Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cbr600f4i
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23-09 06:37
Ik vermijd die ritten ook over het algemeen maar dan vanwege al die flitspalen.

Ryzen 7 9800x3D / RX7900XTX OC / 32 GB Corsair Vengeance 6000 Mhz RGB DDR5 / ASUS TUF Gaming B650-Plus WiFi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
PauseBreak schreef op zondag 02 maart 2014 @ 16:15:
Lees je de borden niet die heel duidelijk "KEEP LEFT" of "DRIVE ON LEFT" aangeven? :P
Die zijn me echt nog nooit opgevallen. Nu moet ik zeggen dat ik veel borden erg slecht te lezen vind. Ik zie bijvoorbeeld ook nooit welk land ik binnenrijd. Ik kan het gewoon niet lezen (met scaling op 200%).
Veel borden slaan ook wit uit (vooral overdag), heb ik dan een setting verkeerd staan?
cbr600f4i schreef op zondag 02 maart 2014 @ 21:07:
Ik vermijd die ritten ook over het algemeen maar dan vanwege al die flitspalen.
Cruise Control of gewoon een beetje op je snelheid letten, niet de hele tijd vol gas :P

Iemand tips om het remmen wat gedoseerder te doen? Het zal wel vrachtwagen eigen zijn, maar hij remt me altijd veel te lang door en het remmen gaat ook te hard als ik hem maar iets indruk (Logitech G25).

[ Voor 33% gewijzigd door Room42 op 02-03-2014 22:12 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 09:42

PauseBreak

derp!

HDR misschien even fixen? Goed, ik heb scaling op 400% staan en alles is prima te lezen hier. Behalve de borden met snelheid erin, maar met een paar miljoen op de bank maakt dat niet zoveel uit :P

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Room42 schreef op zondag 02 maart 2014 @ 22:10:
[...]

Die zijn me echt nog nooit opgevallen. Nu moet ik zeggen dat ik veel borden erg slecht te lezen vind. Ik zie bijvoorbeeld ook nooit welk land ik binnenrijd. Ik kan het gewoon niet lezen (met scaling op 200%).
Veel borden slaan ook wit uit (vooral overdag), heb ik dan een setting verkeerd staan?

[...]

Cruise Control of gewoon een beetje op je snelheid letten, niet de hele tijd vol gas :P

Iemand tips om het remmen wat gedoseerder te doen? Het zal wel vrachtwagen eigen zijn, maar hij remt me altijd veel te lang door en het remmen gaat ook te hard als ik hem maar iets indruk (Logitech G25).
Automatische motorrem aanzetten?

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb HDR gewoon uitstaan, grotendeels omdat het er veel te overbelicht door wordt.

Afgelopen weekend weer flink wat km's gemaakt voor het eerst in twee weken.

Eerst een paar ritjes gedaan met mijn Scania Streamline 560pk V8, 6x2 config: ~6000km

Toen mijn garage in Verona geupgrade van 3 naar 5 plekken, ik had daar al 2 Streamliners rijden, heb daar 3x identieke DAF XF bij gedaan, 2x 460pk, 1x 510pk. Met de 510pk variant nog eens 6400km gereden.

Toen tijdelijk weer terug gestapt op mijn eigen 560pk Streamline om na 3000km een garage in Rotterdam te openen waar ik nu 3x Iveco Stralis Hi-way heb rijden. 2 stuks met 460pk, eentje met 500 nog wat pk. Met de ~500pk nog wat zelf gaan rijden en ondertussen ook weer 1200km mee gereden.

Maar die Iveco's vind ik niks, van buiten zien ze er niet slecht uit, maar onafhankelijk van welke motor er in zit klinken ze vreselijk slecht, ik irriteer me dood aan de trage richtingaanwijzer en met het display op het dashboard kun je helemaal niks...

Uiteindelijk vrijdag avond zo'n 3 uurtjes gereden, op tijd gaan pitten. Zaterdag de zomerbanden onder m'n auto gezet + andere verplichtingen, zaterdag avond de hele avond gereden, ik denk vanaf een uurtje of 9 tot 2 uur s'nachts.... En vandaag ook de gehele middag en een deel van de avond... Nu wel even genoeg gehad....

[ Voor 13% gewijzigd door FastFred op 02-03-2014 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Koenvh schreef op zondag 02 maart 2014 @ 22:35:
[...]
Automatische motorrem aanzetten?
Dat maakt zo'n kabaal :P
FastFred schreef op zondag 02 maart 2014 @ 22:39:
Ik heb HDR gewoon uitstaan, grotendeels omdat het er veel te overbelicht door wordt.
[...]
HDR uit ziet er inderdaad een stuk beter uit!

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22-09 18:06
Room42 schreef op maandag 03 maart 2014 @ 00:24:
[...]

Dat maakt zo'n kabaal :P

[...]

HDR uit ziet er inderdaad een stuk beter uit!
Misschien moet ik HDR ook maar eens uitzetten. Met name verkeersborden zijn meestal zwaar overbelicht. Speel op 1080p met alles op ultra en 300% resolution scaling. Met 400% vond ik de game niet meer soepel lopen. Had toen ca 58fps tegenover 70-80 in de huidige settings. Straks eens kijken of ik 400% scaling kan aanzetten met HDR uit. Verder kan ik melden dat deze game enorm verslavend is haha. Vorige week AC IV Black Flag gekocht, Thief staat in de library en heb nog een zooi games. Uiteindelijk klein beetje BF4 en rest van het weekend alleen maar lopen trucken haha. Langste rit tot nu toe gereden. 20 ton bier van Verona, Italie naar Helsinki , Zweden. Epic ride, 2500km!

Steam: Sneggel Origin: Waus82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 09:30

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Niet ondertussen een beetje van de lading gedronken :P?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Toch wel :D Kon het niet laten haha.1% schade aan de lading, reed tegen tolpoortje aan, toen de kappotte kratten maar even weggekapt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearWizz
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23-09 21:06
Sn3gG3l schreef op maandag 03 maart 2014 @ 12:15:
Toch wel :D Kon het niet laten haha.1% schade aan de lading, reed tegen tolpoortje aan, toen de kappotte kratten maar even weggekapt :D
Hahaha RP!! ik ga binnenkort maar weer eens wat spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Sn3gG3l schreef op maandag 03 maart 2014 @ 12:15:
Te scherp bochtje willen draaien? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Ircghost schreef op maandag 03 maart 2014 @ 12:28:
[...]

Te scherp bochtje willen draaien? ;)
Nee, heb ik wel vaker last van. 20 ton dus remt wat langzamer. Simpel gevalletje van te laat op de rem en denken dat ik het nog wel ga halen..... BOEM. 6% aan de truck en 1% aan de lading, denk door de knal. Truck onderweg nog ff gerepareerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Ah ja dat heb ik ook wel eens, rem de laatste tijd wat aggresiever met laten lopen en terugschakelen (niet echt enorm goed voor de transmissie maar zorgt wel voor dat de airbrakes elke keer te weinig druk hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
PauseBreak schreef op zondag 02 maart 2014 @ 22:30:
HDR misschien even fixen? Goed, ik heb scaling op 400% staan en alles is prima te lezen hier. Behalve de borden met snelheid erin, maar met een paar miljoen op de bank maakt dat niet zoveel uit :P
wat voor settings draai je verder behalve resolution scaling? Ik heb I5 4670K @ 4ghz en r290x maar als alles op de hoogste settingsdraai en res scaling op 400% kom ik onder de 60 fps en speelt het niet soepel meer. hoeveel fps heb je gemiddeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Onder de 60fps niet meer soepel? Je ogen zien boven 20 of 25fps geen verschil meer ;)

Ik draai op de hoogst mogelijke settings op 1680x1050 met HDR uit.

i5 4670 stock (sinds kort weer waterkoeling dus misschien komt daar verandering in)
Stock GTX560 1GB (non Ti versie)

Rete soepel, geen hangers/stutters

Waar meten jullie je FPS mee? Dan check ik het vanavond ook even

[ Voor 18% gewijzigd door FastFred op 03-03-2014 17:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FastFred schreef op maandag 03 maart 2014 @ 17:44:
Onder de 60fps niet meer soepel? Je ogen zien boven 20 of 25fps geen verschil meer of het nu 30 of 50fps is ;)

i5 4670 stock (sinds kort weer waterkoeling dus misschien komt daar verandering in)

Ik wil niet veel zeggen, maar ik merk het wel degelijk als ik maar 25fps krijg.. Dat is simpelweg niet soepel.. (voor mij dan)
50fps vind ik voor ETS2 genoeg, aangezien het niet echt een snel spel is, niet voor alle spellen daarentegen.

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
FastFred schreef op maandag 03 maart 2014 @ 17:44:
Onder de 60fps niet meer soepel? Je ogen zien boven 20 of 25fps geen verschil meer ;)

Waar meten jullie je FPS mee? Dan check ik het vanavond ook even
De discussie dat je niets boven 25 fps ga ik niet aan, hier is in het verleden vaak al iets over gezegd. Sinds ik een 144 hz scherm loopt ea wel vloeiender boven 60fps. Voor mij is 60 fps de ondergrens maar dat is voor iedereen verschillend. Ik meet fps met Fraps, gratis te downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gummiebeer
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 23-09 19:19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cbr600f4i
Ziet er goed uit.

Ryzen 7 9800x3D / RX7900XTX OC / 32 GB Corsair Vengeance 6000 Mhz RGB DDR5 / ASUS TUF Gaming B650-Plus WiFi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

Inderdaad, goede verbeteringen hoor :)

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Nice straks als ik thuis ben maar eens bekijken (geen YT op werk) Nu maar hopen dat Promods mn savegame niet kaput maakt. Wat is het beste, voor ik 1.9 download pro mods uitschakelen bij mn save game of wachten tot Promods er is voor 1.9 en dan dit tegelijk downloaden?

Nog een vraag over Promods, zat vandaag op een forum te lezen dat men ook met Ierland en bijv Spanje bezig was. Is er nog nieuws over een eventuele uitbreiding? Juist vanwege meer landen lijkt TSM me wel wat maar begrijp dat je daar vaak schade aan de lading hebt in bergen en dat het detail minder is. Aan de andere kant lijkt een ritje griekenland me ook wel wat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23-09 20:55

NoFearCreations

3DPrint the world!

Topicstarter
AI lijkt een heel stuk beter te zijn, ben benieuwd wanneer we hem kunnen downloaden.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Zo, dat ziet er héél veel beter uit! Ik hoop dat het zo goed is uitgewerkt als het nu oogt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carfanatic
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23-09 21:22
Euro Truck Simulator 1.9 Open Beta
It has taken us a lot of fine-tuning, but finally we are very close to releasing the 1.9 update for Euro Truck Simulator 2.
http://blog.scssoft.com/2...mulator-19-open-beta.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Kijk aan! Helaas geen Steam-versie hier (nouja, helaas), dus ik moet nog even wachten op de final :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carfanatic
Room42 schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 12:29:
Kijk aan! Helaas geen Steam-versie hier (nouja, helaas), dus ik moet nog even wachten op de final :)
steam account aanmaken en de productcode invoeren bij steam :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cbr600f4i
Alleen nog niet de nieuwe DAF XF als ik het goed zie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb liever de AI improvements dan de nieuwe DAF XF... Maar hoop wel dat die er ooit aankomen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De huidige DAF XF is een ruk vrachtwagen, erg slechte kwaliteit, direct overgenomen vanuit ETS lijkt het wel. Ik hoop dat de nieuwe XF Euro 6 dezelfde kwaliteit kent als de Scania Streamline's of de nieuwe Volvo FH16.

De AI is te stom om te poepen, maar als je alle halsbrekende toeren van de AI kent en hun spelletje meespeelt is er prima rekening mee te houden, ik heb liever de nieuwe XF.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 01-09 18:03
Een wat uitgebreidere test van Squirrel:

YouTube: ETS2 - Reviewing the NEW AI in the 1.9.0 Public Beta

Ziet er goed uit wat mij betreft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Analoge
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 01-09-2024
FastFred schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 14:48:
De AI is te stom om te poepen, maar als je alle halsbrekende toeren van de AI kent en hun spelletje meespeelt is er prima rekening mee te houden, ik heb liever de nieuwe XF.
Van een simulator zou je toch juist relatische gameplay verwachten en niet het random gedrag van de huidige AI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dit moment is het nog een public beta maar als alles goed gaat wordt hij één dezer dagen dan eindelijk gereleased. Hier nog een video waarin eea wordt gedemonstreerd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carfanatic
die staat een pagina terug ook al

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMeer
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 01-09 20:29
Zonet gedownload en meteen gespeeld!
Wat een verademing, eindelijk krijg je eens voorrang!

Niet alleen de AI is beter, maar ik kan nu ook met mn xbox controller door het menu gaan, de muis is dus compleet overbodig geworden! Ook hebben ze zelfs de muziekjes aangepast;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch maar ProMods en nog wat andere mods getest op 1.9 ;) werkt volgens mij echt niet haha... Jazzycat traffic werkt wel... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerry-c
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18-09 10:45
Ik kijk vast met m'n neus. Maar hoe installeer ik die open beta? :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jerry-c schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 17:44:
Ik kijk vast met m'n neus. Maar hoe installeer ik die open beta? :S
Steam > Rechtermuisknop ETS > Beta's

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerry-c
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18-09 10:45
Aha bedankt! Is m'n eerste game via Steam haha, al weer 70 uur gespeeld na betaling zie ik. Met kerst in de sale gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Draait lekker hier, ook Promods geprobeerd en crashte meteen :<. Zonder Promods werkt ie tot nu toe goed, jazzycat trailerpack doet het iig geval. Ik ben weer verder trucken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Analoge schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 15:59:
[...]

Van een simulator zou je toch juist relatische gameplay verwachten en niet het random gedrag van de huidige AI
Huidige/"oude" gedrag van de AI is verre van random, er zit een systeem in, en als je weet waarom ze stil staan of wanneer en waarom ze op een bepaald moment invoegen, dan kun je je er prima mee redden. Ik heb in de huidige savegame 70.000km gereden en misschien 4 of 5 keer echt iets gehad waar ik niks anders kon dan auto's aan de kant drukken of de savegame opnieuw laden

Anyway, de AI verbeteringen die ik zie in het filmpje zien er in ieder geval erg goed uit, positieve verbeteringen. Nog steeds heb ik liever de nieuwe XF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gummiebeer
Koenvh schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 17:49:
[...]

Steam > Rechtermuisknop ETS > Beta's
Noem mij maar noob maar ik zie het niet staan.. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Gummiebeer schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 19:08:
[...]

Noem mij maar noob maar ik zie het niet staan.. ;(
Rechtermuisknop op ETS2 --> Downloadbare inhoud weergeven --> tabblad Beta's --> Public Beta

Zo wellicht wat duidelijker :)

[ Voor 0% gewijzigd door Sn3gG3l op 04-03-2014 19:11 . Reden: typo's ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gummiebeer
Sn3gG3l schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 19:11:
[...]

Rechtermuisknop op ETS2 --> Downloadbare inhoud weergeven --> tabblad Beta's --> Public Beta

Zo wellicht wat duidelijker :)
Thnx! Zo overheen gekeken 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gummiebeer
Inertia mod, die realistic mod, werkt niet op 1.9 kwam ik net achter. Dus er is ook iets met de physics gedaan. Voor de rest werkt de AI eindelijk eens mee :) Nu dus nog effe wachten op mod updates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Gummiebeer schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 19:48:
Inertia mod, die realistic mod, werkt niet op 1.9 kwam ik net achter. Dus er is ook iets met de physics gedaan. Voor de rest werkt de AI eindelijk eens mee :) Nu dus nog effe wachten op mod updates.
Klopt, zie hier de belankrijkste aanpassingen:

To recap the highlights of the 1.9 patch:

Code:

Brand new traffic car AI system;
Improved maneuverability, touches to suspension and collision physics (more work planned still);
Early support for Oculus Rift and gamepad-controlled mouse cursor;
Improved handling of automatic gearbox (more gears, interaction with cruise control);
Improved compatibility with semi-broken prefabs used in mods;
Improved error handling in radio playback.

Models:

Scania Streamline improvements (model, textures, paint jobs, new parts and accessories) - you may need visit truck dealer and re-purchase some parts;
Volvo FH16 improvements (interior, wipers, shadows);
Iveco Hi-way improvements (dashboard computer, shadows);
Paintjobs are properly applied on add-ons in interior views;
Map improvements.

Sound:

V8 engine sounds for Scania R and Scania Streamline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans1990
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
De cockpit veert nu "vanzelf" mee. De eerste keer dat ik een bocht om ging met deze patch, dacht ik in een achtbaan te zitten. Wheee, we gaan te hard de bocht door :p

De nieuwe AI werkt best goed. Ze kunnen helaas nog steeds op sommige kruispunten zomaar voor je optrekken, ook bvb na een ongeluk (die nu ook randomly gebeuren/gebeurd zijn, 'leuk' om te zien). Toch bij die grote T-splitsingen (met twee baans verkeer) zijn ze uitermate twijfelachtig en heb ik er al 2x omheen moeten rijden.

Maar een start is er :) Gelukkig geen rijen file meer bij ritspunten. Daar ging ik altijd standaard al naar 'the fast lane'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Honeybadger doesn&#039;t care!

Gaat inderdaad al een stuk beter! Kwam net voor R'dam nog wel een plek tegen waar het vreemd ritsen blijft gebeuren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Zijn de autolichten beter zichtbaar in 1.9? Ik vind ze in 1.8.x echt slecht zichtbaar, t.o.v. de realiteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sn3gG3l schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 11:48:
[...]

Nice straks als ik thuis ben maar eens bekijken (geen YT op werk) Nu maar hopen dat Promods mn savegame niet kaput maakt. Wat is het beste, voor ik 1.9 download pro mods uitschakelen bij mn save game of wachten tot Promods er is voor 1.9 en dan dit tegelijk downloaden?

Nog een vraag over Promods, zat vandaag op een forum te lezen dat men ook met Ierland en bijv Spanje bezig was. Is er nog nieuws over een eventuele uitbreiding? Juist vanwege meer landen lijkt TSM me wel wat maar begrijp dat je daar vaak schade aan de lading hebt in bergen en dat het detail minder is. Aan de andere kant lijkt een ritje griekenland me ook wel wat :)
De beste methode voor huidige ProMods gebruikers is 1 van de volgende:

1) Je wilt 1.9 uitproberen en bent bereid je ProMods savegame een tijdje niet te gebruiken.
- Installeer de 1.9 upgrade, schakel al je mods uit, en negeer de ProMods savegame (niet laden niet saven)
2) Je blijft bij 1.8 totdat we een stabiele versie hebben.

Als je nu 1.9 gaat spelen met een ProMods savegame en je slaat hem op met de mod disabled heb je de kans dat je een hoop dingen sloopt die wellicht niet meer goed komen zodra het weer actief is.

We zijn actief bezig met:
- meer Finland
- meer Denemarken
- meer Noorwegen
- meer Zweden
- meer Frankrijk (ri. Bordeaux)
- meer Italië (ri. Genua)
- Estland
- Letland
- Ierland
- Spanje
- Andorra

Griekenland in TSM is een copy-paste actie van Italië dus als bespaar je de moeite als je Griekenland wilt rijden kun je beter meer rondjes Milaan-Turijn gaan maken.

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
ScuL schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 10:32:
[...]

De beste methode voor huidige ProMods gebruikers is 1 van de volgende:

1) Je wilt 1.9 uitproberen en bent bereid je ProMods savegame een tijdje niet te gebruiken.
- Installeer de 1.9 upgrade, schakel al je mods uit, en negeer de ProMods savegame (niet laden niet saven)
2) Je blijft bij 1.8 totdat we een stabiele versie hebben.

Als je nu 1.9 gaat spelen met een ProMods savegame en je slaat hem op met de mod disabled heb je de kans dat je een hoop dingen sloopt die wellicht niet meer goed komen zodra het weer actief is.

We zijn actief bezig met:
- meer Finland
- meer Denemarken
- meer Noorwegen
- meer Zweden
- meer Frankrijk (ri. Bordeaux)
- meer Italië (ri. Genua)
- Estland
- Letland
- Ierland
- Spanje
- Andorra

Griekenland in TSM is een copy-paste actie van Italië dus als bespaar je de moeite als je Griekenland wilt rijden kun je beter meer rondjes Milaan-Turijn gaan maken.
Ik heb al mn promods save gebruikt met 1.9 dus die vlieger gaat niet meer op :) Heb mod gedisabled en toen werkte het. Als straks savegame met promods en 1.9 kapot gaat tsja... dan moet ik of mn gebackupte profiel van gisteren terugzetten en vanuit daar verder trucken of overnieuw beginnen (heb er nu circa 90.000km opzitten). Ik verwacht dat 1.9 nu heel snel komt omdat het al behoorlijk soepel loopt, hoe lang gaat het duren voor dat Promods dan ook geupdate is? Heb je tevens eta voor de uitbreidingen naar landen? Is al weer een tijdje stil, TSM spreekt me minder aan vanwege schade en copy/paste maar misschien in 1.9 eens een savegame mee starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TSM zal het nog zwaar hebben om hun map aan te passen, wij werken nu al bijna 3 maanden intens met SCS samen en waren al deels voorbereid. Maar dan nog steeds, het aantal aanpassingen dat we moeten maken voor 1.9 is enorm.

Om een idee te krijgen:
http://www.eurotrucksimulator2.com/modding_changes_19.php

We moeten circa 6000 bestanden opnieuw aanpassen en configuraties veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Lekker veel veraderingen ook! Doen jullie eigenlijk nog wat met verkeersdrukte? Ik vind het altijd nog veels te rustig op de snelwegen.. en met de nieuwe AI durf ik het aan om meer verkeer te hebben. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
ScuL schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 14:22:
TSM zal het nog zwaar hebben om hun map aan te passen, wij werken nu al bijna 3 maanden intens met SCS samen en waren al deels voorbereid. Maar dan nog steeds, het aantal aanpassingen dat we moeten maken voor 1.9 is enorm.

Om een idee te krijgen:
http://www.eurotrucksimulator2.com/modding_changes_19.php

We moeten circa 6000 bestanden opnieuw aanpassen en configuraties veranderen.
Holy moses, dikke kans dat ik opnieuw moet beginnen als ik ik 1.9 met promods wil spelen (en dat wil ik). Eerst maar eens kijken wanneer 1.9 uitkomt, misschien dat als die live gaat ik maar meteen een nieuw profiel start. @ Scul heb je je enig idee hoe lang jullie update zal duren? Moet ik denken aan een maandje na 1.9 of gaan dat er bijvoorbeeld 4-5-6 worden?

Verder valt me op dat met name snachts in de 1.9 beta het veel te rustig is, logisch dat er minder verkeer is maar juist vrachtwagens rijden door en het is een stuk minder saai als je tijdens het rijden regelmatig vrachtwagens tegen komt, zeker als je een liverypack van ca 1000 trailers hebt. In 1.8 gebruikte ik geen verkeersmod maar als het zo rustig blijft dan moet ik daar in 1.9 maar eens naar kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FastFred schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 14:37:
Daar was een mod voor, maar ik betwijfel of die nog werkt met 1.9
In de link die Scul hierboven geeft wordt wel gepraat over de volgende regel: "max_vehicle_count" Als je deze weet te vinden kun je dit zelf aanpassen denk ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ircghost schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 14:34:
Lekker veel veraderingen ook! Doen jullie eigenlijk nog wat met verkeersdrukte? Ik vind het altijd nog veels te rustig op de snelwegen.. en met de nieuwe AI durf ik het aan om meer verkeer te hebben. :)
In 1.9 zit een configuratieoptie waarmee je zelf het verkeer kunt verhogen. Let wel dat hoe meer AI je aanzet hoe meer resources het gebruikt. Op langzame PC's kan dit de FPS frame-rate flink naar beneden brengen en zelfs je game doen crashen
FastFred schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 14:45:
[...]

In de link die Scul hierboven geeft wordt wel gepraat over de volgende regel: "max_vehicle_count" Als je deze weet te vinden kun je dit zelf aanpassen denk ik?
Dat is die functie idd

We proberen binnen 1 week ProMods aangepast te hebben maar kunnen niets beloven.
2 weken is misschien veiliger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Ik zag die regel ook, daarom vroeg ik het ook. Wat betreft performance maak ik mij niet zo zorgen, ik ga het lekker vol zetten zodat ik het gevoel heb dat ik daadwerkelijk aan het rijden ben. Door de lege snelwegen vind ik het vaak wat minder leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMcDonald
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:19
Gezien de wijzigingen aan de engine kunnen ze 1.9 beter 2.0 noemen. Major update. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Zou kunnen, ze kunnen ook niks doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ScuL schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 14:57:
In 1.9 zit een configuratieoptie waarmee je zelf het verkeer kunt verhogen.
_O_

Ik vind het echt super tof wat SCS doet. Ze kijken naar wat de community wil en niet naar hoe ze maar zoveel mogelijk geld verdienen om een half jaar later met de support te stoppen.

Ik ga als dank daarvoor denk ik Going East aanschaffen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cbr600f4i
FastFred schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 16:25:
[...]

Ik ga als dank daarvoor denk ik Going East aanschaffen :)
Jij loopt ook altijd een jaar achter he.. ;)

Voor die paar Euro en het aantal kilometers dat jij rijdt.. 8)7

p.s. waar leven die gasten bij SCS van? Wordt tijd voor nog wat meer DLC.

[ Voor 24% gewijzigd door cbr600f4i op 05-03-2014 21:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Had ik misschien wel veel eerder moeten doen ja, ik vermaakte me nog te goed met Promods (1.01 nog :P ).

Heb mijn garage in Rotterdam nu uitgebreid naar 5 plekken, heb nu in totaal 3 garage's met 5 plekken. Ik had al 3x Iveco Hi-way vanuit Rotterdam rijden, maar die bevielen niet en kon dat mijn chauffeurs ook niet langer aan doen, dus heb 5x Volvo FH16 Classic gekocht, 540pk, goedkoopste uitvoering, en de Hi-way's weer verkocht :P

Eerst nog even Renault geprobeerd, maar daar kun je gewoon geen eigen kleuren op kwijt, alleen maar grijs en die Route 66 paintjob, jammer hoor. Magnum weer verkocht, 15km op de teller :P

Heb nu:

2x Scania R
1x Volvo FH16 (nieuwe versie)
4x Scania Streamline
3x DAF XF
5x Volvo FH16 Classic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Hopelijk komt 1.9 en promods snel. Denk dat ik nu maar ff stop met spelen en dan mn backup terugzet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Het enige vervelende is dat wij nu lang zullen moeten wachten op de update van het team van Scul.. ik had verwacht dat ik gewoon de mod even uit kon zetten, maar aangezien hij gisteren zei dat dit meer kapot kon maken dan op het eerste gezicht baal ik toch wel even.

Heb overigens wel een backup natuurlijk, maar dat betekent dat alle voortgang die ik nu zou maken geen zin heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Ircghost schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 13:58:
Het enige vervelende is dat wij nu lang zullen moeten wachten op de update van het team van Scul.. ik had verwacht dat ik gewoon de mod even uit kon zetten, maar aangezien hij gisteren zei dat dit meer kapot kon maken dan op het eerste gezicht baal ik toch wel even.

Heb overigens wel een backup natuurlijk, maar dat betekent dat alle voortgang die ik nu zou maken geen zin heeft.
Dat is precies mijn punt, tijd voor wat andere games. Misschien ook wel ff goed want man wat is dat trucken verslavend :) . Ben benieuwd of/hoelang ik het vol houd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik leg ETS2 ook nog maar even aan de kant. Ik voel er weinig voor om tijdelijk in een nieuwe profiel te spelen en dan weer terug te gaan naar mijn save. In 1.8 wil ik ook niet blijven nu ik aan 1.9 heb geroken :P Ach, het zal het wachten meer dan waard zijn en des te meer plezier heb je er straks aan. Echt top van het Promods team dat ze er zo fanatiek mee bezig zijn. Het is nogal wat, succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Zeker, wij hebben de beta alleen al. Dat is het verschil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]ScuL schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 14:57:
[...]

In 1.9 zit een configuratieoptie waarmee je zelf het verkeer kunt verhogen. Let wel dat hoe meer AI je aanzet hoe meer resources het gebruikt. Op langzame PC's kan dit de FPS frame-rate flink naar beneden brengen en zelfs je game doen crashen

Waar zie je die configuratieoptie dan? Ik kan hem niet vinden namelijk (1.9)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blijven de andere MOD's en Skin packs wel draaien?

Heb alle trucks 30 stuks geüpgraded met de Megastore MOD en diverse Skinpacks, ben bang dat als ga upgraden naar 1.9 dat alles weg is of beschadigd en weer zoals eerder fluoriderende Volvo's heb rond rijden.

Alles toen weggegooid, spel opnieuw geïnstalleerd en opnieuw begonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 16:45:

Waar zie je die configuratieoptie dan? Ik kan hem niet vinden namelijk (1.9)...
/def/traffic_data.sii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

En voor het gemak: Openen met kladblok :)

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb alleen maar een "def" scs bestand. Is dat normaal?

[ Voor 87% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2014 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 20:39:
Ik heb alleen maar een "def" scs bestand. Is dat normaal?
Ok laten we niet verzanden in dit soort minivraagjes zonder enige vorm van eigen onderzoek, het is geen chatbox. Dat vervuilt het topic, imho. Dit zeg ik, want deze info is te vinden in de documentatie van SCS en ook wel via google.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Deze en vele andere opties stoppen we in de toekomst in de ProMods def generator, dat maakt het allemaal wat makkelijker :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ScuL schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 20:57:
Deze en vele andere opties stoppen we in de toekomst in de ProMods def generator, dat maakt het allemaal wat makkelijker :P
Zou er een mogelijk kunnen zijn om het tussen 7:30-9:30 en 16:00-18:30 (de spits) heel druk te laten zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Volgens mij is dat nu al het geval (dat er spitsuren zijn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans1990
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Inderdaad, ik merk echt groot verschil in verkeersdrukte tussen 's nachts en 6-9 uur bijvoorbeeld. Dan probeer ik zoveel mogelijk al op de snelweg te zijn, want in een stadje rijden is dan wachten :z

Wat betreft het verkeerdrukte verhogen (het maximum weliswaar) is relatief eenvoudig:

Je moet even def.scs uitpakken met de SCS extractor van de website. . Daar staat ook gebruikswijze in de terminal. Er zijn ook diverse 3rd party mod tools die SCS kunnen uitpakken, maar die zijn niets meer dan een GUI er voor.

Na het uitpakken heb je een bestand def/traffic_data.sii. Daar staan het max aantal vehicles & trucks.
Ik heb wel het idee dat trucks hogere prioriteit hebben om te spawnen. Ik deed eerst 20 trucks, 300 vehicles, (alles x10) en het waren vooral trucks die ik nog zag rondrijden. Ik heb er nu 8 trucks en 300 vehicles van gemaakt, en je houd dan een leuke mix over. Anders wordt het een hele volle snelweg, en hele trage 80 km/h wegen O-)
In realiteit denk ik dat de wegen iets drukker zijn geworden, en het kan nu weer zo druk zijn dat de nieuwe AI het ook niet meer kan behappen. Dus wel oppassen wat je doet, het einde is gauw zoek.

Vervolgens dat 1 bestandje in een zip file proppen onder de map def, en in je mod folder plaatsen. Mod onder profiel activeren, en bob is your uncle.
Om de moeite te besparen, hier mijn eigen variant: https://dl.dropboxusercon...7647/zzzzzMeerVerkeer.zip

[ Voor 7% gewijzigd door Hans1990 op 07-03-2014 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hans1990 schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 18:49:
Inderdaad, ik merk echt groot verschil in verkeersdrukte tussen 's nachts en 6-9 uur bijvoorbeeld. Dan probeer ik zoveel mogelijk al op de snelweg te zijn, want in een stadje rijden is dan wachten :z

Wat betreft het verkeerdrukte verhogen (het maximum weliswaar) is relatief eenvoudig:

Je moet even def.scs uitpakken met de SCS extractor van de website. . Daar staat ook gebruikswijze in de terminal. Er zijn ook diverse 3rd party mod tools die SCS kunnen uitpakken, maar die zijn niets meer dan een GUI er voor.

Na het uitpakken heb je een bestand def/traffic_data.sii. Daar staan het max aantal vehicles & trucks.
Ik heb wel het idee dat trucks hogere prioriteit hebben om te spawnen. Ik deed eerst 20 trucks, 300 vehicles, (alles x10) en het waren vooral trucks die ik nog zag rondrijden. Ik heb er nu 8 trucks en 300 vehicles van gemaakt, en je houd dan een leuke mix over. Anders wordt het een hele volle snelweg, en hele trage 80 km/h wegen O-)
In realiteit denk ik dat de wegen iets drukker zijn geworden, en het kan nu weer zo druk zijn dat de nieuwe AI het ook niet meer kan behappen. Dus wel oppassen wat je doet, het einde is gauw zoek.

Vervolgens dat 1 bestandje in een zip file proppen onder de map def, en in je mod folder plaatsen. Mod onder profiel activeren, en bob is your uncle.
Om de moeite te besparen, hier mijn eigen variant: https://dl.dropboxusercon...7647/zzzzzMeerVerkeer.zip
Heel mooi! En ook fijn dat SCS dit heeft toegevoegd. Het was echt een gemis.

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanks man!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carfanatic
Misschien handig om te delen op ets2.lt of ets2mods?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tja, als chauffeur heb je het niet altijd even makkelijk.
moest in zwitserland mijn volle lading schotse whiskey afleveren. maarja, met weekend in aantocht en al vrij laat zijn blijkbaar die gasten van de verlading ook niet helemaal wakker. resultaat...onwetend een smokkelaar geweest.
gelukkig kon ik in frankrijk de pallet overstapelen op een wat steviger variant en is deze terug gekomen met de ander vracht. helemaal blij dat geen enkele fles gebroken was _/-\o_

Afbeeldingslocatie: http://www.mijnalbum.nl/Foto550-NZPSQKUI.jpg

nadien wat later flinke problemen door overstromingen in engeland.
ik MOEST doorrijden van de planning op smalle engelse wegen waar zowel het water van boven als van onder kwam.
hoewel ik ''moest'' doorrijden konden ze bij de planning te TFs krijgen, ik rijd mijzelf niet ongelukkig voor een paar rotcenten. dus truck op de layby geparkeerd gordijnen dicht en in de stromende regen nog snel een plasje tegen de band :+

achteraf was het verstandig geweest dat ik gestopt was , want dit was het resultaat. deels weggespoelde wegen, weiland wat gewoon een heuse meer is geworden, en bijna natte voeten gekregen omdat ik wederom een plas moest laten.... :F
de foto's idem naar de planning gestuurd en krijg je als antwoord....euh ja, is inderdaad beetje regen gevallen... :F :F :F

Afbeeldingslocatie: http://www.mijnalbum.nl/Foto550-Y43ME7DJ.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.mijnalbum.nl/Foto550-4VPHTRK7.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.mijnalbum.nl/Foto550-ISWTL3MY.jpg

nadien ik de lading ca 240 mijl verder moest brengen omdat de DC volgens de planning gewoon open was, idem foto verstuurd van de volgens hun gewone open en toegankelijke DC (Coldstore), en serieus. rondom was gewoon de DC omsingeld met water. de eigenaar van diezelfde DC heb ik dus aan de lijn gehad en hij vertelde dat hij MIJN planning had doorgegeven niks meer te leveren gezien de Coldstore afgeschreven was. Duhhhh!!!!

dan maar verder met de weg vervolgen en door dit weer bijna 3 uren over mijn rijtijd gekomen. oorzaak? zie foto.......(gemaakt richting Dover)
Afbeeldingslocatie: http://www.mijnalbum.nl/Foto550-C4EZXDJV.jpg

met goede moed....so far... de volgende dag richting Carlile (Schotland) gereden. onderweg genoten van de bekende rustige wegen _/-\o_
Afbeeldingslocatie: http://www.mijnalbum.nl/Foto550-IXU78HDE.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.mijnalbum.nl/Foto550-KTAPEKGG.jpg

tegen de avond mogen genieten van een ondergaande zon, gordijntjes dicht en slapen in de brakke Volvo FH 400 8)7
matras? verbranden! mijn rug doet nog steeds pijn :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Leuk zo'n dagboekje! Jammer van je rug though :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Ja, wat een verhaal! Thanks voor het delen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Is er ergens een overzichtje waar mensen hun framerate gepost hebben met verschillende graka's en processors?
Ik zit nu met de laagste settings in ETS met 9-10 FPS bij 1920x1200 op een oude Geforce 7600 GS en wil dus iets snellers. Maar ik heb ook het liefste een passieve videokaart (vanwege geluid en omdat die fan gewoon een keer stuk gaat).
Als ik dan naar Nvidia kijk (goede ervaringen met dual screen) dan is de keus tussen Geforce 210, 610 of 630.
Wat voor performance kan ik daarmee verwachten? CPU is een AMD FX-6300.

Signatures zijn voor boomers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ircghost schreef op zondag 09 maart 2014 @ 21:04:
Leuk zo'n dagboekje! Jammer van je rug though :P
matras van Volvo staan algemeen bekend als ''pijnbank'' , oftewel het folterwerktuig van de moderne transport.
beste bed waar ik in geslapen heb was de Daf 105 SuperSpace, en de renault Magnum serie's. hoewel de premiums ook een aardig bed hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 10 maart 2014 @ 13:36:
[...]

matras van Volvo staan algemeen bekend als ''pijnbank'' , oftewel het folterwerktuig van de moderne transport.
beste bed waar ik in geslapen heb was de Daf 105 SuperSpace, en de renault Magnum serie's. hoewel de premiums ook een aardig bed hebben.
Weet jij waar de Scania-hype vandaan komt?
Ze zijn niet de goedkoopste en blijkbaar niet de comfortabelste, toch is Scania erg geliefd (zo te zien).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 10 maart 2014 @ 14:42:
[...]

Weet jij waar de Scania-hype vandaan komt?
Ze zijn niet de goedkoopste en blijkbaar niet de comfortabelste, toch is Scania erg geliefd (zo te zien).
het bekt lekker, en ze hebben een optionele V8 aan board. daarbij waren de torpedo cabines heel erg geliefd van de ouder Scania modellen met neus. deed je een beetje denken aan een oude MACK.
en vooral de jongere chauffeur krijgt er een extra stijf been van namelijk als ze op een Scania worden gezet.

persoonlijk ben ik meer de IVECO Stralis/Strator persoon. of zoals mijn oude truck was, een heuse Renault Magnum. daarin heb je een comfort van een kleine camper. ruimte zat en ze rijden ook heerlijk.

belangrijkste issue is altijd .... ruimte. een Scania ziet er ruim en machtig uit van buiten. beetje als een Ferrari. tot het op bruikbaarheid aan komt. een Scania zou ik als het aan mij ligt eerder gebruiken voor nationaal werk met incidenteel gebruik in de Benelux. de stralis, magnum zou ik weer puur gebruiken voor de internationale verkeer. puur als het om ruimte gaat. daarbij zou ik Volvo echt laten staan. bodemloze put en te duur in onderhoud/reparatie's. daarbij komt ook dat Volvo weer zeer stug is geveerd. en de stoelen ZEER ongeschikt zijn voor uren achtereen op te zitten. iets wat ik bij de Iveco en renault nooit heb gehad.

daf is weer geliefd bij de ouder chauffeurs omdat het oer hollands bekt. ook hier weer grote verschijning maar onbruikbaar als het op ruimte aan komt.

met daf, Volvo, MAN, en zelfs Mercedes en Scania zit je de hele tijd als je niet hoeft te rijden maar je 24 uur moet maken op een bed....
eten doe je zittend....op bed....

met de magnum en stralis zit je bij je 24 uur lekker aan tafel met een heerlijke zithoek(en) en heb je comfortabel je laptop met muis daarop staan.
eten doe je aan tafel en middels vaste bed klim je zo in je altijd netjes opgemaakte maar o zo heerlijk slapende bed.

maar waarom merk X geliefd is....imago, en ergens liefde voor het merk. Scania is Saab. Saab huppelt naar Volvo, en dat is weer zweeds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23-09 20:55

NoFearCreations

3DPrint the world!

Topicstarter
Scania is een beetje hetzelfde als Mercedes is onder de auto's. Puur alleen status, terwijl het eigenlijk helemaal niet zulke goede auto's zijn. Daarom willen de echte "barre mannen" ook alleen maar Scania rijden, en dan eigenlijk ook alleen maar een 8-cilinder dan.

Ik heb voor PostNL een tijd met een Iveco gereden, en vond dat eigenlijk wel prima. Zo'n Magnum is alleen maar goed om hele lange afstanden te rijden, want om vaak in en uit te stappen is kl#te met dat trapje.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
NoFearCreations schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 00:38:
Scania is een beetje hetzelfde als Mercedes is onder de auto's. Puur alleen status, terwijl het eigenlijk helemaal niet zulke goede auto's zijn. Daarom willen de echte "barre mannen" ook alleen maar Scania rijden, en dan eigenlijk ook alleen maar een 8-cilinder dan.

Ik heb voor PostNL een tijd met een Iveco gereden, en vond dat eigenlijk wel prima. Zo'n Magnum is alleen maar goed om hele lange afstanden te rijden, want om vaak in en uit te stappen is kl#te met dat trapje.
Heb als beroepsschauffeur een jaar of twee in de Magnum gereden en ik vond het best een fijn ding, alleen dat trapje, toen ik hem net had ben ik gewoon een keihard uit mijn vrachtwagen gevallen omdat ik dacht dat het trapje op de gebruikelijke plek zat, macht der gewoonte zullen maar zeggen. En macht der gewoonte is geen goed iets als je midden in de nacht slaapdronken uit je cabine moet om te plassen...

Rij ingame altijd een Volvo en kan niet wachten tot de nieuwe actros ingame komt, al moet ik zeggen dat ik al een paar mods hebben gezien die best tof zijn. Maar met 1.9 voor de de laadramp wacht ik daar maar even mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Duidelijk, top! d:)b
Altijd interessant om te horen hoe het er echt aan toe gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carfanatic
en kan niet wachten tot de nieuwe actros ingame komt
ik vrees dat je dan lang kunt wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

martijnm71 schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 06:40:
[...]

Heb als beroepsschauffeur een jaar of twee in de Magnum gereden en ik vond het best een fijn ding, alleen dat trapje, toen ik hem net had ben ik gewoon een keihard uit mijn vrachtwagen gevallen omdat ik dacht dat het trapje op de gebruikelijke plek zat, macht der gewoonte zullen maar zeggen. En macht der gewoonte is geen goed iets als je midden in de nacht slaapdronken uit je cabine moet om te plassen...

Rij ingame altijd een Volvo en kan niet wachten tot de nieuwe actros ingame komt, al moet ik zeggen dat ik al een paar mods hebben gezien die best tof zijn. Maar met 1.9 voor de de laadramp wacht ik daar maar even mee.
bekend verhaal met dat trapje, ook ik moest het ontgelden bij de eerste nacht :+ tussen de deur en band gevallen en mijn kin op de treedplank :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
Verwijderd schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 09:36:
[...]

bekend verhaal met dat trapje, ook ik moest het ontgelden bij de eerste nacht :+ tussen de deur en band gevallen en mijn kin op de treedplank :X
ik klapte als een lappenpop op het asfalt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gewoon als eerste truck een Magnum rijden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Ojee, mijn vakantie zit er alweer bijna op... Zou 1.9 nog op tijd komen zodat ik in ieder geval even ermee kan spelen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carfanatic
nu een update naar 1.9.8s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
Ik hoop dat de S voor stable staat :P