CPU: i7 4770K @4.8 GHz | GPU: MSI GTX780 Gaming 3GB | MOBO: Asus Z87-pro | RAM: 24GB | OS: Windows 10 x86_64| Wheel: Logitech G25 with Playseat Challenge | VR: Oculus Rift DK2 |
Verwijderd
Wel jammer is een leuke baan om te rijden.
Komt wel een nieuwe voor in de plaats denk ik, alleen nu even wachten voorlopig.
In ieder geval weten we woensdag weer wat meer.
CPU: i7 4770K @4.8 GHz | GPU: MSI GTX780 Gaming 3GB | MOBO: Asus Z87-pro | RAM: 24GB | OS: Windows 10 x86_64| Wheel: Logitech G25 with Playseat Challenge | VR: Oculus Rift DK2 |
Heb AC nu een beetje onder de knie, heb al aardige rondes met de F40 op de Norschleife, half driftend mind you
Weet alleen niet 100% zeker of ik er bij kan zijn, moet wel iemand helpen met verhuizen.
hoidoei
Mij best, we zien wel wie d'r op komen dagen en anders gaan we gewoon wat rondjes rijden op de NordschleifeDutchDevil79 schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 10:27:
Ik kan Vrijdag niet, best volle week voor mij deze week. Alleen Woensdag zou ik nog wel iets kunnen opzetten, maar dat is best kort dag.
hoidoei
Ik zal mijn server vanavond rond acht uur opstarten met de volgende sessie.
Naam server: GoT Fun Server
Auto: Pagani Zonda R
Track: Imola
Na deze sessie kijken we wel hoeveel man er zijn en wat we dan gaan doen.
Dan heb ik het liefst daarna de 458 op de NurburgringGP of Mugello.
Heb nu wel de FFB op orde dus zo'n drama als vorige week vrijdag word het hopelijk niet.
hoidoei
Favoriete combinatie
Ben alleen bang dat het vanavond niet gaat lukken qua tijd.
Aan mensen die me ipv mijn gebruiken: hebben jullie in het echt ook zo'n spraakgebrek?
Hoe laat kun je mee doen?
Ik kan tot een uurtje of 10.
hoidoei
458 stage 3 op Nurburgring kan ik bijvoorbeeld vanaf 6 uur laten draaien. Dan start ik om 8 uur de sessie met de Pagani in.
En ik weet niet of er om 6 uur als mensen op de server zitten, ik kan in ieder geval vanaf een uur of 7, misschien iets later, meedoen.
hoidoei
hoidoei
Misschien handiger met ww, dan heb je alleen mensen van hier, als de server de verbinding niet aan kan gaan de auto's meestal vliegen.
Teamspeak server: wrt.upexia.nl en het wachtwoord is: iracing
Maar de 1e race was wel erg leuk, volgende keer maar met wachtwoord lijkt me beter.
Verwijderd
2de race was misschien iets te hoog gegrepen om even snel te rijden. De Zonda R is een listig bakje en dan ook op Imola was voor sommige te moeilijk. Was redelijke chaos tijdens de race.
Volgende week zal ik weer met paswoord hosten en zal ik wat eerde de race aan kondigen. Maar zeker die eerste race smaakt naar meer. Was zeer leuk.
Was wel leuk.
hoidoei
Als je daar word gelapt mag je toch echt gaan afvragen of dit wel de juiste hobby/game voor je isBeakzz schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 16:55:
Dan probeer ik er volgende week bij te zijn. Kan ik mooi nog even wat oefenen van de weekDe Opel adam toevallig gisteren geprobeerd op de Nordsleife (spelling ?
). Wat een lastig circuit om te onthouden, maar je wordt niet snel gelapt
Was gisteren erg leuk maar de 2de race was toch echt niets voor mij. Na 5 minuten (tijdens de practice) ben ik afgehaakt. Mijn voorkeur gaat stiekem toch wel uit naar de GT3 auto's! Of bijvoorbeeld een race met de Corvette C6R!
Wat ik overigens erg jammer vind is dat mensen tijdens de race weg gaan. Race 1 was ik ergens ronde 2 afgeknalt waardoor ik het veld kwijt was. Vervolgens heb ik wat mensen kunnen inhalen (motivatie: ik wil niet dat mijn naam op de laatste plek staat!
[ Voor 20% gewijzigd door Bullus op 03-10-2014 21:53 ]
|2600k|Asus 290|
[ Voor 11% gewijzigd door DutchDevil79 op 02-10-2014 19:51 ]
Jaa sorry ik ree voor je, goede start maar paar keer d'r af gereden en toen m'n banden verrot waren was ik er helemaal klaar meeR0y. schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 17:08:
[...]
Als je daar word gelapt mag je toch echt gaan afvragen of dit wel de juiste hobby/game voor je is
Was gisteren erg leuk maar de 2de race was toch echt niets voor mij. Na 5 minuten (tijdens de practice) ben ik afgehaakt. Mijn voorkeur gaat stiekem toch wel uit naar de GT3 auto's! Of bijvoorbeeld een race met de Corvette C6R!
Wat ik overigens erg jammer vind is dat mensen tijdens de race weg gaan. Race 1 was ik ergens ronde 2 afgeknalt waardoor ik het veld kwijt was. Vervolgens heb ik wat mensen kunnen inhalen (motivatie: ik wil niet dat mijn naam op de laatste plek staat!) maar een minuut later gingen die weer weg.. Erg frustrerend
hoidoei
Heb er wel zin in, zeker omdat ik dan ook eindelijk met de rift kan racen
Overigens hoop ik weer stiekem dat 1.0 morgen al komt, er duiken altijd bugs op na een nieuwe release, als ze ons morgen al de RC 1.0 geven dan hebben ze nog de tijd om die te fixen voor de final 1.0 uit komt.
We wachten af, straks maar eens kijken hoe Max Verstappen het in Japan gaat doen.
Ik heb nog nooit online gespeeld in AC, en heb al 50 uur singleplayer gespeeld.Beakzz schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 22:19:
Hoop dat ze de ai aanpakken, want die is wel echt bagger in deze game. ze gaan gewoon opzij als ik er achter rij en ze rijden door me heen als ik voor ze rij in een bocht. Ik blijf het toch leuk vinden om lekker offline te scheuren dus nu moet ik voor wat uitdagend / realistisch offline racewerk toch uitwijken naar Game Stockcar Extreme. Net een race van 12 ronden gehad met de mini cooper en het zweet staat in mijn handen van de spanning. Met AC krijg ik die ervaring totaal niet. Spelen de meeste hier alleen maar online ?
Multiplayer heb ik volgens mij 1 keer geprobeerd, maar geen enkele server werkte dus heb ik het toen maar opgegeven.
9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74
http://www.isr-series.com...r-race-5-monza-06-10-2014R0y. schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 17:08:
[...]
Komende maandag gaan we op Monza rijden, allicht interesse om mee te doen?
Donderdag zal er een sessie zijn vanaf +/- 19:30 tot we er geen zin meer in hebben. Eerste race gaan we met de Opel Adam naar Varano. En daarna gaan we de GT3 (McLaren en BMW) bakken rijden. Baan ben ik nog niet over uit. Dus maar even een poll zodat jullie kunnen kiezen.
Daarna kijken we wel wat we gaan doen. Zat keuzes.
Room zal met paswoord zijn.
Varano hier te downloaden:
http://www.mediafire.com/download/2d12rtsxaq9wnju/varano.7z
Opel mod hier:
http://www.racedepartment.../adam-cup-by-ptsims.3174/
Hockenheim 2011:
http://www.mediafire.com/..._hockenheimring_v.1.0.rar
Sepang:
http://www.mediafire.com/...j147x/ac_sepang_v.1.0.rar
Poll: GT3 autos rijden op welke baan?
• Imola
• Vallelunga
• Hockenheim 2011
• Sepang 2011
Ook een poll maken? Klik hier
[ Voor 21% gewijzigd door DutchDevil79 op 03-10-2014 17:36 ]
Bedankt voor het aanbod maar 1 uur hou ik echt niet vollezut schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 22:37:
[...]
http://www.isr-series.com...r-race-5-monza-06-10-2014
Komende maandag gaan we op Monza rijden, allicht interesse om mee te doen?2 weken terug was de opkomst wat aan de lage kant, maar ik verwacht toch wel een veld tussen de 5-10 man aan de start.
Verwijderd
O ja wanneer sluit de Poll?
Kan ik zien op welke baan ik met de GT moet gaan trainen.
Leuk baantje wel, heb er een 1:21.407 uit weten te halen.
Ik ga ook proberen erbij te zijn
Tss ik 1:20:3trion75 schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 23:49:
Heb even met de Opel Adam op Varano gereden.
Leuk baantje wel, heb er een 1:21.407 uit weten te halen.
Ik ga ook proberen erbij te zijn
Leuke baan, maar jammer dat je zo kan afsnijden.De Ai kan ook niet echt om gaan met de hoge kurbs en die gele drempels
[ Voor 6% gewijzigd door Beakzz op 04-10-2014 03:08 ]
Dat dacht ik in het begin ook. Buiten het feit dat ze nu 2x30 minuten doen is het aardig vol te houden en zulke sessies lijken voor mij de beste training te zijn. Misschien dat je, zoals ik, er tussendoor wel een keer af schiet maar dat is dan maar zo. Hoe vaker je zo'n race rijdt hoe makkelijker het zal worden. En voor mij is het zo omdat je in een race zit is de constantheid veel belangrijker dan 1 snelle ronde. En als je eenmaal constant kunt rijden kun je ook meer gaan proberen om jezelf te verbeteren.R0y. schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 19:09:
[...]
Bedankt voor het aanbod maar 1 uur hou ik echt niet volnog niet tenminste..
Overigens rijdt ik nog niet constante rondes. Zeker niet in races waar je vlak voor of achter iemand rij, maar ook dat kun je maar op 1 manier leren en dat is door het te doen.
Bij mij had de AI af en toe wel wat momentjes met die hoge curbs maar was er wel goed tegen te rijden. Vond het wel leuk dat je af en toe de auto een auto op 2 wielen zag voor je neus.Beakzz schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 03:05:
[...]
Tss ik 1:20:3Nee ff serieus dat was een ronde dat ik na de finisch rechtdoor de grindbak in schoot en ik kreeg geen penalty ? Voor de rest kwam ik op een ruime 1:22 dus ik heb nog wat te oefenen als noob
(Donderdag rij ik wel volkomen nuchter dus dat kan ook helpen
)
Leuke baan, maar jammer dat je zo kan afsnijden.De Ai kan ook niet echt om gaan met de hoge kurbs en die gele drempels
En afsnijden moet je ook niet doen hey. Voordeel is dat we dadelijk met paswoord rijden en elkaar kennen. Is er een die daar gebruik van maakt dan word die gewoon gebannen.
Ik zal morgen kijken welke baan gewonnen heeft en dan het programma officieel maken. Het lijkt erop dat het een close call word tussen Imola en Hockenheim (kunnen altijd als er tijd over is nog op de verliezende baan rijden na de laatste sessie
Btw mooi filmpje over de 1.0 update die er aan komt binnenkort:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=l_XLwMMos8g]
[ Voor 12% gewijzigd door DutchDevil79 op 04-10-2014 13:09 ]
Verwijderd
Maandag ga ik de eerste race niet halen, dus maar proberen de 2e mee te nemen.
Rijden nu op Monaco:
http://www.mediafire.com/...al770/ac_monaco_v.1.1.rar
[ Voor 21% gewijzigd door DutchDevil79 op 04-10-2014 22:35 ]
Had dat ff eerder gezegd johDutchDevil79 schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 21:29:
Ik was van plan iracing te doen maar heb een loge. Dus met kans om Irating te verliezen als ze roept maar avondje Assetto Corsa doen. Wie mee wil doen kan de GoT Fun Server joinen
Net 50 rondjes met de Opel op Varano gereden, dit was m'n beste tijd:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=_zOZftSpoX0]
Die 1:20 was een grasmaaier rondje, die telde niet
Alleen de gear ratio's aangepast, scheelt toch al snel een seconde.
Hele dag aan het verhuizen geweest en nu erg moe dus ik was niet erg scherp meer, moet met een volledige custom setup nog wel wat af kunnen
Hele toffe track en een leuke auto trouwens, hier kan ik nog een beetje in mee gelukkig maar boven de 200/250 km/h gaat m'n stuurtje raar doen dus dit mag vaker wat mij betreft
hoidoei
Verwijderd
Maar eens eens uitzoeken wat dat te betekenen heeft, andere spellen lijken geen problemen te hebben.
Edit: hmm, op een andere baan doet hij het wel. Eens testen waar dat nu aan ligt.
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 05-10-2014 01:23 ]
Maar snelle ronde, ik kom echt niet onder de 1.21 en had de versnellingsbak al aangepast.
Lol nou dan rij ik iig nog achter je. De Simrace kant vind ik helemaal top, maar het afstellen heb ik helemaal geen zin in en al helemaal niet om me er in te verdiepen. Ga denk ik maar een setupje opsnorren op Google, want anders heb toch niks te zoeken in deze race zo te zientrion75 schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 01:08:
Leuk, hoe meer er mee doen hoe gezelliger.
Maar snelle ronde, ik kom echt niet onder de 1.21 en had de versnellingsbak al aangepast.
Simracen en setuppen gaan hand in hand. Anders kun je beter Need for Speed opstartenBeakzz schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 17:09:
[...]
Lol nou dan rij ik iig nog achter je. De Simrace kant vind ik helemaal top, maar het afstellen heb ik helemaal geen zin in en al helemaal niet om me er in te verdiepen. Ga denk ik maar een setupje opsnorren op Google, want anders heb toch niks te zoeken in deze race zo te zien
Het is een hobby he.. geen werk... voor mij tenminste.lezut schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 17:51:
[...]
Simracen en setuppen gaan hand in hand. Anders kun je beter Need for Speed opstarten
Ik vind setuppen ook niet leuk dus dat doe ik gewoon niet.. Dat hoeft niet te betekenen dat je dan maar een arcade spel oid moet gaan spelen. Beetje kort door de bocht
Ik vraag me af waarom je uren aan setups gaat sleutelen als je ook gewoon kan gaan rijdenlezut schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 18:38:
Ligt natuurlijk ook aan welke auto's je mee rijdt. Met de straatauto's kan ik je redenatie volgen, maar bij de racers laat je imo een essentieel onderdeel van het spel links liggen als je niets aan de setup doet. Ik vraag me dan af waarom je AC zou gaan spelen, maargoed.
Wat trouwens wel een leuke tip is: je kunt met de toetsen 1 t/m 0 op de toetsenbord de turbodruk instellen, bij een Lotus 98T staat deze bijvoorbeeld op 3,5 Bar terwijl hij max 5 Bar kan produceren, dus op nummer 0 duwen. Jullie zullen het vast al allemaal weten, maar ik kom er na 40 uur spelen al achter
[ Voor 24% gewijzigd door Kuusj op 05-10-2014 18:47 ]
Ik snap best als je mee doet bij wedstrijden op hoog niveau dat je dan naar setups moet gaan kijken. Maar de gemiddelde persoon die AC speelt kan het imo gewoon links laten liggen. Jij vind setuppen leuk, ik niet. Prima toch?
Dat is heel simpel, om te rijden natuurlijk. Die setup boeit me niet zo erg veel, vooral omdat het veel tijd kost die van m'n tijd om te rijden afgaat. Ik pas meestal de versnellingsbak aan als ik merk vaak te moeten schakelen, vaak tegen de limiet aan te zitten oid., maar ik doe er voor de rest niets mee. Essentieel ding laten liggen? Zou kunnen, maar maakt me dat wat uit? Totaal niet. In Rollercoaster Tycoon 3 heb ik eigenlijk ook alleen Sandbox gespeeld. Heb ik dan een essentieel deel gemist? Ja. Maakt het me wat uit? Niet echt. Waarom zou ik het dan spelen? Omdat ik het leuk vind.lezut schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 18:38:
Ligt natuurlijk ook aan welke auto's je mee rijdt. Met de straatauto's kan ik je redenatie volgen, maar bij de racers laat je imo een essentieel onderdeel van het spel links liggen als je niets aan de setup doet. Ik vraag me dan af waarom je AC zou gaan spelen, maargoed.
O ja, met wedstrijden en dergelijke krijg ik meestal een setup toegestuurd
[ Voor 4% gewijzigd door Koenvh op 05-10-2014 18:51 ]
🠕 This side up
Let wel op, dat als de schade aanstaat, je de motor zo hebt opgeblazen, met 0 hou je het dan misschien een paar rondes vol, genoeg om net 1 snelle qualificatie ronde neer te zetten, maar wil je racen dan zou ik hem op max 70% zetten, wil je de finish zien tenminstekuusj98 schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 18:40:
[...]
Wat trouwens wel een leuke tip is: je kunt met de toetsen 1 t/m 0 op de toetsenbord de turbodruk instellen, bij een Lotus 98T staat deze bijvoorbeeld op 3,5 Bar terwijl hij max 5 Bar kan produceren, dus op nummer 0 duwen. Jullie zullen het vast al allemaal weten, maar ik kom er na 40 uur spelen al achter
Alleen maar uren in een menuutje hangen is ook geen setuppen. Je rijdt een paar rondjes, hebt weer wat feedback en past je set daar op aan, je gaat weer rijden enz enz.kuusj98 schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 18:40:
[...]
Ik vraag me af waarom je uren aan setups gaat sleutelen als je ook gewoon kan gaan rijden
Maar ik snap niet dat je eerst alle hulpmiddelen uit zou gooien zodat je AC als 'sim' kan spelen en dan vervolgens met een vrij onhandelbare auto (zoals ik al eerder aangaf rijdt bijv. een GT3 zonder fatsoenlijke setup niet echt prettig) gaat rijden. Dan kun je beter de traction control e.d. aanzetten waardoor je gewoon makkelijker even kunt knallen. Maar dan heb je het imo niet meer over simracing.
Oh, dat is dan wel weer fijn om te weten, net in dat geval dat ik de mechanische damage uit had staan zie ik dat natuurlijk weer niettrion75 schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 19:55:
[...]
Let wel op, dat als de schade aanstaat, je de motor zo hebt opgeblazen, met 0 hou je het dan misschien een paar rondes vol, genoeg om net 1 snelle qualificatie ronde neer te zetten, maar wil je racen dan zou ik hem op max 70% zetten, wil je de finish zien tenminste
Sowieso, je moet bij de Lotus 98T in de 1, de 2 en soms bij een bocht waar je kunt planken de 3 toch echt gas minderen, ook met de turbo op 60% haha. Of je hebt tractiecontrole en die meuk aanstaan in de 98T, maar dat had de auto in de jaren 80 denk ik ook niet.
Start sessie: 19:30
Race 1: Opel Adam op Varano
Laps: 15
Racestart om +/- 20:30
Race 2: GT3 op Imola (BMW en McLaren)
Laps: 10
Racestart om +/- 21:30
Als mensen nog zin hebben start ik daarna nog wel iets op met of de GT3 (Hockenheim?) of de Opel Adam waar meeste keus voor is dan.
Varano hier te downloaden:
http://www.mediafire.com/download/2d12rtsxaq9wnju/varano.7z
Opel mod hier:
http://www.racedepartment.../adam-cup-by-ptsims.3174/
Hockenheim 2011:
http://www.mediafire.com/..._hockenheimring_v.1.0.rar
Verwijderd
Sessie 1 zal niet lukken maar vanaf sessie 2 ga ik proberen er bij te zijn, ligt er aan hoeveel tijd ik kwijt ben om de 4DutchDevil79 schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 22:33:
Oki hier de sessie voor komende Donderdag:
Als mensen nog zin hebben start ik daarna nog wel iets op met of de GT3 (Hockenheim?) of de Opel Adam waar meeste keus voor is dan.
Nee hoor, gewoon even een setup van een website plukken en daarmee gaan rijden. Ik heb ook echt geen zin om uren bezig te zijn met een setup, ik wil gewoon rijdenlezut schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 20:48:
[...]
Alleen maar uren in een menuutje hangen is ook geen setuppen. Je rijdt een paar rondjes, hebt weer wat feedback en past je set daar op aan, je gaat weer rijden enz enz.
Maar ik snap niet dat je eerst alle hulpmiddelen uit zou gooien zodat je AC als 'sim' kan spelen en dan vervolgens met een vrij onhandelbare auto (zoals ik al eerder aangaf rijdt bijv. een GT3 zonder fatsoenlijke setup niet echt prettig) gaat rijden. Dan kun je beter de traction control e.d. aanzetten waardoor je gewoon makkelijker even kunt knallen. Maar dan heb je het imo niet meer over simracing.
Aan mensen die me ipv mijn gebruiken: hebben jullie in het echt ook zo'n spraakgebrek?
Ik zag dat meerdere mensen het erover hadden, maar kon het maar niet vinden. Dus bij deze bedankt. Vanavond even proberen.kuusj98 schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 18:40:
[...]
Ik vraag me af waarom je uren aan setups gaat sleutelen als je ook gewoon kan gaan rijden
Ik heb sinds vandaag een Trustmaster T100 stuurwiel. Ik ben een noob m.b.t. de instellingen. Zou iemand mij kunnen vertellen wat een goede startpunt zou zijn? b.v. een set van instellingen waar je zelf tevreden over bent...
Op het officiele AC forum is daar al een hoop over te vindenmcaran schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 14:22:
Beste medetweakers,
Ik heb sinds vandaag een Trustmaster T100 stuurwiel. Ik ben een noob m.b.t. de instellingen. Zou iemand mij kunnen vertellen wat een goede startpunt zou zijn? b.v. een set van instellingen waar je zelf tevreden over bent...
hoidoei
Verwijderd
Hoe bevalt het stuurtje? Is het een beetje kwaliteit?mcaran schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 14:22:
Beste medetweakers,
Zou zelf ook graag een stuur kopen maar ik twijfel over de kwaliteit die ik bij deze prijs kan verwachten (gezien de prijzen van sommige andere modelletjes).
Is weer eens wat anders, sequentieel met een pook schakelen
Voor dat geld (ik lees ~100 euro) heb je ook een tweedehands G25 op marktplaats. Daar kan je in ieder geval genoeg reviews over vinden, is een prima stuur en daar kan je als beginnend simracer zeker nog een paar jaar mee doen. Tevens zijn de technische mankementen die ze later kunnen hebben makkelijk te fixen, mits je daar handig in bent.Verwijderd schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 18:07:
[...] Hoe bevalt het stuurtje? Is het een beetje kwaliteit?
Zou zelf ook graag een stuur kopen maar ik twijfel over de kwaliteit die ik bij deze prijs kan verwachten (gezien de prijzen van sommige andere modelletjes).
[ Voor 60% gewijzigd door BamiHap op 06-10-2014 21:02 ]
Dit is er bij mij allemaal met de paplepel ingeslagen.
Teaser trailer voor de 1.0 release. Pitstops erin, word wel leuk race te doen met ptistops online. Wat andere tactiek. Maar is kijken als die uit is een keer een wat langere race in te plannen.
Verwijderd
Verwijderd
Ze zijn ook met Audi in de weer geweest, ik hoop toch ergens dat daar toch nog een keer de LMP ook van tevoorschijn komt, al heb je bij Audi wel meer goede historische opties.
zoeits simpels
Hoe bedoel je dit?Verwijderd schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 10:33:
Toyota dus inderdaad, die hebben het stokje van Peugeot overgenomen.
Race 1 ga ik niet redden, race 2 ben ik bij! Ik hoop wel in de toekomst dat er nog wat GT3 auto's worden toegevoegd (mods zijn ook goed zolang het feestje maar balanced is).DutchDevil79 schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 22:33:
Oki hier de sessie voor komende Donderdag:
Vanavond maar eens gaan oefenen op Imola
Wat ik wel echt mis in MP is een soort trading paints voor AC (lekker boeiend denkt iedereen
[ Voor 8% gewijzigd door Beakzz op 07-10-2014 17:34 ]
Nog wel een beetje te stoeien met wat settings, iemand die de zijne wil delen? Assetto Corsa forum vind ik nogal een wir war kwa info?
FFB settings heb ik nu alle effecten op 100% staan en de gain op 0.60 (damping etc op 0)
rem liniariteit staat helemaal naar links, maar ik vind dat ik wat weinig gevoel heb kwa afrem sensatie en ik blokkeer snel?
Visueel heb ik alle postprocessing uitgezet, en het ziet er nu gewoon netjes uit, samen met het uitzetten van de gkrachten en hoofd op horizon voelt het kwa looks iRacing achtig, maar dan net ff wat nieuwer. Iemand die de gkrachten etc wel aan heeft laten staan?
hints en tips welkom!
CSW/CSP V2
Trilt het stuur bij jullie niet als een idioot? Soms echt niet normaal, dat geluid wat uit de G27 komt LIJKT me niet gezond.Roy Visser schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 17:44:
Assetto Corsa maar weer eens geupdate en gespeeld, maar wow wat is dat een fijne sim zeg
Nog wel een beetje te stoeien met wat settings, iemand die de zijne wil delen? Assetto Corsa forum vind ik nogal een wir war kwa info?
FFB settings heb ik nu alle effecten op 100% staan en de gain op 0.60 (damping etc op 0)
rem liniariteit staat helemaal naar links, maar ik vind dat ik wat weinig gevoel heb kwa afrem sensatie en ik blokkeer snel?
Visueel heb ik alle postprocessing uitgezet, en het ziet er nu gewoon netjes uit, samen met het uitzetten van de gkrachten en hoofd op horizon voelt het kwa looks iRacing achtig, maar dan net ff wat nieuwer. Iemand die de gkrachten etc wel aan heeft laten staan?
hints en tips welkom!
CSW/CSP V2
En toch is het een "vergissing" die door meer mensen gemaakt wordt, en niet alleen door mensen die weinig interesse in Endurance racen hebben.Niellie41 schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 16:58:
Als je een stokje van iemand overneemt, ga je verder waar iemand anders is gebleven. Dit is totaal niet het geval.
- Toyota rijdt net als Peugeot in een Blauw/wit/rode auto
- Toyota heeft #7 en #8, net als Peugeot (op 2010, als regerend Le Mans winnaar, na) altijd had
- In Le Mans hebben ze dezelfde pitboxen als dat Peugeot altijd had
- Oreca reed 2 jaar met een Peugeot en runt nu Toyota, dus je ziet dezelfde gezichten nu in Toyota kleding
- Davidson, Wurz, Sarrazin en Lapierre reden in een Peugeot en nu in een Toyota
- De Fransen zijn als fan massaal van Peugeot naar Toyota over gelopen zodat ze anti Audi kunnen blijven
Geluid uit je G27? Staat hij wel goed vast? Ik heb een G25 en heb hem op 75% staan, maar heb geen last van geluid of trillen, alleen als ik vast zit in een vangrail slaat hij op tilt en moet ik snel escape rammen want dan slaat hij wel op tilt.kuusj98 schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 17:49:
[...]
Trilt het stuur bij jullie niet als een idioot? Soms echt niet normaal, dat geluid wat uit de G27 komt LIJKT me niet gezond.
En heb wel even 100% gehad, maar geloof dat 75% werd aanbevolen op het forum.
Dat op tilt slaan bedoel ik ja. Dan trilt alles wat los en vast zit haha!trion75 schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 19:14:
[...]
Geluid uit je G27? Staat hij wel goed vast? Ik heb een G25 en heb hem op 75% staan, maar heb geen last van geluid of trillen, alleen als ik vast zit in een vangrail slaat hij op tilt en moet ik snel escape rammen want dan slaat hij wel op tilt.
En heb wel even 100% gehad, maar geloof dat 75% werd aanbevolen op het forum.
Nee maar, verder doet ie nog wat zenuwachtig trillen als ik over curbs ga maar dat lijkt me normaal.
Verwijderd
Die omschrijving lijkt mij volledig van toepassing in een veld waarbij één van de grote kemphanen is vertrokken en er een ander voor in de plaats is gekomen. De constante is Audi, die voor beide partijen dé grote tegenstander is.Niellie41 schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 16:58:
Als je een stokje van iemand overneemt, ga je verder waar iemand anders is gebleven. Dit is totaal niet het geval.
Nog bedankt voor deze setup. Net 30 rondjes geoefend en iig een rondje van 1:21.199 kunnen neerzetten. Helaas zo onstabiel als wat, want het volgende rondje is dan weer rustig een hoge 1:23-er.
Zwaar last van Noobisme en moeite om de goede rempunten te vinden en ook mijn concentratie laat me af en toe in de steek en dan vlieg ik er weer uit. Ik probeer morgen de 1e race te halen (beetje vroeg voor me) , maar meer als achteraan rijden en hopelijk niemand omver rijden zal ik niet kunnen betekenen.
Je bent sneller dan ik ben en ik hou die tijd ook niet vast hoor, soms zit ik er even onder in de ronde, maar aan het eind toch weer trager.Beakzz schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 22:17:
[...]
Nog bedankt voor deze setup. Net 30 rondjes geoefend en iig een rondje van 1:21.199 kunnen neerzetten. Helaas zo onstabiel als wat, want het volgende rondje is dan weer rustig een hoge 1:23-er.
Zwaar last van Noobisme en moeite om de goede rempunten te vinden en ook mijn concentratie laat me af en toe in de steek en dan vlieg ik er weer uit. Ik probeer morgen de 1e race te halen (beetje vroeg voor me) , maar meer als achteraan rijden en hopelijk niemand omver rijden zal ik niet kunnen betekenen.
Misschien die setup ook eens proberen, kijken wat het verschil is met wat ik nu heb en wat ik daarmee kan rijden.
bron: http://www.racedepartment...-corsa-press-event.94161/FREE CONTENT AFTER 1.0 Release!
Zandvoort!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ruf Yellowbird
Nissan GTR
Corvette stingray C7
Silverstone historical 60s
Monza 1962
Abarth 595ss vintage
Abarth 500 Assetto Corse (race car)
Toyota GT86
Alfa Romeo Mito Quadrifoglio Verde
Scuderia Glickenhaus P4/5
Audi R8 Plus (2014)
Audi S1 Quattro
Lotus Exige R-Cup
Scuderia Glickenhaus P4/5 Competizione
2012 Hybrid
Drool
De adapter van mijn stuurtje heeft helaas de geest gegeven
Behuizing was al stuk maar nu is ie helemaal naar z'n grootje, kan m misschien nog uit elkaar trekken en solderen maar ik geef het weinig kans.
Ik heb nog wel een Microsoft Sidewinder Force Feedback Wheel van dik 10 jaar oud, zal eens kijken hoe goed die het nog doet
Lekkere timing ook, wou net een nieuw stuurtje en pedalen in November gaan halen
[ Voor 23% gewijzigd door Remcom00 op 08-10-2014 22:40 ]
hoidoei
Verwijderd
Ik ben benieuwd wat ze met die 2012 Hybrid bedoelen. Ik zie zo snel geen LMP's terug, wat ik jammer vind, maar er komt nog best wat content bij.
Wat euro's neerleggen voor een pakket met LMP's vind ik ook geen ramp - als dat niet te lang gaat duren
Ik ben wel benieuwd hoe dat online gaat met DLC
[ Voor 36% gewijzigd door Koenvh op 08-10-2014 23:16 ]
🠕 This side up
http://www.turboduck.net/...ser-scanned-nordschleife/Koenvh schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 23:10:
Zo te zien komt er een "Dream Pack DLC".. Die ga ik zeker kopen! Zit wat leuks tussen..
Ik ben wel benieuwd hoe dat online gaat met DLC
???
Dat komt uit 2013, maar ik vind het niet erg om er een euro of 10 voor te betalen. Wil dan wel Nordschleife auto's: Nissan GTR, BMW's, GTI's, Porsche's (en dat witte busje wat er altijd overheen vlemt, nog nooit gezien? Ik ga te vaak kijken...).
"Soon after the release of Assetto Corsa v.1.0 final, we will be opening our 1 month pre-order phase, providing you with a 50% saving on the final package – that’s right, 10 cars and the Nordschleife."
http://www.assettocorsa.net/nurburgring-news-en/
[ Voor 17% gewijzigd door Kuusj op 08-10-2014 23:21 ]
http://www.racedepartment...-corsa-press-event.94161/kuusj98 schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 23:19:
[...]
http://www.turboduck.net/...ser-scanned-nordschleife/
???
Dat komt uit 2013, maar ik vind het niet erg om er een euro of 10 voor te betalen. Wil dan wel Nordschleife auto's: Nissan GTR, BMW's, GTI's, Porsche's (en dat witte busje wat er altijd overheen vlemt, nog nooit gezien? Ik ga te vaak kijken...).
"Soon after the release of Assetto Corsa v.1.0 final, we will be opening our 1 month pre-order phase, providing you with a 50% saving on the final package – that’s right, 10 cars and the Nordschleife."
http://www.assettocorsa.net/nurburgring-news-en/
DREAM PACK DLC:
Nurburgring Nordschleife
Sauber Mercedes C9
Corvette C7R GTE
Nissan GTR GT3
Alfa Romeo 4C
Alfa Romeo GTA
Alfa Romeo 155 V6 TI
McLaren P1
McLaren F1 GTR
Ruf RT 35 S