Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[multi] Assetto Corsa - Deel I Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 36 ... 97 Laatste
Acties:
  • 371.261 views

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11:37
Brandon Weber schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 08:55:
Dacuu: misschien een leuk idee om een kampioenschap op te zetten? (net zoals SRVN en Simracing.nl ook doen. Dus meer officieel gaan doen met een kalendertje ;-)
Dat is inderdaad een leuk idee. Nu heb ik zelf de skills niet om iets in elkaar te bouwen. Maar die knappen koppen zitten hier vast wel in dit topic :9. Al lukt een excel sheetje bijhouden me nog wel. Of google docs :)

Verder kan ik wel de server beschikbaar stellen. Al kan ik zelf niet vast zetten dat ik er ook daadwerkelijk ben. Het wil nog wel eens voorkomen dat er wat tussen komt.
Assetto is tot nu toe nog niet remote te bedienen. Dus als ik er niet ben. Kan niemand iets instellen.
Ik verwacht dat assetto dat wel gaat aanpassen.

• Brandon Weber
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 10-11-2021

Brandon Weber

Impossible is nothing

hmm ik begrijp het. Op het gebied van remote bedienen moeten we dan nog even afwachten met de update van AC. Ondertussen pakken we zo nu en dan een race, have fun ;-)

• lezut
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 01-11 14:31
Brandon Weber schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 08:55:
Dacuu: misschien een leuk idee om een kampioenschap op te zetten? (net zoals SRVN en Simracing.nl ook doen. Dus meer officieel gaan doen met een kalendertje ;-)
AC is m.i. nog niet ver genoeg om een serieus kampioenschap mee te beginnen. Of je moet hele korte sprintraces doen.

• Brandon Weber

Brandon Weber

Impossible is nothing

Prima, dan ''wachten'' we nog even hiermee ;-)

• Dacuuu
Brandon Weber schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 12:43:
Prima, dan ''wachten'' we nog even hiermee ;-)
Maar gewoon 1 of 2 leuke races op een avond is geen probleem hoor. tijdje kwalificeren en daarna gas op die lollie :o

• Brandon Weber

Brandon Weber

Impossible is nothing

Tuurlijk ;-) gasse met die karre

• Dacuuu
Net de spotter app getest, werkt wel lekker. Je hoort of ziet of er een auto in de buurt zit. "car on your left" en als het veilig is om naar links te komen hoor je "left clear"

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/WEaW2pw.jpg

• Brandon Weber

Brandon Weber

Impossible is nothing

Min of meer hetzelfdie als die van iracing, toppie, thx voor delen
ga ik vanaaf uitproberen ;-)

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Nice, die apps met spotting en tyre temps ga ik ook zeker testen! Ben eindelijk thuis, nog niet helemaal klaar maar ik ben denk ik online te vinden straks wel :)

• Impry
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11-11 16:51

Impry

Rallymedia.nl

Ik ben wel in voor een race nu of later deze avond! :)

Rallymedia op YouTube - Rallymedia Facebook

• MaFFia
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-11 23:04
Die spotter bleek nog niet lekker te werken in MP , is dat nog zo ?

http://www.youtube.com/user/elfirx AKA MaFFia|NL|

• Impry

Impry

Rallymedia.nl

Impry schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 19:06:
Ik ben wel in voor een race nu of later deze avond! :)
Zit nu in de Wealthysoup GT3-UK server, gisterenavond paar schitterende GT3 races op gehad.
Geen practice, qualifying van 10 min. en dan 5-7 rondjes racen.

Edit: net ook weer mooie race, server zit aardig snel vol met max. 24 slots

[ Voor 11% gewijzigd door Impry op 27-05-2014 19:37 ]

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

Dacuuu schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 09:50:
[...]

Dat is inderdaad een leuk idee. Nu heb ik zelf de skills niet om iets in elkaar te bouwen. Maar die knappen koppen zitten hier vast wel in dit topic :9. Al lukt een excel sheetje bijhouden me nog wel. Of google docs :)
Of een aparte pagina op de BuG site;-)
Verder kan ik wel de server beschikbaar stellen. Al kan ik zelf niet vast zetten dat ik er ook daadwerkelijk ben. Het wil nog wel eens voorkomen dat er wat tussen komt.
Assetto is tot nu toe nog niet remote te bedienen. Dus als ik er niet ben. Kan niemand iets instellen.
Ik verwacht dat assetto dat wel gaat aanpassen.
Als je ons uitlegt hoe de configfiles aan te passen kunnen CptChaos of ik het eventueel ook doen, alhoewel ik het spel zelf (nog) niet speel en dus maar moet raden of ik iets goed ingesteld heb. CptChaos heeft het spel nu wel, dus die is misschien beter geschikt om mee te helpen :)

Specs

• _A3
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 14-01-2023

_A3

Heb eerder in dit topic wel eens de vraag van Look to apex voorbij zien komen. Kwam toevallig het volgende tegen.

https://sites.google.com/...dmotion-for-assetto-corsa

Heb het zelf nog niet geprobeerd, maar zoals ik het lees zou dit dat wel moeten kunnen doen.

• Dacuuu
bvk schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 19:29:
[...]

Of een aparte pagina op de BuG site;-)

[...]

Als je ons uitlegt hoe de configfiles aan te passen kunnen CptChaos of ik het eventueel ook doen, alhoewel ik het spel zelf (nog) niet speel en dus maar moet raden of ik iets goed ingesteld heb. CptChaos heeft het spel nu wel, dus die is misschien beter geschikt om mee te helpen :)
Is goed Bvk. Ik leg het jou haarfijn uit. Een kind kan de was doen hoor :)

Impry en ik gaan zo racen op een van de bug servers. Komt allen.

Teamspeak @ ts.bug-community.com Of de [url="ts3server://ts.bug-community.com"]hyperlink[/url] :)

• Brandon Weber

Brandon Weber

Impossible is nothing

ik ben er ook bij, welke server nemen jullie?

• Dacuuu
Brandon Weber schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 19:49:
ik ben er ook bij, welke server nemen jullie?
Bug server #1 met de GT3 auto's. Booking is nu open.

[ Voor 17% gewijzigd door Dacuuu op 27-05-2014 19:53 ]

• Impry

Impry

Rallymedia.nl

Dacuuu schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 19:50:
[...]

Bug server #1 met de GT3 auto's. Booking is nu open.
Zit erin! :)

• Brandon Weber

Brandon Weber

Impossible is nothing

ik sta op booking van gt3, tot zo

• Impry

Impry

Rallymedia.nl

Gezellig druk!

• Brandon Weber

Brandon Weber

Impossible is nothing

haha was leuk, nr 3 voor mij hihi

• Impry

Impry

Rallymedia.nl

Ja, was leuk idd!
Had flinke voorsprong maar Kenny kwam toch dichterbij en laatste paar bochten mooi uitgeremd, dus tweede geworden.

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Zijn we nog bezig?

• Impry

Impry

Rallymedia.nl

Nu booking voor Nurburgring GP.

• Brandon Weber

Brandon Weber

Impossible is nothing

was leuk, jammer maakte ik een fout

• Impry

Impry

Rallymedia.nl

Eerste bocht jankte iemand hem echt vol in het peleton :/ :D
Op naar Mugello!

• Dacuuu
Booking staat weer open :)

• Brandon Weber

Brandon Weber

Impossible is nothing

hupsakie

• _A3

_A3

Vond er deze keer weinig aan. Ken de baan niet goed en nog wat problemen ingame. Daardoor redelijk naar achteren gestart. Maar de eerste bocht was een totale chaos. Weet niet wie daar allemaal wie ramde, maar de meer dan de helft stond niet meer op de baan. Na die chaos nog even geprobeerd, maar vond er weinig aan en maar gestopt.

Dadelijk een kijken of ik de replay daar van kan terug kijken.

En zo te zien heb ik daar alle tijd voor. Booking voor de volgende race is al vol. Hopelijk voor jullie een leukere eerste bocht...

EDIT
Helaas replay alleen van het laatste stukje dat ik in de pits sta.

[ Voor 20% gewijzigd door _A3 op 27-05-2014 20:58 ]

• Impry

Impry

Rallymedia.nl

Dit was een mooie race! :)
Nu Vallelunga!

• Dacuuu
_A3 schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 20:54:
Vond er deze keer weinig aan. Ken de baan niet goed en nog wat problemen ingame. Daardoor redelijk naar achteren gestart. Maar de eerste bocht was een totale chaos. Weet niet wie daar allemaal wie ramde, maar de meer dan de helft stond niet meer op de baan. Na die chaos nog even geprobeerd, maar vond er weinig aan en maar gestopt.

Dadelijk een kijken of ik de replay daar van kan terug kijken.

En zo te zien heb ik daar alle tijd voor. Booking voor de volgende race is al vol. Hopelijk voor jullie een leukere eerste bocht...

EDIT
Helaas replay alleen van het laatste stukje dat ik in de pits sta.
Booking staat weer open. Zit kenny hier ook op het forum? Die gaat vrij snel :P

Edit: Het was een mooi race avondje :9

• Impry

Impry

Rallymedia.nl

Haha, ik was per ongeluk de race op Soft gestart, eerste rondes dus lekker met de nr. 1 naar voren gereden.
Toen gespind en daarna tussen J.oost en nog iemand lopen driften om m'n 3e plaats nog te behouden.

Was mooie race!

• Shrake
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 26-09 20:06
Die Nordschleiffe van Snoopy (versie 0.8.0) wordt wel belachelijk mooi nu hoor. Op wat kleine details na is 't een hele mooie re-productie van de "Grüne Hölle", kan niet wachten op de laserscanned versie van Kunos zelf!

• Brandon Weber

Brandon Weber

Impossible is nothing

ja deze heb ik toevallig gisteravond ook geprobeerd, 1 lapje gedaan, idd ook erg mooi en goed. Met de McLaren reed ik gisteren 8.42 (goed of slecht? ahum ;-) )

• trion75
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 26-11-2024

trion75

Pascal H.

Ik heb hem net geupdate naar versie 0.8.0. maar helaas kan ik nu dus m'n record niet meer zien op versie 0.70 :( dacht ik gooi hem in dezelfde map en hernoem hem alleen naar 0.8.0 maar dan is je beste tijd dus meteen weg.

CPU: i7 4770K @4.8 GHz | GPU: MSI GTX780 Gaming 3GB | MOBO: Asus Z87-pro | RAM: 24GB | OS: Windows 10 x86_64| Wheel: Logitech G25 with Playseat Challenge | VR: Oculus Rift DK2 |

• Brandon Weber

Brandon Weber

Impossible is nothing

ach shit voor je

Zojuist mijn paint afgekregen voor mijn team Adidas Racing Team (trots)

• Jeroenit
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-10 12:21
Het is lang geleden dat een race sim me zo gegrepen heeft. Ik speel al racespellen vanaf de periode testdrive 1 en heb de meeste wel gezien in de afgelopen jaren. GTR en alle opvolgers, RFactor en RF2, niks komt in de buurt van A-C. Paar hele kleine voorbeelden, de circuits zijn bv. breder dan wat ik gewend ben, imo veel realistischer. Ik had altijd het idee om op smalle strookjes te rijden. Force feedback gewoonweg perfect, gisteren nog even RF2 geprobeerd en meteen weer het gebrek aan gevoel in het stuur, alsof ik over een ijsbaan rijd. Eindelijk eens behoorlijke en realistische grip in bv een formule auto. (Bv Tatuus) Alsof de makers van sommige andere sims hun best doen om auto's zo min mogelijk grip te geven om het zogenaamd realistischer te maken.
Hoewel ik altijd in cockpitview rijd had ik bij bv Rfactor vaak de behoefte om met bonnetview te rijden omdat ik anders te weinig overzicht had... Bij AC nog geen enkele keer. Ook de triple screen ondersteuning is geweldig ! Perfecte FOV en gewoon standaard al zo ingesteld . Sinds AC rij ik met koppeling, nog nooit heeft een sim mij zover gekregen om daar aan te wennen.. , .. Natuurlijk is AC nog niet af en hier en daar mis ik nog wel wat dingetjes, maar ik weet wel dat ik hier nog heel lang plezier aan ga beleven.. Lang geleden dat ik mijn 35 euro zo goed besteed heb.

GigabyteX670GamingX-Ryzen7800X3D-DeepcoolLT720-32GB CorsairDominator DDR5-6000-GigabyteRTX4070-Logitech G513/G903/+PowerplayZ-5500-ProX Wireless-GTOmegaRacing-T300+Ferrrari+F1 Wheel-TH8A Shifter-Fanatec Clubsport V2-Moza HBP-AOC U3277FWQ-HP Reverb G2 V2

• Brandon Weber

Brandon Weber

Impossible is nothing

Jeroenit: je verhaal herken ik echt ALLES wat je zegt, geldt helemaal ook voor mij, heb 1 jaar gereden met RF2 maar AC is zoveel beter op de punten die jij noemde, leuk om te lezen dat een ander precies hetzelfde ervaart. Bij AC is als je iets overstuurt je deze eenvoudiger kan corrigeren, beter gezegd je hebt iets de tijd om te corrigeren maar bij rf2 is gelijk al spinnen dus kleine foutjes maken is niet mogelijk dus de grens opzoeken is heel vervelend bij rf2 want het is een beetje alles of niets, dus of het gaat goed of ineens fout, bij AC zit er nog veel tussen, zo kan je veel beter de limiet opzoeken zonder in de fout te gaan.

• Brandon Weber

Brandon Weber

Impossible is nothing

a

[ Voor 98% gewijzigd door Brandon Weber op 28-05-2014 14:14 ]

• Jeroenit
  • Laatst online: 24-10 12:21
Nog even een vraag: op welke servers zitten jullie GoTers nu het meest? Op de BUG servers? Ik heb al een aantal keren gezocht op BUG maar steeds leeg...
Ik heb trouwens nog een geweldige app gevonden op mijn Android telefoon: DashmeterPro. Alles maar dan ook alles op 1 scherm en HUD volledig weg in AC. Werkt perfect en zonder lag. Ook weer extra realisme :)
Nu nog een buttkicker en ik ben echt helemaal klaar. (en na mijn PC upgrade van vorige week ook een pak armer...)

GigabyteX670GamingX-Ryzen7800X3D-DeepcoolLT720-32GB CorsairDominator DDR5-6000-GigabyteRTX4070-Logitech G513/G903/+PowerplayZ-5500-ProX Wireless-GTOmegaRacing-T300+Ferrrari+F1 Wheel-TH8A Shifter-Fanatec Clubsport V2-Moza HBP-AOC U3277FWQ-HP Reverb G2 V2

• Brandon Weber

Brandon Weber

Impossible is nothing

klopt, die bug servers kon ik eerst ook niet vinden maar als je lege en volle grid aanvinkt dus zie je hem wel staan

• Dacuuu
Brandon Weber schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 14:24:
klopt, die bug servers kon ik eerst ook niet vinden maar als je lege en volle grid aanvinkt dus zie je hem wel staan
Klopt, Even server filters aanpassen. Als de server(s) leeg zijn, en je bookt hem. Komen er meestal genoeg andere spelers bij. Meestal is die dan snel vol ;)

• Brandon Weber

Brandon Weber

Impossible is nothing

aha daarom dus, slim aangepakt Dacuuu

• trion75

trion75

Pascal H.

Brandon Weber schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 13:41:
ja deze heb ik toevallig gisteravond ook geprobeerd, 1 lapje gedaan, idd ook erg mooi en goed. Met de McLaren reed ik gisteren 8.42 (goed of slecht? ahum ;-) )
Heb even een race gedaan tegen de AI, 5 rondjes in de MP4-12C GT3, snelste ronde daarin was 7:33.155

Een foutje wordt genadeloos afgestraft door de AI, en helaas elke ronde toch nog wel wat foutjes gemaakt, maar gelukkig maakte de AI ze ook en kun ik hun ook nog af en toe inhalen, toch nog 6e geworden van de 12.

Al kwamen er maar 8 auto's aan de finish de rest had teveel schade opgelopen tijdens een crash.

Was wel leuk toen ik 2e lag en de auto voor me opeens van de baan afslipte :D

CPU: i7 4770K @4.8 GHz | GPU: MSI GTX780 Gaming 3GB | MOBO: Asus Z87-pro | RAM: 24GB | OS: Windows 10 x86_64| Wheel: Logitech G25 with Playseat Challenge | VR: Oculus Rift DK2 |

• Brandon Weber

Brandon Weber

Impossible is nothing

7.33 -> mooi man, al heb jij wel 5 rondjes gereden en ik maar eentje hehe (nee hoor geintje)

Hoe sterk heb jij je AI ingesteld (100% ??)

Vanaaf weer eens een race pikken op een van de BUG server....zin in ;-)

• Brandon Weber

Brandon Weber

Impossible is nothing

Dacuu: misschien een goed idee om de bug #3 server de Ferarris te vervangen door een open wheeler dus bijvoorbeel Abarth formula of een Lotus 125. Persoonlijk vind ik die Ferrari's niks en ik denk meerdere mensen ook niet....klopt het mensen?

• Impry

Impry

Rallymedia.nl

Net een Fiat 500 race met 24 man op Vallelunga gedaan :D Dat heeft toch ook wel iets geinigs.
Je moet vroeg remmen met dat ding, anders schiet je vol rechtdoor. Zorgt de eerste rondes dan ook volop voor botsingen, maar daarna echt dikke lol om iemand precies goed uit te remmen enzo.

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-09 15:40

FaceDown

Storende factor.

Is die discount tijdelijk of kost AC altijd eur 35 op Steam?

Groetjes, FaceDown.

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Altijd 35 vziw. Alleen bij preorder was het minder.

• trion75

trion75

Pascal H.

Volgens mij is deze korting tijdelijk tot versie 1.0 uit komt, maar durf het niet te zeggen, maar als je hem wil kan je hem denk ik het beste nu kopen.

Ik wilde eerst wachten tot ik de Rift had, maar toen m'n PS3 kapot ging ben ik van Gran Turismo 6 hier op over gestapt.

Hoop dat ik hem over een maand met m'n oculus rift kan spelen heb al gelezen dat je met de rift snellere tijden kan neerzetten, doordat je diepte ziet zie je beter de afstand tot de bocht en kan je hem ook veel beter insturen, je zit dan voor je gevoel echt in de auto.

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-11 15:56

Arfman

Drome!

Bathurst is uit voor AC. Ziet er redelijk goed uit, lijkt alleen wat te breed. Wel veel fun gehad in de F40 ;)

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

• lezut
Link?

Edit: is alweer verwijderd, was een port uit Shift2. En da mag nie van Kunos :)

[ Voor 89% gewijzigd door lezut op 28-05-2014 21:55 ]

• trion75

trion75

Pascal H.

lezut schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 21:54:
Link?

Edit: is alweer verwijderd, was een port uit Shift2. En da mag nie van Kunos :)
we kunnen ook de indy 500 rijden:

http://www.racedepartment...olis-motor-speedway.2355/

en hier is bathurst:

http://www.racedepartment...rces/track-bathurst.2346/

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

trion75 schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 21:28:
Volgens mij is deze korting tijdelijk tot versie 1.0 uit komt, maar durf het niet te zeggen, maar als je hem wil kan je hem denk ik het beste nu kopen.

Ik wilde eerst wachten tot ik de Rift had, maar toen m'n PS3 kapot ging ben ik van Gran Turismo 6 hier op over gestapt.

Hoop dat ik hem over een maand met m'n oculus rift kan spelen heb al gelezen dat je met de rift snellere tijden kan neerzetten, doordat je diepte ziet zie je beter de afstand tot de bocht en kan je hem ook veel beter insturen, je zit dan voor je gevoel echt in de auto.
Ik heb dus ook een Rift in bestelling staan. Ik hoop alleen dat de resolutie hoog genoeg is om detail in de verte (bijv de baan) de kunnen zien. Dat schijnt met DK1 toch nog wel een probleem te zijn..

Groetjes, FaceDown.

• trion75

trion75

Pascal H.

Ik heb goede hoop, de resolutie is een stuk hoger en op het moment zit er nog een fout in de software van AC dat het midden van het scherm te wazig is met de Rift, Dit is een reactie van het AC team afgelopen vrijdag:

we're working on it, we need to fix the last stuff on the multi, if the situation with 0.10 is calm and users are happy, we will have some time finish the build with the latest Oculus stuff (that are in a separate branch right now).
We care about this, just the core stuff must come first

• BeetjeVreemd
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 07-09 20:49
Pff, wel een geklooi zeg, zeker in het begin v/d race, op de Bug1 server.
Eerste rondje wordt je er sowieso tig keer afgebeukt en de rest v/d -korte- race kan je ook amper vertrouwen hebben qua leven/laten leven als het op het closer werk aankomt.

B450 - 5800X - 32GB DDR4 3200 MT/s CL16 - RTX 4070

• Impry

Impry

Rallymedia.nl

Verschilt echt enorm per groepje mensen wat op de server zit. Soms gaat t super en soms is het beuken geblazen en zit je elke inhaalactie te wachten op het moment dat je weer een tik krijgt.

Gewoon de leuke rondes en gevechten onthouden.
En kijken of we hier een vaste tijd af kunnen spreken. Bijvoorbeeld elke dag om 20:00 op BUG1. Desnoods met wachtwoord.

• Dacuuu
Brandon Weber schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 20:11:
Dacuu: misschien een goed idee om de bug #3 server de Ferarris te vervangen door een open wheeler dus bijvoorbeel Abarth formula of een Lotus 125. Persoonlijk vind ik die Ferrari's niks en ik denk meerdere mensen ook niet....klopt het mensen?
In de Ferrari server zitten regelmatig mensen. Morgen maak ik er 2 servers bij. 1 openwheeler en 1 private server met password.

• Brandon Weber

Brandon Weber

Impossible is nothing

Top Dacuu!

Enne Impry: goed idee van ww en vaste tijdstip.

• _A3

_A3

Voor de kortere races lijkt me een vast tijdstip niet perse nodig, maar een wachtwoord erop is dan wel weer handig. Dit om te voorkomen dat er regelmatig van die rammers bij zitten. Er zal alleen moeten blijken rond welke tijden het dan wat drukker is op de server.

Voor de langere races, 15 á 20 rondes, lijkt me wel handig om daarvoor 1 of 2 keer per week iets af te spreken. Bijvoorbeeld maandagavond 21:00 beginnen met de practise.

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Hier wordt AC aangeboden voor 27,48. Zitten er nog haken en ogen aan?

http://www.ebay.nl/itm/As...piele&hash=item4179741e06

Groetjes, FaceDown.

• Dacuuu
Kan er iemand een lijstje geven welke openwheelers er op server 5 moeten komen?
Server 6 maak ik dan 1tje met password.

• Requiem19
  • Laatst online: 11:48
FaceDown schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 10:37:
Hier wordt AC aangeboden voor 27,48. Zitten er nog haken en ogen aan?

http://www.ebay.nl/itm/As...piele&hash=item4179741e06
Wees voor een keer geen gierige Hollander en betaal 34,99, weet je zeker dat het goed zit en scheelt welgeteld 7,50 ;).

Ik zou dat risico niet nemen voor 7,50, tenzij je van plan was 1000 versies van AC te kopen.

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Requiem19 schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 11:52:
[...]

Wees voor een keer geen gierige Hollander en betaal 34,99, weet je zeker dat het goed zit en scheelt welgeteld 7,50 ;).

Ik zou dat risico niet nemen voor 7,50, tenzij je van plan was 1000 versies van AC te kopen.
Het scheelt anders wel 25%. Als ik altijd zou denken 'ik betaal wel de retailprijs cq adviesprijs' dan zouden mijn kosten dus 25% hoger zijn. En ja zo denk ik met (bijna) alles wat ik koop; electronica, huisraad, inrichting, auto's, fietsen etc etc. Ik bespaar hiermee vele duizenden euro's paar jaar.
In dit specifieke geval betaal je met PayPal en ben je dus beschermd als koper.

[ Voor 5% gewijzigd door FaceDown op 29-05-2014 12:37 ]

Groetjes, FaceDown.

• Requiem19
Als je zelf al weet dat het veilig is via Paypal, waarom kom je hier de vraag dan stellen?

Maar het is natuurlijk niet aan mij om te oordelen over de financiële keuzes van mensen. Enige wat ik kan meegeven is dat AC in ieder geval makkelijk 34,99 waard is en al helemaal 27,49. Ik hoop dan alleen voor je dat je geen kat in de zak koopt.

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Requiem19 schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 12:48:
Als je zelf al weet dat het veilig is via Paypal, waarom kom je hier de vraag dan stellen?

Maar het is natuurlijk niet aan mij om te oordelen over de financiële keuzes van mensen. Enige wat ik kan meegeven is dat AC in ieder geval makkelijk 34,99 waard is en al helemaal 27,49. Ik hoop dan alleen voor je dat je geen kat in de zak koopt.
Het ging meer meer over of de versie hetzelfde was als direct in Steam etc. Maar goed heb 'm gekocht en we zullen zien.

Groetjes, FaceDown.

• trion75

trion75

Pascal H.

FaceDown schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 13:16:
[...]
Het ging meer meer over of de versie hetzelfde was als direct in Steam etc. Maar goed heb 'm gekocht en we zullen zien.
Vraag me dan toch af hoe je updates krijgt? klinkt als een zak in een kat lijkt me. Ik dacht namelijk dat de updates alleen via steam komen, zelfs op het assetto corsa forum moet je je account koppelen aan je steam account zodat ze kunnen zien dat je geen illegale versie hebt.

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

trion75 schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 13:29:
[...]

Vraag me dan toch af hoe je updates krijgt? klinkt als een zak in een kat lijkt me. Ik dacht namelijk dat de updates alleen via steam komen, zelfs op het assetto corsa forum moet je je account koppelen aan je steam account zodat ze kunnen zien dat je geen illegale versie hebt.
Aankoop is gelukt. Heb de game uiteindelijk als 'gift' ontvangen in Steam. Staat dus gewoon in mijn account nu!

Groetjes, FaceDown.

• Dacuuu
FaceDown schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 13:57:
[...]

Aankoop is gelukt. Heb de game uiteindelijk als 'gift' ontvangen in Steam. Staat dus gewoon in mijn account nu!
Persoon uit een land waar assetto dus omgerekend 27 kost gift hem aan jou voor die prijs. Het spel is dus 100% legaal. Maar waarschijnlijk niet 100% met de regels van steam.

• trion75

trion75

Pascal H.

even een waarshuwing, gooi de laatste topgear track er niet op, Assetto Corsa kan dan geen enkele track meer vinden.

Heb TopGear eraf gegooid en kan weer tracks selecteren, maar hij hangt met laden :(

• Dacuuu
Ik heb 2 extra bug servers aangemaakt 5 & 6.

code:
1
2
Server 5 Openwheelers.
draait de Lotus Exos T125 S1.

code:
1
2
server 6 is de private Bug tweakers server. 
Password:bugtweakers

Let er even op dat je aanvinkt dat je passworded servers wil zien in je server lijst.

[ Voor 10% gewijzigd door Dacuuu op 29-05-2014 16:18 ]

• trion75

trion75

Pascal H.

Lekker, heb alles eraf gegooid en vers geïnstalleerd, werkt hij nog niet.

Keer rebooten en hij werkte weer, volgende keer toch maar eerst rebooten voor ik ga klooien ;) haha

• Metalfreak
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10:53

Metalfreak

Hoije woh!

trion75 schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 14:15:
even een waarshuwing, gooi de laatste topgear track er niet op, Assetto Corsa kan dan geen enkele track meer vinden.

Heb TopGear eraf gegooid en kan weer tracks selecteren, maar hij hangt met laden :(
Ja, daar zat ik gisteren ook mee, gelukkig had ik het topic hierover op het AC forum snel gevonden :)

Aan mensen die me ipv mijn gebruiken: hebben jullie in het echt ook zo'n spraakgebrek?

Verwijderd

Vanmiddag torrent gedownload om te kijken of het spel een beetje wil draaien op mijn laptop. Draait vlot met redelijke graphics, dus morgen meteen op Steam kopen als de bankoverschrijving naar Paypal voltooid is. Stuurtje even afstoffen en gaan 8)

Eerste sim die ik ga spelen, dus ben erg benieuwd.

• Metalfreak

Metalfreak

Hoije woh!

Eergisteren nog eens vergeleken met pCARS, maar wat graphics betreft ligt pCARS toch echt nog ver voor. Ik heb bijna écht niet door dat het computergraphics zijn en dat vind ik heel knap. Als we dat nu zouden kunnen combineren met de physics van AC (hoewel die van pCARS echt niet slecht zijn trouwens)

Aan mensen die me ipv mijn gebruiken: hebben jullie in het echt ook zo'n spraakgebrek?

• trion75

trion75

Pascal H.

Het is jammer dat Project Cars geen Early access heeft, want ik wil hem graag ook proberen, maar wat ik overal lees is hij grafisch heel mooi, maar de physics en ook de force feedback is veel slechter.

Ik hoop dat AC nog wat verbeteringen krijgt met dag/nacht voor 24 uur races, wel versnelde tijd uiteraard ;) en ook variabel weer.

Maar project cars ziet er verdomt mooi uit in de regen, vrees dat ik nog moet wachten tot november voor ik hem kan proberen.

Overigens gisteravond nog even een MP race gedaan en had een rus voor me rijden en hoewel z'n ping maar rond de 30 zat schoot hij regelmatig rechtdoor in de bochten en dan 10 seconden later reed hij plots weer voor m'n neus.

[ Voor 19% gewijzigd door trion75 op 30-05-2014 08:31 ]

• Metalfreak

Metalfreak

Hoije woh!

trion75 schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 08:15:
Het is jammer dat Project Cars geen Early access heeft, want ik wil hem graag ook proberen, maar wat ik overal lees is hij grafisch heel mooi, maar de physics en ook de force feedback is veel slechter.
Zoveel slechter kan ik ook weer niet zeggen, een rondje met een BAC Mono is best lekker en niet altijd even eenvoudig als je op het randje wilt rijden ;)

Ik heb destijds meegedaan met de closed beta, dus daarmee heb ik nog wel geluk. Alleen de huidige user interface is een drama, de vorige vond ik echt veel beter.

• Bendalf
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 30-10 09:00
Voor diegene die willen:

Abarth 500 S1 @ Magione

Server: Amici Celeritate - Abarth Magione
Track: Magione
Booking: 6 min.
Practice: 10 min.
Qualificatie: 10 min.
Race: 10 laps

Teamspeak server is nu ook beschikbaar op ts.theoutlife.be.

Ik ben er alvast vanaf 21u.

[ Voor 5% gewijzigd door Bendalf op 30-05-2014 19:05 ]

• trion75

trion75

Pascal H.

Hij is leeg nu, maar ben wel in voor een race :D

Verwijderd

Camera standpunt veranderen werkt bij mij niet. Kom niet uit cockpit view. Is dat gewoon nog niet geïmplementeerd, of een bug, domheid van de gebruiker?

• trion75

trion75

Pascal H.

Ik kan elke camera stand kiezen hoor, f1 en f3 al geprobeerd?

• trion75

trion75

Pascal H.

Bendalf schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 19:04:
Voor diegene die willen:

Abarth 500 S1 @ Magione
Net even heerlijk geraced op je server met LaTortoure, hij was helaas wel 3 seconden sneller dan mij, maar rustig op elkaar gewacht zodat we beetje close konden racen, het botsen gaat nu al stukker beter dan in het begin, toen schoot je de de hele baan over, nu is het nog redelijk te corrigeren.

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13-11 09:17
Pff jezus, sinds ik mijn PS4 binnen heb gekregen, heb ik vrij weinig tijd achter de PC gezeten met AC...
Veel avonden nu samen met vrienden of vriendin Rayman zitten spelen haha.

Zal snel weer mn PC gaan gebruiken voor het racen, aangezien dat op de PS4 nog niet kan.

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

• trion75

trion75

Pascal H.

Zit topgear te kijken, ik wil een Reliant Robin in AC, die driewieler :D
Afbeeldingslocatie: http://worldcarslist.com/images/reliant/reliant-robin/reliant-robin-06.jpg

[ Voor 39% gewijzigd door trion75 op 30-05-2014 21:34 ]

Verwijderd

trion75 schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 20:31:
Ik kan elke camera stand kiezen hoor, f1 en f3 al geprobeerd?
Dank! Natuurlijk de enige knoppen waar ik nog niet op geramd had :+ . Wel raar, want had het bij "Controls" ingesteld op de C toets.

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Nog levenden? :) *pakt stuur actuellement*

Edit: ben er! }:O

[ Voor 20% gewijzigd door Jejking op 30-05-2014 23:11 ]

• Dacuuu
Jejking schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 23:01:
Nog levenden? :) *pakt stuur actuellement*

Edit: ben er! }:O
Ik misschien nog heel even. >:)

Join even de teamspeak:ts.bug-community.com

Edit: Ik ben off voor vandaag.

[ Voor 16% gewijzigd door Dacuuu op 30-05-2014 23:35 ]

• Dacide
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-10-2024
Kunnen we ook weer eens een paar challenges neerzetten. Altijd leuk voor tussendoor.

Formule Abarth @ Imola
Pagani Zonda @ Mugello

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Wat een powerbakken zitten ertussen! Nog nooit gereden met de Pagani Zonda R, de BMW E30 en de KTM. Driften :D Alleen manual downshifting vanaf hoge snelheid zonder dat er een kont uitbreekt vind ik nog moeilijk!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

FaceDown schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 13:16:
Tip voor de volgende keer: wacht aanbiedingen op Steam af. AC is daar ook al wel eens in de aanbieding geweest en had je volgens mij méér korting zelfs. ;)

Is er trouwens ergens documentatie te vinden over de JSON mogelijkheden van een AC-server? Dan wil ik - misschien - iets gaan schrijven (in PHP, webbased dus) om eea inzichtelijker te maken. Zelf kom ik met Google maar bar weinig tegen.

[ Voor 23% gewijzigd door CH4OS op 31-05-2014 11:40 ]

• Speculaasje
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 13-11 10:23
Vanavond een aantal uiterst vermakelijke races gereden. Zowel GT3, GT2 als toerwagens leek er eindelijk wat volk online te zijn die iets verder kijkt dan T1.

Net geweldige gevechten gehad met de BMW M3 E30 Group A uit me hoofd (of DTM uitvoering, ontlopen elkaar niet heel veel volgens mij) op Mugello. Hele gave combinatie waar je dicht bij elkaar kan blijven aangezien de auto redelijk toegankelijk is.

Geweldig karretje om in te rijden en zeer spannend als je constant met 4 man in gevecht zit om iedere bocht!

Misschien in de loop van de week eens bij de servers van Tweakers kijken, zie dat hier ook al redelijk wat volk rondloopt dat vrij regelmatig rond rijd. Lijkt me leuk om samen een paar rondjes te doen!

• Coennos
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 08-05 09:04
Ik volg dit forum ook al een tijdje,en heb nu AC aangeschaft leuke game.

Toen MP nog niet uit was, waren er hier leuke hotlap challenges,nu is MP daar en vroeg ik mij af of er binnenkort een league gestart gaat worden? met een of twee keer per week een officieele race ofzo.

Dat lijkt me erg tof om aan mee te doen,en denk andere ook.

Zijn daar al plannen voor?

• Requiem19
Op dit moment zijn er geen concrete plannen voor een competitie. Verschillende mensen bieden uit eigen initiatief servers aan, maar er is niet echt een overkoepelende groep mensen die een plan heeft voor een league.

Ik wil/wilde dat graag opstarten, maar heb gewoon te weinig tijd op het moment ivm werk/studie combi.

Dus als jij, of een andere groep mensen serieuze plannen heeft, voel je vrij. Ik wil waar mogelijk graag ondersteunen, maar er zal iemand anders moeten zijn die de kar echt trekt :).

• lezut
Jullie zijn nog steeds uitgenodigd om eens op de ISR server te komen rijden ;) Morgenavond rijden we met de BMW GT2 op de Nurburgring

http://www.isr-series.com...ce-4-nurburgring-02-06-14

Waarschijnlijk gaan we, als AC er echt geschikt voor wordt, ook een kampioenschap organiseren :)

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Hoe laat is 'vanavond'?

• lezut
Booking: 20h00 - 20h15
Qualification 20h15 - 20h30
Race 20h30 - 21h30

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Server?

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

:/

• lezut
Morgenavond :) details zijn te vinden achter de link

• Coennos
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 08-05 09:04
Jammer hoor,misschien komen er nog mensen die ervaring hebben met het organiseren van een kampioenschap op de proppen,bedankt voor je antwoord m8..
Requiem19 schreef op zondag 01 juni 2014 @ 15:46:
Op dit moment zijn er geen concrete plannen voor een competitie. Verschillende mensen bieden uit eigen initiatief servers aan, maar er is niet echt een overkoepelende groep mensen die een plan heeft voor een league.

Ik wil/wilde dat graag opstarten, maar heb gewoon te weinig tijd op het moment ivm werk/studie combi.

Dus als jij, of een andere groep mensen serieuze plannen heeft, voel je vrij. Ik wil waar mogelijk graag ondersteunen, maar er zal iemand anders moeten zijn die de kar echt trekt :).
Pagina: 1 ... 36 ... 97 Laatste

Dit topic is gesloten.