Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf.
Staat je regio op Europe? Als je de beta hebt gespeeld kan het zijn dat je regio nog op 'Americas' staat.
Dan heb je volgens mij of ingame je zone op US staan i.p.v. EU.
Of je hebt de verkeerde client gedownload (enUS i.p.v. enGB).
Global play staat namelijk nog niet aan dus je kunt niet op de "verkeerde" regio inloggen
Ik meen dat error 33 daar in ieder geval vandaan kwam.
BlizzardCS: If you are experiencing an “Error 108” with #D3 check out: http://t.co/csg0nY6Y
BlizzardCS: If you are experiencing an “Unencrypted error” with #D3 check out: http://t.co/aqoqY5RM
BlizzardCS: If you are seeing “Unsupported video card” error with #D3 and your card is supported, we are aware of the issue: http://t.co/86oTCZos
BlizzardCS: If you're receiving Error 33 when trying to log into #D3 that is because the servers are not yet live in North America: http://t.co/OQkN4JPX
BlizzardCS: We've compiled a list of #D3 Errors that may help troubleshoot various issues. See this forum post for info: http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/4926594436
[ Voor 10% gewijzigd door OkkE op 15-05-2012 08:53 ]
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
Klopt zodoende heb ik al even kunnen spelen. Game komt vandaag pas binnen. Maar we moeten toch werken dus het was wel goed dat ik niet verder kon dan SKRocketKoen schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 08:08:
[...]
de poster bedoelde dat hij de game niet gekocht had en toch kan spelen.
Je krijgt na de skeleton king wel een pop-up dat je de game moet kopen om verder te kunnen spelen.
Spel bevalt erg goed qua sfeer en hoe makkelijk het wegspeeld ook. Ongelooflijk
[ Voor 8% gewijzigd door Suicyder op 15-05-2012 08:55 ]
gewoon inloggen in D3. geen key nodigYorin schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 08:44:
Ik heb ook de Closed Beta van D3 gespeeld, alleen heb ik geen Starter-key daar aan overgehouden. Ook is er geen enkel bewijs meer dat ik de Closed gespeeld heb. Moet ik die key op een andere manier verkrijgen of niet?
Tot nu toe kan ik zeggen dat de sfeer en verhaal erg goed zijn. Alles loopt soepel, mooie gevarieerde omgevingen en ook de mobs zijn steeds wat anders. Heerlijk geluid, zowel de muziek als de geluidseffecten, waardoor je nog verder het spel ingezogen wordt. Kortom het zit helemaal goed met dit spel
i7 4790k; 12GB ram; Asrock Z97 Extreme4; 1080ti;
Verwijderd
Het was wel jammer dat de servers niet goed werkten tot 1:30, want anders hadden we met een groepje van 4 zitten spelen, maar 2 hadden het geduld er niet meer voor na anderhalf uur proberen in te loggen
Diablo 3: Kroegtopic
Om het nog mooier te maken, is er ook een specifiek problemen topic:
[PC] Diablo 3 Problemen topic
Hier graag inhoudelijk over het spel praten
[ Voor 40% gewijzigd door PWM op 15-05-2012 09:21 ]
Met een maat lekker spelen, lvl 9 DH daarna ging hij offline en ik had dat ook moeten doen.
Maar in plaats van slapen heb ik een Wizard naar lvl 10 gebracht.
2 uur later ging de wekker weer.
Koffie FTW !!
Had beta niet gespeeld, ook die vrije weekend niet.
Moet zeggen dat je als Wizard er zo door heen vlieg, DH heeft toch iets langer de tijd nodig
De DH was lvl 9 bij skeleton king, hebben ook veel meer moeten exploren om de juiste weg te zoeken.
De Wizard was lvl 7 al skeleton king aan het neer maaien, Duurde wel ff voordat die neer lag (diamond skin

Diablo speelt echt als van ouds, soepel snel en veel hack and slash.
Gear verzamelen is er al weer bij, en vanaf dat je een lvl 10 char heb kan je hardcore activeren.
Die Hardcore char heb ik al aan gemaakt, lvl 1 Monk daar rustig eens mee gaan spelen.
Nou, ff wat meer koffie in mijn lichaam stoppen, ben ik weer klaar voor vanavond.
Ja, mijn Diablo verslaving komt weer helemaal terug, na D2 zo'n 12jaar te hebben gespeeld (Met pauzes ofc
@ hieronder.
Geen freezes gehad, Ati 6850 + X4 Phenom (3.2ghz) met 4gb op win 7.
Wel een paar lag momentjes, maar dat was echt rond het begin toen ik kon spelen.
Zal wel te maken hebben met drukke servers.
[ Voor 19% gewijzigd door Derr_Hans op 15-05-2012 09:28 ]
WoW: Doutz @ Defias brotherhood
Verwijderd
Ik heb een klein vraagje. Ik heb de beta gespeeld en als ik alle graphics maximaal deed bleef mn pc af en toe wel eens freezen als ik een aanval deed. Bijvoorbeeld een aoe attack met m'n Witch doctor.
Is er met de release nog iets veranderd aan de graphics dat het freezen voorkomt? Of zou het dan toch aan m'n pc liggen (A)
Groet,
Verwijderd
De fora staan vol met dit soort problemen. ik denk dat alle drivers update en misschien de eerste patch afwachten en dan hopen dat het opgelost is. Ik heb last van kleine fps drops met grote packs monsters maar het maakt de diablo ervaring er niet slechter opVerwijderd schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 09:23:
Hallo!
Ik heb een klein vraagje. Ik heb de beta gespeeld en als ik alle graphics maximaal deed bleef mn pc af en toe wel eens freezen als ik een aanval deed. Bijvoorbeeld een aoe attack met m'n Witch doctor.
Is er met de release nog iets veranderd aan de graphics dat het freezen voorkomt? Of zou het dan toch aan m'n pc liggen (A)
Groet,
Ik wil je toch even wijzen op de modbreak:Verwijderd schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 09:23:
Hallo!
Groet,
PWM schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 09:20:
[mbr]Mag ik iedereen er nog duidelijk op wijzen dat we een kroegtopic hebben?
Diablo 3: Kroegtopic
Om het nog mooier te maken, is er ook een specifiek problemen topic:
[PC] Diablo 3 Problemen topic
Hier graag inhoudelijk over het spel praten[/]
Kiek em goan!
Verwijderd
Oke, ik zal eens even zien dan! Nee het maakt de ervaring er zeker niet slechter op. Ik moet alleen een paar settings een klein beetje naar beneden halen, waar je overigens bijna niks van ziet ingame. Ik kan niet wachten tot ik diablo3 heb.. jammer genoeg heeft koninginnendag en 5mei al m'n geld opgemaakt.randomice schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 09:27:
[...]
De fora staan vol met dit soort problemen. ik denk dat alle drivers update en misschien de eerste patch afwachten en dan hopen dat het opgelost is. Ik heb last van kleine fps drops met grote packs monsters maar het maakt de diablo ervaring er niet slechter op
Nogmaals bedankt voor je antwoord
Ik heb zelf geen betakey gehad, maar wel in het open beta weekend gespeeld. Als ik in battle.net kijk, zie ik dat ik inderdaad ook een starter key heb. Naja, in ieder geval even tot aan de skeleton king gespeeld, ging vrij eenvoudig (had het al 10x gedaan
Ik ben een barbarian, dual wield AOE om precies te zijn.
Skills
active:
Cleave met Rupture
Rend met Blood Lust
Leap met Iron Impact
Revenge met Best Served Cold
Battle rage met Marauder's Rage
Earthquake met Giant's Stride
passive:
weapons master
berserker rage
Ik zit in het C scherm op de 295-310 DPS momenteel. (met shout die permanent aan staat)
Ik vind het spel nog belachelijk makkelijk moet ik zeggen.
Hopelijk kom ik snel in nightmare.
Ik ben nog geen enkel set of unique item tegen gekomen helaas!
Stream ging ook erg nice, erg veel publiek die geïnteresseerd was..
Over de nacht 455 views behaald.
www.twitch.tv/kaluroo

[ Voor 22% gewijzigd door kaluro2 op 15-05-2012 09:50 ]
Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo
Het is ook nog wel normal he, de moeilijkheids graad is erg laag en je moet er nog 3 dus succeskaluro2 schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 09:43:
Ik ben nu level 28.
Cleave met Rupture
Rend met Blood Lust
Leap met Iron Impact
Revenge met Best Served Cold
Battle rage met Marauder's Rage
Earthquake met Giant's Stride
Ik zit in het C scherm op de 295-310 DPS momenteel. (met shout die permanent aan staat)
Ik vind het spel nog belachelijk makkelijk moet ik zeggen.
spoiler:Ik zit in act 4, ik heb de keep al gered en zit momenteel in de hell vulcano
Hopelijk kom ik snel in nightmare.
Ik ben nog geen enkel set of unique item tegen gekomen helaas!
Stream ging ook erg nice, erg veel publiek die geïnteresseerd was..
Over de nacht 455 views behaald.
www.twitch.tv/kaluroo
[afbeelding]
[afbeelding]
Manolo ???!?!? ||$p€ec$|| diablo II account = ASK!!
InderdaadBoY-z0nDeRMaN schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 09:51:
[...]
Het is ook nog wel normal he, de moeilijkheids graad is erg laag en je moet er nog 3 dus succes
Ik ga weer verder levelen @ www.twitch.tv/kaluroo.
Is er iemand rond level 25-30 die mee wil partyen?
Als ik mijn order status opvraag op de site, dan zie ik status "In bestelling". Zou hier nu toch echt "opgestuurd" of iets dergelijks verwachten
Zijn er nog meer mensen die bij Playmasters ge-preordered hebben? En heeft iemand het ook al ontvangen?
Ik ga zwaar pissig worden als ze hun belofte niet nakomen en zal m'n bestelling direct annuleren.
Ik heb ook bij playmasters.co besteld, op 2 mei. Gisteren kreeg ik per mail bevestiging dat de order verstuurd is, en ook op de site staat "verzonden".Eolis schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 10:05:
Heb de mijne op 6 mei in de pre-order gezet bij Playmasters.co aangezien ze beloofden dat ik het spel op de launche dag binnen zal hebben.
Als ik mijn order status opvraag op de site, dan zie ik status "In bestelling". Zou hier nu toch echt "opgestuurd" of iets dergelijks verwachten![]()
Zijn er nog meer mensen die bij Playmasters ge-preordered hebben? En heeft iemand het ook al ontvangen?
Ik ga zwaar pissig worden als ze hun belofte niet nakomen en zal m'n bestelling direct annuleren.
Playmasters.co krijgt niet echt goede shopreviews, het lijkt erop dat ze vaker erg laat leveren. Ik verwacht m'n order vanmiddag in de post, ik hoop dat het bij jou ook vandaag aankomt.
Is weg (onder voorbehoud) aan hawker
[ Voor 65% gewijzigd door Ervig op 15-05-2012 10:48 ]
Star Citizen Referral Code (5,000 UEC Free Signup Bonus) | Elite: Dangerous Thread
Heb geen beta gespeeld
Vanochtend nog even zitten spelen, maar het voelt net alsof ik D2 aan het spelen ben met betere graphics
* chromeeh telt af tot 18.30
"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."
niet nodig. gewoon downloaden en inloggen.Dyoma schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 10:15:
Zou iemand mij een Guest pass willen sturen. Lang zitten twijfelen of het me leuk lijkt te spelen en daardoor de WoW aktie niet gedaan. Echter zou ik het toch graag willen proberen
Begin met een Monk
See you in the Galaxies Far, Far Away ....
Dacht dat het op het moment alleen met een Guest Pass mogelijk was. Ik heb geen beta's oid gespeeld.
Same here alleen dan tot 17:00 en gelukkig is mijn werk maar 20min ver met de auto.chromeeh schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 10:21:
Ik moet zeggen dat ik verbaasd was over hoe old-school Diablo de game voelde
Heb geen beta gespeeld
Vanochtend nog even zitten spelen, maar het voelt net alsof ik D2 aan het spelen ben met betere graphics
* chromeeh telt af tot 18.30
Onderweg even de Cafetaria bellen dat het eten klaar staat voor een soepele werk>eet>honden uitlaten>speel overgang.
Denk alleen dat de overgang van Speel > Slapen moeilijker wordt.
Ik zie hem niet staan in mijn battlenet account. Alleen WoW en Starcraft II downloads bechikbaar.
Ben bang dat je toch wel een guest pass nodig gaat hebben.
Heeft iemand er misschien 1tje over voor me?
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Diablo III Starter Edition provides players the ability to try out a limited version of Diablo III. Guest Pass keys allow a player to give friends the opportunity to play the Starter Edition of Diablo III. Guest Pass keys are included in all box copies of Diablo III.
Players on Starter Edition game licenses have the following restrictions: Act I up to the Skeleton King is available Level 13 cap Matchmaking available only with other Starter Edition players No Real Money Auction House access
How do I get the Diablo III Starter Edition?
Log into your Battle.net Account Management page and navigate to the Download Game Clients section. The Diablo III Starter Edition will be available for download there.
Players without a Battle.net account can create one, and then download the Starter Edition.
Note: The Diablo III Starter Edition will not be available without a Guest Pass until further notice.
How do I download the Diablo III Starter Edition?
Navigate to the Download Game Clients section of your Battle.net Account Management page and click the icon for your operating system under the Diablo III heading.
How do I upgrade from Starter Edition to the full version of Diablo III?
Log into Battle.net Account Management and select your copy of Diablo III Starter Edition on the Game Account list. On your Diablo III Starter Edition Game Management page, you will see your upgrade options on the right-hand side.
Bron
Waarom sommige mensen dus wel kunnen spelen zonder pass blijft dus de grote vraag...
[ Voor 8% gewijzigd door Timmor op 15-05-2012 10:31 ]
Is het nu nog zo dat je normal eerst uit moet spelen voordat je HC mode kan doen?
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
ja sorry, druk @ werkDonnie schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 10:30:
Pfffff lezen is een vak heh, maarre het is vanaf level 10 (hc)
Mijn profiel: Uno#2782
Maakt nie veel uit want ik ga het vanavond halen.
Monk hier even gespeeld, 15 mins ofzo.
Ziet er een leuk char uit voor solo te starten.
Waar is de good old Got party eigenlijk, I'm looking for you old pals :-)
Verwijderd
Ik heb je een DM gestuurdErvig schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 10:20:
Iemand trouwens interesse in mijn Diablo 3 CE zonder key? Vanmiddag krijg ik hem binnen maar ik vind zelf de dvd, muziek, soulstone, skull etc niet zo interessant. Ik hoef er geen winst op te maken, en zit zelf te denken aan 50 euro (verzenkosten splitten we dan). Stuur maar een dm'tje als je interesse hebt. Post wordt aangepast als hij verkocht is.
edit:
Mods als dit bericht om de een of andere reden niet in het topic hoort, verwijder het dan maar
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2012 10:44 ]
En damn, wat is het lekker spelen zeg! Helemaal het Diablo gevoel terug
En voor een deel gewoon betere mechanics. Blij dat potion cooldowns toegevoegd zijn, nu moet je veel meer oppassen (al een keertje bijna dood gegaan vlak na de skeleton king door zo'n groot boss beest) en ook het niet hoeven identifyen van alles scheelt een hoop tijd en geneuzel. Ben dus 100% positief over de uitwerking.chromeeh schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 10:21:
[ Voor 34% gewijzigd door Hydra op 15-05-2012 10:42 ]
https://niels.nu
Ben niet zo van de Witchdoctor, bedoel ranged is cool speel ik het best.Ricmaniac schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 10:29:
Ik ga denk ik ook beginnen met een Monk. ik zie toch veel voorkeur voor monk. doet bijna niemand een Witchdocter of Demonhunter?
Is het nu nog zo dat je normal eerst uit moet spelen voordat je HC mode kan doen?
Maar ben niet zo van de pets, zelfde in wow en zo.
Demon Hunter is wel fun, mijne is dan pas lvl 9 (speel met een maat) maar die gaat verder vanavond.
Vind haar wel een beetje zwak, alle wapens die je vind kan je haast niet gebruiken met je Bow skills die geen hatred kost om dat het melee wapens zijn. Heb nu wel een leuke bow en damage gaat nu stukke beter.
Heb ook een Wizard op lvl 10 (die ik solo speel) en die kan gewoon 1 hander axes dragen die meer damage doen bijvoorbeeld. Dit ging als een speer, lvl 7 was skeleton king al neer.
Mocht je dus de pech hebben dat een bow/xbow niet drop, dan zit je vast aan lage damage of je moet melee gebruiken of Impale (2de skill die je krijg) die hatred gebruik en daar ben je zo door heen.
Daarnaast is Rapid Fire wel mage cool
Heb al vast een Monk lvl 1 voor hardcore aangemaakt
p.s. Blijkbaar kan je dus all je chars de zelfde naam geven.
Mijne heten allemaal Zil zonder een toevoeging, vind ik wel chill.
Ben slecht in namen verzinnen.
[ Voor 8% gewijzigd door Derr_Hans op 15-05-2012 10:42 ]
Ik heb in D2 altijd met Necromancer gespeeld, wat ik zo gelezen heb over de Witch Doc is dat het aardig in de richting komt van een NecromancerRicmaniac schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 10:29:
Ik ga denk ik ook beginnen met een Monk. ik zie toch veel voorkeur voor monk. doet bijna niemand een Witchdocter of Demonhunter?
Tot nu aan toe valt de Witch Doc me niet tegen
"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Maar hoe zit het dan met items? Zijn die stats ook random? Heb je op een gegeven moment niet zoiets van 'oh, dat zwaard weer'?scorpie schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 10:47:
De gebieden zijn allemaal randomly generated, dus je zult niet een gebied herkennen of iets.. Dus dat is al een start
Sorry is net weg...
Star Citizen Referral Code (5,000 UEC Free Signup Bonus) | Elite: Dangerous Thread
Als ik jou was zou ik gewoon even de starters edition downloaden (kun je bijna heel act 1 mee spelen, met een levelcap tot 13) en kijken of je het wat vindt
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Ja, dat is de voornaamste replayability. Hogere difficulties met betere random gear.yinx84 schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 10:48:
[...]
Maar hoe zit het dan met items? Zijn die stats ook random? Heb je op een gegeven moment niet zoiets van 'oh, dat zwaard weer'?
Verwijderd
Klopt, echter zit de enorme replay-value in:yinx84 schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 10:46:
Vraagje van iemand die nog nooit Diablo heeft gespeeld... ik lees overal dat Diablo 3 'absoluut geen MMO is'. Meer een single player met co-op. Waar komt de enorme replay value vandaan waar ik steeds mensen over hoor (jaren speelplezier)? Ik neem aan dat je op een gegeven moment toch wel het spel een aantal keer gezien hebt van begin tot eind?
1. heel veel items
2. veel gebieden zijn elke keer dat je een game start anders
3. heel veel items
4. monsterspawns zijn anders
5. heel veel items
6. enorm veel verschillende builds per char
7. had ik al genoemd dat er enorm veel items te vergaren zijn?
In Diablo 2 ben ik ook jaren zoet geweest met het najagen van bijna onhaalbare items en dat ging eigenlijk nooit vervelen omdat de rest van de game ook elke keer wat net ff anders is.
Tel daar bij op dat het spel volgens de makers zo moeilijk is gemaakt dat je op een gegeven moment domweg tegen een plafond oploopt, waardoor je altijd een uitdaging hebt waar je niet zo even 1,2,3 door komt.
Wat betreft de items, een voorbeeld met een simpel zwaardje, een zwaardje wat je wellicht tig keer vindt onderweg, echter de ene keer zitten er 2 modifiers op, de andere keer misschien wel 3, of net iets betere stats (+4 dmg ipv +2 dmg bijvoorbeeld.)
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2012 10:54 ]
Hahaha dat probleem heb ik ook denk ikDerr_Hans schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 10:25:
[...]
Denk alleen dat de overgang van Speel > Slapen moeilijker wordt.
Verwijderd
Hans! Toch wel hardcore hè!?Derr_Hans schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 10:39:
[...]
Ben niet zo van de Witchdoctor, bedoel ranged is cool speel ik het best.
Maar ben niet zo van de pets, zelfde in wow en zo.
Demon Hunter is wel fun, mijne is dan pas lvl 9 (speel met een maat) maar die gaat verder vanavond.
Vind haar wel een beetje zwak, alle wapens die je vind kan je haast niet gebruiken met je Bow skills die geen hatred kost om dat het melee wapens zijn. Heb nu wel een leuke bow en damage gaat nu stukke beter.
Heb ook een Wizard op lvl 10 (die ik solo speel) en die kan gewoon 1 hander axes dragen die meer damage doen bijvoorbeeld. Dit ging als een speer, lvl 7 was skeleton king al neer.
Mocht je dus de pech hebben dat een bow/xbow niet drop, dan zit je vast aan lage damage of je moet melee gebruiken of Impale (2de skill die je krijg) die hatred gebruik en daar ben je zo door heen.
Daarnaast is Rapid Fire wel mage cool
Heb al vast een Monk lvl 1 voor hardcore aangemaakt
p.s. Blijkbaar kan je dus all je chars de zelfde naam geven.
Mijne heten allemaal Zil zonder een toevoeging, vind ik wel chill.
Ben slecht in namen verzinnen.
Ben vannacht maar naar de media markt gereden aangezien mijn 2ce's allebei nog op dispatching soon staan.
Vandaag wel ff online. Add me alvast mijn tag staat in de lijst.
Ps: alle chars zelfde naam geen is niet zo praktisch ivm auction house...
Je character ziet er al wel awesome uit!kaluro2 schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 09:43:
Ik ben nu level 28.
[afbeelding]
Heb net ff twee uurtjes gespeeld en SK gekilled. Zo vet dat je nu gewoon verder kan spelen.
automation fanboy
Yup en met Starcraft 2 spelers.Ricmaniac schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 10:57:
Is het trouwens zo dat je via real id gewoon met mensen die WoW spelen kan whisperen?
Armor van de Barb is idd wel mooiste van allemaal, zeker die lvl60 gearsuperbassie schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 10:56:
[...]
Je character ziet er al wel awesome uit!![]()
Heb net ff twee uurtjes gespeeld en SK gekilled. Zo vet dat je nu gewoon verder kan spelen.
See you in the Galaxies Far, Far Away ....
In de beta was 1 van die gebieden soms aanwezig, maar vanmorgen had ik ze allemaal in 1 map.
Is daar ook iets aan veranderd?
Ik neem aan dat je alleen toegang hebt tot de mooiste items als je het in co-op verband speelt? Of lukt dat ook in SP?Verwijderd schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 10:51:
[...]
In Diablo 2 ben ik ook jaren zoet geweest met het najagen van bijna onhaalbare items en dat ging eigenlijk nooit vervelen omdat de rest van de game ook elke keer wat net ff anders is.
Tel daar bij op dat het spel volgens de makers zo moeilijk is gemaakt dat je op een gegeven moment domweg tegen een plafond oploopt, waardoor je altijd een uitdaging hebt waar je niet zo even 1,2,3 door komt.
Je hebt er altijd 1, maar welke het is, en hoeveel precies, is random.Remy!!!! schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 11:02:
Het viel mij trouwens ook op, in het begin gebied heb je een aantal random gebieden (well,celler, en nog iets).
In de beta was 1 van die gebieden soms aanwezig, maar vanmorgen had ik ze allemaal in 1 map.
Is daar ook iets aan veranderd?
Er is geen aparte SP met aparte loot. Je speelt altijd hetzelfde spel, of je nu met 1 of 4 mensen in een game zit.yinx84 schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 11:03:
Ik neem aan dat je alleen toegang hebt tot de mooiste items als je het in co-op verband speelt? Of lukt dat ook in SP?
[ Voor 29% gewijzigd door Hydra op 15-05-2012 11:06 ]
Maar schaalt de moeilijkheid ook? Wat ik bedoel.. kun je met 4 mensen verder komen dan in je eentje? Of wordt de uitdaging teruggeschroefd omdat het maar één speler is, met dezelfde loot als met z'n 4en omdat het relatief gezien net zo moeilijk is voor de speler?Hydra schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 11:05:
[...]
Je hebt er altijd 1, maar welke het is, en hoeveel precies, is random.
[...]
Er is geen aparte SP met aparte loot. Je speelt altijd hetzelfde spel, of je nu met 1 of 4 mensen in een game zit.
[ Voor 5% gewijzigd door yinx84 op 15-05-2012 11:10 ]
De moeilijkheid schaalt inderdaad. Voor elke extra speler in de game worden de monsters X% sterker.yinx84 schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 11:08:
[...]
Maar schaalt de moeilijkheid ook? Wat ik bedoel.. kun je met 4 mensen verder komen dan in je eentje? Of wordt de uitdaging teruggeschroefd omdat het maar één speler is, met dezelfde loot als met z'n 4en?
Ik had vanmorgen toch echt alle 3 in 1map.Hydra schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 11:05:
[...]
Je hebt er altijd 1, maar welke het is, en hoeveel precies, is random.
[...]
Er is geen aparte SP met aparte loot. Je speelt altijd hetzelfde spel, of je nu met 1 of 4 mensen in een game zit.
Als ik thuis ben zal ik eens kijken of ik er nog een screenshot van kan maken.
Maar, droppen die monsters ook betere loot aangezien ze sterker zijn? Kun je dus betere loot in co-op behalen ten opzichte van single player?Azaruc schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 11:10:
[...]
De moeilijkheid schaalt inderdaad. Voor elke extra speler in de game worden de monsters X% sterker.
Ofc HardcoreVerwijderd schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 10:54:
[...]
Hans! Toch wel hardcore hè!?
Ben vannacht maar naar de media markt gereden aangezien mijn 2ce's allebei nog op dispatching soon staan.
Vandaag wel ff online. Add me alvast mijn tag staat in de lijst.
Ps: alle chars zelfde naam geen is niet zo praktisch ivm auction house...
Weet ffkes mijn tag nummer niet en mijn laptop is een bitch atm maakt battle.net lastig in te loggen.
Maar een maat van me speelt geen hardcore dus Hardcore doe ik tussen door en moest een lvl 10 char hebben. Vandaar de Wizard omdat ik mijn DH speel samen met zijn monk.
Je ziet de class achter je naam staan, en gezien het feit dat je skills kan switchen wat je wil heb je geen meerdere DH's nodig om skills/builds te testen. Zal geen verwarring ontstaan tijden het snuffelen op de AH.
Zal je toevoegen, heb wel weer zin om met de old school d2 mensen weer HM onveilig te maken.
[ Voor 3% gewijzigd door Derr_Hans op 15-05-2012 11:14 ]
zet je realm op europe in de preferencesNACBreda schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 11:01:
Hij geeft nu aan dat ik geen license key, terwijl ik de key al heb ingevoerd op Battle.net
monster wordt niet zo zeer sterker, deze krijgt meer HPAzaruc schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 11:10:
[...]
De moeilijkheid schaalt inderdaad. Voor elke extra speler in de game worden de monsters X% sterker.
Eerste nuttige tip van vandaag. Je realm bepaalt of je erin komt zonder guest pass, zo te zien.
- 1 om te kijken of hij wel draait op mijn pc
- 2 om te kijken of ik de game uberhaubt wel leuk vind
Zoals ik gelezen heb is het dus GEEN MMO. Alleen de AH en via coop kom je "bij elkaar". Of kom je ook random heel af en toe buiten PVP nog eens iemand tegen?
EDIT: bovenstaande post zegt iets over een guest pass? is die nodig om te spelen? of kan ik ook via een andere manier gratis proberen?
[ Voor 11% gewijzigd door Oxigeon op 15-05-2012 11:20 ]
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
elke keer tijdens het installeren geeft hij een corrupt file error aan
ben nu voor de 5e keer aan het downloaden
For certain ye have to be lost to find somethin that can't be found.
je kan met vrienden samen spelen en questenOxigeon schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 11:19:
Ik heb zojuist de topic start eens gelezen. Van tevoren dacht ik Bleh, Diablo 3 is toch niks voor mij. Maar na het lezen van de topicstart leest het toch allemaal lekker weg wat ik zo allemaal zie. Wil hem vanmiddag dan maar eens gaan proberen om hem "free" te spelen.
Zoals ik gelezen heb is het dus GEEN MMO. Alleen de AH en via coop kom je "bij elkaar". Of kom je ook random heel af en toe buiten PVP nog eens iemand tegen?
maar dan moet je elkaar inviten
dus geen MMO
Nu ik geen luie student meer ben (
Kortom: zal iemand die exclusief co-op speelt betere gear hebben/krachtiger zijn dan iemand die alleen single player speelt? Is er een hogere reward voor co-op?
Verwijderd
LOL @ AH en COOP, ik dacht aan supermarkten...Oxigeon schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 11:19:
Ik heb zojuist de topic start eens gelezen. Van tevoren dacht ik Bleh, Diablo 3 is toch niks voor mij. Maar na het lezen van de topicstart leest het toch allemaal lekker weg wat ik zo allemaal zie. Wil hem vanmiddag dan maar eens gaan proberen om hem "free" te spelen.
EDIT: bovenstaande post zegt iets over een guest pass? is die nodig om te spelen? of kan ik ook via een andere manier gratis proberen?
Ik zie het inderdaad nu ook pas. Na het lezen van het bericht van gisteren hier op tweakers weet ik nu dat ik een guest pass nodig heb om de starters edition te kunnen spelen. Nu is mijn vraag dan ook of iemand een code over heeft en zo vrij wil zijn om me die toe te schikken.
Alvast bedankt
.oisyn: Échte programmeurs haten PHP met een passie. Ben jij soms geen echte programmeur?
voor €3,70 kan je er hier heen kopenKorben schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 11:24:
Mocht iemand een guest pass over hebben, much obliged.
wordt binnen 2 uur op de mail gezet.
betrouwbare site
hier haal ik vaak ook mijn (digitale) games !
edit : link vergeten xD
http://www.cjs-cdkeys.com...ss-CD-Key-%252d-Scan.html
[ Voor 15% gewijzigd door Pablo op 15-05-2012 11:25 ]
dan heb jij geluk !Syn3rgi schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 11:24:
Is het zo dat je een guest pass krijgt als je een exemplaar hebt gekocht? Zoja heb ik geluk want die van mijn broer komt vandaag binnen
Je hebt niets gelinkt?R.plas schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 11:24:
[...]
voor €3,70 kan je er hier heen kopen
betrouwbare site
En dan edit je net je post terwijl ik de mijne plaats
[ Voor 10% gewijzigd door Ary op 15-05-2012 11:26 ]
Terwijl je gewoon zonder guest pass kan inloggen...R.plas schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 11:24:
[...]
voor €3,70 kan je er hier heen kopen
betrouwbare site
Hoe? als ik inlog op battlenet kan ik het spel niet downloaden oid.RocketKoen schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 11:25:
[...]
Terwijl je gewoon zonder guest pass kan inloggen...
Dus wederom de vraag. Is er hier iemand zonder vrienden die mijn zijn Guest pass wil toesturen haha
ik weet niet of het werktDyoma schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 11:28:
[...]
Hoe? als ik inlog op battlenet kan ik het spel niet downloaden oid.
Dus wederom de vraag. Is er hier iemand zonder vrienden die mijn zijn Guest pass wil toesturen haha
maar probeer via dit linkje de client te downloaden
http://eu.media.battle.ne...Diablo-III-Setup-enGB.exe
Op zich is battle.net prima, maar dan is het ook direct de hoofdprijs zogezegd... ik rij liever vanuit het werk langs een MM of een andere winkel
De opzet in D2 is heel anders dan in WoW. hier kan je solo in principe dezelfde items halen als in Co-Op. hoe de verdeling in D3 is weet ik niet maar in D2 betekende meer spelers gewoon meer loot (en daarmee dus meer kans op betere items) maar wat ik tot nu toe gezien heb is dat hier minder.yinx84 schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 11:20:
Even de achtergrond van m'n vragen: ik ken mezelf uit WoW... ik wil altijd de beste gear. Vandaar dat ik altijd in hardcore top guilds heb meegedraaid.
Nu ik geen luie student meer ben () heb ik daar geen tijd meer voor. Wat ik wil weten is of ik in m'n eentje, in m'n eigen tempo het 'end-game' spel kan meemaken (top-tier wapens en armor etc.). Of word ik daarvoor afhankelijk van co-op?
Kortom: zal iemand die exclusief co-op speelt betere gear hebben/krachtiger zijn dan iemand die alleen single player speelt? Is er een hogere reward voor co-op?
Ik kan je echt aanraden het spel gewoon te proberen via de starter edition. maar let wel op: het is geen WoW dus verwacht niet te gaan raiden voor items, ze gaan hier meer uit van de kracht van het individu ipv het werken in een groep.
Op deze manier kun je dus inderdaad gewoon spelen zonder guest pass.R.plas schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 11:30:
[...]
ik weet niet of het werkt
maar probeer via dit linkje de client te downloaden
http://eu.media.battle.ne...Diablo-III-Setup-enGB.exe
wel even in de opties je realm naar EU zetten.
De starter edition van diablo3 staat bij mij gewoon in de lijst, heb geen guest-key ingetyped. Enkel game downloaden en installeren en dan kun je spelen tot lvl 13/tot aan de skeleton king. Ik heb de beta wel gespeeld misschien dat ik daarom de starter edition heb?Dyoma schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 11:28:
[...]
Hoe? als ik inlog op battlenet kan ik het spel niet downloaden oid.
Als ik de link uit het persbericht volg kom ik bij de WOW starter kit uit.
http://us.battle.net/supp...tarter-edition-guest-pass
(Uiteraard sta ik open voor een Guest pass mocht iemand er nog een over hebben)
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
no lifekaluro2 schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 11:32:
Ik ben level 32 nu en heb eindelijk normal uitgespeeld.. :-)!!
R.plas in "[PC] Diablo 3 - Deel 21"Donstil schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 11:32:
Weet iemand een directe link naar de Starter edition toevallig?
Als ik de link uit het persbericht volg kom ik bij de WOW starter kit uit.
http://us.battle.net/supp...tarter-edition-guest-pass
(Uiteraard sta ik open voor een Guest pass mocht iemand er nog een over hebben)
Check deze website eens voor de beste koop:Havvie schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 11:31:
Iemand enig idee hoe de voorraadstatus is van de fysieke winkels? Zijn er mensen die vandaag de game fysiek ergens hebben gekocht toevallig?
Op zich is battle.net prima, maar dan is het ook direct de hoofdprijs zogezegd... ik rij liever vanuit het werk langs een MM of een andere winkel
http://www.budgetgaming.nl/game-profile/Diablo+III_PC.html
Hoe kan het dat je dat in een 12 uur gelukt is? Moet ik me dan voorstellen dat het daarna alleen nog maar een "herhaling" wordt. En wat als je nu een hoger nivo pakt? Behoud je dan je poppetje van normal? Of moet je een nieuw character aanmaken?kaluro2 schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 11:32:
Ik ben level 32 nu en heb eindelijk normal uitgespeeld.. :-)!!
Thanks, dat klinkt wel goed. Het maakt dus niet uit of je single of co-op speelt... het is een keuze en je hebt dezelfde ervaring. Af en toe een potje co-op lijkt me leuk, maar ik wil niet dat de end-game daarvan afhankelijk is.Alwinonline schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 11:31:
[...]
De opzet in D2 is heel anders dan in WoW. hier kan je solo in principe dezelfde items halen als in Co-Op. hoe de verdeling in D3 is weet ik niet maar in D2 betekende meer spelers gewoon meer loot (en daarmee dus meer kans op betere items) maar wat ik tot nu toe gezien heb is dat hier minder.
Ik kan je echt aanraden het spel gewoon te proberen via de starter edition. maar let wel op: het is geen WoW dus verwacht niet te gaan raiden voor items, ze gaan hier meer uit van de kracht van het individu ipv het werken in een groep.
Grats iig
thnx maar dat is de EXE. ik zoek de .App (Voor de mac)
(Vergeten te vermelden)
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
12 uur? 9 uur en 24 minuten.Oxigeon schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 11:34:
[...]
Hoe kan het dat je dat in een 12 uur gelukt is? Moet ik me dan voorstellen dat het daarna alleen nog maar een "herhaling" wordt. En wat als je nu een hoger nivo pakt? Behoud je dan je poppetje van normal? Of moet je een nieuw character aanmaken?
Ik heb flink doorgepoot, ik ben een doorgewinterde gamer en het voelde al vanaf moment 1 bekend aan dus vandaar.
Nee paar gele onzin en blauwe onzin.Harry_180 schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 11:35:
@kaluro2 Ik heb meegekeken en het gezien. Het viel mij een beetje tegen wattie dropte. Of was het toch meer dan het leek?
Grats iig
In heel de normal walkthrough heb ik geen enkele set item of unique gezien.
www.twitch.tv/kaluroo
[ Voor 27% gewijzigd door kaluro2 op 15-05-2012 11:36 ]
alstu : http://eu.media.battle.ne...Diablo-III-Setup-enGB.zipDonstil schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 11:36:
[...]
thnx maar dat is de EXE. ik zoek de .App (Voor de mac)
(Vergeten te vermelden)
Je moet je de end-game iets anders voorstellen, het is niet zo dat je van lvl 1 tot lvl 60 nieuwe content hebt (zoals de zones in wow) je hebt Een spel met verschillende 'acts' welke je allemaal gehad hebt op ongv lvl 30-32. daarna word de moeilijkheidsgraad opgeschroeft en speel je dezelfde content maar dan op een moeilijker niveau. Dit gaat zo door totdat je inferno hebt uitgespeeld.yinx84 schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 11:35:
[...]
Thanks, dat klinkt wel goed. Het maakt dus niet uit of je single of co-op speelt... het is een keuze en je hebt dezelfde ervaring. Af en toe een potje co-op lijkt me leuk, maar ik wil niet dat de end-game daarvan afhankelijk is.
Dit topic is gesloten.
Het is niet de bedoeling dat je iets post van je pre-order noch waar je dat hebt gedaan noch voor hoeveel je dat hebt gedaan. Dit topic is voor het spel Diablo 3, niet voor het aankoopproces er van. We hebben speciaal voor jullie een kroegtopic geopend:
[PC] Diablo 3 Kroegtopic
Tevens is het niet de bedoeling te vragen/bedelen om een Guest Pass, als mensen ze willen weggeven dan posten ze dat wel.
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is ook niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.
JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net
Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic