Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[multi] Assetto Corsa - Deel I Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 42 ... 97 Laatste
Acties:
  • 371.263 views

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-11 13:47

Arfman

Drome!

Ik vind de SLS heerlijk rijden. Onder- en overstuur voel je heel goed en je kunt heerlijk de kont opzij laten komen bij het uitkomen van de bocht.

Ik heb even een paar rondjes Nordschleife gedaan met de SLS, ik geloof een tijd van 8:50. Leuke auto.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

• lezut
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 01-11 14:31
Niellie41 schreef op maandag 01 september 2014 @ 12:36:
Nog een interessante video van de SLS.
[video]

Het is september, dus de Nordschleife komt er snel aan! :+

[...]

http://www.assettocorsa.net/nurburgring/
Die versie van Donington uit het filmpje is overigens ook het proberen waard. Imho één van de eerste mods die qua kwaliteit met Kunos kan meten.

• Livecrew011
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 12-07-2024

Controleer de controleurs

• _A3
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 14-01-2023

_A3

lezut schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 19:50:
Gisteren nog met 10 man een leuke GT3 race gehouden op Imola, was al best competitief. We wachten nog met kampioenschappen omdat er nog geen goede logging is voor de server, maar tot die tijd rijden we sowieso om de twee weken met de GT3 op maandagavond.

http://www.isr-series.com/index.php/forum/test-races
Misschien dat ik wel eens een poging ga wagen om hier aan mee te doen. Eerst even kijken dat ik ten opzichte van de rest niet veel te traag ben. Ook eerst RSR plugin werkend krijgen. En aangezien ik lees dat deze na de laatste AC update niet meer werkt wordt dat nog even wachten.

Om mee te kunnen doen is het dan een kwestie van dat aangeven in het topic en dat is het of zitten er nog eisen aan?

ik weet het ik kan dat natuurlijk ook daar gaan vragen.

Zie overigens in dat topic dat er pas 1 heeft toegezegd daaraan deel te nemen. Komen de meeste altijd pas de laatste week of is er daar heel erg weinig animo voor deze race?

• lezut
Er is ook een facebook event aangemaakt en daar hebben al 7 mensen zich voor aangemeld (de vaste club): https://www.facebook.com/events/352630471556481/

Je hoeft je niet per se aan te melden, maar het is wel even makkelijk zodat de rest ook weet wie je bent e.d. ;) Vorige week deed er ook iemand (niet onverdienstelijk) mee, maar niemand had ook maar enig idee wie hij was, ookal had hij het wachtwoord schijnbaar wel gevonden. Overigens is de RSRplugin ook geen vereiste om mee te doen, ik heb die zelf ook nog niet werkend.

Qua pace ligt het veld op dit moment nog aardig uit elkaar, ik had afgelopen week de pole op Imola met 1.44.8, maar er waren ook mensen die in de 48'ers reden.

• Tomskii5
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 21:38
Voor die paar mensen die blijkbaar niets van auto's kennen en zeggen dat de SLS teveel onderstuur heeft:

De SLS is ondanks zijn sportiviteit een redelijk zware wagen naar sportkarnormen. Maar dat is ook het voornaamste voorbeeld zoals meerderen al aanhalen, je kunt hem heel geleidelijk doen uitbreken als je wil (ook irl)

https://valid.x86.fr/s6z3z0

• Livecrew011
Tomskii5 schreef op maandag 01 september 2014 @ 18:29:
Voor die paar mensen die blijkbaar niets van auto's kennen en zeggen dat de SLS teveel onderstuur heeft:

[video]

De SLS is ondanks zijn sportiviteit een redelijk zware wagen naar sportkarnormen. Maar dat is ook het voornaamste voorbeeld zoals meerderen al aanhalen, je kunt hem heel geleidelijk doen uitbreken als je wil (ook irl)
De SLS heeft wel degelijk teveel onderstuur. Net echt :+

• Tomskii5
Livecrew011 schreef op maandag 01 september 2014 @ 20:03:
[...]

De SLS heeft wel degelijk teveel onderstuur. Net echt :+
Das de bedoeling ook dat het net echt stuurt. Anders kun je evengoed mario kart gaan spelen :P

• Remcom00
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 08-10 17:15

Remcom00

hij is gek

Hoe hebben jullie de settings van je wiel in AC?
Ik krijg maar geen goede settings, gebruik een Thrustmaster F430 FFB Wheel.

hoidoei

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 17:06

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Requiem19 schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 18:43:
Eerder F2000.

Ik snap die comments over onderstuur nooit zo goed. Kijk eens op je snelheidsmeter terwijl je hard door een snelle bocht gaat en stel jezelf dan voor dat je dat doet met je huis tuin en keuken golfje :).

Is denk ik, zoals hierboven gezegd, eerder gebrek aan snelheidsbeleving. Ontstaat vooral als je veel in formule auto's rijdt en daarna overstapt. Daarnaast zijn straatauto's ook straatauto's, met straatbanden en zachte vering etc.

Ten slotte: zeker bij auto's als de SLS beetje weight transfer gebruiken bij het insturen en overstuur bij acceleratie :D
"ons" huis tuin en keuken GTi'tje kneurt echt wel zonder problemen en gripverlies door relatief krappe bochten en dan vaak ook op een gang van 70-90.

Op een paar auto's na kan ik mijn stuur de hele 450 graden (of is vanuit midden naar een kant 900? lijkt me sterk?) doordraaien in een normale 180 graden bocht met 50 km/h en dan nog schuift het geval rechtdoor. Echt irritant.

[ Voor 4% gewijzigd door Kuusj op 01-09-2014 20:34 ]

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

• trion75
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 26-11-2024

trion75

Pascal H.

kuusj98 schreef op maandag 01 september 2014 @ 20:30:
[...]
Op een paar auto's na kan ik mijn stuur de hele 450 graden (of is vanuit midden naar een kant 900? lijkt me sterk?) doordraaien in een normale 180 graden bocht met 50 km/h en dan nog schuift het geval rechtdoor. Echt irritant.
Als je je stuur zo ver omgooit gaat elke auto schuiven! je moet ook netjes sturen met de hoek die de auto de bocht om wil, ga je je stuur verder omgooien dan ga je schuiven en rechtdoor! Dit is in het echt zo en ook in AC, of gooi je in het echt je stuur ook helemaal om met 50 km/h? Weet zeker dat je dan ook de bocht uit vliegt! Gewoon beheerst sturen die bij de snelheid past!

CPU: i7 4770K @4.8 GHz | GPU: MSI GTX780 Gaming 3GB | MOBO: Asus Z87-pro | RAM: 24GB | OS: Windows 10 x86_64| Wheel: Logitech G25 with Playseat Challenge | VR: Oculus Rift DK2 |

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:39

Bever!

3

[...]

"ons" huis tuin en keuken GTi'tje kneurt echt wel zonder problemen en gripverlies door relatief krappe bochten en dan vaak ook op een gang van 70-90.

Heb je een rijbewijs?

• Requiem19
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:03
[...]

Zelfs F1 auto's gaan met 40 door de hairpin in Monaco. Ligt maar net aan je definitie van krappe bocht.

De tijden van AC liggen behoorlijk dicht bij echte tijden op de tracks. Dus het is niet alsof er de helft te weinig grip is. Waarschijnlijk heb je teveel onderstuur zonder dat je het merkt.

• Kuusj

Kuusj

Nee, en ik had je opmerking eerder verkeerd opgepakt, maar je hebt in het opzicht van ervaring gewoon gelijk, ik denk sws dat als de Nordschleife uit is (de officiële) dat ik die kapot ga rijden. In het opzicht van rondetijden e.d.

[ Voor 95% gewijzigd door Kuusj op 01-09-2014 22:30 ]

• lezut
Ik denk dat hij eerder doelt dat het lastig is om iets te zeggen over de realiteit als 'referentie' als je zelf eigenlijk nooit auto rijdt ;)

• Kuusj

Kuusj

trion75 schreef op maandag 01 september 2014 @ 20:36:
[...]

Als je je stuur zo ver omgooit gaat elke auto schuiven! je moet ook netjes sturen met de hoek die de auto de bocht om wil, ga je je stuur verder omgooien dan ga je schuiven en rechtdoor! Dit is in het echt zo en ook in AC, of gooi je in het echt je stuur ook helemaal om met 50 km/h? Weet zeker dat je dan ook de bocht uit vliegt! Gewoon beheerst sturen die bij de snelheid past!
Ik heb het een beetje verkeerd verwoord, ik was al aan het twijfelen.
Kijk, als ik een willekeurige bocht pak op een willekeurig circuit, niet te krap, niet te wijd, dan valt het mij gewoonweg op dat ik de meeste auto's al naar de 40 moet terug zakken en of ik dan met beleid en gevoel die bocht instuur of ik draai het op een begeven moment helemaal door, het lijkt alsof die auto minder dan normaal grip heeft.

Het zal natuurijk wel aan mij liggen, maar het is gewoon iets wat me opvalt :)

• Kuusj

Kuusj

lezut schreef op maandag 01 september 2014 @ 22:23:
Ik denk dat hij eerder doelt dat het lastig is om iets te zeggen over de realiteit als 'referentie' als je zelf eigenlijk nooit auto rijdt ;)
In dat opzicht hebben jullie 150% gelijk, dat klopt ook gewoon, maar naar mijn gevoel is het een beetje erg overdreven gedaan. Maar zoals ik in m'n vorige post zei, het zal ook wel gewoon aan mijn gebrek aan "echte" ervaring liggen.

• lezut
Als ik je een advies mag geven, koop een Audi uit de jaren 80, probeer een paar keer een bocht om te hoeken en je zult nooit meer over onderstuur in een andere auto klagen :P

• Kuusj

Kuusj

lezut schreef op maandag 01 september 2014 @ 22:29:
Als ik je een advies mag geven, koop een Audi uit de jaren 80, probeer een paar keer een bocht om te hoeken en je zult nooit meer over onderstuur in een andere auto klagen :P
Haha, als ik genoeg centen overheb als ik een rijbewijs heb zal ik daar eens aan denken, zoveel kunnen die bakken ook niet kosten :P

• lezut
Neuh, die worden nu massaal gedumpt door de om zeep geholpen oldtimerregeling.

Desondanks hoop ik wel dat Kunos nog een Quattro en/of een Audi V8 DTM uit gaat brengen.

• Kuusj

Kuusj

lezut schreef op maandag 01 september 2014 @ 22:34:

Desondanks hoop ik wel dat Kunos nog een Quattro en/of een Audi V8 DTM uit gaat brengen.
Of dat oorverdovend turbogeblaas van die Mitsubishi EVO's, wel vet trouwens...

• _A3

_A3

lezut schreef op maandag 01 september 2014 @ 18:02:
Er is ook een facebook event aangemaakt en daar hebben al 7 mensen zich voor aangemeld (de vaste club): https://www.facebook.com/events/352630471556481/

Je hoeft je niet per se aan te melden, maar het is wel even makkelijk zodat de rest ook weet wie je bent e.d. ;) Vorige week deed er ook iemand (niet onverdienstelijk) mee, maar niemand had ook maar enig idee wie hij was, ookal had hij het wachtwoord schijnbaar wel gevonden. Overigens is de RSRplugin ook geen vereiste om mee te doen, ik heb die zelf ook nog niet werkend.

Qua pace ligt het veld op dit moment nog aardig uit elkaar, ik had afgelopen week de pole op Imola met 1.44.8, maar er waren ook mensen die in de 48'ers reden.
Net even met de Z4GT3 practice gereden op Imola. Mijn snelste ronde was 1:45.7xx. In de practice had ik de baan wel op optimal grip staan. Tijd zal dus in zo'n kwalificatie met minder grip en andere coureurs op de baan wel wat omhoog gaan. Zal eens kijken of ik wat tijd vrij kan maken om te oefenen voor Vallelunga. Nog een tip voor welke van de twee auto's te gaan of is het verschil te verwaarlozen?
Daarna zal het voor mij de grootste uitdaging zijn om een aardige setup te vinden.

Ik merk wel omdat ik nu enigszins een doel heb het ook aantrekkelijker is om even te racen. Omdat het in de public online races het toch vaak een ram festijn is, of althans de laatste keren dat ik dat geprobeerd heb. Om toch een doel te hebben kwam het daarna neer op de challenges. Daar heb ik me even mee kunnen vermaken, maar merk dat ik voor de verschillende nog wel aardig wat beter moet worden of dat de baan/auto combinatie mij totaal niet aansprak. Daardoor tot vandaag AC ook al even niet gespeeld.

Nu verder hopen dat Fanaleds snel met een update komt waardoor die ook weer met deze versie van AC werkt.

• Livecrew011
https://mega.co.nz/#!vNRw...pFN9x-uDmeGmvIsVW0VU2d2lM

Right here I have VERY early test release for the NIssan Skyline R34 (Drift)

• trion75

trion75

Pascal H.

lezut schreef op maandag 01 september 2014 @ 22:34:

Zoiets bedoel je?
Afbeeldingslocatie: http://www.assettocorsa.net/forum/index.php?attachments/140418_2-png.22058/
wordt aan gewerkt door de community:
http://www.assettocorsa.n.../audi-sport-quattro.4937/

CPU: i7 4770K @4.8 GHz | GPU: MSI GTX780 Gaming 3GB | MOBO: Asus Z87-pro | RAM: 24GB | OS: Windows 10 x86_64| Wheel: Logitech G25 with Playseat Challenge | VR: Oculus Rift DK2 |

• Kuusj

Kuusj

Iemand al een de Lotus 98T geprobeerd? Wow! Dat is nu een auto die goed stuurt naar mijn mening.

En dat turbogeblaas, 3,5 Bar (zelfs 5,5 volgens Wikipedia, en ze zouden tussen de 1200 en 1300 PK inzitten) volgens het metertje, da's niet mis, het ding schiet ook echt vooruit als die turbo aanslaat. Is het proberen waard.

[ Voor 13% gewijzigd door Kuusj op 02-09-2014 21:45 ]

• Tomskii5
kuusj98 schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 21:43:
Iemand al een de Lotus 98T geprobeerd? Wow! Dat is nu een auto die goed stuurt naar mijn mening.

En dat turbogeblaas, 3,5 Bar (zelfs 5,5 volgens Wikipedia, en ze zouden tussen de 1200 en 1300 PK inzitten) volgens het metertje, da's niet mis, het ding schiet ook echt vooruit als die turbo aanslaat. Is het proberen waard.
Het enige wat beweegt bij mij is de achterkant van de auto lol, moet je heel voorzichtig mee op het gas gaan.

• lezut
Ja, ik had m al gezien, zelfde modder heeft ook meegewerkt aan de Shelby Cobra dus dat beloofd veel goeds :9~
_A3 schreef op maandag 01 september 2014 @ 23:26:
[...]

Net even met de Z4GT3 practice gereden op Imola. Mijn snelste ronde was 1:45.7xx. In de practice had ik de baan wel op optimal grip staan. Tijd zal dus in zo'n kwalificatie met minder grip en andere coureurs op de baan wel wat omhoog gaan. Zal eens kijken of ik wat tijd vrij kan maken om te oefenen voor Vallelunga. Nog een tip voor welke van de twee auto's te gaan of is het verschil te verwaarlozen?
Daarna zal het voor mij de grootste uitdaging zijn om een aardige setup te vinden.

Ik merk wel omdat ik nu enigszins een doel heb het ook aantrekkelijker is om even te racen. Omdat het in de public online races het toch vaak een ram festijn is, of althans de laatste keren dat ik dat geprobeerd heb. Om toch een doel te hebben kwam het daarna neer op de challenges. Daar heb ik me even mee kunnen vermaken, maar merk dat ik voor de verschillende nog wel aardig wat beter moet worden of dat de baan/auto combinatie mij totaal niet aansprak. Daardoor tot vandaag AC ook al even niet gespeeld.

Nu verder hopen dat Fanaleds snel met een update komt waardoor die ook weer met deze versie van AC werkt.
Naar aanleiding van de race op Imola hadden we het idee dat de McLaren vooral in bochtige gedeeltes sterker is en dat de Z4 vooral veel power bocht uit heeft. Ik reed in de Z4 en reed bij het uitkomen van bochten hard weg bij mijn voornaamste belager, die verder met de McLaren aardig kon bijblijven. Overigens is jouw tijd al behoorlijk vlot. Ik weet niet of er nog veel verschil zit tussen online en offline tijden (was bij GTR wel enkele tienden), maar daarmee zou je goed mee kunnen komen. Stap 2 is om dat soort rondjes constant te rijden ;)

Toen we nog met GTR2 reden hadden we ook een prequalificatie log, die de snelste rondjes van iedereen tijdens de trainingsessies voorafgaand aan de race bijhield. Dat was ook leuk, want dan wist je ongeveer waar je stond en gaf extra motivatie om harder te trainen.

[ Voor 67% gewijzigd door lezut op 02-09-2014 22:25 ]

• Kuusj

Kuusj

Tomskii5 schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 22:19:
[...]

Het enige wat beweegt bij mij is de achterkant van de auto lol, moet je heel voorzichtig mee op het gas gaan.
Ja, als het inderdaad zo doet als het moet met alle hulpmiddelen uit dan wil die wel gaan spinnen bij de eerste 2-3 versnellingen en veel gas, maar met een paar hulpmiddelen lukt het heel goed :P

• _A3

_A3

lezut schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 22:21:
[...]

Ja, ik had m al gezien, zelfde modder heeft ook meegewerkt aan de Shelby Cobra dus dat beloofd veel goeds :9~

[...]

Naar aanleiding van de race op Imola hadden we het idee dat de McLaren vooral in bochtige gedeeltes sterker is en dat de Z4 vooral veel power bocht uit heeft. Ik reed in de Z4 en reed bij het uitkomen van bochten hard weg bij mijn voornaamste belager, die verder met de McLaren aardig kon bijblijven. Overigens is jouw tijd al behoorlijk vlot. Ik weet niet of er nog veel verschil zit tussen online en offline tijden (was bij GTR wel enkele tienden), maar daarmee zou je goed mee kunnen komen. Stap 2 is om dat soort rondjes constant te rijden ;)

Toen we nog met GTR2 reden hadden we ook een prequalificatie log, die de snelste rondjes van iedereen tijdens de trainingsessies voorafgaand aan de race bijhield. Dat was ook leuk, want dan wist je ongeveer waar je stond en gaf extra motivatie om harder te trainen.
Klopt, maar deze ronde tijden houdt ik geen rondes achter elkaar vol. Al is het alleen al maar omdat dit met softtyres was en iets waar niemand omheen kan als je maar voor 5 rondjes brandstof mee neemt kun je het nooit langer als dat aantal volhouden. :P

Maar constant worden kun je alleen doen door te blijven oefenen. Dus dat zullen we met enige regelmaat blijven doen.

Vandaag zowel met de McLaren en de BMW een aantal rondes op Vallelunga gereden. Met de default setup zit ik bij beide auto's op zo'n 1:35.4-5. Voor mij lijkt er dus weinig verschil in tijd te zitten. Nu kijken welke ik het makkelijkste met goede tijden op de baan kan houden. Want een race van een uur is een aardige tijd.

Verwijderd

Heb gister de Tesla binnengehaald, das een rare ervaring op de NB ring wat een power maar geen geluid, zoemen van de banden en het geratel van het raken van de gerbs.
voor je het weet geef je te veel gas en is er geen houden meer aan.

De Corvette C6R is trouwens ook een hele mooie3 om mee te racen.

zal vanavond wat plaatjes schieten.

mvgr,
Marcel ;w

Verwijderd

Hier wat foto's

Afbeeldingslocatie: http://steamcommunity.com/profiles/76561198115438121/screenshots/

Afbeeldingslocatie: http://steamcommunity.com/profiles/76561198115438121/screenshots/

Weet niet wat ik fout doe maar krijg dit bericht ook niet meer weg 8)7

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 04-09-2014 23:53 ]

• _A3

_A3

Als ik het zo snel zie link je niet naar de plaatjes maar naar je screenshot "library" van Steam.
Met een paar keer doorklikken op een plaatje krijg je wel een link waar je naar kunt linken. Met als resultaat:
Afbeeldingslocatie: http://cloud-4.steampowered.com/ugc/37474817739801750/FB51BC9BF8980D2F24AE14E4D1FB5375C5C21332/2048x864.resizedimage

Zoals je er overigens ook bij ziet staan wordt er hier wel verwacht dat je "echte" thumbnails maakt en eventueel via een [URL=... linked naar het orgineel.

• Jello17
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 27-04 20:32
Hallo mensen,

Ik heb vorige week assetto corsa gekocht en ik heb een vraag of jullie nog tips hebben voor een beginnende simracer en hoe ik op de servers kan komen van dit topic

• _A3

_A3

Ondanks dat ik mezelf ook nog als beginner classificeer zou ik zeggen lees dit eens door.

• Jello17
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 27-04 20:32
Oké, bedankt ik zal het is doorgaan kijken.

Verwijderd

_A3 schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 13:01:
Als ik het zo snel zie link je niet naar de plaatjes maar naar je screenshot "library" van Steam.
Met een paar keer doorklikken op een plaatje krijg je wel een link waar je naar kunt linken. Met als resultaat:

Zoals je er overigens ook bij ziet staan wordt er hier wel verwacht dat je "echte" thumbnails maakt en eventueel via een [URL=... linked naar het orgineel.
Bedankt voor de tip zal er volgende keer op letten

• Dacide
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-10-2024
Ik rij nu sinds een tijdje met een fanatec gt3 rs stuur i.c.m. G27 pedalen. Bevalt overall prima.

Nu kan ik voor een redelijk prijsje de famatec CSR pedalen overnemen. Iemand enig idee hoe deze zich verhouden t.o.v de g27 pedalen? Welke zijn beter?

• Arfman

Arfman

Drome!

Fanatec CSR Elite bedoel je? Lichtjaren beter dan de G27 pedalen in dat geval.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

• Dacide
Nopes, ik bedoel de gewone csr pedalen. Dus zonder load cell. Kan deze voor 60 euro krijgen (nieuw)

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22:18
Ik zou persoonlijk even door sparen en voor een set met een loadcell gaan of een loadcell mod op je g27 pedels uit uitvoeren

• Dacide
Dan ga ik denk ik idd voor een stapje hoger (de elite versie dus).

Overigens vind ik de g27 pedalen al goed aanvoelen. Maar had voorheen dan ook enkel ervaring met de momo racing force en de dfgt.

• lezut
Wie vanavond nog zin heeft om mee te rijden:

http://www.isr-series.com...e-3-vallelunga-08-09-2014

Mijn PR is nu 1:33.5, dus succes 8)

• Remcom00

Remcom00

hij is gek

Leuk, zal eens kijken :).
Kan ik ook met alleen de practice en quali meedoen en daarna beslissen of ik meedoe?
Weet namelijk niet of ik het niveau aan kan en 1 uur racen is ook aardig lang, ben ik niet gewend.\
Rij normaal max 30 minuten ofzo.
Speel vooral veel offline, gisteren een F1 drift auto gemaakt die het nog best goed dee :D.
Alleen nog wat tweaken, lastig weer recht te krijgen na een drift.

[ Voor 37% gewijzigd door Remcom00 op 08-09-2014 12:55 ]

hoidoei

• lezut
Prima hoor :) In de startpost op ISR staat nu wel dat we een uur gaan rijden, maar waarschijnlijk wordt dit uiteindelijk 2x een half uur omdat we nog geen pitstops kunnen doen ;) Met GTR deden we af en toe wel eens races van 2 uur, wel een lange zit maar dat is juist ook wel weer een leuke uitdaging.

• trion75

trion75

Pascal H.

lezut schreef op maandag 08 september 2014 @ 12:38:
Wie vanavond nog zin heeft om mee te rijden:

http://www.isr-series.com...e-3-vallelunga-08-09-2014

Mijn PR is nu 1:33.5, dus succes 8)
Zojuist een paar rondjes gereden en ik kwam niet lager dan 1:36:455 in de mclaren.

Zou nog wel wat lager kunnen als ik even doorga, maar ik verwacht dat 1:33 erg lastig wordt.

• Remcom00

Remcom00

hij is gek

Gewoon lekker meedoen joh, je zult niet de enigste zijn :p.
Of de Z4 proberen.
Misschien even een beetje de setup van de auto tweaken?

hoidoei

• lezut
Ik denk dat er wel meer mensen zijn die rond de 1:36 rijden vanavond. Mijn tijd is ook op softs en met een lege tank gezet en ik heb wel aardig wat aan de setup lopen tweaken (voor de Z4, voor de liefhebbers hier te downloaden)

• _A3

_A3

Als er op het laatste moment niets tussen komt zal ik erbij zijn. Mijn beste tijd die ik tot nu toe heb gezet is een 1:34.7xx. Dat is gedaan met de McLaren. Dit was wel met medium tyres en nog een redelijk volle tank. Maar een 1:33.5 zal ik echt niet gaan halen.Ik denk dat ik voor de practise en ook de qualificatie gewoon mijn race setup(volle tank, medium tyres) ga gebruiken. Mijn start positie maakt mij dan ook niet zoveel uit. En het is denk ik voor mij een betere voorbereiding op de race. Ik hoop dat ik mijn rondjes onder de 1:36.5 kan houden. Liever wat constanter en iets langzamere rondes dan streven naar 1:35 laag en een paar keer van de baan stuiteren.

Die setup heb ik heel even geprobeerd, maar voor mij was de achterkant voornamelijk bij het remmen wat te wispelturig. En nee ik heb die setup niet op de McLaren geladen maar gewoon op de BMW.

[ Voor 12% gewijzigd door _A3 op 08-09-2014 18:17 ]

• Remcom00

Remcom00

hij is gek

Ik kan helaas niet mee doen, volgende keer dan maar.
Jullie rijden verder wel zonder assists en met een wiel?

hoidoei

• lezut
Jup, enige assist is de ABS die standaard op alle auto's aan staat.

• _A3

_A3

Zo twee races gehad. Eerste race 3 aanrijdingen met dezelfde rijder gehad. Voor mijn gevoel waarvan 1 mijn fout. Race voor oefening wel uitgereden.

Tweede race een stuk beter doordat lezut, die veruit de snelste was, in het begin op achterstand kwam bleef het vooraan redelijk dicht bij elkaar zonder dat iemand een echte aanval kon wagen. Met de eerste drie reden we constant rondetijden in de 1:35. Maar gelukkig voor mij maakte de leider een foutje waardoor ik hem binnendoor voorbij kon. En omdat de race niet nog een rondje langer duurde had lezut net niet voldoende tijd om mij nog in te halen en hiel ik een voorsprong over van 4 tienden.

• lezut
Ja, was een leuke avond racen. Normaal ben ik overigens niet zoveel sneller dan de rest en moet ik eigenlijk Joost en Marcel altijd wel voor me dulden. En als dit een kampioenschapsrace was geweest was iedereen nog wel een tikje voorzichtiger geweest, aangezien we dan nog altijd de raceleiding hebben die straffen uit kan delen na de race.

• _A3

_A3

Dat kan ik mezelf wel voorstellen, maar om nu te leren van fouten zou het wel heel handig zijn om een hele race terug te kunnen kijken. Nu blijft het gokken wat er precies gebeurde en is het daarom ook erg lastig om daar van te leren. Toch eens wat gaan zoeken om te zien of ik in ieder geval een replay vanuit mijn eigen zichtpunt terug kan kijken.

• Dacide
Is het mogelijk om binnenkort de time trials/challenges weer te activeren?

Vind het wel leuk om altijd challenge achter de hand te hebben.

• Hoolz14
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-05-2024
Als het goed is komt er deze maand nog een behoorlijke update.

Geloof dream pack dat het heet, de Nordschleife zou hierin moeten zitten.

• Metalfreak
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 17:20

Metalfreak

Hoije woh!

Dacide schreef op donderdag 18 september 2014 @ 10:47:
Is het mogelijk om binnenkort de time trials/challenges weer te activeren?

Vind het wel leuk om altijd challenge achter de hand te hebben.
Eens, vond het eigenlijk leuker dan het online racen :$

Aan mensen die me ipv mijn gebruiken: hebben jullie in het echt ook zo'n spraakgebrek?

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13-11 13:37
Ik heb hier nog geen online race gezien. Zal binnenkort wel is proberen iets op te zetten van een race online. Op zich is het nu wel te doen alleen het collision model en penalty systeem is wat frustrerend met online racen.

iRacing Profiel

• trion75

trion75

Pascal H.

Ik weet niet of de dreampack nog deze maand komt, was lang geleden aangekondigd dat die in september zou komen, maar wel na 1.0.

Dus het is vooral hopen dat we de RC van 1.0 deze maand nog zien, ik hoop op vrijdag, er is inmiddels al bijna 4gb aan nieuwe content toegevoegd, dus genoeg te doen als er weer een update komt :)

De geruchten gaan vrijdag 26 september, maar dan verwacht ik de Nordschleife nog niet, wel Spa :D en nog veel meer andere banen en auto's en de ondersteuning voor de Rift DK2 :D

Wist overigens niet dat de challenges niet meer werkten, maar die zullen het dan vast ook weer doen, misschien geïntegreerd in de career mode?

Edit: Grafisch wordt het ook steeds beter :)
Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xfa1/t31.0-8/10551719_10202865304907621_8440940650517958472_o.jpg
Afbeeldingslocatie: https://scontent-a-atl.xx.fbcdn.net/hphotos-xap1/t31.0-8/10679591_10202865304947622_3008623717340618070_o.jpg

[ Voor 19% gewijzigd door trion75 op 23-09-2014 18:52 ]

• _A3

_A3

DutchDevil79 schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 16:01:
Ik heb hier nog geen online race gezien. Zal binnenkort wel is proberen iets op te zetten van een race online. Op zich is het nu wel te doen alleen het collision model en penalty systeem is wat frustrerend met online racen.
Bij de ISR series doen ze iedere twee weken een race. Gisteren was het echter niet druk.
Voordeel van zoiets vind ik dat het niet puur gaat om 1 hele snelle ronde maar voornamelijk om een goed constant tempo te kunnen rijden.

Volgende race is op 6 oktober en zal op Monza gereden worden.

Verwijderd

trion75 schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 18:44:
Edit: Grafisch wordt het ook steeds beter :)
Van mij mag vooral het gras nog wat wolliger, die platte plakken groen doen toch nog wel wat afbreuk aan wat verder al een heel netjes uitziend spel is. Misschien hetzelfde voor de grindbak, al is dat wat lastiger. Misschien een stevige bumpmap o.i.d. :)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 23-09-2014 20:43 ]

• Arfman

Arfman

Drome!

Ik heb al die grafische PP meuk uitgezet, kost me teveel performance met m'n triplescreen opstelling.

• DutchDevil79
_A3 schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 20:20:
[...]

Bij de ISR series doen ze iedere twee weken een race. Gisteren was het echter niet druk.
Voordeel van zoiets vind ik dat het niet puur gaat om 1 hele snelle ronde maar voornamelijk om een goed constant tempo te kunnen rijden.

Ik bedoel meer gewoon lekker avondje spelen op meerdere combinaties. Niet een league race. Gewoon beetje gezellig racejes doen en auto's, circuits testen.

In rFactor dee ik dat regelmatig met een groep mensen. Deden af en toe wel 5 racejes op een avond. :)

[ Voor 7% gewijzigd door DutchDevil79 op 24-09-2014 09:11 ]

iRacing Profiel

• Remcom00

Remcom00

hij is gek

_A3 schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 20:20:
[...]

Shit, helemaal vergeten :/.
Volgende keer doe ik wel mee, zet het wel in de agenda :9.
Heb alleen nog steeds m'n FFB in AC niet goed voor elkaar, m'n stuur gaat maar 270 graden en dat zorgt er soms voor dat de boel wat twitchy is, helemaal bij verkeerde FFB instellingen.
In bv GSC is m'n FFB wel goed, best hinderlijk dus.
DutchDevil79 schreef op woensdag 24 september 2014 @ 09:10:
[...]

Ik bedoel meer gewoon lekker avondje spelen op meerdere combinaties. Niet een league race. Gewoon beetje gezellig racejes doen en auto's, circuits testen.

In rFactor dee ik dat regelmatig met een groep mensen. Deden af en toe wel 5 racejes op een avond. :)
Daar teken ik voor :D.

[ Voor 20% gewijzigd door Remcom00 op 24-09-2014 09:29 ]

hoidoei

• Requiem19
In het begin heb ik de time challenges georganiseerd, wat voor veel leven zorgde in dit topic. Vond het zelf ook erg leuk!

Nu is het weer een stapje drukker voor mij qua werk/privé en heb ik hier niet structureel de tijd voor. Hierbij dan ook het verzoek wie het bijltje wil overnemen van mij? Dan zal ik even contact met Nick Thissen opnemen, zodat hij je toegang kan geven tot de time challenge website om nieuwe challenges op te zetten.

Daarnaast zou het ook erg leuk zijn als er vanuit tweakers een wekelijkse/twee wekelijkse fun race georganiseerd wordt. Dus niet ad hoc een servertje aanslingeren op dinsdagavnod, maar gewoon een planning maken zodat iedereen ook beetje kan oefenen etc.

Wie voelt zich geroepen? :D

• Dacide
Opzetten van nieuwe challenges, is dat puur via een cms'je een keuze maken uit:
- track
- auto('s)
- tijd/datum van beschikbaarheid
- track rules (tijdstip, temperatuur, banden etc)

Of hoe moet ik het zien? Want als dit het is, dan moet het prima lukken om dit te doen.

• backupdevice
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:56

backupdevice

No Risk , Full Push

Fun race lijkt me ook leuk!

"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021

• Requiem19
Dacide schreef op woensdag 24 september 2014 @ 13:41:
Opzetten van nieuwe challenges, is dat puur via een cms'je een keuze maken uit:
- track
- auto('s)
- tijd/datum van beschikbaarheid
- track rules (tijdstip, temperatuur, banden etc)

Of hoe moet ik het zien? Want als dit het is, dan moet het prima lukken om dit te doen.
Correct

• DutchDevil79
Idee om Vrijdag avond is wat te gaan klooien online? Gewoon even kijken wat er mogelijk is en hoe het gaat. Ik wou vandaag of morgen toch even kijken of ik zelf een server kan laten draaien en anders heb ik wel een vriend die er een kan draaien (of met zen allen wat random servers joinen).
Kwa communicatie zouden we op de teamspeak server van GoT Iracing kunnen. Dat is op zich open voor iedere simracer.

iRacing Profiel

• Hoolz14
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-05-2024
Wat mij erg leuk lijkt, is ook om naast het racen ook drift sessies te houden.

Ik speel het zelf vaak met de E30 BMW.

• Remcom00

Remcom00

hij is gek

DutchDevil79 schreef op woensdag 24 september 2014 @ 15:16:
Idee om Vrijdag avond is wat te gaan klooien online? Gewoon even kijken wat er mogelijk is en hoe het gaat. Ik wou vandaag of morgen toch even kijken of ik zelf een server kan laten draaien en anders heb ik wel een vriend die er een kan draaien (of met zen allen wat random servers joinen).
Kwa communicatie zouden we op de teamspeak server van GoT Iracing kunnen. Dat is op zich open voor iedere simracer.
Ik doe iig mee :).
Lijkt me leuk om alle auto's toe te laten, of iig een goed aantal en gewoon wat te cruisen, beetje in een groepje rijden, wat naast elkaar rijden om te oefenen etc.

hoidoei

• _A3

_A3

DutchDevil79 schreef op woensdag 24 september 2014 @ 09:10:
[...]

Op dit moment houden ze geen league bij. Is zijn meer oefen wedstrijden die wel een korte training (15 min), kwalificatie (15 min) en omdat er nog geen pitstops mogelijk zijn een race van +/- 30 minuten. Eventueel bij voldoende animo nog een tweede race van 30 minuten erachteraan.

Ben wel benieuwd wat voor racejes jullie deden. Neem aan dat er niet voor iedere race een kwalificatie werd gereden dus een random grid. Maar hoeveel rondes werden er meestal gereden?

• DutchDevil79
Altijd practise, qualy en dan race. Race meestal van 10 rondjes max of zo. Maar ja we waren ook fan om zoveel mogelijk banen te rijden. Elke keer week wel weer wat nieuwe (voordeel van rF enorme berg banen). Maar 5 was wel max (zat je tot uurtje of 4 snachts lol) meestal maar 2 of hooguit 3.

Net even getest en men server werkt. Dus Vrijdag servertje starten is geen probleem. Zal morgen wel even programma verzinnen.

iRacing Profiel

• DutchDevil79
Ok vrijdag host ik een aantal sessies om kennis te maken met online gedeelte Assetto Corsa. Alle racejes zullen met 30 minuten practise en 15 minuten qualy plaats vinden (gewoon voor de fun dus).

Ingame kan je de server vinden onder: GoT Fun Server
Paswoord: tweakers

Start:
+/- 20:00 (ik zal om ongeveer 19:30 wel op teamspeak zitten)

Race 1:
Auto's: McLaren MP4 GT3 en BMW Z4 GT3
Track: Mugello (10 rondjes)

Race 2:
Auto's: BMW M3 E30 Grp A en Honda Civic VTE Grp A
Track: Donington Park (10 rondjes)

Afsluiter:
Trackday:
Auto's: Aantal straat auto's uit AC
Track: Nordschleife 1.1 van Snoopy

Communicatie via teamspeak en/of Messenger (pm me voor mijn messenger gegevens):
Teamspeak server: wrt.upexia.nl en het wachtwoord is: iracing

Downloads die nodig zijn:

Honda Civic:
http://malagoligarage.wor...ir-ii-group-a-jtcc-v0-90/

Donington Park:
http://www.racedepartment...ton-park-gp-circuit.3031/

Nordschleife 1.1:
http://www.racedepartment...rgring-nordschleife.2270/

iRacing Profiel

• Remcom00

Remcom00

hij is gek

Leuk, count me in.
Wel een beetje kortdag, hopelijk zitten we straks niet met maar 4 man ofzo :+.

hoidoei

• trion75

trion75

Pascal H.

Ik kom waarschijnlijk ook wel, morgen maar eens teamspeak installeren dan, kijken of ik dat aan de gang krijg. Overigens hoop ik nog op de RC 1.0 morgen :) blijven dromen....

• backupdevice
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:56

backupdevice

No Risk , Full Push

TOP! Ik ben er ook bij!

"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021

• lezut
_A3 schreef op woensdag 24 september 2014 @ 19:12:
[...]

Op dit moment houden ze geen league bij. Is zijn meer oefen wedstrijden die wel een korte training (15 min), kwalificatie (15 min) en omdat er nog geen pitstops mogelijk zijn een race van +/- 30 minuten. Eventueel bij voldoende animo nog een tweede race van 30 minuten erachteraan.
Ik denk dat als AC 1.0 is en er een goede logging voor de server beschikbaar is (er wordt al wat getest met een app) dan zouden we wel eens in leagueverband kunnen gaan rijden. Enige wat we nog missen zijn de pitstops, verder is AC er aardig klaar voor volgens mij.

Voordeel van een league is wel dat je altijd een harde kern aan de start hebt staan. Als je losse races gaat organiseren ben je na een paar races de animo kwijt vrees ik en dan ben je ook met z'n 3en aan het racen.

• R0y.
Ik ga er ook proberen te zijn! Lijkt me leuk :Y

• DutchDevil79
Ik heb ook wat vrienden uitgenodigd dus denk dat we wel een leuk veld hebben vanavond. Server gister nog keer getest en alles draaide goed dus ga er vanuit dat die vanavond goed loopt.

iRacing Profiel

• Remcom00

Remcom00

hij is gek

Top :).
Kunnen jullie trouwens je FFB setting posten?
Misschien dat ik d'r wat mee opschiet, snap d'r geen reet van want ik krijg m echt niet goed :(.

hoidoei

• _A3

_A3

lezut schreef op donderdag 25 september 2014 @ 17:38:
[...]

Ik denk dat als AC 1.0 is en er een goede logging voor de server beschikbaar is (er wordt al wat getest met een app) dan zouden we wel eens in leagueverband kunnen gaan rijden. Enige wat we nog missen zijn de pitstops, verder is AC er aardig klaar voor volgens mij.

Voordeel van een league is wel dat je altijd een harde kern aan de start hebt staan. Als je losse races gaat organiseren ben je na een paar races de animo kwijt vrees ik en dan ben je ook met z'n 3en aan het racen.
Wat bedoel je met de logging? Onder andere ook dat er tijdens/na een race bekeken kan worden wie er schuldig is aan een bepaald ongeluk? Anders zal het in dat soort gevallen een kwestie zijn van het woord van de ene tegen dat van de andere en daar zul je meestal niet uitkomen.
Remcom00 schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 11:08:
Top :).
Kunnen jullie trouwens je FFB setting posten?
Misschien dat ik d'r wat mee opschiet, snap d'r geen reet van want ik krijg m echt niet goed :(.
Aangezien ieder stuur ander is zal het wel handig zijn om te weten welk stuur je gebruikt.

Ik heb de instellingen voor mijn stuur (Fanatec CSR) hier vandaan gehaald.

• Remcom00

Remcom00

hij is gek

_A3 schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 13:28:
[...]

Wat bedoel je met de logging? Onder andere ook dat er tijdens/na een race bekeken kan worden wie er schuldig is aan een bepaald ongeluk? Anders zal het in dat soort gevallen een kwestie zijn van het woord van de ene tegen dat van de andere en daar zul je meestal niet uitkomen.

[...]

Aangezien ieder stuur ander is zal het wel handig zijn om te weten welk stuur je gebruikt.

Ik heb de instellingen voor mijn stuur (Fanatec CSR) hier vandaan gehaald.
Thrustmaster F430.
Had ik al eerder gekeken maar niks gevonden, zal eens doorprutsen.

Gaan we vanavond trouwens nog met bepaalde assists draaien, en zijn custom setups toegestaan?

hoidoei

• DutchDevil79
Het is allemaal open je kan in de server alleen het penaltie systeem aan of uit zetten. En gezien hoe brak die is staat die uit. Zoals ik al zei is het vanavond gewoon lekker beetje rijden en plezier hebben. Als iemand het te bont maakt dan is die er zo uit getrapt.

iRacing Profiel

• R0y.
20:00 ga ik vanavond niet redden ben ik bang, ik sluit later aan! Veel plezier iig.

• DutchDevil79
Server is al up als je alvast wil oefenen. Eerste race start om ongeveer 20:45.
DutchDevil79 schreef op donderdag 25 september 2014 @ 11:38:
Ok vrijdag host ik een aantal sessies om kennis te maken met online gedeelte Assetto Corsa. Alle racejes zullen met 30 minuten practise en 15 minuten qualy plaats vinden (gewoon voor de fun dus).

Ingame kan je de server vinden onder: GoT Fun Server
Paswoord: tweakers

Start:
+/- 20:00 (ik zal om ongeveer 19:30 wel op teamspeak zitten)

Race 1:
Auto's: McLaren MP4 GT3 en BMW Z4 GT3
Track: Mugello (10 rondjes)

Race 2:
Auto's: BMW M3 E30 Grp A en Honda Civic VTE Grp A
Track: Donington Park (10 rondjes)

Afsluiter:
Trackday:
Auto's: Aantal straat auto's uit AC
Track: Nordschleife 1.1 van Snoopy

Communicatie via teamspeak en/of Messenger (pm me voor mijn messenger gegevens):
Teamspeak server: wrt.upexia.nl en het wachtwoord is: iracing

Downloads die nodig zijn:

Honda Civic:
http://malagoligarage.wor...ir-ii-group-a-jtcc-v0-90/

Donington Park:
http://www.racedepartment...ton-park-gp-circuit.3031/

Nordschleife 1.1:
http://www.racedepartment...rgring-nordschleife.2270/

iRacing Profiel

• R0y.
tijdens de practice ging het goed.. Zodra de race was gestart ging het vrijwel mis. Mijn voorganger schoot ineens naar links tijdens de start aangezien er iemand stil bleef staan...Daar knalde ik dus op. Vervolgens rem ik net iets te hard in T2 waardoor ik spin.

" Rest " van de race continu fouten omdat ik weer bij de rest wou komen. Het is goed geweest, volgende keer maar wat meer oefenen :9

[ Voor 3% gewijzigd door R0y. op 26-09-2014 20:58 ]

Verwijderd

Was te laat thuis Sorry wilde er bij zijn om eens te proberen volgende keer beter
Server is nu dicht

• Remcom00

Remcom00

hij is gek

Verwijderd schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 22:55:
Was te laat thuis Sorry wilde er bij zijn om eens te proberen volgende keer beter
Server is nu dicht
Hij staat/stond nog open maar er waren wat problemen met de Civic en volgens mij was iemand anders m aan het hosten.

Wou net kijken hoe snel in rond de Norschleife kon met de Lotus, rij zachtjes tegen de muur aan krijg ik dit :(.
Afbeeldingslocatie: http://i.gyazo.com/c5f4b2a7fd16afd0a77ddb5796a658bb.png
Best knap, schade stond uit :+.

Oh en welke God ree er met de BMW rondjes van 8:14? _/-\o_

Was leuk, voor herhaling vatbaar :).
Wat mij betreft volgende week weer?

hoidoei

• _A3

_A3

De start van de eerste race was inderdaad een grote chaos. Ik reed bij de start tegen degene aan die pole had, ik was gestart van plaats 3, echter stond er eerst in beeld dat degene die pole had was disconnected en zijn wagen was ook niet zichtbaar op de grid. Dus ik rijdt rechtdoor weg en sta ineens stil tegen een onzichtbare auto. Waardoor dus vervolgens verschillende mij van achteren raakte. Uiteindelijk als 8ste de eerste bocht in. En met een redelijke race toch nog een derde plaats gehaald. Als dat bij de start niet was gebeurt dan nog had ik de eerste twee niet ingehaald/bij kunnen houden.

Vervolgens geen race op Donington. We hadden daar last van vliegende auto's.

En uiteindelijk net mijn eerste meters op de Nordschleife gereden. Toch lastig zo'n lange baan die je helemaal niet kent. En tevens met auto's waar ik nog bijna niet mee heb gereden. En inderdaad die Oct... die met de E92 rondjes van 8:14 reed.

Verwijderd

Volgende week weer?? of een andere dag (avond) mag van mij wel iets later beginnen 20:00 uur is voor mij vroeg, ben ik meestal met andere /3 krachten aan het werken en ben dan meestal om 20:30 uur klaar bakkie doen en dan kan ik meestal achter het stuur gaan zitten.

Laat even weten wanneer, waar en met wat er weer gereden word, kan ik 's avonds ('s nachts) alvast de banen en de wagens proberen ben echt een beginner met sim racen.

Een leuk circuit om te rijden is Zandvoord heb ik net met de Honda getest 1:58:37, maar moet sneller kunnen :( .

• DutchDevil79
Het was gezellig en we hebben veel geleerd. De eerste race was zeer leuk en veld zat redelijk bij elkaar. Jammer alleen dat ik de start iets te snel had staan waardoor er wat mensen problemen hadden bij de start. Blijkbaar moet je een wait time instellen op de server die standaard wel erg kort staat.
Daarna dus de race op Donington die beetje in het water was gevallen. Blijkbaar zit er een bug in die baan dat zodra je met meer dan 7 man in de room zit de auto's gaan warpen. Erg vreemd maar ja deze baan maar mijden voorlopig.
Laatste sessie rondjes rijden op Norschleife was wel weer leuk. Lastig bakje die BMW M3 E92 op zo'n baan. Was blij met men 8.28 maar zat nog wel wat tijd in. Dat Octanos zo'n goede tijd ree is trouwens niet gek hij staat 2de (RSR timetrials) met de Ferrari 458 op Nordschleife en rijd daar aardig wat rondjes.Hij had ook nog wat setup aanpassingen voor die BMW geshared btw.

Maar kijken wanneer we vervolg geven aan deze avond het was iig op de problemen na wel leuk.

iRacing Profiel

• Bullus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-09-2024
Gister rond 21:00u voor de fun nog willen joinen, maar kwam er niet in..paswoord ingevuld maar kreeg 1 of ander melding.. 5min later weer geprobeerd, maar toen kon ik de server niet meer vinden.. maybe next time.

edit
Weet iemand een workaround voor crossfire?
Met crossfire krijg ik minder fps dan single.

[ Voor 18% gewijzigd door Bullus op 27-09-2014 12:45 ]

|2600k|Asus 290|

Verwijderd

Kort vraagje: Als ik nu Assetto Corsa vanop Steam installeer, is Spa Francorchamps dan al speelbaar?

• Kevin Kater
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 07-09 16:29
Verwijderd schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 15:53:
Kort vraagje: Als ik nu Assetto Corsa vanop Steam installeer, is Spa Francorchamps dan al speelbaar?
Nee, officieel nog niet, er is wel een mod beschikbaar echter. Het zal verder niet lang duren voordat Spa officieel uitkomt (lasergescanned)

• Tortelli
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-11 13:18

Tortelli

mixing gas and haulin ass

Dat is ook de reden waarom ik de ring nog niet speel in AC, ik wacht op de officiele versie maar dat kan nog wel even duren denk ik?.

Het gaat wat minder hard met de updates de laatste tijd, opzich geen issue aangezien ik nu pas weer tijd (en fatsoenlijk internet heb) om online te kunnen spelen.

• lezut
Oh en welke God ree er met de BMW rondjes van 8:14? _/-\o_
8:14 is scherp maar niet onhaalbaar. Ik had net na 1 ronde 8:19 op de klok staan, waarmee ik ook nog een paar domme stukjes gras meepakte.

• Remcom00

Remcom00

hij is gek

lezut schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 20:57:
[...]

8:14 is scherp maar niet onhaalbaar. Ik had net na 1 ronde 8:19 op de klok staan, waarmee ik ook nog een paar domme stukjes gras meepakte.
Haha ja dat zeker maar ik ben een complete n00b op de Nordschleife en ik liep constant te kutten met een net zo snelle Lotus, komt er opeens een BMW langsblazen die dat soort tijden rijdt, is toch wel ff een WTF momentje :+.
Maar goed, ik ben dan ook toe aan een nieuw wiel en pedalen :P.

hoidoei

• trion75

trion75

Pascal H.

Ik was er helaas niet bij, maar hoop binnenkort weer eens mee te doen!

Kijk wel uit naar de nieuwe update, zojuist is er weer 1,49 GB aan content toegevoegd.

Changed Depots
244211/encryptedmanifests/beta/encrypted_gid: * hidden *
244211/maxsize: 17359008388 (16.17 GB) › 18955963848 (17.65 GB) (diff = +1.49 GB)
branches/beta/buildid: 393145 › 395338

Hoop dat we uiterlijk dinsdag kunnen proberen, ze hebben van alles toegezegd voor september, zoals de dream pack.

• trion75

trion75

Pascal H.

Op dit moment is een Assetto corsa press event aan de gang.

http://www.racedepartment...ss-event-live-blog.93711/

14:21 CEST: Flatspotting is coming

14:26 CEST: Official Oculus Rift support confirmed

14:54 CEST: Stefano Casillo starts his lecture about "Simulation" and why its different in Assetto Corsa. Click here for the images

14:56 CEST: Confirmed: "The LaFerrari is using KERS as Traction Control. When the car notices wheelspin. The KERS will brake to reduce wheelspin. And by doing that. It will also recharge when doing that. That's working ingame!"

15:00 CEST: Kunos are weighing between two different career modes. 1) A more forced. That you have to score a certain amount of points to progress. 2) Or another that's more free. So you can choose between events to progress. With the second way they can include long races and drifting more easily.

Afbeeldingslocatie: http://www.racedepartment.com/attachments/assetto-corsa-press-event-018-jpg.65800/

Afbeeldingslocatie: http://www.racedepartment.com/attachments/assetto-corsa-press-event-019-jpg.65802/

• Remcom00

Remcom00

hij is gek

Mother of god _/-\o_.

Alles komt zo perfect samen, binnenkort nieuwe Fanatec zooi halen, Project Cars en hopelijk een AC update _/-\o_

hoidoei

Pagina: 1 ... 42 ... 97 Laatste

Dit topic is gesloten.