heb nu bijna 2 dagen van me leven verpest.... QQ
Weet iemand nu eigenlijk waar je becherovka kan bestellen?
Songfestival. Hoogtepunt met een stel bejaarde Russen is net wel geweest.HotFix schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 22:03:
Wat is er op NED1?
Verwijderd
4 blaadjes zou ik echt niet lezen, plug and play. Voordeel van een mega cheap ding van 29 euro bij de ik zo niet meer weten waar, die staat al 8 jaar in de schuur en doet het nog (achterpad mee gedaan, daar komt geen zon en helpt groene aanslag zut niet genoeg.DRuw schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 22:00:
[...]
mee eens maar dit zijn 4 blaadjes EN SCHELEN JE DUS EEN VERROTGEVROREN APPARAAT:)
Oh god, aan de link te zien niet veel soeps
Denk dat meerdere het hier zeker mee eens zijn maargoed...masterrobo schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 22:03:
Neem aan dat niemand zich vrij heeft gepakt voor deze hunt
ICTWebSolution - Wi-Fi Problemen? Stuur maar een berichtje! - Wi-Fi Bereik verbeteren?
masterrobo schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 22:03:
Vragen ? Gooi eens een kwartje in de Google-o-Matic®-machine 2015 Corporate Edition (Nederlandse versie)
Joen schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 22:03:
[...]
Songfestival. Hoogtepunt met een stel bejaarde Russen is net wel geweest.
XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx
ICTWebSolution - Wi-Fi Problemen? Stuur maar een berichtje! - Wi-Fi Bereik verbeteren?
djkavaa schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 22:04:
[...]
Denk dat meerdere het hier zeker mee eens zijn maargoed...
Neem aan dat niemand zich vrij heeft gepakt voor deze hunt
Verwijderd
heb vanmiddag niet gekeken maar zo te zien ben ik daar ook niet rouwig om.Zo'n beetje dezelfde spullen als gisteren.
Dat liedje van die Russen zit behoorlijk in mijn hoofd!
Godverdomme wat wou ik die Denons graag, crap.
http://specs.tweak.to/18230
Ik wou dat ik kon zeggen dat dit nep was maar helaas:

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx
Echte Die Hards kijken hoe dan ook...Verwijderd schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 22:05:
heb vanmiddag niet gekeken maar zo te zien ben ik daar ook niet rouwig om.Zo'n beetje dezelfde spullen als gisteren.
Tis allicht spannender dan die pot voetbal... Al komt zo robben er nog wel ff in, kijken hoe die wordt verwelkomtJoen schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 22:03:
[...]
Songfestival. Hoogtepunt met een stel bejaarde Russen is net wel geweest.
niet zolnag het voltallige oostblok meedoet......
Deze signature is om volstrekt onduidelijke redenen verwijderd. PVOutput
same here...birdie25 schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 22:05:
Godverdomme wat wou ik die Denons graag, crap.
ik had vandaag al 3 dingen willen hebben:O, nomad tas, denon en horloge, niks op tijd.
En wij zitten hier maar te janken omdat er niets leuks was. Balen! Misschien is het een idee om een deal-topic op te zetten ná de hunt? Zodat mensen met andere tweakers kunnen ruilen/overkopen?Dynion schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 22:07:
[...]
same here...
ik had vandaag al 3 dingen willen hebben:O, nomad tas, denon en horloge, niks op tijd.
Morgen is geen hunt meer....Verwijderd schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 22:07:
Komen morgen nog een keer langs allemaal.. of ze zitten in de box..
Die sieraden zijn bijna voorbij
i Know maar ik dacht ik meld het toch maar even

Waarom DVD? Ik zou de bluray best willen kopen...
Zooooooo 2011 DVD's
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
JAAAA de box A nee sjot weer een DVD BOX ROMMEL!!!!
fck off met je dvd, daar hebben we usenet voor.
Straks als de hunt afgelopen is, stoppen ze alle overgebleven meuk in een aantal boxen en zetten die voor 100 euro op het forumVerwijderd schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 22:07:
Komen morgen nog een keer langs allemaal.. of ze zitten in de box..
- B.L.A.A.T. -
60 euro voor 11 films... vind ik nog best duur
Dat bedoel ik download elke dag wel 3-5 films en dan gaan ze allemaal in het archief:P tot ze gekeken worden.masterrobo schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 22:10:
Daar heb ik geen DVD box bij nodig
Gezien en zeker niet de moeite waard.masterrobo schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 22:10:
- B.L.A.A.T. -
Verwijderd
djkavaa schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 22:10:
[...]
i Know maar ik dacht ik meld het toch maar even![]()
dat is 5.5 euro per film? ben je gek ofzo? duur... lol..The Inquisitor schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 22:10:
wat een stelletje verwende nederlanders zijn we toch ook
blup
5-15 euro per maand (licht aan de usenet provider)The Inquisitor schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 22:10:
om onbeperkt films te downloaden.
Neem een spindel DVD's a 13 euro ongeveer????
En je bent nog goed koper uit en dat dan voor 100 DVD's
Ook deze box heb ik nog niet eeder gezien.
Gisteravond begonnen rond half 11 ook plots de 'leukere' artikelen. Zou dat vanavond weer zo zijn?
Gisteravond begonnen rond half 11 ook plots de 'leukere' artikelen. Zou dat vanavond weer zo zijn?
Iemand interesse: V&A aangeboden: BTO P.book 15C27 *animo check* Voorganger van die wat net langs kwam zeker.
Bij sommige dingen is het lastig om nee te zeggen...bij deze box is het dan weer zo simpel
Iets met een snelle pc/ssd etc geen zin meer om alles op te schrijven :o
That 70 show van net was maar 1euro per dvd. En dit is Disney...Bezulba schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 22:11:
[...]
dat is 5.5 euro per film? ben je gek ofzo? duur... lol..
wat een stelletje verwende nederlanders zijn we toch ook
Verwijderd
Hoop het niet, ben er aardig klaar mee en wil eigenlijk gewoon naar bed.frickY schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 22:12:
Ook deze box heb ik nog niet eeder gezien.
nja... komt het eindelijk op gang, is het al bijna bedtijd voor mij:P
nare dag dit, alleen maar geleerd, al het leuke gemist en ook nog vroeg naar bed.. *snik*
nare dag dit, alleen maar geleerd, al het leuke gemist en ook nog vroeg naar bed.. *snik*
Als je dat zegt dan komt net op het moment dat je gaat de box!Verwijderd schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 22:13:
[...]
Hoop het niet, ben er aardig klaar mee en wil eigenlijk gewoon naar bed.
Hmmm moet zo weg voor mijn nachtdienst dus hoop eigenlijk dat er voor die tijd nog wat leuke dingen voorbij komen.
Mobiel apparaat met internet af en toe even spieken?l3art schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 22:14:
Hmmm moet zo weg voor mijn nachtdienst dus hoop eigenlijk dat er voor die tijd nog wat leuke dingen voorbij komen.
Voor de Fans is dit een zeer mooie aanbieding, mijn zusje baalde al want die had er flink wat meer voor betaald!
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Tijdens een overdracht (verpleegkundige op acute opname afdeling) niet echt gewenst ben ik bangdjkavaa schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 22:14:
[...]
Mobiel apparaat met internet af en toe even spieken?
[ Voor 40% gewijzigd door 13art op 22-05-2012 22:16 ]
Verwijderd
Ik verwacht na ieder product de box.. geloof er niet meer in.. gisteren tot 23:15 nog gekeken en toen was ik het wel zat.. vandaag op de zaak de hele dag met schuin oog gekeken.. als het zo is dan heb ik pech..djkavaa schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 22:14:
[...]
Als je dat zegt dan komt net op het moment dat je gaat de box!
tjah, ik kan ook de porche van de buurman jatten, scheelt me ook 100k..djkavaa schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 22:11:
[...]
5-15 euro per maand (licht aan de usenet provider)
om onbeperkt films te downloaden.
Neem een spindel DVD's a 13 euro ongeveer????
En je bent nog goed koper uit en dat dan voor 100 DVD's
blup
Ik heb het gevoel dat die op het allerlaatst komt en dan blijft staan en dan gaan iedereen snel kopen en dan is hij de hele dag uitverkocht.
Klopt maar das strafbaar.Bezulba schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 22:16:
[...]
tjah, ik kan ook de porche van de buurman jatten, scheelt me ook 100k..
Downloaden branden en kijken voor eigen gebruik niet!

Speakers!!!!!!!!!!! Sla je slag nu!
Hmm... die bluetooth speakers zag ik gister ook al...
als dat ding nog eens langskomt ga ik huilen....:(
erwaren toch mensen die deze wilde?
Deze signature is om volstrekt onduidelijke redenen verwijderd. PVOutput
Hé, speakers zijn nieuw
Verwijderd
Zodra bluetooth en audio gecombineerd wordt, dan haak ik snel af! Dus deze slaan we ook maar weer over..
Wat een bagger, en toch volg ik het al de hele dag..
Waren een paar lui die dit speakertje nog wilde.
Schermen genoeg hiero en gisteren toch nog tot 2 uur aan het werk dus 1 scherm was tweakers de andere bood en de andere me werk....Verwijderd schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 22:16:
[...]
Ik verwacht na ieder product de box.. geloof er niet meer in.. gisteren tot 23:15 nog gekeken en toen was ik het wel zat.. vandaag op de zaak de hele dag met schuin oog gekeken.. als het zo is dan heb ik pech..
Doe mij deze maar in de box dan.
Kan niet, dan komt er een nieuwe aanbieding.
EDIT: Buiten de hunt hé
[ Voor 5% gewijzigd door remcoboy1479 op 22-05-2012 22:18 ]
Waarom Uitverkocht! als ze daarna nog eens 20x voorbij komen ...

Als het normaal ook uitverkocht is dus zonder hunt komt er dan ook een nieuwe nee toch?remcoboy1479 schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 22:18:
[...]
Kan niet, dan komt er een nieuwe aanbieding.
Inderdaad, dan wou ik er nog over denken maar dit neeeeen.roefje schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 22:18:
hmm als het nu wifi was dan was het precies wat ik zocht maar bluetooth sla ik over.
Jep.djkavaa schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 22:18:
[...]
Als het normaal ook uitverkocht is dus zonder hunt komt er dan ook een nieuwe nee toch?
Anders lopen ze klanten mis..
Kheb de chic ad2p stereo versie van gisteren al
Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.
Stiekem toch niet uitverkocht.NeutraleTeun schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 22:18:
Net als het is rood maar geen aardbei rara wat is het?
Stiekem toch een aardbei...
Door alle tokkies die snel kopen kopen kopen en dan eens gaan nadenken, en annulerenNeutraleTeun schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 22:18:
Consumentenrecht verpest wel een beetje de sport van het hunten, eigenlijk.
Dat is wel fijn, als je hem miste en toch wou..roefje schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 22:20:
[...]
Stiekem toch niet uitverkocht.
Net als het is rood maar geen aardbei rara wat is het?
Stiekem toch een aardbei...
Ik wacht nog op een paar herhalingen..
voor iedereen anti bluetooth: deze ad2p heeft best een prima connectie en het verlies in geluidskwaliteit viel me redelijk mee. De algehele geluidskwaliteit viel daarbij wel weer tegen..>:)
Oke dat wist ik niet kijk altijd 1x per dan en dan krijg ik nog een aantal mails op me reclame adres maar is me nog nooit opgevallen.
pfff. logitech
Energie idioot | Gek op gelijkspanning | DC-pel
AD2P is prima voor spraak. Voor muziek mist het een hoop bereik.
Dan krijg je een 2e mail.djkavaa schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 22:21:
[...]
Oke dat wist ik niet kijk altijd 1x per dan en dan krijg ik nog een aantal mails op me reclame adres maar is me nog nooit opgevallen.
Komt niet vaak voor, volgens mij maar 1x in de afgelopen 2 jaar.
Waarom wil iedereen toch de IBOOD Box? Als ik zo op youtube kijk zit er vooral heel erg veel rommel in..
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Het gaat om het principe.Gynnad schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 22:22:
Waarom wil iedereen toch de IBOOD Box? Als ik zo op youtube kijk zit er vooral heel erg veel rommel in..
- B.L.A.A.T. -
Wou al zeggen.
Heb het inderdaad de laatste tijd niet gezien....
Heb het inderdaad de laatste tijd niet gezien....
dan moet je toch eens beter zoeken naar de nieuwe boxen rond maart!Waarom wil iedereen toch de IBOOD Box? Als ik zo op youtube kijk zit er vooral heel erg veel rommel in..
Verwijderd schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 22:22:
We willen ook rommel, daarom kijken we al 2 dagen.

Ja, dat is het eerste wat mij opviel, allerlei dingen waar je niks aan hebt.Gynnad schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 22:22:
frickY schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 22:21:
AD2P is prima voor spraak. Voor muziek mist het een hoop bereik.

ora et labora
JUIST!!!Verwijderd schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 22:22:
We willen ook rommel, daarom kijken we al 2 dagen.

net als ajaxroefje schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 22:23:
[...]
Ja, dat is het eerste wat mij opviel, allerlei dingen waar je niks aan hebt.
Energie idioot | Gek op gelijkspanning | DC-pel
de kick van wat er in KAN zitten denk ik
Updating..............
Nu komt er toch een knaller, let maar op
Let op:
Hunt voorbij : einde slowchat!
Hunt voorbij : einde slowchat!