1,2........................... nou nee
Ik vind het wel gezellig zo met jullie. Beetje naar een balkje kijken en samen zeuren over de kwaliteit van de hunt. Geweldig toch.
PSN ID: Aapzak
Dr is wel een 80euro box waar waarschijnlijk alleen een horloge in zit..
Dat is niet van de tijd, iedereen kijkt op zijn telefoon tegenwoordig
T is een gele box voor 79,95... en je weet al wat er in zit...
Een horloge.
Een horloge.
Dit soort mensen moeten gewoon een dagban van dit topic krijgen. Aandachtstrekkers... pfff
N00dlesoup alleen op afhalen (4,29EUR)
Veels te duur horloge weer, zal wel weer ff duren voordat die weg is
Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.
Grappig zeg.kurt15 schreef op maandag 21 mei 2012 @ 19:15:
JAAA! 30 euro box! Hij is er!
Hey kijk nou, een horloge! Wie gebruikt dat nog? In Parijs hebben ze van die mannetjes onder de Eiffeltoren. Die zeggen eerst ook 70 euro, maar als je goed afdingt, dan krijg je hem zo voor 10 euro mee!*
*Sarcasme, voor ik reacties krijg...
XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx
Ik mis eigenlijk een beetje de gekke dingen... zoals een duo-pack laptops, of een Toyota Aygo, of...
Valt zwaar tegen deze hunt, lijkt meer op een Kijkshop marathon...
Maar goed, nog heel even en hij is weer voorbij....

Dit horloge, idiaal, niemand heeft namelijk een mobiel,
dus snel nemen voordat hij op is !
001100100010101101011101001
Ook een lekker modern design.Jo3y schreef op maandag 21 mei 2012 @ 19:20:
Dit horloge, idiaal, niemand heeft namelijk een mobiel,

Dr was een chevrolet spark toch om 5 over 12 vannacht?SQB schreef op maandag 21 mei 2012 @ 19:19:
Ik mis eigenlijk een beetje de gekke dingen... zoals een duo-pack laptops, of een Toyota Aygo, of...
BMW C-Evolution LR, Skoda Enyaq iV80 Sportline, 7200Wp 27KwH thuisbatterij (zelfbouw) , 7x Daikin l/l warmtepomp, Homeautomation by Homey
Horloge is voor de armen...
.... GET IT?
.... GET IT?
Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.
dat is best wel een prima beschrijving... 85% is ook daadwerkelijk bij de kijkshop te koop, en anders een directe concurrentEvolutionX schreef op maandag 21 mei 2012 @ 19:19:
Valt zwaar tegen deze hunt, lijkt meer op een Kijkshop marathon...
Dan heb ik toch liever een auto ipv een brom-mobiel.Philos31 schreef op maandag 21 mei 2012 @ 19:20:
[...]
Dr was een chevrolet spark toch om 5 over 12 vannacht?
Neodymium schreef op maandag 21 mei 2012 @ 19:16:
Dit soort mensen moeten gewoon een dagban van dit topic krijgen. Aandachtstrekkers... pfff
Een leuke fossil oid had ik leuker gevonden...
fotograaf, videograaf en podcastmaker ook beschikbaar voor evenementen
Slechts voor 1 arm
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Horloges zijn toch echt een stuk beter dan een mobieltje. Een mooi en goed horloge straalt toch wat meer klasse uit dan een mobieltje uit je broekzak trekken om te kijken hoe laat het is.
Ja, ik ben trots op mijn oude vertrouwde half dode pulsar van minimaal 15 jaar oud.
Ja, ik ben trots op mijn oude vertrouwde half dode pulsar van minimaal 15 jaar oud.
People as things, that’s where it starts.
Wou je zeggen dat je enkel linksdragend of rechtsdragend bent?
Lijkt me leuk idd zo iets maar dan ook wel echt leuk maken. Geen korting van 100euro maar gewoon dik 1000 ofzo. IBOOD XXXXXL of IBOOD EXTREME wie doet domein naam registreren?SQB schreef op maandag 21 mei 2012 @ 19:19:
Ik ook niet.q2no schreef op maandag 21 mei 2012 @ 19:22:
mobiel kan niet tot 200 meter diep
Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic
Kan wel, maar de vraag is of hij het dan nog doet.q2no schreef op maandag 21 mei 2012 @ 19:22:
Graast voor Division Brabant
It's hardware that makes a machine. It's software that makes it work (most of the time).
OnzinYorin schreef op maandag 21 mei 2012 @ 18:51:
BTW, nog maar 3 deals te gaan. De box zal er niet bijzitten dit keer.
Ik weet niet wie heeft verzonnen dat er 250 deals zijn. Maar hij liegt.
Wie zegt dat? Werking is alleen niet gegarandeerd.q2no schreef op maandag 21 mei 2012 @ 19:22:

...
N00dlesoup alleen op afhalen (4,29EUR)
Whaha, ik voel meer voor zo'n ipod nano horloge, en die zijn maar 50 duurder.. -.-"
daar heb je ook nog echt wat aan
001100100010101101011101001
Nee, dat niet zozeer, maar ik zou het knap vinden als je 1 horloge om twee armen heen zou krijgen.coyote1980 schreef op maandag 21 mei 2012 @ 19:22:
[...]
Wou je zeggen dat je enkel linksdragend of rechtsdragend bent?
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Kleine polsjes.Zeror schreef op maandag 21 mei 2012 @ 19:24:
[...]
Nee, dat niet zozeer, maar ik zou het knap vinden als je 1 horloge om twee armen heen zou krijgen.
Ik denk dat menig mobieltje bij 200m implodeert. En water + elektronica gaat nogsteeds niet super.Only schreef op maandag 21 mei 2012 @ 19:23:
[...]
Wie zegt dat? Werking is alleen niet gegarandeerd.
Een horloge daarintegen....
Zo, ik kijk net even wat er allemaal voorbij is gekomen vandaag, alleen maar matige meuk wat betreft prijs/kwaliteit verhouding.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
iBood noemt het ruim 250 deals. Dus het gaat wel in de buurt komen dan.frickY schreef op maandag 21 mei 2012 @ 19:23:
[...]
Onzin
Ik weet niet wie heeft verzonnen dat er 250 deals zijn. Maar hij liegt.
Ik ben al de hele dag aan het wachten naar dit item:

Gek, dat heeft verder niemand hier. Wie wil er nu een box
Ja de deals zijn niet zo goed deze keer, alle leuke meuk is via Tweakers voor dezelfde prijs of minder te krijgen.
BMW C-Evolution LR, Skoda Enyaq iV80 Sportline, 7200Wp 27KwH thuisbatterij (zelfbouw) , 7x Daikin l/l warmtepomp, Homeautomation by Homey
er is nog geen doos geweest.
hehe, met het huidige artikel zal de wachttijd aanzienlijk toenemen 
ik ga ff wat eten, dit lijkt me wel een geschikt moment
ik ga ff wat eten, dit lijkt me wel een geschikt moment
PSN ID: Aapzak
Ze zouden ook random boxen kunnen weggeven, dat je bij elke bestelling 10% kans hebt op een box oid.
Dan zouden ze alles duurder moeten maken, en dan kopen er minder mensen iets.boe.i schreef op maandag 21 mei 2012 @ 19:28:
Ze zouden ook random boxen kunnen weggeven, dat je bij elke bestelling 10% kans hebt op een box oid.
Rare vogel in spe
nog maar 92% jongens...
Of dat alleen mensen die al minstens 3 dingen gekocht hebben in de hunt, het bestelscherm van de box krijgen.
Gewoon een veiling maken waar de artikelen in prijs naar beneden gaan als de artikelen minder hard gaan.
[ Voor 16% gewijzigd door Jumpman op 21-05-2012 19:30 ]
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
79% alweer!VasZaitsev schreef op maandag 21 mei 2012 @ 19:28:
nog maar 92% jongens...
Verwijderd
yeah right...zou dus betekenen dat 10% van alle bestellingen een box krijgt. Stel dat er van alle items, ong 250 tot nu toe volgens mij, 10 exp verkocht zijn...(2500/100)*10 === 250 boxen. Never of te nooit nie!boe.i schreef op maandag 21 mei 2012 @ 19:28:
Dan gaat Dora opeens heel hard...SQB schreef op maandag 21 mei 2012 @ 19:29:
Of dat alleen mensen die al minstens 3 dingen gekocht hebben in de hunt, het bestelscherm van de box krijgen.
Dan koop ik 3 van die 10 euro 'koopjes' en weet ik zeker dat ik de box kan bestellen. Lijkt me ook niksSQB schreef op maandag 21 mei 2012 @ 19:29:
De fuck is er met die 1dagskoopjes chat aan de hand, allemaal minderjarige meisjes die benadert worden door 25-30 jarige gasten? de fok.
Ja idd zei ook al doe even normaal, die modjes doen er ook niet veel aan.thijszor schreef op maandag 21 mei 2012 @ 19:32:
De fuck is er met die 1dagskoopjes chat aan de hand, allemaal minderjarige meisjes die benadert worden door 25-30 jarige gasten? de fok.
Hai ben ik weer,, Niks gemist dus
wat een verassing
https://www.youtube.com/@droommotor
Wen eraan.thijszor schreef op maandag 21 mei 2012 @ 19:32:
En wie zegt dat het ook een echte 14 jarige meid is? Trollers zijn overal, zelfs buiten GoT!
Ben je alsog de 'winst' kwijt aan de verzendkosten.davevogel0 schreef op maandag 21 mei 2012 @ 19:32:
of terug sturen als er geen box bij zit.
Sewed nog wel.. Als je probeert te trollen doe het dan goed..
haar twitter is al meerdere malen voorbij gekomen, ziet er iig niet uit als een kerelVasZaitsev schreef op maandag 21 mei 2012 @ 19:35:
[...]
Wen eraan.
En wie zegt dat het ook een echte 14 jarige meid is? Trollers zijn overal, zelfs buiten GoT!
Sewed by the sewer!toetboink schreef op maandag 21 mei 2012 @ 19:35:
Sewed nog wel.. Als je probeert te trollen doe het dan goed..
Heb je nu letterlijk het woord naaien door de google translate gehaald? haha
Horloge is op: KOMT DIE BOOOOOOX!!!
o, foutje is niet op dus...
o, foutje is niet op dus...
[ Voor 29% gewijzigd door Philos31 op 21-05-2012 19:38 ]
Ik kan ook een random twitter geven van een meid die ik van naam ken, en haar twitter ken.thijszor schreef op maandag 21 mei 2012 @ 19:36:
[...]
haar twitter is al meerdere malen voorbij gekomen, ziet er iig niet uit als een kerel
Ben ik nu ook een meid?
balk is bij leeg, maar kan nog wel bestellen..
En weer naar 21%Philos31 schreef op maandag 21 mei 2012 @ 19:37:
Horloge is op: KOMT DIE BOOOOOOX!!!
Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149
eerder sued verkeerd geschrevenEvolutionX schreef op maandag 21 mei 2012 @ 19:37:
[...]
Heb je nu letterlijk het woord naaien door de google translate gehaald? haha
Knullig he?
Whatever, dan toch niet. interesseert me verder ook niet, vond het alleen vrij opmerkelijk.VasZaitsev schreef op maandag 21 mei 2012 @ 19:37:
[...]
Ik kan ook een random twitter geven van een meid die ik van naam ken, en haar twitter ken.
Ben ik nu ook een meid?
Oe, mooie tas.........

YES, EINDELIJK. De Love Letter Post Package Lief Diaperbag!!!!!!!111!!!1oneone!!11
Oké, wie komt er openlijk voor uit dat ze deze mooie girly tas gekocht hebben
...
poepluiertas
Hij viel uit de boot, het duurde maar even. Nu is hij dood, de rest van zijn leven.
Hahah een luiertas.. Waar zijn we mee bezig?
https://www.youtube.com/@droommotor
en weer een tas!
Kun je de tas van de tas van de trolley van de laptop tas van de laptop indoen.
Kun je de tas van de tas van de trolley van de laptop tas van de laptop indoen.
wauw een diaperbag, leuk voor mijn dochtertje van 5....
Aaa die tas heb ik al altijd willen hebben! -.-
iBood kijkt mee. Vandaar die diaperbag.. #kotsthijszor schreef op maandag 21 mei 2012 @ 19:32:
Een poepzak-tas! Jaaaa!
XBL: Sgt Rik NL
What a shitbag.
Let op:
Hunt voorbij : einde slowchat!
Hunt voorbij : einde slowchat!