Nope, monteur xms geweest, vreemd probleem verbindingslampjes werken wel namelijk. conclusie: probleem in de pop (4 kabels geprobeerd en 2 boxen) want aan deze kant is alles OK.
Monteur reggefiber geweest, modem vervangen werkte geheel niet zelfs geen internet, modem weer terug verbinding kwam op maar iptv nog steeds niet toen ook weer 3 kabels en 2 boxen geprobeert.
Diverse keren heeft hij gebeld diensten op poorten verzet, niets nopes nada, de dienst stond op de poorten, de box werd ook gezien maar er was 0,0 data transfer over de lijn. uiteindelijk kreeg hij te horen dat het in ons blok een probleem is met xms en dat het waarschijnlijk een dhcp probleem was want er werden geen ip adressen uitgedeeld aan de animo's in ons blok.
werd toen direct aan gewerkt door xms en reggefiber en zou snel opgelost zijn.
Is al gedaan ook via webcare, en dus zoals hierboven staat ook diverse monteurs/mensen langs geweest. Probleem zou opgelost worden binnen aantal dagen (was 1 juni) dus kon evt maandag worden en zou dan gebeld worden om te verifiëren of het inderdaad opgelost was. Sindsdien niets meer gehoord ondanks verschillende berichten aan webcare, welke eerst reageerde dat het bekend raakte binnen xms en ze hebben toen ook een oproep op het forum geplaatst, welke dus rond 1 juni terug te vinden is....
Verwijderd schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 16:08:
Zijn er meer klanten die problemen ervaren met IPTV?
Wij onderzoeken een probleem waarbij de Amino aangeeft dat hij geen netwerkverbinding kan maken. De exacte melding is eerst recovery images en daarna netwerkprobleem. Als je dit probleem ook hebt, wil je dan je adresgegevens via DM of e-mail naar ons sturen? Wij hopen zo, op een snelle manier, de oorzaak van het probleem te vinden en te verhelpen. - Sophie
En kreeg de afgelopen week te horen dat het met de firmware update van 1 juli opgelost zou worden waarop ik me afvroeg hoe dat probleem dmv een firmware update opgelost zou kunnen worden.
Maar ondertussen heeft webcare me gisteren weer via DM benaderd en heb ik nogmaals het eerder verstuurde bericht met de uitgebreide probleem omschrijving en handelingen gestuurd (dus bovenstaande allemaal maar dan nog uitgebreider) en reactie gekregen dat het klinkt als een van de opgeloste problemen die jij (operatortje) gisteren gepost had, maar daar staat dus bij dat het niet voor de genexis geldt.....
Maar we gaan het proberen, hopelijk is het ondertussen een keer opgelost en zijn ze vergeten dat door te geven..... Lets hope!
[
Voor 10% gewijzigd door
The Jack126 op 29-06-2012 11:25
. Reden: quote webcare ingevoegd ]