tim.w schreef op maandag 23 december 2013 @ 16:03:
Het blijft natuurlijk gissen wat ze morgen gaan aankondigen. Persoonlijk denk ik dat het om een licentie gaat van ofwel de Nordshleife of van Ferrari F1 bolide(s).
Ondertussen vermaak ik me prima met de Z4 GT3.
[
video]
Heerlijke auto. Enige vervelende is dat de auto de neiging heeft om naar binnen te trekken bij hard remmen. Dit is er enigszins uit te halen door de rembalans naar voren te zetten maar hij blijft het dan nog een beetje doen.
Zet dan even een tijd op Monza met die auto met Nick's app, dan komt de competitie wellicht een beetje op gang

.
Knipperende textures zijn vast te verhelpen, met of de link die Tolgatg geeft, of via het officiële forum. Ook zijn de settings die Tolgatg aangeeft essentieel om goed ingesteld te hebben. Anders rijdt het brak. Ten slotte scheelt het ook nogal veel per auto. Als je gelijk in de Zonda stapt 'voel' je vrij weinig inderdaad. Maar probeer daarna eens de X-bow, M3 DTM, Lotus 2-eleven of de MP4. Je vertelt mij niet dat je nu al alle auto's geprobeerd hebt

.
In het spel is er ook nog veel te customizen bij 'advanced' in het steering wheel configuratie menu. Een goed ingesteld stuur scheelt de wereld.
Ten tweede heeft AC ook wat last van input lag, die ervoor zorgt dat de rij-ervaring beduidend minder is. Rijdt alsjeblieft niet met V-sync aan, echt een inputlag veroorzaker. V-sync dus uit, maar wel FPS cappen op (bijv) 60. Als je een heel krachtig systeem hebt zou je hem ook op 120 kunnen cappen, mits je ten alle tijden 120 fps hebt en geen fps dips.
Wellicht vind je AC ook niets als het wel goed ingesteld is, maar dan behoor je tot een zeer kleine minderheid

.
In ander nieuws, Kunos bouwt de spanning flink op voor morgen. Moet wel echt groot zijn om de hype te verantwoorden!
[
Voor 22% gewijzigd door
Requiem19 op 23-12-2013 18:20
]