Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[multi] Assetto Corsa - Deel I Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 40 ... 97 Laatste
Acties:
  • 371.261 views

• Requiem19
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:03
Super update.

Ik hoor niemand erover op de fora, maar imo is de netcode echt stukken beter. Auto's van anderen bewegen veel realistischer. Heerlijk om zo online beetje te knallen :).

Verder is de 98T een lief autootje, totdat je de boost op 100% zet. Ouch.

Als het weer binnenkort minder wordt en we niet onze racekamertjes uitzweten weer eens met wat mensen racen?

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:47

Arfman

Drome!

Haha ja, de boost op 100%. Ik haal de helft van La Sarthe niet, dan zegt de turbo/motor al *poef*. Volgens mij is 70% zo'n beetje het maximale wat je kunt gebruiken in wat langere stints.

Ook nog even op Blackwood rondgereden, Live for Speed track. Voor iemand als ik, die vanaf de allereerste alpha bij LfS betrokken is geweest toch wel even een nostalgisch moment. Nog steeds een van de allerbeste fantasy tracks van alle sims imho.

EDIT: 18-08-2002 was de eerste release van LfS, versie 0.4. Kan me inderdaad herinneren dat het vlak na de vakantie was. 12 jaar geleden bijna, wtf ..

[ Voor 14% gewijzigd door Arfman op 20-07-2014 00:04 ]

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

• _A3
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 14-01-2023

_A3

Requiem19 schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 21:17:
Super update.

Ik hoor niemand erover op de fora, maar imo is de netcode echt stukken beter. Auto's van anderen bewegen veel realistischer. Heerlijk om zo online beetje te knallen :).

Verder is de 98T een lief autootje, totdat je de boost op 100% zet. Ouch.

Als het weer binnenkort minder wordt en we niet onze racekamertjes uitzweten weer eens met wat mensen racen?
Zelf de update nog niet getest. Misschien nu het nog enigszins draaglijk toch even snel kijken.

Goed te horen dat de netcode een stuk beter is geworden. Scheelt misschien ook weer een paar keer van de baan geramd te worden. Tuurlijk blijven er van die kinderen zitten om te rammen, maar ook voor op het zicht een nette race gebeurde dat heel af en toe wel is en dat kan mede met de netcode te maken hebben gehad.

Dat laatste vind ik een goed idee. Het nadeel is wel dat we nu ook in de vakantieperiode zitten en er dus ook wel een redelijk aantal op vakantie zullen zijn. Dus helaas minder spelers in een race. Verder heeft voor mij ook het WK wel even meegeholpen in het niet/minder spelen van AC. Maar dat zit er inmiddels op.

• trion75
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 26-11-2024

trion75

Pascal H.

Moet zeggen dat ik het ook wel leuk vind racen met de nieuwe netcode. Hoop dat ze wel snel duidelijk laten zien hoeveel mensen er in een server zitten zodat je daar ook goed op kan sorteren, maar dat komt vast goed. Dit staat op twitter:
This week we're going to have lots of updates with fixes coming your way. Try to leave you with a stable AC before next big update late aug

En een erg leuke topic om in de gaten te houden is die van de Reliant Robin, kan niet wachten om daar mee te racen :D

http://www.assettocorsa.n...reliant-robin-mk-1.12557/

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ko6HuPX.jpg

CPU: i7 4770K @4.8 GHz | GPU: MSI GTX780 Gaming 3GB | MOBO: Asus Z87-pro | RAM: 24GB | OS: Windows 10 x86_64| Wheel: Logitech G25 with Playseat Challenge | VR: Oculus Rift DK2 |

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Haha, te mooi dit. Ik houd me aanbevolen, al moeten ze wel om kunnen slaan natuurlijk :P

• Dacide
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-10-2024
Ik wil daar wel eens die aflopende bocht na start/finish op Brands Hatch mee proberen. Gaat gegarandeerd fout haha.

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13-11 13:37
Mjaaah wel leuk om een keer te testen zo'n driewielertje maar denk niet dat ik er al teveel mee zal gaan rijden. Kijk meer uit naar dit kleine bakje:

Afbeeldingslocatie: http://i1117.photobucket.com/albums/k588/DincaAndrei/ScreenShot083_zps54141cc4.jpg

Daar kun je denk ik best leuke online raceje mee houden. Veld zal dan wel lekker bij elkaar zitten. Schade niet al te extreem zodat je kleine tikjes kan uitdelen en denk dat je een zeer leuke avond kan hebben. >:)

iRacing Profiel

• Dacide
Zo'n mini... beetje race uitvoering. Over hoeveel pk hebben we het dan? Stuk of 125-150 ofzo?

• trion75

trion75

Pascal H.

Je kan nu eindelijk zien hoeveel er op een server zitten. Morgen komt er weer een update:

Im closing up for today. A new update should go up later today and I've already prepared stuff for tomorrow's update...like damage, fuel and tyre rate settable on the server plus a new parameter for dynamic track to "bring over" some grip from prev sessions

CPU: i7 4770K @4.8 GHz | GPU: MSI GTX780 Gaming 3GB | MOBO: Asus Z87-pro | RAM: 24GB | OS: Windows 10 x86_64| Wheel: Logitech G25 with Playseat Challenge | VR: Oculus Rift DK2 |

• BeetjeVreemd
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 07-09 20:49
Jejking schreef op maandag 21 juli 2014 @ 10:56:
Haha, te mooi dit. Ik houd me aanbevolen, al moeten ze wel om kunnen slaan natuurlijk :P
Beetje jammer dat je er niet mee om kan slaan, schijnt niet te kunnen door de AC physics/crash box implementatie (zoals deze nu functioneren).

B450 - 5800X - 32GB DDR4 3200 MT/s CL16 - RTX 4070

• Requiem19
Freejoin server met Snoopy's Nordschleife 1.1 (klik: http://www.racedepartment...rgring-nordschleife.2270/)

Met BMW Gr A DTM

= heaven.

God, wat heb ik weer even van AC genoten. Was echt geweldig. Practice stond op 24 uur, dus soort van 'touristenfarhen'. Join, en rijden met die DTM bakken op de ring, rondje na rondje (wat ik telkens niet finishte...) ;). Echt old school sim fun.

• lezut
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 01-11 14:31
Als de Shelby Cobra een opstap is voor de kwaliteit van de rest van de mods dan zie ik het heel rooskleurig in voor AC... dat ding is al erg goed voor versie 0.2, aanrader!

• JoSchaap
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:37

JoSchaap

Had a life, got a modem..

Net ff de Norschleife servertjes bijgewerkt naar de laatste patch.

De freejoin addon is niet meer nodig nu er pickup mode is. Bovendien was er een vernieuwde versie van de track uit :)

v1.1 van de nordschleife vind je hier: http://www.assettocorsa.n...eife-by-snoopy-v1-1.9846/
offtopic:
zie hierboven :+

Servers vind je door te zoeken naar 'BuG' (nummero's #6 t/m #9 draaien de nordschleife config)

[ Voor 5% gewijzigd door JoSchaap op 22-07-2014 13:18 ]

GamePC : Inv. : GameRoom : YouTube : Steam : Twitch : BattelNET

• Tortelli
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13:18

Tortelli

mixing gas and haulin ass

Snap niet waarom iedereen zo zit te kwijlen op die 4C?. Prachtige auto om te zien, maar qua concept is het toch 100% een Lotus met een saaiere motor erin?.

• trion75

trion75

Pascal H.

Verwijderd

Best knap dat zo'n autootje niet op zijn dak gaat B)

• BeetjeVreemd
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 07-09 20:49
De lol van die reliant is/zou juist moeten zijn dat ie snel over de kop gaat.
Nu dat (nog?) niet mogelijk is in AC zie ik het 'nut' er niet zo van in.

B450 - 5800X - 32GB DDR4 3200 MT/s CL16 - RTX 4070

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Met hierboven. Zonder dat gaat de fun er al heel snel vanaf :(

• JoSchaap

JoSchaap

meteen even 2 van mn nurburgring (nordschleife) pickup-pubs omgezet naar reliant robins :D

#7 en #9 (filter ingame op 'BuG')

• trion75

trion75

Pascal H.

Zo eerst lekker in de Lotus 98T lopen racen en daarna in de Reliant Robin op de Nordschleife haha :D

En binnenkort vliegen we in een ruimteschip over de baan whaha :D

[ Voor 45% gewijzigd door trion75 op 23-07-2014 23:26 ]

• Dacide
wtf?? Ben benieuwd naar de physics... #not

• trion75

trion75

Pascal H.

Nieuwe update komt eraan:
0.21.6 - New Race Control
- Server is now in control of fuel rate
- Server is now in control of tyre rate
- Server is now in control of damage level
- AI does not flatshift cars with no autocutoff anymore
- Added "transfer" grip from session to session
- AI cars now try to park on the side if they have a broken engine

Ben benieuwd, wordt zo wel wat eerlijker racen als iedereen dezelfde beperkingen heeft.

• Requiem19
Transfer van grip is ook een erg goede!

Dan begin je dus in de practice bijvoorbeeld met een totaal groene baan (80% grip). Elke sessie komt er dan bijv 5% grip bij.

Dit zijn de kleine dingen die het echt leuk maken en waardoor AC steeds beter geschikt raakt voor een league wedstrijd. Hulde voor Kunos dat hij dingen die voor veel developpers ingewikkeld zijn en die eeuwen duren om te implementeren zo snel oppakt!

Nog even en we krijgen dynamic weather en dynamic track als het zo doorgaat :)

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Mee eens! Goede rF2-vervanger zo :)

PS: servers dood? Ik krijg echt niéts meer binnen, alleen maar empty servers :X

• trion75

trion75

Pascal H.

Laatste keer dat ik dat had was er een update, maar ik zie de update nog niet staan op steam.

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22:18
Jejking schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 10:57:
Mee eens! Goede rF2-vervanger zo :)

PS: servers dood? Ik krijg echt niéts meer binnen, alleen maar empty servers :X
Toch blij dat ik AC toen heb gekocht i.p.v. rFactor 2 (die ik toen heel erg graag wou) want dat loopt volgens mij nou ook niet zo goed...

[ Voor 7% gewijzigd door R0y. op 24-07-2014 11:04 ]

• Nilsepils
  • Laatst online: 23:09
Ben net thuis van vakantie en heb al aardig wat lol gehad met de nodige updates en de Cobra, maar loop wel tegen een klein probleempje aan... Post Processing Filters kan ik helemaal niet kiezen. Blijft op default staan en er is geen rood balkje (met pijltje) dat aan geeft welk filter er geselecteerd is.

Moet ik in de video settings nog iets aan zetten? want daar zie ik verder niks...

• trion75

trion75

Pascal H.

Je moet Enable post-processing aanzetten, maar die staat aan anders kan je hem niet zien.

Er is ook een ingame app waarmee je ze kan kiezen, dan zie je meteen het effect, probeer die eens!

• Nilsepils
Ik had het ook over de ingame app, die doet niks. Maar ik ga nog eens zoeken, ben in de settings namelijk nog geen post processing menu tegen gekomen, misschien toch iets gemist...

• trion75

trion75

Pascal H.

Dan denk ik dat hij in je instellingen uitstaat en dat hij daarom ingame ook niet werkt.

• Nilsepils
Afbeeldingslocatie: http://i61.tinypic.com/25q3sj6.png
Afbeeldingslocatie: http://i57.tinypic.com/35jwju9.png

Neen... Volgens mij staat ie echt goed aan zo, maar de ingame app wil helemaal niks... heb al een verify gedaan van AC in Steam, maar dat heeft helaas niks opgelost.

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Klopt, zat net ook te vlooien daarmee en behalve default deed hij niks.

Het regent mismatches trouwens :/ 'Error, different protocol'. Iets met niet-bijgewerkte servers?

• trion75

trion75

Pascal H.

http://www.assettocorsa.n...hments/filters-zip.25448/

We're trying to address the problem with Post Processing Configurations. It seems they've not been uploaded.

For now just unpack the attached zip inside documents/assettocorsa/cfg/ (you will have documents/assettocorsa/cfg/filters/). Restart Assettocorsa.exe

Sorry for the inconvenience. Tomorrow a new patch will address this issue for everybody.

Bovenstaande heb ik uitgevoerd, overigens zou het er nu wel standaard in moeten zitten, maar even die filters dus downloaden en in de juiste map zetten.

[ Voor 3% gewijzigd door trion75 op 24-07-2014 11:25 ]

• Nilsepils
Top Trion (link werkte niet: fix voor anderen)! Wel raar dat dat nog moet, die post is toch al zeker een aantal dagen oud, en zou gefixt moeten zijn. Ik ga is even kijken of het nu werkt :)

• trion75

trion75

Pascal H.

Zijn trouwens gewoon text bestanden, dus je kan zelf de effecten aanpassen, maar ben daar niet mee bezig geweest. Behalve dat ik de fixed_width heb aangepast aan m'n huidige resolutie. Maar als iemand er een weet te maken die beter is dan hoor ik dat graag.

De update staat online, vanmiddag maar eens proberen :)

Ik zat in een race en opeens begonnen alle autos in het rond te vliegen. Nu zit er weer niemand op de servers, ik vermoed dat er weer een update aan komt.

0.21.8
- RaceControl Leaderboard Fixes
- Mirror Aspect Ratio Fixed
- General fixes on multiplayer GUI
- White border on skidmarks fixed
- Size of the sun reduced
- Reduced noise for analogic input
- Driver's name is printed higher respect to the center of the car
0.21.7
- Launcher: control configuration device acquisition exception handling
- Launcher default theme: minor cosmetic changes to labels

[ Voor 60% gewijzigd door trion75 op 24-07-2014 17:52 ]

• kronolith
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 07:36

kronolith

[EDIT]

De laatste paar dagen een aantal fantastische online races gedaan! :)

Gisteren met de e30 DTM op de Nordschleife. Wat is dat vet zeg! Uiteindelijk 2e geworden en vandaag voor het eerst een online race gewonnen! :D Met de Z4 GT3 op Mugello, 8 rondes lang een constant gevecht om de 1e, 2e en 3e plek. Heel vet! Uiteindelijk eerste geworden omdat de nummers 1 en 2 rechtdoor gingen in de laatste bocht :P

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Als ik PICKUP_MODE_ENABLED op 1 zet, dan kan ik geen auto meer selecteren als ik de server wil joinen, hij laat dan simpel weg geen lijstje zien met auto keuzes. Als ik de pickup mode op 0 zet zie ik de lijst wel,
Als ik de pickup mode aanzet moet ik het config gedeelte van de booking mode verwijderen, anders start de server executable niet op. Wat doe ik fout?

• trion75

trion75

Pascal H.

1. Open acServerLauncher.exe as usual - untick Booking mode if you want to use pick-up mode. Select your vehicles/tracks and any other settings you wish.

2. Select the 'Entry List' tab from the top of the window, and click 'Add new player'. For pick-up mode to run, you will need to add a number of chosen cars as 'placeholders'.

3. Add as many cars as you have server slots (or more, or less) - distribute them between each of your selected vehicles so players have a choice. There is no need to fill in any of the other boxes (Name/Team/GUID etc) - just the car and the skin.

4. Save your config as per usual! If you're using Steam's Dedicated AC Server then just copy over your (entry_list.ini / server_cfg.ini) files to the Dedicated folder: 'Steam/SteamApps/common/Assetto Corsa Dedicated Server/cfg'.

The key is to have your empty car slots added within the entry_list.ini - having a blank list will cause acServer.exe to close prematurely.

• OllyNL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 05-11 20:31
Nou eindelijk me stuur besteld (G27). Vanaf maandag dus echt racen in assetto corsa :)
Wat voor settings hebben jullie allemaal voor de G27? Dan heb ik alvast wat variabelen om te proberen.
Thx

• trion75

trion75

Pascal H.

Ik heb mijn G25 al volgt:
gain 75%
Filter 0%
Damping 0%
Kerb Effects 100%
Road Effects 80%
Slip 20%

Volgens mij is de redelijk standaard, maar vind het zelf wel goed voelen, al moet ik zeggen dat ik het gisteren aardig ging voelen met linkerhand sturen en rechter hand continu schakelen. Reed in de Lotus 98T en rij dan eigenlijk bijna continu met m'n rechterhand op de pook.

Overigens hoop ik zeer snel nog echter te racen, m'n Oculus Rift DK2 wordt vandaag verzonden, maar vrees dat ik hem pas na het weekend binnen heb :(

• OllyNL
trion75 schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 16:00:
Ik heb mijn G25 al volgt:
gain 75%
Filter 0%
Damping 0%
Kerb Effects 100%
Road Effects 80%
Slip 20%

Volgens mij is de redelijk standaard, maar vind het zelf wel goed voelen, al moet ik zeggen dat ik het gisteren aardig ging voelen met linkerhand sturen en rechter hand continu schakelen. Reed in de Lotus 98T en rij dan eigenlijk bijna continu met m'n rechterhand op de pook.

Overigens hoop ik zeer snel nog echter te racen, m'n Oculus Rift DK2 wordt vandaag verzonden, maar vrees dat ik hem pas na het weekend binnen heb :(
Oke thx. Settings zullen ongeveer hetzelfde zijn met een G27 dan?
En ja, oculus rift is helemaal ziek natuurlijk.. Misschien ooit nog.

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
trion75 schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 15:44:
1. Open acServerLauncher.exe as usual - untick Booking mode if you want to use pick-up mode. Select your vehicles/tracks and any other settings you wish.

2. Select the 'Entry List' tab from the top of the window, and click 'Add new player'. For pick-up mode to run, you will need to add a number of chosen cars as 'placeholders'.

3. Add as many cars as you have server slots (or more, or less) - distribute them between each of your selected vehicles so players have a choice. There is no need to fill in any of the other boxes (Name/Team/GUID etc) - just the car and the skin.

4. Save your config as per usual! If you're using Steam's Dedicated AC Server then just copy over your (entry_list.ini / server_cfg.ini) files to the Dedicated folder: 'Steam/SteamApps/common/Assetto Corsa Dedicated Server/cfg'.

The key is to have your empty car slots added within the entry_list.ini - having a blank list will cause acServer.exe to close prematurely.
Held! Wel veel werk om veel verschillende auto's aan te melden op die entry list. 8)7

• JoSchaap

JoSchaap

ik heb voor de norschleife pickup servers deze entries op de server draaien (BuG #6 t/m #9)
beide servers draaien 24 slots op snoopy's nordschleife v1.1

regular pickup servers:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
71
72
73
74
75
76
77
78
79
80
81
82
83
84
85
86
87
88
89
90
91
92
93
94
95
96
97
98
99
100
101
102
103
104
105
106
107
108
109
110
111
112
113
114
115
116
117
118
119
120
121
122
123
124
125
126
127
128
129
130
131
132
133
134
135
136
137
138
139
140
141
142
143
144
145
146
147
148
149
150
151
152
153
154
155
156
157
158
159
160
161
162
163
164
165
166
167
168
169
170
171
172
173
174
175
176
177
178
179
180
181
182
183
184
185
186
187
188
189
190
191
[CAR_0]
DRIVERNAME=
TEAM=
MODEL=ktm_xbow_r
SKIN=carbon
GUID=
SPECTATOR_MODE=0

[CAR_1]
DRIVERNAME=
TEAM=
MODEL=ktm_xbow_r
SKIN=orange
GUID=
SPECTATOR_MODE=0

[CAR_2]
DRIVERNAME=
TEAM=
MODEL=ferrari_f40_s3
SKIN=2black
GUID=
SPECTATOR_MODE=0

[CAR_3]
DRIVERNAME=
TEAM=
MODEL=ferrari_f40_s3
SKIN=1red
GUID=
SPECTATOR_MODE=0

[CAR_4]
DRIVERNAME=
TEAM=
MODEL=ferrari_458_s3
SKIN=giallo_modena_dark_top
GUID=
SPECTATOR_MODE=0

[CAR_5]
DRIVERNAME=
TEAM=
MODEL=ferrari_458_s3
SKIN=rosso_scuderia_dark_top
GUID=
SPECTATOR_MODE=0

[CAR_6]
DRIVERNAME=
TEAM=
MODEL=mclaren_mp412c_gt3
SKIN=2013-Sebastien_Loeb_Racing
GUID=
SPECTATOR_MODE=0

[CAR_7]
DRIVERNAME=
TEAM=
MODEL=mclaren_mp412c_gt3
SKIN=2013-Hexis_Racing
GUID=
SPECTATOR_MODE=0

[CAR_8]
DRIVERNAME=
TEAM=
MODEL=p4-5_2011
SKIN=2011
GUID=
SPECTATOR_MODE=0

[CAR_9]
DRIVERNAME=
TEAM=
MODEL=p4-5_2011
SKIN=2011
GUID=
SPECTATOR_MODE=0

[CAR_10]
DRIVERNAME=
TEAM=
MODEL=pagani_huayra
SKIN=Starlight_Black
GUID=
SPECTATOR_MODE=0

[CAR_11]
DRIVERNAME=
TEAM=
MODEL=pagani_huayra
SKIN=2013_car_of_the_year
GUID=
SPECTATOR_MODE=0

[CAR_12]
DRIVERNAME=
TEAM=
MODEL=pagani_zonda_r
SKIN=worldrecord
GUID=
SPECTATOR_MODE=0

[CAR_13]
DRIVERNAME=
TEAM=
MODEL=pagani_zonda_r
SKIN=default
GUID=
SPECTATOR_MODE=0

[CAR_14]
DRIVERNAME=
TEAM=
MODEL=tatuusfa1
SKIN=Scheme1_A
GUID=
SPECTATOR_MODE=0

[CAR_15]
DRIVERNAME=
TEAM=
MODEL=tatuusfa1
SKIN=Scheme2_A
GUID=
SPECTATOR_MODE=0

[CAR_16]
DRIVERNAME=
TEAM=
MODEL=lotus_exos_125_s1
SKIN=black_red
GUID=
SPECTATOR_MODE=0

[CAR_17]
DRIVERNAME=
TEAM=
MODEL=lotus_exos_125_s1
SKIN=italian_red
GUID=
SPECTATOR_MODE=0

[CAR_18]
DRIVERNAME=
TEAM=
MODEL=lotus_exige_s_roadster
SKIN=Ardent_Red
GUID=
SPECTATOR_MODE=0

[CAR_19]
DRIVERNAME=
TEAM=
MODEL=lotus_exige_s_roadster
SKIN=Nightfall_Blue
GUID=
SPECTATOR_MODE=0

[CAR_20]
DRIVERNAME=
TEAM=
MODEL=lotus_exige_240_s3
SKIN=blue_dsd
GUID=
SPECTATOR_MODE=0

[CAR_21]
DRIVERNAME=
TEAM=
MODEL=lotus_exige_240_s3
SKIN=light_blue_orange
GUID=
SPECTATOR_MODE=0

[CAR_22]
DRIVERNAME=
TEAM=
MODEL=lotus_evora_s_s2
SKIN=Aquamarine_Blue
GUID=
SPECTATOR_MODE=0

[CAR_23]
DRIVERNAME=
TEAM=
MODEL=lotus_evora_s_s2
SKIN=Autumn_Bronze
GUID=
SPECTATOR_MODE=0

reliant robbin pickup servers:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
71
72
73
74
75
76
77
78
79
80
81
82
83
84
85
86
87
88
89
90
91
92
93
94
95
96
97
98
99
100
101
102
103
104
105
106
107
108
109
110
111
112
113
114
115
116
117
118
119
120
121
122
123
124
125
126
127
128
129
130
131
132
133
134
135
136
137
138
139
140
141
142
143
144
145
146
147
148
149
150
151
152
153
154
155
156
157
158
159
160
161
162
163
164
165
166
167
168
169
170
171
172
173
174
175
176
177
178
179
180
181
182
183
184
185
186
187
188
189
190
191
[CAR_0]
DRIVERNAME=
TEAM=
MODEL=reliant_robin
SKIN=Antique_Red
GUID=
SPECTATOR_MODE=0

[CAR_1]
DRIVERNAME=
TEAM=
MODEL=reliant_robin
SKIN=Avocado
GUID=
SPECTATOR_MODE=0

[CAR_2]
DRIVERNAME=
TEAM=
MODEL=reliant_robin
SKIN=Cerulean_Blue
GUID=
SPECTATOR_MODE=0

[CAR_3]
DRIVERNAME=
TEAM=
MODEL=reliant_robin
SKIN=Cornflower
GUID=
SPECTATOR_MODE=0

[CAR_4]
DRIVERNAME=
TEAM=
MODEL=reliant_robin
SKIN=Harvest_Gold
GUID=
SPECTATOR_MODE=0

[CAR_5]
DRIVERNAME=
TEAM=
MODEL=reliant_robin
SKIN=Parchment
GUID=
SPECTATOR_MODE=0

[CAR_6]
DRIVERNAME=
TEAM=
MODEL=reliant_robin
SKIN=Sunflower
GUID=
SPECTATOR_MODE=0

[CAR_7]
DRIVERNAME=
TEAM=
MODEL=reliant_robin
SKIN=Swiss_Chocolate
GUID=
SPECTATOR_MODE=0

[CAR_8]
DRIVERNAME=
TEAM=
MODEL=reliant_robin
SKIN=Tiger_Lily
GUID=
SPECTATOR_MODE=0

[CAR_9]
DRIVERNAME=
TEAM=
MODEL=reliant_robin
SKIN=Antique_Red
GUID=
SPECTATOR_MODE=0

[CAR_10]
DRIVERNAME=
TEAM=
MODEL=reliant_robin
SKIN=Avocado
GUID=
SPECTATOR_MODE=0

[CAR_11]
DRIVERNAME=
TEAM=
MODEL=reliant_robin
SKIN=Cerulean_Blue
GUID=
SPECTATOR_MODE=0

[CAR_12]
DRIVERNAME=
TEAM=
MODEL=reliant_robin
SKIN=Cornflower
GUID=
SPECTATOR_MODE=0

[CAR_13]
DRIVERNAME=
TEAM=
MODEL=reliant_robin
SKIN=Harvest_Gold
GUID=
SPECTATOR_MODE=0

[CAR_14]
DRIVERNAME=
TEAM=
MODEL=reliant_robin
SKIN=Parchment
GUID=
SPECTATOR_MODE=0

[CAR_15]
DRIVERNAME=
TEAM=
MODEL=reliant_robin
SKIN=Sunflower
GUID=
SPECTATOR_MODE=0

[CAR_16]
DRIVERNAME=
TEAM=
MODEL=reliant_robin
SKIN=Swiss_Chocolate
GUID=
SPECTATOR_MODE=0

[CAR_17]
DRIVERNAME=
TEAM=
MODEL=reliant_robin
SKIN=Tiger_Lily
GUID=
SPECTATOR_MODE=0

[CAR_18]
DRIVERNAME=
TEAM=
MODEL=reliant_robin
SKIN=Antique_Red
GUID=
SPECTATOR_MODE=0

[CAR_19]
DRIVERNAME=
TEAM=
MODEL=reliant_robin
SKIN=Avocado
GUID=
SPECTATOR_MODE=0

[CAR_20]
DRIVERNAME=
TEAM=
MODEL=reliant_robin
SKIN=Cerulean_Blue
GUID=
SPECTATOR_MODE=0

[CAR_21]
DRIVERNAME=
TEAM=
MODEL=reliant_robin
SKIN=Cornflower
GUID=
SPECTATOR_MODE=0

[CAR_22]
DRIVERNAME=
TEAM=
MODEL=reliant_robin
SKIN=Harvest_Gold
GUID=
SPECTATOR_MODE=0

[CAR_23]
DRIVERNAME=
TEAM=
MODEL=reliant_robin
SKIN=Parchment
GUID=
SPECTATOR_MODE=0

servers te vinden als je zoekt naar 'BuG'
het is even een uitzoekwerkje met de skins enzo maar als je een beetje variatie toevoegd is alles mogelijk :)

• virtueel debiel
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Stoneyfrog schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 15:45:
Nou eindelijk me stuur besteld (G27). Vanaf maandag dus echt racen in assetto corsa :)
Wat voor settings hebben jullie allemaal voor de G27? Dan heb ik alvast wat variabelen om te proberen.
Thx
Als je hem instelt zoals op plaatje Een en Twee (Logitech profiler) zit je goed. Dit zijn ook de "aanbevolen" settings voor de G25/27. Geen zin om de linkjes er bij te zoeken xD. En uiteindelijk is het ook een kwestie van wat jij lekker vind rijden. Zo rijd ik nu met gain op 70 en de rest op 0 in AC.

Oh, en gefeliciteerd met je stuurtje. *O*

[ Voor 4% gewijzigd door virtueel debiel op 25-07-2014 21:20 ]

Kijk mij nou!

• OllyNL
virtueel debiel schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 21:04:
[...]

Als je hem instelt zoals op plaatje Een en Twee (Logitech profiler) zit je goed. Dit zijn ook de "aanbevolen" settings voor de G25/27. Geen zin om de linkjes er bij te zoeken xD. En uiteindelijk is het ook een kwestie van wat jij lekker vind rijden. Zo rijd ik nu met gain op 70 en de rest op 0 in AC.

Oh, en gefeliciteerd met je stuurtje. *O*
Oke nice. Ga deze settings proberen. Kan niet wachten tot maandag...
En ja dankje, heeft een tijdje geduurd :)

• trion75

trion75

Pascal H.

De nieuwe Reliant Robin v0.2 kan wel omrollen :)

Ga hem even testen

[ Voor 26% gewijzigd door trion75 op 26-07-2014 12:11 ]

• virtueel debiel
  • Niet online
Kijk dat gaat de goede kant op. Leuk gekozen ook die eerste bocht van Monza. Kan niet fout gaan xD.

Kijk mij nou!

• trion75

trion75

Pascal H.

Het is wel lastig om een ronde af te maken nu, hij loopt vast op het asfalt en slaat dan over de kop, maar is wel een grappig wagentje :D

• OllyNL
Damn stuurtje gewoon vanochtend binnen gekomen ipv maandag :D _/-\o_
Met wat settings lopen kutten etc en voelt nu wel goed. Ben alleen nog veeeeeeel minder snel dan ik was met me controller, maar dat komt wel. (hoop ik)

Settings:

75
5
10
20
20
10

• _A3
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 14-01-2023

_A3

Gisteren en vandaag maar weer eens een online race gereden. Beide keren met de BMW M3 GT2. Gisteren op Vallelunga met zen tienen op de server. Was een leuke race. Kwalificeerde me ergens in de middenmoot, maar na een paar bochten inde race lag ik even eerste. Kwam mede doordat de nummers 1 en 2 elkaar in de eerste bocht net niet voldoende ruimte gaven en er dus beide af gingen.Vervolgens verremde ik me een paar bochten verder en kon ik weer bijna van achter aan beginnen. In de laatste ronde zat ik niet ver achter de nummers 1 en 2 die met elkaar in gevecht waren. En degene die tweede lag maakte 4 bochten voor het eind nog een foutje waardoor ik hem voorbij kon. Dus een mooie tweede plaats.

Net een 10 lap race op Imola gereden. Helaas uiteindelijk maar 3 man aan de start. Door een bagger kwalificatie en omdat hun denk ik toch ook net wat sneller zijn als derde gestart. Tot mijn eigen verrassing kon ik ze in de race goed bijhouden. Kreeg wel een paar tikjes waardoor ik ook van e baan raakte, maar vervolgens werd door diegene netjes gewacht tot ik hem weer voorbij was en gingen we weer verder. Net ook een paar stukjes even terug gekeken en in een paar gevallen tikte hij mij van achter aan omdat hij later wilde remmen en in een ander geval wilde ik voorkomen dat hij binnendoor voorbij kwam en ging ik dus naar de binnenkant, maar zijn bumper zat net langs mijn auto waardoor ik er af ging. Vervolgens was inderdaad te merken dat ze beide net wat sneller waren dan mij, maar aangezien hun ook in gevecht waren en ze daardoor een keer langs de baan kwamen toch in de buurt kunnen blijven. En door dat gevecht voor me toch nog eentje in kunnen halen en wederom als tweede geëindigd.

Kun je overigens bij het kiezen van de server al zien of fuel verbruik en banden slijtage aan staat?

Verwijderd

Net voor het eerst sinds weeken AC maar weer eens aangeraakt. Even de nieuwe Lotus uit gelaten op de nordschleife en vervolgens op Silverstone.

De groene hel was voor het eerst, eerst rondje net 9 minuten, 2 rondje ruim anderhalve minuut sneller en het moet nog sneller kunnen.

Daarna op Silverstone de auto uitgeprobeerd. Ging best redelijk, tot dat ik de turbo op 100% zet. Tering wat een vermogen :D. Al 2x een opgeblazen motor omdat ik per ongeluk terug schakelde naar z'n 2 ipv 4 :(

Leuke auto in ieder geval, en die norschleife van Snoopy is ook een hele gave versie. Laatste keer dat ik die baan heb gereden was in Race07

• trion75

trion75

Pascal H.

Die turbo op 100% is ook bedoeld om 1 qualificatie ronde te doen. niet geschikt voor race afstanden. Ik zet de turbo meestal op 70% en probeer dan te schakelen voor hij in het rood zit, dat werkt redelijk goed.

Soms schiet m'n G25 ipv in de 6 opeens in de achteruit, dat is wel minder haha, dan heb je er een enorme snelheid in en dan blaas je je motor op en spin je eraf.

Verwijderd

weet ik, was ook bezig aan maar 1 ronde, maar schakelde bij copse corner verkeerd terug, tot 2x toe ;)

• virtueel debiel
  • Niet online
Doe je dat met je eigen auto ook? :-P

[ Voor 6% gewijzigd door virtueel debiel op 28-07-2014 16:52 ]

Kijk mij nou!

• trion75

trion75

Pascal H.

haha, wordt een duur geintje ;)

Maar met m'n eigen auto rij ik altijd toch wel wat relaxter, vlieg in het echt liever niet de bocht uit en dan GAME OVER :(

• virtueel debiel
  • Niet online
Ik rij over het algemeen ook beschaafd. Wel overal heel soepeltjes doorheen xD. Waar ik wel voor moet waken is dat ik geen 6 heb.. :-D

Kijk mij nou!

• trion75

trion75

Pascal H.

Vaker in de Cobra of Reliant Robin rijden, die hebben er maar 4 :D

Of de Seat, die heeft er 5 en vind het best leuk rijden daarin, maar helaas weinig mensen online daarmee.

[ Voor 45% gewijzigd door trion75 op 28-07-2014 19:23 ]

• Jeff[NL]
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 31-12-2023
ben ik nou gek of werkt het online gebeuren niet ? ik kom elke keer op track magione :/
doe ik iets fout ?

Diagnose Specialist Ford

• paragon
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20:54
Heb AC nu ook een tijdje alleen kom er maar niet aan toe om er goed voor te gaan zitten. Heb alleen nog maar wat rondjes gereden op Imola en Mugello.

• Requiem19
Kzyto schreef op maandag 28 juli 2014 @ 21:36:
ben ik nou gek of werkt het online gebeuren niet ? ik kom elke keer op track magione :/
doe ik iets fout ?
Online werkt prima. Zal dus ergens bij jou liggen.

Via steam game integrity checken?

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-11 19:29

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

@ kzyto: dit gebeurt als je een ongeldig teken in je naam hebt staan kwam ik vandaag achter. Ik had mijn nickname als volgd: Rice[.nl]. Toen ik op deze manier een server wilde joinen kwam ik ook steeds op Magione terecht. Nadat ik [.nl] verwijderd had kon ik de server wel weer joinen.

Nieuwe server online: BuG #10 - Blackwood GP

Ik heb inmiddels ook een server online gegooid met een aantal GT, GT2 en GT3 wagens op de oldskool 'Blackwood GP' track die velen van ons wel zullen kennen van LFS. Ik was zo blij als een kind dat ze deze track gemaakt hebben voor Assetto Corsa. Het is dus een track die je moet downloaden. Versie 0.9.9 is het geloof ik nu, maar man, wat hebben ze die track super goed nagemaakt. Ik ben er echt omver van geblazen en ik ben zo blij als een kind!

Deze track is veruit DE track die ik het meest geracet heb in de laatst 12, misschien wel 14 jaar? Al vanaf de beta versies van LFS race ik hier. Nu in AC is die ook echt super. Zou leuk zijn als we eens met wat mensen deze track kunnen gaan doen. Het is niet een hele moeilijke track om op te rijden, maar om er echt uber snel overheen te janken moet je toch wel wat tijd er in stoppen. Op een gegeven moment denk je gewoon dat je niet sneller meer kunt maar door je techniek dan te verbeteren kun je er nog behoorlijk wat vanaf snoepen.

Moet overigens wel zeggen dat deze track beter rijdt dan in LFS zelf; je kunt hier niet zo heel lomp over de curbs rammen, het is dus allemaal net wat realistischer.

Anyway; mijn server doet 15 minuten practice, 15 minuten qually en dan 5 laps race. Ik denk dat ik de practice er nog voorweg ga slopen, maar ik wil eerst even met wat mensen testen hoe dit allemaal draait. Wellicht de wagenlijst ook nog wat indunnen.

Download de track hier:

http://www.racedepartment.com/downloads/blackwood.2639/

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

• trion75

trion75

Pascal H.

Overigens is de track niet nagemaakt hoor, het is de oorspronkelijke Blackwood uit LFS, ze hebben toestemming van de makers gehad om de track om te zetten naar AC, erg netjes vind ik zelf!

En ja ik vind het ook nog steeds een erg leuke track heb er gisteren toevallig ook nog even online op gereden.

• virtueel debiel
  • Niet online
Van alle tracks die ik gedownload heb. Springt Blackwood er bovenuit. Ik had er nog nooit van gehoord. Echt een hele leuke track om te racen. Na 3 Rondjes rij je hem al met je ogen dicht. Ik kom zeker even kijken als ik wat tijd heb. Baan misstaat ook niet in een rijtje naast Imola en NurburgringGP.

Kijk mij nou!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Moet je Blackwood eens gaan reversen, dat is pas leuk!

• virtueel debiel
  • Niet online
Ik geloof je meteen. Ik hoop dat die ook naar AC gaat komen. Er was iets met dat Blackwood normaal in de demo zit en reversed niet. Maar is alweer een tijdje terug dat ik dat heb gelezen.

Kijk mij nou!

• DutchDevil79
Requiem19 schreef op maandag 28 juli 2014 @ 23:30:
[...]

Online werkt prima. Zal dus ergens bij jou liggen.
Prima is wel erg zonnig omschreven. Gister weer even getest met wat mensen uit Iracing topic maar er moet nog veel veranderen voor ik er serieus mee kan racen online. Server opzetten werkt enorm omslachtig en even snel een room zoeken is een enorme zoektocht.
Ben je dan uit eindelijk in een room dan merk je dat close racen met contact model dat er nu in zit niet echt mogelijk is. Klein tikje levert meteen een tankslapper op van heb ik jouw daar. Close racen was enorm lastig zo.

Positieve is dat er al wel verbetering in zit ten opzichte van de eerste keer dat ik online getest heb. tegenstanders zien er al stuk natuurlijker uit in rijgedrag en er zijn geen rare dingen als warpen van auto's. Dus als ze blijven verbeteren is er nog wel een race in te houden. Nu hou ik het nog op wat rondjes oefenen.

iRacing Profiel

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-11 19:29

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Blackwood reverse ook veel gedaan inderdaad. Daar was ik 'vroegah' altijd op aan het driften. Daarvoor ga ik ook nog een server opzetten denk ik!

Edit: Blackwood GP Drift is ook online nu!

[ Voor 13% gewijzigd door DAMAGE op 29-07-2014 14:26 ]

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

• JoSchaap

JoSchaap

ik heb mijn 4 servers even hernummerd en naar performance van de onderliggende machines 1 server uitgezet zodat de andere onder volle belasting beter presteerd.

huidige opstelling is nu als je zoekt naar 'BuG':
-- bug-community - beheer door: Dacuuu --

BuG #1 - GT3 - Q10 R5 - Mugello
* game: Prebook - Qualify - Pickup-mode disabled

BuG #2 - BMW E30 M3 - Q10 R5 - Schnitzel racers - Mugello, Nurburgring
* track download: http://www.racedepartment...rgring-nordschleife.2270/

BuG #3 - Ferrari - Q10 R5 - RichRacers - Silverstone, Nurburgring

BuG #4 - Abarth500 S1 - Q10 R5 - Chickenrace - Magione

BuG #5 - open wheelers - unknown

BuG #6 - BuG private (passworded) - differs

-- JoSchaap --

BuG #7 Nordschleife Reliant Robin Touristenfahrten - Nordschleife (v1.1) - Reliant Robin MK1 (v0.2)
* game: No Prebook - No Qualify - No Practice - Pickup-mode enabled (freejoin no longer needed)
* car(s) download: http://www.racedepartment.../reliant-robin-mk-1.2795/

BuG #8 Nordschleife Touristenfahrten - Nordschleife (v1.1) - a mix of vehicles from the game (2 of each)
* game: No Prebook - No Qualify - No Practice - Pickup-mode enabled (freejoin no longer needed)
* car(s) download: not needed

BuG #9 Blackwood The Reliant Robin Experience - Blackwood (v0.9.9) - Reliant Robin MK1 (v0.2)
* track download: http://www.racedepartment.com/downloads/blackwood.2639/
* car(s) download: http://www.racedepartment.../reliant-robin-mk-1.2795/

-- DAMAGE/Rice --

BuG #10 Blackwood GP - Blackwood (v0.9.9) - GP

BuG #11 Blackwood GP - Blackwood (v0.9.9) - GP
blackwood met de reliant is een aanrader als je even wilt lachen! :)

[ Voor 3% gewijzigd door JoSchaap op 30-07-2014 10:06 ]

• trion75

trion75

Pascal H.

Blijft leuk om te kijken :)

Ik was gisteren nog even op je Blackwood Reliant server, maar na een paar rondes was ik nog alleen en toen gegaan.

Overigens komt er nu nog een driewieler aan die bekend is van Top Gear :D

De Peel P50 haha :D
Afbeeldingslocatie: http://i1107.photobucket.com/albums/h398/John1731997/rend_zps3f7db5d5.png

De voortgang is hier te volgen:
www.assettocorsa.net/forum/index.php?threads/peel-p50.12783/

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11:36
Verwijderd schreef op zondag 27 juli 2014 @ 12:19:
De groene hel was voor het eerst, eerst rondje net 9 minuten, 2 rondje ruim anderhalve minuut sneller en het moet nog sneller kunnen.
Ik heb gisteren Assetto Corsa aangeschaft. Wel even wennen ten opzichte van Forza...
De Groene Hel zit er standaard niet tussen geloof ik? Kan je die los downloaden/toevoegen? Waar/hoe?

• virtueel debiel
  • Niet online
Xtuv schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 21:27:
[...]

Ik heb gisteren Assetto Corsa aangeschaft. Wel even wennen ten opzichte van Forza...
De Groene Hel zit er standaard niet tussen geloof ik? Kan je die los downloaden/toevoegen? Waar/hoe?
Hoi,

Neem hier eens een kijkje.

De banen gaan in deze map: C:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\assettocorsa\content\tracks

Veel plezier.

Kijk mij nou!

• DutchDevil79
Rally in Assetto Corsa. Ziet er best leuk uit. Altijd leuk zo'n special stage.

iRacing Profiel

• trion75

trion75

Pascal H.

Voor de liefhebbers er is nu ook een 1e versie van een vrachtwagen om mee te racen:

http://www.assettocorsa.n...truck-physics-v7-5.11507/

• JoSchaap

JoSchaap

ik hou wel van een open en modbare game waarin je je fantasie de vrije loop kunt laten :)

• virtueel debiel
  • Niet online
Oooh, dat ziet er leuk uit.. Even kijken of het ook leuk rijdt.
Nu nog een aanhanger en we zijn compleet. :-P

Net ook nog even de Corvette en de F1 Mercedes meegenomen. Ze zijn lekker bezig.. :-)

[ Voor 68% gewijzigd door virtueel debiel op 02-08-2014 02:32 ]

Kijk mij nou!

• Dacide
virtueel debiel schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 23:27:
Net ook nog even de Corvette en de F1 Mercedes meegenomen. Ze zijn lekker bezig.. :-)
Neem aan dat je doelt op mods vanuit de community? Of heeft Kunos nog iets gereleased?

• virtueel debiel
  • Niet online
Dat is inderdaad community materiaal.

Kijk mij nou!

• Speculaasje
  • Registratie: Oktober 2010
  • Nu online
Las net op Twitter dat de volgende update staat geplanned voor eind deze maand (29e). Ben benieuwd wat daar allemaal in komt.

Afgelopen twee weken eigenlijk niet gereden, wellicht deze week het stuurtje maar weer eens afstoffen en een paar rondjes doen!

• trion75

trion75

Pascal H.

Ja ik baal dat ze de Oculus Rift DK2 support niet erin hebben gekregen, ze nemen nu vakantie dus de 29e pas weer wat nieuws.

Gisteravond weer voor het eerst in LFS gereden en moet zeggen dat me dat ook wel weer goed beviel en Scawen komt als het goed is vandaag wel met een update voor de DK2.

When DK2 support is ready, will it be a patch to start with?

Yes, I'm hoping to put a test patch on our forum today. I'll post here and on Twitter @LFSracing when it's ready. :)
scawen

Overigens om het weer bij AC te houden, Snoopy is ook aan een nieuwe track begonnen, Golf course.
Afbeeldingslocatie: http://www.assettocorsa.net/forum/index.php?attachments/screenshot_shelby_cobra_sc_test_3-8-2014-20-29-4-jpg.27690/
Afbeeldingslocatie: http://www.assettocorsa.net/forum/index.php?attachments/screenshot_shelby_cobra_sc_test_3-8-2014-20-27-22-jpg.27692/
http://www.assettocorsa.n...ds/golf-course-0-5.13166/
Still a lot to do, but I though someone might enjoy it as it is.

-WARNING: Very heavy track. I get drops to about 50-60fps. I can already hear the potato people raging.
-No A.I.
-No usable pit
-6 start points

Verwijderd

Woah, de GP2 (alle liveries) en F1 (Mercedes AMG) mods zijn echt briljant. Eerst de Mercedes geprobeerd op de Nurburgring, ik kan als beginnende sim racer echt geen cleane ronde rijden. Wat een power. En het geluid van de turbo :9~ De GP2 is aardig beheersbaar en klinkt ook schitterend.

GP2:
YouTube: GP2 For Assetto Corsa by FCM - GamerMuscle Simulation

F1:
YouTube: FCM F1 2014 SEASON V0.1 - GamerMuscle Simulation

Downloadlinks staan in de beschrijving bij die filmpjes.

Wat een kwaliteit zijn die mods d:)b

• Remcom00
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 08-10 17:15

Remcom00

hij is gek

Haha nee ik ook amper hoor, ik kan aardig racen en ik heb een leuk low/mid end stuurtje met alles d'r op en d'r aan maar dit is erg lastig.
De Cobra mod is ook heel vet, en de Seat Ibiza mod is ook het proberen waard.
Vind alle track-mods tot nu toe erg ondermaats, alleen de Nordschleife is wel okay.

hoidoei

• DutchDevil79
Een aantal tracks zijn wel de moeite waard.

Salzburgring, Westwood 1990, Castle hill (net uit) en Blackwoord zijn wel mooi..

iRacing Profiel

• Koenvh
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 01:07

Koenvh

Hier tekenen: ______

Remcom00 schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 21:35:
Haha nee ik ook amper hoor, ik kan aardig racen en ik heb een leuk low/mid end stuurtje met alles d'r op en d'r aan maar dit is erg lastig.
De Cobra mod is ook heel vet, en de Seat Ibiza mod is ook het proberen waard.
Vind alle track-mods tot nu toe erg ondermaats, alleen de Nordschleife is wel okay.
Mee eens, veel tracks zijn nog niet geweldig, maar zeker speelbaar. Neem vooral conversies, die zijn vaak al best goed (zoals Le Mans)

🠕 This side up

• fjskmdl2
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 11-11 16:49
Is assetto corsa niet erg actief op multiplayer gebied? (nederlandse / belgische wedstrijden bedoel ik dan)
Ik zou graag wat meer multiplayer spelen ipv tegen de ai (maar niet op random servers dan)
iemand tips van leagues die ik kan joinen ofzo?

• DutchDevil79
Ik denk dat je moet wachten tot de game uit de alpha fase is. Voor een league is het niet handig als er elke 2 weken een update komt waardoor alles kan veranderen. En het werkt ook allemaal nog niet vlekkeloos.

iRacing Profiel

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Valt toch wel mee? Veranderingen zitten vooral onder de motorkap en Steam werkt al een hoop bij. Kom je wel bij standaardauto's uit, met mods kan het idd anders liggen.

• DutchDevil79
Nou laatste update heeft toch aardig wat veranderd in de multiplayer.

iRacing Profiel

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

En in hoeverre gaat dat invloed hebben op een league? ;)

• Requiem19
iRacing heeft ook regelmatig updates toch? ;)

Maar toegegeven, AC is nog een stuk ruwer en heeft vaker en sneller updates dan iRacing, die ingrijpendere wijzigingen hebben.

Maar voor het geld kun je AC altijd wel proberen, blijft echt ongelofelijk hoeveel waar voor je geld nu al is en. Dit wordt alleen nog maar beter! :)

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:57

Niellie41

[object Object]

Requiem19 schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 17:12:
iRacing heeft ook regelmatig updates toch? ;)
Deze grote updates doen ze niet in het midden van een seizoen. ;)

• Speculaasje
  • Registratie: Oktober 2010
  • Nu online
Voor leagues kan je denk ik nog steeds het beste terecht op RaceDepartment. Dit is dan wel een internationaal publiek en het niveau is relatief hoog, maar veel beter georganiseerd ga je ze niet krijgen. Ze hebben per game een "Racing Club" waar op verschillende avonden 1 of meerdere races worden gereden waar je, zodra je bij hun geregistreerd bent, voor kunt inschrijven.

Ik heb in het Race07 tijdperk hier een aantal races mee gereden en was hier erg tevreden over. Daarnaast hebben ze ook semi professionele leagues waar ze bijv. WTCC, GT3 of soortgelijken klassen imiteren die een heel seizoen lopen.

• fjskmdl2
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 11-11 16:49
daarnet toch een redelijke goeie race kunnen rijden op een publieke server (aloog.net)

zijn hier geen plannen om in de toekomst races te organiseren met ac?

• Brandon Weber
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 10-11-2021

Brandon Weber

Impossible is nothing

Kijk anders even op www.dsrl.nl, zij doen ook AC kampioenschappen, ze moeten nog beginnen natuurlijk (het is immers vakantie periode) maar een aanrader! Ze hebben al servers beschikbaar om te gaan online trainen.

• virtueel debiel
  • Niet online
Oh top.

[ Voor 85% gewijzigd door virtueel debiel op 12-08-2014 23:45 ]

Kijk mij nou!

• OllyNL
Iemand toevallig belabberde fps na laatste nvidia driver update? In multiplayer nu tussen de 40 en 60 waar het eerst 90+ was.

• virtueel debiel
  • Niet online
Volgens mij meer na een AC update. Kijk maar rond op hun forum. Ik mag blij zijn met me 80 waar het eerst 130 was.

Kijk mij nou!

• OllyNL
virtueel debiel schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 23:37:
Volgens mij meer na een AC update. Kijk maar rond op hun forum. Ik mag blij zijn met me 80 waar het eerst 130 was.
Ah ok dat kan ook. Net wel een driver versie terug gegaan en lijkt niet meer onder de 60 te gaan maar was eerst wel beter. Naja, alpha.

• virtueel debiel
  • Niet online
Nou, dit belooft wat.

Dear AC followers,
We are pleased to introduce RSR Nurburg, new official partner of Assetto Corsa.
Working at the Nurburgring for the last 15 years, RSR Nurburg features a team of instructors and drivers among the best in the world, together with two permanent workshops and offices, one at the Nurburgring and one at Spa Francorchamps, also base of the Official Driving Academy of the Circuit of Spa Francorchamps.
This partnership will develop on different ways:
Nurburgring Nordschleife - As you already know, Assetto Corsa development team is working hard to reproduce the legendary Nordschleife circuit. The use of laserscan technology allows precision measurements down to less than a centimetre, guaranteeing unprecedented results in terms of realism and fidelity in the dynamic behaviour of our simulated vehicles.
An equally important aspect of driving on a race track is the extensive use of reference points used by experienced drivers to use 100% of the track: RSR Nurbug's instructors have an extensive knowledge of the track layout and reference points and will co- operate with the development team to include all the visual and geographical reference points used by local drivers to assure the highest possible level of realism: thanks to this co-operation Assetto Corsa will be an invaluable tool to learn and master the most dangerous race track in the world
Handling and Dynamic model - RSR Nurburg and Assetto Corsa share an exclusive garage: BMW M3 E30 and E92, Lotus Exige S, Elise, 2 Eleven, McLaren MP4-12C, together with Nissan GT-R, Toyota GT-86 and many other cars that will be included in Assetto Corsa's garage. RSR Nurburg's instructors knowledge, developed driving the same cars on the most comprehensive race track in the world is an invaluable know-how: the dynamic model and handling of the in-game cars will be further refined and developed by the feedback of the instructors thanks to a professional simulator installed at RSR Nurburg's headquarters, chasing the perfect correspondence between reality and simulation.
Tests, events and contests - Assetto Corsa's development team has already been supported by RSR Nurburg's team during the last trip to the Nurburgring Nordschleife, using cars from RSR fleet both for dynamic tests on track and for shooting. This kind of support will be extended to many more tracks like Vallelunga and Spa Francorchamps, where Assetto Corsa's development team will be able to use RSR Nurburg's cars for dynamic tests and surveys, with the ultimate goal to deliver the most realistic and perfected car simulation. RSR Nurburg and Kunos Simluazioni are working together to close the gap between simulated environment and real-life, with many initiatives to provide convenient services to all those who want to experience the thrill of driving on the track: stay tuned not to miss big news coming soon!

Kijk mij nou!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Woooooooooow. Awesome nieuws!
Pagina: 1 ... 40 ... 97 Laatste

Dit topic is gesloten.