift even de voet van het gaspedaal te halen of moet je gewoon blijven planken?
Als ik even van het gas ga dan klinkt de motor wat vriendelijker, maar lijkt vervolgens wel in te haken op lager aantal toeren.

How much can you compute with the "ultimate laptop" with 1 kg of mass and 1 liter of volume? Answer: not more than 10^51 operations per second on not more than 10^32 bits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik het goed heb begrepen....is de demo versie (MP Test) dus 70MB? Ik download van de originele rFactor het setupbestand deze is 382MB groot, wat heeft dit te betekenen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 04 september 2005 @ 00:29:
Als ik het goed heb begrepen....is de demo versie (MP Test) dus 70MB? Ik download van de originele rFactor het setupbestand deze is 382MB groot, wat heeft dit te betekenen?
Er is een Multiplayer Test (geen demo, het is puur testen op alpha code) die idd 70 mb is.

Het spel is inmiddels uit en wordt uitsluitend via internet verspreid. Die heb jij gedownload.
Je kunt alleen spelen als je unlockt en dat kost je 35 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

ZAMoRANo schreef op zondag 04 september 2005 @ 00:02:
[...]

FF effecten gewoon op -100 zetten (zoals bij alle ISI sims).

LFS is out of the box wel leuker ja, het voelt en oogt completer. Maar rFactor is qua potentie wel heel goed, dat het pas leuk ging worden met de mods was vanaf het begin duidelijk. Ik vind 35 euro (geen idee waarom jij 41 betaalt) dan toch wel heel weinig geld voor heel veel simplezier.
Ik kreeg een overzicht, het spel was 35 euro met dan nog BTW ofzo erbij bracht het op 41. En dat vind ik teveel geld om te gokken, stel nu dat er geen fatsoenlijke mods uitkomen ? En tot nu toe ben ik echt niet onder de indruk van de spellen die gebaseerd zijn op de ISI engine (inclusief de GTL demo).
Uiteindelijk raak ik ook bij LFS toch uitgekeken op de fictieve content, dat doet het voor mij gewoon niet, maar ik blijf ze wel sponsoren door de licenses aan te schaffen. De fictieve content bij rF is minder goed maar het is minder erg.
Euhmmm ... :?
Fictief = fictief. Ik snap dat je een voorkeur hebt voor het ene of andere spel, maar zowel LFS als rFactor hebben fictieve content.

Overigens net weer een paar heerlijke pickupraces gereden met LFS. Het moet morgen wel heel vreemd lopen als ik rFactor niet "terugbreng".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Arfman schreef op zondag 04 september 2005 @ 00:54:
[...]

Ik kreeg een overzicht, het spel was 35 euro met dan nog BTW ofzo erbij bracht het op 41. En dat vind ik teveel geld om te gokken, stel nu dat er geen fatsoenlijke mods uitkomen ? En tot nu toe ben ik echt niet onder de indruk van de spellen die gebaseerd zijn op de ISI engine (inclusief de GTL demo).

[...]

Euhmmm ... :?
Fictief = fictief. Ik snap dat je een voorkeur hebt voor het ene of andere spel, maar zowel LFS als rFactor hebben fictieve content.

Overigens net weer een paar heerlijke pickupraces gereden met LFS. Het moet morgen wel heel vreemd lopen als ik rFactor niet "terugbreng".
Je hebt fictieve content die er voorlopig wel zal blijven en waar niets (non-fictiefs) aan toegevoegd wordt én je hebt fictieve content die er is als placeholder. ;)

Geloof me, er komen echt veel mods voor rF uit, en goede ook.
Ik vind het gek dat mensen twijfelen om 35 (of 41) euro. Misschien als je student bent maar als ik naar de fotografieapparatuur in je sig is dat volgens mij niet het geval. Als ik het bijvoorbeeld vergelijk met wat mn cockpit kost gaat het echt nergens over.

Maargoed jij bent ook wel wat bevooroordeeld met LFS denk ik, ik denk dat je daar heel erg aan gewend bent waardoor je iets minder open staat voor andere dingen. Af en toe wek je de indruk dat je een andere (ISI-engined) sim probeert om er vervolgens heel negatief over te doen zodat je voor jezelf LFS weer op een hoger niveau kunt zetten.
Geen persoonlijke aanval ofzo hoor maar ik vind je gedrag gewoon verwonderlijk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
Voor f1c is een shitload aan (high quality) mods gekomen. 9 van de 10 modteams zullen gewoon overstappen op rFactor omdat deze hun nóg meer mogelijkheden verschaft.
Daarnaast zal zeer binnenkort al een Formule 3 euroseries mod uitkomen.

Bovendien koop je rFactor ook niet voor de wagens en circuits die er nu inzitten, maar voor de vele modmogelijkheden. Heb je rFactor wel gekocht voor de wagens en tracks die er nu inzitten, dan heb je tegen beter weten in gedaan, of je hebt jezelf van te voren niet goed geinformeerd. Either way, kun je rFactor daar niet op afrekenen.

Just wait for the mods :9

Je koop toch ook niet lfs om de game vervolgens af te kraken omdat je er niet fatsoenlijk offline mee kunt spelen :? Je koopt lfs voor de online play, offline zit er in omdat, tsjaa, het moet?

Evenzo met rFactor. Je koopt die game voor de mods, en de huidige wagens en tracks zitten erin zodat je tot die tijd wat hebt om mee te racen en je kunt zien hoe de structuur er precies uitziet.

Iemand trouwens nog van plan om een game te hosten? Heb wel zin in een georganiseerde race. Bij open server zit je meestal vast in de practice :P

[ Voor 34% gewijzigd door Benotti op 04-09-2005 01:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

man, te erg die formule 1 wagens in Rfactor.. Hoe nep :/ Het is eerder gemeld in topic ja.. Maar dat had echt wel beter gekund ofzo.. bedoel die acceleratie en remmmen zo nep.. ook die snelheid.. |:(

Naja Ik w8 met smart op mods :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Jammer dat ze geen dedicated server op unix hebben, anders hadden we er een leuke 100 mbit server bij :P
R-B schreef op zondag 04 september 2005 @ 02:10:
man, te erg die formule 1 wagens in Rfactor.. Hoe nep :/ Het is eerder gemeld in topic ja.. Maar dat had echt wel beter gekund ofzo.. bedoel die acceleratie en remmmen zo nep.. ook die snelheid.. |:(

Naja Ik w8 met smart op mods :)
Ik vind het wel geinig gedaan, dat hoofdje klapt lekker bij het schakelen. Ach, het is wat Duo Benotti zegt, het is echt wachten op de mods :)

[ Voor 71% gewijzigd door Bolk op 04-09-2005 02:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee

BruceLee

die f1 is best wel oke alleen ietsje teveel grip

en zet die vibrations maar eens uit dan lijkt het al stuk minder snel

en als het te snel voor je gaat moet je maar geen f1 doen :P
eindelijk een spel wat een beetje snelgaat

maar als de echte banen er zijn zal het ook wel weer trager lijken die banen zijn beetje gebouwd om snel te laten lijken voor die met al die hekken en bomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
De enige baan waar je de formule wagens redelijk op waarde kunt schatten, is orchard (infield). De andere banen zijn gewoon niet gebouwd voor formule wagen en geven daardoor het gevoel van teveel snelheid en grip, maar dat valt eigenlijk reuze mee. (daarnaast hebben de wagens standaard vrij veel vleugel staan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Topicstarter
Heb de startpost even aangepast omdat het spel nu uit is. Het is nu echter al laat (of vroeg) aan t worden dus de mod lijst probeer ik morgen wel up to date te maken. Suggesties zijn altijd welkom. :) :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

ZAMoRANo schreef op zondag 04 september 2005 @ 01:05:
[...]
Je hebt fictieve content die er voorlopig wel zal blijven en waar niets (non-fictiefs) aan toegevoegd wordt én je hebt fictieve content die er is als placeholder. ;)

Geloof me, er komen echt veel mods voor rF uit, en goede ook.
Ik vind het gek dat mensen twijfelen om 35 (of 41) euro. Misschien als je student bent maar als ik naar de fotografieapparatuur in je sig is dat volgens mij niet het geval. Als ik het bijvoorbeeld vergelijk met wat mn cockpit kost gaat het echt nergens over.
I know, maar ik woon nu op mezelf en moet dus goed op m'n centjes letten. Ik heb de afgelopen tijd wat miskopen gedaan qua games (GTR en Battlefield 2, beiden speel ik never nooit meer) dus misschien ben ik wel te voorzichtig geworden.
Maargoed jij bent ook wel wat bevooroordeeld met LFS denk ik, ik denk dat je daar heel erg aan gewend bent waardoor je iets minder open staat voor andere dingen. Af en toe wek je de indruk dat je een andere (ISI-engined) sim probeert om er vervolgens heel negatief over te doen zodat je voor jezelf LFS weer op een hoger niveau kunt zetten.
Geen persoonlijke aanval ofzo hoor maar ik vind je gedrag gewoon verwonderlijk. :)
Dat ik bevooroordeeld ben qua LFS klopt zeker. Het eerste spel waarbij ik racen online vond en nog steeds vind, en op de een of andere manier kom ik toch steeds weer terug bij LFS, ik denk dat het komt door de accessibility. Maar het is zeker niet zo dat ik ISI-based sims afkraak, alleen, ze hebben "het" vaak niet voor mij. Ik weet ook niet precies waar het aan ligt. Maargoed, genoeg geluld, ik ga weer wat testrondjes doen in rFactor :)

EDIT: iemand enig idee hoe ik m'n geld terug kan krijgen ? Heb rFactor gedeinstalleerd maar kreeg niks te zien over geld terug, en op de rFactor website staat ook niks :?

EDIT2: http://csc.trymedia.com/c...mail_receipt_tbyb&lang=nl
Solved dus.

[ Voor 10% gewijzigd door Arfman op 04-09-2005 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Benotti schreef op zondag 04 september 2005 @ 02:43:
De enige baan waar je de formule wagens redelijk op waarde kunt schatten, is orchard (infield). De andere banen zijn gewoon niet gebouwd voor formule wagen en geven daardoor het gevoel van teveel snelheid en grip, maar dat valt eigenlijk reuze mee. (daarnaast hebben de wagens standaard vrij veel vleugel staan)
Ja en die vibraties vind ik juist wel wat toevoegen. Ik kan me niet voorstellen dat je in het echt zo'n rustig beeld hebt. De FOV is misschien wat te groot maar het blijft altijd een compromis met zo'n klein schermpje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Mike Z van ISI heeft trouwens op RSC geantwoord op wat kritiek mbt de AI.
Er staan ook wat tips in tweaks in dus ik post het hier maar even:
Hi, I'm Mike Z, the ai programmer for rFactor. Just wanted to drop in, and let you all know I am reading the boards, even if I don't respond everyday. Looks like a couple of bugs, combined with my attempt to make like-model races more competitive is resulting in a little more contact that I intended. Here's a couple of things you can do to cut down on the amount of bad touching:

race against cars of the same upgrade level as you. There's a bug right now were if a car can out accelerate you, he may initiate a pass at inappropriate times. Once a pass is initiated, he may find himself out of control, out of road, or both and that could often result in rear ending you.

Find a skill level of ai that you are competitive against and race against that skill level. We all have seen the havoc that can happen on a racetrack when somebody brakes early while traveling at the speeds these cars travel at. Not only do reaction times come into effect, but often times, a car is already at the very limit of what his tires can take, and any unexpected jerking is liable to send him skidding.

It doesn't hurt to play with the AI aggression at 0%. Among other things, it slightly increases the default follow distance and passing leeway.

Somebody complained about unnatural bunching up of cars. There is a playerfile variable
AI Limiter="1.00000"
set that to
AI Limiter="0.0000"
that will prevent cars from going through various up and down cycles (good laps and bad laps) during a race, make every driver more consistent according to his skill level, and hopefully spread the field out a little more.

In the mean time, I'll continue to look into the problems. Please post replays or video files of suspect behavior. Yes there are bugs, but I find most of the time I get hit, it's because I did something wrong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Topicstarter
Zo al wat MODs toegevoegt. Ga nu f1 kijken. Zijn teveel mods om ff in een keer toe te voegen :) :) . bijna een dagtaak zo

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aph3x
De 1e mod is gereleased!! F3 is nu online en wordt al gehost door een aantal servers...

http://www.stylelo.com/WXC/F3v1.0.rar

Wat ik zelf handig vind is racecast, handig server links doorpassen naar je online race buddies...
Rechterknop op de joinbutton, en copy link location, zal er dan zo uit zien: rfactor://ipadres: portnumber
Kopier dit in je browser en de game start en connect naar de desbetreffende server....

Afbeeldingslocatie: http://www.stylelo.com/medias/7.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.stylelo.com/medias/f3rm2.jpg

Enne ff korte reactie op Arfman, ben het met Zamo eens, open your mind en geef iets een beetje de tijd ..ik had hetzelfde juist bij lfs, maar na wat langer proberen heb ik het redelijk onder de knie gekregen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wakkaman
Ik denk dat de mods het verschil gaan maken, die formule 3 mod net ff online gedaan, pfff deze mod vind ik persoonlijk al beter dan originele rfactor. Voelt volgens mij heel realistisch, auto's zijn goed te besturen maar tegelijkertijd wat minder vergeeflijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Topicstarter
Zo net gedownload. Meteen start post maar ff aangepast met de eerste mod. Mischien een idee om een rating erbij et zetten als er wat meer mods uit zijn.
Nu maar is de mod zelf gaan testen :Y) :Y)

[ Voor 5% gewijzigd door DutchDevil79 op 04-09-2005 16:18 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kNarf_
Supervet die F3 mod :) Voelt heel goed aan allemaal, net ook even online gereden en het is ook wel cool dat er dan steeds meer schaduwen op de baan komen naarmate de race verder vordert. Dit is inderdaad al een stuk beter dan dat formule karretje dat er standaard in zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

leuke mod die F3 idd.. net me 1e race er ook mee gehad :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee

BruceLee

ik heb gedownload copy paste maar nu ik spel start en f3 kies krijg ik een hammer kan niks anders kiezen !?

lama: verkeerde map gegooit

[ Voor 14% gewijzigd door BruceLee op 04-09-2005 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

BruceLee schreef op zondag 04 september 2005 @ 17:13:
ik heb gedownload copy paste maar nu ik spel start en f3 kies krijg ik een hammer kan niks anders kiezen !?
Lang leve de readme he :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

aph3x schreef op zondag 04 september 2005 @ 15:07:
Enne ff korte reactie op Arfman, ben het met Zamo eens, open your mind en geef iets een beetje de tijd ..ik had hetzelfde juist bij lfs, maar na wat langer proberen heb ik het redelijk onder de knie gekregen...
Ik zou wel willen, maar ik mochtg het maar 48 uur proberen voordat ik m'n geld "kwijt" was. Heb dus nu om een refund gevraagd. Ik wacht wel op de demo, houdt ondertussen dit topic in de gaten en dan zie ik wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Net even de F3 mod bekeken, ziet er leuk uit en voelt goed aan.
Maar zonder echte banen vind ik het nogsteeds niet zo superinteressant, ik ga nu toch liever even voetbal kijken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
Mensen die om een refund vragen, snap ik niet.

rFactor koop je om de mods en reken je dus af op de mods. Waarom heb je in godsnaam de game nu gekocht om meteen je geld terug te vragen terwijl je nog geen mod hebt geprobeerd? (al ies er nu dan wel ééntje uit)

Als je dan echt zo twijfelt of rFactor wel jouw game is, wacht tot er wat mods zijn en koop hem dán. Durf er mijn hand voor in het vuur te steken dat 90% die nu om een refund vragen, uiteindelijk toch rFactor zullen kopen vanwege die en die mod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee

BruceLee

idd je wist van te voren al dat de game standaart zo zou zijn

en als er de 1e f1 mod uit komt kopen ze m opeens wel maar ....

ik vind het nu zoiezoal beter dan gtr en f1c kwa hoe het rijdt ( heb ik het puur over die f3 en Formule IS ) alleen die f3 is me te traag je kan er wel leuk mee vechten ect

maar ik ben gek op die f1 bakken :)

[ Voor 36% gewijzigd door BruceLee op 04-09-2005 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weststar
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10-09 17:51
zo, ook ff mijn eerste reactie hier geven.

Net ff online geracet met de F3 mod, en dat was geweldig!
Keurige netcode, heel wat beter dan F1C, lekkere close racing!

De F3 mod is zoals gezegd een keurige aanvulling op het spel. Ik wacht met genoegen de andere aankomende mods af.
Nu nog wat "echte" banen en het feest kan niet meer stuk. :D

Ryzen 5 5700X3D | Asrock B450m Steel Legend | MSI RTX4070ti | Corsair 32Gb DDR4 @3200Mhz | Crucial SSD 128 +265+265 Gb | Samsung 512 Gb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
Mork_Van_Ork schreef op zondag 04 september 2005 @ 22:07:
[...]

Bzz fdgkr orkwmr delrgmn dlrkwn
Hij zegt tenminste wel beter dan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Moet eerlijk toegeven dat ik het hele rFactor gebeuren niet zo heb gevolgd. Vorige week werd het voor mijn gevoel plotseling enorm gehyped, eerst dat het delayed was en toen toen het uit was. Screenshots zagen er goed uit, het is van ISI (voor mij persoonlijk niet meteen positief, maar goed, ik geef ze nog een kans dacht ik) en op Race Sim Central en BH Motorsports was iedereen laaiend enthousiast .. vandaar dat ik het probeerde. Wist ik veel dat het niet veel meer was dan een "Build Your Own Racing Game Construction Set" achtig iets :+

Nogmaals, ik wacht gewoon even af. Die 41 euro kan ik op het moment beter gebruiken, ik weet zeker dat ik rFactor (net zoals GTR) toch in de kast laat liggen op dit moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

Arfman schreef op zondag 04 september 2005 @ 23:13:
Moet eerlijk toegeven dat ik het hele rFactor gebeuren niet zo heb gevolgd. Vorige week werd het voor mijn gevoel plotseling enorm gehyped, eerst dat het delayed was en toen toen het uit was. Screenshots zagen er goed uit, het is van ISI (voor mij persoonlijk niet meteen positief, maar goed, ik geef ze nog een kans dacht ik) en op Race Sim Central en BH Motorsports was iedereen laaiend enthousiast .. vandaar dat ik het probeerde. Wist ik veel dat het niet veel meer was dan een "Build Your Own Racing Game Construction Set" achtig iets :+

Nogmaals, ik wacht gewoon even af. Die 41 euro kan ik op het moment beter gebruiken, ik weet zeker dat ik rFactor (net zoals GTR) toch in de kast laat liggen op dit moment.
Voor deze heb je geen kast nodig }) Hehe, ik snap heus wel wat je bedoelt..
Eerlijk gezegt vind ik die standaard bakken ook geen ZAK aan.. het is omdat de F3 er al is. Want die vind ik veel beter dan de rest @ moment :)

Up to next mod's :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwippie
  • Niet online

zwippie

Electrons at work

@Arfman: Je zegt nu al 6 keer dat je het spel niet zo gaaf vindt en je geld terug gaat vragen/hebt gevraagd. Fijn voor je, maar het voegt niet echt meer veel toe aan dit topic.
Je redenen zijn wel duidelijk nu: er is een ander spel dat je leuker vindt en je hebt eigenlijk geen geld. Er zijn andere mensen die het spel wél het geld waard vinden, dus: ... nouja, je snapt het wel.

En ja, sorry, ik reageer een beetje bot, maar ik hoop juist dat veel mensen dit spel gaan kopen:
meer spelers == grotere community == meer mods == meer spelers etc etc (hopelijk).

How much can you compute with the "ultimate laptop" with 1 kg of mass and 1 liter of volume? Answer: not more than 10^51 operations per second on not more than 10^32 bits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Mooi he, zo'n forum waar je met elkaar in discussie kunt gaan en waar je de redenen van je beslissing duidelijk kunt uitleggen. Ik had namelijk het idee dat het niet helemaal duidelijk was, en dat voor sommige mensen 41 euro blijkbaar weinig geld is. Maargoed, zoals ik zal zei, ik blijf lurken hier en op het moment dat het er naar mijn smaak goed uitziet spring ik weer op de rFactor trein :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Arfman schreef op maandag 05 september 2005 @ 10:19:
Mooi he, zo'n forum waar je met elkaar in discussie kunt gaan en waar je de redenen van je beslissing duidelijk kunt uitleggen. Ik had namelijk het idee dat het niet helemaal duidelijk was, en dat voor sommige mensen 41 euro blijkbaar weinig geld is. Maargoed, zoals ik zal zei, ik blijf lurken hier en op het moment dat het er naar mijn smaak goed uitziet spring ik weer op de rFactor trein :)
Tja maar het begint nu wel vervelend te worden. Het is ook gewoon je eigen schuld; je koopt impulsief een ISI sim, waar je al sceptisch tegenover staat, zonder van te voren goed je huiswerk te doen.
Als jij in elke post waarin je zeurt er nu bij zet dat het eigenlijk je eigen stomme schuld is dat je het astronomische bedrag van 41 euro (terwijl iedereen 35 betaald heeft) verspild hebt, dan vind ik het prima dat je erover door blijft zagen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Topicstarter
Zullen we weer terug gaan naar rFactor zelf? Lijkt me wel weer is leuk voor de afwisseling i.p.v. al dit eindeloos geneuzel.

Er is een patch uit voor Lime Rock Park. Deze heeft en aantal bug fixes o.a. de FPS bug die de track voor sommige onspeelbaar maakte.
Download hier:
http://www.rsr-forum.net/rsr/LRP/Patch_LimeRock.zip

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Ik zeg wel niks meer in dit topic :/
Snap niet waarom er steeds weer op word ingegaan door iedereen. Ik geef duidelijk aan wat ik heb gedaan en waarom, zodat meer mensen mijn "lot" bespaard blijft (oftewel; met andere verwachtingen kopen en er dan achterkomen dat het toch niet is wat je had gehoopt/verwacht).

De mazzel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Arfman schreef op maandag 05 september 2005 @ 15:30:
Ik zeg wel niks meer in dit topic :/
Snap niet waarom er steeds weer op word ingegaan door iedereen. Ik geef duidelijk aan wat ik heb gedaan en waarom, zodat meer mensen mijn "lot" bespaard blijft (oftewel; met andere verwachtingen kopen en er dan achterkomen dat het toch niet is wat je had gehoopt/verwacht).

De mazzel.
Doe ajb niet zo verwaand.
Er wordt op ingegaan omdat jij jouw mening blijkbaar veel belangrijker vindt dan de onze.
Je punt is nu wel duidelijk en of je hier verder nog wilt posten moet je zelf weten.

Je herhaalt elke keer hetzelfde verhaaltje wat bij iedereen nu wel bekend is zonder daar echt zinnige nieuwe argumenten aan toe te voegen. Dat rF voor jou een "miskoop" is, wil niet zeggen dat dat voor anderen ook het geval moet zijn.

Anyway terug on-topic:
Er zijn al een aantal F1-skins verschenen op RSC. Het is vrij simpel om daar een standalone team van te bakken dus ik denk dat we binnenkort iig wel een hele carset hebben. Nu nog echte banen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Topicstarter
Jah die skins zijn best ok. Alhoewel t natuurlijk pas echt F1 wordt als de eerste mod met nieuwe models komt. Vind zelf die 1992 mod wel interesant van GP4italia. Models zien er slick uit. En een Ferrari F1 moet bij mij gewoon een V12 hebben (en gouden velgen zien er ook lekker uit). Voor de rest kijk ik ook uit naar de JGTC mod. Ik wacht al jaren op een goed JGTC mod.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kNarf_
Inderdaad.. volgens mij komt het wel goed met de mods :)
Ik ben alleen benieuwd hoe het zal gaan met de nieuwe tracks, hoewel de makers aanraden om vooral compleet nieuwe tracks te maken zullen we denk ik toch heel veel F1C conversies gaan zien. En zolang die op een zelfde manier worden geupdate als Lime Rock is dat natuurlijk best ok, maar dat gaat denk ik lang niet altijd gebeuren.
Een 24-uurs race rijden op bv. Le Mans kan nu eindelijk maar met het huidige F1C circuit heb ik daar weinig trek in. Hopen dat men flink aan het bouwen gaat want zonder goede tracks heb je weinig aan al die mods..
Pagina: 1 ... 3 ... 14 Laatste