Deze dingen maken het rijden wel leuker, zo kwam ik laatst een gekantelde vrachtwagen tegen waardoor één rijbaan was afgezet.

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!
Gamertag: timmie271
[ Voor 14% gewijzigd door pwillemske op 29-05-2015 17:08 ]
Lord-The-Gamer (L-T-G)
aantal XP maakt volgens mij niet uit. Wel de opbrengst per rit maar daarvoor heb je ook brandstofkosten en kosten voor gereden schade aan de truck.pwillemske schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 17:08:
Allemaal weer mooie foto's/screenshots!
Ik vind het ook heerlijk rustig, na een dagje werken bij een Daf dealer.
Weet iemand of je meer xp verdient met een eigen truck?? (op dezelfde rit) Anders blijf ik nog lekker ff doortoeren op de snelle opdrachten
Lord-The-Gamer (L-T-G)
Je kan al erg vroeg in het spel de Volvo met 540pk kopenpwillemske schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 17:23:
Als dat zo is, blijf ik nog ff zo rijden totdat ik een aantal dingen unlocked heb (6x4 chassis, 500+ pk motor)
Steam: Sneggel Origin: Waus82
Maar ik wil 6x4Sn3gG3l schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 17:52:
[...]
Je kan al erg vroeg in het spel de Volvo met 540pk kopen
Lord-The-Gamer (L-T-G)
Fotoalbum van ETS2 en C:S: https://secure.tweakers.net/gallery/485171/fotoalbum
People as things, that’s where it starts.
Het is zeker die mod. Mijn Volvo met 750Pk heeft er veel moeite meeVasZaitsev schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 21:25:
Jazzy's military mod zal dat wel zijn.
Leuk pack voor mooie en uitdagende ladingen, leuker en mooier dan het railway pack.
Truck met minimaal 700pk is zeker aan te raden overigens.
[ Voor 15% gewijzigd door MarcRvB op 29-05-2015 21:28 ]
Lord-The-Gamer (L-T-G)
🠕 This side up
People as things, that’s where it starts.
[ Voor 4% gewijzigd door MarcRvB op 29-05-2015 23:16 ]
Leuk! Vooral met verhaal erbij, de omgeving ken ik wel (al gaat de maker de M1 opnieuw maken)Linus_BE schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 23:01:
Nog een leuke trailer gevonden (met remeffect):
[afbeelding]
[afbeelding]
🠕 This side up
[ Voor 53% gewijzigd door timmie271 op 30-05-2015 00:14 ]
Verwijderd
Leuk verslag, vooral het steenkolen engelsMarcRvB schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 23:08:
Deel 3 van de rit Amsterdan - Moskou (deze is extra lang omdat het weekend is)
Ah een tandem truck. Lijkt mij leuk om daar ook eens mee te rijden. En hopen dat ze nog eens officieel in de game komen.
*empty*
Ik gok dat het slechts cosmetisch is, en niet functioneel. Ziet er mooier uit, of zoiets dan... En het geluid van je bumper tegen elke drempel schuren klinkt zo mooiMR_VIPER schreef op zaterdag 30 mei 2015 @ 08:23:
Kan iemand mij de rage van lowered chassis uitleggen? Betere wegligging? Persoonlijk vind ik het geen porum. Al moet ik zeggen dat sommige wielen die voorbijkomen helemaal lachwekkend zijn. Alsof je een verkeerde missie in GTA hebt.
🠕 This side up
One small bump for man, one giant bump for a tuned Lada 110Verwijderd schreef op zaterdag 30 mei 2015 @ 11:26:
LOL wat bezielt die lui?
🠕 This side up
Symbolic link naar de modmap maken?krissie100 schreef op zaterdag 30 mei 2015 @ 17:05:
Hoe kan je de locatie van de mods veranderen? Ze staan nu standaard op mijn HDD, maar ik wil ze graag op de SSD. Gewoon verplaatsen werkt niet dacht ik?
🠕 This side up
Het is al gelukt.
Lord-The-Gamer (L-T-G)
Lord-The-Gamer (L-T-G)
Door de volgorde te veranderen waarin dat de mods geladen moeten worden. Nu komt Roadrunner als laatste maar probeer er eens een B voor te zetten krijg je BRoadrunner en zal bv Jazzycat later geladenworden en deels de (B)Roadrunner overschrijven.pwillemske schreef op zondag 31 mei 2015 @ 09:28:
Volgens taakbeheer belast ie alle cores, op ongeveer 50 a 60%.
Ik heb nu zo'n Roadhunter pack van trailers. Maar ik vind ze teveel voorkomen in de opdrachtenlijst, hoe kan je dat verminderen??
Dat ga ik eens proberen, bedankt!CyberCow schreef op zondag 31 mei 2015 @ 15:13:
[...]
Door de volgorde te veranderen waarin dat de mods geladen moeten worden. Nu komt Roadrunner als laatste maar probeer er eens een B voor te zetten krijg je BRoadrunner en zal bv Jazzycat later geladenworden en deels de (B)Roadrunner overschrijven.
Lord-The-Gamer (L-T-G)
[ Voor 52% gewijzigd door dannyvdb1997 op 31-05-2015 17:03 ]
Als het goed is werkt die alleen als je de Scandinavië DLC hebt dus weet niet of je die hebt?dannyvdb1997 schreef op zondag 31 mei 2015 @ 17:01:
ETS (1.18.1s) stopt bij mij (op m'n Mac met WineSkin Winery) als ik ProMods 1.95 inschakel. Als ik hem uitschakel werkt het spel wel naar behoren.
Dit txt-bestand staat in m'n ETS folder (game.crash):
http://pastebin.com/V1BQnSmt
Wellicht een idee om dit op het ProMods Forum te melden? Ik verwacht dat je daar een beter antwoord kan vinden. Even een vraagje, waarom gebruik je niet de Mac OSX versie?dannyvdb1997 schreef op zondag 31 mei 2015 @ 17:01:
ETS (1.18) stopt bij mij (op m'n Mac met WineSkin Winery) als ik ProMods 1.95 inschakel. Als ik hem uitschakel werkt het spel wel naar behoren.
Dit txt-bestand staat in m'n ETS folder (game.crash):
http://pastebin.com/V1BQnSmt
🠕 This side up
Ja, die heb ik.timmie271 schreef op zondag 31 mei 2015 @ 17:04:
[...]
Als het goed is werkt die alleen als je de Scandinavië DLC hebt dus weet niet of je die hebt?
Heb ooit de PC (.exe) versie als cadeau gekregen, maar de PC is inmiddels vervangen door Macbook. Ga het ook even op ProMods Forum melden.Koenvh schreef op zondag 31 mei 2015 @ 17:05:
[...]
Wellicht een idee om dit op het ProMods Forum te melden? Ik verwacht dat je daar een beter antwoord kan vinden. Even een vraagje, waarom gebruik je niet de Mac OSX versie?
De code op de DVD werkt ook in Steam, en dan kun je wel de Mac OSX versie downloadendannyvdb1997 schreef op zondag 31 mei 2015 @ 17:07:
[...]
Ja, die heb ik.
[...]
Heb ooit de PC (.exe) versie als cadeau gekregen, maar de PC is inmiddels vervangen door Macbook. Ga het ook even op ProMods Forum melden.
🠕 This side up
Aha. Thanks iig. Ga ik het sowieso even zonder Wineskin proberen!Koenvh schreef op zondag 31 mei 2015 @ 17:08:
[...]
De code op de DVD werkt ook in Steam, en dan kun je wel de Mac OSX versie downloaden
Lord-The-Gamer (L-T-G)
Dat is altijd al zo geweestpwillemske schreef op zondag 31 mei 2015 @ 20:48:
Ik rij nu door Ijsland, ziet er koud uit, maar mijn temp metertje in de Volvo meet toch echt dat het zomer weer is (25 graden C)
Scania heeft overigens maar 730pk en Volvo heeft 750pkNoFearWizz schreef op zondag 31 mei 2015 @ 20:39:
Gisteren begonnen met een ritje Rotterdam - Reykjavik met een trailer met graaf machine:
Wat een top werk heeft ProMods weer geleverd met IJsland geweldige shots. Ik heb het prima naar mijn zin gehad, vind alleen dat de Mercedeis met zijn 645pk een beetje aan de lage kant is, ben een Scania met 750pk gewend. Maar wat een top spel is dit toch!!
Komt omdat ze allebei rond de 3500NM trekkracht hebben en de Scania een 16.4 liter V8 heeft en de Volvo een 16.4 liter 6 cilinder met dubbele koppeling heeft. Uiteindelijk gaat het om het geluid van de V8 van Scania (al vind ik de Volvo van buiten en binnen mooierpwillemske schreef op zondag 31 mei 2015 @ 20:54:
"maar" 730pk?? Het verschil met de Volvo merk ik niet
Heb je misschien een link of naam voor de goede tandem mod?timmie271 schreef op zondag 31 mei 2015 @ 19:44:
[afbeelding]
Nog een keer met de tandem truck en dit keer ook nieuwe mod erin gezet omdat ik iedere keer met dezelfde soort trailers aan het rijden was..
[afbeelding]
Die achterste as moest toch maar gewoon omlaag blijven als ik zo kijk. Het was overigens alsnog lastig sturen omdat er nog steeds een licht knikje in zat
(23ton is dus te zwaar bij zo'n trailer).
[afbeelding]
Hier zie je dan ook lichtjes het knikje in het midden. Het was wel een mooie rit om te doen (alleen niet onthouden waar die naar toe ging
).
[afbeelding]
Zoals altijd moeten ze weer geld van je hebben omdat je even op hun weg hebt gereden.
[afbeelding]
Dit zijn de mindere wegen als je die boven je ziet liggen met deze combinatie. Zorgde wel voor wat uitdaging overigens.
[afbeelding]
Die vrachtwagen die daar rijd was gelukkig het enigste wat ik tegenkwam aangezien ik beide weghelften nodig had door de uitzwaai.
[afbeelding]
Zoals te zien op de bestemming is deze trailer nog ff wat groter dan die ik de vorige keer mee had (achterste trailer). inparkeren viel ook niet mee als je amper ruimte hebt.
Dat is inderdaad genoeg, maar ik vervoer vaak 40+ tons ladingen (vrijwel allesCarfanatic schreef op zondag 31 mei 2015 @ 21:38:
Ik heb maar 520pk in mijn Scaniazolang de lading niet meer dan 30 ton weegt gaat het prima.
Lord-The-Gamer (L-T-G)
Zal je morgenavond wel even een linkje sturen, is wat makkelijker vanaf me pc dan via me telefoonIrcghost schreef op zondag 31 mei 2015 @ 21:41:
[...]
Heb je misschien een link of naam voor de goede tandem mod?
Thanks man!timmie271 schreef op zondag 31 mei 2015 @ 22:13:
[...]
Zal je morgenavond wel even een linkje sturen, is wat makkelijker vanaf me pc dan via me telefoon.
[ Voor 77% gewijzigd door FastFred op 31-05-2015 23:12 ]
hoidoei
Dank je voor de correctie, ik wist het precieze aantal pk's niettimmie271 schreef op zondag 31 mei 2015 @ 20:51:
[...]
Scania heeft overigens maar 730pk en Volvo heeft 750pk
Het lijkt me zo gaaf als er echt seizoenen in de game zouden kunnen, met sneeuw en ijzel en dan weer zon en regen en zo. Maar wat in IJsland gemaakt is door ProMods vind ik ook echt al een vooruitgang.timmie271 schreef op zondag 31 mei 2015 @ 20:51:
[...]
Dat is altijd al zo geweest, net zoals dat als het sneeuwt de temperatuur ook gewoon in de plus staat. Daar mogen ze nog wel wat op verzinnen van mij.
[ Voor 38% gewijzigd door NoFearWizz op 01-06-2015 11:07 ]
Ik heb wel mods voor de sneeuw maar die heb je dan gelijk overal ( inclusief winterbanden overigensNoFearWizz schreef op maandag 01 juni 2015 @ 11:04:
Het lijkt me zo gaaf als er echt seizoenen in de game zouden kunnen, met sneeuw en ijzel en dan weer zon en regen en zo. Maar wat in IJsland gemaakt is door ProMods vind ik ook echt al een vooruitgang.
Soms wordt er een Deel 2 aangemaakt en gaat 'Deel 1' op slot. Er zijn nog steeds mensen die de TS lezen dus dan is het wel handig als deze up-to-date is en volledig.CyberCow schreef op maandag 01 juni 2015 @ 12:41:
Misschien snap ik niet wat hier nou de bedoeling is. Maar wat maakt het eigenlijk uit dat mensen hier hun berichten posten ipv in een nieuw topic. Het bericht blijft toch hetzelfde.
Ja maar ik bedoel idd vanuit SCS soft en dan ook echt ingebouwd als real-life seizoenen werken.timmie271 schreef op maandag 01 juni 2015 @ 12:20:
[...]
Ik heb wel mods voor de sneeuw maar die heb je dan gelijk overal ( inclusief winterbanden overigens).
[ Voor 21% gewijzigd door NoFearWizz op 01-06-2015 12:45 ]
Snel antwoord maar je antwoord is duidelijk. Ik verhuis gewoon mee naar deel 2.NoFearWizz schreef op maandag 01 juni 2015 @ 12:44:
Aangezien NoFearCreations de TS heeft gemaakt zal ik het hem even vragen of ETS1 weg mag, ik ben van mening van wel.
[...]
Soms wordt er een Deel 2 aangemaakt en gaat 'Deel 1' op slot. Er zijn nog steeds mensen die de TS lezen dus dan is het wel handig als deze up-to-date is en volledig.
[...]
Ja maar ik bedoel idd vanuit SCS soft en dan ook echt ingebouwd als real-life seizoenen werken.
Mocht die er komen hoor, want ik moet even uitzoeken wat de regels op het forum daar over zijn. Anders zullen we hier door gaan. Met een vernieuwde TS.CyberCow schreef op maandag 01 juni 2015 @ 12:49:
[...]
Snel antwoord maar je antwoord is duidelijk. Ik verhuis gewoon mee naar deel 2.
Prima plan. De TS mag inderdaad wel een opfrisbeurt gebruiken, en daarna bijgehouden worden.FastFred schreef op maandag 01 juni 2015 @ 12:38:
Het hele verhaal over ETS1 mag er van mij wel uit trouwens en geef het topic dan een wat algemenere naam die past bij het genre.
Ik wil gemaakte teksten etc. wel nakijken op fouten in spelling, grammatica, zinsopbouw en of het een beetje een logisch lopend verhaal is. Ik heb daar nogal een oog voor detail in
🠕 This side up
Zoals ik hieronder zeg, het gaat er dus niet per se om dat de TS vernieuwd moet worden (al is dat natuurlijk wel wenselijk met alle nieuwe infoNoFearWizz schreef op maandag 01 juni 2015 @ 12:50:
[...]
Mocht die er komen hoor, want ik moet even uitzoeken wat de regels op het forum daar over zijn. Anders zullen we hier door gaan. Met een vernieuwde TS.
Je hebt ook niet veel keus, als Deel 2 er komt dan gaat hier een slotje op en kan je niet eens reageren in deel I.CyberCow schreef op maandag 01 juni 2015 @ 12:49:
[...]
Snel antwoord maar je antwoord is duidelijk. Ik verhuis gewoon mee naar deel 2.
Dat laatste is altijd het meest lastig. Maar ik denk dat als we een aantal mensen aanwijzen die de TS mogen wijzigen dat dit best te doen is, mits we van elkaar weten wie er wat en wanneer in wijzigt.Koenvh schreef op maandag 01 juni 2015 @ 13:58:
[...]
Prima plan. De TS mag inderdaad wel een opfrisbeurt gebruiken, en daarna bijgehouden worden.
[ Voor 7% gewijzigd door FastFred op 01-06-2015 14:19 ]
Dat kan zeker weten, goed idee. Ik kwam er initieel bij omdat NoFearCreations geen tijd had om goed bij te houden, en toen had ik op dat moment zelf ook weer weinig tijd. Dus een grotere groep van mensen die het bij houden. En overleggen over changes zou dat zeker kunnen. Ik kan opzich een nieuwe TS maken voor Deel 2.FastFred schreef op maandag 01 juni 2015 @ 14:19:
[...]
Dat laatste is altijd het meest lastig. Maar ik denk dat als we een aantal mensen aanwijzen die de TS mogen wijzigen dat dit best te doen is, mits we van elkaar weten wie er wat en wanneer in wijzigt.
Zullen we hier even verder over babbelen in een groeps DM ofzo?
Verwijderd
Lord-The-Gamer (L-T-G)
---RAWE CEEK!!!---
Lord-The-Gamer (L-T-G)
Ik dacht dat een review je eigen mening betekent...want hoe kun je anders een apparaat helemaal afkraken?? Ik kan het verkeerd begrijpen hoor, maar volgens mij is een review altijd je eigen meningjip_86 schreef op maandag 01 juni 2015 @ 19:32:
Eigen mening zou ik er uit laten. Een ander kan daar wel anders over denken.
Lord-The-Gamer (L-T-G)
Dat klopt, maar een review moet ook objectieve beoordelingen bevatten alsmede accurate testresulaten van enkele onderdelen, maar ja, het is maar dat je een idee krijgt waar dit spel over gaat en of het wat is. Veel aan te testen valt er niet, het loopt namelijk redelijk ruk op elk stuk hardware en grafisch kan het ook allemaal wat beter...pwillemske schreef op maandag 01 juni 2015 @ 19:36:
[...]
Ik dacht dat een review je eigen mening betekent...want hoe kun je anders een apparaat helemaal afkraken?? Ik kan het verkeerd begrijpen hoor, maar volgens mij is een review altijd je eigen mening.
9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74
In een review geef je natuurlijk je eigen mening maar een review bevat ook feiten. Je kan ook schrijven dat in Promods op het moment je in de sneeuw rijd het brandstof verbruik enorom toeneemt. Dat zijn nou eenmaal feiten. Verder vind ik als je een openinspost hebt daarin moet je het bij feiten houden. Als een vrachtwagen niet mooi is ja daar is de rest van het forum voor om dit te melden in de openinspost is dit nogal irrelevant. Bij mods schrijf dan Jazzycat mods ja deze bevatten veel verschillende trailers en auto's. Dit is een populaire mod. Dat kan je zo zien dat het populair is want dat is allemaal tevinden op de website van de aanbieder van de mod. Wat wel als mening gegeven kan worden wat puur over dit forum kan is dat je aangeeft: Deze mod word door veel mensen hierop het forum gebruikt en als zeer positief ervaren. Dan is het wel een mening maar dan wel een mening van het gehele forum.pwillemske schreef op maandag 01 juni 2015 @ 19:36:
[...]
Ik dacht dat een review je eigen mening betekent...want hoe kun je anders een apparaat helemaal afkraken?? Ik kan het verkeerd begrijpen hoor, maar volgens mij is een review altijd je eigen mening.
[ Voor 27% gewijzigd door CyberCow op 01-06-2015 19:49 ]
Mijn donkergrijze MAN TGX 680 Zal vooraan het convooi rijdentimmie271 schreef op maandag 01 juni 2015 @ 20:22:
Nu nog een keer met z'n allen een convooi organiseren met de ETS2 Multiplayer.
Ik rij een alle kleuren van de wereld Volvo zoals die blauw metallic van de tandemCyberCow schreef op maandag 01 juni 2015 @ 20:35:
[...]
Mijn donkergrijze MAN TGX 680 Zal vooraan het convooi rijden
of in het midden
of achteraan
Henk Wijngaard - Konvooi https://youtu.be/Q91K9onq2Qk
[ Voor 10% gewijzigd door timmie271 op 01-06-2015 20:49 ]
Je proefwerken moeten er niet onder lijden, uiteraard. Ik heb zelf ook een een week mn examens erop zitten, maar examens gingen voor alleskuusj98 schreef op maandag 01 juni 2015 @ 19:41:
[...]
Ik ben an sich wel in staat om gameplay (1080P/60FPS) op te nemen, maar met 5 proefwerken en 2 verslagen per week ben ik momenteel (te) zoet met school. Ligt eraan wat dat opnamewerk dan zou moeten voorstellen, niemand wil mijn Limburgse accent horen bijvoorbeeld, dus als het met stem moet pas ik sws.
Lord-The-Gamer (L-T-G)
So, die vliegt letterlijk wegLinus_BE schreef op maandag 01 juni 2015 @ 21:04:
De AI was weer op zijn best vandaag: http://gfycat.com/DescriptiveRaggedCattle
Lord-The-Gamer (L-T-G)
[ Voor 30% gewijzigd door pwillemske op 01-06-2015 21:14 ]
Lord-The-Gamer (L-T-G)
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq