daar gaat mijn hoop
Van blog.scssoft.com:
To recap the highlights of the 1.9 patch:
Code:
Brand new traffic car AI system;
Improved maneuverability, touches to suspension and collision physics (more work planned still);
Early support for Oculus Rift and gamepad-controlled mouse cursor;
Improved handling of automatic gearbox (more gears, interaction with cruise control);
Improved compatibility with semi-broken prefabs used in mods;
Improved error handling in radio playback.
Models:
Scania Streamline improvements (model, textures, paint jobs, new parts and accessories) - you may need visit truck dealer and re-purchase some parts;
Volvo FH16 improvements (interior, wipers, shadows);
Iveco Hi-way improvements (dashboard computer, shadows);
Paintjobs are properly applied on add-ons in interior views;
Map improvements.
Sound:
V8 engine sounds for Scania R and Scania Streamline.
Nee, merp!
Build 1.9.8
AI: Fixed waiting for high priority actor
AI: Reduced probability of usage of low probability navigation curves
AI: Limited speed around railroad crossings
AI: Improved behavior of truck with trailers
Prevented engine stall in some situations
Editor: New "Follow road dir" flag for signs. It orients the sign along the underlying road and moves it when the road moves.
Reduced memory consumption when Asian character sets are not used
Fixed navigation curves on some prefabs
Updated localization
De update staat nog steeds niet op de website van http://www.eurotrucksimulator2.com/update.php
Hij staat volgens SCVS nog steeds in de beta status!
Hij staat volgens SCVS nog steeds in de beta status!
Johann Sebastian Bach
Verwijderd
1.9.8... zullen ze de final uiteindelijk 2.0 gaan noemen? Gezien de wijzigingen lijkt mij dat wel een logische stap.
Denk het dan wel!
Johann Sebastian Bach
1.9.10 verscheen een paar uur geleden alweer
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
wou eigenlijk ff pauze nemen tot 1.9. Toch maar beta eraf gegooid en met mn 1.8. met promods profiel net maar ff ritje wezen rijden. Wacht nu denk ik maar tot patch 1.9 en de promods update. Scul stel me niet teleur!!
Hopelijk komt promods snel met update na 1.9 zodat ik lekker verder kan trucken met de veranderingen maar gaat vast goed komen!
Steam: Sneggel Origin: Waus82
Hmm, sinds vanmiddag zit ik met een lastig probleem.. Ik heb een rit vanuit Rotterdam naar Birmingham, deze ochtend de ferry genomen en daarna het spel opgeslagen omdat ik niet genoeg tijd had om heel de rit te doen. Nu probeer ik verder te rijden (nog +-300km te gaan) en na zo'n 160km was opeens mijn lading verdwenen en zei de Route Advisor "Je hebt momenteel geen opdracht". Save opnieuw geladen, na +-30km weer hetzelfde. Nog een 3de poging, na zo'n 55km weer hetzelfde.
Heeft er nog iemand dit al meegemaakt? Lading is onbeschadigd maar verdwijnt 'opeens' van mijn truck.
Heeft er nog iemand dit al meegemaakt? Lading is onbeschadigd maar verdwijnt 'opeens' van mijn truck.
Intel Core i7-12700K : Noctua NH-D15S chromax.black : MSI MPG Z690 Edge Wifi DDR4 : 32GB DDR4 G.Skill Trident-Z Neo 3600C16 : Crucial P5 Plus 2TB : AMD Radeon 6800XT Midnight Black : Fractal Design Define R6 : Corsair RM850x
Wow dat is vaag! Maar misschien even handig om te vertellen welke versie je speelt en of er nog mods ingeschakeld zijn en zo ja, welke.bibi2205 schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 15:11:
[...]
En je zou ook even een wat oudere autosave kunnen proberen.
[ Voor 7% gewijzigd door Room42 op 13-03-2014 15:35 ]
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
We hebben nu een stabiele beta versie van ProMods die loopt op 1.9 - het aantal moeilijkheden waar we last van hadden was echt heel erg vervelend.
Het allerlaatste waar we nu nog achteraan lopen is dat alle tolstations opeens gratis geworden zijn, verder loopt het allemaal uitstekend. Dus het lijkt waarschijnlijk dat we er klaar voor zijn wanneer 1.9 officiëel uitkomt ProMods ook beschikbaar is
Het allerlaatste waar we nu nog achteraan lopen is dat alle tolstations opeens gratis geworden zijn, verder loopt het allemaal uitstekend. Dus het lijkt waarschijnlijk dat we er klaar voor zijn wanneer 1.9 officiëel uitkomt ProMods ook beschikbaar is
Super, jullie werken hard dat blijkt wel!ScuL schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 16:21:
We hebben nu een stabiele beta versie van ProMods die loopt op 1.9 - het aantal moeilijkheden waar we last van hadden was echt heel erg vervelend.
Complimenten aan het pro-mods team!ScuL schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 16:21:
Hebben jullie ook weer wat invisible walls verstopt?
Ik heb er geen problemen mee als alle tolstations gratis zijn hoorScuL schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 16:21:
Nee, merp!
Die zijn als het goed is allemaal verdwenen.
Als er Tweakers zijn die mee willen helpen met testen stuur dan een mailtje naar info@promods.net en ik stuur een link met download beta versie voor 1.9.
Let wel ze zijn gelogd op persoon dus als ie op een torrent opduikt ben je de sjaak
Als er Tweakers zijn die mee willen helpen met testen stuur dan een mailtje naar info@promods.net en ik stuur een link met download beta versie voor 1.9.
Let wel ze zijn gelogd op persoon dus als ie op een torrent opduikt ben je de sjaak
Verwijderd
Mailtje gestuurd, ben benieuwd! Op het forum moeten we de bugs doorgeven zeker?ScuL schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 21:58:
Die zijn als het goed is allemaal verdwenen.
Jep je krijgt alle info per mail.
Verwijderd
Mail gestuurd ik hoor het wel en ben benieuwd!!
Laptop, denk ook dat ze de bugs direct in hun mail willen zodat ze alles gelijk kunnen verwerken
Laptop, denk ook dat ze de bugs direct in hun mail willen zodat ze alles gelijk kunnen verwerken
Ik ben blijkbaar ook door een kennis aangestoken die dit spel heeft. Zit een beetje op YT te neuzen, kom ik dit tegen 

☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Hehe als je dat leuk vindt moet je de aflevering van DaSquirrel met de Baobab-boom op z'n trailer eens kijken. Dan ga je stukAW_Bos schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 22:58:
Ik ben blijkbaar ook door een kennis aangestoken die dit spel heeft. Zit een beetje op YT te neuzen, kom ik dit tegen
[video]
YouTube ligt bij mij aardig plat, iig, ik had je per ongeluk een DM gestuurd, maar ik kan niet lezen, alsnog een mail gestuurd
(moest dat in Engels?)
9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74
Wow, goed werk manScuL schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 16:21:
Vroeg me vandaag nog af of jullie al wat konden met de beta versie, maar het antwoord is dus ja
Dat heb ik zelf ook een keer meegemaakt, Dacht even snel achter mijn voorganger aan te rijden en niets te hoeven betalen...AW_Bos schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 22:58:
[video]
Iemand enig idee waarom bij het kiezen van je profiel het online nieuws bij mij verdwenen is?
Venster is gewoon leeg nu..
Was altijd wel handig om changes te zien
Venster is gewoon leeg nu..
Was altijd wel handig om changes te zien
Die is bij mij ook leeg. Zal met de stabiele build wel weer terugkomen lijkt me.
Geen mods maar blijkbaar liep ik nog een patch achter, deze geïnstalleerd en sindsdien is het niet meer gebeurd.Room42 schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 15:34:
[...]
Wow dat is vaag! Maar misschien even handig om te vertellen welke versie je speelt en of er nog mods ingeschakeld zijn en zo ja, welke.
En je zou ook even een wat oudere autosave kunnen proberen.
Intel Core i7-12700K : Noctua NH-D15S chromax.black : MSI MPG Z690 Edge Wifi DDR4 : 32GB DDR4 G.Skill Trident-Z Neo 3600C16 : Crucial P5 Plus 2TB : AMD Radeon 6800XT Midnight Black : Fractal Design Define R6 : Corsair RM850x
Beta builds hebben geen news sectiejerry-c schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 15:55:
Die is bij mij ook leeg. Zal met de stabiele build wel weer terugkomen lijkt me.
Verwijderd
Sommige MOD makers hebben gevoel voor humor dit kom je niet op de wegen van ETS2 tegen Auto op verkeersbord gereden.

(wilde de foto wat dichterbij maken maar kon niet verder achteruit i.v.m. ander verkeer)
Zoiets zouden ze vaker moeten doen met een kleine file, afsluiting van 1 rijstrook of zoiets, en dan rubbernekken aan de andere kant van de weg
dat levertert weer wat extra vertraging op om je vracht optijd op de plaats van bestemming te krijgen.
Toen ik dit zag, ging ik in ieder geval gelijk in de ankers om te kijken of het was wat ik dacht dat er gebeurt was. En het gekke is dat ik dat niet doe als ik zelf op de weg zit, toch een beetje gek.

(wilde de foto wat dichterbij maken maar kon niet verder achteruit i.v.m. ander verkeer)
Zoiets zouden ze vaker moeten doen met een kleine file, afsluiting van 1 rijstrook of zoiets, en dan rubbernekken aan de andere kant van de weg
Toen ik dit zag, ging ik in ieder geval gelijk in de ankers om te kijken of het was wat ik dacht dat er gebeurt was. En het gekke is dat ik dat niet doe als ik zelf op de weg zit, toch een beetje gek.
Leuk is dat, ja! In het originele spel heb je wel wegwerkzaamheden, toch? En ergens is een tunnel half afgesloten en moet je naar de andere weghelft.
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Verwijderd
Ja wegwerkzaamheden zat door het spel heen, maar ongelukken was ik tot nu toe nog niet tegen gekomen.Room42 schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 03:37:
Leuk is dat, ja! In het originele spel heb je wel wegwerkzaamheden, toch? En ergens is een tunnel half afgesloten en moet je naar de andere weghelft.
Probeer dan ook eens Poland Rebuilding, die zit er vol meeVerwijderd schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 00:53:
Sommige MOD makers hebben gevoel voor humor dit kom je niet op de wegen van ETS2 tegen Auto op verkeersbord gereden.
[afbeelding]
Zoiets zouden ze vaker moeten doen met een kleine file, afsluiting van 1 rijstrook of zoiets, en dan rubbernekken aan de andere kant van de wegdat levertert weer wat extra vertraging op om je vracht optijd op de plaats van bestemming te krijgen.
http://forum.scssoft.com/viewtopic.php?f=32&t=48363
🠕 This side up
werkt die polands rebuilding mod met promods tegelijk?
Dat is best makkelijk te vindenSn3gG3l schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 11:42:
werkt die polands rebuilding mod met promods tegelijk?
🠕 This side up
ja zie dat die mod em voorlopig niet gaat worden, iets te snel gevraagd.
Hoezo niet? Wil je juist geen ProMods of wel?Sn3gG3l schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 11:56:
ja zie dat die mod em voorlopig niet gaat worden, iets te snel gevraagd.
Europe Rebuilding werkt alleen mét ProMods en de Going East DLC.
🠕 This side up
Jawel, ik rij nu nog 1.8 met promods en wil over naar 1.9 als de promods update ook klaar is. Op het forum van poland rebuilding lijkt het er echter op dat ze nog lang niet klaar zijn voor de 1.9 update. Ik wacht dus eerst wel even op 1.9 en promods. Als dan in de toekomst Poland rebuilding ook geupdat wordt zal ik het eens proberen. Ik heb de going east dlc al.Koenvh schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 14:49:
[...]
Hoezo niet? Wil je juist geen ProMods of wel?
Europe Rebuilding werkt alleen mét ProMods en de Going East DLC.
Is er eigenlijk een manier om de blauwe berichten die onder de route advisor voorbij scrollen terug te lezen? Ik mis ze vaak als ik net aan het manoeuvreren ben.
Volgens mij niet, enige wat daar komt is wat je chauffeur heeft verdiend, of ie een level up is gegaan, of dat ie geen job kon vinden.Room42 schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 22:14:
Is er eigenlijk een manier om de blauwe berichten die onder de route advisor voorbij scrollen terug te lezen? Ik mis ze vaak als ik net aan het manoeuvreren ben.
Ik zie wel dat je per driver een log kan bekijken maar ik had het liever centraal.
De mailfunctie wordt trouwens ook niet veel gebruikt, hè?
De mailfunctie wordt trouwens ook niet veel gebruikt, hè?
In het begin krijg je een paar mailtjes. En verder alleen als je een chauffeur van z'n auto afschop
stiekum hoop ik dat met de release van de 2.0 versie ook de nieuwe daf euro 6 komt. al blijft het daar ook wat stil over.
kunnen wel later nog andere nieuwe trucks verwachten? Renault T bijvoorbeeld?
kunnen wel later nog andere nieuwe trucks verwachten? Renault T bijvoorbeeld?
dat bedoelt hij volgens mij ook omdat de komende patch namelijk 1.9 is.
Zie je eigenlijk je eigen personeel wel eens rijden? Of zijn die volledig virtueel? Ik heb geen opvallende trucks, dus misschien ben ik ze wel eens voorbij gereden zonder het te weten.
Ik heb nu 13 drivers in dienst, dus de kans dat ik er een tegenkom zou toch wel aanwezig moeten zijn
Ik heb nu 13 drivers in dienst, dus de kans dat ik er een tegenkom zou toch wel aanwezig moeten zijn

[ Voor 34% gewijzigd door Room42 op 19-03-2014 12:05 ]
Mijn gevoel zegt dat het alleen virtueel is, je zou het kunnen testen door je vrachtwagen te parkeren voor je eigen garage en dan kijken of er iemand uitrijdt als het bericht verschijnt dat iemand vertrekt.
Trucks waar geen chauffeur op zit zie je in ieder geval niet in je garage staan
Waarom, zitten er geen big ass heuvels bij? Bijv. Je kunt binnedoor via 2 wegen, of kronkelig of een rechte lijn maar dan veel steiler. Lijkt me wel leuk met mn Volvo 750PK
Je hebt wel 1 of 2 mijnen, dat is wel gaaf om in te rijden
Verwijderd
Wel met je 750 pk Volvo, maar niet met je Hi-Way (ik heb mn 750 Volvo ingeruild voor een 560 pk Hi-Way). Echt vervelende truck. Maar weer ingeruild voor een oude Volvo...
Verwijderd
Even een vraag heeft er iemand ook het probleem met de BETA test van ETS2 dat het stuurwiel niet meer goed werkt?
Na de laatste update .20 gaf ETS2 aan dat er een nieuw stuurwiel is gevonden bij mij de Fanatec, nu wilde ik gaan rijden, maar mijn gaspedaal blijkt een soort van muisfunctie te hebben gekregen.
Al ik mijn gas half in trap kan ik met de muis het menu bedienen.
Wie heeft dit probleem ook?
ik hoor het wel, ga ook even op de site van SCS kijken of ik iets kan vinden.
mvgr,
Marcel
Na de laatste update .20 gaf ETS2 aan dat er een nieuw stuurwiel is gevonden bij mij de Fanatec, nu wilde ik gaan rijden, maar mijn gaspedaal blijkt een soort van muisfunctie te hebben gekregen.
Al ik mijn gas half in trap kan ik met de muis het menu bedienen.
Wie heeft dit probleem ook?
ik hoor het wel, ga ook even op de site van SCS kijken of ik iets kan vinden.
mvgr,
Marcel
Heb je al gekeken naar de keybindings?
Wellicht staat daar iets niet goed.
Wat houd ik van die nieuwe Volvo'sVerwijderd schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 16:13:
Wel met je 750 pk Volvo, maar niet met je Hi-Way (ik heb mn 750 Volvo ingeruild voor een 560 pk Hi-Way). Echt vervelende truck. Maar weer ingeruild voor een oude Volvo...
Verwijderd
Waar kan ik de Keybindings vinden?CptChaos schreef op zondag 23 maart 2014 @ 15:58:
Heb je al gekeken naar de keybindings?Wellicht staat daar iets niet goed.
In je settings menu
.
~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~
Verwijderd
Dat is lastig als mijn stuur aanstaat.
Maar heb alles gereset wiel opnieuw geïnstalleerd, toen kwam de vraag weer m.b.t. een nieuw stuur gevonden.
Weet je wat er staat Nieuwe controller gevonden "bla bla bla" accepteren of weigeren.
de teks "bla bla bla"is; moet deze controller in het spel de muis functie overnemen? dit werkt meestal wel met gewone contollers, maar met een stuur kan dit problemen geven.

F.CK eerst goed lezen en dan pas een setting accepteren blijkt wel

Bedankt voor het reageren op deze fout van mij.
zal ik het bericht maar verwijderen voel met toch een beetje een
Kun je niet gewoon je settings gebruiken in de editor van je controller? Ik heb alle instellingen in het spel op normaal staan en alles extern geregeld.
Goh eindelijk Mercedes ook in het spel.
Anyhow goed werk van SCS...nog even en ze zijn een AAA dev.
lol
Anyhow goed werk van SCS...nog even en ze zijn een AAA dev.
lol
(is paard maar moet ezel zijn)
Op zich goed nieuws dat het nu Mercedes wordt maar wat een foeilleijk interieur, hopelijk passen ze dat ook aan. Wou na 70k km eens een andere truck dan mn Volvo FH16, dacht neem een mercedes maar vond dat executive interieur zo lelijk dat ik toch maar voor een Scania ben gegaan. Daar nu ca 2500 km mee gereden, fijne truck, ben alleen niet zo fan van die loeigrote spiegels.martijnm71 schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 12:08:
Goed nieuws, denk ik, hoop ik
https://twitter.com/SCSsoftware/status/448400532336832513
[ Voor 0% gewijzigd door Sn3gG3l op 25-03-2014 12:50 . Reden: 342784646332 typo's ]
YESS! Eindelijk!
Daar zat ik toch best op te wachten!
SCS Software @SCSsoftware 9 min.
Euro Truck Simulator 2 update 1.9 is live now!
http://blog.scssoft.com/2014/03/ets2-update-19-is-live.html
Hmmmmm, een Scania V8 geluid, laten we hopen dat dit ook het echte geluid is, als er zo-een de redelijk steile heuvel vol gas oprijd (welke ik helaas elke dag op moet fietsen) krijg je wel een grijns op je gezicht. (Ja, er bestaan ook heuvels in Nederland, al is dit het uiterste zuiden
)
[ Voor 8% gewijzigd door Kuusj op 25-03-2014 17:25 ]
Nice, nu nog even wachten op Promods....
Die verwachten vannacht nieuwe release, morgen maar weer is trucken dan
ff updaten 
jammer dat de nieuwe DAF er nog niet in zit maar goed, kopen we voorlopig even een Volvo en Scania om die aan de tand te voelen. En voor 2.0 hopelijk de nieuwe DAF en Mercedes.
jammer dat de nieuwe DAF er nog niet in zit maar goed, kopen we voorlopig even een Volvo en Scania om die aan de tand te voelen. En voor 2.0 hopelijk de nieuwe DAF en Mercedes.
[ Voor 87% gewijzigd door cbr600f4i op 25-03-2014 22:12 ]
Ryzen 7 9800x3D / RX7900XTX OC / 32 GB Corsair Vengeance 6000 Mhz RGB DDR5 / ASUS TUF Gaming B650-Plus WiFi
Jep. Heb 'm gisteren binnengehengeld. Steam had er wel moeite mee trouwensLampuhkap schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 22:45:
Is de steam update ook al geweest?
Nee, merp!
Net 1.9 binnengehaald en 1.6 van promods geinstalleerd. Save game alsnog corrupt. Iemand een oplossing? Anders moet ik na 100.000km een nieuw profiel starten -.-
Ahum.....ik kan geen mensen meer aannemen
Wat nu? Zit met 155 trucks en maar 154 bestuurders nu.....
154 bestuurders is geloof ik de max nu.Lampuhkap schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 09:13:
Ahum.....ik kan geen mensen meer aannemen![]()
Ik heb net 1.9 en 1.6 promods aan de praat gekregen alleen mn jazzycat trailerpack doet het niet. Weet iemand wat trailerpacks die werken met promods en 1.9?
Verwijderd
Bij de bèta deed de trailerpack van Jazzycat het bij mij wel, alleen die addons niet... Die heb ik gewoon weggelaten.
Bij mij werkte jazzycat bij de beta ook, alleen nu met 1.6 promods niet meer. Denk dat ik gewoon even geduldig moet zijn en wachten tot jazzycat ook zn pack update. Net eerste rit gereden van Rotterdam naar Flensburg. Dat was geen succes.....6% schade aan de truck en 2% aan de lading. Moet toch ff wennen aan 1.9Verwijderd schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 10:38:
Bij de bèta deed de trailerpack van Jazzycat het bij mij wel, alleen die addons niet... Die heb ik gewoon weggelaten.
Idem hier. Zit volgens mij niks anders op dan opnieuw te beginnen?Sn3gG3l schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 09:12:
Net 1.9 binnengehaald en 1.6 van promods geinstalleerd. Save game alsnog corrupt. Iemand een oplossing? Anders moet ik na 100.000km een nieuw profiel starten -.-
wat bedoel je met save game corrupt? wat krijg je te zien?
Jongens, zeg me alsjeblieft dat je wel een backup maakt van je profiel voordat je ook maar één update of mod installeert!
bij mij doet het jazycat trailerpack het welSn3gG3l schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 09:16:
[...]
154 bestuurders is geloof ik de max nu.
Ik heb net 1.9 en 1.6 promods aan de praat gekregen alleen mn jazzycat trailerpack doet het niet. Weet iemand wat trailerpacks die werken met promods en 1.9?

Verwijderd
Ook met addons? Dat je kan leveren aan tankstations enzo?Carfanatic schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 12:46:
[...]
bij mij doet het jazycat trailerpack het wel![]()
[afbeelding]
nee, die doet het het idd niet. ik heb alleen zzztrailers_and_cargo_pack_by_Jazzycat_v2.2_eng.scsVerwijderd schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 12:47:
[...]
Ook met addons? Dat je kan leveren aan tankstations enzo?
Afgelopen avond 1.9 binnen gehaald, voelt goed allemaal. Niet dat ik er zoveel ervaring mee heb, heb pas ~15k km gereden. Las op GTP over ProMods en nu net hier weer, dus ben maar even gaan kijken. Een pakje kauwgom gedoneerd en hij is nu aan het downloaden, ben benieuwd.
Nog tips voor dat ik het installeer? Ik heb de map profiles (waar er 3 van waren, gewoon profiles, en 2 met profiles en rare cijfer/letter combinaties erachter) gekopieerd naar een veilig plekje.
edit;
Ik heb nu 3 bestanden, waarvan 2 .scs en 1 .php. Volgens ProMods zou ik 3 .scs bestanden moeten hebben, in ETS2 kom ik ook maar 2 bestanden tegen. Help?!
edit2;
Hm, de eerste keer dat ik op generate drukte kreeg ik dus een php script. Nu opnieuw geprobeerd en krijg ik wel de .scs. Nu kijken of het lukt
edit3;
Nu crashed de game op het laatste stukje laden. Ze zijn alle 3 geactiveerd.. Krijg verder geen melding te zien.
Nog tips voor dat ik het installeer? Ik heb de map profiles (waar er 3 van waren, gewoon profiles, en 2 met profiles en rare cijfer/letter combinaties erachter) gekopieerd naar een veilig plekje.
edit;
Ik heb nu 3 bestanden, waarvan 2 .scs en 1 .php. Volgens ProMods zou ik 3 .scs bestanden moeten hebben, in ETS2 kom ik ook maar 2 bestanden tegen. Help?!
edit2;
Hm, de eerste keer dat ik op generate drukte kreeg ik dus een php script. Nu opnieuw geprobeerd en krijg ik wel de .scs. Nu kijken of het lukt
edit3;
Nu crashed de game op het laatste stukje laden. Ze zijn alle 3 geactiveerd.. Krijg verder geen melding te zien.
[ Voor 32% gewijzigd door Streskip op 26-03-2014 15:09 ]
hmm raar, ik heb ook jazzycat 2.2. Zo maar eens kijken. heb je alleen de 2.2 ?pack geactiveerd of ook ook die jazzycat 1.52. promod.scs?Carfanatic schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 12:56:
[...]
nee, die doet het het idd niet. ik heb alleen zzztrailers_and_cargo_pack_by_Jazzycat_v2.2_eng.scs
Weer werkend gekregen met een oude save, die slingerde nog ergens rond op de schijf. 
Onderweg wel een paar vreemde dingen gezien zoals een verdwenen voorligger, een lantaarnpaal midden op de weg in Dusseldorf en een bus achter de vangrail tussen Amsterdam en Rotterdam. Vervelende is dat de AI erop gaat wachten en dus stilstaan op de snelweg.
Onderweg wel een paar vreemde dingen gezien zoals een verdwenen voorligger, een lantaarnpaal midden op de weg in Dusseldorf en een bus achter de vangrail tussen Amsterdam en Rotterdam. Vervelende is dat de AI erop gaat wachten en dus stilstaan op de snelweg.
Ik heb alleen het trailerpack geïnstalleerd.Sn3gG3l schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 15:25:
[...]
hmm raar, ik heb ook jazzycat 2.2. Zo maar eens kijken. heb je alleen de 2.2 ?pack geactiveerd of ook ook die jazzycat 1.52. promod.scs?
Apart, net alleen 2.2 jazzycat aangevinkt en nu doet ie het. Nu van Kolding - Denemarken naar Kalmar - Zweden, nieuwe stad ben benieuwd!Carfanatic schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 17:08:
[...]
Ik heb alleen het trailerpack geïnstalleerd.
Wat me wel opvalt is dat er vaak verkeer invoegt op de snelweg en dan opeens verdwijnt. Ah well, eerst maar eens verder trucken!
Ik heb geen problemen met deze trailerpacks:
zzzZZZzzzzTrailerskinpack Jztrucking&Jbsystems en Trailers food cistern for ETS2_02
zzzZZZzzzzTrailerskinpack Jztrucking&Jbsystems en Trailers food cistern for ETS2_02
Ryzen 7 9800x3D / RX7900XTX OC / 32 GB Corsair Vengeance 6000 Mhz RGB DDR5 / ASUS TUF Gaming B650-Plus WiFi
Verwijderd
Kan iemand mij vertellen waarom ETS2 bij mij op de beta test blijft, ik heb versie 1.9.22 S.
Ik heb auto update aanstaan voor deze game.
En kan ik bij deze versie ook de update van Promods draaien?
Beta-lidmaatschap wel uitgezet? Want als je dat niet doet blijft ie staan op de laatste beta die het ding kan vinden.Verwijderd schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 21:44:
Kan iemand mij vertellen waarom ETS2 bij mij op de beta test blijft, ik heb versie 1.9.22 S.
Nee, merp!
1.9.22 is de final.Verwijderd schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 22:02:
ok thanks zal even kijken of die nog aanstaat.
Verwijderd
Beta stond inderdaad nog aan.
Nu nog Promods uitpakken, oude verwijderen en nieuwe plaatsen.
En zullen we nog een vrachtje wegbrengen, zal wel weer een latertje worden
Heb trouwen ook naar de Oculus Rift gekeken, wou dat ik die eens kon uittesten.
Eerst maar een kijken wat het gaat doen met de prijs, vooral nu het overgenomen is door Facebook voor 2 miljard dollar.

Nu nog Promods uitpakken, oude verwijderen en nieuwe plaatsen.
En zullen we nog een vrachtje wegbrengen, zal wel weer een latertje worden

Heb trouwen ook naar de Oculus Rift gekeken, wou dat ik die eens kon uittesten.
Eerst maar een kijken wat het gaat doen met de prijs, vooral nu het overgenomen is door Facebook voor 2 miljard dollar.
Ik wacht nog even tot de nieuwe versie van Promods uitkomt voordat ik weer ga rijden. Mogelijk ga ik gewoon een nieuw account beginnen, wel zo schoon.
Waarom zou je wachten op en nieuwe promods release?Ircghost schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 22:51:
Ik wacht nog even tot de nieuwe versie van Promods uitkomt voordat ik weer ga rijden. Mogelijk ga ik gewoon een nieuw account beginnen, wel zo schoon.
Omdat de huidige variant toch nog niet geoptimaliseerd is voor de 1.9 update?
Dit topic is gesloten.