Groot genoeg voor 2 hoofdletters
Heb je ook de rioolslang?l3art schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 21:41:
Mooie aanbieding, maar die set heb ik al.
Mijn ouders hebben deze in het geel, schijnt goed te werken. Zelf nooit gebruikt.nexhil schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 21:41:
is dit apparaat wat?
Wij hebben hem thuis en ben er wel tevreden over. Nilfisk is een merk wat goed bekend staat. Volgens mij beter dan Kärcher.nexhil schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 21:41:
is dit apparaat wat?
Nope die zat er bij ons niet bij, de rest wel.
[ Voor 28% gewijzigd door 13art op 22-05-2012 21:42 ]
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
http://specs.tweak.to/18230
Klopt.Torrentus schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 21:44:
Kärcher staat boven Nilfisk sowieso.
Nilfisk is ook nog niet zo bekend,
maar zijn wel heel vaak in de aanbieding.
11 x Ja-solar 270wp op zuid. Liveoutput: http://pvoutput.org/list.jsp?userid=48942
11 x Ja-solar 270wp op zuid. Liveoutput: http://pvoutput.org/list.jsp?userid=48942
/me Douche schoonmaken moet
[ Voor 5% gewijzigd door raymonvdm op 22-05-2012 21:48 ]
1991?Verwijderd schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 21:47:
nilfisk is echt al een oud merk hoor.. en ik ben ook oud dus kan het weten
Alleen de sproeikop op de langs ging nog wel eens stuk en die kost dan 35 euro.
Dat heb ik vooral met Mr. Handsfreejip_86 schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 21:47:
Ik ken Nilfisk vooral als item wat vaak bij iBood langs komt.
Wat is het probleem? Buiten zitten met je laptop?Heilige Kaas schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 21:48:
T is veel te warm voor de hunt. Zou eigenlijk lekker buiten moeten zitten met dit weer.
Verwijderd
Haha, die hoor ik vaker.. van 71. Woonde op 91 vroeger en Patrick was overal al bezet.. P@trick wilde ik niet dus dan maar 91 erachter.
Ligt er aan wat je er mee wilt doen.nexhil schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 21:41:
is dit apparaat wat?
Om je vaat mee te doen is hij erg onhandig. Het terras gaat redelijk. De auto is onverstandig.
Krijg je vast geen spijt van, kan bijna niet voor dit bedragraymonvdm schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 21:47:
Ik heb er eentje besteld eens kijken of het wat is
Verklaard een hoop!Verwijderd schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 21:49:
[...]
Haha, die hoor ik vaker.. van 71. Woonde op 91 vroeger en Patrick was overal al bezet.. P@trick wilde ik niet dus dan maar 91 erachter.
Dan ben je toch nog steeds een energieke jonge man tochVerwijderd schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 21:49:
[...]
Net uit z'n tiener jaren!The Inquisitor schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 21:50:
[...]
Dan ben je toch nog steeds een energieke jonge man toch
(ik ga wel erg Off nu...)
Same here, maarja je moet natuurlijk altijd door je verslaving laten leidenHeilige Kaas schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 21:48:
T is veel te warm voor de hunt. Zou eigenlijk lekker buiten moeten zitten met dit weer.
- B.L.A.A.T. -
Verwijderd
Dan moet je een stoomreiniger (met beetje azijn) pakken. Niet dit ding. Hiermee blaas je je voegen tussen je tegels vandaan.raymonvdm schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 21:47:
Ik heb er eentje besteld eens kijken of het wat is
straks de dufflebag weer let op...
Deze signature is om volstrekt onduidelijke redenen verwijderd. PVOutput
Fortnite Shop - fnitemshop.com | Apex Legends Store - apexitemstore.com | CoD MW Store- codmwstore.com

Vragen ? Gooi eens een kwartje in de Google-o-Matic®-machine 2015 Corporate Edition (Nederlandse versie)
@untamedNL inderdaad wel een sjoon tesj:P maar doe me toch maar een box
ICTWebSolution - Wi-Fi Problemen? Stuur maar een berichtje! - Wi-Fi Bereik verbeteren?
Verwijderd
Nilfisk heeft een metalen pomp, karcher is helemaal kunststof (in deze prijsklasse).
Ik heb een Nilfisk en ben er wel tevreden mee. Ik had wellicht een zwaarder model gewild voor de terrasreiniger. Die terrasreiniger loopt namelijk snel stroef door het vuil en dan draait ie niet meer goed rond. Meer druk zou dan wellicht beter werken. Nu moet ik de sproeiarm van de terrasreiniger af en toe uit elkaar halen, schoonmaken, beetje vet erin en hij draait weer soepel en snel genoeg.
Er is alleen 1 ding wat je er niet mee moet doen, en dat is in de schuur zetten 's winters.
Dan bevriest het kleine beetje water wat in het apparaat achterblijft en scheurt er ergens iets. Een soort drukventiel waarmee hij aan en uit gaat als je het handvat indrukt. Het is het enige kunststof onderdeel aan de pomp, en dat gaat dan dus kapot. Dat valt niet onder de garantie. Het onderdeel kost los iets van 30 euro.
Dus uit laten lekken en het ding binnen zetten.
[ Voor 7% gewijzigd door BounceMeister op 22-05-2012 21:56 ]
Verwijderd
Geniaalmistervis007 schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 21:54:
Het transport middel voor deze tas:
[afbeelding]
ICTWebSolution - Wi-Fi Problemen? Stuur maar een berichtje! - Wi-Fi Bereik verbeteren?
thank you! zal er nu zeker aan denkenBounceMeister schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 21:55:
Ik heb het twee jaar geleden nog uitgezocht.
Nilfisk heeft een metalen pomp, karcher is helemaal kunststof (in deze prijsklasse).
Ik heb een Nilfisk en ben er wel tevreden mee. Ik had wellicht een zwaarder model gewild voor de terrasreiniger. Die terrasreiniger loopt namelijk snel stroef door het vuil en dan draait ie niet meer goed rond. Meer druk zou dan wellicht beter werken.
Er is alleen 1 ding wat je er niet mee moet doen, en dat is in de schuur zetten 's winters.
Dan bevriest het kleine beetje water wat in het apparaat achterblijft en scheurt er ergens iets. Een soort drukventiel waarmee hij aan en uit gaat als je het handvat indrukt. Het is het enige kunststof onderdeel aan de pomp, en dat gaat dan dus kapot. Dat valt niet onder de garantie. Het onderdeel kost los iets van 30 euro.
Dus uit laten lekken en het ding binnen zetten.
Verwijderd
RTFM.... staat er gewoon in....
Amen.DRuw schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 21:54:
hij blijft niet leuk vissie...
Hoe groot zijn deze?djkavaa schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 21:55:
Hoeveel van die dingen moet k nu nog voor me vriendin bestellen:P ze heeft al dure, voor door de weeks heb ik al 4 setjes gekocht hier
En zijn ze "metro-seksueel"?
1 voor haar 1 voor mij awwwwwwwww

Vragen ? Gooi eens een kwartje in de Google-o-Matic®-machine 2015 Corporate Edition (Nederlandse versie)
http://specs.tweak.to/18230
Dat stond er bij mij niet zo duidelijk in. Er zijn meer mensen met dit probleem, vandaar dat ik het even benadruk.
Weet niet hoe groot ze zijn heb ze nog niet ontvangen.NeutraleTeun schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 21:57:
[...]
Hoe groot zijn deze?
En zijn ze "metro-seksueel"?
1 voor haar 1 voor mij awwwwwwwww
Denk echt niet dat de box uberhaupt nog komt.birdie25 schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 21:57:
Koop ze nou maar jongens, des te eerder box.

Mijn hond is nog steeds echt weg! En die komt ook niet weer. :O
dit was de 9e keer dat je deze vandaag post
bij de karcher staat het er met koeieletters in (die ik 2 weken geleden gekocht heb:))BounceMeister schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 21:58:
[...]
Dat stond er bij mij niet zo duidelijk in. Er zijn meer mensen met dit probleem, vandaar dat ik het even benadruk.
Updating..............
mee eens maar dit zijn 4 blaadjes EN SCHELEN JE DUS EEN VERROTGEVROREN APPARAAT:)Verwijderd schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 21:59:
Wie leest de manual.. we zijn geen vrouwen!
Das dan een voordeel van KarcherDRuw schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 22:00:
[...]
bij de karcher staat het er met koeieletters in (die ik 2 weken geleden gekocht heb:))
Ik prefereer Strahovski of StrzechowskiEnthroned schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 22:00:
Is het nou Swarofski of Swarovski??
XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx
Wel handig kan ik morgen gelijk langs maar moet toch wachten op iwootahH schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 22:01:
voor 8 euro bij de lucardi af te halen

http://www.duopenrose.nl/oorbellen/oorknopjes/-4109
zijn zilver, zijn swarovski ... vast oude mode.
[ Voor 24% gewijzigd door NeutraleTeun op 22-05-2012 22:02 ]
XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx
Hahaha!Royeboi schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 22:02:
Kijk voor de grap is NED1 nu. Haha.
Verwijderd
Als ik nederland af zet krijg ik slaag denk ik....Royeboi schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 22:02:
Kijk voor de grap is NED1 nu. Haha.
Ben nieuw bij ibood en kan het niet zo snel vinden vandaar de vraag, anders had ik graag meer tijd en zoekwerk erin gestoken.
Ja de rest van mijn pics zitten in de boxDRuw schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 21:58:
hey vis, heb je maar 2 pics?
dit was de 9e keer dat je deze vandaag post
Check youtube.roefje schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 22:02:
wat is die ibood box nu? zit hier 1 of misschien meerdere artikelen in.
Ben nieuw bij ibood en kan het niet zo snel vinden vandaar de vraag, anders had ik graag meer tijd en zoekwerk erin gestoken.
Hunt voorbij : einde slowchat!