Lol, ik wist niet dat emails tegenwoordig ook geld kosttenKapitein Merijn schreef op maandag 21 mei 2012 @ 14:23:
5,95 verzendkosten voor een code...

Lol, ik wist niet dat emails tegenwoordig ook geld kosttenKapitein Merijn schreef op maandag 21 mei 2012 @ 14:23:
5,95 verzendkosten voor een code...
Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot
MacBook Pro Mid 2012 16Gb RAM | Xiaomi Mi2S 32 Gb
Dat is ook wel wat waardZorgeloos online winkelen, bankieren en surfen
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
Bitjes versturen kost ook geld...Soundless schreef op maandag 21 mei 2012 @ 14:24:
en dan ook nog 5.95? ik durf te wedden dat het minder weegt dan 0.09 gram, of ze moeten een hele grote envelop gebruiken...
I see red pixels.
Godzijdank, anders zit je 3 uur hiernaar te kijkenwwwhizz schreef op maandag 21 mei 2012 @ 14:25:
Blijkbaar zijn er toch mensen die het kopen...
life is like clicking -yes- to everything, you never know what you gonna get
Het zijn niet allemaal mensen die er verstand van hebbenwwwhizz schreef op maandag 21 mei 2012 @ 14:25:
Blijkbaar zijn er toch mensen die het kopen...
https://www.youtube.com/@droommotor
Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!
laat me niet lachen man.speeds up your pc
Energie idioot | Gek op gelijkspanning | DC-pel
Ja omdat je zelf niet door hebt dat er een virus op kan staanlooyenss schreef op maandag 21 mei 2012 @ 14:28:
[...]
laat me niet lachen man.
heb een game PC zonder enige vorm van virus protectie. DAT werkt!
o? daar doe ik zeker niks tegen... mr obviousBrummetje schreef op maandag 21 mei 2012 @ 14:29:
[...]
Ja omdat je zelf niet door hebt dat er een virus op kan staangoed bezig hoor..
Ford narrowed his eyes. "This is what you call sarcasm, isn't it?"
Wel even 5,95 neertellen voor het doosje met die activatiecodedevguru schreef op maandag 21 mei 2012 @ 14:30:
Toch heb ik nog nooit software gezien die mijn pc daadwerkelijk sneller maakte![]()
Binnenkort kunnen we CPU's upgraden met een activatiecode zeker
security essentialsMorgothG schreef op maandag 21 mei 2012 @ 14:30:
heb AVG gratis het werkt.. heeftmij al een paar keer goed gered. Waarvan 1 keer in een DOS achtige modus.. Maar nu de laatste versie..
Een programma gebruikt veel geheugen.. aangeraden wordt het af te sluiten : Internet Explorer 247 MB (ofzo)
Man ik ben gewoon aan het internetten.. Waar bemoei je je mee..K*t AVG.. en ik heb nog tig GB over.. zucht.. persoonlijke frustratie..
iemand nog tips voor een goede gratis virusscan ding? (zonder verzendkosten hahahaha)
Panda antivirusMorgothG schreef op maandag 21 mei 2012 @ 14:30:
heb AVG gratis het werkt.. heeftmij al een paar keer goed gered. Waarvan 1 keer in een DOS achtige modus.. Maar nu de laatste versie..
Een programma gebruikt veel geheugen.. aangeraden wordt het af te sluiten : Internet Explorer 247 MB (ofzo)
Man ik ben gewoon aan het internetten.. Waar bemoei je je mee..K*t AVG.. en ik heb nog tig GB over.. zucht.. persoonlijke frustratie..
iemand nog tips voor een goede gratis virusscan ding? (zonder verzendkosten hahahaha)
Dat kan je via Intel al doen hoor.devguru schreef op maandag 21 mei 2012 @ 14:30:
Toch heb ik nog nooit software gezien die mijn pc daadwerkelijk sneller maakte![]()
[ Voor 14% gewijzigd door Yorinn op 21-05-2012 14:32 ]
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
offtopic Microsoft Security Essentials. /offtopic.MorgothG schreef op maandag 21 mei 2012 @ 14:30:
Krijg je van AVG ook steeds 2 puntjes aan het eind van je zin?MorgothG schreef op maandag 21 mei 2012 @ 14:30:
Geen gekke dingen doen, en je hebt niet eens een virusscanner nodig. Ik doe het al een aantal jaar zonder en er me bankrekening is nog steeds niet geplunderd, dus ik vind het wel goed zo!MorgothG schreef op maandag 21 mei 2012 @ 14:30:
Just do it.
system mechanic 9 wel hoor ! http://www.iolo.com/system-mechanic/standard/devguru schreef op maandag 21 mei 2012 @ 14:30:
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Dan ben je zeker nog vrijgezelRednas_N schreef op maandag 21 mei 2012 @ 14:32:
[...]
Geen gekke dingen doen, en je hebt niet eens een virusscanner nodig. Ik doe het al een aantal jaar zonder en er me bankrekening is nog steeds niet geplunderd, dus ik vind het wel goed zo!
Maar wie weet sta je al jaren mee te doen aan DDOS aanvallen, spam mailings e.d.Rednas_N schreef op maandag 21 mei 2012 @ 14:32:
[...]
Geen gekke dingen doen, en je hebt niet eens een virusscanner nodig. Ik doe het al een aantal jaar zonder en er me bankrekening is nog steeds niet geplunderd, dus ik vind het wel goed zo!
3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)
Dat werkt al een poosje niet meer.Rednas_N schreef op maandag 21 mei 2012 @ 14:32:
[...]
[ Voor 23% gewijzigd door painkill op 21-05-2012 14:35 ]
Momenteel wel, ik ben ook aan het sparen nu.
Just do it.
tijd voor een sigaretje ;Pwwwhizz schreef op maandag 21 mei 2012 @ 14:35:
Woei, een thermometer.
Tis ook de voorraad van 10 jaar geleden die niemand anders kooptPowder Toastman schreef op maandag 21 mei 2012 @ 14:36:
Telefunken? Dacht dat dat merk allang niet meer bestond...
Ik hoop 't nietPalm schreef op maandag 21 mei 2012 @ 14:37:
Deze komt in de box
Verwijderd
Hij zal inderdaad in een doos zittenPalm schreef op maandag 21 mei 2012 @ 14:37:
Deze komt in de box
Jaa! Al geweest! Grote kans dat ie weer komt!The_Fes schreef op maandag 21 mei 2012 @ 14:38:
Zijn er ook al leren hoesjes voor een rijbewijs geweest, daar zit ik echt om te springen!
Nog wel iets ouder, quote uit wiki: De naam Telefunken verdween echter in 1985...Mattie112 schreef op maandag 21 mei 2012 @ 14:36:
[...]
Tis ook de voorraad van 10 jaar geleden die niemand anders koopt
Verwijderd
Iedereen zegt het, niemand weet hetVerwijderd schreef op maandag 21 mei 2012 @ 14:38:
wie zegt dat er een box komt ?
Alle vragen hebben een antwoord
Verwijderd
Is niet waarmhindrik schreef op maandag 21 mei 2012 @ 14:39:
Er komt altijd een box, ugh.
ERRORmhindrik schreef op maandag 21 mei 2012 @ 14:39:
Er komt altijd een box, ugh.
Hate us when you see us, fear us when you dont.
Verwijderd
https://untappd.com/user/OzzBier
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Verwijderd
Nee alleen 1 puntje in je gebruikersnaam op tweakersboe.i schreef op maandag 21 mei 2012 @ 14:32:
[...]
Krijg je van AVG ook steeds 2 puntjes aan het eind van je zin?
jep hier houd niet van verrassingen.Verwijderd schreef op maandag 21 mei 2012 @ 14:42:
Zijn er eigenlijk ook mensen die compleet NIET zitten te wachten op een box?
Die meldingen kan je uitzetten hoorMorgothG schreef op maandag 21 mei 2012 @ 14:30:
Alle vragen hebben een antwoord
Verwijderd
Idd, hoe groot is de kans dat je daadwerkelijk iets in de doos hebt wat je serieus graag zou willen hebben? Niet veel groter dan de kans dat er bijvoorbeeld zo'n thermometer in zit...
Is het ook, maar genoeg mensen die het doen -.-"Palm schreef op maandag 21 mei 2012 @ 14:44:
beetje sneu als je hem retour doet vind ik
001100100010101101011101001
Waarom? Als er niks van waarde voor je inzit is dat toch prima? Komen de spullen weer in de volgende boxPalm schreef op maandag 21 mei 2012 @ 14:44:
beetje sneu als je hem retour doet vind ik
Dat weet ik nog net zo niet. Ze hebben gerust wel in de overeenkomst staan dat de inhoud onbekend is en dat je hem daarom niet mag retourneren en dat het een gepersonaliseerd item is (daar geld de Wet Koop op Afstand niet voor).
Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.
I see red pixels.
https://untappd.com/user/OzzBier
In the window.
koop je deze en stuur je die andere gewoon weer retourjosje94 schreef op maandag 21 mei 2012 @ 14:48:
Hmmz net Sony's gekocht, deze denon's zijn waarschijnlijk een stuk beter
Nederlands is makkelijker als je denkt.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq