Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[multi] Assetto Corsa - Deel I Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 39 ... 97 Laatste
Acties:
  • 371.261 views

• Metalfreak
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 17:20

Metalfreak

Hoije woh!

Nickrsd schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 21:57:
ik moet nog steeds mn g27 fixxen, mn optical encoder is defect.. en heb het nieuwe tandwieltje al wekenlang hier liggen.. alleen moet er nog steeds is aan beginnen,. maar lijkt me een hoop gepiel..
Heb je binnen een uurtje gedaan, serieus :) Gewoon een keer aan beginnen, is zo gedaan.

Aan mensen die me ipv mijn gebruiken: hebben jullie in het echt ook zo'n spraakgebrek?

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16:25

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

Metalfreak schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 22:16:
[...]

Heb je binnen een uurtje gedaan, serieus :) Gewoon een keer aan beginnen, is zo gedaan.
morgen laatste dag weekend, zal me er dan tot zetten om het te doen..
heb wel wat howto filmpjes.. hopen dat het lukt:)

• OllyNL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 05-11 20:31
Hebben jullie een idee of als ik een G27 bestel op Amazon die uit amerika komt ik er nog iets bovenop moet betalen? He lijkt er nu op dat ik voor 170 euro een gloed nieuwe heb via Amazon. En powercord is te vervangen heb ik gelezen.

• Dacide
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-10-2024
Invoerrechten misschien? (mocht de douane het pakketje onderscheppen)

• Misiek
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 28-03 10:02

Misiek

PSN: MisiekFoxx

Ik zou er maar vanuit gaan dat je moet bijbetalen. Invoerrechten en BTW

• Tommy588
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20:30
Ik heb van de week de hierboven genoemde playseat challenge gehaald. Echt een aanrader voor degene die wel een playseat wil maar geen ruimte heeft. Op foto's lijkt de constructie misschien niet heel stevig en ik was bang dat er misschien teveel beweging in zou zitten tijdens het sturen (zeker met fanatiek driften :)), maar dat is niet het geval. Super stevig, goed verstelbaar (mijn zoontje van 11 kan er ook prima mee rijden) en gewoon heel slim ontworpen. Echt een verademing dit.
Ik heb hem trouwens via bol.com besteld, daar is die nu 156 euro. En voor de G27 gebruikers, voor de shifter moet je wel nog een aparte mount kopen.

iRacing Profiel

Verwijderd

Dacide schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 16:35:
Ga daar maar vanuit, zulke grote dingen vallen wel op. Op BTW en invoerrechten kan je wel rekenen, ik weet niet of er dan nog onzinkosten zoals douanerechten bij komen.

• OllyNL
Dacide schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 16:35:
Verwijderd schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 21:39:
[...]

Ga daar maar vanuit, zulke grote dingen vallen wel op. Op BTW en invoerrechten kan je wel rekenen, ik weet niet of er dan nog onzinkosten zoals douanerechten bij komen.
Damn ok jammer. Dacht dat er misschien een kans was dat dat het is en je niks extra hoeft te betalen. (mochten ze het pakketje verder niet checken) Dan dus toch maar 250 euro neerleggen.. :-(
Bedankt voor de reacties in ieder geval!

Verwijderd

Stoneyfrog schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 21:57:
Damn ok jammer. Dacht dat er misschien een kans was dat dat het is en je niks extra hoeft te betalen. (mochten ze het pakketje verder niet checken) Dan dus toch maar 250 euro neerleggen.. :-(
Bedankt voor de reacties in ieder geval!
Die kans bestaat, maar is bij rare dingen kleiner dan bij iets betrekkelijk kleins als een telefoon.

• OllyNL
Verwijderd schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 22:21:
[...]

Die kans bestaat, maar is bij rare dingen kleiner dan bij iets betrekkelijk kleins als een telefoon.
Tsja, zou wel willen achterhalen wat ze dan vragen aan invoerrechten etc als ze het pakketje onderscheppen.
Maar beetje ingewikkeld om dat allemaal uit te gaan zoeken.

Verwijderd

Stoneyfrog schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 23:45:
Tsja, zou wel willen achterhalen wat ze dan vragen aan invoerrechten etc als ze het pakketje onderscheppen.
Dat lijkt van buiten altijd een wat alchemisch proces te zijn, al kunnen zij zelf ongetwijfeld prachtig aangeven wat ze doen.

• wuppie007
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 08:52
Stoneyfrog schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 23:45:
[...]

Nou valt mee or:
http://www.belastingdiens...organisaties_en_bedrijven

Je kan het uitrekenen. Wat je ook kan overwegen is een bedrijfje inschakelen die het product in de VS voor je koopt en dan naar jou opstuurt. Want er is een eigenlijk een soort van maas in de wet dat bedrijven tot op zekere hoogte de waarde van een pakket mogen bepalen. Dus als je dan de douane moet betalen dan is dat minder dan rechtstreeks.

PS je kan ook vragen of ze "Gift" op de doos zetten, dat heeft vrijstelling :P

• trion75
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 26-11-2024

trion75

Pascal H.

Tommy588 schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 18:09:
Ik heb van de week de hierboven genoemde playseat challenge gehaald. Echt een aanrader voor degene die wel een playseat wil maar geen ruimte heeft. Op foto's lijkt de constructie misschien niet heel stevig en ik was bang dat er misschien teveel beweging in zou zitten tijdens het sturen (zeker met fanatiek driften :)), maar dat is niet het geval. Super stevig, goed verstelbaar (mijn zoontje van 11 kan er ook prima mee rijden) en gewoon heel slim ontworpen. Echt een verademing dit.
Ik heb hem trouwens via bol.com besteld, daar is die nu 156 euro. En voor de G27 gebruikers, voor de shifter moet je wel nog een aparte mount kopen.
Ben blij te horen dat hij jou ook bevalt :)

Ik zou niet meer zonder willen en sinds ik hem heb gebruik ik m'n stuurtje ook veel vaker.

Ohw en goed nieuws van Kunos:

Michael Hornbuckle ‏@oooRickyBobby 32m
@KunosStefano Due to popular demand..ETA on slipstream in MP?

Stefano Casillo ‏@KunosStefano 31m
@oooRickyBobby its done and in testing.. july 18th as well.

[ Voor 12% gewijzigd door trion75 op 04-07-2014 10:13 ]

CPU: i7 4770K @4.8 GHz | GPU: MSI GTX780 Gaming 3GB | MOBO: Asus Z87-pro | RAM: 24GB | OS: Windows 10 x86_64| Wheel: Logitech G25 with Playseat Challenge | VR: Oculus Rift DK2 |

• Metalfreak
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 17:20

Metalfreak

Hoije woh!

wuppie007 schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 23:59:
[...]

Maar in die truc trappen ze al jaren niet meer voor pakketjes uit de VS.

Aan mensen die me ipv mijn gebruiken: hebben jullie in het echt ook zo'n spraakgebrek?

• Dacide
Zou vandaag niet een nieuwe update komen? (met de mercedes erin)

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:25
Metalfreak schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 10:33:
[...]

Maar in die truc trappen ze al jaren niet meer voor pakketjes uit de VS.
Klopt, en helaas als het echt zo is moet je ook dokken. Zo kreeg ik een cadeautje van familie uit de USA (klokje met de naam van mijn vrouw en mij ingegraveerd), en moest er geld voor afgetikt worden 8)7
Het was toch echt een gift..

• trion75

trion75

Pascal H.

Dacide schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 15:37:
Zou vandaag niet een nieuwe update komen? (met de mercedes erin)
We krijgen over 2 weken (18 juli) pas een update met nieuwe graphics engine, lotus 98T, en slipstream.

CPU: i7 4770K @4.8 GHz | GPU: MSI GTX780 Gaming 3GB | MOBO: Asus Z87-pro | RAM: 24GB | OS: Windows 10 x86_64| Wheel: Logitech G25 with Playseat Challenge | VR: Oculus Rift DK2 |

• OllyNL
Verwijderd schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 23:56:
[...]

Dat lijkt van buiten altijd een wat alchemisch proces te zijn, al kunnen zij zelf ongetwijfeld prachtig aangeven wat ze doen.
wuppie007 schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 23:59:
[...]

Nou valt mee or:
http://www.belastingdiens...organisaties_en_bedrijven

Je kan het uitrekenen. Wat je ook kan overwegen is een bedrijfje inschakelen die het product in de VS voor je koopt en dan naar jou opstuurt. Want er is een eigenlijk een soort van maas in de wet dat bedrijven tot op zekere hoogte de waarde van een pakket mogen bepalen. Dus als je dan de douane moet betalen dan is dat minder dan rechtstreeks.

Heb nog een beetje rond gevraagd en volgens de meeste mensen komt er max 30 euro bovenop. Dat zou nog steeds 50 euro goedkoper zijn dan m in nederland te kopen. Al wordt het wel vervelend als je het stuurtje terug moet sturen als er iets mis mee is..

• k1n9_n01z3
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

k1n9_n01z3

gewoon KNz dus

trion75 schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 18:31:
[...]

We krijgen over 2 weken (18 juli) pas een update met nieuwe graphics engine, lotus 98T, en slipstream.
waar lees je dit ?

Steam Inventaris
Big Pimpin' here @ G.o.T.

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Stoneyfrog schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 22:03:
[...]

[...]

Heb nog een beetje rond gevraagd en volgens de meeste mensen komt er max 30 euro bovenop. Dat zou nog steeds 50 euro goedkoper zijn dan m in nederland te kopen. Al wordt het wel vervelend als je het stuurtje terug moet sturen als er iets mis mee is..
Ik zou in dat geval toch echt liever dichter bij huis zoeken. Je wilt niet de boel naar een of ander vaag land ver weg moeten sturen.

• Nickrsd

Nickrsd

op marktplaats staan er genoeg mooie zo goed als nieuwe g27 te koop voor een leuke prijs.. rond 150/200..

en een nieuwe kost 250.. ? waar doe je moeilijk over joh? die paar tientjes..? maar dan wel hopen dat je pakketje goed aan komt en wat te doen als je problemen heb? tjah.. ik doe daar nooit zo moeilijk over, als ik iets wil.. koop het gewoon vertrouwd en niet ergens aan de andere kant van de oceaan:D

• trion75

trion75

Pascal H.

• OllyNL
Jejking schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 11:07:
[...]

Ik zou in dat geval toch echt liever dichter bij huis zoeken. Je wilt niet de boel naar een of ander vaag land ver weg moeten sturen.
Dat had ik dus ook een beetje ja. Al heb je natuurlijk sowiezo garantie bij logitech.
Nickrsd schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 12:46:
op marktplaats staan er genoeg mooie zo goed als nieuwe g27 te koop voor een leuke prijs.. rond 150/200..

en een nieuwe kost 250.. ? waar doe je moeilijk over joh? die paar tientjes..? maar dan wel hopen dat je pakketje goed aan komt en wat te doen als je problemen heb? tjah.. ik doe daar nooit zo moeilijk over, als ik iets wil.. koop het gewoon vertrouwd en niet ergens aan de andere kant van de oceaan:D
Als die paar tientjes (50 tot 70 euro) me niet uit zouden maken had ik dat ding al gekocht natuurlijk.. :F
Maar bedankt voor je bijdrage, en natuurlijk ontwijk je liever problemen door het stuurtje hier te kopen, dat snap ik ook wel.

• lezut
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 01-11 14:31
Stoneyfrog schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 22:03:
[...]

[...]

Al wordt het wel vervelend als je het stuurtje terug moet sturen als er iets mis mee is..
Logitech heeft zelf ook aardig goeie service...

• Nickrsd

Nickrsd

nou niet bij mij, mijn optical encoder is kapot gegaan. Heb het stuurtje hier 2de hands gekocht met factuur erbij. Uiteraard viel het net buiten de garantie maar ik verwachte wel een coulante reactie... maar nee ik werd aardig koud afgewimpeld.. Dat is mijn ervaring.. :(

• Tommy588
Wisselende ervaringen dus. Toen de pedalen stuk waren kreeg ik een compleet nieuw stuur toegestuurd zonder moeilijke vragen, dus ik heb er geen klachten over.

iRacing Profiel

• trion75

trion75

Pascal H.

M'n vader had een goedkope logitech harmony die stuk ging, maar aangezien dat model niet meer werd gemaakt krijg hij gewoon een duurder model toegestuurd, de oude blokkeren ze dan in de software dat je hem niet meer kan updaten. En ook als je vragen hebt over instellen kan je gewoon een gratis nummer bellen waar ze je overal doorheen helpen. Dus wat dat betreft vind ik dat wel een zeer goede service die je helaas bijna nergens meer ziet.
M'n Logitech G25 heb ik al erg lang en de kwaliteit is zeer degelijk, nog altijd net zo goed als toen hij nieuw was.

Dus zelf heb ik zeer goede ervaringen met Logitech, misschien dat hun service minder is naar mensen die het 2e hands kopen? Ze willen natuurlijk liever dat je het gewoon nieuw van ze koopt.

• virtueel debiel
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Straks maar weer even me stuurtje vastzetten. Ik heb al een paar weken niet meer gereden. Van wat ik zo snel zag is alleen de Bug server nog online. De andere tweak servers ben ik vergeten.

Wat voor verbinding is eigenlijk wenselijk om zelf te hosten. Ik heb binnenkort een andere provider en kan nu nog switchen tussen 6 of 10 up.

Ik lees nu best wat goede ervaringen over de Playseat challenge hier. Nu zit ik echt te twijfelen want hij is ook heel handig mee te nemen. Dit of een Ricmotech zelfbouw.. Decisions decisions.

Kijk mij nou!

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13:00

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

virtueel debiel schreef op zondag 06 juli 2014 @ 01:54:

Wat voor verbinding is eigenlijk wenselijk om zelf te hosten. Ik heb binnenkort een andere provider en kan nu nog switchen tussen 6 of 10 up.
De BuG server hangt in een datacenter en heeft minimaal een 100/100 connectie, maar dat heb je absoluut niet nodig. Ik verwacht dat er voor 1 instance (BuG heeft er 6) hooguit 1 Mbit nodig is als die vol zit met spelers.

Maar dat zou dan even actief gemonitord moeten worden als er gereden wordt om het met zekerheid te zeggen.

Specs

• virtueel debiel
  • Niet online
Ok, al zou het ietsjes meer zijn. Met een redelijk simpele verbinding kom je dus al een heel eind.
UPC heeft laatst hun upload snelheid verdubbelt. Dus dat moet wel goed komen dan.

Kijk mij nou!

• trion75

trion75

Pascal H.

Net even in de Seat Ibiza op de nordschleife gereden, rijdt erg leuk! Versie 1.0 van de snoopy's nordschleife is uit, maar heeft nog wel wat bugs, zo reed ik bijvoorbeeld op een onzichtbare muur :( maar is al bekend en er komt een update.

Maar die Seat is wel een leuk bakkie om eens online mee te racen :) Heeft nog een Nederlands kenteken ook :D

Je kan hem vinden op: http://www.racedepartment.com/downloads/seat-ibiza-vr6.2659/

Afbeeldingslocatie: http://assettocorsafan.com/wp-content/uploads/2014/07/IMG_5582585255808.jpeg

• Tomskii5
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 13:50
De vraag is enkel hoe die physics van die ibiza zijn. Wss snel door iemand ineengeflanst..

https://valid.x86.fr/s6z3z0

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:25
Tomskii5 schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 16:07:
De vraag is enkel hoe die physics van die ibiza zijn. Wss snel door iemand ineengeflanst..
Als dit zo is klopt dat toch exact met de echte Ibiza ;)

• Tommy588
Ik heb hem gister ook even getest. Geen hoogwaardige physics maar wel erg vermakelijk. Onderstuur in de gloria :D

iRacing Profiel

Verwijderd

Tommy588 schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 18:27:
Ik heb hem gister ook even getest. Geen hoogwaardige physics maar wel erg vermakelijk. Onderstuur in de gloria :D
Zoals veel straat auto's in Assetto Corsa :Y

• Tomskii5
Dacuuu schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 16:34:
[...]

Als dit zo is klopt dat toch exact met de echte Ibiza ;)
You got me there ;)

Verwijderd

Ik heb gemerkt dat HDR een erg grote impact op de performance heeft. Zonder rijd ik met vrijwel alle toeters en bellen aan met 16x AF en 8x AA op 1920x1440 zo'n 45-52 fps, met zakt dat in tot een krap aan acceptabele 30-35. Ik vind het eigenlijk ook helemaal niet zo mooi.

Met 4x AA en 8x AF komen nog een frame of 8 bij, maar ik vind het gebrek aan kriebelende pixels aan de horizon wel erg prettig :Y

• Tortelli
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13:18

Tortelli

mixing gas and haulin ass

Ik zou een game als AC nieteens willen spelen met 45 fps. Beter zet je hem grafisch lager zodat je minimaal 60 fps draai, anders krijg je mega last van input lag etc.

• trion75

trion75

Pascal H.

zal hij er eindelijk aan komen, de auto die iedereen natuurlijk wil hebben in Assetto Corsa, de Reliant Robin :D
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/joXxtPO.jpg

• JoSchaap
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:37

JoSchaap

Had a life, got a modem..

trion75 schreef op zondag 13 juli 2014 @ 17:47:
zal hij er eindelijk aan komen, de auto die iedereen natuurlijk wil hebben in Assetto Corsa, de Reliant Robin :D
[afbeelding]
OMFG :D

link??? :D

deze en de topgear test-track! :D

GamePC : Inv. : GameRoom : YouTube : Steam : Twitch : BattelNET

• trion75

trion75

Pascal H.

haha, nou meer dan deze afbeelding heb ik nog niet gezien, maar als hij er komt dan wil ik hem zeker proberen :D

Zag hem op het Assetto Corsa forum met deze opmerking erbij:

Also those dudes who said they're not that easy to roll are right, even with extremely sticky tires it doesn't ever go on its side. 2 wheels, yes, in every corner...

If someone can explain how to make AI work I'll release it.

• BeetjeVreemd
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 07-09 20:49
Voor als er nog iemand bestaat die dit filmpje nog niet gezien heeft :) _/-\o_

B450 - 5800X - 32GB DDR4 3200 MT/s CL16 - RTX 4070

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Klassieker

[ Voor 10% gewijzigd door enchion op 13-07-2014 19:41 ]

How do you save a random generator ?

• Dacide
GP2 nu ook beschikbaar.

http://www.isrtv.com/asse...a-corsa-gp2-mod-released/

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=HIkGSMTNmtw]

[ Voor 22% gewijzigd door Dacide op 14-07-2014 08:59 ]

• virtueel debiel
  • Niet online
Die GP2 lijkt me erg cool! Ik heb het even snel geprobeerd met muis en toetsenbord. Dus ik heb werkelijk nog geen idee hoe het rijdt. xD Vanavond maar even sturen..

Kijk mij nou!

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13-11 13:37
Er is ook een kleien update voor uitgebracht met wat kleine physics aanpassingen. Die zou ik wel aanraden rijd die een stuk beter van. Defauld setup bleek namelijk niet echt geweldig te zijn.

Maar gister wat rondjes op Imola en Nurburgring GP gedaan en voelde goed aan.

iRacing Profiel

Verwijderd

Tortelli schreef op zondag 13 juli 2014 @ 14:08:
Ik zou een game als AC nieteens willen spelen met 45 fps. Beter zet je hem grafisch lager zodat je minimaal 60 fps draai, anders krijg je mega last van input lag etc.
Ik heb hiermee nog niet volle bak geraced, dus we gaan het zien. Ik moet zeggen dat ik de winst van een lagere resolutie of lagere AA-instellingen niet erg overtuigend vond, maar misschien is het wel nodig.

• DutchDevil79
Als het goed is komt vandaag de AC Cobra uit. Die ziet er enorm goed uit. Zeker als je bedenkt hoe kort ze pas de modding tools uit hebben voor Asseto Corsa. Ben benieuwd hoe die rijd.

http://www.assettocorsa.n...threads/shelby-cobra.955/

iRacing Profiel

Verwijderd

Dat lijkt me toch lastig om goed te krijgen zonder veel testen en toegang tot het echte werk. Je baseren op andere sims is het natuurlijk ook niet helemaal.

• DutchDevil79
Er is kwa physics veel hulp van Kunos wat dat betreft.Overal is uitleg over op het officiële forum en de meeste modders hebben aardig wat achtergrond met andere sims dus op zich kan het best wel is goed aanvoelen.
Maar ja zie wel of het leuk is om te rijden ik heb toch nooit in een Corba gereden (dus geen referentie), alleen in games (GTL, rFactor etc etc) gedaan. En daar was het altijd een leuk bakje om te rijden.

iRacing Profiel

Verwijderd

DutchDevil79 schreef op maandag 14 juli 2014 @ 17:55:
Er is kwa physics veel hulp van Kunos wat dat betreft.Overal is uitleg over op het officiële forum en de meeste modders hebben aardig wat achtergrond met andere sims dus op zich kan het best wel is goed aanvoelen.
Maar ja zie wel of het leuk is om te rijden ik heb toch nooit in een Corba gereden (dus geen referentie), alleen in games (GTL, rFactor etc etc) gedaan. En daar was het altijd een leuk bakje om te rijden.
Goed rijdt het vast wel, maar of het ook verband houdt met de werkelijkheid vraag ik mij af :)

• trion75

trion75

Pascal H.

Ik kan niet wachten op de update van vrijdag, zitten wat mooie fixes in en er komst steeds meer aan:

Stefano Casillo
‏@KunosStefano
So at 5am a huge cockroach crawled on my face waking me up.I got up with an idea for the netcode, and I think i made HUGE improvements...

Good results from the first Cockroach Powered netcode test.. I was able to drive with the guys from PH with 380ms of ping.. very smooth...

Stefano Casillo ‏@KunosStefano 15m
@oooRickyBobby more seriously.. almost done with the new "pickup race" mode for servers.. no more booking if you just want to have a quickie

Ben blij dat dat booken straks over is, zit veels te vaak alleen op een server met tig autos in de pits die pre-booked waren

• Tomskii5
Smooth MP, als dat er inzit vrijdag -> wohoooo. En idd booking off -> ein-de-lijk. Het systeem is goed voor leagues, maar als je gewoon eff wou oefenen met anderen online niet dus. Vooral niet als blijkt dat er 15 van de 18 personen niet eens connecten..

• trion75

trion75

Pascal H.

Die Shelby Cobra waar DutchDevil79 het over had is nu uit :D

ff proefritje maken op de nordschleife :D

http://www.assettocorsa.n...-cobra-released-v0-1.955/

• virtueel debiel
  • Niet online
Ik heb net wat rondjes gereden met die GP2. Wat een lekker wagentje zeg.. Weinig mis mee mijn inziens. Behalve dat de spiegels het wat slecht doen buiten cockpit view.

Cobra'tje ook maar even proberen.

*
Net ook maar even Le mans mee gepakt. Kijken of het wat is. Welke banen zijn nog meer de moeite waard?

[ Voor 21% gewijzigd door virtueel debiel op 14-07-2014 22:44 ]

Kijk mij nou!

• lezut
DutchDevil79 schreef op maandag 14 juli 2014 @ 16:53:
Als het goed is komt vandaag de AC Cobra uit. Die ziet er enorm goed uit. Zeker als je bedenkt hoe kort ze pas de modding tools uit hebben voor Asseto Corsa. Ben benieuwd hoe die rijd.

http://www.assettocorsa.n...threads/shelby-cobra.955/

[video]
Die Pankykapus is een held... als zijn versie van de Audi Sportquattro uitkomt vrees ik dat vergroeid raak aan mijn stuurtje

• trion75

trion75

Pascal H.

Net met 10 man geraced op Mugello met de Cobra :D

Toen ik hem op de nordschleife probeerde vond ik hem niet zo fijn, de achterkant brak steeds uit, maar op Mugello kon ik er heerlijk mee driften door de bochten.

Mooie 1e plek tijdens de qualificatie, maar start verklooid waardoor ik naar P4 zakte. Uiteindelijk toch nog P2 gehaald :)

Maar ben blij dat netcode met hoge pings beter wordt, man had iemand voor me met een hoge ping, dan is hij opeens weg of hij schiet rechtdoor en een paar seconden later heb je hem vlak voor je neus.

Maar ben ook erg benieuwd naar die Audi Sport quattro :D

En ben helemaal benieuwd naar hoe het eruit ziet in de Oculus Rift DK2, vrees dat ik dan ook aan m'n stuurtje vastgroei haha :D

Er was laatst iemand die liep te twijffelen over een playseat of zelfbouw, nu is zelfbouw niet wat voor mij, en m'n playseat bevalt super, maar hier is nog een leuk alternatief voor de knutselaars:

http://imgur.com/a/sqFv9

Build log: (98 foto's)
http://imgur.com/a/uHnPA

Ingeklapt:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/zeAyQ9S.jpg

Uitgeklapt:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ToMy1hP.jpg

[ Voor 23% gewijzigd door trion75 op 15-07-2014 20:41 ]

• J-M-T
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 17:01
Bekerhouder maakt het af. ;) Mooie Build wel al lost een enorme bak in de kamer het 'probleem' natuurlijk niet op.

• Dacide
Damn, die cobra is tricky met aanremmen zeg.. sodeju.

• trion75

trion75

Pascal H.

Wel tricky inderdaad, maar als je het een beetje door hebt kan je er heerlijk mee driften door de bochten en dat geeft voor mijn gevoel de snelste ronde tijden, tenminste daarmee had ik de snelste tijd gehaald in een online race en vond het zelf wel lekker gaan toen.

• Dacide
Als ik op mugello rij met de cobra (enkel nog de Std en de SC versie geprobeerd), dan krijg je na start finisch de eerste bocht naar rechts, deze gaat daarna over in een bocht naar links. Hier vlieg ik er telkens vanaf zodra ik op het rempedaal druk...

• Quincy2003
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11-11 12:24
Rembalans aanpassen naar achteren wellicht?

Tesla Model S - www.voltic.nl Eerlijk over elektrisch rijden

• trion75

trion75

Pascal H.

Dacide schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 11:49:
Als ik op mugello rij met de cobra (enkel nog de Std en de SC versie geprobeerd), dan krijg je na start finisch de eerste bocht naar rechts, deze gaat daarna over in een bocht naar links. Hier vlieg ik er telkens vanaf zodra ik op het rempedaal druk...
iets eerder remmen en de binnenbocht nemen, mocht je dan iets door schieten dan heb je de tijd te corrigeren. En vanuit de binnenbocht is het ook makkelijker de volgende bocht goed te nemen.

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18:16
Quincy2003 schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 12:14:
Rembalans aanpassen naar achteren wellicht?
naar voren dan toch? als de achterwielen eerst grip verliezen breek je uit.

Mechwarrior Online: Flapdrol

• Quincy2003
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11-11 12:24
Als de meeste remkracht op de voorwielen komt, wordt de achterkant licht en breekt deze uit. Meer remdruk achter houdt de auto stabieler bij aanremmen.

Tesla Model S - www.voltic.nl Eerlijk over elektrisch rijden

• Dacide
Thanks. Straks nog eens proberen. Weet overigens niet of de rembalans aan te passen is bij de cobra.

• trion75

trion75

Pascal H.

Ik rij hem met standaard afstellingen, snelste tijd op mugello is nu 2.12.595 met de SC, maar er zat net iemand die er een 2.10... uit wist te halen.

Moet zeggen dat die cobra sc op mugello wel m'n favoriet is op dit moment en ook eindelijk een server waarop je niet alleen zit maar je beetje lekker kan racen. En men gaf elkaar nog ruimte ook, wel leuk als je naast elkaar door een bocht gaat met nog iemand die vlak achter je zit :D

Helaas duren die momenten meestal niet zo heel lang, maar iedereen gaf elkaar wel netjes de ruimte.

Update van Stefano Casillo op z'n twitter :D

https://twitter.com/KunosStefano

The improvements on netcode should be clearly visible next friday. At the moment the code is not able to fully utilize all the upbandwith...
on the server. Just make sure you reduce the number of clients and work up to find the real limit...
I will need some more weeks of work to make sure the software is able to use the entire bandwidth available.

@KunosStefano How much bandwidth would be recomended for say, a 20 slot server?
@SLiiDE101 My calculations say about 900 KB/s,but at the moment you will need way more in order to be able to host 20 people.We'll get there

@KunosStefano The Big ? if we see some guys in a practice session, will we be able to join them mid-session?
@oooRickyBobby also mid race actually. The server will have to be configured in a different way. It's going to be buggy but it's there.
@oooRickyBobby you wont be able to pick a skin.You can only choose a car model.It's like walking in a kartodrome saying "give me a kart"

@187_evo with better movements also come better collisions.

@KunosStefano @F1John like track temp adjustable on server? Tire and fuel wear? Or that is working already?
@LRatafia @F1John no, but dynamic track grip is starting to appear.

Yeah, eindelijk gewoon joinen :D

Hmm dynamic track grip, betekent dat wisselende weersomstandigheden? :D

[ Voor 59% gewijzigd door trion75 op 16-07-2014 15:00 ]

• Dacide
Denk eerder aan rubberresten langs de ideale lijn.. dus minder grip buiten de ideale lijn.

Wanneer krijgen we die nieuwe classic lotus? Ook volgende week vrijdag pas?

Ik ben blij als er weer een paar nieuwe auto's released worden.

• trion75

trion75

Pascal H.

De Lotus 98T krijgen we as vrijdag, dus niet volgende week, maar overmorgen, 18 juli.

Ook de nieuwe graphics engine zit er dan in en slipstream, een behoorlijk grote update inmiddels.

• Dacide
Ben zeer benieuwd hoe de slipstream aan zal voelen. Fijn dat we dan ook de Lotus al krijgen (alhoewel ik niet zo van de (snelle) formule autootjes ben.

Een formule ford lijkt me trouwens wel heel gaaf. Was mijn favoriet destijds in DTM Race Driver. (lekker knallen op Donington Park of Brands Hatch).

• lezut
Quincy2003 schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 13:12:
Als de meeste remkracht op de voorwielen komt, wordt de achterkant licht en breekt deze uit. Meer remdruk achter houdt de auto stabieler bij aanremmen.
Aardige theorie, maar doorgaans ga je eerder eraf omdat je je balans te ver naar achteren hebt staan dan andersom. Gewichtsverplaatsing in de auto kun je beter opvangen met de veren of dempers.

• haarbal
Quincy2003 schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 13:12:
Hoe licht de achterkant wordt is afhankelijk van hoe hard je afremt, niet of je dat op de voor of achterwielen doet.

Rembalans naar voren: meer onderstuur bij insturen in remfase. Minder overstuur. In het geval van Dacide met de SC moet dus de rembalans naar voren worden gezet en ábsoluut niet naar achter.

Rembalans naar achter zorgt voor meer overstuur op het moment van remmen en (in)sturen.

Reden: banden hebben laterale en longitudinale grip. Op het moment dat er veel longitudinale grip gebruikt wordt (aanremmen in rechte lijn), is er minder laterale grip (grip die nodig is bij het sturen).

Als de rebalans meer naar voren is, gebruiken de voorbanden meer longitudinale grip dan de achterbanden (relatief). Op het moment dat je dan instuurt, hebben de voorbanden weinig laterale grip en zul je onderstuur voelen. Voor beginnende coureurs, of mensen die overstuur haten is zo'n situatie ideaal.

Nadeel is dat je minder goed kunt 'trailbreaken' (de bocht in remmen). Je moet de rem immers loslaten om scherper te kunnen insturen.

Naar mate je zekerder bent, kun je de balans steeds meer naar achteren zetten. Je kunt dan vaak later remmen, dieper de bocht in remmen en als je echt wagenbeheersing hebt ook nog het remmen gebruiken om de voorkant scherper te laten roteren tijdens entry.

• Kevin Kater
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 07-09 16:29
Kijk erg uit naar de update morgen! Nu hopen dat de lotus er ook echt in zit. Ben benieuwt wat de nieuwe graphics engine gaat brengen. Misschien schade of verschillende weersomstandigheden?

• haarbal
3d bomen :P ?

• trion75

trion75

Pascal H.

Opethrulez schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 11:41:
Kijk erg uit naar de update morgen! Nu hopen dat de lotus er ook echt in zit. Ben benieuwt wat de nieuwe graphics engine gaat brengen. Misschien schade of verschillende weersomstandigheden?
In 1e instantie niks nieuws, ze willen hem eerst stabiel hebben voor ze nieuwe effecten gaan toevoegen.

Ik las wel dat ze bezig zijn met track objects die reageren als je er tegenaan knalt, ik denk meer aan pionnen ofzo?

Er is blijkbaar al wel eens een build geweest waar schade in zat:

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Requiem19 schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 20:07:
Rembalans naar voren: meer onderstuur bij insturen in remfase. Minder overstuur. In het geval van Dacide met de SC moet dus de rembalans naar voren worden gezet en ábsoluut niet naar achter.
Toch kan je in sommige gevallen onderstuur creeeren door de rembalans naar achter te zetten.

Met een achterwiel aangedreven auto rem je ook op de motor, als je rembalans te ver naar voren staat rem je harder voor dan achter waardoor de achterwielen dmv motorrem minder snel vertragen dan de voorwielen.

Wat je dan krijgt is dat de hele auto samen sneller kan vertragen dan de achterwielen en je dus door te vertragen in een situatie van wheelspin kan komen.
(maw met je schijfremmen rem je niet alleen de wielen maar ook de motor aangezien de aangedreven wielen aan de motor vast zitten dmv de versnellingsbak, maar dat weet iedereen neem ik aan)

Door de rembalans naar achter te zetten kan je de netto wheelspin opheffen, als je de rembalans nog weer verder naar achter zet blokkeer je weer de achterwielen eerder dan de voorwielen waardoor je ook weer in een overstuur situatie komt.
Die blokkering van de achterwielen kan je ook weer een beetje opheffen door een klein beetje kracht op de achterwielen te houden door een beetje het gas erop te houden of typisch-geleidelijk het gas eraf te laten gaan ipv gewoon je voet klakkeloos in 1 keer van het pedaal af te halen.

Truc is dus om een beetje stabiliteit te creeeren de voorwielen iets eerder/meer grip te laten verliezen dan de achterwielen, wat dus een balancing act is tussen gas en rem.

[ Voor 10% gewijzigd door enchion op 17-07-2014 14:41 ]

How do you save a random generator ?

• Dacide
Rembalans meer naar voren zetten werkte perfect in dit geval. Blijft een auto die erg gevoelig is voor onbalans.

Zojuit goed vermaakt met de Evora GTC @ Brands Hatch.

• Tortelli

Tortelli

Game loopt hier vast bij veel circuits als ik over start finish rij. Iemand enig idee waar dit aan ligt?.

Na een paar maanden klussen in mijn huis weer tijd voor AC :D.

edit:
gevonden, een app veroorzaakte het crashen.

[ Voor 13% gewijzigd door Tortelli op 17-07-2014 22:49 ]

• Dacide
Jeps, ik had hetzelfde. Misschien was het de RSR Live timer, of die tweakers hotlap app.

• trion75

trion75

Pascal H.

Heeft tweakers een hotlap app? 1e keer dat ik daar wat van hoor. Is dat wat dan?

• Tortelli

Tortelli

De tweakers hotlap app was het volgens mij. Die heb ik samen met een G force app verwijderd en toen werkte alles weer.

iemand enig idee hoe laat de update komt vandaag?.

[ Voor 18% gewijzigd door Tortelli op 18-07-2014 10:11 ]

• Dacide
trion75 schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 09:45:
Heeft tweakers een hotlap app? 1e keer dat ik daar wat van hoor. Is dat wat dan?
http://ac.nickthissen.nl/...fViewLeague.aspx%3fid%3d1

• trion75

trion75

Pascal H.

Mocht AC straks crashen na de update, hou dan even het onderstaande in de gaten:

Attention modders! Tomorrow's update brings a couple of new values in the physics files. Without them the game might crash!

!UPDATE YOUR MODS NOW!
brakes.ini file
Add to the [DATA] section the following lines
COCKPIT_ADJUSTABLE=1 ; 0: no bias control from cockpit, 1: bias control from cockpit
ADJUST_STEP=0.5 ; step for bias cockpit adjustment.

example brakes.ini
Code:
[HEADER]
VERSION=1

[DATA]
MAX_TORQUE=3700 ; Maximum Brake torque in Nm
FRONT_SHARE=0.63 ; Percentance of brake torque at front axis
HANDBRAKE_TORQUE=0
COCKPIT_ADJUSTABLE=1 ; 0: no bias control from cockpit, 1: bias control from cockpit
ADJUST_STEP=0.5 ; step for bias cockpit adjustment.

Also in sdk folder you will find from now on the modding_changelog.txt file.
I will also keep this post updated on every release.

http://www.assettocorsa.n...ngelog-update-0-21.12338/

Het is dus goed mogelijk dat je wat aanpassingen moet doen of de modded cars even eruit moet gooien tot ze geupdate zijn.

En geen linux build voor de server vandaag:
The update today wont have linux build. I got mad at the hopeless wifi and removed it from my HD.

Michael Hornbuckle ‏@oooRickyBobby 8h
@KunosStefano ETA until update?

[​IMG]Stefano Casillo ‏@KunosStefano 7h
@oooRickyBobby still stuff to do. I think it's going to be late afternoon Italy time.. late and night for me here. lunch time for you there?

PS. versie 0.2 van de Cobra is uit :D http://www.assettocorsa.n...-cobra-released-v0-1.955/

[ Voor 4% gewijzigd door trion75 op 18-07-2014 14:36 ]

• trion75

trion75

Pascal H.

Dear AC followers,

we are glad to introduce you to the0.21 release of Assetto Corsa on Steam Early Access. This version introduces some heavy upgrades and new features that represent a step ahead going to the 1.0 release.

New content: Classic Team Lotus Type 98T
Finally this awesome car is available in the Assetto Corsa's garage: the legendary single seater with which Ayrton Senna has wrote some of the most beatiful pages in the motorsport history is waiting for you: equipped with a small 1.5litres engine that represents the peak of the legendary turbo era, producing over 800bhp at race boost of around 3.5bar and more than 1200bhp at qualifying trim and over 5bar turbo boost! The downforce generated by the big wings and massive diffuser is even more than what modern F1 cars are capable of. Nevertheless, the extreme pitch sensitivity, stalling issues of the diffuser and unbelievably exponential power delivery of the twin turbo's, will challenge your skills not only to try and go fast with this car, but to actually keep it on track! Just a single lap will make you understand why there was just one man on the planet, capable of driving this monster close to its limits and on to pole position!

New Multiplayer
We have worked very hard to improve the multiplayer routines: we have recognized that some of the limits of the previous netcode didn't allow gamers to get the maximum satisfaction, in particular when some gamers was performing high ping values. We are glad to announce that the netcode of the new version doesn't represent an improvement of the previous one, but it has been rewrote from scratch. The results of our private betatesting gave us an excellent feedback, and we are confident you will get a very improved multiplayer experience. Please notice that this new version, Assetto Corsa requires increased server bandwidth. Professional dedicated servers shouldn't have any problems at all, but users that wish to host session on their local home connection, should start with a very low client number and slowly raise the number until they find the limits of their connection.
The following bandwidth requirements are a conservative guideline, your results may vary:

Clients = Kilobytes /sec upstream

5 = 23KB/s
8 = 66KB/s
10 = 106KB/s
15 = 247KB/s
20 = 448KB/s
25 = 708KB/s
30 = 1026KB/s

New Multiplayer features
New multiplayer mode without booking request. The number of servers and users wishing to easily join pickup servers has caught us by surprise. We never immagined such a big success of casual multiplayer sessions with Assetto Corsa. As such, it was evident that the actual booking system, specifically thought for leagues and organized racing, was not doing a good job. We’re introducing a new “pickup” multiplayer mode without booking sessions.
The new “pickup” system, permits a server to be configured without booking sessions. An entry list must be configured properly, with only the cars that will be present in the server.
Clients can filter from the UI and search just for non booking servers. Then simply select a car and join the server at whatever session (practice, qualifying or race), at any time as many times as they wish.
At the current state the “pickup” system does not permit a specific skin selection from the client and we’re pretty sure that needs more testing in order to iron out possible bugs. Please help us by pointing out bugs at our official support forums. We are looking to have multiple hotfixes during the following week, in order to deliver a stable version for August vacations.

AI
Working on the Lotus Type 98T, we have had also the chance to analyze some issues related to the stability of some of the most performing cars that feature a active aero system: the Lotus Type 98T produces very high drag and downforce values, that change costantly and dynamically with pitch, speed and throttle position. All of that, together with the incredible power and speed that this car is capable of, resulted in multiple critical situations for our AI. The new AI improvements, not only manages to mantain the Lotus 98T on track, but also improve the AI behaviour of the other cars. More improvements are on the way, following optimizations of the new code.

Graphics engine
As anticipated some weeks ago, this build performs some new graphics libraries: you will notice some improved post-processing effects, including DOF (depth of field), bloom, tone mapping, FXAA and more. There are some additional features included in the graphics option menu that will allow users to choose different scenarios. This version does not include most of the effects that will be included in future and that will represent a huge step ahead: before to introduce other features, we want to be sure about stability and performance of this upgrade.

Next updates
As always, we'll monitor all the forum activities in order to find and resolve eventual issues and bugsthat might show up, due to the numerous new features included in this update. We will provide if needed, multiple hotfixes and feature updates in the following days. The next main build is expected to be released on Friday, 29th of August
General news
The implementation of FMOD is going well: as soon as we will be able to provide a comparison video between the current version and the new build featuring FMOD, we'll show you the benefits of this upgrade: this step represents a huge challenge, because it requires a total conversion of old samples and the creation of new ones. Also, new effects will be included in order to create an immersive sound environment that can guarantee an immersive experience. We believe that the final result is well worth the investment requested.

The modeling of Spa-Francorchamps has been almost completed: as you might know, this track will be included in the 1.0 version of Assetto Corsa (and this might suggest you that 1.0 version isn't too far). During this summer we will release some videos and pictures that will give you an idea of what to expect from this awesome and legendary circuit.

Considering the time involved to schedule and manage the production of new contents, we are working in advance to provide you tons of new contents even after 1.0 release, with new car brands licensed and models to be unveiled soon. We recognize that trying to stay focused on the development of the main build and on some new activities, we haven't shared enough work in progress pics and videos for a while: don't worry, we'll surprise you again. Stay tuned on www.facebook.com/Assetto.corsato discover all the incoming news!

The Early Access program has been very successful, exceeding our expectations, and it's about to end. Thanks to this results, KUNOS Simulazioni has welcomed some additional programmers and graphics modellers that are already involved in current and future productions, thanks to their experience matured working on AAA games. We are grateful of the amazing response of the community towards Assetto Corsa and we try our best to give you the best racing game we are able to make. Thank you very much for your incredible support: see you on track!

CHANGELOG

- Multiplayer Improvements : New server version available
- Multiplayer Gameplay improvements
- New Post Processing Effects engine implemented
- Implemented booking-less server joining
- Physical Dynamic track implemented
- Shader fixes and improvements
- Time Attack fixed start with too much time
- Fixed AI starting at the same time in qualify
- AI improvements, better gas control and understeer detection
- New Car : Lotus 98T
- lotus elise sc, exige 240R, scura, exige s roadster speedometers corrections
- changes in speedometers visualization depending on UI options and car design
- Tyre damping modifications for all cars
- Ideal Line improvements
- Improved Python Apps error handling on loading
- Dynamic wing controller now use setup value as initial angle value.
- Localization fixes
- Time Difference displayer improved
- Fixed camera triple screen & driver names
- Fixes in Replay for cars with animated suspensions
- Fixed "You have been sent to pits" issue
- GUI forms default position not overlapping with system messages anymore & GUI Improvements
- Showroom updated with the latest graphic engine improvements
- ksEditor updated with the latest graphic engine improvements
- Per-Car New setup option to customize Force Feedback
- Disabled AI in multiplayer events
- Replay size reduced by half
- Fixed crew placement in multiplayer events
- Virtual mirror remembers its last state & virtual mirror improvements on triple screen cfg
- Fixed mirror rendering bug
- Adjustable brake balance while driving, for cars that support the feature
- Adjustable brake balance in the physics brakes.ini file
- Brake balance working with all the control configurations
- Fixed wrong time reported after Booking

• Kevin Kater
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 07-09 16:29
Nice!

• kronolith
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 07:36

kronolith

[EDIT]

Mooie update! :)

• Joost1991
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 13-11 13:26
Mooie update inderdaad. Kijk uit naar de Lotus 98T, wat een monster om te besturen inderdaad.

Macbook Pro 16" 2021 -  iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB -  Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case -  iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB -  Apple TV 4K 32GB

• trion75

trion75

Pascal H.

Net even stukje op Monza Gereden met de 98T, vol gas de pits uit in de limiter en dan limiter eraf en de achterkant breekt meteen uit haha :D

Maar na 1 rondje al aardig gewend geraakt.

Ook heerlijk om niet te hoeven boeken, alleen na 5 rondes was opeens de verbinding met de server weg :( nu hoop ik dat de server zelf offline ging en het geen bug is wat vaak voorkomt.

Maargoed als het een bug is zullen ze het wel snel fixen, heerlijk om van dat booken af te zijn nu. :D

Nu even de nieuwe nordschleife downloaden en weer online racen :D

• Tortelli

Tortelli

Hoe CPU heavy is de server van AC?. Ik heb nog een dedicated dual core Intel Atom waar ik weinig mee doe op 100Mbit :).

Zo de 98T eens aanslingeren :D.

Edit: met turbo druk op 100% kan de koppeling het niet aan??. Hij trek hem zo de begrenser in....
Opgelost, autoclutch stond niet aan.

[ Voor 44% gewijzigd door Tortelli op 18-07-2014 20:16 ]

• trion75

trion75

Pascal H.

Zijn er meer mensen die hebben dat het beeld opeens schokkerig wordt en de ping omhoog schiet. Paar seconden en dan is het weer weg, maar genoeg om je wel even van de baan te helpen.

• Dacide
Dadelijk eens testen. Zijn de graphics zichtbaar beter nu?

• virtueel debiel
  • Niet online
Lekker autootje om in te rijden die 98T. Net even wat rondjes op mediumpies. Samen met de GP2 nu al mijn favoriet. Graphics heb ik niet echt opgelet en is mij ook niet opgevallen.

Kijk mij nou!

• trion75

trion75

Pascal H.

Ik vind het lastig om te zeggen dat de graphics beter zijn, zie niet zo veel verschil daarmee

http://www.assettocorsa.n...hments/filters-zip.25448/

We're trying to address the problem with Post Processing Configurations. It seems they've not been uploaded.

For now just unpack the attached zip inside documents/assettocorsa/cfg/ (you will have documents/assettocorsa/cfg/filters/). Restart Assettocorsa.exe

Sorry for the inconvenience. Tomorrow a new patch will address this issue for everybody.

Bijgaande mapje dus even uitpakken dan kan je de Post Processing effecten aan zetten, maar ook daar zie ik niet echt verschillen in, misschien als je de screenshots naast elkaar zet? Zal vast nog wel een vergelijking komen wat het effect precies is.

• trion75

trion75

Pascal H.

virtueel debiel schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 22:09:
Lekker autootje om in te rijden die 98T. Net even wat rondjes op mediumpies. Samen met de GP2 nu al mijn favoriet. Graphics heb ik niet echt opgelet en is mij ook niet opgevallen.
Als je in de Lotus 98T zit moet je eens op je toetsenbord de toetsen 1-0 proberen.

Met 0 staat je turbo op 100%, maar als je schade aanstaat heb je de motor in no time opgeblazen, die 100% is bedoeld om 1 snelle qualificatie ronde neer te zetten.

Verwijderd

trion75 schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 22:41:
[...]

Als je in de Lotus 98T zit moet je eens op je toetsenbord de toetsen 1-0 proberen.

Met 0 staat je turbo op 100%, maar als je schade aanstaat heb je de motor in no time opgeblazen, die 100% is bedoeld om 1 snelle qualificatie ronde neer te zetten.
Niet echt mijn auto denk ik. Morgen toch eens testen. Wel heel gaaf dat ze dat alles gesimuleerd hebben. Redelijk ongekend volgens mij.

Kan niet wachten op de Alfa 4C, dat wordt wel een gaaf bakkie (900kg)!

• virtueel debiel
  • Niet online
trion75 schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 22:41:
[...]

Ik zal het eens proberen..
* En dat rijd ook super lekker.

Ik heb die post processing files erbij gezet en ik zie wel wat verschil met pp set 5 en zonder. Maar het scheelt ook meer als 40 FPS op een simpel OC7950'tje. Mijn inziens niet echt de moeite waard.
Ook al haal ik nu nog steeds de 90 met gemak.

Iemand enig idee of Crossfire ooit gaat werken.. En dan bedoel ik niet met 60 FPS en faces per frame op 6.
Ik kan er maar weinig over vinden.

[ Voor 49% gewijzigd door virtueel debiel op 19-07-2014 01:03 ]

Kijk mij nou!

• trion75

trion75

Pascal H.

Zag dit zojuist op het forum over Crossfire:
The best thing about this update for me...Well apart from the amazing new Lotus is the fact that crossfire now works properly with HDR on! Always had that annoying flickering effect before but now it works great.
The depth of field could use some more work and the 5 presets in my eyes are not very good but apart from that it does look better.

• virtueel debiel
  • Niet online
Gisteravond nog een kleine update geweest. En laat ik nu HDR nergens meer kunnen vinden.
Maar ik heb het even op nieuw getest. En het is iets beter geworden. Ik haal nu bijna net zoveel frames als met een enkele kaart. Wel moet ik faces per frame op 2 zetten anders flikkert het nog.

Kijk mij nou!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:47

Arfman

Drome!

Grafisch ziet het er anders, iets beter uit na de update. Loopt nog steeds soepel en de 98T is echt geweldig. Mooie update, straks maar eens even de Cobra 0.2 proberen.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Pagina: 1 ... 39 ... 97 Laatste

Dit topic is gesloten.