Ik denk dat je binnenkort een factuurtje van Femme kan verwachtenjin schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 12:32:
Net even met ETS2studio en de huisstijl van mijn ZZP-bedrijfje bezig geweest... vind resultaat niet tegenvallen
Tweakers is niet mijn doelgroep . Als dit als reclame gezien wordt verwijder ik de post wel.
@Roadrunner : Thnx!!

Imo is dit geen reclame, gewoon je eigen "mod" laten zienjin schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 13:25:
Tweakers is niet mijn doelgroep . Als dit als reclame gezien wordt verwijder ik de post wel.![]()
Lord-The-Gamer (L-T-G)
Net een ritje van Polen naar Rusland gemaakt. Was weer een hele belevenis.
Plaatjes:
In Polen kwam ik langs een ongeval, deel van de weg afgezet. Zag er niet best uit

File bij de grens.

Mooie zonsopkomst ergens op een 80km/h weg in Rusland

Je ziet hier wat stenen, deze geven je combinatie nog een aardige opdonder als je ze goed raakt.

Een of ander monument.....met wat bezoekers erbij

Stadje in Rusland veel industrie en dus een hoop ladingen te verkrijgen

Ergens in een donker bos kwam ik deze twee jongens tegen, een met een bulldozer en de andere met een...ja hoe heet zo'n ding? Schuifdozer/Rupsdozer?

Nu maar eens kijken voor een volgende rit, zit nu diep in Rusland dus het zal wel een lange worden.
Plaatjes:
In Polen kwam ik langs een ongeval, deel van de weg afgezet. Zag er niet best uit

File bij de grens.

Je ziet hier wat stenen, deze geven je combinatie nog een aardige opdonder als je ze goed raakt.

Ergens in een donker bos kwam ik deze twee jongens tegen, een met een bulldozer en de andere met een...ja hoe heet zo'n ding? Schuifdozer/Rupsdozer?

Nu maar eens kijken voor een volgende rit, zit nu diep in Rusland dus het zal wel een lange worden.
[ Voor 3% gewijzigd door EasyJet op 06-06-2015 21:15 ]
The sky is the limit
Ziet er goed uit! Zo te zien ben je vanuit het zuiden van Polen naar Wit-Rusland gegaan, en vervolgens via de zuidelijke route verder gereden? Mocht je van de Russen geen foto's maken van de Russische grensovergang?EasyJet schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 21:13:
Net een ritje van Polen naar Rusland gemaakt. Was weer een hele belevenis.
Plaatjes:
[afbeelding]
File bij de grens.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
🠕 This side up
Ja en nee. Rusmap heeft meer leuke details e.d, maar minder aangepaste knooppunten e.d.pwillemske schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 23:30:
Is Rusmap van ongeveer dezelfde kwaliteit als ProMods??
Ik kan 'm zeker aanraden, maar dan geen rit van Amsterdam naar Moskou. De snelweg is saai, de landwegen totaal niet
🠕 This side up
Nu ook bezig met een hele leuke rit, van Rennes naar Magdeburg:
ets2_01735 by Koen Vh, on Flickr
ets2_01736 by Koen Vh, on Flickr
ets2_01737 by Koen Vh, on Flickr
ets2_01738 by Koen Vh, on Flickr
(Download: http://www.mediafire.com/...o52k/tweakers_trailer.scs)

🠕 This side up
Klopt wat je schrijft was via de zuidelijke russische weg. Heb de weg van Brest naar het oosten ook al een keer gereden maar die is saaaaai.Koenvh schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 22:59:
[...]
Ziet er goed uit! Zo te zien ben je vanuit het zuiden van Polen naar Wit-Rusland gegaan, en vervolgens via de zuidelijke route verder gereden? Mocht je van de Russen geen foto's maken van de Russische grensovergang?
The sky is the limit
@Koenvh, zitten die wielen en banden standaard in het spel??
Oja, weet iemand of je Ets2 op High kunt spelen (met veel mods) op een Macbook Air 2015??
Oja, weet iemand of je Ets2 op High kunt spelen (met veel mods) op een Macbook Air 2015??
[ Voor 43% gewijzigd door pwillemske op 07-06-2015 09:08 ]
Lord-The-Gamer (L-T-G)
Ja, die wielen komen, met zoals de skin, van de Raven DLC.pwillemske schreef op zondag 07 juni 2015 @ 07:54:
@Koenvh, zitten die wielen en banden standaard in het spel??
🠕 This side up
Van die dlc heb ik nog nooit gehoordKoenvh schreef op zondag 07 juni 2015 @ 10:44:
[...]
Ja, die wielen komen, met zoals de skin, van de Raven DLC.

Lord-The-Gamer (L-T-G)
Mooie Trailer 
Koenvh schreef op zondag 07 juni 2015 @ 02:15:
Nu ook bezig met een hele leuke rit, van Rennes naar Magdeburg:![]()
[afbeelding]ets2_01735 by Koen Vh, on Flickr
[afbeelding]ets2_01736 by Koen Vh, on Flickr
[afbeelding]ets2_01737 by Koen Vh, on Flickr
[afbeelding]ets2_01738 by Koen Vh, on Flickr
🠕 This side up
nee, was een kerst actie.
This original tuning set cannot be purchased, the only way to obtain is to earn a Steam key for it during this limited-time event.
Wow een twaekers trailer
Wat zit erin? Verpakte karmapunten
?
Is er ook een Tweakers vrachtwagenskin voor de Volvo Fh 16 2014? Zou best wel tof zijn
Is er ook een Tweakers vrachtwagenskin voor de Volvo Fh 16 2014? Zou best wel tof zijn
Fotoalbum van ETS2 en C:S: https://secure.tweakers.net/gallery/485171/fotoalbum
Hoe kun je zo'n skin maken?? Ik heb ets2studio, maar geen photoshop en dergelijke
(alleen standaard Windows spul)
Lord-The-Gamer (L-T-G)
Ik gebruik paint.NET. (Gratis tool erg goed!!!) En een template file (via scs forum gedownload) voor de trailer. Daar leg ik dan eigen ontwerp overheen.pwillemske schreef op maandag 08 juni 2015 @ 11:49:
Hoe kun je zo'n skin maken?? Ik heb ets2studio, maar geen photoshop en dergelijke(alleen standaard Windows spul)
Paint.NET werkt prima! Gimp kan, maar heeft plugin nodig die niet altijd even soepel loopt. Je moet alleen even goed kijken met opslaan van je bestanden, daar doe ik ook nog wel eens iets fout. Ik weet even niet meer precies wat het was, maar je moet ergens kiezen voor 4 of 5, bij de ene doet 'ie het niet in-game, bij de andere waarde wel ...
Hallo luitjes!
Ik heb een vraagje m.b.t. de savegames van profielen in ETS2. Game netjes via Steam aangekocht en de rest via G2A. Alles deed het perfect, totdat ik een update kreeg. Wanneer ik nu opstart komt gelijk de popup met de vraag van wat is je bedrijfsnaam, start locatie e.d. oftewel de game vindt mijn oude savegames niet!
Geen mappen verplaatst of locaties veranderd. In mijn ETS2 folder bij Mijn Documenten staan wel een heel aantal 'Profiles' met allemaal verschillende versies erachter, wellicht dat het hier mee te maken heeft? (Zie foto).

Iemand eerder dit probleem gehad, en wellicht een oplossing?
Ik heb een vraagje m.b.t. de savegames van profielen in ETS2. Game netjes via Steam aangekocht en de rest via G2A. Alles deed het perfect, totdat ik een update kreeg. Wanneer ik nu opstart komt gelijk de popup met de vraag van wat is je bedrijfsnaam, start locatie e.d. oftewel de game vindt mijn oude savegames niet!
Geen mappen verplaatst of locaties veranderd. In mijn ETS2 folder bij Mijn Documenten staan wel een heel aantal 'Profiles' met allemaal verschillende versies erachter, wellicht dat het hier mee te maken heeft? (Zie foto).

Om een update te geven over ETS2 topic deel 2, we zijn met een groepje druk bezig met het maken van het 2e topic.
De launch van topic deel 2 komt steeds dichter bij. Een precieze datum is nog niet bekent.
De launch van topic deel 2 komt steeds dichter bij. Een precieze datum is nog niet bekent.
Dat zijn backups die ETS2 zelf maakt van je profiel voordat hij deze upgrade naar een nieuwe versie. Lijkt mij daar niet echt mee te maken te hebben aangezien wij die mappen allemaal hebben.
[ Voor 47% gewijzigd door NoFearWizz op 08-06-2015 15:27 ]
Het mapje Profiles is geloof ik je huidige actieve profiel. De andere mapjes met de verschillende versie nummers zijn, zoals NoFearWizz ook aangeeft, backups die automatisch gemaakt worden bij het updaten van de game.hegemanjelle schreef op maandag 08 juni 2015 @ 15:25:
Hallo luitjes!
[afbeelding]
Wat je kunt proberen is de meest recente backup (1.18.1s) terug te zetten in het profiles mapje en de bestanden die daar al staan te overschrijven.
Is de rusland map mod ook compatible met Promods? En gebruiken jullie ook mods voor graphics en mods die belevenis van de world vergroten?
Jup maar je hebt wel de going east DLC hebben anders werkt die niet.Luukwa schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 10:02:
Is de rusland map mod ook compatible met Promods? .
Ikzelf gebruilk meer de trailers en tuning mods. Ik zag wel kleurencorrectie mods maar geen echte ulta HD textures mod etcEn gebruiken jullie ook mods voor graphics en mods die belevenis van de world vergroten?
Heb alle DLC's, misschien inderdaad wat trailer packs intstallerenMarcRvB schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 10:40:
[...]
Jup maar je hebt wel de going east DLC hebben anders werkt die niet.
[...]
Ikzelf gebruilk meer de trailers en tuning mods. Ik zag wel kleurencorrectie mods maar geen echte ulta HD textures mod etc
Overigens heb ik geen fancy stuurtje, gewoon toetsenbord, maar man wat zijn bochten soms lastig in te schatten zeg!
Tja een stuurtje is een leuke inverstering voor dit spel maar ook voor race spellen. Als je een xbox controler heb of een andere gamepad werkt het spel overgens ook prima
Mja, vind het ook leuk zonder stuurtje o.i.d.MarcRvB schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 10:44:
Tja een stuurtje is een leuke inverstering voor dit spel maar ook voor race spellen. Als je een xbox controler heb of een andere gamepad werkt het spel overgens ook prima
Ik vermaak me wel
Wil alleen iets meer variatie in wegen, keertje een alternatieve route.. rij nu alleen maar over snelwegen en das toch snel saai.
Misschien een tripje naar Ijsland? Daar zijn veel uitdagende wegenLuukwa schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 10:47:
[...]
Mja, vind het ook leuk zonder stuurtje o.i.d.
Ik vermaak me wel
Wil alleen iets meer variatie in wegen, keertje een alternatieve route.. rij nu alleen maar over snelwegen en das toch snel saai.
Ijsland? Is dat ook een DLC? of mod?MarcRvB schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 10:48:
[...]
Misschien een tripje naar Ijsland? Daar zijn veel uitdagende wegen
Promods sinds versie 1.9 is dat
Dat hebben ze erg mooi gedaan (vooral die klote zandwegen zoals de F206
) Ik heb laast deze weg geredden in Ijsland

[ Voor 67% gewijzigd door MarcRvB op 09-06-2015 10:55 . Reden: Na 3x kloten eindelijk de foto ;) ]
Dat maakt het wel een stuk leuker vind ik! Beetje spanning tijdens de rit.MarcRvB schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 10:51:
Promods sinds versie 1.9 is datDat hebben ze erg mooi gedaan (vooral die klote zandwegen zoals de F206
)
Spelen er mensen hier de multiplayer? of is dat allemaal achterhaald?
We zijn van plan om in deel 2 van deze topic multiplayer events te organiseren. Maar daar moet wel genoeg vraag voor zijn
Ja das dan weer jammer inderdaad..
Is er trouwens geen graphical mod?
[ Voor 35% gewijzigd door Luukwa op 09-06-2015 11:13 ]
Weet niet of je dat als Graphical mod wil zien maar er is wel een mod die de zonsondergangen en zonsop komsten veel mooier doet maken. IWR mod is dat. Ik kan helaas nou geen link zoeken omdat ik op mijn telefoon dit bericht typ.Luukwa schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 11:07:
Luukwa schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 11:07:
Hierbij de link: http://ets2.lt/en/iwr-r5-5-4-alpha/.CyberCow schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 15:25:
[...]
Weet niet of je dat als Graphical mod wil zien maar er is wel een mod die de zonsondergangen en zonsop komsten veel mooier doet maken. IWR mod is dat. Ik kan helaas nou geen link zoeken omdat ik op mijn telefoon dit bericht typ.
Zelf niet getest.
Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!
Haha gaaf, donderdag even testenBaZnGaNL schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 15:46:
[...]
[...]
Hierbij de link: http://ets2.lt/en/iwr-r5-5-4-alpha/.
Zelf niet getest.
Overigens; zijn er mensen die een virtueel bedrijfs hebben gestart en ook "echte" mensen voor zich laten rijden? Lijkt mij opzich best lache om competatief ritjes te maken voor een baas die ook echt nijdig word door schade en te laat komen.
Je moet deze hebben heb deze getest met ETS 1.18 ProMods 1.91 en RuslandMap zonder problemen.BaZnGaNL schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 15:46:
[...]
[...]
Hierbij de link: http://ets2.lt/en/iwr-r5-5-4-alpha/.
Zelf niet getest.
http://ets2.lt/en/improved-weather-reload-r6/
[ Voor 7% gewijzigd door CyberCow op 09-06-2015 16:12 . Reden: wel handig om het linkje erbij te plaatsen ]
Ik speel ook veel multiplayer. Er is zover ik weer 1 "mod/plugin" voor multiplayer die het geluid van de Scania wat veranderd. Ook hoor je het interieur beetje mee kraken in de bochten. Wel een verbetering tegenover standaard geluidje.
linkje naar download staat onder de video. Enige is dat er heeeeel soms een crash is en je dus ETS opnieuw moet opstarten. (meestal als je alt-tabt uit de game)
YouTube: Enhanced Truck Sound Plugin for Euro Truck Simulator 2 - Alpha Demo 01
linkje naar download staat onder de video. Enige is dat er heeeeel soms een crash is en je dus ETS opnieuw moet opstarten. (meestal als je alt-tabt uit de game)
YouTube: Enhanced Truck Sound Plugin for Euro Truck Simulator 2 - Alpha Demo 01
Kan beter een Mercedes Actros zijn.MarcRvB schreef op maandag 08 juni 2015 @ 08:20:
Wow een twaekers trailerWat zit erin? Verpakte karmapunten
?
Johann Sebastian Bach
Terwel ik in deel 2 mijn tank reis pas ga uploaden ben ik op een heerlijke weg beland in Oost Wit Rusland. Een heerlijke smalle kl*ote zandweg
.
Het verhaal:
Ik moest een lading ophalen (appels 21T) en deze brengen naar Oost polen. Blijkbaar is de weg naar de boederij via een zandweg... Gelukkig heeft mijn volvo 6x2 chasis en 750PK. Moet te doen toch?

Daar ging ik dan. Op naar de afgelegen appelboederij!

Niet veel later zag ik in de verte een enorme rookwolk. Ook zag ik een helikopter en hoorde ik sirenes. Blijkbaar stond iets in de fik! snel veder rijden voordat mijn volvo ontploft

En zo ziet deze über geile zandweg eruit in de cabine. Zoals je ziet rij is niet harder dan 30 km/u om de schade te beperken en mijn kont heel te houden

En toen was het donker. Tijd om de appels op te halen en mijn blauwe koplampjes aan te doen
Daar gaan we dan. terug naar de zandweg waar ik ook op de heenweg ben gereden. Deze keer in het donker

Hey! Nog steeds die rookpluim en die heli?

Ja hoor nog steeds is daar nog brand. Of is het een 1 groot paasvuur met de brandweer?

In the middle of f**king nowere. Heerlijk
Het wordt bijna weer ochtend en mijn volvo heeft dankzij dit zandweggetje al veel schade opgelopen

En toen zag ik weer asfalt. Ik kon hierna lekker veder rijden zonder dat mijn kont veder pijn doet
Dat was die mooie rit. Hopelijk zijn er meer van dit soort wegen in de Rusmap want ik kick er helemaal van op

Het verhaal:
Ik moest een lading ophalen (appels 21T) en deze brengen naar Oost polen. Blijkbaar is de weg naar de boederij via een zandweg... Gelukkig heeft mijn volvo 6x2 chasis en 750PK. Moet te doen toch?

Niet veel later zag ik in de verte een enorme rookwolk. Ook zag ik een helikopter en hoorde ik sirenes. Blijkbaar stond iets in de fik! snel veder rijden voordat mijn volvo ontploft

En zo ziet deze über geile zandweg eruit in de cabine. Zoals je ziet rij is niet harder dan 30 km/u om de schade te beperken en mijn kont heel te houden

En toen was het donker. Tijd om de appels op te halen en mijn blauwe koplampjes aan te doen

Daar gaan we dan. terug naar de zandweg waar ik ook op de heenweg ben gereden. Deze keer in het donker

Ja hoor nog steeds is daar nog brand. Of is het een 1 groot paasvuur met de brandweer?

Het wordt bijna weer ochtend en mijn volvo heeft dankzij dit zandweggetje al veel schade opgelopen

En toen zag ik weer asfalt. Ik kon hierna lekker veder rijden zonder dat mijn kont veder pijn doet
Dat was die mooie rit. Hopelijk zijn er meer van dit soort wegen in de Rusmap want ik kick er helemaal van op
Ja, die zijn er... Uit mijn hoofd de weg van Kholm richting noord-oostMarcRvB schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 22:53:
Terwel ik in deel 2 mijn tank reis pas ga uploaden ben ik op een heerlijke weg beland in Oost Wit Rusland. Een heerlijke smalle kl*ote zandweg.
Het verhaal:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja hoor nog steeds is daar nog brand. Of is het een 1 groot paasvuur met de brandweer?![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
🠕 This side up
Verwijderd
ProMods + Poland Rebuilding + Scandinavië DLC + Going East DLC + RusMap + Russia Open Spaces Map = ideale map en veel mooie dingen!
Ik ben helemaal gek van de nieuwe Mercedes

In Poland Rebuilding zit deze tollbooth die in verbouwing is, je mag betalen maar er zijn geen slagbomen, dus de AI en ikzelf rijden gewoon door. Vind dit wel realistisch, ik denk niet dat je al kunt betalen bij een tollbooth die in verbouwing is

In Poland Rebuilding zit deze tollbooth die in verbouwing is, je mag betalen maar er zijn geen slagbomen, dus de AI en ikzelf rijden gewoon door. Vind dit wel realistisch, ik denk niet dat je al kunt betalen bij een tollbooth die in verbouwing is

Mooie foto's! Ik ga ook maar Richting Polen aangezien ik te veel Poetinkribbels krijg in dat Rusland
Hoezo dat nu weer?MarcRvB schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 08:30:
Mooie foto's! Ik ga ook maar Richting Polen aangezien ik te veel Poetinkribbels krijg in dat Rusland
http://etsmods.net/military-cargo-pack-by-jazzycat-v1-6/
Zoiets gebruiken dan maar?

(Jammer dat er nog geen AI Tank is
[ Voor 6% gewijzigd door Koenvh op 11-06-2015 08:56 ]
🠕 This side up
Haha 
Ik moet maar eens mijn jazzy cats updaten. Waarschijnlijk draai ik nog 1.4 ofzo
Ik moet maar eens mijn jazzy cats updaten. Waarschijnlijk draai ik nog 1.4 ofzo

Ik wilde dit toch even met jullie delen... Ik was nogal dom bezig haha
http://www.twitch.tv/koelebobes/c/6817648
Verder vermaak ik me super met deze game. Normaal speel ik nooit simulatie maar er is iets met Euro Truck wat me steeds maar weer bezig houd. Ik heb nu 200.000 en ga nu wachten met het kopen van een nieuwe truck tot level 16
Verder vermaak ik me super met deze game. Normaal speel ik nooit simulatie maar er is iets met Euro Truck wat me steeds maar weer bezig houd. Ik heb nu 200.000 en ga nu wachten met het kopen van een nieuwe truck tot level 16
BTC €94.837,08
Of toch de Volvo, omdat die een vakje met Globetrotter heeft, waar het logo van Tweakers perfect inpast
Ik ga eens kijken wat ik kan doen. Gelukkig zijn de skins vrij simplistisch, al dacht ik er zelf nog aan op de achterkant van de trailer het adres van Tweakers te vermelden, want nu ziet het er zo leeg uit. Voor de rest is het de goede kleur rood met een logo erop
🠕 This side up
Verwijderd
Dag, even een vraagje: in Denemarken, E 20 tussen Kopenhagen en Odense, tolbrug. Er staan geen van die groene betaallogo's voor de slagbomen, waardoor je dus helemaal niet kan betalen en dus waarschijnlijk maar moet omrijden. Is dat een bug?
Geloof het wel, ja. Gebruik je ProMods toevallig? Overigens kun je via de de automatische tol er nog langs (Dan hoef je niet te stoppen, maar wordt het geld gewoon afgeschreven.)Verwijderd schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 11:08:
Dag, even een vraagje: in Denemarken, E 20 tussen Kopenhagen en Odense, tolbrug. Er staan geen van die groene betaallogo's voor de slagbomen, waardoor je dus helemaal niet kan betalen en dus waarschijnlijk maar moet omrijden. Is dat een bug?
🠕 This side up
Verwijderd
Ja, ik gebruik ProMods. Oke, automatische tol heb ik niet gezien, zag vanuit de verte alleen slagbomen, dus ging automatisch de meest rechtse baan oprijden.
En aantal banen zijn automatisch, en aantal handmatig... Ook leuk dat ze in Zweden aan de andere kant zitten.Verwijderd schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 11:16:
Ja, ik gebruik ProMods. Oke, automatische tol heb ik niet gezien, zag vanuit de verte alleen slagbomen, dus ging automatisch de meest rechtse baan oprijden.
🠕 This side up
Verwijderd
Ja, ik heb het gezien. En in Zweden is het volledig automatisch. Is eig. ook wel leuk, is eens wat anders.
Jammer dat Frankrijk dat niet heeft
. Las een keer op promods.net dat het wel wouden doen maar dat de Franse Vrachtwagenchafuers het niet wilden. Jammer want nu moet je om de 30 nanometer stoppen voor zo'n stom tolpoortje
lol n1 chefkekoelebobes schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 10:25:
Ik wilde dit toch even met jullie delen... Ik was nogal dom bezig haha
Steam: Sneggel Origin: Waus82
Ik heb uiteindelijk RusMap weer uitgezet deze verneukte de hele world map, ondanks ik de volgorde goed had staan....
Ik heb echter 1 klacht over de Rusmap. De onozele veer Calais - St Petersburg. Bijna al mijn reizen naar het noorden gaan via die veer. Hopelijk doen de makers er wat aan en des noods gooi die veer weg.
Vreemd, ik heb er geen last meer van met RusMap 1.4.9 en ProMods 1.95...NoFearWizz schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 11:28:
Ik heb uiteindelijk RusMap weer uitgezet deze verneukte de hele world map, ondanks ik de volgorde goed had staan....
Probeer anders eens deze: http://www49.zippyshare.com/v/RCZhwJOK/file.html
Met ProMods kun je ook de port connection mod aanzetten (Zit bij RusMap), dan gaat de connectie Calais - St. Petersburg weg, en komen er een aantal bij naar Scandinavië.MarcRvB schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 11:35:
Ik heb echter 1 klacht over de Rusmap. De onozele veer Calais - St Petersburg. Bijna al mijn reizen naar het noorden gaan via die veer. Hopelijk doen de makers er wat aan en des noods gooi die veer weg.
[ Voor 4% gewijzigd door Koenvh op 11-06-2015 11:40 ]
🠕 This side up
Ik heb er ook geen last van. Ik heb wel last van dat Moskou buiten de "getekende" map is.NoFearWizz schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 11:28:
Ok top. Zal hem vanavond proberenKoenvh schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 11:38:
[...]
Met ProMods kun je ook de port connection mod aanzetten (Zit bij RusMap), dan gaat de connectie Calais - St. Petersburg weg, en komen er een aantal bij naar Scandinavië.
Ja die heb ik dus ook, heel raar. De hele map was x pixels omhoog geschoven ten opzichte van de achtergrond.Koenvh schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 11:38:
[...]
Vreemd, ik heb er geen last meer van met RusMap 1.4.9 en ProMods 1.95...
Probeer anders eens deze: http://www49.zippyshare.com/v/RCZhwJOK/file.html
Nu met RusMap 1.4.9 en ProMods 1.95 gebruik ik 'm niet meer, en nu werkt alles nog wel gewoon goed.NoFearWizz schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 13:10:
[...]
Ja die heb ik dus ook, heel raar. De hele map was x pixels omhoog geschoven ten opzichte van de achtergrond.
🠕 This side up
Voor mensen die nog een stuurtje zoeken: Logitech heeft zonet de G29 en G920 aangekondigd
http://gaming.logitech.com/en-gb/gaming-controllers
Verwijderd
Gebruik je toevallig Improved Weather Reload? Daar is een fix voor. Kun je zo vinden op de SCS en ProMods fora..NoFearWizz schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 13:10:
[...]
Ja die heb ik dus ook, heel raar. De hele map was x pixels omhoog geschoven ten opzichte van de achtergrond.
Die G29 ziet eruit als een luxe Driving force gt die ik ook heb.Linus_BE schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 15:48:
Voor mensen die nog een stuurtje zoeken: Logitech heeft zonet de G29 en G920 aangekondigd![]()
Best wel mooie stuurtje by the way
Dat ziet er een stuk mooier uit dan mijn game, ik speel op ultraVerwijderd schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 08:28:
ProMods + Poland Rebuilding + Scandinavië DLC + Going East DLC + RusMap + Russia Open Spaces Map = ideale map en veel mooie dingen!
[afbeelding]
[afbeelding]
Heb je ook 400% resolution scaling aan staan? Dat scheelt namelijk behoorlijk. Trekt wel stuk harder aan je gpu.Luukwa schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 15:59:
[...]
Dat ziet er een stuk mooier uit dan mijn game, ik speel op ultra??
Verwijderd
Alles behalve de spiegels op high/ultra staabn, 200% schaling, Improved Weather Reload en een SweetFX. Ik ben nog zoekende naar een mooie flarepack
IWR ga ik ook nog even proberen, SweetFX is niks voor mij, veel te oversaturated. Ik heb alles op Ultra en 400%. Ik begreep dat er ook een nieuwe update was van lightning weather ? Die gebruikte ik altijd voordat SCS het weermodel aanpaste.Verwijderd schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 17:46:
Alles behalve de spiegels op high/ultra staabn, 200% schaling, Improved Weather Reload en een SweetFX. Ik ben nog zoekende naar een mooie flarepack
Verwijderd
SweetFX kun je aanpassen en is minder een aanslag op je videokaart dan de 400% schaling. Ik zie nauwlijks verschil (een beetje wel) tussen 400% en 200% met een SweetFX. IWR is leuk maar zonder is het ook al geweldig, zit er zelf over te denken om hem weg te doen want ik heb extreme framedrops (had ik eerst niet met dezelfde mods, temperaturen zijn ok. Is pas gebeurt nadat mijn vader Team Foundation Server en Visual Studio had geinstalleerd op mijn PC zodat hij kon programmeren op z'n laptop terwijl hij mijn hardeschijf gebruikt (heb nog 2 TB vrij
(hoe moet je drie haakjes sluiten? (zo?)))). Team Foundation Server en alles met SQL heb ik uitgezet in "Services"...
400 euro en dan nog zonder schakelpook.... ik houd het mooi bij mij logitech DFGT....MarcRvB schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 15:53:
[...]
Die G29 ziet eruit als een luxe Driving force gt die ik ook heb.
Best wel mooie stuurtje by the wayMaar ik ben nog steeds blij met mijn eigen stuurtje
Je hebt ook een stuk minder knoppen als de g27. Ik zie het voordeel niet echt. De motoren e.d. Zijn dezelfde als de g27 verwacht hardware.info.
Nope, wel jazzycat mods.Verwijderd schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 15:48:
[...]
Gebruik je toevallig Improved Weather Reload? Daar is een fix voor. Kun je zo vinden op de SCS en ProMods fora..
Dat zou een mooie zijn... "Hetzelfde, maar dan 50% duurder" (€400 + €60 voor de shifter, ten opzichte van €230 voor een G27)NoFearWizz schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 18:53:
Je hebt ook een stuk minder knoppen als de g27. Ik zie het voordeel niet echt. De motoren e.d. Zijn dezelfde als de g27 verwacht hardware.info.
🠕 This side up
Verwijderd
Mm. Probeer dan toch dit: http://www35.zippyshare.com/v/Mvw6lJaY/file.html
Een mapfix die ervoor zorgt dat alles weer op z'n plek staat.
Een mapfix die ervoor zorgt dat alles weer op z'n plek staat.
Jaaaaaa... maar hoe los ik dit op? Ritje in Rusland.
http://imgur.com/rS8Kjaf
Goed inparkeren?Luukwa schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 20:37:
Jaaaaaa... maar hoe los ik dit op? Ritje in Rusland.
🠕 This side up
Weet er iemand toevallig ook een mod om in 1x van alle geel/zwarte drempels af te komen? Gruwelijk irritante klere dingen
Ja dat heb ik dus gedaan, ook de enter voor quick park verschijnt niet
Net ook maar Scandinavia opgepikt bij gamemania voor 9,95
Even bekijken
Even bekijken
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Verwijderd
9,95 bij GM? Dat is niet duur. Binnenkort maar ff oppikken.
op steam is die duurder volgens mij.
Ja 18 euries, heb hem vandaag gekocht icm going eastVerwijderd schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 21:29:
9,95 bij GM? Dat is niet duur. Binnenkort maar ff oppikken.op steam is die duurder volgens mij.
Lord-The-Gamer (L-T-G)
Ik zou er ook niet met 80km/h overheen stuiteren, maar dat is volgens mij ook niet de bedoeling. Maar ik denk dat een mod om de hitbox uit te schakelen wel mogelijk is.FastFred schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 20:55:
Weet er iemand toevallig ook een mod om in 1x van alle geel/zwarte drempels af te komen? Gruwelijk irritante klere dingen
🠕 This side up
Ook met 20km/h kom je er gewoon niet fatsoenlijk overheen.Koenvh schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 01:06:
[...]
Ik zou er ook niet met 80km/h overheen stuiteren, maar dat is volgens mij ook niet de bedoeling. Maar ik denk dat een mod om de hitbox uit te schakelen wel mogelijk is.
Dat niet alleen, ik heb die dingen in real life nog nooit gezien behalve op campings, vakantieparken en op vakantie in Egypte 5 jaar geleden (drempels op de snelweg, ja, echt waar )
In Turkije heb je ze ook op de snelweg (ervaring bus transport van hotel naar vliegveld) ze gaan dan flink in de ankers.....
Ik zag Euro truck Simulator deluxe edition voor €20 bij Steam Summer Sale, dat is ETS1 en 2 met alle DLC. De Probleem is wel dat ik al Euro Truck Simulator 2 heb en Going East. Als ik het die bundel koop, wat gebeurt er met de spellen die ik heb?
In de parkeergarage van het retailcenter in Roermond zijn die drempels ook
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Deze bewaar je en kan je eventueel weggeven aan een vriend van jeDutchredgaming schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 07:53:
Ik zag Euro truck Simulator deluxe edition voor €20 bij Steam Summer Sale, dat is ETS1 en 2 met alle DLC. De Probleem is wel dat ik al Euro Truck Simulator 2 heb en Going East. Als ik het die bundel koop, wat gebeurt er met de spellen die ik heb?
De spellen die je al hebt ontvang je niet. Je krijgt alleen de spellen uit de bundel die je nog niet hebt.Dutchredgaming schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 07:53:

Mijn tip is wachten tot dat hij in de daily of in de flash sale komt. Dan zal hij nog goedkoper zijn.
Ach dan is toch €22 bespaard en alle DLC en meer games van SCS!MarcRvB schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 08:41:
[...]
Deze bewaar je en kan je eventueel weggeven aan een vriend van je
Toch wachten op de laatste dag of als het als dagaanbieding is!
Ik denk dat ETS 2 zeker een dag of flash aanbieding wordt 
Ik hoop dat ik project cars voor een leuk prijsje kan krijgen
Ik hoop dat ik project cars voor een leuk prijsje kan krijgen
HELP! Jaaaaaa... maar hoe los ik dit op? Ritje in Rusland.
Die krijg je niet, maar zoals je zelf al zei is het alsnog een mooie deal. Ik heb 'm ook meteen gekochtDutchredgaming schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 07:53:
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Ik wacht toch effe tot aan de dag/flashaanbieding is of laatste dag.TommyGun schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 09:54:
[...]
Die krijg je niet, maar zoals je zelf al zei is het alsnog een mooie deal. Ik heb 'm ook meteen gekocht.
alweer of nog steeds?Luukwa schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 09:33:
HELP! Jaaaaaa... maar hoe los ik dit op? Ritje in Rusland.

Nog steeds, enige fix is nieuwe savegame x)
Dit topic is gesloten.