Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[multi] Assetto Corsa - Deel I Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 44 ... 97 Laatste
Acties:
  • 371.263 views

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14-11 17:06

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Vrijwel allemaal auto's die je dus nooit ziet op de baan, dat is dan wel weer zeer teleurstellend eerlijk gezegd...

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

• ACC
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 03-11 14:25

ACC

Ik had dus echt niet verwacht dat ze zandvoort ook zouden toevoegen, en nog gratis ook!!!
Nu kan ik al helemaal niet meer wachten.................

• Remcom00
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 08-10 17:15

Remcom00

hij is gek

hoidoei

• trion75
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 26-11-2024

trion75

Pascal H.

Mooi dat Zandvoort erin zit, maar heb ook wel zin om met de LaFerrari even lekker op Spa te racen.

of misschien toch maar op Monza 62, die lijkt me ook erg vet.

Afbeeldingslocatie: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/3/36/Monza_1955.jpg

[ Voor 43% gewijzigd door trion75 op 08-10-2014 23:54 ]

CPU: i7 4770K @4.8 GHz | GPU: MSI GTX780 Gaming 3GB | MOBO: Asus Z87-pro | RAM: 24GB | OS: Windows 10 x86_64| Wheel: Logitech G25 with Playseat Challenge | VR: Oculus Rift DK2 |

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 00:28

Niellie41

[object Object]

Hmm, 12 gratis tracks (zonder variaties). Dat is IMO niet heel veel. Eigenlijk had ik meer (Europese) circuits verwacht. Ik ben benieuwd wat hun strategie qua circuits zal zijn in de toekomst. Gaan ze zelf nog nieuwe banen scannen en toevoegen of laten ze dit aan de community over?

Verder wel een indrukwekkende lijst aan auto's, zeker voor zo'n kleine groep developers. d:)b
AC staat te wachten op mijn PC, maar op dit moment heb ik nog geen interesse omdat het nog niet af is. Ik ben heel benieuwd wanneer versie 1.0 gaat komen.

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14-11 17:06

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Niellie41 schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 23:56:
Hmm, 12 gratis tracks (zonder variaties). Dat is IMO niet heel veel. Eigenlijk had ik meer (Europese) circuits verwacht. Ik ben benieuwd wat hun strategie qua circuits zal zijn in de toekomst. Gaan ze zelf nog nieuwe banen scannen en toevoegen of laten ze dit aan de community over?

Verder wel een indrukwekkende lijst aan auto's, zeker voor zo'n kleine groep developers. d:)b
AC staat te wachten op mijn PC, maar op dit moment heb ik nog geen interesse omdat het nog niet af is. Ik ben heel benieuwd wanneer versie 1.0 gaat komen.
Volgensmij komt deze heel binnekort. Ten minste, dat is wat ik her en der gezien heb.

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Verwijderd

kuusj98 schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 00:13:
Volgensmij komt deze heel binnekort. Ten minste, dat is wat ik her en der gezien heb.
Gezien de buzz die er momenteel omheen hangt en dat Kunos niet echt een doorsneespeler is die zoiets al maanden van tevoren doet (al is het maar vanwege het budget) heb ik dat idee ook.

Of dat drie dagen, twee weken of anderhalve maand is weet ik niet, maar heel veel meer kan het bijna niet zijn.

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 01:27
Niellie41 schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 23:56:

Mijn favo tracks van Game stockcar extreme zijn Rouen les Essarts en Zandvoort en dat zijn mods dus er zitten wat juweeltjes tussen. Hoop toch echt dat die eerste ook naar AC "over gezet" wordt.

Het laserscannen zal natuurlijk niet in modtracks zitten dus veel dlc is altijd welkom :9

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13-11 13:37
Ik zag dat ik niet alle informatie had voor de sessie vanavond dus nog even een reminder. Dit is de planning. Hopelijk een leuke opkomst en dat we lekker wat rondjes kunnen knallen. Je hoeft niet bij alle sessies aanwezig te zijn, daarom een redelijke lange planning. Kunnen mensen die wat later kunnen ook nog rijden.

Start sessie: 19:30
Naam room: GoT Fun server
Paswoord: tweakers

Race 1: Opel Adam op Varano
Laps: 15
Racestart om +/- 20:30

Race 2: GT3 op Imola (BMW en McLaren)
Laps: 10
Racestart om +/- 21:30

Race 3: KTM X-BOW R op Hockenheim
Racestart om +/- 22:30

Varano hier te downloaden:
http://www.mediafire.com/download/2d12rtsxaq9wnju/varano.7z

Opel mod hier:
http://www.racedepartment.../adam-cup-by-ptsims.3174/

Hockenheim 2011:
http://www.mediafire.com/..._hockenheimring_v.1.0.rar

[ Voor 8% gewijzigd door DutchDevil79 op 09-10-2014 10:52 ]

iRacing Profiel

• Flavourlicious
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 14-06-2023
Imola kan echt hard bijten als je pushed. Wat voor tijden worden daar zoal gereden?

• Beakzz
Dit wordt mijn ontmaagding in simracing online dus laat het me vooral even weten als ik ergens op moet letten. Ik weet iig dat je niet de eerste bocht moet induiken en niet een ander als remhulp moet gebruiken, maar er zijn vast meer ongeschreven regels ;) Is er nog teamspeak, ingame speak of blijven we lekker stil? :)

• HvB83
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 13-01 05:24
Ik zal ook maar eens een post in dit topic wagen. Tot een paar jaar geleden veel op hoog niveau gekart, maar door gebrek aan tijd en interesse niet meer echt aan toegekomen; je doet het goed of je doet het niet, anders wordt het alleen maar een grote ergernis die veel geld kost. En goed doen betekent gewoon vele uren per week erin steken en die heb ik nu niet echt. Langzamerhand komt de kleine ook op een leeftijd dat hij z'n eerste stapjes in een kart mag gaan wagen, maar een stukje voorbereiding kan nooit kwaad. En bij papa begint het toch eigenlijk ook wel weer te kriebelen als ik zie hoe AC zich heeft ontwikkeld tot wat blijkbaar een zeer goede benadering van de werkelijkheid moet zijn.

Mijn enige "sim" ervaring dateert nog uit de tijd van GP2 en GPL, daarna is er volgens mij een hele periode geweest waarin NFS-clonen en mislukte F1-sims de boel een beetje verstierden. Enfin, die tijd lijkt voorbij, tijd voor mooi spul!

Dat begint met een fatsoenlijk lijstje aan componenten. Ook daar ben ik alweer enige tijd uit als het op gamen aankomt. In ieder geval wil ik een triple monitor setup en als het even kan redelijk wat eye-candy aan. Zo'n Rift lijkt me heel mooi, maar ik werd in het verleden al vrij snel misselijk van shooters, meestal zodra ik in een gesloten ruimte rondliep. Ik vermoed dat ik dat met zo'n Rift ook ga krijgen.

De aanbevelingen vanuit de makers zijn ongetwijfeld nog steeds minimum aanbevelingen, maar in de laatste 40 pagina's van dit topic heb ik ook niemand kunnen vinden die concreet aangeeft wat echt lekker loopt, zonder dat ik geld over de balk gooi. Gevoelsmatig is een i7-4790k heel leuk, maar zou een i5-4590 wellicht ook prima zijn als je kijkt naar dit staatje op TH (http://www.tomshardware.c...iew-overclock,3106-6.html). Hoe intensief is AC voor de CPU en redelijk wat eye-candy aan?

En wat is wijsheid voor de GPU? Ik meen ergens gelezen te hebben dat SLI-opstellingen voor problemen kunnen zorgen bij dit spel, maar ik weet niet of dat klopt.

• Flavourlicious
Ik weet niet zo goed hoe zwaar Assetto Corsa is, maar volgens mij leunt de game zwaarder op de CPU dan de GPU. Op de CPU worden immers de berekeningen van de physics en ai etc. gedaan. Ik kan met 1 GTX670 kaart prima op 3 full hd schermen spelen, al zit je dan niet meer op de 60 frames per seconde, wat voor velen belangrijk is. Ik vind het eerder belangrijk dat de physics soepel lopen. Liever 30 fps op je scherm en een hoge refresh rate van de physics dan 60 fps op je scherm en haperende physics. Maar ja beide hoog is het beste natuurlijk :)

[ Voor 7% gewijzigd door Flavourlicious op 09-10-2014 17:21 ]

• Beakzz
Om je zoet te houden is dit misschien iets wat je op je huidige pc alvast kan spelen ;)

YouTube: Game Stock Car 2013 - 125cc Kart (Race) @ Granja Viana

Zelf erg veel lol mee gehad (niet alleen met de karts, Mini cooper en F1 classics zijn ook erg goed in het spel) Kan je verder niet veel helpen op weg helpen, want ik game gewoon op 1 scherm met een R9 270 al zal die met de Oculus wel vervangen worden :)

• glnk
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21:59
Flavourlicious schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 17:20:
Ik weet niet zo goed hoe zwaar Assetto Corsa is, maar volgens mij leunt de game zwaarder op de CPU dan de GPU. Op de CPU worden immers de berekeningen van de physics en ai etc. gedaan. Ik kan met 1 GTX670 kaart prima op 3 full hd schermen spelen, al zit je dan niet meer op de 60 frames per seconde, wat voor velen belangrijk is. Ik vind het eerder belangrijk dat de physics soepel lopen. Liever 30 fps op je scherm en een hoge refresh rate van de physics dan 60 fps op je scherm en haperende physics. Maar ja beide hoog is het beste natuurlijk :)
Ik heb zelf een 6 jaar oude Core i7 920 en had een net zo oude AMD HD4870 videokaart. Dat was bijna niet speelbaar meer op lage settings. Nu, met een nieuwe videokaart (Nvidia GTX970), kan ik weer alle settings op high en haal ik meer dan 150 fps gemiddeld. ;)

• Remcom00

Remcom00

hij is gek

HvB83 schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 17:08:
Ik zal ook maar eens een post in dit topic wagen. Tot een paar jaar geleden veel op hoog niveau gekart, maar door gebrek aan tijd en interesse niet meer echt aan toegekomen; je doet het goed of je doet het niet, anders wordt het alleen maar een grote ergernis die veel geld kost. En goed doen betekent gewoon vele uren per week erin steken en die heb ik nu niet echt. Langzamerhand komt de kleine ook op een leeftijd dat hij z'n eerste stapjes in een kart mag gaan wagen, maar een stukje voorbereiding kan nooit kwaad. En bij papa begint het toch eigenlijk ook wel weer te kriebelen als ik zie hoe AC zich heeft ontwikkeld tot wat blijkbaar een zeer goede benadering van de werkelijkheid moet zijn.

Mijn enige "sim" ervaring dateert nog uit de tijd van GP2 en GPL, daarna is er volgens mij een hele periode geweest waarin NFS-clonen en mislukte F1-sims de boel een beetje verstierden. Enfin, die tijd lijkt voorbij, tijd voor mooi spul!

Dat begint met een fatsoenlijk lijstje aan componenten. Ook daar ben ik alweer enige tijd uit als het op gamen aankomt. In ieder geval wil ik een triple monitor setup en als het even kan redelijk wat eye-candy aan. Zo'n Rift lijkt me heel mooi, maar ik werd in het verleden al vrij snel misselijk van shooters, meestal zodra ik in een gesloten ruimte rondliep. Ik vermoed dat ik dat met zo'n Rift ook ga krijgen.

De aanbevelingen vanuit de makers zijn ongetwijfeld nog steeds minimum aanbevelingen, maar in de laatste 40 pagina's van dit topic heb ik ook niemand kunnen vinden die concreet aangeeft wat echt lekker loopt, zonder dat ik geld over de balk gooi. Gevoelsmatig is een i7-4790k heel leuk, maar zou een i5-4590 wellicht ook prima zijn als je kijkt naar dit staatje op TH (http://www.tomshardware.c...iew-overclock,3106-6.html). Hoe intensief is AC voor de CPU en redelijk wat eye-candy aan?

En wat is wijsheid voor de GPU? Ik meen ergens gelezen te hebben dat SLI-opstellingen voor problemen kunnen zorgen bij dit spel, maar ik weet niet of dat klopt.
Met een i5 en een GTX 760 of 770 ga je al een heel eind komen.

Ik doe vanavond wel mee, het oude MS stuurtje doet het nog maar wat een kut pedalen zeg :+.
Dus alvast excuses als ik iemand van de baan aftik, gaat niet expres :D

hoidoei

• Tortelli
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-11 13:18

Tortelli

mixing gas and haulin ass

glnk schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 17:38:
[...]

Ik heb zelf een 6 jaar oude Core i7 920 en had een net zo oude AMD HD4870 videokaart. Dat was bijna niet speelbaar meer op lage settings. Nu, met een nieuwe videokaart (Nvidia GTX970), kan ik weer alle settings op high en haal ik meer dan 150 fps gemiddeld. ;)
Hier ook een bejaarde i7 920, game draaide prima op mijn oude 6950 (softmodded naar 6970), op mijn 780 TI ook> 150 FPS ofzo :D.
Game is niet overdreven zwaar qua hardware specs.

• Flavourlicious
is 'wrt.upexia.nl' de goede teamspeak?

• Remcom00

Remcom00

hij is gek

Flavourlicious schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 19:17:
is 'wrt.upexia.nl' de goede teamspeak?
:Y
Is vooral voor de mensen die hier iRacing doen.

[ Voor 12% gewijzigd door Remcom00 op 09-10-2014 19:19 ]

hoidoei

• Flavourlicious
sexy, ben alvast ingelogd. Ready to go! :)

heb nog nooit teamspeak gebruikt trouwens, moet ik een channel kiezen en welke?

[ Voor 49% gewijzigd door Flavourlicious op 09-10-2014 19:20 ]

• Beakzz
Damn, ik dacht ook ff Teamspeak te downloaden, maar de site tijdelijk onbereikbaar :+

• Flavourlicious
wouw ik heb m net paar minuten geleden gedown'd. Bandbreedte van de website is op? :+

• Tortelli

Tortelli

• DutchDevil79
Server is up:

Voor teamspeak:
Communicatie via teamspeak en/of Messenger (pm me voor mijn messenger gegevens):
Teamspeak server: wrt.upexia.nl en het wachtwoord is: iracing
DutchDevil79 schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 10:50:
Ik zag dat ik niet alle informatie had voor de sessie vanavond dus nog even een reminder. Dit is de planning. Hopelijk een leuke opkomst en dat we lekker wat rondjes kunnen knallen. Je hoeft niet bij alle sessies aanwezig te zijn, daarom een redelijke lange planning. Kunnen mensen die wat later kunnen ook nog rijden.

Start sessie: 19:30
Naam room: GoT Fun server
Paswoord: tweakers

Race 1: Opel Adam op Varano
Laps: 15
Racestart om +/- 20:30

Race 2: GT3 op Imola (BMW en McLaren)
Racestart om +/- 21:30

Race 3: KTM X-BOW R op Hockenheim
Racestart om +/- 22:30

Varano hier te downloaden:
http://www.mediafire.com/download/2d12rtsxaq9wnju/varano.7z

Opel mod hier:
http://www.racedepartment.../adam-cup-by-ptsims.3174/

Hockenheim 2011:
http://www.mediafire.com/..._hockenheimring_v.1.0.rar

iRacing Profiel

• MarijnGTR
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 06-01 13:23
16 max wat je server aan kan denk je (wat al aardig is)? Anders wacht ik wel even op de 2e race.

• DutchDevil79
Was ff test. Alleen blijkbaar moest er nog iets uit staan op de server. Maar 16 man ging zonder problemen dus nu 20 man voor race 2.

iRacing Profiel

• trion75

trion75

Pascal H.

Was een leuke race, op de start na, iemand kwam van links opeens vol op me inrijden voor de 1e bocht en toen moest ik eerst achteruit voor ik aan een inhaalrace kon beginnen. Maar uiteindelijk was het toch nog erg leuk :D

Maar blijf het jammer vinden dat de start nog zo vaak fout gaat, ik had een slechte kwalificatie waardoor ik bijna achteraan stond bij de start, dus ik dacht dat moet nu goed komen rustig volgen, maar dan nog gaat het mis.

Op 1 grote fout na van mij waarin ik even in de slip raakte en een plek verloor toch weer erg genoten :)

Misschien dat ik later op de avond nog even mee doe, mochten jullie dan nog online zijn.

Edit: ben overigens wel benieuwd of je met versie 1.0 de combi van Opel Adam met Varano neemt, want dan schijn je dus een lekke band te krijgen van de curbs, denk dat de ronde tijden dan wel een stuk omlaag gaan. Overigens lukt het met echt niet om onder de 1.20 te komen, die 1.18 mensen nemen de curbs nog meer denk ik? Laat 1.0 maar komen :D

[ Voor 21% gewijzigd door trion75 op 09-10-2014 21:16 ]

CPU: i7 4770K @4.8 GHz | GPU: MSI GTX780 Gaming 3GB | MOBO: Asus Z87-pro | RAM: 24GB | OS: Windows 10 x86_64| Wheel: Logitech G25 with Playseat Challenge | VR: Oculus Rift DK2 |

• Beakzz
Heb als noob wel een 1:19 er gereden en geen kurbs gebruikt. Dacht ook ff dat ik mee kon komen na de 8e plaats bij de Opel, maar mijn zelfvertrouwen wordt door de GT3 vakkundig vermoord :+ ;)

Edit : Het was top vanavond :) Het was mijn 1e simrace ooit online en ik heb me uitstekend vermaakt. Af en toe last van de focus bewaren, maar mijn doel was alle 3 de races zo clean mogelijk uit te rijden en op wat incidentjes na is dat gelukt. Zelfs nog 3e geworden in die zeepbak dus dat was wel ff lekker na het GT3 gekloot.

Wat mij betreft snel weer ! :) En tnx voor het hosten en clean racen.

[ Voor 51% gewijzigd door Beakzz op 09-10-2014 23:03 ]

• Lennart95
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-11 16:44
Is er een regelmaat wanneer er races worden georganiseerd? Ik zag te laat dat het vanavond was, anders had ik graag meegedaan

• Metalfreak
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 14-11 17:20

Metalfreak

Hoije woh!

kuusj98 schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 23:23:
[...]

Vrijwel allemaal auto's die je dus nooit ziet op de baan, dat is dan wel weer zeer teleurstellend eerlijk gezegd...
Ik vind het juist een erg indrukwekkend rijtje :Y

McLaren P1 _/-\o_
En die komt ook wel eens op het circuit hoor: ;)

Aan mensen die me ipv mijn gebruiken: hebben jullie in het echt ook zo'n spraakgebrek?

• Remcom00

Remcom00

hij is gek

Lennart95 schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 01:20:
Is er een regelmaat wanneer er races worden georganiseerd? Ik zag te laat dat het vanavond was, anders had ik graag meegedaan
Tot nu toe 3 sessies gedaan in 3 week.

Was leuk gisteren :D.
Het Microsoft stuurtje van 11 jaar oud dee het wonder boven wonder erg goed, de Thrustmaster F430 (rip :() is wel een stuk steviger maar ook een stuk logger met het sturen en heeft vrij beroerde FFB, met die van MS kon in de auto nog opvangen en driften wat met de Thrustmaster gewoon niet kon, de Thrustmaster is ook erg 'twitchy' ondanks dat ie net zoveel graden draait.

Eerste race was leuk, stond ergens op de 5de plek bij de start.
Aantal mensen reden 1:18-1:19 bij de quali, meesten 1:20 en nog wat daar onder.
Dikke start gehad, eerste paar rondjes gingen prima, 1x ingehaald en toen ree iemand in de eerste chicane na start- finish op ronde 5 ofzo op mij in en toen vond de server (of mijn WIFI) het leuk om te disconnecten :(.

2de race ging ook grotendeels best aardig.
Eerst met z'n allen lopen kutten met de banden, soft-slicks waren echt glibberig dus de meesten stonden op medium-slicks.
Uiteindelijk teveel bezig geweest met de setup en geen fatsoenlijke ronde kunnen rijden, maar wel weer een goede start en een fuckup van sommige mensen in de eerste chicane en toen stond ik al 3de ofzo :D.
Eerste 5 rondjes gingen goed, leuk gebattled met oa Supra maar een paar keer er heel dom afgereden (zonder abs en TC wat die dingen normaal wel hebben, nu snap ik waarom :-() en na 10 rondjes van de 15 was mijn focus ook wel weg :+.

3de race was drama, die KTM is echt een apart bakkie; of een bak onderstuur of driften als een malle 8)7.
Begon goed maar ik ree nogal dom (was ook geen serieuze race), eerste paar rondes leuk gereden maar de auto 2x kwijtgeraakt door verkeerd te schakelen bij het remmen (als je te snel naar z'n 2 ging onder remmen was je m kwijt), dus gewoon maar een rondjes gewacht en ergens in het midden ingevoegd zodat ik nog wat kon meerijden :p.

En DutchDevil79 uiteraard enorm bedankt voor het hosten en de rest voor het meedoen d:)b

hoidoei

• DutchDevil79
Het was inderdaad gezellig. Bij begin bleek wel even dat er een setting op de server verkeerd stond. Hierdoor gaf dit problemen met meer dan 8 man op de baan. Gelukkig kunnen verhelpen door flow control uit te zetten op de server.
Had voor de eerste race max 16 man staan maar de server was zo vol dus sorry voor degene die niet binnen konden komen. Hierna op 20 ingesteld voor race 2 en daar kwamen we niet op het maximale aantal. Server was ook met meer dan 16 man nog goed te doen. Dus die test verliep goed.

Race 1 was zeer leuk. had alleen wat moeite om tempo vast te houden met de Opel. Ree nog wel op p3 maar had aardig wat druk van Octanos achter me. Jammer dat hij zich alleen veremde waardoor ik rond ging (ook lastig weer de goede kant op te gaan met zo'n voorwiel aangedreven bakje). Daarna eigenlijk beetje alleen rond gereden op p7 volgens mij.

Race 2 was wat lastiger. Duurde even voor ik op snelheid was, maar tip om op mediums te gaan rijden werkte super. Daardoor p2 kunnen pakken in de kwalificatie. Bij de start moest ik iets lossen bij Joost maar na een tijdje kon ik langzaam weer naar zijn staart toe rijden. Echter toen ik dichtbij was maakte ik een klein foutje waardoor ik weer opnieuw kon beginnen. Echter zat Bob daardoor vlak achter me en zag hij een kans hem ernaast te zetten. p2 verloren en aangesloten achter Bob. Ondertussen was Joost ergens eraf gegaan en zat nu op mijn staart. Paar ronden voor het einde tikte die mij echter aan bij aan remmen voor een bocht. Werd getorpedeerd (lang leve brakke contact model AC) en stond in de grindbak. Kon nog wel verder op p3 maar met 18 seconde achterstand op Bob en Joost was het alleen maar uitrijden.

Race 3 was iets te kort om echt goed te racen, Maar op zich wel weer wat geleerd met de X-bow. Schakel niet terug als je instuurt. Dat werkt niet zo goed.
Lennart95 schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 01:20:
Het was een week van te voren aangekondigd. En er is zelfs een poll geweest met wat we gingen rijden. Daarnaast heb ik dag of zo van te voren ook nog aangegeven dat er een race zou komen.
Maar we gaan volgende week nog wel een sessie doen. Moet alleen nog even kijken welke dag het beste uitkomt. Zit zelf te denken om Woensdag of Vrijdag te pakken. Donderdag kan ik iig niet.

[ Voor 15% gewijzigd door DutchDevil79 op 10-10-2014 13:53 ]

iRacing Profiel

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22:18
Ik werd gister avond ineens wakker op de bank.. Helaas de race moeten missen. Zo te zien was het wel leuk, jammer dus!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10-11 16:41
Geeft AC inmiddels al wat output van dit soort online races? Ik bedoel, kun je achteraf ergens een bestandje inlezen waarin staat wie op welke positie gefinisht is etc?

Het lijkt me leuk om mee te gaan doen met dit soort races maar ik zou graag een soort toernooi zien waar we elke week op vaste tijden een race doen (ok, eventueel twee) en dan een puntentelling bijhouden. Iets serieuzer dus dan wat losse racejes doen (daar ben ik vaak de motivatie snel kwijt om nog mee te doen).

Mijn iRacing profiel

• Remcom00

Remcom00

hij is gek

NickThissen schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 12:21:
Geeft AC inmiddels al wat output van dit soort online races? Ik bedoel, kun je achteraf ergens een bestandje inlezen waarin staat wie op welke positie gefinisht is etc?

Het lijkt me leuk om mee te gaan doen met dit soort races maar ik zou graag een soort toernooi zien waar we elke week op vaste tijden een race doen (ok, eventueel twee) en dan een puntentelling bijhouden. Iets serieuzer dus dan wat losse racejes doen (daar ben ik vaak de motivatie snel kwijt om nog mee te doen).
Niet dat ik weet.
Ik ben wel voorstander van zo'n opzet maar dan moeten we wel wachten tot de RC 1.0 zodat er ook pitstops zijn en de MP hopelijk uit de Alpha stage is.

hoidoei

• NickThissen
Nou ja als je daar op moet wachten, dat zal nog wel even duren toch... Zodra we een beetje fatsoenlijke manier hebben om race results te bekijken kunnen we al wat leuks organizeren denk ik.

Mijn iRacing profiel

• Requiem19
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:03
Ik heb voor de grap gisteren even de Opel op Varano geprobeerd, met mijn systeem heb ik dan in single player tussen de 40-50 fps, met flink wat laggy moments. Online is voor mij voorlopig geen echte optie, zeker niet met velden van 20 mensen.

Wat betreft de race output: is er niet al een slimme app die de raceresultaten op een andere manier als output kan genereren? Op het AC forum zijn er nogal wat apps...

• Beakzz
DutchDevil79 schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 09:59:

Race 3 was iets te kort om echt goed te racen, Maar op zich wel weer wat geleerd met de X-bow. Schakel niet terug als je instuurt. Dat werkt niet zo goed.
Nou dat werkte bij mij nu juist weer wel :) Als ik zag dat ik de bocht niet ging halen schakelde ik terug (in de 2e helft van de bocht) en dan kon ik met een drift precies goed uitkomen :) Het kan ook aan de setup liggen natuurlijk, want een 3e plaats was eigenlijk te hoog voor mijn skills naar mijn idee.

Hier heb ik iig de setup vandaan gehaald voor wie het wil proberen (niet voor Hockenheim, maar het werkte toch) :

http://www.racedepartment...-bow-r-silverstone.81241/

• MarijnGTR
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 06-01 13:23
Remcom00 schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 09:26:
[...]
Eerste 5 rondjes gingen goed, leuk gebattled met oa Supra maar een paar keer er heel dom afgereden
Ja, je maakte je auto goed breed.. Ik zag je er helaas af gaan.. Daarna heb ik niemand meer gezien, dus stond op het punt wat af te remmen en weer gevecht aan te gaan. Gevecht wat we hadden was inderdaad wel leuk... :)

Dank aan de hoster. Zo te zien wel animo voor altijd en krijgen we de server zo vol.

• Flavourlicious
Leuke races gereden. Grappig dat ik met de Adam in de kwali de pole pakte en in de race zelfs tot een 1:17.xxx kwam en dat ik met de GT3 echt gewoon niet mee kwam, alleen in de slotfase van de race een 1:46 kunnen raken maar zo vaak als ik via het astroturf tennisveldvlak van de baan ben gegleden was een goede eindplek niet echt mogelijk meer. :+ KTM was een lastig maar lekker driftbakkie.

@DutchDevil79 Woensdag heeft mijn voorkeur!

• trion75

trion75

Pascal H.

Eindelijk nieuws van Kunos:

www.assettocorsa.net/assetto-corsa-release-candidate-news/

Please enjoy some in-game screenshots directly from the Release Candidate that will be published as soon as possible.

Hoop dat hij vandaag nog wordt uitgebracht, het zal in ieder geval niet lang meer duren.

• NickThissen
Rift support dus binnen een paar dagen? Dat zou wel gaaf zijn :D

Mijn iRacing profiel

• trion75

trion75

Pascal H.

Ja ik ben benieuwd hoe goed het gaat, ik heb nog snel de neiging om misselijk te worden met de Rift, maar Elite Dangerous en LFS gaat wel aardig goed nu, dus hoop dat het in AC ook goed gaat, maar zie er echt naar uit om hem met de Rift te proberen :)

• Flavourlicious
BMW en McLaren krijgen we een lief vriendje erbij. :)

Afbeeldingslocatie: http://www.assettocorsa.net/wp-content/uploads/2014/10/AC_RC_03-1024x576.jpeg

• Bullus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-09-2024
Van FB
Dear Assetto Corsa fans

We know that in the last few weeks we have been very silent, but there was a valid reason; all our resources and everybody in the dev team have been working real hard in order to finish Assetto Corsa and to prepare a preview Release Candidate version to journalists from all around the world. On September 29, we organized an exclusive event at Kunos Simulazioni headquarters inside "Autodromo di Vallelunga". Over 130 journalists have participated in our event, organized with the precious collaboration of Fanatec, NVIDIA, rSEAT, RSR-Nurburg, Media consultants and Ibuz.com. At the end of the scheduled press conference, during which we illustrated all Assetto Corsa features and the complex development process, our guests got the opportunity to try the release candidate preview of Assetto Corsa in 4 simulators with the latest Fanatec Clubsport Wheel V.2. Additionally, guests could try an amazing rSEAT RS1 M4A Full motion simulator, Fanatec Clubsport Wheel V.2 and pedals and Oculus Rift DK2 . So yes, we know you've been waiting for it, Assetto Corsa supports Oculus DK2!
We could have ended the day there and it would have been a cool typical videogame presentation, but you know we breath motorsport and so we wanted a much more immersive experience for our guests. At the Vallelunga circuit pitlane, 15 real Sportcars that are also included in Assetto Corsa, were available for test drive! We wanted to demonstrate and let our guests compare the fidelity of our simulator with a direct comparison to reality. We will soon post footage, photos and more info about the event, but first let us share with you the info about Assetto Corsa.

First of all, let us thank you for the incredible support we got to this amazing project and to our software house, by participating in the Early Access program. Lot's of you have been following this project and our work for a little bit less than a year and probably do not know that when we decided to create and announce Assetto Corsa in 2011, we were thinking to include in version 1.0, a total amount of 15 cars and 3 to 4 italian circuits. Today, Assetto Corsa 1.0 includes circuits like Monza, NurburgringGP, Silverstone, Spa-Francorchamps and more. All of them created with the use of Laserscan technology. It also includes incredible cars, produced by the likes of Ferrari, McLaren, Pagani, Mercedes, BMW, Alfa Romeo and much more.
Even more circuits and cars are under development and will be released after version1.0 of Assetto Corsa. Lot's of those new contents will be free add-ons! This is our way to say thank you for the support you have given us.
Grazie!

Assetto Corsa Release Candidate will be published in the following days. We're working with the feedback of our internal beta-testing team, in order to iron out bugs and improve features. The Release Candidate version has substantial differences from the current Steam Early Access version. New features and improvements to the graphics engine, a brand new sound engine based on FMOD Studio that guarantees more immersion, reverb effects and the ability to control a whole new series of additional effects. A complete remake of all the sounds of every single car has been necessary; an incredible amount of work for our sound engineer.

Some of the features of the new graphics engine, have been already included in the early access build release at the end of the summer. The fantastic videos and screenshots released by the community have shown the a great appreciation of the new engine, but the best is yet to come. Assetto Corsa v1.0 will include heat shimmering, lens flare, God-rays, depth of field improvements, FXAA, tone mapping and more. Every single post processing effect can be activated from the graphics options in order to give you the freedom to configure Assetto Corsa to your specific needs, both in terms of visual quality and performance scalability. Assetto Corsa guarantees adequate frame rate performances, from the most powerful PCs, to the minimum requested hardware configuration. As a matter of fact, the new release also includes support for 4K resolution, static reflections for low performance PCs, dust and dirt on cars, improved smoke and particles, new pilot 3D model that is more detailed and realistic, and collidable objects on circuits.

Assetto Corsa Release Candidate also includes damage to the car bodies, wings, suspensions, engine, gearbox and tyres. Tyres in particular can now simulate blistering, graining, flat spots and blow ups. Because of all these simulated damages and your always important requests, we work hard to include a feature that we are sure will make everybody excited. Pitstops! We have implemented pitstops with animated cinematic pitcrew. Assetto Corsa v1.0 pitstops implementation will support only multiplayer races, but we're working hard to include single player pitstops in one of our next free updates. The delay on the single player implementation, is caused by the need to define and balance the AI pitstop strategy during races.

Assetto Corsa v1.0 is not the end of the journey. More contents and features are being developed and we will inform you about them in the following days. In the mean time, here is the list of the new contents that you will find in Assetto Corsa Release Candidate:
The Lotus 2-11 GT4 and Lotus Exige S, as well as a unique version of the Evora GTE featuring all body panels made entirely of carbonfibre and substantial weight savings.
The much anticipated Ferrari 458 GT2 and Mercedes-Benz SLS GT3.
Ferrari LaFerrari which includes in Assetto Corsa a very advanced simulation of hybrid systems.
Silverstone National and the legendary SPA-Francorchamps recreated in extreme detail using Laserscan technology.
A surprise new entry that also showcases the close connection of Assetto Corsa dev team with the community. We're extremely happy to announce the Carroll-Shelby Cobra 427SC as an official licensed content.
We had plans to include this car in our officially licensed content, but we were surprised and impressed by the work of a great modder that published some amazing screenshots of his work. His mod has took the community by storm and has been highly appraised by everybody. This convinced us that we had to do something about it. We contacted Carrol-Shelby and got the official license and at the same time we worked with the modder and acquired his work. So here it is, the Shelby Cobra 427SC as a free bonus content for Assetto Corsa 1.0. Obviously the already graet physics have been re-implemented, the graphics and sound assets have been updated and are now completely compatible with Assetto Corsa new graphics and sound engine.
We think this is a great tribute to the modder's outstanding work and a compliment and appreciation to the work of the hundreds of modders that are actively supporting Assetto Corsa.

Please enjoy some in-game screenshots directly from the Release Candidate that will be published as soon as possible.
Again, thank you for the great support!
Stiekum toch een hoop features erbij die ik alleen zag in Pcars, die nu ook in AC gaat komen.. *O*

officiele site
http://www.assettocorsa.n...a-release-candidate-news/

|2600k|Asus 290|

• NickThissen
Kan er nu nog niet uit opmaken of Rift support ook in die release candidate die wij krijgen zit, maar klinkt er wel naar, leuk. Ben wel benieuwd, het klinkt allemaal super maar even afwachten hoe het (vooral online) werkt. Mijn grootste ergenissen met het online spelen is dat het hosten enorm ruk is, kost superveel tijd om iets simpels in te stellen (even een andere auto pakken? Dan eerst de hele lijst met players leeg gooien (een voor een natuurlijk, een delete all of multi-selectie was te moeilijk) en dan weer vullen, een voor een), en dat close racing nog niet echt mogelijk is omdat de auto's bij een klein tikje extreem overdreven reageren. Dit laatste is in elke sim wel aanwezig (ja zelfs iRacing) maar in AC is het wel heel extreem, hoop dat ze dat kunnen verbeteren nog.

Mijn iRacing profiel

• Remcom00

Remcom00

hij is gek

Ik was even m'n hoop in Kunos kwijtgeraakt maar dit slaat alles (in goede zin) _/-\o_

hoidoei

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-11 13:47

Arfman

Drome!

Ach, AC is gewoon een leuke offline sim met (vooral) auto's en banen die iRacing niet of minder heeft. Heerlijk om met die SLS over de Nordschleife te knallen, alhoewel iRacing die ook krijgt volgend jaar.

Uiteindelijk heb ik er maar iets van 20 euro voor betaald en dat geld is hij dubbel en dwars waard. Online geef ik het echter geen enkele kans, kijk alleen maar in dit topic, veel te veel gedoe voordat je een keer kunt racen en iets van een resultaat bijhouden is al moeilijk/lastig. Laat maar :)

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

• trion75

trion75

Pascal H.

Nou ik moet zeggen dat ik AC toch erg leuk vind om juist online te doen hoor, snap niet wat je bedoelt met teveel gedoe voor je kan racen?

Enige wat ik heb is dat als men tegen je aan rijdt je te ver van de baan afschiet, maar dat heb je meestal wel, maar hoop dat het met 1.0 en de schade wat minder extreem is, al zal je auto dan wel schade hebben, maar zorgt er misschien ook weer voor dat mensen toch wat voorzichtiger gaan inhalen.

Resultaat bijhouden is inderdaad wel moeilijk/lastig, maar ik doe het nog voor competities, daar ben ik toch niet goed genoeg voor, maar zoals gisteravond met een groep even online racen is erg leuk en gezellig vind ik.

• Beakzz
Arfman schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 15:37:

Uiteindelijk heb ik er maar iets van 20 euro voor betaald en dat geld is hij dubbel en dwars waard. Online geef ik het echter geen enkele kans, kijk alleen maar in dit topic, veel te veel gedoe voordat je een keer kunt racen en iets van een resultaat bijhouden is al moeilijk/lastig. Laat maar :)
Tja ik denk dat het vrij makkelijk te fixen is als daar de focus op komt te liggen. Ik heb geen idee hoe Iracing aan het begin werkte, maar ik denk dat dit spel best lang ondersteuning gaat krijgen (dan wel met betaalde dlc) en dat er leuke mods blijven komen als de final release echt goed wordt.

Het is iig dikke fun en je kan ook eens een beetje vreemd doen en geen rekening te houden met je rating. Het nadeel is dat je wel een groep serieuze gamers moet hebben, want anders wordt het gewoon een dom beukfestijn. Gisteren gebeurde er ook weleens iets lulligs, maar ik heb niemand zwaar sjaggo horen reageren.

edit : moest ff qouten..

[ Voor 26% gewijzigd door Beakzz op 10-10-2014 15:46 ]

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22:18
Ik ben het deels met Arfman eens, iRacing heeft een systeem waar je u tegen mag zeggen. Mensen rijden met hun irl naam waardoor je toch minder snel gaat lopen klooien. Doe je dit toch en iemand report je (als het natuurlijk terecht is) word je daar op aangesproken en word misschien zelfs toegang tot de "service" ontzegt.

Join een random race in Assetto Corsa en er is er 9 van de 10 keer altijd wel iemand bij die het leuk vind om donuts op een recht stuk te maken en vervolgens iedereen er van af knalt. Dan heb je vervolgens het kick systeem (yay!) maar je kan niet van mensen verwachten dat ze daar continu op gaan letten. Het zit vanboven op het scherm maar zodra ik aan het racen ben zit ik er zo in dat hij mij niet meer opvalt...Dat baseer ik ook op het feit hoe lang het duurt (als het mij dus wel opvalt) om iemand te kicken aangezien hier meestal meerdere "vote sessies" voor nodig zijn.

Ik denk als je verwent (mag ik dat zo zeggen?) bent met het systeem van iRacing dat AC inderdaad een stap terug is. Ondanks dat vind ik AC echt een topgame (zelfs nu al) en kijk ik erg uit naar de toekomst. Heb ook een tijdje iRacing gedaan maar om mee te komen moet je er zo veel tijd + geld in investeren dat AC voor mij een betere uitkomst is.

Zoals het er nu uitziet moet AC het gaan hebben van gesloten leagues.

Maaaaaar dat is mijn mening

ik wil alles behalve een iRacing vs AC discussie gaan oproepen maar wou toch even mijn verhaal kwijt.

• trion75

trion75

Pascal H.

Ach AC zou nog 5 jaar ondersteund worden, dus komt vast wel goed, de volgende versie die eraan komt heeft al veel verbeteringen en de komende maanden/jaren zal het nog stukken beter gaan worden, dus komt vast goed. Daarnaast is hij erg goed te modden, dus alles wat je mist komt misschien met de juiste apps er nog wel bij.

Je hebt ook een app voor blauwe vlaggen mocht je dat willen. www.racedepartment.com/downloads/ferito-blueflag.3402/

Zojuist weer een nieuwe beta versie op steam gezet, ik hoop dat die goed door de test komt en ze hem straks vrijgeven.

https://steamdb.info/app/244210/history/

Dat wordt een avondje F5'en :D

• Requiem19
iRacing: sinds 2008 beschikbaar (daarvoor al 4-5 jaar in ontwikkeling)
AC: Early Acces sinds einde 2013 (daarvoor 2 jaar in ontwikkeling)

Als je kijkt waar iRacing was in 2008 en als je kijkt waar AC nu is, dan ligt AC kilometers voor. In iRacing was er in 2008 nog geen bandenslijtage, benzine verbruik werkte niet, op Ovals waren er geen enkele regels etc.

iRacing is na 6+ jaar ontwikkeling natuurlijk een heel stuk verder uitontwikkeld, maar het is nogal kortzichtig om de twee sims zo met elkaar te gaan vergelijken. Laten we eens kijken wat je in AC kunt in 2019...

Daarnaast mag je het prijstechnisch ook niet vergelijken uiteraard.

Mbt het online systeem van iRacing: Fantastisch. Nooit zoveel fun gehad als in iRacing met random online races. Echter is de AC community al bezig om een app/systeem te maken wat lijkt op het iRacing systeem. Als Kunos zelf geen rating/safety systeem maakt (kleine kans), dan komt dit vanzelf vanuit de community.

Wat mij betreft is AC de toekomst :).

• NickThissen
Het online systeem van iRacing is gewoon uniek en werkt subliem, en ik denk niet dat AC dat ooit gaat overtreffen, of het nou vanuit de community komt of vanuit Kunos zelf. Voor zover ik weet werkt het iRacing online systeem al sinds de release ongeveer hetzelfde dus in dat opzicht mag je dat wel vergelijken vind ik. De rest qua content enzo natuurlijk niet.

Het ligt er maar net aan wat je belangrijk vindt. Wil je de beste auto's en graphics en wil je af en toe wat leuk rond kunnen rijden dan zal AC het winnen. Wil je echter een solide online systeem waar je op vaste tijden weet waar je kan rijden, niet afhankelijk van mensen die zelf hosten, en heb je geen interesse in offline rijden dan is iRacing toch een paar stappen voor naar mijn mening. En dat vind ik nou net belangrijker.

Welke sim meer realistisch is is verder ook al sinds de release onderwerp van discussie en mensen zijn het nog steeds niet eens. In sommige gevallen is AC duidelijk beter, in andere gevallen is iRacing beter, en in de meeste gevallen zijn ze allebei gewoon niet realistisch. Als je de meest realistische sim wil hebben dan kun je beter bij een race team aankloppen want dat ga je zelf toch niet vinden.

Wat ik verder persoonlijk een belangrijk punt voor iRacing vind is dat ze toch hun best doen om alles zo realistisch mogelijk te simuleren, en niet maar wat parameters tweaken totdat het 'goed voelt'. Dat is ook de reden dat bandenslijtage zo lang geduurt heeft (en nu nog steeds niet helemaal goed werkt) en dat ze geen geavanceerde features als flatspots en dynamische racelijn etc hebben. In AC lijken ze daar wat soepeler mee om te gaan, wat de ontwikkel tijd en het gevoel ten goede komt (helaas is 'realistische parameters' niet altijd hetzelfde als 'realistisch gevoel') maar de authenticiteit (naar mijn mening) net niet.

[ Voor 20% gewijzigd door NickThissen op 10-10-2014 16:16 ]

Mijn iRacing profiel

• DutchDevil79
Ach ik speel ze gewoon beide. Ik vind AC online gewoon leuk voor tussen door.

iRacing Profiel

• NickThissen
Precies, ik ook hoor.. maar ik zou het nog leuker vinden als er iets van een toernooi georganizeerd werd zodat het iets serieuzer is dan een avondje 5 races achter elkaar doen :) Maar dat is gewoon persoonlijk, kan me ook voorstellen dat men hier geen zin heeft om een race van 50 min of nog langer te doen en liever gewoon voor de fun rond rijdt.

Ik vind het ook helemaal prima om te helpen met organizeren maar niet totdat we een fatsoenlijke manier hebben om de resultaten te bekijken en eventueel ergens automatisch in te lezen. Mijn website voor league management draait nog als test versie en die wil ik graag uitbreiden zodra dat kan :)

Mijn iRacing profiel

• Beakzz
Aangezien ik pas 3 weken een stuur heb en een newbie op simracegebied kan genoemd worden ben ik nog niet aan iracing begonnen, maar zoals ik het nu voor me zie en wil gaan spelen :

- Iracing voor het serieuze rijden met zware competitie (ook al is het op eigen niveau)
- AC voor online fun races door middel van password servers. Ai is 3 x niks
- Game Stockcar Extreme voor Singleplayer only (echt zweet in mijn handen tegen de ai van dit spel :) )

Misschien dat Project Cars nog ergens voor in de plaats komt, maar die heb ik helaas nog niet kunnen testen. Hoe dan ook je hebt momenteel niks te klagen op Simracing gebied ;)
NickThissen schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 16:39:
kan me ook voorstellen dat men hier geen zin heeft om een race van 50 min of nog langer te doen en liever gewoon voor de fun rond rijdt.
Je kan het je misschien niet voorstellen, maar 15 laps waren al slopend voor me gisteren. Ik rij echt nog veel te gespannen :o

[ Voor 24% gewijzigd door Beakzz op 10-10-2014 16:47 ]

Verwijderd

NickThissen schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 16:13:
In AC lijken ze daar wat soepeler mee om te gaan, wat de ontwikkel tijd en het gevoel ten goede komt (helaas is 'realistische parameters' niet altijd hetzelfde als 'realistisch gevoel') maar de authenticiteit (naar mijn mening) net niet.
Dat doet me denken aan de muziekwereld, waar mensen al jaren de elektronica van de TB-303 tot in detail nabouwen. Het probleem is alleen dat het resultaat zelden ooit ergens naar klinkt. Dan heeft een qua techniek wat minder nauwkeurige maar qua resultaat betere digitale synth toch echt de voorkeur.

Prachtig verhaal, dat simuleren, maar als het resultaat er niet beter van wordt heeft het weinig zin.

• NickThissen
Er is natuurlijk een optimum tussen alles maar op gevoel doen en alles 100% simuleren, en waar dat optimum ligt hangt net af van je voorkeur.

Ik heb de voorkeur voor meer simuleren en minder op gevoel, voor twee duidelijke redenen:

- 'Gevoel' is extreem subjectief. Wanneer ben je tevreden als developer, als het 'leuk' voelt, als het 'realistisch' voelt, en hoe meet je dat? Laat je elke auto door iemand rijden die in de echte auto veel ervaring heeft? Dat is natuurlijk niet praktisch, en zelfs al zou je dat wel doen dan blijft het subjectief, er zijn genoeg voorbeelden waar echte coureurs van iRacing zeggen dat het heel goed is, en ook genoeg voorbeelden waar ze zeggen dat er niks van klopt, dus ja... wie heeft er gelijk?
Daarnaast heb je altijd grote verschillen in hardware, het maakt veel verschil of iemand met een goedkoop plastic stuurtje rijdt of met een professioneel stuur van $3000, of iemand met 30 FPS genoegen neemt of iemand die perse 200+ fps op 140Hz schermen wil, etc.

- Zoveel mogelijk echt simuleren heeft als voordeel dat je het verder kan ontwikkelen. Als je je model verbeterd dan kom je steeds dichter bij de werkelijkheid. Als je maar wat op gevoel doet is er nauwelijks sprake van een model en tweak je gewoon de parameters tot het "klopt" op gevoel. Hoe ga je dat ooit verbeteren? Als je een kloppend model hebt dan kun je hopelijk je parameters vast stellen, ideaal gezien gebruik je dezelfde waarden als in het echt, maar in de praktijk zul je vaak moeten bijschaven voor verschillende redenen (zolang je maar goeie argumenten hebt daarvoor) en zul je vaak moeten extrapoleren voor situaties die in echte tests niet voorkomen of niet interessant zijn.

In dat laatste zit precies de optimalisatie tussen 'echt' en 'op gevoel', hoeveel tweak je de parameters en waarom is dat nodig? Naar mijn mening zit iRacing precies op het goeie punt, ze proberen zo veel mogelijk realistisch te houden maar wijken daar vanaf als het echt niet kan of als het anders te lang zou duren om iets in te bouwen. Bij AC heb ik het gevoel (dat baseer ik op een paar forum posts van Kunos lang geleden, kan best veranderd zijn) dat ze veel meer op gevoel doen. Wat ik toen las ging bijv over de banden - ze hadden een vast aantal type banden (F1, GT3, GT2, street, etc) met elk vaste "parameters" zoals "grip" en "temperatuur waarop je grip begint te verliezen" en "temperatuur waarop je banden gaan slijten". In het echt zijn dat geen parameters, dat zouden resultaten van je model moeten zijn, geen input parameters... Je input parameters zijn de samenstelling van het rubber etc, als je model klopt komt daar vanzelf de temperatuur uit rollen waarbij ze gaan slijten. Dat is natuurlijk overdreven om te verwachten maar het kwam op me over alsof ze gewoon een tabelletje hebben met "bij deze temperatuur krijg je zoveel grip" en dat is natuurlijk totaal onrealistisch.

Mijn iRacing profiel

Verwijderd

NickThissen schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 17:07:
- Zoveel mogelijk echt simuleren heeft als voordeel dat je het verder kan ontwikkelen. Als je je model verbeterd dan kom je steeds dichter bij de werkelijkheid. Als je maar wat op gevoel doet is er nauwelijks sprake van een model en tweak je gewoon de parameters tot het "klopt" op gevoel. Hoe ga je dat ooit verbeteren?
Het is natuurlijk minder binair dan dat. Je kunt prima alles zo goed mogelijk simuleren en daarna de laatste tweaks voor het gevoel doen - totdat je iets weer iets beters kunt simuleren dat dichter bij de werkelijkheid ligt. Dat tweaken voor gevoel lijkt iRacing over te slaan, met soms gebrekkig gedrag als gevolg.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2014 17:15 ]

• NickThissen
Als je de rest van die alinea mee quote dan nuanceer ik het toch juist? :p

Maar ik denk dat het niet zo is dat iRacing het tweaken over slaat, maar meer dat ze niet bereid zijn om te VEEL te tweaken omdat dat toch een beetje hun trademark is (vooral het bandenmodel dan). Het is natuurlijk zonde om een super ingewikkeld model te hebben en daarna alles wat het model voorspelt weg te gooien en maar wat in te vullen.

Er zijn zeker voorbeelden waarin iRacing meer water bij de wijn kan doen om dingen te verbeteren, en de laatste tijd heb ik het gevoel dat ze dat ook iets vaker doen zodat ze iets sneller grotere updates kunnen uitbrengen en auto's die veel beter aanvoelen (ik wil graag geloven dat ze hun model ineens veel verbeterd hebben maar het was wel erg toevallig tegelijk met de 'release' van AC).

Mijn iRacing profiel

• Dacide
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-10-2024
Dear Assetto Corsa fans

We know that in the last few weeks we have been very silent, but there was a valid reason; all our resources and everybody in the dev team have been working real hard in order to finish Assetto Corsa and to prepare a preview Release Candidate version to journalists from all around the world. On September 29, we organized an exclusive event at Kunos Simulazioni headquarters inside "Autodromo di Vallelunga". Over 130 journalists have participated in our event, organized with the precious collaboration of Fanatec, NVIDIA, rSEAT, RSR-Nurburg, Media consultants and Ibuz.com. At the end of the scheduled press conference, during which we illustrated all Assetto Corsa features and the complex development process, our guests got the opportunity to try the release candidate preview of Assetto Corsa in 4 simulators with the latest Fanatec Clubsport Wheel V.2. Additionally, guests could try an amazing rSEAT RS1 M4A Full motion simulator, Fanatec Clubsport Wheel V.2 and pedals and Oculus Rift DK2 . So yes, we know you've been waiting for it, Assetto Corsa supports Oculus DK2!
We could have ended the day there and it would have been a cool typical videogame presentation, but you know we breath motorsport and so we wanted a much more immersive experience for our guests. At the Vallelunga circuit pitlane, 15 real Sportcars that are also included in Assetto Corsa, were available for test drive! We wanted to demonstrate and let our guests compare the fidelity of our simulator with a direct comparison to reality. We will soon post footage, photos and more info about the event, but first let us share with you the info about Assetto Corsa.

First of all, let us thank you for the incredible support we got to this amazing project and to our software house, by participating in the Early Access program. Lot's of you have been following this project and our work for a little bit less than a year and probably do not know that when we decided to create and announce Assetto Corsa in 2011, we were thinking to include in version 1.0, a total amount of 15 cars and 3 to 4 italian circuits. Today, Assetto Corsa 1.0 includes circuits like Monza, NurburgringGP, Silverstone, Spa-Francorchamps and more. All of them created with the use of Laserscan technology. It also includes incredible cars, produced by the likes of Ferrari, McLaren, Pagani, Mercedes, BMW, Alfa Romeo and much more.
Even more circuits and cars are under development and will be released after version1.0 of Assetto Corsa. Lot's of those new contents will be free add-ons! This is our way to say thank you for the support you have given us.
Grazie!

Assetto Corsa Release Candidate will be published in the following days. We're working with the feedback of our internal beta-testing team, in order to iron out bugs and improve features. The Release Candidate version has substantial differences from the current Steam Early Access version. New features and improvements to the graphics engine, a brand new sound engine based on FMOD Studio that guarantees more immersion, reverb effects and the ability to control a whole new series of additional effects. A complete remake of all the sounds of every single car has been necessary; an incredible amount of work for our sound engineer.

Some of the features of the new graphics engine, have been already included in the early access build release at the end of the summer. The fantastic videos and screenshots released by the community have shown the a great appreciation of the new engine, but the best is yet to come. Assetto Corsa v1.0 will include heat shimmering, lens flare, God-rays, depth of field improvements, FXAA, tone mapping and more. Every single post processing effect can be activated from the graphics options in order to give you the freedom to configure Assetto Corsa to your specific needs, both in terms of visual quality and performance scalability. Assetto Corsa guarantees adequate frame rate performances, from the most powerful PCs, to the minimum requested hardware configuration. As a matter of fact, the new release also includes support for 4K resolution, static reflections for low performance PCs, dust and dirt on cars, improved smoke and particles, new pilot 3D model that is more detailed and realistic, and collidable objects on circuits.

Assetto Corsa Release Candidate also includes damage to the car bodies, wings, suspensions, engine, gearbox and tyres. Tyres in particular can now simulate blistering, graining, flat spots and blow ups. Because of all these simulated damages and your always important requests, we work hard to include a feature that we are sure will make everybody excited. Pitstops! We have implemented pitstops with animated cinematic pitcrew. Assetto Corsa v1.0 pitstops implementation will support only multiplayer races, but we're working hard to include single player pitstops in one of our next free updates. The delay on the single player implementation, is caused by the need to define and balance the AI pitstop strategy during races.

Assetto Corsa v1.0 is not the end of the journey. More contents and features are being developed and we will inform you about them in the following days. In the mean time, here is the list of the new contents that you will find in Assetto Corsa Release Candidate:
The Lotus 2-11 GT4 and Lotus Exige S, as well as a unique version of the Evora GTE featuring all body panels made entirely of carbonfibre and substantial weight savings.
The much anticipated Ferrari 458 GT2 and Mercedes-Benz SLS GT3.
Ferrari LaFerrari which includes in Assetto Corsa a very advanced simulation of hybrid systems.
Silverstone National and the legendary SPA-Francorchamps recreated in extreme detail using Laserscan technology.
A surprise new entry that also showcases the close connection of Assetto Corsa dev team with the community. We're extremely happy to announce the Carroll-Shelby Cobra 427SC as an official licensed content.
We had plans to include this car in our officially licensed content, but we were surprised and impressed by the work of a great modder that published some amazing screenshots of his work. His mod has took the community by storm and has been highly appraised by everybody. This convinced us that we had to do something about it. We contacted Carrol-Shelby and got the official license and at the same time we worked with the modder and acquired his work. So here it is, the Shelby Cobra 427SC as a free bonus content for Assetto Corsa 1.0. Obviously the already graet physics have been re-implemented, the graphics and sound assets have been updated and are now completely compatible with Assetto Corsa new graphics and sound engine.
We think this is a great tribute to the modder's outstanding work and a compliment and appreciation to the work of the hundreds of modders that are actively supporting Assetto Corsa.

Again, thank you for the great support!

Verwijderd

NickThissen schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 17:18:
Maar ik denk dat het niet zo is dat iRacing het tweaken over slaat, maar meer dat ze niet bereid zijn om te VEEL te tweaken omdat dat toch een beetje hun trademark is (vooral het bandenmodel dan). Het is natuurlijk zonde om een super ingewikkeld model te hebben en daarna alles wat het model voorspelt weg te gooien en maar wat in te vullen.
Nou ja, het gaat natuurlijk niet alleen om gevoel bij AC. Het gaat ook om meetbare resultaten. Als je een prachtige complexe simulatie hebt die resultaten uitspuugt die niet altijd stroken met de werkelijkheid zie ik het niet als een groot probleem die parameters te tweaken zodat ze dat wel doen - zolang je maar weet dat je ermee gerommeld hebt en dan ook verbetert door de onderliggende simulatie te verbeteren, in plaats van voort te borduren op de tweaks.
_O-

Kiekt eens boven je.

• NickThissen
Verwijderd schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 17:25:
[...]

Nou ja, het gaat natuurlijk niet alleen om gevoel bij AC. Het gaat ook om meetbare resultaten. Als je een prachtige complexe simulatie hebt die resultaten uitspuugt die niet altijd stroken met de werkelijkheid zie ik het niet als een groot probleem die parameters te tweaken zodat ze dat wel doen - zolang je maar weet dat je ermee gerommeld hebt en dan ook verbetert door de onderliggende simulatie te verbeteren, in plaats van voort te borduren op de tweaks.
Mee eens hoor, maar voor mijn gevoel beschrijf je nu iRacing en niet AC :) Maar ik kan het mis hebben, ik heb van beide de broncode niet gezien hoor...

Parameters tweaken tot je model de juiste dingen uitspuugt is bijvoorbeeld wanneer je de elasticiteit van het rubber (ik zeg maar iets) een klein beetje aanpast vergeleken met de echte meetbare waarde, zodat de grip die uit je model rolt beter klopt of beter aanvoelt, omdat je weet dat je model de grip onderschat in een bepaalde range van elasticiteit. Je gebruikt echte input parameters, die je een klein beetje tweakt omdat je model niet 100% klopt.

Zomaar wat op gevoel doen is meer iets als: "doe mij maar iets meer grip. Waarom? Omdat ik te weinig grip voel".

Mijn iRacing profiel

• Requiem19
Wat bij AC natuurlijk wel makkelijk kan is trial en error: bijv physics parameters tweaken, testen in de sim en vervolgens naast telemetry leggen van een auto die net over Vallelunga gereden heeft.

Zoals bij het press event te zien was is dat niet zo lastig voor ze en hebben ze een flinke toegang tot data van race teams.

Verwijderd

NickThissen schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 17:31:
Mee eens hoor, maar voor mijn gevoel beschrijf je nu iRacing en niet AC :)
Dat mis ik een beetje in deze discussie - kennis over hoe Kunos er nu precies mee bezig is. Ik heb toch het idee dat ze behoorlijk de diepte in gaan en niet zomaar een beetje tweaken totdat het goed voelt, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik het niet weet.

• NickThissen
Klopt, dat geeft AC wel een groot voordeel en een goeie reden om meer op gevoel te doen. Ik denk dat dat ook kan verklaren waarom (volgens de meerderheid?) vooral de langzamere (straat) auto's erg goed zijn, terwijl de snellere downforce auto's enzo toch niet zo super realistisch zijn (waarschijnlijk lastiger om daarin zelf te testen).

Mijn iRacing profiel

• NickThissen
Verwijderd schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 18:07:
[...]

Dat mis ik een beetje in deze discussie - kennis over hoe Kunos er nu precies mee bezig is. Ik heb toch het idee dat ze behoorlijk de diepte in gaan en niet zomaar een beetje tweaken totdat het goed voelt, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik het niet weet.
Ik denk dat zowel iRacing als AC hun echte onderliggende modellen goed zullen beschermen en vooral zullen vertellen dat het allemaal toch echt klopt, geen mens die het kan ontkrachten. Maar ik baseer mijn gevoel op een paar forum posts van Kunos, vooral die over de banden, en wat ik weet van iRacing.

In een ideale wereld zouden ze elkaar gewoon een handje helpen en dan hadden we een super sim :D

Mijn iRacing profiel

• _A3
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 14-01-2023

_A3

NickThissen schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 12:21:

Wat er naar mijn idee, buiten de pitstops, vooral moet gebeuren voordat je een goede competitie op kunt zetten is dat je de replay kunt zien van een hele race. Zo kun je achteraf mensen aanspreken(of zelfs straffen) op hun rijgedrag. Anders zul je bij ongelukken toch regelmatig het woord van de ene tegen het woord van de andere hebben en dat zal vast problemen opleveren.

Als dit erin zit verwacht ik dat het niet lang zal duren voordat ze bij isr-series.com een competitie gaan organiseren. Hoop ik wel dat het voor mij dagen/tijden zijn die ik over het algemeen kan. En ook dat ik dan gewoon goed internet heb als ik mijn pc met een kabel heb aangesloten. Want een online race rijden terwijl ik op mijn Wi-Fi zit is niet ideaal. Laatste keer zag ik dan ook een aantal tegenstander "warpen". Dan ben je dus ook niet zeker van dat wat je ziet ook is wat de server ervaart met waar jij en de tegenstander op de baan rijdt. En zeker als het eens close racing duel zou zijn gaat dat gegarandeerd mis.

• Requiem19
_A3 schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 18:10:
[...]

Wat er naar mijn idee, buiten de pitstops, vooral moet gebeuren voordat je een goede competitie op kunt zetten is dat je de replay kunt zien van een hele race. Zo kun je achteraf mensen aanspreken(of zelfs straffen) op hun rijgedrag. Anders zul je bij ongelukken toch regelmatig het woord van de ene tegen het woord van de andere hebben en dat zal vast problemen opleveren.

Als dit erin zit verwacht ik dat het niet lang zal duren voordat ze bij isr-series.com een competitie gaan organiseren. Hoop ik wel dat het voor mij dagen/tijden zijn die ik over het algemeen kan. En ook dat ik dan gewoon goed internet heb als ik mijn pc met een kabel heb aangesloten. Want een online race rijden terwijl ik op mijn Wi-Fi zit is niet ideaal. Laatste keer zag ik dan ook een aantal tegenstander "warpen". Dan ben je dus ook niet zeker van dat wat je ziet ook is wat de server ervaart met waar jij en de tegenstander op de baan rijdt. En zeker als het eens close racing duel zou zijn gaat dat gegarandeerd mis.
Je kunt ook overwegen zo'n 'wall plug' te nemen van Sweex oid. Internetsignaal doorsturen via je stopcontact. Werkt echt vlekkeloos bij mij thuis. Ik had ook geen zin om een kabel te trekken door heel m'n huis in en wifi is gewoon geen optie voor je sim-pc.

Verwijderd

DutchDevil79 bedankt voor het hosten.

Heb genoten, was een lange zit geen tijd om koffie te pakken enz, maar was leuk.

Bij R1 was ik te laat voor Q (server was vol), na een de start kwam er een plaatsje vrij, hierdoor maar gewoon ingestapt en iedereen die sneller was gewoon zo goed mogelijk voorbij laten gaan.
Wat een tijden werden er gereden door de top 1:18 en en volgens mij nog lager. ik kwam niet onder de 1:20.

R2 was een ramp ik kon geen set-up vinden. toch als enalaatste op de grid. Had een goede start maar deed rustig aan om niemand een beuk te verkopen dus als laatste uit bocht 1.hierna geprobeerd bij te blijven maar dat lukte niet erg.
Na een aantal ronde werd ik al gelapt, heb iedereen zoveel mogelijk ruimte gegeven om mij in te halen, maar sorry als ik iemand toch in de weg gereden heb (moet nog veel leren ben ik achter), wat ik wel een paar keer had is dat ik ruimte geef aan degene die mij in wilde halen en deze van zijn lijn afging en mij en of beide van de baan schoten. ik hoor graag wat daar fout is gegaan.

R3 wat een K.. ding is die KTM kan daar echt niet mee overweg wat ik ook probeerde terug schakelen resulteerde in een spin, even de rem aan raken en je gaat gewoon rechtdoor, denk dat oefening baard kunst hier wel op zijn plaats is.

Al met al was een lange zit (geen tijd om een bakkie te pakken of een Sanitaire stop te maken) maar leerzaam.

Denk dat ik eerst maar een met de Adam en de Civic het e.e.a. uit ga proberen en een goede set-uo te zoeken en dan maar een overstap op die snelle jongens. Daar kom ik geen 1 sec tekort maar dat gaat eerder naar de 10 sec..

Blijven oefenen en af en toe een race mee pakken

• _A3

_A3

Requiem19 schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 18:13:
[...]

Je kunt ook overwegen zo'n 'wall plug' te nemen van Sweex oid. Internetsignaal doorsturen via je stopcontact. Werkt echt vlekkeloos bij mij thuis. Ik had ook geen zin om een kabel te trekken door heel m'n huis in en wifi is gewoon geen optie voor je sim-pc.
Bedankt voor het meedenken en ik ken ze ook de Ethernet over power adapters. En die werken ook erg goed. Maar de kabel leggen is niet mijn probleem. Sterker nog die ligt er al lang. Ik zal zeer binnenkort eens in een ander gedeelte van het forum een topic openen om mijn probleem te beschrijven.

• Tortelli

Tortelli

Requiem19 schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 18:13:
[...]

Ik heb de telefoon kabel op de grote slaapkamer vervangen voor ethernet, die loopt langs het laminaat naar mijn pc kamer 8). Zeer happy mee!.

• lezut
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 01-11 14:31
_A3 schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 18:10:
[...]
Als dit erin zit verwacht ik dat het niet lang zal duren voordat ze bij isr-series.com een competitie gaan organiseren. Hoop ik wel dat het voor mij dagen/tijden zijn die ik over het algemeen kan.
We gaan bezig om wat appjes mbt logging op de server te testen, maar als dat een beetje fatsoenlijk werkt en de 1.0 is geland dan zie ik binnenkort wel een GT3 kampioenschap georganiseerd worden :)

• _A3

_A3

Heb het topic meteen maar aangemaakt. Hopelijk dat iemand mij daar mee kan helpen. Link naar het topic

Overigens vermoedt ik dat zo'n raceavond, zoals die gisteren is geregeld, mij ook wel bevalt. Zeker als het wat drukker is. Helaas kon ik er gisteren in verband met andere zaken niet bij zijn. Tevens heb ik ook geen vaste dag dat ik 's avonds niets hoef te doen dus is het voor mij per week bekijken.

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 05:50

JoepW

iRacer & Home Assistant

Ik heb AC ook maar weer eens afgestoft. Heb de 3 schermen en het stuur / pedalen afgesteld. Eerste indruk was prima, zeker op lagere snelheid vergeleken met iRacing.
Enige is dat ik fanaleds nog niet aan het werk krijg.
Morgen maar eens een paar rondjes sturen.

[ Voor 9% gewijzigd door JoepW op 10-10-2014 20:28 ]

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

• Dacide
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-10-2024
Maar begrijp ik het nu goed.. Is er nog geen concrete release datum van 1.0? (los van het feit dat de release candidate gereed is)

• trion75

trion75

Pascal H.

Klopt, ze zeggen binnen enkele dagen, nu zijn ze erg goed in uitstellen, maar ik hoop toch dat het dit weekend nog is. Hoop dat de versie van vanmiddag goed genoeg is zodat ze hem morgen kunnen vrijgeven. Vanavond zal wel niet meer, want er duiken altijd wat bugs op en dan is het te laat ze nog te fixen.

• Alexxxxxxxxxx
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online

Alexxxxxxxxxx

Hier had uw tekst kunnen staan

Alexxxxxxxxxx schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 02:11:
Ik hoop dat je ook echt kunt wisselen tussen elektrisch en benzine :P
Dacide schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 17:23:
:9~

• Avioto
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-11 16:52
Diepte-interview met de lead programmer:

Ze hebben gewoon een kantoor bij Valluenga, hoe vet is dat :o

Er komt waarschijnlijk een console versie zodra er serieuze support is voor stuurtjes op PS4/Xbone.

[ Voor 23% gewijzigd door Avioto op 11-10-2014 09:26 ]

Steam/XBL: Avioto

Verwijderd

Dacide schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 17:23:

Heel gaaf! Ontzettend benieuwd hoe dit zijn uitwerking gaat hebben in het spel. Wordt natuurlijk extra leuk wanneer de P1 van de McLaren ook uit is in het spel.

Ik ben ook erg benieuwd naar de nieuwe sound engine! De motorgeluiden vond ik al niet heel slecht eigenlijk... (ben ook GT speler, dus misschien heeft het daar mee te maken haha)
Avioto schreef op zaterdag 11 oktober 2014 @ 09:03:
Diepte-interview met de lead programmer:
Leuk interview, blijf het knap vinden wat ze daar voor elkaar krijgen.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2014 11:35 ]

• trion75

trion75

Pascal H.

Inmiddels zitten we al over de 18GB, hoop dat deze versie goed genoeg is om hem vrij te geven als RC.

Changed Depots
244211/encryptedmanifests/beta/encrypted_gid: * hidden *
244211/maxsize: 19309628834 (17.98 GB) › 19381705203 (18.05 GB) (diff = +68.74 MB)
branches/beta/buildid: 406516 › 407599

Verwijderd

En een preview:

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2014 15:14 ]

• Remcom00

Remcom00

hij is gek

hoidoei

• trion75

trion75

Pascal H.

En de 6 nieuwe standaard post processing presets:

Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xfp1/t31.0-8/1898845_983211781705140_6440427418587590257_o.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door trion75 op 11-10-2014 16:15 ]

• ACC

ACC

Gvd nog steeds niet uit? Lijkt sinterklaas wel dit, je weet dat t eraan komt alleen duurt het de laatste dagen/uren het langst.

• Beakzz
Tja op een gegeven moment leer je dat even wachten op iets vaak geen kwaad kan en dat sinterklaas niet bestaat... Sorry :+

• trion75

trion75

Pascal H.

Beste Kunos, kom maar binnen met je sim <+:)

ZIe ginds komt La Ferrari, ik zie hem al rijden....

Hij komt, hij komt, die release candidate 1.0.... oOo

Zo heb genoeg gezongen nu, hoop dat Kunos hem dit weekend nog in m'n steampje stopt :+

• DutchDevil79
Ja en Kunos staat nu niet bekend om zijn geweldige prognoses. Maakt mij niet zoveel uit maar ik ga er vanuit dat de 1.0 update er op zijn vroegst pas op Woensdag is.

iRacing Profiel

• ACC

ACC

Fuck die betatesters. Dat zijn wij! De hele community die dit spel hebben gekocht voordat het af is. Door die gesloten betatesting duurt het zo lang voor ons.

• Bullus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-09-2024

|2600k|Asus 290|

• trion75

trion75

Pascal H.

Tolgatg schreef op zaterdag 11 oktober 2014 @ 20:44:
Fuck die betatesters. Dat zijn wij! De hele community die dit spel hebben gekocht voordat het af is. Door die gesloten betatesting duurt het zo lang voor ons.
Zo denkt iedereen er inderdaad over geloof ik, om de 2 weken konden we ze testen en werden de bugs opgelost en nu moet hij door een klein groepje getest worden :(

Maar morgen is een paar dagen en ook met die trailer die nu uit is, ik verwacht hem elk moment, maar dat doe ik al een tijdje haha.

Ze moeten zoals in Euro Truck 2 doen, dat je in steam kan kiezen of je beta of stabiel wil.

[ Voor 7% gewijzigd door trion75 op 11-10-2014 21:03 ]

• vosss
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-11 20:20
Ow ik begrijp dat versie 1,0 binnen zeer afzienbare tijd uit gaat komen?

Ik heb deze game god weet hoe lang geleden al eens gekocht nadat een van de early beta's op usenet stonden en ik die even kort getest had.

Dus meteen gekocht op Steam en eigenlijk verder nooit meer naar omgekeken, want hij was nog niet af.

Misschien een hele domme vraag, maar in die RC v1.0 komt daar ook al iets van een careermode in? Of komt dat helemaal niet in AC en haal ik het nu door elkaar met pCARS (die ik overigens ook al gebacked heb maar eigenlijk nooit meer speel omdat ik wacht op de final).

Iemand die dat zo weet? :)

=edit=
Nevermind, ik las het al op hun site dat er inderdaad een careermode in zit.
Dat vind ik altijd tof als dat in racegames zit. Dan doe je het ook ergens voor.

Nou laat die versie 1 maar komen. Steam update dat automatisch neem ik aan toch? :)

[ Voor 17% gewijzigd door vosss op 11-10-2014 21:17 ]

• Beakzz
Een careermode is alleen maar leuk als de ai een leuke tegenstander is dus ben benieuwd wat daar nog van is aangepakt. Als ze niet gelijk bij de start in een rijtje gaan rijden en niet voor je aan de kant vliegen zal dat al een hele verbetering zijn.

• DutchDevil79
Ik heb even een servertje op gezet. Klaar met Iracing vanavond dus wie zin het kan joinen.

GoT Fun server.

Eerste race de VAZ Club uitproberen op Nurburg Sprint.

http://www.racedepartment...1lub-racing-version.3576/

iRacing Profiel

• Beakzz
Oeh die ziet er leuk uit. Moet alleen nog minstens 45 min gezellig doen :/

• Remcom00

Remcom00

hij is gek

DutchDevil79 schreef op zaterdag 11 oktober 2014 @ 22:12:
Ik heb even een servertje op gezet. Klaar met Iracing vanavond dus wie zin het kan joinen.

GoT Fun server.

Eerste race de VAZ Club uitproberen op Nurburg Sprint.

http://www.racedepartment...1lub-racing-version.3576/
Join zo ook wel ff, vanmiddag ff de VAZ Club geprobeerd en best een leuk bakkie.

hoidoei

• Flavourlicious
Ik zal m ook ff aan doen. Heb alleen geen zin om triple screen aan te zetten nu, te veel werk. :+

• trion75

trion75

Pascal H.

Ik ga hem ook even opstarten,

Misschien ook leuk om eens op de top gear track te doen

download:
http://www.mediafire.com/...9huq/ac_topgear_v.1.0.rar

We moeten eigenlijk nog een Suzuki Liana en Opel Astra mod hebben :D

• trion75

trion75

Pascal H.

Heb me super vermaakt op de top gear track! Lachen als je elkaar daar moet kruizen :D

Pagina: 1 ... 44 ... 97 Laatste

Dit topic is gesloten.