Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[multi] Assetto Corsa - Deel I Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 37 ... 97 Laatste
Acties:
  • 371.261 views

• Coennos
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 08-05 09:04
Oke leuk ik wacht op de link :)
lezut schreef op zondag 01 juni 2014 @ 16:11:
Jullie zijn nog steeds uitgenodigd om eens op de ISR server te komen rijden ;) Morgenavond rijden we met de BMW GT2 op de Nurburgring

http://www.isr-series.com...ce-4-nurburgring-02-06-14

Waarschijnlijk gaan we, als AC er echt geschikt voor wordt, ook een kampioenschap organiseren :)

• trion75
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 26-11-2024

trion75

Pascal H.

Het is af en toe leuk racen, maar soms heb je echt van die kinderen bij.

Was net met een kwalificatie bezig en zo'n gast rijdt vol achterop bij me, weg goede kwalificatie, later parkeert diezelfde gast hem overdwars voor de finishlijn om mensen tegen te houden, helaas heb je dat soort kids er altijd bij.

Het is wel leuk racen, maar met een hoop frustratie erbij door, die ik dan hier weer kwijt kan ;)

Als ik uit de pits kom probeer ik anderen voorrang te geven, maar je hebt ze ook terwijl jij met je snelle ronde bezig bent en zij uit de pits komen en dan vlak voor je blijven rijden in de bocht, gewoon mensen er langs laten.

Vooral tijdens de race is het leuk om elkaar de ruimte te geven en naast elkaar door de bochten te gaan, oke kost wel wat tijd, maar is leuker dan alleen racen.

Maar helaas geeft niet iedereen je die ruimte

CPU: i7 4770K @4.8 GHz | GPU: MSI GTX780 Gaming 3GB | MOBO: Asus Z87-pro | RAM: 24GB | OS: Windows 10 x86_64| Wheel: Logitech G25 with Playseat Challenge | VR: Oculus Rift DK2 |

• Sven Enthoven
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18-11-2016
Ik heb sinds enkele dagen dit spel aangeschaft en vindt het erg leuk!
Wil nog wel wat meer oefenen zodat ik ook races mee kan rijden zonder dat ik mij nu nog vaak mijn rempunt mis e.d.

Zijn er misschien wat tijdenen ergens te vinden van tweakers waarop ik mij kan richten om hierbij in de buurt te komen of te verbeteren?
Dan doe ik binnenkort een raceje mee!

Xbone GT: sv3nnie

• Speculaasje
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 13-11 10:23
trion75 schreef op maandag 02 juni 2014 @ 19:02:
Het is af en toe leuk racen, maar soms heb je echt van die kinderen bij.

Was net met een kwalificatie bezig en zo'n gast rijdt vol achterop bij me, weg goede kwalificatie, later parkeert diezelfde gast hem overdwars voor de finishlijn om mensen tegen te houden, helaas heb je dat soort kids er altijd bij.

Het is wel leuk racen, maar met een hoop frustratie erbij door, die ik dan hier weer kwijt kan ;)

Als ik uit de pits kom probeer ik anderen voorrang te geven, maar je hebt ze ook terwijl jij met je snelle ronde bezig bent en zij uit de pits komen en dan vlak voor je blijven rijden in de bocht, gewoon mensen er langs laten.

Vooral tijdens de race is het leuk om elkaar de ruimte te geven en naast elkaar door de bochten te gaan, oke kost wel wat tijd, maar is leuker dan alleen racen.

Maar helaas geeft niet iedereen je die ruimte
80% van de mensen in public servers noemen zichzelf "simracer" maar hiervan weet 95% niet eens de basis regelementen die je moet respecteren wanneer je gaat racen, laat staan dat je langer als 2 ronden clean moet rijden zonder 6 keer de muur en/of je tegenstanders te raken. De gemiddelde "simracer" heeft de aandachtsspanne van een strontvlieg en wanneer die ze zin niet krijgt wordt dat afgereageerd op zijn medestanders...

In die zin is "onze" community net zo verziekt als die in de vele MOBA games die tegenwoordig populair zijn. Wil je dingen leren of op niveau mee kunnen rijden ben je gelimiteerd tot een vrienden groep of websites ala racedepartment.com die regelmatig races organiseren en daarbij de effort er in steken om het geheel leuk en eerlijk te houden.

Simracen is nou eenmaal een hobby waar (mits je geen passie voor bijv. F1 of een andere raceklasse hebt of hebt gehad) een relatief stijle leercurve voor geld. Een heleboel mensen kunnen en willen daar simpelweg niet de tijd en/of moeite in steken. Die willen gewoon 5 rondjes knallen in een simpel karretje.

Je moet mazzel hebben als je niet op public servers vooraan mee kunt rijden dat je T1 overleeft (zelfs als je vooraan staat nog geen garantie) maar de enige optie om echt fair en fanatiek te rijden zijn leagues....

• Coennos
Kijk dit zijn de profs YouTube: FSR 2014 Broadcasts - WC Round 4, San Marino

[ Voor 55% gewijzigd door Coennos op 02-06-2014 19:49 ]

• lezut
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 01-11 14:31
J.oost en Erwin sch; nette pace ;) Wij waren een beetje aan het duwen en trekken, vandaar dat we wat naar achteren zaten.

• J.oost
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 12:58
lezut schreef op maandag 02 juni 2014 @ 21:14:
J.oost en Erwin sch; nette pace ;) Wij waren een beetje aan het duwen en trekken, vandaar dat we wat naar achteren zaten.
Dankje! Was wel een beetje saai alleen vooraan :P

• Coennos
Moet wenne aan het voertuig,tot nu toe alleen MP4 gereden daarbij denk ik setup niet echt goed was.
Nette rijders en erg snel.Leuk! 15 laps ;0

• lezut
J.oost schreef op maandag 02 juni 2014 @ 21:16:
[...]

Dankje! Was wel een beetje saai alleen vooraan :P
Volgende keer probeer ik wat meer beslagen ten ijs te komen... denk dat we met de Lotus T125 S1 op Imolga gaan rijden 8)

• J.oost
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 12:58
lezut schreef op maandag 02 juni 2014 @ 21:21:
[...]

Volgende keer probeer ik wat meer beslagen ten ijs te komen... denk dat we met de Lotus T125 S1 op Imolga gaan rijden 8)
Oeh, mijn favoriet :9 Wanneer trouwens? edit: Oh al bezig :+

[ Voor 6% gewijzigd door J.oost op 02-06-2014 21:56 ]

• lezut
Volgende week ;) Zelfde tijd, zelfde server. Ben er zelf niet bij bedenk ik me net :P

• Dacide
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-10-2024
Iemand nog behoefte aan een shifter (of handrem)..

Kwam toevallig op marktplaats een tweetal topmodelletjes tegen van EC Sim Hardware:
http://www.marktplaats.nl...f8598c624&previousPage=lr

• Shrake
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 26-09 20:06
Heb na heel (lees héél) veel nadenken toch besloten om een DFGT aan te schaffen. Kon er voor €75,- een in nieuwstaat krijgen en aangezien ik toch eigenlijk wel een Fanatec stuurtje wil die straks met Xbox One en PC compatible is kan ik een duurdere aankoop nu niet verantwoorden.

Het is wel heel erg wennen moet ik zeggen. Ik heb zo lang met een controller gespeeld dat het moeilijk is om aan m'n oude tijden te komen, al merk ik wel dat ik er gestaag naartoe kruip en in sommige gevallen al snellere sectortijden neerzet, dus dat kan nog wel wat beloven voor in de toekomst.

Verwijderd

Na een aantal uren met toetsenbord gespeeld te hebben, vandaag mijn racestuur eens afgestoft. "Microsoft Sidewinder Force Feedback Wheel" had best korter gemogen, Microsoft, een oud beestje maar doet het nog prima.

Heb er met het stuurtje heel wat uren op zitten in F1 spellen, maar Assetto Corsa is toch wel even wennen. Vooral op hoge snelheid voelt de auto (Ferrari 458) echt nerveus aan. Sturen tijdens het remmen is ook geen succes :+.

Op dit moment rij ik met een automatische versnellingsbak, TC en "stabiliteitscontrole" op 80%. Dezelfde instellingen als ik met toetsenbord gebruikte, want ik heb niet echt een idee welke instellingen bij mij het beste passen op dit moment.

De bedoeling is om sowieso eerst manueel te leren schakelen (wel automatische koppeling, want heb maar twee pedalen), en vervolgens TC uit te zetten. Wat de stabiliteitscontrole precies doet, weet ik eigenlijk niet. Wieltje afremmen als je bij 250KPH gaat zwabberen?

En misschien moet ik eerst maar eens in een 500 leren rijden, vooraleer ik in de 458 ga knallen 8).

Tot zover (na een uurtje of drie spelen met toetsenbord): briljant spel. De AI vind ik al behoorlijk goed geprogrammeerd. Ik had ze op 88% staan denk ik, en kon in 5 ronden Monza van P12 naar het podium. Ik heb nog veel te leren 8)

• Shrake
Denk inderdaad dat de 458 misschien een iets te wild beestje is om te wennen aan een stuur.

Ik ben zelf begonnen met de M1 en werk van daaruit m'n weg omhoog.

Wil je iets snellers, kan ik de Lotus Evora racevarianten aanraden, beide rijden zeer prettig.

Verwijderd

Ik heb al even met de Evora GTE gereden met toetsenbord, die rijdt inderdaad wat makkelijker. Wat onderstuurd heb ik het idee, terwijl de 458 nogal tail happy is :9

• BamiHap
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21-10 20:20
Verwijderd schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 14:42:
Ik heb al even met de Evora GTE gereden met toetsenbord (...)
Ga je even in een hoekje schamen, vriend... :/

Overigens komt komende vrijdag een beta versie van de graphics editor, waarmee je al 3D files kan importeren, editen en exporteren.
Demo: https://www.youtube.com/watch?v=qj3z_yzdwbs

Dit is er bij mij allemaal met de paplepel ingeslagen.

• Shrake
Denk dat we aardig wat nieuwe tracks gaan zien zodra dat uit is. Snoopy zal ook wel met een update voor de Nordschleiffe komen.

Verwijderd

BamiHap schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 15:01:
[...]
Ga je even in een hoekje schamen, vriend... :/
Ik weet het, ik weet het. Maar:
Verwijderd schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 14:15:
Na een aantal uren met toetsenbord gespeeld te hebben, vandaag mijn racestuur eens afgestoft.
Maakt het wel goed toch :>
Shrake schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 15:10:
Denk dat we aardig wat nieuwe tracks gaan zien zodra dat uit is. Snoopy zal ook wel met een update voor de Nordschleiffe komen.
Nordschleife? Waar? <3

• Shrake
http://www.assettocorsa.n...dschleife-by-snoopy.9846/

Denk dat je je wel even moet registreren om die topic te zien, maar is zeker de moeite waard!

• BamiHap
Die 0.9.2 versie is inderdaad al echt goed, al een aardige framerate, goeie omgeving, ziet er al puik uit. Heb er de laatste dagen al flink wat rondjes gereden :9

• Shrake
Heb ook al de nodige tankjes in de Zonda R leeggereden daar.

Het mooie van dit project vind ik overigens dat de gasten die het maken heel goed weten dat er een laserscanned versie aan zit te komen en toch al hun tijd in dit project steken om ons tot dan een zo goed mogelijke Nordschleiffe te geven. Zal je niet zo snel tegenkomen en geeft ook al aan met wat voor community dit spel te maken gaat krijgen.

Verwijderd

Shrake schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 15:41:
[...]

Denk dat je je wel even moet registreren om die topic te zien, maar is zeker de moeite waard!
Dank, ga het eens bekijken! Eerst maar eens goed oefenen op andere circuits, voor ik me daar aan ga wagen :)

Ik hoop dat er nog wel wat auto's in komen. Hoeven niet per se allemaal supercars te zijn (hoewel, een McLaren P1 of Mazda Furai O+), ook een Fiesta ST of Clio lijkt me leuk. Liefst in de basisversie van het spel, anders maar in een DLC tegen een hopelijk schappelijke prijs 8).

• trion75

trion75

Pascal H.

Verwijderd schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 18:52:
[...]

Ik hoop dat er nog wel wat auto's in komen. Hoeven niet per se allemaal supercars te zijn (hoewel, een McLaren P1 of Mazda Furai O+), ook een Fiesta ST of Clio lijkt me leuk. Liefst in de basisversie van het spel, anders maar in een DLC tegen een hopelijk schappelijke prijs 8).
Het mooie is dat er ook al mensen met diverse auto's bezig zijn, maar die kunnen pas geimporteerd worden als de car editor er is.

Maar er zitten al hele mooie modellen, ook je fiesta, deze heeft hij al getest in GTA 4, maar zet hij in AC zodra de tools er zijn.

Afbeeldingslocatie: https://lh3.googleusercontent.com/-tr1y37ctRfc/U3UqDVCE-bI/AAAAAAAAERQ/h72a5_VtCi0/s1280/ST-37.jpg

CPU: i7 4770K @4.8 GHz | GPU: MSI GTX780 Gaming 3GB | MOBO: Asus Z87-pro | RAM: 24GB | OS: Windows 10 x86_64| Wheel: Logitech G25 with Playseat Challenge | VR: Oculus Rift DK2 |

• bartus1989
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08-11 10:32
Ik kan niet wachten tot nieuwe straat auto's zoals zo'n Fiësta. Fantastisch :)

• Dacide
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-10-2024
Straatauto's met niet al te veel pk.. man dan hoop ik echt op 'speelbakkies' met super handling:

Mazda MX5
Honda S2000
Ford Focus RS /ST

etc

• Bendalf
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 30-10 09:00
Terug van vakantie dus tijd voor AC. Hier alvast twee servers zonder practice.
Morgen zet ik ook terug een endurance GT3 race op (minstens 18 laps met 15 min practice/qualification). De booking hiervoor zal morgen lopen van 20u tot 20:30u.

GT3 on Imola
Server: Amici Celeritate - GT3 Imola
Paswoord:
Track: Imola
Booking: 5 min.
Qualificatie: 10 min.
Race: 7 laps

Abarth S1 on Magione
Server: Amici Celeritate - Abarth Magione
Paswoord:
Track: Magiona
Booking: 6 min.
Qualificatie: 10 min.
Race: 6 laps

• lezut
Niemand interesse om mee te doen? Paar dagen geleden was er nog veel animo voor leagues :-)

• Brandon Weber
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 10-11-2021

Brandon Weber

Impossible is nothing

Dacuu: kun jij zorgen voor een fiat 500 bug server? zou leuk zijn, meer close races en dan op kleine banen he

• trion75

trion75

Pascal H.

Brandon Weber schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 21:20:
Dacuu: kun jij zorgen voor een fiat 500 bug server? zou leuk zijn, meer close races en dan op kleine banen he
Op een lange baan als de Nordschleife kan het ook leuk zijn hoor, maar dan af en toe wachten op elkaar :)

Alleen vooraan of achteraan rijden is minder leuk, gewoon af en toe leuk close rijden zonder wedstrijd element kan ook wel eens leuk zijn :) of denk ik alleen daar zo over?

• Brandon Weber

Brandon Weber

Impossible is nothing

Daar heb je ook gelijk in Trion75.

Trouwens ik heb nu versie 0.9.3 en de bug server heeft nog 0.8.0 dus ik kan niet inloggen. :-(

• virtueel debiel
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Ik heb wel zin om mee te doen. :-)
lezut schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 21:13:
[...]

Niemand interesse om mee te doen? Paar dagen geleden was er nog veel animo voor leagues :-)

Kijk mij nou!

• Coennos
Ja ik zou ook wel mee willen doen maar vind de klasse niet echt top.
Race nu veel GT3 en daar heb ik mijn handen aan vol om een beetje sneller te worden,moet ik nu ook gaan leren de BMW onder controle te krijgen kost me dat meer tijd.
Dus wanneer jullie GT3 kampioenschap opzetten ben ik vd partij!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11:37
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/eFw7JLR.gif

Ik heb voor de 10e juni een race avond opgezet.

GT3 klasse, baan keuze dmv poll op de Bug website: http://forum.bug-community.com/thread-354.html
Meld je even daar aan als je mee wil rijden, dan kan je direct op de baan naar keuze stemmen.

ps. Bug server #5 is nu Abarth 500 S1 En op de Nordschleife server draait nu v0.9.2

[ Voor 91% gewijzigd door Dacuuu op 05-06-2014 11:55 ]

• Lampuhkap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 10-11 20:50
JAAAA!!!!

+ 3 ik ben van de partij :P

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-11 19:29

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Ik zal er ook wel zijn denk ik. Hangt er even van af of er niets tussen komt die avond, maar ik denk dat ik wel vrij ben!

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

• Lampuhkap
:D

Das goed te horen :D Beetje racen ! :D

• Coennos
Top,ben er..!

• lezut
Coennos schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 09:49:
Ja ik zou ook wel mee willen doen maar vind de klasse niet echt top.
Race nu veel GT3 en daar heb ik mijn handen aan vol om een beetje sneller te worden,moet ik nu ook gaan leren de BMW onder controle te krijgen kost me dat meer tijd.
Dus wanneer jullie GT3 kampioenschap opzetten ben ik vd partij!
GT3 komt waarschijnlijk als de pitstops e.d. goed werken ;) We hebben altijd GT-kampioenschappen gereden, vandaar.

• Bendalf
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 30-10 09:00
Dacuuu schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 10:46:
[afbeelding]

GT3 klasse, baan keuze dmv poll op de Bug website: http://forum.bug-community.com/thread-354.html
Meld je even daar aan als je mee wil rijden, dan kan je direct op de baan naar keuze stemmen.

ps. Bug server #5 is nu Abarth 500 S1 En op de Nordschleife server draait nu v0.9.2
whoot, dank je, nu moet ik dat niet meer organiseren.
schrijf mij er maar bij op (tenzij de nurburg eruit komt, dan pas ik)

[ Voor 4% gewijzigd door Bendalf op 05-06-2014 14:57 ]

• Dacuuu
Bendalf schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 14:54:
[...]

whoot, dank je, nu moet ik dat niet meer organiseren.
schrijf mij er maar bij op (tenzij de nurburg eruit komt, dan pas ik)
Als het wel de nurburgring word, kan je altijd nog de 2e race rijden toch? :)

• Brandon Weber

Brandon Weber

Impossible is nothing

Quote:

Top Dacuu, goed werk !!

• trion75

trion75

Pascal H.

Mooi, maar sinds gisteren zitten we al op 0.9.3, ja het gaat snel;)

• Dacuuu
trion75 schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 17:52:
[...]

Mooi, maar sinds gisteren zitten we al op 0.9.3, ja het gaat snel;)

0.9.3 draait nu :)

• Brandon Weber

Brandon Weber

Impossible is nothing

Toppie Dacuuu ;-)

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Was mooi racen vanavond mensen :) Groetjes van de olietanker.

• ETzPliskin
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09:52

ETzPliskin

PS3 ID: Kretus

Wordt er deze middag een race gereden? :)

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Hope so!

• Dacuuu
Ik kan niet aanwezig zijn. De bug servers draaien. Dus daar kunnen jullie gewoon in.

• _A3
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 14-01-2023

_A3

lezut schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 21:13:
[...]

Ik wil best een poging doen om een aantal van die races mee te rijden. Maar weet pas op de avond zelf of ik ook daadwerkelijk kan. Alleen als ik naar de rest van de deelnemers kijk vrees ik wel dat ik veel in mijn eentje rond zal rijden. Maarja dan is het in ieder geval meer ervaring op doen met online races.
[afbeelding]

Zover nu bekend heb ik morgen tijd zal dan ook proberen om hier aan mee te doen.
Ik heb me daar niet aangemeld, maar neem aan dat het geen probleem is.

• Dacuuu
_A3 schreef op maandag 09 juni 2014 @ 15:16:
Zover nu bekend heb ik morgen tijd zal dan ook proberen om hier aan mee te doen.
Ik heb me daar niet aangemeld, maar neem aan dat het geen probleem is.
Voor morgen geen probleem hoor ;)

• Dacuuu
Vanavond is het zo ver!

Zie Bug forum voor info voor de race(s) van vanavond

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Oleeeeeeeeeeeeeeeeeee *O*

• Dacuuu
Moest server even re-starten. Was de race rondes vergeten in te stellen. Booking time 6 minuten, book even opnieuw!

[ Voor 73% gewijzigd door Dacuuu op 10-06-2014 20:10 ]

• trion75

trion75

Pascal H.

Ik heb er nog geen teamspeak op staan, maar ik ben erbij.

Zal binnenkort eens kijken naar teamspeak

• Dacuuu
trion75 schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 20:11:
Ik heb er nog geen teamspeak op staan, maar ik ben erbij.

Zal binnenkort eens kijken naar teamspeak
Geen probleem, maar book even opnieuw. Server moest even ge-restart worden ;)

• Brandon Weber

Brandon Weber

Impossible is nothing

gatseme, ik stond op booking maar kan niet joinen
nu staat hij in Q dus kan helemaal niet meer joinen

• MarijnGTR
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 06-01 13:23
Hier precies hetzelfde...

• BamiHap
Aii laatste ronde zonder peut komen te staan...

• Dacuuu
Race 1 over, race 2 booking is open.

• trion75

trion75

Pascal H.

ohw ging ik jou toen voorbij? haha

Ik ging in de laatste ronde van 7 naar 6, maarehm ik kon m'n ronde niet afmaken :( dat is wel jammer

Maar mooie race ondanks dat ik gewoon veels te langzaam ben op deze baan

• Dacuuu
Achter mij? Nee niet achter mij. ik ben 4e geëindigd nog 3 minuten booking op imola!

• trion75

trion75

Pascal H.

Ik haak af! zweet peentjes nu haha, maar was wel weer even leuk racen.

Veel plezier op Imola!

• Coennos
Ja top, heftig inspannend maar heel erg leuk.
Hoop dat er ook minder snelle bijkomen hihi :P thx4hostingBuG ;)

• _A3

_A3

Leuke eerste race. Jammer van mijn eerste spin. Met zen tweeën door een bocht en net wat teveel de curbs mee pakken en spinnen dus achteraan kunnen beginnen. Vervolgens een redelijk aantal ingehaald, maar nu een spin omdat ik net achter iemand teveel aan het pushen was. Vervolgens nog lekker verder gereden een een paar man ingehaald.

Tweede race was voor mij minder. Reed rond in niemandsland. In de qualificatie iedere ronde wel een keer spinnen. Andere setup geprobeerd en weer hetzelfde. Daarna maar met de default setup de race gereden. Eerste paar rondes 2 keer gespind vervolgens rondjes rond de 1:50 gereden. Maar degene voor mij waren sneller en achter mij een stukje langzamer. Dus geen helaas geen gevechten gehad.

• Lampuhkap
Ja, was zeker heeel erg leuk :D

Doen we snel weer! :D

• Dacuuu
Race 1: Gestart van plaats 3, kon die plaats mooi vast houden tot ik een keer down schakelde ipv up. Toen lag ik plaats 5, Rice op plaats 4 spinde, lag ik 4. En geeindigd op de bumper van persoon op de 3e plaats.

Race 2: Kwam wat tussen. Niet kunnen rijden.

Erg leuk racen en het was erg gezellig. Binnen kort snel weer met de tweakers op de BUG server :)

• Brandon Weber

Brandon Weber

Impossible is nothing

Maar Dacuuu waarom kon ik niet joinen?

• _A3

_A3

Brandon Weber schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 22:02:
Maar Dacuuu waarom kon ik niet joinen?
Ik gok zo dat het kwam omdat de server nog een keer herstart is. Was in eerste instantie ingesteld op 0 rondes en da schoot niet erg op.

• Brandon Weber

Brandon Weber

Impossible is nothing

ach oke thx _A3

Toch wel jammer, volgende keer beter

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Mensen, hier Rice (op GoT heet ik dus DAMAGE): Voor de mensen die het net allemaal even gemist hebben, hierbij de race:

http://www.twitch.tv/rice_nl/c/4438104

Iedereen hartstikke bedankt voor zijn of haar deelname, was super gezellig, moeten we zeker weer eens doen!

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

• Lampuhkap
Ja gewoon lekker weer volgende week ofzo? :D

Imola perhaps?

[ Voor 16% gewijzigd door Lampuhkap op 10-06-2014 22:33 ]

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Zeker, was superleuk vanavond! Lekker geouwehoer tijdens de tweede wedstrijd vooral :P

• trion75

trion75

Pascal H.

Zo even filmpje van Rice terug gekeken :)

Was een leuke race gisteren, maar zou het fijn vinden als voor de volgende keer de tijd aan het eind van de race iets langer kan, ik was in de laatste ronde van 7 naar 6 gegaan, omdat Koenvanduijnhoven voor me zonder brandstof kwam? Maar ik zie in de stand van Rice mezelf nog op 7 staan, omdat hij bij start/finish nog voor me lag.

Maar is leuk om nog eens vaker te doen, hoop dat ik dan iets meer snelheid heb haha. Is wel leuk zo'n lange race, maar wel ff zweten met dit weer haha :D

• Dacuuu
trion75 schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 09:55:
Was een leuke race gisteren, maar zou het fijn vinden als voor de volgende keer de tijd aan het eind van de race iets langer kan, ik was in de laatste ronde van 7 naar 6 gegaan, omdat Koenvanduijnhoven voor me zonder brandstof kwam? Maar ik zie in de stand van Rice mezelf nog op 7 staan, omdat hij bij start/finish nog voor me lag.
Goede tip, volgende race zal ik hem op 2minuten zetten. Zo zit je op elke baan op ongeveer +1 lap van de winnaar.

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Kun je dat instellen ja? Dat wist ik niet. Zou inderdaad wel tof zijn als iedereen gewoon zelf over de streep kan rijden bij de finish.

• Dacuuu
DAMAGE schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 15:19:
Kun je dat instellen ja? Dat wist ik niet. Zou inderdaad wel tof zijn als iedereen gewoon zelf over de streep kan rijden bij de finish.
Je kan de maximale tijd instellen. Dus aantal seconden na de 1e de finish over is gekomen.

Ps. Rij nu 1.59 steady, en vaak 1.58. hoog op nurburgring met de GT3 auto's. Jejking, ik kom er aan :9

Verwijderd

AC is mijn eerste sim, dus ben langzaam de assists aan het afbouwen. Ik rij nu met alle hulpmiddelen uit, behalve versnellingsbak die ik nog op automatisch heb.

Ik rij in de Formula Abarth nu een lage 1.57 (S1: 43 mid, S2: 37 laag, S3: 36 laag) op Monza. Is dat een beetje een redelijke tijd voor een beginner? Welke sector heeft als eerste aandacht nodig?

• Coennos
Op de baan blijven is wel het belangrijkst verder komt het vanzelf wel goed.
Btw gooi alle hulpmiddelen meteen uit wen je het snelst >:)
Verwijderd schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 17:04:
AC is mijn eerste sim, dus ben langzaam de assists aan het afbouwen. Ik rij nu met alle hulpmiddelen uit, behalve versnellingsbak die ik nog op automatisch heb.

Ik rij in de Formula Abarth nu een lage 1.57 (S1: 43 mid, S2: 37 laag, S3: 36 laag) op Monza. Is dat een beetje een redelijke tijd voor een beginner? Welke sector heeft als eerste aandacht nodig?

Verwijderd

Wat voor videokaart heb je nodig om dit spel een beetje fatsoenlijk in 1080p te spelen?

Zou een GTX750Ti of R7 260X/265X voldoende zijn?

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Mag wel iets meer horsepower denk ik eigenlijk.

Verwijderd

Jejking schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 19:42:
Mag wel iets meer horsepower denk ik eigenlijk.
Zoiets als?

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Een HD7950 / R9 280?

• BeetjeVreemd
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 07-09 20:49
Ik heb zelf de GPU als bottleneck (i5 3570K 16GB Ram 560Ti), maar kan de sim prima draaien.
Tuurlijk kan je de AA dan niet vol openzetten en moeten sommige 'schuifjes' wat naar links maar
prima te doen, ook met een volle grid.

B450 - 5800X - 32GB DDR4 3200 MT/s CL16 - RTX 4070

Verwijderd

HirzoSchuurman schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 20:19:
Ik heb zelf de GPU als bottleneck (i5 3570K 16GB Ram 560Ti), maar kan de sim prima draaien.
Tuurlijk kan je de AA dan niet vol openzetten en moeten sommige 'schuifjes' wat naar links maar
prima te doen, ook met een volle grid.
Aan wat voor settings moet ik denken?

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Details. Schaduwen.

• trion75

trion75

Pascal H.

Zo net even een race gewonnen in een oranje Z4 :)

Afbeeldingslocatie: http://www.racedepartment.com/forum/attachments/2014-06-09_00003-jpg.57271/
www.racedepartment.com/fo...up-2014-netherlands.2442/

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Toevallig nog Spanjaarden gezien op de baan? :+

Verwijderd

Zijn er mensen die zowel dit spel hebben als Forza 5?

• BeetjeVreemd
Verwijderd schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 10:55:
[...]
Aan wat voor settings moet ik denken?
Inderdaad, 'het zware spul' naar beneden schroeven. cubemap resolutie+faces per frame kan ook enorm verschil maken qua fps.
World detail kan ook makkelijk naar beneden zonder dat je zoiets hebt van 'wat een kale boel'.

• BeetjeVreemd
Verwijderd schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 18:17:
Zijn er mensen die zowel dit spel hebben als Forza 5?
Ga je mond spoelen :P

Verwijderd

Ik weet dat Assetto Corsa in realisme nog een flink stuk verder gaat dan Forza 5, dus op die manier wil ik de vergelijking ook niet maken.

Ik ben meer benieuwd naar de verhouding audiovisueel gezien. Vind het lastig om dit op te maken uit de screenshots, gezien Assetto Corsa verschillende settings heeft etc.

• Coennos
Hoe laat is de race vanavond :O

• trion75

trion75

Pascal H.

morgen de Alfa Romeo Giulia Sprint GTA? :D

Afbeeldingslocatie: http://www.bozhdynsky.com/wp-content/uploads/2013/08/alfa.jpeg

Zie: http://www.assettocorsa.n...print-gta-incoming.11274/

Edit: oeps bedoel vrijdag, dacht even dat het al donderdag was haha :( valt even tegen

[ Voor 15% gewijzigd door trion75 op 17-06-2014 22:37 ]

• Shrake
Als Alfa eigenaar kan ik alleen maar kwijlen. Maar denk overigens niet dat ie deze vrijdag al komt :(

• Nilsepils
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 13-11 23:06
Neither do I, ik dacht dat er geen nieuwe content meer zou komen tot 1.0 toch? We zitten namelijk ook al een tijdje te wachten op die RUF Yellowbird, Spa en meer, daar hebben we al meer over gehoord dus ik ga er eigenlijk vanuit dat dat eerder/tegelijk komt ;)

Mooi ding is het zeker wel!

Verwijderd

Leuke bak! Ook een mooie licentie - Alfa Romeo.

• Speculaasje
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 13-11 10:23
Vrijdag komt de Alfa sowieso niet gezien de licentie net een dag is aangekondigd. Er zijn een aantal auto's die nog gereleased kunnen worden, waaronder de Lotus 98T, Mercedes SLS en de Ferrari 458 GT2.

Zelf zou ik het leuk vinden als ze de hillclimb uit NetKar Pro vrijgeven (Trente Bondone o.i.d.). Dit is een track die nog mist uit het lijstje. De "rest" (Spa, Nordschleife, LaFerrari etc.) stonden in eerste instantie geplanned voor september, maar gezien het tempo verwacht ik dat dit pas later dit jaar wordt, zo niet 2015.

Tot die tijd zullen we het met de huidige auto's/tracks moeten doen (+ vele brakke conversies uit oude sims) en hopelijk feature verbeteringen voor single- en multiplayer.
Pagina: 1 ... 37 ... 97 Laatste

Dit topic is gesloten.