Vraag me ook af hoe ze dit doen, niet dat ik straks een custom auto zo kan modden dat ik een fiat met F1 vermogen heb. Maar ben benieuwd hoe snel we custom auto's gaan zien en hoe de kwaliteit gaat worden.
Maar als dit een beetje goed is zoals Snoopy's Nordschleiffe dan komen er mooie tijden aan
CPU: i7 4770K @4.8 GHz | GPU: MSI GTX780 Gaming 3GB | MOBO: Asus Z87-pro | RAM: 24GB | OS: Windows 10 x86_64| Wheel: Logitech G25 with Playseat Challenge | VR: Oculus Rift DK2 |
Hoop dat het allemaal niet te lang gaat duren nog.
Verwijderd
Met zo'n klein team en relatief laag budget kan dat wel eens lastig worden..
17,50 als er genoeg mensen op de flash sale racing game kant votenVerwijderd schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 20:57:
Aanbieding; 25 euro op Steam:)
Mechwarrior Online: Flapdrol
Verwijderd
Dat zal wel goed komen, communities modereren zichzelf meestal erg goed op dat vlak en gezien de inborst van racesimmers kan dat alleen nog maar meer benadrukt worden.trion75 schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 12:13:
Vraag me ook af hoe ze dit doen, niet dat ik straks een custom auto zo kan modden dat ik een fiat met F1 vermogen heb. Maar ben benieuwd hoe snel we custom auto's gaan zien en hoe de kwaliteit gaat worden.
Als ik kijk naar KSP is het overgrote deel van de mods alleen maar gericht op meer realisme en moeilijkheid. Er duikt zo nu en dan een cheat-achtige mod op, maar dat wordt niet gewaardeerd en die worden dan ook altijd vriendelijk afgeserveerd.
Ik heb 'm alhaarbal schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 13:04:
ja, en waarschijnlijk komt ie ook nog wel als daily deal langs voor die prijs.
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2014 13:09 ]
je wordt door steam wel aardig geconditioneerd om nooit en te nimmer iets fullprice te kopen
2 vraagjes:
1: is dit een beetje leuk met een G25?
2: komen er ook auto's in als VW's GTI? Zou het namelijk plezant vinden om met de "eigen" auto over de Nordschleife te rijden...
9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74
Ja inderdaad, en dan niet het zoveelste type LotusDacide schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 10:08:
Ik begin nu zo langzamerhand toch wel echt de behoefte te voelen voor een aantal nieuwe auto's in deze game.
Hoop dat het allemaal niet te lang gaat duren nog.
G25 werkt prima met dit spel, qua auto's zitten er wel een aantal normale modellen in, de abarth en een paar bmw's, dan nog wat lotussen die je als "normaal" zou kunnen beschouwen. Hopelijk komt er meer, maar op facebook stemmen de mensen toch vooral op supercars en racewagens.kuusj98 schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 16:36:
Wil als ie 50% wordt wel zeker aanschaffen.
2 vraagjes:
1: is dit een beetje leuk met een G25?
2: komen er ook auto's in als VW's GTI? Zou het namelijk plezant vinden om met de "eigen" auto over de Nordschleife te rijden...
Maar Kunos komt zelf ook nog met meer auto's waar ze ons mee gaan verrassen:
Coming soon…
Is that all? Not yet: we haven’t mention new licenses for a while, but this does not mean that our licensing department is on vacation: do you remember the polls of this winter and the most voted cars? Well, we are ready to surprise you one more time. We don’t want to bore you with too many news, so let’s keep the secret a bit more..
En er komt een nieuwe sound engine aan:
the final version of the game will be powered by FMod: FMOD Studio is an audio content creation tool for games, with a focus on a ‘Pro Audio’ approach: it’s used by Driveclub, Forza Motorsport 5 and other AAA racing titles and it’s the perfect choice to give Assetto Corsa what it is still missing.
En een nieuwe gfx engine:
we won’t go deeply in details for now, but at the end Assetto Corsa will provide a more immersive environment, post-processing effects, new shaders for cars and tracks, and more.
Bron: http://www.assettocorsa.n...rsa-update-0-20-released/
CPU: i7 4770K @4.8 GHz | GPU: MSI GTX780 Gaming 3GB | MOBO: Asus Z87-pro | RAM: 24GB | OS: Windows 10 x86_64| Wheel: Logitech G25 with Playseat Challenge | VR: Oculus Rift DK2 |
Verder werkte de RealHeadMotion ook niet meer volledig. Ik kan met mijn d-pad nog wel naar links en rechts kijken. Maar de Look-to-Apex lijkt niet meer te functioneren.
Maar ook zonder deze plugins/apps zal ik op dit moment plezier hebben met AC.
Vervang in je Apps\python\OV1Info\third_party\sim_info.py met de versie uit de ZIP.
Overigens zelf maar heel kort getest en toen sloeg AC vast, hoop niet door deze fix, maar anders maar weer verwijderen.
Alle apps uitgezet geen effect
Meerdere tracks geprobeerd geen effect
Steam de game laten controleren geen effect
Probleem is dat bij elke start/finish line mijn game crashed.
Blijkbaar zijn er ook vele apps die het ineens niet meer doen ?
http://www.youtube.com/user/elfirx AKA MaFFia|NL|
Vorige keer dat AC bij bleef crashen hielp het de pc even opnieuw op te starten, maar dat was altijd met het laden van de track, nu voor het eerst dat hij op de baan crashte.
Op het moment heb ik niet een oplossing, maar ik zou je verzoeken om ook in deze topic mee te praten.
Beetje rommelig van mij kant, dacht wel ff snel een topic aan te maken voor voetbal.
http://www.assettocorsa.n...e-crashes-the-game.11483/
http://www.youtube.com/user/elfirx AKA MaFFia|NL|
Verwijderd
The brand was among the most popular choices when Kunos asked players which cars they would like to see included a few months ago.
Three models have been confirmed to be included, one of which will be part of the simulation’s 1.0 version.
Alfa Romeo 4C
Alfa Romeo GTA
Alfa Romeo 155 V6 TI
The choice includes one current and one classic Alfa Romeo street model as well as the legendary Alfa V6 DTM car that racing fans will remember from iconic battles against Mercedes Benz and Opel.
Verwijderd
Zeker weten, 1000kg...Shrake schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 12:39:
Die 4C gaat volgens mij geweldig worden om mee te rijden.
Ik heb nu een proef abonnement op iRacing. Dat is leuk, veel serieuze mensen die allemaal een redelijke race proberen te rijden. De kosten zijn echter niet zo leuk. Nu denk ik er aan om AC aan te schaffen, het online gedeelte is me echter niet geheel duidelijk. Hier zit volgens mij geen licentie systeem zoals bij iRacing in. Zijn er dan wel plannen om je voortgang op een of andere manier bij te houden?
Hoe zit het trouwens met dat bookings systeem? Zorgt dit ervoor dat ik veel tijd bezig ben met het wachten en/of vinden van/op races? Ik erger me bij iRacing aan het feit dat er altijd wel mensen zijn die willen races maar dat dit niet kan omdat je de hele tijd moet wachten voordat daadwerkelijk een race begint.
2) bookingsysteem is irritant, maar binnen 5 minuten ben ik meestal wel een server binnen.
Maar vergis je niet, online gedeelte van iRacing is echt véél beter dan dat van AC. Van nde netcode, de iRating, de stabiliteit en de kwaliteit van tegenstanders, iRacing ligt echt lichtjaren voor.
AC heeft echter meer verschillende soort auto's, is goedkoper en heeft bovenal de meest realistische physics op dit moment. Zeker als hij nog in sale is kun je AC niet laten liggen nu.
Server name <BuG #6 - Nordschleife Fun! - NL [FREEJOIN]>
type: freejoin/public geen booking nodig
track: Nordschleife Snoopy v0.9.8 ( http://www.racedepartment...e.2270/update?update=3823 )
addons: freejoin ( http://www.kegetys.fi/freejoin/ )
Omschrijving:
Zie het maar als een touristenfahrt dag op de norschleife
iedereen kan wanneer hij wil een kaartje kopen en door de slagbomen de track op rijden.
Elke 99 laps wordt de race hestart.
of elke 3 minuten indien niemand ingame is.
BuG leden kunnen over het wachtwoord beschikken en indien nodig trolls kicken of de race herstarten
Voertuigen (per slot pre-booked, dus kies een slot met jouw fav voertuig en niet andersom)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
| bmw_1m;orange bmw_1m_s3;Nvidia bmw_m3_e30;alpine_white_I bmw_m3_e30_drift;DGFX_Vinyl bmw_m3_e30_dtm;alpine_white_I bmw_m3_e30_gra;alpine_white_I bmw_m3_e30_s1;alpine_white_I bmw_m3_e92;Atlantis_metallic bmw_m3_e92_drift;BMW_Academy bmw_m3_e92_s1;Atlantis_metallic bmw_m3_gt2;ADVAN bmw_z4;black bmw_z4_drift;black bmw_z4_gt3;bmw_motorsport_2012 bmw_z4_s1;black |
Geweldig idee dat Freejoin, maakt ook driftservers e/d mogelijk
Kegetys doet dus niet alleen voor arma goede dingen
De server draait nu ff op een VPSje, als de performance niet goed is verhuis ik m wel naar mn dedi (laat maar ff weten)
Wat ik nog wel mis in deze game is een content-delivery systeem.
Als spelers je server willen joinen moeten ze eigenlijk gewoon vrij makkelijk missende content van de server kunnen downloaden. scheelt een hoop frustraties
[ Voor 6% gewijzigd door JoSchaap op 26-06-2014 12:11 ]
GamePC : Inv. : GameRoom : YouTube : Steam : Twitch : BattelNET
Overigens jammer dat je stil moet staan voor je in het pauze menu kan, ik viel door een gat in de pits en dan is het nog onmogelijk om stil te staan, werd dus een alt-f4
Misschien later nog eens kijken of er meer mensen op de nordschleife komen
moet zo ook maar eens de apps verwijderen, want hij crashed bij mij ook als ik over start/finish kom
Overigens heb ik even gereden met die Corvette op Indianapolis
Verwijderd
Shit, gisteren gekocht... Achja, eerste indruk is heel goed.kevz schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 19:04:
Assetto on sale @steam! 50% off, 17,49 eur
Is het mogelijk om het aantal fps te zien in het spel?
Verwijderd
Bedankt. En waar is die te vinden?Verwijderd schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 19:29:
Ja, module "Render stats" aanzetten.
Zit je render stats ook bij
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
zijn hier nog Mods voor ?
en welke banen en auto komen er nog bij in de full versie
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Verwijderd
Raar, als ik hem aanzet verschijnt hij niet in het beeld. Weet hem met geen mogelijkheid zichtbaar te krijgen...trion75 schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 20:09:
als je in je auto zit met je muis rechts in het scherm, daar kan je apps aan en uit zetten.
Zit je render stats ook bij
Ik zou zeggen kijk hier http://www.assettocorsa.net/en/ eerst even rond.ravw schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 11:03:
heb even ene paar vraagjes , misschien is het al langs gekomen maar ik ben net nieuw met deze sim ,
zijn hier nog Mods voor ?
en welke banen en auto komen er nog bij in de full versie
Verder zijn er op verschillende sites mods te vinden. Zoals:
http://www.racedepartment...tegories/assetto-corsa.1/
Er zijn ook add ons. Maar je moet daar wel mee in de gaten houden dat die ook voor problemen kunnen zorgen. Zoals dat de game daardoor crashed of misschien zelfs al niet start. Over het algemeen werken ze allemaal goed, maar ook de developers van die apps kunnen na een update niet garanderen dat ze niet voor problemen zorgen. Dat is voornamelijk afhankelijk welke wijzigingen in de game zijn doorgevoerd.
Er zit in die lijst ook een optie Hide all apps. Zorg dat die niet aan staat.Verwijderd schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 11:19:
[...]
Raar, als ik hem aanzet verschijnt hij niet in het beeld. Weet hem met geen mogelijkheid zichtbaar te krijgen...
[ Voor 14% gewijzigd door _A3 op 28-06-2014 12:21 ]
Verwijderd
Staat uit... Heel raar dit[b][message=42465259,noline]
Er zit in die lijst ook een optie Hide all apps. Zorg dat die niet aan staat.
F458 en McLaren 12C zijn leuke bakjes trouwens!
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2014 16:08 ]
Iemand enig idee?
Heb in de steamsale assetto corsa gekocht. Nu ben ik aan het zoeken naar betaalbare en simpele stuurtjes. Een G27 ziet er bruut uit, maar heb ik de ruimte niet voor, en vindt ik te duur. Nu is mijn vraag of er ook varianten zijn met alleen een stuurtje + flippers om mee te schakelen en pedalen. (dus geen losse schakelpook module) En het liefst een stuurtje dat ik gewoon makkelijk aan me bureau kan hangen, zonder schroeven.
Kan natuurlijk ook forza style met me xbox controller mja, stuur zou wel tof zijn
Alvast bedankt voor de info.
@hierboven: google eens naar Logitech Driving Force Pro.
Bedankt, ziet er wel ok uit. Maar denk dat ik toch maar een keer een G27 moet kopen, de rest lijkt allemaal wat goedkoop spul te zijn. Voorlopig maar ff met de controller en dan zien we wel.Requiem19 schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:50:
@Phtn: even posten/kijken op het officiële AC forum. Volgens mij is hier een topic over op het forum en is dat een bekend en oplosbaar probleem.
@hierboven: google eens naar Logitech Driving Force Pro.
Klopt. Misschien een goeie 2e hands een keer. Probleem is ook de ruimte. Als je zn wheelstand neemt bijvoorbeeld, waar zet je dat ding neer als je niet gamed.. En anders gewoon elke keer los en vast maken aan je buro maar dat lijkt me ook irritant. Kortom, verhuizen en dan een gamekamer hebben met playseat etc etcNiellie41 schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 19:12:
Voor minder dan €100 moet je ook niet te veel verwachten.
Verwijderd
Misschien is dat ook wel goed genoeg ja. Is die makkelijk aan je buro te bevestigen en weer los te halen?Verwijderd schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 19:28:
Ik heb hier een Driving Force GT staan en voor dat geld is het echt een heel leuk stuurtje. Voelt hetzelfde aan als het spul dat in auto's gebruikt wordt en werkt vooral ook naar behoren. Het enige minpunt zijn de pedalen, maar die zijn vrij makkelijk naar wens aan te passen met een stukje schuim of iets.
En qua pedalen bedoel je dat ze te makkelijk in te drukken zijn?
Verwijderd
Er zitten twee plastic 'bouten' aan de bovenkant waarmee je aan de onderkant de beugels waarmee hij aan de tafel vastzit vastdraait. Je zet hem daarmee ontzettend makkelijk vast, het is een kwestie van om de tafel schuiven, links en rechts van boven aandraaien en gaan.Stoneyfrog schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 19:40:
Misschien is dat ook wel goed genoeg ja. Is die makkelijk aan je buro te bevestigen en weer los te halen?
Jups, dat is een veelgehoorde en ook wel ietwat terechte klacht, al valt er prima leuk mee te spelen zoals hij uit de doos komt. Er zijn genoeg mods te vinden die het fixen, van een simpel stukje schuim op de goede plek tot aan complexe constructies. Je kan dat zo gek maken als je zelf wilt.En qua pedalen bedoel je dat ze te makkelijk in te drukken zijn?
Het stuurtje is as is gewoon heel goed, zeker voor dat geld, de pedalen zijn goed genoeg. Je hebt overigens twee pedalen, geen drie.
Ik heb zelf vorig jaar de Playseat challenge gehaald, zag hem staan bij saturn en kon hem niet weerstaan haha.Stoneyfrog schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 19:26:
[...]
Klopt. Misschien een goeie 2e hands een keer. Probleem is ook de ruimte. Als je zn wheelstand neemt bijvoorbeeld, waar zet je dat ding neer als je niet gamed.. En anders gewoon elke keer los en vast maken aan je buro maar dat lijkt me ook irritant. Kortom, verhuizen en dan een gamekamer hebben met playseat etc etc![]()
Bevalt me erg goed, voordeel is dat je hem goed kan inklappen en in een kast kan zetten, daarvoor liep m'n G25 een beetje te verstoffen.
Moest overigens nog wel een extra stang bestellen om de pook op te plaatsen, maar zou niet meer zonder willen nu
Dat is dus vrij makkelijk op en weg zetten. Dat van die pedals is wel een beetje jammer natuurlijk. Maar we zullen zien, bedankt voor de info iig.Verwijderd schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 20:01:
[...]
Er zitten twee plastic 'bouten' aan de bovenkant waarmee je aan de onderkant de beugels waarmee hij aan de tafel vastzit vastdraait. Je zet hem daarmee ontzettend makkelijk vast, het is een kwestie van om de tafel schuiven, links en rechts van boven aandraaien en gaan.
[...]
Jups, dat is een veelgehoorde en ook wel ietwat terechte klacht, al valt er prima leuk mee te spelen zoals hij uit de doos komt. Er zijn genoeg mods te vinden die het fixen, van een simpel stukje schuim op de goede plek tot aan complexe constructies. Je kan dat zo gek maken als je zelf wilt.
Het stuurtje is as is gewoon heel goed, zeker voor dat geld, de pedalen zijn goed genoeg. Je hebt overigens twee pedalen, geen drie.
Heel lijp dit inderdaad. Ooit komt zoiets er nog denk ik.trion75 schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 20:34:
[...]
Ik heb zelf vorig jaar de Playseat challenge gehaald, zag hem staan bij saturn en kon hem niet weerstaan haha.
Bevalt me erg goed, voordeel is dat je hem goed kan inklappen en in een kast kan zetten, daarvoor liep m'n G25 een beetje te verstoffen.
Moest overigens nog wel een extra stang bestellen om de pook op te plaatsen, maar zou niet meer zonder willen nu
[video]
Heb de game vanavond echt goed kunnen spelen voor het eerst en holy shit wat is het vet. Eerst vondt ik het maar een beetje raar hoe de auto aanvoelde etc maar na wat controller settings geklooi etc is het top.
Was altijd fan van forza en speelde met alle hulp settings uit etc, moet zeggen dat dat hier ook wel te doen is als je voorzichtig doet. Heb alleen die stability control op 50% staan, voor de rest alles uit.
Ook voor het eerst dat ik liever "in" de auto rijdt dan vanuit de achterhangende camera. Voelt beter op één of ander manier. Al is het wel nice om soms ff terug te schakelen en naar die mooie bakken te kijken
Hoop dat er snel meer content komt. Ben blij met de game in ieder geval. (zelfs zonder racestuur)
Verwijderd
Ik kan me nauwelijks een simpeler systeem voorstellenStoneyfrog schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 23:09:
Dat is dus vrij makkelijk op en weg zetten.
Ik vind het nogal meevallen, maar als je het perfect wilt hebben moet je er even wat aan doen. Het stuurtje is volgens best wat mensen beter dan sommige dure stuurtjes, dat is absoluut de moeite waard.Dat van die pedals is wel een beetje jammer natuurlijk. Maar we zullen zien, bedankt voor de info iig.
maar ik speel nu met g27 aan het buro en normale stoel, en elke keer moet ik al het spul afkoppelen en opbergen ( boze vriendin) want die vind het slordig.. geef ik dr gelijk in.
maar die Playseat challenge is een leuke oplossing denk ik zo.
Hoe is de levensduur van die Playseat challenge..?
snap dat je er niet al te veel van moet verwachten maar ik speel zo is een paar dagen een uurtje of 2 een sim.. dus een permanente rig is overkill
[ Voor 13% gewijzigd door Nickrsd op 29-06-2014 01:52 ]
Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL
Je zou bijvoorbeeld ook kunnen kijken naar een wheelstand. Ik heb er zelf 1 van GT omega en dat werkt perfect. Na het racen vouw je hem op en " gooi " je heel het setje in de kast.Nickrsd schreef op zondag 29 juni 2014 @ 01:51:
ik zoek soms wel is een hele simpele play seat, mn vriendin wil er absoluut dat ik er niet aan begin zo vaste rig.. en ikzelf vind dat ook iets te van het goede..
maar ik speel nu met g27 aan het buro en normale stoel, en elke keer moet ik al het spul afkoppelen en opbergen ( boze vriendin) want die vind het slordig.. geef ik dr gelijk in.
snap dat je er niet al te veel van moet verwachten maar ik speel zo is een paar dagen een uurtje of 2 een sim.. dus een permanente rig is overkill
Ook een stuk prijs vriendelijker dan die playseat challenge. Ondaks dat ziet dat ding er wel vet uit
Ik kan deze server helaas niet joinen. Ik kies een auto maar alsa ik request booking doe dan is er een soort van "blocked" teken. Ik heb de map gedownload en in de juiste map gezet maar het is alsnog onmogelijk voor mij om deze server te joinen (en nog een hoop anderen die free join zijn en/of in booking staan) Ik kan alleen lege servers request booking doen. Moet ik ook nog custom auto's downloaden?JoSchaap schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 11:45:
Ik heb ook een fun-servertje opgezet (kan 'm niet testen vanaf kantoor dus sorry als er iets nog niet werkt!)
Server name <BuG #6 - Nordschleife Fun! - NL [FREEJOIN]>
type: freejoin/public geen booking nodig
track: Nordschleife Snoopy v0.9.8 ( http://www.racedepartment...e.2270/update?update=3823 )
addons: freejoin ( http://www.kegetys.fi/freejoin/ )
Omschrijving:
Zie het maar als een touristenfahrt dag op de norschleife
iedereen kan wanneer hij wil een kaartje kopen en door de slagbomen de track op rijden.
Elke 99 laps wordt de race hestart.
of elke 3 minuten indien niemand ingame is.
BuG leden kunnen over het wachtwoord beschikken en indien nodig trolls kicken of de race herstarten
Voertuigen (per slot pre-booked, dus kies een slot met jouw fav voertuig en niet andersom)
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 bmw_1m;orange bmw_1m_s3;Nvidia bmw_m3_e30;alpine_white_I bmw_m3_e30_drift;DGFX_Vinyl bmw_m3_e30_dtm;alpine_white_I bmw_m3_e30_gra;alpine_white_I bmw_m3_e30_s1;alpine_white_I bmw_m3_e92;Atlantis_metallic bmw_m3_e92_drift;BMW_Academy bmw_m3_e92_s1;Atlantis_metallic bmw_m3_gt2;ADVAN bmw_z4;black bmw_z4_drift;black bmw_z4_gt3;bmw_motorsport_2012 bmw_z4_s1;black
Geweldig idee dat Freejoin, maakt ook driftservers e/d mogelijk
Kegetys doet dus niet alleen voor arma goede dingen![]()
De server draait nu ff op een VPSje, als de performance niet goed is verhuis ik m wel naar mn dedi (laat maar ff weten)
Wat ik nog wel mis in deze game is een content-delivery systeem.
Als spelers je server willen joinen moeten ze eigenlijk gewoon vrij makkelijk missende content van de server kunnen downloaden. scheelt een hoop frustraties
EDIT/: Ik ben een idioot, zag de add-on niet.,
Bevalt mij prima, het meest kwetsbare is denk ik het gedeelte waar het stuur op zit, die klap je open, maar heb er al behoorlijk wat mee gereden en hij is nog net zo stevig als in het begin.Nickrsd schreef op zondag 29 juni 2014 @ 01:51:
worden veel klitteband bandjes bij meegeleverd, dus je zet je kabels ook mooi vast, dan is het losklappen en usb stekker in de pc, stroom in stopcontact en racen maar
Mocht hij ooit kapot gaan dan denk ik dat ik hem zo weer haal haha.
Bij de saturn stond hij destijds opgesteld zonder stuur, maar hij is z'n geld helemaal waard, raced fijner dan aan het buro vind ik.
En hoop in juli m'n oculus rift te krijgen, dan dan zit ik voor m'n gevoel echt in de auto
Ohw en nog een bericht van Kunos op facebook:
Hello AC followers,
gradually we are getting closer to the release candidate version of Assetto Corsa: the next update should already include some changes to the graphics engine that will allow us to test the overall compatibility, although you might not see any new effects until the new algorithms will prove to be stable. More details will follow soon.
The next update of Assetto Corsa Early Access is scheduled for 18th July and it should include the long awaited Lotus 98T. As already known, Assetto Corsa AI, utilizes the same physics model used by the player. With more than 1000 horse power and tons of downforce produced by this amazing grand prix car, the AI finds it very challenging keeping a proper racing line. The reasons will be clear to you too, when you will try staying on track while driving this unbelievably fast and “raw” racing car. We are working to improve AI interactions and hopefully we'll be able to include the Lotus 98T in next update and include AI enhancements to the sim.
A big "thank you" to all those people who join the Early Access program every day. You help us to constantly improve Assetto Corsa : Your support is amazing and we really want to thank you, so we are investing in new content, new licenses and even more importantly, new people, hiring developers able to cover strategic positions in our company that will allow us KUNOS Simulazioni and Assetto Corsa, grow stronger and more efficient and capable.
[ Voor 42% gewijzigd door trion75 op 29-06-2014 14:38 ]
Verwijderd
Ik moet zeggen dat ik vooral het idee heb dat alle auto's enorm ondersturen, maar dat zal wel wennen aan de specifieke kenmerken van Assetto Corsa zijn in combinatie met te hard de bocht in gaan en vooral straatauto's rijden.
Edit: O ja, misschien een domme vraag, maar ik heb geen koppeling bij de pedalen zitten en de motor klinkt nogal raar als ik vol gas doorschakel. Is simpelweg het gas loslaten de manier waarop ik dan zou moeten rijden?
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 30-06-2014 06:16 ]
@Camacha,stuur je niet te ver in elke keer? Dit was voor mij de eerste bevestiging dat ik met een goede sim te maken had, eindelijk dat onderstuur dat ik ook van mijn eigen auto gewend ben als ik te ver instuur
En heb je autoclutch aanstaan? anders inderdaad even gas lossen bij opschakelen.
i7 4790k; 12GB ram; Asrock Z97 Extreme4; 1080ti;
Verwijderd
Volgens mij niet, ik moet mijzelf er steeds aan herinneren dat het stuurtje verder kan dan een paar graden. Al moet ik zeggen dat de GT het al een stukje beter doet, daarbij ga ik vooral de bocht uit als ik simpelweg teveel gas geef. Lijkt dus een kwestie van downforce en snelheid te zijn. Kan ook wel kloppen, want mijn overige 'realistische' ervaringen liggen vooral bij de LMP in Forza.vleesjus schreef op maandag 30 juni 2014 @ 08:17:
@Camacha,stuur je niet te ver in elke keer? Dit was voor mij de eerste bevestiging dat ik met een goede sim te maken had, eindelijk dat onderstuur dat ik ook van mijn eigen auto gewend ben als ik te ver instuur
Ik kan overigens niet wachten totdat er een goede LMP te rijden is in Assetto Corsa
Ik heb er naar gezocht, maar niet gevonden. Nog maar beter kijken dus. Gas lossen vind ik ook niet erg bij auto's waarbij dat hoort, zolang het verder geen nadelige consequenties heeft dat ik geen koppeling heb.En heb je autoclutch aanstaan? anders inderdaad even gas lossen bij opschakelen.
Ik heb al even naar aftermarket pedalen zitten kijken, maar dingen als CSR Elite gaat het dus echt niet worden.
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 30-06-2014 08:34 ]
Verwijderd
Dat is wel heel weinig, ik vond dat ik op zich al een goede score had gedaan met een vrijwel nieuwe Driving Force GT voor 65 euro. Als ik er voor een paar tientjes een keer een koppelingspedaal bij kan scoren vind ik het een goed idee, maar meer dan dat moet het ook niet kosten. Het moet wel leuk blijvenDacide schreef op maandag 30 juni 2014 @ 09:01:
Gewoon marktplaats in de gaten houden. Ik rij met een fanatec posche stuurtje. Maar kocht via marktplaats een set G27 pedalen voor 25 euro. Wereldkoopje.
Let wel, ging enkel om de pedalen he. Maar dan nog.. idd een superdeal.
Hier verkoopt iemand los de g25 pedalen set...
http://www.marktplaats.nl...abe740c1b&previousPage=lr
Voor het geld van een complete G27 heb je ook de ClubSport pedalen van Fanatec, 1 van mijn beste sim aankopen die ik heb gedaan
Voor G27 pedalen zijn ook diverse mods te krijgen die een load cell toevoegen, dus dat is wellicht ook nog een goede optie
Ik las van het weekend dat de volgende update geplanned staat voor 18 juli, met de Lotus 98T. Toch wel de auto waar ik het meest naar uitkijk sinds de release van AC. Ze geven zelf al aan dat de AI amper om weet te gaan met de hoeveelheid power die de auto produceert dus ik ben benieuwd wat voor beest ze er van hebben weten te maken!
Als je de comments leest op hun Facebook pagina wordt je spontaan verdrietig van het niveau van de mensen die het spel spelen of willen spelen. Kleine kleutertjes met de aandachtspanne van een strontvlieg die niks anders dan meer/andere auto's en banen eisen die per gisteren gereleased hadden moeten worden. Wees blij dat je uberhaupt wat krijgt.
Hopelijk in de loop van de week nog even tijd om mijn stuur weer aan te sluiten en nog een aantal rondjes mee te pakken.
Vervolgens de fanatec GT3 gekocht (geweldig stuur, maar heb gevoel dat de drivers verbeterd kunnen worden)... en die losse G27 pedalen.
Lang verhaal kort: De G27 pedalen zijn een wereld van verschil met die van de momo en de dfgt. Veel stugger en langere intrap-beweging. Maar ik geloof graag dat de pedalen van Fanatec wéér een stap beter zijn. (met name de clubsports).
Voorzetje:
Ferrari 458 (step 3) @ Imola
KTM X Bow @ Magione
Pagani Zonda R @ Monza
Dit ziet er wel vet uit namelijk:Actie vanaf 4 minuten
[ Voor 6% gewijzigd door trion75 op 30-06-2014 14:13 ]
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
edit:
Overigens is die full motion die ze daar aanbieden niet eens 'full' als je het mij vraagt, je kunt niet fatsoenlijk om je eigen as draaien (yaw) want dan heb je volgens mij nog een extra actuator nodig.
[ Voor 19% gewijzigd door Schuey op 30-06-2014 20:35 ]
Verwijderd
Ik neem het allemaal niet zo serieus, dat soort zaken (en vooral prijzen) gaan veel te ver voor iets dat vooral leuk moet zijn.Jeroen de Wit schreef op maandag 30 juni 2014 @ 11:10:
Voor het geld van een complete G27 heb je ook de ClubSport pedalen van Fanatec, 1 van mijn beste sim aankopen die ik heb gedaan. Load cells voegen behoorlijk wat gevoel en realisme toe en je wordt er uiteindelijk ook sneller van.
De DFGT heeft geen koppelingspedaal.Dacide schreef op maandag 30 juni 2014 @ 11:56:
Ik kwam van een Momo racing force af en had daarna eventjes de beschikking over een DFGT (wereld van verschil met de MOMO. Véél beter (stuur). Pedalen voegde niet veel extra's toe. Iets stuggere veren dan de Momo, en een koppelingspedaal (die ik toen niet gebruikte).
Verwijderd
Toch wel handig om even uit te zoeken hoe je correct interfaced met het spel dat je speelt
Die X-bow is trouwens wel een leuk ding om te rijden, ik merk dat ik toch wel naar de wat exotischere auto's trek
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 30-06-2014 20:41 ]
Dat stoort mij inderdaad ook, maar dat lijkt iets "van deze tijd" te zijn helaas. Alsof internet alleen maar gebruikt kan worden om ongenuanceerd te spuien, zonder er überhaupt stil bij te staan dat er aan de andere kant van de lijn ook gewoon een mens van vlees en bloed zit. Het lijkt me best lastig als developer die volledige openheid van zaken geeft, om zoveel shit over je heen te krijgen en dan toch nog positief te blijven. Verwende kindjes die vooral focussen op wat ze NIET hebben en niet meer in de gaten hebben wat ze WEL hebben.Jeroen de Wit schreef op maandag 30 juni 2014 @ 11:10:
Als je de comments leest op hun Facebook pagina wordt je spontaan verdrietig van het niveau van de mensen die het spel spelen of willen spelen. Kleine kleutertjes met de aandachtspanne van een strontvlieg die niks anders dan meer/andere auto's en banen eisen die per gisteren gereleased hadden moeten worden. Wees blij dat je uberhaupt wat krijgt.
Aan mensen die me ipv mijn gebruiken: hebben jullie in het echt ook zo'n spraakgebrek?
+1Metalfreak schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 11:39:
[...]
Dat stoort mij inderdaad ook, maar dat lijkt iets "van deze tijd" te zijn helaas. Alsof internet alleen maar gebruikt kan worden om ongenuanceerd te spuien, zonder er überhaupt stil bij te staan dat er aan de andere kant van de lijn ook gewoon een mens van vlees en bloed zit. Het lijkt me best lastig als developer die volledige openheid van zaken geeft, om zoveel shit over je heen te krijgen en dan toch nog positief te blijven. Verwende kindjes die vooral focussen op wat ze NIET hebben en niet meer in de gaten hebben wat ze WEL hebben.
Ik vind dat ook met DLC.
Vroeger schreeuwde ze met z'n allen dat we maar al te graag wilde betalen voor doorontwikkeling van games of content die later toegevoegd kon worden.
Nu ze dat hebben is de toon over gegaan met "DLC is bullshit, dit had bij release al in het spel moeten zitten"
edit: EA uitgezonderd!
Wou hem een 800pk geven maar auto was na de vermogens mod onrijdbaar
Mee eens, maar als DLC er al bij het uitbrengen is. ETS2 vind ik een goed voorbeeld van hoe DLC zou moeten zijn. Volledig spel, maar alleen een toevoeging. Ik hoop bijvoorbeeld niet dat weer DLC gaat worden.Shrake schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 12:05:
[...]
+1
Ik vind dat ook met DLC.
Vroeger schreeuwde ze met z'n allen dat we maar al te graag wilde betalen voor doorontwikkeling van games of content die later toegevoegd kon worden.
Nu ze dat hebben is de toon over gegaan met "DLC is bullshit, dit had bij release al in het spel moeten zitten"
edit: EA uitgezonderd!
🠕 This side up
Ferrari 458?
Imola?
Nurburgering GP?
Basement Bios ---- Exo-S
Iemand tips voor FFB instellingen met een vergelijkbaar stuur?
Hi guys, just to point out the situation: as you can read here, we are working on some changes about the graphics engine. This means that from the point of view of a developer, it would be not efficient (and very time-consuming) implementing Oculus improvements now, then rewrite the pipeline for the new graphics and once again rewrite the Oculus improvements for the new pipeline. This is the situation, so we thank you for the patience, sure you understand.
Dus ik hoop dat met de release van de nieuwe graphics engine op 17 juli meteen ondersteuning voor de DK2 zit, en aangezien ze de eerste verzending op 14 juli gaan doen, hoop ik dat ik hem op 17 juli binnen krijg en hem meteen kan proberen in Assetto corsa
Heb je de logitech gaming software geinstalleerd? Zoek naar de laatste versie waar de formula force nog support heeft, waarschijnlijk werkt die ook gewoon in win8.vleesjus schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 13:15:
Gister mijn ruim 10 jaar oude wingman formula force gp aangsloten. Wonderbaarlijk werkte het ding nog onder windows 8.1! Alleen de forcefeedback krijg ik nog niet zoals ik wil. Het stuur centreert bijvoorbeeld niet en sommige effecten zijn zwaar overdreven. Heb de damping al op 20% gezet dat verhielp al een gedeelte van de overdreven FFB effecten. Eerst trok het stuur elke keer een graad of 60 naar rechts met opschakelen dat was niet echt prettig![]()
Iemand tips voor FFB instellingen met een vergelijkbaar stuur?
dan in die gaming software iig het "spring" effect uitzetten.
Verder zou ik eerst eens de road effects omlaag doen en misschien de totale sterkte van force feedback ook. Als je al bij kleine effecten de maximale kracht van het stuur krijgt bevordert dat de bestuurbaarheid niet.
De formula force heeft ook niet zo'n grote draaihoek, dus misschien wat speed sensitive steering erbij?
De optie voor centreerveer heb ik inderdaad zowel aan als uit gehad, maar dit maakte ingame niks uit. Ik zal er vanavond eens verder mee gaan spelen.
Ik ben wel in voor een freejoinOpethrulez schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 18:08:
Binnenkort weer een online race tweakermenschen?
Ferrari 458?
Imola?
Nurburgering GP?
[ Voor 3% gewijzigd door wuppie007 op 02-07-2014 18:39 ]
Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL
Dit topic is gesloten.
![]()