Daar is dit dus ideaal voor, t is geen race dus crashen boeit alleen voor je laptime en wieweet kun je je aan iemand optrekken en ontstaan er leuke gevechtjes

Veel verschillende autos is een leuk idee!
Dankje

leek mij ook .. en met verschillende auto's doen de rondetijden er ook niet zoveel toe en kun je een snellere deelnemer gerust voorbij laten, zonder je bezwaard/lullig te voelen. Tenzij het Sabine in een Ford Transit busje is...

Hoop wel dat er aardig wat mensen mee gaan doen, anders is het zo'n dooie boel aangezien de Schleife nogal lang is.
Klopt, dus dat hoop ik ook. Maar zolang je voor je eigen laptime rijdt heb je feitelijk liever geen verkeer dus wellicht is het een mooie mix. Je kunt ook de sessie verlaten om met een andere auto terug te keren om het dan daar eens mee te proberen.
Hoe zit het overigens met DLC's die benodigd zijn voor multiplayer? Heb namelijk alleen The Red Pack nog niet gekocht.
Je kunt niet joinen zodra er een auto meerijdt die je niet geïnstalleerd hebt, dus als je hem niet kopen wil, moet ik de Red Pack auto's zoals de Ferrari 488 niet selecteren. Dat kan...
Hebben nog meer hier de Red Pack niet??
Zie dit ook als voorproefje op een eventuele GoT race op de Nordschleife ooit.. kijken welke auto's dan geschikt zijn (Fiat 500

) en om de baan beter te leren kennen.
[
Voor 13% gewijzigd door
Alfa Novanta op 13-08-2016 18:29
]