Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.
Verwijderd
Schuldig, maar dit is niet cheap asslooyenss schreef op maandag 21 mei 2012 @ 14:47:
wie wou dr ook alweer cheap ass kut oordopjes? :-)
Bij in-ears heb je altijd dat je geluid hoort als je met het kabeltje iets raakt of er mee beweeegt ofzo... Dit dempt dat.Palm schreef op maandag 21 mei 2012 @ 14:48:
Radial Cascade demper: vermindert kabel overdraagbare trillingslawaai
wut?
I see red pixels.
Dat is dat iemand anders de oortjes in hebt en jij slaat tegen de kabel aan dat ze dan niet doof (zouden moeten) wordenPalm schreef op maandag 21 mei 2012 @ 14:48:
wut?
Crap uitverkocht.
hahaha heerlijk dit
Ford narrowed his eyes. "This is what you call sarcasm, isn't it?"
2 ronde rubber ringetjesPalm schreef op maandag 21 mei 2012 @ 14:48:
wut?
In de vorige box had ik een Popcornhour A-300. Die heb ik geruild met iemand die een Onkyo receiver in zijn box had. Ik wilde al heel lang een nieuwe receiver. Dus ja, het gebeurd wel degelijk dat je er iets nuttigs mee kuntVerwijderd schreef op maandag 21 mei 2012 @ 14:45:
Idd, hoe groot is de kans dat je daadwerkelijk iets in de doos hebt wat je serieus graag zou willen hebben? Niet veel groter dan de kans dat er bijvoorbeeld zo'n thermometer in zit...
Maar de spanning of je iets nutigs had gekocht voor je €90 was het leukst.
Verwijderd
Vooral tijdens het hardlopen dramatisch.wwwhizz schreef op maandag 21 mei 2012 @ 14:49:
[...]
Bij in-ears heb je altijd dat je geluid hoort als je met het kabeltje iets raakt of er mee beweeegt ofzo... Dit dempt dat.
Just do it.
Ja maar "mét twee extra ronde rubber ringetjes" klinkt niet echt

I see red pixels.
Ik zit eigenlijk op alles niet te wachten. Heb 1 samsung 3g tablet voorbij zien komen die de moeite waard was, maar voordat ik de prijscheck had gedaan was die al wegVerwijderd schreef op maandag 21 mei 2012 @ 14:42:
Zijn er eigenlijk ook mensen die compleet NIET zitten te wachten op een box?
Moet je ook niet doen
I see red pixels.
dat is correct en tevens juist!Rednas_N schreef op maandag 21 mei 2012 @ 14:50:
Als ik hier zo eens al die reacties zit te lezen is echt niks goed. In bijna elke reactie staat wel dat iets niet goed is, word je echt gelukkig van
Energie idioot | Gek op gelijkspanning | DC-pel
Het zijn allemaal zeikers, houd dat even in je achterhoofdRednas_N schreef op maandag 21 mei 2012 @ 14:50:
Als ik hier zo eens al die reacties zit te lezen is echt niks goed. In bijna elke reactie staat wel dat iets niet goed is, word je echt gelukkig van
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
It's called MARKETING!! * poef *wwwhizz schreef op maandag 21 mei 2012 @ 14:49:
[...]
Bij in-ears heb je altijd dat je geluid hoort als je met het kabeltje iets raakt of er mee beweeegt ofzo... Dit dempt dat.
doh
Just do it.
Verwijderd
Excuses, zal voortaan alleen nog maar de positieve punten benoemenRednas_N schreef op maandag 21 mei 2012 @ 14:50:

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot
Verwijderd
Op dergelijke manier is er inderdaad nog wel iets nuttigs van te maken iddfrickY schreef op maandag 21 mei 2012 @ 14:50:
[...]
In de vorige box had ik een Popcornhour A-300. Die heb ik geruild met iemand die een Onkyo receiver in zijn box had. Ik wilde al heel lang een nieuwe receiver. Dus ja, het gebeurd wel degelijk dat je er iets nuttigs mee kunt

[ Voor 53% gewijzigd door RedPixel op 21-05-2012 14:53 ]
I see red pixels.
Pas als je in stap 3 (betalen) zit is hij voor je gereserveerd.Tiwazz schreef op maandag 21 mei 2012 @ 14:52:
Stel er komt een box en ik klik op ik neem er een blijft deze dan gereserveerd tot het process is afgehandeld? Of kan het nog uitverkocht raken voordat ik echt betaald heb?
Oke thanks ;)!frickY schreef op maandag 21 mei 2012 @ 14:52:
[...]
Pas als je in stap 3 (betalen) zit is hij voor je gereserveerd.
and its gone
I see red pixels.
voor 5,95 email kostenjip_86 schreef op maandag 21 mei 2012 @ 14:55:
Weer een code
3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)
In the window.
Ohja, ik moet ook nog studeren...
I see red pixels.
Ik hoorde trouwens uit betrouwbare bron dat de box binnen nu en 2 aanbiedingen komt.
[ Voor 93% gewijzigd door Bartske op 21-05-2012 14:59 ]
PayPal ?robin007bond schreef op maandag 21 mei 2012 @ 14:58:
Hmm, ik heb mijn ING gebruikersnaam en wachtwoord niet bij de hand. Kun je bestellen met iBood om vervolgens later te betalen? Wordt het dan voor je achtergehouden?
001100100010101101011101001
je kunt via iDeal, PayPal, creditcard betalen. En sofortbanking maar ik weet niet wat dat is.robin007bond schreef op maandag 21 mei 2012 @ 14:58:
Hmm, ik heb mijn ING gebruikersnaam en wachtwoord niet bij de hand. Kun je bestellen met iBood om vervolgens later te betalen? Wordt het dan voor je achtergehouden?
Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.
bij de hunt niet. je bestelling is pas definitief als je betaald hebt.Siempie schreef op maandag 21 mei 2012 @ 14:59:
Kan je niet gewoon via overschrijven betalen dan?
moet je even een mede tweaker lief aankijkenrobin007bond schreef op maandag 21 mei 2012 @ 14:59:
Ah balen. Ben nu ergens waar ik geen toegang heb tot mijn gegevens.
Alle vragen hebben een antwoord
In the window.
of een gewone usb stick en je zet die mogelijkheden er gewoon zelf opmhindrik schreef op maandag 21 mei 2012 @ 15:00:
Dan zou je toch eens een USB stick moeten kopen met encryptie mogelijkheden, wellicht dat deze ook nog langs komt?
Hehehe, dat was met mij ja.... Bevalt de Onkyo? Was overigens een Popcornhour C-200, maar da's detail...frickY schreef op maandag 21 mei 2012 @ 14:50:
[...]
In de vorige box had ik een Popcornhour A-300. Die heb ik geruild met iemand die een Onkyo receiver in zijn box had. Ik wilde al heel lang een nieuwe receiver. Dus ja, het gebeurd wel degelijk dat je er iets nuttigs mee kunt
TiTbB schreef op maandag 21 mei 2012 @ 15:02:
Wat was de prijs van de IPAD2 die voorbij kwam?
http://specs.tweak.to/18230
http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/geschiedenisTiTbB schreef op maandag 21 mei 2012 @ 15:02:
CTRL+F ipad
http://specs.tweak.to/18230
319TiTbB schreef op maandag 21 mei 2012 @ 15:02:
voor verdere vragenTiTbB schreef op maandag 21 mei 2012 @ 15:02:
http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/geschiedenis
TIP: http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/Verwijderd schreef op maandag 21 mei 2012 @ 15:02:
F5... F5... F5....
klopt, maar hier is 1dagskoopjes sneller en die geeft een alarm als er een nieuwe isPalm schreef op maandag 21 mei 2012 @ 15:04:
ibood refreshed zelf toch ook gewoon
F5 is veel leuker!Palm schreef op maandag 21 mei 2012 @ 15:04:
ibood refreshed zelf toch ook gewoon
F5....F5.....F5.....
In the window.
in de hoop dat je de hele site plat DDOS'tVerwijderd schreef op maandag 21 mei 2012 @ 15:05:
Ik zit eigenlijk alleen te F5-en in de hoop dat die aanbieding sneller weg gaat...
Palm schreef op maandag 21 mei 2012 @ 15:06:
duurt lang
Prusa mini+ & Xtool M1 & Anycubic Photon
I see red pixels.
Tomorrow is not today!
Verwijderd
Had die ook gaatjes in zijn oren dan?Palm schreef op maandag 21 mei 2012 @ 15:07:
god oorbellen
Verwijderd
gewoon in de gehoorgang steken
ora et labora
Verwijderd
Je kan er volgens mij niet goedkoper laten voelenVerwijderd schreef op maandag 21 mei 2012 @ 15:08:
Paris Hilton luchtje plus swarovski oorbellen. Dan kan je niet meer stuk bij je vriendin!
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Verwijderd
En dan komen ze nu weer terugVerwijderd schreef op maandag 21 mei 2012 @ 15:08:
dat is de tric..vorige hunt deden we dat met meerderen bij een product die dan te lang duurt..kopen naar betaal pagina en annuleren huuup volgende product ..

Hunt voorbij : einde slowchat!