Ik heb 14 dagen geleden proef gereden op een cube epo travel model 2013 en daar was de magneet die op de spaken zit van afgehaald, ik vond het al vreemd dat de km teller het niet werkte dus ik kon niet precies zien hoe hard ik heb gereden maar 35 a 40 km ging ik zeker.
Ik heb gisteren mijn nieuwe fiets op gehaald na veel lezen en zoeken op het internet heb ik gekozen voor de cube epo touring.
http://www.cube.eu/nl/ped...onfiguration/epo-touring/
Vandaag heb ik 54 km gereden op zowel alle 4 de standen om het een beetje uit te proberen en het werkt echt perfect.
als eerste heb ik een flinke hoge brug op gezocht om de kracht van de motor te testen de eerste keer dat ik naar boven ging was in de stand tour (stand 2) en dat ging zonder moeite, de tweede keer ging ik in de stand 4 (turbo) dan pas voel je goed de kracht van de motor, de stand turbo doet zijn naam echt eer aan ik schoot vooruit.
ik hoop morgen mijn accu helemaal leeg te rijden om eens te kijken hoe ver mijn bereik is.
nu zit ik op 54 km en heb ik nog 60 % op de computer staan.
Tot nu toe bevalt de fiets mij heel goed en laat jullie weten als ik wat meer km heb gereden.
EPO TOURING
EPO TOURING Lady
46, 50, 54, 58, 62; Lady: 46, 50, 54
Alu Lite Trekking Comfort
black grey red print
Suntour NEX
FSA NO. 10 semi-integrated
Humpert Ahead Ergotec Octopus 2
Humpert Ergorizer
CUBE Ergo Lock-On
Shimano Alivio RD-M430 Top Normal
Shimano Alivio SL-M430 9-Speed