Maakt het wat uit welk niveau ik ben? Schiet wel eens de baan af...DutchDevil79 schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 20:22:
Ok server is up:
Name: GoT Fun Server
Paswoord: tweakers
Zooitje auto's op Spa is het geworden. Allemaal neue. Pak maar wat je wil.
9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74
Neuh, gewoon lekker meedoen.kuusj98 schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 20:23:
[...]
Maakt het wat uit welk niveau ik ben? Schiet wel eens de baan af...
hoidoei
Zover ik kan zien zit alles er nog in. Nog niet getest of de setups nog gebruikt kunnen worden.Verwijderd schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 20:20:
Moeten we ons zorgen maken over de gedownloade track's en cars of blijven deze wel in je content staan na installatie??
Verwijderd
Net rondje Zandvoort gedaan dus die mod werkt !!Verwijderd schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 20:20:
Moeten we ons zorgen maken over de gedownloade track's en cars of blijven deze wel in je content staan na installatie??
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Het model schijnen ze één op één te hebben over genomen, met enkel wat optimalisaties. Aan de physics is echter wel het een en ander verandert, daar Kunos beschikt over meer gegevens van de fabrikant.
Wel cool! Laat zien dat echt goede modders nog een eind kunnen komen en er zelfs wat (onbedoeld) aan kunnen verdienen
Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Alhoewel ik jullie best aardig kan bijhouden..
Easy to drive, difficult to master... Ik vind de GT3's nog helemaal niet zo makkelijk rijden als je ze echt gaat pushen en ik denk dat dat juist ook de ware aard is van een GT3. Onbestuurbaar is niet per definitie realistisch, maar die discussie is al wel vaker gevoerd in het kader van AC vs iRacing.BruceLee schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 21:44:
Er klopt een heleboel niet ook de grip in die gt3 wagens ect. en hoe ze reageren slaat compleet nergens op. en het voelt alsof je over de baan zweeft. iRacing is nog steeds het enige spelletje waar je een goed direct gevoel van een auto hebt en waar het ook nog eens lijkt alsof je over de weg rijdt ipv zweef zoals in andere sims
De 1.0 is wel weer echt een stap vooruit. Geluid is inderdaad wat beter (vooral dat van de Z4 GT3, tot zover getest) en Spa is echt supergoed gelukt. Brings back old memories uit GTR2, waar ik echt teveel tijd op die baan heb gespendeerd. De lafferari interesseert me nog niet zo maar ziet er wel leuk uit verder.
Met de rift kan je dus geen pitstop maken, niet zien wat je ronde tijden zijn, eigenlijk helemaal niks behalve rijden.
Als je auto beschadigd is of je moet nieuwe banden, dan moet je of wachten op de volgende sessie, of je moet eruit met alt-F4.
Was wel erg leuk, maar ze hebben nog wat te doen voor de 1.0 af is.
CPU: i7 4770K @4.8 GHz | GPU: MSI GTX780 Gaming 3GB | MOBO: Asus Z87-pro | RAM: 24GB | OS: Windows 10 x86_64| Wheel: Logitech G25 with Playseat Challenge | VR: Oculus Rift DK2 |
Het gaat er niet om dat we het met iracing vergelijken maar het valt mij allemaal maar enorm tegen dat v1.0.
1.0 voelt nog makkelijker aan en helaas ook minder direct en zweveriger dan de eerdere testversies.
eerst waren de straatwagen nog leuk en alleen de race / gt3 wagen ect vepest. maar nu vallen ze allemaal tegen.
Was verder wel leuk ,kon alleen geen ferrari kiezen.
[ Voor 6% gewijzigd door glnk op 15-10-2014 22:21 ]
Ja vooral de 2e x, kwam opeens een blauwe bmw voor me terecht..mrPiet58 schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 22:18:
Ik vraag mij af waarom de eerste keer wel een restart en de tweede keer niet?
Was verder wel leuk ,kon alleen geen ferrari kiezen.
|2600k|Asus 290|
(sorry voor de haha maar weet niet hoe die emoticons in te voeren)
Qua sound is Pcars toch beter. Je hoort geen verschil of je nou chasecam of cockpit gebruikt, bij Pcars hoor je dat zeker wel.
Dat geblink/geflits/reflectie wat je af en toe ziet van de zon of van de lampjes op het stuur, dat zag er een beetje nep uit.(alles op zijn hoogst)
|2600k|Asus 290|
CPU: i7 4770K @4.8 GHz | GPU: MSI GTX780 Gaming 3GB | MOBO: Asus Z87-pro | RAM: 24GB | OS: Windows 10 x86_64| Wheel: Logitech G25 with Playseat Challenge | VR: Oculus Rift DK2 |
Zou je denken?ZeeZeiler schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 23:16:
Volgens mij is er iets gebeurd vandaag...
http://steamcharts.com/app/244210#3m
De RC 1.0 is gereleased, heel veel mensen kopen Early Acces en beginnen pas met spelen vanaf release.
Nice denk ik, maar helaas moet ik zeggen, dat de RC (imo) minder voelt dan de vorige versie.
Er zit weer wat leuke nieuwe content in, erg mooi allemaal, en de nodige zaken zijn ook mooi opgepoetst, maar er zit ook een dikke audio bug in (5.1 werkt niet goed, is bekend, wordt aan gewerkt), en wat mij betreft is de handling om zeep geholpen bij sommige wagens.
Ik vond de 98T een geweldig ding om mee te racen, maar met deze update, heb ik dat niet meer zo, hij lijkt wel aan de baan gelijmd te zitten ofzo...
Voorheen was het een gevecht met de auto als je hem op z'n staart trapte, nu breekt hij nauwelijks uit als je hem vloert vanuit stilstand.
10x gecheckt of alle assists wel uit stonden, maar dat is toch echt wel zo.
Ben benieuwd wat de volgende update gaat doen, op dit moment zou ik graag 0.22 terug hebben
Verwijderd
Denk dat de Modders al hun werk kunnen gaan upgraden.
Jammer de site maar weer in de gaten houden en de updats maar afwachten en gewoon met de standaard wagens rijden
Dit had ik ook al met een oude AC Cobra mod, beetje jammerVerwijderd schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 23:33:
Dacht ga nog ff met de Adam rijden track geluiden hoor je maar de motor geluiden hoor je niet meer.
Denk dat de Modders al hun werk kunnen gaan upgraden.
Jammer de site maar weer in de gaten houden en de updats maar afwachten en gewoon met de standaard wagens rijden
Als je bij track conditions kiest voor Green ipv Superglue Optimal, rijdt het meer zoals ik gewend ben van 0.22, dag en nacht verschil wat mij betreft!
Als ze nu de audio nog even fixen, begint het erop te lijken.
Wel jammer dat er zo'n dikke audio bug in zit, juist in een versie die als RC wordt aangeduid.
Wat bugs betreft, vind ik het vooralsnog juist flink meevallen:)
Verwijderd
🠕 This side up
Ik ben nog aan het updaten dus heb nog geen idee wat die careermode behelst.Koenvh schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 00:45:
De careermodus vind ik nog bar weinig voorstellen, ik hoop dat ze een verhaallijn gaan toevoegen zoals Shift 2 (maar dan zonder het verplicht the maken)
Voor mij persoonlijk hoeft er niet echt een verhaal ofzo in te zitten, als maar duidelijk is dat je deze race moet winnen om verder te komen en onderaan met flutauto's beginnen en langzaamaan steeds snellere en betere auto's en/of kampioenschappen unlocken.
Geen idee dus hoe dat er nu uit ziet, maar ik ben wel benieuwd ernaar.
=edit=
Update was binnen, maargoed omdat ik veel te laat terug was van mn werk en Steam altijd veel trager dan mn verbinding is duurde het weer veel te lang voordat ie binnen was en moest ik natuurlijk eerst even kijken hoe en wat en lig ik weer veels te laat in bed
Godzijdank kan ik morgen uitslapen
OT:
Heel even geprobeerd, alles op max en gaan met die banaan. Of in dit geval de Ferrari F40. Op Spa Francorchamps. Om 18:00 des avonds.
Conclusie: godverdomme. Dat ziet er beter uit dan ik verwacht had!
Ik had AC gekocht tijdens een of andere Steam Sale voor een of ander bedrag, ik weet niet eens meer. En eens gestart om te kijken. Ja leuk. Ik wacht wel tot ie af is. Of bijna dan.
Gezien het tijdstip heb ik mn G25 niet meer uit de kast getrokken dus even met toetsenbord getest. Mijn PC trekt hem gelukkig meer dan prima met 23 tegenstanders
1 vraagje heb ik echter wel nog:
Mis ik nou ergens de optie "Look to apex"?
Ik heb volgens mij alle setting schermen gehad, maar die zie ik nergens. Ik rij normaal altijd onboard zegmaar met Look to apex wel aan; dat vind ik een toffe feature altijd. Maar ik kan hem nu nergens vinden.
Dat zit er toch wel in ergens? Ik kijk niet goed toch? Toch?
Iemand?
Morgen maar eens mn stuur aansluiten en knallen met die haring!
[ Voor 50% gewijzigd door vosss op 16-10-2014 04:11 ]
Er is iig aardig wat aangepast maar ik vind het nog steeds geen 1.0 waardig. Zeker de multiplayer is gewoon nog niet af. Single player heb ik nog niet veel getest (career mode) maar daar ligt mijn interesse toch niet.
Goed te zien dat er nu resultaten zijn na een multiplayer race. Alleen werkt dit nog niet goed. Ik zag sommige namen niet in de results en als de practise weer start voor je stopt verdwenen de race resultaten in het overzicht. Ook had ik in 2 van de 3 gehoste races het probleem dat ik op p1 bleef rijden ook al werd ik ingehaald. Zelfs kon ik door rijden na de finish.
Hopelijk worden er in de komende weken wat bugjes uit gehaald.
Races zelf waren wel vermakelijk. Zeker de Ferrari GT2 was een leuke auto om te rijden op Spa. De La Ferrari was in de rechte lijn behoorlijk rap maar vond hem wel tegenvallen kwa bochten snelheid.
Verwijderd
Tijdens de start 2 auto's te pakken en na de eerste bocht nog een paar na een start crash.
uiteindelijk als 4de over de streep gekomen. Leuke race gehad en het inhalen ging ook prima.
Heb wel het idee dat 1.0 soepeler loopt dan eerder. 55-70 fps met 10 auto's in multiplayer. Zelfde aantal fps tijdens singleplayer met LaFerrari op Spa (na 3 oefenrondjes 2.19)
Verwijderd
Als ik FFB op 150% en de demping op 200% zet had ik wel iets meer gevoel bij het sturen op lage snelheid, in de vorige versie had ik alles gewoon op 100% staan.
Wat mij opviel was dat dit geval alleen bij het uitrijden van de pits is en daarna op de track viel het wel mee, maar was nog niet om over naar huis te schrijven. Dus maar instellen op 150 en 200%
Verwijderd
Als ik daar bij de FF instllingen kijk staan de standaard instellingen op de volgende waardes:
Gain 100%
Filter 0%
Damping 0%
Kerbseffect 100%
Roadeffects 80%
Slipeffect 20%
Is het dan reëel om aan te nemen dat de waarde van Road en slipeffects verhoog naar BV 100% dit de werkelijke waarde is.
Voor mijn gevoel is dan 20%Slipeffect dus maar 1/5 van de werkelijke aansturing van het stuur als in werkelijkheid, of zit ik er nu helemaal naast?
Andere instellingen daar zijn Steering Settings;
Gamma 1
Filter 0
Speed Sentivity 0
Brake gamma 2.4
Uit dit verhaal blijkt waarschijnlijk dat ik nog niet zolang aan het SIM Racen ben, (moest een ontspanningsklep verzinnen van docy
Heb ik gedaan ik snap,Requiem19 schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 10:54:
Klinkt als een heel slecht plan Playseatracer. Googkeceens op 'clipping force feedback'.
Heeft dus ook alles te maken met de afstelling van de wagen.
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2014 12:28 ]
Maar ja, ik zal ook ff opnieuw m'n g27 moeten tweaken denk ik. Maar niet op de manier jij wil playsaetracer, dat lijkt me flink over the top
Ik denk dat ik zelf de ook de road en slip effects wat omhoog ga gooien, maar de FFB niet hoger dan 60-70%.
Of komt het omdat de BMW GT2 auto zoveel meer powersteering en grip heeft tov GT3 auto's?
[ Voor 11% gewijzigd door kevz op 16-10-2014 14:36 ]
Waar is mijn turbogefluit? Waarom? Wat een bullshit.
de turbo geluiden werken hier gewoon in de f40 de lotus 98T nog niet geprobeert.
maar die laferrari zelf met alle hulpjes uit zit er een software pakker over ofzo ?
kan dat ook niet uit ? want het ding wordt dik geknepen nog
Hier werkt de turbo gewoon. Weet je zeker dat je de 98T heb gekozen en niet de 49?kuusj98 schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 15:58:
Potverdomme, wat hebben ze in vredesnaam met het geluid van de Lotus 98T gedaan? En waarom rijd dat ding zo veel anders?
Waar is mijn turbogefluit? Waarom? Wat een bullshit.
150% zeker, en ja, er is een turbogeluid te horen, alleen 55x zo zacht en zielig als eerst.Remco Tr schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 17:20:
[...]
Hier werkt de turbo gewoon. Weet je zeker dat je de 98T heb gekozen en niet de 49?
Het geluid is echt matig vergeleken met de vorige versies.
Wat voor de handling al een hoop helpt, is de track condition instellen op green, ipv optimal (je auto voelt niet meer alsof hij zit vastgelijmd aan het asfalt)
Geluid wordt hopelijk snel gefixt, ze zijn er mee bezig als het goed is.
Ik las van Aris, physics guy, dat de LaFerrari in het echt soort van ingebouwde tc heeft dmv KERS. Als boordcomputer merkt dat grip achter dreigt te verliezen, remt hij de achterwielen af en laadt de batterij daarmee tevens op. Dit is 100% verwerkt in AC.BruceLee schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 17:06:
net ff de f40 gedaan en la ferrari.
de turbo geluiden werken hier gewoon in de f40 de lotus 98T nog niet geprobeert.
maar die laferrari zelf met alle hulpjes uit zit er een software pakker over ofzo ?
kan dat ook niet uit ? want het ding wordt dik geknepen nog
aris gaf wel als tip om de basic straat banden eronder te gooien als je meer fun wilt.
Mbt tot het geluid van de 98T: FMOD geluidssysteem zal her en der nog wat ongewenste effecten hebben. Kans is groot dat ze dit in de loop der tijd fixen.
Ja maar kers gaat niet automatisch en dr ook niet. Drs heb een la ferrari volgens mij niet maar kers wel.Requiem19 schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 20:27:
Werkt net als in de F1, ERS gaat allemaal automatisch...
De mclaren p1 heb t wel allemaal
In 2014 gaat ERS automatisch min of meer. Ze kunnen wel wat aanpassingen doen, maar is niet meer zoals vorig jaar dat je constant op een knopje moet drukken om KERS te gebruiken. ERS in F1 gaat nu automatisch over gehele ronde met enkele punten waar het meer gebruikt wordt.
Zeker een raket maar wel 1 die de bocht niet om wil en remmen heeft van een fiat puntoVerwijderd schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 21:01:
Ik vind de LaFerrari best wel een raket...
Basement Bios ---- Exo-S
Just to confirm - DK2 support fix works great. Full 3D with proper scale. Apparently, there a was a file missing on the Steam upload.NickThissen schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 21:17:
Rift support is dus gewoon pure onzin, het is gewoon 2d en niet 3dWat een grap...
Blijkbaar is er een fix uitgekomen voor. Was dus een foutje in de initiële build.
All modded cars have no sound
http://www.assettocorsa.n...mods-make-no-noise.15815/
[ Voor 45% gewijzigd door calsonic op 17-10-2014 15:30 ]
iRacing is ook nog steeds enige sim waarin je wanneer de achterkant uitbreekt niet makkelijk dit tegen kan gaan door tegen te sturen zoals in het echt. Nee in iRacing moet je gewoon keihard op de rem en het gas tegelijk -> dat realism..BruceLee schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 21:44:
Er klopt een heleboel niet ook de grip in die gt3 wagens ect. en hoe ze reageren slaat compleet nergens op. en het voelt alsof je over de baan zweeft. iRacing is nog steeds het enige spelletje waar je een goed direct gevoel van een auto hebt en waar het ook nog eens lijkt alsof je over de weg rijdt ipv zweef zoals in andere sims
Uiteraard is iRacing goed, maar ik vind AC toch ook erg goed. Echter benadert AC FFB iets anders door ook het gewicht van de wagen mee te laten spelen in de wagen (bij AC voel ik net de G-krachten die je bij simming ontbreekt, maar dan in het stuur). Het is dus een heel andere filosofie
Die hele dynamische grip is echter ook maar een stomme gimmick waarbij de totale baan als geheel van grip veranderd, helaas...
[ Voor 27% gewijzigd door NickThissen op 17-10-2014 16:15 ]
Et voila sounds voor de FC1 en FC2 (lees GP 2 lol) auto's:calsonic schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 15:19:
De F1 2014 en GP2 autos hebben geen geluid meer nual van alles geprobeerd maar niets helpt.....
All modded cars have no sound![]()
http://www.assettocorsa.n...mods-make-no-noise.15815/
http://www.racedepartment...ds-on-formula-corsa.3633/
Gebruikt nu wel de sounds van de Exeos omdat ze er nog niet echter zijn om custom sound mods te maken. Maar kan je er iig weer mee rijden.
Om het voor andere auto's te doen moet je dit volgen:
http://www.assettocorsa.n...and-ac.16062/#post-281585
Wel even zoeken welke auto in AC dichts bij de motor van de gemodde auto komt.
in iracing is prima te driften. het is ook makkelijk op te vangen! de slip angle grootte kan misschien iets beter. geen een game is perfect. maar niet op kunnen vangen is onzinTomskii5 schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 15:55:
[...]
iRacing is ook nog steeds enige sim waarin je wanneer de achterkant uitbreekt niet makkelijk dit tegen kan gaan door tegen te sturen zoals in het echt. Nee in iRacing moet je gewoon keihard op de rem en het gas tegelijk -> dat realism..
Uiteraard is iRacing goed, maar ik vind AC toch ook erg goed. Echter benadert AC FFB iets anders door ook het gewicht van de wagen mee te laten spelen in de wagen (bij AC voel ik net de G-krachten die je bij simming ontbreekt, maar dan in het stuur). Het is dus een heel andere filosofie
Heb je je lengte goed ingevuld in de oculus config tool? als ik hem reset zit ik redelijk goed, soms als ik wat meer naar achteren wil reset ik hem als ik iets naar voren zit, maar standaard is aardig goed, de hoogte is zeker goed.NickThissen schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 09:19:
Gisteren geprobeerd ja, het werkt nu wel. Het is wel super vloeiend (vreemd genoeg veel vloeiender dan met een normale monitor voor mij??) en het ziet er prachtig uit, maar de zit positie klopt bij mij niet. Linc heeft er geen last van dus het zal wel een setting zijn bij mij die verkeerd staat ofzo. Ik zit altijd ergens linksonder tegen de deur aan, dan moet ik de view resetten en dan zit ik wel achter m'n stuur, maar veel te hoog. Om een beetje goed te zitten moet ik dus bijna opstaan, dan resetten en dan weer gaan zitten, en dan is het puur gokken wanneer het ongeveer klopt en is het nooit helemaal goed (en elke keer anders), heel vervelend. Morgen misschien eens wat meer proberen.
Kan zijn dat je zelf heel lang bent en daarom te hoog zit? maar met mijn 1,84 nergens last van in ieder geval.
1.0.3 RC
- Triple screen rendering fixes
- Launcher default theme: server listing behavior change on server selection
- Launcher default theme: list now scrolls to selected server when server name clicked in detail panel
- updated Fmod 1.05.03 (some volume / fading sound issues may occur. Feedback is appreciated)
- fixed audio.ini missing opponents volume value
- fixed opponents volume and attenuation
- reworked distance attenuation management
- tweaked exterior reverb
- fixed wind volume curve
- fixed interior sounds spatial position (for surround configurations)
- fixed exterior sounds envelopment
- fixed surfaces sounds envelopment
- tweaked overall throttle crossfading
- fixed SLS idle sound and some crossfades
- overall volume balancing
1.0.2 RC
- Corrected KTM X BOW factory ABS setting to non enabled.
- Corrected fuel tank placement for Alfa Romeo Giulietta Q.V. 2013
- Corrected setup options for Alfa Romeo Giulietta Q.V. 2013
- Corrected Gearbox ratios for Alfa Romeo Giulietta Q.V. 2013
- Corrected flames position for Mercedes SLS AMG GT3
Zit er geen optie "look to apex" in deze game? Dus als je in de auto zit en een bocht instuurt dat het beeld een beetje de bocht in kijkt zegmaar?
Tevens nog een vraag; als ik een race rij dan staat onder in beeld de lijst met rijders en tijden dwars over het beeld waar staat hoeveel toeren en welke versnelling enzo.
Kan ik dat wijzigen, dat daar maar 1 van die 2 staat en zo ja, hoe dan, want ik kan het nergens vinden in de settings.
Iemand die me kan helpen?
Verwijderd
Je kan met je muis de balk van je versnelling etc verplaatsen over het scherm
Voor de andere vraag inderdaad even die "apps" iets naar boven verplaatsen. Het is naar mijn idee niet mogelijk om die onderste balk uit te schakelen.
Je kan hem wel uitschakelen, met F9 schakel je tussen een aantal modes en een daarvan is hem ook helemaal uit te zetten.[b]
Voor de andere vraag inderdaad even die "apps" iets naar boven verplaatsen. Het is naar mijn idee niet mogelijk om die onderste balk uit te schakelen.
Overigens voor diegene die ook met de Rift rijden, druk eens op F11 om je virtuele spiegel uit te zetten, je krijgt dan een timer voor de start van de race en je ronde tijden verschijnen ook in beeld.
[ Voor 25% gewijzigd door trion75 op 17-10-2014 22:26 ]
Zat net heel even op een GoT fun server met de Cobra op Spa. Maar wat is dat een lastige bak om op de baan te houden. Verloor overigens de verbinding met de server.
Zie dat nu nu weer online is met een baan die ik nog niet heb.
https://dl.dropboxusercon...lles-villeneuve_v.1.0.rar
Ja we gaan even op Circuit Gilles Vileneuve.
Weet niet hoe het kwam maar in de tweede bocht had ik Marcel al weer in m'n bumper, toen 1 rondje aan het falen geweest met het remmen en daarna nog wat alleen rondjes gereden
hoidoei
Nu moet ik me trouwens ook wel verbeteren. Vandaag pas de eerste keer de RC van AC gespeeld. Er is iets aan de ffb veranderd en idd in de negatieve zin. Het voelt idd wat zweveriger aan. En op die hillclimb course neem ik sommige bochten aan 30km/h met bepaalde wagens die onze Volvo S60 zelfs makkelijk haalt en toch krijg ik enorm veel onderstuur..BruceLee schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 20:20:
[...]
in iracing is prima te driften. het is ook makkelijk op te vangen! de slip angle grootte kan misschien iets beter. geen een game is perfect. maar niet op kunnen vangen is onzin
En DutchDevil waar was jij ineens?
Zag vanaf ronde 1 geen ronde tijden van je voorbij komen.
Nou ja hopelijk fixen ze dat binnenkort.
Race was leuk ja ik heb de hele tijd op P2 gereden achter Bazza. Kon nergens voordeel halen om hem er langs te zetten alleen.
Verwijderd
Sorry was niet de bedoeling (maar wat bedoel je met weer in mijn bumperRemcom00 schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 00:12:
Ja leuk, gelijk in een race worden gegooid zonder ook maar een rondje te kunnen oefenen.
Weet niet hoe het kwam maar in de tweede bocht had ik Marcel al weer in m'n bumper, toen 1 rondje aan het falen geweest met het remmen en daarna nog wat alleen rondjes gereden.
Maar ik probeer altijd met mijn onervarenheid uit de problemen te blijven, heb zelfs de blauwe vlag app geïnstalleerd zodat ik kan zien dat ik gelapt word en probeer dan ook zoveel mogelijk ruimte te geven (indien mogelijk) aan die gene. kijk ik krijg ook gewoon in de race met de Cobra op Spa een ongenadige tik na de start bij bocht 1 dat ik gelijk weg ben, dat was jammer had een goeie start.
Oh gewoon dat je me aantikteVerwijderd schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 00:39:
[...]
Sorry was niet de bedoeling (maar wat bedoel je met weer in mijn bumper) ik probeerde te remmen maar opdat moment schoot er een veer van mijn rempedaal los onder het pedaal kon dus niet remmen die was geblokt leuk de fanatec spul
Maar ik probeer altijd met mijn onervarenheid uit de problemen te blijven, heb zelfs de blauwe vlag app geïnstalleerd zodat ik kan zien dat ik gelapt word en probeer dan ook zoveel mogelijk ruimte te geven (indien mogelijk) aan die gene. kijk ik krijg ook gewoon in de race met de Cobra op Spa een ongenadige tik na de start bij bocht 1 dat ik gelijk weg ben, dat was jammer had een goeie start.
Np, was toch niet snel genoeg om de rest bij te benen
hoidoei
Verwijderd
Ik dacht al wat heb ik misdaan met "Alweer"Remcom00 schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 01:08:
[...]
Oh gewoon dat je me aantikte.
Np, was toch niet snel genoeg om de rest bij te benen.
Nog steeds geen geluid bij die 4 autosDutchDevil79 schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 17:32:
[...]
Et voila sounds voor de FC1 en FC2 (lees GP 2 lol) auto's:
http://www.racedepartment...ds-on-formula-corsa.3633/
Gebruikt nu wel de sounds van de Exeos omdat ze er nog niet echter zijn om custom sound mods te maken. Maar kan je er iig weer mee rijden.
Om het voor andere auto's te doen moet je dit volgen:
http://www.assettocorsa.n...and-ac.16062/#post-281585
Wel even zoeken welke auto in AC dichts bij de motor van de gemodde auto komt.
http://www.isr-series.com...franchorchamps-20-10-2014
Wie zin heeft is van harte welkom. Waarschijnlijk wordt het deze keer een race van +- een uur zodat we kunnen kijken of de pitstops een beetje werken.
Ja, precies!Tomskii5 schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 00:13:
[...]
Nu moet ik me trouwens ook wel verbeteren. Vandaag pas de eerste keer de RC van AC gespeeld. Er is iets aan de ffb veranderd en idd in de negatieve zin. Het voelt idd wat zweveriger aan. En op die hillclimb course neem ik sommige bochten aan 30km/h met bepaalde wagens die onze Volvo S60 zelfs makkelijk haalt en toch krijg ik enorm veel onderstuur..
Dit heb ik eerder ook al eens proberen uit te leggen en jij hebt m "genaild".
De onderstuur in bepaalde auto's is echt absurd, op die hillclimb track halen veel auto's bochten amper met 30-40km/h waar bijvoorbeeld onze doodgewone GTI mk5 op de oprit die bochten met makkelijk het dubbele kan halen.
Dat is gewoon raar, en andere auto's, zoals de 98T, kun je door zo'n zelfde bocht jagen met 160. Dat klopt gewoon niet haha...
[ Voor 0% gewijzigd door Kuusj op 18-10-2014 10:59 . Reden: onderstuur ;) ]
Bedoel je niet onderstuur?kuusj98 schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 10:55:
[...]
Ja, precies!
De overstuur in bepaalde auto's is echt absurd, op die hillclimb track halen veel auto's bochten amper met 30-40km/h waar bijvoorbeeld onze doodgewone GTI mk5 op de oprit die bochten met makkelijk het dubbele kan halen.
Dat is gewoon raar, en andere auto's, zoals de 98T, kun je door zo'n zelfde bocht jagen met 160. Dat klopt gewoon niet haha...
Oeps, ja, dat zal het moeten zijn.
Het zit er nog maar net in, ik ga er vanuit dat ze het nog wel gaan verbeteren, ze richten zich nu voornamelijk op bugs eruit halen.Flavourlicious schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 10:59:
Gister een beetje gespeeld met de pitstops, maar ik vind het jammer dat je, voor zover ik kan zien, pas kan kiezen wat je in de pits wil laten doen als je stil staat. Het was beter geweest je tijdens het rijden (voor pit entry zelfs al) kan aangeven wat je wilt (banden, benzine, repairs etc.) Nog beter zou de mogelijkheid zijn om presets te maken zodat je op knop 1 ramt voor softs en knop 4 voor hards met benzine ofzo.
Met de rift kan ik nog helemaal geen pitstops maken, ook geen setup aanpassen of zien hoeveelste ik lig. Enige info wat ik krijg zijn mijn eigen ronde tijden, maar er wordt aan gewerkt, rond kerst zal hij alweer stukken beter zijn dan nu.
Dat klopt juist wel en is realistisch... Formule-auto's met alle vleugels hebben veel meer downforce dan een straatauto, die daarom veel meer zal ondersturen. Een GT3 bijvoorbeeld zit daar weer een beetje tussenin.kuusj98 schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 10:55:
[...]
Ja, precies!
De onderstuur in bepaalde auto's is echt absurd, op die hillclimb track halen veel auto's bochten amper met 30-40km/h waar bijvoorbeeld onze doodgewone GTI mk5 op de oprit die bochten met makkelijk het dubbele kan halen.
Ondanks dat deze me wel erg aanspreekt lijkt het me verstandiger om niet mee te doen. Moet op dit moment namelijk via een Wi-Fi verbinding blijven rijden tot mijn nieuwe USB NIC binnen is. En dan zie ik toch wel eens een tegenstander teleporteren. Brengt denk ik een te groot risico met zich mee dat ik dan toch andere van de baan zal gaan rijden. En ik hoop dat dit is opgelost met de nieuwe USB NIC. Anders heb ik een andere uitdaging.lezut schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 10:43:
Wij gaan komende maandag weer rijden met de GT3's dit keer op Spa:
http://www.isr-series.com...franchorchamps-20-10-2014
Wie zin heeft is van harte welkom. Waarschijnlijk wordt het deze keer een race van +- een uur zodat we kunnen kijken of de pitstops een beetje werken.
Net tijdens een race met de 458 GT2 op Spa 2 rondes voor het eind in een keer last van dat mijn geluid compleet weg viel. Race wel uitgereden. Nadat de race afgelopen was en de volgende kwalificatie begon nog steeds geen geluid. Vervolgens als test een practise gestart en daar wel weer geluid.
Open de suspension app eens en kijk hoeveel G je trekt in zo'n bocht. Straatauto's zullen amper boven de 1G komen.kuusj98 schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 10:55:
[...]
Ja, precies!
Gt/formule auto's zullen een stuk meer doen.
En hairpins met 30/40 per uur klinkt me vrij realistisch
Jammer, maar begrijpelijke beslissing. Volgens mij vloog je twee weken geleden op Monza ook al als een kamikaze rechtdoor omdat je verbinding weg viel_A3 schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 12:01:
[...]
Ondanks dat deze me wel erg aanspreekt lijkt het me verstandiger om niet mee te doen. Moet op dit moment namelijk via een Wi-Fi verbinding blijven rijden tot mijn nieuwe USB NIC binnen is. En dan zie ik toch wel eens een tegenstander teleporteren. Brengt denk ik een te groot risico met zich mee dat ik dan toch andere van de baan zal gaan rijden. En ik hoop dat dit is opgelost met de nieuwe USB NIC. Anders heb ik een andere uitdaging.
Dit topic is gesloten.
![]()