Ik dacht dat dat ergens al uitgelegd was, d.m.v. symbolic link (snelkoppeling). Ik heb mijn profiles verplaatst naar OneDrive en links geplaatst in Mijn Documenten.pwillemske schreef op maandag 01 juni 2015 @ 21:12:
[...]
Maar weet iemand hoe ik Ets2 kan verplaatsen zonder mijn voortgang te verliezen?? Wil dit graag zo snel mogelijk doen
Verwijderd
Deze link is onlangs geplaatst door krissie100. Daar zou het mee moeten lukken.pwillemske schreef op maandag 01 juni 2015 @ 21:12:
[...]
Maar weet iemand hoe ik Ets2 kan verplaatsen zonder mijn voortgang te verliezen?? Wil dit graag zo snel mogelijk doen
Ik heb het toch nergens gezienNice Guy Eddie schreef op maandag 01 juni 2015 @ 21:23:
[...]
Ik dacht dacht dat dat ergens al uitgelegd was, d.m.v. symbolic link (snelkoppeling). Ik heb mijn profiles verplaatst naar OneDrive en links geplaatst in Mijn Documenten.

Ik ben aan het kijken naar die link
Dat is van de Mods, die staan wel op mijn ssd. Het spel zelf niet.Verwijderd schreef op maandag 01 juni 2015 @ 21:26:
[...]
Deze link is onlangs geplaatst door krissie100. Daar zou het mee moeten lukken.

Ik heb besloten om helemaal overnieuw te beginnen (ja alweer

Dan maak ik meteen screenshots om in de review te plaatsen
[ Voor 56% gewijzigd door pwillemske op 01-06-2015 21:43 ]
Lord-The-Gamer (L-T-G)
Verwijderd
Oh sorry, dan had ik 't verkeerd begrepen. Ik dacht dat je je profile folder wilde verplaatsen. Maar als het alleen om de game zelf gaat, kan je die toch gewoon opnieuw installeren op je SSD? Als je ETS2 folder in documents niet verplaatst, is er verder niets aan de hand.pwillemske schreef op maandag 01 juni 2015 @ 21:26:
Dat is van de Mods, die staan wel op mijn ssd. Het spel zelf niet.. Kan ik ook de bestanden van Profiles overzetten?? Of kan dat niet??
pwillemske schreef op maandag 01 juni 2015 @ 19:36:
[...]
Ik dacht dat een review je eigen mening betekent...want hoe kun je anders een apparaat helemaal afkraken?? Ik kan het verkeerd begrijpen hoor, maar volgens mij is een review altijd je eigen mening.
Haha geeft niet hoor. Ik zou graag mee de startpost mee willen maken (niet alleen, dat wil ik niet). Lijkt me leuk, ik heb s'avonds vrijwel altijd tijd en speel vaak Ets2jip_86 schreef op maandag 01 juni 2015 @ 21:44:
[...]
ik dacht dat je punten voor de startpost opsomde. Sorry dan heb ik niets gezegd.
Lord-The-Gamer (L-T-G)
Verwijderd
Dat zal dan NoFearWizz zijn.pwillemske schreef op maandag 01 juni 2015 @ 21:46:
[...]
Wie gaat hierover?? Dan kan ik diegene een PB sturen
Ik was die nieuwe Actros toch wel zat, heb m'n laatst savegame terug gezet van voordat ik de Mercedes kocht. Ik tuf nu dus gewoon weer lekker rond in mijn DAF'je
Ik ben mn volvo ook beu, ik mis mn ScaniaFastFred schreef op maandag 01 juni 2015 @ 22:17:
Ik was die nieuwe Actros toch wel zat, heb m'n laatst savegame terug gezet van voordat ik de Mercedes kocht. Ik tuf nu dus gewoon weer lekker rond in mijn DAF'je
Vind je 510pk niet wat te weinig?? Zelfs met 25 ton gaat het bergop langzaammm
Lord-The-Gamer (L-T-G)
Hier is mijn laatste deel van de reis Amsterdam - Moskou en het eigenlijk al zaterdag gepost zijn maar ik had het druk. Nu ik vandaag tijd had zijn dus hier de foto's:
Na wat nachtmerries over Poetin die een raket lanceerd op mijn volvo en alle amstel bier in miljoenen scherven komen te liggen werd het maar eens tijd om snel veder te rijden. Na een kleine 40 kilometer kwam de Wit Russiche/ Russiche grens. *slikt* Als dat maar goed gaat

Na 3 kwatier te praten met de Russiche douane (met als onderwerp waarom Rusland amstel bier nodig had) kwam ik er eindelijk door. Dus na dit bord was ik in Rusland... Poetinkribelssssssss brrrrrr

Leuk feitje: onderaan de wegwijzer staat dat drank en rijden niet goed samen gaan. Kunnen ze in Duitsland wat van leren

Het wordt avond in Rusland. Ik rook al de geur van vodka en andere sterke drank.

Ahhh wat mooi is het hier. Ik zou hier naast de vluchtstrook stoppen en een boswandeling doen... Maar (helaas) is dit Euro truck simourlator en geen Rusland boswandel simulator

Las ik het nou goed? Heeft mijn navigatie toevallig een bug? Nee hoor de IKEA in Moskou vroeg echt om de trailer amstel. Blijkbaar willen Russen bier zuipen en Zweedse meubels kopen tegelijkertijd doen. Raar volk die Russen...

Na het netjes inpakeren van de trailer was de opdracht klaar.
Ik heb na deze tocht de scandinavische DLC gekocht en heb de mod poland rebuilding erop gezet.
In deel 2 van deze topic komt er een nieuwe tocht met de (eerder genoemde) 75 ton vracht die naar Oost Finland oost via Sint Petersburg gebracht moest worden
Na wat nachtmerries over Poetin die een raket lanceerd op mijn volvo en alle amstel bier in miljoenen scherven komen te liggen werd het maar eens tijd om snel veder te rijden. Na een kleine 40 kilometer kwam de Wit Russiche/ Russiche grens. *slikt* Als dat maar goed gaat

Na 3 kwatier te praten met de Russiche douane (met als onderwerp waarom Rusland amstel bier nodig had) kwam ik er eindelijk door. Dus na dit bord was ik in Rusland... Poetinkribelssssssss brrrrrr

Leuk feitje: onderaan de wegwijzer staat dat drank en rijden niet goed samen gaan. Kunnen ze in Duitsland wat van leren

Het wordt avond in Rusland. Ik rook al de geur van vodka en andere sterke drank.

Ahhh wat mooi is het hier. Ik zou hier naast de vluchtstrook stoppen en een boswandeling doen... Maar (helaas) is dit Euro truck simourlator en geen Rusland boswandel simulator

Las ik het nou goed? Heeft mijn navigatie toevallig een bug? Nee hoor de IKEA in Moskou vroeg echt om de trailer amstel. Blijkbaar willen Russen bier zuipen en Zweedse meubels kopen tegelijkertijd doen. Raar volk die Russen...

Na het netjes inpakeren van de trailer was de opdracht klaar.
Ik heb na deze tocht de scandinavische DLC gekocht en heb de mod poland rebuilding erop gezet.
In deel 2 van deze topic komt er een nieuwe tocht met de (eerder genoemde) 75 ton vracht die naar Oost Finland oost via Sint Petersburg gebracht moest worden
Fotoalbum van ETS2 en C:S: https://secure.tweakers.net/gallery/485171/fotoalbum
Nog niet getest, maar zal vast wel werken:
http://ets2.lt/en/mod-fix...d-poland-rebuilding-1-96/
🠕 This side up
Weet iemand hoe je zelf een skin kunt maken ofzo?? Ik wil zelf eens proberen om een mod te maken, met een eigen (verzonnen) lading. Ik kan niet heel veel vinden...
Lord-The-Gamer (L-T-G)
Mocht er nog hulp nodig zijn voor het tweede topic, wil ik best meehelpen.
People as things, that’s where it starts.
@MarcRvB: ik gok zelf op de steam summer sale voor de scandinavia dlc. Erg mooi verhaal wel zeg, met mooie plaatjes.
Zelf nu promod er op gezet en ritje van Luik naar ergens in Finland, boah, lange rit. Wel genieten, boot oprijden, mooie bruggen. Heerlijk!
Zelf nu promod er op gezet en ritje van Luik naar ergens in Finland, boah, lange rit. Wel genieten, boot oprijden, mooie bruggen. Heerlijk!
510pk? Die moet ik nog vrijspelen, ben pas geleden overnieuw begonnen, zit nu op 440pk en dat is prima te doen tot aan 22ton. Als je bergop gaat gewoon tijdig terug schakelen, en vol gas in de 11e versnelling naar bovenpwillemske schreef op maandag 01 juni 2015 @ 22:26:
[...]
Ik ben mn volvo ook beu, ik mis mn Scania. Nu nog kijken of ik de Streamline rjl mod werkend krijg. Dan een 6x4 Scania kopen met allerlei troep erop, en de Kriechbaum V8 Sound v8.0 en dan ben ik happy
![]()
Vind je 510pk niet wat te weinig?? Zelfs met 25 ton gaat het bergop langzaammm
De versnellingen van beide DAF's zijn erg kort als je dit vergelijkt met de andere vrachtwagens in ETS2, waardoor je heel makkelijk op snelheid komt met relatief lage vermogens.
Op mijn andere profiel trek ik geregeld 58ton met 510pk
[ Voor 3% gewijzigd door FastFred op 01-06-2015 23:08 ]
Ik heb inderdaad wel tijd, laten we het zo zeggen in maak tijd.
Ik zal je toevoegen aan het lijstje: pwillemske
We zijn momenteel met een klein clubje al in overleg over de nieuwe TS via DM.
Alle input voor de nieuwe TS is natuurlijk welkom.
Ik zal je toevoegen aan het lijstje: pwillemske
We zijn momenteel met een klein clubje al in overleg over de nieuwe TS via DM.
Alle input voor de nieuwe TS is natuurlijk welkom.
[ Voor 37% gewijzigd door NoFearWizz op 02-06-2015 08:23 ]
Ik ben sinds versie 1.18 (daarvoor ruim 100 uur non-steam) overstapt naar steam, en speel regelmatig ETS2 (en zendt dan ook uit).
mijn profiel http://steamcommunity.com/id/jinjin1967/ voeg me toe als vriend
Ja werkt prima.Koenvh schreef op maandag 01 juni 2015 @ 22:32:
Nog niet getest, maar zal vast wel werken:

[ Voor 26% gewijzigd door jin op 02-06-2015 10:28 ]
Mooi, ga ik 'm zelf ook activeren... Ook wel eens stug doorgereden, sloot niet perfect aan maar werkte wel.jin schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 09:27:
Ik ben sinds versie 1.18 (daarvoor ruim 100 uur non-steam) overstapt naar steam, en speel regelmatig ETS2 (en zendt dan ook uit).
[...]
Ja werkt prima.
[afbeelding]
🠕 This side up
En ineens krijg ik tig bages over onderwerpen waar ik het eens niet over heb (zoals een logitech G27 die ik eens niet heb en amper over praat
)
Zo te zien hebben jullie er ook "last" van
Klopt, ik heb geen TrackIR of iets dergelijks, nooit gehad ook. ETS2 klopt dan weer wel redelijkMarcRvB schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 12:35:
En ineens krijg ik tig bages over onderwerpen waar ik het eens niet over heb (zoals een logitech G27 die ik eens niet heb en amper over praat)
🠕 This side up
Ik heb hetzelfde tot vorige week wist ik geeneens wat TrackIR was. Maar ja ik word wel gewaardeerd bij ETS2Koenvh schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 12:42:
[...]
Klopt, ik heb geen TrackIR of iets dergelijks, nooit gehad ook. ETS2 klopt dan weer wel redelijk
Ah het is opgelost :-)
Jammer want ik had bou zoveel badges dat ik me voelde als een generaal
Ik weet dan juist wel weer veel van verschillende Trackirs plus profielen, maar sta niet bovenaan
.
Bij mij is er nog veel meer bijgekomenMarcRvB schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 12:52:
Ah het is opgelost :-)
🠕 This side up
Zie bij mij dat ze weg zijn haha. Het zal allemaal wel het maakt me eigenlijk ook niet zoveel uit ik vind leuk om hier te posten dingen van mensen te leren en als ik mensen wat kan bijbrengen geeft me dat ook voldoening. Daar doen punten niks aan af.
Hehe ik had producten toegevoegd aan het topic dus dat zal wel geholpen hebben
Hopelijk doe je dat niet in deel 2NoFearWizz schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 14:02:
Hehe ik had producten toegevoegd aan het topic dus dat zal wel geholpen hebben
Ik had de producten toegevoegd omdat ik vond dat ze bij het topic hoorde, ik wist alleen niet dat dit invloed zou hebben op karma badges
Ik lees overal vanalles dus ik vraag het aan de meest objective testers hier. Poland Rebuilding 1.96 (nieuwste), RusMap 1.4.9 en Romanian Map. Kunnen deze toegevoegd worden als je NIET in het bezit bent van de Scandinavia DLC?
Poland rebuilding heeft die DLC nodig. Rusmap en de Romanian map niet
Poland Rebuilding vereist ProMods, ProMods vereist DLC Scandinavië. Het antwoord is dus nee...CyberCow schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 14:28:
Ik lees overal vanalles dus ik vraag het aan de meest objective testers hier. Poland Rebuilding 1.96 (nieuwste), RusMap 1.4.9 en Romanian Map. Kunnen deze toegevoegd worden als je NIET in het bezit bent van de Scandinavia DLC?
🠕 This side up
ProMods vereist nu inderdaad DLC Scandinavië, maar als je je steam versie van ETS2 terug zet naar 1.17x dan kun je nog altijd de 1.91 versie van ProMods gebruiken. Dat doe ik iig momenteel.Koenvh schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 15:13:
[...]
Poland Rebuilding vereist ProMods, ProMods vereist DLC Scandinavië. Het antwoord is dus nee...
Hopelijk komt de DLC in de Summer Sale en dan kan ik ook mooi over naar Promods 1.95 en 1.18 ETS2
Dit is volgens mij niet helemaal waar. Ik gebruik ETS2 1.18 Promods 1.91 RusMap 1.94 en dat gaat prima samen. Maar kan daar dus wel Romainian aan toevoegen maar geen Poland Rebuilding. Dan maar geen Poland Rebuilding. Bedankt voor de antwoorden.Quellien schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 15:18:
[...]
ProMods vereist nu inderdaad DLC Scandinavië, maar als je je steam versie van ETS2 terug zet naar 1.17x dan kun je nog altijd de 1.91 versie van ProMods gebruiken. Dat doe ik iig momenteel.
Hopelijk komt de DLC in de Summer Sale en dan kan ik ook mooi over naar Promods 1.95 en 1.18 ETS2
Bij mij werkt het zonder probleem. Ets2 1.18.1s Promod 195 PolenRebuild 1.96 en rusmap 1.4.9
God heeft rare kostgangers. Jammer dat er ook zijn met een vrachtwagen rijbewijs.
Oh, vreemd! Bij mij knalde hij er meteen uit met ETS 1.18 Promods 1.91.... Heb je de ProMods "patch" erbij of niet?CyberCow schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 15:23:
[...]
Dit is volgens mij niet helemaal waar. Ik gebruik ETS2 1.18 Promods 1.91 RusMap 1.94 en dat gaat prima samen. Maar kan daar dus wel Romainian aan toevoegen maar geen Poland Rebuilding. Dan maar geen Poland Rebuilding. Bedankt voor de antwoorden.
Hmmm. Dan moet er iets aan mijn kant fout zijn neem ik aan.jalihaag schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 16:10:
Bij mij werkt het zonder probleem. Ets2 1.18.1s Promod 195 PolenRebuild 1.96 en rusmap 1.4.9
Mod-fix for compatibility Rusmap 1.4.9 and Poland Rebuilding 1.96.
http://sharemods.com/amxo...d_rebuilding_1.96.7z.html
http://sharemods.com/amxo...d_rebuilding_1.96.7z.html
God heeft rare kostgangers. Jammer dat er ook zijn met een vrachtwagen rijbewijs.
Ja maar jullie hebben zeker de DLC van Scandinavie erbij zitten. Die heb ik niet aangeschaft hoop deze te krijgen met mijn verjaardag al duurt dat nog ruim een half jaar.
@Quellien Ja ik heb gebruik gemaakt van de patch. Anders knalt die er zeker wel uit. Wel opletten je de patch pas als laatste laat zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzstarten
@Quellien Ja ik heb gebruik gemaakt van de patch. Anders knalt die er zeker wel uit. Wel opletten je de patch pas als laatste laat zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzstarten
[ Voor 32% gewijzigd door CyberCow op 02-06-2015 17:36 ]
Heb jij geen een dlc?? Of alleen going east?? Ik heb namelijk alleen 1.18+promods 1.91 Ik zou het gaaf vinden om ook RusMap erbij te hebbenCyberCow schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 17:34:
Ja maar jullie hebben zeker de DLC van Scandinavie erbij zitten. Die heb ik niet aangeschaft hoop deze te krijgen met mijn verjaardag al duurt dat nog ruim een half jaar.
Lord-The-Gamer (L-T-G)
Sorry ik ben nogal onvolledig geweest. Ik heb alleen "ga naar het oosten". Deze heb je ook nodig om RusMap te gebruiken omdat je anders de verbindingsweg niet hebt.pwillemske schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 18:01:
[...]
Heb jij geen een dlc?? Of alleen going east?? Ik heb namelijk alleen 1.18+promods 1.91 Ik zou het gaaf vinden om ook RusMap erbij te hebben
Er is een kans dat RusMap 1.4.8 + fixes wel werkt... Maar dan kun je alleen met de boot via St. Petersburg.pwillemske schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 18:01:
[...]
Heb jij geen een dlc?? Of alleen going east?? Ik heb namelijk alleen 1.18+promods 1.91 Ik zou het gaaf vinden om ook RusMap erbij te hebben
Maar Going East is al verkrijgbaar voor €6,70 op Steam en voor ongeveer de helft op een keysite, misschien het overwegen waard voor RusMap
🠕 This side up
Het probleem is mijn moederKoenvh schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 18:21:
[...]
Er is een kans dat RusMap 1.4.8 + fixes wel werkt... Maar dan kun je alleen met de boot via St. Petersburg.![]()
Maar Going East is al verkrijgbaar voor €6,70 op Steam en voor ongeveer de helft op een keysite, misschien het overwegen waard voor RusMap

Lord-The-Gamer (L-T-G)
Aha... Dat is 't probleem. Veel plezier dan met GTA 5 werkend krijgenpwillemske schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 18:25:
[...]
Het probleem is mijn moeder. (serieus) Sinds ik GTA 5 heb gekocht, doet ie het nog steeds niet. Mijn moeder zegt, die begrijpt zoiets nog niet
, je koopt geen een spel voordat dat is opgelost of je je geld terug hebt. Als het aan mij gelegen had, had ik allang Going East + Scandinavian DLC gekocht
🠕 This side up
Ja dankje, maar die klote Steam werkt niet mee, Rockstar ook niet bepaald...helaas. Aan mijn systeem ligt het niet, alles up to date en voldoet ruim aan de minimum eisenKoenvh schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 18:27:
[...]
Aha... Dat is 't probleem. Veel plezier dan met GTA 5 werkend krijgen
Lord-The-Gamer (L-T-G)
Dacht dat ik zowel 1.18 als 1.17 had getest met de patch, maar nog maar eens opnieuw proberen dan.CyberCow schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 17:34:
Succes!pwillemske schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 18:29:
[...]
Ja dankje, maar die klote Steam werkt niet mee, Rockstar ook niet bepaald...helaas. Aan mijn systeem ligt het niet, alles up to date en voldoet ruim aan de minimum eisen
[ Voor 22% gewijzigd door Quellien op 02-06-2015 20:26 ]
Is er iemand die 1.18 heeft, en de Scania RJL mod heeft (niet de T versie), bij mij werkt ie niet, ik heb versie 1.2...en kan niks over een of andere fix vinden.
Lord-The-Gamer (L-T-G)
Ik moet wel zeggen dat het met een TrackIR 5 stukken beter spelen is als een aangepaste webcam, veel geleidelijker en je heb veel meer controle over de beweging.
Ok het was wel weer een investering
maar ben er zeker super blij mee!!
Ok het was wel weer een investering
Dan is het altijd goed he
Gamertag: timmie271
Ik denk dat ik eerst grotere schermen moet hebben voordat TrackIR zin heeft bij mij, speel nu op 19" 1680x1050
Staat altijd nog op mijn verlanglijstje, maar inderdaad een grote investering. Eerst maar eens zorgen voor 3×1080pNoFearWizz schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 20:49:
Ik moet wel zeggen dat het met een TrackIR 5 stukken beter spelen is als een aangepaste webcam, veel geleidelijker en je heb veel meer controle over de beweging.
Ok het was wel weer een investeringmaar ben er zeker super blij mee!!
🠕 This side up
Ja echt heerlijk die 3x1080p ook daar kan ik niet meer zonder, speel alleen ETS2 eigenlijk op 3 schermen surround. De rest speel ik gewoon 1 scherm 1080p.Koenvh schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 22:51:
[...]
Staat altijd nog op mijn verlanglijstje, maar inderdaad een grote investering. Eerst maar eens zorgen voor 3×1080p
Heb 2 Asus Strix GTX 970's in mijn pc voor de nodige rekenkracht
Grappige is dat met freetrack wat ik voorheen gebruikte ik geen 64bit ETS2 kon draaien maar met TrackIR 5 en officiele software wel!!
Opzich kan je op 1 scherm ook TrackIR 5 gebruiken alleen is je head movement wel minimaal omdat je dan snel naast je scherm kijkt. Maar als je hem gevoeliger afstelt kan je op 1 scherm ook prima rondkijken.FastFred schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 21:03:
Ik denk dat ik eerst grotere schermen moet hebben voordat TrackIR zin heeft bij mij, speel nu op 19" 1680x1050
[ Voor 45% gewijzigd door NoFearWizz op 03-06-2015 07:52 ]
Verwijderd
Ik gebruik 'm ook op 1 X 24" Koste even wat moeite destijds om de optimale settings te vinden maar als je die eenmaal hebt is het top. Absoluut de investering waard!NoFearWizz schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 07:48:
Opzich kan je op 1 scherm ook TrackIR 5 gebruiken alleen is je head movement wel minimaal omdat je dan snel naast je scherm kijkt. Maar als je hem gevoeliger afstelt kan je op 1 scherm ook prima rondkijken.
Ik gebruik gewoon mijn D-Pad van mijn driving force stuurtje om rond te kijken . Werkt ook gewoon prima en ik vond mijn inverstering in dat stuurtje al veel
.
Tuurlijk, maar je zit dan inderdaad al snel buiten het scherm te kijken. En als ik moet niezen ofzo zijn de rapen helemaal gaar!NoFearWizz schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 07:48:
Opzich kan je op 1 scherm ook TrackIR 5 gebruiken alleen is je head movement wel minimaal omdat je dan snel naast je scherm kijkt. Maar als je hem gevoeliger afstelt kan je op 1 scherm ook prima rondkijken.
Nou dat is een beste lading zo te zien! Je hebt geluk dat deze poortjes wat breder zijn. Was bij Warschau gisteravond en daar is een Tolweg die in aanbouw is, hele smalle doorgang waar je met een normale truck al moeite hebt. Laat staan met een M1A1 tank!timmie271 schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 20:37:
[afbeelding]
Ze laten me ondanks de M1A2 Abrams tank (60T) op mijn trailer gewoon in 1x doorrijden zonder slagbomen en controle. Nooit geweten dat Luxemburg stiekem Amerikaanse tanks verkoopt aan Oostenrijk
.
The sky is the limit
Op bochtige weggetjes is het ook al leuk met deze vracht aangezien de AI niet even netjes wacht op jeEasyJet schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 09:12:
[...]
Nou dat is een beste lading zo te zien! Je hebt geluk dat deze poortjes wat breder zijn. Was bij Warschau gisteravond en daar is een Tolweg die in aanbouw is, hele smalle doorgang waar je met een normale truck al moeite hebt. Laat staan met een M1A1 tank!
Gamertag: timmie271
Haha ja dat is waarFastFred schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 09:01:
[...]
Tuurlijk, maar je zit dan inderdaad al snel buiten het scherm te kijken. En als ik moet niezen ofzo zijn de rapen helemaal gaar!
Ik heb aardig wat uitgegeven inderdaad aan mijn pc
- 3x Dell Ultrasharp U2414H
- 2x Asus STRIX-GTX970-DC2OC-4GD5
- Logitech G27
- TrackIR 5
[ Voor 24% gewijzigd door NoFearWizz op 03-06-2015 11:06 ]
Zo te zien is de kredietcrisis echt voorbij als ik naar je inversteringen kijkNoFearWizz schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 11:04:
[...]
Haha ja dat is waar
Ik heb aardig wat uitgegeven inderdaad aan mijn pc
- 3x Dell Ultrasharp U2414H
- 2x Asus STRIX-GTX970-DC2OC-4GD5
- Logitech G27
- TrackIR 5
Welke mods raden jullie aan? Ik heb ETS2 met alle DLC's en updates via Steam.
Rij de New Across en ben vorige week opnieuw begonnen.
Rij de New Across en ben vorige week opnieuw begonnen.
Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!
Promods 1.9.5 raad iedereen hier aan samen met poland rebuilding en Rusmap. Net die 3 heb je best wel een mooie grote map en kan je lekker lange tripjes maken.
Jazzycat traffic en trailer mods
Ohaha truck mods, RJL Scania,...
nieuws: Valve: Steam-gebruikers mogen aankoopbedrag terugvragenpwillemske schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 18:25:
[...]
Het probleem is mijn moeder. (serieus) Sinds ik GTA 5 heb gekocht, doet ie het nog steeds niet. Mijn moeder zegt, die begrijpt zoiets nog niet
, je koopt geen een spel voordat dat is opgelost of je je geld terug hebt. Als het aan mij gelegen had, had ik allang Going East + Scandinavian DLC gekocht
Haha, ik een goed betaalde fulltime baan + eigen bedrijf ernaast dus ik mag idd niet klagen. Beide in webdevelopment en daar is altijd wel werk.MarcRvB schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 11:19:
[...]
Zo te zien is de kredietcrisis echt voorbij als ik naar je inversteringen kijk
Ach je werkt erg veel dus wordt je ook goed beloont toch?NoFearWizz schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 12:52:
[...]
Haha, ik een goed betaalde fulltime baan + eigen bedrijf ernaast dus ik mag idd niet klagen. Beide in webdevelopment en daar is altijd wel werk.
Ik als student mag lekker elke zaterdag bij mijn vader werken en dan krijg ik ook een kleine zak geld per zaterdag (tussen de €30-60,-) en binnenkort zomervakantie waarbij ik vakantie werk kan doen wat meer poen betekend
Ik ben manager van een transportbedrijf DickyDierentuin. Heb 128 vrachtwagens rijden verdeeld over 81 vestigingen. Alles loopt best wel op rolletjes opleidingen van chauffeurs gaat goed. Alles voor de wind eigenlijk. Inkomsten zo'n 10M per week waar dat natuurlijk wel de nodige kosten voor lonen, brandstof en onderhoud nog vanaf moet. Al met al niks te klagen.
Ohhh wacht als ik op afsluiten druk en weer de waterval op de achtergrond zie staan moet ik beseffen het niet de reële wereld is. En ik in het echte leven geen 10.000.000 per week bij mag harken. Dus mijn Core i7 en GTX970 word niet vervangen door een nieuwe I7 met een GTX980Ti 3way SLI.
Ohhh wacht als ik op afsluiten druk en weer de waterval op de achtergrond zie staan moet ik beseffen het niet de reële wereld is. En ik in het echte leven geen 10.000.000 per week bij mag harken. Dus mijn Core i7 en GTX970 word niet vervangen door een nieuwe I7 met een GTX980Ti 3way SLI.
Zoiets bedoel je:
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i7-5820K Boxed | € 408,95 | € 408,95 |
1 | Asus Republic Of Gamers X99 RAMPAGE V EXTREME | € 436,50 | € 436,50 |
4 | EVGA GeForce GTX 980 Ti 6GB | € 749,90 | € 2.999,60 |
1 | Corsair Obsidian 900D | € 349,90 | € 349,90 |
3 | Dell U3415W Curved Monitor Zwart | € 842,90 | € 2.528,70 |
1 | Microsoft Windows 8.1 Pro NL Retail | € 149,99 | € 149,99 |
1 | Corsair Hydro H110 | € 126,13 | € 126,13 |
1 | Corsair SP120 Twin Pack, 120mm | € 28,86 | € 28,86 |
1 | Kingston HyperX Fury HX421C14FBK8/64 | € 628,66 | € 628,66 |
1 | Corsair RM1000 | € 184,90 | € 184,90 |
4 | Samsung 850 EVO 1TB | € 381,50 | € 1.526,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 9.368,19 |
De 850evo mag wel een pro zijn in deze configuratie. Verder bedankt voor samenstellen. Bouwen lukt mijzelf wel doe jij afrekenen. Truckers onder elkaar moeten niet op de kleintjes letten toch. Verder zou ik mijn eigen systeemkast van zijn levensdagen echt niet wegdoen. Dat ding dat koelt als een gek en dat kan je met 3Way SLI prima gebruiken (CM HAF XM). Zitten 3x200mm 2x 120mm en 1x140mm fan in. Heb het niet op luidruchtige kleine fans eerlijk gezegd. Verder wel een geweldig systeem.MarcRvB schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 15:07:
Zoiets bedoel je:
# Product Prijs Subtotaal 1 Intel Core i7-5820K Boxed € 408,95 € 408,95 1 Asus Republic Of Gamers X99 RAMPAGE V EXTREME € 436,50 € 436,50 4 EVGA GeForce GTX 980 Ti 6GB € 749,90 € 2.999,60 1 Corsair Obsidian 900D € 349,90 € 349,90 3 Dell U3415W Curved Monitor Zwart € 842,90 € 2.528,70 1 Microsoft Windows 8.1 Pro NL Retail € 149,99 € 149,99 1 Corsair Hydro H110 € 126,13 € 126,13 1 Corsair SP120 Twin Pack, 120mm € 28,86 € 28,86 1 Kingston HyperX Fury HX421C14FBK8/64 € 628,66 € 628,66 1 Corsair RM1000 € 184,90 € 184,90 4 Samsung 850 EVO 1TB € 381,50 € 1.526,- Bekijk collectie
Importeer productenTotaal € 9.368,19
[ Voor 3% gewijzigd door CyberCow op 03-06-2015 15:32 ]
Voor mij is het een erg "natte droom" PC 
Inderdaad die PRO's moeten erin en zal de kast doorstrepen met met de waterkoeling, fans en 1 GTX 980ti
</luchtkastelen_bouwen>
<ETS2>
Inderdaad die PRO's moeten erin en zal de kast doorstrepen met met de waterkoeling, fans en 1 GTX 980ti
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i7-5820K Boxed | € 408,95 | € 408,95 |
1 | Asus Republic Of Gamers X99 RAMPAGE V EXTREME | € 436,50 | € 436,50 |
3 | EVGA GeForce GTX 980 Ti 6GB | € 749,90 | € 2.249,70 |
3 | Dell U3415W Curved Monitor Zwart | € 842,90 | € 2.528,70 |
1 | Microsoft Windows 8.1 Pro NL Retail | € 149,99 | € 149,99 |
1 | Kingston HyperX Fury HX421C14FBK8/64 | € 628,66 | € 628,66 |
1 | Corsair RM1000 | € 186,- | € 186,- |
8 | Samsung 850 Pro 1TB | € 512,61 | € 4.100,88 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 10.689 |
</luchtkastelen_bouwen>
<ETS2>
Klik en koop al vind ik 8x een SSD ook wel weer beetje te van het goeie. Wel jammer dat bij binnenkomst je er best wel weinig mee kan want er zit geen voeding bij. Maar goed we gaan teveel off-topic. Dream on pc haha. Misschien als die bij iemand van de vrachtwagen valt word het bereikbaar. Ik zal de ogen openhouden als ik ergens langs een Poolse grens rij.
[ Voor 24% gewijzigd door CyberCow op 03-06-2015 16:19 ]
DickyDierentuin?CyberCow schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 14:44:
Ik ben manager van een transportbedrijf DickyDierentuin. Heb 128 vrachtwagens rijden verdeeld over 81 vestigingen. Alles loopt best wel op rolletjes opleidingen van chauffeurs gaat goed. Alles voor de wind eigenlijk. Inkomsten zo'n 10M per week waar dat natuurlijk wel de nodige kosten voor lonen, brandstof en onderhoud nog vanaf moet. Al met al niks te klagen.
Die van mij is al jaren Shredded Tyres, met als plaatje de band. Wel jammer dat de naam van het bedrijf zo weinig meespeelt. Misschien skins oid met tekst die zich aanpast aan de bedrijfsnaam?
🠕 This side up
Dicky de kat en Dierentuin ja het blijft toch een dier. Dus vandaar moest toch iets verzinnen. Verder heeft de naam zoals je zegt ook totaal geen toegevoegde waarde aan het spel.Koenvh schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 18:33:
[...]
DickyDierentuin?![]()
Die van mij is al jaren Shredded Tyres, met als plaatje de band. Wel jammer dat de naam van het bedrijf zo weinig meespeelt. Misschien skins oid met tekst die zich aanpast aan de bedrijfsnaam?
Ik doe de bedrijfsnaam daarom altijd ietwat humoristisch, zoals B. Haas transport.
En als je soms ziet hoe ik rijdt en die vrachten aflever, dan klopt die naam ook wel
En als je soms ziet hoe ik rijdt en die vrachten aflever, dan klopt die naam ook wel
En als de fiscus weet krijgt van jou bedrijf is het zeker Beun de H.RobinHood schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 22:37:
Ik doe de bedrijfsnaam daarom altijd ietwat humoristisch, zoals B. Haas transport.
Nee nee, er zijn nog andere takken, zoals T. Rucker, (T)Rusted Transport [de T is van de garage afgevallen] en meer van dat soort bedrijfjes.
Heel legaal, zeker, zeker
Heel legaal, zeker, zeker
SCS lijkt in zijn laatste blog te hinten op de komst van rigid trucks (zie comments)
http://blog.scssoft.com/2...CS+Software%27s+blog)&m=1
http://blog.scssoft.com/2...CS+Software%27s+blog)&m=1
NICE! Ben benieuwd ernaar!RI4GI2DS AR90E01 AL1V3
RIGIDS ARE ALIVE
Leuke easteregg eigenlijk
Niet echt een heel erg uitgebreide blog, dus ik vermoed dat ze puur om die easter egg te showen ze deze blog gemaakt hebben over een update aan de kentekenplaten...
Die kentekenplaten kloppen dan ook nog 's niet eens, zoals gewoonlijk heb je in de comments dan weer van die zuurpruimen die niet in de gaten hebben waar het echt over gaat en dus gaan lopen zeiken dat de platen niet kloppen...
Die kentekenplaten kloppen dan ook nog 's niet eens, zoals gewoonlijk heb je in de comments dan weer van die zuurpruimen die niet in de gaten hebben waar het echt over gaat en dus gaan lopen zeiken dat de platen niet kloppen...
[ Voor 40% gewijzigd door FastFred op 04-06-2015 09:27 ]
Ja alsof die mensen tijdens een rit de heletijd naar dat kentekens zitten te kijken i.p.v. het mooie scandinavië om hun heen wat SCS juist zo mooi heeft gemaakt
Eens, dat soort zeikers heb je altijd....MarcRvB schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 09:44:
Ja alsof die mensen tijdens een rit de heletijd naar dat kentekens zitten te kijken i.p.v. het mooie scandinavië om hun heen wat SCS juist zo mooi heeft gemaakt
The sky is the limit
Bij GTA V is het helemaal erg. Mensen klagen over bijvoorbeeld het bannen van mensen die mods gebruiken op multiplayer! Nee goh als je mods gebruikt waarbij je voordelen krijgt dan de andere speler is het ook een goede reden om je eruit te zetten.
Laast ook iemand hier op tweakers die klaagte over de ps3 verise (zie MarcRvB in 'nieuws: Take-Two verkoopt GTA V 52 miljoen keer' daar had ik ook een mooie +2 daarvoor

Ik kan me wel ergeren aan verkeerde nummerplaten. Niet heel erg, maar toch is het voor mij een belangrijk detail voor een land. Nummerplaten zijn dan ook een hobbyMarcRvB schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 09:44:
🠕 This side up
Ik heb een tijdje met de nieuwe Actros gereden dat was destijds nog een mod. Het kenteken heeft mij uiteindelijk wel doen besluiten om de vrachtwagen weer op stal te zetten. Ik ga toch niet met een pools kenteken rijden. Maar voor de rest maakt het mij ook niet zo heel veel uit.Koenvh schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 17:25:
[...]
Ik kan me wel ergeren aan verkeerde nummerplaten. Niet heel erg, maar toch is het voor mij een belangrijk detail voor een land. Nummerplaten zijn dan ook een hobby(Ja, de omgeving is ook mooi, maar met 70km/h heb ik nog tijd zat om de rest te zien.)
CyberCow schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 17:33:
[...]
Ik heb een tijdje met de nieuwe Actros gereden dat was destijds nog een mod. Het kenteken heeft mij uiteindelijk wel doen besluiten om de vrachtwagen weer op stal te zetten. Ik ga toch niet met een pools kenteken rijden. Maar voor de rest maakt het mij ook niet zo heel veel uit.
dit kun je in je world of trucks profiel zelf aanpassen (kenteken & land)

Tja, sommige mensen geven er wel om... Dan vind ik een "Carfanatic schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 18:57:
[...]
![]()
dit kun je in je world of trucks profiel zelf aanpassen (kenteken & land)
[afbeelding]
Daarnaast, nogmaals, sommigen geven niet op dat stukje aluminium/plastic, sommigen wel... Ieder z'n eigen keuze toch?
[ Voor 10% gewijzigd door Koenvh op 04-06-2015 20:52 ]
🠕 This side up
Nu wij het toch over de kentekenplaten hebben, sinds ik Promods 1.9.5 heb geactiveerd, is mijn kenteken niet meer zichtbaar.. Schakel ik mod uit, wel weer. Meer mensen hier last van?
Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!
Probeer eens op te starten met DirectX... Er waren wat ProMods OpenGL problemen geloof ik.BaZnGaNL schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 21:39:
Nu wij het toch over de kentekenplaten hebben, sinds ik Promods 1.9.5 heb geactiveerd, is mijn kenteken niet meer zichtbaar.. Schakel ik mod uit, wel weer. Meer mensen hier last van?
🠕 This side up
Is er een manier om de controls van de free roam camera te veranderen? Normaal gezien is dat met het numberpad maar ik heb een tenkeyless toetsenbord en in de instellingen vind ik niets om het aan te passen.
Kan met de muis en volgens mij kan je ze wel mappen want ik heb ze namelijk op mijn g27 gezet. Of begrijp ik je vraag niet goed? Zit op werk dus kan de instellingen even niet bekijken. (heerlijk met dit weerLinus_BE schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 16:18:
Is er een manier om de controls van de free roam camera te veranderen? Normaal gezien is dat met het numberpad maar ik heb een tenkeyless toetsenbord en in de instellingen vind ik niets om het aan te passen.
Steam: Sneggel Origin: Waus82
Je kunt eens proberen handmatig het bestand Euro Truck Simulator 2\profiles\<Hash van je profiel>\controls.sii aan te passen.. Kladblok moet gewoon werken denk ik.Linus_BE schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 16:18:
🠕 This side up
Ik heb dit aangepast in dat bestand:Koenvh schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 16:33:
[...]
Je kunt eens proberen handmatig het bestand Euro Truck Simulator 2\profiles\<Hash van je profiel>\controls.sii aan te passen.. Kladblok moet gewoon werken denk ik.
code:
1
2
3
4
| config_lines[114]: "mix camfwd `keyboard.uarrow?0`" config_lines[115]: "mix camback `keyboard.darrow?0`" config_lines[116]: "mix camleft `keyboard.larrow?0`" config_lines[117]: "mix camright `keyboard.rarrow?0`" |
Eerst stond er keyboard.num8 bijvoorbeeld voor camfwd. Helaas werkt het niet en ik zie niets anders wat het zou kunnen zijn.
Als het goed is ga ik morgen Going East en Scandinavian DLC kopen
. Gelukkig geld terug gekregen van Steam (GTA 5).
Lord-The-Gamer (L-T-G)
Beviel GTA 5 niet?pwillemske schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 11:06:
Als het goed is ga ik morgen Going East en Scandinavian DLC kopen. Gelukkig geld terug gekregen van Steam (GTA 5).
^ Verkapte ik-maak-stiekem-gratis-reclame-voor-mijn-eigen-bedrijf post.
Hahaha
Hahaha
[ Voor 4% gewijzigd door FastFred op 06-06-2015 19:28 ]
Dit topic is gesloten.