Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[multi] Assetto Corsa - Deel I Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 45 ... 97 Laatste
Acties:
  • 371.264 views

Verwijderd

Heb het naar me zin gehad gisteravond vooral de laatste race was lachen op de TG track met de BMW's en Abarth's .
Bij de start wilde ik niemand torpederen dus als laatste de eerste bocht in, na wat kleine foutje me terug kunnen vechten naar de staart met de Fiat's tot ik in de chicane een tikje kreeg van een rode BMW en een 720 maakte, en weer opnieuw kon beginnen. die kruising is echt fun goed opletten om geen brokken te make.

Is voor herhaling vatbaar.

En de race met de LADA wat een R bak is dat dan te bedenken dat ik er eentje in het echt gehad heb.

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 01:27
Die Lada deed me denken aan de BMW 2002 alleen dan met een mindere wegligging :) Leuk hoor die spontane avondjes racen. Genoeg motivatie om een setupje te bouwen nu ;)

• aph3x
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-08 15:29
Even mijn GoT profiel afgestoft, was gisteravond leuk close racen, aantal snelle broeders hier :) met bekende namen uit een vorig simleven ;) mijn ingame name is Bazza, zal zeker vaker joinen :)

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10-11 16:41
Was wel leuk gisteren ja :) Vond die Lada maar een vaag ding maar de race was wel leuk. Top gear track vind ik zelf wat minder leuk om te racen, wat een kut baan :p Maar die kruising maakte het wel spannend...

Mijn iRacing profiel

• Alexxxxxxxxxx
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online

Alexxxxxxxxxx

Hier had uw tekst kunnen staan

Heb perongelijk mn kilometerteller dichtgeklikt. Weet iemand hoe ik deze terug krijg? Muis naar rechter hoek doet niks.

• aph3x
GoT server up. AC cobra @ Longford

Verwijderd

Was leuk op die laatste baan (Lipo?).

• trion75
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 26-11-2024

trion75

Pascal H.

ja was wel gezellig en leuk, morgen op Spa? :D

CPU: i7 4770K @4.8 GHz | GPU: MSI GTX780 Gaming 3GB | MOBO: Asus Z87-pro | RAM: 24GB | OS: Windows 10 x86_64| Wheel: Logitech G25 with Playseat Challenge | VR: Oculus Rift DK2 |

• Lennart95
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-11 16:44
Damn, kan echt niet meer wachten op de release candidate

• Remcom00
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 08-10 17:15

Remcom00

hij is gek

Deze week hopelijk ook m'n Fanatec zooi binnen, ik neem de rest van de week vrij _/-\o_ :D

hoidoei

• Lennart95
Nice, welke fanatec?

• Remcom00

Remcom00

hij is gek

Ben nog aan het twijfelen, misschien haal ik er ook wel een tweedehands.
Of de CSR of het Porsche wiel, maar ik wil er eigenlijk ook de carbon flippers, shifter CSR (elite) pedals en de table clamp bij.
Kost wat, maar dan ben je voorlopig ook zoet :+.
Budget is 400 maar ik wil eigenlijk niet hoger dan 400 gaan.

[ Voor 7% gewijzigd door Remcom00 op 13-10-2014 14:01 ]

hoidoei

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13-11 13:37
Komende Woensdag houden we weer een avondje racen in Assetto Corsa.

Dit is het voorlopige programma (Mocht de RC uit komen dan kan dit eventueel nog aangepast worden):

Start tijd: 19:30

Race 1:
Opel Adam op Lippo Village Street Circuit
Race duur: 10 laps

Race 2:
Tatuus Formula Abarth op Silverstone International

Race 3:
Shelby Cobra 427 SC op Monza historic 1966
Race duur: 8 laps

Denk dat dit weer een leuk gevarieerd programma is.

Downloads die nodig zijn voor deze avond:

http://www.racedepartment...ds/shelby-cobra-427.2710/

http://www.racedepartment.../adam-cup-by-ptsims.3174/

http://www.racedepartment...t-circuit-indonesia.3536/

iRacing Profiel

• Beakzz
Haha de Adams op Lippo was precies mijn idee gisteren (kon niet echt vriendjes worden met de BMW ;) ) dus daar heb ik nu al zin in.

Met de 2 andere auto's nog niet gereden dus ben benieuwd, Straks na het werk even zagen en schroeven om een test setup te maken en eindelijk mijn Sparco stoeltje te monteren. Met een beetje geluk zit ik woensdag niet de halve race mijn bureaustoel naar het stuur terug te trekken :)

• trion75

trion75

Pascal H.

Hmm die Cobra op op monza 1966, volgens mij wordt dat lastig hem op de baan te houden, bij hoge snelheid wordt die heel onstabiel, maar kan wel leuk worden dan haha. Gaat dan niet om het snelste zijn, maar wie hem het beste op de baan houdt.

Maar heb er al zin in :D

CPU: i7 4770K @4.8 GHz | GPU: MSI GTX780 Gaming 3GB | MOBO: Asus Z87-pro | RAM: 24GB | OS: Windows 10 x86_64| Wheel: Logitech G25 with Playseat Challenge | VR: Oculus Rift DK2 |

• DutchDevil79
Beakzz schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 14:30:
Haha de Adams op Lippo was precies mijn idee gisteren (kon niet echt vriendjes worden met de BMW ;) ) dus daar heb ik nu al zin in.
Ja soms luister ik nog wel is naar jullie. ;)

iRacing Profiel

• Lennart95
Remcom00 schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 14:00:
[...]

Of de CSR of het Porsche wiel, maar ik wil er eigenlijk ook de carbon flippers, shifter CSR (elite) pedals en de table clamp bij.
Ah okay. Ik ben nu ook op zoek naar een Fanatec stuur.
Vanmiddag te horen gekregen dat ik geen garantie meer heb op mijn ZEER lawaaierige G27. Terwijl dit stuur een jaar oud was, dit was al een vervangende van een die ik in december 2010 had gekocht.

Dus zit nu te twijfelen tussen een GT3 RS of iets anders. Vrijdag eerst bij een vriend voelen hoe een Fanatec wheel base raced.

• Beakzz
Sluit ook zeker de Thrustmaster T300 of de T500 niet uit als je wilt upgraden van een G27. Al kan je bij de eerste gelijk op zoek naar nieuwe pedals, want dat is echt 3 x niks (imho)

• Lennart95
Dankje voor de tip, T300 gaat het sws niet worden maar T500 kan ook wel ja. Maar fanatec heeft met GT3rs een pluspunt aangezien ik groot porschefan ben haha.
Vrijdag kijken hoe de CSR elite pedals en wheelbase met formula stuur is.

Verwijderd

Hmmm die shelby is lastig onder controle te houden als je in 1x de rem er op zet, kwam ik gister achter.
Gaat leuk worden idd op Monza. Ook hoog-toerig is hij gevoelig voor verandering :)

• _A3
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 14-01-2023

_A3

Remcom00 schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 14:00:
[...]

Als je het nieuw aanschaft vergeet dan ook niet dat je nog verzendkosten hebt. Als ik snel kijk is het voor de set Forza Motorsport CSR Wheel EU, CSR Elite Pedals EU en de CSR Shifter Set EU al minimaal €30,- verzendkosten. En hoe meer/zwaarder spul je besteld hoe meer dat zal gaan kosten.

Ik heb zelf deze set (+inversion kit voor de pedals) en ben er zeer tevreden over. Ik kwam over van de Logitech Driving Force GT.
Ik heb deze overigens 2de hands gekocht.

Verder is het voor mij wederom een helaas voor de fun races van woensdag. Andere verplichtingen.

• DutchDevil79
Verwijderd schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 16:50:
Hmmm die shelby is lastig onder controle te houden als je in 1x de rem er op zet, kwam ik gister achter.
Gaat leuk worden idd op Monza. Ook hoog-toerig is hij gevoelig voor verandering :)
Je moet wel een uitdaging hebben hey. ;)

iRacing Profiel

• Remcom00

Remcom00

hij is gek

_A3 schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 17:53:
[...]

Als je het nieuw aanschaft vergeet dan ook niet dat je nog verzendkosten hebt. Als ik snel kijk is het voor de set Forza Motorsport CSR Wheel EU, CSR Elite Pedals EU en de CSR Shifter Set EU al minimaal €30,- verzendkosten. En hoe meer/zwaarder spul je besteld hoe meer dat zal gaan kosten.

Ik heb zelf deze set (+inversion kit voor de pedals) en ben er zeer tevreden over. Ik kwam over van de Logitech Driving Force GT.
Ik heb deze overigens 2de hands gekocht.

Verder is het voor mij wederom een helaas voor de fun races van woensdag. Andere verplichtingen.
Ja ik zag het, maar ik heb het stuurtje waarschijnlijk tweedehands (het Porsche GT2 wiel) en de rest koop ik nieuw.
Even kijken hoe duur het verzenden naar Duitsland is, ik woon een uur van de grens dus als ik het daar ergens bij een postkantoor laat bezorgen kan mij dat weer verzendkosten schelen :D.

hoidoei

Verwijderd

DutchDevil79 schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 14:07:
Komende Woensdag houden we weer een avondje racen in Assetto Corsa.

Dit is het voorlopige programma (Mocht de RC uit komen dan kan dit eventueel nog aangepast worden):

Race 1:

Race 2:

Race 3:

Denk dat dit weer een leuk gevarieerd programma is.

Kan je de Adam iets naar achter schuiven race 2 of zo, kan ik ook mee doen, 19:30 is gewoon te vroeg voor mij ben er achter dat ik dat geen elke avond haal.

• Beakzz
Rijden jullie trouwens met alle hulpmiddelen uit tijdens de funraces ? En is er iets op tegen om TC, ABS of stability control aan te hebben ? Ben nu namelijk aan het oefenen met de Cobra op Monza 1966 en ik heb pas 1 van de 10 rondjes uit kunnen rijden. Oncontroleerbare drifts (voor mij dan) en zelfs als ik bij het rijden van een rechte lijn rem dan komt de achterkant nog te vaak voorbij zetten. Op deze manier heb ik niet veel te zoeken in de race :+

Dus wordt het gezien als cheaten of maakt het eigenlijk helemaal niet uit ?

• DutchDevil79
Verwijderd schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 21:10:
[...]

Kan je de Adam iets naar achter schuiven race 2 of zo, kan ik ook mee doen, 19:30 is gewoon te vroeg voor mij ben er achter dat ik dat geen elke avond haal.
Ik zal race 1 en 2 omdraaien. Lijkt me geen probleem.

iRacing Profiel

• BamiHap
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21-10 20:20
Beakzz schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 22:33:
Rijden jullie trouwens met alle hulpmiddelen uit tijdens de funraces ? En is er iets op tegen om TC, ABS of stability control aan te hebben ? Ben nu namelijk aan het oefenen met de Cobra op Monza 1966 en ik heb pas 1 van de 10 rondjes uit kunnen rijden. Oncontroleerbare drifts (voor mij dan) en zelfs als ik bij het rijden van een rechte lijn rem dan komt de achterkant nog te vaak voorbij zetten. Op deze manier heb ik niet veel te zoeken in de race :+

Dus wordt het gezien als cheaten of maakt het eigenlijk helemaal niet uit ?
Nee, ik heb geen hulpmiddelen aan.
Of het mag, tja als ze het 'in het echt' hebben, dan waarom niet? Maar ik geloof niet dat die Cobra stability control, ABS en TC had. En ook geen schakelflippers.

Waarom probeer je niet eerst eens in de setup te kijken?
Ik heb gisteren voor het eerst een rondje of 6 gereden met die Cobra en kon na een paar simpele aanpassingen al eenvoudig stabiele rondjes rijden.
Kijk eens even naar de instellingen voor het differentieel, en de rembalans. De uitleg die in AC erbij wordt gegeven in de popups in het setup menu is ook voor beginners erg goed te begrijpen.

Als je nu al naar hulpmiddelen grijpt omdat de auto zich niet gedraagt hoe jij wil, dan kan je beter de Arcade mode aanzetten.
Dit is juist een essentieel onderdeel (waar het een aantal pagina's geleden ook al over ging) van simracen. Als je over een tijdje online een competitie gaat rijden, ontkom je er niet aan om voor ieder circuit je setup aan te passen.

Dit is er bij mij allemaal met de paplepel ingeslagen.

• Remcom00

Remcom00

hij is gek

BamiHap schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 08:45:
[...]

Of het mag, tja als ze het 'in het echt' hebben, dan waarom niet? Maar ik geloof niet dat die Cobra stability control, ABS en TC had. En ook geen schakelflippers.

Ik heb gisteren voor het eerst een rondje of 6 gereden met die Cobra en kon na een paar simpele aanpassingen al eenvoudig stabiele rondjes rijden.
Kijk eens even naar de instellingen voor het differentieel, en de rembalans. De uitleg die in AC erbij wordt gegeven in de popups in het setup menu is ook voor beginners erg goed te begrijpen.

Als je nu al naar hulpmiddelen grijpt omdat de auto zich niet gedraagt hoe jij wil, dan kan je beter de Arcade mode aanzetten.
Dit is juist een essentieel onderdeel (waar het een aantal pagina's geleden ook al over ging) van simracen. Als je over een tijdje online een competitie gaat rijden, ontkom je er niet aan om voor ieder circuit je setup aan te passen.
QTF.

Ik vind het zelf niet zo'n probleem, GT3 gebruikt bijvoorbeeld in het echt gewoon ABS en TC maar ik vind GT3 veel leuker om te rijden zonder, sowieso is het leuker om zonder assists te rijden, alleen bij dikke open-wheel (F1 ofzo) is het geen overbodige luxe.
Het zijn nu ook nog maar fun races, als er straks iets van een competitie komt moeten daar wel regels voor komen.

hoidoei

• DutchDevil79
Yep, doe wat je leuk vind. En gebruik wat je nodig hebt om stabiel rond te rijden.

Het is natuurlijk altijd goed om te kijken naar setups maar ik zelf pas ook meestal maar wat kleine dingen aan. Het is alleen jammer dat er geen goed setup sharing systeem in AC zit. Dat zou een goede toevoeging zijn. Heb wel een app gevonden (ptracker) waar dat mee zou kunnen maar ben nog niet helemaal achter hoe dat werkt. App is een beetje onoverzichtelijk en duidelijke documentatie erover is er niet. Ga er binnenkort nog eens voor zitten om te kijken of ik het werkend kan krijgen want zou wel handig zijn.

iRacing Profiel

Verwijderd

Voor de fans van klassieke sportwagens:
http://www.virtualr.net/f...etto-corsa-new-previews-2

• trion75

trion75

Pascal H.

Misschien ook leuk om eens te karten met z'n allen.

V0.1.1
http://www.mediafire.com/...1lbohja7j/gokart_0.1.1.7z

GoKart 50ccm - 13bhp/11NM, 70kg, ~105km/h
GoKart 100ccm - 22bhp/15NM, 70kg, ~125km/h
GoKart 125ccm - 31bhp/21NM, 71kg, ~140km/h
GoKart 125ccm Shifter - 41bhp/28NM (Turbo), 74kg, ~155km/h, 6-speed

En 2 kartbanen:

http://www.mediafire.com/...8jwr8pz682/kart_tracks.7z

• Beakzz
[...]

Tja aan de schakelflippers zit ik nog ff vast, want ik heb geen koppeling bij de T300 gekregen en de T3PA pedals zijn simpelweg niet leverbaar :+

Het setup gedeelte vind ik saai (mede door gebrek aan kennis) en ik kan simpelweg al de tijd die ik heb om AC te spelen goed gebruiken om de baan te verkennen en de juiste lijn te vinden. Aangezien ik pas een maandje aan het simracen ben zal dat allemaal met de tijd wel komen ;) Tot mu toe wil ik gewoon meer de coureur zijn dan de monteur en probeer ik online wat setups te vinden.

Op dit moment rij ik met alles uit behalve dan 30 % stability control en dat vind ik toch wel ff wat anders dan een arcade mode of een arcade racer (waar je volgens mij de vorige keer naar verwees ). Op langere termijn zal ik geen hulpmiddel meer nodig hebben, maar niemand heeft er wat aan als ik er elke bocht uitvlieg (met de cobra was dat iig wel zo) en ook met 30 % is de cobra nog tricky genoeg :)

• lezut
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 01-11 14:31
[...]
Dat besef daalt denk ik pas in als je een server opzet waarin je alle hulpmiddelen geforceerd uit zet.

• Remcom00

Remcom00

hij is gek

trion75 schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 12:11:

[video]

V0.1.1

En 2 kartbanen:

Jaaa vet :D.
Het lijkt alleen allemaal wat te veel 'beta', nog niet echt af.

hoidoei

• HvB83
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 13-01 05:24
trion75 schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 12:11:

[video]

V0.1.1

En 2 kartbanen:

Zijn dat nou luchtgekoelde cilinderkoppen, maar wel met een radiateur? :+

Karts lijken me erg ingewikkeld voor een realistische sim; heel veel van het weggedrag komt juist ook voort uit de lichaamsbewegingen van de rijder, zeker in de regen. Daar maakt de rijder die het allemaal precies goed weet te timen het verschil, veel meer dan in een auto.

Word er in dit filmpje door AI gereden, of is dit een online wedstrijdje?

• trion75

trion75

Pascal H.

Ik vermoed AI, maar heb geen idee.

In dit filmpje blijven ze in ieder geval wel goed op de baan.

Verwijderd

DutchDevil79 schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 08:09:
[...]

Ik zal race 1 en 2 omdraaien. Lijkt me geen probleem.
THX

• DutchDevil79
Zo dan alle gegevens voor de racejes morgen:

Naam Room: GoT Fun Server
Paswoord: Tweakers

Race 1:

Race 2:

Race 3:

iRacing Profiel

• Lennart95
Die karts rijden voor geen meter, ik heb ze althans niet goed kunnen laten sturen met mijn G27

• kevz
  • Laatst online: 05:18
https://twitter.com/KunosStefano/status/522345318638047233

O-)

[ Voor 3% gewijzigd door kevz op 15-10-2014 14:03 ]

Mijn YouTube

• Remcom00

Remcom00

hij is gek

Afbeeldingslocatie: http://i0.kym-cdn.com/photos/images/facebook/000/106/887/backpain-1292835351.jpg
Morgen de Fanatec Porsche GTR2 met shifters binnen, volgende week de Fanatec CSR Elite pedals en misschien de Table Clamp _/-\o_.
Nu alleen nog een nieuwe PC, 3 schermen en een cockpit :+,

hoidoei

• DutchDevil79
Plan is er nu nog de uitvoering. >:) >:)

Vanavond maar even kijken wat we doen. Neem aan als v1.0 er is men liever met de nieuwe content (Spa Spa Spa) in V1.0 wil rijden dan de planning die ik nu heb staan. Maar ja eerst de update hebben dan zien we wel verder.

Er gaat sowieso een server op.

[ Voor 7% gewijzigd door DutchDevil79 op 15-10-2014 14:18 ]

iRacing Profiel

• ACC
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 03-11 14:25

ACC

Yeah eindelijk de update :D

En ik ben bezig met een nieuwe website, Assetto Corsa Club.
Als het klaar is wil ik jullie allen graag uitnodigen om lid te worden van de club :)

• Dacide
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-10-2024
YES YES YES!!!!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14-11 17:06

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

NEE NEE NEE!!!

Bij mij is dat k*t performance recovery ding van de EVO SSD aan het lopen dus het duurt nog wel even voordat ik kan spelen :(

Bij mij geeft ie trouwens geen update, waar zien jullie dat?

[ Voor 18% gewijzigd door Kuusj op 15-10-2014 16:04 ]

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

• Beakzz
DutchDevil79 schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 14:17:

Vanavond maar even kijken wat we doen. Neem aan als v1.0 er is men liever met de nieuwe content (Spa Spa Spa) in V1.0 wil rijden dan de planning die ik nu heb staan. Maar ja eerst de update hebben dan zien we wel verder.

Nee niks er van. Dan is al mijn practice voor "niets" geweest :p Nah ben freakin benieuwd naar de update dus ik vind alles best :)

• Bullus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-09-2024
Hier geen steam update binnen..

|2600k|Asus 290|

• vosss
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-11 20:20
Hier ook niet.

• ACC

ACC

Die is er nog niet. Het is wel de plan dat deze vandaag wordt gereleased, zegt Stefano.

• vosss
Ow op die fiets. Ik dacht yes de update dat je hem al binnen had :D

• ACC

ACC

Ow, nee ik bedoelde: eindelijk nieuws over de update :P

• Bullus
vosss schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 16:16:
Ow op die fiets. Ik dacht yes de update dat je hem al binnen had :D
Dat dacht ik ook

|2600k|Asus 290|

• ACC

ACC

Sorry als ik jullie een hartaanval heb bezorgd :')

• Kuusj

Kuusj

Tolgatg schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 16:20:
Sorry als ik jullie een hartaanval heb bezorgd :')
Haha dat kan gebeuren lol, maar ja, wel iets om ons op te verheugen natuurlijk!

• vosss
kuusj98 schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 16:21:
[...]

Haha dat kan gebeuren lol, maar ja, wel iets om ons op te verheugen natuurlijk!
Ik verheug me er inderdaad enorm op op vanavond naar mn werk te gaan en aan het werken te zijn wanneer die update er eindelijk is ja.

:')

• Kuusj

Kuusj

vosss schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 16:21:
[...]

Ik verheug me er inderdaad enorm op op vanavond naar mn werk te gaan en aan het werken te zijn wanneer die update er eindelijk is ja.

:')
Ja sorry hoor, ik hoop dat je eroverheen komt :P

• Remcom00

Remcom00

hij is gek

DutchDevil79 schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 14:17:

Volgens ene M. Eneer op Reddit komt de update rond 7 a 8 uur, lekkere timing dus :P

hoidoei

• DutchDevil79
Ach rijden we een racce met de oude versie

iRacing Profiel

• trion75

trion75

Pascal H.

Een teaser van FMod geluid van de Z4 GT3 (extern)

https://www.dropbox.com/s...j/AC_fmod_teaser.wav?dl=0

Volgens mij hoor ik toeters van het publiek in het begin, maar de auto klinkt goed.

Ben benieuwd of je andere auto's nu ook beter kan horen als ze naast je rijden.

Maar ben vooral benieuwd hoe hij het in de Rift doet, F5 F5 F5 :D

Edit, Stukje over z'n audio teaser:

very simple to understand: It's the first result of our audio reworking and we're very happy to share it with you.
I don't understand why you start speaking about RC release date reading my tweet, when I'm speaking about different stuff.
It's OBVIOUS that all cars have been already converted in Fmod! We worked night and day to do that! This has nothing to do with RC release date, so please keep calm and don't misrepresent my words.

99% of people don't know what FMOD is... just 2 words, before starting useless pandemia or distorsion of reality:
Fmod is a middleware. It's used to speed up some stuff in order to import sounds in game. Period. It offers some filters, effects, but it's not a wand. You need proper sample in order to achieve the result you heard in my short teaser. You need to learn HOW do things. You can reach the same goal in different ways. It's very powerful, no doubts, but it can bite you if you don't know what are you doing.

That said, my work now is to improve FMod project as much as possible, for modders too, then continue to rework sounds (mainly exteriors) in order to achieve top quality.

Back to work now.

En zojuist op facebook, volgens mij is het bijna zover.

Afbeeldingslocatie: http://i.gyazo.com/27c05e07bffec1f1316686bc14381f62.png

[ Voor 119% gewijzigd door trion75 op 15-10-2014 18:29 ]

• NickThissen
Ik vind het anders nergens naar klinken, alsof er een vage echo op zit. Zal ingame misschien wel beter zijn, is misschien een vaag surround sound effect ofzo. Daarnaast vind ik dat je de auto's van andere spelers nu al veel te goed hoort, schrok me dood eerste keer online, volgens mij hoor je andere auto's in het echt niet zo hard als je zelf hetzelfde geluid zit te maken.

Mijn iRacing profiel

• trion75

trion75

Pascal H.

Vaag want ik hoor de auto's naast me nauwelijks, hoor alleen m'n eigen auto en heel soms de ander als ik er bijna tegenaan zit. In het echt hoor je een auto veel beter als die flink gas geeft en naast je rijdt.

• NickThissen
Zal met settings te maken hebben misschien, want ik hoor ze heel erg goed, bijna harder dan m'n eigen auto.

Mijn iRacing profiel

• trion75

trion75

Pascal H.

En heb je de view ook in de auto? of heb je hem soms op bumpercam?

• trion75

trion75

Pascal H.

Marco Massarutto:you need to make a clean installation of the game: backup your folders (including the documents\assetto corsa folder) and delete them

Marco Massarutto:Just follow what will be described in the support forum, however at first launch Assetto Corsa will ask you to delete the folder in documents, or to exit the game.

• trion75

trion75

Pascal H.

1.0.0 RC
- Assetto Corsa is now feature complete
- General bugfixing and performance optimizations
- Visual damages enabled
- Aero damage implemented for all cars
- Engine damage implemented for all cars
- Suspension damage implemented for all cars
- Tyre Damage System
- Pit stop implemented for online races
- Multiplayer improvements
- New audio engine implemented
- New post processing effects enabled, heat shimmering, god rays etc
- New car : Alfa Romeo Giulietta Quadrifoglio Verde model 2013
- New car : Ferrari 458 GT2
- New car : Ferrari LaFerrari
- New car : Lotus 2 Eleven GT4
- New car : Lotus Evora GTE Carbon
- New car : Lotus Exige S
- New car : Lotus Exige V6 CUP
- New car : Mercedes AMG SLS GT3
- New car : Shelby Cobra 427SC
- New track : Silverstone National
- New track : Spa Francorchamps
- New track : Trento Bondone hillclimb
- Audio sample improvements and volume balancing
- Added track reverb zones
- Fixed Traction Control always engaged in particular conditions
- TC and ABS factory settings now work properly
- Tuned distance filter and attenuation for exterior sounds
- Balanced performances for GT2/GT3 cars
- Lotus 49, Lotus 98T, Ferrari 312T have lower default rev limiters. Can go over 100% but damage may occur on higher revs
- Improvements on digital instruments cockpits for various cars
- Added track sound reverb
- Added different sounds for car to car, car to objects and car to track collisions
- Improvements on automatic gearbox on various cars
- All the tracks have been improved and updated with collidable objects
- Overall interior samples volume correction and balance
- Overall exterior samples volume correction
- Tuned wind and tyre rolling volumes and curves
- Tuned kerb pitch and volume according with speed
- Tuned ambience(crowd) volume
- Tuned interior and exterior gearshift sounds
- Steer animations for Ferrari 458 S3
- Small fix on the front Pagani Zonda R tyres
- LOD4 implemented to increase framerate performances
- Drivetrain damage for cars with H shifter gearboxes.
- Traction control sound now works for all cars
- Showroom bugfixing and improvements
- Added tyre blankets under realism tab. The setting is global for all cars and pre heats tyres at 80 C
- Career now available
- New 3D driver models
- BMW Z4 GT3 aero balancing, rear wings stalls more on low values
- New TCP/UDP server
- All tyres have graining and blistering enabled
- All tyres have rim radius
- Fixed all F1 cameras for all vehicles
- Fixed all F6 cameras for all vehicles
- GUI improvements
- Driver animations improvements
- Replay now records the current leaderboard
- Oculus DK2 support
- Single player Qualify improved

• Tommy588
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 14-11 20:30
Downloading, 3.1GB is de update.

iRacing Profiel

• YorZor
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-10 18:16
Zo ook m'n eerste post maar in het forum na 2 weken mee te hebben gereden. Moest er maar eens van komen.

Om AC te updaten moet je wellicht steam even restarten, dan begint hij automatisch.

• Kuusj

Kuusj

Yeeeeeey! Hij download met mijn belabberde 25mbit/s lijn!
3.1GB

• Beakzz
Yup hier ook bezig. Delete steam zelf de nodige files ?

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 00:15

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

straks als ik thuis kom (00.30hrs) zal ik de download is starten.. zodat ik morgen vroeg is goed kan rijden :D

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

• Bullus
Nickrsd schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 19:08:
straks als ik thuis kom (00.30hrs) zal ik de download is starten.. zodat ik morgen vroeg is goed kan rijden :D
Volgende keer teamviewer installeren..vanuit je mobiel ff de update downloaden :)

|2600k|Asus 290|

• ZeeZeiler
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09-11-2022
Whoohoo! 30 KB/s, dat schiet lekker op!

Mijn iRacing profiel

• trion75

trion75

Pascal H.

Ik heb steam eens op een amerikaanse server gezet, ging sneller dan in europa.

• ZeeZeiler
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09-11-2022
Misschien wel een idee, met dit tempo duurt het twee dagen.

Mijn iRacing profiel

• Avioto
  • Registratie: Januari 2012
  • Nu online
Oculus Rift support zit er ook al in? :o Leuke verrassing!

Steam/XBL: Avioto

• Kuusj

Kuusj

trion75 schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 19:14:
Ik heb steam eens op een amerikaanse server gezet, ging sneller dan in europa.
Ik heb hem op Luxemburg staan, dat denk ik tenminste..

Gaat in ieder geval met mijn momenteel max. snelheid van 3,4MB/s. 75% klaar.
Ga meteen kijken wat career mode inhoud.

• aph3x
Mijn elcheapo verbinding is smoking @ 2,3 Mb/s :)

• DutchDevil79
Heb hem ook binnen.

Op de server is die hem nog aan het downloaden. Idee om dadelijk een room open te zetten met wat nieuwe autos op Spa. Kunnen we gewoon ff wat testen online?

Daarna beslissen waar we mee gaan racen.

iRacing Profiel

• kevz
  • Laatst online: 05:18
't Is inderdaad wat onrealistisch om het race schema aan te houden. En ik denk ook dat iedereen maar al te graag Spa wil zien. Goed idee dus :)

Mijn YouTube

• trion75

trion75

Pascal H.

Ik heb hem erop staan :)

Weet niet of ik ga racen, eerst eens kijken en dan beslis ik nog wel wat ik ga doen.

• Flavourlicious
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 14-06-2023
Wat een trage poep download.

• Kuusj

Kuusj

Holy fuc* het ziet er op ALLES ultra mooi uit!!!
Stuur wil nu wel even niet werken en alle configs weg, dat kun je kiezen als je opstart.

• Bullus
Nog een half uurtje wachten..maar ik ben benieuwd naar de updates.

Rondje spa vind ik goed vanavond.

|2600k|Asus 290|

• Beakzz
ZeeZeiler schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 19:15:
Misschien wel een idee, met dit tempo duurt het twee dagen.
Apart, want hier was het binnen 15 min binnen. Tenminste dat denk ik, want de nieuwe Borderlands leidt me lichtelijk af. Documents folder maar even gebackuped, maar dat zal weinig uit maken gok ik. Met een schone lei beginnen dan maar :)

• DutchDevil79
65% gedownload op de server

Kakt net alleen in naar 60 kb/sec denk dat er meer aan het downloaden zijn,

[ Voor 59% gewijzigd door DutchDevil79 op 15-10-2014 19:43 ]

iRacing Profiel

• Remcom00

Remcom00

hij is gek

Nice, 70% en nu 10 kb/s...

hoidoei

• trion75

trion75

Pascal H.

iemand hem aan de gang gekregen met de rift? ik krijg het beeld alleen op de tv te zien nog niet op de rift, head tracking doet hij wel, maar kan positie ook niet resetten, of ik mis de juiste toetsen combi.

Edit, hmmm je moet de rift als hoofdscherm instellen, hoop dat ze dat nog snel fixen, positie resetten met ctrl-space. Ga het nu eens testen :D

[ Voor 26% gewijzigd door trion75 op 15-10-2014 19:49 ]

• NickThissen
Ik heb het niet geprobeerd met AC nog maar waarschijnlijk moet je de rift op extended mode zetten, en dan hem als primary monitor instellen. Spel opstarten is dan meestal wat lastig, maar tenzij ze een optie ingebouwd hebben om een andere monitor te pakken vanuit de game moet het zo.

Mijn iRacing profiel

• Beakzz
Net ff met de apps aan het kloten en de 1e crash to desktop is een feit :)

• Tortelli
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-11 13:18

Tortelli

mixing gas and haulin ass

Sweden server is snel hier (UPC 120Mbit). Ga een dikke 4-5 10MB/s.
(valt me vaker op dat o.a. de Duitsland en UK server sneller zijn dan de NL server)

Jammer dat mijn 780TI RMA is (3e kaart dit jaar na een rotte AMD 290). Zit nu met mijn oude 6950 softmodded naar 6970, zal waarschijnlijk ook prima draaien.....

[ Voor 77% gewijzigd door Tortelli op 15-10-2014 19:56 ]

Verwijderd

Ik weet niet helemaal zeker hoe mijn grafische instellingen eerst stonden, maar nu draait het op 60+ FPS in plaats van een krappe 30 FPS eerst. Iemand met dezelfde ervaringen?

• Remcom00

Remcom00

hij is gek

Router gereset en net 4mb/s, nu weer wat omlaag :+.

hoidoei

• Flavourlicious
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 14-06-2023
Zijn er hier trouwens meer mensen die sinds zo een week elke avond een domper hebben in hun netwerk? Ik heb sinds zondag elke avond vanaf zo'n 19:00 echt een trage verbinding terwijl ik overdag gewoon op 5-6 mb zit.

heb nog 300 mb nodig dan is ie klaar met de update.

[ Voor 11% gewijzigd door Flavourlicious op 15-10-2014 19:58 ]

• trion75

trion75

Pascal H.

iemand een idee hoe je de launcher in windowed mode krijgt? enige manier om hem met de rift te gebruiken, maar ik krijg hem niet windowed

• Remcom00

Remcom00

hij is gek

Gaan we vanavond nog racen?

hoidoei

• DutchDevil79
Mijn server moet wel RC1.0 draaien lijkt mij.

Nu op 95%

iRacing Profiel

• Jubby
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 14-07 20:07
Schiet dan eens op man!

Verwijderd

Start net AC op begint tie met downlaoden, dacht ben nu op tijd voor R2.

Zal nu wel even duren voor ik er bij ben vanavond als de server online is, begint net met downloaden. zie wel hoe laat hij klaar is voor gebruik.

Verwijderd

Moeten we ons zorgen maken over de gedownloade track's en cars of blijven deze wel in je content staan na installatie??

• DutchDevil79
Ok server is up:

Name: GoT Fun Server
Paswoord: tweakers

Zooitje auto's op Spa is het geworden. Allemaal neue. Pak maar wat je wil.

iRacing Profiel

Pagina: 1 ... 45 ... 97 Laatste

Dit topic is gesloten.