Canon 550D | 24-105 IS USM | 70-300 IS USM | 12-24 AT-X | 50 1.8 | YN565 | Cullman Magnesit 525M | Manfrotto 804RC2
ditnavlim schreef op maandag 21 mei 2012 @ 19:40:
deze aanbieding zit een luchtje aan...
Rare vogel in spe
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
https://www.youtube.com/@droommotor
Vraag me af wat leuker is, de hunt of het leren...
People as things, that’s where it starts.
Tijd voor een maxi-pack Kaboom Baby!
Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.
We zijn niets beters dan die oma'tjes die de hele dag Tell Sell kijken. En dat in onze jonge jaren.Denzis schreef op maandag 21 mei 2012 @ 19:40:
Zitten we dan allemaal, in onze vrije tijd.. naar koekepannen, glazen en luiertassen te kijken... hoe triest zijn we?
http://www.southpark.nl/episodes/1602/
Rare vogel in spe
Xesxen schreef op maandag 21 mei 2012 @ 19:46:
omg: Hey! I just met you, and this is crazy. But here's a diaperbag, so keep the baby!
fotograaf, videograaf en podcastmaker ook beschikbaar voor evenementen
Met vriendelijke groet, Nander.
"hey, er zijn mensen die al bijna 250 klote dingen gezien hebben, en echt iets willen kopen, dus, Henk, wat hebben we?"
"nou Piet, ik heb hier nog wat luiertassen......"
"Henk, dat is het beste idee, we gaan die shit verkopen! Fuck die iboodboxen, luiertassen worden het helemaal!"
volgens mij niet.Nander__ schreef op maandag 21 mei 2012 @ 19:47:
heb ik een ibood box gemist?
Nee hoor.Nander__ schreef op maandag 21 mei 2012 @ 19:47:
heb ik een ibood box gemist?
Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149
Met vriendelijke groet, Nander.
[ Voor 26% gewijzigd door toetboink op 21-05-2012 19:55 ]
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Haha, ik ook!!! Kom op iBood!!franssie schreef op maandag 21 mei 2012 @ 19:55:
damn, nu wil ik een stickybuddy kopen
box-time!
AARGH is wat anders.
XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx
voor we geflame krijgen: sarcasm!
[ Voor 20% gewijzigd door Dynion op 21-05-2012 20:00 ]
Maar, waar doe je ze anders in?RocketKoen schreef op maandag 21 mei 2012 @ 20:00:
zijn niet eens in-ears...
Je neus?
Oordopjes gaan toch altijd in je oren?
Als ie kleiner is past ie er helemaal in...VasZaitsev schreef op maandag 21 mei 2012 @ 20:01:
[...]
Maar, waar doe je ze anders in?
Je neus?
Hahaha wat een reacties!

Ze moeten een setje CX300 gaan vervangen, dus ik wil wel iets beters dan die zooi van Philips.
Lijkt me vrij pijnlijk...
nee, deze gaan op je orenVasZaitsev schreef op maandag 21 mei 2012 @ 20:01:
[...]
Maar, waar doe je ze anders in?
Je neus?
Wikipedia: Headphones
Dan ga je alsnog deze troep niet kopen, helemaal niet als je een Tweaker bentpeachless schreef op maandag 21 mei 2012 @ 20:02:
Ik twijfel... mijn dopjes zijn stuk. hmm
Dat zijn geen oordopjes, maar koptelefoons.RocketKoen schreef op maandag 21 mei 2012 @ 20:02:
[...]
nee, deze gaan op je oren
Wikipedia: Headphones
Kun je ook wel in je oor doen, heeeeeeel hard duwen.
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte RTX5070Ti | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB + 860 QVO 4TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Samsung Oddyssey G7 Neo | Edifier M60
Dan zal het wel rellen worden in Den Haag (daar kwam Ibood toch vandaan?)
Graast voor Division Brabant
It's hardware that makes a machine. It's software that makes it work (most of the time).
Ja dat is waar, maar als nood oplossing.toetboink schreef op maandag 21 mei 2012 @ 20:03:
[...]
Dan ga je alsnog deze troep niet kopen, helemaal niet als je een Tweaker bent
Haha made my day.
uit ervaring weet ik dat noodoplossingdopjes nooit kapot gaan.
nee, dit zijn gewoon hang in je oorschelp dopjes. Geen duw in je gehoorgat dopjes.Yorin schreef op maandag 21 mei 2012 @ 20:03:
Is dit nu in ear of niet?
* Zeror heeft zijn Sennheiser CX 400-II nog en die hoeven niet vervangen te worden aka deze hunt hoeft ie niet
[ Voor 22% gewijzigd door Zeror op 21-05-2012 20:05 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
CX 870's waren de laatste tijd vrij goedkoop, zeker het kijken waard.SChief schreef op maandag 21 mei 2012 @ 20:02:
[...]
[...]
[...]
[...]
Hahaha wat een reacties!Bedankt!
Jammer dat ik ze gemist heb.
[...]
Ze moeten een setje CX300 gaan vervangen, dus ik wil wel iets beters dan die zooi van Philips.
Nee ik koop deze inderdaad niet, heb besloten om ergens anders kwalitatief betere te kopen.toetboink schreef op maandag 21 mei 2012 @ 20:03:
[...]
Dan ga je alsnog deze troep niet kopen, helemaal niet als je een Tweaker bent
WTF - dit bestaat echt?
Ach, een beetje (a)socializen hier is ook een bezigheidDenzis schreef op maandag 21 mei 2012 @ 20:04:
Als die box niet komt, hebben we gewoon tijd weggegooid. want neem aan dat 99 procent niets heeft gekocht
Yorin schreef op maandag 21 mei 2012 @ 20:03:
Is dit nu in ear of niet?

Hmm, zal ik eens naar kijken, thanks!Dynion schreef op maandag 21 mei 2012 @ 20:04:
[...]
CX 870's waren de laatste tijd vrij goedkoop, zeker het kijken waard.
Die box is toch een verzameling van alle meuk die niet is verkocht e.d.Denzis schreef op maandag 21 mei 2012 @ 20:04:
Als die box niet komt, hebben we gewoon tijd weggegooid. want neem aan dat 99 procent niets heeft gekocht
Nou, dan weet je het wel
Heb je toch mooi een luiertas!Hoyden schreef op maandag 21 mei 2012 @ 20:06:
[...]
Die box is toch een verzameling van alle meuk die niet is verkocht e.d.
Nou, dan weet je het wel
WTF loop jij nu naar te kijken
Zo werkt het dus met teleshopping, het zijn best vaak goede producten alleen heb je ze nooit nodig. Hehe.
En geannuleerd... volgende keer graag een correcte titel hanteren iBood...Sp33dFr34k schreef op maandag 21 mei 2012 @ 20:03:
Lol, las eerst de titel en meteen besteld voor die prijs... maar inderdaad geen in-ears, hoe triest....
i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte RTX5070Ti | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB + 860 QVO 4TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Samsung Oddyssey G7 Neo | Edifier M60
Je stopt ze in je oor(schelp), niet erop of erover of wat dan ook
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)
Een soort Hunt dusCassie789 schreef op maandag 21 mei 2012 @ 20:10:
Dat ding voor het toilet ziet er best handig uit... alleen is mijn toilet nooit verstopt.
Zo werkt het dus met teleshopping, het zijn best vaak goede producten alleen heb je ze nooit nodig. Hehe.
Hunt voorbij : einde slowchat!